Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 15.78 Kč
$1 CAD = 15.00 Kč
$1 AUD = 14.31 Kč
1 € = 24.18 Kč
1 £ = 30.67 Kč
1 CHF = 14.87 Kč
100 Sk = 79.68 Kč
100 rublů = 66.64 Kč
1 unce zlata = 13763 Kč
Poslední aktualizace 07.08. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 115
19.3. 7:29
Tady to máme...
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Ten náš pan "Krysa" na Zvědavci není vůbec žádná krysa. Ty skutečné krysy se seběhly v Bílém domě a to nikoliv ve sklepě a nebo v kanálech, i když právě to je místo, kam všichni patří. Jeden vedle druhého. Jeden vedle druhého jsou izraelští agenti Mossadu. Jeden vedle druhého jsou zrádci Ameriky, přestože se v Americe narodili a za Američany se vydávají. Tohle by nám také vysvětlovalo, jakým směrem se ubírala zahraniční politika Ameriky již od založení státu Izraele (1948), na jehož založení měli stejní lidé vehementní zájem? Jakým směrem se ubírá americká zahraniční politika nadále? Proč se ročně přelévá 3-5 miliard dolarů od amerických daňových poplatníků na vyzbrojování Izraele? Proč nikoho v Americe nezajímá situace palestinsko-izraelského konfliktu a izraelská nekonečná rozpínavost? Proč? Odpovědi na tyto otázky lze najít v uvedeném článku.
156760
19.3. 8:13
RE: Tady to máme...
Z výše uvedeného, pokud to vezmeme za bernou minci, ve skutečnosti vyplývá, že Izrael vládne Americe a Amerika slouží Izraeli k plíživému ovládnutí světa. Docela mne zamrazilo. ![jsem překvapen... [překvapení]](images/smiles/icon_eek.gif)
156763
19.3. 21:22
RE: Tady to máme...
To je pouze zbozne prani, tak snadno yo zase nejde. Da to nekdy sice fusku treba JFK. Ale nekdo uplatnuje i pres prirozenou rezistenci spolecnosti se silnym nezavislym duchem svuj vliv. Nekteri lide v uradu presidenta USA jsou tvarni vice jini mene. Zatim se zadny kandidat v poslednich volbach bez ujistovani loajalite Izraeli neobejde. Prijde mi to tragikomicke kandidovat na presidenta USA a zaklinat se pratelstvim k sionistickemeu rezimu v Izraeli. Ono sehnat na 100 melounu na kapman a medialni podporu neni jemom tak, svata pravda. ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
156821
20.3. 23:16
RE: Tady to máme...
ale jo... ono to jde, a poměrně snadno, když někdo (kromě poradcovství + zrádcovství v nejcitlivějších oblastech) tu rezistenci společnosti den co den převychovává pomocí mocného nástroje - médií. a že ONI jsou majiteli většiny významných médií v USA (i jinde) je přece známé. od roku 1913, kdy jim spadla veškerá moc nad tou zemí do rukou (skrze FED) měli mnoho zisků - podstatná část bank a firem padla do jejich rukou (viz nejpoučnější video). a i kdyby ne, potisknout papír nazeleno, a koupit si za to mocná média, která hájí mé zájmy a dělají mě beztrestným, to je přece logické... pro zločince, jednající jistě promyšleně. já bych si tedy média koupil, kdybych měl ty prachy prakticky zadarmo, a kdybych chtěl moc.
skrze média nalijou lidem do hlav cokoliv. i to, že je potřeba vybombardovat írán do doby kamenné, nebo že sýrie má jaderný program, a tedy je nutno ji sežehnout (ilegálními) jadernými zbraněmi izraele (ještě lépe zase americkými, aby ty izraelské zůstaly v záloze a v "utajení" na příhodnější dobu). až nazraje čas, vykreslí média jasný důvod i pro napadení ruska.
média, jak také píšeš, mají klíčovou roli ve volbách - kdo asi v nich dostane prostor? no jistě - jen těsný přítel izraele, který se zaváže svou vládu sestavit z "doporučených" osob, a ty si zase vyberou poradce z řad těchto "občanů". a co vzniká? viditelná, oficiální vláda loutek, voděných zezadu "našimi" lidmi. a když je průšvih? ustaví se vyšetřovací komise z NICH (a příznivců), a oni to zametou pod koberec (když to šlo u tak šílené věci jako WTC, potom jde už cokoliv), a média to samozřejmě také pomohou ztlumit/zkreslit. lež a tendenčně překroucené polopravdy, jsou báječným vynálezem zlých lidí.
že to je i o penězích, je sice jasné, ale 1) si jich ONI mohou vytisknout stovky miliard (nedávno FED jen tak napumpoval na uklidnění finančního sektoru), a proti tomu je pouhých 100 milionů na prezidentskou kampaň jednou začas jen takový drobek. a 2) oni přece někde mají i ty 2,3 bilionu, které chyběly v Pentagonu (a kde ještě se tak potichu vypařily???). nebo si snad někdo myslí, že je zcizila šikovná uklízečka? tohle pro sehranou partu (a ONI se opravdu spolčovat umí) není v podstatě problém... proč se zabývat malými kšefty za miliony, když to jde rovnou po bilionech?! -a ticho po pěšině. drazí přátelé, pomocí TAKOVÝCH peněz se dá ovlivnit cokoliv kdekoliv. za to si koupíte hlavouny důležitější půlky světa, a ta druhá půlka se za ty prostředky pohodlně vybombarduje (kdyby byla náhodou nerozumná =neposlušná "vůle civilizovaného světa" =JICH).
jsme blízko realizace NWO a vizí z protokolů sionských mudrců - již brzy budeme zcela kontrolováni, jen jako zotročené laboratorní myšky. - ještě si rozmyslím, jestli v takovém světě chci vůbec žít ![grrr... jsem naštvaný [naštvaný]](images/smiles/icon_mad.gif)
156916
21.3. 5:54
RE: Tady to máme...
Penize sice jdou tisknout, ale zadne zdroje nejsou neomezene. K tistenym penezum krytym kulovym je potreba duvera lidi. Neni duvera papirova penize jsou bezcene. To kovove micne maji hodnotu aspon toho kovu. Podivejte finacni system by slo pomoci analogie priblizit asi takto.
Penize podlozene realnym vykonem nam bez debaty umoznuji hladsi chod ekonomickych vztahu a tim snadnejsi zivot.Tisteni penez nad realne vytvorene hodnoty vytvari nebezpecny odpad ( inflaci). Nasi civilizace je vesnice pod touhle tiskarnou, ktera ten odpada vypousti do reky ( ekonomika ), z ktere jsme my jako vesnice ziva bereme z ni pitnou vodu, lovime tam ryby, zavlazujeme pole, pouzivame ji pri ruzmych vyrobach...
Nejakej fiskus prisel s napadem az desetinasobnym zvysenim chodu tiskarny s tim, ze odpad bude jiman za hrazy prehrady, a pri vysokem stavu vody v rece ( ekonomice ) bude moct byt prebytek z te prehrady vypousten. Jenomze chamtivost majitelu tiskarny prevyseju mnohonasobne moznosti reky pojmout odpad aniz by nam to zpusobilo ujmu na zdravi. Takze prehrada se plni, casem dojde k poskozeni vypousti, tj. omezeni moznosti regulovat tok odpadu z prehrady. Nakonec i kdyz jsou vypuste otevreny naplno, tak prehrada se dal plni, protoze odpad snizuje efekty reky. Je min ryb, voda je mene kvalitni, lidi jso z ni vice nemocni, pole rodi mene. Je potreba vice natistenych bankovek a to genereuje vice odpadu. Odpadu uz je tolik, ze dochazi k poskozeni hraze a nekontrolovanemu toku do reky. Nakonec je hraz protrzena.
Cela ta analogie je o tom, ze cela ta sarada je mimo kontrolu. Velka valka je nemyslitelna. ( valka v analogii je udelani velke diry do prehrady, ktera je postupne po vyprazdneni nadrze zasypana) Toto "oblibene reseni" ziti na ukor budoucnosti padlo s technologickym vyvojem. ( v analogii nejde udelat dira, aniz by prival spiny neznicil vesnici pod hrazi ).
Snazim se rict, ze i pres neomezeny zdroj tistenych penez, toto neni ekvivalentem neomezenych realnych zdroju. Tim jsou jasne dany limity jakehokoliv konani. A skutecna mocenska elita je si toho vedoma. Navic vychazite z predpokladu existence nejake monoliticke skupiny tech nahore. Jenomze moc je jako kost, o kterou se rve smecka psu. Vsichni by ji chteli, ale kost je tak velka, ze zadny ji nedokaze sevrit do tlamy a urvat ji pro sebe, aspon ne na dlouho.
