Diskuze k článku

Proč se lidé bojí těch, kteří debatují o „holocaustu“?

Příspěvků 27

2.9.2007 5:50

Tady je dalsi zminka a torture

Kadence crazy 154.?.?.?

a jak se vyrabi holocaust ! Na internetu toho najdete opravdu hodne ....... http://www.ihr.org/v17n1p38_Michaels.html

143011

2.9.2007 7:22

sloboda slova musi (resp. by mala)

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

absolutna a ziaden nazor by nemal byt cenzurovany a potlacany. Ja osobne reci o popierani holocaustu, ine verzie 9/11, (ne)pristanie na mesiaci, etc povazujem za hlupu rec - a ta by nemala byt sankciovana, ale protivahou by mala byt mudra rec. Bohuzial, a priori odmietanie debat len vyvolala paranoiu a niekedy mam aj ja naladu byt v konspirativnej nalade a mysliet si, ze napr. nezverejnia fotku lietadla v Pentagone len preto, aby mohli paranoici o com debatovat. Svet by bol nudnejsi bez nich. Vdaka za zabavu!

143012

2.9.2007 10:45

RE: sloboda slova musi (resp. by mala)

markiz 85.?.?.?

Reakce na 143012

iste.. kazdy kto ma iny nazor (podlozeny argumentami) ako je ten "oficialny" je automaticky paranoik a siritel "hlupych reci"... [velký smích]

143013

2.9.2007 11:50

Jaky druh pravdy je treba chranit zakonem?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 143012

Kriminalizovanim popirani (ale i diskutovani, dodazovani ci udajneho znevazovani) holokaustu je popiracum davana do rukou mohutna zbran, a na prostou otazku "Jaky druh pravdy je treba chranit zakonem?" tak nelze odpovedet nez ze to tedy musi byt vsechno lez.

Zda se mi to byt podobnym principem udrzovani zidovske pospolitosti vytvarenim spolecneho nepritele zidu. Treba jako tzv. antisemitismus. Kdyby neexistoval, tak bychom ho museli vyrobit [mrknutí jedním okem]

Co se tyce revizionistu, tak ti nepopiraji holohoax, ale jen princip masoveho vyhlazovani zidu. Neco vic si muzete precist zde:
http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=5&t...

Ohledne nesmyslnosti oficialniho vysvetleni 9/11 a vinny "teroristu" zkuste tento link:
http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=5&t...

A ohledne pristani na Mesici byste mohl zkusit tento:
http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=5&t...

Poctete si, prohlidnete si obrazky a videjka a pak si znovu povime o tom, co he hloupe a co ne, ano? [mrknutí jedním okem]

Vzpomente si na Lockerbie! [mrknutí jedním okem]

143014

2.9.2007 23:29

RE: Jaky druh pravdy je treba chranit zakonem?

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 143014

Vsechny ty fotky jsou vic nez zajimavy , hlavne ty z Mesice a ty z tech dvouch peneznich svatyni v NYC . Ja furt tvrdim ze to pristani Americany na Mesici s kterym oblbovali cely svet byla lez stoleti ! ale podobnych lzi s kterym se vymejvaji mozkovnice je hodne a chudak Goebels by zezelenal zavisti jakej byl proti temhle lharum z USA amater ! [smích] PS . Ja jsem si vsimnul na fotkach s holocaustu nekolika fotek ktery se podobali sobe na chlup jak vejce vejci az na to a ze pod jednema byl napis , ze to jsou zaznamy Rusky armady z Auchswitz a pod druhejma ze jsou to zaznamy americky armady z Dachau a kdyz jsem se podival pozorne na branu s napisem Arbeit Macht Frei tak jsem rozeznal koncentracni lagr v Sachsenhausen . Mozna i ty disinformacions by se dali klasifikovat jako vymejvani mozku ! [velký smích]

143031

2.9.2007 14:28

RE: sloboda slova musi (resp. by mala)

hestroy 85.?.?.?

