Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 18.52 Kč
$1 CAD = 15.95 Kč
$1 AUD = 14.76 Kč
1 € = 25.85 Kč
1 £ = 30.25 Kč
1 CHF = 17.04 Kč
100 rublů = 59.22 Kč
1 unce zlata = 17266 Kč
Poslední aktualizace 03.07. 18:22 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 130
Abych pravdu rekl, vubec me nezajima jestli naciste zavrazdili 8 milionu, 6 milionu nebo "jen" 4,4 miliony zidu.
Samotna myslenka na to, ze nejaky zrudny rezim muze poslat miliony nevinnych lidi na smrt jen pro jejich etnicky puvod nebo nabozenstvi je natolik odporna, ze se mi chce zvracet nad clovekem, ktery neco tak hnusneho jako je tento clanek napsal.
138964
2.7. 7:21
RE: Hnus
Blue
litr (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?
A nad lidmi, kteří si z holocaustu udělali kšeft a dojnou krávu, se vám zvracet nechce?
138967
Nad lidmi kteri si udelali z neceho kseft se mi zvracet nechce. Neni to sice hezke, ale je to jen o penezich. Penize budou a my nebudem. Ale nenavist a rasismus hnusem zustanou.
138978
peníze jeden z pilířů moci. Prozradil jste více, než jste chtěl.
139014
Jen jaktu diskusi sleduju, je vidět, že jsou to dost zakomplexovaní lidé ti antisemiti. Ten pohled na svět očima ze nějaká skupina lidí je celosvětově spiknutá apod...Většinou toho moc nedosáhli,či si osobě myslí, že mají na víc a tak to dopadá.
Část mé rodina v táborech zemřela,je pravda, že jsme rodina poměrně bohatá, majetek místních antisemitů bychom asi koupili za nějaké dorbné...ale podnikáme, makáme, bez nějakých podpor celosvětového židovstva a pod., k těm se dokonce vůbec nehlásíme. A´t si kvákají co chtějí, když nemají co dělat,cítí se tak silně pronásledování celosvětovým židovstvím atd atd a stačí jim to ke štěstí. Blahoslavení chudí duchem...(byť toto je z NZ).
194336
Já tozas tolik neprožívám. To byla trochu póza, hra. Jsem s celou rodinou myslím hodně v pohodě, pohodlné vysmáté spokojené večery po práci, golfík pěkně na zahradě, občas tenisek na travičce stříhavé majordomem...co mohu v u nás v ČR v létě víc ...no a pak si večer člověk počte nějakoi diskusi, kde nějací nazis z paneláků cosi píšou...zívne a něcojim napíše...dek sivěneček i rakvičku, těch 20 korun je asi tk maximum co naštěstí nazis vyděljí, víc toho neumí ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
194773
Malokedy sa stane,ze niekto kto prispieva do fora, zacne prispevok s jeho vlastnym nickom...Upresnim, HNUS STE VY!
139074
Diky, vzal jste mi to z klavesnice. I kdyby tam vyvrazdili "jen" 1000 lidi, tak je to moc, zide nebo nezide, to je jedno. Pochybovani o historii (nebo cemkoliv) je fajn, ale tohle je trosku mimo. Rekneme, ze spiklenci lzou a fakt tam zahynul jen zlomek lidi, tak co se stane? Pretisknou se ucebnice a popiraci budou spokojeni? Nebo co jako bude dal?
138972
tady jde o jediné- holocaust se stal politickým nástrojem, který má zkrze širokou medializaci a její nafukování do olbřímích rozměrů (za současného opomíjení nežidovských obětí z důvodu snahy o exkluzivní práva na to být obětmi tohoto zločinu) držet svět nežidů v šachu, zakázat jim kritiku Židů a jejich politiky (např. vůči Palestincům) a vysadit tak tento národ na piedestal, ze kterého bude moci svět více či méně nepozorovaně měnit k obrazu svému. Co je to za obraz, se lze dozvědět z jejich výroků na adresu nežidů a z výroků jejich náboženských autorit a písem, včetně politicko-náboženských vizí, kterými jen kvetou. Holocaust je zároveň nová možnost pro židy jak spílat zlému nespravedlivému světu, a utvrdit se tak v národní židovské idei věčných trpitelů od zlých pronárodů, a to pro Mesiáše, coby vyvolený lid.
Že jsou mnohdy útoky nežidů na židy, provokovány jimi samými, pro toto psychotické sebeutvrzování v roli obětí, je věc jiná.
"I kdyby tam vyvrazdili "jen" 1000 lidi, tak je to moc"
Ano je to moc. Tak proč hovořit pouze o 4-6 mil Židů, když v téže válce zahynulo například i 20-30 mil Rusů? Mají jedni právo na širokou medializaci, politickou nedotknutelnost a nekritizovatelnost a oplakávání vlastních pozůstalých okolním světem více než druzí?
139008
Ale o to sa predsa majú starať samotní Rusi, nie jezuiti alebo Marťania.
194846
>I kdyby tam vyvrazdili "jen"
>1000 lidi, tak je to moc, zide nebo nezide, to je jedno.
>...Rekneme, ze spiklenci lzou a fakt tam zahynul jen
>zlomek lidi, tak co se stane? Pretisknou se ucebnice a popiraci
>budou spokojeni? Nebo co jako bude dal?
Výborně!! Tohle je totiž přesně můj argument proti sionistům! Někteří sionisté jsou totiž takoví rasisté, že je ostatní zločiny nacismu vůbec nezajímají, a ječí, že popírání holokaustustu = obhajoba nacismu. Pro tyto nadlidi je rozpoutání válek, zničení měst a smrt milionů gójů prkotina, tudíž popřením holokaustu dělá popírač z nácků slušné lidi. Není lepší způsob, kterým by se tito rasističtí nadlidé mohli odhalit!
Samozřejmě, že nacistický režim zůstane ohavným, i kdyby zabil jen jednoho Žida; já tvrdím, že i kdyby nezabil žádného - to, co spáchali mimo to, na jejich historické odsouzení stačí. A naopak: i jeden zabitý Žid, jen proto, že je Žid, je zločinem. Proto skutečně ta čísla nejsou tak podstatná.
Podstatné je něco jiného: kdo a proč trvá na šesti milionech za každou cenu a prosadil dokonce do EU trest za pochybování o tomto numeru?
139030
Člověku je, ať chcete nebo ne, přirozené pochybovat, a to i o uzákoněných "pravdách" (o těch zvlášť). O TOM byl článek, tak proč zvracíte?
Pokud by byla pravda, že židovský element kontinuálně historicky škodí lidstvu, pak je na místě řešení podobné léčbě rakoviny.
138975
Nevim, co myslite tim zidovskym elementem. Takove vyrazy pokud vim pouzivali jen naciste.
Ja sam si myslim, ze zadny narod neni horsi nebo lepsi nez jiny narod, natoz aby skodil lidstvu. Odpor chovam naopak k rasistum, antisemitistum a jinym zrudam. Ty povazuji za rakovinu a navrhoval bych hodne radikalni lecbu.
138980
Nevím, jestli pojem "židovský element" požívali právě nacisté, ale o rovnosti národů si můžete přečíst v Talmudu - pokud se k němu nedostanete, pak doporučuji ke studiu Dějiny Judaismu od Chouraquiho, vydaly v češtině Harvardské fondy. Tam se mj. dočtete, že holocaust je zápalná očistná oběť. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
139002
No, vy navrhujete radikalni lecbu proti tem kteri se vam nelibi.
Rasisti, antisemitiste a zrudy.
Ani si to neuvedomujete, ale jste na stejne strance jako nacisti. Mate sice spolecnou touhu zbavit spolecnost zrud, ale vzasade zastavate se tech svych.
Pan Hitler mel sve duvody proc se chtel zbavit zidu.
Rozkladali mu jeho vlast. Vzdyt, on sam rika, ze proti nim nic nemel.
Oni vypovedili Nemecku valku. Tedy byli "kombatanti". Dnes by byli zavreni do "Guantanama".
Byla to valka, a vas slovnik ukazuje, ze kdyby na to prislo, byl by jste stejny jako ti ktere nenavidite.
Mimochodem, co o te Palestine. Israelske Sudety?
139073
Zidovsky element, jak to vysvetlit.
V soucasnosti je tezke si nevsimnout toho, ze vsude v politice, tedy v USA jsou lide, kteri davaji prednost Israeli pred USA.
Pritom, kdyz se podivame kdo jsou, vychazi nam, ze bud jsou zide, jako napriklad "Lieberman", ktery nevaha poslat Americke vojaky na smrt jen aby byl Israel "chranen". Snazi se take rozpoutat konflikt s Iranem.
Cely konflikt s Iraqem byl vymysleny Neocons. Vetsina byli zide.
Clovek by mohl namitnout: tito lide jsou velmi inteligentni a ambiciosni jak se casto rika o zidech.
Ale, vsimete si, ze od doby co tito inteligentni lide vedou politiku USA, tato jeste nevyhrala konflikt. Ba co vice, stala se jednou z nepopularnich zemi na svete.
Ted si predstavte, ze jste "patriot" a chcete to zmenit. Co s nimi udelate.
To je prave dilema se kterym se potykalo Nemecko. Opravdu, nemate mnoho na vyber.
Ted se s tim potyka USA. Ja opravdu ocekavam dramaticky obrat v pristich nekolika letech.
Co se tyce Israele. Poradil bych Israelcum : investujte do zavazadel, budete je potrebovat. A plavaci vesty. Ty v tom pripade, ze nebudete mit ty zavazadla.
139082
Karle, moc pěkně jsi to napsal.
Pod to se klidně mohu podepsat i když sám bych to takhle vysvětlit nedokázal. Je velmi těžké se v tak těžké situaci dále ovládat.
139158
Obávám se, že tělo hostitele je již natolik oslabeno touto metastázující rakovinou, že snad jen odříznutí "ráje 1492" a ozdravné, ač destruktivní ozáření místa nádoru v oblasti inplantátu z roku 1947, by mohlo mít jiný výsledek, než je smrt hostitele.
138981
2.7. 9:37
RE: Hnus
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
No, možná by si měl hostitel hlavně uvědomit, že každý kousek jeho těla je furt ještě ON, i když se k některým svým oudům nechce znát, a že i ty splašené rakovinné buňky jsou on, a on jim umožnil nekontrolovaný růst nějakou prvotní chybu v systému. Jde o to zaměřit a odstranit tu chybu, pokud nechceme trávit existenci průběžným řezáním a ozařováním, jehož nejlepším výsledkem je oslabená troska ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
138982
já myslím že už si to není schopen uvědomit..
