Diskuze k článku

Tady byl článek...

Příspěvků 95

5.4.2007 2:14

Můj soukromý názor, Vladimíre

Vodník 81.?.?.?

Tohle je opravdu tak kolosálně pitomý článek, že se editor nemůže vymluvit a ni na to, že to nebo ono nevěděl a vědět nemohl. Takhle hloupými články bez hlavy a paty diskreditujete jiné, pravdivé a užitečné informace, které se tu čas od času objeví. A to je pro Zvědavce škoda!

132258

5.4.2007 2:37

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 132258

>Tohle je opravdu tak kolosálně pitomý článek, že se editor
>nemůže vymluvit a ni na to, že to nebo ono nevěděl a vědět
>nemohl.

Abych pravdu řekl, mně se ten článek také moc nelíbí. Ale neměl jsem zrovna nic lepšího... [pláč]

Jinak Kaminski nebýval špatný. Poslední dobou to trošku přehání, souhlasím.

132260

5.4.2007 3:01

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

Outofjacket 155.?.?.?

Reakce na 132258

Pane Vodniku,

muzete prosim vyjmenovat konkretne ty pasaze v nichz dle Vaseho nazoru slapl autor vedle?

Predem dekuji.

Outofjacket

132261

5.4.2007 3:44

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

Datel 206.?.?.?

Reakce na 132258

V cem je clanek pitomy ? Jako neznalec Talmudu nevim.

132262

5.4.2007 6:08

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

skepse sama 200.?.?.?

Reakce na 132262

ty nazory jsou stejne pitome, jako nazory lidi, kteri veri, ze kazdy muslim je odhodlan vrazdit neverici, protoze mu to uklada koran ... jedna vec je blbost napsana v hodne stare knize a druha je realita ... jedna vec je kosher a druha je, ze vetsina zidu se v cechach cpe veprovymi rizky s bramborovou kasi ... jedna vec je, ze za komunismu bylo spravne udat sveho souseda, protoze poslouchal zapadni rozhlas a druha, ze vetsina lidi nikoho neudavala

co se tyka viry, osobne znam nekolik zidu, kteri vlastne nejsou zide, protoze jsou krestane a k zidum se hlasi z jinych pohnutek, stejne jako se u nas davy hlasily do komunisticke strany ...

nazory sirici nenavist jsou spatne, ovsem potlacovat svobodu slova je horsi ... at si autor rika co chce, doufam, ze ho nikdo kamenovat nebudem, tim by mu dal jen za pravdu

132267

5.4.2007 6:33

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

Datel 206.?.?.?

Reakce na 132267

Pokud vim clane kritizoval Talmud . Zide byli uvedeni proto ze ho uznavaji a spousta se nim ridi i kdyz ne vsichni. Napriklad Nemci stale doplaci na holokast , i presto ze velka vetsina s nim nema nic spolecneho. Navic se mi zda ze pan Kaminsky spise poukazuje na to ze by s nim melo byt seznameno vice lidi.

132269

5.4.2007 16:37

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132269

ten clanek kiritzoval kde co, ale hlavne zidy ... vsechny, ne jen jejich vlady / duchovni vudce, ale vsechny ... neco jako, kdyz by se reklo, ze vsichni cesi chteji radar, protoze ho chce vlada

132295

5.4.2007 22:14

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132295

Ale je to pravda. Kdyby Cesti opravdu nechteli radar, tak jdou do Prahy a vezmou utokem Strakovku a Hrad a provedou defenestraci. Pokud jim to tak moc nevadi a nechaji sebou vlacet a libit si, kdyz se v mediich tvrdi nestoudne lzi o tom, jak je 50% lidi pro zradar, tak co si lze myslet jineho?! [zmaten]

A Kaminsky spravne poukazuje na to, ze zid se ridi Talnudem (jenz se sklada z Tory - zakona - a Gemary - rozprava, vyjimky, doplnky a popisovani sexualnich eskapad starych rabi) a ten je bezostysne nabada k cineni toho nejhorsiho nezidum.
A zide tak - zcela prokazatelne a ocividne ve velke vetsine cini. Vetsina je to tak velka, ze vyjimky se obtizne hledaji.

Prosty primer. Pokud by Izraelcum vadilo, ze se v jejich jmene pacha genocida Palestincu a v lete 2006 Libanoncu, tak by vybehli se svou vladou...
Demonstrace par rozumnych nesvedla samozrejmne nic...
Cize nelze nez pripustit, ze Kaminsky ma pravdu a valna vetsina tohle nelidske vrazdeni schvaluje. Otazkou tedy je, proc by se melo nejak v takove bande valecnych zlocincu nejak rozlisovat... [zahanbení]

132320

6.4.2007 0:46

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132320

prosty primer - z brna do prahy je trosku bliz nez treba z kalifornie do tel avivu ...

ja bych radeji pouzival: "ze zid, ktery se ridi talnudem, se ridi talnudem ...", protoze neverim, ze se jich talnudem ridi vetsina, stejne jako katolicti knezi sukaji ministranty a jeptisky zahrabavaji potracene deti a vubec kazdy na koho se jen podivate porusuje pravidla

a co se tyka jmena ... proc tam nejdes ty ? vzdyt je to i v tvem jmenu [smích]

(Každý má nárok na 10 příspěvků za měsíc. Ty další podle kvality. Toto je váš 17. příspěvek v posledních 24 hodinách. Je mi líto, ale další příspěvky vám do konce měsíce nepustím, ledaže by byly mimořádně kvalitní. Editor.)

132335

6.4.2007 3:52

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132335

je nekvalitni prispevek, kdyz se navazim do antisionistu a zvedavce? to byl totiz obsah tech dalsich cca 3-5 (rikate 17 a zverejnenych je 12) ... pokud hodlate kvalitu posuzovat dle sveho nazoru

nikdy jsem si podobneho pravidla nevsiml, pravda je, ze se do diskuse vracim narazove, mohu se mylit, nicmene povazuji toto omezeni v tuto chvili za ciste ucelove, nehodi se vam, stejne jako se vam nehodil ten clanek, protoze kdyby to bylo jen o tom pravidle, pak byste zverejnil vsech 17

jsem velmi zvedav, jestli tento prispevek je pro vas dostatecne kvalitni [smích]

(Je mi úplně jedno, do koho se navážíte, pokud to děláte slušně. Abych pravdu řekl, ani jsem nečetl, co jste psal. Jediné, co vidím, je to, že celý den schvaluji stejné jméno. Editor)

132347

6.4.2007 4:36

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132347

dekuji za odpoved,
to jste jiz delal ve dvou diskusich predtim, jiste jste si vsiml, ze diskuse okolo clanku zacina utichat nejpozdeji po jednom tydnu, pamatuju si na posledni prestrelku se zorbou, ktera byla daleko vice od tematu nez to, cim jsem se zabyval nyni, i tam jsem psal velmi casto a rozhodne pro vas nebyl problem prispevky schvalovat

mam jeste dotaz, kdyz ty prispevky nectete, jak rozeznate ty slusne od tech neslusnych ... a kdyz je nectete, proc vam vadi, ze je jich tolik?

omlouvam se, ze vas zdrzuji, ale tato debata me skutecne velmi zajima, mam dojem, ze mate stejne praktiky (mozna i poprve), jako media establishmentu, ktera tak ostre kritizujete

132349

6.4.2007 4:46

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 132349

>...kdyz ty prispevky nectete, jak rozeznate ty
>slusne od tech neslusnych

Nerozeznám. Řídím se jménem autora. 4 z 5 příspěvků vůbec nečtu. Jen nová jména a některé známé firmy musím číst, ostatní odklikávám.

>... a kdyz je nectete, proc vam vadi,
>ze je jich tolik?

Protože jsme na doraz. Tohle jsem psal před rokem: Počet příspěvků v diskuzi roste – něco s tím budeme muset udělat Od té doby se tempo nových příspěvků ještě zvýšilo.

132351

6.4.2007 5:07

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132351

od sameho zacatku se divim, jak to stihate, tohle je celkem uspokojujici vysvetleni ... chapete, doufam, ze kdyz bych chtel mit prispevku neomezene udelal bych si vice uzivatelskych profilu anebo publikoval sve nazory anonymne? omezeni na 10 prispevku na mesic je, rekl bych ... nedomyslene

doporucuji pridat jeden drobny detailek, proverene osoby zaradit do skupiny, kterou nebudete muset cist, dokonce se da napsat skript, ktery projede stringy a vyhodnoti jejich obsah, myslim, ze zakladni kombinace pismen jsou celkem jednoduche - protoze se nejedna o vulgarni vyrazy, ale o slova typu: jste, jsi, si, ses, are, is, mas, ma ... zkratka slovesa, ktera na nekoho ukazuji atp.

dale je mozne pridat male tlacitko, ktere vas upozorni na pripadne napadani ucastniku diskuse ... clovek, ktery projde vasi proverkou a pak nekoho napadne, bude mit rekl bych mnohem slozitejsi pozici pro opetovny navrat do skupiny stalych diskuteru ... zarazeni ucastnika diskuse mezi proverene muze byt zavisle na bodech, po 10ti schvalenych prispevcich se vam bude zobrazovat kazdy druhy, pozdeji kazdy treti a casem zadny az do momentu, kdy nekoho napadne, a pak zacina znovu od nuly ... jeste lepe od -x ...

vzhledem k tomu, ze ma zvedavec nejspis robustni backend by to nemelo byt prislis slozite, muj programator to odhaduje na 2 hodiny prace, a vam by to skutecne usnadnilo praci/konicka

132353

8.4.2007 4:03

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132353

odpoved ?

132466

6.4.2007 4:58

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

tntno 193.?.?.?

Reakce na 132335

Zdravim Vas,
Jelikoz jsem zde narazil na Cenzuru, musim na to reagovat...

cituji:
(Každý má nárok na 10 příspěvků za měsíc. Ty další podle kvality. Toto je váš 17. příspěvek v posledních 24 hodinách. Je mi líto, ale další příspěvky vám do konce měsíce nepustím, ledaže by byly mimořádně kvalitní. Editor.)

Clovek, ktery zde reaguje na diskuzi mimochodem take nechutnou...
je odstrihnut Editorem od moznosti dale reagovat? [pláč]

mala statistika pro Vas:

Rene Bartosek
celkove prispevky: 4154
doba od registrace: 24 mes.
prum. prispevku/mes: 173.0833

trodas
celkove prispevky: 2109
doba od registrace: 35 mes.
prum. prispevku/mes: 60.257

skepse sama
celkove prispevky: 64
doba od registrace: 2 mes.
prum. prispevku/mes: 32

neni to mala diskriminace uzivatele skepse sama? reknete sami...
podle mne by mel dostat pravo na to se vyjadrit a Editor by do diskuze nemel timto zpusobem zasahovat. Diky.

132352

6.4.2007 18:20

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132352

Mate pravdu v prispevcich skutecne dohanim pana Nohejla, pokud by jste vsak chtel skutecne objektivni musel by jste do tabulky doplnit par vskutku mimoradnych person z webzinu Nezvedavec. Samozrejme nemuzete pocitat podle nicku a jednotlivych jmen. K leho a ke kazdemu z techto unikatnich jedincu patri par alias, tudiz je to treba secist. Nesmite samozrejme zapomenout, ze ttito panove to berou vazne a semtam uzivali skupinove likvidacni strategie vuci bakanum klukum typu me.

Mnoo, muj favorit na celkove vitezstvi je sergant. A mala poznamka na konec sem tam mrknu i na nejake jine diskuse na netu, ale angazuju se velmi zridka. A mozna by stalo za to zjistit kolik munice jsem vyplitval ve svych prispevcich panum ze ZOO Nezvedavec. Sem tam si dovolim i lidskou reakci typu usmevu. Vidite dalsi prispevek do diskuse prakticky zbytecne. budete mozna prekvapen, ale tyhle veci me nebavi psat, avsak neni moznost volby. Nerikam, ze vy ( to nevim, sit je tak anonymni), ale nekteri lide povazuji slusnost a prehlizeni vypadu za slabost. Ja opravdu nemam problem se prizpusobit. Berte to proste jako projev grafomanie. [velký smích] [velký smích]

132386

6.4.2007 22:26

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 132352

Bartošek i Trodas mají předplatné. Z toho vyplývá právo na neomezený počet příspěvků. Skepse je náhodný kolemjdoucí, pro kterého platí pravidlo 10 příspěvků za měsíc a co je nad to, pustím podle toho, jak se ten den vyspím.

