Diskuze k článku
Kissingerovo ultimátum Putinovi
Příspěvků 46
Kissengerovo ultimatum Putinovi me docela rozesmal . Je to jak kdyz by coklik stekal na medveda . Brzo bude zima a Putinovi by stacilo prerusit jen dodavky zemniho plynu do zemi EU a docela by me zajimalo jestli by v Bruselu tancili tak jak si to v USA sionisti predstavuji ......
Jak vás napadlo, že by Putin přerušoval nějaké dodávky.
A co by tím získal? Rusko potřebuje prodávat a pouze se dohaduje
s Ukrajinou a Běloruskem, aby platili světové ceny a problémem je, že přes tyto státy vedou zásadní plynovody a ropovody.
Naopak, Rusko by rádo prodalo více ropy a plynu, protože potřebuje peníze na obnovu státu. Kdo byl v poslední době v Rusku, ví naprosto přesně o čem mluvím.V Rusku stoupá neuvěřitelným způsobem životní úroveň a také se všude staví , jak o život.
Nemám zájem zde dělat nějakou propagaci Ruska, ale když srovnáte
stav hospodářství někdy v roce 1992 a dnes, tak klobouk dolů.
Pro cizince je těžko pořád k chápání některé jejich vzorce chování sami k sobě, kdy vládne neurvalost a hrubost a prostě Rus ještě dlouho zůstane Rusem, ale hospodářsky jim nejde dnes už co vyčítat a to dokonce i na vesnici.
Mate pravdu. Rusko ma tolik prirodniho bohatstvi, jako zadna jina zeme na svete. Jen to potrebuji dostat ze zeme, zpracovat a prodat. Rusko by mohla byt nejbohatsi zeme na svete.
Kadence krazy za vsim vidi sionisty ve Washingtonu a zidy. Ignorujte jeho prispevky.
Ale takové týpky zajistily, že se Rusko tou nejbohatší zemí dosud nestalo - a to už před 80 lety 80 lety
CCCP nepotrebovalo zadne typky. Ti si to babrali sami sobe tak, ze sli od deseti k peti. Ovsem Kadence rekne, ze v CCCP vladli jedom sioniste a zidi.
Mate recht ze za kazdym svinstvem vidim sionisty zrovna tak jako miliony lidi na tyhle planete ........ Samozrejme ze kazda zeme chce vyvazet a prodavat kdyz ma co , ale za jistych podminek a za jistou cenu aby z toho meli urcity profit ! Snad znate jak to je s poptavkou a dodavkama ktery by sionista chtel zmenit a snazi se o to napriklad v Iraku ..... Je videt ze jste clanek od Mike Whitney co se tyce setkani Putina a Kissingera necetl a chcete delat tady chytryho presto ze vite o tom jednani tak kulovy h.... ! Ja si rozhodne nemyslim ze by si vubec nekdo z USA dovolil Putinovi davat ultimatum . Jen jednou v USA od ty doby co se bourala v Berline zed si dovolili na Rusko zastekat a kdyz se v Perskym zalivu objevilo rusky plavidlo se sunburn na palube , tak Bush stahnul ocas mezi nohy , zalez do bily boudy a tam zacal vyt ! Dokonce prestal knucet about Korea and China ....... Se divim ze nejdete psat na Eretz . Ja myslim , za jsem to ja kdo by mel Vas pripisek ignorovat !
Hurvajs, tady je rec o nerostnem bohatstvi Ruska. S tim nemaji zadni sioniste a nebo zidi nic spolecneho. Neplet se do neceho, cemu nerozumis.
21.9.2007 20:50
RE: Tak ten titulek
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 144206
a co ignorovat vás?
