Diskuze k článku

Jako za bolševika...

Příspěvků 106

23.11.2006 2:50

Hmm

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ti co podepisovali americkou konstituci by museli zaplakat nebo vzit do ruky pusku. [pláč]

122054

23.11.2006 2:52

důvod mi příjde jasný

J.P. 89.?.?.?

Až spadne USA do hlubších problémů, začnou někteří obyvatelé přemýšlet o tom, že by mohli z toho pekla odcestovat.
No a aby alespoň někdo zůstal a vydělával FEDu na úroky z dluhů, tak z poddaných udělaj ještě vězně vlastní "svobodné" země.
Bohatých se to zase nebude týkat, ty si svoji svobodu zaplatí, nebo se vykroutí jinak a zmizí. Na práci jim tam zůstanou chudáci.
Ostatně vězení v USA už teď mají dost.

122055

23.11.2006 7:26

RE: důvod mi příjde jasný

Nikl 24.?.?.?

Reakce na 122055

Obcane USA maji moznost se odstehovat do Kanady. Ovsem co by delali v iglu, ze ano? [chechtot]

122068

23.11.2006 23:50

RE: důvod mi příjde jasný

Datel 206.?.?.?

Reakce na 122068

Pravdepodobne mrznul . Ostatni by bydleli v baracich.

122129

24.11.2006 1:05

RE: důvod mi příjde jasný

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 122068

Pokavad jsi jen trochu zemepisu znaly,tak zajiste vis,ze mnohem vetsi holomraz panuje kuprikladu v Minnesote a North Dakote nez mnoha zalidnenych castech Kanady.
Americani nejsou nejnaruzivejsti cestovatele a to si myslim muze kazdy potvrdit,kdo tuto zemi jen trochu zna.No a potom kdyz nahodou ti nafoukani frajeri v teplakach,basebalovych cepicich a keckach pricestuji do Montrealu,Ottawy nebo Toronta tak jsou celi vykuleni.Najednou zjisti,ze mnohem civilizovanejsi a bezpecnejsi svet existuje i mimo uzemi USA.
Typicke samozrejmne od Americana je take to,ze pote co mu polozite otazku odkud pochazi,tak vam skoro vzdy odpovi asi takto. "Jsem z Ohio a nezapomene dodat United States .To mne vzdycky dost dozere,jako by jsme mi lide v Canade byli zcela zdegenerovani a netusili,ze Ohio nebo Michigan jsou v United States.No a pak se vas Amik na oplatku zase opta po Burger King nebo Mcdonald restauraci az vam zacne byt toho cloveka lito.Takovych jedincu z USA je premnoho a jsou totalnim produktem masove propagandy v americkych mediich.Nekdy mi pripada,ze moderni Amerika je postizena zcela shodnym syndromem jako kdysi [a pravdepodobne to plati i jeste dnes] obcane USSR,kteri verili,ze jsou nositeli nadlidskych schopnosti a ozaruji zbytek sveta super inteligenci.Vzdyt preci poslali jejich soudruha jako prvniho cloveka do vesmiru,vzdyt preci jsou nejvetsi zemi sveta ano a superhuman superlativy byli Soveti zasypavani proste denne.
Obdobne je tomu jiz delsi dobu i v dalsi velike zemi ,ktera se cela hluboce prohyba [skoro pod tou gigantickou vahou nabubrelosti uz i praska].

122131

24.11.2006 5:05

RE: důvod mi příjde jasný

Nikl 24.?.?.?

Reakce na 122131

Tak ty si myslis, ze v Kanade je mensi mraz nez v USA? Ja jsem delal pred 15 lety na severu Alberty a i na severu British Columbia. Je uplne normalni, kdyz je tam v zime -45 stupnu a to domorodci rikaji, ze je "teploucko" [smích] (Kdyz plivnes, tak ti zmrzne slina u huby).
Ja vim, rikas si, tam ale nikdo nebydli. To vis ze tam lidi bydlej(ne jenom Yetti). Napriklad takove Ford McMurray uz je ted docela velke, diky olejovym loziscim. Je tam sice kruta zima, ale lidi tam ziji, protoze si tam dobre vydelaji.
Mikin, ktery bydli na Yukonu(alespon tedy myslim), by ti o tom mohl vypravet.

122155

25.11.2006 4:33

RE: důvod mi příjde jasný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 122155

Clovece mily,ja jsem nepsal,ze je v Kanade mensi zima nez v USA,ale specificky jsem se zminil o "mnoha zalidnenych oblastech" a tim myslim kuprikladuToronto,Windsor.St.John nebo Vancouver.Tak si precti pozorne muj prispevek nez mi tady budes davat rady deda Vseveda.Ja v Kanade ziju uz skoro ctvrt stoleti a dost dobre vim jake panuje pocasi na severoamerickem kontinentu.

