Diskuze k článku

Zástupce šéfredaktora MF DNES chce být Američanem

Příspěvků 82

15.9.2007 4:33

Nedavno jsem v shoping centru

Kadence crazy 154.?.?.?

slysel 2 turisticky pany z CZ mohlo jim byt dost prez sedesat . Cumeli na ten blaf od cinana v plastikovym talirku jak kocce do prdele a doubali se v tom plastikovejma vidlickama jak 2 havrani v hovne a dost hlasite se bavili . Tak jim rikam cesky jak je v CZ ? A ten jeden me hned tou spravnou cestinou odpovedel , stoji to tam za hovno ! Jak jste tu dlouho ? Odpovidam ze dyl nez v CZ a deda se sam od sebe rozpovidal neco na tema co se od komousu v CZ zmenilo a ten druhy ho nak prerusil a rika . Cece upresni to , tak to neni nic se nezmenilo , ten kdo krad za komancu krade dal a cela politika je jen boj svini o koryto . Kdyz by mohli tak by ty prasata snad zpenezili svou mamu . Dostal se u toho bodu v tom kazani docela do varu a jmenoval vsechno to utrpeni v CZ . Ten starsi jen prizvukoval a pak se taky rozpovidal .... Za komancu byly vykladni skrine prazdny a na vsechno fronty a dnes jsou plny predrazenych veci ktery si lidi nemuzou koupit atd ....... Taky zacal cancat neco o duchodcich na ktery stat pry vylozene sere aby je dostal driv do hrobu .. Taky obratil na romy na ktery si zanadaval co to je za verbez a jak mu zprijemnuji v nejaky ulici kam se nastehovali zivot a byl nasran na ceskou policii ze s tim zlodejskym sajrajtem nic nedelaj a nezapomel se zminit , ze za komancu si s ciganama aspon dokazali poradit ! U toho topinkovyho tematu se moc dlouho nezdrzel a dokoncil celou konverzaci . Ti hajzlove , co milovali Sovetsky svaz dnes miluji Ameriku a ty pitomi smrkaci co vedeli o zivote lautr velky hovno nam ten system kde se budou za chvili bat i uprdnout vyzvonili klicema .....Myslel jsem si jednu chvili ze je to snad bejvaly bolsevik ale nebyl [chechtot]

143870

15.9.2007 9:07

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 143870

Já to taky říkám pořád, že nám vládnou prodejní deprivanti (politici) a jejich prodejní lokajové typu Bucherta. Z prodejných lokajů je dnes složena vlastně celá Mladá fronta.

Táhne se to už hezky dlouho historií českého národa, že kvalitní lidi jsou soustavně odstraňováni a zmrdi protěžováni. Je známo, že i po válce to dopadlo tak, že z udavačů gestapa se stali okresní komunističtí tajemníci. Po sametovém puči se zase z komunistů stali velcí kapitalisté.

Vzpomínám si, jak jsem musela podepsat papír, kde jsem otevřeně měla napsat, zda souhlasím, či nesouhlasím se vstupem ruských vojsk. Tím, že jsem podepsala, že nesouhlasím, uzavřela jsem si navždy dveře ke kariéře. Pak mě zase jeden funkcionář nutil, abych vstoupila do SČSP(Svaz československo-sovětského přátelství), ale já jsem ho šokovala odpovědí, že jsem přítelem Ameriky.[velký smích] Holt, byla jsem vždy na té nesprávné straně, a to se celoživotně odrazilo na mém finančním ohodnocení.[naštvaný]

143880

15.9.2007 9:03

RE: Velice výstižné paní Jarmilo!

Saša 207.?.?.?

Reakce na 143880

Velice výstižné paní Jarmilo! Jsou to stále ti stejní lidé!
Kam vítr tam plášť.

143884

15.9.2007 11:02

RE: Nedavno jsem v shoping centru

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 143880

Ja mám veľmi rada Rusko, (som ročník 75, tak ma snaď nikto nebude obviňovať z boľševizmu a podobne) no nie nekriticky. Čítam tak provládne, ako nacionalistické, prípadne opozične a prozápadné ruské servery. Takže mám prehľad. Ale v prvom rade vždy zostanem Slovenka a budem mať najradšej Slovensko. A preto nechápem tých "konečníkových speleológov", ktorí nie sú hrdí na svoju národnosť a na svoj štát a dokážu ho zapredať za pár deravých grošov.

143888

15.9.2007 20:27

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 143888

Mila pani, mate rada Rusko jen z duvodu, ze jste nikdy nezazila komunismus a okupaci z roku 1968. Budte tomu rada. [oči v sloup]

143913

16.9.2007 3:15

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 143913

Ona psala , ze ma rada Rusko jako zemi . Nezminila se o CCCP , Mauzoleu , Breznevovi a bolsevikach . By the way , Rusko je fakt hezka zeme a asi to tak myslela . I Afghanistan je svym zpusobem hezka zeme , napriklad takovy Ismurich Valley ktery je obehnany hradbou bilych stitu je svou faunou fakt nadherny . Kazda zeme ma svy krasy a muze to byt Irak , Iran nebo Libanon , Palestina (nemyslim ten kousek uzemi to co z ni zbylo) Venezuela , Kuba atd .... ja si dovolim tvrdit ze i takova Sahara , Gobi nebo Arizona desert jsou svym zvlastnim zpusobem nadherny , hlavne daleko od Arabu a svym klidem a mirem za ktery by takovy Israeliti byli vdecny [chechtot]

143931

16.9.2007 5:35

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 143931

Pane Kadence, kdyz jsem napsal Rusko, tak jsem tim samozrejme myslel Sovetsky Svaz. Nikdo z lidi(ktere ja znam) v zivote nerekl, ze nas prisli v roce 1968 "osvobodit" Soveti. Pro kazdyho to byli Rusove [naštvaný]
Nikde jsem take nepsal, ze Rusko(jako stat) neni pekne. Nikdy jsem tam nebyl(ma mausoleum s "vycpanym" Leninem jsem nebyl zvedavy).
Urcite neni ale co videt v Cernobylu a okoli. [pláč]
Kazda zeme ma sva pekna a oskliva mista.

143942

16.9.2007 8:44

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 143942

Ja myslim pane Romanov , ze i v tom Cernobylu je toho dost k videni . CSSR okupovali soveti , aspon to tak psali v zahranicnich novinach a ja to musim vedet , kdyz jsem do zahranici jezdil . Nekde jsem cetl , ze Lenina ktery natah brka ze sifla kteryho chytnul od Nadezdy Kurdsky jednou za cas koupou v prezervacnim roztoku aby jim neschnil a Stalina ktery jim plesnivel museli z mauzolea odstranit . Muj zavoznik , teda 2 ridic s druhy posadky od CSSD 510 ktery k nam protoze se ozenil prestoupil aby nemusel dojizdet abych mu nekrivdil , to jeste kdyz jsem jeste jezdil na kamionu LIAZ se znackou TIR ( tovar ide Rusom ) na to mauzoleum strasne nadaval , postavil se tam na red square do ty dlouhy fronty na naftu s kanistrem kdyz jim tam jednou dosla protoze si myslel ze ji tam budou mit kdyz uz tam maji reklamu i na mazadla a oleje ...., ze prej dojedou k pumpe , nacepujou plnou , slozej naklad a pofrci domu . Moc se divil kdyz prisel na radu a pumpar tam byl natazenej . [velký smích]

143954

16.9.2007 9:46

RE: Nedavno jsem v shoping centru

corsar 83.?.?.?

Reakce na 143954

Tohleto jsou jen trapný keci od trapného šaška.Rusko je něco úplně jiného než jenom Lenin v mauzoleu.Je vidět,jste tam nikdy nebyl a jenom blábolíte starý omšelý fory z bejvalího režimu. [chechtot]

143957

16.9.2007 20:44

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 143957

Ja jsem v Rusku , teda v byvalym CCCP byl . Z mest jsem videl Leningrad , Moskvu , Kiev , Minsk a nejvic se me libilo Tbilisi . I na Pamir jsem se podival . Saskoval jsem tenkrat na Peak Komunisma a pan Chroust ( prezdivka pro pana Prochazku ) s druhou skupinou ktera se skladala jen z devcat kasparkovali na Peak Lenina [velký smích]

143982

16.9.2007 21:49

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 143957

Ja znam taky jeste stary dobry forky i o sionistech z kterejch by na Eretz [pláč] ..... [velký smích]

143987

15.9.2007 20:14

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 143880

Mila pani Jarmilo. Lidi jako vy by meli sedet na hrade. [smích]
Co tam delaji vsichni ti prevlekaci kabatu, to nevim a i kdyz ziju v Kanade, tak me to stejne pekne sere. Mam v Cechach jeste tatu a segru a jine pribuzne a preju jim aby jednoho dne meli zivot stastnejsi, ale zatim to tam moc dobre nevypada [naštvaný]

143914

15.9.2007 23:39

RE: Nedavno jsem v shoping centru

GHEORGHE 62.?.?.?

