Diskuze k článku

Znovu k polykání semene

Příspěvků 54

11.1.2007 0:11

Ale to je přeci pravda

Nápověda 88.?.?.?

V článku lékařka dokládá nutnost "výměny" biologického materiálu
ze sexuálním partnerem.
Ještě bych dodal, že se nejedná jenom o sperma, ale třeba sliny
jsou také genetický materiál, který může být vyměňován při
intenzivních polibcích a vůbec celé tělo "nekončí" jenom pokožkou
a tam také dochází k výměnám.
Nakonec velmi staří manželé se začínají jeden druhému podobat.
Takže intimním soužitím dochází k velkým "výměnám" všeho možného
a stává se tak ze dvou bytostí skoro jedna.
A to je smyslem manželství - oni se mají původně dvě bytosti
opačného pohlaví spolu doplňovat.

125347

11.1.2007 0:50

Tuhle zprávu jsem objevil asi před 5 lety...

Vodník 81.?.?.?

...v holadnských novinách, co se dávají zadarmo v metru a v tramvaji, a to kuriosním způsobem: v těch novinách byl vytržený malý čtvereček, z nějž bylo patrné, že si někdo uschoval nějaký ten článek. Koukl jsem tedy do jiného výtisku, který se v tom vlaku povaloval, a článek objevil. Musel jsem se nahlas smát, když jsem si představil tu vyděšenou manželku, pro kterou to ten chlap asi vytrhl: "Tak se podívej, stará! Tady to máš černý na bílým! Věda říká, že..." Ještě ten týden mi vyprávěla jedna známá, že její starej jí to přinesl taky! [chechtot]

125354

11.1.2007 1:32

Hoax? Ale kdepak, cetl jsem to svym milenkam

Peter velkej 74.?.?.?

Reakce na 125354

a od te doby je to jen 69.
Pomalu uz nevim co je to standartni, tradicni sex.

125360

11.1.2007 1:44

Polykam sem, polykat tam...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Co je dulezitejsi je, ze je dulezity kontakt (staci pokozkou) se spermatem aby byla slecna/pani stastnejsi a spokojenejsi. Vyzkum vypadal zajimave. Ty, co pouzivaly kondom a nikdy ke kontaktu nedoslo byly stale flustrovane, jeste dokonce vice, nez kdyz sex vubec nemely... [překvapení] [zmaten] [zahanbení]

Holt to neni tak jednoduchy jak si nekdo myslel - kondom a basta [chechtot]

http://www.slibe.com/publicimage/a959cad8-say_hell...

125361

11.1.2007 4:15

69

texaskycizek 70.?.?.?

Hmmmmm....kourenim ku zdravi??? Jiz jsem myslel, konecne neco podstatneho... a ted to zase neplati?
Texaskycizek

125367

11.1.2007 10:59

Nové vědecké poznatky

Jarmila 85.?.?.?

Ti předešlí vědci se patrně mýlili, protože podle nejnovějších výzkumů zabraňuje rakovině prsu věnování se domácím pracím:
http://www.novinky.cz/zena/zdrav/castecnou-prevenci-rakoviny-prsu-jsou-domaci-prace_106070_mgsvq.html
Je chvályhodné, že vědátoři se tak starají o zdraví žen. Ale zaráží mě, proč tak kašlou na zdraví mužů? Proč ještě nevybádali, co pomáhá třeba proti rakovině prostaty? Možná by zjistili podobné souvislosti jako u žen- že čím víc budou muži polykat semeno jiných mužů, tím víc se budou chránit proti rakovině- přece to logicky musí mít stejné účinky, ne? Nebo by taky zjistili, že čím víc se muži budou věnovat domácím pracím, tím víc budou chránění před rakovinou všeho druhu a nejenom prostaty.

125375

11.1.2007 11:50

RE: Nové vědecké poznatky

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125375

Já nemám moc důvěru k vědcům, ti rozumější z nich mi to jistě odpustí. Třeba je ta souvislost i postavená na hlavu? Třeba se pouze zjistilo že ženy s rakovinou prsů ani moc neklízej a ani semeno nepolykají? Já jsem taky vědecky zjistil že když vstanu do práce, tak se za chvilku udělá venku světlo, něco na tom třeba bude? [chechtot]

125376

11.1.2007 14:57

RE: Nové vědecké poznatky

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125376

No právě! Já taky poslední dobou mám čím dál větší nedůvěru k různým „vědeckým poznatkům.“ Tak třeba konkrétně tohle může většina lidí chápat jen jako takovou legraci- ale co my víme, jak velké procento lidí tomu normálně uvěří? Zrovna jsem si zakoupila knihu s názvem- Brainwashing, tak doufám, že se tam dočtu o všech těch rafinovaných praktikách, které dnes vymývači mozků a takzvaní reklamní vědci, pracující za tučný bakšiš pro byznys běžně používají.

Dovedete si představit, jak ten výzkum asi prováděli? Že by se jako alespoň tisíce žen, které onemocněly rakovinou prsu zeptali, zda polykaly semeno? A teď třeba všechny ty ženy řekly že ne, tak oni z toho usoudili, že to je trest za to že ne? Ale co kontrolní vzorek žen, které to taky nikdy nedělají, ale přesto jsou zdravé jako řípy? No jo, tak ty asi furt uklízejí.[zmaten] [bliji]

125380

12.1.2007 2:13

RE: Nové vědecké poznatky

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125375

[velký smích] [velký smích] Mno, tez tohle, tak radeji zakalim drive na tu rakovinu. [velký smích] [velký smích]

125417

11.1.2007 14:17

Nemyslim, ze toto je dobra tematika

z.a.p 216.?.?.?

pro Zvedavce (prave tak jako soft-porn v priloze). Mam za to, ze jej to diskredituje, ale samozrejme mohu se mylit. Vime prece dobre kdo tlaci promiskuitu a prehnanou sexualizaci evropske spolecnosti a kdo je tu casto v ohnisku kritiky. Pripada mi to trochu jako podfuk sam na sobe. Nemuzeme moralizovat v politice a soucasne povolovat moralce v intimite. To je viditelny 'dvoji standart'. A verte, bude to vzdy ochotne pouzito Zvedavcovymi neprateli.

z.a.p [smích]

125378

11.1.2007 14:52

myslite

420 69.?.?.?

Reakce na 125378

ty pravidelne homoeroticke a fetisisticke obrazkove serialy?

Co je na tom spatneho, ze je pan Stwora sexualne neortodoxni gay a ze to propaguje? Vy mu chcete sebrat svobodu slova? V jakem stoleti zijete?

125379

11.1.2007 18:10

RE: myslite

z.a.p 216.?.?.?

Reakce na 125379

Ja jsem jiste pro 'moralni obrodu' spolecnosti

ale samozrejme v rozumnych mezich. Je spousta materialu s tematikou tohoto druhu a to me netizi. Nicmene, dle meho nazoru sex a politika jsou nebezbecna smes i kdyz jsou obe casti zivota.

z.a.p [smích]

125385

11.1.2007 21:35

RE: myslite

NoFear 129.?.?.?

Reakce na 125379

to je tvoj nazor,

ja na venovani jednej stranke erotike nic zleho nevidim,


- ja sa na peknu babu pozriem rad,

ked je tam chlap - kliknem naspet a citam clanky


je tam explicitne napisane - "EROTIKA" - ak sa ti to nepaci, NEKLIKAJ

Kazdemu Svoje

125403

11.1.2007 20:50

Po dnesnom utoku

geza 217.?.?.?

na konzulat Iranu v Iraku by som ocakaval skor tuto temu [pláč]
bulvar je asi predsa len "bezpecnejsi" ze?

