Diskuze k článku

Zklamal jste mě, pane prezidente

Příspěvků 87

6.3.2007 0:36

Autor byl kdysi optimistou

Sklenička 213.?.?.?

Neznám tedy žádný případ, kdy Klaus nějak kritizoval USA a Izrael. Opravdu ne. Naopak inspiroval se v myšlenkách neoliberalismu a USA docela žral. Nevím z čeho autor vychází. Klaus byl vždy Klaus a Klausem zůstal. Nesnesl cizí názor nikdy. Privatizací zlikvidoval naše hospodářství. Jeho ekonomické teorie v praxi jsou k smíchu. Jeho popírání ekologických problémů taktéž. V současné době dává jasně najevo, že byl vždy proamerický (vzpomeňme si, že nechtěl do EU naopak, přikláněl se k bližší orientaci na USA), povedlo se mu částečně zpřetrhat naše obchodní vazby na Rusko a Čínu - byť byly pro nás výhodné, takže neplatí, že to je trend poslední doby. JE důležité si uvědomit, že Klaus vždy stál jen na jedné straně. A stojí dosud. Klaus si nezaslouží žádnou obhajobu.

130144

6.3.2007 15:13

RE: Autor byl kdysi optimistou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 130144

Jsme narodem kolaborantu.
"Paní Šiklová mě v tomto přesvědčení hluboce zklamala, když v nedělní televizní diskusi prohlásila: „Raději se budu mýlit s USA, než mít pravdu s Putinem“.
Připoměl se mi jeden starý český historický film, který se zabýval nástupem Hitlera k moci a naší národní zradou. Dodnes si pamatuji na podobný výrok člena Agrarní strany První Republiky, který si vzal Kč 100,-, plácl si ji na čelo a řekl:" Podivej příteli, když přijde Stalin, tu stokorunu mi vezme, když Hitler, tak mi ji nechá. Tak to jsem raději pro Hitlera"

Neopakuje se nám tady náhodou něco z historie?
[bliji]

130218

7.3.2007 15:58

RE: Autor byl kdysi optimistou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 130218

KDO JE VÁCLAV KLAUS
( Zrušeno. Anglický text. V této diskuzi píšeme česky nebo případně slovensky. Editorka )

130330

7.3.2007 3:23

RE: Autor byl kdysi optimistou

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 130144

pane Sklenicko nevim kolik jste jich uz vypil,ale musel jste si preci povsimnout,ze otevrenou kritikou USA a Izraele si dnes polik v zapadnim svete uvazuje smycku okolo vlastniho krku a takovy blazen Klaus zase neni

130277

7.3.2007 3:58

RE: Autor byl kdysi optimistou

Sklenička 213.?.?.?

Reakce na 130277

no jo no...chybí páteř..chtěl kopat za Čr ? Tak se podle toho má chovat.. [naštvaný]

130281

6.3.2007 2:24

Co je na Klausove ceste ponizujiciho?

Alois Jirasek 66.?.?.?

Ja na Klausove ceste nic ponizujiciho nevidim. Ponizujici by spis bylo, kdyby se podelal pred vyhrozujicimi ruskymi generaly a islamskymi teroristy.

130151

6.3.2007 7:14

RE: Co je na Klausove ceste ponizujiciho?

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 130151

Proč by se měl podělávat před islámskými teroristy? Oni mu snad říkají co má dělat? [zmaten]

130170

6.3.2007 8:08

RE: Co je na Klausove ceste ponizujiciho?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 130151

Ja na Klausove ceste nic ponizujiciho nevidim.
-----------------------------------------------
Já teda taky ne.
Na jedné straně strašidlo euroelitářů z Bruselu, na druhé straně strašidlo neokonů z USA.
Na jedné straně neschopný moloch, na druhé straně prý všehoschopný neokoni.
Nejsme ani Čína,Rusko ani alespoň Švýcarsko.
Máte pane Vladimíre recept?

130175

6.3.2007 13:15

RE: Co je na Klausove ceste ponizujiciho?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 130175

1) Jeste driv, nez je radar schvalen kongresem USA a nez CR obdrzi oficialni zadost, uz zni ANO, JISTE, SAMOZREJME - dyť jsme to už Amíkům slíbili /ale kdo?/
2) Aniz by se konzultovalo s obcany, kterym preci neprislusi kafrat do bezpecnosti statu, radar tu bude a TECKA !
3) Vzajemna navsteva predstavitelu USA a CR (ministr obrany USA a prezident CR), pricemz alespon na fotce prehlizi (nerikam ze neopravnene) Pablbka jako lucni kviti
4) President CR jede na ranc do Texasu k G.W.Bushovi Sr. a je "cestnym texasanem"
5) Kdo rozhodl o nas a bez nas ? Kde jsou parametry vyzarovani, kde jsou studie vedcu o dopadu na lidsky organismus lidi jez maji zit (nebo se vystehuji ?) v okruhu zminovaneho radaru ? Vzpominam si, kdyz se stavel Zizkovsky vysilac, to bylo kecu o komunisticke stavbe a ze pry se budou lidem rozsvecet zarovky.... Byly s nejvyssi uzkosti a peclivosti vypracovany 4 studie (1 dokonce az v Oxfordu). A ted ? Ted se to lidi netyka. Ted jde o ... O CO VLASTNE JDE ? A KOMU ?!?
Jedná se o zakázku za $500.000.000 z kapes amerických daňových poplatníků na jejíž realizaci se bude podílet i firma v jejímž představenstvu sedí údajně i G. Bush sr. To už stojí za titul "čestný texasan"
[pláč]

130206

6.3.2007 9:23

RE: Co je na Klausove ceste ponizujiciho?

trosecky 212.?.?.?

Reakce na 130151

A prave proto, ze z nich nemame strach, nepotrebujeme si ani na svou ochranu zvát cizí vojska a stavět obří mikrovlnky.
Tahle pytlíkovská logika - já nemám strach, klidně si pozvu cizí vojska, se třeba postavte na hlavu vs. já mám strach a proto tu žádná cizí vojska nepotřebuju - tahle logika je prostě stejně uhozená jako tvrdit, že Bushův režim je demokratický a že USA nelžou kudy chodí.

130183

6.3.2007 19:22

RE: Co je na Klausove ceste ponizujiciho?

crystalwind 213.?.?.?

Reakce na 130151

no ano vlastne ten Klaus prijal dobrotivú nabídku USA na ochranu Česka po hrozbách zo strany ruských komunistov a islamofašistických teroristov, nebolo to náhodou tak???
kde sa vlastne proti tomu terorizmu bojuje a kde sa vyskytuje?
lebo ja viem len o polorozpadnutej alkajde, ktorá je tak či tak cvičená za západné peniaze a potom o občianskej vojne v iraku, resp. bojoch povstalcov proti okupačným vojskám... kde je ten prekliaty terorizmus??? hm...

130236

6.3.2007 2:37

plnopravny stat

texaskycizek 70.?.?.?

Pane Stworo, ja jsem tez presidentem. Presidentem sve vlastni company. Meli by mne tez prijimat jenom presidenti. Budu na tom trvat. A svet se zcela urcite zastavi. Nemyslite, ze kdyby byl president CR prijat mayorem New York City tak ze to neni dostatecna pocta? N.Y.C. ma vice obyvatel jak CR a zcela urcite mnohonasobnou ekonomii. Ja vim, jedna se o diplomatickou etiketu. Ale, priznejme si. To jeste mensi Svycarsko ma aspon prachy. A neni o nem moc slyset. Pan Klaus proste zije v realite. Jestli dostane co chce, tak to je to podstatne, ne? Tvrdite o G.W.Bush ze je blb, tak je mozna lepsi jednat s Dickem. Treba on je ten loutkar. Ale...to jsou vse jenom malichernosti. Podstatne je, co dokaze udelat. Narod to vidi a proto ho voli. To je ta demokracie, ne? Vetsina vladne. At se to Stworum, nebo Sklenickum libi, nebo ne.
Vas, Texaskycizek

130154

6.3.2007 3:48

RE: plnopravny stat

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 130154

Narod nevoli presidenta Ceske republiky. To za prve. Za druhe kolika lidem presidentujete v ty svy company a jak to je s volebnim system? [překvapení] A opravdu mi unika, co by se nekdo mohl dovedet o demokratickych principech od nekoho jako Cheney.