Vaší laskavé pozornosti, článek z r.2002,http://zpravy24.pantax.cz/2002/11/22.11.02.htm#top:
Syn posledního rakousko-uherského císaře Otto Habsburg, který ve středu honosně oslavil své 90. narozeniny v bývalých císařských palácích ve Vídni, vyvolal skandál rozhovorem pro krajně pravicový časopis Zur Zeit, v němž za příčinu amerického tlaku proti Iráku považuje údajné ovládnutí amerického ministerstva obrany Židy, amerického ministerstva zahraničí černochy a malý vliv "bílých Američanů". Kromě výkladu mezinárodní politiky z rasových hledisek také obvinil ruského prezidenta Vladimira Putina z šíření nacismu a Německo, že systematicky pěstuje hysterii proti pravici, která je pak zbabělá. "Americké ministerstvo obrany je obsazeno Židy - Pentagon je dnes židovská instituce," řekl Habsburg. Jde jim hlavně o to chránit Izrael a jsou přesvědčeni, že toho lze dosáhnout úderem proti Iráku, dodal. Na druhé straně proti jestřábům z Pentagonu stojí holubice z ministerstva zahraničí, které ovládají černoši jako Colin Powell a zvláště Condoleezza Riceová. "Anglosasové, tedy bílí Američané, v tom momentálně hrají jen velmi malou roli," míní Habsburg. Za "svinstvo" považuje Habsburg obžalování bývalého chorvatského generála Janka Bobetka kvůli genocidě v dobách balkánské války, protože generál "nemůže být žádným válečným zločincem". Obvinil mezinárodní společenství, že po zásahu Balkán "kolonizuje" opotřebovanými sociálnědemokratickými funkcionáři.
21.9.2007 20:31
RE: Tak ten titulek
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 144251
pokr.
"Typickým představitelem je rakouský představitel Wolfgang Petritsch, který v Bosně napáchal velmi mnoho škod," řekl. "Tragédii Rakouska" vidí císařův syn v "převažujícím názorovém monopolu" (demokratických sil), zatímco v Německu je "kontrolovanými médii systematicky vyvolávána hysterie proti pravici, posílená zbabělostí pravičáků, kteří se nebrání". Krajně nebezpečným je však podle Habsburga pro Evropu Rusko. "Samozřejmě se tam nevrátí komunismus stalinského typu, ale přichází nacionální socialismus. Ten samozřejmě také nebude Hitlerova typu, ale Putinova," řekl. Tento ruský prezident, který byl 23 let členem KGB, nyní "vede jasnou expanzivní vnější politiku a vytváří ostře autoritativní systém uvnitř". Zostřováním čečenského konfliktu vytváří na pozadí amerického boje proti terorismu společnou platformu s USA. Vojenskou akci Ruska mimo jeho hranice Habsburg nevylučuje s poukazem na údajné prohlášení ruských důstojníků v bruselské centrále NATO, že Moskva jednou zase pobaltské republiky získá zpět. Zatímco řada rakouských politiků i část médií označila prohlášení císařského syna za "neúnosná", Habsburgova mluvčí Eva Demmerleová obhajovala svého šéfa před obviněními z antisemitismu tvrzením, že dostal "řadu uznání od židovských organizací za záchranu Židů". Další vyjádření odmítla s tím, že Habsburg "nemá zapotřebí nechat se vtahovat do kalných vod rakouského předvolebního boje".
21.9.2007 20:28
RE: Tak ten titulek
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 144252
dále:
http://www.blisty.cz/2007/3/26/art33530.html
http://cz.altermedia.info/z-domova/chobotnice_1766...
http://tucnak.fsv.cuni.cz/~calda/MP_4_04_Calda_01....
http://zpravy24.pantax.cz/2002/04/23.04.02.htm
Budiž ironií, že je to právě Condie, kdo je Jirkovi Křovákovi nejvíce nápomocen ve válečném úsilí (snad jen Chaney její bojové nadšení předčí) a že to byli právě oni "jestřábové z Pentagonu", kteří nejen zrazovali současnou americkou administrativu od útoku na Irák a varovali i Donalda Rumsfelda před nekontrolovatelnými důsledky takového počinu, ale v současnosti jsou to opět pentagonští generálové, kdo se snaží vyhnout i napadení Iránu...
Takto se tedy naplňuje Orwellova vize o lži a pravdě? O
22.9.2007 0:40
RE: Tak ten titulek
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 144260
každý hraje svoji roli ve Velkém Divadle,a každý nám řekne pouze to svoje. Obraz reality se pak skrývá za tou celou šaškárnou.
Cela saskarna je , ze se Americani snazi vrazet do sveta svou rezervni dolarovou menu ktera slabne a nejak se jim to v pripade Ruska ktery vlastni asi tretinu veskerych svetovych zasob ropy nedari a Putin o tom moc dobre vi .
