Diskuze k článku

Jaký jsi byl, roku 2006?

Příspěvků 31

1.1.2007 21:20

Zlomny rok?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Ani bych nerekl pane Vladimire. Spise jako kazdy jiny rok. Vzdy se neco deje, ale je lepsi to posuzovat s odstupem casu. Co mi na Vasem nahledu vadi, jsou ta spiknuti, to 9/11 atd. atp. K oznaceni G.W. Bushe jako :"Myslím, že žádný státník nikdy neublížil své zemi tak moc, jako George W. Bush Americe a bude zcela jistě trvat generace, než jeho duch vyvane." - Dovolil bych si poukazat na jednoho farmarskeho prezidenta, plneho miru (he was full of it)a mirumilovnych napadu, za jehoz chyby doslova i ten dnesni hloupy Bush plati. Ale to bylo pred Vasim casem, tak tomu neprikladate dulezitost. Proste se mi zda, ze celkove mate pesimisticky nahled na zivot. Uprimnou soustrast. To musi byt velke bremeno. Ja bych spise rekl, ze se bude vse stale vyvijet v priblizne stejnem smeru. Jeste tak sto let a cely svet bude podobny US a EU. Mir a klid a svobodne podnikani. Nejaka divoka stanna prava k tomu treba nebudou. Kdyz se na to opravdu podivate s odstupem, tak se snad da rici, ze dnesni svet je lepsi nez byl pred sto lety a hlavni positivni sila v tech zmenach byly Spojene Staty. Co se tyce toho klimatu, staci se podivat do geologie nasi planety. Z ceho si myslite jsou loziska uhli na uzemi CR? Bylo tam kdysi klima jako v Africe. A vse to zavisi na slunecni aktivite. A na tu nemame vubec zadny vliv.Vetsinou je nase zemekoulicka zmrzla jak holubi trus. A po statisicich let se otepli na par desitek tisic let. Mame stesti, ze v tom teple jsme. Vas, Texaskycizek

124467

2.1.2007 0:44

RE: Zlomny rok?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 124467

Pane Čížku z Texasu, tohle píšou pro Holyvůd?
http://www.khou.com/news/local/stories/khou061231_...

124491

2.1.2007 2:57

RE: Zlomny rok?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124467

Vy zijete v Texasu, ze? Doufam, ze ne u more? Mimochodem pocitejte s tim, ze az nam ta koule "zmrzleho trusu" trochu vice rozmrzne, tak se nam snizi teplotni gradienty mezi vodou v oceanech na rovniku a polech. Jaky to bude mit vliv na morske proudy vy panbuh. V kazdem pripade celkova bilance teplotni vymeny zustane nezmenena. Akorat se bude ta vymena zrejme realizovat ponekud vice atmosferou. A jestli se nejak hodne posere to morske proudeni, tak se misto teploucka muzete tesit na lyzovani. Budete prekvapen, ale geologove zjistili, ze zaledneni probihalo v minulosti docela rychle. Asi 20 let. Jinak statnik mysli na pristi generace, politik na pristi volby. Myslim T. Jefferson, takze ja vidim presidenta Bushe jako politika.

124503

2.1.2007 14:49

RE: Zlomny rok?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124503

"Vy zijete v Texasu, ze?
------------------------------------------------------------
Jo to urcite..... [překvapení]

"Doufam, ze ne u more?"
------------------------------------------------------------
...to uz mozna ano. V Ashkelonu, Izrael! [chechtot]

z.a.p

124538

2.1.2007 8:50

RE: Zlomny rok?

Loser 195.?.?.?

Reakce na 124467

Jeste tak sto let a cely svet bude podobny US a EU

To jako, že pak budem moct označovat všechny země na naší zemičce jako státy severu? A koho budeme jako země severu vykořisťovat potom? Že by marťany? [chechtot]
Probuď se prosím tě!