Pokec se povede o radaru, Haliburton a velka vyhra o tom Dick neco vi. A jinak mate pravdu o te velikosti, za Chodorovskim se Dick obtezoval osobne, a to o cem jednali, byla ruska ropa, poruseni dohody Putin rusti oligarchove "my vam necham majetky nakradene za Jelcina, a vy prestanete strkat nos do politiky". Chodorovski skoncil v base a Rusko ponechala zahranicnim partnerum ze "pouze 26%" strategickych ebnergetickych podniku. Tak vysoky zahranicni podil nema v liberarnich zapadnich ekonomikach v tomto sektoru obdoby. At zije volny trh.

Kdyz pojede Klaus jako president do Mexico City, tak urcite ne na pokec se starostou. Byt tam zije lidi jako maku. Nevim jak skvele si CR stoji ekonomicky vuci Mexiku, ale naposledy byl Vaclav Klaus v Japonsku. Nepotkaval starosty, ale treba lidi jako japonsky cisar. Jan Masaryk kdysi prohlasil ..." odjizdel jsem jako ministr veci zahranicnich a prijizdim zpet jako Stalinuv lokaj"... Pravda Masaryka museli vyhodit agenti NKVD z okna.

130161

6.3.2007 5:54

RE: plnopravny stat

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 130154

Mily pane presidente Cizku, mate absolutni pravdu, jako president by jste mel byt prijiman jen dalsimi presidenty.
Uz si to take predstavuji jak to bude probihat. Pan president Cizek, president vzduchotechnicke firmy jde navstivit dalsiho presidenta "od konkurence", uz vidim, jak to devce co sedi u telefonu se vas pta "co tady chcete?" a protoze je to v Texasu tak se div neudusi zvykackou.
Chci mluvit s presidentem, rekne pan president Cizek,
No to mate stesti, je prave tady v kancelari, meni si prave monterky, roztrhl si je pri instalaci "air conditionu".
A tak probehne ceremonialni navsteva presidenta Cizka s presidentem Josem v Texasu.

130168

6.3.2007 6:58

RE: plnopravny stat

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 130168

Pane Karliku, doufam, ze ta slecna v kancliku je spravne vyvinuta, aby se bylo na co divat? Doufam, ze Vase predstavivost je natolik bujna. Hlavne....nikdo, vcetne prezidentu by nemel sam sebe brat moc vazne.
Texaskycizek

(Pane Texaskycizek a pane Karel4u zanechte prosím slovního klání mimo téma.)

130169

6.3.2007 10:41

RE: plnopravny stat

rusel.k 62.?.?.?

Reakce na 130154

Dokáže udělat, že si za many, many dokáže koupit média, s jejichž pomocí se mu podaří oblbnout většinu, což je pak ta její vláda.

130187

6.3.2007 12:09

RE: plnopravny stat

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 130154

>Pane Stworo, ja jsem tez presidentem. Presidentem sve vlastni
>company.
Předpokládejme, že nežvaníte. Pak tedy, když jedete někam dojednat kšeft, s kým jednáte? S vrátným, uklízečkou, nebo s "presidentem" té druhé company?
J. H.

130195

6.3.2007 12:20

RE: plnopravny stat

Sklenička 213.?.?.?

Reakce na 130154

Hmmm to je velmi zajmavé pane prezidente. Vy jste texaský Čížek, Klaus je modrá straka. Samí ptáci. Hitchcock měl asi pravdu. Většina vládne to máte pravdu. My jsme v opozici. Ale způsob, jakým se oni dostali k vládě a my do opozice mi není zcela jasný. Bush a volby na Floridě ? Hmm ? U nás zase předvolební očerňování ČSSD za každou cenu (Kubiceho zpráva). Mimochodem, když jste ten prezident vlastní Kampeny (Velmi mě baví Váš slovník. Češí rádi ukazují, že umí anglicky, že ?) to prodáváte ty teplé prdy k nám ? Jak bylo tuhle vtipně napsáno poté, co jste nabízel vývoz teplého texaského vzduchu ? [chechtot]

130199

6.3.2007 21:48

RE: plnopravny stat

klauní frňák 85.?.?.?

Reakce na 130154

"Ja vim, jedna se o diplomatickou etiketu. "

No právě.

130250

7.3.2007 1:58

RE: plnopravny stat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 130250

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

130266

7.3.2007 3:27

RE: plnopravny stat

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 130154

narod vidi a voli ,to je pravda pane Texasjazycku,ale narod nezvolil Bushe ale Gora,v tom je ta prca

uz vam zacli horka vidte?pali to pali vidte?

130278

6.3.2007 3:23

Nik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Texasky cisek je zase legracny a ten pan Alois Jirasek ma stale divne nazory.

130160

6.3.2007 4:04

Bez JEJICH souhlasu nemuzete byt presidentem!

Outofjacket 155.?.?.?

Pane Stwora,

souhlasim jak s Vami tak s panem Sklenickou - podstatou zde myslim je, ze Klaus je arogantni darebak ktery napachal vice zla nez si vetsina lidi dovoli i jen vzdalene pripustit.
V minulosti jsem mel nekolik slovnich potycek s panem Texaskym Cizkem a protoze jsem poznal, ze jeho hlavnim ukolem je co nejvice nasirat kazdeho, kdo je oponentem US politiky a kapitalu, nebudu se s nim do zadne dalsi diskuse poustet - ztrata casu!
Pane Jirasku, opravdu mate takovy strach z ruskych generalu a Muslimu? Cetl jste cely nezkraceny a neprekrouceny projev Putina na nedavne konferenci o bezpecnosti v Nemecku? A skutecne si myslite, ze "muslimske nebezpeci" se objevilo jen tak, z niceho nic? Mohli bychom sahodlouze diskutovat o tom, jakou zasluhu na tom maji prave ti, jimz se muslimske tema tak naramne hodi k prosazovani jejich svetovladnych planu; a ovsem jakou zasluhu maji media ktera ty plany pomahaji prosazovat i za cenu lzi a falsifikace.
US president Wilson byl jednim z prvnich statniku kdo otevrene priznal, ze bez JEJICH souhlasu nema vysoce postaveny politik sanci udelat vubec nic! Na rozdil od JFK se podridil a delal vse co chteli - vcetne vstupu USA do 1. sv. valky a predani kontroly nad penezi mezinarodnim bankerum. O JEJICH moci se mluvi jen septem, jak sam rekl a ani hodne odvazni muzi se neodvazi nazvat veci pravym jmenem...
Pro ty, kdo jeste stale hyri optimismem a kazdeho oponenta maji ve zvyku oznacit za "teoretickeho konspiratora", doporucuji trochu hlubsiho cteni pro zacatek, napr. http://www.policestateplanning.com/chapter_10.htm

Outofjacket

130163

6.3.2007 4:35

Zklamani z prezidenta?

Wesley 24.?.?.?

Ten dnesni pan prezident me zklamal uz tou jeho tzv. restituci, nasledovanou korupcni privatizaci. To bylo jiz zacatkem devadesatych let! Nove vznikly financni establishment jej drzi a bude drzet ve funkci, aby se tato nejtemnejsi doba ceske historie nijakym zpusobem neodkryvala a nikym nerevidovala. Na tom ma zajem nejen nove vznikla ceska financni elita, ale i ta svetova. Ceska zeme po rozpadu Ceskoslovenska nic neznamena, nasledkem uspesne privatizace je dobre zadluzena, zcela zavisla na zahranicnim kapitalu, a hlavne mezinarodnim bankerum plati jak mourovata. Svuj ukol pan prezident jiz dokonale splnil, a pokud si nadale preje prezidentsky a kralovsky zivot (v Cechach rikaji nejlepsi a nejvyssi trafiku), tak za zasluhy dostane dalsi termin. Snad az potom (nebo az pred totalni statni bankrupci?) Cesi dostanou rozum a takovy urad narcismu, ktery je pri existenci Senatu naprosto k nicemu, zrusi.

130166

6.3.2007 8:57

RE: Zklamani z prezidenta?

Me2d 83.?.?.?

Reakce na 130166

Ja si nestezuji...bylo nam vraceno to co bylo nasi rodine odcizeno. Sice v dezolatnim stavu, ale aspon neco.

1.Zadna doba temna neni, ta byla za komara.
2.Ceskoslovensko nikdy nic moc neznamenalo(mozna za 1.R)
3.Zadluzena neni nasledkem privatizace, ale socanskym hospodarenim a proziranim na dluh.
4.Senat je k necemu od te doby, co meli komunisti se socanama vetsinu.