139140
Typické, zvedavec.org, hniezdo antisemitov a konšpiračných teoretikov. Zvlášť tie reči o rakovine som už celkom určite niekde počul, idete po vyšľapanej ceste, súdruh.
138996
Tým súdruhom ste to naozaj pojebal, Klay! ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
139001
Clovek by neveril, co za spodina ma uz dnes pristup k internetu.
Ze vas hanba nefackuje...
138999
Len tolko, ze z nackov sa mi dviha zaludok.
139005
Osobne si myslim, ze by bolo nacase zaviest zakon, ktorym by bolo zakazane len tak mne nic-tebe nic niekoho nazyvat nackom a antisemitom. Ibaze je to niekto schopny dokazat. Urcite by to malo veeelmi zaujimavy dopad....na take kreatury ako Ty, definitivne.
139075
Promiňte, nevšiml jsem si, že píšete ve slovenčine. Jen dotaz - máte rád Slovensko? Vadí vám, že je rabován jeho státní rozpočet? Tolik k těm "náckům".
139088
Samozrejme ze mi to vadi a vy mi teraz urcite poviete, ze za to mozu urcite zidia ale nemozu. Mozu za to voleny zastupcovia ludu ktory ukradnu aj to co je privarene. A jeden z najvacsich zlodejov je zhodou okolnosti tiez nacek - Janko Slota. Tazke si nemyslim, ze to akokolvek suvisi aj s niecim inym ako s tym, ze niekto je proste zlodejsky hajzel.
139119
No, nevím jak na Slovači, ale několik jmen z České republiky: Železný, Lauder, Salzmann, Alon, Schling, Komárek, Gross, Rod, ...... už chápete? Ta četnost je zarážející! ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
139142
Ta cetnost vobec nie je zarazejici, proste zidia su uz par sto rokov v priemere vzdelanejsi, takze ich bude viac vsade tam kde je treba vzdelanie. Skvely priklad je zoznam drzitelov nobelovej ceny - kolko tam je cechov? Lebo slovak tusim ani jeden. Takto to vyzera ze pokial je ten zlodejsky zmrd zid, tak ho treba ukamenovat, zatial co ked ide o narodovca ako je Slota, tak mu postavime sochu za to co spravil pre narod. Sice nakradol toho viac ako vsetci cigani dokopy ale to nevadi - zlodej ale nas.
Mam taky dojem, ze vsetku tuto propagandu siria vselijaky zlodejsky zmrdi na odlakanie pozornosti. Jednoduchy clovek vzdy radsej uveri ze ho okrada niekto cudzi ako jeho krajan. Ked sa vase decko pobije so susedovic deckom, tak vzdy je na vine susedove decko - ten vas capart predsa taky nie je. Vina musi byt vzdy niekde inde...
Ak tu niekto prirovnava zidov k rakovine a tvrdi ze svet treba od tej rakoviny liecit, naco tam dalsi "expert na medicinu" odporuca ozarovat nador z roku 1947 - tak su to proste nackovia.
139150
Listonos, o vyjradnutie rozpočtu sa postarali páni ako Mikloš a im podobní. Okrem toho, tvoja neznalosť je alarmujúca. Keď uź tak ospevuješ Židov, pozri si trochu literatúry od A. Lielanthala, I. Shahaka, I. Shamira, N. Finkelsteina a ďalších židovských autorov, ktorý píšu o svojich súkmeńovcoch tvrdú pravdu.
139155
A nositele Nobelovek . Ale take zdatni revolucionari. VRSR byla ukazka jejich zdatnosti. Miliony vybitych Ukrajincu . Vudcove Gulaku . Proc se nepise o techto koncetracich. Udelovani Nobelovek mi nekdy pripada dost smesne.
139157
4.7. 15:57
RE: Hnus
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?
Len tolko, ze z nackov sa mi dviha zaludok.
To znamená,že ze sebe samých ????? ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
139200
Tak me ze lzi s kterejma se publiku vymejvaji kotrby je na bliti taky ....... Ale u Vas bude nacek kazdy kdo neni brainwash a chce o holocaustu - teda tom zidovskym znat kazdy detail aby vedel co je a neni pravda ! ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
143007
Juliane, vy jste asi nepochopil o co tu jde. 60 let po valce se tady porad predhazuje nejaky holokaust. Vse vypada, jakoby tehdy byly obetmi jen samotni zide. Kde jsou ti ostatni co v tech taborech zahynuli, Rusove, Polaci, Cesi, Slovaci, Srbove, Madari, Italove atd? Na ty uz se zrejme davno zapomelo. Ale sionisti dodnes omilaji svou ohranou pisnicku a delaj ze sebe chudaky po celem svete. Kdyz se neco porad omila 60 let, tak tomu vetsina lidi zacne dogmaticky verit. Rika se tomu jinymi slovy brain-washing. A tato stale omilana propaganda zvyhodnuje tyto "nadlidi" (jak si sami o sobe mysli) pred ostatnimi, a tito jsou dnes takrka nedotknutelni, jinymi slovy to je tedy ten zmineny holokaustovy prumysl. Kolik dalsich dekad to bude jeste trvat? Jak dlouho se budou jeste nechavat odskodnovat? ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
138977
2.7. 12:05
RE: Hnus
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?
>Abych pravdu rekl, vubec me nezajima jestli naciste zavrazdili 8
>milionu, 6 milionu nebo "jen" 4,4 miliony zidu.
>Samotna myslenka na to, ze nejaky zrudny rezim muze poslat
>miliony nevinnych lidi na smrt jen pro jejich etnicky puvod nebo
>nabozenstvi...
Máte pravdu že nemá smysl se dohadovat o počtech, které už nikdy nikdo přesně nevyčíslí. Vemte si černobilskou nehodu, to je pouhých 20 let a dneska nikdo neví kolik lidí tam zahynulo.
Zmínil jste jako důvod etnický původ a náboženství. Kolik různých ras, národností, vyznání, názorů, profesí... se v koncentrácích sešlo? Vztahovat tuhle tragédii jenom na židy je kravina.
138991
No dobre, ja svoje slova o tom, ze zide byli poslani na smrt jen pro svuj etnicky puvod nebo nabozenstvi trochu rozvedu. Snad to konecne pochopi kazdy vcetne Vodnika.
Cesi, Madari, Italove nebo dokonce Nemci nebyli do koncentracnich taboru posilani pro svuj puvod, ale jako trest za spachane zlociny. Nebo za to, co zrudny nacisticky rezim za zlocin povazoval. Takze se tam krome odbojaru nebo clenu zakazanych stran dostali i bezni zlocinci, nebo lide chyceni treba jen pri poslouchani ciziho rozhlasu. Vzdy se jednalo jen o jednotlivce, ktery se "zlocinu" dopustil a ktery byl vysetrovan a odsouzen. Mnozi lide se jeste za valky po uplynuti trestu vratili, mnozi ne.
U zidu tomu bylo jinak. Ti byli odeslani do koncentraku bez jakekoliv viny, vysetrovani, soudu, nebo rozsudku. Byli tam posilani s celymi rodinami a bez nadeje na propusteni.
Po valce po nich zustaly po cele Evrope opustene ctvrte a hrbitovy, na kterych nema kdo udrzovat hroby.
A proto jsem nadepsal svuj prispevek Hnus. Hnus nad tim clankem a nad nekterymi prispevateli.
139049
"U zidu tomu bylo jinak. Ti byli odeslani do koncentraku bez jakekoliv viny, vysetrovani, soudu, nebo rozsudku. Byli tam posilani s celymi rodinami a bez nadeje na propusteni."
nesnažte se tak zoufale o exkluzivitu utrpení židů. Po židech byli pro svou rasu pronásledováni Romové(Cikáni) a na třetím místě Slované. Takže prohlášení "U zidu tomu bylo jinak" si laskavě vetkněte za kloubouk.
139054
>Takže prohlášení "U zidu tomu bylo
>jinak" si laskavě vetkněte za kloubouk.
...len pre vyvazenie skutocnosti: Unikatne v statopravnych systemoch civilizovaneho sveta bolo zasadanim na Wannsee-Konferencii 20. Januar 1942 prerokovane a rozhodnute priemyselné konecne riesenie zidovskej otazky!
zdroj: original v nemcine.
a tu v inych jazykoch: klik.
139061
Takže prohlášení "U zidu tomu bylo jinak" si laskavě vetkněte za kloubouk.
Kdybyste venoval chvili cetbe napr. Mein Kampf tak byste videl psano cerne na bilem, ze zidum byla exklusivita doprana. A to od samotneho "Vudce", coz je snad dobry zdroj.
Podobne si nejsem vedom toho, ze by Slovane behali za valky s Cyrilo-Metodejskym krizem na prsou nebo necim podobnym.
To samozrejme nic nerika o uskutecnenem rozsahu planovane etnicke cistky, popirat zidum i specielni pozornost nacistu je ale uz jiste neobjektivni krok z druhe strany. (stranami rozumejte popiraci vs zastanci - ja se nehlasim k zadne, prepocitat obeti neni v mych silach, sledovat lze jiz jen ideologie)
139062
samozrejme netvrdim, ze Slovane, Romove etc. nebyli povazovnani za nevhodne rasy, zide ovsem presto drzi v pozornosti znatelny naskok.
139063
>zide ovsem presto drzi v pozornosti znatelny
>naskok.
A už pěkných pár století. Hitler tedy nic nového nevymyslel.
Spíše, než počítat kolik jich zemřelo, je zajímavější proč vzbuzují takovou nelibost. A to u všech evropských národů.
Psal o tom již klasik Jan Neruda. Od jeho doby se nijak nezměnili, určitě ne k lepšímu. Naopak. Dnes oni holocaustují palestince, které považují za nevhodnou rasu. Jsou to až na světlé výjimky prostě podvraťáci. Sami sebou "vyvolení" šejdíři a zločinci, kteří chtějí vládnout světu.
Američtí "demokrati" vyvraždili indiány. Také jen pro jejich původ. A proto, aby mohli zabrat jejich zem. Ze stejného důvodu dnes Izraelci vraždí Palestince. Výborně se tedy k sobě hodí - vrána k vráně sedá. Tak teď společně vedou vyhlazovací válku proti muslimům. Aby mohli zabrat jejich zem, jejich přírodní bohatství, jejich ropu.
