Diskuze k článku

Přichází televizní zpravodajství

Příspěvků 57

8.11.2007 11:40

Bůh? To sotva.

Ten co krade víka kanálů. 85.?.?.?

Źádný bůh ani spasitel v době nejhorší nepřijde a kdyby přišel někdo kdo by ho byť z dáli připomínal byl by haněn a nejspíš i zavražděn. Jediný kdo tak nabídne pomocnou ruku vysvobození bude smrt. Lidstvo jede v noci rychle a bez svícení, je jen otázkou času kdy se na horizontu objeví strom do kterého narazí. A něco se odvážím teď prohlásit. Když někdo přijde, někdo kdo by chtěl světu ukázat tu špatnou temnou stranu tohoto světa, která požírá vše světlé, jak tu myšlenku lidem sdělit? V televizi? V knihách nebo časopisech? Letákovou kampaní nebo snad rádiem či rozhlasem? Jak tu myšlenku říct do ucha všem, aby i ten poslední Číňan zabředlý nohami v rýžovém poli, voják v Iráku vraždící v domě iráckou rodinu, Američan kupující si kafe ve Starbucks slyšeli a prozřeli? Jak? A co si z ní takový člověk vezme? Jak se jí bude řídit a následovat ji? To je hlavní otázka. I v roce 2008 nebude existovat způsob jak oslovit všechny obyvatele planety, aby každý v jeden okamžik viděl obraz, smysl i princip. Jediný kdo to vybuduje bude zlo, které se tímto kanálem bude šířit, ale protože vždy existuje rovnice, bude tato vyvážena možností průniku někoho do tohoto kanálu, který nabourá systém a ukáže světu jeho pravou tvář. Naprogramovat člověka je velmi jednoduché, stačí mu zadat systém hohodnot už od dětství, popřípadě naočkovat falešnými ideály. Co je, ale mnohem horší je jeho PŘEprogramování, kdy se jeho systém čemukoliv novému co je v rozporu se starými hodnotami automaticky brání. A proto ten kdo nabourá hlavní kanál propagandy bude mít velmi těžkou úlohu v poměrně krátkém okamžiku sdělit smysl života ve všech jazycích, srozumitelnou formou, které porozumí každý chytrý či hloupý člověk na této planetě. Člověk s plnou ledničkou a máslem za 100 Kč stejně jako člověk umírající v pustině vytěžené krajiny hladem a nemocí. Teprve po tomto dojde ke konečnému řešení, svržení globálního systému konce, nebo vzniku hnutí odporu.

146704

8.11.2007 15:17

RE: Bůh? To sotva.

ateista 195.?.?.?

Reakce na 146704

Žádný bůh neexistuje, žádný spasitel nepřijde a všechny náboženství do jednoho jsou jen prachsprostou blamáží na lidi kteří nemají dost vlastní síly a sebevědomí žít svůj život bez nějaké berličky absolutna - ve smyslu jediné, neměnné pravdy, dogmat a víry.

Všechno se děje proto že se to ani jinak dít nemůže, žádná svobodná vůle ani duše nezávislá na tělu neexistuje a samotný fakt že některé věci zatím nedokážeme pochopit, změřit či vysvětlit neznamená, že se pochopit, změřit či vysvětlit nedají.

V pravěku neandrtálci také věřili že oheň tvoří nějaké božstvo, a bohužel dodnes velká část lidstva věří v podobné a větší či menší bludy - viz. výsledky průzkumu kde přes polovinu věřících (myslím že to byli křesťané nebo nějaká jejich odnož v USA, odkaz můžu ykusit dohledat později) odpovědělo že skutečně bůh stvořil zemi před 10 000 lety, do všech vrstev sedimentu nastrkal kosti dinosaurů aby je vědci mohli najít a pod.

Prostě a jednoduše přichází nová doba temna jako za středověku a budeme si muset počkat na novou dobu osvícení kdy opět začne lidstvu vládnout rozum (jestli se toho vůbec dožijeme).

V konečném důsledku je to ale vlastně jedno protože neexistuje žádné absolutní měřítko dobra nebo zla, morálky a etiky. Všechno je pouze relativní vůči nějaké skupině lidí.

146714

9.11.2007 9:08

RE: Bůh? To sotva.

soul01 91.?.?.?

Reakce na 146714

Mnohí ľudia nechcú vidieť a ani neuvidia Boha, hoc by pred nimi stál v celej svojej plnej kráse a majestátnosti. Ja v takých situáciách môžem len uistiť, že rozuzlenie príde v okamihu smrti.

146762

11.11.2007 22:03

RE: Bůh? To sotva.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 146714

Tak me napadla docela komicka uvaha.
Co kdyz Buh existuje pouze pro verici a ateiste opravdu naveky umrou, takze se nikdy nedozvi o co prisli?
Pokud maji ateiste pravdu, tak se nic nedozvi ani verici.
Ale co kdyz ten Buh opravdu existuje? [překvapení]

146874

11.11.2007 21:58

RE: Bůh? To sotva.

Stan 195.?.?.?

Reakce na 146874

to je jednoduche, pokud by buh skutecne existoval, potreboval by poradne nakopat do prdele za to navaril, a ne se k nemu modlit. Samozrejme je to ovsem nesmysl. [velký smích]

146875

11.11.2007 23:57

RE: Bůh? To sotva.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 146875

Je sice pravda, ze ti nejchudsi se modli nejvic ale take je stale vic lidi, kteri by radi rekli Bohu sve.

146888

12.11.2007 9:34

RE: Bůh? To sotva.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 146875

Pouze svobodna bytost s poznosti volby o cemkoliv si zaslouzi neco, cemu se da rict Buh, vesmirne absolutno, tao.... Chytra opice existujici v retezci pricin a nasledku potrebuje nad sebou pouze pana s karabacem. Ten karabac je nutny, protoze deterministicke pojeti ztezi vytvori neco jako moralku nebo etiku.

146924

12.11.2007 16:17

RE: Bůh? To sotva.

Stan 217.?.?.?

Reakce na 146924

Co si kdo zaslouzi je ovsem veci nazoru, faktem ale je, ze svobodna bytost zadneho Boha nepotrebuje, jednoduse protoze se bez psychicke berlicky, tak nutne pro slabochy, bez problemu obejde. [velký smích] [velký smích]

146974

12.11.2007 9:10

RE: Bůh? To sotva.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 146714

Hmm vsechno je dane, zadna moznost volby neexistuje. Vedete vskutku pochmurny zivot.

146923

12.11.2007 13:20

RE: Bůh? To sotva.

Voyta 85.?.?.?

Reakce na 146714

"V pravěku neandrtálci také věřili že oheň tvoří nějaké božstvo" velmi odvážná myšlenka. Z kterých neandrtálských spisů jste to vyčetl?

146952

12.11.2007 17:30

RE: Bůh? To sotva.

Frank51 77.?.?.?

Reakce na 146952

A ze kterých spisů jste vyčetl, že bůh existuje? A vůbec, když něco existuje, tak jak vypadá? Můžete mi jej alespoň trochu popsat? Bůh podle křesťanů existoval v době, kdy nebylo známo ani písmo, ani papír. A ještě dlouho, dlouho potom. Vechny "zaručené historky" byly celá staletí přenášeny s generace na generaci ústně. A každý si to upravil, jak mu to vyhovovalo. A z toho vznikla Bible, která se stala zákonem křesťanů. Ze zkušenosti vím, jak se dají zkreslit a někdy úplně obrátit historky, které se staly z hlediska trvání lidského pokolení nedávno. Tak jak chcete zaručit, že Bible je pravdivá? To by mně fakt zajímalo.

146977

8.11.2007 15:41

RE: Bůh? To sotva.

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 146704

Já bych Vám chtěl složit hlubokou, uctivou poklonu za ten osvícený a britlantně vyčerpávající názor. Opravdu se skláním před Vaší oduševnělostí a nejsem lichotník.

Dovolte jen pro Vás. Podle mých informací, které skutečně se zdají věrohodné, je zde velká naděje, že Stvořitel, prostřednictvím Krista - velmi reálného a praktického, milujícího Syna - skutečně má prostory pro lidi ideální mimo dosavadní schopnosti našeho rozpoznání. Lze se ale domnívat, že i tělo duchovní, které následuje po tělesném bude z hlediska subjektu - člověka stejné, těžko by nás Bůh pozval sem do života, kdybychom se pak měli učit něco zcela nesouvisejícího.