Ačkoliv si vyhrazuji právo některé lidi odmítnout, v jeho případě, myslím, nic nebrání, aby se stal členem klubu. Musel by ovšem sáhnout do kapsy pro směšnou částku.

132409

6.4.2007 9:09

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 132320

Trodasi, to co pises o radaru je pravda. Lide s radary nesouhlasi, ale ze by treba podepsali petici "nechceme radary", tak to se jim nechce. Ze by se neceho bali? Vzdyt komunismus je uz "v haji" a nikdo je za jejich podpisy nezavre.
A nebo v tom je neco jineho? [zmaten]

132358

9.4.2007 1:14

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132358

Nevim co v tom je, mozna nejaka nase malost, presvedceni o vlastni bezmoci - vydatne podporovane medii - ci uslapnutost ci presvedceni ze "oni to zase stejne rozhodnou za nas..." ale rozhodne je to spatne...

Co s tim nevi asi nikdo.

Jedina sance je dosahnout zastaveni kohoutku z Ruska - to by lidi vyhnalo do ulic jedna dve, jak by jim nejela auticka, jak by nikdo nedovezl jidlo do super-hyper marketu, jak by nefungovala policie a armada... [chechtot] [velký smích]

Jenze jak presvedcit Rusy, ze nemaji zasobovat ty, kteri na ne chteji mirit raketami? Stacily by 3, 4 mesice a pak se vsechno zase muze vratit k puvodnimu stavu [chechtot] Jen stara diktaturo-vlada a Amici tu uz nebudou [mrknutí jedním okem]

Na novinkach ted bezelstne napsali:
http://www.novinky.cz/domaci/americane-skoncili-me...
> USA už Česko oficiálně o vybudování radaru, který má být součástí protiraketového deštníku, požádaly. Česká vláda minulý týden souhlasně odpověděla.

Bez souhlasu Parlamentu nemuze vlada rozhodnout o pobytu cizich vojsk v zemi na dobu presahujici 60 dnu. Cize nejen vlastizradci, ale uz porusuji i ustavu... A vadi to nekomu tak, aby s tim neco (cokoliv!) delal? Ne. Cize je to asi v poradku, zeano? [oči v sloup] [naštvaný]

132491

5.4.2007 7:29

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

albert1 24.?.?.?

Reakce na 132267

>co se tyka viry, osobne znam nekolik zidu, kteri vlastne nejsou
>zide, protoze jsou krestane a k zidum se hlasi z jinych pohnutek,

Jak muzou byt ti Vasi zide zidy, kdyz jsou krestany ???? To je jako mluvit o skaredo-krasne zene, horko-studene polevce, nemocne-zdravem cloveku, a podobne.
A jake jsou to ty "pohnutky" ktere je vedou ze se hlasi k zidum ?? [zmaten]

132272

5.4.2007 8:34

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 132272

Ten pán,na kterého reagujete to náhodou popsal- (chtě či nechtě) ? trefně. Ti židé jsou Křesťané a přesto využívají židovského klientelismu. To jsou ty výhody,které pán výše naznačoval !!! jejich jediným a společným bohem ,kterého vyznávají bez rozdílu- je jen jeden Bůh a ten Bůh se jmenuje "MAMON"!!! [bliji]

132278

5.4.2007 16:48

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132278

toto je velmi hloupe .. viz ma odpoved ... malicechackove se svym socialnim systemem nikdy nepochopi jaky je zivot doopravdy, zijeme si na polstari socialniho systemu a nadavame na vsechny strany ... vy konkretne se asi nedokazete zamyslet nad hledisky jineho cloveka ci jine kultury a problemy, ktere vy nikdy mit nebudete

jak pisi jinde, clovek, ktery haze skupinu lidi, narod, rasu atp. do jednoho pydle je omezeny hlupak

132299

6.4.2007 9:18

RE: Skeptik sám sobě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 132299

Velice děkuji za reakci a chtěl bych se jich zeptat? Nad kterými hledisky-kterého jiného člověka,kultury a problémy bych se měl zamyslet a hlavně PROČ??? To že židé konvertovali ke křesťanství??? Konvertovali jen zase k myšlenkám,které svůj základ mají jen v Talmudu,Kabale,Tenachu a Tóře! Takže jediným posunem v jejich víře je to,že stále jsou Židy ,využívají židovského klientelismu ,modlí se ke stejnému Bohu a mají křesťanské příjmení. Nic více nic méně. Ale Goyim se jim zmást nepovedlo. Pokud vy si žijete na sociálním polštáři,tak já tedy ne- já do něj přispívám horem dolem a stále je bezedný . Mnohem horší je to,že ta bezednost toho polštáře plyne právě z toho židovského boha MAMONA- který je hnacím motorem pro židovské- Ježky- Krause-Železný- a jinou sosavou židovskou pakáž,která tuto moji zemi vytunelovala,rozkradla a zplundrovala. Aby jste mne nemohl napadnout z příslušnosti k myšlenkám zde nedávným,tak přidám další sosavou židovskou pakáž- Gottwald-Slánský.Krieger,Štrougal-Lórenc a další!!!! Jen by mne zajímalo- kdekoliv se uděje nějaké svinstvo -vždy v tom má prst žid??? Proč asi?? [bliji] [bliji]

132359

6.4.2007 16:43

RE: Skeptik sám sobě

audiofil 208.?.?.?

Reakce na 132359

Protože velká skupina pseudožidů uctívá lucifera jako svého boha, zlo pro nežidy je dobro pro ně.

132379

5.4.2007 16:45

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132272

no to se velmi mylite, stejne jako byli komuniste, kteri nebyli komuniste ...

ti mi zide jsou peruanci, on je synem pristehovalce / izraelskeho zida a mistni zeny, ona je cistokrevna peruanska mestica ... jsou krestane, zrejme katolici ... israel ma ted zvlastni politiku, nikde jsem se o tom nedocetl ... pokud je vas predek zid, prokazatelny zid (v tom meste, kde zili tusim nebyla jedina synagoga), pak muzete odcestovat do israele, na dobu jednoho roku dostavate plat cca 1000 dolaru na osobu (4clena rodina = 4000 dolaru, v peru je minimalni, statem garantovany plat myslim 150 dolaru, ovsem prumerny je asi 80) ... takze jeli, uci se hebrejsky a uci se zidovskou viru, ale jsou vychovani jako katolici a nehodlaji svoji viru menit, cele je to ekonomickeho charakteru ... a navic ten buh je tentyz

co jsem tam byl, tak mi jeji bratr rikal, ze psali, ze se maji dobre, ze maji uzasne (g.modifikovane) ovoce, ze maji vsude blizko, ze maji nove auto, krasny dum a vubec ... a ze v noci sem tam slysi strelbu a vybuchy ...

nevim, jestli israel rozjizdi politiku lidskeho stitu, nicmene ty pohnutky jsou ciste ekonomicke, jak je oba znam jsou to velmi mirumilovni a klidni lide, maji krasne, zdrave dve deti a ja, z meho postu pristehovalce do tretiho sveta nechapu, proc se odstehovali, jenze ja nemam denodenni ekonomicke problemy, jako meli oni

132297

5.4.2007 22:18

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132297

...a tak se tito hodni, cisti a mirumilovni lide stali tichymi podpurci vrazedneho systemu aparteidu a okupace, zvaneho Izrael.

Za Jidassky gros.

A od tiche podpory k fyzicke pod pohruzkou zabaveni dosazenych vydobytku je jen krucek... a i ticha podpora vrazdeni je spolehlive haze do jednoho pytle s vrahy.

Kdo nema ekonomicke problemy?

A kdo se proto postavi na stranu vrahounu?

132322

5.4.2007 5:11

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 132258

V posledni dobe se objevuje stale vice clanku ktere kritizuji teorii zidovstvi. Vy jste to prohlasil za "hloupy clanek", bez toho,ze by jste se zeptal co toto motivuje.
Vsimete si, ze, nikde se nehovori o partikularnim zidu, ale o teorii ktera umoznuje a vlastne preferuje obohaceni se jedince na ukor sirsi spolecnosti a to takovym zpusobem ktery nenastavuje nijake zabrany.
Proto se zacina zvedat spolecenska kritika. Neni to socialismu, ale o prani o vice lidskem zpusobu souziti mezi lidmi.
Vzdy byl pokrok provaden ve znameni spolecnosti. Nyni je pokrok ve znameni par jedincu.
Jako ilustraci pristupnou Cechum bych uvedl pokus Topolankovi vlady o zrovnoceni dani. Pro vsechny stejne. To je pitomost.
Vetsi pitomost ale je, jak to pan Topolanek zduvodnil.
Aby ti uspesni nemuseli krast.
Snizovani pensi pro ty za jejichz penize tito novodobi geniove studovali. Posmivani se tem kteri ztratili domov a nemaji kde bydlet.
Neni divu, ze lid si hleda a velmi brzy najde ten spravny duvod k pomste.
Nezapomente, ze Hitler stejne jako Jezis byli od boha.
Zeptejte se sveho rabina.

132264

5.4.2007 6:26

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

skepse sama 200.?.?.?

Reakce na 132264

vzhledem k tomu, ze mi rodice byli dva a mam jednoho sourozence, pak pevne verim, ze moje studium na zakladni a stredni skole zaplatili prave mi rodice ... naopak mam pocit, ze platim skolu prave tem, kteri (za soucasneho nastaveni danoveho systemu) do tech kas nikdy neprispeji tolik co ja ...

co se tyka rovne dane, tak jsem absolutne pro, mnohem lepsim resenim je (dle meho nazoru) zdanit luxus ... tim take zdanite ty majetnejsi ... rozhodne si nemyslim, ze bych mel do statni kasy anebo do kasy zdravotni pojistovny prispivat vice, kdyz spotrebuji stejne, ne-li mene, protoze uz dva a pul roku si zdravotnictvi platim cache, ale zaroven musim platit zdravotni pojisteni v cr, protoze podnikam (pracuji pro cechy pres internet), platim si duchod, ktery pravdepodobne nedostanu, platim sve zene skolu, protoze v zemi kde ziju je statni vzdelavaci system nedostacujici a v cechach studovat nemuze, protoze neumi jazyk

vim, ze jsem si to vybral dobrovolne, vzdyt jsem mohl zustat v te masi krasne zemi, kde je vse zdarma, kdyz se mi nechce makat ... ano ... a take se chci dobrovolne rozhodout komu, na co a proc budu co platit .. v zemi kde ziju je bezne, ze si nektere ctvrti plati bezpecnostni agenturu, protoze tam ziji majetnejsi lide a pak take ctvrti, kde ochrana neni potreba, protoze tam neni co ukrast ... rad bych si vybral, ve ktere ctvrti budu zit, spise nez abych platil ochranku nekomu, kdo o ni nestoji, protoze ji neplati

samozrejme nehodlam omlouvat burana topolanka, i kdyz i ten je asi od boha

132268

6.4.2007 0:05

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 132268

Mily pane. Prave takove lidi jako jste vy jsem na mysli nemel.
Vy bohuzel, ackoliv se jiste citite velmi prosperujici jste bohuzel jen drobny podnikatel. Vam ta jednotna dan prilis nepomuze. Mel jsem na mysli velke korporace ktere maji miliardove zisky a obrovske investory kteri delaji penize nekalymi cachry.

132332

5.4.2007 16:47

RE: Můj soukromý názor, Vladimíre

ventlas 88.?.?.?

Reakce na 132258

hop na www.osud.cz tam je preklad do cestiny,ale jiny od stejneho autora.

132298

5.4.2007 6:39

to nebylo kosher ...

skepse sama 200.?.?.?

ackoliv jsem s tim clankem nesouhlasil ani trochu, presto se citim dotcen jeho stazenim ... ten clanek byl jednoznacne antisionicky a mohl by budit lecjake pocity, rozpaky a nazory ... nicmene byl to nazor a to nazor svobodny, myslim, ze i tyto vykriky by mely mit stejnou sanci jako ty establishmentove (kazdy ma pravo rikat, ze zeme je placata, ze nezide jsou dobytek, ze zide jsou dobytek atp.)

navic by me zajimalo, jestli jsou v tech knihach skutecne presne tyto vyroky

napada me jeste ... byl ten clanek stazen, protoze byl az tak antisionisticky a az tak nenavistny, ze by mohl antisionisticky zamerenemu zvedavci uskodit?