125401

11.1.2007 21:37

Trochu s humorem...

Kevin 91.?.?.?

To takhle prijde vecer Pepa z hospody a rika zene:

- " Hele Mano, kdyz mi nevykouris a vsechno nespolykas, tak ti vypadaji zuby"

- " Jeeee, Pepo, to je nejaky novy medicinsky vyzkum ??"

- " Ale houby vyzkum ", zarve Pepa, "jestli mi ho nevykouris, dostanes pres tlamu..."

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

125404

11.1.2007 22:02

http://www.notinn.ru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

no comment

125405

11.1.2007 23:00

imunitni reakce

ikarlos 89.?.?.?

Pokud se "biologicky material" o kterem tady mluvite dostane zene do krve (staci mikroskopicka trhlinka na sliznici) tak se s vysokou pravdepodobnosti vyvinou protilatky. Vysledek je ten, ze zena nemuze se svym partnerem otehotnet, tedy otehotnet muze, ale jeji imunitni system zarodek odstreli, takze je mala pravdepodobnost ze donosi dite. Samozrejmosti jsou komplikace pri porodu a moznost vazneho poskozeni ditete, pokud dojde ke kontaktu s matcinou krvi (pri poskozeni placenty, pri porodu). Takze hura na perversi. At zijou polykacky, aspon je mala nadeje, ze ji udelate haranta. A kdyz, tak debilka zavrou do ustavu, ze jo?

125407

12.1.2007 8:26

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125407

Tohle je velmi zajímavá informace, co jste tu napsal. To jsem ještě nikdy nikde nečetla. To máte z nějakého odborného tisku? Dcera mojí přítelkyně dlouho nemohla otěhotnět, a pak jí doktoři zjistili, že je alergická na manželovo sperma. Musela se dost dlouho léčit, ale nakonec šťastně otěhotněla. Při té příležitosti jsem si říkala, že za našeho mládí takovéhle podivné poruchy a alergie vůbec neexistovaly. Já sama se již dlouho domnívám, že snížená plodnost západních žen je způsobena dlouhodobým používáním hormonální antikoncepce, protože kontrolní skupina žen- Romky, které antikoncepci nekonzumují žádné problémy s plodností nemají. Ale jak je vidět, může to být více vlivů dohromady.

Lidské tělo, to je ještě velmi mnoho neprobádaných záhad. Kdysi jsem například četla, že jedna lékařka, která dostala rakovinu se z ní vyléčila tak, že půl roku popíjela svou vlastní moč. Tvrdila, že když ta její moč se tvořila v jejím těle, tak dostala paměť, co je v jejím těle špatně. Takže když ji zpětně popíjela, tak protilátky z té moči útočily na rakovinu. Něco na tom možná bude, protože je známo, že když si člověk počurá otevřenou krvácející ránu, že jí tím vydesinfikuje. Nebo jak si člověk reflexivně ocucá prst, když se řízne- to je taky desinfekce slinama. Takže máte pravdu, že to rozhodně určitě není žádná sranda, když ženy tak lehkovážně zacházejí s genetickým materiálem.Že to semeno by mohlo dělat nějaké změny v těle, že to není jen tak polykat čísi vysoce aktivní živé buňky. Třeba faktem je, že když se semeno muže dostane do ženy přirozenou cestou tam kam patří, tak tam nějak komunikuje s jejími hormony, a nakonec se látky dostanou až do mozku a žena má pak velice dobrou náladu. Nobo ještě jsem si vzpomněla na homeopatii, jak zázračně funguje i v malém množství, nebo na problematiku alergiků, kteří se také léčí vlastními protilátkami- ale to už je všechno na dlouhé povídání, zkrátka je tu ještě příliš všude mnoho záhad.

125438

12.1.2007 16:23

RE: imunitni reakce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 125438

Neberte to tak vážně, pan ikarlos si to s tou krví vymyslel, nebo mu to někdo nakukal.

125456

12.1.2007 20:53

RE: imunitni reakce

ikarlos 89.?.?.?

Reakce na 125456

Pokazim ti radost, anonyme, nevymyslel. Potvrdi ti to kazdy lekar (ba dokonce i zverolekar) ktery jeste nezapomel, co se na medicine ucil. Jenze verejnost radeji veri kdejakemu bludu, nez by si zasla do knihovny a vypujcila si skripta z imunologie.

125467

13.1.2007 13:26

RE: imunitni reakce

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 125467

Ehm... cituji vás samotného:

"staci mikroskopicka trhlinka na sliznici"

To znamená, že kdo ženu odpaní, s tím pak ta žena nemůže mít dítě?
Dále - čím více s někým souložím, tím je menší pravděpodobnost přežití potomka? Mikroskopické trhliny při souloži běžně vznikají (vlastně častěji už před, při petingu), doporučuji samostudium [smích].

A kdybyste nějaké imunologické vzdělání měl, tak byste věděl, proč a jak se provádí desensibilizace alergiků -- podáváním alergenu v malých dávkách v nezátěžových situacích!

Takže opakuji, vymýšlíte si. Jestli jste medinu studoval, tak je dobře, že ji neprovozujete.

125518

13.1.2007 15:49

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125518

Ono to může být taky jinak Dramenbejsi. Kdyby si žena denně vkládala antikoncepční pilulky do vaginy, míjelo by se to účinkem. Ale když je užívá orálně, je neplodná, protože ty rozpuštěné hormony působí přes tenké střevo dál. Podobné to může být se spermiemi. Jejich pomsta za to, že byly natráveny kyselinami v žaludku, místo aby slavnostně pluly k vajíčku může spočívat v tom, že se přes tenké střevo dostanou do těla a v reakci na ně začne ženino tělo vytvářet protilátky na majitele těchto natrávených spermií.

125530

13.1.2007 21:51

RE: imunitni reakce

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 125530

[chechtot]

pardon [smích]

125561

14.1.2007 7:28

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125561

Co se smějete Dramenbejsi, snad se nedomníváte, že v tom článku píšou pravdu? Není třeba velkého důvtipu, aby člověk nepoznal, že v dnešní době nám manipulátoři davů z masmédií cpou do hlav jednu lež za druhou, a to ve všech oblastech života, nejenom v politice. Teprve včera mne napadlo kliknout na ten článek dvakrát, takže se zvětšil tak, že jsem si ho mohla přečíst. A hned jsem tam objevila několik nesrovnalostí. Pan redaktor tam moudře usoudil, že tento vědecký poznatek vysvětluje podvědomou zálibu mužů v partnerkách, které jim tuto libůstku poskytují. Ale asi si nějak neuvědomil, že tuhle praktiku by museli provozovat pravěcí lidé, aby se nám zapsala do genů, o čemž silně pochybuji. Cestovatelé v 19.století u přírodních národů nikdy nic takového nepozorovali. A taky je tam dobrá pasáž s tou věrností. Paní doktorka říká, že při změně sexuálního partnera se tahle imunologická obrana musí tvořit znovu a redaktor ihned bystře z toho usoudí, že by měly být ženy věrné a paní doktorka mu přizvukuje. Ale ani paní doktorka nám jaksi nevysvětlila, jakým zázrakem by se měla ta původní imunita nevěrou zrušit. Vždyť ta žena by mohla být nevěrná svému stálému partnerovi dnes a denně, ale ta imunita vytvořená k němu by měla logicky trvat pořád. Čili i paní doktorka si naběhla a je vidět že lže, protože původní imunita se nevěrou neruší, ta stále zůstává, pouze se musí vytvářet další a další nové imunity s jinými muži. A zase naopak- jestliže je partner nevěrný a chce mít dítě s nějakou jinou, tak musí taky začínat od začátku a vytvářet u ní imunitu.

