Diskuze k článku

Přeměnou OSN se plánuje vytvořit 'Nový světový pořádek'

Příspěvků 42

25.1.2008 9:57

Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Crusader 67.?.?.?

Nechápu jak může vypustit z pusy, že OSN v roce 2003 jednoznačně selhala když neodsouhlasila rezoluci schvalující akci v Iráku. Prostě imaginární ZHN, které byly hlavní záminkou pro agresi ( stejně jako v Iránu ) , nikdy se samozřejmě nenašly a oni ještě mají tu drzost říct, že válka postavená na lži měla být odsouhlasená OSN. Tito lidé prostě nemají svědomí, vraždění, lhaní a intriky je nechávají ledově chladnými.

152609

27.1.2008 6:23

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 152609

V té době každý se domníval že Husejn měl WMD. Rusko, Francie, USA, VB. I nakonec Saddám Husejn se vytohoval že je prý má (viz. http://www.novinky.cz/clanek/131691-saddam-husajn-... ).

Možná že měli USA a VB ho ignorovat, a doufat že nepoužije zbraně oproti Kuwaitu, nebo KSA, nebo Jordánsku, nebo jiným sousedům. Nebo oproti Francii, VB, USA, nebo nějakým Evropským státům. V době po 11. září 2001, nikdo si nebyl jistý že moc jako Irák nepoužije WMD na útok. Když se podíváme jaká byla reakce na útoky 11.9.2001, dovedete si představit co by se stalo kdyby někde praskla Irácká WMD?

Dnes, kdy už víme že Irák neměl WMD, můžeme se dohadovat jestli to bylo správné nebo ne. Ale v té době, když každý se domníval že je má, když každý věděl co je Hussejn zač (válka proti Iránu, vraždění Šiitů, vraždění Kurdů, válka proti Kuwaitu) a že by byl schopné je použít, tak to správné řešení bylo. Bylo to lepší řešení než doufat že je nemá nebo že je tak milý že je nepoužije.

152767

27.1.2008 7:40

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 152767

Podemlenku špatně ti funguje paměť, ne každej se domníval že má Husejn ZHN, zváště pak ne Francie, Německo a Rusko. A i v mnoha jinejch státech každej na ulici věděl že je nemá, stačilo se zeptat. Nepamatuješ na freedom fries? Vylévání francouzského vína? Zapoměl jsi na celosvětový demostrace proti válce v Iráku? Milion v Římě, stovky tisíc v Londýně? Jak můžeš něco takovýho vůbec vypustit z prstů do klávesnice? Lžeš tak často a stejně blbě jak sám Buš!

Ty se můžeš sice dohadovat zda to bylo správné či ne, ale zbytek světa do toho netahej, my jsme věděli už tenkrát že ne. Husejn byl pravda pacholek, ale takovejch bylo a bude, mnoho z nich jsou dobří kámoši tvých svobodušířících, pomocí shock and awe, vzorů. [oči v sloup]

152773

27.1.2008 8:51

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 152773

Ne. Nelžu. Ba naopak. Nepsal jsem co si levičáci v Evropských hlavních městech na ulici myslí, ale psal o tom co rozvědky těchto států tvrdili.


“In retrospect it is clear that the weapons did not exist, although they had in the past, and Hussein had used them against his enemies. But what is also clear from captured documents now coming to light is that Mr. Bush had every reason to believe they still existed at the time he launched the military campaign in Iraq. Not only did US and allied intelligence agencies assert that the weapons were there, but Hussein himself played a dangerous game of convincing enemies such as Iran, and even his own generals, that he had such weapons, while protesting to United Nations inspectors that he did not.”

Viz Cobra II.

A stranou: Tyká se zde, nebo Vyká se?

152775

28.1.2008 6:25

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 152775

>A stranou: Tyká se zde, nebo Vyká se?
----
Záleží na tom, kdo sedí u počítače s kravatou.
[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Mlýnku, zanech už pozdního opakování FOX News TV. Bill O'Reilly by se od tebe mohl učit.

152883

27.1.2008 9:03

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 152773

>Podemlenku špatně ti funguje paměť, ne každej se domníval že má Husejn ZHN, zváště pak ne Francie, Německo a Rusko. A i v mnoha >jinejch státech každej na ulici věděl že je nemá, stačilo se zeptat.

Pane Antiseptik, mohl byste nam odpovedet, jakymi zbranemi Sadam provadel hromadne systematicke vyvrazdovani Kurdu? Jake zbrane pouzil pri Iracko-Iranske valce, jejich pusobeni vam na svem tele mohou ukazat jeste dnes tisice Irancu? A do tretice za co byl obvinen, uvedcen, odsouzen a popraven chemicky Ali? Az budete znat pravdivou odpoved, tak budete zaroven vedet, kdo se zde snazi lhat a kanonizovat jednoho z nejhorsich zlocincu a masovych vrahu modernich dejin.

152777

27.1.2008 10:40

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Crusader 128.?.?.?

Reakce na 152777

Odpovím vám já - primitivní chemické zbraně krátkého dosahu a klasické konvenční zbraně. Byla to strašná a nepěkná podívaná! Byl byste otřesen. A teď se vás zeptám já. Jakými zbraněmi bombardovala vaše svatá USA Vietnamské pralesy a lidské bytosti, co používá vaše svatá USA a země, které masově dotuje zbraněmi ve svých municích? Kdo na světě jako první ( dokonce dvakrát ) použil nejničivější zbraň hromadného ničení na města s civilisty a jen nepatrnou vojenskou přítomností, jejichž účinky vám na sobě můžou ukázat desetitisíce lidí ( statisíce již zemřeli ). Určitě mi teď řeknete jak to bylo potřebné a nutné pro šíření demokracie a míru. Nechte si svůj názor, je to ta nejlevnější komodita na světě, nikdo by ji od vás nekoupil ani za jeden cent! A můj názor? Toto bylo systematické vyvražďování miliónů lidí bez nějakých výčitek nad jejich národností. Testování ZHN hezky na živé terče a páni v oblecích si jen s úsměvem hladili své bradky. Mačkání tlačítek v kilometrových výškách je stejná vražda jako bomba s chemickou náplní uprostřed tržiště. Stejná vražda! A ten kdo zbraně vysílá podpisem od zeleného stolu je stejný, ne-li horší vrah jako ten, který vystřílí vesnici civilistů včetně žen a dětí, zbombarduje civilní svatbu, ze satelitu navádí rakety na nemocnici. Někdy šíleně lituji, že mrtví nemohou mluvit a ty živé strašit. Luxusní blázince by praskaly ve švech.