132270

5.4.2007 7:10

RE: to nebylo kosher ...

tuláček 85.?.?.?

Reakce na 132270

Takto argumentovat citáty vytrženými z kontextu v případě Starého Zákona, je přinejmenším nefér. Stejným způsobem totiž zpochybníte cokoliv i ten zmiňovaný revizionismus... [oči v sloup]

132271

5.4.2007 22:27

RE: to nebylo kosher ...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132271

Ktere citaty jsou vytrzeny z kontextu? Muzete uvest priklady?

Pokud si prectete alespon kousky z Talmudu tak pochopite, ze to co autor vybral byly stare zname proflaknute priklady. Dam vam lepsi. Uvadi se tam povinnost zida vyhladit nezidy vlastni rukou [mrknutí jedním okem] Tuto vetu v anglickem prekladu nenajdete, ale v Hebrejskem orginale tistenem v Izraeli uz ano [mrknutí jedním okem]

Jinak samotny kompletni Talmud je velmi draha zalezitost, ale vytazky z neho jsou cenove dostupne. Navstivte zemi vyvolenych, poridte si dobreho Hebrejskeho prekladatele a poznejte pravou britkost zidovskych zakonu a narizeni.

Pokud nechcete tak moc investovat, nezbyva vam nic nez mi verit, pripadne se spokojit se znamymi citaty. Par prikladu:

"The difference between the Jewish soul... and the soul of all the Gentiles... is greater and deeper than the difference between the soul of a man and the soul of an animal."
-Rabbi Avraham Yitzhak HaCohen Kook (1865-1935)

"Rozdíl mezi duší žida... a duchem všech nežidů... je větší a hlubší než rozdíl mezi duší člověka a duší zvířete."
-rabín Avraham Yitzhak HaCohen Kook (1865-1935)

"In our country there is room only for the Jews. We shall say to the Arabs: Get out! If they don't agree, if they resist, we shall drive them out by force."
-Professor Ben-Zion Dinur, Israel's First Minister of Education

"V naší zemi je místo jen pro židy. Musíme říci Arabům: Vypadněte! Pokud nebudou souhlasit, pokud se budou branit, tak je musime vyhnat silou."
-profesor Ben-Zion Dunuz, Izraelsky první ministr školství

"One million Arabs are not worth a Jewish fingernail."
-Rabbi Yaacov Perrin, Feb. 27, 1994

"Jeden milion Arabů nemá cenu židovského nehtu."
-rabín Yaacov Perrin, 27. února 1994

"I want to tell you something very clear, don't worry about American pressure on Israel, we, the Jewish people control America, and the Americans know it."
-Ariel Sharon to Shimon Peres, October 3rd, 2001, as reported on Kol Yisrael radio

"Chci vám řici něco velmi jasně. Neobávajte se Amerického tlaku na Izrael. My židé kontrolujeme Ameriku a Američané to vědí."
-Ariel Sharon Simonu Peresovi, 3. říjen 2001, vysílano na Kol Yisrael rádiu

"Israel may have the right to put others on trial, but certainly no one has the right to put the Jewish people and the State of Israel on trial."
-Ariel Sharon

"Izrael by mel mít právo soudit ostatní, ale určitě nikdo nemá právo soudit židy a stát Izrael."
-Ariel Sharon

"I vow that if I was just an Israeli civilian and I met a Palestinian I would burn him and I would make him suffer before killing him."
-Ariel Sharon

"Já přísahám, že kdybych byl jen Izraelským občanem a potkal jsem Palestince, tak bych ho upálil a nechal ho trpět než bych ho zabil."
-Ariel Sharon

132323

5.4.2007 23:48

RE: to nebylo kosher ...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132323

Zato tyhle perli ohledne urazek, jsou uz v nekterych pripadech vaznejsi. Prijde na to, kdy byly receny a v jake byl Saron funkci. Pokud to posledni bylo ve funkci premiera Izraele vskutku skvely pristup k rozvijeni mirovych iniciativ ze strany Izraele. Jestlize mi chcete uvest podobne vyroky napr. od Haniji, vim o nich. A je to v blede modrem taky skvely pristup k miru ze strany Hamasu. Budou muset i oni respektovat realny stav veci a nemyslim, ze by s tim ostatni muslimske zeme mely problem. Avsak vec ma jeden drobny zadrhel. A to pristup zbytku sveta k Hamasu a k Izraeli.

Arabove se snazi znovu ozivit mirove iniciativy a pres reci Pereze o tom, ze si nenecha Izrael nic diktovat, Ehmud Olmert naznacil, ze je ochoten jednat. Bylo by dobre uvedomit si, ze i USA s Britanii budou muset nahradit diplomacii s klackem v ruce necim jinym. Tedy skutecnou diplomacii, "konecna vyhra ala Cheney" se totiz konat nebude. Silove reseni selhalo, ropu budou USA i Zapad jiste potrebovat, ale krome "pesti do nosu" bude treba za ni neco nabidnout.

Stabilizovat situaci v regionu je neco, co by muslimske zeme mohli akceptovat, mohl by to i akceptovat Izrael, z ktereho by se v pudu sebezachovy momentalne chtelo vytratit znacne mnozstvi obyvatelstva. Pres obrovske problemy US ekonomiky, krera stezi muze exportovat sluzby a nemuze z hlediska bezpecnosti neomezene exportovat cely zbrojni arsenal, tak USA mohou nabidnout roli bezpecnostniho garanta situace na Blizkem a Prednim vychode akceptovatelnou jak pro Izrael, tak pro muslimske zeme.

Pro muslimske zeme samozrejme potencialne, pokud USA zacnou pracovat na obnove sveho mezinarodniho kreditu a duveryhodnosti. Muslimove z toho sice nebudou extra nadseni, sioniste z toho uz vubec nebudou nadseni a lide, kteri drzi momentalni politicky kurz v Bilem dome, neceho takoveho jako skutecne seriozni diplomaticke jednani o Blizkem vychodu,nebudou ani schopni.

Avsak toto je svetlo na konci tunelu. Tunel se sice nikomu nemusi libit, ale pokud zucatneni chteji ven, budou to muset prekousnout. Vypada to, ze lidi jako Peloisiova to zacinaji pomalu chapat. Dost dulezity fakt, aby si ti co maji moc v USA uvedomili, ze v rohu se neocitly USA, ale pouze skupina mocenskych elit, ktera se rozhodla hrat vabank na sachovnici moci. Dalsi partie se bude muset hrat s jinymi hraci, pokud samozrejme nekdo nerozbije sachovnici. Jinak by se dalsi partie hrala na ponekud primitivnejsim levlu, pripadne vubec.

132329

6.4.2007 0:49

RE: to nebylo kosher ...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132329

Rene, nepropadejte klamnym nadejim. Ano, Sharon byl premierem. Izraeli totiz nikdy neslo o mir. Kazda dohoda byla delana jen tehdy, kdyz Izraeli vyhovovala momentalne a byla opustena a porusena tehdy, kdyz to Izraeli vyhovovalo. Tak to jde poslednich 60 let. Je nesmyslne se domnivat, ze nekdy nejaka dohoda s zidy k necemu povede, kdyz tomu tak nikdy v historii nebylo.

Hamas ma podle vas respektovat jaky stav veci? Stav, ze okupace a unaseni clenu vlady neni nic neobvykleho? Stav, kdy zadrzovani penez zidy, at uz za clo, ci prispevku je normalni je take treba "respektovat"? Takovy stav nelze respektovat a teroristicky stat jenz odmita vymerit sve konecne hranice nelze rovnez uznat. Uznani statu je vzajemny akt mezi staty. Ona existuje Palestina jako suverenni stat?

Pristup zbytku sveta k Hamasu je dan zidovskou propagandou. A jsme u korene veci. Dokud zide neodmitnou Talmudovsky judaismus jako sve nabozenstvi a z toho vyplyvajici pozice zida jako boha nad nezidy, se vsemi skaredymi nasledky pro "nebozske ovce" tak se s nimi neni mozne nijak bavit ani domlouvat. Nikam to nevede a jde jen o to, vytvorit zdani, ze to nekam vede. Vsechny dohody byly vzdy poruseny, smlouvy a "cestovni mapy" obraceny v prach. Nemate pamet?

Ehud Omert je ochotny jednat jen tehdy, kdyz potrebuje pred svetem a par zidy, zaskocenymi divokosti a silenosti valecnych zlocinu v Libanonu vypadat jako mirotvurce, ochutny jednat - aby se vse jednani smetlo ze stolu kdyz bude cas uderit na zaklade nejake zaminky, jenz bude v horsim pripade treba vyrobit. Tak to jde uz 60 let a je na case aby se Palestinci a svet z toho poucili.

Silova reseni stale jeste nejsou vycerpana, je na stole atom, a sice jeho "omezene pouziti". Vabank se hraje az do konce, vime?

Stabilizovat situaci v regionu - o pravy opak tohoto se USA snazily poslednich 60 let, a tudiz je treba je klepnout pres prsty a poslat klecet na hrach. Nikdo, opravdu nikdo nemuze po udalostech poslednich let prijmout USSaky jako partnera, garanci miru ci vyjednavace. Ty casy jsou navzdy ztraceny. Arogantni lhari a valecni zlocinci se nezmeni. Muslimove to vi, a proto je v regionu nechteji. A vi proc.

Sionisticti zide kontroluji USA (viz. soucasna vlada USA) a tak je moznost jakekoliv zmeny kurzu temer vyloucena. Budovani mezinarodniho kretitu je nemozne, kdyz ma nekdo historii 100 let valecnych eskapad vmesovani-se do cizich zemi a v z cirka 160 zemi ma vojaky v 130 z nich. Az a pokud se toto zmeni, a o 180°se otoci US zahranicni politika a Bush s Rumym, Chenneym a dalsimi stanou pred mezinarodnim soudem, pak se da hovorit o tom, ze za 50 let by se mozna nekdo s USSaky bavil. Jak vite, Rene, toto svetlo neni svetlem na konci tunelu ale svetly prijizdejici lokomitivy.

Problem je, ze vetsina USA obcanu jsou tupi promitivove a ve svet zabednenosti stoji za mocenskymi elitami. Nasledkem toho se situace nutne zene spatnym smerem s veskerou rychlosti a silou pretaktovaneho TGV 574,8 km/hs trakci na 31kV misto 25kV = http://www.record2007.com/site/index.php

132336

6.4.2007 18:32

RE: to nebylo kosher ...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132336

Otazka nezni Trodasi, co je spravedlive ci co by kdo rad chtel, ale jake jsou realne moznosti. Hamas bude nucen akceptovat realitu, kterou je bezesporu Izrael jako stat. Izrael bude nucen akceptovat, ze ani s vojenskou pomoci USA nemuze zlomit muslimy silou. Mimochodem, ropa nam stoji na 9,5 milionu galunu tezby nejak podezrele dlouho. Jakmile si dostupnost ropy vynuti zmeny v ekonomickych strukturach poklesne znacne geopoliticky vyznam oblasti. Pokud si to spojite s ekonomiockou realitou USA, tak nutne dojdete k zaveru, ze USA se budou nuceny angazovat jinde, kde je o co se angazovat. A moznosti i supervelmoci jako USA jsou omezene. Silne pochybuju, ze by si toho zucatsnene strany nebyli vedomi. Bud valka bez vitezu nebo se dohodnout.

132388

7.4.2007 11:26

RE: to nebylo kosher ...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132388

A jake jsou ty realne moznosti? Teroristicky stat na ukradenem uzemi pachajici 60 let genocidu se ma stat uznavanym statem? To nelze myslet vazne, ani kdyz ho nekteri mohou (za uplatek) uznavat. Navic Hamas existenci Izraele davno akceptuje, jen ho neuznava a ani na to (jak jsem uvedl vyse) nema mandat. Nemluve o silnych moralnich duvodech proc tak neni mozno ucinit...

