Diskuze k článku

Je Putin nejoblíbenějším vůdcem světa?

Příspěvků 71

4.12.2007 2:41

je uplne jedno

pressburger z wilsonova 98.?.?.?

aka je ideologia (vlavo, vpravo, stred, whatever), urobi to z cloveka iba blazna. Uf, uf, uf

148463

4.12.2007 6:59

RE: je uplne jedno

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 148463

Docela mozny. Mne hlava smysl vaseho moudra neprelouskala, snad mi to nejaky vzdelanec osvetli. Pripadne autor.[smích]

148467

4.12.2007 17:56

RE: je uplne jedno

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

Reakce na 148467

pre tych menej chapavych - rec je o autorovi a nie o Putinovi. Ma preformovany obraz sveta a vsetko do neho napasuje bez akejkolvek uvahy. Simple, aint' it?

148499

5.12.2007 3:11

RE: je uplne jedno

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 148499

Skvele schazel mi do te veticky pouze podmet, takze podmet je ve vasem predchozim prispevku autor clanku. Cvak. [mrknutí jedním okem] A uz mi to kooonecne dooslo. [velký smích]

148527

5.12.2007 3:30

RE: je uplne jedno

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

Reakce na 148527

podmet je ideologia, mozno chybal (pre nechapavych) predmet [chechtot]

148528

6.12.2007 5:30

RE: je uplne jedno

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 148528

Svata pravda, neni vina slovenstina, ale jako vzdy se chyba nachazi mezi monitorem a klavesnici ( tam se momentalne ja) V kazdem pripade dekuju za ten predmet, ten me pomohl ucinit v chapani vase puvodniho prispevku uplnou myslenkovou revoluci. [velký smích] [velký smích]

148588

4.12.2007 19:42

prispievatel pressburger

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 148467

Je velkym fandom SSA, Dzurindu (SDKU-vajda, modra sestra ODS na Slovensku) a drazdi ho vsetko neamericke. Tesme sa, ze tu musi trpiret, ked cita nase diskusie, ktore su ideologicky nezatazene.

148506

5.12.2007 1:07

RE: prispievatel pressburger

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

Reakce na 148506

mily moj cobol, co si ty predstavujes pod takym pojmom ako je ideologia??? [chechtot]

148525

6.12.2007 4:48

RE: prispievatel pressburger

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 148525

"Mily muj z wilsonova", na mape jsem to sice nenasel, ale ideologii by bylo nejlepe definovat podle ideologa. Ideologu je sice jako sracek, ja rika sudruh Hamacik, ale vyznacuji si jednou spolecnou intelektualni vlastnosti, presneji receno absenci tech ostatnich. Holt ideologie je tak obsahla myslenka, ze z prostoru uvnitr mezi usima vytesni uplne vsechno, dokonce prej i mozkozrouta. [mrknutí jedním okem] [vyplazený jazyk]

148589

4.12.2007 10:02

RE: je uplne jedno

Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 148463

Má to být mírně pravý střed. Orientace trochu národovecká i lehce Rusky nacionalistická (tady patří přesnější termín s jemnějším významem, nemohu si vzpomenout[pláč] ). Podpora silného státu, ozbrojených složek i místní Ruské církve. Nosí i u sebe po matce Křesťanský křížek [mrknutí jedním okem]!

148472

4.12.2007 11:18

RE: je uplne jedno

Spytihněv hanywwway (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 148472

Snažit se umístit něco někam v politickém spektru je asi velký problém, neboť by muselo existovat něco jako obecně respektovaná politická pravidla. Obávám se však, že tyto pravidla byla psána spíš za účlem oblbnutí těch, ktří se jim mají podřítit.
Zajímavá je ta zmínka o místní Ruské církvi. Myslím že to je moment mezi řádky, který napoví více o Putinově démonizaci na "západě". Právě kdysi Řím spatřil největšího nepřítele v pravoslavné církvi (Rostislav - VM) a tady začlo vlastně dělení světa na "východ" a "západ". Dnešní "místní Ruská církev" znamenala kdysi dávno slovanskou nezávislost na globalizaci Římem. A pravoslavný kníže Vladimír kdysi rozvrátil říši židovských chazarů, parazitujících na usedlém pravoslavném (slovanském) zemědělském etniku. Je tato historie mrtvá? Je vše zapomenuto?

148477

4.12.2007 17:03

RE: je uplne jedno

dub 86.?.?.?

Reakce na 148477

v této souvislosti není bez zajímavosti jedna velmi významná (symbolicky) událost, ke které došlo (a bez většího povšimnutí) vloni v srpnu.
tehdy totiž putin dostal z rukou ruského patriarchy repliku meče ilji muromce.
a zabrousíme-li do historie pravoslaví, ruska a chazarů, je to velmi výmluvné.

148498

5.12.2007 9:08

RE: je uplne jedno

Spytihněv hanywwway (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 148498

Také si myslím, že tato symbolika znamená více, než množství politických proklamací. Také se ukazuje kdo ovládá tzv.světová média a tomu bude samozřejmě podřizován i obraz Ruska, a těch kdo v něm vládnou.

148537

4.12.2007 8:59

Maki Hira

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

V článečku je chyba. Stalin byl ještě oblíbenější.

148470

4.12.2007 12:54

RE: Maki Hira

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 148470

To si nemyslim. Existovali miliony Rusu (hlavne z jinych svazovych republik, takze se neda mluvit uplne o Rusech ale o obcanech SSSR), kteri ho nenavideli. Uz za to jak se choval treba na Ukrajine. V pobalti ho taky pekne nenavideli.
Putin to ma jednodussi, je Rus a Rusko dnes neokupuje okolni zeme, tim se snizil i pocet jeho potencialnich odpurcu.

148483

4.12.2007 18:55

RE: Maki Hira

Robocrep 85.?.?.?

Reakce na 148470

1) Stalin, pokud byl oblíbenější, tak jenom proto že drtivá většina sovětů tenkrát neměla vůbec šajn co ve skutečnosti provádí.