152787

27.1.2008 18:11

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Datel 206.?.?.?

Reakce na 152777

No co mu dovolily USA to mel.

152822

27.1.2008 18:49

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 152777

Mohl a docela stručně. Řeč je o zbraních kterýma ohrožoval svět v roce 2001 nikoliv které použil v Iránské válce v osmdesátých letech za pomoci USA, (ty mu pravděpodobně sami dodali). Ty v roce 2001 nebyli. Mimochodem co je to za mírutvornou svobodušířící aktivitu co dnes provádí USA? Sadám zabil tisíce, my zabijem stotisíce? O to jsme lepší? Čekám už jenom kdy vytáhnete Xerxese, jak mydlil řeky a západní civilizaci a jak se musíme tedy dnes proti Persii bránit.

Az budete znat pravdivou odpoved, tak budete zaroven vedet, kdo se zde snazi lhat a kanonizovat jednoho z nejhorsich zlocincu a masovych vrahu modernich dejin.

O to se snažíte Vy, a tím největším vrahem je Bush. [chechtot]

152827

27.1.2008 22:01

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 152827

>Mohl a docela stručně. Řeč je o zbraních kterýma ohrožoval
>svět v roce 2001 nikoliv které použil v Iránské válce v
>osmdesátých letech za pomoci USA, (ty mu pravděpodobně sami
>dodali).

No dalsimi vymysly uz to nevylepsite. Chemii Sadamovi dodavala Francie a Nemecko. To ze Sadam vse "uklidil" ho nezbavilo viny za hromadne vrazdeni. O tom svedci i to, ze skoncil zcela spravedlive na popravisti. Katovi ten vrahoun uz neutekl, jako tomu bylo pred triceti lety.

>Ty v roce 2001 nebyli. Mimochodem co je to za
>mírutvornou svobodušířící aktivitu co dnes provádí USA?
>Sadám zabil tisíce, my zabijem stotisíce? O to jsme lepší?

Sadam je zodpovedny za zivoty temer dvou milionu lidi. A kde jste prisel na takovy nesmysl, ze Americani zabili statisice. pristi rok budete tvrdit naprosto vazne, ze to jsou miliony? Kupte si nove pocitadlo, tohle co mate nejak blbne a dela tu vasi propagandu smesnejsi, nez je unosne.

>Čekám už jenom kdy vytáhnete Xerxese, jak mydlil řeky a
>západní civilizaci a jak se musíme tedy dnes proti Persii
>bránit.

>Az budete znat pravdivou odpoved, tak budete zaroven
>vedet, kdo se zde snazi lhat a kanonizovat jednoho z nejhorsich
>zlocincu a masovych vrahu modernich dejin.


>O to se snažíte Vy, a tím největším vrahem je Bush. [chechtot]

Nevim o tom, ze by Bush zavrazdil jedineho cloveka. Sadam na rozdil od nej zavrazdil vlastni rikou napr. i sve dva zete. O jeho synackach uz ani mluvit nebudu. Jen ti povrazdili tisice nevinnych lidi. Tak tady nevykladejte o co se kdo snazi. Neodpovedel jste ani na jedinou z tri otazek, jak se dalo ocekavat a zatahujete do problemu lidi diky kterym je na svete alespon trochu poradku. Vyrabite vrahy z tech, kteri se ze zlocinci neboji bojovat a postavit se teroru jako chlapi.
P.S. Persie existuje jen ve vasich predstavach, tu kulturu prevalcovali Arabove a nahradili ji islamem.

152852

28.1.2008 0:11

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Saša 74.?.?.?

Reakce na 152852

>Nevim o tom, ze by Bush zavrazdil jedineho cloveka.

Kde žijete? Dle US zpráv 3934 vlastních vojáků. Těch jím ani nepočítaných civilních obětí jen v Iráku přes milion.
http://www.antiwar.com/casualties/
Vložený obrázek
http://news.bbc.co.uk/nolavconsole/ukfs_news/hi/newsid_4850000/newsid_4859400/bb_wm_4859458.stm

152867

28.1.2008 0:55

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 152867

>Kde žijete? Dle US zpráv 3934 vlastních vojáků. Těch jím ani >nepočítaných civilních obětí jen v Iráku přes milion.

A takovym slintum zoufalcu, kteri provozuji webku co uvadite verite? Ha,ha, to snad ani neni pravda. Tech zabitych je vic nez jednou tolik kolik citala Sadamova armada. Ja ziji na planete Zeme, kde zijete vy, ze takhle blbnete?

152869

28.1.2008 8:39

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 152869

A jak zdroje informaci povazujete za duveryhodne vy? Jenom se s nami podelte, at se muzeme podivat na skutecnou nezavislou a objektivni kvalitu.

152892

29.1.2008 20:17

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 152892

>A jak zdroje informaci povazujete za duveryhodne vy? Jenom se s
>nami podelte, at se muzeme podivat na skutecnou nezavislou a
>objektivni kvalitu.

Asi nesledujete o cem je rec. Jinak byste se takhle neptal. Nepovazuji za duveryhodne zdroje, ktere tvrdi na prvni strance, ze americane zabijeji v Iraku uz pet let v prumeru 460 lidi denne. A vubec nezalezi na tom, jestli fandim Sparte, nebo Slavii. Tak jsem se s vami podelil o svuj nazor a co dal? Vy tomu verite? Pokud ano, tak vas asi tezko zajima objektivni kvalita.

