Diskuze k článku

Britové budou cvičit v Čechách irácké a afghánské okupační jednotky

Příspěvků 65

22.7.2007 2:32

Jednou jsme v NATU a máme smluvní závazky,které jsme povinni plnit.

Pramen 88.?.?.?

Při vstupu do NATA jsme se zavázali financovat armádu jasně daným procentem ze státního rozpočtu. NATO nám "vyčítá", že částku na
armádu neplníme, protože se Česká armáda výrazně zmenšila.
Z těchto peněz se bude školit.
Nevím, jaký počet Iráčanů a Afgánců se zde bude školit, ale příliš jich nebude. Spíše půjde o budoucí "velitelský" sbor.
Co se týče úspěšnosti takové pomoci, silně o ní pochybuji,
protože třeba Afgánskému prezidentovi Karzáíímu se dneska posměšně říká starosta Kábulu, protože jeho moc tak s bídou končí na hranicích města a lepší už to nebude.
A situace v Iráku je také celkem jasná.Tam už si okupační
a loutkové vládní síly neškrtnou. Země se bude dělit, tak nevím
pro kterou armádu se tady budou cvičit kádry.
Začíná se ale jevit zajímavá politická otázka , proč vlastně
v NATU setrvávat, protože , když jsme vstupovali do NATA,
byla tato organizace deklarována jako vysloveně obranná a potom najednou vrchní velitel České republiky Václav Havel si dovolil prohlásit operaci proti Srbsku za "humanitární bombardování" a z NATA se stala organizace militantně útočná.
Nevím tedy, proti komu se bráníme v Srbsku, Iráku a v Afganistánu. Žádný z těchto států nás nenapadl a nenapadl ani
žádný smluvní stát, který je členem NATA!
Proto zde NATO ani nemá právo zasahovat.Nemá k takovým vojenským
operacím žádný mandát.
Jsou daleko větší a bohatší státy NATA, jako je Itálie a Španělsko, ale třeba i malé Slovensko, které dávno z Iráku odešli, jenom vlády Česka a Polska, kde jsou u vlády proameričtí
bushističtí řiťolezci budou sloužit do roztrhání těla.
Když si Bushova vládní garnitura v USA vymýšlí "darebácké" státy,
se kterými chce válčit,není naší povinností se na takových zvěrstvech v rámci NATA, proti dikci mezinárodního práva, podílet.

140210

22.7.2007 11:03

RE: Jednou jsme v NATU a máme smluvní závazky,které jsme povinni plnit.

Tony-66 tony-66 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 140210

Díky našim kolaborantům jsme se stali "darebáckým státem" spolu s USA a jeho spojenci...

140227

23.7.2007 18:18

RE: Jednou jsme v NATU a máme smluvní závazky,které jsme povinni plnit.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 154.?.?.?

Reakce na 140227

Mate recht ! Jisty Cesi vzdycky meli nutnou potrebu nekomu lizt do jisty diry na konci zad podle nepsanyho pravidla where goes wind goes the feather !

140306

22.7.2007 2:33

Podivna logika

Julian 66.?.?.?

Bylo by zadouci, kdyby pan Kral mohl sestoupit ze svych nadoblacnych vysin a vysvetlit svou znacne podivnou logiku. Podle me se totiz zlobi zcela zbytecne.
Vlady Iraku i Afghanistanu byly zvoleny demokraticky a za dozoru OSN. Uznava je vetsina vlad na svete vcetne OSN, uznavaji je i vlady vlady vetsiny muslimskych zemi a jsou tudiz legitimni. Stejne jako jsou legitimni jejich armady.
I vlada Ceske Republiky je mezinarodne uznavana a zcela legitimni.
Ceska Republika ma tedy pravo uzavirat (i pres odpor KSCM) nejruznejsi smlouvy vcetne tech, ktere se tykaji obrany a bezpecnosti.
V pripade Afghanistanu kde se jedna o spolecnou akci NATO ma CR jako clen teto organizace dokonce povinost pomoci.

140211

22.7.2007 6:23

RE: Podivna logika

Tom 24.?.?.?

Reakce na 140211

>Bylo by zadouci, kdyby pan Kral mohl sestoupit ze svych nadoblacnych vysin a vysvetlit svou znacne podivnou logiku.

Ále, pan Král má logiku dobrou. A jak dobrou, na to přijde válečný nadšenec až v důchodu.

Až bude žužlat bežžubými dáfněmi fuchou kůrku chleba a bude ho hžát pomyflení:

"Nemáme fife fo žrát, ale fafálčili fme fi!"


[velký smích]

140214

22.7.2007 6:24

RE: Podivna logika

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140211

Mily pane Julian.
Vzdy kdyz ctu prispevek od vas tak me poleje takovy vrely pocit.
To napsal pan Julian, skvely Cesky intelektual pronikaveho pohledu.
Nekdy ovsem se nestrefite.
Mate sice pravdu, ze vlady jak v Iraqu, tak v Afganistanu byly zvoleny ve volbach. Ale tyto volby byly iniciovane okupantem, takze prominte, jejich legitimace je velmi pochybna.
Vsiml jsem si, ze casto prekrucujete veci takovym zpusobem, ze to skoro navazuje na predchozi clanek o lidech nevalneho charakteru. Da se rici, ze jste prekrasna ilustrace toho proc nejste popularni. Nevadi vam, ze nekde lide budou umirat jen aby vy jste se citil spokojene?
Vypada to, ze se nas snazite presvedcit aby jsme videli veci z vaseho uhlu, coz by pro nas nebylo vyhodne.
Lidove by se reklo, jestli se nemylim, ze nas chcete "ochcat".

140215

22.7.2007 9:49

RE: Podivna logika

Tom 24.?.?.?

Reakce na 140215

>Vypada to, ze se nas snazite presvedcit aby jsme videli veci z vaseho uhlu, coz by pro nas nebylo vyhodne.

>Lidove by se reklo, jestli se nemylim, ze nas chcete "ochcat".

Lidově se nedomnívám, že by nás pan Julian "chtěl ochcat". Symptomy zmíněné urinální činnosti jasně ukazují na "zezplzeňský syndrom", který popsal čínský vědec Šu-ka Hošiky, zabývající se postsynchronními dopady druhé světové války na obyvatelstvo. Ve své rozsáhlé práci tento čínský vědec zmiňuje doživotní euforii obyvatel ze z Plzně slovy:"Ku Pis-ne-i tim kšao, Kung pi-či." Čínský vědec neposílá Plzeňáky (Pis) do piči, jak by se škodolibcům na první pohled mohlo zdát, ale zcela jasně říká:"S osvoboditeli plzeňského pivovaru na věčné časy a nikdy jinak!" ... a po piči, dodávám já.

