Diskuze k článku

Sicko

Příspěvků 73

18.6.2007 4:19

Ale hlavne ze pojistovny vyplatily zida Silverstyyyna

Udiveny Eda 24.?.?.?

Ten stastlivec Larry Silverstyyyn... Inkoust na kontraktu jeste nebyl suchy, a on na padech dvojcat uz vyzdimal vetsinu z tech $4.6 bilionu co zadal. Ale to milemu Larrymu nestaci, potrebuje dalsi bilionek. A kdyby pojistovny (vetsina kontrolovane jeho "vyvolenym" druhem) milemu Larrymu nezaplatili, tak chudak 'survivor' Larry ... Urcite takovy 'denial' by musel byt motivovan antisemitismem ...
Inu, i ma babicka rikaval: "Kam nemuze cert, tam nastrci zida". A "zidi, ti maji cmuch na penize". Asi proto mnozi z nich maji tak vyvinute cmuchaci organy ..
http://www.commercialpropertynews.com/cpn/regions/...

137730

18.6.2007 4:34

První rána do hlavy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Já si myslím, že je to prezidentská kampaň Hillary Clintonové.
Čili "První rána do hlavy".

A k tomu zdravotnictví:
Peníze daňových poplatníků nejsou určeny daňovým poplatníkům.
Ty se musí legálně vytenelovat. Tisíce zbytečných organizací!
Vládní dotace. I taková organizace, jako je "Pomoc chudobným lidem" (Powerty Center) v USA, je nehorázný tunel, nic jiného.
Mezinárodní finanční pomoc není nic jiného, než brát chudým lidem v bohatých zemích a dát je bohatým lidem v zemích chudých.
Tento tunel jde obojím směrem. Těm kdo je dává. Ne tomu, od koho jsou.

Mirda

137731

18.6.2007 17:22

RE: První rána do hlavy

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 137731

Ta první rána sedí,Hillary je připravená,v tomhle směru zdá se pan Moore neví co činí.Systém zdravotní péče v USA musím nechat bez komentáře,to bych se děsně rozčílil. [smích]

137771

19.6.2007 6:12

RE: První rána do hlavy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 137771

Michael Moore by si tu kopii filmu nenechal jen tak čmajznout ze šuplíku a šoupnout ji na internet. Nepotřebuje na filmu vydělat, neboť měl již předem zaplaceno.

137819

18.6.2007 10:02

Myslim

miro.slav 89.?.?.?

pan Stwora,ze s tou Kubou sa mylite.Naozaj je to pravda,ze je
tam vzhladom na ekonomicku situaciu,zdravotnictvo na vynikajucej urovni a naozaj je dostupne vsetkym.Nedajte sa mylit osarpanymi nemocnicami a poloprazdnymi lekarnami,ktore su naozaj na kazdom kroku-co myslite nase lekarne, keby z nich odstranili predrazene multivitaminy,pampersky a podobne komercne nezmysly by neboli poloprazdne?Ved zakladnych generickych liekov nie je vela.Urcite,pre cudzincov a papalasov su zvlastne nemocnice,v ktorych je vyssi komfort,ale
ak je to potrebne,tak spickovu drahu liecbu dostane aj ten najposlednejsi Kubanec.Dalsim plus je velka miera prirodnej orientacie-homeopatia,akupunktura,fytoterapia atd.

137743

18.6.2007 16:54

RE: Myslim

68 68.?.?.?

Reakce na 137743

Je mozne, ze na Kube je ten nejlepsi zdravotni system, jenze nefunguje. Nejsou sanitky, nejsou leky, neni lekarske zarizeni.

Fidel Castro poslal vladni letadlo do Spanelska pro doktora a lekarske zarizeni aby dostal vysetreni, ktere je na dnesni urovni. Proc nepouzil kubanske lekare, kdyz je to tam na tak vysoke urovni? Posle Fidel to stejne letadlo do Spanelska pro toho Najposlednejsiho kubanca?
http://www.nytimes.com/2006/12/27/world/americas/2...
http://www.cnn.com/2006/WORLD/americas/12/26/castr...

137765

18.6.2007 18:22

RE: Myslim

valecek 24.?.?.?

Reakce na 137765

Nebyl snad Vaclav Havel operovan take v Rakousku?
Potentati byli vzdycky primadony a hledaji vzdy jen
to nejlepsi.
Kdyby mel treba nejaky neduh prezident v mensi zemi jako
treba Rakousku urcite by se nerozpakoval zavitat na ozdravovou
kuru do Nemecka ci Svycarska za svetovou kapacitou.Nerikam ze
bych jednal jinak Vy snad ano?

137775

18.6.2007 18:37

RE: Myslim

68 68.?.?.?

Reakce na 137775

Havel s tim nema nic spolecneho

Tady jde o to, ze se to neshoduje s vyzdvihovanim kubanske lekarske pece, aby se rikalo, jak je spickova a Castro si pozve lekare odjinud. Ja byt kubancem, tak bych take chtel spickovou peci. Kdyz ji tedy budu mit na Kube, jak mnoho lidi tvrdi, tak si vezmu kubanskou. Jestlize si posilam pro lekare nekam jinam, tak asi spickovou peci nemam a jsem hypokrat.

Michael Moore se snazi nas manipulovat a predhazuje veci jen z toho uhlu, ktery se mu hodi. To by nemelo byt u dokumentarnich filmu. To uz potom patri do fikce.

137777

19.6.2007 8:27

RE: Myslim

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 137777

Naopak! S Havlem to ma mnoho spolecneho. Kdybych byl na miste Havla ja nebo Vy, tak skoncime v nejblizsi nemocnici a dost mozna i pod drnem. Mezi protikubanskym kasparem Havlem a "komunistou" Castrem v tomto neni absolutne zadny rozdil!

137821

19.6.2007 15:13

RE: Myslim

68 68.?.?.?

Reakce na 137821

Mezi Havlem a Fidelem je ten rozdil, ze Havel rekl, ze tady to stoji za hovno, jdu se lecit do Rakouska. Havel nikdy nevyhlasoval do sveta, ze ceska zdravotni pece je nejlepsi na svete. Fidel na rozdil vyzdvihuje kubanskou zdravotni peci jako tu nejlepsi na svete a hodne lidi mu v tom veri, ale kdyz jde do tuheho, tak si posle pro doktora a lekarsky vercajk nekam jinam.

137836

19.6.2007 17:13

RE: Myslim

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 137836

Kdy Havel rekl, ze to tady stoji za hovno?

137842

19.6.2007 20:28

RE: Myslim

68 68.?.?.?

Reakce na 137842

Sakra, vy potrebujete na vsechno data? Nedal to najevo tim, ze nesel na polykliniku v Praze? [oči v sloup] [oči v sloup]

137848

19.6.2007 17:35

RE: Myslim

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 137836

Pokud vím, Havel se léčil v Rakousku především proto, že ho ty zdravotní prblémy postihly na dovolené v Rakousku...je tedy logické, že ho začali léčit (a následně i doléčili rakouští doktoři).

137843

19.6.2007 22:58

RE: Myslim

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 137777

Proc by mel byt Havel neco jineho??[smích]) vy jste srandovni...Castro preci nikdy nerekl ze Kubanske zdravotnictvi je nejlepsi,ale vy presto nedokazete skousnout ze by tam bylo neco lepsi nez v Americe..[smích])Mimochodem kazdy film ci kniha snad krome enciklopedie manipuluje...toho ste si nevsim ??[smích]

137851

19.6.2007 23:47

RE: Myslim

68 68.?.?.?

Reakce na 137851

Ale rekl, a vyvazi sve zdravotnictvi do Venezuely a jinych jihoamerickych zemi, ktere by chtel konvertovat na komunismus.

Mimochodem, jestlize je film oznacovan za dokumentarni, tak nic nesmi byt manipulovano. Jestlize je, tak potom je to fiction a tam si muze filmar delat co chce a ctenar by to tak mel brat.

137858

20.6.2007 2:49

RE: Myslim

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 137851

>Proc by mel byt Havel neco jineho??[smích]) vy jste srandovni...Castro
>preci nikdy nerekl ze Kubanske zdravotnictvi je nejlepsi,ale vy
>presto nedokazete skousnout ze by tam bylo neco lepsi nez v
>Americe..[smích])Mimochodem kazdy film ci kniha snad krome
>enciklopedie manipuluje...toho ste si nevsim ??[smích]

Klidne se jezdete Pastinaku lecit na Kubu, to je vas problem. I to cemu verite. Zrejme o US zdravotnictvi nevite vubec nic. Pojisteni ma kazdy, kdo si ho plati. Jestlize nekdo pracuje a neplati si ho, tak je to jeho osobni problem. Nezamestnani mohou jit do General hospital, kde maji peci zdarma. A na urovni o jake se Kube ani nezda. Ja osobne bych si od Fidela nenechal lecit ani kuri oka.

