Diskuze k článku

V Gaze trpí sta tisíce dětí

Příspěvků 30

27.9.2007 5:41

Where is Tony Blair?

Wesley 24.?.?.?

Ten byl prece jmenovan panem Bushem jako specialni vyslanec k zajisteni demokracie, miru a prosperity v Izraelsko-Palestinskem konfliktu. Ma k tomu prece cely stab se znacnymi financnimi prostredky. Ovsem stovky tisicu trpicich deti pana Blaira, jak se zda, vubec nezajima. Zatim to tedy vypada, ze z Palestiny nam vecne usmevavy Tony vytvori spise nez prosperitu, tak pravdepodobne nejakou valecnickou zpotvoreninu ala Irak, nebo Afganistan.

144569

27.9.2007 6:02

ono je je to zlozitejsie

pressburger z wilsonova 69.?.?.?

napr. clanok spomina, ze nie je zelenina a ovocie. Ked odchadzali posledni zidovski usadlici, tak tam nechali obrovsky komplex sklenikov, ktory bol kupeny z penazi viacerych darcov, a potom darovany Palestincanom. Vysledok - Palestincania vsetko rozmlatili, ukradli potrubie a ostalo to v ruinach. Clanok ani nespomenul, ci maju Palestincania cast viny na situacii. Ale co uz ine cakat na zvedavci...

144571

28.9.2007 5:23

RE: ono je je to zlozitejsie

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144571

Jaka velka cast je te palestinske viny? Zatim tady mame skleniky a potrubi. V clanku autora je toho ponekud vice o te sioniosticke vine. A taky je tam ponekud neporovnatelne meritko. Reknete mi pouze jedno. Vite casto slysim frazi o judaisticko-krestanske tradici, ke ktere se nekdo hlasi.

Ja sice nevim, ja v ramci teto tradice resi ta jeji judaisticka cast Krista. Vim, ze krestane veri,ze Kristus byl mesias, muslimove veri, ze byl velky prorok. Ale budiz. Pak mi vysvetlete jak se s touto judaisticko-krestanskou tradici slucuje z hlediska moralky, humanity fakt, ze stat Izrael zadrzuje dane. cla, jeho namornictvo blokuje pristup k mori, dochazi k bombardovani civilni infrastruktury a to vse na zaklade kolektivni viny. Proc Izrael odmitl jednat o zastaveni boju s Hamasem? O judaismu moc nevim, takze se na zaver zeptam, kde se podela aspon ta krestanska cast te tradice?

144608

28.9.2007 7:06

RE: ono je je to zlozitejsie

pressburger z wilsonova 68.?.?.?

Reakce na 144608

Priklad poukazoval na rozsireny problem, ze Palestincania sa nesnazia zmenit situaciu - systematickou robotou. Aj co bolo lepsie v Gaze a ako tak fungovalo, po Hamase sa rozbilo, rozkradlo. Ale spat k ideologii - kto potrebuje prosperujucu Palestinu? Nikto (hlavne nie v arabskom svete a v Irane), lebo cim by potom ospravedlnovali svoju ideologicku ohranicenost? Je dobre byt permanentnou obetou a ked treba a situacia sa ukludnuje, tak poslat 2-3 deti na smrt, aby mal svet preco penit zlostou!

144611

28.9.2007 10:42

RE: ono je je to zlozitejsie

Saša 207.?.?.?

Reakce na 144611

Před druhou světovou válkou panoval velmi podobný rasistický pohled na židy. Svádělo se na ně, co se jen dalo a i to co byla lež. Udávání kolektivní viny je vždy zrádné; především se podívejte na podmínky v jakých žijí, zcela na posledním místě i to, že to nikdy nejsou všichni. Budete-li žít v bídě a beznaději, bez vyhlídek na jakoukoli budoucnost, budete se chovat iracionálně a z našeho pohledu kriminálně. Uvažme teď, že v Izraeli je jen malá skupina lidí nějak s nimi cítící, opak je pravdou, jsou vybarvováni v tom nejhorším světle, obdobně a hůř než židé před druhou světovou válkou. Můžeme vybrat jakoukoli jinou skupinu/národ, včetně té naší a hodit na ni kolektivní vinu. Když nic jiného měli bychom se také zabývat příčinami. V angličtině najdete pojednání o rasizmu na http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&...