Myslím, že globální kroky vedoucí k masivní inflaci Dolaru jsou jen důkazem o směřování k Ameru - svou logiku to má: "Zatížíme jedinou (mocensky povolenou) mezinárodní měnu co nejvyšším dluhem a v ekonomicky neudržitelné situaci provedeme politickoúzemní revoluci (sloučení severo a středoamerické provenience v celistvý poloticko, ekonomicko, územní celek s novou měnou nezatíženou dluhem ´jakýchsi bývalých USA´..." ;o)
Vyšel zde:
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=6365
a rozhodně stojí za přečtení, je totiž tak trochu o "něčem jiném"
Původní text v italštině je zde: http://www.effedieffe.com/rx.php?id=2157%20&chiave=La
Ciao, ragazzi!
Ne. Je to italská verze původního Whitneyho článku, ze které to zřejmě někdo přeložil do angličtiny, a z toho pak do češtiny. Jestliže je už první "překlad" o ničem, takto, přes tři rohy, se to jen znásobí.
Mělo by být zásadou držet se co nejblíž výpovědi původního zdroje a zřetelně vyznačit vlastní doplňky a komentáře.
Původní článek "Kissinger’s Secret Meeting With Putin" napsal Mike Whitney, poté ho zpotvořil a nesmyslným titulkem opatřil jakýsi Maurizio Blondet (asi netuší, co znamená pojem ultimátum), no a nakonec ho vykrátili jinde tak, že úplně ztratil smysl.
Proč neotiskli překlad původního Whitneyho článku?
Tady je: http://tinyurl.com/yoauvu
Jsou tak pitomí, líní, nebo je to záměr? Zajímalo by mne, proč z toho udělali paskvil, který nemá koule.
21.9.2007 18:14
Hlavne, ze som to cital
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?
Reakce na 144221
uz pred niekolkymi tyzdnami...
To co jsem cekal, stava se skutecnosti. Zapadu vadi jakekoliv Rusko- komunisticke nebo kapitalisticke. Z dejin je znamo, ze carske Rusko bylo vzdy neoblibene a to proto, ze na rozdil od Afriky nebo Asie zapad tam nemel velky vliv.. Zapadu vyhovalo takove Rusko, kde je bida a nespokojennost a jestlize bylo obtizne ho porazit, tak mu vnutili revoluce ale i tam se prepocitali. Stalin tuto hru prokoukl a ty nastrcene agenty z vedeni SSSR vyhazel.Je smutne, ze cesti politici jako vzdy nehraji cestnou hru - a nechteji byt ani neutralni, nebot za podporu zapadu cekaji odmeny.K tomu je nutno jen dodat, ze ruska vlada misto podpory ekonomice, musi se opet vrhnout na zbrojeni. A kdo to nejvice odnese - zase ten rusky muzik.-
Na cele veci mi vadi bezohlednost na zajmy obycejneho cloveka-
zajem je jediny - boj o suroviny a Rusko jich ma dost a my k tomu
boji zapadu pomuzeme.
21.9.2007 19:18
Je zcela zjevné, že kdo nemá v tuto chvíli suroviny, snaží se je získat silou!
Reakce na 144235
A je stejně směšné, že jsme takové ovce, že jsme ochotni věřit našim zkorumpovaným politikům, že hegemonem je v tuto chvíli Rusko, které má vlastních nerostných zdrojů takřka více, než dost - v naprostém protikladu k USA, jež má (zejména energetických) nerostných surovin žalostně málo.
Proč máme věřit hladovému, že sytý chce jíst i za cenu znepřátelení si těch, z nichž by mohl mít užitek?
Máme už totálně vymytý hlavy by Koláčkovo NEWTON IT?
Nejsem ani slovanofil ani komunista, ale rozlisuji lidi podle charakteru. Mam pratele mezi lidmi na zapade i na vychode resp.v USA a Rusku. Je vseobecne znamo, ze Rus byval vzdy pohostinejsi nez jiny zapadak a ze ne obycejny Rus, ale komunisticke vedeni zpusobilo u nas nenavist proti SSSR. To samozrejne nasi politickou elitu nezajima, ale meli by vedet, ze takovy Solzenicin,ktery nenavidel komunismu, se nakonec vratil do Ruska a Ameriku nechvali - to same dela Gorbacov, ktery byl ocenovan na celem svete a dnes odsusuzuje Americany, ze chteji radary a rakety blizko Ruska - to o necem svedci.Vypada na to, ze Americane by si chteli Rusko podmanit. Jeden zazitek z konce valky v nasi severoceske vesnici, kdy t.zv. cesti partyzani se chteli stat hrdiny po valce, kdyz zabili nejvice Nemcu. Kolem naseho doma tahla kolona nemeckych civilistu podle vzoru pochodu smrti a mnozi starci na ceste umirali nejen unavou ale i zizni.