156932
21.3. 10:07
RE: Tady to máme...
limity, pokud jde o lidi, nejsou téměř žádné - lidé si stanovují (své) hranice.
analogie s přehradou je nesmyslná (žádné přívaly vod nejsou, a nevím, o jaký odpad má jít - voda jej neprodukuje). Prostě nevhodný příměr, nesedí to.
a celé to kulhá na nepochopení, že není žádný národ nebo národní měna-naše pýcha, ale jsou cíle a prostředky, a také jednotliví lidé, schopní i neschopní, tedy páni a otroci, a dělá se to tak, jak říká pán. o otroky téměř vůbec nejde... ti nějak jsou a množí se, přežijí ať se děje co se děje, spotřebovávají tak, jak se jim řekne... - jde o zisk těch pár lidí, kteří to vše vymysleli a řídí - kšeft pro sebe, kde miliony makají jako mravenečci, a jednotlivci se z toho mají mít dobře, a s rostoucím majetkem mohou dál výrazně posilovat moc, zajišťovat se a zdokonalovat prostředky řízení. a také ti to kulhá na nepochopení dynamičnosti děje/proměnnosti podmínek... to není tupá trojčlenka. je zde invence pánů z mozkového trustu, co zase vymyslí za NOVÝ trik. jednak zamaskují existující potíže, zamíchají tím koktejlem, třeba nějakou válkou, na niž svedou ztráty (své zisky). přičemž samozřejmě platí, že za války se pakují nejen z ovládání financí (z procent z papírků vydaných jako půjčka vládě), ale navíc i z válečných dodávek. a nakonec prostě nastolí nový stav, nastaví nové konstanty a řeknou: tak - a odteď to bude takhle, trochu jinak (protože).
do určité míry platí ten tvůj vcelku pěkný příklad o velké kosti, ale: lidé už v pravěku přišli na to, že na co nestačí jeden, tam tři nebo víc jich s tím už může pohnout, a je to najednou možné. naučili se účelově se spojovat. (a to nešlo určitě o monolitickou skupinu - jeden byl chytrej a vymyslel ten základ záměru, celý nápad (měl nějakou motivaci), druhého k tomu přizval, a on šel (protože měl zase svou motivaci), a třetímu řekli, a ten třeba šel jen proto, že je poddajnej, užitečnej blb, nebo že se rád vozí s partou, o níž si myslí, že je "lepší společnost". každopádně když pak zabili mamuta, měli se dobře všichni tři, že? stačí k tomu pak nepustit moc dalších lidí - což oni umí a pravidelně to tak dělají. jde o exklusivní klub, o partičku kámošů, kteří vědí, že všichni členové budou chtít víc a víc (peněz, moci), budou vždy ochotni se zapojit a pomoct, samozřejmě za přiměřený zisk. a z tohoto mozkového trustu se nic nevynáší (jinak by to končilo smrtí členů, což oni nepřipustí... to raději zabijou každého indiskrétního).
tou dynamičností myslím to, že kdysi vůbec nebyla důvěra v bankovky a bankovní systém - a přece vznikl. proč? -někdo to určil a prosadil (ano, tak jednoduché to je). tou dynamičností myslím také to, jak ONI mohou s financemi skoro libovolně cvičit (viz to video), klidně poškodit celé masy "otroků", aniž se jim samotným cokoliv stane,
>viz pokračování
156947
21.3. 10:55
RE: Tady to máme...
>pokračování (konec)
ONI mohou s financemi skoro libovolně cvičit (viz to video), klidně poškodit celé masy "otroků", aniž se jim samotným cokoliv stane, okecají to (přes média =řídící pult k ovládání davů) a ještě se na té uměle vyvolané "krizi" napakují NEUVĚŘITELNÝM způsobem. tisíce takto uměle poškozených (a podhodnocených) bank a tisíce firem jim padlo do klína za hubičku. zcela nedávno panu Morganovi padla do klína velká banka Bear Stearns, kde hodnota akcie v lednu činila 171 USD, a když to "kupoval", s pomocí rozhodnutí kámošů ve FEDu, měl ji za 2 USD - slovy dva americké dolary). chystá se prý propustit tisíce zaměstnanců, banku očistit od negativ (třeba trikem obdobným naší konsolidační bance) a pak s MNOHAtisíciprocentním ziskem může prodávat... nebo cokoliv. třeba si ji nechá pod hlavičkou JPMorgan, co já vím...
to video - snad sis našel chviličku. kdyby ne, relevantní část uvedu z titulků. šlo o několik UMĚLE vyvolaných vln euforie (FEDem), s dobře naplánovaným následným utažením, kde se pak z vymyšleného systému kroutily zisky. jde to snadno, když má někdo ovládací prvky, všechny páky na dosah, volnost v načasování... může hýbat s emisí peněz pro svůj prospěch a plán, a jiným ke škodě (která právě představuje ten zisk pro pány).
[titulky]
... Veřejnosti bylo řečeno, že centrální banka bude ekonomickým stabilizátorem, a inflace a ekonomické krize jsou věcí minulosti. Jak však historie ukázala, pravdou byl přesný opak. Mezinárodní bankéři nyní měli elegantní mašinérii na rozšiřování a dosahování svých osobních ambicí. Například: V letech 1914 až 1919 zvýšila centrální banka množství peněz v oběhu skoro o 100%, následkem toho byly rozsáhlé půjčky malým bankám a veřejnosti. Potom v roce 1920 centrální banka stáhla zpět velkou část peněz v oběhu, což způsobilo, že banky které měly od ní půjčeno, musely svým klientům vypovědět velké množství půjček, a stejně jako v roce 1907, nastal masový výběr bankovních vkladů, bankroty a kolapsy. Zbankrotovalo více než 5400 bank stojících mimo Federální Rezervní Systém. Tím se ještě více upevnil monopol malé skupiny mezinárodních bankéřů.
... Panika z roku 1920 byla však jen slabým zahřátím. V letech 1921 až 1929 centrální banka opět zvýšila množství peněz v oběhu. To opět mělo za následek hodně půjček pro veřejnost a komerční banky. Na trhu cenných papírů se též objevil nový typ půjčky - tzv. Margin-půjčka (půjčka na zálohu). Velmi zjednodušeně: „Marginální“ půjčka dovolovala investorovi složit pouze 10% ceny cenného papíru, a zbývajících 90% bylo poskytnuto prostřednictvím burzovního makléře. Jinak řečeno: Někdo mohl vlastnit cenné papíry o hodnotě 1000 $, ale jejich získání mu stačilo pouze 100 $. ... Tento typ půjčky měl však jeden háček: O její splacení mohlo být požádáno kdykoli a muse...Automaticky kráceno
156949
24.3. 4:21
RE: Tady to máme...
Samozrejme, ze tato analogie nevystihuje realny stav veci. Zadna analogie to nedokaze, ale je to berlicka mysleni, ktera je schopna zlidstit abstraktni odtazity svet, od nami "duverne" zname reality. Lepe funguji dilci analogie, pri popisovani dilcich procesu. Pokusil jsem se vymyslet analogii komlexni. Lepe to nesvedu zjednodusit a priblizit. Nektere podstane veci to vsak vystihuje, predevsim tu o hranicich moznosti jakekoliv cinosti.
Lide se mohou stanovit cile, mozna abmiciozni nebo nerealne, ale hranice moznosti prichazeji zvenci. Limity se nas neptaji na nase prani nebo imperativy, protoze je presahuji. Nase civilizace ma hlad po uhlovodicich, "nedaleko" na jednom z mesicu Jupiteru jsou oceany kapalneho methanu. Nase expanze do vesmiru, kde dokazeme udrzet trvaleji ( mesice, roky ) 10 lidicek je nejakych 400 km nad povrchem Zeme.
Ekonomicke limity taky existuji, kdejaka blbost ohledne poskozeni ropnych kapacit nebo tezby ropy zpusobuje dnes citlive reakce na svetovych burzach. S podivem, kdyz ropy je dost, jak nekteri tvrdi. Tisknout prachy sice jde skoro donekanecna, ale to neznamena, ze se jde vyhnout inflaci. Aby to melo nejakou hodnotu musi to byt podlozeno realnym ekonomickym vykonem, aspon castecne. Jinak to dopadne stejne jako s treba s finacnimi derivaty. Banky ktery hrozi krach jim maji za stovky miliard a je to sanovano z verejneho sektoru, tedy inflaci protoze ekonomicky vykon najednou urcite nevyskocil o stovky miliard dolaru, ktere uz ty sracky z trhu s nemovitostmi v USA staly. Celkova ekonomicka vykonost sveta, tedy limita je odhadovana tusim na 60 bilionu ( angl. trilionu ) $.
Je uplne fuk jakymi papirky zvanymi penize to bude pomerovat, na tento vykon to nema vliv. Ovlivnuje ho treba industrilani produkce, zemedelaska vyroba, pocasi, valky, politicka situace.... a miliony dalsich veci a taky nekontrolovane tisteni penez. Takze i tisteni bankovek je neuprosne limitovano od te doby, co jsou kryte kulovim jim totiz lidi musi verit. A koneckoncu ani ta nase duvera neni nekonecna, naopak duvera ve finacnictvi je velmi krehka vec.