144620

28.9.2007 17:52

RE: ono je je to zlozitejsie

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144611

Svet by mel byt nad takovymi zlociny rozhnevan a neni, mel by minimalne takovy zlocinny stat izolovat, bojkotovat a uplatnit na nej sankce. A ani to se nestalo. Od dob JFK nikdo nepozadoval kontrolu nuklearniho zarizeni v Dimone, prestoze tento stat neni signatarem mezinarodni smlouvy o nesireni jadernych zbrani. A Mordechaj Vanunu svedcil, ze vojensky atomovy program sionistu je realitou. Proti Iranu se uplatnuji rezoluce, sankce a hrozi se vojenskym utokem, prestoze inspektori MAE i tato organozace nepotvrdila vojensky charakter nuklearniho programu Iranu. Iran za poslednich 200 let nikoho nenapadl, Izrael preventivne naposledy brutalne a barabarsky znicil Libanon, ktera pro nej nemuze byt hrozbou. Jakou duveryhodnost vlastne ma takovy stat na mezinarodnim poli? OSN, papez, EU, Rusko, Cina i USA oficialne tvrdi, ze mirove reseni palestinske otazky ja zasadni vyzvou pro vyssi bezpecnost na planete. Svet se tedy nezlosti, jak rikate. Zatim je velmi tise.

144636

2.10.2007 9:06

RE: ono je je to zlozitejsie

Datel 206.?.?.?

Reakce na 144611

Co to placate za nesmysly ? Palestinci se nesnazi zmenit . A proc ? Dolezli Palestinci do Izraele a nebo Sioniste do Palestiny ? Proc by se Palestinci meli menit? Sioniste se pristehovali a zacali likvidovat puvodni obyvatele . A nebo by se vam libilo kdyby prisel nejaky cizi parchant a zacal vam ditovat co muzete a co ne kde mate hranice a kde ne .. Navic by jste zacli spadat pod podradne obyvatelstvo ? Clovek ma pravo a povinost branit svoje ale ne nakradene.

144771

28.9.2007 13:12

RE: ono je je to zlozitejsie

pietroo 80.?.?.?

Reakce na 144608

Podle židovského pohledu se Ježíš Kristus falešně prohlásil za mesiáše, protože nenaplnil zaslíbení židovskému národu, že bude vládnout nad světem. Vláda nad světem je tady kritérium. Židovský národ je tady kritériem. Proto Židé morálku neřeší. Podle nich, podle jejich esoteriky totiž morálka neexistuje, je něčím relativním, něčím, co je jen vnějškově někde napsané. Jak mi řekla jedna židovská členka slovenské akademie věd, když jsem ji před rokem upozornil na svinstva izraelské armády v Libanonu: "Nevieš, čo je pravda." A vyslechl jsem si přednášku, jak je pravda relativní. MOhu jen dodat: Pravda je relativní, ale vždy jen jak se nám Židům hodí. To je tím kritériem. Ne, že by někdo řekl: pravda je relativní, tak nakopeme Židům... V tom okamžiku, ale jen pro ten okamžik by typicky "farizejsky" morálka začala zázračně existovat. Existuje totiž jediný hřích na světě: hřích antisemitismu (=odpor k židovské světovládě). Jinak žádné další neexistují a jen naivka to neví. Židé i platnost tzv.desatera vztahují jen na svůj židovský národ. Neustále vznikají nedorozumění, protože lidé vidí židovství mřížkou křesťanství a tak pořád očekávají že Židé vlastně uvažují jakoby křesťansky. Ne. Židovský pohled na svět je natolik absurdní, že se ani nedivím, když tomu ani spousta lidí nechce na první pohled věřit, že by něco takového mohlo být možné. No, a toho židovský národ skvěle využívá. [pláč]

