Diskuze k článku

Autorka přiznala, že si vymyslela příběh o tom, jak přežila holocaust

Příspěvků 58

1.3.2008 8:56

Pokud knihu

Sam Ting Wong 89.?.?.?

a film správně označí jako fikci, tak je to ok. Otázkou zůstává proč tak dlouhou dobu nechala veřejnost v zajetí iluze, že se jedná o pravdivý příběh. Šlo jen o prachy nebo o jiný účel?

155502

1.3.2008 10:01

Prachy, prachy a zase

Durabo 88.?.?.?

prachy ... největší a nejzkurvenější zlo na světě, co znám !!!

155504

1.3.2008 10:36

RE: Prachy, prachy a zase

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 155504

Rad na sva bedra prevezmu bremeno odpovednosti a zbavim te jich. Muzu poslat cislo uctu ? [velký smích]

155505

1.3.2008 11:02

RE: Prachy, prachy a zase

google 84.?.?.?

Reakce na 155504

>prachy ... největší a nejzkurvenější zlo na světě, co
>znám !!!

prachy nie su ziadne zlo.
ide len o to co s nimi urobite a co oni urobia s vami.


aby som sa vyjadril k teme clanku.
jeden nemecky komik, Harald Schmidt povedal vo stvrtok na ARD,
ze od buduceho roku sa bude udelovat oscar v novej kategorii:
"Najlepsi cudzojazycny film, v ktorom nepojde o holocaust."

155513

2.3.2008 16:28

RE: Prachy, prachy a zase

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 155513

Hmm, to si dovolil dost. Doufam, ze je v duchode anebo to ma za "par".

155552

2.3.2008 20:51

RE: Prachy, prachy a zase

djb 194.?.?.?

Reakce na 155552

Sice jsem se tomu jako vtipu zasmal, ale pri pohledu na vysledky Oskaru...kde ze je tolik holkaustu?

Nejlepší cizojazyčný film

2007 - Ďáblova dílna (Rakousko)
2006 - Životy těch druhých (Německo)
2005 - Tsotsi (Jihoafrická republika)
2004 - Mar adentro (Španělsko)
2003 - Invaze barbarů (Kanada)
2002 - Nikde v Africe (Německo)
2001 - Země nikoho (Bosna a Hercegovina)
2000 - Tygr a drak (Taiwan)
1999 - Vše o mé matce (Španělsko)
1998 - Život je krásný (Itálie)
1997 - Charakter (Nizozemsko)
1996 - Kolja (Česká republika)
1995 - Antonia (Nizozemí/Belgie/VB)
1994 - Unaveni sluncem (Rusko)
1993 - Belle Epoque (Španělsko/Portugalsko/Francie)
1992 - Indočína (Francie)
1991 - Mediterraneo (Itálie)
1990 - Reise der Hoffnung (Švýcarsko/Turecko/VB)
1989 - Bio ráj (Itálie/Francie)
1988 - Pelle Dobyvatel (Dánsko/Švédsko)
1987 - Babettina hostina (Dánsko)
1986 - De Aanslag (Nizozemsko)

Moc se na filmy nedivam, ale II. svetove valky se tyka Dablova dilna(nevidel jsem) a zivot je krasny(videl jsem a velmi pekny film).
Holokaustu jako takoveho se tykal co ja vim naposledy Obchod na korze v 60tych letech.

jestli je tam mezi tim pet filmu k tematu co jsem prehledl?

Toho komika bych asi vyhodil i ja [mrknutí jedním okem]

155568

2.3.2008 23:28

RE: Prachy, prachy a zase

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 155568

Na tu Dablovu dilnu se chystam mrknout, ale pockam az to bude za rok na sleve. [mrknutí jedním okem]

155574

3.3.2008 2:53

RE: Prachy, prachy a zase

google 84.?.?.?

Reakce na 155568

>Sice jsem se tomu jako vtipu zasmal, ale pri pohledu na vysledky Oskaru...
>kde ze je tolik holkaustu?
>Toho komika bych asi vyhodil i ja

len tak narychlo som to preletel a toho komika by som jednak nevyhadzoval.
holo-oscar bol udeleny v 1966, 1980, 1982, 1998, 2003 (Nirgendwo in Afrika), 2007...
dalej nezabudnite aj na nominacie napr.:
-2006 "Sophie Scholl – Die letzten Tage",
nominacia na Oscara, prehral s filmom "Tsotsi" (rasova problematika)
vyhral ako najlepsi europsky film, vyhral Berlinale, vyhral cenu za najlepsi nemecky film.....
-2001 "Musíme si pomáhat", nominacia na oscara,

dalej treba brat pod uvahu, ze sa bojuje na vsetkych frontoch
a treba obsluzit aj dalsie kategorie a senzibilizovat spolocnost:
-rasizmus,
-homosexualita,
-ekologia,
-imperialisticke zaujmy
napr.:
2002- "No Man’s Land", problematika Kosovo-Srbsko,
a napokon nezabudajte aj ine dolezite kategorie (oscar za scenar, herecky vykon)
alebo aj na angl.filmy,
"Schwindlers list",
"Pianist" (oscar: najlepsia rezia a najl.herecky vykon)...

spytam sa vas este toto, myslite si, ze by polsky film "Katyn",
ktory bol toho roku tiez nominovany, obdrzal nominaciu, keby v nom reziser co len spomenul,
tak ako Solzenicyn vo svojej knihe,
ze väcsina NKVD-vrahov polskych dostojnikov v Katyni, mala vyvoleny povod?
viete, ze kati z Katyne boli z toho naroda, ktoreho meno sa nesmie vyslovit?
a ktovie, mozno aj preto to Andrzej Wajda vo svojom filme ani nespomenul.

155582

3.3.2008 3:05

RE: Prachy, prachy a zase

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 155582

No Mans Land jsem videl, a at jsou ideologicke motivy tvurcu jakekoliv, tak to byla kvalita a jednoznacne protivalecny film. A dost kriticky na vsechny strany ke konfliktu v Jugoslavii.

155584

3.3.2008 4:48

RE: Prachy, prachy a zase

google 84.?.?.?