Stagnace tezby ropy ovsem vyznam regionu zvysuje a ne snizuje. Stagance zvysuje cenu a neznam ZADNY stat, jenz by delal neco proto, aby se v dohledne dobe ze zavislosti na rope vymanil. Treba takova CR, aby mohla jezdit na vodik, bude potrebovat cirka 40 - 60 dalsich Temelinu rozsirenych KAZDY o stepici reaktor, jenz bude za velmi vysokych teplot (proti normalnim reaktorum, myslim) stepit vodu na vodik a kyslik. A pak predelat vsechny auta a cely automobilovy prumysl + cerpaci stanice na vodik...

Chysta se nekdo na tohle? Nejake pripravne kroky? Ne?
Tak vidite. A co nahrazeni ropy v hnojivu a obecne v zemedelstvi? V kosmetice? V lecivech? Krucis, Rene, dyt i "blbej" benzen na vyrobu CDcek/DVDcek je z ropy a nikdo ho nijak bez ropy vyrobit jeste nikdy nezkousel, cize naklady jsou bez moznosti odhadu... [zahanbení] A to je jen jediny pripad...

Lamani muslimu postupne a silou funguje uz 60let. Izrael se neustale rozsiruje a prave v soucasne dobe se zda, ze tlak ktery tento statni terorismus vytvoril se zacina rovnat protitlaku Palestincu. Cize je spise cas se zamyslet nad nelegitimnosti existence Izraele a vratit se k jedne Palestine, jenz nebude aparteidem a "statem jen pro zidy", jako je Izrael ale budou v ni stejne prava a povinnosti pro vsechny.

Vojenska pomoc USA muze v dohledne dobe diky ekonomickym problemum USA "vyschnout" a pak se uvidi. "Co bylo ziskano nasilim se neda ziskat zpet jinak nez nasilim."

Nedostupnost a nedostatek ropy se projevi jeji vyssi cenou a vyssi angazovanisti USSaku v Iraku, aby "zustali na kohoutku" v blahove nadeji, ze se jim podari Iraku ukrast jeho prirodni bohatstvi.

Kde se podle vas budou USSaci angazovat?

A co se dohod tyce, opraste svou pamet a vzpomente na vsechny ty dohody mezi Izraelem, USA a Palestinci. Zadna z nich nebyla nikdy Izraelem dodrzena. O jake dohode mluvite?

Nelze se dohodnout s nekym, kdo v sobe vidi nadcloveka a v protistrane prasive neciste psy. A o tom byl cely clanek. O tom, ze extremni nabozenstvi Judaismus, zalozene na Talmudu je primo hmatatelne zhmotnele ve vsech zlocinech kterych se Izrael dopustil - a nejen na Palestincich.
Iluze ze se s zidy lze dohodnout dostala Palestince tam, kde jsou. Kdyby nebyli tak pacificti tak uz mohli mit svou zemi zpet.

132437

7.4.2007 17:51

RE: to nebylo kosher ...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132437

Zmenila sec situace Trodasi, penezenka bohateho strycka brzo narazi na dno. Respektive na misto dna spise bude objevena "cerna dira". Myslite si snad, ze za zajmy sionistu budou bojovat skutecni zoldaci, kteri budou mit mezi pulkami vlajku Exxonu ci Haliburtonu? [mrknutí jedním okem] Valcit za cizi prachy a za svoje to je panecku rozdil. Vite proc vetsina mocnych feudalu v kralovstvi ceskem mela 99 panstvi? [smích] Verte lidska prirozenost se prilis nezmenila.

Na valku potrebujete krome duvodu, cimz bezesporu ropa je, taky prachy a hlavne potrebujete uspech a viru v uspech. Izrael bez USA bude nucen jednat at se mu to libi nebo ne. A byt na miste pana Olmerta, tak bych zacal jednat velmi brzo, jelikoz podminky k vyjednavani se s bezicim casem rozhodne nebudou zlepsovat v prospech Izraele.

132447

5.4.2007 10:32

RE: to nebylo kosher ...

Saša 142.?.?.?

Reakce na 132270

Článek by zřejmě nutil k zuřivé diskuzi ba „rvačce“. Příliš totiž odhaluje “svaté knihy“ Talmud a Starý zákon. Snad ani kdyby autor citoval také Korán, který bude obdobně drsný nezmírnil by rozhořčení nad saháním na něco co je „svaté“. Tedy napadá „nábožensky cítící“ a nejen to – čtenáři, kteří nejsou zaujati příliš nějakým dogmatickým učením se dělí na dva tábory; jedna skupina souhlasí se zákazem „šíření nenávisti“ a druhá volnomyšlenkářská nechce číst jednostranný a krajní názor. Oběma táborům čtenářů uniká v úvodu odstavec vysvětlující rozdíl vidiny Orwella a Huxleyho, kde první předpovídá ovládnutí člověka nebo myšlení zákony a ten druhý ve zkratce vlastně politickou korektností. Stažení článku je snad moudré rozhodnutí, protože skoro každého z nějakého důvodu popudí, ale v zásadě se do Zvědavce hodí snad až na to, že Kaminski si vybírá trefně zrovna náboženství, které je totožné s národem. Samozřejmě je pitomost tvrdit, že zrovna židi jsou nějak obzvláště špatní. Dokonce možná většina se neztotožňuje s Talmudem nebo nějakou ideologií dne a jednotlivé myšlení, hloubka víry, politický názor bude nějak obdobně rozdílný jako u každého jiného jednotlivce. Kdyby se článek týkal Mohamedánů a Koránu, sem tam jedinec by možná, vykřikl "proč zrovna Mohanedáni", ale většina by byla spokojena.

132283

5.4.2007 7:46

kmen zlosynu

Ricky 69.?.?.?

Trochu malo a trochu pozde. Kdyz nekdo zverejni ostre rasisticky clanek kde je cely narod oznacovan za "kmen zloduchu", byla by na miste spise omluva zminenemu narodu.
Rici, ze clanek byl stazen protoze byl trochu jednostranny pravdepodobnost trestniho stihani jen zvysuje.

132275

5.4.2007 16:50

RE: kmen zlosynu

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132275

jestli se jednalo o strach ze stihani pak to chapu, ale mam dojem, ze zvedavec se snazi jit prikladem [smích]

132300

5.4.2007 17:35

RE: kmen zlosynu

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132275

Nevidim duvod proc by se mel pan Stwora omlouvat narodu. Na zaklade sveho vedomi a svedomi se rozhodl stahnout clanek. Pokud vim tak ho nenapsal. Navic neni v exponovanem verejne funkci, jako jini kteri mluvi o islamofasistech apod. To jsou zcela jiste nenavistna slova a nikdo se za ne nikomu nemini omluvit. Nebudu rozebirat, zda tito lide jsou hlasem celych narodu, jelikoz se jednoznacne domnivam, ze ani nahodou. Jsem optimista.

Mozna to bude pro vas nepochopitelne, ale dokud nedoslo ke stazeni clanku ani jsem to necetl. Hebrejsky neumim a tady bych se musel dostat k originalni verzi a i to by bylo platne jak mrtvemu zimnik. Stejne jako u Bible se jedna o nabozensky text stary okolo 2000 let plus minus, tudiz ta hebrejstina ci aramejstina ( nevim v cem je puvodni text) v tomto kontextu uz mrtvym jazykem. Jazyk se vyviji, je vyznamovy rozdil mezi stredovekou a antickou latinou.

Dale vytrzeni ze souvislosti umoznuje manipulaci dle zameru toho, kdo vytvari komentar. A konecne nejpodstatnejsi rys by se dal vyjadrit podle Krista ..."po jejich ovoci je poznate..." Spise se domnivam, ze "talmudiste" ideove budou lide vsemoznych nabozenstvi, ras i narodu. A pokud by jste chtel cirou nahodou omluvu treba po mne, tak zbytecne nemrhejte svuj cas. Moje svedomi mi samo rika nejlepe, kdy se mam omluvit. A v pripadech, kdy mi nic nerika by jste musel uzit metodu ..."Co nejde silou, jde mozna vetsi silou..." [mrknutí jedním okem] [velký smích]

132308

5.4.2007 19:02

RE: kmen zlosynu

Ricky 69.?.?.?

Reakce na 132308

Kdyz nekdo pane Bartosek pouzije slova islamofasista, neurazi ani narod ani nabozenstvi. Je to pouhe oznaceni skupiny lidi, kteri o sve vlastni vuli slucuji nabozenstvi a ideologii.
Oproti tomu, publikovat clanek plny rasove nenavisti a lzi ve kterem je oznacen nejaky narod za "kmen zloduchu" je urazka, za kterou by bylo dobre se omluvit.
Ten puvodni clanek neni v hebrejstine ale anglictine, tak si ho prectete a prestante mlzit.

132314

5.4.2007 22:35

RE: kmen zlosynu

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132314

Rene - Aramejstina je pouzivana jen zidy pri modlitbach na to, aby "zmatli andely" jenz blokuji Hebrejske modlitby zboznych a otevreli tak "kohoutek" aby se motlidby dostaly k Bohu pote, co jim nerozumi na zacatku. To je ucel tech Aramejskych versu, jinak jim dneska uz skoro nikdo nerozumi...
A ti Andele umi (podle rabinu) jen hebrejsky a ani za tisice let se nenaucili Aramejsky, cize jsou zmateni a pusti ty motlidby... [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]


Ricky - "clanek plny rasove nenavisti a lzi" - ano, je plny rasone nenavisti zidu k nezidum. Za tu autor nemuze. Chystate se za ni perzekuovat zidy? Mate me pozehnani [mrknutí jedním okem]
Lzi? Jake lzi? Velice by me zajimalo, kdybyste uvedl (urcite to nebude problem, kdyz je lzi clanek tak plnny, ze) priklady lzi v clanku uvedenych. Rekneme pet kousku staci. Velmi by me to zajimalo, o zidovske nabozenstvi jsem se trosku otrel a zadnou lez jsem neodhalil, prave naopak.
Kaminsky se vyhnul nekterym opravdu nebezpecnym pasazim, kde se zide nabadaji k zlocinnum ruznymi az hruznymi zpusoby... [oči v sloup]

132324

5.4.2007 23:14

RE: kmen zlosynu

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132314

Prijde na to komu vsemu to slovo islamofasiste chce jeden adresovat. Slysel jsem ruzne urazky narodu, Francouzu, Nemcu, Americanu, Rusu, Cinanu.... Nevidim nejmensi duvod, proc bych mel brat tuhle jako neco extra. A pokud jde o hebrejstinu, zrejme vam neco nedoslo.

Tedy jeste jednou, nezajimal jsem o clanek ohledne talmudu z toho prostinkeho duvodu, ze jsem talmud necetl. A abych ho ho mohl cist muselo by to byt v originale, jelikoz okolo prekladu bylo taky dost nesrovnalosti. A navic bych toho musel precist ponekud vice nez pouze talmud, jelikoz tento text bude ponekud komplikovanejsi. Z toho prosteho duvodu, jsem se neminil zucastnit debaty o talmudu. Navic si nemyslim, ze by to melo stezijni vyznam podobne jako Bible pro vetsinu lidi hlasici se ke krestanstvi.

132328

6.4.2007 16:41

RE: kmen zlosynu

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 132314

Mily pane Ricky, tak jako vy pouzivate titul "Islamofasista" pro ty kteri maji "Quran" za svou svatou knihu.
V posledni dobe se rozmaha a ne bez zasluhy titul "Zionaciste" pro priznivce Israele.
Jak vite, tak nacismus byl strasna politicka organisace.
Vy jiste by jste byl prvni to priznat. Proto tedy ten pan, jiste antinacista, adresoval zem a lidi kteri jsou "Zionaciste" za spatne, jiste tomu rozumite a tedy zadna omluva neni na miste.
Nebo chcete rici, ze souhlasite s holocoustem?
To by jste byl ve slepe ulicce.karel

132378

5.4.2007 18:04

RE: kmen zlosynu

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132275

neni to narod, je to vira

(dle meho nazoru narody neexistuji, ale to je na sirsi debatu)

132310

5.4.2007 20:30

RE: kmen zlosynu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 132275

>Trochu malo a trochu pozde. Kdyz nekdo zverejni ostre rasisticky
>clanek kde je cely narod oznacovan za "kmen zloduchu", byla by na
>miste spise omluva zminenemu narodu.

>Rici, ze clanek byl stazen protoze byl trochu jednostranny
>pravdepodobnost trestniho stihani jen zvysuje.

Proc by mel nekdo nekoho stihat?