Pokud jde o limity mocenske elity uz dynamicky charakter dejin rika, ze existuji. Meni se lidska civilizace, spolecenske struktury i elity. Slechta je dnes dekoraci na politicke mape sveta. Snaha jakekoliv velmoci zakonzervovat svou hegemonii skoncila fiaskem. Bud dokaze elita jit stejne rychle s dynamikou dejin nebo je nevyhnutelne odsunuta na vedlejsi kolej a nahrazena elitou novou. Ono dynamika je podstanou vlastnosti prirody i vesmiru, i rovnovahy jsou v drtive vetsine pripadu dynamicke. Tj. stejna rychlost protichudnych procesu.
157104
25.3. 2:21
RE: Tady to máme...
jenže já jsem se možná bavil spíše o lidských mezích - o imaginaci, o víře, o mediálních manipulacích se stádem... zde není možné pouze to, co si strůjce nedokáže představit a co neuskutečňuje. jinak je možné prakticky vše.
samozřejmě, že nějaké meze fyzikální jsou. ale nemusí to nutně platit o americké ekonomice a o dolaru.
vezmi si tuto hypotetickou situaci:
- krize hypoték nebyla skutečná, ale jen někým (zčásti) vymyšlená (dofouknutá) a médii rozšířená fáma - podobně jako fáma respektovaného JPMorgana v roce 1907, která rozjela krizi; tehdy i teď (i třeba pokud jde o lži "vysvětlující" 9-11) by stačilo, že by někdo dosud respektovaný něco řekl, a někdo (média) to dostatečně opakovala. stalo by se to "zaručenou" pravdou. a bankroty by skutečně nastaly, bez ohledu na SKUTEČNÝ stav věcí - ovšem ne na straně spiklenců, kteří to připravovali, tedy pochopitelně o tom věděli a uměli toho využít. ve SKUTEČNOSTI by nebyly vůbec dotčeny zlaté rezervy, ani práceschopnost američanů nebo výkon společnosti, a vlastně ani reálný podklad hodnoty dolaru! objektivně by vše zůstalo v mezích, jen by to zacloumalo trhy, a někdo by zbankrotoval, a někdo by se na tomtéž napakoval. někdo přišel o dům, a někdo jiný jej získal za zlomek ceny. nějaká banka padla, ale někdo jiný (kdo byl mezi plánovači podmínek zaručujících krachy) by to čekal s připraveným "řešením" a hromádkou hotovosti, která by znamenala nákup např. "nemocného" bankovního řetězce za pakatel. jde jen o přesun peněz/hodnot v rámci jedné ekonomiky z jedněch rukou do jiných... jde o ještě vyšší koncentraci moci některých (na úkor jiných... stáda ovcí, které to zaplatí).
nějaké zakolísání trhů se očekávalo a americký lid to hrdinně snese a nějaký obřezanec nepochybně přijde s nějakým (přichystaným?) geniálním tahem, který věci uvede do plus-mínus normálu. je také třeba si uvědomit, že kdo věděl o plánech (hypoteticky umělé) hypotéční krize, jakož i o datech a času nějakých kritických vyhlášení ze strany spoluzločinců z FEDu, ten se mohl i na pádu neskutečně napakovat (soukromě!!!). příklad: forex (obchodování s měnovými páry), vklad 1 milion USD na pokles USD vůči EUR v den, kdy začal pád o několik set bodů. pákový efekt 500:1, denní pohyb nejméně 200 bodů - výsledek: z jednoho milionu je dalších deset, a to během jediného dne! násobit sty nebo tisíci určitě umíš (jak vklady, tak i zisky).
a to nemáme jen tento pár - ještě je USD/JPY (japonský jen), jsou i další dolary (kanadský, australský), také britskou libru to nějakým očekávatelným způsobem zasáhlo... a to v X kombinacích měnových párů a během mnoha dní, kdy se něco negativního vyhlašovalo, znamená ne miliardy, ale biliony !!! které přešly z kapes malých firemních i domácích obchodníčků po celém světě do velkých kapes pánů ze spolku zločinců.
>pokr.
157138
25.3. 1:46
RE: Tady to máme...
>dokončení:
A to ještě nebyla řeč o ceně zlata (nervozita nad US finančním sektorem a dolarem znamená 100% jistý prudký růst ceny), ropy a různých akcií, které to zasáhlo (a ekonomové FEDu jistě dopředu věděli které tituly, a jak je to zasáhne).
takže zde se nešachuje pouze s emisí měny (papírků) a s inflací, ale s kolísáním trhů! vydělává se nahoru i dolů. a oni o událostech vědí vždy dříve, než ostatní. samozřejmě, když to osobně plánují!
tato moc (řídit ekonomické události) dává insiderům nekonečnou moc a výhodu nad ostatními. čímž všechny odrbou a sami se napakují a posílí svou moc... a příští runda bude opět vyhraná, a ještě s jasnějším/výraznějším rozdílem...
čím jsou bohatší, tím jsou silnější a tím snáze a jistěji dosáhnou ovlivnění celosvětových trhů. páky jsou mohutnější, je více koupených lidí, kteří zapracují v médiích i mimo ně...
rozhodně platí, že jakákoliv krize v USA dnes (negativně) ovlivňuje evropu i asii. člověk, který ví, co stačí udělat (vyhlásit) a kdy přesně, a kdo si předem "vsadí" "pár dolárků" NA JISTOTU, ten sílí akci za akcí!
157139
25.3. 16:12
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
Vojta49
apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Vaše analýzy jsou pánové Bartošku a 2xs obdivuhodné. Pochopil jsem, že ONI jsou tou žábou na prameni.
Jen bych ještě potřeboval vysvětlit maličkost. Jak to, že země, kterou ONI tak strašlivě už od založení FEDu vysávají, se přesto stala nejrozvinutější ekonomikou na světě. A přese všechny problémy dodnes je. A v Rusku, kde si ONI od roku 1917 ani neškrtli, to skončilo v devadesátých létech bídou a totálním hospodářským rozvratem.
Vašim vznosným teoriím nerozumím. Ovšem ekonomické výsledky USA a Ruska ve dvacátém století ukazují pravý opak toho, co tvrdíte. A vůbec nejde jen o Rusko. Kdekoliv ONI nemají dostatečný vliv na bankovnictví a ekonomiku, tam je ouvej.
157169
25.3. 22:00
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
Efekt může být daný přirozeností kapitalismu jako takového, i tím, že ve válkách se promrhá gigantické množství peněz a zvýšené úsilí lidí -samozřejmě ve prospěch něčích firem Zpravidla na tom USA vydělaly (první i druhá světová). také možná proto, že čím víc je někdo (neveřejně) vysávaný, tím víc se musí snažit o získání něčeho pro sebe (něco jako kdyby bylo někomu odsáváno pravidelně něco krve, a jeho játra a další orgány by musely pracovat o to usilovněji, aby deficit dorovnávaly, což by se pro ně stalo standardním stavem). A o houževnatosti prostých američanů nemám pochybnost. velmi pravděpodobně je tento občan motivován, cvičen svými cvičiteli jako opička skrze média: "ty jsi superman, borec, je parádní, jak se snažíš" (makáš na nás).
Ke srovnání s Ruskem = k tvému krutému omylu: přečti si laskavě, jak nenormálně hojně byli zastoupeni Židé ve vedení Sov. Svazu (vláda i jiné funkce) po komunistické revoluci 1917 zde.
Podle (nejen) mého mínění byla tato událost a mnohaleté utrpení značné části lidstva židozednářským pokusem na lidech. a tento pokus nevyšel. nebo možná vyšel? záleží, k čemu se mělo dospět (zdali ne náhodou k zeslábnutí Ruska a k jeho uchvácení bez války... po ožralém Jelcinovi se ale objevila překážka: Putin). Proto také štvavá protiruská propaganda v posledním desetiletí. Když totiž nevyšlo hladce tohle (Židovští oligarchové a nastrčení ropní šéfové byli zastaveni na poslední chvíli před výprodejem ruských firem do nadnárodních amerických společností), připravují nouzový plán B. -Totiž fantazii jménem "vítězná omezená jaderná válka". A proto také radar a protirakety k eliminaci odpovědi, víme? Čti zde. Kdo má nástroj k odražení protiútoku, může směle zaútočit, a vyhraje. Zvláště, když bojeschopných raket je v Rusku mnohem méně, než kolik kusů jaderných hlavic Rusko má (někde ve skladech).
Ostatně bylo by stupidní domnívat se, že agresivní americký imperialismus rovná se prosperita těch, které USA pod své impérium zahrnuly. Prosperita nemnohých bývá pravidelně dosahována na úkor práce těch druhých, mnohých... chudých, kteří bývají do jisté míry okrádáni - za jejich práci není zaplacena adekvátní odměna. devastace firemního prostředí a životního prostředí bývá také neblahým důsledkem něčího bohatnutí - a je tedy zřejmé odkud se bere, že ano? Vždy musí někde přibývat a někde jinde naopak ubývat. Něčeho.
Imperialistická cesta agresivních termitů není zcela jistě cestou prospěšnou pro tuto planetu a pro miliardy lidí na ní. Prospívá pár vyvoleným ke koncentraci majetku a moci. Už brzy se možná přesvědčíš, pod centrální vládou, plně kontrolován, a pokud neposlušný, tak v koncentrácích, které jsou již budovány.