Včera jsem v MFD četla další „vědeckou lež.“ Že prý když těhotné ženy popíjejí sebeméně alkoholu v těhotenství, způsobují tím neplodnost u svých synů. Ale je tady jedna kontrolní skupina nepřizpůsobivých občanů, kde ženy chlastají a kouří (cigarety) až do posledního dne těhotenství, ale jejich synové zůstávají mimořádně plodní.

125586

14.1.2007 14:03

RE: imunitni reakce

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 125586

Já se směji tomu, jak "studujete" imunologii filosofováním nad neandrtálci [chechtot]

Dále se směji tomu, že jste v životě nenarazila na žádný vědecký výzkum. Byl by tam třeba abstrakt, výzkumný záměr, hypotéza, metodologie, výsledky měření, interpretace výsledků s diskusí.

Pak se směji tomu, že vůbec MFD nějak spojujete s vědeckostí, či snad akurátní informací. To je gól.

A úplně nejhlasitěji jsem se smál kontrastu vašich tristních výsledků a vaší upřímné snahy na něco přijít. Jde vidět, že i kriticky přemýšlející člověk (to jako vy) vymyslí jen hlouposti, pokud bere informace z populárních zdrojů (!!!).

Pokud jste to všechno vymyslela sama, tak se nemohu vyhnout závěru, že jste sice chytrá, ale melete _strašný_ kraviny [chechtot]

Blbý je, že ty kraviny mele tisk a vy mu to nějak věříte. Vy totiž asi chcete vědět a nechcete pilně studovat. Jinak byste se naučila angličtinu, základy anatomie a fyziologie (s latinou samozřejmě) a četla byste vědecky hodnotnější literaturu.

Abyste si mohla udělat obrázek, jak vypadají výsledky vědeckého výzkumu, tak odložte MFD či Vesmír nebo přílohu "Věda" a pro představu se podívejte zde: http://brain.oxfordjournals.org/cgi/content/full/123/8/1624

Odbobně se to dělalo už na naší _základní škole_ ve fyzikálních praktikách. To museli být všichni čeští redaktoři nemocní, když se to probíralo... [smích]

Už chápete, proč jsem se včera tak smál, že jsem z toho pak nemohl hodinu usnout? Vždyť vy máte snad i touhu vědět, možná že se i snažíte. A jak se při tom plácáte...

A příde mi, že nejlépe takto tak dopadne konzument MFD, LN, Nova, ČT... Ty média umí celkem chytré lidi úžasně debilizovat.

Věda je náročná, ale chytře kecat by chtěl každý. Proto LN a MFD vytvářejí rychlokvašené rádobyvědecké mudrlanty, aniž by jejich redaktoři vůbec rozuměli vědě, natožpak oboru či snad dokonce prezentovanému tématu.

Moc vám děkuji, že jste mi pomohla pochopit, že lidé jako vy nejsou ani zlí, ani hloupí. Jen nedostali solidní vzdělání, důsledkem čehož neznají (vědeckou) metodologii a neumí si najít kvalitní zdroje informací. Činíte mě šťastnějším.

125603

14.1.2007 17:18

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125603

Klidně se mi dál smějte Dramenbeisi, ale moje snaha pochopit svět je nevšedně upřímná. Kde jste ale proboha přišel na to, že spojuji MFD s vědeckostí, když zrovna MFD neustále a pořád tvrdě kritizuji? Konkrétně i ta novinářka Bobůrková mi pije krev, protože je to právě ona, která uvádí nejvíce různých lživých otřesných hypotéz a kupodivu právě ona dostala v loni cenu Česká hlava za vědeckopopulární články. Je to náhoda?

To mi tedy fakticky velmi křivdíte, když tvrdíte, že vymýšlím v dobré snaze jen hlouposti. Jste vedle jako ta jedle. Já právě tisku vůbec nevěřím a pořád to tu dnes a denně zdůrazňuji. Vy jste si toho nevšiml? Milý pane, já mám štěstí v tom, že mi na rozdíl od stamilionů ovlivnitelných lidí stačí můj zdravý selský rozum a nikdo nemá šanci mě oblbnout. A tak se stalo, že již těsně po revoluci, kdy jsem si přečetla knihu Roberta Wrighta Morální zvíře, kde tento člověk poprvé propagoval lživou evoluční teorii jsem při čtení této knihy úpěla: ježíšikriste, ten člověk tak kecá, vždyť to není vůbec pravda! No a vidíte, Američankám to trvalo 17 let aby ho odsoudily a aby americké vědkyně napsaly: Evoluční teorie? To jsou bludy a žvásty! To jsem se teď dozvěděla od Natalie Angier, přední americké žurnalistky píšící o biologii.

Ale vůbec jste mi neodpověděl na tu otázku, zda věříte tomu článku nebo mu nevěříte. Tak se Vás znovu ptám: Věříte tomu, že když ženy naprosto nenormálně a proti veškerým přírodním zákonům budou požírat spermie- budou mít zdravější potomstvo? Odpovězte mi- ano či ne?

125610

15.1.2007 11:55

RE: imunitni reakce

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 125610

Paní Jarmilo,

ačkoliv to tak možná nevypadalo, tak já jsem si vás naopak vážil a myslel jsem si, že takových lidí jako vy, by mělo být více.

To od chvíle, kdy mi došlo, že máte kritické myšlení (ve smyslu, že používáte logiku a ověřujete si tvrzení), čímž jste v populaci vyjímečná, (cca top 20%).

Jenže to byl můj omyl. Špatně jsem se díval. Teď mi příjde, že spíše jen pomlouváte lidi, se kterými nesouhlasíte. Vy totiž nepřinášíte žádné argumenty, vy jenom označujete tvrzení za pravdu/lež.

To že kritizujete tisk jsem si všiml. Přesto mám ale pocit, že ho stále berete jako (pochybný ale přec) zdroj informací, které lze zjistit z odborných textů. Proč nezajdete do knihovny? (Já vím, vyvraceli by vám tam bludy)

A že vás nemá šanci nikdo oblbnout?
Vždyť mluvíte jako křesťan-katolík!

Katolíci mají jednu z nejvýkonnějších mašin na propagandu, Goebels je proti nim břídil tahající kačera po pískovišti.
Všichni pravověrní katolíci mají hlavy nechutně vypláchnuté (mnohokrát opakovaně ověřeno, protipříklad nenalezen).

A zdali věřím článku? Promiňte mi expresívní jazyk, ale: Věřit znamená hovno vědět. Naučte se, co znamenají slova "hypotéza" a "teorie" a zjistěte si, jak se s nima pracuje.

Ale pro účely diskuse s váma jednu takovou hypotézu vypotím:

. Mudr. Táňa Masaříková není zcela smyšlená osoba. Někdo takový pracuje ve FÚ Motol (ověřeno)
. Není ověřeno, že na fotce v článku je ona.
. Článek asi psal Ivan Brezina, kdyby ho nepsal, tak by se proti tomu ohradil na blistech
. preeklampsie jako těhotenská komplikace existuje, materiály mi přístupné tvrdí, že nejsou známy příčiny preeklampsie, s tím, že existuje mnoho indícií, že jde o imunitní reakci

. K otázce, jestli polykání semene otce vede k zdravějšímu potomstvu, vám musím říci: neviděl jsem na toto téma žádný výzkum. A ten luxus "věřit něčemu na základě článku z českých novin" přenechám lidem, kteří si na obsahu své hlavy tolik nezakládají.