139066
Co je tohle za demagogii? Predevsim v dnesni dobe se nejvice Palestinci vyvrazduji mezi sebou. A kdyby preci jenom Izraelci je vyvrazdovali od pocatku osidlovani Izraele, tak by dnes uz v Palestine nebyl ani jeden Palestinec. Ale porad jich je tam jak much a jejich pocet se neustale znasobuje kazdym rokem. Tak jakepak vyvrazdovani? Zacinam si v zde v diskuzich pripadat jak v jirikove videni, snad dotycni pouze vtipkuji, jinak to snad ani neni mozne. A ani tenhle clanek neni o nic lepsi. A co treba ti Zide kteri prisli o zivot jinak a jinde nez v taborech? Treba popravami, v ghetech, behem transportu a tak pod. Spocital ty nekdo? Ja myslim ze jo. Je to cele nesmysl. V Ceskoslovensku po valce byl jenom zlomek Zidu nez pred valkou. Nevim jake to bylo na presny pocet, ale urcite to nebude zas tak mimo v pomeru k tem celkovym 6 milionum. To by jinak uz tady zdejsi zidobijci o tom napsali. Nemam pravdu?
139069
Ale porad jich je tam jak much a jejich pocet se neustale znasobuje kazdym rokem. Tak jakepak vyvrazdovani?
.
Tak tymto si povedal vsetko, Ty vos...
139076
14.4. 19:50
RE: Hnus. Ja to pocital ..
Treba popravami, v ghetech, behem transportu a tak pod. Spocital ty nekdo? Ja myslim ze jo.
-------------
JA TO POCITAL PORAD A FURT .... 4 spadli ze zebriku (1943 - Argentina), 2 zahynuli pri sankovani v Alpach (1943 - Svycarsko), 5 na infarkt (1942-44, obezita, Jizni Afrika)
188397
tradicni antisemitismus, to cemu se kazda civilizovana zeme snazi vyhnout, odsuzovani neznamych lidi pouze na zaklade odlistnosti. vy vubec netusite, jak byli zide pro cely svet prinosni? kolik toho vymysleli? jednoduse je lide nemaji radi, protoze vypadaji jinak, chovaji se jinak, maji jine hodnoty a nic o nich nevedi. a prosim o zdroj, odkud jste zjistil ze izraelite holocaustuji palestince. valka neni holocaust. dekuji, nashledanou.
139124
Jste na omylu. Nejde o žádné odsuzování neznámých lidí. Právě naopak. Právě soužití s židy vyvolávalo v evropanech antipatie vůči nim a následné pogromy. Ve Španělsku, v Polsku, v Rusku i v Rakousku a Německu, prostě v celé Evropě. Jejich hlad po penězích za každou cenu. Jejich neúprosné lichvářské odírání sousedů a finanční ničení lidí ve městech a později i na vesnicích.
Co dřív dělali židé, to dnes dělají banky vlastněné židy.
Jen si přečtěte toho Jana Nerudu. Je i tady na tomto webu, v klasice. Až si ten článek pčečtete, tak nám přijďte říci, že Neruda byl antisemita, fašista, hitlerovec oblbnutý Mein kampfem anebo rozumný svůj názor.
139126
Tak především - židi se věnovali jenom obchodu a bankovnictví proto, že provoz řemesel měli zakázaný. A proto taky tohle "umění" vypilovali k dokonalosti. Dneska je evidentní že to omezení byla chyba, kterou už nejde napravit.
139168
" vy vubec netusite, jak byli zide pro cely svet prinosni? kolik toho vymysleli?"
To ale vůbec neznamená, že budou vraždit Palestince, krást jejich půdu, vydírat svět holocaustem; zdůrazňovat, že odjakživa trpí jen oni; nálepkovat antisemitismem; tunelovat státy; a štvát americká vojska proti jiným národům! Přínos a vynálezy jako ospravedlnění těchto činů nejsou přijatelné vůbec!
139129
Bylo to pro jejich kolektivni vinu. Vy chapete to slovo "kolektivni vina?" Je to jako kdyz Israel bombarduje cinzaky kde jsou prevazne civiliste protoze pry tam jsou Hamas. Pak se omluvi, ale nic moc.
Zide vedeli, ze clenove jejich kommunity kradou a podvadeji. Ale nikdo z nich na ne neukazal. Proto se spolecnost rozhnevala a potrestala je jako kolektiv.
To se tahlo po staleti. Jen par odpovednych zidu kritisuje Israel.
Stejne tak jako Ziofasiste pouzivaji slovo "antisemitismus" tim zpusobem jako komuniste pouzivali slovo "antikomunismus" jako nastroj k zastaveni diskuse. Ziofasiste to ale pouzivaji efektivneji, protoze to funguje jen pro jejich benefit, zatimco komuniste chteli preferovat delnickou tridu, tedy bez rasove diskriminace.
139123
vzpomene si nekdo na Lidice?
139125
4.7. 16:01
RE: Hnus
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?
Pane Julián !!!
Už i zde se to kdysi objevilo - do roku 1941- mohli všichni židé !!!!!!!!!! z Německa a dalších států odejít- kam libo !!!!!!Jen ne do Palestiny !!! ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
139203
Pane Juliane, vy jste asi nečetl ten článek pozorně?
Vy si tady hážete čísly 8 mil., nebo "jen" 4,4 mil a ještě tvrdíte, že vás to vůbec nezajímá. Vy si ale vůbec neuvědomujete, že tímto balancujete na hraně "zákonu".
O tom to právě je!!!
Vy tady zvracíte nad něčím jiným, co sionisty nezajímá a čeho jsou v podstatě oni sami příčinou. Tady se jedná pouze o to číslo 6 milionů. Vidíte tu absurditu? Z tohoto principu, jste
Vy osobně, porušil jejich "zákon".
Souhlasím s vámi, že zabíjení lidí a války jsou hnus, ale vy tady řešíte následky a ne příčiny. Četl jste tu Balfourskou Deklaraci? Proč asi nevznikl stát Israel už v roce 1917, kdy byla tato deklarace předána Sionistické federaci?
Já vám to vysvětlím.
Název "Holocaust" i to číslo 6 milionů se objevilo již po první světové válce, ale neujalo se to! V počátcích dvacátého století byla Palestina britskou kolonií. Žili tam palestinci, semitští židé a britové (kolonizátoři) bez jakýchkoli vážných konfliktů. Po vystavení deklarace se do Palestiny začali stěhovat židi-sionisti (chazaři). Naprosto jiná odrůda! Začali vyvražďovat palestince, semitské židy i britské kolonizátory a tímto porušili podmínky deklarace.
Hitler byl dosazen a rovněž financován sionisty (Bank of Frankfurt). Genocida semitských židů a židů asimilovaných ve společnosti byla plánem sionistů a právě na přesvědčení světa, že židé potřebují svůj stát. Tohle byl jeden z důvodů, proč se vytvořily podmínky na rozpoutání války. Další důvod bylo vytvoření EU a postupné ovládnutí Evropy. Ani tohle se jim nepovedlo. Nepočítali s tím, že se Stalin otočí o 180 stupňů a stane se antisemita. To, co se děje nyní v EU, to je jen to, co se nepodařilo udělat po druhé světové válce.
Ale to jsem přeskočil stránku a vraťme se zpátky k Hitlerovi.
Předem upozorňuji, že nepobírám žádné finanční přilepšení po obětech holocaustu a nejsem původem Němec. Hitlerovo "řešení židovské otázky" spočívalo v přinucení majetných židů ke stěhování na Madagaskar. Nemajetní židé měli být tamtéž deportováni. Četl jsem kopii originálního Hitlerova příkazu,
proto se domnívám, že Hitler zcela jistě věděl, jaká je situace v Palestině a nechtěl přilévat benzín do ohně. Rovněž jsem četl archivy KGB, které byly uvolněny pro veřejnost v roce 1991 a nyní originální dokumenty z archivů druhé světové války, držené v Baden Aerlsen. Nějak mi ta čísla stále nepasují. Mohu uvést další podrobnosti ohledně 1. i 2. světové války, ale tohle by snad zatím stačilo na vysvětlení. Stačí?
139071
Tak nak ..... ! Zidy nenavideli vsude a proc je podrobne napsany na http://www.jewexpulsion.org/ . Na http://www.rense.com/ se pise na jistych clankach co se tyce historie zidu podobne tak ze si muze strcit jeho brainwash o hodnych zidech tam kde konci zada ! Nakonec si staci precist rasisticky Talmud aby kazdy gojim pochopil jak to sionisti s democracii a svobodou gojimu vlastne mysli !
139390
2.7. 7:27
Balfourská Deklarace
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?
Lord Rothschild, prezident Britské sionistické federace
Balfourská Deklarace
Úřad zahraničních věcí
2. listopadu 1917
Drahý Lorde Rothschilde,
V zastoupení Vaší nejvyšší vlády Vám s velkou radostí předávám
následující prohlášení s kladným vyřízením Židovské
sionistické žádosti, které bylo schváleno vládním shromážděním.
"Vaše nejvyšší vláda kladně rozhodla o zřízení Židovského
národního domova v Palestině a s nejlepšími úmysly se bude
podílet na úspěšném vytvoření uvedeného projektu.
Je nutné podotknout, že jakákoliv občanská a náboženská práva
existujících ne-židovských společenství, nesmí být porušována.
Stejně tak, práva a politická orientace, kterými mohli Židé
disponovat v jiných zemích."
Byl bych vděčný, uvědomíte-li o tomto prohlášení
Vaši Sionistickou Federaci.
Váš důvěrný
Arthur James Balfour
Ministr zahraničních věcí Velké Británie
(bývalý britský předseda vlády)
Mirda
Zdroj:
http://history1900s.about.com/cs/holocaust/p/balfo...
138968
2.7. 21:01
RE: Balfourská Deklarace
MedaBeda
mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
citace z linku: "Sionističtí vůdcové jasně slíbili, že pokud se spojenci zavážou dát příležitost ke zřízení národní vlasti pro židy v Palestině, udělají vše, co bude v jejich silách, aby soustředili židovské mínění a podporu ve prospěch spojenců. A své slovo dodrželi."
realita: "Atentát na hotel U krále Davida (22. července 1946) byl bombový útok izraelských odbojových organizací na hotel U krále Davida, v němž sídlil Britský sekretariát v Jeruzalémě, včetně vojenského oddělení. Za oběť mu padlo 91 lidí, převážně civilistů. Nařídil ho původně David Ben Gurion, později však svůj příkaz stáhl; velitel Irgunu, Menachem Begin nechal atentát provést; oba se později stali premiéry Izraele."