137861

18.6.2007 18:51

RE: Myslim

V(rtak) 91.?.?.?

Reakce na 137765

Ak by bol povedal kubánec, že je Castro "zdravý", nikto by neveril. Potrebovali španiela, aby povedal, že išlo o zložitú operáciu, ale stav pacienta sa zlepšuje.

Nič viac, nič menej.

137780

18.6.2007 19:19

RE: Myslim

miro.slav 89.?.?.?

Reakce na 137765

Sanitky tam behaju modernejsie ako u nas,a to nemam na mysli
tie 1203-ky.
Genericke lieky su vsetky.
Lekarske technicke zariadenie nie je na zapadnej urovni,nahradzaju to vacsim vyuzitim uz zmienovanych prirodnych metod.Stredna dlzka zivota je vyssia ako v CR aj SR.
Ako Havel,tak aj nas byvaly prezident Schuster,sa utekali liecit
do Rakuska:myslim,ze to svedci skor o ich charaktere,nez o urovni ceskeho a slovenskeho zdravotnictva.Tiez tam nepoziadali o azyl.
Ak je vylucnym zdrojom poznania N.Y.Times a CNN,tak sa tazko diskutuje.

137782

19.6.2007 5:21

RE: Myslim

68 68.?.?.?

Reakce na 137782

Byl jste na Kube v poslednich 15-ti letech? Videl jste ty sanitky tam jezdit? Proc jsou kubansti pribuzni na Floride zavaleni prosbama a zadostma o leky, naplasti, teplomery a jine zakladni nutnosti v lekarstvi? Ne vsechny leky maji generic nahradu. napriklad Plavix, Lipitor a stovky dalsich...

Havel a Shuster sa utekali lecit nekam jinam, ale nikdo, vcetne Moora nevyzdvihovali ceske, nebo slovenske lekarstvi jako spickove na svete. Jestlize mam na to, abych se sel lecit do Svycarska, tak to je moje pravo. Jestlize ale cancam, ze v me zemi je to nejlepsi lekarstvi, a potom si pozvu lekare se zarizenim a lekama z jine zeme, tak to jsem hypokrat, ne?

137813

19.6.2007 21:58

RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti

Saša 207.?.?.?

Reakce na 137813

Byl jsem na Kubě několikrát, pane anonyme. Článek není o kvalitě lékařské péče, ale o její dostupnosti, která je bezpochyby daleko dostupnější na Kubě než ve Spojených Státech.

Nejdražší zdravotnictví na světě Vám není nic platné pokud si ho nemůžete dovolit a ono ani za ty prachy není nejen nejlepší, ale sotva průměrné. Viz příspěvek 137799

Je to možná proto, že zdravotnictví je v USA průmysl, stejně jako pojišťovny a farmaceutické společnosti. V jiných odvětví průmysl s cílem maximálního zisku je prospěšný, ale pramálo regulované zdravotnictví není. Chamtivost lidská nezná mezí. Ne vše koupíte za peníze. Tedy v „Americe“ koupíte celou nemocnici a pak se budete snažit z té investice vytřískat co se dá bez ohledu na zdraví nebo jestli si každý může dovolit za svůj život zaplatit. Člověk je podivný tvor, za „dolar“ udělá cokoli, uštve se někde ve fabrice, nechá se zmrzačit nebo dokonce zabít v Iráku – což vše je nějak „teoreticky“ prospěšné. Prodávat zdraví však není. Obé nejen socialismus, ale i kapitalismus by měl mít nějaké etické meze.

Věřil bych, že příbuzní Kubánců na Floridě si mylně myslí, že „zázračné“ léky z USA je zachrání, ale Váš příklad není nejvhodnější příklad.
Plavix
není zdaleka ideální lék neb daleko bezpečnější je kyselina acetylsalicylova (Acylpirin) a jen pro Vás Aspirin Bayer je vhodnějším lékem. Obdobně Lipitor je diskutabilní lék s nebezpečnými vedlejšími účinky.

Pane anonyme, podejte si s Kubykem ruku a věřte si vaším pohádkám a nekrmte nás nesmysly.
[mrknutí jedním okem]

137850

19.6.2007 23:11

RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 137850

Plavix,Lipitor a stovky dalších jsou vyložené jedy a ...,ále,už bych se zas rozčiloval(jsem trochu cholerik [oči v sloup] ),pěknou oslavu slunovratu to everybody [smích]

137855

19.6.2007 23:43

RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti

68 68.?.?.?

Reakce na 137850

Kdyz mluvite o nedostupnosti lekarske pece v USA, tak jak vysvetlite pripad v prispevku 137783? A takovych pripadu jsou miliony, vcetne pece, ktera je uhrazena 12-ti milionum ilegalnich emigrantu. Muzete take zodpovedet, proc kubanci nasazuji svoje zivoty a doslova preplavavaji na Floridu, kdyz je to na te Kube takove zlate? Nikdo zatim neplaval z Floridy na Kubu, ani Michael More.

Kdyz mate takove znalosti o lekarstvi a farmacii, tak urcite vite, ze i ten acylpirin je take diskutabilni lek s vedlejsim ucinkem. Neexistuje zadny lek, ktery by nemel vedlejsi ucinky, ale jsou leky, ktere vam zachrani zivot bez ohledu na potencni vedlejsi ucinky. Vy ale si asi date na hlavu mokry hadr a podate si ruce s bakalarem Bartoskem.

137857

20.6.2007 7:03

RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti

Saša 207.?.?.?

Reakce na 137857

Nešťastník popisovaný v příspěvku 137783 bude po zbytek života stíhán collection agency/(společnosti pro vymáhání dluhů), nedostane hypotéku, bude se schovávat a bát si něco pořídit. Vždyť Vy to víte! Je ovšem jisté, že nemocnice půjde také po někom kdo něco má a tj. po zaměstnavateli apod. Máte pravdu, je také teoreticky možné, že se o něj postarala státem dotovaná public hospital (což jsou nemocnice pro nemajetné, je jich nedostatek, jsou přeplněné a neposkytují stejnou péči jako ostatní nemocnice).

Emigrace Kubánců nesouvisí se zdravotní péčí, což dobře víte.

Jistě i acylpyrin může mít vedlejší účinky, ale je považován za nejbezpečnější a nejlevnější lék.

Panu Bartoškovi bych rád podal ruku, nejen pro jeho názory, ale neskrývá se, píše k tématu.

Vy se opakujete a zřejmě si nemáme co říci. [smích] Buďte zdráv!

137868

20.6.2007 7:13

RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti

68 68.?.?.?

Reakce na 137868

Diky, jsem zdrav.

Ten "nestastnik" z 137783, pokud jste cetl tak ten byl v USA ilegalne, takze bez ohledu na jeho uraz by mu nikdo zadnou hypoteku nedal. Vlastne okradal stat, protoze zil v USA a neplatil zadne dane. Ve stare Anglii a nebo Francii by skoncil ve vezeni.

Emigrace kubancu souvisi nejen se zdravotni peci, ale se vsim, jaky hajzl na Kube je.

Mate pravdu, nemame si co rici, bezte za Bartoskem.

137869

20.6.2007 8:43

RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 137869

Nevim jak v Anglii nebo ve Francii, ale napriklad v CR by ve vezeni urcite neskoncil, misto toho by byl vyhosten. Naopak zamestnavatel by dostal tucnou pokutu...

137876

20.6.2007 16:24

RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti

68 68.?.?.?

Reakce na 137876

Mluvil jsem o stare Anglii a Francii, kde byly vezeni pro dluzniky. Ten clovek by byl oznacen za dluznika, protoze neplatil zadne dane. Proto by skoncil ve vezeni.

137912

21.6.2007 4:58

RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 137850

>Byl jsem na Kubě několikrát, pane anonyme. Článek není o kvalitě >lékařské péče, ale o její dostupnosti, která je bezpochyby >daleko dostupnější na Kubě než ve Spojených Státech.

Vazeny pane Saso. Dostupnost zdravotnickeho strediska, me revma nevyleci. Je zajimave, ze kdyz jste na te Kube byl, ze toho vite tak malo o dostupnosti lekarskeho zarizeni pro kubanskeho vesnicana v obdobi destu. Kdybyste mel v tom obdobi nekde na vsi napr. zanet slepeho streva, tak bych vam pral, abyste si tu dostupnost na Kube vychutnal. Kdyz se vam podari nakonec se po velkych utrapach do nemocnicniho zarizeni dostat, tak tam zjistite, ze doktorovi se to nepodarilo a, ze nemocnice je bez energie. Dostupnost socialistickeho zdravotnictvi zadarmo si jeste pamatuji z totalitniho ceska. Jednou mne na dovolene na Sumave na zacatku sedmdesatych let zacal bolet zub. Zubar byl pouze v deset kilometru vzdalene Volyni, ordinoval jen ve stredu a musel jsem tam jit pesky. Po spatreni ordinace (drevene kreslo s kurtama, zrejme i drevena narkoza) jsem se otocil a sel si dat ruma do hospody. Tam pry v tydnu ordinoval i zubar. Za velkeho panaka trhal zuby. Nevim jake mate zkusenosti s Kubanskym zdravotnictvim vy, ale jestli tvrdite, ze je dobre, tak nad tim americkym byste zrejme onemel. Na Kube je prmenentni nedostatek vseho. Predevsim lekaru, zdravotnickeho personalu a potreb. Kdo mel sanci utekl, v prvni rade inteligence.