Tento "zezpleňský syndorom" je řazen do skupiny "self-defence urinal syndrome" lapidárně přeloženo - sebeochcávání. Právě takto nevyléčitelně postižení dali vzniknout lidovému rčení:"Ve vlastní moči tonoucí se stébla chytá". Z estetických důvodů byla ÚJČ AV ČR (zase ti korektní rejpalové!) první část výroku vypuštena.

Dlužno podotknout, jak správně uvádíte, že se může jednat o odvislý úd z pohledu.

140222

22.7.2007 9:53

RE: Podivna logika

Tom 24.?.?.?

Reakce na 140222

Oprava:

...jednat o odvislý úd z pohledu.

... jednat o odvislý úhel pohledu. [zahanbení]

140223

22.7.2007 8:07

RE: Podivna logika

peter bezo pbezo (zavináč) hotmail (tečka) com 195.?.?.?

Reakce na 140211

demokratické voľby v Afganistane a Iraku ? Ha,ha, ha.
Tí čo nevolili správnu stranu sú vyhlásení za teroristov a postupne vyvražďovaní aj s rodinami.
Ich "demokratická" vláda čelí denne atentátom od svojich voličov a musí byť chránená okupačným vosjkom, pretože na vlastné sa nedá spoľahnúť
Viac k tomu netreba dodať.

140218

22.7.2007 16:43

RE: Podivna logika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 140211

To: Julian
Je zajimava funkce Zvedavce, spocivajici v zobrazeni vsech uplatnenych prispevku. Dovolil jsem si pouzit u Vaseho niku. Zjistil jsem, ze USA maji nejlepsi vladu, tato vlada dela vse dobre a v zajmu demokracie "miru vo vsjom mire". Sice pisete, ze nevite vsechno nejlepe, ale nevahate kazdemu, kdo ma jiny nazor nez Vy, pripomenout jak se myli. Pripominate to mnohdy dost nevybiravym způsobem. Cili Vase slova jsou jina, nez Vase ciny. Rovnez pisete, ze nejste Zid, ani Ben Hur. Ve skutecnosti pisete jako zidovsky Ben Hur, ktery podporuje vse z USA. Ono je dost zjednodusujici tvrdit, ze kam vstoupila noha vojaka a bankovni kapital USA, tam nevstoupi noha bolsevickeho okupanta. A to je v podstate Vas nazor, ktery ovsem neminim vyvracet, protoze fanatizmus odola vsem argumentum. Tato Vase utkvela predstava je zrejme zdrojem Vasich iniciativ na Zvedavci.

140238

22.7.2007 21:12

RE: Podivna logika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 140211

Dozor OSN? On ještě nějaký existuje? To je ta instituce, co vydala už cca 69 zbytečných rezolucí pro Izrael? O legitimitě takové instituce pochybuji tedy v jistém smyslu shodně s Izraelem, nakonec ona ta Charta OSN je už delší dobu jen cárem papíru a vůbec celé mezinárodní právo je třeba kompletně přepracovat, jak se demokraticky dohodl USrael sám se sebou, že

http://www.prop.sk/spravy_tyzdna_07_jul.html#am

140254

23.7.2007 7:00

RE: Podivna logika

Julian 66.?.?.?

Reakce na 140254

Dekuji panove za vase komentare.
Bohuzel, jediny argument ktery jsem mezi nimi nasel byl ten, ze volby v Iraku a Afghanistanu byly zinscenovane okupanty a proto nelegitimni.
S tim nesouhlasim. Myslim, ze bylo udelano vse, co se za takovych okolnosti dalo udelat, lidem bylo dano dost casu i informaci a byla zajistena rozumna mira bezpecnosti.
Ucast ve vsech kolech voleb v obou zemich byla vysoka a hlave - dobrovolna.
Byli pritomni komisari OSN kteri nezjistili vazne nedostatky.
A hlavne - volby v Iraku nedopadly v zadnem pripade podle prani americkych "okupantu".
Co vice rici ? Ceska Republika pomaha spravne veci.

Na komentare ktere se skladaji z osobnich utoku nebudu odpovidat, jiste chapete proc.

140273

23.7.2007 14:47

RE: Podivna logika

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140273

Mezinarodni pozorovatele prohlasili o volbach v Palestine, ze byli vubec nejpoctivejsi v regionu. Ja navrhuju cvicit Palestince z Hamasu spolecne s Afganci a Iracany. A pokud budou v Darfuru ci Somalsku ferove volby i volby treba pod etiopskou ci jakoukoliv jinou okupacni armadou, tak muzeme skolit i Sudance a Somalce. Aby nam na to. ale stacil rozpocet MO, takovych statu v tzv. tretim svete bude povicero.

140288

24.7.2007 5:04

RE: Podivna logika

Julian 66.?.?.?

Reakce na 140288

Pockat pane Bartosek, to jste cele popletl.
Jiste, vedle vlad Iraku a Afghanistanu byl demokraticky zvolen i Hamas. To nikdo nepopira a k tomu taky vsichni ti mezinarodni pozorovatele pri volbach jsou. Konecne, i Hitler byl zvolen v demokratickych volbach.
Ja zde pisi o tom, ze vlady Ceske Republiky a Velke Britanie maji pravo pomoci vladam dalsich demokratickych zemi. Podle sve uvahy.
Pokud je jejich cil stabilita a mir, pomohou vladam zemi, ktere maji podobny cil. Vzhledem k tomu, ze vami zmineny Hamas odmitl uznat existenci statu Izrael, vedla by pomoc jeho zabijakum jen k destabilizaci a dalsimu utrpeni.
V mezinarodnim pravu neexistuje povinnost posilat jakoukoliv pomoc komukoliv. Jedinci, kteri se dnes zlobi na vlady zemi svobodneho sveta pro zastaveni dobrovolne pomoci pro Palestinu by si to meli uvedomit.

140337

24.7.2007 6:16

RE: Podivna logika

Datel 206.?.?.?

Reakce na 140337

Palestincum byla zeme ukradena . Na tomto zlocinu se podilelo OSN. Takze za utrpeni Palestincu jsou zodpovedny vsechny staty co se na kradezi podilely. Tim padem by mely mit povinnost okradenemu pomahat a odsoudit zlodeje. Tim aspon castecne zaplatit sve pochybeni.