Reakce na 143012

Presne tak, ako hovori mudry pan pressburger. Ten, kdo by uveril tomu, ze volaka vlada by mohla shodit dvojicky, by musel byt naozaj na hlavu postaveny. Preco by to robili? Preca nebudu zabijat svojich vlastnych ludi... Ved tu vojnu mohli rozputat i bez toho. Pozerajte sa na Slovensko. Meciar byl dobry a preca mnoho ludi povedalo, ze je to stary bolsevik. Skoda, ze uz neni premierom. Vdaka za zabavu, pan pressburger. [chechtot]

143015

2.9.2007 14:26

Strach?

Sid 91.?.?.?

Nepovedal by som, že sa ich boja. Skôr je to pohŕdanie nad ľuďmi, ktorý zneucťujú pamiatku miliónov zavraždených, aby presadzovali svoje ciele. Tými sú jednak rehabilitácia Tretej ríše, na druhej strane legitimizácia islamofašizmu a jeho imperialistických cieľov.

Ale neviem, či by to malo byť trestné. Keby to mohli hovoriť verejne, aspoň by ľudia hneď videli, aké sú to absurdné sprostosti.

143016

2.9.2007 15:21

RE: Strach?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 143016

Pane Sid, podivejte se, co k te diskusi vede. To neni diskuse o mrtvych jako je to diskuse o delegitimaci soucasne zidovske posice ve svete.
Kdyz se podivate okolo sebe, tak uvidite, ze takrka vsechny dulezite politicke posice jsou okupovany zidy.
Nekdo by mohl rici "vzdyt to jsou sikovni lide" a "jen rasista by si toho vsiml".
Chyba tohoto mysleni je az po analyse vysledku techto politiku.
Od te doby co jsou u moci se zacinaji dit zvlastni veci. Politika sama neni uz k vedeni naroda do blahobytu, jak by mel byt cil, ale vedeni naroda k zotroceni naroda aby slouzil zidum.
Podivejte se na Francii, ktera zvolila Sarkosyho a na Eretz byl napsany oslavny clanek o zidovskem puvodu tohoto politika. A co vice, prvni co udelal bylo to, ze vyslovil podporu Israeli.
Lide si teto zidovske nadvlady vsimli, ale jsou braneni kritisovani prave tim holocoustem. Princip je takovy, holocoust byl spatny, tedy, kdo ho kritisuje musi byt spatny taky.
Slouzi jako stit proti kritice. Lide by si meli uvedomit, ze situace ktera zpusobila vznik holocoustu tehdy je velmi podobna situaci ktera se vyviji nyni.
Holocoustove zakony budou udrzitelne jen do te doby do kdy lide kteri maji profit z techto je budou chtit udrzet. Castokrat i za cenu obetovani svych vlastnich spoluobcanu.
Jen tak na okraj, zide chteji prave to, co prisuzujete Moslimum.
A kdyz se podivate kolem sebe, s narodem zadluzenym az po usi ktery slouzi Zionistickym cilum, dalo by se rici, ze se jim to skoro povedlo.
Zamyslete se nad tim.

143017

2.9.2007 15:12

RE: Strach?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 143016

Prectete si, Side, par radek z nasledujiciho (puvodne jsem tohoto blogera uvedla na Zvedavcove Foru, ale tady si toho mozna spis povsimnete):

http://www.haaretz.com/hasen/pages/rosnerBlog.jhtm...

..hlavne zaver o postoji Shimona Perese ke genocide Armencu a opetne ujisteni Turecka, ze pohled Izraele se nezmenil.

Dve velka utrpeni a opet dve meritka.
Vyvedte me z pripadneho omylu, mozna je jedno utrpeni vetsi, nez druhe?
O jednom se muze diskutovat, ba, jak vidite, muze se popirat, jine je nedotknutelne, zakonem chranene.

Nakonec, ani zacatek autorova vyjadreni se k imigraci, neni k "zahozeni".
Takze o tom pohrdani obetmi jakekoliv zvule...jste si jist?

143018

2.9.2007 21:42

RE: Strach?