Kdyz se kaci les, tak litaji..... [smích] To ze tuhle dobu povazujete za dobu temna je prirozene starim. Za komara jste byl mlady,vesely vsechno slo a ted jste uz stary, mrzuty.
Dnesni mladi maji neomezene moznosti(takove nebyly), cestuji,studuji,sportuji, kdyz chteji tak maji praci a kdyz jsou zdravi tak maji vsechno. Ja si taky uzivam tuhle dobu, protoze vim, ze nic netrva vecne a po dobe blahobytu prijde zase neco.... [pláč]

130181

6.3.2007 9:22

RE: Zklamani z prezidenta?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 130181

To víte, my staří máme tu nevýhodu, že ještě pamatujeme doby, kdy cestování, studování, sportování a práce nebyly považovány za ultimativní smysl života, a kdy platba duší za tyto pomíjivé libůstky byla považována za přeci jen trochu vysokou cenu.... [smích]

130182

6.3.2007 10:30

RE: Zklamani z prezidenta?

skud 194.?.?.?

Reakce na 130181

No jasně, doba nekonečných možností a nekonečná svoboda.

Aneb já si užívám, dávám na jevo svůj Úspěch, jsem ten správný odésácký liberální pravičák, milující USA a Izrael. Za všechno mohou ti socani,mohamedání a další nepřátelé demokratického zřízení.

Jsme zdravý, úspěšný, inteligentní a hezký a budu plýtvat a vytahovat se se svým postavením a dávat na jevo jaký jsem to kabrňák, že jsem se vyšplhal takto vysoko. Ano, po nás potopa, jenom, já, já já a nic jiného.


A takovéto lidi považuju za nejhorší pakáž jaká tu je. Díky takovým lidem je náš stát v katastrofální ekonomické situaci. O politické ani nevluvě.

A až příjdou ty horší časy, bude velice zajímavé jak se s tím vyrovnáte. [velký smích] [bliji]

130186

6.3.2007 12:13

RE: Zklamani z prezidenta?

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 130186

Přesně jste to vystihnul. Co u nás chybí, je moudře hospodařící pravice. Místo ní máme bandu deprivantů.
J. H

130196

6.3.2007 13:21

RE: Zklamani z prezidenta?

me2d 83.?.?.?

Reakce na 130196

Jaci lide, takova vlada...moudrost tam chybi v celem spektru

130208

6.3.2007 13:20

RE: Zklamani z prezidenta?

Me2d 83.?.?.?

Reakce na 130186

Nebudte takovej zapsklej paprika. Ja jsem se ani nevytahoval, ani jsem nerekl, kde pracuju a jak se mam a jaky mam zdravi. I ta restituce muze byt cerna dira na penize.

Nevidim nic spatneho na tom, ze mladi lide studuji, cestuji a sportuji a pracuji...a taky nevidim nic spatneho na tom, ze se ma nekdo dobre, prejumu to...

To ze lidi, kteri neco umi a vydelaji si penize poctivou praci jsou pro vas pakaz, vas jen pekne vystihuje....pekny den [smích]

A mozna mi je vas i trochu lito, ale jen do doby, nez si uvedomim, ze prave takovi lide pak prejizdeji lidem auta klicem a travi domaci zvirata [smích]...pekyn den

130207

7.3.2007 2:41

RE: Zklamani z prezidenta?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 130207

Vite cetl jsem takovou zajimavou glosu od pana Kartouse. Kdy se jeden uspesny mlady muz stezoval, ze ma posranej vikend. Prominte mi muj lidovy jazyk pokazeny vikend, jelikoz si nemohl zaletet na veceri svym tryskacem. Piloti se totiz shaneji hure, nez-li lidi do Kolbenky, tak si na vikend vzali oraz.

To, ze lide delaji lidi hovadiny chapu. To, ze velikost jejich hovadin je ohranicena penezi taky chapu. Velikost potencionalnich skod je umerna financnim moznostem. Nedela mi problem ani akceptovat nerovne sance ve spolecnosti, tak to bylo je a bude.

Tezko stravitelny je vsak pro me fakt, kdyz "novinar" v mediich oslovaju bezohledne hovado, ktere kvuli veceri tryskacem dokaze spalit vice kysliku nez dokaze vydejchta do konce zivota a lidem vycini za zavist tem uspesnym. Takova medialni sluzba verejnosti me uprimne desi. Kdyz uz nedokazal zpracovat namet jako novinar a postavil se k tomu jako intelektualni prostitutka, nemel by aspon kazat lidem o moralce. Taky vinsuju hezky den.

130275

8.3.2007 2:53

RE: Zklamani z prezidenta?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 130275

Kdyz to ctu polilo me horko. Pan Kartous napsal zajimavou glosu o oslavnem clanku Mlade Fronty v BL, v obdobnem duchu jako byla moje poznamka. MOJE OSOBNI OMLUVA PANU KARTOUSOVI!!! [zahanbení] [zahanbení] Jsem jenom clovek. [smích]

130365

6.3.2007 11:34

RE: Zklamani z prezidenta?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 130181

ad: 1.Zadna doba temna neni, ta byla za komara.

Jo, ale zase bude, akorat že za nekoho jinyho...


2.Ceskoslovensko nikdy nic moc neznamenalo(mozna za 1.R)

což na tom nic nemění...


3.Zadluzena neni nasledkem privatizace, ale socanskym hospodarenim a proziranim na dluh.

privatizace bylo jasný rozkrádání, načež máme hovno a ne prumysl, což bude doplněno brzy tím, že totéž nastane se zemědělstvím...
takže tu budeme mít firmy co shrábnou "pobídky" a zmizí, smetiště, sklady, holandský prasečáky, a budem dělat gastarbeitry, což už vlastně děláme...




4.Senat je k necemu od te doby, co meli komunisti se socanama vetsinu.

senát byl na hovno vždycky ...

130190

6.3.2007 12:02

RE: Zklamani z prezidenta?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 130181

ad: Kdyz se kaci les, tak litaji.....

Tím pádem bych asi měl pochopit, že moji generaci tohle zřízení odepsalo a nejlíp bych udělal kdybych se oběsil a nezatěžoval státní pokladnu či zdravotní pojišťovny, že...
Celý ovšem je to vylepšený tím, že 90% komančů mýho věku jsou "podnikatelé" a mají děsnou prdel z toho, jak dopadli ti, co něco dělali v 89tým a komunisti nebyli. Neb ti jsou obyčejně v prdeli: zvláště pak ti, co před 89tým nebyli ani disidenti ani v KSČ a ani černoprdelníci placení Vatikánem a ani nedostalki nic v restitucích... I zasraní agenti StB se mají líp jak já...no a tak tedy vypadá to lítání třísek, že???
Pokud se dožiju další revoluce, pojmu ji poněkud jinak...

ad:
To ze tuhle dobu povazujete za dobu temna je prirozene starim. Za komara jste byl mlady,vesely vsechno slo a ted jste uz stary, mrzuty.

To neni "prirozene starim", to je "prirozene bordelem"! Ono opravdu slo leccos, co ted nejde, a rada vecí, co nešla, by nemusela jít ani dnes, a byli bychom na tom líp...my se často a zcela mylně domnívali, že to povede k lepšímu, ale ono hovno! Buzerací a úředníků co jsou všude na hovno sou tisíce, volby sou k hovnu, referendum udělaný tak, že kdyby to byly volby, nikdy by neprošly, o všem se opět rozhoduje "nahoře" takže MY si ve čtvrti nevyměníme ani dopravní značku pokud to neschválí "maggisrát" celýho Brna, což už z principu neschválí, a starej se necítím do doby, kdy začnu shánět zaměstnání, neb pak je starej každej na 25let! (Je mi 49, ale už v 35ti jsem slyšel "vám je 35 a sháníte práci? To ste se zbláznil, né???"[mrknutí jedním okem] Rozhodovat např. ve vlastní čtvrti nemůžem jako občané skoro o ničem...


Ad:
Dnesni mladi maji neomezene moznosti(takove nebyly), cestuji,studuji,sportuji, kdyz chteji tak maji praci a kdyz jsou zdravi tak maji vsechno.

A když nejsou zdraví, jsou totálně v prdeli, mužou si jit hodit mašlu, a kdekdo jim naznačuje, že to by bylo pro stát to nejlepší! Většinou ovšem extra pro děti nemáme ani zájmové kroužky, co za komančů byly, neb to dnes vyjde tak draho, že si to málokdo muže z rodičů dovolit.
Též se mi hrozně "líbí" v rámci změn zaměstnání, když v jedné prodejně (například) narážím furt na debily co nic nevědí, neb každej je buď za pulroku vyhozen nebo odejde sám, takže sou tam furt ti, co "nic o ničem neví"! Čili to, co dříve byl pracovník se zkušenostmi je dnes starej vul co si má hodit mašli a ideál je to, co zas dříve byl "naprosto debilní mladej fluktuant"...

