Diskuze k článku

Děkujeme, že kouříte

Příspěvků 51

27.12.2006 5:39

navyk

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Tezko, Anezko, co se k tomu muze dodat pane Vladimire. Odhadl bych, ze kourite a vas syn ma starost. Sam jsem kdysi kouril a jak mi to chutnalo! Prestal jsem jenom z jednoho duvodu. Abych si dokazal, ze jsem schopen prestat. Ale dodnes, kdyz si nekdo zapali, tak mi to voni.
Vas Texaskycizek

124102

27.12.2006 12:48

RE: navyk

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 124102

Me velice dobre voni tabak do dymek, ten kvalitni. Ciagarety - to je takova sekana selanka, ale kvalitni tabak do dymky, to je vune, nadhera [velký smích] <zamilovany smajlik>

Nicmene jak se to zapali, tak to smrdi jak hrom, i kdyz dymka je o 100% lepsi nez cigareta. Cigareta, to je takova "rychlonahrazka" pomaleho vycisteni a nacpani a pak zapaleni a pobafavani z dymky. Takovy individualismus, takova prijemna chvile k zamysleni - to se musi zakazat! [chechtot] [velký smích]

124117

27.12.2006 6:38

Kouření a fanatici

zmrzlik 131.?.?.?

Nevím, jestli se mám považovat za fanatika, ale kuřáky nemám rád. Ne proto, že by mi vadilo, že si pravděpodobně ničí zdraví nebo kvůli znečištění ovzduší. Je to pro jejich bezohlednost.

Každý den, když vycházím z budovy, kde pracuji, musím projít oblakem dýmu, který mi nevoní. I když jsem ještě nepracoval, tak jsem si toto musel prožít na cestě ven ze školy, na zastávkách.
Ať si klidně kdo chce třeba polyká výkaly, ale ať mě s tím neobtěžuje...

124105

27.12.2006 11:13

RE: Kouření a fanatici

Mr. Idiot 89.?.?.?

Reakce na 124105

auta ta neobtazuju??? co dychas castejsie - cigaretovy dym, alebo vyfukove plyny???

124110

28.12.2006 3:36

RE: Kouření a fanatici

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 124110

Jen fakta...

http://www.mwm.cz/clanek1.php?id=1274

124172

30.12.2006 10:38

RE: Kouření a fanatici

Pontifex 217.?.?.?

Reakce na 124110

Hloupý stále stejný argument. Ne auta mě neobtěžují, většinou je při normálním provozu ani necítím. Pokud chodím ulicí zaplněnou auty, a příjdu domů, tak ze mne a mého oblečení nebude čpět smrad, jako třeba po 10minutové návštěve restaurace, jen proto, že tam sedí banda sobeckých kuřáků. Pokud podobného člověka na zastávce vidím jak si vypaluje, rád si ho změřím nenávistným pohledem [smích], stejně jak to dělají občané v USA. Osobně jim závidím jak tam kuřáci jsou za humusáky, a málokdo si tam vůbec dovolí zapálit na veřejnosti.

124280

27.12.2006 12:25

Zakazeme vsechno

Spec8472 89.?.?.?

Reakce na 124105

Mam bomba napad: zakazeme zakonem vsechno, co Vam vadi, nebo jeste lepe vsechno co nekomu vadi.

124113

28.12.2006 7:20

RE: Zakazeme vsechno

Mr. Idiot 89.?.?.?

Reakce na 124113

ja vobec nehovorim o zakazovani vsetkeho. ja hovorim o tolerancii. ja hovorim o sirsom pohlade na celu problematiku.

PRE VSETKYCH HARD-CORE bojovnikov proti fajceniu:
nechajte si reci o fajciaroch-narkomanoch, o obtazovani cig. dymom a skor ako vsetkych fajciarov odsudite, tak sa zamyslite aj nad prispevkom fajciarov do statnej kasy.

v UK z kazdych 4,80 GBP (britskej libry) spotrebovanej na nakup tabakovych vyrobkov zakaznikom, 3,80 GBP ide formou roznych dani PRIAMO do statneho rozpoctu (dan z tabaku, DPH, dane z prijmu ludi pracujucich v tabakovom priemysle, ...)!!! To nie je udaj vycucany z prsta - je to oficialny udaj UK vlady platny v lete 2006. samozrejme, s postupom casu sa dany pomer zlepsuje v prospech satnej kasy.
v SR, CR sa k danemu pomeru dostavame pomaly, ale isto.
pre tych, ktori nemaju radi matematiku a velku nasobilku to poviem strucne:
Ak od zajtra prestanu vsetci ludia fajcit, tak to OKAMZITE polozi VSETKY zapadne ekonomiky NA KOLENA - pocinajuc nemeckou a konciac irskou. Samozrejme - ich problemy sa prenesu na celu EU/svet.

Trosku menej preberania "pripravenych nazorov - READY TO ACCEPT" dennou tlacou a propagandou vladnych PR agentur a trosku viac samostatneho premyslania o celej problematike.
Samozrejme, mozeme vytvorit nefajciarsky svet, ale potom, VAZENI NEFAJCIARI sa pripravte na drasticke zvysenie dane z prijmu. Zvysenie dane nielen vplyvom vypadku vo vybere dani, ale aj vplyvom desiatok/stoviek tisic nezamestnanych pestovatelov tabaku, predavacov, distributorov, zamestnancov PR agentur full-time bojujucich proti fajceniu, reklamnych agentur,... v celom "zapadnom" svete.
Naozaj niekto z vas - MILI NEFAJCIARI veri tomu, ze prispevok fajciarov do statneho rozpoctu sa spotrebuje na liecbu chorob, spojenych s fajcenim??? To hadam nie! Odhadujem max. 5%, zvysok ide na vystavbu ciest, podporu nezamestnanych a dalsie "projekty", ...
Mozno prave ten fajciar, ktoreho teraz vidite na ulici, vam prostrednictvom dane z jeho cigarety prispel na vas autobusovy listok, alebo na postavenie miestnej nemocnice/skoly, alebo dnesne vyprazdnenie smetnych nadob.

Je to jednoduchy biznis:
Zvysime dan z tabaku o 10%, to prinesie do statneho rozpoctu "x" korun. 5% z "x" dame PR agenturam a oni zdovodnia, preco su cigarety zle. Na buduci rok mozeme zase zvysit dan z tabaku, co prinesie do statneho rozpoctu "y" korun. 5% z "y" dame PR agenturam a oni zdovodnia, preco su cigarety zle. Na buduci rok mozeme zase zvysit dan z tabaku. Dalsi rok, ... skuste prist sami na to, co bude nasledovat???
5% z "x", "y" je naozaj vela, velmi vela koruniek. Nevadi, fajciari to zatiahnu.
Ako tak citam prispevky nefajciarov, tak to funguje na 100% - mozocky vypnute, naco rozmyslat??? Cigarety su zle BODKA. Damy a pani, znie to neuveritelne, ale aj v pripade FAJCENIA/NEFAJCENIA ide iba o peniaze. Islo niekedy nejakej vlade aj o nieco ine???

Prajem pekny den.

Mr. Idiot - fajciar 5 rokov, max. spotreba - 10 sulanych cigariet denne, nefajcim na zastavkach a v budovach.

124174

28.12.2006 19:58

RE: Zakazeme vsechno

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 124174

Ekonomicke aspekty me naprosto nezajimaji, jsou irelevantni. Tzv. ekonomiky nejsou uz roky nicim jinym ner kreativnim ucetnictvim (carovanim s cisly) a penize jako takove odmitam.