Reakce na 143880

Ano, doplňuji tuto informaci. Těsně po válce se stal předsedou KV KSČ v Jihlavě bývalý gestapák.

143925

16.9.2007 3:04

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 143925

V Laznich Belohrad - Sarovcova Lhota , hadrarna TIBA (ja tam nekolikrat byl po vojne jeste za soudruhu s nakladakem) mela nekolik podnikovyvch bytu a v jednom natah rafky super kovany komanc . A jak tak davali jeho byt do cajku pro dalsiho bolsevika , v podlaze kdyz vymenovali linoleum nasli tajny dvirka pod kteryma nasli kompletni SS uniformu s vysokym vyznamenanim i s kverem a munici a vsechno bylo vylesteny . Ten rudy gestapak v tom byte bydlel od valky ....... [chechtot]

143930

16.9.2007 20:15

Na Ceske Zemedelske Universite v Suchdole

Latinec 148.?.?.?

Reakce na 143930

Na Technicke Fakulte, sefem katedry Vyuziti Stroju, je prof. Ing. Miroslav Kavka, DrSc. Jakou ma Kavka minulost?
V minulosti tato universita byla znama coby Vysoka Skola Zemedelska, Mechanizacni Fakulta. Byl jsem jejim studentem od 1972-1978,
(Text vypuštěn. Lituji, ale nelze zveřejňovat neověřené pomluvy z anonymního zdroje – moderátor.) S Amerikou na vecne casy a nikdy jinak! A proc ne, kdyz oba systemy jsou "jejich" ??
http://wp.czu.cz/cs/index.php/?r=1067&mp=person.info&idClovek=2472

143978

17.9.2007 4:47

RE: Na Ceske Zemedelske Universite v Suchdole

Latinec 24.?.?.?

Reakce na 143978

>(Text vypuštěn. Lituji, ale nelze zveřejňovat
>neověřené pomluvy z anonymního zdroje – moderátor
>http://wp.czu.cz/cs/index.php/?r=1067&mp=person.info&idClovek=24
>72

Kdyz si myslite ze to co jsem napsal, jsou "neoverene pomluvy", tak proc vubec otiskujete i cast toho co jsem Vam zaslal? Ty ostani prispevky jinych ktere starostlive otiskujete, to je vse Vami peclive overene, ze je to 100% pravda ??
Jaky bych asi mel zajem abych pomlouval? K cemu? Ja to nemam zapotrebi, diky Bohu a sve pracovitosti jsem dnes "za vodou", ziji ve svem majetku, bez dluhu, v prenadherne zemi Latinske Ameriky. To ze ing. Kavka byl sefem KSC na Mechanizacni Fakulte Vysoke Skole Zemedelske v Suchdole, Praha 6, a dnes je ne sefem KSC, nybrz je "kapitalistickym" sefem cele katedry a vesele podnika se zapadem? Nebo, vadi Vam snad, ze jsem napsal ze Kavka je zid, a ze v dobe kdy o zidech jsem nic nevedel, se se spolcoval z dalsimi zidy na mechanizacni fakulte VSZ, ne v jarmulkach pod menorahem, nybrz pod rudou zastavou KSC a vyznavanou laskou k CCCP, jako treba s Kavkovym oblibencem, dalsim obrezanym Jirim Levinskym, sefem SSM na Mechanizacni Fakulte, ktery MF prolezl s odrenyma usima s vymluvami "politicke zaneprazdnenosti"? Jak dobre si vzpominam, jak tento obrezany chazar Levinsky (ano obrezany, toho jsem si vsiml pri prvni hodine TV v 1972, a za jeho vzhled ode mne obdrzel prezdivku "Kobyli Hlava", ktera mu zustala do konce studii) ode mne ulisne slidil napovidani pri matematickych testech ! Proc nechcete uverejnit to co jsem napsal? Kdybych lhal, necht sami Kavka, Levinsky a spol., ctou-li tyto stranky, necht oni reaguji! A nebo, mozna ze existuji obeznameli ctenari tohoto fora, kteri by sami mohli sami dosvedcit ci rozvratit.
Kdyz neuverejnite mou odezvu, a to je Vase volba, to pak promluvi samo za sebe. Nebot V. Havel rekl jasne: "Na komunisty hony nebudou". A navic, specielne v dnesni dobe, kdyz se jedna o zidy tzv. "ex-komunisty". To by asi bylo antisemiticke. Pravda?

(Zdálo se mně, že viníte špatného profesora pro jeho víru a politické přesvědčení. Znělo to jako: špatnou známku mně dal žid! Žid a komunista. Editor Zvědavce může být právem žalován za pomluvu. Všichni židé nejsou stejní nebo viníci; řada čtenářů, autorů a přispěvatelů jsou židé. Když uvedete i „utajenou“ email, je větší pravděpodobnost zveřejnění. Tento Váš příspěvek uvádím v plném znění, ač není zrovna košer. Prosím snažte se vyhnout zbytečnému a nepodloženému židobijectví. Moderátor.)

143998

16.9.2007 4:26

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 143880

Ja teda penez nemam, ale cenim si vas vysoko. [mrknutí jedním okem]

143938

16.9.2007 8:41

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 143938

Děkuji René nejen Vám, ale všem zdejším pánům za pochvalu na mou osobu. [smích] Je to tak, skutečně jsem se nikdy nezpronevěřila svým ideálům. Teď již nemám čas, ale zítra ještě napíšu něco o Mladé frontě.

143952

16.9.2007 9:29

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 143938

Bartosku nelzete.
Pro neznaleho Ceskeho cloveka jste milioinar [chechtot]

143955

16.9.2007 17:47

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 143955

Svata pravda a pro vas znaleho jsem looser. [velký smích] [velký smích]

143968

16.9.2007 18:08

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 143968

Bartosku napodobne, cili jsme na tom stejne [chechtot]

143972

16.9.2007 18:18

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 143972

Nemyslim, ze my dva by jsme byli stejna "krevni skupina". I kdyz v penezich na tom muzem byt stejne "dobre". Skupina lidi, kteri na tom jsou ve Statech podobne je jiste velka. Akorat bych rekl, ze tech, co maji k penezum muj sverazny pristup, zas extra velke mnozstvi nebude. Penize nade mno maji zanedbatelnou moc, a proto jsem velmi svobodny a nezavisly clovek. [mrknutí jedním okem]

143973

16.9.2007 18:23

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 143973

Zrejme nejste zenat, protoze pak by jste o sobe nemohl tvrdit ze jste velice svobodny a nezavisly clovek [mrknutí jedním okem]

143974

16.9.2007 19:30

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 143974

Kdo by si me vzal? [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

143975

16.9.2007 19:10

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 143975

Pro "penize" a cestovani po USA kazda Ceska [velký smích]

143977

16.9.2007 21:25

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 143977

Ze by byly tak prodejny nebo by bylo v CZ az tak zle jak me to rikali ty dva dedove ? Ale videl jsem v CZ v pohranici pomerne dost lucernicek a pak ta dlouha lajna holek vselijakyho razeni na E 50 kdyz jsem prejizdel hranici u Boru u Tachova . Jo kseft je kseft i v CZ , ze jo ......[velký smích]

143984

17.9.2007 4:13

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 143977

Mam vysoke naroky, ty damy co je splnuji jsou davno rozebrany, ke vsem tem narokum je jeste musim milovat, jinak na to nehraju. Pravda jsou taci, co slevi a provadi postupne upgrade. Bohuzel v mem pripade nemozne, ta ztaracena moralka nejde vypnout Navic jako ilegal nejsem vhodny typ pro vyrobu "cestovniho pasku". [velký smích]

143994

17.9.2007 4:22

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 143994

Bartosku, ale muzes si vzdy vzit Cesku s Americkym obcanstvim a tim se zlegalisujes [mrknutí jedním okem]
Nezalezi na tom jestli ji milujes. Co to je vlastne laska? [oči v sloup]
Znam lidi, kteri se zamilovali na prvni pohed a do 3 mesicu se rozvedli. [pláč]

143996

17.9.2007 5:03

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 143996

Radim vam snad ja koho si mate vzit, ci co mate delat? [překvapení] [velký smích] Nerikal jsem, ze se minim zenit nebo legalizovat na uzemi USA. Tuhle radu napisete redaktorovi, co napsal clanek. Navrhuju titulek "Americanem nejenom nachvili, ale trvale snadno a rychle."