153053

30.1.2008 3:30

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153053

Nedpovedel jste na otazku. Otazka nebyla co povazujete za nekvalitni zdroje informaci, ale naopak co povazujete za kvalitni zdroj informaci? Pokud jde o mrtve v Iraku, tak ja osobne se klonim k cislo nekde "uprostred" mezi oficialni propagandou, ktera samozrejme ma tendenci videt co nejnizsi pocty a propagandou druhe strany, ktera ma tendenci videt co nejvyssi pocty. Takze nejakych kdyz se drzim pri zemi 300 000 mrtvych civilistu, nepocitam pouze ty co vybuchnou nebo jsou zastreleni. To prece nejsou jedine smrtici dusledky okupace. Tady mate informace o Faludze, denne sedm deti v nemocnici. Pricina nedostatek leku, elektriny, ciste vody, personalu....
http://www.blisty.cz/2008/1/30/art38644.html

153073

30.1.2008 6:10

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153073

Pane Bartosku, nevim o tom, ze by americani vedli nejakou vyhlazovaci valku v Iraku. Cislo 300 tisic mrtvych civilistu myslim neprisijete ani vyvrazdovancim valkam muslimskych silencu. Ted v poslednich mesicich jak vite se podarilo i toto vrazdeni podstatne zredukovat. A to, ze americani zabiji pri vykoureni teroristickeho hnizda dvacet magoru za mesic vam to vase pocitadlo take moc neroztoci. Temer sto procent vrazd civilistu maji na svedomi sami Iracane, a v zadnem pripade nejsou dusledkem toho cemu rikate okupace a co okupaci neni. Takova je pravda. Zraneni, nebo zabiti nevinnych civilistu ze strany americanu jsou jen nahodne epizody a vzdy se vysetruji. Blisty jsou opravdu zdroj velice spatny a pokud si nechate vypirat mozek takovymi zdroji, tak tezko necemu porozumite. Nedostatek vseho, leku, elektriny a vody zavinil Sadamuv rezim. V nem umiralo na tyto nasledky az dve ste deti denne. Faludza ovladana a zdevastovana teroristy se bude vzpamatovavat i pres veskerou pomoc asi pomaleji, nez mesta Kurdska, kde se investori z celeho sveta neboji investovat. Ale budte klidny, pokud je vas zajem o osud Iraku a jeho slusnych obcanu uprimny, poznate behem casu, ze jsou na dobre ceste. A kdo jim tu cestu ukazal pochopite tez.

153079

30.1.2008 6:17

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153079

Budte bez obav o muj mozek. Ani se sklerozou na tom nejsem tak zle. Pamatuju si docela dobre, ze embargo na Irak na sebe rozhodne neuvalil Sadam. Naopak Sadam kseftoval i na cerno, koneckoncu mel cim zaplatit. Za druhe od porazky Sadama ubehne brzo 5 let, takze mi netvrdte takove hovadiny, ze po peti letech okupace ma za humanitarni katastrofu v Iraku odpovednost taky Sadam. Za treti znovu jste neodpovedel na otazku. Jaky je dle vaseho osobniho videni sveta ten kvalitni zdroj informaci?

153081

30.1.2008 6:57

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153081

>Budte bez obav o muj mozek. Ani se sklerozou na tom nejsem tak
>zle.

Pane Bartosek, nikde jsem neprojevil obavy o vas mozek a jak jste na tom se sklerozou se me netyka.

>Pamatuju si docela dobre, ze embargo na Irak na sebe
>rozhodne neuvalil Sadam. Naopak Sadam kseftoval i na cerno,
>koneckoncu mel cim zaplatit.

Sadam mel behem embarga dost prostredku na to, aby nikdo neumiral v jeho zemi hlady. To ze za vouchers OSN kupoval napr. nakladaky na ktere montoval strely Scud a ze smelil se zkorumpovanymi uredniky OSN neni vina Ameriky.

>Za druhe od porazky Sadama ubehne
>brzo 5 let, takze mi netvrdte takove hovadiny, ze po peti letech
>okupace ma za humanitarni katastrofu v Iraku odpovednost taky
>Sadam.

Po peti letech sabotazi na olejove lajny, na rozvody elektriny, prepadavani, vrazdeni a unosy kontraktoru, je na tom s rozvodem elektriny a vody Irak podstatne lip, nez za Sadama. Humanitarnich akci se zucastnuje cely svet a nebyt hnupu, kteri si mysli, ze lzivou propagandou zvrati demokratizaci Iraku, bylo by to o moc lepsi.

>Za treti znovu jste neodpovedel na otazku. Jaky je dle
>vaseho osobniho videni sveta ten kvalitni zdroj informaci?

Pokud ovladate minimalne tri svetove jazyky, mohu vam je uvest, ale obavam se, ze by vam k nicemu nebyly. Nakonec to neni tak dulezite. ja zde rikam to co si myslim a ne to cim me nekdo vypral mozek jako vam. Vy byste chtel zachranovat, ale delate pravy opak. Kolaborace s Jihadem a sireni jejich propagandy rozhodne neni pomoci narodu, ktery vam tak lezi na srdci.

153082

31.1.2008 1:59

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153082

Klidne uvedte ty v anglictine, ja se s tim nejak poperu, zadna starost. A jelikoz na Zvedavci jsou lidi, co jazykove jsou na tom mnohem lepe nez ja tak i ten zbytek, vubec bych nebyl prekvapeny kdyby nekdo ze ctenaru Zvedavce umel cinsky ci japonsky.

Jestlize nekdo odstrani vladu, jakoukoliv tak po 5-ti letech se nemuze vyvazat z odpovednosti za stav zeme. Blair byl zdesen, ze president Bush pred utokem na Irak nemel plan, prasklo to verejne par mesicu zpatky, existovali zpravy tajnych sluzeb USA pred utokem, ktere varovali Bily dum z dusledku, ktere nastali a ktere jste jmenoval ve svem prispevku.