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 143016

A o Pol Potovi se nemluví vlastně vůbec. A byly to USA, které podporovaly jeho vládu v OSN, i když u moci už dávno nebyl. Potřebovali prostě mít dobré vztahy s Čínou proti Rusům.
Pokud si dobře vzpomínám, tak Hannah Arendt (Židovka) v úvodu své slavné knihy o Eichmannovi píše, že obětí bylo asi 4 miliony a že víc se dá těžko kdy dokázat.Je to povinná četba na sociologii a veřejně se to jako nesmí říct?
Příklad: Stalin zabil x lidí. Řeknu:"Mi se to zdá moc".Co se děje? NIC. Když řeknu: "Pol Pot nikoho nezabil, říkal to v televizi." Co se stane? NIC. A když řeknu totéž o... Tak jdu do vězení????
Koneckonců nevšiml jsem si, že by se Turecko jako kandidát členství EU muselo nějak zvlášť omlouvat za své masakry Arménů. Jak by vypadala situace, kdyby místo Arménů....To by se nemluvilo o ničem jiném a turečtí politici by museli při každé příležitosti o tom mluvit, pořádat sympozia. Je to tak.

143029

3.9.2007 1:15

RE: Strach?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 143029

(Příspěvek zrušen. Ostře protižidovský. Editor)

143033

3.9.2007 9:55

RE: Strach?

Sid 91.?.?.?

Reakce na 143029

Myslím, že Pol Potovu genocídu nepopierajú ani najortodoxnejší komunisti. Aj to, že mu dopomohli američania nie je tajomstvo. Otázka je, koho konkrétneho treba za to súdiť.

Arendtovej kniha je dobrá. Sama o sebe dokazuje existenciu genocídy proti Židom. A bola napísaná niekedy v 60.rokoch takže vtedy asi mapovanie vojny ešte nebolo ukončené.

Napr. vo Francúzsku je popieranie genocídy Arménov trestné.

143039

3.9.2007 14:41

RE: Strach?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 143039

Pane Sid, vypada to, ze vy by jste chtel kazdeho trestat. A co vice, ty tresty od vas jdou jen jednim smerem. Vzdy zde podle vas by mel zid trestat krestana. Stejne jako pan Jidas chtel videt pana Jezise "potrestaneho", tak vy chcete jen ukazat prstem a vasi soudci by uveznili kritiky vami dosazeneho systemu.
Kdy ale si zametete pred vasim chlivkem. V posledni dobe ty zpravy z Israele nejsou prilis optimisticke. Zda se, ze vyhniva zevnitr.
To jsem si nevymysel, to jsem se dozvedel z Israelskeho tisku. Vypada to, ze ti pravi zide se neboji sebekritiky. I jim napriklad pripada muceni Palestincu nespravedlive.
Diky bohu, za Israelske lekare, kteri nasli odvahu a osetruji Palestinskou holcicku zmrzacenou zbabelym Likudnickym utokem.
A osetruji ji i pres nesouhlas sve vlady, to jsou hrdinove. To jsou opravdovi zide. Nezapomente, svet vas bude soudit za vase ciny.
Priklad je sunka v lete, jiste mate rad sunku?
Schovavate ji v batohu a doufate, ze si na ni pochutnate az bude cas. Ovsem, kdyz prijde cas ke konsumaci zjistite, ze je nepouzitelna a tak ji vyhodite.
Stejne takova bude situace s vami. Obrat bude nahly a stejne jako zklamani ze ztracene svaciny, zklamani ze ztracenych ilusi bude bourlive.

143053

3.9.2007 17:07

Halooo,

Aja 74.?.?.?

Reakce na 143039

Side, uz jste mel cas kouknout sem http://www.haaretz.com/hasen/pages/rosnerBlog.jhtm...
...nebo o tom nechcete diskutovat?

143057

4.9.2007 4:54

RE: Strach?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 143016

Clanek Finkelsteina sice uz zmizel z hlavni strany, ale v skutku je mi tezko uverit a pochopit tomu co pisete. Prave posvatne tele holocaustu zena vodu na mlyn popchybnosti o teto historicke udalosti. Proc ma byt posvatne mlceni okolo konce druhe svetove valky? A proc ma byt dokonce trestne? Jak je mozne, ze je hrube porusena akademicka svoboda v osobe profesora Finkelsteina a to v USA?