Dle mych osobnich zkusenosti je laska uzasny cit, ktery i jedince jako mne je schopna zbavit soudnosti, logiky, opatrnosti.... Ovsem nabizi za to merou vrchovatou. Par jsem jich prozil a par jich jeste na me do konce mych dnu ceka.A vsichni, kteri neveri na lasku, at nezoufaji. Tato mocna carodejka ma osklivy nezpusob dostavit se necekane. Treba vas potka uz zitra, pro neverici Tomase ma v oblibe ten mene stastny zpusob. Jak se rika co nas nezabije, nas posili a obohati. [mrknutí jedním okem]

143997

17.9.2007 5:41

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 143997

O.K. Bartosku, uz mlcim [mrknutí jedním okem]

144000

16.9.2007 13:08

Dekuji za prispevek, super.

Eve Nemcova 84.?.?.?

Reakce na 143880

Vic takovych nazoru jako je Vas a mozna ze by se to preci jen v byvale vlasti zmenilo. Od roku 1968 ziji venku, a rada. [mrknutí jedním okem]

143962

15.9.2007 14:31

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Marcel 88.?.?.?

Reakce na 143870

Trochu humoru snad nezaškodí -

U "Strakovky" se prochází dítě a prozpěvuje si..."MÁME BLBOU VLÁDU ZDRAŽILA NÁM ČOKOLÁDU"...¨vykoukne z okna Topolánek a říká...TY JSI ALE BLBÉ DĚCKO MY ZDRAŽÍME VŠECKO!

143896

15.9.2007 17:14

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 143870

Myslel jsem si jednu chvili ze je to snad bejvaly bolsevik ale nebyl [chechtot]
................................................................
Ale byl a je to debil. Což jste jistě poznal podle jeho keců.

143899

15.9.2007 16:50

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Marcel 88.?.?.?

Reakce na 143899

Hlas lidu, hlas boží.
Je nutné znát všechny názory, pane Vratislav. A tímto způsobem
hovoří mnoho lidí, kteří si marně mysleli, že opravdu přijde
demokracie prvorepublikového typu a ne tahle "cochcárna".
Nebo jste snad také příznivcem nových "pořádků", které nemají
s demokracií a právním státem, co společného.
Ať se zbytečně neopakuji, použiji úryvky z jiných komentářů:

Pan Kubrt -
...Naše vlezdoprdelistická vláda se nás snaží přesvědčit právě pomocí podobnejch článků o nerozborném přátelství s USA na věčné časy a nikdy jinak...stejnýma kravinama nás krmilo před 20 lety Rudý právo, strana a vláda. Je to stejná taktika - co USA činí, dobře činí, Putin je hrozba světovýho míru a musíme se postavit na tu správnou stranu barikády... Pokud někde na debatě otevřete hubu (stačí i v duchu pochybností), uvidíte co se na vás sesype za svoloč - bolševik bývá mírné označení...

Ještě lépe situaci popsal pan Vodník :

...v médiích je to stejné jako za bolševika, v modrém vydání místo rudého, a taky o pár dekád sofistikovanější. Ameriku Vás milovat nenutí, ale pokud ji nemilujete, tak jste komunista. Ani Židy nemusíte milovat, ale pokud je nemilujete nebo bezmezně neobdivujete, jste antisemita, přinejmenším latentní. Pokud odmítáte rovnítko mezi pojmy „sovětský“ a „ruský“ (je jedno jestli carský nebo putinský), jste rovněž bolševik.

Svoloč se vyskytuje na všech větších diskusních fórech, včetně tohoto, ale po 5 letech mám pocit, že ta modrá je nejagresivnější, nejarogantnější a nejpitomější.

143902

16.9.2007 2:30

RE: Nedavno jsem v shoping centru

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 143899

Prave ze ne , byl to starsi sedreny chlap jebany kapitalismem ktery si potreboval ulevit . Vlastne oba rekli pravdu jak to vidi a k cemu to v CZ speje ! Ja nevim jak Vy , ale ja mam ke stari uctu .

143929

15.9.2007 5:31

Zlobici se Mr. Toman

Rocky 74.?.?.?

Toman by misto nekonecneho opakovani nesmyslu o tom, ze nekdo nekoho "nuti k lasce k Americe" mel radeji uvest link na clanek, aby si kazdy mohl udelat nazor sam.
Takovou demagogii opakovanou porad dokola uz jsem dlouho necetl.

143872

15.9.2007 9:11

RE: Zlobici se Mr. Toman

Saša 207.?.?.?

Reakce na 143872

Kdo by četl ódy na velikého vůdce a Vy si to jistě najdete, Rocky! V jiné době by pan Buchert opěvoval Stalina a přál by si být sovětským člověkem. V dějepise se dočtete, jak jsme za protektorátu byli pod ochranou Hitlera a také někteří jásali..

Podívejte se raději na http://mparent7777-2.blogspot.com/2007/09/american...
To pro Vás bude užitečnější..

143882

15.9.2007 9:40

RE: Zlobici se Mr. Toman

Rocky 74.?.?.?

Reakce na 143882

No, jestli mate dukaz o tom, ze Buchert opevoval Stalina tak si to rad prectu.
Me se spis zda, ze ti co nenavideli Ameriku driv ji nenavidi i dnes. Mozna jeste vic, protoze diky ni prisli o koryta.

143885

15.9.2007 10:53

RE: Zlobici se pan "Rocky"

Saša 207.?.?.?

Reakce na 143885

Přehlédl jste "V jiné době by pan Buchert opěvoval Stalina"

Rocky, Vy i já žijeme v té „Americe“ a ani jeden z nás nemáme důvodu ji opravdu nenávidět! Každý z nás jsme pouze na jiném/opačném konci politického spektra; jsme rozděleni ostatně zcela stejně jako ostatní opravdoví Američané. Dokonce Vy i já to myslíme s tou „Amerikou“ dobře, pouze víra politického přesvědčení je rozdílná. Mýlíte se, o koryto jsem nepřišel, pouze se nezaprodám. Vy chcete věřit, že to Spojené Státy dělají správně a to Vám nikdo nevezme. Nevidím důvodu k obdivu, naopak současné vedení SS/US se dopustilo zločinů obdobných Stalinovi nebo nacistům. Buchert je prodejný, za Stalina byl sice malé dítě nebo možná ani ještě nebyl, ale obdivoval by každého mocipána dne jen aby mohl hrát golf.
Jistě není sám, ale každý nespolkne vymývání mozků a v principu vlastizradu. [bliji]

143887

15.9.2007 18:10

RE: Zlobici se pan

Rocky 74.?.?.?

Reakce na 143887

Saso, pokud mate problemy pouze se SOUCASNYM vedenim Spojenych Statu, neni v nasich nazorech velky rozdil.
Oba totiz v tom pripade souhlasime s bojem proti komunismu minulych vlad, at uz to bylo v Koreji, Vietnamu nebo na Grenade. Pokud tomu tak neni a vy jste si prisel do nepratelske a kapitalisticke Ameriky jen nahrabat, pak se nemuzeme shodnout nikdy.
Ten clanek o kterem je zde rec mi pripada prinejmensim hloupy. Jedine co se ctenar dozvi je to, ze pan Toman nema rad MF Dnes. To ale mohl napsat jedinou vetou a nemusel se opakovat.
Ty jeho reci o tom, ze nekdo nuti lidi k lasce k Americe by mel nejak dolozit. Ja nic takoveho nevidim a kdyz spocitam vsechny ty politiky z levicovych stran kteri maji svuj zdroj tucnych bankovnich kont prave v odsuzovani Ameriky a jeji politiky, tak nestacim vrtet hlavou.

143908

16.9.2007 4:25

RE: Zlobici se pan

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 143908

Grenada, Vietnam? Komunisti? Jak rika pan Stockwell, vetsina lidi v zemich tretiho sveta by nebyla schopna rict kloudnou definici komunismu.http://www.matrix-2001.cz/prispevky/projekty_konspirace/cia?cia_001.htm
Jestli se vam nelibi zdroj necekejte, ze Stockwell na ceskem internetu bude na idnes, staci do googlu napsat Stockwell Angola, a muzete si vybrat. Rudi Khmerove treba tady http://www.blisty.cz/art/36116.html Tady mate ten vas boj proti komunismu, v zemich tretiho sveta, o kterem jste mluvil. A zatim vsim je jedna velka otazka. Proc bylo a je nutne branit emancipaci tretiho sveta?