144630

28.9.2007 18:59

RE: ono je je to zlozitejsie

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144630

Pravda zustane pravdou, moralka moralkou a zlocin zlocinem, at se esoterika rika co chce. Cim vetsi bezpravi a ukrutnosti, tim vetsi a nelitostnejsi boure prijde. Sioniste nikdy nebudou vladci sveta, museli by z lidi prvni udelat dravou zver, aby se jim poddali a zvolili za Boha "krvelacnou selmu". "Zlate tele" lidi uctivat budou a jeste zustanou lidmi. Na to aby uctivali selmu , vsak musi ztartit svou lidskost. Kdyz premyslim o smrti Krista. Tak on byl symbolem zidovske duchovni moudrosti, ktera byla prijata a nasledovana miliardami lidi po 2000 let. To je to vedeni nad jinymi narody, ktere vetsina z "Kristovi krve" nepochopila.

144637

2.10.2007 8:13

RE: ono je je to zlozitejsie

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 144571

Já jsem naopak viděl v televizi naprosto jiný scénář.
Nebyl to Hollywood, ale živé vysílání televizních novin, kde byla ukázka, násilného stěhování židovské komunity z pásma Gazy.
Jsem si jist, že to byli židé, neboť - pokud vím - Palestinci jarmulky nenosí. S nenávistí ničili všechno, co museli po sobě zanechat a nakonec domky srovnali se zemí buldozéry. Údajně každý majitel domku dostal 170 tisíc dolarů na zakoupení nového domu v jiné části Izraele - v té "legální". O sklenících tam nebyla zmínka, asi na ně zapomněli.

Ta jejich reakce nenávisti je však pochopitelná a ani se jim nedivím. Mnozí z těch mladších se v místě narodili a byl to jejich domov. Jsou takhle manipulováni sionistickou vládou Izraele při násilném osídlování zabraného (ukradeného) území.
Na nátlak světové veřejnosti se stáhnou a takhle se to neustále opakuje. Hrají si s lidskými osudy na obou stranách barikády s tím rozdílem, že na té straně druhé, dochází ke genocidě obyvatel Palestiny - palestinský holocaust.

144764

2.10.2007 9:34

RE: ono je je to zlozitejsie

Datel 206.?.?.?

Reakce na 144764

Jiste ze mate pravdu . Multi kulti fachci pokud nepodlehnete propagande . Mam kamarady z Iranu solidni lide (Zena vladne domacnosti . Manzel je hrdy na to ze tu domacnost uzivi. Muzu podoknout vnucene manzelstvi . Spokojene .) Jsou tady tkz. Hindu ti oblbuji kde se da . Od nich bych si barak nenechal postavit . Jsou tady veskere narody zijeme spolu nikdo neprovokuje , kazdy mame sve klady a zapory . Bohuzel musim priznat ze nejvice provokujici lide co jsem poznal byli zide a nebo si tak nechali rikat. Kluk si cetl Dostojevskeho -jeho nazor - vyhubit palestince . Muj byvaly pravnik stval mne proti vsem kupujicim a nebo prodavajicim a nakonec inzeroval pro native aby soudili stat. Dalsi , jeho nazor byl okradej a kradni. Spal v nocni kopsili a cepicce . Pak jse poznal zida ktery byl kuchar na campu - pilny , pracujici clovek vyrustajici v Zidovske rodine. Prekvapeny ze se vyznam v clasicke muzice , ze umim vice reci . Byl proste prekvapeny ze nejaky jiny narod umi stejne co on.