124526

2.1.2007 14:45

RE: Zlomny rok?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124467

Muj skromny usudek je,

ze tim, ze zde zivime debila 'cizka' je vlastne dobre. Proc? Protoze tu mame temer dokonalou vyvazenost nazoru. Od propagandy busho-sionismu jeho agenty pod ruznymi nicky az k jeho totalnimu odmitnuti vetsinou ctenaru. Od chvalicu a podporovatelu konzumerismu a jeho psychologickeho tlaku na obyvatelstvo az po jeho az nekdy asketicke odpurce(vc. me sameho), atd. Takze v souhrnu se mi jevi. ze Zvedavec je velmi vyvazeny. Jeho charakteristika na Wiki-ceske tedy neni presna - ani zdaleka.

Preji proto a pro mnoho jineho Zvedavci dalsi uspesny rok! [smích]

z.a.p

124537

2.1.2007 22:20

RE: Zlomny rok?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 124537

No, mohl byt jeste vyvazenejsi, kdybychom nevylucovaly nektere lehy a pod [mrknutí jedním okem] Dyt byli tak zabavni [velký smích] [chechtot]

124584

1.1.2007 21:56

Co nás čeká v letech 2007 a 2008

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Ctěl bych se zastavit u první částí článku o událostech ve světové politice. Je jasné, že sionisté utrpěli řadu neúspěchů a porážek, což je velice dobrá zpráva. V uplynulých dvou stoletích ,od Americké války za nezávislost, Napoleonova tažení do Ruska a národněosvobozenecké války proti Španělům v Latinské Americe se nesčíslněkrát potvrdilo, že pravidelná armáda nemůže nikdy porazit partyzány, pokud mají podporu většiny národa (Viz druhá světová války, Vietnam, Afgánistán atd). Posledním důkazem jsou neúspěchy sionistů v Íráku a Libanonu. Přesto si nemůžeme myslet, že sionisté skončí ze svou imperialistickou politikou a nastane celosvětový mír. Bush nedávno ukázal, že se jeho politika zmíněnými neúspěchy nijak nemění a to hned třikrát: Navýšení počtu vojáků v ˇIráku o 20000, poprava Saddáma Husseina a válka v Somálsku.
Chtěl bych v této souvislosti uvést článek ze serveru www.prefer-statement.wz.cz
Kdo vládne v USA?
V tomto krátkém článku bych chtěl objasnit jak je to s Georgem Bushem. Někteří lidé se domnívají, že Bush je vůdcem světového židovstva , který má plány na ovládnutí světa. Většina lidí, kteří nesouhlasí se zahraniční politikou USA věří, že za všechno může Bush a až bude v bílém domě někdo jiný vše se o sto procent zlepší. Sám jsem míval také podobné názory, nebyla to však pravda.
Bush především není Žid, je to typický bílý anglosaský protestant. To však není tak důležité. Jeden můj americký známý mi tvrdil, že nezáleží na tom, jestli některý politik je nebo není Žid, protože všichni politici jsou financováni sionisty a proto musí jednat v jejich zájmu. Politik, který hájí zájmy svých voličů a ne svých sponzorů není v dalších volbách zvolen.
Za druhé, Bush má podle názorů některých autorů IQ pouze něco přes 90. Bushovy výroky uvedené na stránce www.zvedavec.org nasvědčují že je to pravda. Člověka, který si myslí, že v Mexiku se mluví mexicky a tvrdí že USA a Japonsko jsou věrnými spojenci už 150 let, není možné podezírat z nějakých světovládných plánů.
Jakou roli tedy Bush hraje v americké politice? Setkal jsem se s názorem, že je, řečeno slovy Lenina, užitečným idiotem. Bush je užitečný idiot, který udělá za židy špinavou práci a bude muset jít. Tím se vysvětlují všechny nejasnosti:, především proč se demokratická strana nesnažila vyhrát volby v roce 2000 ani v roce 2004. Vše nasvědčuje tomu že demokraté tajně chtěli aby Bush obě volby vyhrál, proč by jinak nasadili proti němu tak slabé protikandidáty. V roce 2000 kandidoval za demokraty sionista Al Gore což je člověk bez jakéhokoliv charizmatu a schopnosti přesvědčit voliče, což je ovšem Bush také. Gore však měl za vicepresidenta ortodoxního judaistu Josepha Liebermanna. Liebermann by jistě nebyl prvním židem v takto vysoké funkci, ale všichni jeho předchůdci,...Kráceno (Editor)