Jeden t.zv.partyzan,. ktery za valky sel dobrovolne do Nemecka pracovat, aby si vice vydelal, chtel toho 70ti leteho starce, ktery lezel na zemi, zastrelit.Kolem jel na koni rusky vojak jako
hlidka a zarval na toho "partyzana " - Daj mu napit vody!
Ten zazitek nikdy nezapomenu -Rus, ktery byl na fronte 4 roky, videl tisice mrtvych svych krajanu, mel slitovani s clovekem.
Vim, ze nekteri znasilnovali, ale pak prisel rozkaz a kdo znasilnoval, byl zastrelen. Srovnejme chovani nekterych americkych vojaku v Iraku. Jiste jsou vsude lide dobri spatni.
Nechci odsuzovat nikoho, ale charakter ruskeho cloveka a Americana je jiny.
Mnozí příslušníci Wehrmachtu, Abwehru, SS, SA ba i Gestapa byli přesvědčeni, že rozsévají dobro a činili tak ve velmi dobré víře - jak to ospavedlňuje 56 miliónů obětí WW2?
21.9.2007 22:25
RE: narody se deli take podle charakteru
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Reakce na 144261
Hm, my všichni jednáme v dobré víře a rozséváme dobro, ovšem teprve budoucnost to zhodnotí...každé "dobro" má nějaké své "oběti"...
Smekám nejen před tím Rusem, ale i před Vámi.
o H. Kissingerovi a jeho 'zasluhach' o svetovy mir. G. Schultz neni o mnoho lepsi, je jen diskretnejsi. Navic mi vadi, ze se zde (na diskuzich) vesmes jen pretrasa prazdna slama, coz je skoda mista a casu. Mnoha diskutujicim to zrejme unika.
http://www.eclipse.net/~tgardnet/kiss/kisskill.html
z.a.p
23.9.2007 4:35
RE: Dost me prekvapuje, ze tu neni zminka
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 158.?.?.?
Reakce na 144268
Ale je to tu vyborne misto k cerpani odkazu na relevantni informace jako napr. Vas prispevek
preco zverejnujete take "stare" clanky ako tento? cital som ho na voltaire.netkosice.sk pred niekolkymi mesiacmi...
23.9.2007 15:34
RE: stary clanok
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 144322
Protože si myslím, že to je závažná informace a ne všichni ji četli. Vy jste měl štěstí, že ano.
Tak to taky je a já například za zveřejnění děkuju...
vlastne mate pravdu. je to zavazna informacia, ktora stoji za to si ju precitat aj ked je starsia. sorry
ak stranku voltaire.netkosice.sk nepoznate, tak ju odporucam Vam i priaznivcom Vasich stranok. snad to nebude vnimane ako neplatena reklama; som totiz len obycajny radovy citatel o.i. aj tychto stranok...
prajem vsetko dobre
Mozgové neuróny liberálov a konzervatívcov fungujú inak pri náročnom rozhodovaní, takže niektoré politické nezhody môžu byť zakorenené v prirodzenosti človeka.
Aristoteles mohol mať viac pravdy ako si myslel, keď povedal, že človek je od prírody politik.
Mnohé štúdie už v minulosti ukázali súvis medzi politickým presvedčením a niektorými povahovými črtami. Konzervatívci chcú mať poriadok a štruktúru vo svojom živote a sú stálejší v spôsobe rozhodovania. Liberáli viac tolerujú zložitosť a nejasnosť a ľahšie sa prispôsobia nečakaným okolnostiam. Príbuznosť medzi politickými názormi a spôsobom usudzovania je navyše podľa štúdií dedičná.