Dovolám se mimo osobních duchovních zkušeností zejména slovy Kristova - Tam kam já jdu - Vy ještě nemůžete. Jdu Vám připravit příbytky (těla - prostor - poznámka autora) k Otci - Je tam mnoho místa, kdyby nebylo řekl bych Vám to.....

Další velmi nadějná citace svědčící o Lásce a odpuštění Krista je, když zločince, který sám uznává sebe provinilým na trest smrti, zřejmě těžkého zločince pozve po upřímném pokání přímo do Ráje - chvilku před jeho tělesnou smrtí.

Myslím, že je hodně důležité nepodlehnout zkepsi a nenechat si tímto světem, tím co generuje vzít chuď do života. Vzkříšení se zakládá na přemnoha svědectvích i odpůrců - viz vzkříšení tři dny mrtvého Lazara - i svědkyně Marta hovoří o budoucím vzkříšení, Ježíš přímo říká Já jsem vzkříšení a Lazara navzdory všemu dostupnému i dnes v lékařské technice křísí v době, kdy 3 dny je zavinut, obalzámován zřejmě a hlavně z hlediska dnešních medicínských věd - MRTVEV.

To je má naděje, nikoliv sobecká jen pro mě, ale nejvíce perverzi způsobu bytí dnes odnáší děti - další svědectví hovoří o více stupních - nebích, kde zřejmě skutečně je možno pobývat a nakonec v tom Ráji. Jistě je na co se těšit a věřit nikoliv prolhaným samolibým církvým, ale Kristovu slovu - dovolte názor.

146717

8.11.2007 21:44

RE: Bůh? To sotva.

Guru 84.?.?.?

Reakce na 146704

Největším překvapením je vždy když se zdaří něco co bych nazval "Bypass systému", něco co zaskočí majitelé i CEO všech médií >>>>
"Jak sdělit lidem myšlenku?"

Způsobem, se kterým prodavači upravených informací již ani nepočítají:

Ústním sdělením

Není nezbytně nutné cokoliv sdělovat celému světu v jeden okamžik. Příklad: fakt že Réza Páhlaví byl nezákonně/krvavě dosazený americký agent si lidé šeptem předávali roky, tento komunikační kanál se nepodařilo přerušit ani nejvyšším procentem poprav na světě (jak zaznamenala AI) a jednoho dne si šáh již netroufnul vrátit se z dovolené.

146742

9.11.2007 23:04

RE: Bůh? To sotva.

Stan 204.?.?.?

Reakce na 146704

samozrejme ze zadny buh neprijde, jednoduse protoze zadny neexistuje, nema take zadny smysl dumat o charakteru a vlastnostech cloveka, ty jsou danne a v zadnem pripade se nezmeni. Ackoli si to naprosta vetsina lidi neuvedomuje, ma vetsina toho svinstva ktere dnes lze vsude pozorovat jeden hlavni puvod, totiz nas soucasny penezni system nicim nekryte meny ve spojeni se systemem frakcniho bankovnictvi, to je totiz ten hlavni nastroj ktery umoznuje dnesni oligarchii prosazovat sve cile, teprve castecna likvidace zlatem kryte meny zalozenim FED v roce 1913 a nasledne definitivni zruseni Breton Wood dohod r 1971 dalo financni mafii moznosti prosazovat sve cile a ovladnout nejen bankovni system, nybrz jeho prostrednictvim i politickou a medialni scenu. Nebyt zruseni zlatem kryte meny, nemohlo vubec dojit k 1. a 2. svetove valce, jednouse protoze bez neomezene vyroby meny z ridkeho vzduchu by nebyly vubec prostredky na financovani zbrani a armad.
Malokdo si dnes uvedomuje nebo vi,ze soucasny monetarni system je zalozen vyhradne na dluzich, nove dollary jsou tvoreny stale vyzsim zadluzenim, kdyby vsechny dnesni dluhy byly splaceny veskere elektronicky vyrobene dollary (stejne jako ostatni meny) by zmizely z obehu. [smích]

146794

8.11.2007 14:02

Krátký kritický rozbor

Guru 84.?.?.?

Pan Skapík velmi dobře detekoval některé jevy:
"kde skupiny .... „vyrábí“ peníze z ničeho – buď prostým tiskem, nebo připsáním čísel na bankovní účty"
>> Výborná osvěta, protože ještě 98% obyvatelstva netuší, že cca 88% peněz se vyrábí z ničeho a pouze 12% jsou natištěné bankovky a ražené mince

"se vyrábí každodenní mystifikace a manipulace, která nám velmi sugestivním, odpudivým způsobem každou hodinu tluče do hlavy fantasmagorické lži a konstrukce"
>> Souhlasím s p. Skapíkem

"Na scéně je legální mučení, možnost internace"
>> Jistě odsouzeníhodné
-------------------------------
"prostřednictvím politických „právních“ systémů a trestů, vydírání a lichvy"
>> Možná p. Skapíkovi nerozumím zcela přesně: p. Skapíku, Vy si přejete zavést systém půjčování peněz bez úroků?
Jste dobře srozuměn s tím, co to znamená? Chcete NĚKTERÝM vyvoleným lidem umožnit dřívější užití zdrojů aniž by za tuto výsadu (úvěr) zaplatili? Záměrně jsem napsal NĚKTERÝM, neboť pokud každému člověku půjčíte na nový barák a na novou fabriku, tak hospodářství se ponoří do bahna hyperinflace jako např. v Německu 1921-22. Pokud některým, kdo je vybere? Kádrové oddělení nebo se bude půjčovat bez úroku jenom členům KDU-ČSL?

"či zcela absurdní „vědecké“ obory jako ekonomie"
>> A máme zde velký problém: Protože ekonomie je panem Skapíkem nazvána absurdní, asi bychom se ani neměli vyučovat, že 88% peněz je vyrobeno z ničeho a neměli bychom se vyučovat, že půjčování peněz bez úroku (žádná lichva) velice snadno skončí katastrofou - ledaže pan Skapík měl na mysli islámské bankovnictví, kde peníze se nesmí půjčit za požadavek úroku, v reálu však banka musí zaplatit mzdu vrátnému a telefonistkám, takže úroky nikoliv, avšak smlouva o úvěru obsahuje povinnost půjčovatele podělit se s banku o případný zisk - a máme zde podobný problém - všichni by chtěli takový (levný) úvěr, koho jen upřednostníme a na koho se nedostane?
Jak přesně chcete řešit úvěr bez úroků (tj. lichvy) pane Skapíku?
Zoufale potřebujeme Vaše lekce z nikoliv-ekonomie, protože ekonomie byla prohlášena za absurdní vědu. Prosím pomozte.

"Kdo a kam přestěhuje asi dvě miliardy lidí z šílených podmínek velkoměst?"
>> Udivujete p. Skapíku, milióny lidí "přestěhoval" z měst na Killing Fields proslulý režim p. Pol Pota a Ieng Saryho, výsledky jistě znáte.
Proč si pane Skapíku přejete přestěhovat 2 miliardy lidí?
Dotázal jste se jich samotných na jejich názor, zdali si to sami také přejí?

"Pokud vznikl život na planetě velkým třeskem ... a my jsme „jen“ produktem ... máme smůlu"
>> volně přeloženo: pokud není Bůh (a pouze ten náš jediný správný Bůh) tak jsme ztraceni. Nesdílím tento fatalistický názor. I pokud by existoval konkurenční bůh (např. Góvinda) nebo žádný bůh, neznamená to, že...Automaticky kráceno

146711

8.11.2007 14:12

Krátký kritický rozbor Part II.

Guru 84.?.?.?

"Pokud vznikl život na planetě velkým třeskem ... a my jsme „jen“ produktem ... máme smůlu"
>> volně přeloženo: pokud není Bůh (a pouze ten náš jediný správný Bůh) tak jsme ztraceni. Nesdílím tento fatalistický názor. I pokud by existoval konkurenční bůh (např. Góvinda) nebo žádný bůh, neznamená to, že musíme sklonit hlavu a nechat si na ni močit. Síla světových negativních elit je v tom, že již po generace učí své děti jak bohatnout (tj. investováním a byznysem) a tyto elity do značné míry spolupracují, komunikují spolu a často se spojují za konkrétním účelem, to dělají po staletí. Naproti tomu lid prostý nevyučuje své děti, jak bohatnout, velice zřídka se spojují a pokud ano, vždy je to řízená katastrofa ve stylu VŘSR. Široká komunikace mezi lidem prostým a slušným je zatím novinkou (jako Internet).
--------------------------------------
Shrnutí:
Pan Skapík správně detekoval několik neblahých jevů.
Pan Skapík některé potřebné obory prohlašuje za absurdní.
Lidi, učte své děti jak poctivě bohatnout - investováním.
Což tak komunikovat a sdružovat se ?