Lide by nezvanili hlouposti, polopravdy, zjevne lzi, kdyby existovala svobodna diskuse. Prekrouceci pravdy by totiz na zaklade faktu velmi rychle umlkli, ale museli by umlknout vsichni prekrouceci pravdy. Tot kamen urazu. Problem je zpusob s jakym se vitezove srovnali s Nemeckem a temna minulost sionistu svazana pratelskymi vazbama s nacismem a fasismem. Bude kolem toho spousta spiny, ktera stejne vyjde najevo. Koneckoncu norimbersky tribunal kritizovali uz behem jeho fungovani soudci v USA.

Byt vama tak se mene zabyvam potencionalnimi a malo pravdepodobnymi pseudohrozbami, ktere hruba urazliva demagogie nazyva islamofasisme a vice se zamerim na skutecne priciny upadku zapadu. My sami o sobe svou pasivitou, pohodlnosti, extremnim zamerenim na individualnost, duchovni prazdnotou, kterou konzum nedokazal vyplnit jsme hrozbou vitalite svych spolecnosti. Pokud nedokazete srazit ideologicke klapky co mate na ocich, skoncite duchovne podobne jako nacisti jejihz renesance se obavate.

Nejaky novinar rekl ministru zahranici Iranu, ze my v Evrope mame takove povedomi o holocaustu, ze nepotrebujeme zadne historicke badani. Diplomat mu odpovedel diplomaticky, ze Iran se nebrani dalsimu historickeme zkoumani valky s Irakem, ale preje si dobre sousedske vztahy s Bagdadem. Ja bych se na miste tohoto diplomata zcela nediplomaticky a primo zeptal. Kdeze byla prozkoumana historie holocaustu, kdyz archivy Nemecka, Britanie, Ruska, USA nebyly pristupne ani historikum? Odkud tedy cerpaji Evropane to pevne a nezvratne povedomi o holocaustu?

Jednou z odpovedi je i cerne svedomi Evropy v teto veci, spoluodpovednost. Taky jeden z duvodu, proc byli naciste prohlaseni za jedineho vinika. Za nacisty neslo a nese vinu Nemecko. Jak dlouho ma jeste Nemecko byt vinno? Ted se hlasi dalsi generace lidi s psychickym traumatem holocaustu. Ve valce vsak zahynulo minimalne 60 milionu lidi, milionu Nemcu zahynuli po valce. Dalsi cejch hanby, ktery lezi na Evrope.

Jetli mi nekdo tvrdi, ze trauma zahoji penize a cvokari, pak mu neverim. Lidi kdyz se chteji vyrovnat se svou minulosti, tak musi zit v pritomnosti a pro budoucnost. Finkelsteinovi rodice se svou nechuti vzpominat holocaust jsou toho dukazem. A jejich syn se s holocaustem vyrovnal po svem. Neni jednoduche nekdy se podivat pravde do oci. Vlastne malokdy je snadne podivat se do oci pani pravde.

143073

4.9.2007 16:05

RE: Strach?

koumeles 83.?.?.?

Reakce na 143016

Souhlasim...tady neni o cem debatovat...je to plivani do tvare pozustalym.

143089

5.9.2007 21:20

RE: Strach?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 143089

Dovolil jsem si pochybovat ve veci holocaustu o lescem, ale nikdy jsem se neodvazil jako sioniste. Rict, ze Zide sli odevzdabne jako ovce na porazku. Neodvazil bych se to rict ani o tech, co zmizeli v Gulazich, ani o tech v Gaze. Nikdy jsem nespolupracoval s neofasisty na rozdil od sionistu. Neodstranoval jsem zadne symboly z hrobu ( ani sovetskych ani nemeckych, ani zidovskych) ani nevandalizoval ani nepsal grafity. Neplivl jsem a nepospinil smrt tech, co zemreli. Nemusim se bat tedy mluvit ani o techto udalostech. Pospinil snad Solzenicyn svou knihou Archipelago Gulag pamatku milionu, co v tomto "mlynku na maso" zemreli?

Ti co lamali pravdu k obrazu svemu pro zisk a zakryti svych zlocinu at se boji. I ti co na tomto hyenismu pozdeji parazitovali. Ze srdce rad jim tento strach prenechavam. Je to jedna vsiva banda, Finkelsteinovi vytyka hadavost, mluvi o jeho sebenenavisti a o piete a o humanite. Meri vsak dvojim metrem ten svuj humanismus. Nikdo se neodvazi rict, Finkelstein je to lhar. Nikdo! ...strom poznas podle ovoce..