124475

1.1.2007 21:56

Pokračování

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Liebermann by jistě nebyl prvním židem v takto vysoké funkci, ale všichni jeho předchůdci, nebo už jejich rodiče, konvertovali k protestantské víře. Ortodoxní judaista ve funkci vicepresidenta, to už je moc i na Američany. Navíc v jižních státech USA před volbami sebrali volební právo černochům, kteří z 90% volí demokraty. Udělali to tak, že odejmuli volební právo vězňům a to i bývalým, a protože téměř každý americký černoch někdy seděl, tak se nemohli zůčastnit voleb. Prezident Clinton proti tomu nic neudělal. Gore dostal přesto o tři sta tisíc hlasů víc, ale systém volebních obvodů zajistil Bushovi „vítězství“. Tohoto vítězství by nemohl dosáhnout bez prokazatelného falšování volebních výsledků na Floridě. Josif Visarionovič Stalin kdysi řekl, že ti, kdo hlasují ve volbách nerozhodují. Rozhodují ti, kteří hlasy sčítají. Tento výrok je zcela pravdivý. Gore sice protestoval proti falšování voleb, ale zůstal osamocen. Nikdo ho tehdy nepodpořil. Sionistický nejvyšší soud USA falšování voleb posvětil. Senát sice mohl volby zpochybnit, ale neudělal to, přestože v něm většinu měli demokraté. Předseda demokratických senátorů , sionista Tom Dashle nařídil senátorům, aby výsledky voleb nezpochybňovali. Gore tedy zůstal zcela osamocen a musel se smířit s porážkou.
Michael Moore ve své knize Kde domov Tvůj tvrdí, že na základě jeho rozhovorů s představiteli demokratické strany před volbami v roce 2004 došel k závěru, že demokraté tyto volby předem „pustili“ a soustředili se na vítězství v roce 2008. To je poněkud překvapivé, vzhledem k Bushově nízké popularitě. Události dali Moorovi za pravdu. proč by jinak demokraté zvolili prezidentským kandidátem Johna Kerryho, člověka který stejně jako Bush nemá charisma ani řečnické nadání. K tomu přistupuje jeho původ. Kerry je z poloviny Žid a z druhé poloviny Francouz a hlásí se k francouzské národnosti. To mu v době protifrancouzského šílenství rozpoutaného Bushovou vládou muselo u voličů uškodit. Rovněž jeho manželka pochází z Portugalska, není tedy rodilá Američanka. To bylo v době kdy USA ovládly nacionalistické vášně další důvod, který ztratil Kerrymu část příznivců. Kerry je mimoto člověk bez jakýchkoliv zásad a idejí. Svoji kampaň postavil na odmítání války v Iráku a přitom patřil k senátorům, kteří hlasovali pro válku. Myslím si, že ani Kerry neměl podle vůdců demokratické strany vyhrát.
Demokraté se tedy již koncem Clintonovy vlády dohodli s republikány, že prohrají dvoje volby a výměnou za to bude demokratický kandidát zvolen ve volbách v roce 2008 a možná i 2012. Přímé důkazy pochopitelně nejsou, ale svědčí pro to řada nepřímých důkazů. Sionisté si mezitím dělali alibi, že vlastně s Bushem nemají nic společného. Proč židé schválně volili demokraty? Proč myslíte, že sionistický Holywood podporoval Kerryho? A proč ...Kráceno (Editor)

124476

1.1.2007 22:18

RE: Pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 124476

Pane Svobodo, v zadne bohy ani buzky neverim, ale k tomuto clanku se hodi rici: Doufam, ze Vam Pan Buh pomuze a hlavne Vasim blizkym, kteri to museji neustale poslouchat. Takovou zmateninu jsem jiz dlouho nevidel. Texaskycizek

124480

3.1.2007 19:48

RE: Pokračování

Misu 193.?.?.?