140342

24.7.2007 17:05

RE: Podivna logika

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140342

Izrael hlavně vznikl za velice aktivní pomoci a dovolím si říci na přání tehdy velmi mocného muže, který se jmenoval Stalin.
Pokuď vím, tak při jednání o vzniku Izraele na půdě OSN byla delegace Británie a Francie proti. Nechci se dohadovat, ale
tyto státy věděli, kam se situace v tehdejší Palestině bude
ubírat a že vznikne nestabilní území.Bohužel,Stalin v té době byl
v mezinárodní politice "Kinkong" ,vítěz nad fašismem a mohl chtít celkem cokoliv.Myslel si , že nově vzniklý stát bude patřit do jeho sféry "světové socialistické soustavy", ale jak vidno, trochu se spletl.
Není od věci připomenout, že na vítězství izraelské armády, tehdy špatně, spíše nijak vyzbrojené, se velice masívně zasloužilo tehdejší Československo, velkou dodávkou rozhodujících zbraní, letadel a třeba výcvikem izraelských pilotů a další vojenskou pomocí.Minulý prezident Izraele byl původně vojenský pilot
vycvičený na letišti v Českých Budějovicích.
Izrael vznikl násilím - dokonce si dovolím tvrdit , nespravedlivým násilím, které je sice možné dnes odsoudit, ale
jen těžko je možné dnes Izrael kaceřovat za to,co se odehrálo již
jako historie, před více jak 60 lety.
Mnoho států vzniklo násilím a je celkem jedno, zda před 60 nebo před 600 lety.Světlou vyjímkou je Slovensko.
Ale stejně by měl Izrael vzít na zřetel svoji hodně nespravedlivou politiku vůči Palestincům a s jistou pokorou
za zločiny, kterých se dopustil, umožnit vznik Palestinského státu a mírového řešení konfliktu.
To bychom ale asi chtěli po Izraeli příliš a zvláště po některých
"Izraelcích" sionistech, kteří se na válce vyžívají a kterým
je smrt a utrpení,nějakou nutnou úchylkou v jejich přemýšlení.
A nechci slyšet nějaké názory, že jsou arabové stejní anebo ještě horší.Izrael si začal a za světové sionistické podpory,
dál páchá zločiny proti míru - viz poslední válka s Libanonem, kde záminkou byl jakýsi pofidérní "únos" dvou izraelských vojáků. Kvůli tomu se "nerozfláká" půl Libanonu a nepovraždí tisíce
nevinných lidí.

140367

25.7.2007 0:56

RE: Podivna logika

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140337

I jini reznici byli zvoleni v demokratickym volbach. Kdyz jsme u toho Izraele nebylo by prilis tezke nekolik najit mezi byvalymi premiery Izraele. V Uzbeklistanu v tom novem mileniu, vari nektere lidi zaziva, a vidite USA finance podporuji vycvik jejich policie. Samozrejme, ze CR nema zadny zavazek cvict policajty jinych zemi. Avsak jsem obcan CR a kdyz skolime policajty pro Irak a Afganistan. Tak pokladam naprosto legitimni otazku proc ne treba Palestince nebo Sudance? Mimochodem Norsko uznalo Hamas, a pokud jde o vyhladoveni Gazy, zastaveni penez z cel..., zmrazeni finacnich toku, niceni infrastruktury, dodavky zbrani jine politicke frakci. Mno, tomu rikam demokraticke postupy jako remen.

140398

23.7.2007 15:18

RE: Podivna logika

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140273

Ale pane Julián,vy nám přeci stále věšíte bulíky na nos.
Přeci je jasné, že voleb se mohli zúčastnit jenom ty správné
subjekty poplatné okupaci USA. Klidně bych to přirovnal k našim
volbám do takzvané Národní fronty, jenom s tím rozdílem, že v Iráku neměli jednotnou kandidátku.Podobně jako volby v USA.
Tam můžete také volit mezi velkým zlem - republikány a zlem menším - demokraty. Jiná strana není fakticky připuštěna.
Stejně "veselé" volby jsou také u nás.Když dostanu hlasovací lístky,tak první úvaha nastává, koho vlastně volit? Není snadné
rozhodování, protože všichni slibovali před volbami a potom, darmo mluvit.A pro jistotu někteří poslanci se nechají zvolit
za jednu stranu z jejím programem a potom v klidu nejspíše za prachy, přejdou do strany opoziční a nikomu to nevadí.
Proč potom pořádat volby? Jsou to zbytečně utracené peníze.
A v Iráku o "svobodných" volbách může mluvit pouze pokrytec anebo přímo lhář a úmyslný rozbíječ diskuzí!

140295

23.7.2007 20:27

RE: Podivna logika

Beruška 81.?.?.?

Reakce na 140295

No,já pochybuji i o legitimnosti voleb u nás.Kubiceho zpráva,naservírovaná Langerem novinářům pod nos...a po roce se zjistí,že to byla vymyšlená pomluva...a ticho po pěšině.

140314

23.7.2007 16:22

RE: Podivna logika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 140273

Správné věci?! To tedy bohužel ani omylem!!

http://www.prop.sk/nebezpecenstvo_zincenovaneho_ut...

USA své vnitřní ekonomické problémy řeší na úkor ostatních suverénních zemí, a to i vojenskou agresí! Pokročila v tom tak daleko, že vojenských akcí používá i ve vlastní zemi! O legitimitě takové demokracie můžete leda fantazírovat!

140301

24.7.2007 0:03

RE: Podivna logika

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 140211

Coze? Vlady v Iraku a Afghanu ze jsou legitimni? Co to je ja... Vite, clovicku, vlada v Iraku byla DOSAZENA Americany. Neni zvolena, to je jen parlament. Vlada je DOSAZENA Americany.
Opakuji naposledy - DOSAZENA.
To neni demokracie, ale Americano-kracie tak leda. Parlament nema moznosti k odvolani vlady a ma prijmou dokonce zakony typu ze na Iracke ropne bohatstvi maji pravo (tedy, na jeho tezbu) vyhradne Americke ropne spolecnosti... Ci treba zakon o tom, ze veskera setba se musi kazdy rok kupovat znovu (od Monsanta zakon) a generovat tak Monsantu zisk... A nesplneni techto podminek je, slovy Bushevika, duvod proc tam musime zustat, sirit tu jedinou spravnou - tu NASI demokracii [mrknutí jedním okem]

Vyhnul jste se take otazke legitimite valek a okupaci. Chci rici - ty vlady se tam nedosadili "z cireho nebe". Nejdrive tam Amici vlitli a udelali peklo, rozvratili obe zeme a az pak se dosazovala vlada!
Tomu jste se vyhnul obloukem, ale to je preci zaklad vseho a nelze se tomu vyhnout. 2x nelze proto, ze:
1) FBI nema zadne dukazy, ze Bin Laden stal za 9/11, cize Afghan je illegalni
2) Irak nema zadne ZHN, kterymi se argumentovalo, takze i zde je akce illegalni a navic slo o agresi neposvecenou OSN (OSN posvetila okupaci kvuli "stabilite", ale NE samotnou agresi, cize je stale illegalni)
3) prinasemi demokracie do zeme dosazovanim svych lidi do vlady a zbranemi uz prineslo 750 000 mrtvych civilistu (listopad 2006) ... to je co? Nic? Cislo? Statistika?