157178
26.3. 1:05
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
Vojta49
apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
>Efekt může být daný přirozeností kapitalismu jako takového, i tím, že ve válkách se promrhá gigantické množství peněz...
Určitě také cítíte, pane 2xs, jak jsou Vaše argumenty slaboučké. Jde-li o "přirozenost kapitalismu", proč nedosáhly stejně dobrých ekonomických výsledků ve dvacátém století i jiné kapitalistické země? Třeba Brazílie či Austrálie?
> o houževnatosti prostých američanů nemám pochybnost. velmi pravděpodobně je tento občan motivován, cvičen svými cvičiteli jako opička skrze média...
Myslíte tytéž američany, kteří objevili penicilin, postavili první počítač, jaderný reaktor, přistáli na Měsíci? Jen kdyby bylo na světě více takových "cvičených opiček".
Další Vaše "argumenty" jsou už s prominutím za hranicí stupidity. Tvrzení, že za bolševickou revolucí a celým vývojem takzvaného socialistického bloku stojí titíž lidé, kteří učinili z USA světovou velmoc je "autocenzurováno".
Dovedete si představit, jakých zisků mohli dosáhnout, kdyby v Rusku namísto bolševické revoluce uplatnili tytéž metody, jako v USA? Kdyby svou údajnou mocí a penězi prosadili vládu, která by umožnila kapitalismus volné soutěže? Co získali bolševickou revolucí? To, že je Stalin vyhnal do komáry zamořených bažin na Sibiři, aby si tam vybudovali židovskou autonomní oblast Birobidžan?
Díky, pane 2XS, za Vaše laskavé vysvětlení. Ale jak sám vidíte, je zcela nedostatečné. Uměl by mi někdo lépe vysvětlit, proč v zemích (nejen v USA), kde ONI ovládají bankovní sektor a další důležitá odvětví ekonomiky se lidem daří mimořádně dobře, zatímco tam, kam ONI dosud nedosáhli, to za moc nestojí?
157186
26.3. 10:53
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
>Určitě také cítíte, pane 2xs, jak jsou Vaše argumenty slaboučké.
---zaprvé nejsou slaboučké (jen co jsi citoval), ale jsou složené z více možných příčin. což ti buď uniklo, nebo to záměrně manipuluješ. zadruhé jsou dostatečné, ale ani tak nemusí být výčet všech příčin konečný. pokud nejsi schopen vidět aspoň ty souvislosti jako já, ptej se i jiných, a třeba dostaneš další odpovědi. ovšem ani to ti nepomůže, pokud ze sebe budeš dělat blbce jako teď, snažit se o ironii neznalého a tvářit se, že ty v tom máš jasno (ovšem vlastní argumenty nikde).
>Jde-li o "přirozenost kapitalismu"
---pochopitelně, že jde i o toto! když se zamyslíš do důsledků nad podstatou tohoto "systému" a nad "jádrem" povahy člověka, nemůžeš to popřít, že je tohle přirozenější, než dávání výdobytků na hromadu a přerozdělování. tam je motivace citelně slabší.
>proč nedosáhly stejně dobrých ekonomických výsledků ve dvacátém století i jiné kapitalistické země? Třeba Brazílie či Austrálie?
---zřejmě není země jako země, víš? jiné zdroje, přírodní podmínky, předpoklady, historie, jiní lidé s jinou povahou...
>Myslíte tytéž američany, kteří objevili penicilin, postavili první počítač, jaderný reaktor,
---američané jsou "sbiraniko" zločinců, dobrodruhů i různě nadaných lidí z celého světa. navíc měli (pokud jde o "draftování" talentů) dobrou politiku - buď peníze, kde návratnost měli dobře spočítanou, anebo válečné kořisti (němečtí vědci). Zde šlo o dravost, podnikavost, snaživost lidí a o motivaci ke zbohatnutí (konkurenční prostředí) - ne jen o cvičitele opiček (to až později, po získání většího vlivu a médií po roce 1900).
>přistáli na Měsíci?
---o tomto vysloveně nepochybuju, ale mám k tomu velmi rezervovaný postoj. na tehdejší dobu podle mnohých DNEŠNÍCH vědců je to nemožné. a zvláštní, že se to dosud neopakovalo (za 50 let!!!)
>Jen kdyby bylo na světě více takových "cvičených opiček".
---přečti si ve wikipedii (i anglické), co za vynálezy nají "na svědomí" arabové a muslimové. nebo to potřebuješ taky předžvýkat a předložit?
Každý národ a každá rasa má mezi sebou vědce, chytré lidi, a za sebou významné vynálezy, které výrazně pohnuly vývojem lidstva - i třeba Němci a Rusové... například. I Britové, Francouzi a Norové... to je bomba, co? To ses konečně něco dozvěděl ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
157213
26.3. 11:36
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
>Další Vaše "argumenty" jsou už s prominutím za hranicí stupidity.
---tobě to prominu, nádobo dutá ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
můžeš samozřejmě cokoliv odmítnout, ohradit se, omezit se, zavřít oči. ale realitu to nezmění a nepomůže ti to.
>Tvrzení, že za bolševickou revolucí a celým vývojem takzvaného socialistického bloku stojí titíž lidé
---já nic netvrdím -jen jsem předložil fakta, čísla, jména. ale máš pravdu -věci se dějí úplně náhodně, je to prostě jen náhoda. že?
>...kdyby v Rusku namísto bolševické revoluce uplatnili tytéž metody, jako v USA?
---kdyby jsou chyby (nechci být sprostý).
Rusko bylo ve zcela jiné situaci než USA, a nelze přece mávnutím kouzelného proutku změnit lid nějaké země - proto ruskou duši bylo třeba rozložit brutálním úpadkem (morálky i hospodářství). ale já JIM do plánování fušovat nemusím. to jen ty se zabýváš spekulacemi "co kdyby". pokud by to nemuselo být tak, bylo by to patrně jinak ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
>To, že je Stalin vyhnal do komáry zamořených bažin na Sibiři
---nejsou vyhnáni ani dodnes. jsou dodnes solidně zaháknutí v mocenských strukturách a v dnešní podnikatelské sféře, kam pronikli za Jelcina (odkud? teď za Putina tedy zaznamenávají ztráty a stahují se do vyčkávacích pozic).
možná si taky pleteš židy a Židy - ti bohatí a mocní bez mrknutí oka obětovali své prosté souvěrce (2. světová). ačkoliv o stejnou víru zde asi nejde. židovství není totéž co sionismus, a ortodoxní žid má naprosto odlišné názory i cíle, než spiklenec z CFR, v zednářské lóži, Illuminát či člen Bohemian Grove.
>Uměl by mi někdo lépe vysvětlit, proč v zemích (nejen v USA), kde ONI ovládají bankovní sektor a další důležitá odvětví ekonomiky se lidem daří mimořádně dobře
---já nevím, kde se daří tak "mimořádně" dobře třeba v USA, sužované krizemi? (umělými?) nebo ve státech EU, s mizivým růstem a to ještě bez uvažování inflace?
A co třeba (pokud jde o USA) důvod ve formě triků s dolarem? -Žít díky němu na úkor ostatního světa, to bylo jistě vcelku příjemné - hegemonie petrodolaru, nucené dolarové rezervy států světa, emise papíru, zadlužování jiných zemí... Nadhodnocenost se projevuje a ještě projeví. Bublina praskne/praskla, i když byla prokouknuta o mnoho později... ale kolik let to trvalo?!! A není právě tohle ta doba (a ten fakt), kdy si (dejme tomu) trojnásobně nadhodnocený dolar "užíval" a američané s ním?
A co třeba důvod zdánlivé prosperity díky bezohlednosti (k přírodě, k jiným, i k vlastním lidem, i skrze válčení, agrese, zasahování). Mrkni třeba sem, jak dosahují "vývoje" USA... nebo nejde ani tak o vlastní vývoj? nýbrž o vojenské/silové ovlivňování jiných a o nefér uchvácení vlivu tam, kde potřebují, a kde jim to prospěje? Na úkor koho asi?
157217
29.3. 1:28
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Pěkně jsi Vojtovi zavřel hubu...už ani nepíp. Stejně si myslím, že by si v Bohnicích měli zamykat na noc dveře do kanceláří. Jinak se jim pacienti dostanou k počítači na internet a potom to takhle dopadne. ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
157476
26.3. 3:05
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
Nevim jak myslenkovym postupem jste dosel k tomu, ze sdilim stejne zavery s 2xs. Za druhe nikdo nezarizne zlatou kravu dokud jde podojit, ci pouzit k jinym uzitecnym ucelum. Staci sliznou smetanu, to jenom ke vztahu FED a USA. I pres nehomogenitu moci na teto planete, jedno mocenske centrum ma kontrolu nad USA a neni zadnym velkym tajemstvim, ze v tom mocenskem centru se vyskytuje vetsina bankovni oligrachie z hlediska celeho objemu bankovni sektoru. Pravda nemusi ho vlastnit prilis velke mnozstvi lidi, tady se na nejakou demokracii nebo trh uz minimalne 70 let nehraje.