122227

25.11.2006 8:20

RE: důvod mi příjde jasný

Nikl 24.?.?.?

Reakce na 122227

No jo no, Belvedere, tak se na me nezlob.
Mel jsem dneska po praci zizen, tak jsem si dal nejaky to pivo a pak se vidi "dvojmo" [smích]

122233

23.11.2006 16:12

RE: důvod mi příjde jasný

tempus 88.?.?.?

Reakce na 122055

Zde je si treba uvedomit ze ostnata zed budovana proti emigraci z mexika do USA samozrejme funguje i pro lidi pripadne "cestujici" opacnym smerem a zde asi bude i pravy duvod proc se buduje.

122091

29.11.2006 16:19

jo

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 122055

myslim, ze nas bude vice tech, kteri premyslime kdy to tu zabalime!!! [cool] [chechtot] [velký smích]

122502

23.11.2006 6:09

krokodyli slzy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Damy a hlavne panove, nejaci ti souzi,prolevate zde krokodyli slzy nad postavenim te "zubozene" ameriky.No je to zde uplne vezeni. Predstavte si! Jedna ctvrtina jednoho procenta je na listine zakazu leteckeho cestovani. Jsem si jist, ze moslemu je zde hezkych par milionu. A vetsina z nich na te listine neni. Ti na te listine jsou necim znami autoritam. Nebudou to jenom moslemove, ale jini posuci tez. Americka verejnost si to vynutila. Americke obyvatelstvo se opravnene obava letat s posukama. Jakehokoliv vyznani.
Nejvice mne prekvapuje, jak se vy vsichni, co zde nezijete starate o to, aby americka konstituce nebyla narusena. Konstituce neni mrtvy dokument. Muze byt amendovana po urcitem procesu kdykoliv. Byla napsana za ucelem ochrany vetsiny obyvatelstva. Vetsiny. Na to davam duraz. Kdyz vetsina si to vynuti, tak bude pozmenena.
Nevim, kam stale na ty negativni informace chodite. Porad zde ctu, jak amerika je tesne pred zhroucenim, jak nefunguje to, nebo ono. Pri tom se sem hrnou doslova miliony lidi z celeho sveta, kteri spravne usoudili, ze v te "zmirajici" americe maji moznost prozit sve zivoty na vyssi urovni, nez v jejich materske zemi. Jsem zde jiz 38 let a kdybych veril v Allaha, tak budu 5 x denne dekovat, ze jsem CR, vlastne tehdejsi CSSR opustil.

122063

23.11.2006 15:41

RE: krokodyli slzy

Filantrop 80.?.?.?

Reakce na 122063

Tak vězte, že u moci jsou tady stále bolševici. S tím ovšem, že přišli na to, že v kapitalistickém zřízení se dá nakrást daleko víc. Tržní kaptalismus = volný trh = větší tok peněz = větší zisk pro loupežné, barbarské kmeny.
Tyto kmeny zde mají silný mandát ([smích]) k rozhodování ve věcech, kde se dá přijít k penězům (politika, průmysl, bankovnictví, nemovitosti, zdravotnictví, automotive i drogy!).

Už od doby, co si naše území "osvobodila" rudá armáda.

122089

23.11.2006 15:42

RE: krokodyli slzy

rickover 86.?.?.?

Reakce na 122063

(Zrušeno. Urážíte diskutující)

122090

23.11.2006 17:53

U příležitosti uveřejnění článku

Arkan 69.?.?.?

Reakce na 122090

"Jako za bolševika" bych vážené čtenáře Zvědavce chtěl upozornit na jedno velmi významné výročí. Před 110 lety se totiž narodil náš milovaný první dělnický prezident soudruh Klement Gottwald. A to by mělo být pro mnohé statečné komunisty, kteří tak neohroženě přispívají do Zvědavce, pohnutkou k uctění památky jednoho z nejvýznamnějších postav ČSR soudruha Klementa Gottwalda.

Náš nynější předseda KSČMČSSD soudruh Vojtěch Filip je, bohužel, pracovně zaneprázdněn a nemůže se osobně zúčastnit čtvrtečních oslav u hrobu Klementa Gottwalda na Olšanských hřbitovech, ale budou tam i jiní soudruzi a soudružky, např. soudružka Marta Semelová a i místopředseda KSČMČSSD soudruh Václav Exner. (Soudruh Exner není už ten úplně správný soudruh, on nám to hodně prosral uzavřením prodejních a nákupních smluv, ale pevně věřím, že po zasloužené stranické výtce se polepší. Naše strana už své věrné syny nepopravuje, resp. ještě ne).