Ad:
Ja si taky uzivam tuhle dobu, protoze vim, ze nic netrva vecne a po dobe blahobytu prijde zase neco...

No to nepochybujte...


Krysa

130193

6.3.2007 12:03

RE: Zklamani z prezidenta?

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 130181

Jen malé upřesnění k "3.Zadluzena neni nasledkem privatizace, ale socanskym hospodarenim a proziranim na dluh.
4.Senat je k necemu od te doby, co meli komunisti se socanama vetsinu.
"
ad 3. - zadluženost naší vlasti se datuje OD listopadového plyšáka napříč vládami socdem i spřízněných odsáků, tedy všech pověřených rozkrádačů státního majetku. Otázkou je KOMU dlužíme, KDO má takový potenciál, že může půjčovat (nejen) našemu státu. Možná na to odpovídá, KDO propagoval správnost zadlužování -> židovský výkonný funkcionář Waltr Komárek
ad 4. - senát je k prdu, vznikl zejména proto, aby byl schůdný zánik Československa (přechod poslanců Federálního shromáždění do nově vytvořeného senátu)

Jinak, pane, nevím jak Vy, ale já osobně jsem za "totáče" i studoval, i sportoval, dokonce i cestoval (pravda, jinam, než dnes, ale i tehdy to byla otázka peněz). Tedy nepodsouvejte prosím dnešním mladým nepamětníkům, že TEHDY nešlo vůbec nic!!! [mrknutí jedním okem]

130194

6.3.2007 13:04

RE: Zklamani z prezidenta?

Me2d 83.?.?.?

Reakce na 130194

3..souhlasim

Ale musite uznat, ze to bylo za totace hodne omezene a clovek ktery mel v rodine nejaky hacek, tak byl rad, ze je rad a ze ma pokoj

130204

6.3.2007 15:32

RE: Zklamani z prezidenta?

Neutrál 193.?.?.?

Reakce na 130194

Na to nelze nereagovat, cituji:

"Jinak, pane, nevím jak Vy, ale já osobně jsem za "totáče" i studoval, i sportoval, dokonce i cestoval (pravda, jinam, než dnes, ale i tehdy to byla otázka peněz). Tedy nepodsouvejte prosím dnešním mladým nepamětníkům, že TEHDY nešlo vůbec nic!!! " konec citátu.

Hodně lidí bylo vyvolených, ale hlavně ti "s hvězdou na prsou", nebo jejich rodičové. Nemusí se jednat konkrétně o Vás, ale takové to taky bylo. Dnes si rovněž ne každý může dovolit vše - študovat, cestovat, ale nemusí se zaštiťovat hvězdama a za projev vlastního názoru veřejně nemusí mít strach. Možná hlavně to by si měli dnešní mladí "nepamětníci" uvědomovat a nezneužívat svobody slova pouze k nadávkám a láteření na jistě ekonomicky složité poměry i dnes [chechtot]

130220

7.3.2007 8:42

RE: Zklamani z prezidenta?

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 130220

Dneska je s oblibou zaměňována situace v padesátých letech (tu znám z doslechu), kdy to asi skutečně fungovalo tak, jak píšete, a stav po roce 1968, za doby tzv. "normalizace", o které mluvím já. V této době jste opravdu nemusel být pionýrem či svazákem, aby vám sportovní oddíl půjčil základní vybavení i pro drahé, dnes mnohým nedostupné sporty. Nemusel jste být aktivním mládežníkem, aby vás pustili k Baltu či Balatonu, už vůbec nemluvím o Tatrách či Krkonoších. A i ti neangažovaní se (pokud znalosti měli) na techniku dostali. Dokonce pak neměli starosti s výší kolejného (na Strahově 50,- Kčs/měs.), cenou jídla (oběd 2,60 Kčs v menze), o cestovném v místě i domů ani nemluvě. Za to se platilo tím, že některé nekonformní (protirežimní) názory si člověk musel nechat pro sebe, jak správně píšete. Nenechte se však mýlit, že by ta svoboda byla dnes dokonalá - uličních důvěrníků a jim podobných figurek sice ubylo, ale ti rafinovanější byli převeleni např. k internetu a setkáváte se s nimi nadále.
Ale jednu krásnou myšlenku si od Vás dovolím vypůjčit: "Hodně lidí bylo vyvolených, ale hlavně ti "s hvězdou na prsou", nebo jejich rodičové." Já jen dodám: Pokud je ta hvězda šesticípá, stav přetrvává nadále, ba se i prohlubuje. [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

130296

6.3.2007 14:07

RE: Zklamani z prezidenta?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 130181

Mily pane M. Vy jste vlastne adoptoval stejny pristup k vyvoji jako lide po roce 48. Nekriticky prijimate veci ktere vas zvyhodnuji a krute prehlizite ty, kterym to nevyhovuje.
Prirozene, ze takovy stav nebude trvat vecne.
Pan Klaus nechal ruku trhu volne fackovat spolecnost bez rozeznani dusledku, coz se muze stat. Horsi ovsem je, ze on se nesnazi ridit, ale z obavy z diskreditace pokracuje v tlaceni teorii, ktere uz davno na Zapade neplati.
Kazdy hovori o ruce trhu a predstavuje si ji jako pest na ty druhe. Ovsem, na dokonalou predstavu, ve ktere se objevi i dusledky nemilosrdne ruky, predstavte si ji v jinem prostredi.
Sedite na toalete a ruka trhu by vam mela poslouzit k ociste. A zde teprve vidite dulezitost regulace te ruky. Staci ji pouzit trochu drsneji a s neopatrnosti. Hle, papir se protrhne a mate problem. Stejne tak vlada musi opatrne vazit, protoze to, co se da lehce umyt mydlem a vodou, ve velkem meritku muze vest k nezamestnanosti a nestabilite. Kde je nestabilita, tam nejsou investice. Atd.

130214

6.3.2007 16:40

RE: Zklamani z prezidenta?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 130166

Ten dnesni pan prezident me zklamal uz tou jeho tzv. restituci....
-----------------------------------------------------------------
Helejte, Havel už neni pár let prezidentem.... [smích]

130224

6.3.2007 20:02

RE: Zklamani z prezidenta?

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 130224

Ten dnesni pan prezident me zklamal uz tou jeho tzv. restituci....
-----------------------------------------------------------------
Helejte, Havel už neni pár let prezidentem....


Ale Vratislave, to uz jsi skutecne zapomenul genia, ktery provadel urychlenou restituci s privatizaci pri zhasnutych svetlech? Nebo si jenom za ta leta pletes osoby? Jestlize ne, tak potom by uz slo jen o ucelovou manipulaci, skoro jako primo vysitou z Hradu. Ale to se mi zase nezda.

130238

7.3.2007 6:28

RE: Zklamani z prezidenta?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 130238

Vzpomínám si moc dobře, na odpor Klause k restitucím. Naštěstí byl jeho názor ve vládě a parlamentu mešinový.

130288

6.3.2007 5:33

Klaus bude muset sekat dobrotu

divák 89.?.?.?

Myslím, že Klaus bude muset sekat dobrotu z jednoho velmi prostého důvodu, mnohem prozaičtějšího, než jak nám zde líčí p. Stwora v rozhovoru s jakousi imaginární protistranou. Klaus nebude totiž moci jít proti vůli ODS, bude-li chtít být znovuzvolen. V ODS je sebranka a ta jej teď bude držet v šachu až do voleb. Klaus se nebude smět protivit tomu, co sám zasil.

130167

7.3.2007 2:01

RE: Klaus bude muset sekat dobrotu

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 130167

Hmm. Možná, že je lepší když se teď stáhne. V druhém termínu už nemůže usilovat o třetí, a proto si pak může dovolit říct mnohem více, než dnes; padni komu padni.
Nevidím ostatně nikoho kdo by ho mohl nahradit, vy všichni tady ano? Třeba ráčkující kníže?... A pokud ho někdo nahradí, bude opět muset "brát ohledy", protože před sebou bude mít další termín... To by se mělo zrušit. Druhý termín je u nás k ničemu, protože tak či tak, prezident u nás má, všeobecně vzato, trochu jinou roli a jiné možnosti než v USA, Francii nebo i Rusku. V podstatě nemůže vůbec nic. Tak vocode?

130268

9.3.2007 14:59

RE: Klaus bude muset sekat dobrotu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Reakce na 130268

Nevidím ostatně nikoho kdo by ho mohl nahradit, vy všichni tady ano?