146712

8.11.2007 19:58

RE: Krátký kritický rozbor Part II.

Ten co krade kanály. 85.?.?.?

Reakce na 146712

Guru Vaše shrnutí nemá chybu, ovšem v bodě "Lidi, učte své děti jak poctivě bohatnout - investováním." si protiřečíte. Ve své odpovědi panu Skapíkovi píšete: "Síla světových NEGATIVNÍCH elit je v tom, že již po generace učí své děti jak bohatnout (tj. investováním a byznysem) a tyto elity do značné míry spolupracují, komunikují spolu a často se spojují za konkrétním účelem, to dělají po staletí." a ve shrnutí máte "učte své děti jak POCTIVĚ bohatnout".. Ano máte pravdu, lidé z druhé strany barikády nevedou své potomky k správným finančním návykům a principům, protože je samotné, když byli malí taky nikdo nevedl.. A to je problém právě ty negativní elity bohatnou hlavně na investování do zákeřných, smrtících a špatných odvětví. Protože jim prostě chybí svědomí, stejně jako jejich předchozím generacím. Investování do užitečných a perspektivních mírumilovných odvětví lidské přírodní společnosti je cestou, kterou se musí dobrá strana barikády vydat. Společné zájmy a směry SPOJUJÍ, tvoří a utužují přátelství, jsou postaveny na komunikaci, protože a prostě více lidí jde stejným (správným?) směrem. Jedině tak vznikne hnutí odporu, které bude moci jednou vyhrát boj nad systémem. Bohužel velitelé druhé barikády lidské společnosti si toho jsou řádně vědomi a tak různými nitkami tyto síly ve společnosti likvidují..

146736

9.11.2007 2:18

RE: Krátký kritický rozbor Part II.

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 146712

Lze pouze aby každý sám za sebe nepodporoval lumpárnu, choval se slušně, odváděl dobrou práci, nekupoval co nutně nemusí a obešel se bez zbytečností. Tím každý oslabuje celý systém, aniž by se vydával nebezpečí a proto taková akce může pokračovat tak dlouho jak je potřeba.

146754

8.11.2007 16:09

Ja uz se dlouho divim

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

ze se zadne protesty pred CT nekonaji. Vzdyt to co predvadi CT v otazce radaru a obecne v otazkach svetovych udalosti je naprosty humus. Prijde mi, ze jen papouskuji vybrane svetove agentury a vubec se nenamahaji overovat co je pravda. Zaroven jsou zpravy formulovany naprosto manipulativnim zpusobem. Navic tupe stado konzumuje tyto polopravdy coz je velmi nebezpecne. A za to ja mam jeste platit skoro dva tisice rocne???

146720

8.11.2007 16:54

RE: Ja uz se dlouho divim

Robocrep 85.?.?.?

Reakce na 146720

A jak víte že se před ČT protesty nekonají? Třeba o nich jenom v televizi nemluví [mrknutí jedním okem]

146723

8.11.2007 17:10

V posledních letech

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

jsem o životě a politice moc přemýšlel. Po 89 roce nám dali svobodu (z dnešního pohledu až neuvěřitelnou), protože nejspíš dobře předpokládali, že si v naší revoluční euforii nevšimneme, jak nám jí zase postupně berou. A jen mizivé procento populace si toho všímá a vadí mu to.

Jestli on nebude ten základní problém v tom, že drtivá většina lidí tu svobodu vlastně ani nechce. Jsou ve svém nevolnictví vlastně spokojeni. Je to hrozná představa (alespoň pro mě), ale nejspíš to tak bude.
Co myslíte pane Škapíku?

146722

8.11.2007 19:24

RE: V posledních letech

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 146722

Ano, máte naprostou pravdu. Většina lidí se svobody nesmírně bojí, protože by museli nést odpovědnost za svá rozhodnutí. A co si tedy tito lidé přejí? Rádi se vzdají své svobody ve prospěch osvíceného pána, který rozhodne za ně a přidělí jim jejich krajíc (z toho pak žijí populisté typu Paroubek).

Potíž je v tom, že 95% těchto lidí je současně přesvědčeno, že jejich schopnosti jsou nadprůměrné. Očekávají tedy nadprůměrný krajíc. Ten ovšem (z pochopitelných důvodů) nedostávají. I hledají viníka. Samozřejmě všude jinde, jen ne u sebe.

Články pana Škapíka jsou důkazem mých slov. Vždyť ve všech jde o jediné. O hledání viníka.

146730

9.11.2007 10:46

RE: V posledních letech

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 146730

Já pana Škapíka naprosto chápu a sdílím i jeho rozhořčení. Ovšem je tady jeden problém.

Jsme v situaci, kdy si uvědomujeme, že jsme připravováni o svobody a obklopeni lží. Nám to vadí ale většině lidí zjevně ne.

Co s tím? Je vůbec možné svobodu někomu vnutit? I když budeme přesvědčeni, že je to pro jeho dobro? Nebo lépe řečeno - pro obecné dobro? To je velký problém, protože ve jménu obecného dobra už byly v historii napáchány strašné zločiny.

146763

9.11.2007 15:22

RE: V posledních letech

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 146763

Souhlasím s tím, že jsme obklopeni lží. Nezbývá, než užít vzdělání, zkušeností a kritického myšlení. Obvykle to pomáhá rozpoznat pravdu od lži.

Ovšem jsem trochu na rozpacích, o které zásadní svobody jsme připravováni. Krátká příhoda pro dokreslení.

V sedmdesátých létech jsem absolvoval vodácký zájezd po slovenských řekách. Řeka Poprad na chvíli zatéká do Polska. I bylo potřeba získat jednodenní doložku k občanskému průkazu na cestu do PLR. V odpovědi na mou žádost mi bylo sděleno "udělení výjezdní doložky vaší osobě není v zájmu republiky". Naprostá bezmoc. Ze 40 lidí v autobusu jsem byl jediný, kdo doložku nedostal. Proč? Nevím, ale cítil jsem to jako těžkou nespravedlnost a ztrátu svobody.

Dnes mám pocit, že si mohu myslet a říkat co chci, dělat cokoliv, co neporušuje práva ostatních lidí a cestovat kam si zamanu. Tedy, které svobody jsou nám dnes upírány? Dobré by bylo též uvést, kým.

Jsem naopak přesvědčen, že pod záštitou lidských práv se děje mnoho zla. Třeba. Bodrý muž s mozkem vyžraným alkoholem trpí otevřenou tuberkulózou. S poukazem na svá práva odmítne léčení. V hospodě, kam jde žebrat o pití, za jediný večer nakazí padesát lidí.

Podobně dámy a pánové ve věznicích. Listina lidských práv jim zaručuje, že nemusí pracovat. Ovšem na teplo, bezpečí, světlo, hygienu, jídlo, kulturu, sport a oděv právo mají. A tak místo nezbytných oprav silnic a mostů financujeme ze svých daní sladké lenošení tisíců potrestaných. To Vás nechává chladným?

146773

11.11.2007 14:12

RE: V posledních letech

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 146773

Asi bych souhlasil, že listina práv je trochu kontroverzní dokument ale z jiných důvodů, než tady uvádíte. Co se týká výkonu trestu, na to jesli budou nebo nebudou odsouzení pracovat nemá vliv. Stejně tak nemá vliv na úroveň "ubytování" odsouzených. Stačí si ji jen trochu pozorněji přečíst.

Článek 9
(1) Nikdo nesmí být podroben nuceným pracím nebo službám.
(2) Ustanovení odstavce 1 se nevztahuje na:
a) práce ukládané podle zákona ve výkonu trestu odnětí svobody nebo osobám vykonávajícím jiný trest nahrazující trest odnětí svobody

Problém je spíše v účelovém výkladu establishmentem podle toho, jak se mu to zrovna hodí.

Pokud vzpomínáte na bezmoc, která se vás zmocnila při vašem výletu, kdy jste bez relevantního vysvětlení neobdržel vízum, zkuste si tu situaci porovnat s dnešní realitou. Kolik lidí cítilo ten samý pocit, když jim spřátelené velvyslanectví USA odmítlo vystavit vízum se stejným vysvětlením, jakého se tehdy dostalo vám. Nebo jim vízum udělilo a v lepším případě je na letišti ve Státech podrobili ponižující procediře ála všichni jste zločinci - v tom lepším případě. V tom horším je poslali šupem zpátky - vízum nevízum

Pro konkrétní příklad hrubého omezování práv nemusím chodit daleko. Stačí se podívat, jak se úřady a státní orgány staví ke shromažďovacímu právu. Ani už se netají snahou o zpřísnění shromažďovacího zákona. Styl jakým o tom informují masmédia, včetně veřejnoprávních - ČT, ČR a ČTK je přímo urážkou inteligence.
Politici lžou do kamery a novinář jim přitakává, místo aby je podrobil smršti nepříjenmých otázek a vyžadoval na ně odpovědi.