143152

5.9.2007 21:10

RE: Strach?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 143152

Sioniste samozrejme spolupracovali s originalni verzi fasismu at uz v Italie s ducem nebo v hitlerovskem Nemecku. S neonacisty pokud vim spolupraci nemaji. Takze opravuji a omlouvam se za nepresnost.

143153

5.9.2007 22:59

RE: Strach?

Sid 91.?.?.?

Reakce na 143152

Fašisti sa pred Druhou svetovou vojnou snažili zbaviť Židov a preto spolupracovali so sionistickými organizáciami. Averzia bola ale na oboch stranách.

Čo sa týka neonacistov, tak tí skôr spolupracujú s islamistami. Aj keď im to niekedy škrípe. Napríklad ako keď iránsky mullahovia pozvali na "konferenciu" o holocauste členov Ku-klux Klanu a potom vyhlasovali, že Hitler bol vlastne Žid.

143173

6.9.2007 0:02

RE: Strach?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 143173

Poslouchejte, mam tu vzajemnou "averzi" dolozit oslavnymi odami Goebelse ci Heydricha na sionisty, kteri delili zidovsky narod ta ty spatne Zidy a na ty dobre Zidy (rozumej sionisty) se spravnym nazorem. A kdo mel tu moc, aby sionisticke organizace prinutil treba k takove averzi jako prolomeni obchodni blokady Nemecka na mezinarodnim poli. Ani sioniste sami o sobe nemaji takovou moc, prestoze maji velky vliv na mezinarodni obchod a bankovnictvi. Pokud vam neslouzi pamet, staci rict ja vam ji osvezim. Pokolikate uz to bude? [oči v sloup] [zmaten]

143176

6.9.2007 0:33

RE: Strach?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 143016

>Nepovedal by som, že sa ich boja. Skôr je to pohŕdanie nad
>ľuďmi, ktorý zneucťujú pamiatku miliónov zavraždených,
>aby presadzovali svoje ciele. Tými sú jednak rehabilitácia
>Tretej ríše, na druhej strane legitimizácia islamofašizmu a
>jeho imperialistických cieľov.

>
>Ale neviem, či by to malo byť trestné. Keby to mohli hovoriť
>verejne, aspoň by ľudia hneď videli, aké sú to absurdné
>sprostosti.

Side, uz jste mel cas kouknout sem http://www.haaretz.com/hasen/pages/rosnerBlog.jhtm...
...nebo o tom nechcete diskutovat?


...rozhodl jste se pro pozici "mrtveho brouka"...tak dobre.

Vase ucta k milionum mrtvych ztraci na kredibilite, nelze litovat selektivne jen nektere obeti.

143175

6.9.2007 0:42

RE: Strach?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 143175

Dvoji metr, pani Ajo. K cemu dobremu to muze vest? Jeden Hitler a jeden Stalin bylo zrejme za poslednich 100 let malo. [pláč] [naštvaný]

143178

3.9.2007 21:00

k popítání HOLOCAUTU

Martin Skapik 85.?.?.?

Dovolte názor. Bez židovského národa, který není vyvolený, jak se špatně překládá ale povolaný by nebyla ani historie lidí, ani jejich záchrana.

Nejen v druhé válce židé trpěli hrozně. Více se mluví o jejich utrpení pochopitelně, protože nacistické zrůdy židovský národ chtěly vyhladit, to je přece základní program té války.

Židovské rodiny odjížděli, obelhané ve vlacích pro dobytek na mučení, do plynových komor, do spaloven. Pokorně. Mohu Vás ujistit, že svět přihlížel. Takzvaný civilizovaný svět limitoval kvoty na emigraci, ačkoliv věděl, že to bylo takzvaným rozsudkem smrti. Kdyby "demokratické" státy i ostatní více přijímali židovské děti, transporty, zachráněných by bylo mnohem více.