2) Vaše informace o oblíbenosti Stalina jsou stejně zaručené a pravděpodobně od stejných zdrojů jako informace o jeho činech z té doby.

Suma sumárum: váš příspěvek je úplně nesmyslný a zbytečný, protože argumentuje jen pomocí 2 neznámých.

148504

4.12.2007 9:08

Pohled na Putina...

Spytihněv hanywwway (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Právě postoj k Putinovi ledacos napoví. Všiměte si prosím jedné věci. Jak úžasně a vzácně jednotný je postoj české politické scény (a médií) směrem k Rusku za Putina. Dnes je jasné, kam jsme přivtěleni. Zahození šancí jak srovnat vztahy z Ruskem, a naopak popuzování, popichování a ukřivděné nařikání zpoza nového "bratra" za oceánem, který nám těžko (kromě problémů) může dnes něco nabídnout. Když k tomu připočtu drobné záškodnictví směrem snad ke každému v Evropě, tak máme úplný obraz Havlovo-Vondrovské vize. A je jedno jestli vezmete "disidenta", "prognostika", či jiného postkomunistu. Prostě shoda. Rusko = Putin = všechno špatně. Jen těch 200mil. prostých Rusů nám to nějak nechce pochpoit. Ale i nato máme jeddnoduché schéma. Rus = bolševik a je to. Nějak se však zapomíná na utrpení bývalých národů v SSSR, které se jen těžko dá k něčemu přirovnat. Jejich dnešní radost je pak zcela pochopitelná.

148471

4.12.2007 10:25

RE: Pohled na Putina...

Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 148471

Současné Rusko má nyní jen kolem 144 až 145 mil obyvatelstva!
Nemyslí si že všech etnických Rusů bude k těm 200 mil. řekl bych tak 150 až 175 max. Ale přesná čísla neznám!
Snad to někdo znalý doplní.

148473

4.12.2007 11:52

RE: Pohled na Putina...

Spytihněv hanywwway (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 148473

Omlouvám se za nepřesnost, to číslo mělo naznačit, že jich není zanedbatelně. [zahanbení]

148478

4.12.2007 10:34

RE: Pohled na Putina...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 148471

je to jednoduché- ať Putin raději prodává Číně. My jsme se izolovali svým postojem od něj, nikoliv on od nás.

Vzniká obrovitý trh Rusko-Indie-Čína, který nad západním může mávnout rukou, protože ho v brzké době hravě překoná.

cituji
"RUSKO (ABN AMRO Russia Equity Fund) - komoditní velmoc.

Rusko se snaží stále více promlouvat do světového obchodu s ropou a chce profitovat na vysoké ceně této komodity. Rusko je již delší dobu politicky a ekonomicky stabilní a pokračuje v ekonomických reformách, které oceňují hlavně západní investoři. Západní zahraniční investice se pomalu přesouvají ze střední Evropy dále na východ, k nim se přidávají i společnosti z ČR, Maďarska a dalších zemí, které vidí v Rusku velký růstový potenciál. Pokud bude tento trend pokračovat a ekonomické proměny se budou vyvíjet podobně jako např. v České republice, bude to dobrý signál pro tamější spotřební poptávku podporovanou ze strany střední třídy, která v Rusku není zatím příliš rozvinutá.

INDIE (ABN AMRO India Equity Fund) - země služeb.

Indii si vybrali západní investoři jako "outsourcing" základnu služeb (služby jsou z nákladového hlediska přesunuty na jiné společnosti, které dokáží být ekonomičtější, než kdyby si tyto služby zajišťovala sama společnost). Indie je láká nejenom z hlediska nákladů, ale na základě dobré jazykové vyspělosti. Navíc zahraniční investoři nemají, a v budoucnu mít nebudou, problém s pracovní silou. Přes 60% indické populace jsou lidé mladší 30 let. Početná střední třída vzdělaných Indů má dneska již podobnou kupní sílu jako Evropané. Samotné indické společnosti začínají se svými produkty a službami pronikat na vyspělé trhy Evropy a Ameriky.

ČÍNA (ABN AMRO China Equity Fund) - dílna světa.

Čína byla dlouhou dobu uzavřena světovému obchodu, což se změnilo a nyní všichni vidí v miliardové Číně budoucnost globálního obchodu. Již nyní se dostala Čína na třetí místo ve světovém exportu (za Německo a USA). Se současným tempem růstu exportu pravděpodobně přeskočí v nejbližší době oba soupeře. Čínský trh se stává populární i z důvodu pravidelných nových emisí akcií společností, do té doby vlastněných ze 100% státem. Potenciál je například v telekomunikacích, automobilovém průmyslu, bankovnictví, spotřebním zboží a dalších oborech."

synergický efekt spojení těchto tří velmocí z nichž každá má co nabídnout, vykazuje obří potenciál.

148474

4.12.2007 10:20

RE: Pohled na Putina...pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 148471

K čemu pak budou potřebovat USA nebo Evropu?

Už nyní cíleně kolonizují USA, tato velká země se stává skrytým bojištěm, golemem, o kterého se přetahuje velké množství států z důvodu nejobjemnějších investic do zbrojení a dobrého technologického know how. Know how se odveze či okopíruje,a z USA se stane čistě vojenský útvar, velká kasárna, ve kterých se budou rodit budoucí vojáci, jenž budou plnit pokyny cizí velmoci, v závislosti na tom, která bude u vesla. (nynější britsko-židovská už dlouho nevydrží)

Silné mexické, čínské, pákistánské, indické, ruské, polské, židovské a jiné komunity naznačují i další možnost, pro kterou nacházím výraz v Maurském Španělsku- reyes de taifas- malá samosprávná knížectví bez centrální moci. USA se mají nač těšit. [velký smích]

148475

4.12.2007 11:46

RE: Pohled na Putina...pokr.