Reakce na 155584

>No Mans Land jsem videl, a at jsou ideologicke motivy tvurcu
>jakekoliv, tak to byla kvalita a jednoznacne protivalecny film. A
>dost kriticky na vsechny strany ke konfliktu v Jugoslavii.

to je v poriadku a suhlasim s vami, ze bol celkom dobry.
co by to ale mal byt "jednoznacne protivalecny film", mi nie je az tak celkom jasne,
pretoze mam z tvorcov "protivacnych filmu" podobny pocit ako z velkohubych bojovnikov proti pedofilii.
väcsinou su sami pedofilovia a aby s tym nemuseli bojovat u seba, tak bojuju s tym neduhom radsej u druhych.
nedavno chytili jedneho takeho republikanskeho bojovnika, verneho manzela,
na verejnom zachode so spustenymi gatami.
pritom prave on bol najväcsim zastancom pritvrdenia zakonov a vyssich trestov za to, v com bol sam "dobry"

viete kolko ja som uz videl omnoho kvalitnejsich filmov, ktore o ziadnu cenu nikdy ani nezavadili?

pisem o zneuzivani pohyblivych obrazkov
a umelych idolov na otvorenu podporu preklamanej humanity, falsi, holokaustnickeho patosu, political correctness.....
ale hlavne nemozem zniest to, ze ta ich propaganda a ciele su tak tak strasne priehladne,
primitivne a plytke, ze ich prekukne kazdy osol. okrem leha, mickina a zopar inych uzitocnych idiotov.
tito ale ani nic pochopit nechcu.

ja si velmi dobre uvedomujem dolezitost duality pre zotrvanie tohto sveta
zlo/dobro...den/noc ...zvedavec/nezvedavec. [chechtot]
a som tym vymazancom velmi vdacny, ze tu nevdacnu rolu idiotov a hrdlorezov
na seba beru dobrovolne, ale viete,
keby mali pri tom aspon trochu uroven a uctu k protivnikovi.

155585

3.3.2008 6:40

RE: Prachy, prachy a zase

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 155585

To, ze ceny jsou otazkou i jinych tlaku nez pouze profesionalni a umelecke kvality nezpochybnuju. [mrknutí jedním okem]

155590

3.3.2008 11:24

RE: Prachy, prachy a zase

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 155585

Známý viděl nějaký film, který se odehrával v době vlády Šípových křížů v Maďarsku. (1944) Film, kde nějaký židovský představitel vystupuje zcela sebejistě, takže zástupci Šípových křížů (="nacisté" ) a Němci si ho velmi váží za jeho odvahu, s jakou s nimi jedná. A také mu to řeknou. Známý říkal, že tento film byl jeden z nejhezčích, jaký kdy viděl. Řekl jsem mu jenom takovou drobnost: Žid by si nikdy takto nevážil protivníka. Zamyslel se a odpověděl mi: "To máš pravdu, to jsem si nikdy neuvědomil." Neznají jinou hodnotu než sebe, své kolektivní ego. Žádná jiná hodnota pro ně neexistuje. Takže nakonec tuhle planetu možná opravdu zničí. Jejich "negativita" s kterou se identifikují a na kterou si rádoby hermeticky hrají není uznáním nějakého dejme tomu "tvůrčího rytmu" (den, noc...). Je to čistá negativita, totální rozklad všeho, tedy jakoby "návrat k původnímu" vlastně "před stvořením světa". Křesťanství bychom mohli při určitém pohledu definovat tak, že předpokládá proměnu vesmíru v "(vědomou)božskou (éternou) energii". Židovství jako to, co chce návrat k původní božské temnotě, jakási "černá díra", ve které se vše rozplizne, totální (nevědomá) temnota a hřbitov...a veškeré jejich cítění je toho odrazem.
Myslím, že vše relativní totiž nakonec předpokládá něco absolutního. Židé se tváří, že "ne", ale ve skutečnosti co jiného než absolutno je "vyvolenost"? Co je diktatura, aby se vše řídilo jen podle jejich mřížky vnímání světa? A až si to jednou uvědomí, tak se budou moci posunout dál...a uvidí, že ta sugestivní černá díra na počátku vesmíru je jen něco co se nám tak relativně zpětně jeví, jako jakýsi závoj, a ve skutečnosti je to vlastně (relativně viděno) "černá madona", která rodí vesmír, světlo..., který má nějaký smysl... Jak říká Pseudodionýsius Areopagita: "Nejtemnější temnota září nejjasnějším světlem."

155597

3.3.2008 12:43

RE: Prachy, prachy a zase

google 84.?.?.?

Reakce na 155597

co sa stane, ked Lucifer pochopi nezmyselnost svojej vzbury proti bohu, hodi flintu do zita a vrati sa ako marnotratny syn k otcovi?
na cisto bielej sachovnici sa hrat neda.

155604

3.3.2008 12:36

RE: Prachy, prachy a zase

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 155604

Hezký závěr. Nějak se mi ale toto Vaše obecné pochopení principu zdá v rozporu s Vaším konkrétním postojem k tomu, co pan Pietro vidí jako luciferské síly, tam zrovna pochopením neplýtváte [mrknutí jedním okem]
Pan Pietroo IMHO dělá to, co Vy: chápe princip, ale bojuje na "bílé" straně...