Zajima me jen zdravotni podtext a sice souvislost mezi rakovinou a kourenim. Pokud by se nedalo cigaretovym kourem opravdu u mysi vyvolat rakovinu v laboratori, tak by tu byl urcity "problem". Nejsem stoupencem koureni, ale jestlize je to jedina cesta jak vyresit problem s radioaktivnimi casteckami v ovzdusi, pak by se cigarety meli vladami rozdavat na jejich vyrobni naklady zdarma, i kdyz mam radeji dymku... [zahanbení]

124201

27.12.2006 13:02

RE: Kouření a fanatici

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 124105

Souhlasim s vami. Nesnasim kdyz me nekdo ofukuje smradem (navic potencialne nebezpecnym) a kdyz chci aby prestal a zacne me napadat ze poslapavam jeho prava tak to by me mohli certi sebrat. Kde je moje pravo nebyt oblakem dymu od nej obtezovan?!

Tahle neohleduplnost kuraku me velmi vadi, procez jsem pro to, aby se ve verejnych prostorach (cesky receno i normalne na ulici) nekourilo.

Bohuzel je toto rozumne hnuti "uneseno" a zneuzito k vysvetleni, proc po tisici a neco atomovych vybusich v atmosfere je najednou na svete tolik rakoviny. Staty tezko muzou priznat, ze za to muzou jejich vlastni experimenty s atomovymi zbranemi, to by neslo. Jeste by po nich lide celeho chteli (a opravnene) odskodneni a likvidaci jejich drahych atomovych hracek... Takze je treba najit vinika.

Ackoliv se kourilo od Kolumba - 1492 (a Indiani i pred nim) - a hlavni vlna rakoviny propukla v padesatych letech 20. stoleti (urcite jen nahodou se to obdobi kryje s nejvetsi frekvenci atmosferickych atomovych vybuchu) tak byly jako vinik oznaceny - cigarety. V kazdem pripade nejsou bez vinny, rekneme odhadem 20%. Ovsem ze zbyvajicich 80% je to tak z 75% radioaktivnim znecistenim a z 5% znecistenim ostatnim (vyfukove plyny, smog, DDT a podobne chemicke zalezitosti mixovane do jidla - chemicke barviva, etc.)...

Ale za vse samo muzou cigarety, proto - smrt kurakum! [velký smích] [chechtot]

Citace z filmu:
Gentlemen, practice these words in front of the mirror. "Although we are constantly exploring the subject, currently there is no direct evidence that links cell phone usage to brain cancer."

Panove, cvicte si tyto slova pred zrcadlem. "I kdyz soustavne zkoumame tuto otazku tak v soucasne dobe neni primy dukaz jenz by spojoval pouzivani mobilu a rakovinu mozku." [mrknutí jedním okem]

124123

27.12.2006 15:04

RE: Kouření a fanatici

Slobodan Tobogan 211.?.?.?

Reakce na 124105

Vidim to podobne. Jsem nekurak, ale kdybych vsude kam prijdu vytahnul z kapsy maly sprej s agresivni vuni a udelal parkrat Strik! strik! do vsech svetovych stran, asi by me taky nemeli radi a zvali me tuplovanym smrdutym oposumem. Kuraci vypoustejici jedy na verejnosti jsou bezohledni, doma at si krmi plice zplodinami jak libo. Netusim, proc je ochrana zdravi vnimana jako politicky korektni masaz, to mi prijde zaujate.

124135

27.12.2006 10:57

Děkujeme, že nečerníte.

V. Sodek 89.?.?.?

Počet bělošských padouchů
Počet černých kladných hrdinů

--------------------------------

Pane Stworo
Dělíte takto "korektně" v případě kuřáků ,např.na:

kouřící a vykouřené? [velký smích]

Jste nekorektnost sama,....což dokazujete i v případě texaského kemoida a dalších lehomikinů, úmyslně vpouštěných zadními vrátky.
Ruka ruku myje,....

P.S. Kouříte i černý tabák? Nebo musí být aspoň zabalen do "bělošského" papírku?

124109

27.12.2006 18:50

RE: Děkujeme, že nečerníte.

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 124109

A smysl tohoto prispevku je jaky ?!

124153

28.12.2006 19:40

RE: Děkujeme, že nečerníte.

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 124153

>A smysl tohoto prispevku je jaky ?!

Počet bělošských padouchů
Počet černých kladných hrdinů

Bily je nazyvan belochem.
Nazyvat cerneho cernochem je moc "korektni" i pro editora [mrknutí jedním okem]

Ale pomalu si zvykam.....
Stwora uz jiny nebude a na techto drobnostech lze videt, jaka se vari polivka.

124199

27.12.2006 12:24

Oprava - zbrane se ve filmu vyskytuji.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Zaprve scene ve ktere Nick prijede s uplatkem aby "drzel pysk" za byvalam Malboro muzem zacina tak, ze tento na rakovinu umirajici pan vyjde z domu, vystreli do vzduchu z legendarni Winchesterovky a zalici ji na Nicka a vyzve ho k odchodu [mrknutí jedním okem]

Scena je relativne nepodstatna vzhledem k vyznamu dalsiho deni a celkove pointe filmu, nicmene je tam a zbrane tam jsou - zbran ma pak v ruce na gauci pri "vyjednavani" [velký smích]

Dalsi scena ve ktere zbran existuje je, kdyz mu muz z jeho "trojky" pravniku z nichz on lobuje za cigarety, ona (hle, zde je ta udernice, sufrazetka a politcky korektni uspesna zena!) lobuje za alkohol a posledni do trojky lobuje za zbrane nabizi k jeho ochrane zbran pote, co byl unesen a malem zabit nikotinem.

Takze i jedna sufrazetka se tam najde, stejne jako zbran(e). Nick ji vsak odmitne a smrtelny utok predavkovanim nikotinovymi naplastmi prezije jen proto, ze je kurak, coz doda jeho argumentaci poradny riz, kdyz muze prohlasit ze "dik cigaretam je nazivu" [velký smích] [chechtot]
(a je to i pravda pravdouci)

Jinak s vami souhlasim ze film neni komedii ale nevazane pojatym upozornenim na to, ze lobovat jde za vse - i za masove vrahy, viz AIPAC [mrknutí jedním okem]

Me upresneni berte jako hnidopichovu poznamku k zpresneni.

Vložený obrázek
("uvitani" nicka byvalym Mallboro manem)

Vložený obrázek
(nabidka zbrane pro ochranu Nicka v pritomnosti jeho syna jenz ria "Cool"... [smích] )

A na obrazky se nedivejte skarede, maji jen 14 a 12k, proto ta "kvalita" [smích]

124112

27.12.2006 14:56

RE: Oprava - zbrane se ve filmu vyskytuji.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?

Reakce na 124112

Máte pravdu. Opravím to. [zahanbení]

124133

27.12.2006 12:58

Já to nechápu

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Film jsem neviděl, takže nemůžu hodnotit, ale co se skrývá za bojem proti kouření nechápu. Jistě že to není boj o naše zdraví, to by bylo opravdu naivní myslet si něco takového. Nevím proč by to ale mělo souviset s NWO? Proč by zasvěcenci (používám tento výraz protože se nejedná pouze o sionisty, ale i další skupiny lidí jako náboženské sekty, svobodní zednáři , Komunistická strana Ćíny atd.) chtěli odstranit kouření, když je to obrovský, miliardový byznys? Zasvěcenci podporují obchod s drogami, které jsou bezpochyby daleko škodlivější než tabák. Ostatně Taliban byl svržen americkou armádou proto, že se snažil zakázat pěstování opia. Tak nevím jaký má význam boj proti kouření. Osobně si myslím, že to nemá se sionismem nic společného. Je to spíše pouze sociální inženýrství evropské levice.

124120

27.12.2006 15:59

RE: Já to nechápu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?

Reakce na 124120

Už jsem to tady vysvětloval několikrát.

(1) Kouření je individuální záležitost. Cigareta taktuje den. Umožňuje člověku se na chvíli zastavit, zamyslet se, zpomalit, vypadnout z blbáková do "svého světa". Cigareta se nehodí k davům konzumentů kolektivní mega zábavy a věcí.