Jo --- a nevím co to je "dělat něco naprosto nenormálně a proti přírodním zákonům". Tady z vás zase smrdí katolík. Viděla jste někdy psa vojíždět někomu nohu, nebo vojíždět pes psa, nebo lízat si genitálie? Je to podle přírodních zákonů nebo ne? Nebo pes je taky proti přírodě?

Jestli je něco proti přírodním zákonům, tak je to teistické náboženství (to jsou ti, co mají jednoho boha) -- v tom smyslu, že pánbíčkáři popírají přírodní zákony, aby mohli tvrdit, že Ježíš chodil po vodě, že Marie rodila jako panna, že z nebe pršely nějaký věci, že se moře rozestoupilo, že po smrti ještě někam půjdeš a podobné nesmysly. [oči v sloup]

Takže ještě jednou odpověd na vaši otázku:
Q: Věříte tomu, že když ženy naprosto nenormálně a proti veškerým přírodním zákonům budou požírat spermie- budou mít zdravější potomstvo? Odpovězte m...Kráceno (Editor)

125667

15.1.2007 11:57

RE: imunitni reakce

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 125667

Takže ještě jednou odpověd na vaši otázku:
Q: Věříte tomu, že když ženy naprosto nenormálně a proti veškerým přírodním zákonům budou požírat spermie- budou mít zdravější potomstvo? Odpovězte mi- ano či ne?

A: Neveřím, protože nevěřím ničemu (to je asi mimo vaši představivost). Kdybych byl žena, tak rozhodně felaci s polykáním zkusím a pokud by se mi to líbilo, tak bych to dělal.

Rád bych se vás na oplátku zeptal, jestli jste katolík či jiný křesťan, ale bojím se, že byste se k tomu nepřiznala. Jste katolík nebo jiný křesťan?

125668

15.1.2007 12:54

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125668

Tak Vy nevíte, „co je dělat něco naprosto nenormálně a proti přírodním zákonům“? To je sice pravda, že si psi lížou genitálie, ale vyjmenujte mi jediného živočicha na celé planetě, kde by samice požírala samcovy spermie. A jestliže to kromě samice člověka nikdo ve zvířecí říši nedělá, pak to prostě JE PROTI PŘÍRODNÍM ZÁKONÚM. Protože přírodním zákonem je se rozmnožovat, nikoliv znehodnocovat samcovy zárodečné buňky.

Ale je pravda, že existují v přírodě živočichové, kteří mají ve zvyku pojídat fekálie i moč. Zde ještě mají vymývači mozků velké rezervy. Až si některý z nich vzpomene, tak začne do většinové společnosti hustit, že moč partnera je velmi zdravá, protože posiluje imunitu budoucího dítěte a přikusovat k tomu jeho hovno je ještě zdravější, protože je velmi výživné a obsahuje cenné látky. A většinová společnost se bude nějakou dobu ošívat, ale pak to příjme za své, protože ušetří na normálním a jídle, a tak budeme na internetových diskusích svědky toho, jak si lidé předávají své zkušenosti, která moč, a které hovno je po kterém jídle lahodnější.

Jsem pokřtěná, ale to je vše. Věřím na nějakou vesmírnou sílu, ale monoteistický bůh to rozhodně není.

125676

14.1.2007 16:07

RE: imunitni reakce

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 125530

Jarmilo, ale takhle to není.
Třeba dnešní léky jsou též z velké části nosiče, které dopraví látku na místo určení. A tyto nosiče jsou uzpůsobeny k tomu, aby zmizely v ten pravý čas a toto načasování je uzpůsobeno i na prostředí žaludku a střeva. Pokud by nějaký z těchto faktorů chyběl, nosič by se nerzložil a látka by se nedostala do krve. S antikoncepcí vám mohu dát též jeden příklad - mirena. Jistě tento způsob ochrany jako žena s dětmi znáte a moc dobře víte, kam se aplikuje. A vězte, že působí hormonálně. Není to jen otázka účinné látky, ale i nosiče.
Natráveny kyselinami - hezké vyjádření, ale je zcela laické a mylné. Kyselina chlorovodíková není to nejhorší, co může cizorodou buňku v trávicím traktu čekat - máme též sofistikované enzymy, které ničí vše, na co přijdou - a to nejen onen středoškolsky profláklej pepsin, který je aktivní při nízkém pH, ale i spoustu dalších. Různé endopeptidázy a exopeptidázy čekají i v tenkém střevě, jsou tam enzymy odštěpující sacharidové zbytky od bílkovin, štěpící samotné sacharidové zbytky, lipidové části membrány se vlivem emulgace rozpodnou samy...a o NK není třeba se ani bavit - snad jen to, že nedoporučuji jako výživu sperma, protože nejsme uzpůsobeni na metabolizaci velých množství nukleových kyselin.
Takže to, co přejde do krve není moc rozpoznatelné, takže nemá smysl bavit se o nějakých protilátkách. A to, co tady píše pan kolega, že stačí porušení sliznice - hloupost, pohlavní orgány se řadí též mezi sliznice a při pohlavním styku dochází k drobným poraněním (jen pro vaši informaci - i ze stylu těchto poranění se dá říct, zda žena byla znásilněna, či zda podstoupila sex dobrovolně) a určitě je pravděpodobnost, že by se nějaká zbloudilá spermie dostala do styku s krví partnerky.
A samozřejmě, že se ženské tělo chová k zárodku jako k něčemu cizímu, vždyť je to z 50% cizí (jen se někdy neví, kdo je ten cizí [chechtot] ), ovšem existuje též něco jako placenta (placentální bariéra) a díky tomu nepřichází do styku krev matky a dítěte, proto se netvoří specifické protilátky vůči dítěti (nezapomínejme, že protilátky jsou tvořeny lymfocyty, což je vcelku velká krevní buňka).

125607

14.1.2007 17:50

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125607

No vidíte Jirko, nedoporučujete jako výživu sperma, protože nejsme uzpůsobeni na metabolizaci velkých množství nukleových kyselin- a o tom to celé je. Příroda v žádném případě neměla ani náhodou v úmyslu to, aby samice požíraly sperma, ale měla vždy v úmyslu vždy a jedině to, aby vždy a za všech okolností byly oplodněny.

Z toho lze tedy vyvodit, že paní doktorka, alias placená manipulátorka lže jako když tiskne, když tvrdí, že by požírané spermie měly mít nějakou kladnou úlohu ve zdravém potomstvu. Ono jde totiž ve skutečnosti úplně o něco jiného. Mnoha lidem již došlo, že západní morálka je úmyslně vedena vládnoucími zlými dušemi k rozkladu. S pomocí lživé evoluční propagandy již rozhlodali manželství a podařilo se jim zatomizovat společnost. Další krok bude (metoda pozvolných kroků, čili metoda vařené žáby) že se zruší úplně manželství a místo toho bude pro všechny existovat pouze registrované partnerství. A novou vědou, zvanou: pevné zdraví jedině z polykání chtějí dosáhnout toho, aby se západní společnost věnovala co nejvíce jen neplodným sexuálním hrátkám a přestala se množit ÚPLNĚ.

Zdá se Vám to jako divoké závěry a přitažené za vlasy? Pak vězte, že dnes není nic náhoda a tohle je jen další zrádná kujónština-siónština. Když jsou lidé schopni věřit bludům nějaké neznámé krávy a ještě si to pochvalují, tak jim holt není pomoci. Ale já sama za sebe znovu opakuji: Soulož do úst a polykání spermií je úplně stejně nenormální jako když zoofil šuká ovci- není v tom vůbec žádný rozdíl.