139047
4.7. 7:32
RE: Balfourská Deklarace
Do funkce "předsedy vlády" se už od samého počátku Israele jmenovali lidé, podle jejich zásluh. Počínaje Davidem Benjaminem Gurionem a konče Arielem Sharonem. Meir Golda, to nemohu posoudit, neboť nemám dostatek informací. Co asi byly ty zásluhy?:
Největší počet vyvražděných Palestinců a nejvíce zabraného území!
Ehud Olmert byl pro ně líný břídil, tak musel jít od válu.
Ještě pár slov k tomu "konečnému řešení" židovské otázky.
Půjčil jsem si link shora v diskusi od "postcd".
http://www.ghwk.de/czech/protokol.htm
Četl jsem to velice pozorně a žádná zmínka o genocidě tam není.
Snad jedině ta sterilizace? Ale i to se dá pochopit. Nejsou však důkazy, že k tomu došlo.
Jinak bych to osobně nazval "humanitární řešení", ale nemá to nic společného s humanitárním bombardováním bývalé Jugoslávie.
Abychom si rozuměli...ta židovská otázka se řešila již od počátků těchto dvou tisíciletí. Téměř každých sto až dvěstě let nastal pogrom. Mnohdy ani ne tak humanitární, jak bylo rozhodnuto na Wanezské konferenci. Proč to asi naší předkové dělali?
Je velký rozdíl mezi židem a Židem, ale jak rozlišovat? Jak se pozná ten slušný poctivý člověk, jehož matka byla židovka a on je na to hrdý a jak poznáte toho, kterého mlátili odmalička Talmudem po hlavě? Mnohdy i ten se za to stydí. Ale mnozí, to jsou ti "vyvolení" a podle toho se tak i chovají. Ale i ti jsou svým způsobem na sebe hrdí.
Proč asi Steven Spielberg prohlásil, že nedovolí, aby se jeho vlastní děti dívali na jeho filmy? Kdo asi vyrábí videohry, kde hrdina je ten, kdo postřílí nejvíce policajtů? Nebo ten, kdo porazí autem nejvíce chodců? Tohle vše se zaryje do lidského podvědomí a pak takhle lidé jednají. Kdo kupuje firmy s RF technologiemi a nasměruje vývoj tím "správným" směrem, jenom aby se vyplnily Orwellovi předpovědi? Kdo vůbec dal Orwellovi námět k jeho románu? A tak můžeme pokračovat do nekonečna, ale lze to již pozorovat na globální společnosti. Naprostý morální a kulturní rozklad a tohle není jenom náhoda, to je vše plánované. Proto i lze pochopit to Islámské náboženství, které odmítá tu "naši" nynější kulturu. Asi mají k tomu důvod!!!
139159
4.7. 16:01
RE: Balfourská Deklarace
MedaBeda
mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
"Je velký rozdíl mezi židem a Židem, ale jak rozlišovat?"
podle činů, nominalisticky. Sic je to namáhavé, ale nepoškodíte tím nevinné. Otázku karmy národa jako celku je však řesit téměř nemožné. Jisté kolektivní energie tam jsou a pochybuji, že je lze vyselektovat, odpreparovat- řešení dosud vidím drastické- buď dokonalá asimilace nebo smrt jako brána k opuštění stávající vývojové linie, která na jednu stranu fajn, na druhou stranu vždy řada jedinců, kteří to zkazí(tendence daná jejich podstatou,a podstatou toho, z čeho vzešli a co uctívají), a díky kmenové soudržnosti přivolají pohromu na celou populaci.
139204
4.7. 16:42
RE: Balfourská Deklarace
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
To je zajímavý názor. Možná je ale právě takto vše, jak to má být..míním tím, možná si každá duše musí jednou či vícekrát zakusit úděl duše zrozené v národě vyvoleném, ať už to znamená, co znamená...
139207
4.7. 18:00
RE: Balfourská Deklarace
MedaBeda
mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
míním, že nemusí, protože dle mého soudu existují paralelní možnosti a každý má svoji individuální cestu, která nemusí vést všemi formami zkušenosti
"duše zrozené v národě vyvoleném, ať už to znamená, co znamená..."
Význam začínám tušit. Katarze zkrze bolest, zkušenost působení utrpení jiným a zkušenost chvilkové moci uchopené v posledku za horší konec. Zkušenost extrémů- moci i otroctví, moudrosti i slepoty. Složitě se mi to daří dešifrovat,ale snad s problematikou pomůže signifikant Židů- planeta Saturn. Planeta Času. Čas zhmotnělý čekáním na Mesiáše, čekání na kýžené ukončení, naplnění Času. Vliv Saturnu umí vyzdvihnout do nepředstavitelných výšek stejně jako uvrhnout do nejhlubších pekel a to ještě neočekávaně, náhle a bez varování.
Dále(v závorce můj komentář): nepříznivý den Saturnu je sobota (to se překrývá se šabatem, kdy je židům nařízeno odpočívat), silná stránka: trpělivost(umění čekat na a vystihnout správnou chvíli), slabá stránka: uzavřenost(viz. ghetta a stranění se, bariéra "vyvolenosti" a jinakosti), charakter: melancholický (touha po zemi Zaslíbené jež je obrazem Ráje, ze kterého byl Adam Kadmon vyhnán), živel země, živná kvalita sůl(judeokřesťané-první apoštolové,nazváni Ježíšem solí země) humor sarkastický ale kanadské žertíky na vlastní účet neuznává(např.karikatury Muhammada VS karikatury holocaustu). Mozaika je to zajímavá, nicméně něco se v ní brzy přeskládá, změní.
139214
2.7. 10:30
Nesouvislosti
FERDA
ferr (zavináč) volny (tečka) cz 217.?.?.?
Víte, co na tom považuji za základní nesouvislost ?
Pouze jednostranné opakování jedné teze.
S ohledem na základní a zásadní vliv peněz na politiku mi není jasné, jak dlouho bude toto omílání ještě fungovat.
Míním tím udržitelnost klapek na očích.
Bohužel 73% lidí ty klapky jaksi má nasazeny stále a dobrovolně.
1) člověk jako jednotka je v podstatě dědičný lidožrout
a je jedno, jak to skutečně provádí nebo jen simuluje.
2) společnost je potom jen součet vlivů podobných jednotek
3) národ je statistickým průměrem společnosti na daném území
4) mezinárodní politika je zase o soutěživosti a často lhaní
5) morálka (jako podmínka), je potom jen derivací toho všeho
6) vliv peněz je potom druhá derivace
z čehož podle matematiky vyplývá, že se rovná jen nule, pokud připustíme plus mínus světelné kvantum + statistická odchylka
--načež místo diskusi, jak to pojmenovat a následně napravit meleme jednostranné , nab jinak by lidé dávno dospěli k tomu, že život je tak krátký, že holo-neholo, nikam to nevede
je to jako bolo-nebolo, za sedmerými horami ...
A co vy , Chcete vůbec vědět, co za těmi horami vlastně je ?
138983
2.7. 10:50
hazet hrach na stenu...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 218.?.?.?
V Osvětimi byly počty na památníku upraveny a počet úmrtí byl snížen ze 4 milionů na 1,1 milion – celkový počet 6 milionů se však nikdy nezměnil (o co se snížil počet v Osvětimi, o to byly navýšeny počty v jiných táborech).
takze jak to bylo s Osvetimi a poctem obeti - jak je jiste kazdemu gramotnemu znamo, Polsko bylo soucasti vychodniho bloku, kde se Sovetsky Svaz snazil co nejvice ocernit Nemce za druhe Svetove valky, mozna tak chteli krvi jinych setrit krev na vlastnich rukou - Katynsky les, gulagy... Proto bylo po celou dobu trvani vychodniho bloku tvrzeno, ze v Osvetimi bylo zavrazdeno na 4 mil Zidu a celkovy pocet obeti se pohybuje u cisla 8 az 9 milionu. Na zapade se cislo 6 mil. drzi uz cca od roku 1960.
138987
Nemci už skôr vedeli čo sú židia zač a preto ich chceli vyhladiť než napáchajú ešte viac škody...bohužial im to nevyšlo.Ako písal autor článku,v táboroch zomrelo viac ludí iných etník ,takže židia si z toho spravili peknu propagandu a ryžujú...
Nech už konečne zabrdne Izrael s USA do Iranu,nasledne ich celý svet na čele s Ruskom a Cinou vzmaže z mapy,niečo by mohlo spadnúť aj na susedov Madarov (aspon by sme mali parkovisko pri mori) a celý svet by bol zase jeden velký ráj ... ![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
138990
A čo keby ich aj bolo menej? Čo sa tým mení? Štát Izrael vznikol z vôle OSN a holokaust v tom hral iba vedľajšiu úlohu.
Ja napríklad neverím v nejaké zabíjanie na Západnom brehu a v Gaze. Politicky korektné médiá sa snažia hrať na city, aby sme ešte stále boli ochotní moslimov tolerovať v Európe a živiť.
Autor by ešte mohol vysvetliť, kam zmizli celé židovské štvrte v mestách Poľska a Ukrajiny.
138993
3.7. 1:00
RE: A čo teraz?
"Politicky korektné médiá sa snažia hrať na city, aby sme ešte stále boli ochotní moslimov tolerovať v Európe a živiť.
"
Takze moslimov v Europe by sme tolerovat nemali. Zaujimave. A ja ze sa tu bavime o holokauste a nazoroch o netolerovani Zidov (v Europe), ktore ho vyvolali.
139070
Co se lide jako vy znazi neustale dokazat? Chcete snad nejak vycarovat, ze tech 6 milionu Zidu zemrelo prirozenou smrti, nebo co? Proste je naciste zavrazdili, je jedno v kterem tabore, je jedno kdo editoval wikipedii na jaky cisla, je jedno, ze sioniste vlastni massmedia - dukaz, prosim. Slychavam to casto, nicmene jsem nevidel jedinny dukaz.
138994
Klid, klid...to je jen takové povinné sousto pro skalní Zvědavce ...oni se vykřičí, zanadávají na sionisty, chazary, američany, bu(l)šisty, NWO...poplácají po rameni palestince, Ahmeda-neřáda, Puťkina...a pak bude zas chvíli klid. Je to takový...rituál?
A radši se neptejte na důkazy...i když ono to stejně přijde, tak to je vlastně jedno. Stokrát opakované zaklínadlo třeba začne fungovat nebo se aspoň někdo chytí...takže se zase dočtete, kdo máte náladu si to po x-té zopakovat, o falešných komorách, o Rudolfovi, Leuchterovi a Zündelovi, o milionech židů, co se za války v pohodě odstěhovali z Evropy, o Dear Jasinu...atd. atd.