146852

11.11.2007 15:55

RE: V posledních letech

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 146852

Argument o odmítání udělování amerických víz nesedí. V mém případě mi vycestovat zakázaly české úřady. To je bezesporu újma svobody. Odmítne-li Vás kdokoliv přijmout jako hostitel, je to jeho právo a nikoliv Vaše nesvoboda. Nezbývá, než jet tam, kde jste vítán.

V druhém případě máte pravdu. Tedy do té míry, z jakého úhlu pohledu se díváte. Jste-li členem skupiny, která se rozhodla s kýmkoliv se 10.11. porvat na Josefově, máte svatou pravdu. Úplně jinak to uvidíte, jste-li provozovatelem kavárny tamtéž. Váš dlouhými léty k dokonalosti vypiplaný podnik Vám 10.11. totálně zdemoluje tlupa holohlavých rabiátů ve rvačce s černými zakuklenci. To, co si pak pomyslíte o shromažďovacím zákonu, nelze spisovnou češtinou vyjádřit.

Naprosto zajedno jsem s Vámi v názoru na pravdomluvnost našich politiků. Někteří lžou stejně snadno, jako dýchají. Otázka je, proč jim to stále prochází?

146861

11.11.2007 18:28

RE: V posledních letech

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 146861

Musím vám dát za pravdu, že ve vašem případě vás omezil váš vlastní stát. Ok.

Co se týká shromažďovacího práva, chápu postoj majitele kavárny. Jenom se obávám. že ti co v tomto případě pracně přes masmédia zorganizovali včerejší show, majitelé kaváren nebyli a jejich důvody byly zcela jiné. A to přesně takové, jaké jsem uvedl. Omezení občanských práv a svobod.
Krom toho nejsem přesvědčen o tom, že původním záměrem ohlašovatele akce bylo jakékoliv ničení majetku, nebo fyzické napadání kolemjdoucích. do této míry to vyhrotila až kampaň jisté lobby, proti které byla tato akce namířena a která má na válce v Iráku a naší spolupráci v této věci zájem.

146865

8.11.2007 18:55

Tak za ty lzi

Kadence crazy 154.?.?.?

v CZ ja televizni poplatky tem co me chtej vymejvat mozek uz davno neplatim ....... [velký smích]

146727

9.11.2007 11:53

RE: Tak za ty lzi

Robocrep 85.?.?.?

Reakce na 146727

>v CZ ja televizni poplatky tem co me chtej vymejvat mozek uz
>davno neplatim ....... [velký smích]


[překvapení] A píšete sem z vězení, nebo jste si to dokázal zařídit jinak?

146764

8.11.2007 19:20

Jedinou možností změny je boj

merc 84.?.?.?

největší problém lidí, kteří jsou nespokojeni se systémem či s nějakými jeho částmi je ten, že praktikují intelektuální masturbaci, kdy vše velice hezky zabalí do pěkných slov a dají druhým ke čtení. Všichni ale snad víme, že pokud chcete opravdu něco změnit tak se nesmíte bát a musíte přejít od slov k činům. Stejně jako nemůžete mít dítě bez pohlavního styku nemůžete změnit systém bez boje. Problém je ten, že systémy jsou neuvěřitelně flexibilní a prozíravé. Počítají ze vším by jednou mohlo zapříčinit jejich zničení. Z toho důvodu je veškerá činnost vedoucí k jejich podkopání ze zákona i ústavně zakázána. Lidé, chtějící změnit systém musejí tedy jednat mimo pravidla současného sytému, protože pokud jednáte vždy jen v rámci pravidel tak systém nikdy změnit nemůžete. Doporučuji tedy fyzický a násilný boj, ten ale ovšem s sebou vždy nese krutost a fyzickou krev, se kterou se svědomí nemusí nikdy vyrovnat a pokud se s ní vyrovná stane se ze člověka většinou psychopat nebo naprostá apatická troska.
Co se týče zla, tak to je v člověku vrozené a nevykořenitelné. Jinak mi vysvětlete jak je možné, že se lidstvo stále pořád dopouští stejných zločinů, když o nich moc dobře ví. Z toho důvodu je snaha po lepším systému sice chvályhodná a žádoucí, ale z dlouhodobé perspektivy naprosto zbytečná. Vždy sice s sebou nese ty krásné časy, které následují po revolucích a živelných pohromách, které dá lidstvu rozkvést jeho lepší stránky, ale s postupem času neomylně klesá zpět.

146728

8.11.2007 19:28

RE: Jedinou možností změny je boj

Ten co krade kanály. 85.?.?.?

Reakce na 146728

Ano v zásadě máte pravdu, ale svět se mění. Tam kde kdysi stačila větší jiskra je dnes zapotřebí ohně dva metry vysokého, aby se něco začalo dít. Když si vezmete transparent, píšťalku a hlásnou troubu, postavíte se doprostřed náměstí dost možná se objevíte v regionálních médiích a tím to hasne. Lidi kolem vás budou chodit, smát se a ukazovat si na vás prsty, možná vás i nějaká topinka okrade zrovna když se budete soustředit na svoji rebelii hlasitými výzvami k boji proti systému. Můžete si taky opatřit zbraň a dát českému obecenstvu vědět, že v případě stavby americké základny na našem území se postavíte na příjezdovou cestu a zahájíte palbu. V lepším případě budete zadržen, obžalován z obecného ohrožení a dost možná před vězením dostanete nálepku "první český terorista" v pořadu na vlastní bulvy. Možná zde na Zvědavci si vás někteří lidé všimnou a porozumí, ale tím to hasne. Můžete založit hnutí odporu ( Resistance ), internetové stránky v zemi s volným hostingem a začít s náborem členů. Kromě opětovné nálepky teroristického hnutí, si vás dost možná všimne i naše Bdící Infiltrační Služba a pošle mezi vás své "lidi". Jak tedy dostat lidi z toho spánku ze kterého se nechtějí probudit? Jedině tím že je povedete za ručičku a ukážete pravdu, nemusím říkat že dnes to je velmi těžké.

146734

8.11.2007 23:56

RE: Jedinou možností změny je boj

Kája Neslepý´ 85.?.?.?

Reakce na 146734

"Jsi tady proto,že něco víš.To,co víš,nedovedeš vysvětlit,ale cítíš to. Cítil jsi to celý život.Stalo se něco velmi špatného se světem. Ty nevíš co,ale je to zde,jako střepina v tvé mysli,dohání tě k šílenství.Je to ten pocit,který tě přivedl ke mně. Chceš vědět,co to je? Matrix je všude.Je všude kolem nás.Dokonce teď v tomto pokoji.Můžeš ho vidět,když vykoukneš z okna,když zapneš televizi.Můžeš ho cítit,když jdeš do práce,do kostela,když platíš daně.Je to svět,který je přetažen přes tvé oči,je to jako být slepý a nevidět pravdu.

Jsi otrok,Neo(Noe).Jako všichni ostatní jsi se narodil do otroctví.Do vězení,kde nemůžeš cítit,chutnat,dotýkat se-je to vězení tvé mysli.

Zkusím osvobodit tvoji mysl.Ale můžu ti ukázat jen dveře.Projít jimi musíš sám."
Morfeus-syn řeckého boha spánku Hypna

Lidé jsou zhypnotizovaní uctíváním zlatého telete,pudů a inteligence,které jsou centry pod srdcem. A nezbývá jim pak energie na objevení něčeho jiného než znají a než jsou ochotni byť i jen připustit,že by mohlo být(nad srdcem).A co je základem všeho jsoucna.