137951

21.6.2007 9:39

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti

Saša astelsovsky (zavináč) fastmail (tečka) fm 207.?.?.?

Reakce na 137951

Ale pane Kubyk, vidíte vše dle Vašeho přesvědčení, fanatické víry nebo musíte být v oposici. Na Kubě období dešťů? [chechtot] Jednou za 5 let na podzim orkán a je více srážek, ale nepřeháníte již s obdobím dešťů? Byl jsem úspěšně a zcela zdarma léčen na Kubě a mám zkušenost i s americkým zdravotnictvím. Pošlete mně prosím emailem Vaše telefonní číslo a ubezpečím Vás, že jsem z té americké péče neoněměl ač chtěli předem složit v hotovosti 25 000 dolarů. Vychutnal jsem si tedy obě ty péče. Dle World Health Organization Kuba je druhá co do počtu lékařů na obyvatele. Především díky embargu SSA je na Kubě relativní bída a politický systém není rovněž ke prospěchu, ale zdravotní péče je dobrá.

137969

22.6.2007 3:46

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 137969

>Ale pane Kubyk, vidíte vše dle Vašeho přesvědčení,
>fanatické víry nebo musíte být v oposici. Na Kubě období
>dešťů? [chechtot]

Predloni hurikany a deste znicili skoro celou urodu cukrove trtiny. Sazenice museli dodat USA. Tak se klidne smejte.

>Byl jsem
>úspěšně a zcela zdarma léčen na Kubě a mám zkušenost i s
>americkým zdravotnictvím. Pošlete mně prosím emailem Vaše
>telefonní číslo a ubezpečím Vás, že jsem z té americké
>péče neoněměl ač chtěli předem složit v hotovosti 25 000
>dolarů. Vychutnal jsem si tedy obě ty péče.

Telefoni cislo vam neposlu, ale prosil bych o adresu, kde na Kube leci zdarma. Ja se na ne priste obratim a zajedu si tam. Je zajimave, ze kubanci zijici zde na Floride maji se zdravotni peci na Kube jine zkusenosti, nez vy. Ze by nejaka protekce jesta za socialismu? Na Kube jsem byl s potapecema. Ne sice v nemocnici, ale dost dlouho na to, abych mel predstavu i o zdravotnictvi. Ja jsem v USA od prvniho dne co tu jsem zaplatil maximalne $20 za navstevu lekare a $10 za recept. Loni jsem mel dve operace a stalo me to $250 za prvni noc ve spitale (to je ale novinka stara asi rok). 25 tisic je minimum zdravotni pojistka, kterou mate jako turista pri navsteve USA. Takze jste asi spatne rozumnel. Urcite to za vas zaplatila vase pojistovna. Stejne jako to leceni na Kube.

>Dle World
>Health Organization Kuba je druhá co do počtu lékařů na
>obyvatele. Především díky embargu SSA je na Kubě relativní
>bída a politický systém není rovněž ke prospěchu, ale
>zdravotní péče je dobrá.

Ano o dostupnosti uz tu rec byla. Pochybuji ovsem, ze do poctu lekaru na obyvatele je Kuba na druhem miste ne svete. Co do poctu zaucenych felcaru mozna, ale dobry lekar-specialista musi vystudovat v zahranici a to je drahe. Propagandu kterou vypousti Fidel do sveta prostrednictvim zdravotnickych organizaci na Kube, ja nezeru. Zdravotnickou techniku, jakou jsou dnes vybavovany US nemocnice, jako je napr. da Vinci Robot Surgery System :
http://medgadget.com/archives/2005/07/da_vinci_rob...
vyvynute a vyrobene v USA, maji podle vas Kubanske nemocnice driv nez v USA, kdyz tedy je tam ta uroven zdravotnictvi lepsi, ze? Vite co pane Saso, uz mne tu adesu na zadarmo leceni na Kube neposilejte, ja vam aniz bych se vas chtel dotknout,neverim ani slovo.

138037

22.6.2007 9:36

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl

Saša 207.?.?.?

Reakce na 138037

Ach, ti Američtí vlastenci - Dr. Goebles by se zarděl. [cool]
Rozumím Vám dobře, že SSA dávají hospodářskou pomoc komunistické Kubě? Ono je dovoleno jezdit z SSA na Kubu a vozit si domů doutníky?
Nebo jste se potápěl na Guantanámo Bay?
[zahanbení]
Jak jste tam cestoval, když neexistuje komerční spojení mezi Spojenými Státy a Kubou?
Když pojištěnec připlácí přes 420Kč za návštěvu lékaře a 214Kč za recept, to pokládáte za levné?[oči v sloup]
Kolik jste zaplatil za léky? První noc ve špitále přes 5000Kč a kolik stojí tak dobrá pojistka? [zmaten]

Jistě se nebudete zlobit, ale BBC se zdá věrohodnější.
Nepsal jste také do Rudého Práva? [mrknutí jedním okem]

138053

22.6.2007 10:08

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti

Saša 207.?.?.?

Reakce na 138053

Senátor Mike Gravel: Světová zdravotnická organizace ohodnotila USA jako číslo 37 co do celkové úrovně zdravotnictví a jako číslo 54 co do spravedlivosti zdravotní péče. A to přesto, že USA vynakládají na zdravotní péči na hlavu více než kterýkoli jiný národ světa.
USA a Jižní Afrika jsou jediné dva vyvinuté národy, které neposkytují zdravotní péči všem občanům.
[zahanbení]
Ženy mají o 70 procent větší pravděpodobnost úmrtí při porodu než jak je tomu v Evropě.

Z přednášky na New Hampshire Institute of Politics of St. Anselm College

138056

23.6.2007 3:09

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 138056

>Senátor Mike Gravel: Světová zdravotnická organizace
>ohodnotila USA jako číslo 37 co do celkové úrovně
>zdravotnictví a jako číslo 54 co do spravedlivosti
>zdravotní péče. A to přesto, že USA vynakládají na
>zdravotní péči na hlavu více než kterýkoli jiný národ
>světa.

>USA a Jižní Afrika jsou jediné dva vyvinuté národy, které
>neposkytují zdravotní péči všem občanům.
[zahanbení]

>Ženy mají o 70 procent větší pravděpodobnost úmrtí při
>porodu než jak je tomu v Evropě.

>
>Z přednášky na
>New Hampshire Institute of Politics of St. Anselm College


Bla,bla,bla. Tady jsem vam uvedl priklad zdravotni techniky, kterou ziskal nemocnice do ktere chodim ja uz nekdy pred vice nez dvema roky.
http://www.intuitivesurgical.com/products/davinci_...
na ukazku spickove zdravotni techniky zamerne nereagujete a vyvalite dalsi ubohe lzi a nesmysly bolsevickych lunatiku ze stranek Ne zakladnam, kterym se soudny clovek nemuze uz ani smat.

138123

23.6.2007 2:58

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 138053

>Ach, ti Američtí vlastenci - Dr. Goebles by se zarděl.
>Rozumím Vám dobře, že SSA dávají hospodářskou pomoc
>komunistické Kubě? Ono je dovoleno jezdit z SSA na Kubu a
>vozit si domů doutníky?

Nevim co je SSA, ale hospodarskou pomoc poskytuji USA kubancum, ne Fidelovu rezimu. Doutniky jsem si z Kuby privezl a nemel jsem ani ty nejmensi problemy. Ostane ty nemusim vozit, ty sem do USA pasuje kde kdo. Ty koupim od kazdeho armence, v cigarette storu nebo od kubance. Mne je posilaji moji pribuzni z ceska. Take nebyl nikdy zadny problem.

>Nebo jste se potápěl na Guantanámo Bay?
>Jak jste tam cestoval, když neexistuje komerční spojení mezi
>Spojenými Státy a Kubou?

Na guantanamo Bay mne komunisticky cesky rezim nepustil, byl jsem rad, ze mne pustil do Havany s tema potapecema. Z USA muzu na Kubu cestovat tez, s ceskym pasem bez velkych problemu, s americkym na vlastni nebezpeci, nebot tam neni US embassy. Komercni spojeni na Kubu existuje z kterekoliv casti sveta. To opravdu nevim, co jste chtel komu touhle poznamkou rici. Snad asi to, ze moc zcestovaly nejste. Byl jste vubec na te Kube. Me se zda ze jen prstem na mape.