(2) Snahou Systému je, aby lidi pořád někam spěchali, aby byli frustrováni a permanentně naštvaní v rozumné míře. Pak nebudou mít čas přemýšlet. (Za války v zákopech bylo pro vojáky větším utrpením, když jim došel tabák, než když jim došlo jídlo.) Komouši to věděli také, proto mnoho věcí bylo uměle nedostatkových. Abychom je museli shánět. Až budou cigarety plně kriminalizovány, stanou se luxusem, který si bude moci dopřát jen úzká skupinka vyvolených. Navíc na jejich pašování bude možné dobře vydělat.

(3) Honem na kuřáky si Systém zkouší, co všechno si může dovolit a kam až může dojít. Současně si ladí formu. Protože až budou kuřáci zlikvidování, budou pronásledovány zase další skupiny Systému nepřátelské. To je zcela jisté.

A jistě, že se na tom přiživují i další skupiny užitečných idiotů, kteří netuší, o čem je řeč. V Evropě to jsou sociální inženýři levicového směru, jak správně říkáte, v USA zase náboženští pošukové pravicového směru. Dále třeba lékaří, kteří si myslí, že jde opravdu o zdraví. Naivkové. A mnoho dalších.

124140

27.12.2006 18:07

Pane Stwora...

Mudra nemam (tečka) email (zavináč) individualista (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 124140

Dobry den, mam nekolik poznamek k vasim nazorum a komentarum na koureni.

Leta jsem kouril krabicku denne, chutnalo mi to a bavilo me to. Z okruhu kuraku, ktere znam, jsem zpozoroval, ze koureni ma na ruzne lidi ruzny vliv. V praci delam s panem, kteremu je pres 50, kouri pres 40 cig denne, a nikdy nezakasle. Me tete je pres 80, kouri kazdy den, a stale je relativne zdrava a chodi si na tury po horach. Tito lide spadaji do tzv. kategorie '1'.

Ja, na druhe strane, patrim do kategorie '2'. Ja jsem po letech koureni zacal nesnaset, neustale me bolelo v krku, kaslal jsem, atd. Tak jsem koureni radikalne omezil. Ted si velice zridka zapalim, kdyz je spolecenska prilezitost, ale cigarety ktere vykourim za mesic bych spocital na prstech jedne ruky. Moje zdravi se rapidne zlepsilo, zlepseni v atletickych dispciplinach jako behani, bezkovani atd je naprosto radikalni.

Mate pravdu, ze cigarety kouskuji den, clovek se na chvili zastavi a zamysli atd. Ale cigarety k__rvy zdravi hodne lidem. To muzu potvrdit jak ze sve vlastni zkusenoti, tak take z realnych dat, ktera jsou verejne pristupna, a bylo by pokrytectvi je ignorovat. V techto datech muzeme najit casto citovane, a mnohdy i manipulovane, ale zato pravdive klise - a to jest cislo lidi, kteri se kazdorocne leci / umiraji na nasledky koureni.

Nevidim tedy jako hlavni pricinu kampani proti koureni NWO, ale opravdu kampan pro zdravi. Rad bych na muj nazor znal vasi odpoved - dekuji.

124150

27.12.2006 18:25

RE: Pane Stwora...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?

Reakce na 124150

Naprostý souhlas v tom, že cigarety škodí zdraví. Jsou jed. Každý organismus reaguje na ně jinak. Jsou lidé, kteří, jak říkáte, kouří celý život a nezakašlou, a jsou jiní, kteří mají problémy po krátké době. Možná v tom jsou i genetické dispozice, to já nevím. V každém případě to, co se dnes děje, překročilo hranici rozumnosti a vymklo se z rukou. Chci jen to, aby kouření bylo zařazeno mezi stovky dalších škodlivých vlivů na naše životy a aby stejně byly stíhány i další jedy: teflonové pánve, mikrovlnné trouby, automobily, geneticky modifikovaná svinstva, pesticidy, herbicidy a další a další. Kouření není nejhorší z nich. Je pouze jedním z nich.

Nevím samozřejmě jistě, jestli za tím vším je skutečně NWO, ale jedno vím jistě. Ten hon na kuřáky není ve jménu našeho zdraví. Politici a zákonodárci na naše zdraví zvysoka kašlou.

124151

28.12.2006 3:33

RE: Pane Stwora...

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 124151

Juj, Vláďo, to je hysterie, co?

Kdysi jsem zveřejnil tenhle článek...
http://www.mwm.cz/clanek1.php?id=1225
... a ozvala se "tlustá" agentura zastupující Ministerstvo. Poté, co jsme si vysvětlili, že MZ je po světě asi 150 a že nikde není uvedeno, že by se jednalo o MZČR, značně vychladli. Tudíž jsem jim udělal nabídku: pošlete mi reálné vědecké podklady dokazující všechna ta hysterická tvrzení, a velmi rád je otisknu - slovo by měly dostat obě strany. Následovala odpověď, že "to přece ví každý", ale NEBYLI SCHOPNI DODAT VŮBEC NIC! ONO TOTIŽ VE SKUTEČNOSTI NIC TAKOVÉHO NEEXISTUJE!

Pak přišel ještě jeden vzteklý dopis, tentokrát od pana primáře plicního oddělení jistého odkudsi dotovaného zařízení. Slovo dalo slovo, ale ani on nebyl schopen argumentovat jinak, než pomocí zfixlovaných statistik a obecných tvrzení. Ani jeden jediný vědecky podložený důkaz! Nakonec se vytratil ze scény stejně rychle, jako se objevil.

Existují i protikuřácké spolky a webové stránky, které využívají nemalých dotací z prapodivných fondů. To je také hlavní důvod proč to dělají. U jednoho takového člověka jsem byl... také kouří Startky... [velký smích]

Ze zdejších reakcí je zřejmá nechuť pídit se po vlastních informacích. Tak jako kecy politiků je určitě pohodlnější bez prověřováni spolknout tvrzení "expertů, kteří to přece musí vědět"...

Je to test. Dnes jdou po jisté skupině lidí a zkoušejí jak daleko lze zajít. Příště to bude jiná skupina... a bude se to stupňovat. Žába už se vaří.

124171

28.12.2006 19:52

Davalo by to smysl...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 124171

...nimene by to chtelo jeste nejaky fakticke zdroje k:

1) tvrzeni o tom, ze se inhalaci cigaretoveho koure u nebohych mysi nepodarilo dosahnout rakoviny

2) videt ty plice kuraka a nekuraka

ad1) http://www.mwm.cz/box3/1226.htm - "For example, to date, no one has ever been able to produce lung cancer in laboratory animals through exposure to fresh, whole cigarette smoke."
To je sice pekne, ale z roku 1982 a od te doby se zadny vyzkum nekonal?

ad2) ten nastvany pan ma v nemocnici pitevnu, ne? [zmaten] (napada me - co kdyz se podival a zjistil, ze...)


PS. mozna je koureni opravdu jedinou ochranou proti te hruze co na nas z atomovych pokusu sypou nasi milovani politici... Ale zase dost snizuje vykon kvuli horsimu okyslicovani krve kvuli pokryti plicnich sklipku onim zminenym hlenem.

124200

28.12.2006 22:27

RE: Davalo by to smysl...

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 124200

>...nimene by to chtelo jeste nejaky fakticke zdroje k:
>
>1) tvrzeni o tom, ze se inhalaci cigaretoveho koure u nebohych
>mysi nepodarilo dosahnout rakoviny

To by byl argument non plus ultra. Ale NIKDO s ním dosud nevyrukoval. Takže tohle je z Vaší strany čistě řečnická, a jistě uznáte, že dost hloupá otázka...

>
>2) videt ty plice kuraka a nekuraka

Ano, je značný rozdíl mezi tak často prezentovanými plícemi člověka - kuřáka - který celý život dřel v prašném prostředí... a nějaké kancelářské krysy. Hmm... a na co umřel ten nekuřák s čistou, zdravou plící? [mrknutí jedním okem]
>
>ad1) http://www.mwm.cz/box3/1226.htm - "For example,
>to date, no one has ever been able to produce lung cancer in
>laboratory animals through exposure to fresh, whole cigarette
>smoke."