Kaminski publikuje jak na netu, tak knizne a tusim, ze ho nikdo za jeho vyrazne vyhranene nazory nezavira.
http://www.johnkaminski.com/

Po kom chcete, aby se omlouval? Editor a nebo pan Kaminsky?
S autorem je mozne polemizovat, souhlasit ci nesouhlasit, ale ohanet se trestnim stihanim....hmmm, to zni skoro jako vyhruzka.

Mne se osobne ten clanek nelibil, tezko ovsem muzu upirat panu Kaminskemu svobodu projevu, na to jsou tu jini.

132317

5.4.2007 7:46

Produkt Talmudu

albert1 24.?.?.?

"The modern Jew is the product of the Talmud." - Michael Rodkinson, in preface of Babylonian Talmud, page XI.
Preklad:
"Moderni zid je produktem Tamudu".
http://libreopinion.com/members/standarteslc/jewishquestion07.html

Pokud by zid byl "rasou", je mozne aby Talmud by z jedince (at jiz jakehokoliv puvodu) vyznavajiciho a nasledujiciho Talmud , takoveho udelal jednotne "rasy" ??
Je dnesni American (at jiz evropskeho, mestizkeho, negro, asiatickeho, arabskeho, "zidovskeho", perskeho, armenskeho, indickeho, ci vice a vice smiseneho puvodu), tim ze nasleduje amerikanismus , rasou ???
[zmaten]

132276

5.4.2007 17:05

Práve som si ho prečítal

dharma 91.?.?.?

Tak som si ten článok práve prečítal...

Musím povedať, že sa p. Stworovi vôbec nečudujem že ho stiahol...
Ten článok, hoci pojednával veľmi rýdzo a bez škrupúľ o židovskom "fašizme" a o bezbrehej židovskej nenávisti voči všetkému nežidovskému, tak bol sám dosť nenávistný...

Áno, z toho článku sa len tak valila nenávisť.
A hoci má istú informačnú hodnotu, myslím, že v konečnom dôsledku by mohol byť aj škodlivý...
Nedá sa proti nenávisti bojovať nenávisťou...

Možno by autor urobil najlepšie, keby ten článok prepracoval a pokúsil sa uchovať chladnú hlavu.
...aj keď, vzhľadom na fakty o ktorých píše je to priam nemožné...

132303

5.4.2007 17:14

RE: Práve som si ho prečítal

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132303

zapominate na to, ze ten clanek se zabyval take tim, ze existuji lide, pronasledovani za nenavist prave lidmi (nebo jejich lobby), kteri nenavist (zrejme) maji jako soucast nabozenstvi

132305

5.4.2007 17:44

RE: Práve som si ho prečítal

dharma 91.?.?.?

Reakce na 132305

...nie, nezapominam...
ako vravim, obsah clanku je v pohode a ma hodnotu, problem je skor s tou formou...

vazne, nemozete bojovat proti nenavisti nenavistou...

nenastolite ticho tak, ze budete kricat "ticho"...

...treba pomenovat veci pravymi menami, to ano, treba o nich vela a otvorene hovorit, ale autor do toho zamiesal emocie - svoju vlastnu nenavist... zial...

132309

5.4.2007 18:05

RE: Práve som si ho prečítal

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132309

nenavist nebyla na strankach zvedavce poprve .. i kdyz tohle bylo skutecne trosku vostrejsi ... me se ten clanek take nelibil, ale myslim, ze zakazovat kricet ticho take ticho neudela

132311

5.4.2007 18:13

RE: Práve som si ho prečítal

dharma 91.?.?.?

Reakce na 132311

to iste nie, v tom mate pravdu...
tiez niesom za zakazovanie...
avsak p. Stwora ani nikomu nic nezakazal.

ja osobne by som povedal, nech si krici, ale kedze viem, ze je to kontraproduktivne, ja nebudem kricat spolu s nim...

132312

5.4.2007 18:51

RE: Práve som si ho prečítal

skepse sama 201.?.?.?

Reakce na 132312

mno, vzal bych to z druhe strany ... srovnejte zvedavce a fox news, platek ostre kritizovany za to, ze publikuje to co chce (to co chce vydavatel) ... pokud akceptuji stazeni clanku, akceptuji, ze si muze kazde medium rikat co chce ...

uznavam je zde rozdil, protoze zvedavec nabizi vysvetleni, nabizi odkaz na original (ktery si ale napriklad zorba neprecte) a nema takovy vliv ...

nemel by ale zvedavec jit prikladem ?

132313

5.4.2007 22:37

RE: Práve som si ho prečítal

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132313

Mel.

132325

6.4.2007 0:02

RE: Práve som si ho prečítal

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132313

Tak to zase ne. Takova sracka jako Fox News Zvedavec neni ani nahodou!!! Nase priposrane koupene media, nejenze selektivne zverejnuji a ignoruji, co se jim hodi, ale jeste ke vsemu selektivne deformuji nazory lidi k obrazu svemu. Nemluvi o cestnych vyjimkach jako treba BBC. Pokud vubec pripusti ten luxus, ze vam nazor zverejni.

Svoboda diskuse ne Zvedavci je o nejaky level vyse. Radeji ani nepremyslim o poradech typu vyhuleni, ruzne verejne soudy na TV apod. Tenhle clanek nebyl dobry napad, jak jste vsiml editor k tomu dosel sam a zareagoval. Na rozdil od Fox News, ktere jste si zvolil za prirovnani.

132331

6.4.2007 5:35

RE: Práve som si ho prečítal

dharma 84.?.?.?

Reakce na 132313

pane...
ak NEakceptujete, ze si kazde medium moze "rikat co chce", potom NEakceptujete slobodu slova...

sloboda slova neznamena automaticky povinnost pisat/hovorit vsetko a iba pravdu (napokon, kto urci co je a co nieje pravda?)

Sloboda slova je zaroven aj sloboda mlcat, ak sa tak rozhodnete...

132355

5.4.2007 22:55

Nesouhlasim s stazenim clanku.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Domnivam se, ze se nam Vladimir nakazil politickou korektnosti.

Ano, clanek je ostry. Ale odkdy je to duvod ho stahnout?

Stahuje snad nekdo obvineni a stihani Ernsta Zundela? Davida Irvinga? Germara Rudolfa?

Ne.

Naopak, na natlak zidovske komunity (!) je treba Irvingovo jmeno zapsano do seznamu nezadoucich pasazeru kteri nemohou - pro tentokrat treba na Novy Zeland http://www.fpp.co.uk/newzealand/index.html
To byl rok 2004. Co bude dal? Kam az to nechame zajit, nez rekneme dost?

V takove situaci ve svete neni misto na debaty o tom, zdali je clanek nenavistny ci nikoliv. Nelze donekonecna omlouvat ciny zidu. Nelze donekonecna ignorovat spojitost mezi Talmudem a tim, jak se zide chovaji k Palestincum a ostatnim nezidum.

Zavirani oci pred fakty jeste nikdy nikomu nepomohlo. Mlceni v case kdy zide berou utokem posledni basty svobody nezidu neni na miste.

Zavirat oci pred nabozenskym fanatismem nelze donekonecna, i kdyz jen samotne vyrceni pravdy muze vypadat nenavistne.

Cim dele budeme slepi a budeme mlcet, tim horsi smrst se roupouta v momente, kdy to uz dal nepujde. Mlceni dela problem jen horsim a nenavist intenzivnejsi. Je smyslem zamlcovani hruz Talmudu a zidovkeho statu Izrael rozpoutani skutecneho holokaustu?

Pro nas vsechny je to krok spatnym smerem. Vcetne zidu.
(jsou i ti, kdoz se Talmudem neridi a maji v sobe neco vic, nez bezduchou nenavist a bezbrehe opovrhovani nezidy...)

Vložený obrázek

132326

5.4.2007 23:11

RE: Nesouhlasim s stazenim clanku.

cool 207.?.?.?

Reakce na 132326

>Kam az to nechame zajit, nez rekneme dost?


Len tymto smerom tr(odas)pazliku! [cool] - .Vložený obrázek

132327

6.4.2007 0:26

vcera v noci som stihol clanok precitat

google 84.?.?.?

predtym nez zostal stiahnuty vnutornym cenzorom, pana Stworu.
boli pod nim dva komentare; vodnik, editor.
co ma trochu prekvapilo, bol takmer hystericka, ale nijak odovodnena reakcia vodnika, ktoreho inac poznam a akceptujem,
ako schopneho diskutera.
clanok nebol nicim vynimocny, nebolo v nom nic, co by som uz predtym niekde necital.
predovsetkym, nebolo v nom nic, co by nebola viac menej zalozene na faktoch. skor viac, nez menej.
bol kriticky voci zidom?
ano!
no a co?
kde je problem?
jedine co sa clanku dalo vytknut, bolo zovseobecnovanie, schematizovanie a urcite zjednodusenie,
comu sa ale nikdy neda vyhnut celkom, hlavne ked sa jedna o kratky clanok.
ked sa napriklad v nejakom clanku tvrdi, ze katolici su bigotni pedofili, alebo pokrytecki protestani su masochisti, padnuti na hlavu,
tak to bude vzdy len zjednodusenie a "nepravda", dopokial bude na svete existovat aspon jeden "spravodlivy" katolik
alebo aspon jeden nenaskrobeny protestant.
samotna existencia dvoch takychto dvoch nevinnych exemplarov, ale este nikdy a nikde na svete neviedla k tomu,
aby niekto take veci nesmel tvrdit.
hlavne v mainstream mediach, nie.
ked si ale k tomu pridate, ze to boli zjednodusenia proti narodu samovyvolenemu, tak to cele dostava hned inny nadych.
dovolte mi to vysvetlit.
za vlady "diktatora" Meciara, som uz davno nezil na Slovensku, ale v Nemecku a vtedy som cital v "nemeckej" tlaci fundovane clanky
o nekulturnych Slovakoch, ako o narode alkoholikov a fasistov, zijucich na hranici s Poliakmi,
ktori takisto ako Slovaci vedia len pit a kradnut a dlhe zimne podvecery si kratia antisemitizmom.
samozrejme, ze niekolko percent Slovakov zije na hranici s Polskom a su medzi nimi aj alkoholici,
ale prevazna väcsina NIE.
samozrejme, ze urcita cast Poliakov kradne, pije, zije na hranici so Slovenskom, ale väcsina NIE.
zil som tam urcity cas, rozpravam, citam a pisem plynule po polsky, (aj prekladam),
poznam Polsko ako ziaden iny cudzinec, takze poznam realie Polska lepsie, nez akykolvek zidovsky novinar,
takze to mozem dost dobre posudit.
to ale vobec nebranilo "vyvolenym" (hlavne) aj nevyvolenym novinarom taketo clanky zverejnovat a nikto, nikdy sa nepohorsoval.
dopokial nas vnutorny cenzor dovoli, aby sme voci tzv. vyvolenemu narodu pouzivali ine kriteria nez voci inym,
zvyklym narodom, zostane tato vyvolenost faktom a ulahci zidom dalej beztrestne pachat zlociny na Palestincoch, Libanoncoch,
bielych Mozambicanoch, us-Americanoch a vsetkych inych -och az na veky vekov,
amen.
okrem toho, aj keby bol clanok uplne vycucany z prsta a vsetko v nom bolo vymyslene (akoze nie je; ja vlastnim nemecku aj anglicku verziu talmudu), tak by malo existovat pravo, aj takyto celkom vymysleny clanok zverejnit.
dopokial si toto pravo nevyhradime, tak sme presne tak isto strateni ako zidia,
ktori zostanu odsudeni tuto nevdacnu rolu pariov sveta, ktorych vsetci nenavidia, hrat az do skoncenia casu.

132334

6.4.2007 1:48

RE: vcera v noci som stihol clanok precitat

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 132334

Google, aj veci pravdivé sa dajú napísať jednak vtipne, jednak idiotsky a urážlivo. Existuje veľa zpôsobov, ako napísať, že katolíci sú bigótni pedofili, bude ich celé spektrum od hrubo urážlivého až po taký, že sa tomu iba usmeješ a súhlasne prikývneš.