Treba Karel Gott, pokud by se mu chtelo. Nejdriv mi to pripadalo smesny, kdyz sem o tom slysel ve zpravach pred volbama, ale ted po par letech sem si precet tenhle rozhovor a zmenil sem nazor.

130467

6.3.2007 7:18

Přeceňování Klause

TT 194.?.?.?

Jedno je na tom dobré. Konečně přestanete přeceňovat báťušku Klause. Už jsem Vás na to upozorňoval nejméně třikrát, proto jsem rád. Od politiků pomoc nečekejme. Od nikoho. Pomoct si musíme sami, jenomže nevím JAK.. Nejlepší je ta bezmoc..

130172

6.3.2007 8:36

Z nedostatku informované víry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

v Boha (a dospělé víry v sebe) delegujeme své touhy po moudrém a spravedlivém tatíčkovi do našich čelných politiků. Kterak je ta potřeba silná je zřetelné právě na tom, jak jsme si dovedli zbožštit i takové na první nezaujatý pohled "výlupky" jako je Havel a Klaus (o Bushovi ani nemluvě). To je pak zklamání přímo nevyhnutelné.
Cokoliv Klaus kdy udělal, udělal - zjednodušeně řečeno - "proti Havlovi", hnán svou dětinskou ješitností. Tihle dva se prostě perou, ovšem bohužel se zatím nikdo třetí moc nesměje (kdyžtak jen té absurditě).

130176

6.3.2007 8:43

Moc to prozivate....nic neni cerne ani bile

Me2d 83.?.?.?

ani USA neni nenavidena zeme zla [smích] kde ji deti

130178

6.3.2007 11:27

RE: Moc to prozivate....nic neni cerne ani bile

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 130178

>ani USA neni nenavidena zeme zla [smích] kde ji deti

Ale jistě, já taky nemám nic proti USA a mám tam zepár známých s kterýma se ovšem o politice zásadně nebavíme. Mě akorát sere jejich vláda a armáda...

Ostatně, vlády a armády bez ohledu na státy serou kde koho, a to i když jde o jejich vlastní vlády a armády...

Krysa

130189

6.3.2007 8:51

Přijel si pro ...

Tom 24.?.?.?

... klobouk.

Vložený obrázek

130180

6.3.2007 9:51

Trochu jinak?

HoRy 213.?.?.?

Spise je tahle cesta pro lidi, aby jim skutecne otevrela oci, nemyslite? Pro lidi, kteri vnimaji emoce, city, tak, jak se pise v clanku...Prezident prijme prezidenta. Myslite, ze si toho lide nevsimnou? Rovnost, ferovost, to je neco, co Klaus jel OSOBNE hledat do USA, a ukazal, ze to nenajde, ze to nelze ocekavat ani v pripade radarovych jednani. Lide jsou vsimavi (aspon doufam), a proto si myslim, ze sam sebe schvalne "ztrapnil", aby se videlo[mrknutí jedním okem]
Ceska politika se vzdycky delala jinak, nez ta velmocenska.

130184

6.3.2007 12:49

Prezident

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Vravi sa, ze kazda krajina ma taku vladu, parlament atd. aku si zasluzi. A teraz sa pitam co komu urbobili Cesi? [vyplazený jazyk]

130202

7.3.2007 2:04

RE: Prezident

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 130202

Hmm. A Slováci?

130270

7.3.2007 6:31

RE: Prezident

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 130270

Ti měli Dzurindu. A měli kliku.

130289

7.3.2007 7:37

Ti měli Dzurindu. A měli kliku.

V(rták) 195.?.?.?

Reakce na 130289

Pravda je, bola to "klika". Na čele s Dzurindom. Podľa posledných údajov Štatistického úradu za osem rokov vládnutia tejto kliky predali majetok štátu za 500 miliard a požičali si 350 miliard, t.j. spolu 850 miliard a nemáme na nemocnice 2,5miliardy ročne, školy 1,5 miliardy ročne ... Kam tá klika tie peniaze zašantročila?

130294

8.3.2007 6:44

RE: Ti měli Dzurindu. A měli kliku.

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 130294

Je jasný, z kterého břehu se díváte.
Jen Slovensko a Baltské státy se zmohly na reformy o kterých se jinde odvažujou jen snít.Na školy a nemocnice nejsou prachy nikde.To není argument.
To říkají statistiky o nezaměstnanosti a třeba HDP?

130376

6.3.2007 13:56

neprecenoval bych ho

HW 82.?.?.?

vzhledem k jeho jesitnosti pocitam, ze stacilo jen zadotovat vydani nektere z jeho neprodejnych knih v USA a obratil...

130213

6.3.2007 17:49

Americka Armada

Chicken Little chicken-little (zavináč) centrum (tečka) cz 216.?.?.?

Tak uz to vidim, americka armada z radarove stanice obklicuje Cesko i s Ruskem a utoci a liquiduje vse i obyvatelstvo.
Vzdyt jich je na to celych 30!!!! Proboha jak se budete moci ubranit takove presile!!! Je to holt hrozne mit celou americkou armadu v cechach. Uz me unavuje to komunisticke breceni o te hrozne armade americanu v cechach, a te hrozne hrozbe pro rusko.
Chicken Little [chechtot]

130229

6.3.2007 18:10

RE: Americka Armada

Sklenička 213.?.?.?

Reakce na 130229

A vida další pták. Nejdřív Čížek teď kuře. Hmm alespoň mám snažší výběr co zítra k obědu. Ale nyní oponentura:
Troufnu si říci, že naprostá většina těch, kteří jsou proti radaru, nejsou komunisté. Chápu, že Vám by se to hodilo do krámu, ale mýlíte se.
Rusko má nárok na svou bezpečnostní politiku, proto je logické, že mu vadí umístění radaru tak blízko.
Oslavovat vstup cizích vojáků na naše území může jen kolaborant a velezrádce. Doporučuji se přihlásit úřadům. Pokud by Vás nechtěli přijmout, dá se to považovat za zradu vedení státu a je na čase vyházet úředníky a politiky z oken jako za starých dobrých časů [chechtot] Teď mě napadlo, přemýšleli jste někdy, jak by vypadala defenestrace v New Yorku ? [chechtot] Třeba z Empire State Building ? [velký smích]

130230

6.3.2007 21:11

RE: Americka Armada

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 130230

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Tady s vámi naprosto souhlasím! Ale pozor - v Česku je kolaborace nejen nezajímavě všeobecná! Je projevem odvahy! Je normotvorná, jak skvěle popsal autor této studie.

130246

6.3.2007 18:11

Palebná síla

nitram 213.?.?.?

Reakce na 130229

Palebná síla jedenácti (prý?) raket v Polsku, z nichž každá může mít až deset samonaváděcích hlavic, až tisícinásobně překračuje sílu použitou na Hirošimu či Nagasaki.

Nebagatelizuj závažná nebezpečí. Stavíš se do pozice poněkud hloupoučkého burana.

A jen tak na okraj. Už vás, amerikoblbů začíná být dost. [chechtot]

130231

6.3.2007 22:54

RE: Americka Armada

Alois Jirasek 66.?.?.?

Reakce na 130229

>Tak uz to vidim, americka armada z radarove stanice obklicuje
>Cesko i s Ruskem a utoci a liquiduje vse i obyvatelstvo.

>Vzdyt jich je na to celych 30!!!! Proboha jak se budete moci
>ubranit takove presile!!! Je to holt hrozne mit celou americkou
>armadu v cechach. Uz me unavuje to komunisticke breceni o te
>hrozne armade americanu v cechach, a te hrozne hrozbe pro rusko.

Presne tak. Vetsina tech lidi budou neozbrojeni technici plus par desitek vojacku na strezeni objektu. Podivejte se treba na zakladny v Japonsku nebo Nemecku. Tam jsou desitky tisic Americanu, ale tamnim vladam se do niceho nepletou. Hlavne, ze se tady hystericky hulaka o okupaci, vlastizrade a kolaborantstvi. Ja jsem naopak rad, ze mame za prezidenta chlapa s rovnou pateri, ktery se neboji ani byrokratu z Bruselu, ani Rusaku, ani komunistu ci muslimu hrozicich raketama. A ktery vi, kdo je nas pritel a spojenec.

130254

7.3.2007 2:07

RE: Americka Armada

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 130254

Jirásku, nezaváděj tady Temno.

130271

7.3.2007 10:59

RE: Americka Armada

Naivka 206.?.?.?

Reakce na 130254

>Presne tak. Vetsina tech lidi budou neozbrojeni technici plus par
>desitek vojacku na strezeni objektu. Podivejte se treba na
>zakladny v Japonsku nebo Nemecku.