Jak už řekl soudruh Filip, "...soudruh Gottwald se choval v 30.letech a kolem války jako demokrat v souladu s ústavou a jeho pozdější chování (popravy později amnestovaných čestných soudruhů např. Rudolfa Slánského a jeho trockisticko-sionistickou skupinu) nemůžeme považovat jako chování zločince. To bychom, jak opět správně řekl soudruh Vojtěch Filip,"... museli posuzovat a jako zločince označit i řadu současných politiků, např. soudruha Bushe, Blaira a jiné soudruhy...". O tom tady na Zvědavci často hovoří zasloužení soudruzi Trodas, Bartošek, Karel z Čech, Sodek a i jiní soudruzi.

Proto si připomeňte tohoto velikána v dějinách Československa, jehož zenitem byl Košický vládní program a zapomeňte na zavražděné - Miladu Horákovou, Záviše Kalandru či Rudolfa Slánského. Budiž hluboká čest a sláva památce věrného syna Československa.

In nomine Patris, Filii et Spiritus Sancti. Amen.
Mi she beirach avoteinu. M' kor hab' racha l' imoteinu.
Mi she beirach imoteinu. M'kor hab¨racha l'avoteinu.
r'fuah sh'leima. (Birkat Kohanim).

Tak jsem zvědav, zda mi cenzura pustí. [chechtot]

122101

23.11.2006 22:22

RE: U příležitosti uveřejnění článku

google 84.?.?.?

Reakce na 122101

arkan, pekne od vas, ze ste si ako byvaly clen KSC (alebo este aj sucasny?) spomenul na byvaleho вождя чехословацкoй революции.

122121

23.11.2006 23:28

RE: U příležitosti uveřejnění článku

datel 206.?.?.?

Reakce na 122121

Arkan a vzpominate take figurky Kdyz bych chtel vzpomenout ,tak ty kteri vladli.

122126

24.11.2006 3:19

RE: U příležitosti uveřejnění článku

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122101

Zdravim stary brachu, jak vidim podaril se vam dalsi maly krucek doprava. Je tam vubec od vas napravo jeste neco. Mnoo, pokud se nalevo vyskytuje cely vesmir. Tak proc se tak blbe ptam, ze ano? V kazdem pripade omezit svobodu pohybu jednotlivce pres utajeny seznam, kdy "stastlivci" ani netusi, ze ma to potencionalni stesti. Zrejme nejaka nova metoda budovani demokratury, kupodivu ja si hru na to, kdo mel a nemel "cestovni pasek" ci jinou magickou bumazku pamatuju i z vychodniho bloku. Copak pamet uz neni, co byvala stary brachu? [velký smích] [velký smích]

122148

24.11.2006 15:38

RE: U příležitosti uveřejnění článku

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 122101

Vážený pane Arkan,
levicové hnutí v Československu má velice dlouhou tradici a také
KSČ k takovému politickému vývoji patřila.Naskýtá se však otázka, kdo byl strůjcem a zakladatelem "stalinských" trendů
v KSČ.Celá předválečná umělecká avantgarda buď přímo prošla,nebo byla sympatizující s levým hnutím.
Na událostech roku 1948 se přímo jako geneze podepsali události
roku 1938, kdy došlo ke zradě západních dohodových mocností
a tehdejší ČSR bylo hanebně prodáno Hitlerovi a předloženo na stříbrném podnose s veškerým zbrojním průmyslem a potenciálem.
Potom následovalo 6 let okupace a bohužel osvobození ČSR
v převážné míře Rudou armádou a hlavně začlenění Jaltskou
dohodou ČSR, do sféry vlivu tehdejšího SSSR.
Ve volbách v roce 1946 se stala KSČ v českých zemích s velkou
převahou nejsilnější politickou stranou.Únor 1948 byl již pouze
jakýmsi průsečíkem, všech předcházejících událostí.
KSČ se chopila moci a neuměla vládnout a proto se začala uchylovat k násilí.Násilí vygradovalo ke stalinskému pojetí
politického zápasu,kdy byl nakonec popraven i generální
tajemník KSČ, Rudolf Slánský.Je otázkou ,za co.
Zda to byl člověk, který odmítal stalinismus a chtěl pro lidi
opravdu něco lepšího, nebo to byl sionistický "zrádce" myšlenky socialismu, tak jak ho vykreslil soudobý tisk.
Z naučených vět z procesu se dnes již těžko něco dozvíme.
Jenom poznamenám, že revoluce požírá svoje děti, protože hlavně
Slánský a další popravení,byli právě ti, přední iniciátoři "puče" Února 1948!
Syfilitik a kořala Gottwald byla figura, kterým bylo po roce
1946 již jen dovedně manipulováno a nitky vedly do Moskvy.
Každé ministerstvo mělo sovětské poradce, takže jaká vláda
a úloha KSČ.Potom následovalo několik reforem, jedna horší než druhá. Nakonec i rok 1968 byl vyprovokován ze SSSR - prosím
přečíst knihu "Špion vypovídá" od Josefa Frolíka, důstojníka STB,
který uprchl i z archivem na západ a kde je popsáno, jak byl
tehdejší prezident Novotný a jeho lidi na sklonku roku 1967
"odstraněni", protože zde chtěl mít SSSR rakety.
Trochu se jim rok 1968 s Dubčekem nepovedl, tak jak chtěli,ale raketky zde měli, i z jadernými hlavicemi.
Politický vývoj po roce 1970 nemá cenu komentovat, protože šlo
o uchopení moci v okupovaném státě, kde se děje vše ve prospěch
okupační mocnosti.A je velice zajímavé, že ze skončením časové
platnosti Jaltské dohody, došlo k "Sametové revoluci".
Nevím, jak ke komu byla sametová a zda šlo o revoluci.
Výklady se různí a lidé u moci zůstávají.
Přidám zde citát:
Humanistou nelze být jen tehdy, když se to hodí, a z historie nelze vybírat pouze události, které mají sloužit k vykreslení účelového obrazu. V českých podmínkách známe dva druhy antikomunistů: původní a konjunkturální. A právě ti druzí, aby odpoutali pozornost od vlastní minulosti, d...Kráceno (Editor)