Na rozdil od sveho oponenta uz nejaky patek nesdilim myslenku o homogenite mocenske elity. Naopak vnitrni podstata moci me vede k zaveru, ze existuje maximalni mez koncentrace moci v jednom centru. Cim vice se nekdo priblizi k teto limite, tim vetsi odpor vyvola v jinych mocenskych centrech a zaroven cim vice je moci v jednom centru tim vice lidi je nositeli teto moci. Lidove receno, tak velka prdel, ktera by dosedla na trun celeho sveta se jeste neurodila a musi se podelit s jinymi velkymi prdelemi. To vsak s diskuse musite vedet, jste tady dostatecne dlouho. Takze co chtel vlastne basnik rici tou zabou na prameni, mi hlava nejak nebere?
Ekonomicka diferinciace sveta. Kdo z toho ma prospech? Zcela jiste ti, co se ucastni ve velkem mezinarodniho obchodu. Nebudou ruzne cenove hladiny, nebudou astronomicke zisky. Navic investovat realne se vsi vaznosti do socialni sfery, tj. vzdelani, domahatelnost prava, zdravotnictvi, hygiena a bezpecnost prace.... v Africe a jinde.
Za prve by doslo k vyrovnanvani ekonomickcy rozdilu, za druhe by nebyla mozna korupce, za treti by se nezapadni zeme staly nezavislymi partnery a jeste by to ke vsemu stalo majlant. To by musel byt jo duvod, ktery by prebil co jsem uvedl, aby doslo k realne pomoci tretimu svetu. Velmi rad si to od vas necham vysvetlit.
On uz treti svet pochopil jake jsou vysledky pomoci Svetove banky ci vyvozu svobody a prosperity ze strany Zapadu a ze si musi predevsim pomoct sam, pripadne spolehnout na spolupraci, ktera nese vysledky. Vymluvna je silici ekonomicka pozice Ciny v Africe.
Krasny priklad je Iran, mimoto ze se dobre vyzbrojil na obranu i v tom je kus nezavislosti, dela si i sve obchody nezavisle a ted otevrel burzu, kdy po siti se kseft domluvi primo producent s odberatelem, bez prostrednika a v platidle na kterem se shodnou. Tomu rikam vysachovani mezinarodnich obchodniku i bank za zabehleho systemu. Iran je nebezpecny priklad pro treti svet, silou vsak nikdo nedokazal dynamiku lidskych dejin zvratit. Maximalne zbrzdit, ale za to musel zaplatit tvrdou cenu a tou byla rychla ztrata postaveni mocenske elity.
157192
26.3. 22:05
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
Vojta49
apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Omlouvám se, pane Bartošku. V řadě svých argumentů máte na rozdíl od pana 2xs naprostou pravdu. U něho je vědění příliš často nahrazováno "vírou".
Velmi zajímavá je Vaše myšlenka o mezi maximální koncentrace moci. Možná by bylo zajímavé ji podrobit konfrontaci z pohledu vývoje některých mocných historických říší a jejích konců.
157244
28.3. 15:50
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
ale jdi... ty žvanílku. jestli prostě ten 2xs ti není trnem v oku... nebo prostě nestačíš, nejsi schopen vidět souvislosti, a tak nevěřícně kroutíš hlavou a máš potřebu lepšího stůj-co-stůj zkritizovat nebo rádoby-zesměšnit. těm druhým pak říkáš, že "věří"... samozřejmě s posměšným přídechem. politování nebo posměch by ale patřil spíše tomu zmatenému a neschopnému. že?
![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
(Vyvarujte se prosím „ohnivých“ označení svých protivníků. Díky – moderátor.)
157427
26.3. 2:34
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
dokonceni
Nemusi se vam libit, ze trh nefunguje v nejvyssich ekonomickych sferach. Fakt, ze existuji protikartelove a antimonopolni zakony jasne dokazuje, ze politicke spicky si tohoto omezni trhu prilisnou koncentraci ekonomicke moci jsou vedomi. Kdyby cely ten slavny trh fungoval, pak takove zakonne omezeni nebyly potrebne a probehla by prirozena regulace pomoci neviditelne ruky trhu. Jenomze ta funguje jako autoregulacni mechanismu pri nejakem meznim minimalnim ucastniku trhu, ktery vylucuje efektivni casove dostatecne dlouhe dohody ucastniku.
Spolecnost je krapet slozitejsi fenomen, nez ekosystem. A jsme jako lide v postaveni, kdy neprijemne dusledky dokazeme casove odkladat. Tj. zit na dluh, z toho duvodu, ze v slozitosti planovani do budoucna nemame na Zemi konkurenci. Prece jenom veverky jsou s budovanim vlastnich zasob do budoucna o par levelu nize. Na druhou stranu nase schopnost delat vetsi dluhy na ukor budoucnosti vede k vetsimu hejnu facek, kdyz prijde cas tyto dluhy vyrovnat. A ten cas prijde vzdycky, maximalne ho muzeme oddalit, ale dluhy k prosperite jeste nikdo nedosel. A mne prijde, ze cim bohatsi zeme tim vice dluhu, jako by mel prijit konec sveta. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
157193
26.3. 12:52
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
Antimonopolní zákony nevymýšlejí politici jen tak sami o sobě, ani na pokyn starostlivých ekonomů, ale na pokyn svých bossů v pozadí, dle jejich zadání. A má jít o dosažení jejich představy o regulaci trhu, a o omezení nebezpečně sílících firem/možných konkurentů. Také se to týká zpravidla nějakého poskytovatele zboží či služeb, ne bank. Bankéři a ONI (borci co šachují s penězmi) jsou v jistém smyslu mimo normální podnikání. Oni jen přesouvají peníze, a mají peníze z peněz... čímž dosahují svého podílu na snažení jiných. Nejlepší možná věc - peníze z peněz, bez starostí s výrobou, reklamou, logistikou, obchodem, reklamacemi... To obstarají mravenečci.
Trh všeho druhu i všech úrovní tedy funguje. Jen je někdy křiven dle něčích představ a zájmů.
Samozřejmě, zdálo by se, že kdyby vznikla jedna centrální vláda vyvoleného + mudrců kolem něj, mohly by zmizet rozdíly a tím i šance a zisky. -Ale ty už by nebyly potřebné!!! Došlo by se totiž k vrcholu, kde už nelze získat víc peněz = moci, ale byla by už jen jedna nejvyšší moc, která by nanejvýš mohla sama sebe zlepšovat. Zlepšovat ale moc, není totéž jako zlepšovat svět... svobodu lidstva a jeho podmínky. Spíše naopak. Co jde v ještě větší prospěch jednoho, to zřejmě musí být dosaženo na úkor ostatních. Až na výjimky...
V bodě, kdy už mám vše, nepotřebuji peníze a víc peněz, za něž bych si koupil více moci a požitků. Vládce bude mít vše, celý svět, a cokoliv. A pokud nějaké peníze zůstanou, tak jen jako nástroj pro poddané, pro regulaci jejich chování.
157223
26.3. 21:57
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
To je zajimavt postreh, ze antimanopolni zakony mohou slouzit i jako nastroj k potlacovani trhu. S tim souhlasim, jakmile je potreba lejstro, o kterem se rozhoduje "obalkovou metodou", pak samozrejme trumfy jsou ty nejvic "nadite obalky". Obalka nemusi mit jenom penize, muze to byt sluzbicka, informace neprijemneho charakteru na toho, kdo rozhoduje .... Jinak s tim videnim moci jako monolitickeho bloku na vrcholu nemuzu souhlasit a odporuje to dynamickemu pojeti dejin lidske civilizace.
157241
26.3. 21:55
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
Myslim, ze existuji ruznorode frakce i v mocenskych centrech, muze dojit k odstepeni, ci prevzeti kontroli nd celym centrem apod.
157242
28.3. 0:07
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
přirozeně to není monolitický blok, a je jistě do jisté míry zasažen nejednotou, roztříštěností zájmů (jako je typické pro všechny lidi a jejich spolky). což je pro mě nadějí na neúspěch toho jejich záměru.
ale musíme brát v úvahu i důležitý moment - spojení se za účelem společného zájmu, prospěchu. a toto je dostatečně motivující pro to, aby leckdo potlačil své "tříštivé" ambice individuální. jde o to, kdo a jak to řídí/moderuje. pokud je chytrý, mocný a bezohledný (což se zdá), může to fungovat. nejen na základě motivace ziskem, ale i "díky" motivaci strachem. to je ale krásný mix, že? sladko-kyselý... velmi příjemný zisk za cenu otrockého strachu napořád.
157374
29.3. 17:20
RE: Tady to máme...chybí jen maličkost
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
>To je zajimavt postreh, ze antimanopolni zakony mohou slouzit i jako nastroj k potlacovani trhu.
---
René, to je přesně obráceně. Antimonopolní zákony jsou vytvořeny na ochranu trhu. Podporování zdravé konkurence. Globalizace a chamtivost vytvořila nadnárodní korporace - monopoly. Hledáním levnější pracovní síly se výroba přesunula do Číny a malé místní firmy zavřely dveře. Ztráta pracovních příležitostí vede k ekonomické krizi a umělému potlačení vnitřního trhu a tím k následnému ovládnutí společnosti - počátek NWO. Přesně podle plánu!