Škoda, že už tu nepůsobí Táborský a Nohejl, ale ostatní je jistě zdatně nahradí ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
139006
No, na to, ze je ten Zvedavec aky ho opisujete, tu musiste vysedavat dost casto, ked si tak dobre pamatate Nohejla a Taborskeho... ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
139077
>Škoda, že už tu nepůsobí Táborský a Nohejl, ale ostatní
>je jistě zdatně nahradí
Podívejme se na Yamátko, jak tady vyskakuje!
Když ti pan Táborský zaplatil členství na Zvědavci, tak byl
dobrej. Teď, když tady není, tak ho pomlouváš. To nesvědčí o dobrém charakteru. Osobně si pana Táborského i pana Hohejla vážím pro jejich charakter. Oba měli značný přehled a byli zásadoví. Tohle ty nedokážeš. Z neznalosti si upleteš bič a mlátíš tady prázdnou slámu. Tohle je zase tvůj rituál.
139079
Kde Táborského pomlouvám? Já se s ním přel jednu dobu skoro denně, ostatně s ním se to i dalo, pokud nezačal po vyčerpání argumentů urážet, což ovšem bohužel nebylo zase tak vzácné...
O přehledu Nohejla bych se radši nevyjadřoval...stačí si přečíst jeho články v blogu s tak školáckými chybami (věcnými, ne gramatickými), že to až bolí.
Můj rituál, když to tak chcete nazývat, je vysmívat se opakovanému žvatlání v tomto typu článků a hlavně v diskusích pod nimi. Nové informace? Nikde nic...
139090
Máte fakt náladu na takové debaty? Já ne. Rozhodně ne zde. Pokud chcete na fóru, tak prosím...
139109
Copak nalada, ta by byla - ale ten cas....
Nakonec ono to neni na nejake dlouhe debaty, ze.
Stacilo napsat: od 10.cervence 2003 do 13.srpna 2006 ztratil pan Taborsky argumenty v diskusi se mnou "x"krat (priklad zde...zde a zde) coz cini z jeho celkoveho poctu 2490 prispevku "x"%.
No a bylo by po debate, pan Yamato by obhajil sve obcasne plky a SandWalker by sklapnul.
![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
139112
Všimněte si své dikce...vy přeci nemáte zájem na nějakém dokazování.
A já také ne, co si myslíte je vaše věc, určitě nebudu ztrácet čas nějakým hledáním.
139116
2.7. 18:44
Dokazy - a odkial?
ti co sa snazili nieco dokazat su zavrety vo vezeniach, odkial potom chcete dokazy? (Otto Ernst Remer,Guenther Deckert, Germar Rudolf, Arthur Vogt, Andreas Studer, Ernst Indlekofer, Aldo Ferraglia, Dr. Max Wahl, Rene-Louis Berclaz, Gaston-Armand Amaudruz, Gerhard Foerster, Pedro Varela, Dariusz Ratajcak, Jürgen Graf, Ernst Zundel ...) Stacilo otvorit hubu(mnohy z nich su technici) a RACIONALNE zdovodit nemoznost niektorych mytov a skoncili vo vezeniach, a vy chcete stale od niekoho dokazy, mne staci vidiet tuto represiu.
139033
2.7. 19:54
RE: Dokazy - a odkial?
Cilene lhali, bylo to vyvraceno. Nevim kdo vam nakukal, ze prave tito lide chteli neco dokazat, podivejte se treba na Zundelovi stranky a zapojte aspon selsky rozum, i to by melo stacit.
139041
2.7. 20:17
RE: Dokazy - a odkial?
Cilene lhali, bylo to vyvraceno - ??? ved us tato veta je totalne nezmyselna. Vsetci sa mali tak radi ze sa nechali pozatvarat vyhodit z prace a niektory prisli o majetok vdaka ,,neznamym" podpalacom, je to jasne ako facka. Hm a vyvratil to kto a kde? Wiesel v show Larryho Kinga?
Samuel Zylbersztain, "Pamietnik Wieznia dziesieciu obozow" in: (Biuletyn Zydowskiego Instytutu Historycznego Nr. 68, Warsaw 1968.)
- napr tento Zid len o vlasok unikol smrti v 10!!! koncentracnych taboroch a nie a nie sa ho zbavit.
Elie Wiesel, rumunský Žid, který byl deportován spolu se svým otcem na jaře 1944, strávil 9 měsíců v Osvětimi. Když onemocněl, Němci ho poslali do táborové nemocnice. V lednu 1945, když se blížila Rudá armáda, Němci nechali na nemocných vězních, jestli chtějí být evakuováni na západ, nebo zůstat a čekat na sv ruské osvoboditele. Elie Wiesel a jeho otec zvolili odchod s ! Němci! na západ. To všechno se nachází ve Wieselově knize La Nuit (Editions de Minuit, Paris 1958).
139044
2.7. 21:15
Elli Wieselovi jsem kdysi volal
do jeho industrialni holokaustni kooperace Ltd., v L.A., Californie. To bylo asi v roce 1988, kdy nase mila holokaustni lokomotiva zacinala nabirat paru.
Volam tam a ptam se: "Rad bych se chtel zeptat, jestli stale jete hledate nacisty?" Slyse muj vychodoevropsky prizvuk (to by mohl byt dobry zdroj informace !!), hlas na druhe strane vzrusene odpovida: "Ano, hledame! Vy o nejakych nazi vite ???"
Ja" "Ano." Vzruseny hlas v holokaustni korporaci: "A kde ti nazi ted jsou ??? Ja: "V Israeli. A jsou jich tam tisice." A zavesil jsem ... ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
139048
3.7. 11:17
RE: Elli Wieselovi jsem kdysi volal
"Ano, hledame! Vy o nejakych nazi vite ???"
Ja" "Ano." Vzruseny hlas v holokaustni korporaci: "A kde ti nazi ted jsou ??? Ja: "V Israeli. A jsou jich tam tisice." A zavesil jsem ...
to je dobrý.... ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
139102
3.7. 12:44
RE: Dokazy - a odkial?
Podivejte, mate fotky, mate koncentracni tabory, mate svedky. Nemuzete tohle vsechno vyvratit jen tim, ze zacitujete pribeh jednoho cloveka z nejake pochybne knihy. Vy si jednoduse myslite, ze ty tuny textu jsou vymyslene, ale ten jeden odstavec, co mate doma, je pravdivy? Zmizelo 6 milionu Zidu, existuji koncentracni tabory s plynovymi komorami. Sam jsem cetl nejakou revizionistickou brozurku a bylo to smesne. Autor nejprve durazne napsal, ze jedinym dukazem pro Holocaust jsou svedci. Nasledne ale stavel svoji protiargumentaci take jen na vypovedich nejakych par svedku. ) Neni to ubohe? Verite vubec v druhou svetovou valku? Cetl jsem, ze si ji vymysleli!
139115
3.7. 17:28
RE: Dokazy - a odkial?
>>,,mate svedky"
napr Wiesel vo svojej knihe z 1958 nevravi nic o plyne, ale ze Nemci svoje obete upalovali zaziva. V roce 1960 vedoucí německý historik Holocaustu Martin Broszat uvedl, že v koncentračních táborech "Staré Říše" (to je v Německu v hranicích z roku 1939) nebyla uskutečněna žádná plynování a že plynování se uskutečňovala ve "vyhlazovacích táborech" v Polsku (Die Zeit, 19. srpen 1960). Broszat tedy anuloval a vyhlásil za neplatné všechny zprávy "očitých svědků" o plynování v západních táborech. Proč by měla být svědectví očitých svědků o plynování v Osvětimi, Belzecu a Treblince mnohem hodnověrnější, než ta o plynování v Buchenwaldu, Bergen-Belzenu a Dachau?
>>,,Zmizelo 6 milionu Zidu"
Na Norimberském procesu Sověti tvrdili, že v Osvětimi nezemřelo méně než 4 miliony lidí, ked sa pripocitali ostatne koncentraky, vzniko 6 mil. Polské úřady v roce 1990 neochotně připustily, že to bylo vysoce nadhodnocené. Dnes tvrdi, že skutečný počet je 1,5 milionu, cize o 2.5 mil menej, no 6 mil ostalo...
Na začátku devadesátých let vydali Rusové osvětimské Sterbebücher (záznamy o úmrtích). V těchto dokumentech táborová administrativa podrobně zaznamenala 66 tisíc případů úmrtí, která nastalá v Osvětimi od poloviny roku 1941 do konce roku 1943. Každá strana obsahovala jméno, národnost, datum a místo narození, náboženskou příslušnost, datum a příčinu smrti zemřelého vězně (protože tyto záznamy mají mnoho mezer a chybí záznamy z roku 1944, dokumentace je nekompletní). Exterminacionisti jsou těmito záznamy velmi znepokojení, protože nejsou schopní vysvětlit, proč Němci, kteří v Osvětimi údajně zplynovali do jednoho milionu Židů bez toho, aby je registrovali, se tak důkladně starali o zaznamenán každé příčiny přirozené smrti v táboře.Někteří z těch, kteří nejsou obeznámeni s detaily tvrzení o Holocaustu, prohlašují, že existuje "množství svědků plynových komor" a že není možné, aby všichni z nich lhali. To je chyba. Když se věnujete literatuře o Holocaustu, rychle zjistíte, že v těchto knihách se cituje jen pár svědků. Jedním z nich je Vrba a další nejsou o nic lepší. Klíčovým svědkem je další slovenský Žid, Filip Müller, kterého Raul Hilberg ve svojí knize "The Destruction of the European Jews" cituje jako zdroj nejméně dvacetkrát. Ve svém odporném bestselleru (Sonderbehandlung, Verlag Steinhausen, Frankfurt a.M. 1979) Müller popisuje, jak jedl koláč v kyanidem zamořené plynové komoře (okamžitě by zemřel) a jak zvláštní komando, do kterého patřil, používalo vařící tuk tekoucí z pálených těl v "kremačních jámách" jako další palivo: on a jeho spolupracovníci sbírali tento tuk a lili ho znovu na těla, aby urychlili hoření! (str. 24/25; str. 207)
A nezabudnite ze dejiny vzdy pisali vitazi...
139127
4.7. 10:00
RE: Dokazy - a odkial?