Ja som na Kaminského článok iba vyjadril svôj osobný názor, nič menej a nič viac. Považujem ho za blbý, nevtipný, nevkusný a minimálne čiastočne nepravdivý (čo ešte nemusí byť pre niekoho dôvodom k nepublikovaní). Nerozpoznávam v tom žiadnú hystériu. ( [překvapení] [zmaten] ) Pán Stwora sám na základe vlastného uvažovania (predpokládam) došiel k tomu istému názoru a akokoľvek to Tebou zmiňované právo má, svobodne sa rozhodol publikáciu stiahnúť, právo sem, právo tam.

Možno máš na kvalitu článku Ty alebo trodas iný názor. Aj to je dobre, názory sú od toho, aby sa líšili. Môže byť, že na budúce sa názor pána Stwory bude shodovať s vaším a čudovať sa budem ja. Tak už to v svete chodí... [mrknutí jedním okem]

132341

6.4.2007 2:06

RE: vcera v noci som stihol clanok precitat

google 84.?.?.?

Reakce na 132341

>Google, aj veci pravdivé sa dajú napísať jednak vtipne,
>jednak idiotsky a urážlivo. Existuje veľa zpôsobov, ako
>napísať, že katolíci sú bigótni pedofili, bude ich celé
>spektrum od hrubo urážlivého až po taký, že sa tomu iba
>usmeješ a súhlasne prikývneš.

nevtipne, nevkusne, urazlive clanky o katolikoch, Rusoch, Poliakoch, su castym a beznym zjavom v zapadnej tlaci,
aj v internetovych diskusiach, napriek tomu ich nikto nechce holocaustovat.


>Ja som na Kaminského článok iba vyjadril svôj osobný názor,
>nič menej a nič viac. Považujem ho za blbý, nevtipný,
>nevkusný a minimálne čiastočne nepravdivý (čo ešte nemusí
>byť pre niekoho dôvodom k nepublikovaní). Nerozpoznávam v tom
>žiadnú hystériu. ( [překvapení] [zmaten] )

napisl som "takmer" hysteriu.
hlavne to bolo ale od teba nezdovodnene.
ja som na rozdiel od teba zdovodnil,
preco je potrebne smiet pisat o zidoch aj hanlivo, aj neobjektivne a aj klamstva.
im to nielenze neuskodi, im to pomoze.
nemusis s tym suhlasit, ale je to urcita hypoteza, ktora si vyzaduje v pripade odmietnutia, vysvetlenie

>Pán Stwora sám na základe
>vlastného uvažovania (predpokládam) došiel k tomu istému
>názoru a akokoľvek to Tebou zmiňované právo má, svobodne sa
>rozhodol publikáciu stiahnúť, právo sem, právo tam.

pan Stwora, na zaklade vlastneho uvazovania clanok najprv zverejnil,
az po tvojom komentari ho stiahol.
vsteci sme ovplyvnitelni.

>Možno máš na kvalitu článku Ty alebo trodas iný názor. Aj
>to je dobre, názory sú od toho, aby sa líšili. Môže byť,
>že na budúce sa názor pána Stwory bude shodovať s vaším a
>čudovať sa budem ja. Tak už to v svete chodí... [mrknutí jedním okem]

nejde vobec o moj nazor na clanok, ide o moj nazor na extraporciu ohladuplnosti pre vyvolenych,
ktora im (a aj nam) v principe, na dlhsie mety, viac skodi nez pomaha.
to predsa vobec nie je tazke pochopit. [mrknutí jedním okem]

132342

6.4.2007 2:16

RE: vcera v noci som stihol clanok precitat

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 132342

>nevtipne, nevkusne, urazlive clanky o katolikoch, Rusoch,
>Poliakoch, su castym a beznym zjavom v zapadnej tlaci,
>aj v internetovych diskusiach, napriek tomu ich nikto nechce
>holocaustovat.
Vôči takému článku sa v diskúsii vždycky ozvem (aj keď jich neholocaustujem). Nevidím ale dôvod pre to, aby Zvědavec robil to samé opačným smerom.

>hlavne to bolo ale od teba nezdovodnene.
O.k., bol to prvý spontánny, chceš-li "umelecký" dojem. Teraz sa už k tomu vraciať nechcem.

>ja som na rozdiel od teba zdovodnil,
>preco je potrebne smiet pisat o zidoch aj hanlivo, aj
>neobjektivne a aj klamstva.
>im to nielenze neuskodi, im to pomoze.
>nemusis s tym suhlasit, ale je to urcita hypoteza, ktora si
>vyzaduje v pripade odmietnutia, vysvetlenie
Áno, nesúhlasím s tým. Ak chcem, aby neklamali oni, nebudem začínať s klamaním ani ja.

>nejde vobec o moj nazor na clanok, ide o moj nazor na extraporciu
>ohladuplnosti pre vyvolenych,
Ale mne ani nešlo o Židy, ale o ten text. Keby to bolo o Číňanoch, nebolo by to o nič vkusnejšie.

Máme už Velký piatok, idem spať. Peknú Veľkú Noc prajem!

132344

6.4.2007 2:12

RE: vcera v noci som stihol clanok precitat

google 84.?.?.?

Reakce na 132341

dodatok

skodilo by im to len v pripade, ze to co sa o nich pise, by bola plna pravda
a oni nechcu aby vysla najavo, pretoze vtedy by dostali poza usi.

lenze ak by to mala byt pravda, nech uz je hocijako britka, tak by bolo o to potrebnejsie to zverejnit.

132343

6.4.2007 5:45

RE: vcera v noci som stihol clanok precitat

dharma 84.?.?.?

Reakce na 132341

ano, tu ste to presne vystihli...

Ten clanok, so vsetkym co v nom bolo napisane, by sa dal napisat aj inteligentnejsie a konstruktivne...

ako vravim, je to hodnotny clanok a je v nom velky kus pravdy, ale vela zalezi aj na forme...

(to je to iste, ako ked Slota madarom, ktori chcu autonomiu, nenavistne nadava do skaredych mongolov ktori prisli na malych konikoch, (co je bezpochyby viac-menej pravda) namiesto toho, aby im vecne a velmi slusne vysvetlil, ze ak si neprestanu stavat vzdusne zamky, moze sa im stat ze v buducnosti budu velmi rozcarovani...)

Ako vravim, najlepsie by bolo, keby pan autor ten clanok prepracoval a pokusil sa podat vsetko to co v nom podal, ale inak...
Viac faktograficky a menej nenavistne...

A napokon nepletme si SLOBODU slova s POVINNOSTOU slova

132356

7.4.2007 11:41

RE: vcera v noci som stihol clanok precitat

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132356

Na co zapominate je, ze ani Kaminsky, ani Zvedavec nemuze za to, jaky Talmud je a co hlasa.

Pokud vam to prijde "neinteligentni" a "nekonstruktivni" na to poukazovat, tak byste si mel uvedomit, ze podle zakonu Talmudu se ridi cela vyhlazovaci politika zabirani cizi zeme v Izraeli.

Neni projevem inteligence strkat hlavu do pisku a nechtit nic slyset o motivech vrahu.

Neni nekonstruktivni na jejich motivy a pohnutky upozornit, je nekonstruktivni o tom mlcet.

132438

8.4.2007 0:24

RE: vcera v noci som stihol clanok precitat

dharma 91.?.?.?

Reakce na 132438

zrejme sa neviem jasne vyjadrit...

Skusim to este raz a zaroven naposledy, lebo uz sa citim trapne sam pred sebou ze sa tolko opakujem...

Takze - upozornovat na fakty, sirit informacie, davat ludom vediet ako sa veci maju, to je vsetko v poriadku...
Ale nazyvat narod narodom zlosynov... no... taky isty uchyli sa najdu aj medzi slovakmi, ako medzi židmi a verim tomu, že si svoje uchylky vedia odôvodniť hoci bibliou...

akekolvek zovseobecnovanie je sebeklam, to za prve a navyse v tomto pripade je dokonca skodlive pretoze prispieva ku konfliktu...

a nemyslite si, ze to vravim preto, ze sa to zovseobecnovanie tyka zidov - to iste plati hoci aj na pigmejov...

a navyse toto zovseobecnovanie polo horkou nenávistnou slinou, co skodi kazdemu, verte mi.

upozornovat ano... ale "narod zlosynov"? ...prosim, neprepadnite na druhu stranu kona...

132464

9.4.2007 1:20

zide - narod zlosynu?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132464

Hmmm, matne si vybavuji, ze tam mozna neco takoveho bylo napsano. Chcete rici, ze kvuli jednomu nekorektnimu prirovnani zahodime cely clanek, jenz prinasi vetsine lidi zajimave a nezname informace o sokujici mire extremismu a nesnasenlivosti v Talmudickem Judaismu? [oči v sloup]

To je hodne nekonstruktivni a nesmyslne prehaneni.

132492

6.4.2007 13:58

Ctu jen Talmud, Talmud a Talmud....

z.a.p 74.?.?.?

a nic jineho Zidy nezajima. Omyl. Podivejte se na tohle: http://www.kabbalah.com/k/index.php/p=zohar/zohar&vol=20&sec=698&cid=20070211b

Tak jako my i oni jsou v hledani praveho duchovna. Mam to od 'praveho' Zida. [mrknutí jedním okem]

z.a.p

132370

6.4.2007 14:41

RE: Ctu jen Talmud, Talmud a Talmud....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132370

Každá víra má své "srdce" - svůj mystický směr, a mystici všech náboženství si rozumí beze slov. V judaismu je to jak známo chasidismus. Kvalita mystika závisí od jeho "čistoty", ne od druhu náboženství.

132375

6.4.2007 16:59

RE: Ctu jen Talmud, Talmud a Talmud....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 132375

To je to cemu i ja verim a proto nekladu zadne nabozenstvi pred zadne jine. 'Puvodni' nabozenstvi vychazejici z duchovni potreby a zalozene na spravne lidske etice je jiste dobre - a universalni. Prekroutit, zvratit a pospinit jeho 'vyznavaci' se da kazde; to plati prave tak o krestanstvi.

z.a.p

132382

7.4.2007 20:58

Staronová šance - Tradice shromáždění proti antisemitismu v Praze

stein55 84.?.?.?

Čtvrtý ročník veřejného shromáždění proti antisemitismu a popírání holocaustu se koná v neděli 15. dubna 2007 od 15:30 hodin v pražské Valdštejnské zahradě pod záštitou předsedy Senátu PČR MUDr. Přemysla Sobotky a ve spolupráci s primátorem hl.m. Prahy MUDr. Pavlem Bémem další ročník veřejného shromáždění proti antisemitismu pod názvem „Všichni jsme lidi“.

Vložený obrázek

zdroj -> klikni si!

stein55

132460

8.4.2007 0:47

RE: Staronová šance - Tradice shromáždění proti antisemitismu v Praze

Aja 24.?.?.?

Reakce na 132460

Puvodni clanek uz tu neni a tak vyuziji situaci a dovolim si polozit opet dotaz, pane stein (vyuzivam nepovinnosti 55 [smích]

Vlastne ani nebude od veci, tyka se Izraele.

http://www.monde-diplomatique.fr/2007/02/KAPELIOUK...

Je to pravda, skutecne bude na muslimske hrbitove izraelske Muzeum tolerance?
Diky.

132465

8.4.2007 10:59

RE: Staronová šance - Tradice shromáždění proti antisemitismu v Praze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 132465

>Je to pravda, skutecne bude na muslimske hrbitove izraelske
>Muzeum tolerance?

pani aja,

kazdy m² v jeruzaleme je nejako historicky a tym padom bola/je akakolvek stavebna initiativa/aktivita vzdy problematicka.

Nechcem ist do detailov, ale prikladam link, kde je ta situacia strucne opisana. pre zidov je zidovsky cintorin nedotknutelny na furt, takze ako zid mam s tymto pripadom problem! neviem presne, aky je terajsi stav jednania.

-> link.

stein55

132470

8.4.2007 19:59

RE: Staronová šance - Tradice shromáždění proti antisemitismu v Praze

Aja 24.?.?.?

Reakce na 132470

kazdy m² v jeruzaleme je nejako historicky a tym padom bola/je akakolvek stavebna initiativa/aktivita vzdy problematicka.

To chapu...ale co uz mi jaksi "nebere", je misto, vybrane na stavbu. Neni misto, nestavim.

Kdyz to vezmu z ciste osobniho hlediska, velmi by mi vadilo, kdyby na hrbitove, kde lezi moji predci, chtel nekdo "hybat" s hroby a stavet; navic neco, co na hrbitove neni nezbytne nutne.