143939

16.9.2007 6:35

RE: Zlobici se pan

Saša 207.?.?.?

Reakce na 143939

Článek Tajné války CIA od pana Stockwella, rozhodně stojí za přečtení. (Do původního odkazu se vloudil otazník, proto uvádím znovu - díky.)

143944

16.9.2007 18:01

RE: Zlobici se pan

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 143944

Dekuju za opraveni toho odkazu. [smích]

143970

16.9.2007 10:34

RE: Zlobici se pan

Rocky 74.?.?.?

Reakce na 143939

Nevim, proc to ten Stockwell rika. Kloudnou definici komunismu neumi rict ani vetsina lidi komunistickych zemi a s nicim to nesouvisi.
Proti sireni komunismu bylo nutno bojovat, protoze azbuci chteli ovladnout tuhle planetu a vubec se tim netajili.
Emancipaci tretiho sveta branili prave komunisti, kde jejich hruzovlada mela za nasledek jen bidu a hlad. Zeme ktere to nekam dotahly (napriklad asijsti tygri nebo Chile) se z bidy tretiho sveta vymanily prave svym odmitnutim komunismu. Casto diky americke pomoci.
Dokonce i "komunisticka" Cina ted proziva boom coby stat s temer cistou trzni ekonomikou kterou jen mirne brzdi par starych paprdu v politbyru.
Vykaslete se uz na vyslouzileho spiona Stockwella a prectete si radeji neco o ekonomii od Friedricha von Hayeka.
Kdyby ten komunismus byl tak dobrej, nesedel byste ted v Americe.

143959

16.9.2007 17:32

RE: Zlobici se pan

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 143959

Ten Stockwell ac z konzervativniho prostredi mel moznost videt primo do kuchyne. Pro neho 10 000 mrtvych v Angole rozhodne nebyla statistika. A aby vedel, co rika prestoze nesouhlasil s reznickymi metadami "demokratu z jizniho Vietnamu" a musel srovnat do late sve lidi, kteri s nimi taky nesouhlasili. Tak vydrzel jeste nekolik let, aby se dostal tak vysoko v CIA, ze by mohl pochopit velke duvody, proc je treba takove veci jako reznicina. Ty velke duvody pro nej byly velkym zklamanim, to bude jak jsem pochopil duvod, proc Stockwell odesel z vysokeho postu CIA a zacal rikat verejne sve nazory. To vsak vi tento muz sam, co byl jeho hnaci motiv na jeho ceste. Jak vidno z vaseho textu, ze "uz se mam" vykaslat na Stockwella, tak vam to ten odkaz nedavam poprve. Cetl Smitha a nemuzu nikde uvidet jeho magickou ruku, ktera by vyrovnala treba ekonomicke rozdily mezi regiony, cetl jsem Ricarda, cetl jsem Lista a Hayekuv liberalismus znam z te prakticke stranky. Proc ne?

Muze se podivat i na teorii. Teorie byva casto vznesana vec, kterou nelze pro podstatu cloveka uvest do praxe. Prakticka cesta ke vsem certum, je vzdy dlazdena dobrymi umysly. Naucil jsem se jedno neexistuje leva nebo prava ekonomie. Existuje pouze aplikovani ekonomickych principu a nastroju v realite. Bud jsou zvoleny spravne nebo spatne. Sidit nejde. Ekonomicka reality vzdy nemislosrdne a nestrane oznamkuje nase snazeni.

143969

16.9.2007 22:05

RE: Zlobici se pan

Rocky 74.?.?.?

Reakce na 143969

>Sidit nejde. Ekonomicka reality vzdy nemislosrdne a nestrane oznamkuje nase snazeni.

Brilantne receno.
Severni Korea - Jizni Korea.
Vychodni Nemecko - Zapadni Nemecko.
Kuba - Chile. atd. atd. atd.

143989

17.9.2007 4:36

RE: Zlobici se pan

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 143989

A treba za poslednich 20 let Cina a USA, kdyz brilantne tak brilantne. Ty vase argumenty jsem taky pouzival, ale to jsem si nedal do souvislosti veciky ze Stockwella, ktere vyvolavaji spoustu otazek, jez by me nutili premyslet ponekud vice do hloubky. Kdyz vam staci jet po povrchu nechte bejt.

Ted se prave nachazime ve fazi, kdy pnuti defermovanych ekonomickych sil zvanych volny trh je na hranici moznosti systemu, tyto sily usmernovat. Ve chvili, kdy to napeti praskne na nas ekonomicka realita dolehne sice s nahromadenym zpozdenim desitek lek, ale za to v jednom okamziku a plnou silou. Pak teprve uvidime realitu nejenom erkonomickou bez ruzovych brejlicek. To je ta uzasna budoucnost, co nas ceka.

143995

17.9.2007 6:45

RE: Zlobici se pan

Rocky 74.?.?.?

Reakce na 143995

No, vsak on prave v te Cine je takovy kapitalismus, ze si normalni Cinan muze o socialnich vyhodach normalniho Americana nechat jen zdat.
A pokud se chcete zamyslet do hloubky nad Stockwelovymi komunistickymi historkami, zkuste se zamyslet taky nad tim, jak dlouho by ten nestastny clovek zustal nazivu kdyby jen 1% jeho pohadek byla pravda.
Pokud chcete aby ho nekdo krome vas bral vazne, bezte ho treba zajet autem. To by tem jeho nesmyslum dodalo alespon trosicku verohodnosti.

144003

18.9.2007 4:06

RE: Zlobici se pan

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144003

Johna Stockwella prece brali a berou velmi vazne. Byl cislo tri v CIA, zadny looser jako treba my dva. V historii neexistuje pripad, tak tvrde verejne kritiky z tak vysokeho postu. Tento pan zpusobil zavedeni zakonu o dozivotni cenzure pro zamestnance vlady. Nebudte blazen John Stockwell, ma hromadu pratel bud ex nebo aktivne cinych v CIA, to za prve. I jeho nepratele by nekoho, kdo by panu Stockwellovi, chtel skrivit vlas na hlave nechali "sezrat zaziva vlastni streva". Umlcet nekoho vyznamneho a neprijemneho ma smysl, dokud to neprijemne nerekl verejne, pak uz je treba ho hyckat. Vyjimkou jsou v teto branzi, ti co maji status zradcu.

Vase sverazna a hloupa predstava o verohodnosti, absolutne neni v mem stylu jednani, zkuste sve prednosti poradce uplatnit tam odkud jste prisel, tipoval bych dle kvality vasich rad na nezvedavec. P.S. k Cine. Nemyslim, ze by analytiky na zapade zajimali prilis lidska prava, ci ideologie teto zeme. Oni se spise zabyvaji ekonomickymi daty a ta mluvi v pripade cinske ekonomiky jasnou reci. [velký smích] [velký smích]

144040

18.9.2007 6:52

RE: Zlobici se pan

Rocky 74.?.?.?

Reakce na 144040

Tak predem, MPLA byla v Angole ze vsech tri skupin bojujicich za nezavislost ta nejslabsi. Zacalo se s ni pocitat teprve ve chvili, kdy ziskala vojenskou podporu SSSR. Vyslani komunistickych zabijaku z Kuby pochopitelne take soudruhum neuskodilo a Castrovi pomohlo vyresit rasovy problem. Poslal totiz do tezkych boju v Africe hlavne cernochy. MPLA spolecne s Breznevem nese plnou vinu na dlouholete valce v Angole.
Stockwell sam nebyl pravda zadny bezvyznamny pitomec, protoze prodelal sedm Tours of Duty jako agent CIA. Dotahl to dokonce na Chief of Base in Katanga a mel stejnou pozici i ve vietnamske provincii Tay Ninh. Uz v roce 1976 vsak od CIA odesel.
Znamena to vsak jen, ze byl v mistnim meritku pomerne vyznamny agent.
Ze by byl muzem c.3 v CIA je ovsem nehorazny nesmysl ktery doufam netvrdi ani on sam.
Jeho prednaska na webu je tak zaujata a plna komunisticke propagandy, ze ji mohou brat vazne snad jen nejaci levicovi univerzitni studenti, kteri komunismus a jeho zverstva nezazili.
Ze ten clovek chvali sam sebe a pridava si na dulezitosti, tomu se nedivim. Necim se zivit musi. Ze mu vy tu propagandu verite a formujete podle ni sve nazory je vas problem.