125612

14.1.2007 21:10

RE: imunitni reakce

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 125612

Ano, zdá se mi to přitažené za vlasy, ovšem k tomu bych se vrátil až později.
Už samotný fakt, že článek byl vytisknut v periodiku jako je Maxim, což není nic jiného než mužská (a dospělá) verze "Bravíčka" naznačuje, že ona doktorka nemá zas tak dobrou kvalifikaci. Stačí se jen podívat na fakt, že věk oné doktorky je 28, což naznačuje, že má tak 3,4 roky po promoci a tedy maximálně dva roky od atestace, v níž dokázala určité znalosti svého oboru. Ovšem nevyčítal bych jí její věk, věk mnohdy nebývá rozhodující složkou kvalifikace, ovšem mnohem více potíží bych vyděl v interpretaci oné studie.
Jsou dvě zásadní chyby, kteřích se lidé v interpretaci dopouští.
1) samotné výsledky studie by mohli naznačovat určitou závislost dvou veličin (v tomto případě polykání semene a potíže s těhotenstvím), ovšem tato závislost není statisticky významná (a tudíž interpretace jako závisloti je značně riziková).
2) výsledky studie naznačují závislost dvou veličin, ale spousty dalších tuto závislost nenaznačují, tudíž je vysoká pravděpodobnost, že se studie mýlí.
Jistě, je i možnost, že polykání semene má blahodárný vliv na další potomstvo, ale mě osobně se to zdá nepravděpodobné. Svůj význam v českých domácnostech může mít (a má) i placebo - franta přijde za ženou a řekne: "Božka, vědci přišli na to, že když budeš polykat, tak že zhubneš," no a Božka to zkusí a skutečně zhubne, protože problém je částečně i v její psychice.
Já osobně si myslím, že to nijak nepomáhá, ale ani to nijak neškodí - objektivně vzato, pokud k tomu má někdo vyloženě averzi či si v tom libuje, je to jeho věc.
Onanie byla dřív považována za něco škodlivého...hmm, přitom onanoval každý a kdo tvrdí, že ne, atk onanuje dodnes. A nikdo nemá chlupaté ruce.
Vy v tom vidíte nějakou konspiraci, já v tom vidím přirozený vývoj lidské společnosti, protože mi připadá směšná skutečnost, že by existoval nějaký plán na ovládnutí světa, či třeba vyhubení Evropanů. Je to vývoj, staří vždycky nadávali, jak je mládež zkažená, a že jen upadá morálka...

125631

15.1.2007 7:48

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125631

Jo, Vaše řeč je celkem rozumná, souhlasím takřka se vším, co jste napsal. Ale jistě mi taky dáte za pravdu, že lhát se nemá a blbnout lidem hlavy lživými články, které se tváří jako vědecké je sprosťáctví. Ta doktorka se totiž nemýlí, ona ÚMYSLNĚ lže. Kdyby to vše bylo pojmuto jako legrace, tak budiž, ale ona se tam ohání jakýmisi údajnými vědeckými výzkumy a lže, až se jí od huby práší. Já bych ty její lži tak nezlehčovala, že o nic nejde. Ono by se totiž mohlo v budoucnosti stát, že ženy, které by nechtěly polykat semeno, by byly pojímány jako nenormální a v podstatě násilím do toho vždy nuceny.

Zrovna tak bych nezlehčovala ty konspirační teorie. Vrátím se k té evoluční lži, kolik nadělala zla v západní společnosti. Tím že evolucionisté rozšířili mezi stamiliony lidí představu, že muž je od přírody promiskuitní rozsévač, čili že za své chování není nijak zodpovědný, rozbili tím spoustu pevných vztahů i rodin. Místo toho, aby obě pohlaví byla od útlého dětství vychovávaná k věrnosti a k rodinným hodnotám, tak jsou muži vychovávani k lehkomyslnosti a bezcharakternosti. Právě kvůli nevěře je nejvíc rozvodů, protože ženy se s tou zradou nemohou vyrovnat, bez ohledu na to, že podle „vědeckých“ poznatků by si toho neměly všímat a měly by být spokojené, že mají svého „živitele“.

125662

15.1.2007 12:04

RE: imunitni reakce

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 125662

Až budete "rozprašovat evoluční lež", chci být u toho! [chechtot]

125671

15.1.2007 12:56

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125671

Já už jsem ji rozprášila, vyšel mi tu na Zvědavci o evoluční lži asi před půl rokem článek. A rozprášila jsem ji nejen já, ale i americké bioložky. Vždyť oni nejsou evolucionisté schopni zodpovědět ani jednu jedinou nevinnou otázečku: S kým byli promiskuitní rozsévači v tlupách promiskuitní? Sami se sebou? Takže platí matematická zákonitost: K promiskuitním lovcům žen patří promiskuitní sběračky semene. Anebo druhá alternativa: K občasně nevěrným mužům v párovém vztahu patří občasně nevěrné ženy v párovém vztahu. Už chápete, v čem spočívá ta lež?

125677

16.1.2007 15:46

RE: imunitni reakce

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 125677

No vy ale nemluvite o evoluci.

Teorie sobeckeho genu ma hodne blizko k pravde, bliz nez vsechny ostatni siroce zname teorie. (Chapejte to tak, ze umi vysvetlit a predpovedet mnohem vice overitelnych veci.)

Co jste to teda vlastne rozprasila? [smích]

125782

16.1.2007 17:36

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125782

O evoluci mluvím na svém webu a má to 640 stran, tak si o tom můžete počíst do alelujá.[smích] Já jsem rozprášila evoluční lež, týkající se evoluční psychologie, která v kostce tvrdí, že muži jsou promiskuitní rozsévači, kdežto ženy mají sklony k monogamii, protože hledají pro své budoucí děti živitele.

Na sobecké geny se taky vykašlete, tyhle hypotézy a teorie jsou rovněž prošpikovány křížem krážem jen samou účelovou lží. Tak například když jsem se ptala biologa Mihulky, jak je možné, že šimpanzice Bonobo se chovají tak divně, vůbec nehledí na žádné důsledky svých činů, nehlídají si své drahocenné vajíčko, aby bylo oplodněno co nejkvalitnějším samcem a šukají na potkání mnohokrát za den s mnoha samci a to po celý rok a nejsou dokonce omezeny ani na své ovulační období jako šimpanzice troglodytes, které jsou ale rovněž velmi promiskuitní, tak pan Mihulka už mi radši neodpověděl. Proč? Protože se mu mé dotazy zkrátka jaksi nehodily do krámu a do jeho skvělých hypotéz.

A co říkáte na můj objev, že polykačky semene jsou vlastně typické lidoužroutky, protože požírají živé lidské buňky? Zde doufám kriticky uznáte, že mám pravdu.[smích]

125787

28.2.2007 11:20

RE: imunitni reakce

Mihulka 160.?.?.?