>Když pojištěnec připlácí přes 420Kč za návštěvu
>lékaře a 214Kč za recept, to pokládáte za levné?

To nevim, to asi zalezi na tom kolik kdo vydela. Ja mam v cechach pribuzne a kamarady, ale tohle slysim poprve.

>Kolik jste zaplatil za léky? První noc ve špitále přes
>5000Kč a kolik stojí tak dobrá pojistka? [zmaten]

Ja jsem nikde nepsal, ze jsem zaplatil za prvni noc 5000 kc, ja pisu, ze jsem zaplatil 250 dol. coz pro mne reprezentuje jednodenni plat, pro mnoho americanu jeste mene. Zalezi take jaky mate pojistenecky plan a pojistovnu. Pojistka mne nestoji nic, tu plati mne i cele rodine muj zamestnavatel. Platili mi ji doposud vsichni u kterych jsem delal. Za leky platim 15 dol. za recept a za refil 10 dol. Za vice nez dvacet let mne nestaly leky vice nez tisic dol. A jeste to vse odepisuji z dani.

>Jistě se nebudete zlobit, ale BBC se zdá věrohodnější.
>Nepsal jste také do Rudého Práva?

Reportaze z Kuby, kde je vse pro navstevniky z cech zadarmo jste psal zrejme do Rudeho prava vy. Ja tady pisu o tom s cim mam osobni zkusenost a nic si na rozdil od vas nevymyslim. Tak ze se mnou priste neztracejte cas a venujte se cancum z ABC.

138122

23.6.2007 21:45

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl

Saša 207.?.?.?

Reakce na 138122

>Nevim co je SSA,

Spojené Státy Americké, chodil jste do české školy?

>Na guantanamo Bay mne komunisticky rezim nepustil,

Škoda, velká chyba toho režimu.. Dnes by se to dalo napravit.

> Z USA muzu na
>Kubu cestovat tez, s ceskym pasem bez velkych problemu,

> Byl jste vubec na te Kube. Me se zda

Vám se vše jenom zdá, snad se jednou probudíte..

>>Jistě se nebudete zlobit, ale BBC se zdá věrohodnější.

>mnou priste neztracejte cas a venujte se cancum z ABC.

Máte pravdu ta Vaše ABC vysílá "cancy" i když ne zas tak nehorázné jako Vy. Zkuste BBC, ta je trochu lepší.

138200

24.6.2007 1:13

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 138200

>Nevim co je SSA,

Spojené Státy Americké, chodil jste do české školy?

Chodil, ale ne do pomocne. V te do ktere jsem chodil ja, jsme se ucili, ze Spojene Staty Americke maji zkratku USA. No ted uz je mi jasnejsi, proc mate potize s pravopisem. Jen me je zahadou, ze zrovna vy se zajimate do jake skoly jsem chodil ja.

138213

24.6.2007 4:57

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Reakce na 138213

Nedávný článek (22.6.) z Associated Press. Nemocnice odmítne pacientku vyšetřit a nechá ji zemřít.

>Chodil, ale ne do pomocne.

Zřejmě do zvláštní, když se jim nepodařilo Vás naučit česky.
Odpovědět je Vám snadné, ač zcela mimo mísu. Musil jste být vynikající student, když se chcete hádat kdo má větší potíže s pravopisem. [oči v sloup]

138222

24.6.2007 6:17

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 138222

> Nedávný článek
>(22.6.) z Associated Press. Nemocnice odmítne pacientku
>vyšetřit a nechá ji zemřít.


Naprosty nesmysl a lez. Nemocnice nesmi v USA odmitnout prvni pomoc, na to je zakon. Bolsevicka propaganda.

>Chodil, ale ne do pomocne.

>Zřejmě do zvláštní, když se jim nepodařilo Vás naučit
>česky.

Nevim z ceho jste zrovna vy usoudil, ze neumim cesky. A zvlastni a pomocna skola je jedno a to same.

>Odpovědět je Vám snadné, ač zcela mimo mísu. Musil jste
>být vynikající student, když se chcete hádat kdo má
>větší potíže s pravopisem.

Proc bych se o tom chtel hadat? To snad je pri cteni vasich a mojich prispevku kazdemu jasne. Hadat se tudiz chcete do posledni kapky krve vy. Mne, kdyz nekdo upozorni na chybu, tak jsem rad a podekuji. Ale to je zase o necem jinem - o vychovani.To je u vas soudruhu ale dost obvykle, ze se na verejnosti neumite chovat. Zavedl jste celou debatu uplne jinam, protoze nevite po mych reakcich na vasi nenavistnou, nesmyslnou a nicim nepodlozenou propagandu kudy kam.

138223

24.6.2007 9:14

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl

Saša 207.?.?.?

Reakce na 138223

>> Nedávný článek (22.6.) z Associated Press. Nemocnice odmítne pacientku vyšetřit a nechá ji zemřít.

> Bolsevicka propaganda.

Nestrašte mě, že jsou v americkém Associated Press najednou bolševici. [mrknutí jedním okem] Pokud čtete trochu anglicky, přečtěte si to. [cool]

> A zvlastni a pomocna skola je jedno a to same.

Chlapče Vy máte postřeh [mrknutí jedním okem]

>>Odpovědět je Vám snadné, ač zcela mimo mísu. Musil jste
>>být vynikající student, když se chcete hádat kdo má
>>větší potíže s pravopisem.
>
>Proc bych se o tom chtel hadat? To snad je pri cteni vasich a
>mojich prispevku kazdemu jasne.

No tak se nehádejte, jasné to každému jistě je [mrknutí jedním okem]

> Mne, kdyz nekdo upozorni na chybu, tak jsem rad a
>podekuji. Ale to je zase o necem jinem - o vychovani.

Proč mně tedy neděkujete, namísto spílání o soudruzích?

>Zavedl jste celou debatu uplne jinam, protoze nevite po mych
>reakcich na vasi nenavistnou, nesmyslnou a nicim nepodlozenou
>propagandu kudy kam.

Tuhle větu jste musil opsat z novin padesátých let. Pokud jste přesvědčen o tom co jste napsal, ve vlastním zájmu by jste měl navštívit patřičného odborníka. Na tohle jsou ve Státech fakt dobrý.

138236

24.6.2007 9:36

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl

Tom 24.?.?.?

Reakce na 138223

Kubyku, Kubyku ...

>To snad je pri cteni vasich a mojich prispevku kazdemu jasne.

To maj od "jejich"?

>Hadat se tudiz chcete do posledni kapky krve vy. Mne, kdyz nekdo upozorni na chybu, tak jsem rad a podekuji.

Nemusíte děkovat [mrknutí jedním okem]

>Ale to je zase o necem jinem - o vychovani.To je u vas soudruhu ale dost obvykle, ze se na verejnosti neumite chovat.

Takže, pořád ve stejné mikině ...

138238

26.6.2007 0:54

RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl

jaaan 67.?.?.?

Reakce na 138122

zde zvlastni clovek 'Kubyk':

Nevim co je SSA, ale hospodarskou pomoc poskytuji USA kubancum, ne Fidelovu rezimu. Doutniky jsem si z Kuby privezl a nemel jsem ani ty nejmensi problemy. Ostane ty nemusim vozit, ty sem do USA pasuje kde kdo. Ty koupim od kazdeho armence, v cigarette storu nebo od kubance. Mne je posilaji moji pribuzni z ceska. Take nebyl nikdy zadny problem.

>Nebo jste se potápěl na Guantanámo Bay?
>Jak jste tam cestoval, když neexistuje komerční spojení mezi
>Spojenými Státy a Kubou?

Na guantanamo Bay mne komunisticky cesky rezim nepustil, byl jsem rad, ze mne pustil do Havany s tema potapecema. Z USA muzu na Kubu cestovat tez, s ceskym pasem bez velkych problemu, s americkym na vlastni nebezpeci, nebot tam neni US embassy. Komercni spojeni na Kubu existuje z kterekoliv casti sveta. To opravdu nevim, co jste chtel komu touhle poznamkou rici. Snad asi to, ze moc zcestovaly nejste. Byl jste vubec na te Kube. Me se zda ze jen prstem na mape.
----------------------

zde mate seznam restrikci platne pro cestovani na Kubu; autorem je vlada USA:

http://travel.state.gov/travel/cis_pa_tw/cis/cis_1097.html

vidite, ze ani obcane US a ani drzitele zelene karty na Kubu cestovat pod hrozbou drastickych trestu proste nesmi a to ani jako turiste.
K ceste na Kubu musi mit napriklad akademici a nebo novinari zvlastni licenci.

Dokonce ani rodili kubanci v USA zijici nesmi podle soucasnych platnych zakonu emerickych navstivit sve nejblizsi pribuzne vice nez jedenkrat za tri roky a to i tehdy jen po dobu 14 dnu a na pozvani ...