144047

18.9.2007 8:54

RE: Zlobici se pan

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144047

Takze nesedel podvyboru NSC, nemel hodnost GS-18, stejnou jako treba Colby. V 70tych letech byly ukonceni ve Vietnamu a Angola nejvetsi horke operace CIA a velel jim Stockwell? Odesel sam z velmi vysokeho postu, nepotreboval vedlejsak na psani knih. Vlada byla nucena prijmout zakony o dozivotni cenzure a pokud vim, nikdy nebyl obvinen, ze by ve svych cenzurovanych knihach lhal.

Nevim, co ctou levicovi universitni studenti, ale vim ze John Stockwell pochazi z konzervativniho prostredi v Texasu, jeho kariera a vysoka pozici v CIA svedci o mimoradnych schopnostech ohledne analyzy informaci, komunikace a hledani protitahu na tahy druhe strany. Stockwell rozhodne neni nekdo, kdo jde zmastit propagandou, vzdyt on je primo tvrdy profik ve fochu,ke kteremu vyroba propagandy patri. A kdyby v NSC uvidel neco co osprvedlnuje pouzite metody, mozna by od CIA odesel, ale jsem presvedcen, ze by verejne nemluvil ani nepsal.

Takze mate pravdu ja zeru, proc nekdo jak Stockwell, delal to co delal a evokoju to ve mne spoustu otazek, ktere zacinaji sluvkem Proc? Mimochodem jsem se trosku podival po te hodnosti GS-18, nasel jsem G-16, G-17, ale nenasel jsem treba G-19? Kdyz to byl takovy regionalni agent, tak to bude asi nejvyssi GS-16 nebo se snad i stemi universitnimi studenty zrejme odtrzenymi od realneho deni, jak se snazite podsunout, mylim? A tusim spravne, ze hodnost G-18 je nejvyssi podle nejakeho znaceni? To vite ja na pocitani frcku a hvezdicek moc nejsem.

Mozna nebyl trojka, co do vyznamu, prestoze ridil nejvyznamnejsi operace behem sve doby a udelal hodne rychlou karieru, ale byl mnohem vice nez nejaky provincni agentik, jak se snazite naznacit. A o situace v Angole vedel rozhodne z prvni ruky vice nez studentici na universitach nebo kapralove ceskeho puvodu u americkych helikopter. Moje problemy na mou hlavu, ale na to bude treba rozhodne vice nez vycuc s wiki, ktery jste vice mene uvedl.

144050

18.9.2007 9:32

RE: Zlobici se pan

Rocky 74.?.?.?

Reakce na 144050

Ja mam pro vas pane Bartosek smutne zpravy tykajici se toho vaseho zpravodajskeho panbicka.
Vysoci papalasi CIA sedi v kancelarich v Langley. Pana Stockwella zrejme nikdy nepotkali, protoze pracoval jako field agent v provinciich Katanga a Tay Ninh, kde opravdu byl coby sef CIA pro celou provincii.
Ovsem provincie Katanga neni v Angole, nybrz v Demokraticke Republice Kongo.
Provincie Tay Ninh je opravdu jak pisete ve Vietnamu, ale vzhledem k tomu ze neveliky Vietnam ma tech provincii 59 (slovy padesat devet), tak si u Stockwella v kanclu prezidenti a ministri dvere nejspis nepodavali. Se me zda, ze vas ten clovek utahl na varene nudli.

144052

18.9.2007 10:05

RE: Zlobici se pan

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144052

Tady mate takovy maly grafik ohledne hodnosti papalasu od GS-15 az po GS-18. I mezi temi vysimi sarzemi i kdyz neuplne. Ne vse je verejne. Dela GS-18 3%. Jak jiste vite byrokracie se co do poctu rozrusta dolu, uz na level GS-11 je zatracene moc naroku jako intelegence, liedership, schopnost analysovat.... a kolik bude asi pechoty? [velký smích] [velký smích] http://links.jstor.org/sici?sici=0033-3352(197003%2f04)30%3A2%3C169%3ACOTFE%3E2.0.CO%3B2-L
Rikate 59 provincii ma ten Vientam, a kolik ze jich kontroloval v dobe pusobeni Stockwella Vietkong? [velký smích] Kongo to existuje? To jsme nevedel. Mno 3%, z toho skutecne nejde rict, zda byl Stockwell cislo tri, pravda v dejinach nejdeme i vlivne plukovniky, ze ano? Rikejte si co chcete, Stockwell byl megapruser, ktery navic trefil ventilator. Jeste po petadvaceti letech po nem zustalu dost neuklizeneho "bordelu" a tomu rikam vykon. A nepochybujte, ze se uklizelo opravdu dukladne. Zkuste neco vygoglopvat o atentatu na Jichacca Rabina, to byl nejakych deset let zpatky. Nic moc, co? [mrknutí jedním okem] Pozor na nudle, aby vam nezaskocily. [velký smích]

144060

18.9.2007 17:35

RE: Zlobici se pan

Rocky 74.?.?.?

Reakce na 144060

Kongo (nikoliv Angola) kde pusobil John Stockwell se nyni jmenuje Demokraticka republika Kongo, v te dobe se to jmenovalo Zaire.
Podle wikipedie je treti nejvyssi papalas v CIA clovek s titulem Associate Deputy Director se sidlem v Langley. Pokud takovou dulezitou pozici ve skutecnosti zastaval Station Chief jedne z 59 provincii Vietnamu, jedna se ze strany CIA o neobycejnou rafinovanost.
Ja Stockwella docela chapu. Lide kterym se nevydari kariera u nejake organizace tezko po svem odchodu zahrnou tu organizaci chvalou a napisou knihu pod nazvem "Byl jsem pate kolo u vozu a vykopli me". Naopak, takovy typek ze sebe udela generala a genialniho organizatora jehoz dobrovolneho odchodu vsichni nesmirne lituji. Od nas z prace jednou nekoho takoveho vyhodili za opilstvi a mel jste videt ty blby reci.
Se Stockwellem to mozna nebylo tak hrozne, ale objektivni liceni situace lze od nej ocekavat jen tezko. Kdyz si podle knihy jednoho zhrzeneho cloveka ktery zastaval jen malo vyznamne misto chcete udelat nazor o zahranicni politice Ameriky, je to vase rozhodnuti.

144075

19.9.2007 5:57

RE: Zlobici se pan

Saša 207.?.?.?

Reakce na 144075

>Podle wikipedie

John Stockwell je nositelem nejméně jednoho vyznamenání Medal of Merit, dle té wikipedie

>Lide kterym se nevydari kariera

O jeho kariéře se nám může jen zdát.
(Tedy není mým přáním zrovna pracovat pro CIA..)

>jednoho zhrzeneho cloveka

[mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

144100

20.9.2007 5:16

RE: Zlobici se pan

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144075

Omlouvam se za jedinou vec, a jak jste spravne rekl to nebyla Stockwellova slova. To o te trojce v CIA byl muj omyl. [zahanbení] [zahanbení] Hledal jsem, opravdu usilovne. Nemohu souhlasit s vasi myslenkou, ze vysoky zpravodajsky ridici operaci napr. z Mnichova operacne pusobi v tzv. "mnichovske provincii". Ohledne kariery upozornuju, ze uroven GS-18 je maximum, vyse uz jsou pouze sefove tajnych sluzeb, reditel FBI, ministri, namestci a lide z blizkeho okruhu presidenta USA. Dekuju Sasovi za uvedeni toho vysokeho vyznamenani, to jsem si nechaval jako rezervu v nasi debate. John Stoockwell je muz formatu, ktery nepotrebuje hloupe dedukce typu "trojka CIA" od nekoho jako ja. Naopak to poskozuje renome jmena Stockwell. Jmeno, ktere s velkou odvahou a durazem na moralku odmitlo spolupodilet se na nekterych vecech a varovalo americkou verejnost.