Je bezpočet důkazů o strašných, zrůdných zvěrstvech, které židovské komunistě způsobily nejen zfanatizovaní nacisté. Myslím, že kdo má cit, tak bude bádat nad jinou věcí, už z piety, než jestli sedí přesně počty obětí.

Také je mi smutno, když čtu různě po síti seznamy židů ve vysokých funkcích, v bankovnictví etc., ty seznamy, znám pár známých osobností jsou navíc zcela vylhané. Tak taky začínalo tažení proti židovskému národu ve druhé válce, seznamy židů.

Takové věci nechápu, stejně jako chápu, jak nebezpečné je popírat Holocaust, to je opravdu vrchol krutosti a necitu, otevírání dalších možných extrémistických útoků na tento národ. Ověřování počtů vnímám jako velmi nepochopitelnou věc.

Je to stejné, jako kdyby Lidice a třeba ta chyba se mohla stát, nahlásily méně nebo více mrtvých a někdo to šel zkoumat. Na to mají právo příbuzní, pokud mají pocit, že jejich mrtvý je živý, ale nikoliv lidé zvenčí. Opravdu i "přepočítávání" obětí je myslím znakem něčeho velmi nezdravého.

Je jediný živý Bůh, jeho jméno v hebrejském jazyce, Stvořitele je JHVH - Působí, že se stane je překlad, nebo také prokáži se čím se prokáži, zpráva o jeho díle je v Písmech - Bibli, také zpráva o tom, jak stvoření zachránil skrze Ježíše Krista a jeho obět.

V kostelech se toho moc nedovíme, ale Bible je opravdu jediná spolehlivá kniha, její proroctví se naplnila a plní do detailů.

V každém národě jsou lidé různí, v židovském to není jinak. I židé mají mezi sebou těžké třenice, nyní si rabíni z Izraele stěžovali poprvé v historii, že nemohou praktikovat svou víru.

Obecně je podle mne zcela zvrácené soudit národ, nota bene národ povolaný ke spáse, národ, který se nezpronevěřil falešným uctíváním různých ikon, celebrit a drží víru od A až po Z.

Hluboce si vážím židovského národa, jeho obětí, děkuji, že nás židovský národ seznámil se Stvořitelem i Spasitelem a naprosto ho mám rád, bez něj bychom si tu nepsali ani řádku, tak to prostě je. Jenže ten úkol draze židé zaplatili a přesto pořád se najdou lidé, kteří se do nich budou pouštět, to je zlé.

143063

3.9.2007 22:55

RE: k popírání HOLOCAUTU

oto 83.?.?.?

Reakce na 143063

Pán Skapík, židia nie sú národ v zmysle jeho definície.
História ľudí by určite nejaká bola aj bez nich.
Viete mi uviesť ako židia zachránia ľudí?
Mne sú viac známe príklady z histórie ľudstva v opačnom zmysle.
Kto netrpel vo vojne? Všetci priami účastníci trpeli a mnohonásobne viac ich aj zomrelo ako židov!
Hovoria Vám niečo pojmy: "žido-boľševizmus"?
"Červený teror" - hórd Béla Kúnu(Kohna)?
Viete koľko utrpenia, sĺz, žiaľu a smrti tieto bandy priniesli?
V médiách sa občas objavuje plač nad 35.000 jevrejmi z Babieho Jaru. Ale že tam bolo exhumovaných dohromady aj cca 165.000 Ukrajincov, Rusov - nejevrejov, o tom sa nejako nepíše.
A že z tých 165.000 má na svedomí cca 100.000 žido-boľševická banda, leninove - besné psy o tom je už úplne ticho!
Žido-boľševici nechali hladom umrieť milióny Ukrajincov!
Viete, že z 200 najvyšších činiteľov v Sovietskom rusku z danej éry bolo 178 židov, ktorí si len poruštili mená?
Tak čo sa potom vzrušujete, že bol zahájený plán, ako v Rusku, tak i v Nemecku zbaviť sa potencionálnych ohrozovateľov moci práve vládnúcich.
Tí veľmi dobre vedeli, kto je "povolaní" k vládnutiu.
Bol to jednoducho mocenský boj.
Hitler za "Noci dlhých nožov" nechal zlikvidovať svojich "verných kumpánov", ktorí mu dopomohli k moci.
Stalin taktiež pochopil, kto je jeho "konkurencia v povolanosti vládnuť" a nechal spoľahlivo vystreľať celý tábor lenincov pre istotu aj s príbuznými ako "besnie sobáky", alebo ich zavrel do gulagov (samozrejme pod správou židov z NKVD).
KZ Dachau po založení bol naplnený aj pacientmi s psychiatrických kliník a jednému z pacientov zveril správu tábora do rúk.
Ako to tam vyzeralo sa môžete dočítať z výpovedí tích, čo to prežili. Že to bol vzor budovania ďaľších KZ, netreba taktiež zdôrazňovať.
Naviac Hitler sa so Stalinom písomne dohodli na očiste árijskej rasy, aby si na dlhé obdobie vyčistili priestor od všetkých revolucionárov, teroristov, anarchistov, disidentov,...