Spytihněv hanywwway (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 148475

Bude určitě zajímavé sledovat co vzejde z Rusko-Čínsko-Indického spojení. Je jasné, že podcenit Rusy v budoucím vlivu na světový vývoj se asi nevyplatí. Otázka je jak dlouho bude trvat vytvoření nového finančního centra pro toto spojení, a kdo jej bude skutečně ovládat. Také bude zajímavé sledovat jak odpoví ti, co budují NWO, do čehož se zmiňovaná trojice zřejmě nehodlá zapojit.
Současná světová ekonomika stojící čistě na narůstajícím dluhu (a víře v ní) se může zhroutit v podstatě kdykoli. Na čempak asi bude postavena ta nová? Jakou roli si pak zahrejeme my?

148479

4.12.2007 12:30

RE: Pohled na Putina...pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 148479

dhimmi [pláč]

148480

4.12.2007 12:46

RE: Pohled na Putina...pokr.

pikatchu 89.?.?.?

Reakce na 148479

je otázka, zda si NWO nevytváří záložní systém, až ten dosavadní, budovaný "naoko", vyhnije na úbytě.

148481

4.12.2007 20:45

RE: Pohled na Putina...pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 148481

to nebezpečí tu bezesporu je

148509

4.12.2007 13:08

RE: Pohled na Putina...pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 148479

myslím, že fin.centrum se již nyní snaží prosadit Rusko. Kellner to vycítil a jde jako ohař po stopě. Není omezen upadajícím euroatlantismem, a vyhrává. [cool]

148482

4.12.2007 13:52

Zařazení Putina do politického spektra

Mikhael 147.?.?.?

http://lvisingr.czweb.org/stazeni/Putin.doc
Je teda hodně zajímavé, že tohle napsal člověk obecně známý jako fanatický neo-kon a sionista, ale přitom pořád hájí i Putina. Nechápu to, ale pod ten článek bych se podepsal. [smích]

148484

4.12.2007 17:51

RE: Zařazení Putina do politického spektra

crossss 85.?.?.?

Reakce na 148484

Opravdu zajímavé a nestrané zamyšlení od člověka který má na stole fotografii G.B..

148500

5.12.2007 14:01

RE: Zařazení Putina do politického spektra

skud 194.?.?.?

Reakce na 148484

Když jsem si přečetl jeho osobní profil zarazila mě tam jedna věc.

Píše tam, že má rád Izrael a je sionista.A že je zapřísáhlý přívrženec státu Izrael. Na druhou stranu píše že je to Čech z vysočiny a rakouskými předky.
Když si vemu Izrael jako stát, tak nevím co je tam tak až tak výjimečného. Většinu státu pokrývají pouště, nebo pastviny bez lesů a hory tam nejsou nějak vysoké. Mrtvé moře je sice zajímavé a zvláštní místo, ale to ještě nemusí být důvod k tomu aby jsem k tomuto státu měl vřelý vztah. Hudebníky, malíře,spisovatele,sportovce či gastronomy z Izraele moc teda neznám. Izrael má sice dost památek z Antiky a některá města jsou tam hezká (křivolaké uličky, město na kopcích atd..), ale taková města můžu najít v celém středomoří mraky.Ke státu Izrael jsem sice kritický, ale jinak v podstatě je mi šumafuk a nechovám k němu žádnou citovou vazbu a to jak ryze negativní či ryze pozitivní. Mít rád USA je už pochopitelné jelikož tam vzniklo spoustu kultury i pakultury a je tam mnohem více zajímavých míst než v pouštním vyprahlém Izraeli.

Jelikož mě k tomuto státu nic nepojí a není to můj domov a nemám žádné předky z tohoto státu, nemám důvod mít k Izraeli zvláštní vztah. A ani nemám žádné židovské předky jak také uvádí Lukáš Visingr.

A já se ptám proč má rád Izrael jako třeba poslanec Vidím, který tvrdí že není žid a nemá ani žádné židovské předky.Nebo, že by opravdový původ tajili? A proč?

148554

5.12.2007 14:24

RE: Zařazení Putina do politického spektra

skud 194.?.?.?

Reakce na 148554

Visingrovy postřehy o Zvědavci

"Nezvědavec: Opoziční stránka proti nacisticko‑komunistickému webzinu Vladimíra Stwory Zvědavec"

"Zvědavec: Absolutní vrchol konspiračních stránek - ale je možné, že je to celé jen obrovský vtip [velký smích]"

148556

6.12.2007 5:29

RE: Zařazení Putina do politického spektra

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 148556

Mnoo, pak by pan poslanec Visingr mel doporucit nezvedavec verejne i s jeho sitovou adresou, jiste "ruzove puntiky na nastence" za tu srandu stoji. [velký smích] [velký smích]

148590

6.12.2007 8:28

RE: Zařazení Putina do politického spektra

Spytihněv hanywwway (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 148556

Ono se nakonec třeba vyjeví, že celé tyto stránky a samozřejmě i příspěvky do diskuze financuje nadnárodní bankovní korporace za účlelem sjednocení obou původně proti sobě jdoucích ideologií.
Aha! Já hňup. Vždyť vlastně nic takového není, peníze se rodí z vůle lidu a jeho volených zástupců. Žádní tací oškliví co by se chtěli spiknout proti jiným neexistují, všechno se rodí v hlavách šílených teoretiků na Zvědavci a za všechno může "blbá nálada". [překvapení]

148602

4.12.2007 14:11

Nepřesnosti a lži

miku 81.?.?.?

"To je důvodem, proč Bushova administrativa obklíčila Rusko vojenskými základnami, svrhla sousední režimy pomocí svých komických „barevných“ revolucí (byly organizované americkým NGO a bezpečnostními službami), intervenovala v ruských volbách a vyhrožuje, že umístí jaderné zbraně ve Východní Evropě."

USA vyhrožují, že umístí jaderné zbraně ve Východní Evropě? A co hysterický Putin, když kvičel do světa, že jako reakci na radar v Česku umístí rakety do Běloruska?

148486

4.12.2007 15:17

RE: Nepřesnosti a lži

von_Krebst 128.?.?.?

Reakce na 148486

chapej, mozna tam jsou male nepresnosti a drobne chyby, ale musis to videt politicky. Fakta a cisla nejsou moc dulezita, nejdulezitejsi je postavit se ostre proti zidoamerickym okupantum. Nenech se obalamutit americkymi fasisty. [smích]

148495

4.12.2007 18:37

RE: Nepřesnosti a lži

Robocrep 85.?.?.?