144147

17.9.2007 8:57

RE: Zlobici se pan

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 143959

Jste opravdu tak zadubený a nebo to jen děláte ???? Už jen z definice faktu"Kdo vládl v Rusku od roku 1917?" nemůžete NIKDY napsat,že azbuci !!!!! Píši to stále a napíši to i Vám: Rus nikdy nebyl a nebude JEVREJ !!!!!! [bliji]

144009

15.9.2007 11:22

RE: Zlobici se Mr. Toman

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 143885

Máte naprostou pravdu. Ti co nenáviděli Ameriku ji nenávidí i dnes. Je to ale skupinka politováníhodných nebo směšných lidiček, nemají nic společnýho s lidma, kteří jsou schopni se kriticky podívat na současnou politiku Bushe. Naše vlezdoprdelistická vláda se nás snaží přesvědčit právě pomocí podobnejch článků o nerozborném přátelství s USA na věčné časy a nikdy jinak...stejnýma kravinama nás krmilo před 20 lety Rudý právo, strana a vláda. Je to stejná taktika - co USA činí, dobře činí, Putin je hrozba světovýho míru a musíme se postavit na tu správnou stranu barikády...nejsmutnější je, že nová generace amerikanofilů a antikomunistů si názor buduje jen na základě kydů z novin, případně z vlády - krásnej příklad je Saša. Pokud někde na debatě otevřete hubu (stačí i v duchu pochybností), uvidíte co se na vás sesype za svoloč - bolševik bývá mírné označení.
Dost lidí (a patřím mezi ně) už naprosto nevěří slibům - ať pochází z východu, západu nebo Strakovy akademie. Peníze (a moc) jsou vždycky až na prvním místě. Takže nechápu, proč bych měl milovat USA - ani SSSR mi nějak k srdci nepřirostl.

143890

15.9.2007 12:29

Ad Kubrt

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 143890

Nepřeklepl jste se? Podle čeho jste usoudil, že Saša patří do té nové generace amerikanofilů a antikomunistů, která si názor buduje jen na základě kydů z novin, případně z vlády? Já mám z jeho příspěvku dojem, že ač žije ve Státech, není k nim nekritický.

Se zbytkem Vašeho příspěvku souhlasím: v médiích je to stejné jako za bolševika, v modrém vydání místo rudého, a taky o pár dekád sofistikovanější. Ameriku Vás milovat nenutí, ale pokud ji nemilujete, tak jste kommunista. Ani Židy nemusíte milovat, ale pokud je nemilujete nebo bezmezně neobdivujete, jste antisemita, přinejmenším latentní. Pokud odmítáte rovnítko mezi pojmy „sovětský“ a „ruský“ (je jedno jestli carský nebo putinský), jste rovněž bolševik.

Svoloč se vyskytuje na všech větších diskusních fórech, včetně tohoto, ale po 5 letech mám pocit, že ta modrá je nejagresivnější, nejarogantnější a nejpitomější.

143891

15.9.2007 12:53

RE: Ad Kubrt

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 143891

Myslel jsem Vondru... Nějak mi uniklo jméno pisatele. Spíš se zaměřuju na obsah - až když je to obzvlášť maximální blábol, zajímá mě kdo ho natropil. S tou svoločí máte bohužel pravdu - nostalgicky vzpomínám na r. 2000, kdy ještě neměl internet každej pablb. Tehdy měly debaty úroveň úplně jinde - i představitelé naprosto odlišných názorů argumentovali a vulgarismů bylo jak šafránu. Tak ještě jedna omluva Sašovi i Vám... [zahanbení]

143892

15.9.2007 13:38

RE: Ad Kubrt

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 143892

Aha, tak to se vysvětluje. Omluvy - aspoň v mém případě - netřeba. I když ani u Vondry si nejsem jistý, jestli se jedná o ten typ zblblosti, o kterém píšete. Myslím, že u něj je to vědomé jednání, že velmi dobře ví, co a proč dělá, a proto mnohem horší.

143894

15.9.2007 16:59

RE: Ad Kubrt

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 143894

To víte že Vondra ví, co a proč dělá.On ten neschopný EUrounijní kretenismus je třeba něčím vybalancovat. Třebas tím americkým.

143904

15.9.2007 18:11

RE: Ad Kubrt

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 143904

Vlezdoprdelismem? Nebo kreténským vlezdoprdelismem? Pane, je normální a chytrý nasrat všechny sousedy ve vesnici kvůli strejdovi z hodně vzdálenýho města?

143910

16.9.2007 8:30

RE: Ad Kubrt

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 143910

Kubrte, jako by jste pslal o me(o tom strejdovi) [chechtot]

143949

17.9.2007 18:27

RE: Ad Kubrt

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 143910

Osobně bych dal přednost strejdovi, před frustráty z okolí.

144026

17.9.2007 18:40

RE: Ad Kubrt

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 144026

Tak jste asi nikdy nežil na vesnici. Obzvlášť když by ten hodnej strejda při vaší žádosti o návštěvu měl tisíce připitomělých dotazů proč přijedete ,na jak dlouho, jestli máte peníze na zpáteční cestu a když už byste přijel, na nádraží by vám oznámil že bohužel vaši návštěvu nemůže přijmout, neb se mu to nehodí ... nejedná se o to, jestli je někdo frustrovanej nebo ne. Ale pro život je základ vycházet s okolím - není moc horších věcí na světě než mít souseda za nepřítele. A platí to o domě, vesnici, městě i státu. Pokud jste takovej hrdina že nevnímáte odpor nebo nenávist okolí (stačí bohatě když vás lidi ignorujou), klobouk dolů. Ale spíš jste to nezažil.

144030

17.9.2007 18:55

RE: Ad Kubrt

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 144030

Pokud někdo žije v okolí, které ho nemá rádo, je to především jeho osobní vizitka. Lidi jsou citliví na aroganci, povýšenost nebo na to, když má někdo radši strejdu v cizí zemi než okolí ve vlastní zemi a je ochoten zaprodat své sousedy pro výhody cizího strejdy... Hlavní otázkou pak zůstává, proč se dotyčný neodstěhuje za strejdou, a proč využívá výhod, které mu poskytuje pobyt mezi "frustráty" - pokud by z toho neměl výhody, tak by tu jistě nebyl....

144031

15.9.2007 18:17

RE: Ad Kubrt

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 143894

V žádném případě nepovažuju Vondru za zblblíka nového typu (cituji sám sebe) : nová generace amerikanofilů a antikomunistů si názor buduje jen na základě kydů z novin, případně z vlády - krásnej příklad je Saša . Naopak, tenhle ne zrovna neinteligentní člověk je krásným důkazem korytářské svině: vystudoval za komárů (skoro by se chtělo říct za dělnický peníze [smích] ), dokonce i absolvoval vojenskou fakultu, ale neboť nechtěl sloužit komančům, přes modrou knížku se roční brigádě poddůstojníka-absolventa vyhnul ... je +- tak starej jako já. A jestli v té době netoužilo zhruba 90% branců nebo odvedenců (marně a zbytečně, protože známí nebyli) po modré knížce, sežeru koště naštorc. Jeho kariéra byla řekl bych poznamenaná vizionářstvím - měl informace o něco dřív, než my ostatní a podle toho se taky choval. Já v 90 roce vědět co teď, taky bych byl jinde. On a podobní "disidenti" měli informace a kontakty, ze kterých žijou doteď.

143909

16.9.2007 4:55

RE: Ad Kubrt

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 143892

Ke knihtisku taky a predevsim produktum tohoto vynalezu, taky na pocatku nemel pristup, kdejaky "pablb". Zadny strach pozitiva zlidoveni internetu zdalek prevysuji jeho negativa. [smích]

143940

16.9.2007 9:56

RE: Ad Kubrt

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 143940

Nemyslím si že máte pravdu. Zlidovění netu má podle mých zkušeností hlavní dopad na katastrofálním snížení kultury projevu - i blbec s šesti třídama základky a ramenama jak uzenáč Vás může virtuálně seřvat a tři doby a vyhrožovat vám inzultací - což by si v reálu těžko dovolil. Neznám Vaše fyzické parametry, ale i přes mých 46 let si k mým 110 kilům a dost širokým ramenům velmi dlouho nikdo nic nedovolil. Srovnání knihtisku a netu kulhá - knihu si musíte vybrat a pak koupit. Na netu je k mání sraček habakuk, a zamarmo. Virtuální realita pracuje na 300% - víte o chatech líbímseti a podobně? Kdejakej chudák má najednou vysokou školu, prosperující firmu a šulina 24 cm v klidu...už jsem jednou zmiňoval začátky netu kolem roku 2000. Tehdy to nebyla levná záležitost, litr měsíčně (prosím o shovívavost, pro mě s 2 dětmi a ženou na MD to až tak moc sranda nebyla) fakt neměl každej pitomeček. Ale vzpomínám na krásny debaty s pár lidma i když měli jiný názory doteď. narazit dnes na inteligentního čověka na lidovkách nebo seznamu je zhuba tak pravděpodobný jako potkat na svoboďáku yettiho.