155605

3.3.2008 14:08

RE: Prachy, prachy a zase

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 155604

To je jasné. Konec protikladů je "konec světa". Na čistě "černé šachovnici" se také hrát nedá. Člověk asi je schopen nějak registrovat to "mezi" protiklady. Žid řekne (orientálním způsobem vlastně), že protiklady neexistují. Zavře oči a bude se tvářit, že neexistují, a "pravdou" je tedy ten temný nerozlišený chaos, a on vlastně připravuje ten "konec světa". Jiná varianta by byla, že tomu "mezi" rozumím nějak vědomě, a tedy díky existenci protikladů si uvědomuji to mezi nimi...(dialektika) Nevědomě, jak chce orient to vlastně ani nejde...Kde se bere moje schopnost rozlišovat? Takovou otázku si orient včetně Židů neumí položit. Původní temnota (před existencí vesmíru) se mu rovná s dnešním vesmírem. Je tam rovnítko. Neumí si položit otázku, jak to, že iluze (světa) JE? Myslí si, že zavře oči a iluze NENÍ...Kde se vzala moje schopnost rozlišovat?...Zavře očí a tváří se že problém není, že je nad protiklady...Ponoří se do "nevědomí" a proto těžko může něco vědět... Co se ale stalo s tím vědomím=schopností rozlišovat? Odkud se vzala a kam zmizela? Pak může být varianta, že protiklady jdou donekonečna a to "mezi" si jako jaksi uvědomuji, ale nemá to pro mne žádný význam...jen mezi sebou zápasí, vzájemně se zaměňují atd., a cílem je dejme tomu tvůrčí napětí. Tedy přírůstek vědění, vědomí, nějaká zkušenost. Čeho se týká ale tenhle přírustek vědění? Nebo tam žádný není? A musí ta empirie pokračovat do nekonečna,(a odkud to vím? předpokládám to?), aniž bych se dotkl něčeho zásadního, základního? (a aniž by to muselo znamenat konec vší zkušenosti) Poznání donekonečna, které není vůbec v ničem žádným skutečným poznáním? Co znamená slovo "poznání" v takovém smyslu? (Nebo slovo "život"?) Co znamená to, že nějak rozumím těm protikladům? (Nějak jim rozumím, protože bych o nich ani nemohl mluvit, nemohla by existovat komunikace, nemohl bych mluvit o vztahu mezi nimi.) Znamená podle mne že nějak rozumím i tomu "mezi". A jestliže je tady moje vědomí, je tady "něco navíc", a těžko se může podle mne vesmír rozpadnout na neexistující temnotu... A tedy jsem schopen pochopit i "tajemství zla", relativitu a její vztah k absolutnímu. Jsem schopen vidět věc ze dvou stran: a to už předpokládá něco absolutního. A to absolutní pro mne asi bude mít nějaký význam... Ať už si pod ním představím cokoliv. Papež Gregor 13.měl v erbu draka. A nic dalšího. Papež Pavel 5. měl v erbu v horní polovině orlici, a v dolní draka. Jakoby tím říkal: z jedné strany se to jeví jako drak, a z druhé je to orlice, symbol Marie... A ten drak=orlice jsem já papež...

155608

3.3.2008 14:00

RE: Prachy, prachy a zase

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 155608

Mně pomáhá k pochopení "toho všeho" ta nejprostší empirie, kombinovaná s axiomem "jak nahoře, tak dole" (všechno je vlastně jen obraz Všeho).

Ten Chaos vnímám jako bahnitý rybník, ze kterého se všechno rodí a do kterého všechno umírá. A to mezi tím (Stvoření, boj protikladů) je cosi jako čeření, provzdušňování, aby ten rybník nezatuchl a aby zůstal živý a životadárný. A tohle je to poslední Proč, které je duální lidský mozek schopen pochopit a vyjádřit. PROČ je tu rybník a proč musí být čeřen odsud nejsme schopni uchopit.

155610

3.3.2008 15:06

RE: Prachy, prachy a zase

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 155608

>Kde se bere moje schopnost
>rozlišovat? Takovou otázku si orient včetně Židů neumí
>položit.
Myslíte? Já se domnívám, že to umí (nevím, jak židé), ale neklade si ji, protože podle něj jsou prostě důležitější otázky. Tohleto jsou přesně problémy, trápící racionalistickou mysl okcidentálců, které Orient považuje za zavádějící.

>Původní temnota (před existencí vesmíru) se mu
>rovná s dnešním vesmírem. Je tam rovnítko.
Nemyslím. Zaprvé orientální doktríny rozlišují mezi původním neprojeveným bytím (Vaše "původní temnota" ) a projeveným (tj. "dnešním vesmírem" ), za druhé stav před existencí vesmíru je "temnotou" pouze obraznou, neboť je to stav, kdy protiklady "světlo x tma" (přináležející právě tomu projevenému) ještě neexistovaly.

>Zavře očí a tváří se že problém není, že
>je nad protiklady...Ponoří se do "nevědomí" a proto těžko
>může něco vědět...
Myslím, že Vám jako Okcidentálci uniká podstata kontemplace, zření, pravého vědění, přímého poznání, Intuice. [smích] To neberte jako výtku nebo vytahování se, ale jako upozornění; třeba se mýlím, vzhledem k následujícímu:

>Poznání donekonečna, které není vůbec v ničem
>žádným skutečným poznáním?
Možná...

>A jestliže je tady moje vědomí,
>je tady "něco navíc", a těžko se může podle mne vesmír
>rozpadnout na neexistující temnotu...
Správně! Jen tak dál! [smích]

155614

4.3.2008 19:51

RE: Prachy, prachy a zase

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 155614

Kde se bere moje "schopnost rozlišovat" určitě není pseudoproblém. Bez ní totiž nemohu nic. Nelze mít přímý vhled ( advaita), i když se mi to tak zdá. Vždy je to jakoby na zrcadle, a přesto to může být poznání, které má absolutní jistotu...Vždy je tam potřeba nějaký "souhlas vědomí": Jak vím, že ta jasnovidnost je pravda? Čeho se ta jasnovidnost týká? Týká se nakonec nějakého "něco"? Nakonec se týká toho "transcendentního". Tedy vědomí samotného...Veškerá (sebe)reflexe je rozumem...Napáchalo se mnoho škod, že se "rozum" posunul do jiné roviny a tím zdiskreditoval...Rozum a cit (láska) musí nakonec patřit do stejného světa... Buddhismus je také racionální, pouze si myslím, že východ si neklade určité otázky, jako "proč je iluze, kde se bere, je iluze nebo snad není? Co znamená, že iluze JE?" Maitreja se má objevit na Západě. Je buddhou Západu. Proč? Ve Vídni na buddhistickém hřbitově jsou znázorněni buddhové. A Maitreja jako buddha Západu je znázorněn jak se dotýká palcem ukazováčku: "dotek sebe sama" jakoby, sebereflexe... To je teprve skutečné sebevědomí...ale takové východ zatím nemá...východ něco silně cítí, ale neví co, takže to pak končí většinou slepou vírou.... Východ a Západ jejich vztah je vztahem "svatby", vnitřního a vnějšího, matky a syna... Já myslím, že jen obojí dohromady dá celek, jejich vztah je totiž "grál". Ne ale tak jak chce New Age, že to zase rozplizne...ve skutečnosti chce západ asi eliminovat...tvářit se že není...Ten vztah východ-západ je totiž jako archimédův bod, ne nějaká vágní rozplizlost, vědění, které vlastně neví jestli opravdu ví..., gnoze, která ví, že nic neví...To je na mne moc slabota. "Rozum" nemůže zrušit sám sebe. Nemohu rozumem říct "rozum je nesmysl",...je to jako váhy... a pak tvrdit něco bez jakýchkoliv kritérií...Věta "pravdu nejde poznat" vyvrací samu sebe... Ti skuteční mudrci východu v minulosti tyhle triviality nepochybně znali... Jinak díky za super reakci. Člověk často nemá s kým se o těch věcech pobavit...( Jako pouhého "Okcidentálce" byste mne myslím podcenil.. [smích] )

155719

3.3.2008 16:49

RE: ked Lucifer pochopi

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 155608

" Konec protikladů je "konec světa". Na čistě "černé šachovnici" se také hrát nedá."