Reakce na 124480

>Pane Svobodo, v zadne bohy ani buzky neverim, ale k tomuto clanku
>se hodi rici: Doufam, ze Vam Pan Buh pomuze a hlavne Vasim
>blizkym, kteri to museji neustale poslouchat. Takovou zmateninu
>jsem jiz dlouho nevidel. Texaskycizek

Nee? Tak to si jdete pocist domu, na Nezvedavce... Tam (pry) jsou perly!
Ja bohuzel nemohu slouzit, protoze me se v zumpe nelibi, tak do ni prece nebudu lezt, ze ano? No ale pokud je pan masochista...

124666

1.1.2007 21:57

Pokračování

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

A proč jeden z vůdců světového sionismu George Soros věnoval Kerrymu 20 milionů dolarů. A především co znamená Bushův čistě rétorický nátlak na Izrael aby přestal okupovat Palestinu. Kdyby to Bush myslel vážně, musel by se Izrael z okupovaných území stáhnout do týdne. Stačilo by aby Bush pohrozil, že přestane Izraeli vyplácet tři miliardy USD ročně z amerického státního rozpočtu. On to však neudělal, je tedy jasné, že nemá v úmyslu vznik Palestiny, pouze tímto způsobem získává popularitu doma i ve světě.
Tyto věci svědčí o tom, že sionisté nechtějí mít v očích veřejnosti s Bushem nic společného. Každému však musí být jasné, že to není pravda. Těmi. kdo ve skutečnosti vládnou USA jsou Sionisté v čele s vicepresidentem Cheneym. Vojenskou a zahraniční politiku řídí trojice militantních sionistů Chenney, Rumsfeld a Meyers. Hospodářskou a finanční politiku řídí Federální rezervní banka, jejíž vedení se skládá výlučně se sionistů. Na ministerstvu zahraničí nerozhoduje černoška Riceová, ale její náměstek sionista Richard Pearle. Vzpomeňme také na sionistu Wolfovitze, předsedu Světové banky, sionistu Boltona, Velvyslance při OSN a především sionistu Karla Rovea, hlavního Bushova poradce a nejvyššího ideologa republikánské strany. A takhle bych mohl pokračovat donekonečna. Americká veřejnost si však myslí, že Bush nemá se Židy nic společného.
Bushovy úkoly byly:
1. Dobýt Afgánistán
2. Dobýt Írák
3. Dobýt Írán
4. Pod záminkou boje proti terorismu výrazně omezit občanské svobody a udělat z USA policajní stát.
5. Snížit daně nejbohatším sionistům.
6. Zvýšit schodek státního rozpočtu, neboť státní dluh je způsob , kterým se peníze daňových poplatníků dostanou do kapes sionistických bankéřů.
7. Zajistit snížení cen ropy.
8. Horečným zbrojením pomoci sionistickým warlordům.
9. Vyvolat konfrontaci s Ruskem a dalšími zeměmi.
10. mnoho dalších nepopulárních opatření, na které má Bush ještě dva roky.

Je vidět že třetí úkol Bush nesplnil a v sedmém úkolu dosáhl pravého opaku. Jinak je jeho činnost t pohledu sionistů celkem úspěšná. Za dva roky odejde Bush „od válu“ jako nejhorší prezident v historii USA, nahradí ho demokrat a sionisté budou rádi, že někdo udělal špinavou práci za ně. USA i celý svět budou zas o něco blíže Novému světovému řádu.
Josef Novák