Jiste, dejiny psali vitezi, ale az se to urovna a na dejinach nebude mit nikdo primy zajem, tak se to vysvetli. Tak jako uz vime co se stalo v Katynskem lese. Tak jsem si precetl vas prispevek. Ja vam neberu, ze Zide maji ze sve genocidy neobvykle vyhody i dlouhou dobu po ni, nicmene nemuzete tvrdit, ze by si ji vymysleli. Je sice divne, ze vedli zaznami o prirozenych umrtich, ale oni delali spoustu divnych veci, treba experimenty na lidech. Osobne si myslim, ze prezivsi Holocaustu o tom nemohou bez emoci vypravet a logicky mohou prehanet. Nicmene svedci byli, svedci jsou, plynove komory jsou, 6 milionu Zidu nam chybi. Neco se s nimi tedy stat muselo.
139163
Aha, a z toho nam vypliva o Holocaustu co? Rekl bych ze nic.
139165
2.7. 17:46
Nesouvislosti 2
FERDA
ferr (zavináč) volny (tečka) cz 217.?.?.?
Diskuse je už zase silně planoucí,
kde však jsou návrhy co s tím,
nevidí však ani vyvolených oči vidící,
jak nad celou tou změtí výr,
doslova na hlavě stojicí
(míním sovu výra, kýho výra !)
139022
2.7. 18:51
Důkaz pravosti Protokolů - ???
Protokoly sionských mudrců jsou podvrhem a jasně to prokázaly literární analýzy. Jaký mají zastánci pravosti Protokolů důkaz, že jsou pravé? Že sionistické spiknutí usiluje o ovládnutí světa? O moc v historii bojovaly i jiné skupiny a nedá se nic jiného než souhlasit s tím, že k získání moci se používají podobné stategie a taktiky - ovladatelnost a lidská hloupost a naivita jsou vždy a všude stejné.
139034
2.7. 19:34
RE: Důkaz pravosti Protokolů - ???
>Protokoly sionských mudrců jsou podvrhem a jasně to prokázaly
>literární analýzy. Jaký mají zastánci pravosti Protokolů
>důkaz, že jsou pravé? Že sionistické spiknutí usiluje o
>ovládnutí světa? O moc v historii bojovaly i jiné skupiny a
>nedá se nic jiného než souhlasit s tím, že k získání moci
>se používají podobné stategie a taktiky - ovladatelnost a
>lidská hloupost a naivita jsou vždy a všude stejné.
Zadne literalni analyzy absolutne nic nedokazaly. Co je ale dokazano, ze "dukaz" o "nepravosti" $$rozhodnuty$$ svycarskym soudem stal vlivne zidovske kruhy a organizace mnoho casu, mnoho penez, mnoho nervu. Nerika se snad, "pro pravdu se jeden zlobi?" Kdyby to byl skutecne podvrh, tak proc se tolik angazovat, zurit a platit?
Kdyz mnozi neveri ze Jezis Kristus byl na tomto svete a cinil zazraky (miliony lidi na svete, at jiz ateiste ci jineho vyznani), snazi se Vatikan u nejakeho soudu vymamit rozhodnuti ze Kristus byl, je, a bude, a ze cinil dobro zazraky, a ze je jedinym synem Boha ?
Nikdo nikdy nedokazal ze Protocoly nebyly napsany nejakym(mi) zidem(dy), ani nebylo prokazano ze by Protocoly byly napsany nejakym(mi) nezidem(dy).
Co je ale velmi zajimave je to, ze od doby kdy se Protocoly dostaly napovrch, svet podle nich "jede" 1000x lepe nez podle nejakych sovetskych Petiletek (ty jsou v Protocolech take "built-in" . Az z toho beha mraz po zadech ..
A dalsi detail hodny registrace je ten, ze sily pod jejichz kontrolou k naplneni programu Protocolu dochazi, jsou v neumernem zastoupeni obrezaneho puvodu ..
Snad nejvetsi industrialista vsech dob, Henry Ford prohlasil roku 1921:
"Jedine co chci rici o Protocolech je to ze pasuji na to co se deje". Pan Ford to rekl jasne, pritom na nikoho neukazal prstem. Od 1921 svet poskocil daleko vice "dopredu", skoda ze p. Ford uz nezije, aby tuto situaci mohl zhodnotit.
Henry Ford ve Wikipedii
139040
2.7. 20:43
RE: Důkaz pravosti Protokolů - ???
>Henry Ford prohlasil roku >1921:
>"Jedine co chci rici o Protocolech je to ze pasuji na to co se
>deje".
Pan Ford mluvil velice jasně o obsahu, ale nijak se nezmínil, což vlastně zdůrazňuje, o jeho původu (věděl dobře proč). Vy tedy chcete tvrdit, že podobnost a dokonce shoda některých pasáží textu Maurice Jolyho Dialogu mezi Machiavellim a Montesquiem v pekle z roku 1864 s Protokoly je čistě náhodná? To jsou mi tedy věci na tom světě.
139046
2.7. 21:41
Pocty pro mala gojimata v NWO skole
Hodina poctu v NWO skole, a pani ucitelka u tabule zkousi Pepicka:
"Bylo 6 hribecku ktere vyrostly v nekolika lesicich a pak chuderky shnily a rozpadly se. 4 hribecky z techto 6 takhle smutne mely skoncit v jednom jedinem lesiku. Ale pak pan hajny, co ten lesik mel na strosti zjistil, ze namisto 4 hribecku pouze 1 hribecek shnil a rozpadl se.
Pepicku, kolik nam teda dohromady shnilo hribecku?
Pepicek: "6".
Pani ucitelka: "Velmi spravne Pepicku. Dej mi svou zakovskou knizku at Ti z poctu zapisu jednicku". ![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
139052
Článek je slabý - argumentovat proti wikipedii, kam si každý může napsat, co chce, je střelbou na poměrně jednoduchý terč. A zmínka o "tornádu", které se přehnalo přes vyhledávače má očividně také trhliny. Chce to podložená fakta, prameny apod. Ačkoliv pravda, výsledek by byl vzhledem k dnešní době asi stejný...
139065
3.7. 6:58
RE: Proc je lidi nenavidi ?
(cenzurováno -
>zacházíte ve svém židobijectví příliš daleko. Editor).
A proc? Jake zidobijectvi? Co to vubec je? Je snad spatne vyjadrit pravdu, sdelit neco co rekli jini, je publikovano, je znamo, je mozne se presvedcit na vlastni oci ?? Hmmm. Divne ..
139084
3.7. 11:33
RE: Proc je lidi nenavidi ?
Rozumel si aspon jedno slovo na tych videach?! Ti mladi muzi prosili okoloiducich turistov, aby respektovali ich prosbu nebyt fotografovani/filmovani!
Ak mas "Zaludecni nevolnost", tak si daj zivocisne uhlie; to pomoze. aspon nebues hlasat bludy.
139106
3.7. 13:58
Jak je vše se zkresluje …
Čtyři nebo šest milionů Židů ...
Padesát (50!!!) milionů obyvatel Sovětského svazu přišlo o život v důsledku druhé světové války. 50 milionů ztrát na životě. Jen jim a Sovětskému svazu můžeme děkovat, že svět zbavili nebezpečí fašistické nadvlády. Sovětský svaz dokázal během války svou sílu, přemístil průmysl až za Ural, kde se dokázal vyzbrojit na tu dobu moderní vojenskou technikou. Byl to nakonec jen Rudoarmějec, který svou nohou osvobodil nejen nás, ale i dobyl poslední bašty fašismu. Po tak hrozných ztrátách se již nevzpamatoval a již nedokázal čelit postavené železné oponě.
Dnes není téměř žádná úcta k těmto obětem. Země, které Rudoarmějec je osvobodil svým životem oni bourají jejich pomníky, nebo alespoň obrušují symboly srpu a kladiva. Každý slušný člověk musí býti vděčný, vážit si jich a ctít jejich památku.
Po první světové válce se utvořilo Československo, které se stalo symbolem demokracie a prosperity a také lehce dokázalo překonat celosvětovou hospodářskou krizi. Není pravdou, že Československo zaostávalo v Socialistickém bloku. Jen to nebylo tržní hospodářství. Po roce 48. byl vybudován průmysl i v odlehlých oblastech, který dal obživu a práci všem. Průmysl byl v mnoha oblastech více jako světový. Dokázali jsme vyrobit jaderné elektrárny, což nám doposud závidí sousední Rakousko. Dodali jsme např. turbinové elektrárny do Číny, kde turbíny pracují bez poruch, jen je nutno po předepsaných hodinách provozu vyměnit ložiska. Škodovka se podílela na stěžejních dílech vlnolamů pro Holandsko. Pro obranu jsme vyvinuli systémy (Tamara), které dokázaly monitorovat neviditelná letadla. Strojírenství bylo na špičkové úrovni atd. atd. Vzdělaní, bydlení, zdravotnictví a zabezpečení v nouzi nebo ve stáři bylo pro všechny.
Byla to doba soupeření dvou antagonistických systémů ... a dalo to mnoho úsilí nadobro zničit konkurenční systém ... Připomenu nař. plánovaný Baby boom 70. let. V roce 1969 se stal ministrem financi ČSR Leopold Lér, který měl okolo sebe mnoho chytrých lidí s dobrou vůli. Tak v prosinci 1972 bylo zveřejněno „Usnesení ÚV KSČ, vlády ČSSR a Ústřední rady odborů o dalším zvýšení společenské pomoci rodinám s více dětmi a mladým manželstvím“ Povedlo se, podívejte se na strom života ...
To vše muselo být zničeno. Mám známého, který pracoval v elektronice ... pro výrobu integrovaných obvodů je zapotřebí krystalický křemík. Není však křemík jako křemík, ten kvalitní správně orientovaný v tyčích velkého průměru jsme dokázali vyrobit. Můj známý po r. 89 jezdil po světě jej nabízet za bezkonkurenční cenu a nikde neuspěl ... vše muselo být zničeno...