Doba temna trvá už příliš dlouho a není to tak,že žijeme pouze v polozločinecko-lichvářském absurdistánu.Který se rok od roku prohlubuje. Zlo,jež někteří(nezhypnotizovaní docela)jsou schopni registrovat nepochází z tohoto světa.Jeho nástrojem jsou konspirátoři.Vytvořili finanční systém,který umožňuje ohromující destrukci společnosti.Dál už nemusí hnout prstem a jedinci mezi sebou závodí kdo koho natáhne o víc,a čím dřív se mu to povede.
Zločinný finanční systém spočívá v tom,že nikdo neřídí množství peněz v oběhu,do kterého se tak dostávají astronomické počty čísel nepodložených výkonem ekonomiky.Ani kovy,či čímkoliv relevantním.Nikoliv,že jsou tvořeny ze vzduchu,ale že míra jejich množství je notně obří bublina(to je technickou podmínkou pro to,že někdo vydělá deset tisíc za hodinu a jiný...). Hrátky s procenty navozující dojem lichvy jsou dnes,cca 40 let po pádu kapitalismu(v USA po téměř 100letech),kamufláží.Majitelé bank se tváří,že patří do stejné skupiny jako velkolichváři(bývalá buržoazie),ale trvat tento chaos ještě několik desetiletí,celá planetka včetně majetků bývalé buržoazie by patřila několika desítkám jednotlivců.Takovému absurdistánu nemůže vzdorovat nikdo.Úspěšní spekulanti ani velkovýrobci s lichvo cenami.

Jakkoliv se to zdá být nepolknutelným,bez konspirátorů by nikdy nedošlo k tak ohromující míře zla,které je zapotřebí,aby se mohl projevit druhý pól.Až pak může se zjevit někdo disponující pravomocemi Boha.Jak o tom předčasně snil Jidáš,když se ve své nevědomosti pokusil vyprovokovat Ježíše k akci.Ten tu byl tehdy s jiným záměrem,což Jidáš netušil,domnívajíc se,že ho konspirací přiměje vypudit římské okupanty a samozvaně se posadit na trůn.A konečně ně...Automaticky kráceno

146749

9.11.2007 0:08

RE: Jedinou možností změny je boj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 146749

A konečně někdo srovná ty proradné farizeje.A nastane ráj na Zemi.A nenastal by,protože ten je vedlejším produktem duchovního vývoje.

146751

9.11.2007 22:34

RE: Jedinou možností změny je boj

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 146749

Kájo, všechno má svůj čas. Naše IQ telka musí ještě chvíli vysílat ty žvásty, aby totiž nadkritická množina lidí pochopila, že to žvásty jsou.
Ono se spoustu událostí řeší v našem podvědomí, které je propojené ve vrstvách - a ty se mohou po čase dále prolínat.
Myslící lidi mají v šuplících už připravená řešení pro dobu, která přijde po rozpadu stávajícího "řádu". Jen čekají, až se panáčci dostatečně zdiskreditují nebo vzájemně zlikvidují. A ti, co zbudou, ti nebudou mít své "otroky", je to pyramida, kterou sami likvidují odspodu, zůstanou ve vzduchoprázdnu.
Mezitím se lidi rozdělí na ty, co něčemu věří. Chamtivci zjistí, že tudy cesta nevede, zůstanou osamocení, obklopení drahým harampádím. Duchaři se semknou, ale zjistí, že příděly za prosíky skončily. Ti třetí se spolehnou na podobné "třetí", kterým mohou důvěřovat aniž by jim byli zavázáni nebo je měli "na háku".
A tito budou ukazovat cestu těm dvěma druhým skupinám. Mnozí se přidají, ale někteří si svůj hořký konec vymluvit nenechají. Je to příroda, osud je z 50 % daný. Vesmír funguje jako zákon akce a reakce, ale ten "kmit" jde přes obrovské časové úseky. Jsme průsečíky sil, které nevidíme, protože jsou námi/přírodou tvořené.
A jsme v bodě, který část lidí v Atlantidě zvládla. Včas si vytipovali ohniska, odkud budou šířit nový cyklus civilizace (Egypt, Čína, Amerika).

Vše je vázané vlastnostmi komunikace - jazyků.
To, co přinesla historie a tým okolo Ježíše, byla latina a přepis všeho poznání do tohoto kódu. A cyklus jazyků, které z ní používáním asociací vznikl, ten končí češtinou. Překvápko,co?
Asociace totiž vedou dále do prostoru tzv."černé díry". Pomocí potenciálu našich myšlenek, ten je obdobou "červí díry".
Tuhle fyziku už dáváme tady na netu dohromady všichni, každý ze svého oboru, jak umí. A asociační řady se pospojují samy. A další je zas "navnímají" a pověsí na web.

Jsme jako kuličky vody - když dostanou společného jmenovatele = gravitaci - tak hned vědí, co mají dělat.
A gravitace i charisma je vlastností člověka. Jedna je nám společná, druhou vlastníme. Převaha té druhé umožňuje levitaci, někteří to už umí (You Tube). A ty ostatní "nadpřirozené" schopnosti se taky naučíme.
Ale musíme počkat, a připravovat si "svůj píseček", obor práce, která nás vydrží chvíli (pár let) bavit a živit.
Blbci, co jen nadávají nebo pochlebují - těm je dobré se vyhnout.
Funguje to.

146795

8.11.2007 23:01

Takže co?

mz98 89.?.?.?

Takže co? Založíme nejprve mediální odboj ve stylu bravenewfilms.org?

146748

9.11.2007 0:46

RE: Takže co?

Ten co krade kanály. 85.?.?.?

Reakce na 146748

Určitě by to chtělo definovat hlavní myšlenku celého hnutí a myslím, že svět okolo nás si nezaslouží, aby ta myšlenka byla slabá, nedostatečná nebo povrchní. Nevím jestli je třeba zrovna "mediální odboj" na to tady už dobře slouží alternativní média typu tohoto serveru, blistů a dalších. Uvažujme dále.

146752

9.11.2007 22:56

RE: Takže co?

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 146752

Pro začátek by možná stačilo provalit tu nechutnou lež o 9/11 do Magického Oka,v tomto případě by pomohla šoková terapie(čas:19.38,Fantomas a jeho tým proniká ventilačním systémem do zpravodajského studia TV Bluma,stráže neutralizovány;zdravim Rayi,hezký korále Lucko,skočte si na kafe,máme tady důležité sdělení..),ale to jsme na štíru s paragrafy,že [velký smích] .Tak třeba jinak,ale aby i páni poslanci našpicovali uši,aby věděli o čem se chystají hlasovat. [smích]

146796

10.11.2007 11:24

RE: Takže co?

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 146796

Zbytecne riziko. Slo by to i jinak a lepe:

sobota 00:30
Fantomas a 3 dalsi lide vystupuji z auta. Jejich cilem je maly "domecek" s ventilatory v jiste Prazske ctvrti. Otevreni zamku je otazkou nekolika vterin. Team vstupuje dovnitr. Vyrazuji alarm a zamykaji za sebou. O nekolik vterin uz mizi v bludisti technologickych chodeb pod mestem.

sobota 01:45
Team prichazi ke svemu cili. Jsou na blize nespecifikovanem miste pod Zizkovem. Na zdi pred nimi je skrin optickeho rozvadece. Z volne dostupnych planu a par internich informaci uz vedi, kterymi vlakny jde signal nasich televizi do vysilaci site. Z batohu vybaluji nekolik optocoopleru a dalsi hardware.

sobota 03:30
Optocooplery jsou na svych mistech. K napojeni stacilo prerusit signal na nekolik vterin. V tuto hodinu si toho nikdo nevsimne. Do notebooku je vlozeno DVD s 20 minutovou prezentaci sestrihanou z filmu Zeitgeist a Loose Chance. Casovace jsou nastavene. Jeste autodestrukcni naloz ktera ma za ukol zamest stopy a je hotovo...

sobota 04:45
Fantomas a jeho lide vychazeji z podzemi. Zapinaji alarm, zamykaji dvere a nikym nespatreni odjizdeji.

sobota 19:30
Vetsina naroda sedi pred televizory. Cekaji na pravidelnou davku krve a mrtvol se zviratkem na zaver. Zni oblibena znelka a hlasatekla vita divaky u vecernich zprav.

sobota 19:31
Odpocet na notebooku hluboko v Prazskem podzemi dospel k nule. Optocooplery odpojuji signal ze studia a pripojuji DVI port notebooku. Na televizorech je nahle tma. Vypadava soucasne Nova, Prima, CT1 i CT2. V mechanice se roztaci DVD. Vetsina naroda sokovane sleduje prezentaci. Pokusy prerusit vysilani jsou stale marne. Technici zoufale hledaji zdroj signalu pohaneni z nejvyssich vladnich mist.

sobota 19:52
Prezentace skoncila. Posledni impulz z notebooku aktivuje nekolik kostek kvalitni bouchaci plasteliny ze Semtina, cimz nejen zlikviduje dukazy, ale zaroven vymete rozvadec a tim se postara i o to, ze nejblizsich 12 hodin nepojede zadna televize ani radio krome nekolika komercnich FM stanic s vlastnim vysilacem.

sobota 20:00 - nedele 15:00
Nejde televize a tak lidi kterym chybi obvykla droga zacinaji premyslet. Schazeji se na chodbach panelaku i na ulicich pred domy a sokovane si vymenuji nazory na to, co prave videli.