Japonsko a Nemecko byly na hlavu porazene zeme a tudiz si tam okupacni sily mohly delat co jim libo. U nas by se takova zalezitost jako zrizeni zakladny cizi mocnosti na nasem uzemi mela projednavat v zajmu vetsiny, v lidovem referendu.

>Tam jsou desitky tisic
>Americanu, ale tamnim vladam se do niceho nepletou. Hlavne, ze se
>tady hystericky hulaka o okupaci, vlastizrade a kolaborantstvi.

To jen otazka odsud potud. Jakmile mas armadu cizi mocnosti na svem uzemi, existuje vzdy realna sance ovlivnovat a vmesovat se. Pozvanim cizi mocnosti na vlastni uzemi ztracis suverenitu. Pokud se rozhodne par vladnoucich jedincu proti vuli vetsiny naroda jak to teda nazvat? Myslim, ze kolaborace a zrada je nazev prihodny.

>Ja jsem naopak rad, ze mame za prezidenta chlapa s rovnou pateri,
>ktery se neboji ani byrokratu z Bruselu, ani Rusaku, ani
>komunistu ci muslimu hrozicich raketama.

To ja taky. Ale zapomel jsi, dodat krome Bruselu, Moskvy a Arabu, taky Ameriku, to je, ze by se v prvni rade mel stavet za vuli vetsiny naroda. A kdyz vetsina je proti US zakladne, mel by se ridit tim. Klaus je urcite lepsi nez rozporuplna osoba Havel, ktery amnestoval zlocince, byl zpocatku proti vstupu do NATO, potom pro, který byl pro 'humanitarni' bombardovani Jugoslavie, omluvil se sudetskym Nemcum, kteri se pricinili o rozbiti demokracie CSR, atd.

> A ktery vi, kdo je nas
>pritel a spojenec.

A jses si tim jisty, ze to vi opravdu? Nebo je to jenom podlezani mocnym, neboli vlezdoprdelizmus? btw. jsem zvedav, jestli by se ti pratele a spojenci za nas narod postavili v pripade stopnutých dodavek surovin z Ruska, nebo pri jinejch souvislostech. Vono se nas vzdycky v minulosti vsichni 'spojenci' s prominutim vysrali. Tak je to.

130307

7.3.2007 22:13

RE: Americka Armada

mirop 84.?.?.?

Reakce na 130229

Prosím Ťa píš radšej do Mladého sveta na takéto témy ešte musíš dorást.

130354

6.3.2007 20:10

oni ...

Tom 24.?.?.?

"Oni: Podívej, my tě necháme v klidu doprezidentovat. Umožníme ti i druhý termín, když o to budeš stát. Zaručíme ti, že odejdeš do prezidentského důchodu s relativní slávou a s úctou. A ......"

... vyskakovat si můžeš jen takhle vysoko!

Vložený obrázek

130239

6.3.2007 21:01

RE: oni ...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 130239

[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

130245

7.3.2007 9:45

Díky za váš smích, paní Jarmilo ...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 130245

... ale mně, při spatření této dehonestující situace pro prezidenta České republiky, do smíchu rozhodně nebylo. Jsou situace před kamerou, kdy se blbec znemožní sám. viz. kupříkladu foto, na kterém Havel slintavě polehává na pleci Bushe.

Takto se zatvářit a v této situaci, může jedině vůl, který v daný okamžik - dáma promine - blahem sere Maggiho tekuté koření v kostkách ...

Jsou ovšem situace, do kterých je objekt před kamerou cíleně vmanipulován. Momentka "Bush-Klaus" v tomto, a ani náhdou ne v obráceném pořadí jmen, čtena zleva do prava - rozdílná výška osob - nejednoznačná mimika ksichtů - autoritativní gesto ruky jedné a pokorně složené ruce tatíčka Klause ...

Pravda, Klaus se nevidí a ve svém alibismu se ani vidět nemůže. Nemohl se proto vidět v okamžiku, kdy ho česká mídijááááááá popularizovala do podoby lidového prezidenta - když vlastnoprezidentsky vynášel odpadky za svého domu, když si vystál frontu na dlabanec v hradní kantýně ..........

A tak se jenom ptám, kde nechal čivy "strážce protokolu", který připustil tuto situaci a který šimaču z ži-dnesu pustil zmíněné foto na veřejnost a proč?

130302

7.3.2007 16:50

A vidite,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 130302

Tome, ja jsem se domnivala, ze pristupujete k soucasnemu deni s naprostym nadhledem a spetkou ironicko-humorneho "nakopnuti".

Dokonce jsem dosla k zaveru, ze jedine vas pohled na vec je ten spravny...tedy ten, ktery muze cloveku (clovekyni) uchranit psychicke zdravi (ma-li jeste jake).

Tak ted uz mi zbyva jen pan Vaculik http://lidovky.zpravy.cz/znelka-pomeru-0d8-/ln_nov...
..a premysleni o tom, co pan prezident Klaus bude v USA delat cely tyden [chechtot] [chechtot]

130333

7.3.2007 17:09

Uz si

Aja 24.?.?.?

Reakce na 130333

nedelam "starosti" s americkym programem pana ptezidenta Klause

http://www.vaclavklaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id...

..to jsem si oddychla, ze se nenudi.

130334

8.3.2007 8:48

RE: A vidite,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 130333

>Tak ted uz mi zbyva jen pan Vaculik

"Jak všichni hledíme na okolní svět přes nějaké vysílání a noviny, jak více než vlastními smysly poznáváme ho z obrázků o něm, stáváme se nevědomky výtvory těch prostředků, umělými bytostmi. Představte si, že přijdete do nějakého sálu, kde zní rytmický hluk podobný hudbě, a všichni všecko dělají podle něj: kroutí se, gestikulují v jakémsi společném tanci, až to začnete dělat i vy. ..."

Ano, to je přesné. Díky, paní Ajo.

Čmoud s síra, jak říká pan Bartošek.

130389

8.3.2007 3:02

RE: Díky za váš smích, paní Jarmilo ...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 130302

Jo, fotka se mi taky nelibila, ale vas text byl spickovy, od srdce jsem se zasmal. A s tim medialnim zverejnenim tehle sracky jsem to vystihl. Pri demokraticko- privatne-svobodne medialni prerentaci osobnosti typu Putin, Bush, Blair, Ahmedinezad... citim pri selekci tech spravnych fotek cmoud a siru. Respektive sociology, psychology, odborniky na reklamau a podobne aranžéry davů. Jak říkají Číňani jeden obrázek vydá za tisíc slov.

130367

6.3.2007 20:18

americka armada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

od kdy je radar utocna zbran????? proti niz by se mneli rusove branit???? treba by radarovy paprsek dopadl v Moskve nekomu na hlavu a rzvitilo by se mu v ni!!! A nebo se boji, ze uvidite rakety letici na zapad??? vcas a budete mit cas se branit!!!
Hrome z toho me boli hlava to vse vykoumat co je asi pravda.
Chicken Little ( obloha pada, obloha pada) [zmaten]

130240

7.3.2007 3:04

RE: americka armada

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 130240

Hmm, jestě že tu čistě obrannou radarovou zbraň nevynalezli nacisti, ale Britové. Akorát by jste mel napsat do Wašingtónu D.C., že mrhají doláčema poplatníku, jelikož zbytečně v první vlně likvidují radary, komunikační centra apod. Jinak v Moskvě jsou z toho paprsku trochu nasraní.

Náš pan minister věcí zahranicních se sice hrdinne rozhodl schovat EU pod obranným deštníkem, ale kusy hoven pronikly jeho diplomatickou ochranou a přistály v nekterých členských zemích. Obvlášť velký kus dopadl do Berlína. Jak podotkl pan Zaorálek v TV obchodní výměna mezi EU a Ruskem je 90 mld ročně, není to českých korunách. A hlavní vývozní artikl Ruska? Echmmm.... [oči v sloup]

130276

6.3.2007 21:45

Máme snad někoho lepšího?

Zorba 83.?.?.?