Po nekolika letech po prohre republikanu ve volbach a ztrate vetsiny v Kongresu i Senatu, se dokonce Bily dum vymlouval na spatne informace CIA a spol. ohledne situace Iraku pred utokem, coz pochopitelne desne nakrklo lidi v tajnych sluzbach a i z toho duvodu sla na sklonku minuleho roku ven zprava o Iranu. Me nezajimaji reci typu, kdyby byli ci nebyli zli teroristi, ale zda okupacni armada ma na to stabilizovat Irak. Jestlize to totiz okupacni sily nedokazou dost rychle, o cemz silne pochybuju, tak se vnitrne rozlozi jako ve Vietnamu.

Ted se vsak nelze vymlouvat, ze US Army byla omezena nejakym planem byrokratu nebo zradcu, naopak mela volnou ruku, plus kontraktori typu Blackwater, kteri byli mimo jakoukoliv zpetnou trestni odpovednost, taky se podle toho patricne chovali jako diva zver. Sadam 5 let nema vliv je porazen a v Iraku je chaos, protoze ti co Sadama porazili neruzumi mentalite muslimu a posrali na co sahli. V teto chvili je mira nenavisti takova, ze porazka je otazka casu, kdy si ji pripusti spicky v Bilem dome. V Britanii uz pochopili, ze jsou porazeni a cely cirkus zabalili.

Nevim jaci hnupi celosvetove a zrejme dlouhodobe podkopavaji "uslechtile usili" exportu demokracie, ale zrejme to delaji velice dobre, protoze krome Japonska a Korei neexistuje zadny uspesny projekt demokratizace zeme s jinym nez zapadnimi kulturnimi koreny. Za minuleho rezimu letel takovy vtip, kdo patri mezi 5 nejvetsich nepratel systemu. Jaro, leto, podzim, zima a imperialismus. Kdybych pouzil slovo teorismus, tak ten vtip je zase aktualni.

153119

31.1.2008 3:47

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153119

>Klidne uvedte ty v anglictine, ja se s tim nejak poperu, zadna
>starost.

Porad nejste schopen zrejme pochopit, ze o zadne zdroje nejde. Jde o to jak si kdo co dovede srovnat v hlave. kdyz vam uvedu zdroje z kterych cerpam (jsou jich desitky, vcetne arabskych, tak se mnou budete polemizovat o to, jestli jsou dobre nebo ne. proto jsem vam odpovedel, ze pro mne neni dobry zdroj, kterey v hlavnim baneru na titulni strance vypousti lez jako barak. Diskuse neni o tom, kde jste vycetl to co potrebujete, je k tomu abyste se dostal k jadru veci.

>Blair byl zdesen, ze
>president Bush pred utokem na Irak nemel plan,

Nevim z ceho by Blair mel byt zdesen. Z toho, ze Americani prevalcovali nejvetsi armadu na strednim vychode za dva tydny? To by opravdu bylo zajimave, co by vam na tuhle propagandu odpovedel Blair.

>Me nezajimaji reci typu, kdyby byli ci nebyli zli teroristi, ale >zda okupacni armada ma na to stabilizovat Irak. Jestlize to >totiz okupacni sily nedokazou dost rychle, o cemz silne >pochybuju, tak se vnitrne rozlozi jako ve Vietnamu.

Pokud sledujete posledni udalosti z Iraku, tak by vam uz melo byt jasne, ze stabilizovat Irak je mozne. Iracke vojenske vedeni a vlada zadaji americkou o jeste asi tak jednorocni pomoc, nez budou moci zajistit security vlastnimi silami. No a pak se zacnou kluci vracet domu. Zatim nic, ani v nejmensim nenasvedcuje tomu, ze by se armada vnitrne rozkladala. Prave naopak. To jsou jen tajne touhy skupiny lidi, kteri by dali nevim co za to, ze oni od zacatku vedeli vsechno nejlip.

>Ted se vsak nelze vymlouvat, ze US Army byla omezena nejakym
>planem byrokratu nebo zradcu, naopak mela volnou ruku, plus
>kontraktori typu Blackwater, kteri byli mimo jakoukoliv zpetnou
>trestni odpovednost, taky se podle toho patricne chovali jako
>diva zver.

Aha, jen vam nekdo sahne na lumpy, kteri vrazdi civilisty a snazi se rozbit stabilitu, ktera stala tolik lidskych zivotu, uz je to pro vas zver. Jak potom nazyvate ty kdo jsou za nutnost nasazeni specialnich jednotek zodpovedni? Partyzany?

>Sadam 5 let nema vliv je porazen a v Iraku je chaos,
>protoze ti co Sadama porazili neruzumi mentalite muslimu a
>posrali na co sahli. V teto chvili je mira nenavisti takova, ze
>porazka je otazka casu, kdy si ji pripusti spicky v Bilem dome.
>Britanii uz pochopili, ze jsou porazeni a cely cirkus zabalili.

Mentalita kazdeho normalniho cloveka je spokojene zit, popit pivko, mit peknou holku. A to plati i pro vetsinu muslimu. Anglicane odesli, protoze uz v regionu (severni Irak-Kurdska oblast nebyla jejich pritomnost potrebna) Tak nevim kde sbirate takove Jobovky ala Peleska, ze byli porazeni a a museli odtahnout.

>Za minuleho rezimu letel takovy vtip, kdo
>patri mezi 5 nejvetsich nepratel systemu. Jaro, leto, podzim,
>zima a imperialismus. Kdybych pouzil slovo teorismus, tak ten
>vtip je zase aktualni.

Nepral bych vam, aby se vas ten terorismus osobne dotknul. Statisice pozustalych po obetech teroristickych utoku by se mu urcite nesmalo.

153126

30.1.2008 8:45

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Saša 74.?.?.?