Ďalej na: Národný Inštitút Francois Marie Voltaire, ikona TREZOR
Bohužel jen anglicky
Babylonian Talmud: Tractate Kethuboth
Folio 111a
They shall be carried to Babylon, and there shall they be, until the day that I remember them, saith the Lord.1 And R. Zera?2 — That text1 refers3 to the vessels of ministry.4 And Rab Judah? — Another text also is available:3 I adjure you, O daughters of Jerusalem, by the gazelles, and by the hinds of the field, [that ye awaken not, nor stir up love,5 until it please]'.6 And R. Zera? — That7 implies that Israel shall not go up [all together as if surrounded] by a wall.8 And Rab Judah? — Another 'I adjure you'9 is written in Scripture. And R. Zera? — That text is required for [an exposition] like that of R. Jose son of R. Hanina who said: 'What was the purpose of those three adjurations?10 — One, that Israel shall not go up [all together as if surrounded] by a wall;8 the second, that whereby the Holy One, blessed be He, adjured Israel that they shall not rebel against the nations of the world; and the third is that whereby the Holy One, blessed be He, adjured the idolaters that they shall not oppress Israel too much'. And Rab Judah? — It is written in Scripture, That ye awaken not, nor stir up.11 And R. Zera? — That text is required for [an exposition] like that of R. Levi who stated: 'What was the purpose of those six adjurations?12 — Three for the purposes just mentioned and the others, that [the prophets] shall not make known the end,13 that [the people] shall not14 delay15 the end,13 and that they shall not reveal the secret16 to the idolaters'.
By the gazelles, and by the hinds of the field.17 R. Eleazar explained: The Holy One, blessed be He, said to Israel, 'If you will keep the adjuration, well and good; but if not, I will permit your flesh [to be a prey] like [that of] the gazelles and the hinds of the field'.
http://www.come-and-hear.com/kethuboth/kethuboth_111.html
ZIONISM IS THE PROBLEM, NOT FATAH -- NOT HAMAS.
As the Torah states "why are you violating the words of the Almighty, it will not be successful" (Numbers, 14: 41).
Rusko a vůbec Slované mají v sobě geneticky zakódovaný komunismus. Panslavismus jsem opravdu nikdy nepochopil. Rusáci byli vždy zdegenerovaný nenárod, který je natolik neschopný, že nic smyslplného pro svět nepřinesli.
Rusáci byli vždy pozadu. Rusáci měli špatné hygienické návyky. Rusáci jsou typičtí svým alkoholismem a křupanskou hrubostí. Rusáci jsou krystaličtí vohnouti. Vzhledově jsou spíše odpudiví, jsou buď tlustí nebo vychrtlí.
Rusáci jsou pro Evropu hotovým neštěstím, protože do velké části Evropy přinesli komunismus a socialismus. Rusáci tedy zavinili raketový propad kulturního vývoje i společenského vývoje. Rusáci si neškrtli ve vývoji digitálních technologií.Bohužel i ostatní Slované pochytili od Ruska tyto chronické neduhy a proto stále smýšlejí levicově a komunisticky.
Proto bych dal od Ruska a jim podobným ruce pryč a co nejdále od nich, protože ten buranský křupanský ruský medvěd stále ohrožuje svět svým bolševismem a zaostalostí + imperialistickou rozpínavostí.A dnes je to zřejmé ještě více za vlády diktátora Vladimíra Putina. Rusko je skutečně nebezpečný stát, kde se snoubí ruský bolševismus a teroristický islám+ vzrůstající nazionalismus a antisemitismus..A chtějí útočit jadernými zbraněmi na Českou republiku.
My by jsme se měli hlavně hlásit k germánským a anglosaskými tradicím a kulturnímu dědictví. Anglosasové a germáni jsou proslulí svojí pravicovostí a liberálností.Uznávají narozdíl od levičáckého Ruska demokracii a soukromé vlastnictví. Anglosasové a germání mají smysl pro práci a pořádek, morálku, osobní zodpovědnost a nechlastají tolik jak křupanští ruští notorikové. Anglosasové a germáni vycházejí z židovsko-křestanské morálky+ protestantství a kalvinismus.
Anglosasové a germáni přinesli pro svět vědecký pokrok a dbají na to aby jinde ve světe nevzniknul nějaký totalitní islamokomunistický režim.Anglosasové a germáni jsou zárukou demokracie a liberalismu po světě.
Proto říkám ruce pryč od špinavého ruského chudého váguse!
Kam vstoupí ten uhrovitý svraštělý Rus, tam stollet nic neroste!