Reakce na 125787

Fakt sorry, bohužel příliš mnoho jiných radostí, než jen diskutovat na chatu. Není v tom nic zázračného, bonobové mají sex jako sociální platidlo a jejich společnost je na tom úplně celá postavená. To, že se mi něco nehodí do krámu bych si vyprosil. S úctou SM [velký smích]

129656

28.2.2007 12:40

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 129656

Pokud jste skutečný Mihulka, pak jste ten samý vymývač mozků jako soudruh Uzel či Weiss. To je velmi špatně a účelově vyjádřeno, když tvrdíte, že bonobové mají sex jako sociální platidlo. Tím jako byste chtěl lidi záměrně přivést k myšlenkám, že jsou promiskuitní, protože jsou úplatní. To ale není žádné platidlo, to jsou sexuální vztahy, které všestranně přispívají k soudržnosti tlupy a odbourání jakékoliv agrese. Bonobové jsou mírumilovní, protože se vždy s pomocí sexu udobří. A to nejen každý s každou, ale i každá s každou a i samci mezi sebou, či dokonce s mláďátky.

Přírodním výběrem se u nich vyvinula, tak jako u člověka, CELOROČNÍ sexualita bez ohledu na rozmnožování a ovulaci u samic, protože tento druh chování byl pro tlupu z hlediska přežití nejlepší. Kupodivu dodnes jste nikde nevysvětlil, jak je možné, že si bonobí samice žárlivě nestřeží to své jedno vajíčko, ale jsou naprosto stejně nevýběrově promiskuitní jako samci, neli-li promiskuitnější, když do toho započítáme i vzájemné tření klitorisů s jinými samicemi.

Taky bych se strašně ráda od odborníků vašeho typu konečně moc ráda chtěla dozvědět, jak to probíhalo v lidských prehistorických tlupách, kde samci byli o něco víc promiskuitnější než samice. To ti samci šukali mezi sebou? [vyplazený jazyk]

129661

15.1.2007 12:28

RE: imunitni reakce

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 125662

Nemáte pravdu, Jarmilo. Podle statistiky, kterou mi nedávno někdo přihrál, se rozpadá polovina manželství a z toho 3/4 iniciují ženy - ne tím, že by nesnesly manželovu nevěru, ale že samy ulítnou, zamilujou se a odejdou. Ony totiž (ve zdrcující většině) neumí "zahýbat" jako muž: jejich nevěra je vždy zamilování, vztah a rozbití manželství. To je jeden z důvodů, proč se v historii prakticky nikdy (až na úplné výjimky individuálních gigolů) nerozvinula prostituce mužů pro ženy, pouze pro muže (homosexuální prostituce), ani žen pro ženy (rovněž homoprostituce)

125674

15.1.2007 13:14

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125674

To co tvrdíte Vodníku, to platívalo kdysi, dneska je vše momentálně už jinak. Dnešní ženy jsou naprosto stejně cynické jako muži, takže bez jakéhokoliv zamilování či vztahu klidně s kolegou v práci vlezou do postele, když mají chuť. Jde jim o to samé co mužům- jen o sex. Tak je to naučila dnešní společnost, která zavrhla lásku mezi pohlavími jako nepotřebné haraburdí. Protože na lásce se nic nevydělá, z lásky nekouká žádný zisk, kdežto sex, to je jiná káva, to je obrovský a výhodný byznys.

Ano, je možné, že v době kdy se ty ženy rozvádějí už mají jiného partnera a na původního manžela dlabou. Ale obvykle je to tak, že on je zradil první, ony z toho měly trauma, které nedokázaly překousnout, a tak mu na truc taky zahnuly, našly si jiný vztah a podaly žádost o rozvod. Všude kolem sebe to vidím- chlap začne zlobit jako první, takže ten vztah jako první posere on, nikoliv žena.

Prostituce mužů pro ženy se nerozvinula proto, protože ženská sexualita je v mnoha aspektech podstatně jiná než mužská, je to na dlouhé povídání, tak uvedu alespoň jeden důvod: pro ženy je výhodnější strávit s mužem celou noc, jedna hodina s cizím chlapem je nevytrhne, ani neuspokojí. Jenže za celou noc by se tedy nedoplatily.

125680

15.1.2007 16:34

RE: imunitni reakce

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125680

Nedá mně nezareagovat na naprosto nesmyslné výplody čtenářky
Jarmila.
Dnešní ženy jsou naprosto stejně cynické jako muži, takže bez jakéhokoliv zamilování či vztahu klidně s kolegou v práci vlezou do postele, když mají chuť. Jde jim o to samé co mužům- jen o sex. Tak je to naučila dnešní společnost, která zavrhla lásku mezi pohlavími jako nepotřebné haraburdí. Protože na lásce se nic nevydělá, z lásky nekouká žádný zisk, kdežto sex, to je jiná káva, to je obrovský a výhodný byznys. --- Píše Jarmila.

Trochu se vám všem vytratila ze všech těch blábolů vytratila
ona obrovská schopnost člověka,onen obrovský motor , který posunuje společnost po věky věků neomylně kupředu a který je
snad ještě jediným hybatelem v jinak již hodně "pokurveném"
světě konzumu a sobectví.
Tato síla se jmenuje - mít rád.Je to úplně prosté a jednoduché!
Kdyby nebyla láska, tak jste se ani nenarodili a když by vás vaše
máma neměla ráda, tak jste ani nepřežili několik prvních dnů
vašich, jak vidím, posraných životů.
Vaše máma se pro vás všechny obětovala, už jenom tím, že vás porodila a potom vypiplala, aby jste tady na Zvědavci potom mohli
psát kraviny,o tom, zdali je lepší semeno polykat, či nikoliv.
Jarmila ještě podotkla, že by nebylo od věci popíjet moč a přikusovat k tomu hovna a zda by to nějakého dalšího rozumbradu
nenapadlo./ Urinoterapie - požívání vlastní moči za přesně daných
parametrů však existuje a má léčebné výsledky!/
Všechny poznámky včetně článku jsem si pozorně přečetl
a mám jednoduchý názor.Při milování existují různé praktiky
a když někdo chce polykat semeno a má dotyčného tak rád a dokonce
mu to dělá potěšení, tak v tom nevidím žádný problém.
Vždyť přeci jde o naprosto intimní stránku lidí, kteří se mají
rádi a když se opravdu mají rádi, nachází jeden tu pravou
lásku v tom , že poskytne co největší potěšení tomu druhému.
To je láska pravá a úplná. Takovým způsobem se přichází
k pocitu štěstí, což asi mnozí zde diskutující ani nezažili,
protože by nemohli vyplodit tak cynické a upadlé texty.
Také si srovnejte v hlavách, zdali nejste již citově úplně
oploštělí a zdali jste vůbec ještě lásky schopni!!!
Je mi z vás některých zde opravdu na blití!

125700

15.1.2007 18:54

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125700

Nechápu Nápovědo, proč jste zrovna proti mně tak zaujatý a proti nikomu jinému. Proč by měly být mé názory nesmyslné? Ten článek je evidentně lživý a vycucaný z prstu a tohle já zde hlavně kritizuji. Vy si ale toho článku vůbec nevšímáte a zkritizujete mě za to, že poukážu na to, že někdo blbne lidi a lže. Tak Vám znovu vysvětlím ještě víc srozumitelněji, oč tu jde. Kecá tam nesmysly redaktor i doktorka. Když se tak kdekdo rád ohání evoluční teorií, tak by pan redaktor měl vědět, že orální dráždění vynalezli homosexuálové ve starém Řecku, ale přírodní národy ho neznaly. Že to tudíž nemá nic společného s evoluční biologií a s geny, ale je to výslovně kulturní produkt. Paní doktorka, alias placená manipulátorka nám zase lže v tom, že to není tak, že žena by měla být věrná, kdežto muž může být kdyliv nevěrný. Ona tvrdí, že ZODPOVĚDNÁ žena, pokud chce mít zdravé potomstvo by měla být věrná, protože by při nevěře mohla údajně zplodit nezdravého potomka. Fajn, ale to samé platí i pro ZODPOVĚDNÉHO muže. Protože zodpovědný muž, pokud chce mít zdravého potomka by rovněž neměl být nevěrný, protože by při nevěře mohl také zplodit nezdravého potomka. S kteroukoliv kolegyní v práci, s kterou by se při nechráněném styku vyspal by mohl mít dítě. Pravda, to zplozené dítě by bylo nemanželské, ale to dnes není vůbec důležité, pořád by to bylo jeho dítě, na které by musel platit alimenty jak mourovatý- a NEZDRAVÉ! Tak jaký je zde rozdíl mezi mužem a ženou? A proč tedy v tom článku kecají takové nesmysly, můžete mi to vysvětlit Nápovědo? Jenom proto, aby nám sugerovali, že každá správná ženská má žrát mužské semeno?