124477

1.1.2007 23:35

Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 124477

To je naprosty nesmysl. Ale postupne.
Bush si na saska a blba jen hraje. Mrknete se na nejake videa kde treba vybira novinare - ten vyraz je uplne jiny nez ta saskarna za pultem. Neverte tomu, ze urazil Cinany dik sve blbosti. Neverte tomu, ze v Mexiku se mluvi preci Mexicky a ne Spanelsky melo byt neco jineho nez vtip. A uz vubec neverte tomu, ze s tom Japonciky a 150-ti lety spoluprace a souziti myslel doopravdy a ne ironicky. Ale k veci.
Kdome sionisticke kliky jenz tlaci na penize a penize a jeste jednou na penize je tu u Saudska klika. Ta tlaci na to same, viz. neuveritelne investice do Busika a jeho rodiny + jednani se Saudy 9/11 atd. Co za ty penize Saudove ziskali? Jak oni mohou dostat vic penez, kdyz ceny ropy diktuje OPEC?
Aha! Staci vyvolat napeti v regionu a ceny hnedka porostou, ze? A jak rekli, tak udelali. Uspokojili Saudy (ropa sla z 32$ na pres sedesat a v spickach 80 dolaru za barel), uspokojili sionisty a vojensko prumyslovy komplex sponzoru valkou = extremnimi vydelky a jeste navic sebrali amikum nejvice z jejich svobod [mrknutí jedním okem]
Bushik dostava jednicku a to podrtzenou [mrknutí jedním okem]
Vzdyt - podivejte se na Irak. Jen co skonci ten svatek tak vypukne takova rez, ze i odpurci Amiku budou tvrdit ze tam musi zustat... [mrknutí jedním okem] A kdyz musi, tak to oni zas zustanou. Penize se nadale posypou, ropa nadale potece leda po kapkach a sazada bude pokracovat [mrknutí jedním okem]
Nelzete si do kapsy a nepodcenujte Bushe. Vsimnete si nacasovani popravy Saddama, jejiho provedeni (ani se neodvazili jit na nejake otevrene prostranstvi, proste trapas...) a hlavne - jejiho efektu. Ted to proste zacne [mrknutí jedním okem] Kdyby Bush chtel levnejsi ropu, tak zajisti klid (anebo odtahne) a ne aby po takove saskarne popravoval Saddama. To klidu nesvedci. Stejne tak je hlavnim ukolem amiku v Iraku rozpoutavat nasili a stvat jednodlive skupiny proti sobe - to take nesouhlasi s tim, ze by chtel levnejsi ropu, ale velmi dobre to pasuje na pravy opak.

Jinak s vasimi zavery souhlasim. Alena Bushevika bacha. Este nerek sve posledni slovo a Iranci by meli zacit fofrem trenovat zasah proti prepadove akci zidacku, aby nedopadli jak strejda Saddam v Osiraku... [zahanbení]

124487

2.1.2007 3:05

RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124487

Na TV se nedivam, ale nemate nekde videa Bushe na tiskovkach. Diplomat ci politik, ktery dokaze presvedcit ostatni, ze je pitomec, musi byt velmi schopny pro praci, kterou dela.

124504

2.1.2007 22:19

RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 124504

A to Bush je [mrknutí jedním okem] Nedejte se mylit jeho saskarnami. To dela schvalne a zcela zamerne [mrknutí jedním okem]

124583

2.1.2007 22:29

RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 124583

Poskytněte mi, prosím, link, kde uvidím chytrého Bushe. Nemohu se zbavit dojmu, že si načálstvo vybralo užitečného idita, a on je prostě příliš dokonalý.

124588

2.1.2007 22:48

RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 124588

Ne tak docela. V filmu Terrorstorm (na eMule) od Alexa Jonese (sileny zid [velký smích] [chechtot] ) je zaber, jak si vybira v BD novinare a z vyrazu a rozhodnosti/cilevedomosti pohybu vas urcite zamrazi [mrknutí jedním okem]

Ne, on to neni blb. On to hraje [naštvaný]

124595

3.1.2007 19:51

RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.

Misu 193.?.?.?

Reakce na 124595

Nesouhlasim, ta "jednoduchost" neni hrana, on je opravdu deneg... degen... dgenen... blbej. (Pro neznale - parafraze vodnika Cochtana v podani J.Wericha v "Divotvornem hrnci"[mrknutí jedním okem].

Naopak je pravdou, ze jeho ukol neznel snizit, ale ZVYSIT ceny ropy, prave kvuli vlastnimu obohaceni (sveho rodinneho klanu). A to se mu podarilo.

124667

3.1.2007 20:57

RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 124667

Na Terrorstorm mrknu a pak popřemýšlím o Bushově inteligenci. A že si naftaři z Texasu na drahé ropě mastí kapsy, je jasná věc.