A na tomhle se mame podilet?! Tak to tedy ne! [naštvaný]

140323

22.7.2007 6:35

Opet za nas poklad

zednik 88.?.?.?

Tak se jednou prolaklo,ze s Benesem do Londyna odletela jeste jedna Dakota se zlatym Ceskoslovenskym pokladem, ze ktereho svrchovane britske kralovstvi financovalo vycvik Ceskoslovenskych vojaku pro bitvu o Anglii. Mozna to byl napad Chamberleina, ktery jiz tehdy zcela klausovsky uznaval NEVIDITELNOU RUKU TRHU. Povolanim byl obchodnik,takze PODLE BOJOVYCH TRADIC si Anglie opet v Cesku nauctuje, co je potreba. [bliji]

140216

22.7.2007 10:28

zase nas do niecoho zatiahnete

vlado 84.?.?.?

Uz to vidim, ze zase nas do niecoho zatiahnete. Ako aj v minulosti, doplatime na vasu blbost. Teraz sa zase zahravate s ohnom, pridavate sa na stranu USA, ktore este pred smrtou kopu ako zdochynajuci kon, ospravedlnujete si to vseliakymi debilitami, ale ked vas rusi rozstrielaju atomovkami, zase na to nevinne doplatia slovaci. jadrovy prach vietor zanesie aj na nase uzemie a pokapeme za vasu blbost. Starajte sa viac o svojich ciganov, bezdomovcov a o svoju zivotnu uroven a nemontujte sa ako spekulativny zlocinci USA do krajin, do ktorych vam nic nie je . Vam je hovno po tom ako ziju v irane, v iraku a inde. Starajte sa o seba a nezatahujte nas do svojich kseftov.

140225

22.7.2007 10:37

RE: zase nas do niecoho zatiahnete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 140225

Tak tomu říkám láskyplné bratrské napomenutí [chechtot]

140226

22.7.2007 17:50

RE: zase nas do niecoho zatiahnete

Genseric 206.?.?.?

Reakce na 140225

Ditto, milý Vlado! Tak tomuhle říkám moudrost hodnou zvážení českými lokaji. Oč je dnešní projev zbabělosti českého národa horší než v osmatřicátém a osmačtyřicátém roku minulého století je skutečnost, že dnes na rozdíl od minulých případů je náš národ skutečně svobodný si zvolit nejsprávnější politickou cestu bez vojenského tlaku z vychodu či západu. Na rozdíl od minulého století by češi měli být dnes moudřejšími na základě zkušeností ze své historie v minulém půlstoletí. Bludy komunistického Československa se vždycky pohodlně dávaly za vinu 1.5 milionům komunistů v 15 milionovém státu. Komu se bude v budocnosti spílat v demokratickém státu, kde 51% občanů rozhoduje?

140243

24.7.2007 21:45

RE: zase nas do niecoho zatiahnete

Robocrep 85.?.?.?

Reakce na 140243

>Ditto, milý Vlado! Tak tomuhle říkám moudrost hodnou
>zvážení českými lokaji. Oč je dnešní projev zbabělosti
>českého národa horší než v osmatřicátém a
>osmačtyřicátém roku minulého století je skutečnost, že

Pominu to, že urážíte český národ - co to sousloví znamená nemá totiž vůbec nic společné s vládnoucí třídou (skoro už ani řeč).
V tomto státě nerozhoduje žádných 51% občanů!!! To by teoreticky platilo v případě, že by byla volební účast 100% a tématem voleb by bylo, zda se připojíme k okupantským státům. Český národ jako takový nemá žádnou možnost o něčem rozhodovat.

140383

22.7.2007 12:04

Malá oprava

LJM 85.?.?.?

VYŠKOV NELEŽÍ V ČECHÁCH!

140228

22.7.2007 12:22

RE: Malá oprava

koala 81.?.?.?

Reakce na 140228

A kde???V Australii???? [chechtot]

140229

23.7.2007 19:37

RE: Malá oprava

LJM 85.?.?.?

Reakce na 140229

Proč v Austrálii? Leží přeci na Moravě. A to nejsou Čechy.

140310

22.7.2007 12:41

RE: Malá oprava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 140228

tak demokraticky zvoleni...ale vsak hamas bol tiez demokraticky zvoleny...akosi mi to nesedi su dve tri alebo iba jedna demokraCIA...ta co vyhovuje nam alebo im???

140231

22.7.2007 14:48

RE: Malá oprava

LACO 82.?.?.?

Reakce na 140228

To je pravda, Chcharstán Čechy nejsou. [chechtot]

140232

23.7.2007 19:38

RE: Malá oprava

LJM 85.?.?.?

Reakce na 140232

Vyškov neleží ani v Chacharstánu. To si patrně pleteš s Ostravskem.

140311

22.7.2007 21:01

RE: Malá oprava

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 140228

Takze Morava nelezi v Cechach? Zrejme Vyskov patri k Pobalti [chechtot]

140253

23.7.2007 1:03

RE: Malá oprava

Pasant-x 85.?.?.?

Reakce na 140253

MORAVA, jak už je zřejmé z názvu, neleží v Čechách, ale na Moravě. Tam byla kultura a civilizace už v době, kdy v Čechách ještě za účelem zvýšení si rozhledu šplhali po stromech. Byly to Čechy, které převzaly moravskou kulturu, a ne naopak. Za což se pak Čechové tak udatně bili na Bílé hoře... Kdo tam vykrvácel je známo. Takže, na Vašem místě bych si zopakoval nejen zeměpis, ale i trochu dějepisu. A přestal hloupě rýpat...

140262

23.7.2007 1:41

RE: Malá oprava

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 140262

Jestli nevite ze kdyz nekdo napise Cechy, ze tim mysli Ceskou Republiku, tak se s tim clovekem nema ani cenu bavit.
Nic proti Moravanum nemam, ale tak nechci rejpat.
[velký smích]

140263

23.7.2007 19:42

RE: Malá oprava

LJM 85.?.?.?

Reakce na 140263

Nedělej ze sebe ještě hloupějšího, než doopravdy jsi. Když někdo řekne Čechy, tak se tím myslí Čechy, tedy Bohemie. Když někdo řekne, Morava, myslí tím Moravu a nikoliv Čechy. Čechy nebo-li Česko tvoří pouze 2/3 rozlohy České republiky, zbytek je Morava a Moravské Slezsko.