Muzeum tolerance...v dannych souvislostech to zni jako hloupy vtip.
Dekuju za link.

132484

8.4.2007 21:00

RE: Staronová šance - Tradice shromáždění proti antisemitismu v Praze

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 132484

Spíš jako absurdnost hodná krále Ubu nežli vtip, moc telerance to samo neukazuje.

132487

9.4.2007 1:24

RE: Staronová šance - Tradice shromáždění proti antisemitismu v Praze

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132487

Ja myslim, ze je to klasicka zidovka ukazka "chucpe" [chechtot]

Ale nedej boze vsechny zidy oznacit za pakaz - no to by bylo neprijatelne! [chechtot] Zatimco oni si klidne vybuduji muzeum "tolerance" na hrbitove mrtvych muslimu - jako ukazku tolerance [chechtot]

Pokud toto nekomu neotevre oci, tak uz nevim co [vyplazený jazyk]

132493

8.4.2007 14:44

Pane Trodas, bravo!

Outofjacket 124.?.?.?

Vidim, ze jste uprostred bitevni vravy temer osamocen, nicmene bijete se statecne a mate k dispozici skvelou zbran kterou se zatim nikomu z diskutujicich nepodarilo Vam vyrazit z ruky: znalost daneho tematu!
Az temer do svych 40 let jsem byl pod vlivem knihy "Tovarna na smrt" (autor Erich Kulka) pojednavajici o Osvetimi. Tu knihu jsem otevrel poprve kdyz mi bylo 7 nebo 8 let a po nekolik desetileti jsem veril, ze byla pravdiva se vsim vsudy. A pak se stalo, ze jsem nahodou trefil na knihu, ktera mi otevrela oci: "Prava tvar zidovstva". Pan Trodas uvedl nekolik citatu k tem uvedenym v clanku Kaminskeho. Za posledni cca dva roky byly na toto tema uvedeny diskutujicimi na Zvedavci stovky citatu z Talmudu a Sulchan Aruchu (zhutneleho vydani Talmudu "v kostce"[mrknutí jedním okem]. To nejsou plane teorie - to vse je dennodenne uplatnovano v praxi Elity!! Bohuzel, je ocividne, ze mnozi tohle vse odmitaji videt (ke sve skode). Pokud sami neprojdou zivotni skolou sveho vlastniho vyzkumu a budou tvrdosijne lpet na oficialne prijatych dogmatech, zustanou stejne neskonale naivnimi treba i za 50 let, jak je to videt z radku diskuze. Nevim o zadnem jinem nabozenskem uceni fanatictejsim a nenavistnejsim nez je uceni Talmudu! Tolik perverze, nepokryteho rasismu a nezakryvane vyzvy k lhani, kradeni a podvodum vseho druhu nenajdete nikde jinde!!

Outofjacket

132473

8.4.2007 16:23

RE: Pane Trodas, bravo!

antiiSEMITA 207.?.?.?

Reakce na 132473

aj ked si ten talmud zaramujes a budes ho dalsich 40 rokov studovat, tak ani ty a ani ten (cenzurováno. Neurážejte. Editor) neodkecate Osvetim [mrknutí jedním okem]

132476

8.4.2007 17:18

RE: Pane Trodas, bravo!

antiSEMITA 207.?.?.?

Reakce na 132476

>(cenzurováno. Neurážejte. Editor)

sorry za prerieknutie! samozrejme, ze som nechcel toho myslitela z hané urazat [mrknutí jedním okem]

132479

8.4.2007 17:57

RE: Pane Trodas, bravo!

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 132476

>aj ked si ten talmud zaramujes a budes ho dalsich 40 rokov
>studovat, tak ani ty a ani ten (cenzurováno. Neurážejte.
>Editor) neodkecate Osvetim [mrknutí jedním okem]

A kdo je to Osvětim?

132481

9.4.2007 1:53

RE: Pane Trodas, bravo!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132476

> antiiSEMITA - neodkecate Osvetim

[chechtot] [chechtot] [chechtot]
Budicek - co se udajne stalo nekdy v minulem stoleti dneska nikoho moc nezajima, nemluve o tom, ze stale vice lidi se seznamuje s revizionistickymi materialy jenz dokazuji ze plynovani je vymyslena zidovska zkazka pro duverive a zoufale neinformovane [mrknutí jedním okem]

Treba Irving je autorem vyroku: "Ve skutecnosti vice zen zahynulo na zadnim sedadle senatora Edwarda Kennedyho auta v Chappaqudidicku nez kdy zahynulo v plynove komore jenz ukazuji turistum v Osvietimi." jenz je pomerne explozivni a znamy. Narazi na velmi dulezity, lec malo znamy fakt, ze v roce 1995 Polska vlada konecne priznala Francouzskym novinarum, ze dotycna budova byla postavena v roce 1948 - cimz se ledasco ledaskomu muze vyjasnit.
http://www.stormfront.org/solargeneral/library/www...

Cize neni co odkecavat [mrknutí jedním okem]


Spis zide neodkecaji sve masakry.

Vložený obrázek

"Z Izraele s láskou."
Na památku dětských obětí v Libanonské vesnici Qana, zavražděných při Izraelském útoku 30. června 2006.

132494

9.4.2007 11:54

RE: Pane Trodas, bravo!

antiSEMITA 207.?.?.?

Reakce na 132494

Vasa argumentacia je v priamej umere k Vasim zdrojom a kedze Vase
zdroje maju nulovu hodnotu, je Vasa argumentacia, aj ked ju donekonecna omielate rovna nule!

Ak Vam nieco nepasuje do kramu, tak sa to dialo niekde v minulom storoci...nieco, co ale pasuje do Vasej logiky "argumentov", tahate
zo stredoveku [mrknutí jedním okem] Len tak dalej abonent Zvedavca!

Boli Ste uz vobec na pomlázke? Ze Vas vobec niekde vpustili [mrknutí jedním okem]

132502

9.4.2007 20:12

RE: Pane Trodas, bravo!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 132502

Myslet si to muzete, mily antiSEMITO (copak vam vzacni sefardsti zide a Palestinci udelali, ze je z vas antiSEMITA?), nicmene dokud nevyvratite zdroje - melo by to jit snadno, kdyz maji "nulovou hodnotu" - tak jediny kdo keca a omila donekonecne osobni vypady a nesmysly jste vy [smích]
Masakry v Libanonu se podle vas asi take nestaly, zeano? [smích] Kyanovodik se ze sten udajnych plynovych komor take "vyparil", zeano? [smích] Talmud jsem si asi cely vymyslel ci vycucal z vycucu nebo z prstu, zeano? [smích] Agresivni nasnasenlive vyroky Izraelskych predstavitelu pred nimiz Main Kampf bledne jsou take asi mym dilem, zeano? [smích] 60 let genocidy, vrazdeni, udaseni, illegalniho vyvlastnovani pudy, likvidace infrastruktury, muceni, vezneni bez obvineni ci odsouzeni a pod. jenz pachaji zidovsti vrahouni na Palestincich take neexistuje, zeano? [smích]

Vite co? Bud se krome nepodlozenych argumentu a osobnich vypadu naucite argumentovat (vim, mate to tezke, obhajovat tu nejhorsi svoloc na svete je problematicke...) anebo pro me napriste neexistujete vy [mrknutí jedním okem]

http://www.polonica.net/breaking-bones.ram
http://portland.indymedia.org/en/2005/04/316329.sh...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_destroyed_vil...
http://www.zvedavec.org/vezkratce_1326.htm
http://www.zvedavec.org/vezkratce_1339.htm
http://video.google.com/videoplay?docid=5939595075...
http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0,2763,1643...
http://www.novinky.cz/35798
http://www.blisty.cz/art/30102.html
http://www.sds.cz/view.php?cisloclanku=2006090601
http://youtube.com/watch?v=MxvO_Z0bFmI
http://www.novinky.cz/66706
http://www.wciv.com/showstory2.hrb?f=n&s=34381...
http://www.whatreallyhappened.com/israeli_solders....
http://www.youtube.com/watch?v=249JaIaubVw
http://tyros.leb.net/massacres/children.html

132521

9.4.2007 22:16

RE: Pane Trodas, bravo!

antiSEMITA 207.?.?.?

Reakce na 132521

Skoda reci chlapečku! Hulite asi spatnu travu, zeano? [cool]

Vložený obrázek

132530

9.4.2007 23:38

RE: Pane Trodas, bravo!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 132530

A co takhle zdroj nebo argument ten by nebyl? Od rozumneho cloveka ocekavam v diskusi logiku, argumenty, zdroje a jistou uroven vyjadrovani. Hmm, ocekavat v nekterych pripadech uroven je vsak ponekud neskromny predpoklad. Aspon by jste mladenci mohli byt trosku kreativni a nepouzivat mou pochybnou lingvistiku. Pan lajtnant Dub a dalsi pedagogove ruku v ruce s nim, by mohli byt pohorseni z meho neblaheho vlivu na dalsi ucastniky diskuse. Pravda ja jsem ztraceny pripad nade mnou uz byla nejednou zlomena hul. [velký smích] [velký smích]

132537

10.4.2007 0:42

RE: Pane Trodas, bravo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 132521

Clanek v guardianu (http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0,2763,1643573,00.html) ma nakonci zajimavou vetu:

Capt R claimed that the soldiers under his command were out to get him because they are Jewish and he is Druze.

Osobne toho kapitana R neznam, takze nevim, jestli je to pravda, ale rika, ze je arab. [smích]

Jsou to ti zide ale svine, ze? [velký smích]

132544

10.4.2007 11:54

RE: Pane Trodas, bravo!

mizantrop 72.?.?.?

Reakce na 132544

Aby si nezomrel uplne "hlupy", mala exkurzia: Druzi su jedina v izraeli zijuca etnia/minorita - izraelski statni obcania - ktori sluzia regularne v IDF (izrealske obranne sily).

Okrem ineho: Druzi ≠ Araby [cool]

klikni si!

132576

10.4.2007 15:19

RE: RE:RE :RE ......bravo!

Bibi 212.?.?.?

Reakce na 132576

>Aby si nezomrel uplne "hlupy", mala exkurzia: Druzi su jedina v
>izraeli zijuca etnia/minorita - izraelski statni obcania - ktori
>sluzia regularne v IDF (izrealske obranne sily).

>
>Okrem ineho: Druzi ≠ Araby [cool]
>
>klikni
>si!

Takže som si klikol, prečítal a vyšlo mi to čo bolo známe,Keď sa bavíme o Drúzoch bavíme sa o príslušníkoch žijucich na území troch štátov Syria, Libanon a Palestína. Je to religiózny smer založený bla bla bla. Otazka či sú Arabi či nie je mierne zavádzajúca. Odpoveď bude..tak ako Palestínčania, Libanonci a veľká časť Sýrčanov aj drúzsky religiozny smer ktorý uznávajú niektorí obyvatelia týchto krajin prezývaný Drúzi sú to potomkovia, Kanááncov,/Féničanov/, Chetitov, Churittov, (ozajstných) Hebrejow, Asýrčanov,Peržanov, Egypťanov, Arabov a križiakov,,a možno dnes na dnešných uzemiach okupovanej Palestíny z časti aj Chazarov /do akej miery si ich pripustili neviem ale neverím že príliš/. V každom prípade čo asi Drúzi môžu chcieť? Je to samostatnosť v ramci celej oblasti troch štátov.Týmto manipulujú a sú manipulovateľní presne tak ako maroniti v uvedených oblastiach.Tento známy fakt sa aj výdatne využíva k nestabilite v oblasti."Izraelčania" vždy radšej manipulujú ako priamo zasahujú. Rozdeľ a panuj, kde sa dvaja bijú tretí víťazi atď. Takto sa vlastne dostali až do Beyrutu v čase prvej Izraelsko - Libanonskej vojny. Využili rozbroje, nesúlad a nestabilitu. Teraz sa o to pokúšajú tiež lebo zistili že na priamy boj sú priveľký sráči/ leto 2006 the Second Israeli - Lebanonian war/.
Ešte tak deti, ženy, a popripade nukes / nuklearne zbrane/.

pozn.
Dnes následkom zvýšenej radiácie z dôsledku použitia urániom obohatených bômb v časti Haret Hreik /Horayk/ južný Bejrút v lete 2006 sa objavujú zvýšené počty karcinómu.
Vďaka Vám za všetko čo sadíte a treba sa pripraviť na to čo budete žať.