122182

24.11.2006 15:40

RE: U příležitosti uveřejnění článku

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 122101

Pokračování-
Výklady se různí a lidé u moci zůstávají.
Přidám zde citát:
Humanistou nelze být jen tehdy, když se to hodí, a z historie nelze vybírat pouze události, které mají sloužit k vykreslení účelového obrazu. V českých podmínkách známe dva druhy antikomunistů: původní a konjunkturální. A právě ti druzí, aby odpoutali pozornost od vlastní minulosti, dnes křičí nejhlasitěji. Ve skutečnosti jde o obyčejné pokrytce a politické hochštaplery, kteří nám o morálce kázat nemohou.

122183

24.11.2006 18:28

RE: U příležitosti uveřejnění článku

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122183

Pockejte mohl by jste to upresnit. Jaltska dohoda mela nejaky casove omezeny ramec!? To by me opravdu zajimalo.

122201

25.11.2006 16:47

RE: U příležitosti uveřejnění článku

leo69 89.?.?.?

Reakce na 122183

Pár let (nevzpomínám si přesně) po listopadu 89, jsem četl v časopisu Reflex takovou reportáž, nebo možná úvahu a tom, že Gotwald byl odstraněn a místo něho nasazen dvojník z Moskvy. Choval se prý podle blízkých osob podstatně jinak. Byl prý podle toho článku "vyměněn" z důvodu, že nějak silněji začal sympatizovat se socialisty a tak by mohl být směr nastolený ke komunismu ohrožen... Celkem by do toho zapadalo i to, že zemřel pár měsíců po smrti Stalina. Slyšeli jte někdo něco o téhle možnosti? m [smích]

122243

25.11.2006 18:06

RE: U příležitosti uveřejnění článku

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 122243

Ale vyměňovat Gottwalda ani nebylo potřeba.I když revoluční doba si žádá revoluční činy, takže ani takovou "kokotinu" nelze vyloučit.
Již od roku 1946 v ČSR byl významný vliv Moskvy znát a hlavně
měla NKVD na všech rozhodujících postech svoje lidi, kteří
pracovali skrytě.Tento vliv se změnil po roce 1948 na nepokryté
rozhodování prostřednictvím tzv. "sovětských poradců", kteří seděli na každém ministerstvu a na vládě a bez jejichž požehnání se dotyčný soudruh ministr ani neupšoukl.
Leckde byli poradci až do roku 1956 - 58.
Když nastoupil Chruščev situace se měnila , ale zásadní vliv
na politiku a ekonomiku ČSR , si Moskva ponechala i nadále.
Teprve kolem roku 1963 až 64 se dá říci, že si ČSR začala
dělat trochu něco vlastního.
Je zajímavé, že mnoho historiků se shoduje na tvrzení
o období let 1963 až 1967, které měli patřit k nejlepším
rokům poválečného vývoje ČSR.
To se Moskvě příliš nelíbilo, v Moskvě nastoupil Brežněv
a v ČSR byl vyvolán rok 1968, protože tehdejší SSSR
potřeboval být přítomen vojensky v ČSR.
Další vývoj je znám a potom přišel "plyšák" a o jeho
koncích lze pouze spekulovat.
Doba se mění, přicházejí nový lidé, ale politická svinstva
se "pečou" pořád stejně.
Již se sice nevěší, ale mrtvol máme také dost.
Třeba Mrázek a mnoho dalších.
Říkáme, že máme domokracii, ale ryjem držkou v zemi,
jak zpíval nebožtík Karel Kryl.
Máme se lépe,je i lepší žvanec.Nevím,zda je to všechno
a zdali o něj také nemůžeme přijít.