Reakce na 148486

>USA vyhrožují, že umístí jaderné zbraně ve Východní
>Evropě? A co hysterický Putin, když kvičel do světa, že
>jako reakci na radar v Česku umístí rakety do Běloruska?

Ále... to jenom tak kecal, myslíte že by si Lukašenko nechal na svoje území strkat rakety? No, možná jo, ale nechal by si to dobře zaplatit. A to za to Rusům fakt nestojí, šoupat rakety o pár kiláků víc na západ...ale jak jinak se může bránit než takovýma výhrůžkama?

148501

4.12.2007 13:48

Mal by sa napraviť

Sid 84.?.?.?

Predtým som býval velký Putinov fanúšik, ale chlapec sa nejako skazil. Až príliš sa bratá s pedofilnými Iránskymi mullahmi a v Európe sa snaží zasahovať do záležitostí svojich susedov (napr. radar v Čechách). To spôsobuje zbytočné rozkoly v rámci Západu.

A tiež nechápem, prečo si pri tolkej popularite špiní ruky utláčaním opozície, ktorá pre neho neznamená žiadne nebezpečenstvo. Žeby z čírej komunistickej mentality?

148487

4.12.2007 15:35

RE: Mal by sa napraviť

Spytihněv hanywwway (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 148487

V Rusku nežiju, ale dávám si pozor co čtu a slyším. Média mají teď za úkol špinit, špinit a zase špinit. To je možná ten důvod, proč se ten Putin tak zkazil... [mrknutí jedním okem]

148496

4.12.2007 16:26

RE: Mal by sa napraviť

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 148487

V ramci zapadu vznikaji rozkoly ne kvuli Rusku, ale kvuli tomu, ze si USA spolecne s Britanii a dalsimi delaji co se jim zachce. Pokud pomineme bezzubou OSN, tak neni zadny dialog ani v ramci NATO nebo EU a za to Rusko nemuze uz vubec. A ze se zajima o radar v Evrope? Ma na to plne pravo a stejne hlasite by se mely ozyvat i vlady statu misto obcasnych vykriku nekterych politiku z jejich rad. Sou posrani rict co si mysli narozdil od Putina, kterej dokazuje, ze ma koule mezi nohama, ale narozil od Bushe i ze ma mozek v makovici...

148497

5.12.2007 4:09

RE: Mal by sa napraviť

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 148487

Mno, ja Putina docela chapu. Videl tolik barevnych revuluci za poslednich par let? Za penize ruznych "mozkovych trustu" lze poridit lecos a vyber barvy je v tom lecos uplna malickost. Rusove mozkove trusty nepouzivaji staci se podivat na pocet diplomatickych jednani Putina i s hlavami malych zemi, ke kterym pristupuje, aspon navenek na vysost seriozne, ani Dzurinda by nemusel do Moskvy letet s tezce zlomenou nohou na 15-minutovy diplomaticky pokec. Rusove proste hrajou sachy, avsak seriozni partie s dlouhodobe zamerenym efektem nejde jim o risk "blicek" , kde i v prohrane pozici prinasi vitezstvi pad praporku soupere.

Chodorovskeho exmplarne soupl do basy, protoze slo o strategicky vyznamne odvetvi, ktere melo byt prevedeno pravda "trzne" na lidi okolo americkeho viceprezidenta. V teto oblasti strategickych odvetvi vsak kulha " vsemocny trh" na obe nohy nejenom v USA. Koneckoncu kolik procent zahranicnich investic maji v energetice treba USA nebo Britanie nebo kdokoliv jiny na zapade. V Rusku je to furt tech nedemokratickych 25%. V USA pokud vim 0%, proste rodinej podnik. A rozumim tomu a chapu to v pripade zapadu i Ruska. Jedna se totiz o strategickou vec.

A neregulernost voleb? President Putin na rozdil od jinych presidentu nepotreboval cekat na rozhodnuti soudu o pocitani hlasu ani nemusel nechat hlasy pocitat na masinach, ktere dle expertu nebyli spolehlive. A 64% volebni vitezstvi, o tom si muze nechat kdokoliv zdat. Nestalo se nic jineho, ze po destrukci vecne opileho presidenta Jelcina, ktery slepe poslouchal "rady" ekonomickych expertu ( zajimavy clanek o expertech napsala Jana Ridvanova je to v archivu Zvedavce), prisel nekdo kdo z obrovskeho narodniho bohatstvi Ruska dal cast pro rust kvality zivota obycejnych lidicek. Kdo stabilizoval chaos a destrukci spolecenskych a statnich fundamentalnich struktur bez kterych muze moderni spolecnost stezi normalne fungovat. Z toho plyne obrovsky zdroj moci zezdola. S takovou podporou zezdola odola ruske mocenske centrum cemukoliv.

A radar a zasahovani do zalezitosti CR? Jako student politologie by jste mel byt schopen pracovat s pojmem strategicka rovnovaha. I Chruscov velmi dobre chapal, ze sovetske rakety na Kube nejsou vnitrni vec Kuby, tak jak to vedel Castro, JFK i zbytek sveta.

148529

5.12.2007 10:03

RE: Mal by sa napraviť

Sid 84.?.?.?

Reakce na 148529

Strategická rovnováha? USA už predsa nepovažujú Rusko za nebezpečného nepriateľa a nie je dôvod, prečo by mal Putin považovať za napriateľa západ (vrátane Česka a Slovenska). Je to zbytočná paranoja ruských generálov, ktorý aj tak všetci študovali pravdepodobne pred rokom 1991 a možno aj pred rokom 1985. Spoločným nepriateľom je Iránsky režim a jeho kominterna (Hamas, Hizballáh, Islamský džhád, šiítske milície, niektoré sunitské bunky operujúce v Európe). Pre týchto sú Rusi rovnakí skazení neveriaci psi, ako zvyšok západu. Toto si musia uvedomiť a nestarať sa do vnútorných záležitostí Česka alebo Poľska.