Tak tan 'Kubyk' pry z US cestuje na Kubu bez "velkych problemu" a dokonce striktne ilegalni doutnicky si bez "nejmensich potizi" privazi ... hmmm, zvlastni ...

138441

19.6.2007 6:08

RE: Myslim moc, vim prd

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 137782

>Sanitky tam behaju modernejsie ako u nas,a to nemam na mysli
>tie 1203-ky.
>Genericke lieky su vsetky.
>Lekarske technicke zariadenie nie je na zapadnej
>urovni,nahradzaju to vacsim vyuzitim uz zmienovanych prirodnych
>metod.Stredna dlzka zivota je vyssia ako v CR aj SR.

A terazky prosim pekne tu o Snehurke. ta si mi paci viac. Tomu uz se nemohu ani smat. [chechtot]

137818

18.6.2007 11:23

Take a look here:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Leading the Gullible Goyim to the slaughter while they laugh at their police force

137746

18.6.2007 13:05

zdraví

E.T. 85.?.?.?

Je to skutečně těžké, pojišťovny jsou proto, aby vydělávaly, lékaři chtějí také hodně peněz, zdraví je něco, co každý potřebuje, takže je zpeněžitelné, léky jsou proto, aby neuzdravily, ale pouze "léčily". Na tom všem se dá vydělat miliardy, a také se tak děje. Je jen jediná možnost: zůstat zdravý, tento systém prostě nepotřebovat, být nanejvýšj opatrný, aby se člověk pokud možno nezranil, a v poslední řadě mít rezervy, právě na možnost úrazu, operace atd. Ale doopravdy se před tímto dravým systémem, který je nastaven tak, aby ožebračoval, chránit dost dobře nedá, a oni to vědí, tak jednají z pozice moci. Ale to je tak se vším. [zmaten]

137753

18.6.2007 16:43

Pane Stwora,propagandy se dopoustite tak vy....:))

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Prvni otazka: byl jste nekdy na Kube??
Druha otazka: Ja byl na operaci s kolenem v Nemecku,znamena to ze bych se tam mel odstehovat???Nebo jakou jste pouzil logiku??
Pripada mi ze jste moc zatizeny komunismem a nedokazete pochopit ze i na komunismu muze byt neco lepsiho nez na kapitalismu!!! Ale divim se,starej uz jste dost..!!!A nechapu co je propagadistickyho kdyz to je nekde proste lepsi???Mam pocit ze jste chtel proste kritizovat a hul jste si nasel...Ten film je snad o pojisteni tak nevim proc by mel mluvit v souvislosti s kubou o necem jinem...Proste mluvil o pojistovnach a zdravotni peci a nevim proc by mel do toho motat neco jinyho...TO BY PAK BYLA PROPAGANDA!!!A jeste k tomu jeho prirovnani : Pan Moore spise poukazuje na to ze Americanum je Kuba vykreslovana jako peklo na Zemi ,ale proc tedyy maji v pekle nejake veci lepsi nez v Americkem raji??? Rekl bych ze jste to neskousl ani vy...!!! [chechtot]

137764

19.6.2007 14:42

RE: Pane Stwora,propagandy se dopoustite tak vy....:))

ROLIN LADISLAV 89.?.?.?

Reakce na 137764

Pan Stwora se alespoň podepsal a já respektuji jeho názor, ale myslím si, že vy lezete někomu do zadku, ale pořád nemohu přijít na to komu? Na Kubě jsem nebyl a je mi celkem jedno co se tam děje. Když většina lidí chce socialismus, tak ať jej mají. V tom je přece demokracie, nebo chcete říci, že jej tam mají pod ruskými tanky? Němci jsou rádi,že tam američan nejede a budují si na Kubě rekreační oblast. Já jsem v invalidním důchodu, tak vím co je to lékař, léky, peníze. Kdo to nepoznal neuvěří jak je to složité, zůstat alewspoň pohromadě a to jsem na tom lépe než 40 000 bezdomovců ( poslední statistický údaj ), kterým jsme oproti první republice sebrali chlívy a bude jich víc. Už jsem tak měl také skončit, ale snažím se. Myslím, že o nás kripláky se socialismus staral lépe. Kdo tím neprojde neuvěří a bude v dojmu, že si jezdíme pro pomoc Mercedesy. Ladislav ROLIN

137834

19.6.2007 23:09

RE: Pane Stwora,propagandy se dopoustite tak vy....:))

pastinak 85.?.?.?

Reakce na 137834

Do zadku?? nemam to zapotrebi,ale uznavam argumenty...V podstate tvrdite to co ja takze vam zas tak uplne nechapu proc mi to pisete...Ja bych na Kube taky samozrejme nechtel zit,ale pokud tam maji nektere veci lepsi nez v USA neni treba to popirat a koneckoncu je na Kube sice komunismus ale to obchodni embargo je tak dlouhy ze kdyby bylo na Cechy tak uz tu zerem travu..Kuba se az podivuhodne dobre drzi a kdyz se podivate na jine zeme (kapitalisticke)jako je Jamajka,Dominikanska republika .atd tak zjistite ze ty lidi se maj jeste hur nez na ty Kube..!!!!

137854

18.6.2007 17:04

Americti bandite v kravatach a bilych kosilich

28 let v USA 148.?.?.?

Dnesni americke pojistovny, pravnici, doktori - to jsou jako potomci tech banditu a lupicu (vyvrhelove a kriminalnici vykopnuti z Anglie, ci jejich nedavni potomci) z americkych westernu. Jen s tim rozdilem, ze dnes jsou "improved", zakukleni, chodi hezky obleceni, navoneni, pouzivaji prenadherna slova a moresy, ale uvnitr, tam jsou plni hnisu a kosti mrtvol ..
Me nedavne zkusenosti z americkyma pojistovnama:
a) Za nehodu, 'hit and run' v 2004 mi maskovane neuznali existenci Uninsured Motoris Coverage (UIM) kterou si platim. Rafinovane, aniz jsem o tom ze zacatku vedel, klasifikovali tuto nehodu (nebyla ma vina) jako comprehensive. To z toho duvodu nebot UIM ma deductible $250, comprehensive $530. Tim me okradli o $280. Kdyz jsem pozdeji pozadoval ty penize, najali si na me pravnika (scheisster, od nemeckeho slova 'hovno' - pravnici jsou jim naplneni od paty az k hube), ten me obvinil ze ja zavinil nehodu, etc. .. Vzal jsem je na Small Claims Court, lhali tam jako kdyz tiskne, ale ja me dukaz. Soudce ac nerad (ke me nemel sympatie, zrejme ze nejsem USak), dal rozhodnuti presto v muj prospech, nemel na vybranou, bylo to cerne na bilem.
b) Ma manzelka a ja jsme meli v minulem roce ucty za lekarskou sluzby, skoro $10000. Pojistovna odmitla zaplatit cca $2700, jejich povinost. Zprvu nereagovali na me pozadavky, bud "nedostali" moji postu, ci me nerozumeli. Dale se snazili podstrcit v jejich prospech dalsich $600 deductible. Pritom podle psaneho kontraktu jsou povini plati 60% mych nakladu. To odmitaji, odsud me oloupili o $2700. Beru je na Small Claims, ti jsou v Nej Jersey, tak si mistne proti me najali scheisstra, systemem legalizovaneho lhare a lupice. Ten me uz obvinil, tak cekam na (zkorumpovaneho) soudce co rekne.
c) s manzelkou jsme meli dalsi nehodu v 2005. Zavinena dedkem, 86 let, narval to do nas ze zadu, znicene auto, zraneni, ja ztratil praci (kontrakt). Ke konci procesu se nas pravnik (!)spolcil s mou (!) pojistovnou, a absolutne nas osulili o nasi Underinsured Motorist Coverage kterou mam na $100000 pro osobu, $300000 pro nehodu. To je o predlozenou a podlozenou ztratu zhruba $95000 (!) ... Muj pravnik, ma pojistovna...
Kdyz pojisteny ma dat penize pojistovne, to jsou kamaradi, nemaji problem s prizvukem, rozumi vsemu. Kdyz maji dat oni - pravy opak. To je ta prava Amerika. A kdo neveri, necht tam bezi.

137768

18.6.2007 18:25

RE: Americti bandite v kravatach a bilych kosilich

Jurgen von Krebst_ 128.?.?.?

Reakce na 137768

a taky bijou cernochy!