Reakce na 153079

Dle Vás milý Seberáde, kdyby někdo okupoval Vaši zemi, a Vy jste se mu postavil tak byste byl magor, že. No, asi by z Vás za 2. Světové války nebyl zrovna partyzán, spíš asi Hitlerjugend s Vaším pohledem. Když nechcete slyšet a počítat milion mrtvých, tak jste se snad doslech o 3 milionech utečenců (z toho asi 70 do USA země to svobody). Milovníku současné US „demokracie“, snad by Vám mohlo být líto alespoň skoro 4000 zabitých a 30 000 zraněných mladých Američanů. Jistě jste také poslouchal Bushovu Zprávu o stavu unie a jeho naléhání na Kongres, aby schválil zákon, který by poskytl ochranu telefonním společnostem, které odposlouchávají zákazníkům telefony, ochranu před žalobami občanů. Jeho chloubě o úspěších v Iráku, kde (včera) tentýž den zahynulo dalších pět vojáků v Mosulu. O síle stavu unie "our economy is undergoing a period of uncertainty"/ekonomie prodělává dobu nejistoty. Snad nás nekrmte horšími bludy, než to dokáže sám pan president. Jděte někam, myslím to rozchodit Tělesný pohyb zřejmě zpomaluje stárnutí [velký smích]

153087

30.1.2008 19:08

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153087

>Dle Vás milý Seberáde, kdyby někdo okupoval Vaši zemi, a Vy
>jste se mu postavil tak byste byl magor, že.

Ano, pokud bych vedl boj v kterem bych vrazdil sve spoluobcany, tak bych magor byl.

>No, asi by z Vás
>za 2. Světové války nebyl zrovna partyzán, spíš asi
>Hitlerjugend s Vaším pohledem.

Neplette do toho 2. svetovou a partyzany a neurazejte, ja vas teke neurazim.

>Když nechcete slyšet a
> 3
>milionech utečenců (z toho asi 70 do USA země to
>svobody).

Chytate se po te volovine s tim, ze americane zabili behem valky pres milion lidi kazdeho stebla. Co se tyce utecencu, ti utekli pred muslimskymi fanatickymi vrahy predevsim z oblasti, kde nebyla koalicnimi vojsky zajistena bezpecnost. Rozhodne neutikali pred Americany. Mate pravdu v tom, ze snem mnohych utecencu z Iraku je najit novou vlast v demokraticke a prosperujici zemi jakou je USA.

>Milovníku současné US „demokracie“, snad by
>Vám mohlo být líto alespoň skoro 4000 zabitých a 30 000
>zraněných mladých Američanů.

Ano je mi jich lito. Nikde jsem nenapsal, ze by tomu bylo jinak. Tohle vase citove vydirani je ovsem z vasi stranky zase jen soucasti vasi nenavistne propagandy, kterou tu proti demokracii vedete. Vam jich urcite lito neni, ze?

>Jděte někam, myslím to rozchodit
> Tělesný pohyb
>zřejmě zpomaluje stárnutí [velký smích]

Nezabyvejte se prosim priste moji osobou, ale tim o cem je rec a argumentaci na me nazory. Pokud to nezvladate, tak na me nereagujte. Nejsem mentor abych vas napominal za vase chovani v diskusi. To uz jste si mohl za tu dobu co zde placate nesmysly osvojit.

153109

31.1.2008 5:11

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Saša 74.?.?.?

Reakce na 153109

Pane Semeráde, hlásáte nenávist a ta Vás vede k „názorům“, dokonce více zavádějícím než současné administrativy US, ta totiž přiznala, že k napadení Iráku nebylo důvodu a tím pádem oběti byly zbytečné. Není to náhodou tak, že v Iráku zahynulo již více vojáků, než při spadnutí WTC?

“Útokem na USA” nebo “osu zla” pokládám za komické fráze s vražednými důsledky k získání oleje a rozšíření impéria. Žiji na hranicích USA, vidím stejnou TV jako Vy a je méně oblbující. Kdyby Vám bylo opravdu líto skoro čtyř tisíc mladých Amerických životů a 30 000 zmrzačených nemohl byste podporovat Iráckou válku, mohl bych pokračovat o daleko větších obětech Iráčanů, civilistů, žen a dětí, ale o tom nechcete ani slyšet, to se přece nepočítá. Jste jeden z těch, co války milují a proti tomu není argument.

153131

31.1.2008 5:09

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153131

>Pane Semeráde, hlásáte nenávist

Zadnou nenavist nehlasam, tak se nepokousejte o takove lacine prupovidky, kdyz nemuzete obhajit sve zaslepene nazory a nesmyslne reci o milionech mrtvych. A ani ji v sobe nenosim k zadne strane. To se o vas rici neda. Z vas cisi jednostranost a nenavist kazdym porem. Uz jednou jsem vam napsal abyste se nezabyval moji osobou, ale danym problemem. Protoze toho nejste zrejme schopen, pokladam nasi diskusi za ukoncenou. Vase jednostrana, slepa propaganda a osobni vypady nejsou pro nikoho prinosem. Klidne mi je poslete na muj e-mail. Ja vam na ne odpovim soukrome.

153132

31.1.2008 5:24

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153131

Lidi valky nemiluji, pouze nekteri divaci to muzou povazovat za zabavu, normalni vec, prijatelnou cenu.... Primy ucastnici ani nahodou a lidi jako my dva a nam podobni to taky nepovazuji za nejakou vyhru. [smích] [mrknutí jedním okem]

153134

31.1.2008 7:35

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153134

>Lidi valky nemiluji, pouze nekteri divaci to muzou povazovat za
>zabavu, normalni vec, prijatelnou cenu.... Primy ucastnici ani
>nahodou a lidi jako my dva a nam podobni to taky nepovazuji za
>nejakou vyhru. [smích] [mrknutí jedním okem]

Jo nemiluji. Ale skutecnost je takova, ze na tehle planete se neprestalo valcit jediny den, kam dejiny sahaji. Tak jak to vlastne s temi lidmi je?

153135

31.1.2008 9:07

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Saša 74.?.?.?

Reakce na 153135

>Ale skutecnost je takova, ze na tehle planete se
>neprestalo valcit jediny den, kam dejiny sahaji. Tak jak to
>vlastne s temi lidmi je?

Co tím chtěl básník říci? Že snad jsou války správné dobré a utužují charakter nebo co? „Většina“ je chce, umírá se za dobro? Dobře se na nich vydělává? Zdůvodňuje to bezcharakternost a lži vojevůdců?

Hm, mrtví se nepočítají, jste již zaškrtl – no to byl argument!

Tak jak to s Vámi po pravdě je?

153137

31.1.2008 20:57

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153137

>Co tím chtěl básník říci?