Co se týká toho hypotetického rozhovoru mezi "jimi" A Klausem tak si myslím že to tak nějak být mohlo. Ovšem na druhou stranu si musíme položit otázku, máme ve vrcholové politice někoho lepšího než je Klaus? Bohužel nemáme. Naši vrcholní politici jsou samí kolaborant, jeden horší než druhý a Klaus z nich ze všech zrazuje zdaleka nejmín. Jistě že si nemůže dovolit (a patrně ani nechce) otevřeně se postavit na odpor světovládcům, na druhou stranu ale dělá alespon něco. Uvědomme si že to byl Klaus kdo otevřeně kritizoval a odsuzoval válku v Iráku, kdo se postavil proti registrovanému partnerství, kdo vždy tvrdě kritizoval EU, kdo kritizoval i onu hysterii kolem 11.září a taky odsuzoval antimuslimskou propagandu. To všechno jsou velká pozitiva. Vzpomenme kteří další lidé(krom Klause) kandidovali na prezindenta, byli to lidé jako Jan Sokol, Zeman, Pithard atd. jeden horší kolaborant než druhý, ti by vesměs byli stejnými absolutně loajálními poskoky západu jako Havel. Proto si myslím že můžeme být rádi že je prezidentem Klaus, nebot představuje menší zlo. Jistě že Klaus není žádný skutečný vlastenec, na druhou stranu se ale dokáže světovládcům z Washingtonu a Bruselu čas od času alespon nějak postavit a to je podle mne důležité. V žádném případě neříkám že je Klaus nějakým vynikajícím politikem či státníkem, ale myslím že je tím nejlepším co nám "naše" vrcholová politika může nabídnout.

130249

7.3.2007 0:04

RE: Máme snad někoho lepšího?

Hufnagel 84.?.?.?

Reakce na 130249

To s tim 11. zarim asi trosku prehanis, precti si co ma Klaus na svem webu neco ve smyslu, ze obvineni kontaktu rodin BinLadina a Bushu je uplne ale uplne falesne.. Pritom to je naprosto znamy fakt nekolik desetileti, vse normalne overitelne pres dane, jejich obchodni poradce a spolecnou firmu Carlyle Group etc..

Na teto fotce je evidetne v submisivni poloze a je z bushevika mimo. Misto aby se ho zeptal co delal 22/11/1963 - na rozdil od vetsiny lidi si nepamatuje co zrovna delal, asi instruoval nejake exilove kubance. Nebo jak pasovali fet se CIA jako viceprezident za Reagana, a tisice jinych zajimavych skandalu jen z historickeho hlediska..

tak se ho asi ptal na hovadiny..

130258

7.3.2007 0:54

RE: Máme snad někoho lepšího?

Sklenička 213.?.?.?

Reakce na 130258

Souhlasím, ještě dodám, že antimuslimské hysterii nikdy nebránil.

130262

7.3.2007 2:11

RE: Máme snad někoho lepšího?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 130258

Jojo. Hlavně, že se všude píše, že Putin byl šéfem KGB (která v jeho době už ani neexistovala), zatím co bývalý šéf lidumilné a "nikdyanimouše neublíživší" CIA je pro všechny v pohodě...

130272

7.3.2007 17:17

RE: Máme snad někoho lepšího?

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 130258

Myslím že nepřeháním, pamatuju si na jeden díl Sedmičky na Nově, kde byl jako host Klaus a kde mimo jiné prohlásil že se význam 11.září přecenuje a že to nebyla zas až tak převratná událost. A to bylo v době relativně krátce po 11.září, kdy všude panovala kolem oněch událostí šílená mediální masáž a kdy nám propaganda neustále tvrdila že to byla absolutně převratná událost po které svět již nikdy nebude takový jak předtím [smích] a podobné nesmysly.

Uznávám že jeho návštěva v USA působý velmi podlézavě. Na druhou stranu se tak chovají všichni "naši" politici a Klaus se narozdíl od ostatních dokáže aspon čas od času narovnat a zachovat se rozumně. Nebo podle vás je snad v naší vrcholové politice někdo kdo by funkci prezidenta zvládal lépe než Klaus? Já osobně jsem toho názoru že ačkoliv Klaus není nijak zvlášt dobrý, tak je pořád tím nejlepším(nebo nejméně špatným) co nám "naše" vrcholová politika může nabídnout.

A co se týká té antimuslimské propagandy, na kterou reagoval Sklenička. Pamatuju si na Klausův výrok kdy prohlásil něco v tom smyslu že Blízký východ nepředstavuje pro západ hrozbu. To jen svědčí o tom že Klaus má rozum a občas mocipánům dokáže odporovat.

130335

7.3.2007 13:51

RE: Máme snad někoho lepšího?

Antonius Block 81.?.?.?

Reakce na 130249

Klaus podporoval invazi do Afghanistánu v řijnu 2001. Neměl ani nic proti bombardování Iráku za Clintona v roce 98.

130323

8.3.2007 2:25

Prezidenti.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Když už je tady řeč o prezidentech, tak by se taky mohl vzpomenout ten největší, ze kterého by si ti ostatní prezidenti měli brát příklad. Dnes 7. března, uplynulo 157 let od jeho narození.

T. G. MASARYK
Životní data
1850 narodil se 7. března v Hodoníně
1864 kovářským učedníkem
1872 maturita ve Vídni
1876 doktorát ve Vídni
1878 sňatek s Charlottou Garrigue
1879 habilitace na vídeňské univerzitě
1882 mimořádným profesorem na pražské univerzitě
1886 boje proti Rukopisům
1887, 1889 a 1910 v Rusku, styk s Tolstým
1891 poslancem říšské rady a zemského sněmu
1893 vzdal se mandátu, založil Naši dobu
1894 v čele redakční rady Ottova slovníku naučného
1899—1900 boj proti rituální pověře
1902 poprvé přednášky v USA
1907—1914 znovu poslancem ve Vídni
1909—1911 tzv. velezrádné procesy
1914 odchod do exilu
1915 v Ženevě, vyhlášení boje Rakousku, rakouský zatykač pro zločin velezrady a vyzvědačství
1915—1917 v Anglii, cesty do spojeneckých zemí
1917 --1918 v Rusku
1918 v USA 14. listopadu zvolen prezidentem republiky
1918 21. prosince příjezd do Prahy
1920 podruhé prezidentem
1927 potřetí prezidentem
1934 počtvrté prezidentem
1935 abdikace
1937 zemřel 14. září v Lánech

130364

8.3.2007 4:23

Tak vy si myslite, ze Klaus

z.a.p 74.?.?.?

jel do Juesej jen aby klaunoval pred Bushem strasim a skladal ucty Dickovi? Mame jeho denni itinerar? Do hodiny presny? Osobne bych za to nic nedal, ze jel prijmout clenstvi v Skull&Bones.

Chce-li vegetovat na Hrade v dalsim terminu tak mu asi nic moc nezbyva. (Ono to ani neni tak dulezite zda chce, je k tomu urcen seshora, tak jako Topolda.) A vubec bych k nemu nehledel jako k representantovi naroda. Chapu - citove podnety k tomu vedou, ale je to liche snazeni.

z.a.p

130372

8.3.2007 20:23

Neni tak svatej, jak se dela...

jsika 200.?.?.?

V podpore zlocincu a zlocinnosti sestava jeho politika od sameho zacatku! Mnohem vetsi skody, nez to co sam nakradl zpusobilo to, co ostatnim dovolil. A bylo toho hodne, pak se neni proc divit, ze zajde tak daleko a dovoli i tohle. Jeste v 90. letech navstivil Clintona jako rovny rovneho a vsiml jsem si, ze ho Clinton hodne respektuje! V poslednich letech slysim 'Klaus ceka na prijeti u Bushe', 'Bush na nej nema cas', 'Klaus si postezoval...', na viza a podobny hovadiny.
Kdyz statu prestanete platit ruzne dane a poplatky a navic se pokusite ukrast byt jen kousek z Klausova, Jezkova nebo Topolankova lupu, co s vami udelaji? A co udelate vy, pokud vam chteji vyvolat valku s Ruskem, k tomu jadernou? Podepisovat petice? To se potom nedivte, ze vas vsechny takhle 'jebou'. Kdybych po utoku na zmineny politiky nesl nasledky tim, ze budu cist jejich petice, taky bych sejim vysmal...

130425

9.3.2007 13:32

Tak

Aja 24.?.?.?

me napadlo...jaky je, v diplomaticke mluve, rozdil mezi navstevou oficialni a pracovni?
Cesta pana prezidenta Klause do USA nese nazev "pracovni".
...se nenudi...
http://www.vaclavklaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id...

130459

9.3.2007 18:43

RE: Tak

Tom 24.?.?.?

Reakce na 130459

>Tak me napadlo...jaky je, v diplomaticke mluve, rozdil mezi navstevou oficialni a pracovni?
>Cesta pana prezidenta Klause do USA nese nazev "pracovni".
>...se nenudi...