Čo sa týka volieb, myslíte, že má nejaký význam šikanovať aj tak slabú opozíciu?

148539

5.12.2007 12:42

RE: Mal by sa napraviť

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 148539

Pane Sid ted jste se odkopal. Asi Vam na Fox News nerekli ze siitska a sunitska vetev se nemaji zrovna moc v lasce, takze pravdepodobnost ze sunitske bunky pracuji pro Iran je velmi nizka.
Strategicka rovnovaha nemusi fungovat jen mezi neprateli. Historie ukazuje, ze v pripade strategicke nerovnovahy mezi "prateli" se casto ten jeden rozhodl sve momentalni prevahy vyuzit a "pritele" podmanit.
Iransky rezim neni spolecnym nepritelem. Koho a kdy tento rezim napadl nebo ohrozil ?
Nerad pouzivam tento primer, ale od zalozeni Iranu tento bojoval jen proti Iraku.
Izrael od sveho zalozeni bojoval uz mnohokrat, naposledy bombardoval civilni mesta v Libanonu a presto nikdo netvrdi ze Izrael je nejaky spolecny nepritel. (presneji v Evrope to skoro nikdo netvrdi, na Blizkem Vychode to asi nekdo tvrdi).

148548

5.12.2007 13:13

RE: Mal by sa napraviť

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 148539

Co myslite sikanovanim ? Ze policie zasahla proti nepovolene demonstraci ?

Pokud vim pred nejakym mesicem policie v CR zasahla take proti nepovolene demonstraci , ale neslysel jsem Vas vykrikovat neco o sikanovani. Nebo to bylo tim, ze demonstrujici byli (nebo byli oznaceni, ja je neznam) jako neonaciste a ti se tedy sikanovat mohou ?
Rika Vam neco pojem mereni dvojim metrem ?

148549

5.12.2007 13:11

RE: Mal by sa napraviť

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 148539

Jak si myslite, ze by zareagovali USA na umisteni ruskych raketovych zakladen na Kube a radaru v Mexiku ?
Myslite, ze by to povazovali za vnitrni zalezitosti Mexika a Kuby ?
Myslim, ze jednou uz tady kubanska krize byla a tenkrat to nebylo povazovano za vnitrni zalezitost Kuby. Tak proc je najednou umisteni podobnych systemu povazovano (asi jen Vami) za vnitrni zalezitost CR nebo Polska ?

148551

5.12.2007 13:40

RE: Mal by sa napraviť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 148539

Obávám se, že nemáte pravdu. Domnívám se. že Rusko je trnem v oku protagonistům NWO mnohem více, než kdy jindy - právě díky své politice. A společným nepřítelem je podle Vás Írán? Po této poznámce se nemohu zbavit dojmu, že jste poněkud na štíru s gramotností. Doporučuji Vám dříve než něco napíšete, si něco prostudovat. Pokud se ovšem nedokážete ovládnou a už něco podobného napíšete, ihned si pokud možno vypláchněte ústa.

148555

6.12.2007 6:51

RE: USA už predsa nepovažujú Rusko za nebezpečného nepriateľa

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 148539

A v tom je právě asi zakopanej pes. Rusové podle zkušeností jiných velmi dobře vědí, že USA je nebezpečný nejvíc pro tzv. přátele, viz Husajn, Noriega, atd. Na nepřátele si moc netroufá. Proto v rámci světové bezpečnosti je asi lepší když zůstane Rusko jako nepřítel. [velký smích] A vy jste si zkutečně asi přesunul nenávist, co jste měl ke komunistům, po jejich smrti na muslimy. Soudím tak podle slovníku. [oči v sloup]

148593

4.12.2007 15:19

Trochu moc ideologickej clanek

Koumeles 83.?.?.?

autor je torchu moc zaslepenej. USA muze za vsechno zlo na svete a Putin je pomalu svaty clovek [smích] chtelo by to trochu nadhledu.

148494

4.12.2007 18:55

RE: Trochu moc ideologickej clanek

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 148494

Naprostý souhlas. Ještě jsem v historii nezaznamenal monarchu, jehož hlavním zájmem není upevňování vlastní moci, ale (jak tvrdí autor) blahobyt poddaných.

148502

4.12.2007 19:01

RE: Trochu moc ideologickej clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 148502

I upevňovat vlastní moc lze pro svůj národ nebo proti němu. Zdá se, že například naši současní monarchové upevňují svou moc spíše proto, aby prosazovali zájmy cizích národů než naše národní zájmy, a toto se o Putinovi rozhodně říci nedá .. Z prodejnosti ho rozhodně nikdo nařknout nemůže, a to národ umí ocenit... já bych měl taky strašně rád možnost to u těch našich ocenit...a lecos bych jim za to prominul...

148505

4.12.2007 20:56

RE: Trochu moc ideologickej clanek

Rocky 66.?.?.?

Reakce na 148502

Souhlasim. Zbyva jen dodat, ze ty potize se kterymi se potykal Jelcin byly v dobe transformace z komunistickeho bordelu na trzni ekonomiku. Tim prosly vsechny postkomunisticke staty. Putin prisel uz k hotovemu a navic ted ruske ekonomice nesmirne pomahaji rostouci ceny ropy. Tezko se tedy da mluvit o jakychsi jeho zasluhach.
To jak cele volby probehly je hodne znepokojive. Putin mel uz nekolik let kontrolu nad vetsinou medii, mohl si dokonce dovolit vrazdit nepohodlne novinare. Ty volby mel vyhrane predem a mohl zanechat alespon nejake zdani demokracie. Nevim tedy, proc musel zavirat opozicni politiky, zabavovat opozici (krome komunistu) volebni letaky a vysilat do ulic svuj mladeznicky uniformovany Hitlerjugend.
Vypada to, ze v Rusku znovu zvitezila diktatura a blazni se raduji.

148507

4.12.2007 23:30

RE: Trochu moc ideologickej clanek

detergent 194.?.?.?

Reakce na 148507

Pro nás všechny je lepší, když v Rusku zvítězí tamní diktatura, než aby tam zvítězila americká demokratura.