A že byla odbourána láska? Za to mohou evolucionisti a vládnoucí byznysmani a bankéři, ne já.

125712

16.1.2007 0:11

RE: imunitni reakce

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125712

Nejsem zaujatý, ale přeci jenom jste žena.Ty ostatní nechávám
blábolit, protože to jsou již temné a ztracené duše!
Žena by měla mít především cit. To je její největší poklad.
Žena bez citu je tak trochu zmetek, takový nedodělek,
je malinko nepodařená a tudíž ve společnosti tak trochu zbytečná!
A bohužel, dávám hodně na jednu stranu vah i jistou míru
emancipace. Žena má mít ve společnosti svojí ženskou roli.
Máme emancipovanou společnost, ale vesele vymíráme!!!

125741

16.1.2007 7:27

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125741

Tak to jsem ráda, že mne nepokládáte za temnou a ztracenou duši. Citu mám až příliš, a právě proto je mi vždy proti srsti i každá lež, nespravedlnost, podlost, křiváctví a tak podobně. Dnes ráno při kafi jsem zase nad tím vším tak přemýšlela a uvědomila jsem si, co mi na tom taky vadí. Vždyť spermie jsou živé lidské buňky, takže když je žena sní, tak je vlastně pravá a nefalšovaná lidožroutka. Můžeme to směle přirovnat k tomu, jako by si uřízla kus syrového lidského masa a snědla ho.

Vzpomínám si, že ještě v šedesátých letech minulého století se vyskytovaly v časopisech články o existujících lidožroutských kmenech v Africe. To se neobešlo bez následků- ty kmeny pak hromadně vymíraly na záhadnou nemoc nazvanou- smějící se nemoc. A masové požírání lidských zárodečných buněk se jednoho dne taky může u žen projevit jako záhadná nemoc.

125767

15.1.2007 20:45

RE: imunitni reakce

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 125662

Vy nejste přece schopna tvrdit, že daná paní doktorka lže - jistě, může to být z její strany lež, ale klidně to též může být chybně interpretované závěry výzkumu, či poue náhoda mohla tento výzkum ovlivnit, nebo dokonce vše může být správné. Ovšem pokud jste tu studii neviděla, nemůžete mít takové předčasné závěry. Ostatně můžete požádat onu doktorku o zdroj jejich informací.
Ohledně tzv. "evoluční lži": Etologie v rámci druhů je nesmírně složitá - zvláště pak u druhů, které mají tendenci žít ve stádech. Pokud chcete studovat přirozené lidské chování, tak vězte, že nic takového neexistuje. Humanoidní opice (a lidé obzvlášť) se chovají hlavně podle naučených vzorců chování dané skupiny - někdy je tento vzorec více proměnlivý (třeba člověk), někdy méně (lidoopi). Ale všechno souvisí s chováním, které jsme postupně odkoukali od okolí.
Zkusme se tedy zaměřit na nejbližšího lidského příbuzného v živočišné říši vůbec - na šimpanze. Ale teď ne na šimpanze učenlivého, ale na šimpanze bonobo. Jeho zvláštnosti jsou nejen v obrovské učenlivosti (vyšší než u š. učenlivého), ale hlavně díky skupinovému chování. Jak si jistě snadno vygooglujete, zvláště jeho sexuální chování je velmi blízké lidskému. Nejen, že jedinci solu provozují velmi často "normální" sex (samec-samice), ale též i homosexuální (samec-samec i samice-samice), a též se jedinci tohoto druhu oddávají činostem jako "francouzák", vzájemná masturbace a orální sex. Moment, napsal jsem právě "orální sex"? Čím to je, mají snad i tyto opice nějaké konspirátory, kteří se snaží způsobit jejich neplodnost? A pokud se této praktice oddávají, polykají samice samčí pohlavní buňky? Nevím, ale je to možné.
Co se týče monogamity, šimpanzi nemají stálého sexuálního partnera, ale též tam muži někteří muži nepůsobí jako "rozsévači semene". To by mohlo naznačovat i to, jak to vypadalo v lidských tlupách před desítkami tisíc let, ale rozhodně to není určité - přeci jen jsme jiný živočišný druh. Takže k těm vašim konspiračním teoriím - zcela klidně to může být tak, že různé církve a spolky na ovládání lidí se nám snažili po tisíciletí nakukat cosi o rodině, monogamii etc., ovšem ve skutečnosti to může být zcela jiné. Ano, je to součást lidské populace, ovšem je třeba si uvědomit, že je to pouze složitý způsob chování a chování se vyvýjí velmi dynamicky (a ve srovnání s vývojem druhu závratnou rychlostí). A chování není nedotknutelné.

125725

13.1.2007 9:26

RE: imunitni reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125456

Když mi bude propaganda horem dolem tvrdit, že mateřské mléko má mnoho vitamínů, výživných látek, chrání imunitu a dokonce má silné protirakovinné účinky, tak tomu snadno uvěřím, protože se to mléko skutečně dlouhou evolucí vyvinulo jako nejoptimálnější tekutina, která co nejlépe zabezpečí výživu mláďěte. Když ale propaganda totéž tvrdí o zárodečných buňkách, tak logicky již o tom pochybuji, protože se ty buňky vyvíjely ke zcela jiným účelům, než aby byly požírány. Proto zní velmi pravděpodobně teze, že když se dostanou přes poranění do krve, tak se proti tomu vyvinou protilátky, protože každé tělo přece okamžitě reaguje imunitně na cizorodé látky, které nejsou jeho.

Kdesi jsem četla, že i mezi tělem matky a vznikajícím zárodkem existují také různé boje kdo s koho, protože zárodek se vlastně také chová jako cizorodý parazit, kterému se tělo matky různými způsoby brání a snaží se ho vypudit. A tak tam nastupují „různé síly“, které se snaží oba organismy udobřit a uchlácholit, k oboustranné vyváženosti a spokojenosti. Nebo co je třeba vědecky dokázáno je to, že když ženy příliš dlouhou dobu užívají hormon estrogen, tak jim hrozí častěji rakovina prsu. Ovšem „vědecké články“ o tom, že domácí práce zamezují rakovině prsu jsou poněkud nejapnou legrací. To si říkám- proč to vůbec píšou? Počítám, že tyhle přihlouplé srandy na těch Novinkách vymýšlí Uzel.

Jsem ráda, že to tady někdo řekl nahlas, vždyť já taky vlastně podvědomě to považuji za nepřirozenou perverzi namířenou proti přírodě. Nebo zná někdo nějakého živočicha v přírodě, který by tohle taky dělal?[oči v sloup]

125506

12.1.2007 22:20

RE: imunitni reakce

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125407

Zajimave o tom jsem nemel tuseni. Takove biologicke oduvodneni odporu ruznych nabozenstvi vuci predmanzelskemu sexu bych necekal. Myslel jsem, ze to souvisi pouze s moralni rovinou.