140312

24.7.2007 1:45

RE: Malá oprava

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 140312

V clanku se pise, ze se budou cvicit ve Vyskove. To znamena v Ceske Republice. A nebo uz ma Morava svoji vlastni zemi? [oči v sloup]
Mozna ze by si to prali, ale maji smulu. Jsou jen soucasti CR. [vyplazený jazyk]

140333

24.7.2007 20:13

RE: Malá oprava

LJM 85.?.?.?

Reakce na 140333

Opět se mýlíš! V článku se píše, že Britové budou cvičit v Čechách.... a následně je tam zmínka o Vyškově, který v Čechách neleží, nikdy neležel a nikdy ležet nebude.

Morava je vlastní zem. Moravu jako samosprávný celek však komunisti zrušili tzv. pseudoreformou státní správy, která byla stvrzena sociálnědemokratickou pseudoreformou v roce 2001. Byly uměle vymyšleny jakési kraje, aby se zamezilo vytvoření česko-moravského pluralismu!

Moraváci mají smůlu, že jsou jen součástí ČR? Souhlasím s tebou. Mají tu smůlu a kdyžtak čtu tvoje a jiné podobné příspěvky českého šovinistického ražení, je mi Moraváků líto, ač jsem Čech. Ale nic netrvá věčně. Jak psal pan Dohnal ze strany Moravané: Kdo by byl řekl před 20 lety, že se rozdělí Československo???

140374

25.7.2007 2:37

RE: Malá oprava

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 140374

Nevim proc se "navazis" do me. Proc to nenapises editorovi, ktery to sem pridal.
Ja jsem jen napsal, ze VYSKOV lezi v CR, coz nezapres.

140405

24.7.2007 11:12

RE: Malá oprava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 140312

Tak to se pletete. Plati: Cechy + Morava + Slezko = Cesko. Prave proto ten termim byl vymyslen (obnoven?), aby nedochazelo k diskuzim, ze Cechy != CR.

140354

24.7.2007 20:26

RE: Malá oprava

LJM 85.?.?.?

Reakce na 140354

Rovnice Čechy + Morava + Slezsko = ČESKO je už z principu blbost. Česko nikdy nemůže být neutrálním názvem společného státu. Také lži Lidových novin o názvu Česko, doloženém v roce 1777, jsou zcela průhledné. Je zamlčováno, že v roce 1777 se poprvé zmiňují Česko, Morava, ..... Název Česko je jiným tvarem slova Čechy, nebo-li Čechie nebo-li Bohemie. Česko se polsky řekne Czechy (= Čechy), rusky Čechija (= Čechy), německy Tschechien (= Čechy). Moraváci mají přinejmenším právo na samosprávu, která jim byla odebrána bez jakéhokoliv důvodu. Ani tisíckrát opakovaná lež nikdy nebude pravdou. Čechy Čechům, Morava Moravákům!

140375

23.7.2007 14:52

RE: Malá oprava

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140262

Jsem z Moravy a dle meho nazoru a vetsiny lidi tohoto regionu, kteri odmitli nacionalne orientovane strany v 90-tych letech si dovolim tvrdit, ze Morava je soucasti Ceskeho statu. Od dob ceskych kralu existovali zeme korunu ceske a v nich byla i Morava. Markrabe byl vetsinou korunni princ ci jiny vyznamny clen kralovske rodiny. Nema smysl se hadat o pomlcky a slovicka.

140289

23.7.2007 21:35

RE: Malá oprava

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 140289

Co je na tom pravdy , ze Moravaci jsou vlastne Slovaci kteri nedosli do Prahy ? [velký smích] Nic ve zlym , ja tam na Moravu jako cyclista na vinny cyclostezky ktery jsou pomerne casto inzerovany v cyclocasopisech taky nekdy rad zavitam a priznam se , ze sem jich navzdory vsem ceskym nedomyslenym zakonum s ruznejma zastavkama ve sklipku u sklenicky s dobrym mokem a u dobry klobasky v chladnym sklipku uz dost projel . Asi proto , ze na Morave hodne poboznych lidi chodi do kostela se me tam vyskytnul nezapomenutelny obraz pro bohy a verte ze by se na to zjeveni cumel Papez i z cirkvi s hubou dokoran ! Videl jsem tam cihat na ty polni spojovaci linii mezi knajpou a kostelem ve vesnici na sedreny stary dedky policajty kterym z lasky k bliznimu rozdavali asi za to ze dreli cely zivot stedry pokuty a tak abych nebyl buzerovan jsem sjel z polni cesty kde potkate nanejvys cyclistu nebo traktor do pole kde se ze me abych tem erarnim kasparum nemusel dat ani sestak stal na par okamziku pesak . [chechtot]

140316

24.7.2007 0:36

RE: Malá oprava

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140316

Eště, aby něco ve zlém. Koneckonců píšu česky. Neříkám, že s bůhví jakým pravopisem. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

140328

24.7.2007 6:59

RE: Malá oprava

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 140328

Tak si to tak pane Bartosek neberou , ja to po nich prectu ! [smích]

140346

24.7.2007 8:42

RE: Malá oprava

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 140316

>Co je na tom pravdy , ze Moravaci jsou vlastne Slovaci kteri
>nedosli do Prahy ? [velký smích]

Co se tyce Prahy, tak to vidim spis na variantu ala d-fens [mrknutí jedním okem] :

Pámbu jde a nese obrovský pytel plný ču*áků. Najednou se mu pytel roztrhne a všichni se vysypou. Bůh zpočátku jeví tendenci je sebrat, ale vida to množství a rozptyl, mávne rukou a řekne, no nic, tady bude Praha.

140349

24.7.2007 8:54

RE: Malá oprava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 140349

To se mi líbí, tyto prosté lidské vsuvky v hromadách geniálních teorií všeho druhu [velký smích]

140350

24.7.2007 15:03

RE: Malá oprava

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 140349

Ja znam hodne Prazaku, ale z nich jen asi tretina je tam narozenych. Vetsina se tam bud privdala a nebo tam dojela za praci(a to i z Moravy) a uz tam zustala.
Takze ty se za "prave" Prazaky povazovat nemohou(i kdyz si to mysli). [vyplazený jazyk]

140361

22.7.2007 14:56

Těm Pitrům a Krejčířům..

LACO 82.?.?.?