Basnik tim chtel rici, ze lide jsou takove plemeno, ze neprestali na teto planete valcit od prvobytne-pospolne spolecnosti ani jeden den. Jestli tomu nerozumite, tak si to nechte od nekoho vysvetlit. Je to konstatovani faktu a nevim, proc se opet optirate o moji osobu. Uz jsem vam dvakrat odpovedel, abyste sve vypady zasilal na moji e-mail. A vy nerozumite ani tomu. O cem se tedy chcete bavit?

153177

28.1.2008 5:54

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 152867

Pod kotlem to vře. Já si myslím, že "to", co si tam drží v Bílém domě jim už do voleb nevydrží. Když ho tak člověk pozoruje při tiskovkách, tak má pocit, že sleduje stand-up comedian show (solo humorista na jevišti). Zástupkyně mluvčího Bílého domu - Dana Perino - se dohaduje se žurnalisty, jaké má prezident pravomoci, máli vůbec nějaké? A co má za pravomoci vice prezident Dick Cheney?
Kdo vlastně dává rozhodující příkazy? Není to již trochu pozdě, když už mu za necelý rok nasadí oranžovou kombinézu a odvedou na Guantanamo Bay? [velký smích]

152882

28.1.2008 0:58

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 152852

Jste se nějak rozjitřil, že by bolavé místo? Ten Váš hrdina, co se nebojí bojovat se zločincy si nedávno zajistil zákonem immunitu oproti válečným zločinům. Proč asi? Že by se bál jako chlap že ti teroristi, proti kterým se tak statečně postavil, by ho hnali před soud? [chechtot] Persie je tam kde žijí peršané, jestli je převálcovali arabové islámem stejně zůstali peršany, stejně jako převálcovaní iráčani Amerikou se nestanou američany ale zůstanou iráčany. A tak to taky má být. Když mluví v televizi Bush, tleskáte mu nadšeně hrdinovi?? [smích][bliji]

152870

28.1.2008 3:01

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 152870

>Jste se nějak rozjitřil, že by bolavé místo?

Z ceho usuzujete, ze jsem se rojitril, nebo, ze bych nekde mel mit bolave misto. Jen se bavim nad tou velekravinou co jste sem postoval, ze amici zabili za pet let valky v Iraku 1,168 058 Iracanu. To jest, ze jich zabijeji v prumeru 640 denne. Takovou kachnu vam neuveri ani nejtezsi pripadi v Bohnicich. Proto me moc pobavilo, ze tomu verite vy.

>Ten Váš hrdina, co se nebojí bojovat se zločincy si nedávno zajistil zákonem immunitu oproti válečným zločinům.

Kde jste zase sebral tuhle Jobovku, ha,ha,ha, bavim se cim dal vic. Jak by si mohl Bush pro sebe vyrabet nejake zakony? Uvedomujete si vubec co povidate? A jak jste prisel na to, ze Bush je muj hrdina? Ze se vubec ptam. Jeste jste neodpovedel ani na jednu z blbosti a vymyslu co tu postujete a vyrabite hned v pudu sebezachovy dalsi jeste vetsi zhovadilosti. Ech...

>Proč asi? Že by se bál jako chlap že ti teroristi, proti kterým >se tak statečně postavil, by ho hnali před soud?

Pro kristapana co to placate? Bush se ma bat, ze teroristi ho pozenou pred soud? Jste pri smyslech?

>Když mluví v televizi Bush, tleskáte mu
>nadšeně hrdinovi??

Bush vetsinou mluvi o problemech dost vaznych. Jestli vy je ignorujete a vytvoril jste si svuj vlastni svet, je to vas problem. Ja je neignoruji ale take nicemu netleskam. To co musel udelat Bush jako prezident zeme napadene islamskymi fasisty (podle vas Perskymi)jiste popularni neni, ale je to ucinne a bylo to rozhodne nutne.

152878

25.1.2008 10:56

Krásný svět

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Až zkrachovalé země postaví na nohy "armádní tvůrci míru" a půjčka od Světové banky, to se jistě bude v dané zemi krásně žít [chechtot]
Ještě by mohli přidat, že pro maximální zrychlení a nejvyšší možnou operativnost "pořádkových" sil by se tyto síly neměly nikomu zodpovídat, poněvadž to by je mohlo zdržovat v jejich záslužné (budoucí) práci a utrpení obyvatel zkrachovalé země by se zbytečně protahovalo. Důstojníci budou také vycvičeni v rozpoznání teroristů, takže nebudou potřeba ani soudy a temné živly budou hned převáženy na Guantanámo, popřípadě likvidování na místě.
To by jeden [bliji]

152624

25.1.2008 11:32

Světová banka a MMF

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Tohle je myslím na celé té věci nejhorší, a je třeba tomu za každou cenu zabránit. Světová banka a MMF se nesmí stát formální součástí systému OSN.
Obě instituce slouží k prosazování a upevňování vlivu USA ve světě. Možnost zasahování MMF do ekonomik nezávislých států bez toho, že by tyto státy měly k MMF závazky je neslýchaná drzost a bezprecedentní omezení suverenity. Nehledě už vůbec na to, že např. hypotéční krize na kterou se Brown také odvolává, vznikla právě v těch USA které fakticky řídí Světovou banku, a mají silný vliv na MMF. To by to vypadalo, kdyby kromě svého tureckého hospodářství mohly řídit i ekonomikty jiných zemí.

152627

26.1.2008 0:36

Kandidat na presidenta Svejnar

Latinec 148.?.?.?