122247

24.11.2006 1:11

RE: krokodyli slzy

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 122090

Rad bych se vas zeptal Rickover 86 do jake kategorie se radite vy?Velice rychle a nemilosrdne jste zdegradoval cleny Zvedavce na tu nejhorsi sebranku.Vy musite clovece mit nad hlavou svatozar.Jste anarchistou,liberalem,socialistou a nebo byvaly METALHEAD co jeste porad hodne kouri?

122132

25.11.2006 0:39

RE: krokodyli slzy

Nikl 24.?.?.?

Reakce na 122090

Vyborny prispevek. Palec nahoru tady neni, ale tobe ho davam. [smích]

122221

23.11.2006 17:40

RE: krokodyli slzy

J. H. 85.?.?.?

Reakce na 122063

>Jsem zde jiz 38 let a kdybych veril v Allaha, tak budu 5 x denne
>dekovat, ze jsem CR, vlastne tehdejsi CSSR opustil.
My taky. Rozhodně nechybíte.

122099

23.11.2006 7:14

Mexicka hranica

svetlo 211.?.?.?

teraz zrejme bude viacerym jasne, ze mexicka hranica sa buduje
nie preto, aby mexicania nemohli dnu, ale preto, aby americania nemohli von. Kanadska hranica zrejme bude podobne osetrena, alebo Kanadska vlada zavedie rovnake zakony aspon pre americkcyh obcanov pri pokuse o odlet z Kanady.

Kto vie plavat, mohol by skusit doplavaty na Cubu, Fidel mu dovoli odletiet z Havany.

Ono to odleitanie zrejme tiez bude prd platne, CIA a Mossad si najdu svojich zakaznikov vsade

122067

23.11.2006 7:34

Mexico drz se...

SandWalker 87.?.?.?

Nevim jak dalece prejdou radky tohoto clanku do skutecne reality - to bych opravdu jiz ztratil veskere iluze o hrdem kdysi svobodnem narode US. Na strane druhe mi to pripada opravdu jako rizeny dil priprav na chvili kdy tezce zadluzeni lide hypotekami, pujckami atd. s nahlym stavem neschopnosti byt tyto zaporna cisla jen udrzovat, pri ztrate veskereho majetku - spadnou okamzite na On-line Black List ktery zamezi jejich utek z "roboty na panskem".

Nepreji rozhodne beznym Americanum nic dalsiho zleho a nedovolil bych si zadna posmesna prirovnani, ale presto se nemohu ubranit v ramci sloganu kdo chce kam..... pomerne usmevnemu obrazu mexicke domobrany jak ve starych pickupech jezdi kolem US hranice a hlida bezence - tentokrat opacnym smerem [mrknutí jedním okem]

122069

23.11.2006 11:22

RE: Mexico drz se...

nitramine 195.?.?.?

Reakce na 122069

preco je potom zoznam osob a zaroven aj dovod, preco sa na tom zozname ocitli tajny, ak by sa chceli len vyhnut splacaniu hypotek, poziciek ,atd. ??

122078

23.11.2006 8:31

Plot na hranici s Mexikem...

leo69 89.?.?.?

Docela dobře mi teď do toho všeho zapadá snaha Jiříka Křoví a spol. vybudovat plot (nebo spíše pořádnou zeď) v celé délce hranice s Mexikem. Není to plot proti vnikání nelegálních pracovních sil do USA, ale plot proti úniku občanů ze vnitř té nejsvobodnější demokracie na světě... m [smích]

122072

23.11.2006 9:24

RE: Plot na hranici s Mexikem...

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 122072

Docela dobře mi teď do toho všeho zapadá snaha Jiříka Křoví a spol. vybudovat plot (nebo spíše pořádnou zeď) v celé délce hranice s Mexikem.
Opravdu si myslíte, že je Bushevik takový troškař? [chechtot]
http://tinyurl.com/yglk3b

122075

23.11.2006 11:33

RE: Plot na hranici s Mexikem...

leo69 89.?.?.?