..a podobným se vlastně ani nedivím. Ne, že bych je obdivoval či jejich činy schvaloval, ale tu parodii, zvanou současná Česká Republika nelze brát vážně, tak proč jí "neojebat", žijeme jen jednou a jak moudré heslo praví: Kdo nekrade hodinu, ten okrádá rodinu! [chechtot]
Jediné řešení současné situace se jmenuje hromadná defenestrace.. [pláč]

140233

22.7.2007 18:53

Nádherný článek

rickover 86.?.?.?

[chechtot] Akorát nechápu, kohože to irácká a afghánská armáda "okupuje", svojí vlastní zemi lze vlastní armádou nějak "okupovat"? [chechtot] [chechtot] [chechtot] , inu co nadělám, česká armáda také vlastně "okupuje" Českou Republiku a naše volby také vlastně byly "svobodné" a "demokratické" pouze za komunistů.

Afghánci kašlali a kašlou na Taliban a Iráčané zase na Hussajna, těch pár bezvýznamných talibanských, baasistických a alkajdistických pobudům, co se zmůžou leda na to odpálit tržiště plné Afghánců, popř. Iráčanů afghánská a irácká armáda za pomoci svých spojenců vystřílí a Evropanům, co podporují Taliban, alKajdu a BAAS zbyde jen pocit bezmocného vzteku, který jim upřímně přeji.

140246

22.7.2007 19:47

RE: Nádherný článek

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 140246

Ben Hure, odhaduji tě na 450$ týdně. Typická sůl země. Ostatně, i v Kalifornii jsou popeláři třeba a pochybuji, že by ten bordel uklidili žoldáci z U.S. Marine v rámci brigády neoconské práce. Takže hlavu vzhůru a příjemný kontakt s kalifornskými odpadky, Hure. [vyplazený jazyk]

140250

23.7.2007 1:48

RE: Nádherný článek

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 140250

A kolikpak asi vydelavas ty? Nekdo snad ten bordel uklizet musi. Zadny dobrovolnici to delat nebudou.
Radsi budu delat u popelaru, nez lezet v krabici pod mostem a kourit majorku. [oči v sloup]

140264

22.7.2007 21:45

RE: Nádherný článek

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140246

Mily pane Rickover, teda, jestli vsichni vasi lide jsou tak chytri jako vy, zda se mi, ze vsechny tragedie ktere se vam behem historie staly byly jen pokusem zemekoule zbavit se plevelu.
Kdyz se podivame ne funkci soucasne Iracke armady, ktera je v podruci okupantu a musi delat to co je ji poruceno z USA.
Prirovnal bych to k okupaci CS po roce 68. kdyz napriklad Ceska policie delala to co ji bylo poruceno z Moskvy.
Mnoho rodicu ze soucasnych "Elit" bylo prave takto zamestnano. Nestitili se niceho.
Mozna, kdyz by jste se poptal pribuznych najdete lampasaky kteri maji sladke vzpominky na doby kdyz neco znamenali.

140255

22.7.2007 22:01

RE: Nádherný článek

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140246

Každá armáda má nějakého zřizovatele - obyčejně vláda vlastní země.
Vláda v Iráku a v Afganistánu jsou loutkové vlády, které
zcela neodpovídají legitimitě. Jejich rozhodování je podřízeno
okupačním jednotkám,proto také legitimita armád těchto zemí
je hodně diskutabilní.
Mocenská i politická situace v těchto zemích je zcela nejistá
a hlavně situace okupantů se výrazně s časem zhoršuje.
V Afganistánu je situace podobná jako byla za okupace SSSR
a nevím , co zde pohledává NATO, což má být především obranná
aliance.
V Iráku jsou okupanti v daleko horší situaci, kdy jsou celá
území držena různými osvobozeneckými skupinami a země spěje
k rozpadu.
Za této situace hovořit o legálních armádách v Iráku a v Afganistánu je hodně nadnesené tvrzení.
Jde pouze o zbožné přání pana Rickovera anebo úmyslná lež.
Pan Rickover se mýlí anebo "úmyslně" mýlí, což potom
je na pováženou v takové diskuzi pokračovat.

140257

22.7.2007 22:04

fakt okupacne?

listonos 85.?.?.?

Ako mozu byt iracky obcania okupacnymi silami v iraku? Pripadne afganci v afganistane. Vsak to je uplne cielena demagogia za ktoru by sa nemuselo hambit ani UV KSC alebo svojho casu nemecka NSDAP. Ale vsak, co by sme si nepovymyslali ko...iny, co citatelia chcu to aj dostanu, aj keby to malo popierat fyzikalne zakony. Cely clanok neni nic len trapny bulvar.

140258

22.7.2007 22:40

RE: fakt okupacne?

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140258

Je nutné vzít na vědomí, že situace v Iráku a v Af. je silně narušena přítomností cizích okupačních armád, kdy i struktura armád je značně jiná, než by naše chápání národní armády jako takové obnáší. Vojáci jsou zde spíše žoldnéři, nájemní vojáci, kteří budou sloužit tomu, kdo bude mít po okupaci cizími vojsky , skutečnou moc.A kdo bude vládnout skutečnou mocí v těchto zemích je hodně ve hvězdách. Vypadá to spíše na islamisti, což zrovna dobrá politická prognoza pro západní svět není.Ale takový nebezpečný vývoj byl USA znám a teď dochází pouze k jeho realizaci.
Obávám se, že vojenský vývoj je již pouze konečnou křečí
okupantů s USA v čele.Politika se nedá vyhrát válkou.
Těžko v Iráku USA vymění obyvatelstvo , které je ve 100% proti
okupaci a neudržitelnost vojenského řešení v Iráku je známo
i velké části voličů v USA.
Bushova politika povede do Vietnamského syndromu, z ještě většími
hlavně politickými škodami, které jsou již dnes patrny.

140259

22.7.2007 23:16

RE: fakt okupacne?

Kubyk... 76.?.?.?

Reakce na 140259

>Obávám se, že vojenský vývoj je již pouze konečnou křečí
>okupantů s USA v čele.Politika se nedá vyhrát válkou.

Ale, neobavate pane Pelesko, vy si to zcela zjevne z celeho srdce prejete.

>Těžko v Iráku USA vymění obyvatelstvo , které je ve 100% proti
>okupaci a neudržitelnost vojenského řešení v Iráku je známo
>i velké části voličů v USA.

No Amedinezad ho take nevymeni. A tech vasich sto procen, co jste si vycucal z prstu je nesmysl. Cizacke arabske vyzbrojene skupiny podporovane predevsim Iranem to vrazdenim nevinnych lidi na trziztich vyresi?