Dnes – jeden příklad: Kapitál z Česka uniká. Dividendy jsou nezdaněné a zisky podniků extrémně vysoké. A tak jen za duben uteklo ve formě dividend zhruba 23 miliard korun (v údaji jsou i reinv...Automaticky kráceno
139117
3.7. 14:01
RE: Jak je vše se zkresluje …
Nechodím tady často, tak si dovolím pokračovat:
Dnes – jeden příklad: Kapitál z Česka uniká. Dividendy jsou nezdaněné a zisky podniků extrémně vysoké. A tak jen za duben uteklo ve formě dividend zhruba 23 miliard korun (v údaji jsou i reinvestované zisky), o deset víc než loni. Za celý rok se očekává odliv ve výši 110 miliard korun oproti loňským 95 miliardám. ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
139118
4.7. 8:26
RE: Jak je vše se zkresluje …
Děláte si legraci, že? A nebo si tohle myslíte doopravdy? Sovětskému svazu máme děkovat za ukončení 2. sv. války a záchranu? (Laické zaměňování fašismu a nacizmu raději pomíjím.) Sovětskému svazu, resp. Stalinovi, který válku hodlal rozpoutat sám a Hitler mu posloužil jako účinná figurka. Doporučuji Suvorov, V.: Všechno bylo jinak, Praha 2006.
Čelit železné oponě? To Sovětský svaz snad chtěl? A "spustil" ji jen západ, ano?
Po roce 1948 byl vybudován průmysl i v odlehlých oblastech a dal obživu a práci všem? Průmysl byl v mnoha oblastech více než světový? (Co je to za slovní obrat - více než světový?)
A co recese snižující životní úroveň až do roku 1954? A proč přídělový systém fungoval, resp. musel fungovat, až do roku 1953, kdy díky "velké krádeži" byl vytvořen jednotný trh? Víte, že zcela naplnit se povedlo pouze tzv. dvouletku? Že první pětiletý plán byl potichu zrušen, neboť jeho splnění bylo vzhledem k podmínkám ekonomiky a nastaveným cílům naprosto nereálné?
Vzdělání pro všechny? Co je to za pohádku? Ano, počet vysokoškoláků se po roce 1953 zvyšoval, ale pojem "pro všechny" je hrubá lež.
Nutno říci, že systém pojištění dosahoval světové úrovně, ale to je asi tak vše. Turbíny do Číny, vlnolamy a Tamara - to je ten pozitivní výsledek socialistického ráje?
A na závěr:
- ministr financí ČSSR: 1.1.1969 - 27.9.1969 --> Bohumil Sucharda
- ministr financí ČSSR: 27.9.1969 - 9.12.1971 --> Rudolf Rohlíček
--> Leopold Lér: 14. 12. 1973 - 4.10.1985 (29.11.1985 vystřídán Jaromírem Žákem)
Doplňte si základní vědomosti o této době a potom zkuste znovu něco napsat. Tohle je snůška nesmyslů, lží, polopravd a zdeformovaných historických faktů. Navíc to do téhle diskuse nepatří, takže odpovídejte raději e-mailem.
139161
4.7. 11:57
RE: Jak je vše se zkresluje …
No se Suvorovem bych raději moc neargumentoval, má až příliš věcných chyb a nesmyslů, ne nadarmo je označován za "Dänikena druhé světové války". Nicméně je nezpochybnitelným faktem, že Německo a SSSR byly na začátku války spojenci...rozdělení Polska, krytí zad při západním tažení včetně dodávek surovin atd.
139172
4.7. 12:16
RE: Jak je vše se zkresluje …
No, máte vpodstatě pravdu, děkuji za tuto poznámku. Je fakt, že Suvorov nepracoval s archivními prameny, ale vycházel z dobových záznamů, literatury a svých zkušeností, což staví jeho práci na poměrně nejisté základy. Je tam také spousta nepodložených a lehce napadnutelných argumentů, vývodů a teorií. I přesto myslím (a tuším, že ne sám), že hypotéza Stalinova plánu na ovládnutí Evropy pomocí "Hitlerovy války" a/nebo vlastní vojenské intervence není daleko od pravdy. V tom bych viděl přínos knihy.
139174
4.7. 12:21
RE: Jak je vše se zkresluje …
O tom, že Stalin se chystal na "velký pochod" Evropou se už moc nepochybuje, důkazů je spousta. Ovšem nikoli v roce 1941, nebyl prostě připraven, probíhalo přezbrojování a reorganizování a to je ta nejméně vhodná doba. Byl by to téměř jistě rok 1942. Paradoxně se tak Hitler stal napadením SSSR "zachráncem" velké části Evropy...ovšem nezamýšleně samozřejmě.
139175
4.7. 16:30
RE: Jak je vše se zkresluje …
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Skoro to vypadá, jako by někomu bylo úplně jedno, z které strany ta bouřka přijde, hlavně, že se blýskalo na časy .....
139206
4.7. 16:57
RE: Jak je vše se zkresluje …
Spíše bych řekl. že Stalinovi nic jiného nezbývalo, než zachraňovat Evropu. Jinak by Rusové dopadli jako Židé. I tak jich vítězství zaplatilo 20 milionů životem. Ovšem 20 milionů Rusů je jistě nic proti nějakým 6 milionům Židů, co se až na výjimky nechali dobrovolně svážet na jatka. (Přece jen tak dobrovolně neopustí své těžce vyšmelené majetky.) Rusové prostě nejsou ti vyvolení.
Ovšem dnes je v módě tvrdit, že 2. světovou vyhráli američané. jejich ztráty - 300.000 lidí - jsou stejné, jako ztráty "nebojujícícho" ČSR. Přece jen ta jejich moderní technika dělala divy - hlavně v Hirošimě a v Drážďanech.
139209
4.7. 13:13
RE: Jak je vše se zkresluje …
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
..resp. Stalinovi, který válku hodlal rozpoutat sám a Hitler mu posloužil jako účinná figurka. Doporučuji Suvorov..
Jak zajímavé... a Stalina by zase nebylo, nebýt toho, že Němci vylifrovali Lenina štando pede drážní poštou do Ruska svrhnout feudalismus... jak je ta historie složitá a komplikovaná, a pokaždé znovu jiná, podle toho, který vítěz ji zrovna píše...
139180
4.7. 15:59
RE: Jak je vše se zkresluje …
>Děláte si legraci, že? A nebo si tohle myslíte doopravdy?
S dějinami a fakty se manipuluje, jsme však na „Zvědavci“, kde se občas dostáváme kousek blíž k pravdě. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
Nechť si čtenáři přečtou úvod k dnešnímu článku ve Zvědavci, zde se píše: „Němci ztratili možnost vyhrát tu válku rok a půl před tím, než byla Amerika schopná provést invazi v Normandii.“
http://zvedavec.org/clanky_2142.htm
Znovu jsem si ověřil následující fakta, (čtenáři si mohou vyhledat Googlem):
Ministry českého Ministerstva financí byli Leopold Lér (1. 1. 1969 - 17. 12. 1973), Jaroslav Tlapák (17. 12. 1973 - 1. 12. 1985), Jaromír Žák (1. 12. 1985 - 18. 6. 1986) a Jiří Nikodým (18. 6. 1986 - 29. 6. 1989).
Právě Lérova komise akcentovala adresnou pomoc, tedy především rodinné přídavky, prodloužení mateřské dovolené a řešení bytové otázky. Faktem je, že již v roce 1973 se v Česku počet živě narozených děti zvýšil proti předchozímu roku z necelých 164 tisíc na 182 tisíc. To tehdy vyvolalo nejdřív nedůvěru k českým demografickým datům a po ověření úžas v Evropě. V roce 1974 byl pak rekord přes 194 tisíc dětí. Baby boom 70. let se již opakovat nebude, to byl jen jeden z velkých úspěchů ….
Vzdělání bylo bezplatné, pokud chudý student prokázal schopnosti, dostal stipendium. Ne všechno však bylo v pořádku, zvláště na filozofických, právnických nebo lékařských fakultách. Můj bývalý vedoucí vystudoval až v Moskvě, několikrát mi zdůrazňoval, že kdyby pokračoval dřívější režim, spával by ve chlévě bohatého statkáře.
Studená válka a její počátek ...???, nesnadno se dokazuje, ale počátek vidím jen na západní straně ...
Průmysl - pracoval jsem v několika nově vzniklých podnicích, a výrobky byly srovnávány ze západními zkouškami, měřením a jinak. V mnoha odvětvích byly výrobky srovnatelné, nebo i lepší. To nemluvím o podnicích s bohatou historii a tradici, zde vidím nezměrné škody v jejich zániku...
139201
Nevím, kde si svá fakta ověřujete, ale třeba já mám při ruce mimojiné Slovník k politickým dějinám Československa 1918 - 1992 (Tomeš, J., Praha 1994). Pokud jde o internet, stačí se podívat sem nebo sem, případně sem.
A pokud jsou i vaše další fakta takto kvalitně ověřená, nemá cenu se jimi ani zabývat...
139210
4.7. 22:22
RE: Leopold Lér
Hm, někde musí být chyba... Zkusím to podrobněji prozkoumat, ale moc se mi ty údaje na stránkách ministerstva nezdají... Díval jsem se tam i na Životopisy ministrů a jsou tam nepřesnosti a chyby, třeba konkrétně v odstavci věnovaném Lérovi.
Ale tohle bychom měli doopravdy již řešit jen e-mailem, sem to nepatří.
139229
3.7. 19:44
Projekt VAGÓN - pokus o osvetu
Múzeum Slovenského národného povstania v Banskej Bystrici organizuje celoslovenskú putovnú výstavu venovanú problematike holokaustu a 65. výročiu začiatku deportácií slovenských Židov pod názvom Projekt Vagón.

~ prezentácia
~ sprievodný text
139137
4.7. 2:02
Číslo 6 milionů má opravdu
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
jakýsi "magický" účel, protože i renomovaný židovský historik se s použitím všech jen trochu použitelných údajů nedostal přes 5,1 milionu. Čili lze říci, že obětí bylo méně než při nesrovnatelně méně medializované sovětské kolektivizaci a "holodomoru". Tsunami nebylo opravdu až tak dokonalé, když se na netu najdou i takovéto stránky stránky (jsou tam jak očividné chyby, tak i zajímavé údaje).
139156
Tento clanok patri do kategorie znizovania vyznamu/popierania tragedie Shoah.
Bezne tezy od antisionistickych autorov, ze Zidia (sionisti) kontroluju vsetko.
Miro, Tel Aviv
(ilias.blog.sme.sk)
139167
svou existencí etymologický význam slova shoah popíráte sám a s Vámi všichni židé
"Bezne tezy od antisionistickych autorov, ze Zidia (sionisti) kontroluju vsetko."
všechno ne, pouze důležité uzly- např. velké banky, americký FED; Pentagon a Hollywood, JewYork-burza; dále důležitá média a v neposlední řadě i tři golemy: holocaustového, amerického a nálepkovacího. Holocaustový má stále výdrž, americkému se drolí nohy, a nálepkovací se začíná silně opotřebovávat- je používán příliš často. Též historka o 9/11 ospravedlňující napadení letitého izraelského rivala v oblasti se začíná propadat sama do sebe. Jsem Zvědav, kterým novým modelem golema nyní doplníte svůj židovský robotický park
Trochu mi to připomíná historku o Svatoplukových třech prutech:" Budete-li držet všichni tři pospolu, nic se vám nestane. Selže-li však jediný z vás, zahynete všichni." Dva golemové pomalu dodýchávají, což mne plní jistou nadějí, hraničící s jistotou.