Pokud má svět zůstat přijatelným místem k životu, musí mít lidé kam odejít; jakmile bude všude jen Amerika (nebo jen Rusko), nebude kam utéct. Proto podporujme alternativy!

148517

4.12.2007 23:20

RE: Trochu moc ideologickej clanek

pikatchu 89.?.?.?

Reakce na 148507

Zavírat nepohodlné opoziční politiky je přeci demokratické. Jinak by se Havel nestal státním prasidentem, kdyby nezavřeli do vazby jednoho poslance.

148518

5.12.2007 3:33

RE: Trochu moc ideologickej clanek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 148507

Takze Putin prisel po "ekonomickem dedictvi" Jelcina k hotovemu? [velký smích] [velký smích] [velký smích]

148530

5.12.2007 3:38

RE: Trochu moc ideologickej clanek

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 148530

[velký smích] [velký smích] K hotovému přišel po Jelcinovi, jedině tak k hotovému bordelu. [velký smích] [velký smích]

148532

4.12.2014 8:53

RE: Trochu moc ideologickej clanek

Pavel Laskavec, Třebíč 178.?.?.?

Reakce na 148502

>Naprostý souhlas. Ještě jsem v historii nezaznamenal monarchu,
>jehož hlavním zájmem není upevňování vlastní moci, ale
>(jak tvrdí autor) blahobyt poddaných.

Je zvláštní, jak mohou být pohledy různé. Já si třeba myslím, že takovými byli Husajn, Kaddáfí, a jsou Assad a Putin. Podezřívám z tohoto "zločinu" pomalu už z principu všechny, na které ukáže američan prstem.

322659

4.12.2007 21:05

Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“

Romann 88.?.?.?

Ruskí voliči podporili na parlamentných voľbách politiku Vladimíra Putina. Také sú predbežné závery volieb v Rusku do Štátnej dumy.
Fakticky to bolo referendum o dôvere. Ľudia skutočne chápali tieto voľby ako skoro voľby prezidenta. Preto je to nielen jednoducho vyslovenie dôvery Putinovi. Je to aj vyslovenie dôvery dlhodobého nachádzania sa Putina v politike. Pretože dal pochopiť, že otázka o tom, aké miesto zaujme v politickom systéme Ruska, bude v mnohom závisieť od toho, ako budú ľudia hlasovať 2. decembra. Ľudia túto výzvu skutočne pochopili a hlasovali. Voliči hlasovali práve za to, aby sa Putin dlhodobo nachádzal v politike.
Nezávislí medzinárodní pozorovatelia sú celkovo spokojní s priebehom parlamentných volieb v Rusku. Vyhlásili to v interview pre ruský rozhlas. Ponúkame Vám mienku pozorovateľa z Francúzska Bernarda Peragu. „Navštívil som rad volebných obvodov v Moskve... „ Ďalej na: Národný Inštitút Francois Marie Voltaire, ikona TREZOR, téma: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“

148510

4.12.2007 22:30

RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 148510

Ruští voliči učinili jen to, co jim předvolební propaganda napumpovala do mozků. Nadpoloviční většina ruských voličů je přesvědčena, že veškerá radioaktivita na Zemi je výhradně dílo lidských rukou. Čtvrtina soudí, že Slunce obíhá kolem Země. Takoví lidé by zvolili po příslušné mediální masáži za svého "báťušku" klidně i Hitlera.

148514

4.12.2007 22:32

RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“

djb 194.?.?.?

Reakce na 148514

Byl bych opatrny pri vytahovani toho, co vi a nevi ctvrtina ruskych volicu, nebot je pro Vas riziko, ze Vam nekdo pripomene procentualni znalosti ledasceho u americkych volicu. A ze takovych statistik jsou tisice a jedna se o elementarni znalosti. Vedet odkud je radioaktivita spada do odbornejsich temat. Co se tyce obihani Zeme okolo Slunce a vice versa, posledni fyzikalni trhak byl, ze oboji je spravny vyklad. Jen jeden se lepe pocita.
Netvrdim, ze by Rusove byli relativisti, to bych skutecne byl demagog, ale take mohou byt verici.
V kazdem pripade ta 1/4 Rusu vi dozajista vice nez 90 procent americanu.

Pres 64 procent je porad dost. Propaganda Vam udela tak 10 procent, ale pokud by Rusove Putina nenavideli, 64 procent by nebylo moznych.

148516

5.12.2007 0:51

RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 148516

Naprosto s Vámi souhlasím s hodnocením kvality amerických voličů.

Naprosto s Vámi nesouhlasím s hodnocením možností propagandy. Tvrdím, že Stalin si zajistil nehynoucí lásku Rusů ještě před válkou i přes to, že masově likvidoval ruskou inteligenci. Čím? Jedině propagangou. A to ještě nebyly k dispozici barevné hýbací obrázky v každé domácnosti.

Je to prosté. Jednoduchá a snadno zapamatovatelná lež u většiny lidí dokáže porazit složitou pravdu. V historii mnohokrát odzkoušené. Odhaduji, že 2/3 hlasů získala Putinova strana díky kvalitní a hlavně bezkonkurenční propagandě.

148520

5.12.2007 3:38

RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 148520

Jelcin mel masivni podporu zapadu finacne i politicky, o moznostech na "domacim hristi" ani nemluve. Na kolik procent propagandy odhaduje v pripade Jelcina jeho poslabsi volebni vysledky, i kdyz k vitezstvi to nakonec stacilo. A Stalin si daleko vice zajistil terorem a vsudypritomnym strachem nez vymyvanim mozku, jak se rika bestie totality je vecne hladova a neuveritelne podezrivava.

Ani komunisti za totatce nebyli oblibeni lidi meli proste strach a nestali o trable, protoze postoj jednotlivce stejne nemuze zmenit system. Gandhi uznava, ze postoj jednotlivce nic zmenit nemuze, ale je nesmirne dulezite, aby ten maly postoj byl realizovan. Za Putinem je vice nez pouze profesionalni propaganda. V Cesku ani Polsku ta profesionalni propaganda nedokaze lidi zmastit v otazce americkych zakladen. Mate zrejme Rusy minimalne o 2/3 hloupejsi nez nas "genialni Cechy". Zvlastni, ze v u tech "primitivnich muziku" jsou narodni oblibena "hra" sachy.