>To je sice pekne, ale z roku 1982 a od te doby se zadny vyzkum
>nekonal?

Možná ano, ale jistě nevyzněl ve prospěch teorie o indukci rakoviny kouřením tabáku. Proto o něm nenajdete ani zmínku.

>
>ad2) ten nastvany pan ma v nemocnici pitevnu, ne? [zmaten] (napada me
>- co kdyz se podival a zjistil, ze...)

Patolog rozpozná kuřáka od nekuřáka jen podle toho, že kuřák má... žluté prsty! Věřte mi, je to tak.

>

>PS. mozna je koureni opravdu jedinou ochranou proti te hruze co
>na nas z atomovych pokusu sypou nasi milovani politici... Ale
>zase dost snizuje vykon kvuli horsimu okyslicovani krve kvuli
>pokryti plicnich sklipku onim zminenym hlenem.

Ten hlen k plicím patří. Ale v natolik kontaminovaném prostředí, jaké máme dnes, je jeho stimulace jen prospěšná.

124207

29.12.2006 11:07

RE: Davalo by to smysl...

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 124207

>Patolog rozpozná kuřáka od nekuřáka jen podle toho, že
>kuřák má... žluté prsty! Věřte mi, je to tak.

Totální kravina, patolog vám rozpozná plíce kuřáka od nekuřáka. A na histologii to lehce rozpoznají taky. Můžete mi říct, který patolog tvrdí, že plíce kuřáka a nekuřáka nejsou rozpoznatelné? A konkrétní jména, abych si to mohl ověřit.

124224

29.12.2006 16:09

RE: Davalo by to smysl...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 124224

Ze ty tady musis porad vyskakovat!
Zajdi si na patologii a zeptej se!
A kdyz te od tama vyhodi, tak zapichni nejakeho
kuraka na autobusove zastavce, vyrvy mu plice
a presvec se sam.
Ty jsi toho schopen! [oči v sloup] [oči v sloup]

124235

29.12.2006 19:38

RE: Davalo by to smysl...

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 124235

Já si nevyskakuji, jsem stále pevně nohama na zemi. Je vidět, že tě můj názor nějak rozčílil, snad jsem se nedotknul bolavého místa v něčí argumentaci.
Necítím potřebu někomu rvát plíce, statistiky dokazují, že kuřáci mají živo kratší o cca 10 let a vzhledem k tomu, co (a v jaké koncentraci) inhalují, není ani divu.

124251

29.12.2006 20:21

RE: Davalo by to smysl...

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 124235

Na patologii jsou rozpoznat plíce kuřáka ještě 14 měsíců
po době kdy přestal kouřit!!!
Hovořím o plicních lalocích kuřáka cigaret.
Právě nedokonalým spalováním celuozy z papíru vzniká dehet
a další hodně škodlivé látky, které se v plicních sklípcích usazují a trvá hodně dlouho i po skončení kouření, než si
s nimi organizmus poradí a vytěsní je z plicní tkáně pryč!

124253

30.12.2006 4:27

RE: Davalo by to smysl...

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 124253

Nekalte vodu! Spor se týká VÝHRADNĚ TABÁKU. Nepletl bych sem celulózu z papíru...

Ohledně "vytěsnění" - to je ryze individuální záležitost.
Každý patolog ví, že rakovina takřka v 99% případů nevzniká v plicích, ale nametastázuje do nich odjinud. Nicméně, při kladném vyplnění kolonky statistického dotazníku "kuřák", a pokud je současně zjištěna rakovina plic, je dotyčný automaticky zařazen do statistiky jako "osoba zemřelá na rakovinu plic indukovanou kouřením", což je sice absolutní, ale běžná lež.

K předchozímu příspěvku: myslíte si, že tohle bude v současném klimatu nějaký patolog (a znám jich shodou okolností několik, neb jsem s celou takovou skupinou trávil dovolenou...) opakovat veřejně? Nebuďte naivní; chtěl jsem o tom napsat článek a vyzpovídat a citovat při té příležitosti jisté kapacity, ale... u cigárka jsme se nakonec "shodli", že jim to nestojí za to. Mohu jen opakovat, co jsem slyšel z povolaných úst, a to, že každý těžký kuřák, který žil a pracoval na venkově, měl plíce jako novorozeně. Fotky, jimiž aktivisté tak rádi a s gustem děsí lidi, jsou výjimečné případy; zejména zaprášené plíce horníků rozežrané silikózou apod.

124274

30.12.2006 14:05

RE: Davalo by to smysl...

djb 83.?.?.?

Reakce na 124274

>Nekalte vodu! Spor se týká VÝHRADNĚ TABÁKU. Nepletl bych sem
>celulózu z papíru...

Nesmysl. Spor se tyka "koureni skodi zdravi" a to zahrnuje veskere komponenty cigaret.

Kouri se dnes prevazne cigarety a o tom se taky mluvi.

Je Vas argument: "Koureni neskodi po te co si odmyslime veskere skodlive primesi" ?

To by byla pravda, ale neresi to realny problem.

Podobne srovnani s Indiany. Zde vy NEKALITE vodu, ale zatracene peclive ji FILTRUJETE.

Lze vubec srovnavat to co kourili Indiani co se tyce mnozstvi, slozeni, zpusobu vyroby, prisad, cetnosti s tim co se kouri dnes?

Lze srovnavat prumernou delku zivota Indianu s delkou zivota dnesni? V jakem veku se prevazne zacina objevovat rakovina u kuraku? Muzete porovnat podminy ovzdusi, ve kterem zili Indiani s tim co dychame dnes?
Exituje vubec nejaka statistika, zda umirali Indiani na rakovinu plic a na co vubec?

Jinak se jiste s kourenim vyrovnaji plice dychajici cisty vzduch a jinak plice odolavajici neustalemu naporu vsech dalsich skodlivin.

>tom napsat článek a vyzpovídat a citovat při té
>příležitosti jisté kapacity, ale... u cigárka jsme se
>nakonec "shodli", že jim to nestojí za to. Mohu jen opakovat,

Stale stejne tajnosnubny. Vsichni kdo znaji pravdu se boji promluvit, vsechny oficialni statistiky jsou podvrhy...fuj!

Na svete budou desitky tisic patologu a dalsi desitky tisic odborniku "plicaru" a vsichni do jednoho se boji promluvit, ackoliv za nimi stoji neochvejne vedecke argumenty?

Upozornil bych Vas, ze patologove se nachazi i v zemich, ktere nepodporuji tzv. "NWO" ani dle nazoru lidi, pevne presvedcenych existenci "NWO".

Netreba rozebirat prirozenou existenci jisteho procenta lidi v kazde skupine, kteri udelaji vse proto, aby prisli s bombastickou zpravou, vedeckou studii, odlisili se a byli videt. I kdyby nebyla pravdiva. Natoz kdyby pravdiva byla.

Lide se neboji psat proti Holocaustu a to je trestne.

Publikovat vedeckou studii o nemoznosti rozeznat plice kuraka a nekuraka trestne neni, ackoliv na Vas bude hodne lidi nadavat. To je tak jediny trest a pokud budete mit vedecky pravdu, nemusite se bat ani ztraty zamestnani.

124291

28.12.2006 20:22

RE: Pane Stwora...

djb 83.?.?.?

Reakce na 124171

Osobne, coby nekurak, nemam zadny duvod cigarety obhajovat, ale ani zatracovat. V hospodach kour prirozene vadi, ale jiz davno to vnimam jako dobarveni atmosfery "IV.cenove" a pokud zajdu do drazsi kavarny ap. vetrani byva mnohdy dostacujici.
Myslim, ze i kdyby vsechny strasaky proti koureni byly pravdou, da se i s cigaretou v ustech dozit veku uspokojiveho a dulezitejsi je, co behem toho zivota budeme delat, nez nejaky rok sem rok tam.