124670

3.1.2007 22:05

Bush uspel - viz rust ceny ropy :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 124667

V Texasu se uz moc ropy netezi... ale i tak to pomohlo, hehe. Nicmene hlavni bylo, aby se konecne zurocili ty investice do Bushovi familie nacpane Saudy a to se povedlo. Jen genius jako on dokazal uspokojit Saudy (ropa), militarne-industrialni komplex (nekonecna valka) a zidy (rozbit Irak a znicit jeho vliv) [mrknutí jedním okem] Oh, yes, a jeste si kradezi zlata a penez 9/11 slusne vydelal a malem se i povedlo aby vydelal zidacek Silverstein...

Dokaze tohle vsechno degen? Sotva, co? [mrknutí jedním okem]
Smirte se s tim, ze vas (spolu s znacnou casti sveta) zmatl. On Bush moc dobre vi, co dela i kdyz vtipkuje o tom jak "neni pochyb, ze diktatura by byla snadnejsi" nebo na skole ze "i neuspesni absolventi mohou byt prezidentem spojenych statu" [mrknutí jedním okem]
Je to samozrejmne nesmysl, prezidentem se nestane nikdo neuspesny a hlavne musi kopat za ten spravny team, ale v tom je jeho genialita ze tohle zamlcel a jeste pobavil [mrknutí jedním okem]
Vicemene to jeho saskovani je maskarada, abychom od neho necekali nic uskocne vychytraleho - a bingo - funguje to. Presvedcil vetsinu ne jen amiku, ale celeho sveta, ze je naivni prostacek a ne vypocitavy darebak s presne vykalkulovanymi vtipky. Nezapominejte na v zcela jinem tomu, vyrazu a vyznamu vedene reci (v pravy cas) typu "netolerujme nestoudne konspiracni teorie, jenz odvadeji vinu od teroristu, od tech vinnych..." [mrknutí jedním okem]

Uz samotna struktura, vyznam a poselstvi tak jednoducheho sdeleni je prinejmensim genialni a nesedi k obrazu dementa. V jedne kratke vete na rekl vic, nez se na prvni pohled zdalo. Jasne naznacil, ze tady bota tlaci a proto oznacil vsechny mysici lidi za "konspirativni teoretiky" a jeste nestoudne. Tim padem se maji ty s pochybnostmi stydet a jeste jsou to preci jen "konspirativni teoretici", takze je netreba brat vazne, zeano. A druha cast je nemene zajimava. Zduraznil zen vinu nesou teroriste (s cimz nelze nez souhlasit, jenze ti z BD) a ze "konspirativni teoretici" osvobozuji od viny ty vinne... A to se preci nedela, no ne? Vinici nemohou byt zbavovani viny, proti tomu bude protestovat kazdy, cize kazdy ma protestovat proti jakekoliv pochybnosti o silene oficialni verzi - aneb jak v malo slovech rici tak mnoho.
Pridejte ten vazny a rozhodny (jakoby nazlobbeny) tom, s kterym to bylo receno a mate predstavu s kym mate tu cest.

124678

3.1.2007 13:45

RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 124588

>Poskytněte mi, prosím, link, kde uvidím chytrého Bushe....

Ako vlastne funguje George Bush?

http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-39...

124638

2.1.2007 23:35

RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124583

At tak ci tak,

dle me je to klaun uz z titulu definice.... je to "urednik pro styk s verejnosti". Loutkovodici vedi ci delaj! [mrknutí jedním okem]

z.a.p

124600

1.1.2007 22:05

DOKONČENÍ

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Pokud má autor tohoto článku pravdu, pak je jasné že žádné změny do roku 2009 čekat nemůžeme. Bush teď, poté co prohrál svoje poslední volby už opravdu nemá co ztratit. Dalších voleb se nemůže zůčastnit a je téměř jasné že je vyhrají demokraté. To že vstoupí do dějin jako nejhorší prezident historie je jasné již dnes.
Jinak je možné že jednou budeme vzpomínat na období bushovy vlády jako na dobu kdy se Nový světový řád začal hroutit. Neúspěchů bude čím dál tím více, informovanost občanů bude stále větší (k čemuž napomáhají i stránky jako je Zvědavec) a moc USA bude kvůli ekonomickým problémům klesat. Není pochyb že nakonec budou sionisté poraženi. Světový řád se size změní, ale ne tak jak to chtějí sionisté

Na závěr přeji všem čtenářům Zvědavce šťastný nový rok 2007

124478

2.1.2007 19:43

RE: DOKONČENÍ

Stan 195.?.?.?