137776

18.6.2007 18:37

RE: Americti bandite v kravatach a bilych kosilich

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 137768

Pred 26ti lety, pri vstupu do US, me muj sponzor upozornoval, abych si na toto daval pozor. Celkove jsem mel v tomto stesti a za 10let jsem prisel jen o $900,-. Dobra skola za pomerne maly financni obnos. V CR to je ovsem jine kafe. To aby se sem US yuppies ten white collar crime jezdili ucit. [cool]

137778

18.6.2007 19:20

Neco neni s Moorem v poradku

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Znam Cecha, v USA ilegala. Pracoval, vlastne jeste porad pracuje po stavbach. Jednoho dne mel uraz. Nejakym zpusobem byl postrelen nastrelovaci pistoli s hrebikama do hlavy, do temena. Nekolik cm hrebik mel v hlave. Jeste ziveho ho privezli do nemocnice. Zadnou pojistku samozrejme nemel. Dostali ho z toho, nema zadne nasledky. Dluzi nemocnici nekolik set tisic $$, operovali na nem svetoznami neurochirurgove. Neni boha aby dluh nemocnici zaplatil. A takovych podobnych pripadu jsou mraky. Kdo za tyhle pripady plati? Vsichni ...

137783

18.6.2007 19:58

RE: Neco neni s Moorem v poradku

28 let v USA 148.?.?.?

Reakce na 137783

>Znam Cecha, v USA ilegala. Pracoval, vlastne jeste porad pracuje
>po stavbach. Jednoho dne mel uraz. Nejakym zpusobem byl postrelen
>nastrelovaci pistoli s hrebikama do hlavy, do temena. Nekolik cm
>hrebik mel v hlave. Jeste ziveho ho privezli do nemocnice. Zadnou
>pojistku samozrejme nemel. Dostali ho z toho, nema zadne
>nasledky. Dluzi nemocnici nekolik set tisic $$, operovali na nem
>svetoznami neurochirurgove. Neni boha aby dluh nemocnici
>zaplatil. A takovych podobnych pripadu jsou mraky. Kdo za tyhle
>pripady plati? Vsichni ...

To zni trochu povedome. Nestalo se to asi pred 8 lety nahodou v Tulse, OK? Kluk Moravak, tehdy asi 23, tez ilegal, odnekud od Ostravy. Rozdil je v tom, ze tomuto klukovi selhala vystrelovaci pistol, on se lekl, trhl hlavou, narazil na hrebik trcici z tramu ktery mu projel z jednoho spanku druhym. Mrzak nadosmrti, ochrnuty na jednu stranu. Sice jeho hladove kafky (to je pripad ktery scheissters muiluji) pro nej udelali "settlement" se Stanley (vyrobce pistole) a s tou konstrukci kde pracoval jako ilegal, kafky se nasosali, ale kluk je invailda. Pry se vratil do Ceska, a tam ho jeste o penize okradli.
Podle toho co pisete, ten vas znamy asi bude nekdo jiny, mel v tom svem nestesti vice stesti.

137786

19.6.2007 0:22

RE: Neco neni s Moorem v poradku

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 137786

>Podle toho co pisete, ten vas znamy asi bude nekdo jiny, mel v
>tom svem nestesti vice stesti.

Je to nekdo jiny, mel stesti ale ne v tom, ze se mu dostalo spickove pece. Te se dostane kazdemu jako nikde jinde. Americke nemocnice nesmi odmitnout pacienty i kdyz nemaji penize. Kdyz nemaji nic, nekdo to vzdycky zatahne, zpravidla danna nemocnice tim, ze nauctuje o to vic jinym pacientum a pojistovnam. Jinak by zkrachovali. Viz napr. jak do USA jezdi tehotne matky z cele zemekoule porodit budouci americany. Hodne ze Stredniho vychodu, nejvic ale z Mexika a latinske Ameriky. Tem se dostava pece takove jakou by ve svych domacich podminkach nikdy nedostali. Moore je hnusnej lhar, nic jinyho.

137801

19.6.2007 3:48

RE: Neco neni s Moorem v poradku

28 let v USA 24.?.?.?

Reakce na 137801

>Je to nekdo jiny, mel stesti ale ne v tom, ze se mu dostalo
>spickove pece. Te se dostane kazdemu jako nikde jinde. Americke
>nemocnice nesmi odmitnout pacienty i kdyz nemaji penize. Kdyz
>nemaji nic, nekdo to vzdycky zatahne, zpravidla danna nemocnice
>tim, ze nauctuje o to vic jinym pacientum a pojistovnam. Jinak by
>zkrachovali.
Proto tato zeme pritahuje tu nejvetsi chudobu, budoucnost Ameriky. A nemyslete si, ze i takova chudoba obbdrzi kvalitni sluzbu. Mozna lepsi nez v jejich ubohe zemi 3-sveta ..

>Viz napr. jak do USA jezdi tehotne matky z cele
>zemekoule porodit budouci americany. Hodne ze Stredniho vychodu,
>nejvic ale z Mexika a latinske Ameriky. Tem se dostava pece
>takove jakou by ve svych domacich podminkach nikdy nedostali.

Proto Amerika ziskava podobu "zemsky raj to na pohled", ne tu na kterou jsme/jste byli zvykli, prakticky 100% evropskeho tvorive-schopneho puvodu, nybrz toho "dej mi, starej se o me" puvodu (podobne jako cikani v Cechach). A to, diky tem tehotnym matkam z Mexica a spol. (vrhajici sve potomky na svetlo bozi jako na bezicim pasu), nabira na obratkach!
Jednoho dne, samozrejme az na ty "vyvolene" kteri budou vladnout, americky typicky idol bude typu Tiger Woods. Ten ma dnes uz v sobe ze vseho neco, sice je ve svych DNA nejvice negroid (negroidni DNA jsou velmi silne), ale radeji se vydava za vic "cool" asiata. Abych nezapomel, brzo bude mit potomka-Americana se svedskou blondynkou (ktere se zrekla jeji vlastni mama), uvidime jestli potomek bude jako "kdyby mame z oka vypadl".
Takovym zpusobem skoncila civilizace v Indii, v Egypte, na Strednim Vychode (staci se na ten svrab a nestovice co tam zustal podivat dnes), takovym zpusobem dopadne i Amerika. K nestesti a utrpeni tradicniho sveta.

137811

19.6.2007 17:47

RE: Neco neni s Moorem v poradku

V. Sodek 212.?.?.?

Reakce na 137811

>Proto tato zeme pritahuje tu nejvetsi chudobu, budoucnost Ameriky.
Zdravim, pane
Prozradte mi, cim jste byl chudobny Vy pri podavani zadosti o vstup?

>Proto Amerika ziskava podobu "zemsky raj to na pohled", ne tu na
>kterou jsme/jste byli zvykli, prakticky 100% evropskeho tvorive-schopneho >puvodu
A kdypak jste si na toto v US zvykal ...a zvykl ? ...A nyni si dokonce odvykate.....
tvorive-schopny puvod,...schopně tvorite rasovou nesnasenlivost, "dobry" to zaklad pro US tretiho tisicileti.
Ale to je Vase wanastowka,...[mrknutí jedním okem]

>A to, diky tem tehotnym matkam z Mexica a spol. (vrhajici sve potomky na svetlo >bozi jako na bezicim pasu), nabira na obratkach!
Vy jste zrejme nebyl vrzen jako na bezicim pasu, ehm...ale vzpomente si na Husakovy deti ve Vasi zemi rodne.

>Jednoho dne, samozrejme az na ty "vyvolene" kteri budou vladnout,
>americky typicky idol bude typu Tiger Woods. Ten ma dnes uz v
>sobe ze vseho neco, sice je ve svych DNA nejvice negroid
>(negroidni DNA jsou velmi silne), ale radeji se vydava za vic
>"cool" asiata. Abych nezapomel, brzo bude mit potomka-Americana
>se svedskou blondynkou (ktere se zrekla jeji vlastni mama),
>uvidime jestli potomek bude jako "kdyby mame z oka vypadl".
Pokud si myslite ,ze Vase h...je vznesenejsi [smích]

>Takovym zpusobem skoncila civilizace v Indii, v Egypte, na
>Strednim Vychode (staci se na ten svrab a nestovice co tam zustal
>podivat dnes), takovym zpusobem dopadne i Amerika.
Kdybyste mel nutkani opustit americky kontinent,tak.....[cool]

>K nestesti a utrpeni tradicniho sveta.
Bojujte,...s hrudi nastavenou za svou vlast.
...ikdyz druhou v poradi. [mrknutí jedním okem]
Nebo nas nechate prevalcovat vas, vlajkonose to sveta tradicniho? [velký smích]
Good luck, homeboy [cool]

137845

18.6.2007 19:56

Moore

mark 86.?.?.?

Nemá špatné filmy,viděl jsem tedy jen 2,jeden o 11.září a jeden o zbraních,nevím tedy jak se jmenovaly přesně,ale celkem zajímavé(až na nějaké detaily).

137785

18.6.2007 20:46

Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO

jaaan 67.?.?.?