144775

27.9.2007 9:01

Islám bije ženy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Prosím všechny diskutéry, kteří do omrzení argumentují tím, jak v islámu trpí ženy nesvobodou, aby se v této souvislosti zamysleli. Jsou skutečně toho názoru, že ženská má čas a zájem řešit své "svobody" v situaci, kdy jí umírají děti hlady, případně jsou zabíjeny ve šrumci vzniklém invazí "svobody a demokracie"? Skutečná svoboda a demokracie, i pro ženy, může vzniknout pouze postupnou, dlouhodobou evolucí, a hezky popořadě. Násilná revoluce nevyřeěší NIKDY NIC !!!

144576

27.9.2007 9:53

Cynik

Cynik 212.?.?.?

Logika autora je údesná. Izrael je z územia Gazy permanentne ostreľovaný raketami, vládny Hamas má za cieľ jeho zničenie a autor spolu s prispievateľmi do diskusie sa čudujú jeho reakcii? A tie bláboly o rasistickom apartheide? Takéto myslenie je perverzné. Mimochodom, v Gaze žilo roku 1967 250000 ľudí. Ich počet sa nezvýšil na 1,5 miliona tým, že tam utiekli z Izraela, alebo západného brehu Jordánu, ale tým, že mali status utečencov, tak aj každý novorodenec mal status utečenca a tak dostával také štedré alimenty a zdravotnú starostlivosť, že Arabky rodili ako zmyslov zbavené. Autorovi asi množenie Indočechov, čiže v podstate ich jediná ekonomická aktivita pripadá asi tiež ako niečo normálne. Možno je nechať sa fackať a za to aj poďakovať a zaplatiť českým národným športom, inak by reakcie na oprávnené a logické konanie Izraela neboli také nezmyselné.

144577

27.9.2007 15:26

RE: Cynik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 144577

..."Logika autora je údesná..."

Ach jo. Zase jeden, co si plete logiku s emocemi. A je to znát.

144583

27.9.2007 10:00

"Před očima mezinárodního společenství"

Vodník 81.?.?.?

Před očima mezinárodního společenství proběhla genocida ve Rwandě, před očima mezinárodního společenství se vesele vraždilo v Jugoslávii a v téže Jugoslávii se nadnárodní síly halily právě tímto "mezinárodním společenstvím", když bombardováním zabránili legálně zvolenému presidentovi v boji proti separatistickým teroristům, kteří nakonec rozbili zemi. "Mezinárodní společenství" je prázdný termín, sloužící ovšem jako záštita k čemukoli, když se to hodí.

144578

27.9.2007 12:36

Jednání mezi Palestinci a Izraelem

Martin Tomis martin (tečka) tomis (zavináč) hotmail (tečka) com 85.?.?.?

Vzhledem k tomu, že Hamás ve svých stanovách nepovažuje mírové jednání za prostředek k řešení Palestinského problému, musí Israel jednat s "umírněným" Abbásem (jehož diplomka popírala Holocaust). Abbáse bohužel Hámás (ani autor článku na který reaguji) nepovažuje za legitimního zástupce Palestinců.

Stejně malá je i podpora Olmerta mezi Izraelci - jeho strana Kadima nepřinesla vyklizením židovských osad slibovaný mír s Palestinci a proto jsou Izraelci skeptičtí vůči dalším ústupkům.

Klíčovou otázkou budou 3 záležitosti: Status Jeruzaléma, uprchlíci a hranice Israele. Pokud Palestinci uznají, že není možný návrat všech Palestinských uprchlíků na území státu Israel a Israel se zároveň stáhne do hranic zhruba z roku 1967, mohlo by to konečně přinést do oblasti mír.

Dřívější jednání požadovaný výsledek nepřinesla, nicméně dnes obě strany mají zájem se dohodnout. Pokud na podzimním jednání další arabské státy diplomaticky uznají Izrael, ztíží to pozici Iránského režimu vůči Izraeli. Naopak téměř všechny Arabské státy Blízkého východu (kromě Sýrie, samozřejmě) mají zájem na oslabení vlivu nábožensky i etnicky odlišného Iránu. Proto zlepšení života Palestinců sníží význam iránské podpory Hamásu a tím i jeho vliv.