Nedele 15:30
Vysilani je obnoveno. Na obrazovkach vystupuje ministr vnitra, preruseni vysilani oznacuje za zavazny teroristicky akt. K tomuto cinu se soucasne prihlasilo 26 teroristickych organizaci, 12 bunek anarchistu a antiglobaliste...

[chechtot]

146809

10.11.2007 15:36

RE: Takže co?

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 146809

Žjova,Kevine,to je lepší:větší dopad,nižší riziko,noční práce,alarmy,optocooplery(uá),plastelína...S paragrafama pořád nic moc,ale je vidět,že možnosti tu jsou. [smích]

146814

10.11.2007 16:07

RE: Takže co?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 146809

Takže jsem to nepochopil. V čem tkví efekt této sofistikované a nákladné akce? Co se asi tak stane v neděli večer, v pondělí a další dny po akci? [zmaten]

146817

10.11.2007 20:27

RE: Takže co?

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 146817

Tak takovouhle akci by si lidi ještě dlouho pamatovali a o zákeřných TV teroristech by se v médiích ještě dlouho mluvilo a psalo, takže myšlenkový dopad by to mělo. Plán je to výborný, pokud má opravdu šanci na úspěch (to nedokážu posoudit). [velký smích]

146827

9.11.2007 12:30

Opět za 1*

Pavkov 88.?.?.?

Opět skvělý článek.Bezchybné shrnutí situace.Řešení ovšem v dohledné době nevidím.Kladu si tázku kde ty peníze všechny jdou.To nemůže spotřebovat snad ani ,,elita"... [překvapení]

146768

9.11.2007 16:24

Jsme napojeni na Matrix i bez televize

Novákneu 195.?.?.?

Britské Listy se v jednom článku zmínily, že Marx prý vznik komunismu předpověděl jako poslední přirozené vývojové stádium kapitalismu a předpověděl jeho vznik jako první v Německu a Británii. Od jeho doby se mnoho změnilo a je jisté že vůdci využívají znalostí všech odborníků o jejichž pracech se tak běžně důkladně neví . Normální člověk na to vše nemá ani čas , ikdyby snad měl vůbec na to buňky. Nevím ,jak ten přirozený vývoj Marx popsal, ale vypadá to , že tu brzy přirozeně a zbytečně pochcípe dost figurek. Jsou způsoby jak bychom kapitalismus všichni mohli chytit pořádně za koule , ale je to spíš jen neučinná protiideologie. Jde především o snižování vlastních výdajů , nejúčinější by na tomto poli mohlo být používání volné energie. Sub živící se na našich mrtvolách by však jistě vesele krákal dál , musel by se chytit pod krkem , přinejmenším možností okamžitého odvolání politika, jak to prosazuje ve svém programu strana Cibulky. Pak by mohlo být trochu líp, ale jisté to opravdu vážení ještě není. Oni mají ještě spoustu pák.

146775

9.11.2007 21:16

Pane Škapík máte pravdu

pietroo 194.?.?.?

Vidím to podobně. Budou nutit lidi, aby pracovali pokud možno od rána do večera, aby neměli už čas ani energii na cokoliv jiného. A když přijdou unavení z práce, sednou k televizi a tam jim budou totálně vymývat mozek. A to je vše.

146789

9.11.2007 23:00

RE: Pane Škapík máte pravdu

jansmith1984 141.?.?.?

Reakce na 146789

ANO a tak to bohužel je.

146798

10.11.2007 1:45

RE: Pane Škapík máte pravdu

Novákneu 88.?.?.?

Reakce na 146789

Mohu mít v hlavě jasno a přesto jakoukoliv sebemenší čiností jsem napojen na centrální mozek lidstva sídlící, co já vím třeba v bílém domě a nic nezmůžu. Ať si koupím rohlík, natankuju benzín , ožením , rozvedu, porodím, potratím, zvolím modrého , nebo rudého, nepříjdu do práce, zvednu telefon , zapnu světlo, dám nažrat psovi, zemřu .... vždy způsobím změnu v proměnných a systém vše zaúčtuje a je mu jedno jestli mi svítí na čele žárovka osvícení , nebo mám mozek čerstvě propláchnut televizí. Jedinná opravdová změna nastane až tato centrální registrace změn, při každé mé sebemenší činnosti ustane, až bude za normální , že něco spotřebuji, bez nutnosti vést o tom agengu několikrát kopírovanou na všech možných úřadech i za oceánem. Normálně žít, hlavně z kvalitních místních zdrojů , proč asi je za normální opak? Výmluva , že centrální řízení zamezí nespravedlnosti se každý den ukazuje jako lživá. Dokonce i přemnožování jistého druhu občanů nejsou schopni takto znormalizovat. Výroba pokročilých technologii nemusí být touto svobodou omezená, naopak snaha o kvalitní výrobky může být větší , protože spolehlivě ušetří další zbytečnou práci , kterou ve skutečnosti nikdo nechce dělat. Povídačky , že konkurenční boj mezi firmami zvyšuje automaticky tuto kvalitu je nesmysl , kterýmu už snad nikdo nevěří. Dnes prosperuje ten , kdo chrlí levně a nekvalitně a hoodně. Dále , proč nás furt přesvědčují o tom, jak je naše kultura cenná , když už nyní víme, že tomu tak není . Ať se vykašlou na ty kulturní podněty pro dav , stojí stejně za vyliž... Takže možnost žít kulturně spokojeně na oblastní úrovni, bez vměšování světových celebrit a jiných důležitých šašků je důkladně vyloučená. Proč nemůžu žít společensky normálně, dle mých potřeb, tam kde jsem a bez pocitu , že každý můj krok hlídá tisíc uředníků se vztyčeným prstem a to pominu ještě jakým!? Takže pane pietroo , příjdu domů odpočinut z práce s hlavou čistou a přesto nevím co s tím, když se cítím jak na popravišti. [oči v sloup]

146805

10.11.2007 19:18

RE: Pane Škapík máte pravdu

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 146805

>příjdu domů odpočinut z práce s hlavou čistou
Zkuste, pro zmenu, nadale pracovat vyhradne tak, abyste misto svalu zamestnal pouze hlavu-mozek. Odpocate svalstvo se bude tesit na prichod Vami milovaneho blizniho a verim, ze v loznici na 'letisti' se nebudete citit jako na popravisti. Vas dum, Vas hrad [mrknutí jedním okem]
Proto, pokud jeste svuj hrad(ten z cihel, malty a tak) nemate a svalstvo dodnes pracovalo na vytecnou, bezte do kterekoliv pobocky sveho 'sejdire'. To je ten, jenz dostal od sametovych padouchu nevidane vyhody( dale jen Voleni Patolizalove s.r.o. ) a ukazte jeho poskokum dokumenty, ktere videt chteji. Poskok pri vidine vanocnich premii jen zkontroluje to co musi (cisla a razitko FU). Druhy poskok rad proplati firme Hradostavěči Unlimited vsechny faktury i bez Vaseho prispeni formou potistenych papirku. Totiz tato firma a ji podobne nevyrabeji klasicke spotrebni zbozi, ale strechy nad hlavou[mrknutí jedním okem]Kazda sranda neco stoji a myslim, ze mistnimu sejdiri rad date spropitne ve forme 5% pozadovaneho uroku. To je presna polovina toho,co je stalo koloritem kazdeho mista kde zapustili koreny. Od Loutkaru docela fair play [mrknutí jedním okem]
Ve svem hrade,na letisti,se zasluzne a poprávu rozmnozite a Vase deti budou rady,kdyz jim do polevky prset nebude[mrknutí jedním okem]


Cin ze svych nepratel pratele a...... [cool]

146824

11.11.2007 11:22

RE: Pane Škapík máte pravdu

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 146824

Opak toho co píšete je však bohužel blíže k pravdě , totiž vaši a naši přátelé se obvykle jen tváří jako přátelé ve smyslu článku p Škapíka. Vaším dětem skutečně stačí ke štěstí , tak málo? To by pak s vámí ovšem ani tucet takových článků vůbec nehlo. [mrknutí jedním okem] S panem Pietoo chápeme problém stejně, přestože se v práci mám třeba náhodou dobře a televize mě nepere mozek. Ale aby to zase nevypadalo , že mi lži z televize nevadí. Já však předem zcela vylučuji možnost šíření pravdy z televize , když ta je součástí systému.