Reakce na 152627

Nahlednete do 16-strankoveho resume tohoto povedeneho "kandidata":
http://sitemaker.umich.edu/svejnar/files/svejnar_cv_may_23_2007.pdf
Mezi jinymi se J. Svenar chlubi:
Other professional activities, from 1984 to present, Consultant to World Bank.
Aaaa, tak "consultant" pro Svetovou banku. A kdo ze je sefem World Bank? Wolfowitz.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Wolfowitz
Paul Wolfowitz (otec pochazi z zidovskeho wasavskeho ghetta), jeden z architektu agrese proti suverenimu Iraku, jeden z nejvykonnejsich producentu lzi z 935 lzi Bushe & jeho kohorty "ospravedlnujici" tzv. valku (rozumej agrese, mizerie, destrukce, vrazdeni, pustoseni, zasevani semena nesvaru, etc.) vuci Iraku. (oznameni o 935 lzivych tvrzeni Bushe & jeho zionisticke kliky se objevilo tento tyden v tisku, a radovi Americane nerekli ani n ..).
V ceskem tisku se objevila zprava (a fotografie Wolfowitze), ze Svejnar byl na universite spoluzakem Paula Wolfowitze.
Hmmm. Zajimave. A jen tak pro zajimavost, kdopak Svejnarovi tu jeho kandidaturu asi tak financuje? Ze by si na to Svejnar nasetril sam, a nyni ze by obetoval pro cesky narod, aby byl presidentem, a tim prijde o svuj sesticiferny plat na universite v Michigenu?

152697

26.1.2008 16:25

RE: Světová banka a MMF

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 152627

Nejsem nekritický amerikanofil. Vy tvrdíte, že USA provozují turecké hospodářství. Mě to přijde u nejvyspělejší světové ekonomiky zvláštní. Mohu se zeptat, který stát je dle Vás hospodářsky lepší a USA by si z něj měly vzít příklad?

152725

26.1.2008 20:31

RE: Světová banka a MMF

Datel 206.?.?.?

Reakce na 152725

Nejvyspelejsi ? Nejzadluzenejsi je to spravne slovo.Cisla co nam tu predhazuji jsou celkem knicemu. Pokud cestujete Skuste si zaletet do Malaysia napriklad Kuala Lumpur- islamiste ? Zaostali ? Nesmysly. Jiste ze USA je na tom bidne. Proste zidovstina . Vysavat druhe. Neboli jinak - jak chcete zamestnat lidi kteri stratili praci kvuli globalizaci. Jisteze USA by si mely vzit priklad ze vsech statu ktere nemaji taky prirodni potencial a maji celkem dobrou zivotni uroven.

152734

25.1.2008 15:42

Válečné škody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Už jim asi došlo, že škody napáchané v Iráku bude muset někdo uhradit. Nejlépe Světová banka, tedy celý svět. Proto se jim z Iráku nechce a škody valí na občanskou válku.

152650

25.1.2008 21:01

OSN

rickover 86.?.?.?

během své existence nikdy nic nedokázala, nedokázala zabránit žádné válce, žádné diktatuře, žádné genocidě, nedokázala nikdy pomoci potřebným a nedokázala většinu členských zemí OSN donutit ani k dodržování Charty OSN jíž podepsání bylo podmínkou jejich přijetí a jejíž obsah je zhruba výše uvedený.

Desítky zemí, kde SSSR stálý to člen RB nastoloval ozbrojenou cestou krvavé komunistické diktatury by o tom mohly vyprávět, pokud by nestačili komunisté, může se Biafra, Súdán, Rwanda, 60 let trvající arabská agrese vůči Israeli atd. atd. Dnes je OSN spolek pár demokratických zemí utopených v moři krvavých diktatur typu Barmy a Zimbabwe, imperialistického Ruska a mocichtivého sdružení islámských států toužícího udělat z naší planety do roku 2100 Alláhovu planetu, proto mi nápad že "...další alternativou je požadavek 128 národů a souhlas dvoutřetinové většiny všech členů shromáždění..." vyvolává mrazení v zádech, již vidím ten "výkvět", tu "elitu" Ahmadínežádů, Putinů, Mugabeů, Chávézů a jim podobných, co si asi v takovém případě odhlasují[smích]))

Stálí členové s právem veta jsou vítězné demokratické velmoci WW2 i když o místě Francie jako "vítězné" velmoci by se dalo s úspěchem pochybovat, stejně jako o té "demokracií" Číny a Ruska. Pět kašparů s právem veta plně postačí, není třeba do RB s právem veta cpát dalších pět států i když třeba Indie rozhodně velmocí je a navíc na rozdíl od Číny a Ruska i demokratickou. Nevidím smysl "reformy" OSN tím, že z nefunkčního a lidstvu nebezpečného spolku udělám rozšířením RB ještě méně funkční a ještě nebezpečnější spolek. OSN je ještě horší spolek, než tolik kritisovaná předválečná Společnost Národů, ta se alespoň s výjimkou pár zemí typu SSSR a nacistického Německa skládala ze slušných a civilisovaných států, podívat se na seznam dnešních členských států OSN je děs a utrpení.

Jen ať to ponechají při starém - anebo navrhuji třetí variantu, nechť USA, Kanada, Austrálie, Nový Zéland, Indie, Israel, Libanon, Filipíny, Thajsko, Singapur, Taiwan, Jižní Korea, Japonsko + státy Střední a Jižní Ameriky + státy EU + státy Oceánie vystoupí z OSN, založí si vlastní Spolek a ostatní ať se mezi sebou třeba vzájemně požerou, lidstvu není třeba žádná "celosvětová vláda" a pokud někdo namítne naftu postačí, když Spolek obsadí BV a tím si ji zabezpečí[smích]))

152680

26.1.2008 22:28

RE: OSN

crystalwind 213.?.?.?