24.9.2007 11:45
RE: Kam vstoupí ten uhrovitý svraštělý Rus, tam stollet nic neroste!
Reakce na 144400
Ten druhý odstavec - až na tu židovsko-křesťanskou morálku a liberalismus - jako by vypadl z Mein Kampfu. Však jsi taky naprosto stejný rasistický hnůj, no, možná ještě horší, protože zbytek tvého vyjadřování o Rusech překoná i nacistické hlášky o Židech a méněcenných rasách.
Kdybych byl správcem serveru, tak tenhle text vymažu: naplňuje totiž beze zbytku skutkovou podstatu trestného činu hanobení národa a rasy + šíření nenávisti vůči skupině obyvatel.
24.9.2007 11:49
RE: Kam vstoupí ten uhrovitý svraštělý Rus, tam stollet nic neroste!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Reakce na 144401
Ten rasistický text vypovídá o zhoršujícím se zdravotním stavu autora. Něco je ve vzduchu, a blázni to cítí a reagují nepřiměřeným vzrušením...
24.9.2007 13:41
RE: Kam vstoupí ten uhrovitý svraštělý Rus, tam stollet nic neroste!
Reakce na 144401
Uznale nesouhlasim pane Vodnice,
p.Vydavatel vi co dela. Otevrena anketa je jeho a Zvedavcovym obrannym pancirem. Jen vice toho protiruskeho a protislovanskeho hnusu! Predchozi pisatel by se mel zamyslet nad tim, kdo a proc puvodne privedl na svet komunismus!
(Lepsi 'krupansky', ale uprimny a srdecny Rus, nez neustale podfukarsky a vychytraly, ac 'kultivovany' Anglosas)
Dlouho budiz ziva maticka Rus, dlouho budiz zivo Pravoslavi!
z.a.p
24.9.2007 13:40
RE: Kam vstoupí ten uhrovitý svraštělý Rus, tam stollet nic neroste!
Reakce na 144401
Ja se domnivam, Vodniku, ze zmineny prispek by tu mel zustat, je to ukazka "dvojiho metru". Autor ma temer 100% jistotu, ze za tahle slova ho pres prsty nikdo neklepne.
24.9.2007 15:39
RE: Kam vstoupí ten uhrovitý svraštělý Rus, tam stollet nic neroste!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?
Reakce na 144400
Ty pako, chod sa teraz pozriet do Moskvy, ako vyzera, som sa predvcerom odtial vratil, rusi su uz uplne iny, ak si myslis ze su to burani zijuci v zemljankach tak patris do minuleho storocia
24.9.2007 15:42
RE: Kam vstoupí ten uhrovitý svraštělý Rus, tam stollet nic neroste!
Reakce na 144400
Hlavně ta ruská imperiální rozpínavost v porovnání s anglosaskou a germánskou mě pobavila, i když zbytek je taky dobrý !
24.9.2007 19:59
RE: Kam vstoupí ten uhrovitý svraštělý Rus, tam stollet nic neroste!
Reakce na 144400
A Židé ti připadají krásní???
Žil jsem několik let v Rakousku, i můj původ je částečně německý a můžu ti říct: Rakousko a celý Západ neuvěřitelně upadají. Tak jsem se před dvěma lety vrátil zpátky do České republiky. Ty legendy o německých vlastnostech možná platily někdy v minulosti, ale dnes jsou ti lidé bohužel opravdu na konci. Jestli znáš někoho, kdo třeba u nás pracuje v německé firmě, tak ti poví v jakém stavu například chodí z Německa technické výkresy...Jakoby se ti lidé úplně rozpadali před očima. Jsou to lidé, kteří se například vůbec neumějí ovládat. Bylo mi z toho v Rakousku velmi velmi smutno. Jeden známý, který se zajímá o různá proroctví atd. mi řekl, když jsem mu to popsal, jak to tam ve skutečnosti vypadá, že existuje proroctví, že Němci mají skončit jako Cikáni ( nic proti Roma+Sinti)a že netušil, že už to tam dnes je. A k těm Slovanům: Ti jsou teprve na počátku. Ještě se naučí od Západu co ještě neumí, pak se budou muset od Západu asi odpoutat, přinejmenším duševně, aby mohli vytvořit něco dál, něco nového. Kdybych nevěřil, že tady na tom pohrdaném východě v příštích třeba staletích vznikne nová kultura, tak po mé zkušenosti v Rakousku bych myslel, že je asi "konec světa".