Já tedy budu Fatáhu, Olmertovi a uspěšnému jednání rozhodně držet palce.

144579

27.9.2007 16:10

RE: Jednání mezi Palestinci a Izraelem

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 144579

Opravdu zvracene uvazovani zde predvadite...Hamas vyhral volby a to je fakt....Predstavte si ze by tady vyhrala ODS volby a o radaru by zacala vyjednavat CSSD..[smích])Kdyz pominu ze o takovem rozhodnuti nema pravo rozhodovat ani strana ktera volby vyhrala,je tento pripad absurdni...
a to se stalo v Izraeli....Zidi jednaj s nekym kdo nemam mandat absolutne k nicemu...
to ze byli vyklizeny osady na Palestinskem uzemi beru jako vtip...tech par desitek z tech tisice baraku beru jako cukrik pred ranou bicem.....
Vazne jste tak naivni ze by se Izrael stahnul na uzemi z roku 1967...?? [chechtot]
a ty posledni vety nebudu ani komentovat protoze to jsu naproste blaboly....To o tom Iranu??kde jste to sebral????
PS: bud jste tak hloupej ze to opravdu nevidite a nebo to vydite a schvalne lzete a prehlizite jina fakta....
Kdo uznava pravo Zidu na Izrael,uznava pravo Nemcu na Cechy....uvedomujete si to???

144584

28.9.2007 5:55

RE: Jednání mezi Palestinci a Izraelem

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144579

K tomu nedojde, uz ted se pracuje na odstraneni premiera Olmerta od moci (obvinen z korupce). Prijde nekdo z tvrde linie. Klicovym slovem je Iran a cas. Nejde tak ani o presidentske volby v USA, ale spise o to jak dlouho se jeste podari udrzet pri zivote jakoukoliv papirovou menu. Pres ruzne papirky statnich tiskaren se totiz realizaju skutecna mocenska kontrola. Ti co jsou na teto kontrole zivotne zavisly stoji pred dilematem, bud castecna ztrata moci nebo valka. Mam ted na mysli skutecnou valku. A tady je dalsi dilema, jak to zaonacit, tak, aby pri dnesnich technologicich, ta valka sla aspon pro jednu stranu vyhrat.Pokud si myslite, ze se to deje v zajmu Izraele, pak se mylite. Jedna se o daleko vyssi mocensky zajem.

144609

28.9.2007 10:54

RE: Jednání mezi Palestinci a Izraelem

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 144579

Problém vidím v tom, že "hranice z roku zhruba 1967" jsou prakticky nehájitelné, pokud na ně zaútočí všichni sousedé a "kanonenfutr" jim dodají další islámské státy.
Zavraždění Jicchaka Rabina (usilujícího o podobné stažení, a to bez jakýchkoli rozumných záruk) sice byl zcela nepochybě teroristický čin, ale vycházející ze zcela elementárního pudu sebezáchovy.
Je na Arabech, aby ukázali naprosto věrohodně a jednoznačně touhu po mírovém soužití (zatím porušili všechny mírové dohody a opakovaně napadli Izrael za účelem jeho zničení).
Judajisticko - rasistický a aparthaidní režim Izraele mi není nijak zvlášť sympatický, nicméně režimy v islámskoarabských státech jsou podstatně horší. Navíc i ti občané nejnižší kategorie mají v Izraeli neskonale vyšší míru občanských práv než obyvatelé prakticky všech islámských zemí a materiálně jsou na tom také neskonale lépe. Takže Izrael a jeho režim je nutno chápat jako menší zlo.