Nemusime hrat sachy. Svet bez valek a opetovaneho budovani na troskach byvalich civilizaci je sci-fi utopie. To ovsem neznamena, ze je nemozna. Lide sni o novych technologiich, ktere jsou dnes nemozne. Zavisime na uzavrenem systemu, ktery nedovoli radikalni zmeny.
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www....

155619

3.3.2008 21:36

RE: Prachy, prachy a zase

djb 194.?.?.?

Reakce na 155582

7, jak rikate holo-oscaru v letech 1966 az 2008 coz je cca ze 43 oscaru(+- 1 nechci premyslet[smích]), to je skoro az prekvapive malo.

Obchod na Korze je velmi silny film.

Samozrejme Oscar je politicka zalezitost, ale tady je to trochu sirsi zaber, jde jeste o to, co jim tam staty "poslou", koho je potreba politicky podporit ten ktery rok. Jiste, film s tematem 2. svetove valky, natoz pak holokaustu ma body navic, ale mluvit o holokaustem zaplevelene soutezi je prehnane.

Musite tez pripustit, at uz si o historickem zakalde myslite cokoliv, ze je to pro filmare velmi pusobive tema a obdobi.

Nominace filmu "Katyn" pri odhaleni rasove prisusnosti tech kterych dustojniku, to nevim. Polaci by to "do USA" mozna poslali i tak, jak by se s tim poprala akademie nevim, ale jsem si jist, ze vsichni by se kvuli tomu od filmu neodvratili.

Ze kati v Katyni byli i zide jsem nevedel, ale neprekvapuje me to. Nemapuji tyto informace, i tak mi neuniklo, ze byli bachari v mnohych koncentracich. Jenze no a co, v jinych koncentracich to byli nemci, rusove, v US to jsou americane, to nic nevypovida o narode.
Sadisti se najdou vsude, extremni podminky nuti lidi delat extremni ciny. Hodne "mirovych humanistu" by za valky strilelo po kdekom, hlavne aby zachranili sebe. Lide jsou uz takovi.(coz neni dobre)

Me by zajimalo, kdyz vy pisete o "Schwindlers list", a uz jste tu i kdysi psal, jako o polidsteni vraha v rezii zida Spielberga, co si myslite o filmu Mnichov, od stejneho rezisera, ktery i v Izraeli odsoudili, ze pry Spileberg stavi na stejnou uroven teroristickeho chovani jak Palestince tak Izraelce.

155638

3.3.2008 23:40

RE: Prachy, prachy a zase

google 84.?.?.?

Reakce na 155638

nikdy som si film "Mnichov" nepozrel, pretoze nemam rad Spielbergovu filmarcinu.
to uz si mozem rovno pozerat reklamu na coca-colu alebo na microsoft.
pozrel som si od neho dva filmy a viac ho nemusim.
nevidel som ani "Schwindlers list", ale videl som na vlastne oci rozhovory s ludmi,
ktori poznali Oskara Schindlera osobne a tento film oznacili za nezmysel.
Jon Blair a Elinor Brecher, dvaja zo "zachranenych schindlerovych zidov" o nom povedali:
"Einmal Nazi, immer Nazi!" (Raz naci, vzdy naci!)
velmi vdacni za zachranu neboli, no nie?
o to vdacnejsi mu bol Spielberg.
ten narcisticky saso chcel za kazdu cenu oscara a vsadil vsetko na jednu kartu.
na tu najistejsiu kartu, na popcornovu rozpravku o Oskarovi, ktory mu prinesie oscara.
vsadil na najnizsie ludske pudy, na lacny pathos, ethos zostal akosi stranou.
v urcitom zmysle vsadil na holocaustnicku vydieracsku strategiu, no a vyhral.
to mu treba nechat, len pre mna je to na filmara prilis malo.
moj odpor k jeho tvorbe nema s povodom nic spolocne a nevidim za tymi ziadne sprisahanie.
holocaust sa stal archetypom, ma to taky samospustaci mechanizmus,
do toha sa uz netreba miesat, bezi to samo a pohana to kolektivne podvedomie.

inac mam velmi rad Kubrickove filmy, sem tam bratov Coen-ovcov,
mam rad Tarantina, pacil sa mi Fight Club od Davida Finchera, mam velmi rad polske filmy,
ruske kino (Elem Germanowitsch Klimow, Andrei Tarkowski) a hlavne francuzske kino 70-80-tych rokov,
moj absolutny favorit je Bertrand Blier.

naposledy som videl velmi dobry izraelsky film "Yana's Friends" od Arika Kapluna.

155652

3.3.2008 21:47

RE: Prachy, prachy a zase

djb 194.?.?.?

Reakce na 155582

ad."Vyvoleny naroda, jehoz jmeno nesmime vyslovit", tedy zide.

Pokud bych pristoupil konspirace, co zde byly publikovany jediny logicky zaver je ten, ze zide nejsou vubec zadny vyvoleny narod predurceny k nadvlade nad svetem, ale jsou totez co Kosovo v Jugoslavii, radar v Cechach, americka armada v Iraku....jsou proste manipulovani proto, aby byl na strednim vychode a ve svete bordel.
Pokud by pak doslo na lamani chleba a skutecnou NWO valku, cely Velky Izrael bude prvni, ktery skonci v plamenech atmovych a cele americe tu bude u zadku.
Skutecne myslite, ze od r. 1967 by pro Mossad, CIA a dalsi byl problem v pasmu Gazy, rozloha o 130km ctverecni mene nez Praha, udelat poradek? At uz jakkoliv, zbombardovat vsechny(kdo by jim asi tak pomohl, zdecimovany Hussein, proamericky Egypt, SAE?? etc..?), nebo postrilet opozici a dosadit vlastni vladu, ktera by Palestince politicky vedla kam je potreba, nebo i ta dohoda a nejake pevne hranice?
Nemate pocit, ze to tam zbombarduji vzdy jen tak, aby je nasrali, ale aby zbylo dost vudcu na odpor ap.? Co jim hrozi...rezoluce OSN?
Nevidite, ze skutecni zide jsou bud proti valce nebo dokonce proti Izraeli? Ze vetsina Izraelcu i Palestincu v "obdobich klidu", bez medialni masaze je pro mir a s hranicemi nema problem?