143958

16.9.2007 17:42

RE: Ad Kubrt

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 143958

To s tim, ze knihu si bylo potreba koupit mate pravdu, osobni kontakt, ktera ma velmi pozitivni vliv na sebekontrolu je taky hezka vec. Rozhodne to neni v ramenou a kilech, ale v tom, ze kazdy musi byt opatrny na to jakou bude mit mezi lidma povest. Ti z tou spatnou povesti budou dokola menit sve jmeno nebo budou pripojeni anonymne.Ted nemluvim o ochrane anonymity pod jednim sstale uzivanym nickem.Vzhledem na spatnou povest anonymu a menicu jmen, lide zacnou selektovat ve sve diskusi, ty co lze dlouhodobe vyhledat pod stejnym jmenem. Na diskusi, kde se to hemzi sprostyma namyslenyma blbcema proste potkate sproste namyslene blbce. Kazdy server si holt podle urovne diskutijicich a toho, co zverejnuje udela sve dobre jmeno. A podle tohoto "dobreho" jmena se kolem nej budou seskupovat lide, ktere bude pritahovat.

143971

15.9.2007 19:06

Šéfredaktor Zvědavce

CouleR 193.?.?.?

Šéfredaktor Zvědavce je zase Kanaďan, tudíž chtěl být Kanaďanem. Kde je problém [smích]

143911

15.9.2007 22:38

RE: Šéfredaktor Zvědavce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 143911

chcel byt a je. Netaha nikoho za sebou. Prenechava rozhodnutie i vam, ci chcete byt Kanadan, alebo nie. Neagituje ani za to, aby sa niekto stal Kanadanom, ani za to, aby sa Kanadanom nestal.
Pre man je jeho postoj obrovsky kontrast k panovi novinarovi z tych novin.
Takze u pna sefredaktora zvedavce problem nevidim, u pana novinara vidim obrovsky neriesitelny problem (vlastne riesitelny, ten problem pojde niekedy casom do penzie)

143916

16.9.2007 3:36

RE: Šéfredaktor Zvědavce

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 143916

Budme radi ze tady sefredaktor Zvedavce je a s nim i dalsi ktery na internetu poucuji lidi jak se vlastne veci maji nebo by jsme uz davno natahly rafky na sionistickej brainwash ....... [chechtot]

143933

16.9.2007 5:32

A Američané chtějí být znovu Američany!

gewo 85.?.?.?

http://tinyurl.com/24gyta

Otevřený dopis, který stojí za přečtení.
Přeloží to někdo?

143941

16.9.2007 5:56

Jakym Americanem?

Bozi Mlyn 24.?.?.?

Tim idealem, tzv. Anglo-Saxon (viz jude-hollywood image propaganda), a nebo tim dnesnim skutecnym, tj. diversifikovanym? Budoucnosti Ameriky? Pro navstevnika, staci prvni pohled na americke internacionalni letiste. Ne kdo tam prileta, ale kdo tam pracuje (to jsou Americane). Pozdeji, pohled na vnitrozemi, na obcany (legalni i nelegalni, ti nelegalni se brzo stanou legalnimi, tj. Americany) Americany, a to ne nejen na velkomesta, ale dnes i na americky "venkov" (da-li se to tak rici).
Amerika - dnes to je zemsky raj napohled! A s casem se to bude jeste "vylepsovat". Rapidne, a zaslouzene.
Zastupce sefredaktora MF Dnes se muze tesit na stati se Americanem. A pak hlavne, na sve potomky. Amerika - to bude to jednoho dne krasa na pohled! A to pro vzdy.

143943

16.9.2007 9:00

Zástupce šéfredaktora MF DNES chce být Američanem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

To je toho. Básník zase chce být menším a ještě menším, chce být trpaslíkem. Lidi mají prostě různé excentrické a nepochopitelné choutky... [oči v sloup]

143953

16.9.2007 13:41

Proč takto autor článku nekritizoval v roce 1986, 1987 nebo v roce 1988?

Vladimír Horák 83.?.?.?

Proč takto autor článku nekritizoval v roce 1986, 1987 nebo v roce 1988 ty, kteří obhajovali "bratrskou pomoc" a vzývali Sovětský svaz? No to především proto, že tehdejší doba vyžadovala k takové kritice odvahu. Dnes může někdo podporovat Čínu, Izrael, Rusko nebo USA a nehrozí nic než polemika názorů. Někdy moudrá, jindy, jako v případě tohoto článku velmi hloupá a kritická jen z nedostatku pochopení a díky době, kdy za takovou kritiku nic nehrozí, což je spíše vlivem západní demokracie včetně USA. To ale není to důležité. Důležité je sdělení "buďme na chvíli američany". Pokud se autor, jak se ve svém představení o sobě vyjadřuje (více o autorovi: ...Píše texty (i jednu knihu) na politická, historická a filosofická témata.), cítí býti filosofem, mohl by se při i malém množství empatie vcítit do situace američana v New Yorku, kterému teroristický útok pohřbil manželku na Manhattanu a připustit, že je to asi jiné, než když ruský důstojník vjel na tanku do Prahy. Nebo takto daleko a hluboko filosofický rozměr úvahy pana autora nedosáhne? Škoda, namísto povrchní kritiky by článku slušelo více myšlenek, jejichž absenci ani kulhající a nepatřičná přirovnání nenahradí.

143961

17.9.2007 8:38

RE: Proč takto autor článku nekritizoval v roce 1986, 1987 nebo v roce 1988?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 143961

Nejste Vy ten Fučík? To byl taky Horák, ale už si nevzpomínám, jestli Vladimír.[smích] Slíbila jsem včera, že napíšu dneska, co jsem za těch 18 let čtení Mladé fronty vypozorovala. Tak tedy po revoluci psali v ní novináři fakt dobře, všechno bylo v tom počátečním chaosu od nich pravdivé a autentické. Také fotky byly v MFD dlouhou dobu na fantastické vypovídací a umělecké úrovni.

Asi tak 5 let po revoluci se začalo vše „konsolidovat.“ Nepohodlní novináři byli vykopnuti na dlažbu. Nevím kde je teď třeba Jan Lipold, ale já jsem ho docela ráda četla. Třeba Sabina Slonková do toho taky dlouhou dobu dobře „řezala“. U ní bylo zřejmé, že má velmi dobré osobní kontakty na policajty, kteří když byli správně naštvaní, tak jí ledacos podstatného prozradili.

Asi 10 let po revoluci se začaly podstatně horšit politické fotky. Místo velmi vtipných, autentických momentek začaly být zveřejňované „nakašírované“ obsahově i umělecky nicneříkající paskvily. Prostě politik se postavil jak panák, roztáhl hubu od ucha k uchu, rozpřáhl přátelsky paže a milostivě dovolil novináři, aby si ho vyfotil.

Za 15 let od revoluce již v MFD sedí jen stálí, velmi dobře prověření kádři, kteří to tam pečlivě ideově všemi směry hlídají. Těmi kádry jsou všichni STÁLÍ novináři typu Bucherta. Jinak se tam nepřetržitě střídají mladí elévové, kteří zanedlouho zase vypadnou. Takže se tam objevují stále nová a nová jména. To asi proto, aby ti noví nikdy neměli šanci poznat pravé poměry v redakci, kde 10 stálých novinářů sedí na informacích jako žáby na prameni. Je to tvrdé, zasvěcené jádro, které píše, jak mocní pískají. Mezi Buchertem a Kojzarem z Rudého práva tak není žádný rozdíl. Kojzar poslouchal mocné rudé a Buchert poslouchá mocné finančníky.

Tito stálí novináři připouští ke psaní do novin jen dobře prověřené lidi, o kterých mají jistotu, že taky budou říkat názory, které oni chtějí slyšet. Proto se tam pořád točí jen stále tytéž figury z uměleckého a jiného světa. Zaplaťpánbůh za internet, dnes je mi celá Mladá fronta akorát jen k smíchu, čtu je jen proto, abych se bavila jejich nečistými triky.

144006

17.9.2007 13:42

RE: Proč takto autor článku nekritizoval v roce 1986, 1987 nebo v roce 1988?

Wladek 83.?.?.?

Reakce na 144006

Ne, nejsem "ten" Fučík. Ovšem marně ve svém vyjádření hledám cokoliv, co by mohlo vyvolat Vaši reakci ohledně vývoje novinářského obsazení a kvality žurnalistiky v MfD.

Moje úvaha se soustřeďuje výhradně na dvě věci a to
1) na pokulhávající srovnání autora článku, kde se snaží stavět vedle sebe a porovnávat zrádce z období po srpnové invazi se svobodným názorem novináře (všimněte si, že nehodnotím zda dobře či špatně) připomínající tragické události a zasílající čtenářům poselství s výzvou k troše empatie do jejich náhledu na současný svět.