144628

27.9.2007 17:49

Zionismus je zlocina doktrina

Stare Usporadani Sveta 148.?.?.?

majici svuj puvod ve stejne zlocinnem a sovinistickem kultu znamem coby judaismus, jehoz osnovy jsou sepsany v jakesi Magne Charte vyznavacu judaismu, Talmudu.
Skvely postreh a logicke porovnani v clanku "Palestina: Democracie, ne Zionismus"
http://news.yahoo.com/s/csm/20070914/cm_csm/ywhitbeck_1

144590

27.9.2007 22:45

kra kra

magen 85.?.?.?

tak jako Izrael nema rad Zvedavce tak Zvedavec nema rad Izrael
tak jako Nemci nemaji radi Cechy tak Zvedavec tak trochu jo
ja tak Zvedavec trochu strani Palestincum a Iranu a spol. tak ve chvili kdy Izrael nebude bude Zvedavci smrdet Palestinec i Iranec a spol.
Ano mate pravo byt nesnasenlivy a militantni, ale i Nemci-wehrmacht za valky uznaval odvahu svych protivniku hlavne dustojniku, Vam je ale blizsi SS sebranka bezmozku a chatry co se chopila moci jen diky tomu ze zvedali casteji ruce a mlaskali podpatkama.
Zatim jsem tady nevidel jediny prispevek, ktery by byl v duchu Zidi me serou, nemam je rad, at chcipnou, ale tak jako oni se o sebe postarat neumime. A priznejme si TO nas sere vic ne oni, protoze ruku na srdce co o nich vetsina z vas vi .. kulový a kdo z vas pozna Zida od Novaka

144600

28.9.2007 2:04

RE: kra kra

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 144600

> tak jako oni se o seobe postarat neumime

Hmmm. Co kdyz je to spis tak, ze nemame zaludek na to, byt tak nenavistni ke vsem okolo? Co kdyz je to jen to, ze nechceme na sebe pacht utoky abychom pak mluvili o nenavisti sirene na nas? Co kdyz je to jen proto, ze mame tu slusnost neobvinovat druhe z kazdeho masoveho vrazdeni/genocidy ktere se kde udalo?

Ja si myslim, ze bodoucnost maji jen ti lide, kteri dokazou zit v miru a toleranci se svym okolim. To zide prokazatelne (viz Izrahell) nedokazou, cize jsou neslucitelni s pokrokem a budoucnosti jako takovou.
V budoucnosti neni misto pro nenavistne a agresivni zidovske vrahouny. Zide tak jako tak zmizi v toku casu i se svym teroristickym statem vrahu. To je jiste.
Pocatky tohoto jiz vidime.

PS. zida poznas podle nenavisti zkriveneho obliceje, kde se hruza v jeho dusi casem promitne do telesne schranky. Jsou ale samo i slusni a pekni zide, nezkriveni nenavisti, ke vsemu nezidovskemu... A neni jich tak malo. Jenze nejvice slysime jen o tech silenych vrahounech...

Vložený obrázek

144604

28.9.2007 12:50

RE: kra kra

pietroo 80.?.?.?

Reakce na 144604

Super trodas. To PS mohu z vlastní zkušenosti jen potvrdit. I když znám i jednu slušnou židovku ( i když jen částečnou), její praděda byl dokonce šéfem židovské obce v Praze. Ale všechny sionisty zklamu: ona velmi sympatizuje s křesťanstvím. A zablokované Židy nemusí. [smích] Jen doufám, že to nečte.

144631

27.9.2007 23:42

Hamas ma velmi dobry plan na ukonceni utrpeni palestinskych deti

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Z penez islamskych charit organizuji letni tabory skolni mladeze. V taborech se uci sborky, rozborky samopalu, odpalovat naloze, taktiky partyzanskeho boje. Ti talentovani, ti budou inzenyri. Budou pracovat na konstrukci a vyrobe raketovych zbrani a dynamitovych pasu pro sebevrahy. Ti mene talentovani, ti budou pesaci. A ti jeste mene talentovani, ty si upnou dynamitovy pas a zabiji co nejvice zidu v zidovskem autobuse. Polozi tak svuj zivot jeste v dobe velmi mladeho veku za palestinskou nezavislost. A zabijou se dve mouchy jednou ranou: Nemusi se uz pracne zivit a je zase o krucek blize k zniceni zidovskeho statu. A kdyz bude znicen zidovsky stat? Na rade je Evropa. Pak USA, Australie. No a zbytek sveta bude uz hracka. Pak bude konecne mir.