Reakce na 122075

No tak to je síla! On se chce normálně snad hermeticky utěsnit ze všech stran. Ten se musí něčeho sakra obávat... m [smích]

122079

23.11.2006 14:02

RE: Plot na hranici s Mexikem...

dharma 91.?.?.?

Reakce na 122079

myslim ze najvacsi strach moze mat zo svojho svedomia, ale pred tym sa neda ujst, to on nevie

122085

24.11.2006 0:17

Moc nadšeně nevypadal,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 122075

když to podškrábl (inu levná pracovní síla je pro zahnívající imperialisty potřeba a mestice má i v přízni). A reakce Mexikánů jsou také pozoruhodné, zřejmě v politicky korektní zemi je tmavší odstín pokožky v přímé úměře s oražeností...Ostatně ten plot bude jen asi na 1/3 hranice http://video.msn.com/v/us/msnbc.htm??g=e0082978-aa...

122130

23.11.2006 18:35

RE: Plot na hranici s Mexikem...

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 122072

Tak trochu o te zdi. Zamyslete se nad tim, kolik by takova zed asi stala. A prave to je velice lakave pro ty, kteri by dostali kontrakty na to postaveni. Co se tyce cestovani tam i zpatky, do Mexika, ok ktereho bydlim asi dvacet minut autem si mohu zajit kdykoliv se mi zachce. Musim jen ukazat legalni dokument na ceste zpatky.
Minuly mesic jsem skoro ztravil cely v Praze a take jsem nemel zadne potize pri cestovani ani tam ani zpatky. Takze to asi tak horke nebude.
Jen na okraj bych se chtel zminit o Ceskych televiznich programech, ktere jsou schopny me uspat v peti minutach. Pojistovna stesti na kterou jsem byl opravdu zvedavy je k nekoukani.
Dalsi zajimava vec je to, jak asi po 14 dnech v Cechach se zacne v cloveku obnovovat pocit "nemoznosti" ktery ztratil pobytem na Zapade. Je to jako by byl clovek transportovan do osady scarabeu kteri diskutuji sve bohatsvi. Jist v jejich ocich je to ohromne a nemuzete se ubranit obdivu. Ale po navratu do sve reality a po strizlive inventure si clovek uvedomi, ze se vlastne hovorilo jen o kulickach z hoven.

122106

25.11.2006 22:54

RE: Plot na hranici s Mexikem...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122106

Tak trochu o té zdi.
Ty kontrakty na postavení plotu jsou druhořadá záležitost, Karle. Samozřejmě, že se někdo napakuje, ale tohle nebylo vůbec v plánu. Snad se shodnem na tom, že G.W.Bush byl nasazen do úřadu hlavy státu podvodem sionistů. Dvakrát zfalšované volby udělaly z jinak primitivního člověka dočasného pána světa a on se jim za to přece musí nějak odvděčit. Záležitost s děravou hranicí US-Mexiko měl na stole již od doby převzetí vlády od Clintona, který to řešil osobním uvolněním v orální kanceláři. Proč to však řešit, když je v plánu na rok 2010 vytvoření Severoamerického společenství (North American Union-Kanada,USA,Mexiko)a zavedení společné měny Amero. Vláda příliv
mexických pracantů do US nejen že neomezuje, ale podporuje.
Všechno podle plánu. Zničení střední pracující vrstvy a tímto vytvoření silné armády. Vláda dotuje nemocnice, kde Mexičané dostanou zdarma léčení, banky dávají půjčky na zakoupení domku, školy vyučují zdarma děti ilegálů a to vše povoluje zákon.
Řešení celé situace by snadno zvládl jeden jediný zákon a to vysoká pokuta za zaměstnávání ilegálů, ale to není podle plánu. Až na nátlak veřejnosti, kdy domobrana vzala hlídání hranice do svých rukou a tlačila vládu na zajištění financí, Bush se už nadále nemohl z toho vykroutit a po dlouhém nátlaku podepsal šek na výstavbu plotu. Jiná situace je na kanadsko-americké hranici, kde neexistuje příliv pracantů, jelikož tady v Kanadě žádní nejsou. Existuje však odliv dezertérů z US armády, kteří si uvědomili, kdo jsou ti praví teroristé a nemíní pro ně déle sloužit. Na to však plot nepotřebují. Kanaďané je vřele přivítají a poskytnou jim útulek. [velký smích]

122266

24.11.2006 4:19

RE: Plot na hranici s Mexikem...

Nikl 24.?.?.?