157519
22.3. 7:29
RE: Tady to máme...
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Docela mne zamrazilo.
---
Když člověk nezná ty zákulisní tahy temného podsvětí, ty mafiánské způsoby vydírání, vyhrožování, podplácení, sexuální intriky a nástrahy, kdy pro zničení konkurence se dokonce nezdráhají protivníka i zavraždit, tak se ani nedivím, že se ještě najdou lidé, kteří vyjádří obdiv nad úspěchy a talentem oněch "úspěšných"? Tady nemyslím vás, pane Rejpale. Pan Vojta nám tady v diskuzi začal opěvovat - jak jsou židé nadpřirozeně inteligentní, jak se dokáží dostat do vysokých vládních funkcí, tak jako ti zrádci Ameriky (krysy) v Bílém domě, o kterých pojednává článek. Jak dokáží ovládnout sdělovací prostředky a filmový průmysl? Já bych ještě dodal - jak se dokáží vplížit do funkcí ředitelů universit, do funkcí soudců v naší justici a také v neposlední řadě - do našeho bankovnictví? Přiznejme si - je to pravda. Mají na to čich. Kde to smrdí velkejma penězma a pravomocemi rozhodovat, téměř všude najdeš žida. Doufám, že se už nepohybuji na tenkém ledě antisemitismu? Ale nakonec...i židé se s tím sami chlubí, tož což? Zkusme to.
Našince by to docela určitě ani nenapadlo, nemá na to povahu...ale snad to bude pro některé poučením do života a podnikání? O bankovnictví se nemusím zmiňovat. Jakým podvodem se podařilo založit FED a jak funguje už není žádné tajemství. Jsou židé skutečně obdařeni nadpřirozenou inteligencí? Už teď máme možnost pozorovat, co se děje především s mladým, vyvíjejícím se mozkem sledováním televize, co způsobí videohry, Hollywood (mimochodem - Steven Spielberg prohlásil: "Nikdy nedovolím, aby se moje děti dívaly na mé filmy" a má k tomu důvod). Vemte si třeba násilné videohry, kdy vítěz sbírá body za střílení do policie. Čím více mrtvých policajtů...tím více bodů. Čím více přejetých chodců na přechodě při ujíždění před policií...tím více bodů. Nikdy nepodceňovat! Taková hra se zakotví do podvědomí a svět se stává velkou videohrou - hra se zamění v realitu a realita ve hru. Zločin převládá v našich ulicích a tohle už není hra, tohle je skutečnost dnešních dnů.
Nechci však hovořit o morálním, kulturním a ekonomickém rozkladu naší společnosti - jako formy plánovaných způsobů jejího zničení - ale poukázat na sílu našeho vědomí.
Tak jak jde vychovat hodného a poslušného beránka, tak jde vychovat výukou kriminálního zločince - chladnokrevného vraha, aniž by to rodina mohla nějak ovlivnit a to - působením vnějšího vlivu prostředí. Tohle se týká každého vyvíjejícího se mozku, bez rozdílu rasy, barvy pokožky a náboženství.
Přiznejme si, kdo z nás se ve škole rád učil? Kdo z nás se už těšil, až konečně skončí prázdniny a můžeme se opět usadit ve školních lavicích? A nebo jinak. Kdo z vás se už těšil na prázdniny? Vytrpět si zasloužený výprask za špatné známky a konečně nastaly dva m
157003
22.3. 7:49
RE: Tady to máme...
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
- dokončení -
Přiznejme si, kdo z nás se ve škole rád učil? Kdo z nás se už těšil, až konečně skončí prázdniny a můžeme se opět usadit ve školních lavicích? A nebo jinak. Kdo z vás se už těšil na prázdniny? Vytrpět si zasloužený výprask za špatné známky a konečně nastaly dva měsíce vytouženého volna? Motivace dělá divy. Podotýkám - ne všichni židé učí své děti z Talmudu a někteří židé ani neví, co to Talmud je...alespoň to tvrdí (Talmud - nový zákon, odhad vzniku - 3 století n.l.). Ne, nemá to s inteligencí nic společného. Je to motivace, kterou mohu nazvat - vycepované úsilí. Něco jako denodenní mentální výprask. Jak jsem již uvedl ten účinek videoher a filmu - tak zase naopak - když budu denodenně do dítěte hustit jeho vyvolenost, nadřazenost nad ostatními a nutnost soustavného vzdělávání a jak je to důležité -jinak ta vyvolenost nebude, když na to bydu neustále poukazovat, tak se nakonec to dítko bude skutečně těšit až skončí prázdniny a nastane vytoužený školní rok. Vycepované úsilí však nezaručuje, že nám z každého dítka vyroste Einstein. Teď se zmáčkne knoflík s nápisem: "Společné úsilí" a řeknu vám, že židovská víra nezná překážky. To je něco jako rozvařené špagety a nebo rýžový nákyp. To už na jednotlivá zrníčka nerozdělíte...mnohdy ani nožem nepokrájíte. Vybere se nejlepší z průměru a potom zapracuje rabín, "Sayanims" a dítko se protlačí s finanční podporou dál a pokud možno přes známosti universitních profesorů.
Židé mají v této společnosti a v této době přednost (tak si to vytvořili svou pospolitostí ) - něco jako za bolševismu v bývalém Československu. I tehdy děti straníků měli přednost. Ne všichni jsou doktoři a právníci a nenechte se také mýlit jejich tituly. I takový Václav Havel - coby kulisář a "spisovatel" - dostal čestný doktorát a za humanitární bombardování kandidoval na Nobelovu cenu míru. Takových je hodně a nikdy nezapomenou na svůj titul upozornit. Nicméně IQ stejně nerozhoduje o charakteru člověka.
Mafiánské způsoby ovládání společnosti zájmovou skupinou pyramidového kartelu a nadnárodních společností nemusím rozvádět - popisuje to již článek a mnoho kvalitních příspěvků tady v diskuzi. Jenom uvedu, že volby prezidentů Spojených států a několika guvernérů jednotlivých států byly v průběhu celého dvacátého století - až do dnešních dnů - pouze divadélko a fraška předstírané demokracie. Život iluzí a snů. Život "svobodné" Ameriky - země neomezených možností. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
157005
22.3. 8:24
RE: Tady to máme...
Se vším co jste tady napsal pane Mirdo bez výhrad souhlasím. Až teprve v dnešní době člověk s velkým údivem zjišťuje, že vlastně celá ta historická doba byla pěkně zfalšovaná. Je už snad 3 tisíce let finanční elitou řízena, ale nám, řadovým občanům je to prezentováno, jako by to byly nikým neřízené, spontánní děje. Obzvláště velké války jsou pečlivě seshora organizované, takže první i druhou světovou válku má na svědomí úzká elita světových boháčů.Když se tak dívám v TV na seriál Souboj vojevůdců, kde jsou autentické záběry na ty tisíce bezejmenných mužů, kteří bezradně hledí do objektivu a v jejich očích je otázka: Proč? A pak nastupují čísla, v kterých vyjmenovávají, že v té a té bitvě zahynulo 90 tisíc mužů.A ty jatka, to vše jen proto,aby se na prodeji zbraní napakovalo pár neskutečných hajzlů, kteří to vše organizují ze zákulisí a považují to snad za zábavnou hru na vojáčky.
Teď jsem se nedávno dočetla v MFD, že i Francouzskou revoluci zorganizovali svobodní zednáři spolu s Ilumináty. Když se tohle dočte člověk už i z Mladé fronty, tak to už je co říct.
157009
22.3. 10:39
RE: Tady to máme...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Francouzská revoluce, komunistická revoluce v Rusku, rozpad aristokratických uskupení v Evropě atd. atd. Historie ukazuje, že za největšími masakry milionových stád bezcených gojimů stojí stále titíž. Ani ne tak židé jako spíše jejich fundamentální větev, která tóru zneužívá ke světským cílům tj."neexistující" zednářská loby. Proč jen je na dolarové bankovce zrovna symbol iluminátů s nápisem NWO ? Toto jsou ti vyvolení? Kdo jsou vlastně ti vyvolení ? Skuteční pravověrní židé nebo noví uctívači zlatého telete moci a násilí ??? Je mezi nimi ještě vůbec rozdíl ? ...... ANYWAY ... Proč vlastně mohlo dojít k tragédii holokaustu ? Zkuste chvíli odolávat psychošokům které ve vás vyvolává somatický marker spojený s holokaustem. Zkuste chvilku i přes strach a odpor, který ve vás je přemýšlet. Co vyvolalo vůči židům v německu takovou nenávist ? Že by celá antižidovská historie byla jen snůškou lží mající za cíl zabrat židům majetek ? Možná ... Přesto .. Babička říkala "Na každým šprochu ..." Vím, že to co píšu zavání odporným antisemitismem, antijudaismem a popíráním holokaustu (jejich slovy). Přesto nějak se nemohu spokojit jen z prostým tvrzením, že VŠE to co se událo během nacistických pogromů je čisté ZLO. TVRDÍ NÁM: JE TO ZLO !! Neptej se PROČ. PROSTĚ A JEDNODUŠE JE TO ZLO. S tím se hochu smiř !!! NEODOLÁM a přesto se ptám ... PROČ K TOMU VŠEMU DOŠLO ?? JAKTO, ŽE BYLO TAK SNADNÉ NĚMECKÉ MASY ZFANATIZOVAT ?? .. Smutné je, že vše nakonec odnesli ti nepraví. Totální řešení židovské otázky byl nebezpečný omyl a tragická chyba, které zednářům dala do rukou nejmocnější zbraň dneška a potrestala nevinné židy. Obětmi holokaustu jsou především lidé (židé), kteří možná ani netuší co se děje v pozadí. Oni a jejich víra jsou zneužíváni. Stojí jako živý štít před bandou parazitů, a ještě jim provolávají slávu v domění, že provolávají slávu vůdcům vyvoleného národa. Dobrovolný živý štít. Dá se vůbec náboženství zvané judaismus ještě očistit? Není ten co se nepostaví zlu ve vlastních řadách součástí onoho zla ?