A mimochodem, nebyt Izraele, zide evidentne patri do Cesko-Slovenska, Ruska a Polska...budte za nej rad[chechtot]

Nerad bych kvantifikoval, jak moc tomu verim, jen se mi zda, ze v ucelene konspiracni teorii je chyba...

155642

3.3.2008 22:16

RE: Prachy, prachy a zase

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 155642

>Nerad bych kvantifikoval, jak moc tomu verim, jen se mi zda, ze v
>ucelene konspiracni teorii je chyba...
V jaké konspirační teorii? Ta o "židovském" spiknutí je samozřejmě nesmyslná. Já si ani nemyslím, že se jedná o "sionistické" spiknutí. Rozhodně ale v tom NWO hrají (někteří) sionisté a stát Israel dost podstatnou roli.

155649

3.3.2008 16:29

RE: Nejlepší film

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 155568

Zajimave, ze takove filmy v Hollywoodu malokdy nafilmuji.
Do kina jiz dlouho nechodim a radeji si pujcuji mene zname filmy, tak mnoho z techto jsem videl
Smutne o co vse americky divak prijde.

155617

1.3.2008 10:08

S terminem HOAX bych byl opatrny

djb 194.?.?.?

I se tvrzenim, ze slo jen o prachy.

Tady je docela dobre mozne, ze jde o psychickou poruchu, zpusob, jak se vyporadat s traumatem z detstvi.

Ta pani tomu takhle verit zrejme chce a muze chtit i aby tomu tak verili vsichni a aby to tak bylo.

Mozna je zadelan namet na dalsi knihu [mrknutí jedním okem]

155506

1.3.2008 10:41

RE: S terminem HOAX bych byl opatrny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 155506

To je možné, že jde o psychickou poruchu. Co je ale dost děsivé je to, že takových lidí, co nám pod vlivem svých psychických poruch vnucují své vidění reality je většina i v rozhodujících politických a ekonomických funkcích, a mají tu moc nakonec naši zdravou realitu svému nemocnému vidění pod tlakem přizpůsobovat. Tento případ ukazuje, že systém tyto ať už vědomé či nevědomé lži saje jak houba a žije z nich. Většina "normálních" lidí pak jen mlčí a platí.

155507

1.3.2008 14:10

RE: S terminem HOAX bych byl opatrny

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 155507

Ano. Traumatický zážitek z dětství jako například ona separace od rodičů a její složitý morální podtext skutečně může vyvolat fantazijní kompenzaci, až takovou, že si jedinec vysní celé části svého životního příběhu a ztotožní se s nimi do té míry, že přestane fantazii odlišovat od reality. Tyto fantazie pak projikuje na venek a usiluje, aby se s nimi i ostatní lidé ztotožnili jako s realitou, nikoli hezkým příběhem fikce. V mladém věku se podobné zpracování vyskytuje velmi často, kdo ostatně z nás si někdy nepřibarvil nebo nepřebarvil své zážitky, zvláště ty, v kterých naše role nebyla úplně v souladu s morálkou a neidentifikoval se raději s oním "lepším" výkladem, nebo ho nehučel do druhých, aby mu poskytli sebepotvrzení. Nicméně většina lidí se později je schopna podívat pravdě do očí, nebo je k tomu korektivními identifikačními vzory, například kamarády nebo rodiči, vedena. Ten kdo nikoli ať už z důvodů obtížnosti a složitosti traumatu, nebo absenci korektivních identifikačních vzorů, u toho se mohou vyvinout stereotypy patologických psychologických obran až do míry, kterou ukazuje příběh oné Mishy. Není to zdaleka tak neobvyklé. Zvláště války a sociální inženýrství produkuje takových jedinců velké množství. Tam, kde se šedivá realita nezdá zapadat do romantických televizních vizí ostatně můžeme najít takového druhu zpracování spousty. Přiznejme si to, takovýmto druhem lži a mechanismy jejich vzniku je naše společnost doslova zaplavena.
V psychologické vědě se zpracování, které vidíme v tomto příběhu, říká projektivní identifikace, je to jedna z patologických psychologických obran - Někdo se snaží, aby se s jeho chybným viděním reality ostatní ztotožnili a zpětně jedinci s takovým viděním poskytli sebepotvrzení. Jejím nadužíváním se vyznačují zejména jedinci s hraničními poruchami osobnosti. To, že se ona autorka k podvodu přiznala můžeme tedy vykládat paradoxně i velice pozitivně - konečně se vyskytly potřebné korekce, které autorku donutily podívat se pravdě do očí a i přes jasnou společenskou objednávku dojemných příběhů o holocaustu přiznat sama sobě skutečný příběh svého života. Že se tak stalo až po 65 letech záplavy podobných příběhů ho činí vpravdě tragickým.
Kdo ale je tedy na vině tohoto podvodu? Je jím skutečně jen ona autorka a nebo i ona mašinerie, která si už dlouho žádá dojemných příběhů o holocaustu, ber kde ber?

155519

1.3.2008 15:54

RE: S terminem HOAX bych byl opatrny

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 155507

Pane, největší tragédie je v tom, že spousta tzv. normálních lidí tyhle hověziny žere. Knihu jsem nečetl a popravdě řečeno vůbec netuším že tenhle "bestseller" vyšel, ale nechat 6-až dejme tomu 10 let starou holčičku projít západní-střední-jižní Evropu, přeplout Středozemní moře,přelízt Alpy, vegetovat se smečkou vlků a pak se ve válečné situaci mýrnix-týrnix vrátit domů bez úrazu je téma na počítačovou hru (blbou), ne na knihu. Sehnat smečku blbek a blbů co to zkousnou a uroní slzu je malej zázrak - pro NORMÁLNÍHO člověka kterej prošel vývojem dejme tomu Mayovky, Tři mušketýři, Hailey, Scortia-Robinson...čím dál tím víc přestávám věřit na zdravej selskej rozum, protože ho potkáte pouze u lidí starších dejme tomu 35 let. Mladší jsou bohužel dost často ochotni hopsat podle skandování vedoucího skupiny v rytmu "my!my!my!my to dokážeme, protože chceme!!!" a pak utrácet čas naprosto neproduktivní stupidní kampaní na přesvědčení dalších telat aby to taky dokázaly , neboť chcou...jsme v rukou šílenců. Bohužel jim to víc a víc lidí žere.