139197
Nechcete psat sci-fi? Nebo nejake katastroficke romany, tam si taky muzete vymyslet neuveritelne veci. Jsou to jen vase vymysly, dokud nedodate jmena. Nestaci 3 nebo 10 jmen, tvrdite ze to vsehcno kontroluji Zide. Tak to dokazte. Vzdy, kdyz prijde rada na dukazy tak se svrhne diskuze jen v radobyvtipne urazky. To ze je nekolik Zidu na vysokych postech pouze dokazuje, jak je tento narod vyspely a schopny, stejne jako treba Nemci nebo Cinane.
139208
"Nechcete psat sci-fi? Nebo nejake katastroficke romany, tam si taky muzete vymyslet neuveritelne veci."
to že něčemu někdo nedokáže uvěřit neznamená, že to neexistuje, jedná se výlučně o problém nevěřícího!
"dokud nedodate jmena."
projděte si laskavě předchozí články a diskuse na Zvědavci, včetně fóra, spjatými s tímto tématem a včetně osob židovského původu či vyznání sedících na významných postech, rozebírána, nejčastěji panem Nohejlem a googlem, abyste nemusel dlouho hledat
"vyspely a schopny,"
chtěl jste snad říci schopný všeho? o vyspělosti nepochybuji, jen bývá židy zneužívána a tím pádem diskvalifikovaná ![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
139215
>ze Zidia (sionisti) kontroluju vsetko."
>všechno ne, pouze důležité uzly- např....Hollywood
MedaBeda, lepsie prebeda - pionieri filmoveho priemyslu USA boli zidovskaho povodu a ONI zalozili Hollywood; takze tam nemusia nic kontrolovat...maximalne odpalovat nemakacenkov, ktori zasadne vsetko a vsetkym zavidia ![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
139212
ano, nemusí. Vychovali si generaci režisérů takových filmů, které spolehlivě rozvrátí každou společnost. Akční filmy, horory- násilí, krev, prostituce, drogy, u nás hojně distribuované TV Nova založenou židy Lauderem a Železným( kteří nás nádavkem připravili v rámci své šarády o 10mld korun českých); tendenčně pojaté historické filmy zkreslující obraz minulosti (kdo nezná dějiny, bude zničen budoucností). Útok na podvědomí diváka a probouzení jeho nízkých instinktů. To je panečku produkce, kterou jim skutečně nezbývá než závidět!
Další útok na podvědomí z dílny Hollywoodu spjatý s holocaustem až na doraz ani netřeba komentovat

Takže pohov, pán Kominar, a go do komina, treba ho lepšie vymiesť ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
139216
pan MedaBeda
existuju minimalne dve moznosti, ktore vam umoznia sa vyhnut "ách tak zlemu vplyvu Hollywoodu"
- vyhybat sa navstevy kina
- na televizore bud prepnut kanal &/alebo televizor vypnut
inac nelamte si nase hlavy, chytrych mame sami dost - starajte sa radsej o vase sukromne blaho ;o)
toto nie je ziadny zidovsky chochmes; len jednoduchy podnet pre jednoducheho cloveka!
139218
>Vychovali si generaci režisérů takových filmů,
>které spolehlivě rozvrátí každou společnost.
to:MedaBeda
Na to nespolehejte ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
>....násilí, krev, prostituce, drogy, u nás hojně
>distribuované TV Nova založenou židy Lauderem a Železným
A......CT1, CT2....A....td
Co te nezabije,to te posili ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
>kteří nás nádavkem připravili v rámci své šarády o 10mld korun českých
A nejen oni, a nejen o tu desitku. Jenze hlavni vinu nese cesky volic/taxpayer, clen tupeho stada. Čest vyjimkám.
>Takže pohov, pán Kominar, a go do komina, treba ho lepšie
>vymiesť
A Vy opravdu myslite, ze kominar vymeta kominy?
P.S.chercher la femme ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
139221
9.7. 4:14
Na tema Holocaust se uz toho napsalo dost .....
, Pepicek ve skole , pani ucitelko , muj ded taky zemrel v Osvetimskym koncentraku . Vozral se ve sluzbe aby v tom mrazu nevymrz az na kost jak prase a spadnul z veze dolu ! ; A cim byl tvuj deda Pepicku ? Elektrikar ! A jak to vis tak presne ? Mel na munduru dva blesky .... ; Copak budete babicko delat s tolika miliony dolaru ktery jste vyhrala v lotterii ? Koupim si vsechno po cem touzim a taky necham postavit pomnik Adolfovi Hitlerovi . Vy jste se snad z tolika penez zblaznila , vzdyt Hitle byl fasista ktery nechal v koncentrakach zavrazdit miliony zidu ! Nevadi , me tam nechal vytetovat cisla a ty cisla fakt vysly ! ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
139389
9.7. 14:33
RE: Na tema Holocaust se uz toho napsalo dost .....
http://antisemitismus.wz.cz/LPA.htm
139427
10.7. 6:43
RE: Na tema Holocaust se uz toho napsalo dost .....
Tak antisemitismus je pro vetsinu zidu i napsana pravda o zidech a ja moc dobre vim , ze diky tomu nejvetsi rasisti na svete jsou prave zidi ! I ten Talmud ktery zidy poucuje o tom ze jsou vyvoleni bohem a vydal vsechny nezidy zidum nedokaze svet presvedcit o opaku !
139480
10.7. 10:45
Liga proti antisemitismu
V ČR vznikla Liga proti antisemitismu, viz: http://antisemitismus.wz.cz/LPA.htm
139498
a mel v sobe trochu zidovsky krve a Eichmanovi ktery zidy lifroval do koncentraku chybela jen jarmulka a loknicky .......Myslim ze by se jeden nestacil divit kolik nazi zidu melo na svedomi holocaust . I v NYC zidi prali zidovskymu holocaustu kdyz zidovsky uprchliky pred fasismem poslali Hitlerovi zpatky na lopatu . Jen by me zajimalo jestli aby je nic nestali nebo aby mohli po valce kecat o holocaust a 6 milionech zidu co prolitli kominem . Fakt by bylo zajimavy znat vsechna fakta z kterych by se jeden dokazal nekolikrat po sobe !
140680
14.4. 18:15
Není důležitý počet
6 , 4 , 2 , 1 miliom lidí...v tomto článku mi jeho autor příde jako pošetilí matematik který vidí výhru v tom, že číslo 3mil je o 50procent méně než 6mil a v žádném případě si neuvědomuje, že přesný počet objetí nikdy nebude znám, ale nespočet výpovědí očitých svědků, záznamů drážní dopravy z celého světa o pohybu vlaků a placení účtů za přepravu lidí, nespočet fotografijí,filmů seznamů lidí dokazuje onu hrůzu kterou on označuje za zmanipulovanou.........k této reakci bych přidal jeden citát.Bohužel netuším kdo ho vyřkl,ale jeho znění mluví za vše :
Smrt jednotlivce-tragédie, smrt davů-statitika...tento citát přesně vystihuje autorovo myšlení a já pevně věřím,že lidé světa si uvědomují tu hrůzu co se děla jak v pracovních či vyhlazovacích táborech, tak i v životech dalších miliard lidí kteří "nevyhovovali" tzv. "arijské rase"...
188392
29.6. 17:13
Je popírání holocaustu zločin?
IMHO není.
Je popírání holocaustu hloupost?
IMHO je.
Ani čtyřmiliónová varianta nic nemění na tom, že holocaust se odehrál. Mohou být chyby v dokumentech, v tom, jak se to počítá a kdo je vlastně považován za oběť. Různé počty obětí ale nemění nic na podstatě. Existují výpovědi svědků, existuje text samotného Mein Kampfu a jiné důkazy nacistického antisemetismu.
Sionismus je ale třeba od holocaustu oddělit a posuzovat tyto dvě věci odděleně.
Holocaust tedy nemůže sionistům poskytnout výmluvu k jejich neetickému, protiprávnímu, rasistickému, ano, až fašistiskému jednání. Arabové holocaust nezavinili a jako Hamité, tedy blízcí příbuzní Židů by byli pro Hitlera další obětí, jen ho zatím tolik nepálili.
Němečtí nacisté považovali svůj národ za vyvolený, rovněž tak sionisté. Sionismus je rasistický, je to židovský fašismus.
Být Židem, Arménem, Alanem, Němcem, Indiánem atd. je v pořádku, dělat zlé věci komukoli (Židům, Armůnům, Alanům, Němcům, Indiánům atd.) je špatné, jen někdy omluvitelné, jedná-li se o obranu proti agresi.
Ledaskomu v této diskusi je "na blití".
Mně rovněž, z černobílého vidění světa. Z toho, že má někdo tendenci vinit Židy jako národ ze všeho zlého, ale i z toho, že kdo se odváží rozporovat historický konsensus o holocaustu, je kriminalizován.
Mám návrh: učiňmě trestným také popírání čarodějnických procesů, Stoleté i Třicetileté války, vyvraždění Slavníkovců, poprav Templářů a podobně.
Pak budeme mít to pravou svobodu pro historické zkoumání.
194331
30.6. 15:50
a mometalny holokaust
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
a čo afrika?chorobi u nas liečitelne-hlad-vojnove konflikti-korupcia tam zavedena s pomocou OSN a Svetovej banky atd.atd. denne tam zomiera niekolko tisic ludi sakra!!!
194516
30.6. 21:12
Je to vykonstruované!
Nepopírám holocaust. Ve skutečnosti však sionisté obětovali své židovské párie, aby z toho po válce mohli vytlouct politický kapitál. Bohatí židi utekli do Ameriky, chudáky nacpali Hitlerovi do chřtánu. Kdyby pánové Rotschild a Rockefeler dali Hitlerovi pár dolarů, mohli se všichni zachránit a přežít v Americe. Ale kdo by potom okupovat Palestinu? Bez holokaustu by nebyl Izrael!
194546
|
Ve zkratce
Statistika
Zvědavce v posledních pěti minutách
navštívilo 30 lidí

Tuto stránku navštívilo 5 498 lidí.
|