K Vasemu clanku. Ona je to potiz. Vy o Vasich zdrojich prohlasite, ze nejsou moc k nalezeni, nebot jsou takrka vladami zakazane. O vladnich tvrzenich prohlasite, ze jde o zfalsovane experimenty(muzete to dokazat?).
Takze co? Takze nic.
Ozelel bych existenci zdroju o tisicu krys kourem nepoznamenanych - to je udaj, ktery mohl byt skryt.
Ale co mi chybi je podlozeny udaj pro zvyseni vyskytu rakoviny v 50tych letech, ocekaval bych existenci overitelneho zdroje. Vyskyt nemoci je preci bezne zaznamenavany a pristupny udaj.
Dale pisete o chytrem vystoupeni pana profesora Schrauzera pred kongresovym vyborem. Chytrem proto, ze takova vystoupeni se zaznamenavaji. Kde je link na nejaky zaznam? Elektronicky, ci knizni, nejaka rocenka v nejake knihovne - cokoliv.
Jedine co jsem nalezl je jakysi oscanovany text, psany snad na psacim stroji, mozna primitivni tisk
tedy toto: http://www.mwm.cz/mwm/image03/1226-4.png
bohuzel takovych zprav jsem Vam schopen v realnem case vygenerovat desitky. Kdyby tam bylo alespon nejake razitko.

Zkratka a dobre, nemam zajem s Vami v tomto bojovat, to byste si vylozil mylne, uvedena problematika me zajima, ale bohuzel, krome docela logickeho a tedy presvedciveho clanku, neexistuje jediny fakt, kterym byste Vase tvrzeni podlozil.
Chytre napsany clanek muze byt stejne tak napsan nejakym kurakem, ktery se snazi obhajit cigarety a presvedcit alespon konspiratory.(Nebyl podepsan Philip Morris [chechtot] ?)

Mohl byste uvest nejaky zdroj jiny nez kolujici informaci po internetu? Neco jako www.who.org rocni souhrn vyskytu rakoviny za rok 1955 - treba.

124202

27.12.2006 18:46

RE: Já to nechápu

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 124140

To je omyl. I nekurak si dokaze rozdelit den, zastavit se a zamyslet. Kurak to dokaze jen s cigaretou, coz je projev jeho zavislosti na droze. Cigarety se v Evrope rozsirily az v nekolika minulych stoletich a mozky nasich predchudcu jako byl treba Leonardo da Vinci se bez zavislosti na nikotinu docela dobre obesly.

124152

27.12.2006 20:51

RE: Já to nechápu

Jadawin 212.?.?.?

Reakce na 124152

Tak, tak, souhlasim.

Doporucil bych napr. Strausse, Mozarta, ci Beethovena (nebo nejakou jinou klasiku). Takovy Cisarsky valcik, Mala nocni, popr. Emperor pustene pekne z nejakeho playeru do sluchatek (nejlepe samozrejme Koss Porta Pro nebo lepsi [smích] + zavrit oci a nechat vse odplout, aby zustala jen ta hudba. Zadna droga Vam nikdy nemuze dat to, co tohle. A mate to bez jakychkoliv nasledku. Den je rozdeleny tolikrat, kolikrat si to pustite. Zamysleni -- klasika je primo idealni k premysleni nebo naopak k vychutnavani, jak a kdy jen chcete, zalezi jen na Vas. Individualni je to taky dost (kdo dnes az tak posloucha klasiku, ze [mrknutí jedním okem]?

A to je jen jeden priklad...

S nwo bych to v tomto konkretnim pripade primarne taky nespojoval. Mocipani drzi jakysi system a ruzne skupiny lidicek se v nem navzajem "skvari" (bojuji proti sobe, nemaji cas bojovat proti systemu) dle libosti. (Trestany jsou jen pokusy o naruseni jeho piliru jako napr. vedouci uloha jakehosi pseudovyvoleneho pronaroda, vsak to znate...)

124158

28.12.2006 13:03

RE: Já to nechápu

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 124140

Asi máte pravdu
Jak to nakonec vysvětlit jinak? Ale já to stejně nechápu. Kdybych byl sionista, tak bych naopak kouření a alkohol podporoval, aby se lidi zabývali svými návyky a nestarali se o politiku. Ale židé asi holt uvažují jinak než my.

Cigarety jsou sice škodlivé, i když možná se jejich škodlivost přehání, ale například kouření fajfky škodlivé není, protože kouř nejde do plic. Nedávno jsem se rozhodl, že místo cigaret budu kouřit fajfku a obešel jsem asi deset trafik a nikde jsem nesehnal fajfkový tabák. Ten se v posledních letech asi přestal úplně prodávat, což je škoda. Pokud ministerstvu zdravotnictví jde o naše zdraví, proč neřeknou kuřákům, aby radši kouřili fajfky, to by bylo mnohem snažší, než s kouřením přestat.

124190

30.12.2006 10:58

RE: Já to nechápu

Pontifex 217.?.?.?

Reakce na 124140

Tak za prvé, je to boj o naše zdraví v rámci možností. Pasivní kuřáctví zabíjí stejně jako aktivní. Za druhé, jak už bylo něklikrát řečeno, ne nekuřáci, ale kuřáci jsou ti, kteří jsou manipulováni. Oni jsou ten konzum, oni jsou ti kteří jsou ovládání právě tou nesmyslnou chutí po cigaretě. Přímo bych to nazval zvrhlostí, pokud člověk vdechuje do plic kouř vznikající pálením suchých listů. Příjde mi to stejně debilní jako kdybych měl přikládat nos k pálícím se plastům.

Ročně zabíjí pasivní kouření něco kolem obyvatel 80 000 obyvatel Evropy(celkově cigarety ve světě 3 500 000). V pubertě začíná kouřit velké množství mladých lidí. Podle p. Stwory, nám asi vyrůstá nová generace nezávislých obyvatel na konzumu, kteří se budou moci zastavit, a popřemýšlet s cigaretou v ruce. Bez cigarety to asi nejde, že? Naštěstí pro nás nesobeckou nekuřáckou část obyvatel, chce většina Čechů s kouřením skončit. Uvidíme zda mají tito konzumentni pálení suchých listů vůbec morální sílu se tohoto odporného zlozvyku zbavit. [smích]

124282

27.12.2006 18:52

Jen na obranu 'extremistu'!

jsika 200.?.?.?

Chtel jsem podotknout, rozdil je mezi 'byvalym kurakem' a 'nikdy nekurakem', to druhe zpravidla neni zavaznejsi problem, ale byvale kuraky (vcetne me) obtezuje, pokud jim 'kouri do nosu'. Mame totiz zpravidla pocit, ze toho uz mame dost (z nejakeho duvodu jsme prestali). Jsem pro ochranu nekuraku, i kdyz nejsem extremista - myslim taky, ze vlady si pocinaji pokrytecky s ohledem na kontaminaci a kdo vi - zda-li propagace 'nekoureni' ma vubec ten efekt, ktery cekame. Zda-li to nakonec neni jimi skryta kampan na koureni, podobne, jako je tomu v pripade drog.

124154

27.12.2006 20:12

RE: Jen na obranu 'extremistu'!

m_ilan omega13 (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 124154

Až se kuřáci zaženou do hor, a kouření se stane kriminálním činem, tabák zakázanou drogou, to bude panečku byznys. Možná lepší než s opiem, jehož produkci musela armáda tam v horách zase nastartovat.
A možnost někoho omezovat, někomu něco zakazovat (samozřejmě pro jeho blaho, a zejména blaho ostatních), to už je takový malý Usáma. A s tím se taky dají dělat divy ...
M.

124156

27.12.2006 22:16

hmm

m-maverix 86.?.?.?

Mna obtazuju fajciari hlavne v restauraciach, ktore niesu dobre klimatizovane - proste niekdo sa dobre "nazere" a zapali si a vobec mu nevadi, ze vedla neho moze niekdo jest...