Reakce na 122072

Jeste take zalezi na tom, kdo tu zed bude stavet. Mozna ze USA najme levnou pracovni silu z Mexika.
Az se zed dostavi, tak jsem zvedav kde budou zit ti, kteri ji staveli. V Mexiku a nebo v USA? [oči v sloup]

122153

23.11.2006 13:30

ja sa len divim

dharma 91.?.?.?

ze to tam este ludia neobratili hore nohami...
ale na revoluciu su amici asi prilis zleniveny... radsej budu sediet pred telkou, pchat do hlavy hamburgre a slopat kokokakolu [bliji]

122081

23.11.2006 13:51

Jsou osvědčené metody

Karel z Čech 88.?.?.?

Docela se divím, proč to neokoni tak komplikují a připravují stresové situace nejen cestovatelům, ale i přepravcům. Jak chcete během 5 či 10 minut zajistit nové pasažery do letadla nebo na loď za osoby, kterým odcestování nebude dovoleno?
Komunisti přece již dávno vymysleli bezproblémový systém, který se osvědčil. Amík, který bude chtít vycestovat z USA, si na příslušném federálním úřadě předem opatří výjezdní doložku s omezenou platností a teprve s ní si půjde koupit nebo reservovat jízdenku. Bude-li chtít letět letadlem uvnitř USA,nebo cestovat z jednoho státu do druhého, tak si před zakoupením letenky či jízdenky od příslušného fed. úřadu obstará potřebnou bumážku - povolení k opuštění svého bydliště. Pojede-li autem bez bumážky a bude-li policií přistižen, tak bude odeslán na rekreaci na Guantanamo.
Takové vyzkoušené jednoduché řešení a bušík si neumí poradit. Putin by mu jistě mohl poslat nějaké poradce, kteří to z dřívější doby znají. [velký smích] [chechtot]

122084

23.11.2006 16:21

RE: Jsou osvědčené metody

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 122084

Ani jsem se nezasmál - mám tam totiž ve Státech dceru a než jsem se stihl zasmát, tak jsem naopak "blivně" posmutněl ! [bliji]

Nicméně, je to právě to, co tady již dost dlouho hlásám. V USA bude občanská válka, až "klekne" dolar a ekonomika se ukáže ne dosti silná a hlavně diverzifikovaná na uživení se "za svoje". Což teoreticky může bejt zítra, nebo taky za rok. Nu, uvidíme, jak a hlavně kdy se ta páně Stana dolaro-lavina rozjede.

Podle toho, jak mi "regma" loupe perníček v kloubech, to ale tipuju někdy na příští týden hnedle z pondělka. Druhá možnost ale je, že to signalizuje, že přes noc někdy z neděle na pondělí tady v Česku "lápne" metr mokrého sněhu a hnedle vzápětí do toho vlítne dědek Mrazík asi -25°C. Čímž se prokáže letitá pravda, že silničáři prostě a jednoduše nestíhají nikdy. [velký smích]

122093

23.11.2006 20:51

RE: Jsou osvědčené metody

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 122093

No sakra Petře Gejdoši, jděte s těmi temnými předpověďmi už někam. Předpovědi konce světa či pádu a zániku bušistánu snesu, ty mi nevadí, naopak. Ale předpovídat metr sněhu a -25°C už na příští týden - co je moc, to je moc.
Kdybyste nám tady předpověděl, že bude mírná a krátká zima, tak vás všichni budeme velebit, ale za katastrofické scénáře vám budeme nadávat.[smích]

Uch. Tak jste to ode mne slíznul z první ruky. Nejste žádný pořádný taktik. Každá cikánka ví, že předpovídat může pouze dobré věci, jinak jí lidi nebudou mít rádi a se svojí živností zkrachuje. Nepříjemné věci lze podávat pouze po troškách a ne imrvere a na plná ústa. Určitě víte, jak u Peršanů dopadali poslové špatných zpráv.

Ale vážněji vzato, když si člověk přečte diskuze k posledním několika článkům Zvědavce, tak musí konstatovat, že názor o nástávajícím brzkém konci bývalé demokracie v Americe je již všeobecný. Kromě několika provokatérů a osob s omezenějším přehledem, uvedený trend zde potvrzují všichni. Patrně davová panika již nastává. Známe to z praxe. Pokud někdo pustí zprávu, že jsou známky, že ta a ta banka v brzké době zkrachuje, tak před skutečným krachem ji už nikdo nemůže zachránit. Krach se dá pouze za vynaložení mimořádných prostředků a nákladů jen trochu oddálit.