155521

1.3.2008 15:58

RE: S terminem HOAX bych byl opatrny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 155521

Tak už je bohužel člověk nastavenej, že když ho od útlého mládí něčím krmíte, tak on právě a jedině tuto stravu považuje za správnou. V pubertě sice zkusí revoltovat, ale když tu revoltu správně usměrníte ("nevaž se, odvaž se a kup si právě naše cigára a chlast"...), tak ho máte přesně tam, kde ho potřebujete mít...Kdyby Vás od narození drželi v temné místnosti, těžko Vám vyčítat, že byste měl strach ze světla...

155522

2.3.2008 14:51

RE: S terminem HOAX bych byl opatrny

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 155522

Nějakýho Kašpara Hausera takhle tuším vychovali - ovšem v minimálně předminulým století. Jsem v podstatě "pohrobek" minulýho režimu, ročník 61. Čím nás od útlého mládí krmili asi tušíte. A pokud se podíváte na mý příspěvky tady na Zvedavci, nemyslím že bych to odnesl deformací myšlení nebo pohledu na svět. Mý děti to taky mají v hlavě krapítek jinak zesumírovaný než jejích spolužáci. S blbou masou jde manipulovat v pohodě - a neberte to jako že bych se vyvyšoval. Ovšem "totalitní hrůzovládě" se to nepovedlo ani z cca 20%,demokratůře založené na jednoduchém konzumu to žere podstatně větší kamarila, a ještě si chrochtá jak je supr moct zajet na víkend do nákupního centra, za patnácku (jak kdo) hrubýho. Čest práci byl proti tomuhle férovej pozdrav.

155548

2.3.2008 18:57

RE: S terminem HOAX bych byl opatrny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 155548

Já jsem o deset let starší, takže vím, čím nás krmili. Je to skutečně tak, že současná věrchuška to má daleko vědečtěji propracované, a daleko lépe ví, na jakou strunu uhodit, aby jí to lidi žrali.. Bývalý režim dělal tu chybu, že se pokrytecky odvolával na tu lepší stránku v nás, na náš altrruismus. Na to slyšíme skutečně neradi. Tihle hrají na náš egoismus a nezodpovědnost, a za touhle krysařovou flétničkou se většina vydá ráda...

155561

2.3.2008 16:50

RE: S terminem HOAX bych byl opatrny

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 155521

Holt vsichni k tomu zdravemu rozumu musime dojit. Je to casove narocny proces. [mrknutí jedním okem]

155553

1.3.2008 11:08

Celkom my to nie je jasné

Sid 84.?.?.?

Čítal som tento článok 2x ale nie je my jasné, čo to má spoločné s Holokaustom.

Proste napísala ako cez vojnu chodila po Európe a že jej rodičov popravili za to, že boli v odboji.

Či je to už pravda alebo nie, prečo všade vidíte holokaust?

155510

1.3.2008 11:36

RE: Celkom my to nie je jasné

Pavel -Čert- Němec 82.?.?.?

Reakce na 155510

Kniha se jmenuje "Misha: A Memoire of the Holocaust Years" a pojednava o male zidovce, ktera v permanentnim nebezpeci zholohoaxovani patra po svych zidovskych rodicich...

155514

1.3.2008 12:49

RE: Celkom my to nie je jasné

google 84.?.?.?

Reakce na 155510

>Či je to už pravda alebo nie, prečo všade vidíte holokaust?

preco ho vsade pchate?

155515

30.12.2008 21:58

RE: Celkom my to nie je jasné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 155510

Vrat se k ovcím jestli to nechápeš

179322

1.3.2008 13:03

Copperfield Lustig

PavelB 91.?.?.?

Upřímně nechápu, jak mohl pan Lustig projít těmi všemi transporty smrti, pekelnými tábory a konec války v roce 1945 ho zastihl v Praze, kde čekal na své sovětské osvoboditele.
Lustig je takový holocaustový Copperfield.
Pak by mohl taky poodhalit svou kariéru komunistického novináře v rozhlase a Mladém světě.

155516

2.3.2008 18:51

RE: Copperfield Lustig

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 155516

Poznal jsem dva lidi, kteri podobne prozili WW2.
Jeden si vytrpel 6 let v koncentraku a nakonec vypadal jako ti kostlivci, ktere zname z fotografii. Rikal, ze po tolika letech je i ta strasna doba co by osklivy sen a ze sam nemuze verit co sam prozil. Jak muze jeden clovek druhemu tak ukrutne ublizit.
Bohuzel jiz odesel z tohoto sveta, tak se jej nemohu zeptat na mnohe veci, ktere bych rad prodiskutoval.
Druha osoba prozila ruske koncentraky a dlouhy exodus na zapad. Take zajimave tema na pravdivy pribeh od lidi, kteri jej nikdy nenapsali.
Pravda ci fantazie, smutne je, ze zlo zpusobuje celkem male mnozstvi jedincu, kteri se jaksi dostali k moci.

155560

2.3.2008 23:02

RE: Copperfield Lustig

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 155560

Semtam si popovidam s jednim starym noblesnim panem ze stare skoly a nekdy to tema sveho zivotniho osudu nakousne. Ja se nikdy neptam, nektere veci je lepsi zapomenout, ale o hovadinach typu Lustig aspol. nikdy nemluvil. Ono bohate staci to, co stalo.

155575

1.3.2008 16:54

Ono by

Aja 74.?.?.?

to cele nestalo za clanek, kdyby:

autorka nevydavala knihu za autobigrafickou,
nezmenila si jmeno (Monique de Wael),
nevydavala se za Zidovku,
neudelala ze svych ctenaru blbecky.

P.S. V prekladu nazvu filmu je chyba "Survivre" je spis preziti, nez souziti.

155524

1.3.2008 17:22

RE: Ono by

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 155524

Opraveno. Děkuji.