Takisto vo vlaku... castokrat sa mi stavalo, ze som si v IC/EC nedokazal kupit z dovodu nedostatku miestenku do nefajciarskeho vozna - realita je taka, ze fajciar si kupi miestenku do nefajciarskeho vozna a chodi skodit do fajciarskeho vozna. Naposledy tam pri mne sedela rodina s malymi detmi - tiez uz nezohnali miestenku do nefajciarskej casti.

A na zaver - fajcenie v restauraciach a vo vlaku je v rozpore so zakonom o bezpecnosti a ochrany zdravia pri praci - kedze pre casnika/barmana, resp. pre sprievodcu je restauracia/bar, vlak ich pracoviskom a v zakone o BOZP sa pise, ze zamestnavatel je povinny vydat zakaz fajcenia na pracovisku, kde pracuju aj nefajciari...

PS: Ja som tiez asi 4-5 rokov fajcil, ale bol som vzdy maximalne tolerantny voci nefajciarom - nehulil som v restauracii, na autobusovej zastavke som sa vzdialil vzdy na par metrov od ludi, atd...

...a miesat nejake teorie NWO s anti-fajciarskou kampanou je podla mna zcestne...

maverix

124160

27.12.2006 23:43

...Já to nechápu...reakce na 124140

Tomáš Krček 84.?.?.?

Film jsem samozřejmě neviděl, avšak z Vašeho popisu vysvítá, že lobbyista Nick Naylor je v té záležitosti s tabákem vlastně jakýsi hrdina.
On nic, on jen dělá svou práci a má ji rád. Prostě baví ho to.

Nepochybuji, pane Stwora, že víte, co přibližně znamená termín "Schreibtischtäter". Má spoustu podob a převleků, ale v jádru znamená zdánlivě nevinnou činnost, která nechce být spojována s následky. Protože ví, že to s tou nevinností je trochu jinak a protože taky dobře ví, co způsobuje. Nezodpovědnost se tomu taky říká, nebo taky bezohlednost.

Nejsou to krysaři. Krysaři jsou mstitelé. Schreibtischtäter je obyčejné hovado. Ano, žijeme v době převrácených hodnot a je pak jedno, jestli to hovado olizuje hřeben, nebo "dělá" PR.

Je jen s podivem, že Vám, pane Stwora, nedošlo, že Naylor nepomáhá ani v nejmenším věci individuální svobody, ale jejímu pravému opaku - ujařmování do nikotonové závislosti.

Nenapadlo Vás, že v jakékoliv reklamě jde o nezmenšený přísun nových adeptů kouření ? Konsumenty, co sami od sebe opakují magický slogan o vůni svobody a dobrodružství, není třeba už o ničem přesvědčovat, těm tuto magickou poezii slovních spojení diktuje hladina nikotinu v krvi.

Až budete při cestě do práce přestupovat v Německu na velkých nádražích v době, kdy jedou do školy převážně teenageři, a budete s úděsem pozorovat, jak téměř všechna děvčata - odhadem - od třinácti let dychtivě si na nástupištích zapalují cigarety a kluci jen tak z poloviny, pochopíte, že tabákoví výrobci ještě mají "reservy". Víte, že se ty holky už z toho nedostanou ?

Ještě se Vám chce mudrovat o svobodě a útisku kuřáků, o zahánění do hor a NWO, ještě chcete do otázky pasivního kouření vplétat naftové motory, aspartam a jiné věci, které s tabákovou reklamou nemají nic společného ?

Ještě zcela na okraj. Nekouřil jsem sice mnoho, ale před deseti lety jsem přestal kouřit zcela. Neměl jsem jiný motiv, než zneklidňující poznání, že jsem si na cigarety navykl a vadí mi, když je nemám. Nebylo to ze dne na den, ale stále více mne tabák zotročoval. Zotročoval, pane Stwora, neosvobozoval ! Když jsem s kouřením přestal, byl mi pocit osvobození od tabákové závislosti nade vším. A to nejsem askét ani omylem...

124163

27.12.2006 23:48

Co mě jako kuřákovi vadí nejvíc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

je ne že se to zakazuje, na to jsem si zvykl a v okolí nekuřáků nekouřím. Mě vadí že není legální alespoň zde otevřít vyloženě kuřáckou hospodu. Nesmí se kouřit ani v jednom baru, a to potom koukám jak stojím venku s cigaretou, vedle mne barmanka s cigaretou a pivo mi teplá. Není to trochu pitomost? Do kuřáckých barů by nekuřáci nesměli, ani tam pracovat a bylo by to ne?

124164

28.12.2006 0:25

cigarety

one 217.?.?.?

Ked citim vonu fajky je to nieco uplne ine ako cigarety. Aj na cloveka, ktory si v klude usula svoju cigaretku a potom si sadne a vychutna, sa pozeram inac, nez na niekoho kto nervozne kazdu hodinu-dve vybehne pred budovu, kde pracuje, aby si zapalil Marlboro. Ano, tuto znacku, zda sa mi ze nie nahodou je tak oblubena?
Dnesna cigareta vraj obsahuje okolo 300 chemicky latok, ktore pridavaju k tabaku. Mnohe su tam aby zvysili vasu zavislost prave na tej znacke. Su tam tiez latky posobiace ako anestetika, ked vas boli hrdlo, mozete vyskusat. Jedna vec je vas ritual, ktory vam dovoli na chvilu vypnut a uzit si akejsi slobody, druha vec ze je to cisty konzum, a casto to pripomina narkomana, ktory je nervozny az kym si to nepichne rovno do zily a potom sa mu ulavi.

Ake to je prist do restauracie, kde je nafajcene az je tam hmla. Ake to je ked sa vratite z akejkolvek kaviarne alebo zabavy domov a vsetko co mate oblecene smrdi, pachne po byte a musite sa rychlo umyt. To pekne dievca, pritulime ho k sebe a pocitime jeho vonu, vonu jeho vlasov.. nie, citime len cigarety.
To co ma zaraza najviac, je ked napriklad rano idem von alebo do parku a vonku je krasne, vduch vonia a s potesenim ho z hlboka dycham, a tam kraca/stoji fajciar, ktory to z hlboka taha z cigarety, akoby nemohol zniest ten cisty vonavy vzduch a musel si hned zapalit.

124166

28.12.2006 2:15

Celý problém je v závislosti !

Nápověda 88.?.?.?

Kuřák je především závislý na svojí droze, je to narkoman,
který bude hájit svojí závislost a všemi způsoby omlouvat
svůj drogový návyk.
Není možné hovořit o svobodě, tam kde jde o patologický návyk,
který mnoho narkomanů - kuřáků dostane do rakve.
Problém také je , že úmrtí na následky kouření není příliš
luxusní smrt!
Normální stav je nekouřit a to především cigarety.
Léčit kuřáky je drahé! Ani daně z cigaret nejsou schopny
nahradit škody pro společnost, které pocházejí z kouření.
Kuřák je vlastně chudák,duševní mrzáček, který když nemá
svojí drogu, začne se klepat,potit,terorizovat svoje okolí
a hlavně udělá cokoliv, aby se ke své droze dostal.
Zkuste vzít silnějšímu kuřákovi cigarety - jeho drogu
a budete vidět, co je schopen udělat, aby si drogu opatřil.
Výrobci cigaret jsou zločinci, kteří jsou schopni jako jiní
prodejci omamných látek různými úskočnými fígly zatahovat
do osidel závislosti stále nové adepty kouření.
Dnes již nemůže žádný rozumný člověk podporovat kouření -
drogovou závislost.
Kouření je svinstvo, které je dobře , co nejdříve vymýtit
na celém světě.Kouřit už dnes může pouze závislý hlupák,
který si kazí zdraví a ještě se svojí závislostí obtěžuje
ostatní.
Zákazy kouření jsou velice správné.
Kdo chce drogovat nikotin, ať si dává pravidelně svojí dávku,
ale nemůže tak činit,když svým návykem obtěžuje ostatní.
Svoboda nikotinového narkomana není ohrožena.
Drogovat může, ale pouze tam, kde svojí drogou neohrožuje
zdraví ostatních , na kouření nezávislých!!!