(Jedná se o odhad pro rok 1997 a v úvahu je brána řada nejasných parametrů, finanční dostupnost není jmenována
http://www.photius.com/rankings/world_health_systems.html
moderátor)

http://www.photius.com/rankings/healthranks.html

Rank Country

1 France
2 Italy
3 San Marino
4 Andorra
5 Malta
6 Singapore
7 Spain
8 Oman
9 Austria
10 Japan
11 Norway
12 Portugal
13 Monaco
14 Greece
15 Iceland
16 Luxembourg
17 Netherlands
18 United Kingdom
19 Ireland
20 Switzerland
21 Belgium
22 Colombia
23 Sweden
24 Cyprus
25 Germany
26 Saudi Arabia
27 United Arab Emirates
28 Israel
29 Morocco
30 Canada
31 Finland
32 Australia
33 Chile
34 Denmark
35 Dominica
36 Costa Rica
37 United States of America
38 Slovenia
39 Cuba
40 Brunei
41 New Zealand
42 Bahrain
43 Croatia
44 Qatar
45 Kuwait
46 Barbados
47 Thailand
48 Czech Republic

137791

18.6.2007 23:38

RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO

jaaan 67.?.?.?

Reakce na 137791

zde mate srovnani a hodnoceni zdravotni pece
(16. kveten 2007; v anglictine text a tabulka):

http://www.commonwealthfund.org/publications/publi...

USA opet posledni mezi hlavnimi prumyslove vyspelymi zememi.

137799

20.6.2007 8:57

RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 137791

To je velmi zajímavé!! Všimněte si, že na prvních místech jsou samozřejmě bohaté státy, ale - s výjimkou Ománu - tradičně římskokatolické + pravoslavné Řecko. Teprve na 11. místě je Norsko (ještě za Japonskem), na 15. Island, na 17. Holandsko. Z tradičně katolických bohatých zemí je pouze Irsko 19. Nepochybně to má vliv na to, jak se populace k zdravotní péči staví a nízké umístění USA není v tomto kontextu vůbec překvapivé.

137882

20.6.2007 21:42

RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 137882

Mě překvapuje 19.místo Irska.
Vím, že Češi, kteří tam pracují legálně, tzn. odvádějí daně včetně pojištění si stěžují jednak na neprofesionální služby lékařů: močíte krev a lékař Vám mezi dveřma otráveně naordinuje něco proti bolesti a hybaj do práce.
Kolegyni se něco podobného stalo a v noci ji bolest přinutila vyhledat pohotovost, kde strávila 8hod.. Výsledek: antibiotika, bez jakéhokoliv dalšího vyšetření.
Musela zpátky do ČR, aby ji dali do pořádku.
Anglie? To samé v bleděmodrém.
Naopak do ČR přijíždí spousta cizinců na operace, ale taky k zubnímu ošetření. Kvalita za přijatelné ceny.

137931

20.6.2007 22:24

RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 137931

>Mě překvapuje 19.místo Irska.
>Vím, že Češi, kteří tam pracují legálně, tzn.
>odvádějí daně včetně pojištění si stěžují jednak na
>neprofesionální služby lékařů: močíte krev a lékař Vám
>mezi dveřma otráveně naordinuje něco proti bolesti a hybaj do
>práce.

O nicem takovem jsem v zivote neslysel. Naopak, mam radu znamych, kteri meli komplikovane porody, operace srdce, o hrebiku v hlave uz jsem tu psal (to byl ilegal) a mezi nimi takove pripady, ktere kdyby se jim to stalo v CR tak by byli uz davno pod drnem.

137935

21.6.2007 0:38

RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 137935

Vy jste "v životě" neslyšel, a já ano.
A jestli by byl někdo pod drnem, je jen Váš subjektivní názor. Takže asi tak nějak.

137943

21.6.2007 1:36

RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

Reakce na 137943

>Vy jste "v životě" neslyšel, a já ano.
>A jestli by byl někdo pod drnem, je jen Váš subjektivní
>názor. Takže asi tak nějak.

Asi zalezi v jake spolecnosti zijete. Jestli mate kolem sebe same kecaly a ztezovatele, tak vas prostredi jiste ovlivni. Vrana k vrane seda. Muj okruh znamych se sklada z podnikatelu, poctivych pracantu a akademiku. A mezi takovymi ja nikoho neznam, co by cural krev a doktor ho vyhodil. Mezi nimi znam par co jim doktori zachranili zivot a v CR by zcela urcite byli pod drnem. A taky znam par kecalu a profesionalnich ztezovatelu. A takove ja beru s rezervou. Vy ne. To je vec osobnich preferenci a podle toho vypadaji nase svety. Drive lide byli upalovani za tvrzeni, ze Zeme neni placata. Dneska se hadame o podobne voloviny. Pro nekoho zustane zemekoule porad placata v kazde dobe. Stupidity se nikdy nezbavime, ta mezi lidmi bude vzdy.

137947

21.6.2007 2:35

RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 137947

[smích] Je mi upřímně jedno z jakých lidí se skládá okruh Vašich známých.
To s případem, který jsem uvedla nemá nic společného,
pokud jste tím ovšem nechtěl naznačit, že kdyby přítelkyně měla akademický titul nebo byla podnikatelka a pod. žvásty, tohle by se nestalo. Měla by holt odejít od letecké společnosti a přihlásit se do toho "správného" spolku.
Ano, stupidita je a bohužel mezi lidma bude a neschová se ani za akademický titul.

Potížista? Kecal?...Nevím o čem to proboha mluvíte?
Kde berete tu odvahu nazvat někoho, kdo neměl zrovna slova chvály na (ne)péči, které se mu dostalo nazvat potížistou a profesionálním stěžovatelem?

Popsala jsem jen případ, který se opravdu stal a více to rozvádět nemíním.

Vy máte jinou zkušenost a tím to můžeme ukončit.

137949

24.6.2007 10:04

RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 137931

>Anglie? To samé v bleděmodrém.
>Naopak do ČR přijíždí spousta cizinců na operace, ale taky
>k zubnímu ošetření. Kvalita za přijatelné ceny.

Jit k zubarovi tady v Anglii? Doporucuji takovou zkusenost.
Boli vas zub tak, ze ani painkillers nezabiraji, jdete k zubarovi.
Jde jiz o jednou zaplombovany zub.
Platite si pojisteni a jeste jste pripraveni a ochotni platit za preplombovani.
Dentista vam rekne, ze nebude opravovat zub, ktery spravoval nekdo predtim, predepise vam antibiotika, ktere si samozrejme musite zaplatit, a vyhodi vas ven.

Rada kazdemu, kdo se chysta na delsi dobu do UK: bez predchozi navstevy dentisty radeji zustante doma ...

138246

21.6.2007 1:14

RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO

jaaan 67.?.?.?

Reakce na 137882

Pro Vodnika

zde mate kriteria podle kterych WHO (Svetova Zdravotnicka Organizace) zdravotni peci hodnotila:

http://www.photius.com/rankings/who_world_health_ranks.html

Pro 'moderatora' - popletl jste si adresy, ten uvedeny WHO zebricek je z 21. cervna 2000.

Opsal jsem z adresy jen asi polovinu statu pro ilustraci.

137946

21.6.2007 8:12

RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO

moderátor 207.?.?.?

Reakce na 137946

>Pro 'moderatora' - popletl jste si adresy, ten uvedeny WHO
>zebricek je z 21. cervna 2000.

Omluvy.
Z původního směrníku
jsem otevřel
„Details“
a tam je hlavička „Health system attainment and performance in all Member States, ranked by eight measures, estimates for 1997“.
[b]Máte však pravdu![b]
Source: WHO World Health Report uvádí datum 21. června 2000
Znovu, omlovám se, nebylo úmyslné.

137963

19.6.2007 0:00

Ohledne toho socialniho systemu a kolapsu ve francii.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Pokud jsme fsichni radne secteli tak at je socialni system ve Francii v kolapsu, tak v USA uz padaj ze skaly...Vzdyt jejich super -trzni ekonomika privedla tuto zemi k taove zkaze, ze musi parazitovat na ostatnich statek aby vubec "nejakym zpusobem prezili" ci si zajistili preziti do blizke budoucnosti...

137800

19.6.2007 1:03

Polemika s Autorem

zalozak 202.?.?.?

Pane Stwora, naprosto souhlasim ze Moore je propagandista (ucelove zamereny). A nemam ho ani jeho dila nijak zvlaste v oblibe . Nicmene - se na vse musite divat ocima USA.

On umyslne pouziva metodu soku, nikoliv nutne proto aby naznacil ze se napr. na Kube lepe zije ale aby ukazal sebestrednym a okoli casto prilis nevnimajicimu americkemu publiku ze jinde (to jest i v zemich kterymi oni pohrdaji) jsou na tom z hlediska zdrav. pece lepe.

Prirozene ze ten obraz je populisticky zkresleny, obvsem neni o nic vic zkresleny nez ten ktery predklada druha strana. Mate pravdu - system medicare (Kanadu neznam ale mam moznost srovnani v Australii) neni prilis efektivni a obcas (ne vzdy) vede i dlouhym cekacim lhutam. Ale ve sve podstate pomoc poskytuje.