155525

2.3.2008 8:42

RE: Ono by

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155524

Paní Ajo, jenže takových "autorů" je až dvacet tisíc.
Tohle přiznal ředitel muzea holé-kosti v Jeruzalemu Yad Vashem: "Máme tady na dvacet tisíc registrovaných příběhů a většina z nich jsou fikce - hoax - vymyšlené. Jsou to příběhy lidí, kteří jsou na sebe hrdí, že se mohou stát součásti historie". Sám jsem překvapen, že tohle oznámil, ale žádnou čistku si neudělal. Nechal podvod pronikat světem. Tohle se vypráví malým dětem a mladým studentům v Německu, ve Velké Británii, ve Francii a ve Spojených státech. Zajistě i jinde. Pokud učitel odmítne vystavit své žáky traumatům druhé světové války - ať již vymyšlené, nebo pravdivé - ztrácí zaměstnání. Kdy už se svět konečně probudí?

155538

2.3.2008 11:27

RE: Ono by

Novy 80.?.?.?

Reakce na 155538

Jak neuveritelne, nekdy si myslim, ze lide uz nemysli. Jako u nas Arnost Lustig, kdyz pise a prednasi ve skolach, ze v koncetraku jedli i lidske maso anebo pili moc.
Jiste mohly se delat ruzna svinstva, ale ku podivu Arnost Lustis se presto doziva dobreho zdravi i ve vysokem veku a jeho historky nikdo nezpochybnuje,. [zmaten] [zmaten] [zmaten]

155542

2.3.2008 17:25

RE: Ono by

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 155542

Pokud je treba zpochybnovat uvahy ala Lustig. Volne cituji .." Vrouci polivku mi nalili do dlani"..., pak .....

155554

2.3.2008 12:22

RE: Ono by

Spytihněv 85.?.?.?

Reakce na 155538

> Kdy už se svět konečně probudí?

Dokonce můj pocit je, že teorie spiknutí jsou skutečně teoriemi, ve skutečnosti již nikdo nic pořádně ani netají, lži se vytváří s vědomím, že stejně vyplavou na povrch, lhaní a zkreslování se stalo normou, které se říká profesionalita.

Lež se tak stává všeobecně přijatelnou, lidé se k ní ochotně hlásí, ať k tomu mají důvod jakýkoli. Nakonec čím větší lež, tím je všeobecně přijatelnější. V této situaci se nakonec ten, kdo chce věci pojmenovat pravými jmény, začne jevit jako spiklenec. Jako třeba diskutující na Zvědavci. Nejen, že vytvářejí „teorie spiknutí“, nakonec sami vypadají jako spiklenci.

Pak pokus poukázat na blábol, lež, podvod, manipulaci, příkoří apod. se snadno setká s odporem. Z takového snaživce se stane lehce bludař, nihilista, nebo nejlépe nějaký jadrný extrémista, nejčastěji krajní. A s takovými se přeci nediskutuje.
No komu by se chtělo probouzet…

155544

2.3.2008 16:50

RE: Ono by

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 155544

>> Kdy už se svět konečně probudí?
>
>Dokonce můj pocit je, že teorie spiknutí jsou skutečně
>teoriemi, ve skutečnosti již nikdo nic pořádně ani netají,
>lži se vytváří s vědomím, že stejně vyplavou na povrch,
>lhaní a zkreslování se stalo normou, které se říká
>profesionalita.

Pane, Vy se mi libite! Pardon, nevykladejte si to tak, jak by se to i dalo vylozit [oči v sloup] . Mam na mysli Vase prispevky.

Mozna to co jste napsal, vystihuje dnesni / soucasny stav chapani veci a udalosti:
1) Popis reality jakozto subjektivni skutecnosti a osobni zkusenosti s ni, kde popis prozitku plynule prechazi v popis chapani tohoto prozitku.
2) Pro zdurazneni vyznamu takto popisovane reality ci zkusenosti s touto realitou, je dovoleno pouzit i fiktivni data, vypovedi, zkusenosti.
3) Obecne uznavanou realitou se pak stavaji tyto popisy reality na zaklade obecneho konsenzu bez ohledu na faktickou ci historickou skutecnost.

Pripomina mi to cosi orwelovskeho, kde byly udalosti neustale prepisovany dle aktualni potreby strany.

155549

2.3.2008 18:27

RE: Ono by

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 155549

Proč hledat pohádky, oděné do roucha historické skutečnosti v cizině? Co autoři typu Hanka, Palacký, Jirásek?

155557

2.3.2008 18:47

RE: Ono by

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 155557

Hm, ale nevšiml jsem si, že by potomci psohlavců požadovali nějaká odškodnění...

155558

2.3.2008 19:16

RE: Ono by

Spytihněv 85.?.?.?

Reakce na 155557

Ten Jirásek. Nejen že to nebyl teda Čech (že by zakuklenej Žid[zmaten] ), ale ještě za mrzký peníz, kecal jak Palackej. No to mu do hlavy nalila v dětství asi ta rakouská probanda…

155559

2.3.2008 23:28

RE: Ono by

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 155557

Pravda Rukopisy a cesky nacionalismus. Jenomze na rozdil od jinych spickovy politik jako prezident Masaryk se nebali rikat i o falsifikatech typu Rukopisu a to verejne, ze jsou to ty pohadky. Historicka realita a pravda pro ne bylo vice nez ceska otazka. Neprizpusobovali proto z hlediska ceske otazce sve nazory na to, co vidi jako pravdu a lez, byt se ji nektere veci primo dotykaly.

155576

6.3.2008 3:44

RE: Ono by

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 155576

Kdo ví, jak to vlastně s těmi tzv. padělky - mohou to být třeba pseudostaročeská díla z barokní doby bylo - ale Hanka je nejspíš nepsal....

155812

6.3.2008 5:21

RE: Ono by

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 155812

Vite ja nejsem literarni expert. Chtel jsem rict neco jineho. Jaky je rozdil mezi statnikem a politikem.