157016
22.3. 13:51
RE: Tady to máme...
Zajímavá informace. Řekl bych k tomu asi toto: Nejprve vás budou za takové informace zesměšňovat, dávat do blázince, a až budou mít planetu úplně pod kontrolou jak chtějí, tak sami to budou dávat do těch novin, televize, budou "vyjevovat esoteriku", a děti se budou od školky učit, ne že rasismus je blbost, ale že Židé jsou vyvoleni...hodní ilumináti jako rada moudrých řídí svět...a odpůrci zase skončí v těch blázincích...nebo budou za blázny prohlášeni.
Jednou byl myslím na Primě pořad s českými zednáři. Jeden z nich řekl, že zednáři instalovali F.Castra na Kubě. Moderátor nechápal (chudák věří asi oficiálnímu výkladu a pak ho sám inicitaivně šíří mezi lidmi jako "osvícenství" ), a zednář se smál a zopakoval mu to. Koneckonců, říkal mi jeden bývalý komunista, že tím se nijak zvlášť netajili ani komunisté. Podrobnosti neznám, musel bych se jej zeptat.
157025
24.3. 6:16
RE: Tady to máme...
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Nebyl jsem pár dní na příjmu, proto ta pozdní odpověď.
Jak bychom si mohli vysvětlit tohle?
>Když se tohle dočte člověk už i z Mladé fronty,
>tak to už je co říct.
---
Buď nastane nehorázný pogrom (což si myslím já) a Mladá fronta si už pomalu převléká kabát a nebo jsou posluhovači přesvědčeni, že je žába uvařena a musí davům oznámit, kdo bude novým panem domácím?. Už i židé si vyřizují účty sami mezi sebou. Mám několik velice zajímavých informací, ale místního charakteru.
Jen tak na objasnění výchovy z Talmudu uvedu citát, který snad napoví, jakým směrem se výchova malých žiďátek ubírá.
"Our race (the Jews) is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as
our slaves."
Usnadním vám, paní Rarmilo, "myší" překlad...takhle to bude rychlejší:
"Naše židovská rasa je ta nadřazená. My jsme jediní bohem posvědcení na této planetě. Jsme natolik odlišní od podřadných ras, jako jsou oni od hmyzu. Ve skutečnosti...s porovnáním k naší rase, ty ostatní jsou šelmy, zvířata a přinejlepším dobytek. Jiné rasy lze porovnat k lidským výkalům. Naším osudem je vládnout podřízeným rasám. V našem pozemském království
bude vládnout náš vůdce se železnou tyčí. Lůzy nám budou lízat naše nohy a sloužit nám jako otroci".
Předseda izraelské vlády, Menechem Begin, 1977-1983
Každý izraelský předseda se za existence Izraele projevil podobným rasistickým citátem a tohle je ta nauka Talmudu. Živná půda mladých bojovníků za Nový světový řád. Můžeme si tedy snadno představit, jaká asi vyrůstá v Izraeli nová generace?
157107
24.3. 7:13
RE: Tady to máme...
Ono je to všechno takové víc složitější. Izrael má tuším asi 5 milionů obyvatel, kde se kdekdo povyšuje nad kdekoho. Čili oni nejsou jednotni v tom, že by se všech 5 milionů obyvatel jednotně cítilo nadřazeno nad obyvateli celé planety, když se sami musejí potýkat ze strany svých soukmenovců s rasismem a pohrdáním. Teď je taky rozdíl mezi skutečnými ortodoxními věřícími židy a mezi těmi sekulárními a sionisty- to už tady bylo vše důkladně mnohokrát probráno.
Teď hlavní část Židů je rozptýlena po celém světě, dejme tomu, že je to pětkrát víc než v Izraeli, tedy 25 milionů lidí. Dejme tomu, že si je někdo hlídá a má je v evidenci, aby je mohl kdykoliv použít do nějaké akce. Čili oni slouží jako taková zásobárna a armáda nesvobodných věřících otroků, kteří mají někomu kdykoliv k něčemu posloužit. Čili to taky není kdovíjak záviděníhodný úděl, protože jen malé procento z nich neomezeně vládne, ostatní jsou jen poslušní lokajové těch mocných.
A do třetice máme zde neomezený oceán těch opovrhovaných Nežidů, ten hmyz, ten dobytek, ta zvířátka, která jsou rovněž kdykoliv podplatitelná a kdykoliv použitelná, jak se mocným zlíbí. Na každé lépe placené místo čeká v zástupu dlouhá řada lidí, ochotných k jakékoliv sviňárně, jen když se budou mít dobře a budou mít vysoké postavení. Koneckonců, náš slavný parlament a vláda je toho důkazem. Posluhují světovým mocným i místním mafiánům, bez ohledu na to, jestli četli Talmud nebo ne, a bez ohledu na to, jestli věří tomu, že jsou vyvolení nebo ne. Jen když se jim hrnou penízky a mají se dobře. Morálka a charakter jdou stranou.
157109
25.3. 12:25
RE: Tady to máme...
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Ono je to všechno takové víc složitější.
---
Často o tom přemýšlím, neboť je mi líto Palestinců a nakonec i těch židů. Jako lidé jsme si všichni rovní. Narodíme se svobodní a svobodně bychom měli žít. Jenže...Rothschild si psychickým tvárněním těchto lidí vytváří skupinu náboženských fanatiků a přitom si to oni sami ani neuvědomují. Jsou zneužiti a potažmo my všichni. Jak oddělit zrno od plev? Tam už snad není žádné řešení! Proto to je až nemožné a strašně složité. Mozek některých lidí pracuje jako vypalovačka paměti. Něco jako jednosměrná houba, která vodu nasaje a už ji nikdy nepustí, ať ji zmáčkenete sebevíc.
157165
25.3. 0:08
RE: Tady to máme...
Taky mám pár zajímavých citátů z učebnice nadlidí (jak jsem nakoupil, tak dávám dál):
Několik citátů z Talmudu:
(Šíření nenávisti je nezákonné, vyučování Talmudu snad nemáte na mysli. Nemohu ověřit a pro ilustraci ponechávám Váš první citát. – Moderátor)
Baba Kamma 113a : Žid může užít lži (úskok), aby zaskočil pohana.
viz také odkazy, které magické a satanistické aktivity dokládají:
Toto je Bohemian Grove, tajná společnost Illuminátů, která řídí Ameriku. Každý rok v červenci se poblíž San Franciska koná Satanský obřad, při kterém je před sochou Molocha obětováno upálením dítě. Obřad se podařilo tajně nafilmovat. Členy této tajné společnosti jsou nevlivnější představitelé Ameriky. Jejich částečný seznam je na jednom videu.
http://www.youtube.com/watch?v=TrZ1B38TH6k&mod...
http://www.youtube.com/watch?v=v1U-Z-8mvJY&mod...
http://www.youtube.com/watch?v=pRjKyUYKfG4&mod...
157137
25.3. 7:37
RE: Tady to máme...
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
>Toto je Bohemian Grove, tajná společnost Illuminátů,
>která řídí Ameriku.
---
Toto víceméně potvrzuje text mého původního příspěvku, kde jsem uvedl, že v průběhu celého dvacátého století neexistovaly demokratické volby. Prezideti Spojených států - vesměs členové satanistického klanu "Bohemian Grove" - byli dosazováni do funkce. Nejen prezidenti, ale i viceprezident je vybraná figurka v záloze v případě, že šéf Bílého domu přestane "sekat dobrotu". Potom se jednoduše odpráskne (ať už pistolí a nebo znemožní sexuálním skandálem) a další vybraná figurka přejde na jeho místo.