148531

5.12.2007 11:01

RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“

nitram 89.?.?.?

Reakce na 148520

Vojto, Vojto, vy jste to zvojtil......napsal jste: "Odhaduji, že 2/3 hlasů získala Putinova strana díky kvalitní a hlavně bezkonkurenční propagandě"

Mám jiný odhad. Téměř všichni běžní Rusové mají pocit, že za prezidentování p. Putina zbohatli. Na rozdíl od tzv. oligarchů. Těm sice nikdo nic nebere, ale už nemají možnost dál rozebírat a rozkrádat ruské národní bohatství. Jak nedemokratické.... [smích] [smích] [smích]

148541

5.12.2007 13:00

RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 148520

..Je to prosté. Jednoduchá a snadno zapamatovatelná lež u většiny lidí dokáže porazit složitou pravdu. ..

Ano, a přesně na tomto faktu postavili předvolební boj američtí poradci Jelcina - a jen proto ten vožrala nečekaně zvítězil. Nápor americké sofistikované propagandy byl na prostého ruského voliče příliš silný - kdo by se mu taky mohl divit. Kromě toho je tehdy promyšleně strašili občanskou válkou - to hlavně zapůsobilo - a zase - kdo by se jim mohl divit. Rusové na rozdíl od Amíků vědí až moc dobře, co je to válka v reálu. Byl o tom natočen moc zajímavý (americký) film - bohužel si nemohu vzpomenout na jméno. Stejně tak jsou na laciných slibech a jednoduchých lžích postaveny všechny předvolební kampaně - last but not least v USA. Takže není fér vypichovat zrovna tu Putinovu. Co je důležité - jak se mají lidé pod Bushem (a to nejen v USA), pod Jelcinem, pod Putinem. Zas tak blbí lidé nejsou, aby přehlédli, jestli je něco na krámě či jestli dostanou důchod - tahle pravda zas až tak moc složitá není.

148553

5.12.2007 12:52

RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 148514

A nekde na svete je to jine ?
Myslite ze volici v USA se rozhoduji podle neceho jineho nez co jim propaganda namlela do hlav ?
Nebo si snad myslite ze propaganda v USA nejak zaostava za Ruskem ? Spis ho v mnohem prekonava.
Polovina americanu si mysli ze amerika je nejvetsi na nejlidnatejsi zeme.
Podobne blaboly jako vy mohu napsat (stejne jako vy se zasti a bez dukazu o jakemkoli narodu na zemi).

148552

4.12.2007 22:29

"Americká NGO" :-)

Souhlasník/Nesouhlasík 83.?.?.?

Za oranžovou revolucí podle autora stála americká NGO. Myslí zkratkou NGO nevládní organizaci? Pakliže ano, za ukrajinskými změnami nemohly stát USA, způsoblila-li je nevládní organizace [mrknutí jedním okem]

148515

5.12.2007 2:07

RE:

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 148515

A jak by ne. Prostě se NGO zaplatí udělat co si Vláda přeje, je to tak lepší už kvůli tomu že to právě vláda "neudělala", takže se to dá lehce popřít, kdyby ho_no vlítlo do ventilátoru. Už to jméno "nevládní" oraganizace nějak smrdí ne? Pokud skutečně nevládní, proč to zdůrazňovat tak okatě?

148526

5.12.2007 18:02

Az odejde Bush

vodnik007 71.?.?.?

Mohli by si do Ameriky pozvat Putina.
" Putin udělal doma zase pořádek, stabilizoval rubl, posílil ekonomickou a vojenskou alianci v regionu a vytlačil korporační gangstery, kteří rozkrádali ruské národní bohatství a za hubičku rozprodávali za dolary. Oligarchové jsou dnes buď ve vězení nebo uprchli ze země. "
Situace jiz je tak zoufala, ze nezbyva nez si z toho cirkusu delat srandu.

148568

5.12.2007 21:28

Rusko se vrací tam

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

kde už jednou ve světě cca před sto lety hospodářsky bylo.Jeho vzestup je fantastický a měli bychom mu v mnohém závidět, ne ho pořád spojovat s neštěstím z r. 1968.Židovská lobby podporovaná a vykrmovaná soudruhy z FEDu si uvědomila, jakou chybu udělala, když Gorbiho a Reagana na pár minut nechala o samotě a teď buší do Rusů co to dá.Jenže Rusko se poučilo, před časem oznámilo navýšení svých dolarových rezerv,(třetí nejvyšší na světě) takže nový vpád židobolševiků mu jistě nehrozí.

148579

6.12.2007 10:56

Ad pressburger z wilsonova

gibi 195.?.?.?

okrem svojho nick-u, v ktorom prispievatel ukazuje aky je vzdelany z dejin CSR z rokov 1918-1919, zaznieva tu "chazarska
mudrost" a idea, nenapadna, jednej spravnej ideologie. Ako sa domyslime je to celosvetovy kaganat s vladnucou chazarskou vrstvou - novym to herrenvolkom. Dobro dosli(J.Hasek , Osudy dobreho vojaka Svejka za Svetove valky) [překvapení]
[chechtot]

148606

7.12.2007 8:04

k Putinovi

Oli 194.?.?.?

Áno. A keď ešte pridám Bratislavskú návštevu s Buschom, ktorú američan absolvoval v rukavičkách, aby nedostal lepru, tak článok mi hovorí priam z duše.

148654

18.12.2007 14:27

Sláva Putinovi, Sláva ruské demokracii

Moments hunter 89.?.?.?

Neuvěřitelné, jak tento ryzí klenot dokázal, že mohou generálové opět mluvit do politiky (což je mimochodem zcela neslučitelné s demokracií). To se mu podařilo dobře...

149542

22.12.2007 17:51

Mish-mash

zmeteny 195.?.?.?