Reakce na 124478

mam za to, ze ocekavat jakekoli zmeny nasledkem presunu volebnich priorit volicu je naprosto mimo misu, je treba si uvedomit, ze obe us partaje jsou pouze dve kridla jedne mafie, financovane ze stejnych zdroju. Jedine co muze zpusobit radikalni zmeny soucasneho systemu jsou otresy ekonomickeho razu. Domnivam se ze neocons mafie udelala jednu zasadni chybu, diky sve nedockavosti s nastolenim NWO nebyla ochotna vyckat nahromadeni dostatecnych financnich prostredku prirozenou cestou zdrave fungujiciho hospodarstvi a vsadila vse na jednu kartu, financovanim svych cilu bezprecedentni tvorbou dluhu a expanzi monetarni baze. To je to co jim take zlomi vaz, zadarmo jeste nikdy nikdo zadne zbrane nevyrobil. Monetarni system nekryte meny, zalozeny na financovani dluhu dluhy je pyramida, ktera muze fungovat pouze tak dlouho, dokud urokove sazby klesaji a celkove dluhy rostou rychleji nezli celkova suma potrebna na platbu uroku. Jakmile dojde k obratu a narust plateb uroku prevysi narust dluhu, nastane v urcitem bode likvidace kritickych obligaci bez ohledu na to kolik kreditu da centralni banka k dispozici (protoze hospodarske subjekty nechteji, nebo nejsou schopny se dale zadluzit) a dojde ke kaskadove spirale bankrotu. Tento bod se da oddalit pouze aktivaci uspor hospodarskych subjektu nebo prebytkem platebni bilance zahranicniho obchodu. Na rozdil od Japonska v 1990 a USA v 1932 dnes tuto moznost USA nema, saving rate je v minusu a deficit obchodni bilance je pres 800 bill.$. K tomuto obratu uz doslo nekdy v polovine roku 2003, od te doby dluhy stouply o 25% ale suma potrebna na platbu uroku stoupla o 50%. Proto jedinou politickou opci pro busheviky bude nova valka, kterou lze oduvodnit mimoradna opatreni jako treba novou menu (Amero?) nebo jiny zpusob masivni devalvace a vyvlastneni majetku obcanu, jinak jim nezbyde nez prihlizet jak se ten domecek z karet polozi, samozrejme s patricnymi nasledky pro cely svet. [velký smích] [chechtot] PF 2007 vsem

124559

2.1.2007 20:04

RE: DOKONČENÍ

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124559

Valka s kym a v jakem rozsahu? Predpoklam, ze cim vetsi financni problemy tim vetsi valka. A jeste kdy by ta valka mela byt? Taky PF 2007 a taky vsem! Stesti a hlavne optimismus je to, co budem vsichni potrebovat. [mrknutí jedním okem]

124561

2.1.2007 20:52

RE: DOKONČENÍ

Stan 195.?.?.?

Reakce na 124561

nabizi se samozrejme Iran a Syrie, kdy to nemohu rict, nejsem jasnovidec, nejpozdeji tehdy kdy zacne byt,predevsim nasledkem splasknuti realitni bubliny, skutecny rozsah celeho maleru viditelny i tomu poslednimu idiotovi v kongresu a vlade, to muze byt klidne uz letos, ceny realit padaji v nekterych hot markets jak cihla. Faktem je ze Amici uz delsi dobu stahuji letadlove lode a jine svazy do oblasti Perskeho zalivu, i nyni ohlasene posileni jednotek v Iraku nedava jinak smysl, tam je totiz k nicemu. [velký smích] [chechtot]

124567

2.1.2007 21:46

RE: DOKONČENÍ

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 124567

Moje řeč.