Znam i velmi patriotisticke americany kteri otevrene reknou... je to zeme prilezitosti pro mlade a zdrave.. Pokud mas dobry job, si zdravy a nepotka te zadna vetsi nehoda.... jsi za vodou. Pokud ne.....

137804

19.6.2007 13:20

Mate moznost,bud se obesit a nebo se nechat zastrelit.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

A democracy is two wolves and a small lamb voting on what to have for dinner. Freedom under a constitutional republic is a well armed lamb contesting the vote.
Amerika je zeme neomezenych moznosti,tak se to aspon rikavalo,ze ano?
Dnesni Amerika neni Amerikou ,tak ,jak se predstavili americti vojaci v konci druhe svetove valky,ale mnozi ziji timto snem, v Australii je vitali a za tri mesice ,jim nemohli prijit na jmeno.Dnesni Amerika se svymi vymozenostmi,je na upatku,zoldneri si musi koupiy sve vlastni brneni,po zraneni ,uz nejsou v cinne sluzbe ,takze se jim zold krati,jaka je situace v nemocnici ,jsme si precetli z americkeho tisku, coz se dostalo az na pretres do senatu,kde mnozi senatori neverili svym usim,co ceka raneneho "hrdinu" doma v USA,pokud neni rektutovan z rad Mexicanu za prislibu americkeho obcanstvi,coz dela celych 20% nove ziskanych obrancu demokracie a americke svobody,takze ,Pentagon uvazuje za dolary nakup az 50% ze zahranici,takze ,jinak receno,valka v Iraku bude v rukou soukrommych spolecnosti,ktere samy rekrutuji sve vojaky,jez jsou ,co do poctu zastoupeni v Iraku jako statni-pravidelni zoldneri.Valka v Iraku se takto privatisuje,olejove a jine multinadnarodni spolecnosti provadeji-tvori vlastni armadu zoldneru.
Ovsem ,takova valka neco stoji,coz je znat v nemocnicich,doufam .ze si mnozi krajane pamatuji obdobi, kdy leky sly na podporu Kuby a na konflikt Rusko-Cinskeho klani na rece Usury,coz bylo hned znat v lekarnach,takze ,mnohe leky nebyly k dostani.

http://www.apfn.net/images/debt1.jpg

137831

19.6.2007 14:15

Kuba

Parasite palus (zavináč) tetras (tečka) sk 84.?.?.?

Pan Stwora, uvedomte si, ze USA dlhe desatrocia udrzuje Kubu v izolacii. Predstavte si, ze by napriklad take Nemecko uvalilo obchodne embargo na CR. To by bol bordel. Pravdepodobne by polovica Cechov umrela od hladu. Kubanci si zasluzia nas obdiv. Myslim, ze by sme sa mali od nich ucit uspornemu hospodarstvu, pretoze ked dojde ropa, tak nas to caka vsetkych...

137832

19.6.2007 15:51

RE: Kuba

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 137832

> Kubanci si zasluzia nas obdiv.
>Myslim, ze by sme sa mali od nich ucit uspornemu hospodarstvu,
>pretoze ked dojde ropa, tak nas to caka vsetkych...

Souhlas!
Někteří lidé tvrdí, že komunismus vychoval z lidí grázly. Houbeles. Komunistický režim lidi kontrastuje. Grázlové jsou ještě větší grázlové a dobří lidé se naučili žít skromně. V současném Rusku je to vidět tak jako nikde jinde. A Kuba nebude o moc jiná.

137839

20.6.2007 6:31

RE: Kuba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 137839

"Každý, podle svých schopností...každému, podle jeho zásluh".
Tohle si komouši zaměnili za:
"každý, jak se mu to hodí...každému, podle jeho potřeby".

Mirda

137865

19.6.2007 17:38

USA, zeme, kde pozitri znamena predevcirem

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

tu americkou cast by si meli prohlidnout vsichni, kdo se tesi na privatni system zdravotniho pojisteni, ktery jim ...jisti lide slibovali pred volbama, aby vedeli do ceho dou. I kdyz takovej "posudkovej lekar" to by nemusel byt vubec spatnej job. [velký smích]

137844

Příspěvků: 73

18.06. 04:19 Udiveny Eda  Ale hlavne ze pojistovny vyplatily zida Silverstyyyna
18.06. 04:34  První rána do hlavy
18.06. 17:22 micha  RE: První rána do hlavy
19.06. 06:12  RE: První rána do hlavy
18.06. 10:02 miro.slav  Myslim
18.06. 16:54 68  RE: Myslim
18.06. 18:22 valecek  RE: Myslim
18.06. 18:37 68  RE: Myslim
19.06. 08:27 Pavel -Čert- Němec  RE: Myslim
19.06. 15:13 68  RE: Myslim
19.06. 17:13 Pavel -Čert- Němec  RE: Myslim
19.06. 20:28 68  RE: Myslim
19.06. 17:35 Vanguard  RE: Myslim
19.06. 22:58 pastinak  RE: Myslim
19.06. 23:47 68  RE: Myslim
20.06. 02:49 Kubyk  RE: Myslim
18.06. 18:51 V(rtak)  RE: Myslim
18.06. 19:19 miro.slav  RE: Myslim
19.06. 05:21 68  RE: Myslim
19.06. 21:58 Saša  RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti
19.06. 23:11 micha  RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti
19.06. 23:43 68  RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti
20.06. 07:03 Saša  RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti
20.06. 07:13 68  RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti
20.06. 08:43 Pavel -Čert- Němec  RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti
20.06. 16:24 68  RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti
21.06. 04:58 Kubyk  RE: Myslim, že článek není jen o kvalitě péče, ale hlavně o její dostupnosti
21.06. 09:39 Saša  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti
22.06. 03:46 Kubyk  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti
22.06. 09:36 Saša  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl
22.06. 10:08 Saša  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti
23.06. 03:09 Kubyk  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti
23.06. 02:58 Kubyk  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl
23.06. 21:45 Saša  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl
24.06. 01:13 Kubyk  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl
24.06. 04:57  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl
24.06. 06:17 Kubyk  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl
24.06. 09:14 Saša  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl
24.06. 09:36 Tom  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl
26.06. 00:54 jaaan  RE: článek není o kvalitě péče, ale o její dostupnosti - Goebles by se uzarděl
19.06. 06:08 Kubyk  RE: Myslim moc, vim prd
18.06. 11:23  Take a look here:
18.06. 13:05 E.T.  zdraví
18.06. 16:43 pastinak  Pane Stwora,propagandy se dopoustite tak vy....:))
19.06. 14:42 ROLIN LADISLAV  RE: Pane Stwora,propagandy se dopoustite tak vy....:))
19.06. 23:09 pastinak  RE: Pane Stwora,propagandy se dopoustite tak vy....:))
18.06. 17:04 28 let v USA  Americti bandite v kravatach a bilych kosilich
18.06. 18:25 Jurgen von Krebst_  RE: Americti bandite v kravatach a bilych kosilich
18.06. 18:37 V. Sodek  RE: Americti bandite v kravatach a bilych kosilich
18.06. 19:20 semtex  Neco neni s Moorem v poradku
18.06. 19:58 28 let v USA  RE: Neco neni s Moorem v poradku
19.06. 00:22 semtex  RE: Neco neni s Moorem v poradku
19.06. 03:48 28 let v USA  RE: Neco neni s Moorem v poradku
19.06. 17:47 V. Sodek  RE: Neco neni s Moorem v poradku
18.06. 19:56 mark  Moore
18.06. 20:46 jaaan  Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO
18.06. 23:38 jaaan  RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO
20.06. 08:57 Vodník  RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO
20.06. 21:42  RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO
20.06. 22:24 semtex  RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO
21.06. 00:38  RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO
21.06. 01:36 semtex  RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO
21.06. 02:35  RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO
24.06. 10:04 vladuna  RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO
21.06. 01:14 jaaan  RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO
21.06. 08:12 moderátor  RE: Hodnoceni zdravotni kvality pece podle podle WHO
19.06. 00:00  Ohledne toho socialniho systemu a kolapsu ve francii.
19.06. 01:03 zalozak  Polemika s Autorem
19.06. 13:20  Mate moznost,bud se obesit a nebo se nechat zastrelit.
19.06. 14:15 Parasite  Kuba
19.06. 15:51 Robocrep  RE: Kuba
20.06. 06:31  RE: Kuba
19.06. 17:38 vulgar von hulwaath  USA, zeme, kde pozitri znamena predevcirem

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 45 čtenářů částkou 6 301 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,20 Kč
Euro
25,55 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,87 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 875,49 Kč
1 unce stříbra
391,66 Kč
Bitcoin
202 358,96 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 848