144601

28.9.2007 11:18

důsledek jednoho povodu...

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 85.?.?.?

na základě kterého vznikl stát izrael.Jeho rozpínavost a nehumánost či jeho militantní rasizmus vůči skutečným vlasníkům celého území palestiny je testuhodná.A trest stále nepřichází....Ba naopak. okamžitý souhlas US kudolízy nerajcovné z budoucím holokaustem je další ostudou a jasným důkazem,že ti, co rozhodují o životě a smrti občanů palestiny je za lidi nepovažují. A logicky lidé bez svědomí pro mne nejsou lidmi. Zbavme se uszraleských nelidí....a bude dobře.

144627

28.9.2007 20:39

dotaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 200.?.?.?

co by podle vas (prispevatelu do diskuse) mel udelat izrael (s vyjimkou opusteni regionu) ... aby se zachoval spravne a zaroven aby zamezil terorismu na vlastnim uzemi?

144640

28.9.2007 23:36

RE: dotaz

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 144640

>co by podle vas (prispevatelu do diskuse) mel udelat izrael (s
>vyjimkou opusteni regionu) ... aby se zachoval spravne a zaroven
>aby zamezil terorismu na vlastnim uzemi?

Uplne zastavit veskere dodavky elektriny, vody, potravin. Palestinci si preji likvidaci Izraele. Proc by mel Izrael podporovat sve vlastni zniceni? To bych rad vedel. At dodavky obstaraji ostatni Arabove. Anebo taky ne. Podporoval bych totalni blokadu.

144648

29.9.2007 18:30

RE: dotaz

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144648

Pravda patrony a bomby jsou dneska drahe, tak proc zbytecne plytvat, ze ano? Co vsak brani regionalni vojenske mocnosti, aby to udelala? Co brani i lidskemu jedince s podobnymi sklony, aby se takto verejne projevoval? Aby neco takoveho bylo akceptovano musi byt dan velmi padny duvod. Pokud takovy duvod neni, tak jakakoliv komunita takoveho identifikovaneho defektniho elementa vytesni ze sveho streduv zajmu sve stability a bezpecnosti. Rika se mezi nami primitivy, ze vylouceni z kmene je horsi nez smrt.

144691

2.10.2007 16:16

RE: dotaz

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 144640

ve jménu Izraele už bylo napácháno mnoho zla. Zničilo celé generace, morálně i fyzicky.
Namístě by bylo, odškodnit všechny co ve jménu Izraele trpěli, ať již Palestinští Arabové, Židé a jiní. Namístě by bylo, vrátit území Arabům. To je však krajní, a těžce realizovatelná záležitost.

Zbývá jediné řešení.
Zrušit rasistický režim(žádný stát židů ale abrahamitů). Zakládat školy pro děti a komunity pro dospělé odevšad (např. fungující komunita Neve-šalom). Smíšená manželství. Návrat palestinských uprchlíků do Izraele. Nejtěžší zločince na obou stranách pochytat a pověsit, bez amnestie. To samé s rasistickými rabíny a imámy. Zakázat extremistické myšlenkové školy v obou náboženstvích,(a ideologicky potírat tento jev i v křesťanství, které má občas neshody podněcovat) potírat je a na druhé straně podporovat ty, které hledají společné hodnoty. Obnovit to co je oběma národům společné, odkaz společného předka- Abrahama (abrahamismus) Hledat to, co spojuje, nikoliv to, co rozděluje. Peníze na zbraně, hojně posílané z USA investovat ve velkém do společných aktivit-školy, konference, tábory, společné firmy, sportovní týmy, týmy vědců, duchovních, filosofů ap. Obnovení tradic, vyhlášení judaismu, islámu a křesťanství jako státních náboženství. Naslouchání křesťanům, kteří mohou dělat roli ideového zprostředkovatele, včetně podpory rozvoje duchovního turismu- poutí. Společná ochrana památek. Přejmenování Izraele- už žádné zápasení s Bohem, zapomeňte na to - na Judea nebo Palestina, nejlépe však Eden (etym. edin-chrám slunce, ráj).