Já to "jaksi čekal" již před rokem. Jsou ale očividné známky, že se už i Američané začínají jakoby probouzet - tedy alespoň já cítím jakýsi obrat. Záleží, zda ještě je či již není cesty zpátky, zda se dokáže americký národ "ztopořit". Úpřimně řečeno v to moc nevěřím.

Dá se čekat "super Pearl Harbor" a to dost rychle ... a pak už to pofičí. Netřeba sahat po Nostradamovi. [smích]

124574

2.1.2007 22:30

RE: DOKONČENÍ

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124574

Vy myslite, ze Cina bude jen tak spokojene koukat, jak nekdo prebira kontrolu nad jejim hlavnim dodavatelem ropy?

124589

1.1.2007 23:28

S tym nasilim

NoFear 85.?.?.?

to je pravda
- nasilie klesa umerne s klesanim poctu nabozenskych a ateistickych fanatikov.


staci si porovnat v globalnom meritku ako sme sa kantrili pred 200 rokmi a co sa deje teraz

124486

2.1.2007 1:03

To já bych něco positivního na Bušovi našel

Antiseptik 69.?.?.?

Píšete: Marně se člověk snaží oprostit se od emocí a hledat nějakou – alespoň malinkou - pozitivní věc na jeho vládě.

A já zase vidím jeho existenci velice positivně. Do jeho nástupu se Americe zcela úspěšně dařilo balamutit celý svět o jejich dobrých úmyslech. S tím udělal Jirka krátký konec a za to mu patří dík budoucích generací. Dnes už ani v africkém venkově není nedospělého dítěte, které by nevidělo Ameriku takovou jaká je. Takovej Clinton by je bejval ještě klidně obalamutil.

124492

2.1.2007 16:45

RE: To já bych něco positivního na Bušovi našel

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 124492

To je..
..
..
dobrý postřeh ! [velký smích]

124547

Příspěvků: 31

01.01. 21:20  Zlomny rok?
02.01. 00:44  RE: Zlomny rok?
02.01. 02:57 Rene Bartosek  RE: Zlomny rok?
02.01. 14:49  RE: Zlomny rok?
02.01. 08:50 Loser  RE: Zlomny rok?
02.01. 14:45  RE: Zlomny rok?
02.01. 22:20 trodas  RE: Zlomny rok?
01.01. 21:56 svoboda  Co nás čeká v letech 2007 a 2008
01.01. 21:56 svoboda  Pokračování
01.01. 22:18  RE: Pokračování
03.01. 19:48 Misu  RE: Pokračování
01.01. 21:57 svoboda  Pokračování
01.01. 23:35 trodas  Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.
02.01. 03:05 Rene Bartosek  RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.
02.01. 22:19 trodas  RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.
02.01. 22:29 DavidZ  RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.
02.01. 22:48 trodas  RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.
03.01. 19:51 Misu  RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.
03.01. 20:57 DavidZ  RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.
03.01. 22:05 trodas  Bush uspel - viz rust ceny ropy :)
03.01. 13:45  RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.
02.01. 23:35  RE: Nesouhlasim ze Bush mel snizit ceny ropy.
01.01. 22:05 svoboda  DOKONČENÍ
02.01. 19:43 Stan  RE: DOKONČENÍ
02.01. 20:04 Rene Bartosek  RE: DOKONČENÍ
02.01. 20:52 Stan  RE: DOKONČENÍ
02.01. 21:46 Petr Gejdoš  RE: DOKONČENÍ
02.01. 22:30 Rene Bartosek  RE: DOKONČENÍ
01.01. 23:28 NoFear  S tym nasilim
02.01. 01:03 Antiseptik  To já bych něco positivního na Bušovi našel
02.01. 16:45 Petr Gejdoš  RE: To já bych něco positivního na Bušovi našel

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 1

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 1

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,93 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,21 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 642,06 Kč
1 unce stříbra
508,58 Kč
Bitcoin
374 951,67 Kč

Poslední aktualizace: 27.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 295