Paní Ajo, že vy se na tu Klausovu paboučí stránku chodíte náramně bavit, viďte? [mrknutí jedním okem]

Bať, začetl jsem se do prezidentových hlubokosmyslných cestovatelsko-pracovních úvah a jen němě zíral ...

"Z New Orleans jsme letěli – zase zhruba hodinu – do Birminghamu, největšího města dalšího jižanského státu Alabamy. Opět se jedná o téměř klasický americký jih, což bylo patrné hned na prvních dřevěných domcích, které lemovaly naši cestu z letiště."

"Nechápu, jak bylo možné do konce osmdesátých let získat tolik špičkových obrazů – Emil Filla, Josef Čapek, František Hudeček, Karel Černý, Antonín Procházka, Jan Zrzavý, abych jmenoval alespoň některé z nich. Konec konců, je to asi jednoduché, stačí peníze."

Nejdřív nechápe, ale pak mu to bleskově dojde - peníze! Fuj ....

Konec konců, to hned tak někoho asi nenapadne - stačí peníze - jak jednoduché, že? Jaká to genialita jednoduchosti! Další prezident, kterého nám závidí celý svět! A hned po Havlovi!

"Svatý Václave, vévodo české země, oroduj za nás!"

Do úvahy o rozdilu mezi návstevou oficiální a pracovní přihoďte ještě výraz "Oficiální pracovní návštěva". Oficiálně tak nazívali nedávnou Klausovu návštěvu v Japonsku.

Vinšuju hlubokou a ničím nerušenou meditaci [mrknutí jedním okem]

130480

9.3.2007 20:25

RE: Tak

Aja 24.?.?.?

Reakce na 130480

..no, bavit, bavit, ja nevim ,Tome, ja se obcas jen tak brouzdam a cucim a docela me stve, ze uz se ani nenamahaji, aby lehce zakryli, ze nas berou za stado a uzitecne idioty.

Dnes vrchol navstevy, setkani s Cheneym (tomu bych nepodala ani prsticek, natoz ruku).

Odbocim. Videl jste tohle? Navrhy na novou budovu Narodni knihovny v Praze? Ten vitezny vypada jak "muchomurka, co vopustila Disneyland". Zase ten vtiravy pocit, ze jsme za blby a jeste tleskame.
http://zpravy.idnes.cz/chobotnice-nebo-trychtyr-vy...

130486

10.3.2007 6:06

RE: Tak

Tom 24.?.?.?

Reakce na 130486

>Videl jste tohle? Navrhy na novou budovu Narodni
>knihovny v Praze? Ten vitezny vypada jak "muchomurka, co
>vopustila Disneyland".

Viděl, viděl jsem muchomůrku zelenou Díznejlandku jedovatou. Viděl jsem ji i ve stylovějším, jakoby fialově posraným kloboučku. Velice hezky o budoucím Letenském hnusu píše pan Václav Bartoš na BL.
V jeho podání nese prozaický název "Letenské lejno."
http://www.blisty.cz/2007/3/8/art33242.html

130505

Příspěvků: 87

06.03. 00:36 Sklenička  Autor byl kdysi optimistou
06.03. 15:13  RE: Autor byl kdysi optimistou
07.03. 15:58  RE: Autor byl kdysi optimistou
07.03. 03:23 Belveder  RE: Autor byl kdysi optimistou
07.03. 03:58 Sklenička  RE: Autor byl kdysi optimistou
06.03. 02:24 Alois Jirasek  Co je na Klausove ceste ponizujiciho?
06.03. 07:14 Robocrep  RE: Co je na Klausove ceste ponizujiciho?
06.03. 08:08 Vratislav  RE: Co je na Klausove ceste ponizujiciho?
06.03. 13:15  RE: Co je na Klausove ceste ponizujiciho?
06.03. 09:23 trosecky  RE: Co je na Klausove ceste ponizujiciho?
06.03. 19:22 crystalwind  RE: Co je na Klausove ceste ponizujiciho?
06.03. 02:37 texaskycizek  plnopravny stat
06.03. 03:48 Rene Bartosek  RE: plnopravny stat
06.03. 05:54 karel4u  RE: plnopravny stat
06.03. 06:58 texaskycizek  RE: plnopravny stat
06.03. 10:41 rusel.k  RE: plnopravny stat
06.03. 12:09 J. H.  RE: plnopravny stat
06.03. 12:20 Sklenička  RE: plnopravny stat
06.03. 21:48 klauní frňák  RE: plnopravny stat
07.03. 01:58  RE: plnopravny stat
07.03. 03:27 Belveder  RE: plnopravny stat
06.03. 03:23  Nik
06.03. 04:04 Outofjacket  Bez JEJICH souhlasu nemuzete byt presidentem!
06.03. 04:35 Wesley  Zklamani z prezidenta?
06.03. 08:57 Me2d  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 09:22  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 10:30 skud  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 12:13 J. H.  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 13:21 me2d  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 13:20 Me2d  RE: Zklamani z prezidenta?
07.03. 02:41 Rene Bartosek  RE: Zklamani z prezidenta?
08.03. 02:53 Rene Bartosek  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 11:34  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 12:02  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 12:03 IVAn  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 13:04 Me2d  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 15:32 Neutrál  RE: Zklamani z prezidenta?
07.03. 08:42 IVAn  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 14:07 karel4u  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 16:40 Vratislav  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 20:02 Wesley  RE: Zklamani z prezidenta?
07.03. 06:28 Vratislav  RE: Zklamani z prezidenta?
06.03. 05:33 divák  Klaus bude muset sekat dobrotu
07.03. 02:01 Průchozí  RE: Klaus bude muset sekat dobrotu
09.03. 14:59  RE: Klaus bude muset sekat dobrotu
06.03. 07:18 TT  Přeceňování Klause
06.03. 08:36  Z nedostatku informované víry
06.03. 08:43 Me2d  Moc to prozivate....nic neni cerne ani bile
06.03. 11:27  RE: Moc to prozivate....nic neni cerne ani bile
06.03. 08:51 Tom  Přijel si pro ...
06.03. 09:51 HoRy  Trochu jinak?
06.03. 12:49 Oracle  Prezident
07.03. 02:04 Průchozí  RE: Prezident
07.03. 06:31 Vratislav  RE: Prezident
07.03. 07:37 V(rták)  Ti měli Dzurindu. A měli kliku.
08.03. 06:44 Vratislav  RE: Ti měli Dzurindu. A měli kliku.
06.03. 13:56 HW  neprecenoval bych ho
06.03. 17:49 Chicken Little  Americka Armada
06.03. 18:10 Sklenička  RE: Americka Armada
06.03. 21:11 Vodník  RE: Americka Armada
06.03. 18:11 nitram  Palebná síla
06.03. 22:54 Alois Jirasek  RE: Americka Armada
07.03. 02:07 Průchozí  RE: Americka Armada
07.03. 10:59 Naivka  RE: Americka Armada
07.03. 22:13 mirop  RE: Americka Armada
06.03. 20:10 Tom  oni ...
06.03. 21:01 Jarmila  RE: oni ...
07.03. 09:45 Tom  Díky za váš smích, paní Jarmilo ...
07.03. 16:50 Aja  A vidite,
07.03. 17:09 Aja  Uz si
08.03. 08:48 Tom  RE: A vidite,
08.03. 03:02 Rene Bartosek  RE: Díky za váš smích, paní Jarmilo ...
06.03. 20:18  americka armada
07.03. 03:04 Rene Bartosek  RE: americka armada
06.03. 21:45 Zorba  Máme snad někoho lepšího?
07.03. 00:04 Hufnagel  RE: Máme snad někoho lepšího?
07.03. 00:54 Sklenička  RE: Máme snad někoho lepšího?
07.03. 02:11  RE: Máme snad někoho lepšího?
07.03. 17:17 Zorba  RE: Máme snad někoho lepšího?
07.03. 13:51 Antonius Block  RE: Máme snad někoho lepšího?
08.03. 02:25 Zdenek Matoušek  Prezidenti.
08.03. 04:23 z.a.p  Tak vy si myslite, ze Klaus
08.03. 20:23 jsika  Neni tak svatej, jak se dela...
09.03. 13:32 Aja  Tak
09.03. 18:43 Tom  RE: Tak
09.03. 20:25 Aja  RE: Tak
10.03. 06:06 Tom  RE: Tak

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

73

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 150 čtenářů částkou 25 587 korun, což je 73 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
22,00 Kč
Euro
26,28 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
16,94 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,28 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,87 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 197,33 Kč
1 unce stříbra
495,89 Kč
Bitcoin
422 457,45 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 224