Vaše velikost se pak ukáže tím, zda z pekla které na BV přičiněním vzpurníka-zápasníka a zloděje prvorozenství Jákoba-Izraele vzniklo, dokážete udělat ráj. To bude vaší zkouškou před Bohem. Abrahamitský Eden.

Díky Adamovi a Evě jste poznali nejprve dobro, nyní i zlo. Volba co nyní, na rozhraní dějin, zvolíte, je výhradně na vás. Eden nebo Izrael? Ráj nebo úděl padlých andělů? Eden je však střežen cheruby. Pouze pokora Ábelova jim nezavdá příčinu máchnout plamenným mečem a setnout uchazečům o vstup hlavu.

Velkou silou, s duší otevřenou volejte jméno svého praotce. Jeho odkaz, štít skutků a pokora vám dá projít.

144809

30.9.2007 14:29

Autor Veselý je skutečně důkazem úpadku FF, kde snad nestuduje jediný normální člověk.

Mejla 194.?.?.?

Tento budoucí "žurnalista" zřejmě nebude spokojen, dokud bude naživu byť jen jediný z maličkého národa Židů. Ale možná už se pilně učí korán......

144739

Příspěvků: 30

27.09. 05:41 Wesley  Where is Tony Blair?
27.09. 06:02 pressburger z wilsonova  ono je je to zlozitejsie
28.09. 05:23 Rene Bartosek  RE: ono je je to zlozitejsie
28.09. 07:06 pressburger z wilsonova  RE: ono je je to zlozitejsie
28.09. 10:42 Saša  RE: ono je je to zlozitejsie
28.09. 17:52 Rene Bartosek  RE: ono je je to zlozitejsie
02.10. 09:06 Datel  RE: ono je je to zlozitejsie
28.09. 13:12 pietroo  RE: ono je je to zlozitejsie
28.09. 18:59 Rene Bartosek  RE: ono je je to zlozitejsie
02.10. 08:13 Mirda  RE: ono je je to zlozitejsie
02.10. 09:34 Datel  RE: ono je je to zlozitejsie
27.09. 09:01  Islám bije ženy
27.09. 09:53 Cynik  Cynik
27.09. 15:26  RE: Cynik
27.09. 10:00 Vodník  "Před očima mezinárodního společenství"
27.09. 12:36 Martin Tomis  Jednání mezi Palestinci a Izraelem
27.09. 16:10 pastinak  RE: Jednání mezi Palestinci a Izraelem
28.09. 05:55 Rene Bartosek  RE: Jednání mezi Palestinci a Izraelem
28.09. 10:54 A.S. Pergill  RE: Jednání mezi Palestinci a Izraelem
27.09. 17:49 Stare Usporadani Sveta  Zionismus je zlocina doktrina
27.09. 22:45 magen  kra kra
28.09. 02:04 trodas  RE: kra kra
28.09. 12:50 pietroo  RE: kra kra
27.09. 23:42 semtex  Hamas ma velmi dobry plan na ukonceni utrpeni palestinskych deti
28.09. 11:18 Vladimír Bílý  důsledek jednoho povodu...
28.09. 20:39  dotaz
28.09. 23:36 semtex  RE: dotaz
29.09. 18:30 Rene Bartosek  RE: dotaz
02.10. 16:16 MedaBeda  RE: dotaz
30.09. 14:29 Mejla  Autor Veselý je skutečně důkazem úpadku FF, kde snad nestuduje jediný normální člověk.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 1

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 1

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,93 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,21 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 642,06 Kč
1 unce stříbra
508,58 Kč
Bitcoin
374 951,67 Kč

Poslední aktualizace: 27.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 216