146848

11.11.2007 14:06

RE: Pane Škapík máte pravdu

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 146848

>Opak toho co píšete je však bohužel blíže k pravdě ,
>totiž vaši a naši přátelé se obvykle jen tváří jako
>přátelé ve smyslu článku p Škapíka.
Zdravim
Asi jsem vstoupil, aniz bych pochopil, co Vas vlastne trapi. Reagoval jsem na Vas pocit v miste, jenz by mel slouzit jako zakladna - domov. Tam byste se nemel citit jako na popravisti. [mrknutí jedním okem]

>Vaším dětem skutečně stačí ke štěstí , tak málo?
Domov(symbolicky) neni malo.Vase misto(cihly, malta),bez najemni smlouvy, kde si svou strechu opravite, aby do te 'polevky' neprselo. Dobry zaklad detem na ceste k nezavislosti.


>To by pak s vámí ovšem ani tucet takových článků vůbec nehlo. [mrknutí jedním okem]
A proc by melo, kdyz pise hovadiny. Viz:, kdy sofistikovaná válečná akce proti vlastním – lidským zdrojům – v USA ....
Vlastnim?

>S panem Pietoo chápeme problém stejně, přestože se v práci mám
>třeba náhodou dobře a televize mě nepere mozek.
Nevim, jakou praci vykonavate, ale domu jste si prisel odpocinout, ale hlava cista. Takze pouze svaly makaly.Doma pak pocit jako na popravisti.

>Ale aby to zase nevypadalo , že mi lži z televize nevadí.
Takze v praci se divate na televizi, mozek cisty,..ale doma pak jak na popravisti.

>Já však předem zcela vylučuji možnost šíření pravdy z televize ,
>když ta je součástí systému.
Ale divat se a pak nadavat budete porad. Znate ON/OFF tlacitko?
P.S. Davali porad v TELEVIZI o zralocich a jejich vyvoji. A taky o hadech. Spadla mi uzasem spodni celist.Nechal jsem si TELEVIZI uplne vymyt mozek a pak jsem se citil jak na popravisti.Jdu dostavet sibenici a utahnu si opratku. [cool]

146854

11.11.2007 21:08

RE: Pane Škapík máte pravdu

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 146854

Já svůj domov nemám zbudován jako soběstačnou základnu. Jmenujte mi jedinou položku ve které je ta vaše základna všeodolávající. Ano, ten pocit u televize, který jste nepříliž popsal, by se snad dal přirovnat k pocitu bezmoci vůči systému, který zná každý dospělý. Nevěcná komunikace o vypínači nemá smysl,dále místo vlastních interpretací, by bylo slušnější vést dialog doplňujícími dotazy,pokud však nemáte zájem a vše máte za hovadiny, nechte toho!

146872

11.11.2007 22:23

RE: Pane Škapík máte pravdu

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 146872

>Já svůj domov nemám zbudován jako soběstačnou základnu.
>Jmenujte mi jedinou položku ve které je ta vaše základna
>všeodolávající.
Domov neni sobestacna zakladna, ale misto odkud vzdy muzete vyrazit na cestu k sobestacnosti. Pokud se ovsem citite lepe v praci nez doma, zustante tam a mate po starosti.

>Ano, ten pocit u televize, který jste nepříliž popsal, by se snad dal přirovnat k >pocitu bezmoci
Myslite tim ten muj pocit u televize, kdyz jsem se dival na zraloky a hady? Veril jsem vsemu, co rikali. Nasledne pak jsem videl reklamu na rasenku, ktera prodluzuje rasy o nekolik set procent a neveril jsem jim ani slovo. Navic, klamava reklama by mela byt ve slusne spolecnosti trestna.Hlava me z toho ale neboli. Jsem odolny.Chapu ovsem, ze ne kazdy dospely clovek, natoz dite, je odolny a o kosmetice neco vi. Takze pocit bezmoci nemusi znat kazdy dospely clovek, jak tvrdite.Pokud ma televizni divak pocit, ze se dostava sledovanim nektereho poradu na drahu planovaneho vymyvani mozku,navrhuji kazdemu velmi vecnou vec zn.ON/OFF.

>Nevěcná komunikace o vypínači nemá smysl,dále místo vlastních
>interpretací, by bylo slušnější vést dialog doplňujícími
>dotazy,pokud však nemáte zájem a vše máte za hovadiny,
>nechte toho!
Nechavam toho. Preji Vam lepsi pocit doma. [mrknutí jedním okem]

146876

12.11.2007 8:41

RE: Pane Škapík máte pravdu

Novákneu 88.?.?.?

Reakce na 146876

Od nezkušeného nemají rady, ani výmysly, ani přání, váhu.

146913

10.11.2007 4:53

Autoritářská rodina vychovává k slepé poslušnosti(lidských mas),

Nováková 195.?.?.?

hlavním prostředkem je suprese sexuality malých dětí a mladistvých.Přirozená rodičovská láska nikoliv.
Duševní mor lze dostat pod kontrolu jen přísným rozlišováním co je přirozená láska- která se vyskytuje mezi rodiči a dětmi- a co je jakákoliv forma rodinného nátlaku.

Vznikem patriarchátu před 6000 lety tj. nástupem, na místo přirozené radosti z práce a aktivity, nutkavé povinnosti (impotence a strachu ze života) vzniká diktatura. Patriarchálně autoritářská kultura se vyznačuje charakterovým pancířem proti přírodě, který má člověk uvnitř v sobě, a společenské mizérii, která je vůkol něj.

Jednota a bezesporné kultury a přirozenosti, práce a lásky, morálky a sexuality- odvěký přemět touhy- zůstanou snem dotud, dokud člověk neuzná biologickou potřebu přirozeného (orgastického) sexuálního uspokojení.

Objasněním biologické fce je ohrožen jakýkoliv autoritářský, diktátorský režim, který se nutkavou morálkou a nutkavou prací snaží zničit spontánní mravopočestnost a přirozenou autoregulaci sil.

Nejsou to moje myšlenky. Vypsala jsem si je jednou z jedné knihy vědce a docela se sem hodí jako námět k řešení, jak se zbavit otrokářského systému.Vidíte, že už se tím někdo zabýval a vymyslel způsob řešení, akorát to málokoho zajímá.

146807

10.11.2007 19:56

RE: Autoritářská rodina vychovává k slepé poslušnosti(lidských mas),

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 146807

Nespojoval bych to nutně s patriarchátem. Myslím že žena dokáže terorizovat děti mnohdy víc než chlap, který má mnohdy nadhled, jinak řečeno na to kašle. Problémy jsou s tchyněmi ne s tchánem. Jak to? Kdo tedy chce ovládat? Měl jsem před lety známost právničku a její jedinou láskou byla její práce. Takže výsledek jeden rozvod, hned druhý atd. Dnes vydává literaturu ve které intelektuálně na úrovni nenávidí muže (protože ji všichni opustili). To asi cesta není. Ani jeden ani druhý extrém. Jde přece o konjunkci, spojení, ne o vítězství někoho. A jedině to pak je to "orgiastické uspokojení". Ani jeden pól přece nemůže být pravdou sám o sobě. Jinak vám samozřejmě dobře rozumím.

146826

11.11.2007 12:47

RE: Autoritářská rodina vychovává k slepé poslušnosti(lidských mas),

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 146826

To jste se trefil tím , jak skromně oznamujete teror ženy k dětem . Muž však obvykle to kašle , protože tu povinnost špinavé práce vyžaduje na ženě. Těch žen (i mužů) ,které se zamilovaly do své práce je velmi mnoho (od té nejprostší práce až po nejvyžší manegment) a některé to dotáhnou až k publikování feministické literatury. Ti co vládnou se musí z tohoto stavu upřímně radovat. Přes celý svět tu vládne patriarchát, až na pár drobných oblastí. Např. na ostrově Bora Bora je matriachát a neznamená to , že tam muž je domácí puťka a žena chodí chlastat do hospody a pak doma všechny zmlátí. Zato to co je možné v patriarchátu , nad tím rozum zůstává stát.

146850

13.11.2007 22:57

No tak...

Jasmina zapomnela heslo 87.?.?.?