125481

12.1.2007 2:53

Kdysi kdesi jsem četl jiný

SPECZ 81.?.?.?

článek na téma polykání semene , a ten zase tvrdil že to může zvyšovat pravděpodobnost výskytu rakoviny hrtanu , tuším že tam byla uváděna nějaká spojitost s virem způsobujícím opar ...

125420

12.1.2007 8:10

RE: Kdysi kdesi jsem četl jiný

ikarlos 147.?.?.?

Reakce na 125420

myslim, ze je to spise papilomavirus. Ten co maji nemyti chlapi za zaludem a ktery zpusobuje rakovinu delozniho cipku. To pak maji ty naruzive kuracky rakovinu hrtanu a bradavice kolem huby...
Jen do toho, perverti

125437

12.1.2007 8:30

RE: Kdysi kdesi jsem četl jiný

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 125420

Taky jsem ten článek kdysi četla- byl na Novinkách. A netýkal se jen felace, ale i cunnilingu.

125439

12.1.2007 8:58

RE: Kdysi kdesi jsem četl jiný

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 125420

>článek na téma polykání semene , a ten zase tvrdil že to
>může zvyšovat pravděpodobnost výskytu rakoviny hrtanu ,
>tuším že tam byla uváděna nějaká spojitost s virem
>způsobujícím opar ...

Já jsem zase kdysi četl článek ve 100+1 (asi před 30ti lety) o profesoru Ulf von Euler-ovi, který na tyhle věci přišel, když byl ve 30ých letech v Africe léčit domorodce. Protože právě tyto příznaky se odehrávaly tamnějším těhotným černoškám, které musely jít se svým mužem k posvátnému prameni a napít se z něho vody. Euler si myslel, že je to tou vodou, tak vzal vzorky... a ono nic. Potom se ale jednou schoval a pozoroval ten "obřad" u pramene a viděl, že muž napřed vstříkl své semeno do misky, kterou potom žena doplnila vodou a vypila. Asi nebyli ještě tak zkažení. Začal se tím víc zabývat a podařilo se mu v mužském semenu objevit látky, které nazval "prostaglandiny", po nějaké době se mu dařilo je od sebe oddělovat, nazval je PG 1, PG 2, PG 3 atd. A došel k tomu, že každý PG působí něco jiného, jeden je proti astma, jeden na srdeční činnost a jeden dokonce způsobí i potrat. Ale měl to tenkrát hodně těžké, začal s tím až po válce a dárců moc nebylo, tak se spojil s jedním skotským lékařem-vědcem a místo mužského semene, použili k výzkumu beraní semeno. Von Euler dostal i Nobelovu cenu v 70ých letech minulého století, ale nevím jestli to bylo právě za ty prostaglandiny. O tom ale bude na Internetu spousta "dokundamentace".

125440

12.1.2007 19:05

:-)

dharma 91.?.?.?

Udajne svojho casu (v tej dobe vo svete zurila tuberkuloza) aj E. Hemingway rozpraval mladym slecnam ze hlatanie semena je jediny a zaruceny antidot na tuberkulozu...
A slecny sa u neho nechavali v hojnom pocte ockovat...
No neverili by ste takej autorite ako je Hemingway? [mrknutí jedním okem]

125460

15.1.2007 23:18

modus operandi tohto platku

eccesignum 160.?.?.?

tento priklad je trefny priklad bullshitov tuto publikovanych (az na to, ze 95% nie je nikdy uznana ako hoax).

125737

Příspěvků: 54

11.01. 00:11 Nápověda  Ale to je přeci pravda
11.01. 00:50 Vodník  Tuhle zprávu jsem objevil asi před 5 lety...
11.01. 01:32 Peter velkej  Hoax? Ale kdepak, cetl jsem to svym milenkam
11.01. 01:44 trodas  Polykam sem, polykat tam...
11.01. 04:15 texaskycizek  69
11.01. 10:59 Jarmila  Nové vědecké poznatky
11.01. 11:50 Antiseptik  RE: Nové vědecké poznatky
11.01. 14:57 Jarmila  RE: Nové vědecké poznatky
12.01. 02:13 Rene Bartosek  RE: Nové vědecké poznatky
11.01. 14:17 z.a.p  Nemyslim, ze toto je dobra tematika
11.01. 14:52 420  myslite
11.01. 18:10 z.a.p  RE: myslite
11.01. 21:35 NoFear  RE: myslite
11.01. 20:50 geza  Po dnesnom utoku
11.01. 21:37 Kevin  Trochu s humorem...
11.01. 22:02  http://www.notinn.ru
11.01. 23:00 ikarlos  imunitni reakce
12.01. 08:26 Jarmila  RE: imunitni reakce
12.01. 16:23  RE: imunitni reakce
12.01. 20:53 ikarlos  RE: imunitni reakce
13.01. 13:26 Dramenbejs  RE: imunitni reakce
13.01. 15:49 Jarmila  RE: imunitni reakce
13.01. 21:51 Dramenbejs  RE: imunitni reakce
14.01. 07:28 Jarmila  RE: imunitni reakce
14.01. 14:03 Dramenbejs  RE: imunitni reakce
14.01. 17:18 Jarmila  RE: imunitni reakce
15.01. 11:55 Dramenbejs  RE: imunitni reakce
15.01. 11:57 Dramenbejs  RE: imunitni reakce
15.01. 12:54 Jarmila  RE: imunitni reakce
14.01. 16:07 Jiří Koubek  RE: imunitni reakce
14.01. 17:50 Jarmila  RE: imunitni reakce
14.01. 21:10 Jiří Koubek  RE: imunitni reakce
15.01. 07:48 Jarmila  RE: imunitni reakce
15.01. 12:04 Dramenbejs  RE: imunitni reakce
15.01. 12:56 Jarmila  RE: imunitni reakce
16.01. 15:46 Dramenbejs  RE: imunitni reakce
16.01. 17:36 Jarmila  RE: imunitni reakce
28.02. 11:20 Mihulka  RE: imunitni reakce
28.02. 12:40 Jarmila  RE: imunitni reakce
15.01. 12:28 Vodník  RE: imunitni reakce
15.01. 13:14 Jarmila  RE: imunitni reakce
15.01. 16:34 Nápověda  RE: imunitni reakce
15.01. 18:54 Jarmila  RE: imunitni reakce
16.01. 00:11 Nápověda  RE: imunitni reakce
16.01. 07:27 Jarmila  RE: imunitni reakce
15.01. 20:45 Jiří Koubek  RE: imunitni reakce
13.01. 09:26 Jarmila  RE: imunitni reakce
12.01. 22:20 Rene Bartosek  RE: imunitni reakce
12.01. 02:53 SPECZ  Kdysi kdesi jsem četl jiný
12.01. 08:10 ikarlos  RE: Kdysi kdesi jsem četl jiný
12.01. 08:30 Jarmila  RE: Kdysi kdesi jsem četl jiný
12.01. 08:58 Zdenek Matoušek  RE: Kdysi kdesi jsem četl jiný
12.01. 19:05 dharma  :-)
15.01. 23:18 eccesignum  modus operandi tohto platku

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 97 čtenářů částkou 16 036 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 2

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 5

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 10

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Měnové kurzy

USD
22,94 Kč
Euro
27,21 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,43 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 627,05 Kč
1 unce stříbra
564,23 Kč
Bitcoin
305 210,87 Kč

Poslední aktualizace: 25.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 15 680