132589

10.4.2007 16:05

RE: RE:RE :RE ......bravo!

mizantrop 85.?.?.?

Reakce na 132589

Tak to je fasa, ze ste si to precital [mrknutí jedním okem]...my sme sice hovorili len o Druzoch v Izraeli, ale...

anyway
>Vďaka Vám za všetko čo sadíte...

Na to treba samozrejme v prvom rade vodu [cool] ....a teraz mate, dufam, ze o com rozmyslat!

132594

10.4.2007 19:57

RE: RE:RE :RE ......bravo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 132594

Tak to bude zase vas omyl, ja hovoril tom clanku [smích]

Jde o to, ze trodas dava nekolik odkazu jako dukaz, ze zide jsou, rekneme, nekorektni.

No a v tom clanku nakonci clovek, ktereho se ten clanek tyka, clovek, ktery zastrelil male devcatko 17ti strelnymi ranami z utocne pusky ... ten clovek rika, ze NENI ZID, uznavam, ze araba jsem si vybajil, protoze pouzivaji arabstinu jako hlavni jazyk.

Jako dukaz zidovskeho nelidstvi ten clanek rozhodne neslouzi dobre, ba naopak. Nechapu, co ma etnikum spolecneho s ozbrojenymi silami izraele (je to neco v tom smyslu, jako kdybyste rekl, ze na slovensku cikan znamena clovek co nepracuje). Je mozne, ze ti clenove onoho etnika, kteri pracuji pro ozbrojene sily Izraele, maji nejake vyhody. Ovsem tak tomu bude se vsemi obyvateli Izraele.

Pro jistotu si kliknete http://en.wikipedia.org/wiki/Druze . Uznavam ze wikipedia neni prilis spolehlivy zdroj, rozhodne je vsak spolehlivejsi, nez google.

132609

12.4.2007 9:16

RE: RE:RE :RE ......bravo!

Bibi 212.?.?.?

Reakce na 132609

>Tak to bude zase vas omyl, ja hovoril tom clanku [smích]

Ach áno ospravedlňujem sa vytrhol som z kontextu myšlienku
>
>Jde o to, ze trodas dava nekolik odkazu jako dukaz, ze zide jsou,
>rekneme, nekorektni.

>
>No a v tom clanku nakonci clovek, ktereho se ten clanek tyka,
>clovek, ktery zastrelil male devcatko 17ti strelnymi ranami z
>utocne pusky ... ten clovek rika, ze NENI ZID, uznavam, ze araba
>jsem si vybajil, protoze pouzivaji arabstinu jako hlavni jazyk.

>
>Jako dukaz zidovskeho nelidstvi ten clanek rozhodne neslouzi
>dobre, ba naopak. Nechapu, co ma etnikum spolecneho s ozbrojenymi
>silami izraele (je to neco v tom smyslu, jako kdybyste rekl, ze
>na slovensku cikan znamena clovek co nepracuje). Je mozne, ze ti
>clenove onoho etnika, kteri pracuji pro ozbrojene sily Izraele,
>maji nejake vyhody. Ovsem tak tomu bude se vsemi obyvateli
>Izraele.
Apropó pokiaľ viem tak napríklad Drúzi oficiálne pôsobiaci v IDF majú trochu iné oblečenie ako ostatní. Napríklad aj obuv -teraz presne neviem ale myslím že ich "bagandže" sú hnedé. To však asi viete sám.Okrem toho, neviem či si niekto pri onom incidente všímal takéto veci.

>Pro jistotu si kliknete http://en.wikipedia.org/wiki/Druze .
>Uznavam ze wikipedia neni prilis spolehlivy zdroj, rozhodne je
>vsak spolehlivejsi, nez google.

áno to čo píšete o google je pravda.Váš link som si zbežne pozrel a môžem potvrdiť že je to iný zdroj informácií. Čo sa týka Drúzov mám tie informácie ktoré som napísal.

132714

10.4.2007 11:37

RE: Pane Trodas, bravo!

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 132521

Dekuji pane Trodasi,ty kurvy prolhaný na to stejne dojedou.Je třeba milovat svou rodinu(a vůbec),šířit pravdu a takový ty věci. [smích]

132572

9.4.2007 18:22

RE: Pane Trodas, bravo!

Osvetár 207.?.?.?

Reakce na 132494

>Budicek - co se udajne stalo nekdy v minulem stoleti dneska nikoho moc nezajima, nemluve o tom, ze stale vice lidi se seznamuje s revizionistickymi materialy jenz dokazuji ze plynovani je vymyslena zidovska zkazka pro duverive a zoufale neinformovane [mrknutí jedním okem]
>Treba Irving je autorem vyroku: "Ve skutecnosti vice zen zahynulo na zadnim sedadle senatora Edwarda Kennedyho auta v Chappaqudidicku nez kdy zahynulo v plynove komore jenz ukazuji turistum v Osvietimi." jenz je pomerne explozivni a znamy. Narazi na velmi dulezity, lec malo znamy fakt, ze v roce 1995 Polska vlada konecne priznala Francouzskym novinarum, ze dotycna budova byla postavena v roce 1948 - cimz se ledasco ledaskomu muze vyjasnit. http://www.stormfront.org/solargeneral/library/www...

>Cize neni co odkecavat [mrknutí jedním okem]

Osveta (nielen) pre hanácku pobocku pana Irvinga - ideme odkecavat [mrknutí jedním okem]

~ archiv.

132519

Příspěvků: 95

05.04. 02:14 Vodník  Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 02:37 Vladimír Stwora  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 03:01 Outofjacket  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 03:44 Datel  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 06:08 skepse sama  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 06:33 Datel  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 16:37 skepse sama  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 22:14 trodas  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
06.04. 00:46 skepse sama  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
06.04. 03:52 skepse sama  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
06.04. 04:36 skepse sama  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
06.04. 04:46 Vladimír Stwora  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
06.04. 05:07 skepse sama  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
08.04. 04:03 skepse sama  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
06.04. 04:58 tntno  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
06.04. 18:20 Rene Bartosek  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
06.04. 22:26 Vladimír Stwora  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
06.04. 09:09 Romanov  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
09.04. 01:14 trodas  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 07:29 albert1  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 08:34  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 16:48 skepse sama  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
06.04. 09:18  RE: Skeptik sám sobě
06.04. 16:43 audiofil  RE: Skeptik sám sobě
05.04. 16:45 skepse sama  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 22:18 trodas  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 05:11 karel4u  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 06:26 skepse sama  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
06.04. 00:05 karel4u  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 16:47 ventlas  RE: Můj soukromý názor, Vladimíre
05.04. 06:39 skepse sama  to nebylo kosher ...
05.04. 07:10 tuláček  RE: to nebylo kosher ...
05.04. 22:27 trodas  RE: to nebylo kosher ...
05.04. 23:48 Rene Bartosek  RE: to nebylo kosher ...
06.04. 00:49 trodas  RE: to nebylo kosher ...
06.04. 18:32 Rene Bartosek  RE: to nebylo kosher ...
07.04. 11:26 trodas  RE: to nebylo kosher ...
07.04. 17:51 Rene Bartosek  RE: to nebylo kosher ...
05.04. 10:32 Saša  RE: to nebylo kosher ...
05.04. 07:46 Ricky  kmen zlosynu
05.04. 16:50 skepse sama  RE: kmen zlosynu
05.04. 17:35 Rene Bartosek  RE: kmen zlosynu
05.04. 19:02 Ricky  RE: kmen zlosynu
05.04. 22:35 trodas  RE: kmen zlosynu
05.04. 23:14 Rene Bartosek  RE: kmen zlosynu
06.04. 16:41 karel4u  RE: kmen zlosynu
05.04. 18:04 skepse sama  RE: kmen zlosynu
05.04. 20:30 Aja  RE: kmen zlosynu
05.04. 07:46 albert1  Produkt Talmudu
05.04. 17:05 dharma  Práve som si ho prečítal
05.04. 17:14 skepse sama  RE: Práve som si ho prečítal
05.04. 17:44 dharma  RE: Práve som si ho prečítal
05.04. 18:05 skepse sama  RE: Práve som si ho prečítal
05.04. 18:13 dharma  RE: Práve som si ho prečítal
05.04. 18:51 skepse sama  RE: Práve som si ho prečítal
05.04. 22:37 trodas  RE: Práve som si ho prečítal
06.04. 00:02 Rene Bartosek  RE: Práve som si ho prečítal
06.04. 05:35 dharma  RE: Práve som si ho prečítal
05.04. 22:55 trodas  Nesouhlasim s stazenim clanku.
05.04. 23:11 cool  RE: Nesouhlasim s stazenim clanku.
06.04. 00:26 google  vcera v noci som stihol clanok precitat
06.04. 01:48 Vodník  RE: vcera v noci som stihol clanok precitat
06.04. 02:06 google  RE: vcera v noci som stihol clanok precitat
06.04. 02:16 Vodník  RE: vcera v noci som stihol clanok precitat
06.04. 02:12 google  RE: vcera v noci som stihol clanok precitat
06.04. 05:45 dharma  RE: vcera v noci som stihol clanok precitat
07.04. 11:41 trodas  RE: vcera v noci som stihol clanok precitat
08.04. 00:24 dharma  RE: vcera v noci som stihol clanok precitat
09.04. 01:20 trodas  zide - narod zlosynu?
06.04. 13:58 z.a.p  Ctu jen Talmud, Talmud a Talmud....
06.04. 14:41  RE: Ctu jen Talmud, Talmud a Talmud....
06.04. 16:59  RE: Ctu jen Talmud, Talmud a Talmud....
07.04. 20:58 stein55  Staronová šance - Tradice shromáždění proti antisemitismu v Praze
08.04. 00:47 Aja  RE: Staronová šance - Tradice shromáždění proti antisemitismu v Praze
08.04. 10:59  RE: Staronová šance - Tradice shromáždění proti antisemitismu v Praze
08.04. 19:59 Aja  RE: Staronová šance - Tradice shromáždění proti antisemitismu v Praze
08.04. 21:00 Antiseptik  RE: Staronová šance - Tradice shromáždění proti antisemitismu v Praze
09.04. 01:24 trodas  RE: Staronová šance - Tradice shromáždění proti antisemitismu v Praze
08.04. 14:44 Outofjacket  Pane Trodas, bravo!
08.04. 16:23 antiiSEMITA  RE: Pane Trodas, bravo!
08.04. 17:18 antiSEMITA  RE: Pane Trodas, bravo!
08.04. 17:57 Vratislav  RE: Pane Trodas, bravo!
09.04. 01:53 trodas  RE: Pane Trodas, bravo!
09.04. 11:54 antiSEMITA  RE: Pane Trodas, bravo!
09.04. 20:12 trodas  RE: Pane Trodas, bravo!
09.04. 22:16 antiSEMITA  RE: Pane Trodas, bravo!
09.04. 23:38 Rene Bartosek  RE: Pane Trodas, bravo!
10.04. 00:42  RE: Pane Trodas, bravo!
10.04. 11:54 mizantrop  RE: Pane Trodas, bravo!
10.04. 15:19 Bibi  RE: RE:RE :RE ......bravo!
10.04. 16:05 mizantrop  RE: RE:RE :RE ......bravo!
10.04. 19:57  RE: RE:RE :RE ......bravo!
12.04. 09:16 Bibi  RE: RE:RE :RE ......bravo!
10.04. 11:37 micha  RE: Pane Trodas, bravo!
09.04. 18:22 Osvetár  RE: Pane Trodas, bravo!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Připomeňme si chřipku před 25 lety na kterou zemřelo 12000 lidí30.09.20 21:35 Česká republika 0

Prymula zakázal zpívat. Dobrá zpráva: dýchat zatím ještě můžeme30.09.20 10:58 Česká republika 6

Rouška neposkytuje žádnou ochranu proti virům a tedy ani COVID-1929.09.20 07:27 Neurčeno 13

Přidusit, povolit. Přidusit, povolit. Prymula si to užívá28.09.20 19:12 Česká republika 4

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,06 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
16,53 Kč
Švýcarský frank
25,12 Kč
100 japonských jenů
21,86 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,75 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 757,68 Kč
1 unce stříbra
549,25 Kč
Bitcoin
248 649,11 Kč

Poslední aktualizace: 30.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 535