124168

28.12.2006 9:55

To je ta nova doba

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Driv to resili lidi domluvou. Neexistuje neco jako slusnej nebo neslusnej kurak, jsou jenom slusni a neslusni lide. A kdyz nekurak slusne pozadal slusneho kuraka aby mu nekouril pod nos(v mnoha situacich to ti slusni delaji automaticky), tak se vzdycky nejak dohodli. Ale dnes se kazdej kaspar hned ohani zakony a policii a to by mu clovek dal nejradsi par facek. Proste lidi sou hovada. Me se stalo taky, ze sem si na nadrazi zapalil bokem od lidi, kourili sme tam asi ctyri, zakon nezakon(je od toho, aby se porusoval), a prisel mi tam prudit dedek, ze se to nesmi atd., hned mi zacal tykat, tak sem mu taky potykal at si na me zavola policajty a jinak at de do prdele, pritom sem jeho smerem vubec nekouril a na perone bylo tolik mista, ze si mohl stoupnout kamkoliv a ne mezi nas hajzly kuracky. Proste misto aby drzel zobak a staral se o svy, tak si hned musel hrat na policajty. A podobnych ocasu clovek potka spoustu.
Jak tady nekdo psal o vlaku kosek nade mnou... Me dokaze opravdu nasrat, kdyz se mi do kurackeho kupe nacpe stara babka a zacne me buzerovat at nekourim. Jestli se to tem lidem nelibi, at tahnou jinam, krome pendolina neni nikde povinna mistenka, muzou si sedet klidne kde chcou. Nebo at aspon proboha slusne pozadaji a ne ze si hned zacnou otvirat hubu, jak uz se mi to nekolikrat sralo, to clovek fakt nema spetku chuti jim vyhovet. Ale to je prave to cim sem zacal, kdyz se potkaji dva slusni lide, tak se vzdycky nejak dohodnou, ale jak clovek natrefi na magora, tak je vcelku jedno jesli kouri nebo ne...

124181

28.12.2006 14:21

Pochopení k článku

renca 212.?.?.?

Troufám si říct, že článek není o tom, jestli je kouření správné nebo není, ale demagogii, propagandě, způsobu utváření názoru mas, vlivu médií na názory lidí apod. Autora chválím a ráda se na film podívám, ačkoliv nemá gender-zastoupení. [smích] Renča

124193

28.12.2006 17:48

Fajcenie je debilita

NoFear 85.?.?.?

Samozrejme som proti akemukolvek nasilnemu zakazovaniu fajcenia.

Sam som fajcil 10 rokov jak lokomotiva a viem ze fajcenie je prejavom vnutornej slabosti a nie "individuality" ako tu Mr.Stwora naznacuje.

Ci skutocne je prejavom "individuality" zavislost na cigaretach?

124195

28.12.2006 18:51

RE: Fajcenie je debilita

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?

Reakce na 124195

Jasně, že kouření je droga a jeho potřeba je projevem závislosti. Ale tady bych byl opatrnější s těmi slovíčky. Závislost = vnitřní slabost? Ano i ne. Nepochybuji o tom, že lidé se silnou vůli dokážou odolat vícero pokušení než lidé s vůlí normální a slabou. Je to otázka vnitřní kázně. V případě kouření bych ještě přidal potřebu motivace. K tomu, abych přestal, musím mít vnitřní důvod. Motivaci. Pak se dá i ta vůle využít. Ale nač je jednomu vůle, když není vnitřně přesvědčen, že to opravdu chce?

Sám jsem nekouřil deset let. Začal jsem znovu spíše z trucu, když vláda a zákonodárci začali perzekuovat kuřáky. Na mě měly ty trapné protikuřácké reklamy a statistiky přesně opačný účinek, než jaký se oficiálně čekalo. Vzhledem k tomu, že jsem v té době zrovna studoval knížku Who Stole Feminism? (Kdo ukradl feminismus?) od Christiny Sommersové, měl jsem ještě v živé paměti, jakým způsobem využívají feministky a sufražetky statistická čísla k prosazování svých mocenských zájmů. [vyplazený jazyk] Došlo mi, že v případě kuřáků se zřejmě používá podobná metoda.

Mimochodem do dneška jsem přesvědčen, že široce publikovaný počet 520 tisíc mrtvých v USA ročně následkem kouření zahrnuje každé úmrtí na selhání jakýchkoliv orgánů, pokud dotyčný kouřil. Je to totiž neprokazatelné. Přičemž je typické, že se pro statistické čísla proti kuřákům nikdy nepřikládá význam dalším faktorům ovlivňujícím délku života, jako např. celkový životní styl, deprese apod.

124196

28.12.2006 22:06

Osobna zodpovednost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Vobec ste nespomenuli jednu z point filmu - osobnu zodpovednost - Nick ma o nej maly prejav na koncu...

+ Pozrite si toto (vyborne) video. Trochu off topic, ale hovori sa tam aj o fajceni, regulaciach a zodpovednosti:
http://www.mises.org/multimedia/block/Block-OurStory-11-01-2006.wmv

124204

29.12.2006 17:18

fajcit so zacal

stein55 84.?.?.?

az v zakladnej prezencnej vojenskej sluzbe; vyber kuriva bol v tom case dost omedzeny zoldom.

v emigracii som presiel pomerne skoro na sulanie cigariet; s oblubou pouzivam javaanse jongens_tabak + filtre. pre mna je sulanie nieco, ako celebrovanie pripravy na fajcenie a nie jednoduchy grif do skatulky hotovych cigariet.

mala perlicka - ak som na navsteve a nie je to vitane, tak samozrejme, ze tam nefajcim. urcitu dobu sa to da zvladnut. raz som bol na stretnuti priateliek a priatelov a tak asi 2x za hodinu som odisiel hulit na balkon.

asi po tretej cigarete sa hostitelka pomerne rozhorcene na mna obratila, ze ako si to predstavujem stale prerusovat mojim odchodom na balkon vynikajucu debatu! vraj vsetci musia na mna cakat.

tak som navrhol, aby sme tu debatu preniesli na balkon; tak sa aj stalo [smích]

nech sa paci -> fajčenie zabíja
http://www.antimult.ru/antimults/antitoons/001smokekills/view.htm

stein55

124242

30.12.2006 0:20

Koureni nas nezabiji - nase zlocinecke vlady ano!

Outofjacket 124.?.?.?