Na druhej strane z "civilizovaného sveta" demokrat Churchil nezabránil hladomoru v Bangladéši s pár miliónmi mŕtvych počas 2SV. Po vojne nechal v táboroch na hlad, choroby umrieť 1,5 mil nemeckých vojnových zajatcov.
Čo poviete na povojnový divoký odsum z Poľska - 1,5 mil nevinných nemeckých detí, žien, starcov.
Ani v Čechách a na Morave si "podaktorí" nenechali újsť príležitosť na "revanš", že neboli psychicky v poriadku to snáď nemusím zdôrazňovať.
Ustašovci v Chorvátsku za 2SV svojou beštiálnosťou vraždenia prekvapovali samotných partnerov zo Sonderkománd.

"humanitné bombardovanie", "demokracia pre Irak" -
Sú tí, čo to prikazujú duševne zdraví?

Všetky tieto javy maju jedného spoločného menovateľa - patopsychologických jedincov účelovo zoskupených do sadistických skupín.
Normálny jedinec - psychicky zdraví nie je schopný zabíjať, pokiaľ nejedná v sebaobrane, alebo pod rozkaz...Automaticky kráceno

143066

4.9.2007 1:35

RE: k popítání HOLOCAUTU

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 143063

Odjížděli pokorně do plynových komor?Nějak to nekoresponduje s agresivitou sionistických Židů proti britským diplomatům, vojákům, policistům v Palestině.Kde se v těchto lidech, kteří pro záchranu svých životů nehnuli ani prstem, (i zvíře jdoucí na jatka se vzpírá)vzalo najednou tolik nenávisti proti těm, kteří stáli za války na jejich straně??To je velmi podivné.Proč stavět pomníky a oslavovat národ, který si ze své katastrofální prohry udělal vynikající byznys?Není to proti lidskosti?

143071

4.9.2007 1:43

RE: k popítání HOLOCAUTU

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 143063

Vsechny popisy toho utrpeni zacinaji az kdyz to zidy zacalo bolet.
Nikdy se ale nemluvi o tom co k tomu vedlo. Vsiml jsem si, ze zadny kritik zidu se jim nenarodil, ale stal. Tento zajimavy vyvin by vetsinou reakci na jejich akce.
I vy se zminujete o "listine zidu" u moci ktera koluje.
Je zajimave, ze se nezamyslite proc byla vyvinuta. Bylo to zrejme proto ze nekdo si vsiml toho co se deje, kvalitu toho deni ktere pomaha jen nekterym a dal si to dohromady s puvodem lidi kteri to organisuji. Kdyz se na to podivate takto, jiste je to lehceji pochopitelne.
Stejne kdyz zacnete hledat v historii jak to skutecne bylo, skoro vam vyjde, ze to co se stalo zidum za Druhe Svetove vlasne byla revoluce obeti dotazena do detajlu.
Vezmete si, jak po Sametove revoluci lide litovali, ze se nevyridili ucty s komunisty razneji. A kazdy by to pochopil.
V Nemecku pred valkou zide hrali dulezite ulohy, ale zklamali svou zemi, to si muzete precist v dejinach. Nemecko se stalo obeti reparaci a takrka jina cesta mu nezbyvala nez boj.
Ovsem bojovali za sebe, ne jako zmanipulovani Americane za Israel.
Da se rici, ze pocet zidovskych obeti byl disproporcialni, ale kdyz se podivame na relaci zabitych Palestincu zidy, pak se to tak zvlastni nezda. Vyplyva z toho, ze kdyz na to prijde tak zidi dokazi byt take rizni, inu patrioti, proto se take v posledni dobe rika "Zionaciste".
Ja stejne verim, ze jsme v podruci zionismu, uz jen proto, ze napriklad zide muzou mit nepritele na ktereho ukazou prstem kdyz se jim neco nelibi a muzou mu vyhrozovat nuklearni anihilaci a nic se nedeje.
Zkuste ale kritisovat neco na nich. Hned jste antisemitista. A nejhorsi je, ze si podridili soudni rad a policiji, kteri chudaci policiste misto aby chranili obcany tak je musi obetovat na oltar JHVA. Coz znamena Jewish Hulvat Vysoce Angazovany?
Problemy zidum nezacali protoze je lide nemaji radi, lide je nemaji radi az potom co jim tito neco spatneho udelaji.
Co by jste rekl tatovi ktery zbije zidovskeho pasaka za to, ze mu znicil dceru, byl by to antisemitismus?