Porovnávat situaci, kdy cizí mocnost vojensky přepadla naši zem a řada zrádců z řad Čechů je označovala za zachránce se situací, kdy si svět připomíná ničím omluvitelnou tragédii z 11. září a svobodný novinář při té příležitosti vyzve v vcítění se do "kůže" pozůstalých po obětech slovy "buďme na chvíli Američany", toto srovnání mi dle mého svobodného názoru přijde zcela vadné a hodně slabé, především u člověka, který o sobě uvádí, že píše texty na filosofická témata. Jen pro úplnost, opět nijak nehodnotím redaktora Bucherta. Je totiž věcí jeho novinářské svobody co napíše a věcí redakce, co mu otiskne, toť vše.

2) na současnou odvahu a minulou mírně řečeno "neodvahu" autora kritického článku. Vždyť stejně mohl pan redaktor kritizovat v roce 1986, 1987 nebo 1988 „bratrskou pomoc“ a jistě by mu tehdy odvážní spoluobčané sborem poděkovali. Kde ale se svou kritikou byl? Že by ještě neměl tolik odvahy jako dnes, kdy za opačný názor hrozí jen polemika?

Jiné, než výše uvedené námitky jsem neměl a nijak jsem tedy nezavdal příčinu Vašeho obsáhlého hodnocení vývoje (navíc spíše povrchního a zjevně pouze z doslechu) v redakci MfD. Nemám ambice kritizovat za každou cenu a cokoliv, jen abych unavil čtenáře. Proto se soustředím na, dle mého názoru, cosi nezdravého v jinak skvělém blogu.

144016

16.9.2007 14:07

ad: Zástupce šéfredaktora MF DNES chce být Američanem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

ježíšmarjá tak at se tam doprdele odstěhuje a nenasírá svýmí články ty, kteří "nechtějí"!

Já mu to neberu, at se odstěhuje třeba do prdele, ale nezavádí nám "USA u nás"!!!

Krysa

143964

17.9.2007 21:35

Secteno,podtrzeno,chce to inteligencni akcelerator

ZEDNIK 78.?.?.?

http://www.sweb.cz/wingmakers/anne/poznamky.htm [chechtot]

144035

Příspěvků: 82

15.09. 04:33 Kadence crazy  Nedavno jsem v shoping centru
15.09. 09:07 Jarmila  RE: Nedavno jsem v shoping centru
15.09. 09:03 Saša  RE: Velice výstižné paní Jarmilo!
15.09. 11:02 mt-svk  RE: Nedavno jsem v shoping centru
15.09. 20:27 Romanov  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 03:15 Kadence crazy  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 05:35 Romanov  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 08:44 Kadence crazy  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 09:46 corsar  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 20:44 Kadence crazy  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 21:49 Kadence crazy  RE: Nedavno jsem v shoping centru
15.09. 20:14 Romanov  RE: Nedavno jsem v shoping centru
15.09. 23:39 GHEORGHE  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 03:04 Kadence crazy  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 20:15 Latinec  Na Ceske Zemedelske Universite v Suchdole
17.09. 04:47 Latinec  RE: Na Ceske Zemedelske Universite v Suchdole
16.09. 04:26 Rene Bartosek  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 08:41 Jarmila  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 09:29 Romanov  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 17:47 Rene Bartosek  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 18:08 Romanov  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 18:18 Rene Bartosek  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 18:23 Romanov  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 19:30 Rene Bartosek  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 19:10 Romanov  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 21:25 Kadence crazy  RE: Nedavno jsem v shoping centru
17.09. 04:13 Rene Bartosek  RE: Nedavno jsem v shoping centru
17.09. 04:22 Romanov  RE: Nedavno jsem v shoping centru
17.09. 05:03 Rene Bartosek  RE: Nedavno jsem v shoping centru
17.09. 05:41 Romanov  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 13:08 Eve Nemcova  Dekuji za prispevek, super.
15.09. 14:31 Marcel  RE: Nedavno jsem v shoping centru
15.09. 17:14 Vratislav  RE: Nedavno jsem v shoping centru
15.09. 16:50 Marcel  RE: Nedavno jsem v shoping centru
16.09. 02:30 Kadence crazy  RE: Nedavno jsem v shoping centru
15.09. 05:31 Rocky  Zlobici se Mr. Toman
15.09. 09:11 Saša  RE: Zlobici se Mr. Toman
15.09. 09:40 Rocky  RE: Zlobici se Mr. Toman
15.09. 10:53 Saša  RE: Zlobici se pan "Rocky"
15.09. 18:10 Rocky  RE: Zlobici se pan
16.09. 04:25 Rene Bartosek  RE: Zlobici se pan
16.09. 06:35 Saša  RE: Zlobici se pan
16.09. 18:01 Rene Bartosek  RE: Zlobici se pan
16.09. 10:34 Rocky  RE: Zlobici se pan
16.09. 17:32 Rene Bartosek  RE: Zlobici se pan
16.09. 22:05 Rocky  RE: Zlobici se pan
17.09. 04:36 Rene Bartosek  RE: Zlobici se pan
17.09. 06:45 Rocky  RE: Zlobici se pan
18.09. 04:06 Rene Bartosek  RE: Zlobici se pan
18.09. 06:52 Rocky  RE: Zlobici se pan
18.09. 08:54 Rene Bartosek  RE: Zlobici se pan
18.09. 09:32 Rocky  RE: Zlobici se pan
18.09. 10:05 Rene Bartosek  RE: Zlobici se pan
18.09. 17:35 Rocky  RE: Zlobici se pan
19.09. 05:57 Saša  RE: Zlobici se pan
20.09. 05:16 Rene Bartosek  RE: Zlobici se pan
17.09. 08:57  RE: Zlobici se pan
15.09. 11:22 kubrt  RE: Zlobici se Mr. Toman
15.09. 12:29 Vodník  Ad Kubrt
15.09. 12:53 kubrt  RE: Ad Kubrt
15.09. 13:38 Vodník  RE: Ad Kubrt
15.09. 16:59 Vratislav  RE: Ad Kubrt
15.09. 18:11 kubrt  RE: Ad Kubrt
16.09. 08:30 Romanov  RE: Ad Kubrt
17.09. 18:27 Vratislav  RE: Ad Kubrt
17.09. 18:40 kubrt  RE: Ad Kubrt
17.09. 18:55  RE: Ad Kubrt
15.09. 18:17 kubrt  RE: Ad Kubrt
16.09. 04:55 Rene Bartosek  RE: Ad Kubrt
16.09. 09:56 kubrt  RE: Ad Kubrt
16.09. 17:42 Rene Bartosek  RE: Ad Kubrt
15.09. 19:06 CouleR  Šéfredaktor Zvědavce
15.09. 22:38  RE: Šéfredaktor Zvědavce
16.09. 03:36 Kadence crazy  RE: Šéfredaktor Zvědavce
16.09. 05:32 gewo  A Američané chtějí být znovu Američany!
16.09. 05:56 Bozi Mlyn  Jakym Americanem?
16.09. 09:00  Zástupce šéfredaktora MF DNES chce být Američanem
16.09. 13:41 Vladimír Horák  Proč takto autor článku nekritizoval v roce 1986, 1987 nebo v roce 1988?
17.09. 08:38 Jarmila  RE: Proč takto autor článku nekritizoval v roce 1986, 1987 nebo v roce 1988?
17.09. 13:42 Wladek  RE: Proč takto autor článku nekritizoval v roce 1986, 1987 nebo v roce 1988?
16.09. 14:07  ad: Zástupce šéfredaktora MF DNES chce být Američanem
17.09. 21:35 ZEDNIK  Secteno,podtrzeno,chce to inteligencni akcelerator

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

14

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 31 čtenářů částkou 5 038 korun, což je 14 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 1

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 0

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 1

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Černoch, který znásilnil a oloupil nezletilou Češku, dostal dva roky30.06.20 15:43 Česká republika 5

Na životech bělochů nezáleží?28.06.20 09:59 Británie 12

Země, kde zítra znamená včera: Teror lůzy27.06.20 17:52 USA 4

Měnové kurzy

USD
23,65 Kč
Euro
26,67 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
16,42 Kč
Švýcarský frank
25,11 Kč
100 japonských jenů
22,10 Kč
Čínský juan
3,38 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,54 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 609,44 Kč
1 unce stříbra
440,53 Kč
Bitcoin
217 976,15 Kč

Poslední aktualizace: 10.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 410