Velmi zajimava diskuze na konci roku - v kazdem prispevku se da najit neco zajimaveho "pro" i "proti", nevadi az jak moc je ktery nazor zavadejici nebo pomyleny...diskuze se toci a relativne slusne a bez velkych urazek.
Nas profesor statistiky rikaval, ze statistika je nejhorsi prodejna devka jakou si lze predstavit. Mel pravdu - obzvlaste v rukou zlocinnych vlad - pasaku te devky - se se statistikou daji delat divy. Hodne lidi se rado necha ohromit cisly - zejmena kdyz jejich zdrojem je nejaka vysoce postavena (pro)vladni instituce.
Doporucuji pozornosti ctenaru clanek meho oblibeneho autora na jeho webu - jmenoval se Joe Vialls a bohuzel jiz zemrel. Mnohe jeho nazory a postrehy jsou stejne tak zatracovany jako blaboly konspiracniho teoretika, jako i obdivovany pro jeho mimoradnou odvahu s niz se poustel do boje s chobotnici NWO.
Na tema koureni napsal ve svem clanku - viz link, mimo jine toto[pláč]http://www.vialls.com/transpositions/smoking.html)
Before being banned by Russia, Britain and America, a total of 711 atmospheric nuclear tests were conducted, thereby creating 711,000 kilograms of deadly microscopic radioactive particles, to which must be added the original 4,200 kilograms from the weapons themselves, for a gross though very conservative total of 715,200 kilograms. There are more than a million lethal doses per kilogram, meaning that your governments have contaminated your atmosphere with more than 715,000,000,000 [715 Billion] such doses, enough to cause lung or skin cancer 117 times in every man, woman and child on earth.
Before you ask, no, the radioactive particles do not just “fade away”, at least not in your lifetime or that of your children and grandchildren. With a half-life of 50,000 years or longer, these countless trillions of deadly government-manufactured radioactive particles are essentially with you forever.
[Predtim, nez byly atmosfericke nuklearni testy zakazany Ruskem, Britanii a Amerikou, 711 jich bylo uskutecneno, cimz bylo vytvoreno 711,000 kg smrtelnych mikroskopickych radioaktivnich castic, k nimz musi byt pripocteno 4,200 kg ze zbrani samotnych, pro hruby, avsak konzervativni odhad 715,200 kg celkem. Jeden kilogram obsahuje vice nez milion smrtelnych davek, coz znamena, ze vase vlady zamorily atmosferu vice nez 715 miliardami takovych davek, coz je dost k tomu, aby byla vyvolana rakovina plic nebo kuze 117x v kazdem muzi, zene a diteti na zemi. Jeste nez se zeptate, ne, ty radioaktivni castice se neztrati, prinejmensim ne behem zivota vaseho a vasich deti a vnuku. S polocasem rozpadu 50,000 let nebo vice, tyto bezpocetne triliony smrtelnych vladami vyrobenych radioaktivnich castic zustanou s vami v podstate navzdy.]

Stoji to za precteni - a hluboke zamysleni!

Outofjacket [naštvaný] [pláč]

124264

30.12.2006 16:23

RE: Koureni nas nezabiji - nase zlocinecke vlady ano!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124264

Ja vim. Uz nikdy od te doby co to vim nedycham zhluboka s takovym pozitkem i v lese, jako pred tim. [pláč] [pláč] [smích] Neda se s tim nic delat. Druha cast ostri tohodle mece je, ze se muselo prestat s nuklearnimi testy. To vite dychat musi pan i kman. [smích]

124304

1.1.2007 11:42

K tomu je jeden vtip

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

"Je blbost, ze koureni skodi zdravi. Znal sem dva bratry. Jeden kouril a dozil se vysokeho veku a druhej nekouril a zemrel kdyz mu byl jeden rok." [chechtot] [mrknutí jedním okem]

124430

5.1.2007 15:52

Zde je zajímavý článek o kouření

citlivka 82.?.?.?

Kouření tabáku "vynalezli" američtí domorodci, kteří vypozorovali jeho léčivé účinky. V čem spočívají?
Odkašlávání čistí plíce od hlenu obsahujícího zachycené prachové částice (i ty z radioaktivního spadu!), jichž se tělo jinak nemůže zbavit. Nekuřáci odkašlávají zřídka. (Tím ovšem nemám na mysli tzv. "suchý kašel", který signalizuje nebezpečné onemocnění plic.)
Při kouření pravého tabáku vzniká kyselina nikotinová (nicotinic acid), což je základní surovina niacinu, tedy B3, který si tělo neumí samo vyrobit, ale jenž je nezbytným koenzymem sloužícím při buněčném metabolizmu (tvorba energie), obnovování epitelu apod. Vlivem kouření produkují játra a pankreas specifické enzymy sloužící obecné ochraně těla, nejen plic. Kuřáci jsou prokazatelně méně nemocní a pokud onemocní, nebo se zraní, vyléčí se rychleji než nekuřáci. Jsou známy případy lidí, kteří s za nepřetržitého kouření sami vyléčili z rakoviny plic, a naproti tomu spoustu lidí, kteří pro zdraví přestali kouřit, za pár let složila rakovina, i když ne vždy plic. Vtip je v tom, že jakákoli rakovina může vzniknout jen tehdy, když játra a pankreas přestanou vyrábět zmíněné důležité enzymy - jejichž aktivita je na druhou stranu závislá na specifickém pH organizmu.

124876

Příspěvků: 51

27.12. 05:39  navyk
27.12. 12:48 trodas  RE: navyk
27.12. 06:38 zmrzlik  Kouření a fanatici
27.12. 11:13 Mr. Idiot  RE: Kouření a fanatici
28.12. 03:36 Průchozí  RE: Kouření a fanatici
30.12. 10:38 Pontifex  RE: Kouření a fanatici
27.12. 12:25 Spec8472  Zakazeme vsechno
28.12. 07:20 Mr. Idiot  RE: Zakazeme vsechno
28.12. 19:58 trodas  RE: Zakazeme vsechno
27.12. 13:02 trodas  RE: Kouření a fanatici
27.12. 15:04 Slobodan Tobogan  RE: Kouření a fanatici
27.12. 10:57 V. Sodek  Děkujeme, že nečerníte.
27.12. 18:50 Petr Zasmazka  RE: Děkujeme, že nečerníte.
28.12. 19:40 V. Sodek  RE: Děkujeme, že nečerníte.
27.12. 12:24 trodas  Oprava - zbrane se ve filmu vyskytuji.
27.12. 14:56 Vladimír Stwora  RE: Oprava - zbrane se ve filmu vyskytuji.
27.12. 12:58 svoboda  Já to nechápu
27.12. 15:59 Vladimír Stwora  RE: Já to nechápu
27.12. 18:07 Mudra  Pane Stwora...
27.12. 18:25 Vladimír Stwora  RE: Pane Stwora...
28.12. 03:33 Průchozí  RE: Pane Stwora...
28.12. 19:52 trodas  Davalo by to smysl...
28.12. 22:27 Průchozí  RE: Davalo by to smysl...
29.12. 11:07 Jiří Koubek  RE: Davalo by to smysl...
29.12. 16:09  RE: Davalo by to smysl...
29.12. 19:38 Jiří Koubek  RE: Davalo by to smysl...
29.12. 20:21 Nápověda  RE: Davalo by to smysl...
30.12. 04:27 Průchozí  RE: Davalo by to smysl...
30.12. 14:05 djb  RE: Davalo by to smysl...
28.12. 20:22 djb  RE: Pane Stwora...
27.12. 18:46 Petr Zasmazka  RE: Já to nechápu
27.12. 20:51 Jadawin  RE: Já to nechápu
28.12. 13:03 svoboda  RE: Já to nechápu
30.12. 10:58 Pontifex  RE: Já to nechápu
27.12. 18:52 jsika  Jen na obranu 'extremistu'!
27.12. 20:12 m_ilan  RE: Jen na obranu 'extremistu'!
27.12. 22:16 m-maverix  hmm
27.12. 23:43 Tomáš Krček  ...Já to nechápu...reakce na 124140
27.12. 23:48  Co mě jako kuřákovi vadí nejvíc
28.12. 00:25 one  cigarety
28.12. 02:15 Nápověda  Celý problém je v závislosti !
28.12. 09:55 Pavel -Čert- Němec  To je ta nova doba
28.12. 14:21 renca  Pochopení k článku
28.12. 17:48 NoFear  Fajcenie je debilita
28.12. 18:51 Vladimír Stwora  RE: Fajcenie je debilita
28.12. 22:06  Osobna zodpovednost
29.12. 17:18 stein55  fajcit so zacal
30.12. 00:20 Outofjacket  Koureni nas nezabiji - nase zlocinecke vlady ano!
30.12. 16:23 Rene Bartosek  RE: Koureni nas nezabiji - nase zlocinecke vlady ano!
01.01. 11:42 Pavel -Čert- Němec  K tomu je jeden vtip
05.01. 15:52 citlivka  Zde je zajímavý článek o kouření

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 1

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 1

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,93 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,21 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 642,06 Kč
1 unce stříbra
508,58 Kč
Bitcoin
374 951,67 Kč

Poslední aktualizace: 27.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 244