Jeste ze je ten ...Buh. No,ja osobne radeji rikam Otec. Ale to je jedno. Myslim si ze ten co tady "saskoval" pred 2000 lety zadny blbec nebyl. Protoze jeho slova se naplnuji.
Boj;-nejdrive by clovek mel poznat sam sebe a svuj vlastni cil.Navod jak na to jsme pred 2000lety dostali.Budiz i drive,at jsem tolerantni.Pak by clovek mel v tom zdravem duchu inspirovat ostatni kolem sebe,deti,babicku,sousedy,pratele. Bud slovem nebo prikladem. Vono totiz to zlo v sobe musime vypnout my sami. Je to jen v nasi moci.Jsem presvedcena ze i snaha se pocita ale musi byt ta snaha uprimna. Ale nevybojujem to globalne,tyhle iluze si nedelam.Jak autor clanku pise-ano,na 1000 dobrych lidi staci jeden mizera.Jenomze tohle vi i...Buh.Nemame byt jen dobri ale take prozretelni a vono nas to zlo uci. Dyk to vidim i na sobe a tak vzpomente i vy,jaci jste byvali telata v 17 a dnes uz vas jen tak nekdo nedobehne.A v tom je sila kazdeho jedince,ze se nenecha zmanipulovat. No a pak bude selekce,nebo-li jak se pise v pismu, Bozi soud.Cehoz je cilem aby bylo ve spolku onech treba 1000 lidi a uz by s kazdym mizerou vybehli,ikdyby ten mluvil sladce jak med. Tak kdyz poctete v pismu v duchu modernim,najdete v tom logiku a vlastne predpoved. Vono ma to zlo jeden moment vyhrat nad dobrem a tak-odvahu tem dobrym co v tech poslednich casech ziji.Proto si ja osobne myslim ze demonstrace je marny boj. Stejne tam bude polovina lidi,co se chteji nejak zviditelnit a desetina,co budou ev. hledat prilezitost k vytrznostem. A i kdyby ne,pac mnoho poklidnych demonstraci uz bylo,myslite ze to s tema nahore trosicku zahybe? Leda se budou klatit smichy. Ti,co rezignuji jsou uz proste unaveni. Oni mozna take bojovali,po svem. Ale kazdy at nejdriv "bojuje" sam se sebou. Nu, ja vim ze se neda nic delat a do tech debilnich skol ty decka poslat musime,jinak je nam system sebere.Ale venujme se jim doma,posilme je nejen laskou,kdyz budou ony mit nejaky problem ale take informacemy mimo skolu,z internetu,z vlastni hlavy,svedomi a zkusenosti.Kdyz budou mit dostatek tepla a informaci od rodicu-ony si to uz v te hlavince srovnaji podle sveho.Cenzurujte TV. Nektere kanaly jsou uzitecne,jako napr. "Arte","GNCH",mate programy tak vybirejte a nenechavejte TV pustenou cely den a decka nakyblovany v nude na gauci.Ctete a nejdriv popremyslejte nez posoudite. To co je psano tady,psal uz i ten "sasek" Ivo Benda.Voni totiz kralovsti sasci byli jedni z nejinteligentnejsich a nejmazanejsich. Cesta je jak z toho ven. Ale nedelejte si iluze ze zmenite cely svet svyma silama. Vysilite se a zapomenete pro ty boje na sve vlastni. Kdyz se oprostite od strachu a manipulace,stanete se statecnejsi. Az prijde cipovani,budete znat uz chut svobody,budete citit ze je ze vseho nejdrazsi a proto odvazne pujdete radeji "za plot" nez aby jste strachy podlehli a prijali cip.A bude,jsem o tom presvedcena.
Poslouchejte dnesni stare lidi. Nekteri si prosli peklem,koncentrakem,hladem,tyranim,strachem bud z gestapa nebo komousu. A presto vetsina z nich rika-ze my dnes to mame horsi!Tak si myslim,jak je psano o poslednich case...Automaticky kráceno

147103

13.11.2007 23:02

zbytek vety

jeste Jasmina 87.?.?.?

poslednich casech,ze v tom stojime minimalne jednou nohou.Ne-li uz obema.

147104

Příspěvků: 57

08.11. 11:40 Ten co krade víka kanálů.  Bůh? To sotva.
08.11. 15:17 ateista  RE: Bůh? To sotva.
09.11. 09:08 soul01  RE: Bůh? To sotva.
11.11. 22:03 vodnik007  RE: Bůh? To sotva.
11.11. 21:58 Stan  RE: Bůh? To sotva.
11.11. 23:57 vodnik007  RE: Bůh? To sotva.
12.11. 09:34 Rene Bartosek  RE: Bůh? To sotva.
12.11. 16:17 Stan  RE: Bůh? To sotva.
12.11. 09:10 Rene Bartosek  RE: Bůh? To sotva.
12.11. 13:20 Voyta  RE: Bůh? To sotva.
12.11. 17:30 Frank51  RE: Bůh? To sotva.
08.11. 15:41 Martin Škapík  RE: Bůh? To sotva.
08.11. 21:44 Guru  RE: Bůh? To sotva.
09.11. 23:04 Stan  RE: Bůh? To sotva.
08.11. 14:02 Guru  Krátký kritický rozbor
08.11. 14:12 Guru  Krátký kritický rozbor Part II.
08.11. 19:58 Ten co krade kanály.  RE: Krátký kritický rozbor Part II.
09.11. 02:18 Antiseptik  RE: Krátký kritický rozbor Part II.
08.11. 16:09 Pavel -Čert- Němec  Ja uz se dlouho divim
08.11. 16:54 Robocrep  RE: Ja uz se dlouho divim
08.11. 17:10 petr sleder  V posledních letech
08.11. 19:24 Vojta49  RE: V posledních letech
09.11. 10:46 petr sleder  RE: V posledních letech
09.11. 15:22 Vojta49  RE: V posledních letech
11.11. 14:12 petr sleder  RE: V posledních letech
11.11. 15:55 Vojta49  RE: V posledních letech
11.11. 18:28 petr sleder  RE: V posledních letech
08.11. 18:55 Kadence crazy  Tak za ty lzi
09.11. 11:53 Robocrep  RE: Tak za ty lzi
08.11. 19:20 merc  Jedinou možností změny je boj
08.11. 19:28 Ten co krade kanály.  RE: Jedinou možností změny je boj
08.11. 23:56 Kája Neslepý´  RE: Jedinou možností změny je boj
09.11. 00:08  RE: Jedinou možností změny je boj
09.11. 22:34 janko  RE: Jedinou možností změny je boj
08.11. 23:01 mz98  Takže co?
09.11. 00:46 Ten co krade kanály.  RE: Takže co?
09.11. 22:56 micha  RE: Takže co?
10.11. 11:24 Kevin  RE: Takže co?
10.11. 15:36 micha  RE: Takže co?
10.11. 16:07 Vojta49  RE: Takže co?
10.11. 20:27 Muchomůrka červená  RE: Takže co?
09.11. 12:30 Pavkov  Opět za 1*
09.11. 16:24 Novákneu  Jsme napojeni na Matrix i bez televize
09.11. 21:16 pietroo  Pane Škapík máte pravdu
09.11. 23:00 jansmith1984  RE: Pane Škapík máte pravdu
10.11. 01:45 Novákneu  RE: Pane Škapík máte pravdu
10.11. 19:18 V. Sodek  RE: Pane Škapík máte pravdu
11.11. 11:22 Novákneu  RE: Pane Škapík máte pravdu
11.11. 14:06 V. Sodek  RE: Pane Škapík máte pravdu
11.11. 21:08 Novákneu  RE: Pane Škapík máte pravdu
11.11. 22:23 V. Sodek  RE: Pane Škapík máte pravdu
12.11. 08:41 Novákneu  RE: Pane Škapík máte pravdu
10.11. 04:53 Nováková  Autoritářská rodina vychovává k slepé poslušnosti(lidských mas),
10.11. 19:56 pietroo  RE: Autoritářská rodina vychovává k slepé poslušnosti(lidských mas),
11.11. 12:47 Novákneu  RE: Autoritářská rodina vychovává k slepé poslušnosti(lidských mas),
13.11. 22:57 Jasmina zapomnela heslo  No tak...
13.11. 23:02 jeste Jasmina  zbytek vety

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,

stalo se už smutným pravidlem, že na konci měsíce musím uvřejňovat tenhle křiklavý rámeček s prosbou o pomoc. Do konce měsíce zbývají tři dny a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím uvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Děkuji.

Ve zkratce

Přidusit, povolit. Přidusit, povolit. Prymula si to užívá28.09.20 19:12 Česká republika 0

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Měnové kurzy

USD
23,32 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
30,00 Kč
Kanadský dolar
17,43 Kč
Australský dolar
16,48 Kč
Švýcarský frank
25,21 Kč
100 japonských jenů
22,10 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 673,97 Kč
1 unce stříbra
544,27 Kč
Bitcoin
254 224,12 Kč

Poslední aktualizace: 28.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 665