Človek už nevie čomu veriť, či tomuto článku,
alebo tomuto:
http://spravy.pravda.sk/the-guardian-putin-je-najb...

Ruský prezident Vladimir Putin má tajný majetok, ktorý zrejme prevyšuje 40 miliárd dolárov (876 miliárd korún), čo by z neho robilo najbohatšieho muža Európy. Napísal to britský denník The Guardian s odvolaním na ruského politického experta Stanislava Belkovského. Kremeľ odmietol informáciu komentovať.

149875

22.12.2007 20:26

RE: Mish-mash

Datel 206.?.?.?

Reakce na 149875

To kolik maji statni predstavitele nam v celku muse byt jedno , pokud nase zivotni uroven jde nahoru . Horsi to je v pripade opacnem , kdyz si kapsy masti jen vlada . A pokud se nemylim Rusko je jedno z mala statu kde sla zivotni uroven lidi nahoru .

149881

Příspěvků: 71

04.12. 02:41 pressburger z wilsonova  je uplne jedno
04.12. 06:59 Rene Bartosek  RE: je uplne jedno
04.12. 17:56 pressburger z wilsonova  RE: je uplne jedno
05.12. 03:11 Rene Bartosek  RE: je uplne jedno
05.12. 03:30 pressburger z wilsonova  RE: je uplne jedno
06.12. 05:30 Rene Bartosek  RE: je uplne jedno
04.12. 19:42  prispievatel pressburger
05.12. 01:07 pressburger z wilsonova  RE: prispievatel pressburger
06.12. 04:48 Rene Bartosek  RE: prispievatel pressburger
04.12. 10:02 Zdenek S.  RE: je uplne jedno
04.12. 11:18 Spytihněv  RE: je uplne jedno
04.12. 17:03 dub  RE: je uplne jedno
05.12. 09:08 Spytihněv  RE: je uplne jedno
04.12. 08:59  Maki Hira
04.12. 12:54 ctenar  RE: Maki Hira
04.12. 18:55 Robocrep  RE: Maki Hira
04.12. 09:08 Spytihněv  Pohled na Putina...
04.12. 10:25 Zdenek S.  RE: Pohled na Putina...
04.12. 11:52 Spytihněv  RE: Pohled na Putina...
04.12. 10:34 MedaBeda  RE: Pohled na Putina...
04.12. 10:20 MedaBeda  RE: Pohled na Putina...pokr.
04.12. 11:46 Spytihněv  RE: Pohled na Putina...pokr.
04.12. 12:30 MedaBeda  RE: Pohled na Putina...pokr.
04.12. 12:46 pikatchu  RE: Pohled na Putina...pokr.
04.12. 20:45 MedaBeda  RE: Pohled na Putina...pokr.
04.12. 13:08 MedaBeda  RE: Pohled na Putina...pokr.
04.12. 13:52 Mikhael  Zařazení Putina do politického spektra
04.12. 17:51 crossss  RE: Zařazení Putina do politického spektra
05.12. 14:01 skud  RE: Zařazení Putina do politického spektra
05.12. 14:24 skud  RE: Zařazení Putina do politického spektra
06.12. 05:29 Rene Bartosek  RE: Zařazení Putina do politického spektra
06.12. 08:28 Spytihněv  RE: Zařazení Putina do politického spektra
04.12. 14:11 miku  Nepřesnosti a lži
04.12. 15:17 von_Krebst  RE: Nepřesnosti a lži
04.12. 18:37 Robocrep  RE: Nepřesnosti a lži
04.12. 13:48 Sid  Mal by sa napraviť
04.12. 15:35 Spytihněv  RE: Mal by sa napraviť
04.12. 16:26 Pavel -Čert- Němec  RE: Mal by sa napraviť
05.12. 04:09 Rene Bartosek  RE: Mal by sa napraviť
05.12. 10:03 Sid  RE: Mal by sa napraviť
05.12. 12:42 ctenar  RE: Mal by sa napraviť
05.12. 13:13 ctenar  RE: Mal by sa napraviť
05.12. 13:11 ctenar  RE: Mal by sa napraviť
05.12. 13:40  RE: Mal by sa napraviť
06.12. 06:51 Antiseptik  RE: USA už predsa nepovažujú Rusko za nebezpečného nepriateľa
04.12. 15:19 Koumeles  Trochu moc ideologickej clanek
04.12. 18:55 Vojta49  RE: Trochu moc ideologickej clanek
04.12. 19:01  RE: Trochu moc ideologickej clanek
04.12. 20:56 Rocky  RE: Trochu moc ideologickej clanek
04.12. 23:30 detergent  RE: Trochu moc ideologickej clanek
04.12. 23:20 pikatchu  RE: Trochu moc ideologickej clanek
05.12. 03:33 Rene Bartosek  RE: Trochu moc ideologickej clanek
05.12. 03:38 Antiseptik  RE: Trochu moc ideologickej clanek
04.12. 08:53 Pavel Laskavec, Třebíč  RE: Trochu moc ideologickej clanek
04.12. 21:05 Romann  Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“
04.12. 22:30 Vojta49  RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“
04.12. 22:32 djb  RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“
05.12. 00:51 Vojta49  RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“
05.12. 03:38 Rene Bartosek  RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“
05.12. 11:01 nitram  RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“
05.12. 13:00  RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“
05.12. 12:52 ctenar  RE: Americký novinár: „Pretože sa Rusko stáva silnou veľmocou, Západu to vytvára problémy“
04.12. 22:29 Souhlasník/Nesouhlasík  "Americká NGO" :-)
05.12. 02:07 Antiseptik  RE:
05.12. 18:02 vodnik007  Az odejde Bush
05.12. 21:28  Rusko se vrací tam
06.12. 10:56 gibi  Ad pressburger z wilsonova
07.12. 08:04 Oli  k Putinovi
18.12. 14:27 Moments hunter  Sláva Putinovi, Sláva ruské demokracii
22.12. 17:51 zmeteny  Mish-mash
22.12. 20:26 Datel  RE: Mish-mash

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 1

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 436