Několik příkladů z historie: Píše se rok 1900. Poslední demokraticky zvolený prezident William McKinley přebírá funkci hlavy Sp.států. Krátce poté je zavražděn (polským židem) a na jeho místo se dostává do funkce tehdejší viceprezident Theodore Roosevelt. Franklin Delano Roosevelt (vzdálený příbuzný předchozího) se udržel ve funkci prezidenta protiústavně čtyři volební období, jenom proto, aby se druhá světová válka mohla odehrát podle předem připraveného scénáře. Dwight Eizenhower byl rovněž dosazen. Zajistě se nemusím zmiňovat o vraždě Johna F.Kennedyho (listopadad 1963)? Ozvalo se u něho svědomí a rozhodl se vrátit Ameriku zpět do rukou Američanům. Proto byl zavražděn. Na vraždě se podílela tajná služba CIA, vedena otcem nynějšího prez. G.W.Bushe, složky FBI, spolu s tehdejším viceprezidentem Lyndonem Johnsonem (proto to zatloukání ohledně útoku na USS Liberty - měli ho v šachu). Jimmy Carter, Ronald Reagan - rovněž členové Bohemian Grove a rovněž dosazeni do úřadu prezidenta. Jakmile Monika Lewinská po pěti měsících náhodou objevila její poskvrněné modré šaty, Bill Clinton se najednou nemohl rozpomenout na radostné chvíle v oválné pracovně. Do léčky se však Bill nechytil - přiznal barvu, ale byl politicky znemožněn. A na závěr - ředitel zeměkoule G.W.Bush. Nejenže byly obojí volby zfalšované, ale všimněte si Bushův stín - záložáka v pozadí. Viceprezident Dick Cheney je právě ten "schopnější" a vždy připraven zasednout na trůn.
Stalin kdysi prohlásil: "Nezáleží, jak lidé volí. Záleží, jak se spočítají hlasy". A teď jde o to, kdo se to od koho naučil?
Možná by stálo za zmínku několik podrobností o Bohemian Grove (pro čtenáře, kteří doposud nerozumí angl.). Náboženští fanatici (vyznavači satanismu), představitelé bankovních a průmyslových
kartelů si každoročně pořádají satanistické obřady. Čtrnáctidenní mecheche, kam si zvou jiné hlavy států a předem vybrané kandidáty na úřad prezidenta. Samotný obřad, při kterém se upálí dítě (pouze symbolicky - ve skutečnosti je to loutka) a úzkostlivý hlasitý pláč dítěte (vřískot z reproduktoru), působí na člověka, že je v sevření ďábla (to se musí vidět, to nelze ...Automaticky kráceno
157150
25.3. 8:25
RE: Tady to máme...
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
- dokončení -
Samotný obřad, při kterém se upálí dítě (pouze symbolicky - ve skutečnosti je to loutka) a úzkostlivý hlasitý pláč dítěte (vřískot z reproduktoru), působí na člověka, že je v sevření ďábla (to se musí vidět, to nelze popsat). Obřad se - pro zvýraznění efektu - zrcadlí v jezeru mezi diváky a obřadníky. Zvuk se odráží od tisíciletých obrovských stromů (redwoods - nevím jak je to česky). Každý návštěvník obřadu si musí zaručeně myslet, že sedí v pekle. Tím to však nekončí. Po obřadu se koná večeře, chlast a orgie. Nastávají "boží" radovánky. Komu je libo krásnou prostitutku? Ani o mladé chlapce není nouze - jak si kdo přeje a podle záliby. Tak tohle je ta hra satanášů. A důvod?
Každý účastník svojí spoluúčastí se dostává do šachu. Po dosazení do funkce hlavy státu je donucen "sekat dobrotu", jinak bude znemožněn (kompromitován skrytě pořízenými fotografiemi). Pokud nepřestane trucovat - zasáhne ho kulka. Uznejte sami, že to není to snadná role být loutkou na politické scéně.
157151
25.3. 17:27
RE: Tady to máme...
Chci se zeptat. Ten samotný název "Bohemian", má to něco společného s "český"? Ví se v tomto konkrétním případě přesně, co to znamená? Díky
157171
25.3. 18:14
RE: Tady to máme...
Omlouvám se za vměšování do diskuze – jen na doplnění k „ Českému klubu“.
Je to tak. Jmenuje se to „Český háj“. Symbolem je dokonce moudrá sova.
Mám za to, že ten klub vznikl jako snobský turistický spolek rakouskouherských emigrantů. Dodnes si každý člen klubu říká „Bohemian“, stejně jako emigranti z Čech v dobách Rakousko - Uherska.
Jaký byl však přesný účel vzniku klubu, či jakou roli hraje dnes, se však můžeme jen dohadovat. Celou tu mnoha hektarovou maškarádu má na starosti trvalý personál, který to tam pečlivě střeží. Ani většina domorodců z okolí nemá o existenci tohoto místa valné ponětí.
A je skutečně možné, že prezidenti USA se určují zde, že zde se rozhoduje do koho se investuje a za koho bude hrát. Mám dokonce pocit, že se to až tak úzkostně ani netají.
Je libo ležáček z „Českého klubu“?

157173
26.3. 3:58
RE: Tady to máme...
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Pietroo, "Bohemian" je podle definice jednak příslušník společnosti na území Bohemia, čili Čech,
ale také byl přenesen k označení nekonformního stylu v oblékání a v uměleckých a povahových projevech. Něco jako výstředník, hejsek, bohém, Semerád atd. Jak už Spytihněv dole v příspěvku naznačil a já to potvrzuji, tak tento výraz byl na americký kontinent zavlečen emigranty z období Rakousko-Uherské říše. Úředním jazykem byla tehdy němčina a území s většinovým obyvatelstvem Čechů - Bohemia. Tito emigranti se sdružovali ve spolcích německé a české národnosti. Proto máme na universitě fakultu německé a slovanské kultury a doposud stále ještě existují tzv. "Bohemian Club" a to v Queens (na pokraji New York City) a v kanadském Winnipegu. Navštívil jsem oba. Jižně od Minneapolis je městečko New Prague, založeno v roce 1875 českým a německým emigrantem. I tam jsem byl.
A jakou to má souvislost s Bohemian Grove? Grove je v překladu brázda. 75 mílí severně od San Franciska je městečko Santa Rosa. Tam narazíte na dálnici Bohemian Highway. Je to neprůjezdná dálnice vedoucí přímo do pekel. Tedy do Bohemian Grove - satanášova hnízda. Oplocené území, kde si pitomci a psychopati provádějí ty svoje obřady satanismu a hrají si na božstvo planety.
157197
26.3. 19:46
RE: Tady to máme...
Grove je háj... lesík.
A Bohemian je zřejmě podle těch historických místopisných názvů, a z nich převzala název i ta ?tajná? společnost.
Ale jedno varování v dobrém: nepodceňoval bych ty pány z pitomosti a psychopatie. Zřejmě tam jakési známky neobvyklého/úchylného jsou, ale oni většinou vědí, co dělají, a dělají, co pro ně má smysl... co je pro ně výnosné, efektivní. A když se sdružují za podobným cílem tihle bohatí a mocní, půjde o velké věci a vyplývá z toho myslím nebezpečí pro ostatní... ty normální.
Že si hrají, to se možná jen zdá - a i ze hry někdy vzejde něco reálně zlého. Ani satanismus a podobné okultní záležitosti bych nenazval nevinnou hrou.
157238
29.3. 0:09
RE: Tady to máme...
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
>Grove je háj... lesík.
----
Máš pravdu, je to lesík. Popletl jsem to s groove, což je brázda. Pozdě večer to "nahoře" někdy nempřemýšlí.
>Ale jedno varování v dobrém: nepodceňoval bych ty pány z
>pitomosti a psychopatie. Zřejmě tam jakési známky
>neobvyklého/úchylného jsou, ale oni většinou vědí, co
>dělají, a dělají, co pro ně má smysl...
---
Dělají, co pro ně má smysl a bez ohledu na všechny ostatní.
I když by to mělo znamenat snížit populaci naší planety z 6.5 miliard na 500 milionů, protože si "elita" myslí, že jsme původem globálního oteplování, zbyteční spotřebitelé ropy a darmožrouti a na ně prostě nezbyde. ONI potřebují pořád víc a víc. Tohle je ta psychická úchylka. Závislost na majetku, závislost moci (nutnost si ji udržet) a to i za cenu vraždění "nevhodné" konkurence. Nejen v minulosti, ale soustavně. Viz. "letecké neštěstí" J.F.K. mladšího. Kdyby jeho neodstranili, tak si ho lidé zaručeně za prezidenta zvolí v nejbližších možných volbách. A co by to znamenalo? Vyšetřování, kdo zavraždil jeho otce a kdo zavraždil jeho strýce Roberta Kennedyho. Docela určitě pokus o zrušení soukromého bankovního kartelu (proto byl zavražděn jeho otec) a měli bychom tady další vraždu prezidenta. Jsme v začarovaném kruhu - v pozadí vládne mafie. Teď jsme se dostali k té poslední větě:
>...Ani satanismus a podobné okultní
>záležitosti bych nenazval nevinnou hrou.
Souhlas - o to tady právě jde! ONI jsou otroci své vlastní
mysli a tím více jsou nebezpeční. Jejich štestí je utrpením všem ostatním.
157471
29.3. 4:55
RE: Tady to máme...
|