155813

3.3.2008 11:50

RE: Ono by - důkazy o Jediné Pravdě

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 155544

Umberto Eco, román Baudolino. Umírající biskup Ota hovoří k Baudolinu:
...Ale pozor, nechci po tobě, abys dosvědčoval něco, co bys sám považoval za lež, to by byl hřích, ale abys lživě dosvědčil to, co bys považoval za pravdivé, což je čin poctivý, neboť jenom nahrazuje nedostatek důkazů toho, co určitě existuje nebo se přihodilo. ... Člověk bez fantasie dokáže vyprávět jen to, co sám viděl, a někdy ani to ne, poněvadž nedokáže pochopit, co vlastně viděl. ...

155598

2.3.2008 13:02

Pohádky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

báje a pověsti.Dnes je jiná doba, my jsme četli Němcovou, Erbena, Andersena, Grimmy, mayovky, Foglara atd, zatímco vyvolení nám zase předkládají svoje verze, kde se neopomene zdůraznit, že hlavní geroj je Jevrej.Je s podivem, že se tohoto tak mocně zafinancovaného tématu, jakým je holocaust, chopilo tak málo sci-fi spisovatelů a pohádkářů.

155547

2.3.2008 16:03

Jak ji někdo může brát vážně.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Proti té pseudoŽidovce byl Marko Polo pecivál. [překvapení]

155550

2.3.2008 22:57

Ze současnosti ČR

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Starosti ministerského předsedy
V dnešním pořadu (2.3.08) ČT Otázky Václava Moravce odpověděl premiér na otázku, zda se bude předmětnými věcmi (návrat Čunka do vlády a viza do USA) zabývat, že nikoli. Důležitější jsou opatření související se škodami způsobenými orkánem Emma, poté odcestuje do Izraele a Sýrie. Naskýtá se otázka, jaká opatření vláda přijme ke škodám způsobeným orkánem. Další otázkou je, proč media nejen zcela opomíjejí informovat veřejnost o cílech zahraniční cesty pana premiéra, ale o této skutečnosti vůbec neinformují, zejména v souvislosti s jeho jednáním v Kanadě se zástupci tamní židovské komunity. Při tom je třeba zdůraznit zejména jejich požadavek, aby se Úřad pro dokumentaci a Úřad pro vyšetřování komunistických zločinů (zjednodušený název) zabýval cíleně antisemitismem. Taková pochybení médií mohou pouze případné antisemitické tendence gradovat.
Zdroj: http://domaci.ihned.cz/index.php#comm

A ještě jeden odkaz: http://ism-czech.org/?p=99

155572

3.3.2008 2:48

Jsem o tom cet uz jinde

Kadence crazy 154.?.?.?

a jsem rad ze se to na Zvedavci taky zverejnilo . Takovych israelskych lzi o holocaustu na internetu najdete miliony ! [velký smích]

155583

3.3.2008 15:19

update zo Slovenska

KILLROY killroy (zavináč) azet (tečka) sk 195.?.?.?

Bratia Cesi,
dovolte maly update zo slovenska...
http://www.beo.sk/domace-udalosti/34-t/458-grigori...

ale vsimajte toto hovado:
http://www.beo.sk/rozhovory/78-p/447-rozhovor-so-z...

155615

Příspěvků: 58

01.03. 08:56 Sam Ting Wong  Pokud knihu
01.03. 10:01 Durabo  Prachy, prachy a zase
01.03. 10:36 jean.laroux  RE: Prachy, prachy a zase
01.03. 11:02 google  RE: Prachy, prachy a zase
02.03. 16:28 Rene Bartosek  RE: Prachy, prachy a zase
02.03. 20:51 djb  RE: Prachy, prachy a zase
02.03. 23:28 Rene Bartosek  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 02:53 google  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 03:05 Rene Bartosek  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 04:48 google  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 06:40 Rene Bartosek  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 11:24 pietroo  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 12:43 google  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 12:36  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 14:08 pietroo  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 14:00  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 15:06 Vodník  RE: Prachy, prachy a zase
04.03. 19:51 pietroo  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 16:49 vodnik007  RE: ked Lucifer pochopi
03.03. 21:36 djb  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 23:40 google  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 21:47 djb  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 22:16 Vodník  RE: Prachy, prachy a zase
03.03. 16:29 vodnik007  RE: Nejlepší film
01.03. 10:08 djb  S terminem HOAX bych byl opatrny
01.03. 10:41  RE: S terminem HOAX bych byl opatrny
01.03. 14:10 Jan X.  RE: S terminem HOAX bych byl opatrny
01.03. 15:54 kubrt  RE: S terminem HOAX bych byl opatrny
01.03. 15:58  RE: S terminem HOAX bych byl opatrny
02.03. 14:51 kubrt  RE: S terminem HOAX bych byl opatrny
02.03. 18:57  RE: S terminem HOAX bych byl opatrny
02.03. 16:50 Rene Bartosek  RE: S terminem HOAX bych byl opatrny
01.03. 11:08 Sid  Celkom my to nie je jasné
01.03. 11:36 Pavel -Čert- Němec  RE: Celkom my to nie je jasné
01.03. 12:49 google  RE: Celkom my to nie je jasné
30.12. 21:58  RE: Celkom my to nie je jasné
01.03. 13:03 PavelB  Copperfield Lustig
02.03. 18:51 vodnik007  RE: Copperfield Lustig
02.03. 23:02 Rene Bartosek  RE: Copperfield Lustig
01.03. 16:54 Aja  Ono by
01.03. 17:22 Vladimír Stwora  RE: Ono by
02.03. 08:42 Mirda  RE: Ono by
02.03. 11:27 Novy  RE: Ono by
02.03. 17:25 Rene Bartosek  RE: Ono by
02.03. 12:22 Spytihněv  RE: Ono by
02.03. 16:50 vladuna  RE: Ono by
02.03. 18:27 Vojta49  RE: Ono by
02.03. 18:47  RE: Ono by
02.03. 19:16 Spytihněv  RE: Ono by
02.03. 23:28 Rene Bartosek  RE: Ono by
06.03. 03:44  RE: Ono by
06.03. 05:21 Rene Bartosek  RE: Ono by
03.03. 11:50 Kropáč  RE: Ono by - důkazy o Jediné Pravdě
02.03. 13:02  Pohádky
02.03. 16:03  Jak ji někdo může brát vážně.
02.03. 22:57 Kropáč  Ze současnosti ČR
03.03. 02:48 Kadence crazy  Jsem o tom cet uz jinde
03.03. 15:19 KILLROY  update zo Slovenska

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 758,58 Kč
1 unce stříbra
481,67 Kč
Bitcoin
405 834,69 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 403