25.9.2007 1:01
RE: Kam vstoupí ten uhrovitý svraštělý Rus, tam stollet nic neroste!
Reakce na 144424
To je druh zprav ktere je treba cist a slyset: z prvni ruky, zadne bachorky a predstavy!
Mate pravdu, Slovanstvo je urcite nadrazeno Germanum a Anglosasum. Kdyz zde (v Kanade) s nekym hovorim, kdo je toho puvodu, okamzite to poznam. Prvni vec ktera cloveka napadne je: kde je ta opatrnicka pretvarka? Slovane ji neznaji.
Rusove specielne dosahli mnoho, zvlaste behem posledni svetove valky. Nejen ze pomohli (hlavne ke sve skode) privodit na jine narody komunismus, ale zarucili nam mirovy rozvoj po 40 let jaky jsme pred tim nepoznali. A byl to vyvoj prevazne (kdyz pomineme RVHP) pro nas a za nas. To byla leta kdy jsme si ve svete vytvorili jmeno.
Podivejte kde jsme technicky a ekonomicky dnes. Preorientovani na konzumni jednostrane zamereny prumysl a stastni, ze se v Cechach uhnizdil Hnujdaj. Jsme v hnoji a prdelkujeme cizakum!
z.a.p
24.9.2007 21:58
RE: Kam vstoupí ten uhrovitý svraštělý Rus, tam stollet nic neroste!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě hercjukjan (zavináč) tin (tečka) it 213.?.?.?
Reakce na 144400
Co to je za blaboli?Prober se!A kdyz ne,tak ti preju aby Lada v zime privrel kohout.On te ten humor prejde!
Mandi Jan
24.9.2007 21:26
RE: Kam vstoupí ten uhrovitý svraštělý *zid*, tam stolleti nic neroste!
Reakce na 144400
Ak sa nemylim, tak pod nickom sinxing sa skryva zid Nillbert.
Tym padom je vsetko jasne, Rusi im nechcu zobat z ruky tak, ako blbi anglosasi alebo Nemci,takze teraz svojim typickym talmudovsko-rasistickym sposobom, proti nim penia a kvikaju.
Ako aj byva dobrym zidovskym zvykom, tak svojich zidobolsevickych bratov-katov, ktory ten cely masaker na ruskom narode zorganizovali, zabudol vo svojom zvratkovom traktate, spomenut.
Karl Marx a Engels nebyli Slovane tak nevim co je tohle za nesmysl.
Jestli tohle chce nekdo rozebrat do detailu, prosim ale me je z toho spatne
Rusko bylo vzdy pozadu a nastolit tam komunismus byla uzasna blbost.
Ovsem je jasne proc to tak bylo. Nasledujici dejiny mluvi samy za sebe.
25.9.2007 1:32
RE: Kam vstoupí ten uhrovitý svraštělý Rus, tam stollet nic neroste!
Reakce na 144400
Kdyz chcet psat takove zvratky, tak je bud podepiste anebo je nepiste cesky, mel by jste si uvedomit, ze cestina je taky slovansky jazyk. Nerad bych vice drazdil, radar nam bude na problemy bohate stacit.Rusove a ostatni slovanske narody jsou tu uz nejaky patek a dokazali prezit i spoluzit a taky spolupracovat se svymi sousedy treba Germany okolo 2000 let. Libit se vam to nemusi, ale je to fakt. Co se poctu tyce, tak tech Slovanu a vasich Anglosasu a Germanu je zhruba stejne. Vytvarili dva vojenske bloky se statusem supervelmoci v globalni rovnovaze. A z vasich jedovatych slintu, usuzuju, ze by se nekomu naramne hodilo, aby se tyto nejmocnejsi vojenske systemy spolu utkaly ve valce. Hitler versus Stalin bylo zrejme pouze takove zahrivaci kolo, ze ano? A behem valecneho inferna by zrejme meli vzit do zkazy i muslimy, Cinu a Indii. Az naprsi a nebude blato!!! Zadny strach my se nakonec vsichni dohromady domluvime na spolupraci. Nic jineho nam totiz nezbyde, uroven technologii je takova, ze valka nema vitezu!!