143072

6.9.2007 6:56

RE: k popítání HOLOCAUTU

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 143063

Pane Skapík, skutečně tomu všemu věříte, co jste tady napsal
a nebo se chcete někomu zalíbit? Nebudu a nechci vám vyvracet větu po větě. Pokud to je váš názor, tak oba zbytečně ztrácíme čas. Jenom bych doporučoval studii skutečné historie a také si zkuste urovnat soukromé záležitosti s pánem Bohem. Pokud jste věřící, zeptejte se prosím toho vašeho stvořitele/spasitele, proč proboha nechává dopustit tolika bezpráví, násilí, vražd,
genocidy celých národů, současně probíhající ať už v Palestině a nebo v Iráku. Připomeňte mu i Zimbabwe a celou jižní Afriku. Darfur a Afganistán nevyjímaje. Udělejte si ten čas a zeptejte se ho, prosím vás pěkně. Zajímalo by mne, kdy to už konečně skončí. Děkuji vám pane Skapík. Netrpělivě čekající na vaši odpověď - Mirda

143197

Příspěvků: 27

02.09. 05:50 Kadence crazy  Tady je dalsi zminka a torture
02.09. 07:22 pressburger z wilsonova  sloboda slova musi (resp. by mala)
02.09. 10:45 markiz  RE: sloboda slova musi (resp. by mala)
02.09. 11:50 trodas  Jaky druh pravdy je treba chranit zakonem?
02.09. 23:29 Kadence crazy  RE: Jaky druh pravdy je treba chranit zakonem?
02.09. 14:28 hestroy  RE: sloboda slova musi (resp. by mala)
02.09. 14:26 Sid  Strach?
02.09. 15:21 karel4u  RE: Strach?
02.09. 15:12 Aja  RE: Strach?
02.09. 21:42 pietroo  RE: Strach?
03.09. 01:15 trodas  RE: Strach?
03.09. 09:55 Sid  RE: Strach?
03.09. 14:41 karel4u  RE: Strach?
03.09. 17:07 Aja  Halooo,
04.09. 04:54 Rene Bartosek  RE: Strach?
04.09. 16:05 koumeles  RE: Strach?
05.09. 21:20 Rene Bartosek  RE: Strach?
05.09. 21:10 Rene Bartosek  RE: Strach?
05.09. 22:59 Sid  RE: Strach?
06.09. 00:02 Rene Bartosek  RE: Strach?
06.09. 00:33 Aja  RE: Strach?
06.09. 00:42 Rene Bartosek  RE: Strach?
03.09. 21:00 Martin Skapik  k popítání HOLOCAUTU
03.09. 22:55 oto  RE: k popírání HOLOCAUTU
04.09. 01:35  RE: k popítání HOLOCAUTU
04.09. 01:43 karel4u  RE: k popítání HOLOCAUTU
06.09. 06:56 Mirda  RE: k popítání HOLOCAUTU

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,94 Kč
Euro
26,24 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 153,71 Kč
1 unce stříbra
501,25 Kč
Bitcoin
426 318,99 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 897