140260

24.7.2007 1:08

RE: fakt okupacne?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140260

http://www.novimky.cz/zahranicni/vychod/poradce-irackeho-premiera-obvinil-usa-ze-spojenectvi-s-vrahy_118878_bhu3p.html
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/stazeni-usa-z-iraku-do-dubna-2008-schvalila-snemovna_118791_pk989.html
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/bush--vlada-v-bagdadu-zklamala--v-iraku-zustavame_118770_2utpr.html
http://www.novinky.cz/zahranicni/vychod/valka-v-iraku-muze-trvat-desetileti-varuje-americky-velitel_118600_5563t.html
http://www.novinky.cz/zahranicni/vychod/az-130-mrtvych-civilistu-po-letckem-utoku-v-afganistanu_118043_bvedgf.html
http://www.novinky.cz/zahranicni/vychod/afgansky-president-se-zlobi-na-jednotky-nato_1176020_uhpp.html
http://www.blisty.cz/art/35394.html

140329

23.7.2007 0:24

RE: fakt okupacne?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140258

Podle vas tedy vlada pana Hachy v Cechach byla tedy legitimni?
Tohle co se deje v tech ubohych zemich napadenych bezduvodne zatim nekontrolovatelnymi Zionisty je absolutni bezpravi a jen slepy, nebo nekdo s ulteriornimi zajmy to muze nevidet.
Jaky je vas zajem v tomto znasilnovani tech nevinnych zemi. Chcete snad pouzit velkeho bratra a jeho hloupe pribuzne k tomu aby vas zbavili nepritele?

140261

23.7.2007 2:03

RE: fakt okupacne?

listonos 85.?.?.?

Reakce na 140261

Preco ste v tom prirovnani nepokracovali dalej? Napriklad tym, ze Husajn nebol vlastne o nic horsi ako Masaryk s Benesom - napriklad. Alebo ze by Masaryk nebol vlastne o nic lepsi ako Husajn? To vase prirovnanie "pajda" na obe nohy.

140265

23.7.2007 4:35

RE: fakt okupacne?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140265

Inu, proc tedy v tom prirovnavani nepokracovat.
Ne, ale k panu Masarykovi, ale porovnejme minuly Iracky rezim s tim soucasnym.
Jak jiste vite, tak vetsina Iracanu, kdyz se jich zeptate vam rekne, ze by radeji meli pana Sadama, nez tuto bandu dobyvatelu.
Pan Sadam, mir jeho pamatce, prakticky udrzoval mir v te oblasti. A co je to nejhorsi, presto, ze nejvetsi problem s nim nebyly zbrane hromadneho niceni, ale, pamatuji si to jako vcera, kdyz pani "Pelossi" rikala: on prispiva Palestinskym pozustalym po mucednicich 25000 dollary.
Tedy duvod pro znasilneni Iraku byla ochrana Israele.
Odstranenim Sadama se Israel mel stat strediskem moci podporovnaym USA.
Ale, nekomu nedoslo, ze odstranenim Sadama se odstrani zabrana k animosite kterou k sobe pocituji Sunni a Shia. A co vice, ze ztracenim kontroly nad Shia casti, tato se spoji s Iranem. Pro Iran to bylo prilis lakave sousto nez aby to nechali na pokoji.
Takze misto Israelske hegemonie na Strednim Vychode se ted USA hrabou po lokty v zumpe.
Ale, co je horsi, vcera podepsal Iran a Syrie smlouvu o obrane.
To prave v case kdyz USA je unavena celou tou valkou a Zionismem. Vsichni zide mohou byt USA ukradeni, takze kdyz se neco stane, nebude se jim chtit bojovat za nejake spocene Rusaky kteri ted Svatou zemi okupuji.
Vy si muzete rici co chcete, diskutovat az se vam ples opoti, ale pravda je jinde.

140266

23.7.2007 4:51

RE: fakt okupacne?

Kubyk... 76.?.?.?

Reakce na 140266

> Jak jiste vite, tak vetsina Iracanu, kdyz se jich zeptate vam
>rekne, ze by radeji meli pana Sadama, nez tuto bandu dobyvatelu.

Kolika Iracanu jste se ptal, ze to vite tak jiste?

> Pan Sadam, mir jeho pamatce, prakticky udrzoval mir v te
>oblasti.

Pan Sadam Hussein, ktereho Iracani odsoudili za hromadne vrazdy a popravili nechal zavrazdit milion lidi a za dasi milion smrti je zodpovedny. Cest jeho pamatce muze vzdavat pouze pomatenec, ne Iracan. Temer kazda rodina v Iraku je jeho blahodarnym rezimem postizena.

>A co je to nejhorsi, presto, ze nejvetsi problem s nim
>nebyly zbrane hromadneho niceni,

Jeste dnes umiraji v Iranu lide na chemicke zbrane pouzite Sadamem v Iracko-Iranske valce, tak o cem to tady mluvite ?

>ale, pamatuji si to jako vcera,
>kdyz pani "Pelossi" rikala: on prispiva Palestinskym pozustalym
>po mucednicich 25000 dollary.

Ano, Sadam vyplacel matkam deti, ktere vrazdili v Izraeli tuto sumu. To je prokazana vec. Reagovat na dalsi vase korektni zvasty je ztrata casu.

140267

23.7.2007 5:30

RE: fakt okupacne?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 140267

Pane Kubyk, zase s tim, "kolika lidi jste se ptal".
Reknu vam jedno, cast dne ztravim ctenim novin a novinek na www ve ctyrech jazycich. Snazim se byt objektivni.
Jestli vite, jsou lide kteri ziji v cizich zemich a informuji ostatni kteri tam nejsou. Rika se jim novinari. Tedy, usetri vam penize za cestovani.
Napriklad novinari z Israelskeho "Haaretz" kteri minuly tyden napsali, ze Israel ma potize se shromazdovanim armady, protoze mladi lide nechteji slouzit. Dokonce, aby nalakali mlade muze, tak musi ukazovat sve vojandy nahate. A to bylo i na "Eretz"
Co se tyce pana Sadama, myslel jsem, ze on zabil sest milionu. To je prece to vase stastne cislo. Nebo milion sestkrat?
Pane Kubyk, americani zabili deset milionu Iracanu, tedy desetkrat tolik.
Sadam byl zavrazden v ostudnem procesu odsouzenem celym svetem, protoze toho mnoho vedel. To prece vi kazdy.
Jak by mohl zabit tolik lidi? A nenasli se hroby. A proc nejsou zadni vdecni Iracane?
Jeste dnes umiraji lide na chemicke zbrane? Ze vas huba neboli, no, jste holt zvykli lhat.
Co to "depleted uranium"? O tom se nezminite vy hypokrite? Co bombardovani fosforem?
A ze vyplacel penize pozustalym hrdinu? Kolik dostane vdova po vrahovi z Ameriky? A to nemeli tolik odvahy se objetovat. Skryvali se za pancerem sve techniky a v kabinach letadel. Tak co, A oni nemeli s tou zemi (Ti okupanti) co delat jen to, ze chteli dobrodruzstvi.
Palestincum byla zeme ukradena a maji plene pravo ji vybojovat zpatky.