Reakce na 152680

kolega mali by ste sa pokúsiť zbaviť vášho etnocentrizmu, agoizmu a popracovať na znížení nevzdelanosti. páči sa mi že to zlé sa podľa vás nachádza všade len nie v EU, Izraeli, USA, Južnej Kórei, Japonsku a podobne.
Neviem, keby vami vymenované štáty vystúpili z OSN tak by sa najskôr povraždili oni, lebo práve vami menované krajiny spôsobili za posledných sto rokov viac nemorálnej agresie ako všetky krajiny, ktoré by ostali mimo.
Stále omieľate komunistov, ponovom Putina. Prečo máte taký obrovský problém s jeho autoritárstvom a vedením krajiny. Neprekonateľne vám msuí prekážať, že v Rusku nie je bábková vláda, nie sú tam inštalované reformy MMF a Svetovej Banky a "vyspelé" krajiny severu ich nemôžu drasticky vykorisťovať, a isto vám vadí aj to že si v Rusku nemôžu presadzovať svoje geopolitické záujmy ako sa o to snažia v tom vami démonizovanom arabskom svete.
Neviem z čoho chcete obviňovať Arabov, keď väčšina ich prejavov a reakcií vzniká už sto rokov ako reakcia na zasahovanie do ich vnútorných záležitostí. Evidentne vám uniká, v ktorých školách sú cvičení skutoční teroristi a kto ich založil a financoval.
Tak ako vám uniká množstvo faktov a okolností vzniku angloamerickej lobálnej vojensko-politickej hegemónie.
Ako môže niekto použiť slová "mocichtivé arabské krajiny"??? Kto má preboha vojenské základne rozmiestnené po celom svete. Veď majú doslova imperialistické vojská pred dverami, čakáte že v takom prostredí môže vznikať normálne vnútroštátne usporiadanie? Časy, keď si podaktorí mysleli, že demokracia a kapitalizmus sú univerzálne a najlepšie sú dávno preč, kolega. Budíček.
Vaša arogantná pripomienka s naftou vašu osobnosť aj inteligenciu dokonale dokresľuje, a máte pravdu, presne o tú naftu a geostrategické body sa na BV jedná.
A keď sa niekto snaží o nejakú planétu, ktorú chce kontrolovať celú, tak opäť tie dejiny posledných 100 rokov sú dôkazom toho kto, aj to ako sa mu to darí.
O čo je horší Putin, Mugabe a Chávez od Sarkozyho, Busha, Clintona, Blaira, Wolfowitza, Perleho.. neviem.
A myslíte že tá demokracia, čo v Rusku skutočne (a z ich pohľadu aj vďaka bohu) nie je, že tá je u "nás" na západe nejaká pokroková a fungujúca?
Milý kolega, mali by ste si dať dole čienobiele okuliare a zistíte, že tí, ktorých dnes vnímate ako idoly demokracie a "našich" spojencov, nenarobili vo svete o nič menej bordelu ako komunisti alebo vaši arabi (isto všetko teroristi), narobili ho podstatne viac a na väčšom priestore. Takisto si z nás nerobili o nič menšiu prdel ako komunisti.

152741

28.1.2008 5:49

RE: OSN

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 152741

Nejhorší na tom je, že pan kolega "rickover" to myslí smrtelně vážně. Jeho reakce jsou naprosto pochopitelné, když vezmeme v úvahu, že ovládat lidskou společnost strachem, je velice efektivní metoda - datovaná již od římského impéria. Pan "rickover" je toho zářným příkladem.
Vyměnit občanské svobody za zdánlivou bezpečnost a jistoty a soustavně nadávat na stejného "nepřítele", se kterým bojuje vůdce smečky. Touto dobou to jsou Arabové. Takže hurá na Araby.
Až na tu zmínku, že OSN je kničemu, všechno ostatní - pro vyřešení matematické rovnice - je nutné přidat opačná znaménka. Sionisty podporovaný Mughabe (Zimbabwe-Rhodesia) si nezaslouží stát na straně Putina a Chaveze. Pro vytvoření silné trojky, bych jeho místo zaměnil za Ahmadinejada.
Jinak jste mu odpověděl na výbornou. Blahopřeji.

152881

26.1.2008 9:12

svetovlada

gbx 85.?.?.?

Za vsim hledej snahu zidu a tajnych spolku o ovladnuti planety. Bohuzel tato pokrocila do neuveritelneho pokrocileho stadia... Ted jim uz jenom staci, aby priznali fenomen UFO a mimozemskych civilizaci, (...v soucasnosti mohutne diskutovane udalosti nad Texasem...) a soucasne jako "reprezentativni planetarni organ" nastoli svetovladu. Buh s nama...

152712

22.2.2008 11:21

totalitní světovláda

moebius 195.?.?.?

http://www.mujweb.cz/www/totalitnisvetovlada/

154962

Příspěvků: 42

25.01. 09:57 Crusader  Neuvěřitelné pokrytectví a lži
27.01. 06:23 pdmlynek  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
27.01. 07:40 Antiseptik  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
27.01. 08:51 pdmlynek  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
28.01. 06:25 Mirda  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
27.01. 09:03 Semerad  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
27.01. 10:40 Crusader  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
27.01. 18:11 Datel  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
27.01. 18:49 Antiseptik  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
27.01. 22:01  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
28.01. 00:11 Saša  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
28.01. 00:55 Semerad  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
28.01. 08:39 Rene Bartosek  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
29.01. 20:17 Semerad  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
30.01. 03:30 Rene Bartosek  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
30.01. 06:10 Semerad  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
30.01. 06:17 Rene Bartosek  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
30.01. 06:57 Semerad  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
31.01. 01:59 Rene Bartosek  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
31.01. 03:47 Semerad  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
30.01. 08:45 Saša  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
30.01. 19:08 Semerad  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
31.01. 05:11 Saša  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
31.01. 05:09 Semerad  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
31.01. 05:24 Rene Bartosek  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
31.01. 07:35 Semerad  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
31.01. 09:07 Saša  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
31.01. 20:57 Semerad  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
28.01. 05:54 Mirda  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
28.01. 00:58 Antiseptik  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
28.01. 03:01 Semerad  RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži
25.01. 10:56 Sam Ting Wong  Krásný svět
25.01. 11:32  Světová banka a MMF
26.01. 00:36 Latinec  Kandidat na presidenta Svejnar
26.01. 16:25 Vojta49  RE: Světová banka a MMF
26.01. 20:31 Datel  RE: Světová banka a MMF
25.01. 15:42  Válečné škody
25.01. 21:01 rickover  OSN
26.01. 22:28 crystalwind  RE: OSN
28.01. 05:49 Mirda  RE: OSN
26.01. 09:12 gbx  svetovlada
22.02. 11:21 moebius  totalitní světovláda

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 758,58 Kč
1 unce stříbra
481,67 Kč
Bitcoin
405 834,69 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 690