140268

23.7.2007 22:40

RE: fakt okupacne?

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140267

Odpor běžného obyvatelstva v Iráku proti okupaci narůstal postupně, jak se zhoršovaly podmínky k životu a bylo odhaleno mučení a vraždění, které provádějí okupační síly USA na obyvatelstvu -
Abu Graib a již odsouzené vrahy US army. Odsouzeno již několik
vojáků bylo, ale to zdaleka není skutečný počet okupantů, kteří se na vraždění a mučení podíleli.Také několik britských vojáků je hnáno před vojenské tribunály za podobné jednání - mučení civilistů a podobná zvěrstva.
Nevím, kolik je opravdu osob zadržovaných na vině, kteří jsou bez soudu zadržováni několik let bez soudu na americké základně na Kubě a tam pravidelně mučeni.
USA , které se honosí demokracií se pod vládou zločince Bushe, chová stejně jako nacisté za II. světové války v Rusku.
Proto dnes celý demokratický svět, až na pár "řiťolezných" států
a hlavně jejich proradných vlád, odsoudilo a odmítá okupaci Iráku.
Pouze pan Kubyk nám zde bude předvádět, jak se komponují rozkladné příspěvky, které nemají sloužit k diskuzi, ale tuto
diskuzi torpedovat,zamezit jí, protože některým lidem hrozně
vadí, že vůbec taková diskuze na tohle téma na Zvědavci probíhá.

140318

24.7.2007 1:14

RE: fakt okupacne?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140266

Hmm, rikate obranny pakt Iran-Syrie.
http://www.atmonline.cz/news/2007/cervenec/230707b.htm
A kdyz k tomu pridam, ze Kongres ma od srpna prazdniny. Pravda minule leto si mohl dovolit Teheran byt velmi zdrzenlivy, protoze s Libanonem nemel popdepsany zadny obranny pakt.

140330

Příspěvků: 65

22.07. 02:32 Pramen  Jednou jsme v NATU a máme smluvní závazky,které jsme povinni plnit.
22.07. 11:03 Tony-66  RE: Jednou jsme v NATU a máme smluvní závazky,které jsme povinni plnit.
23.07. 18:18  RE: Jednou jsme v NATU a máme smluvní závazky,které jsme povinni plnit.
22.07. 02:33 Julian  Podivna logika
22.07. 06:23 Tom  RE: Podivna logika
22.07. 06:24 karel4u  RE: Podivna logika
22.07. 09:49 Tom  RE: Podivna logika
22.07. 09:53 Tom  RE: Podivna logika
22.07. 08:07 peter bezo  RE: Podivna logika
22.07. 16:43  RE: Podivna logika
22.07. 21:12  RE: Podivna logika
23.07. 07:00 Julian  RE: Podivna logika
23.07. 14:47 Rene Bartosek  RE: Podivna logika
24.07. 05:04 Julian  RE: Podivna logika
24.07. 06:16 Datel  RE: Podivna logika
24.07. 17:05 Pramen  RE: Podivna logika
25.07. 00:56 Rene Bartosek  RE: Podivna logika
23.07. 15:18 Pramen  RE: Podivna logika
23.07. 20:27 Beruška  RE: Podivna logika
23.07. 16:22  RE: Podivna logika
24.07. 00:03 trodas  RE: Podivna logika
22.07. 06:35 zednik  Opet za nas poklad
22.07. 10:28 vlado  zase nas do niecoho zatiahnete
22.07. 10:37  RE: zase nas do niecoho zatiahnete
22.07. 17:50 Genseric  RE: zase nas do niecoho zatiahnete
24.07. 21:45 Robocrep  RE: zase nas do niecoho zatiahnete
22.07. 12:04 LJM  Malá oprava
22.07. 12:22 koala  RE: Malá oprava
23.07. 19:37 LJM  RE: Malá oprava
22.07. 12:41  RE: Malá oprava
22.07. 14:48 LACO  RE: Malá oprava
23.07. 19:38 LJM  RE: Malá oprava
22.07. 21:01 Romanov  RE: Malá oprava
23.07. 01:03 Pasant-x  RE: Malá oprava
23.07. 01:41 Romanov  RE: Malá oprava
23.07. 19:42 LJM  RE: Malá oprava
24.07. 01:45 Romanov  RE: Malá oprava
24.07. 20:13 LJM  RE: Malá oprava
25.07. 02:37 Romanov  RE: Malá oprava
24.07. 11:12  RE: Malá oprava
24.07. 20:26 LJM  RE: Malá oprava
23.07. 14:52 Rene Bartosek  RE: Malá oprava
23.07. 21:35 Kadence crazy  RE: Malá oprava
24.07. 00:36 Rene Bartosek  RE: Malá oprava
24.07. 06:59 Kadence crazy  RE: Malá oprava
24.07. 08:42 Pavel -Čert- Němec  RE: Malá oprava
24.07. 08:54  RE: Malá oprava
24.07. 15:03 Romanov  RE: Malá oprava
22.07. 14:56 LACO  Těm Pitrům a Krejčířům..
22.07. 18:53 rickover  Nádherný článek
22.07. 19:47 Pavel Bočan  RE: Nádherný článek
23.07. 01:48 Romanov  RE: Nádherný článek
22.07. 21:45 karel4u  RE: Nádherný článek
22.07. 22:01 Pramen  RE: Nádherný článek
22.07. 22:04 listonos  fakt okupacne?
22.07. 22:40 Pramen  RE: fakt okupacne?
22.07. 23:16 Kubyk...  RE: fakt okupacne?
24.07. 01:08 Rene Bartosek  RE: fakt okupacne?
23.07. 00:24 karel4u  RE: fakt okupacne?
23.07. 02:03 listonos  RE: fakt okupacne?
23.07. 04:35 karel4u  RE: fakt okupacne?
23.07. 04:51 Kubyk...  RE: fakt okupacne?
23.07. 05:30 karel4u  RE: fakt okupacne?
23.07. 22:40 Pramen  RE: fakt okupacne?
24.07. 01:14 Rene Bartosek  RE: fakt okupacne?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,94 Kč
Euro
26,24 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 153,71 Kč
1 unce stříbra
501,25 Kč
Bitcoin
426 318,99 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 752