Hospodářský i politický úpadek bušistánu není žádná šeptanda konspirativních blouznivců. Je zřetelně viditelný každému, kdo má oči k vidění. Jistě jen málokdo bude ochoten spojit osud svůj, své rodiny, svého podniku se státem odsouzeným k zániku. Po léta již ti informovanější američané své aktivity přesunují z bušistánu do oblastí světa, které blížícím se krachem budou postiženy méně. Spád událostí však nabývá na rychlosti a tak je docela dobře možné, že i při těch -25°C (které jako každoročně určitě přijdou) se všichni ještě pořádně zahřejeme.
Čím dřív to budeme mít za sebou, tím určitě líp.
(Zorba již určitě čistí lauf své vzduchovky.) [mrknutí jedním okem]

122113

23.11.2006 21:16

RE: Jsou osvědčené metody

leo69 89.?.?.?

Reakce na 122113

Když u jsme u těch katastrofických zpráv, tak pro odlehčení přidám také jednu z dopravy: podle všech možných i nemožných náznaků je již téměř jisté, že se v noci na některých úsecích silnic bude tvořit tma... [chechtot] [chechtot] m [smích]

Mám strýce a bratrance také v Americe a strýc už v době, kdy bylo jasné, že se k moci dostává Bush a spol. říkal, že to s dolarem bude od deseti k pěti a tak koupil starší usedlost zde v Čechách a většinu vydělaných peněz (v USD) vždy investuje do její opravy a zvelebení. Říká, že v případě potřeby by ji mohl pronajímat jako penzionek, nebo zase prodat, anebo se tam nastěhovat... Dříve jsem to tak jasně neviděl, ale teď se mi to zdá celkem prozíravé... Teď jde podle mě také ale o to, aby se mu podařilo při případném hermetickém uzavření USA vycestovat m [smích]

122117

23.11.2006 23:09

RE: Jsou osvědčené metody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 122117

Zdá se, že strýček má pod čepicí. Správně myslí na zadní kolečka. Jistě nepropase příležitost, aby z bušistánu mohl zavčas zmizet.

Když koupil nemovitost, tak musel mít české občanství. Takoví lidé jsou u nás vítáni.

Karel z Čech

122125

24.11.2006 1:15

RE: Jsou osvědčené metody

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 122093

Ve vasem pripade kolego urcite plati - kdo se smeje naposledy ten se smeje nejlip.
Amerika se urcite zitra nepolozi,ale je zadluzena az po krk [zhruba 10 trilionu$$$$] a to znamena,ze v momentu,kdy Cina,Japonsko etc. prestanou kupovat americke T bills,tak je matka Demokracie v hlubokem zadku.

122134

23.11.2006 18:51

Za bolsevika

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Lide kteri chteli za bolsevika cestovat museli nekolik mesicu pred vyjezdem zadat o vyjezdni dolozku. Cela ta procedura byla tak komplikovana, ze dolozku skoro nikdo nedostal. Americane o nic takoveho zadat nemusi a ani v bodoucnosti muset nebudou. To opatreni je jen k tomu, aby se do letadla nebo na lod nedostali teroriste. To srovnani s bolseviky je uplne nesmyslne a vy mate na hlave maslo panove.

122107

23.11.2006 19:40

RE: Za bolsevika

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 122107

>Americane o nic takoveho zadat nemusi a ani v bodoucnosti muset nebudou.

No, abyste nebyl překvapen. Myslím, že o koncentrácích a jiných specialitách bušounů jste ještě nedávno také neslyšel. Uvědomte si, že když může byt uvězněna osoba PODEZŘELÁ z terorismu, můžete být jednou uvězněn i VY! A že když je na tom seznamu dnes pár tisíc lidí, neexistuje síla, která by zajistila, aby jich tam zítra nebylo pár milionů. A to zcela v mezích zákona.

Tady přece nejde o Vaši osobní zkušenost s USA. I oblíbený terč bušistů (jimi zvaný "levičák Chomsky" ) říká, že USA jsou stále ještě nejsvobodnější zemí na světě. A já s ním naprosto souhlasím. Ale takovéhle hrubé porušování základních svobod dává jednotlivcům a úřadům takovou moc, že jim nic nezabrání ji zneužít proti Vám, jakmile se k tomu rozhodnou. Stejně, jako ji dnes zneužívají proti "osobám podezřelým z terorismu". No a samozřejmě se musíme ptát: "Může ten, kdo porušuje základní lidská práva, bojovat ve světě za jejich prosazení? Bude mu ten boj někdo věřit?"

122110

24.11.2006 1:30

RE: Za bolsevika

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 122107

Proc by se teroriste meli dostavat do nejakeho letadla ci lode?Do USA se denne prepravi nekolik tisic zamorskych kontaineru a kontrolni organy USA jsou schopny zkontrolovat prepravovane "zbozi" v necelem jednom procentu techto plechovych obru.Do takoveho jednoho prepravniho kontaineru se pohodlne vejde pomerne dost nepratel a nebo nezadouciho materialu.To preci dnes musi byt kazdemu myslicimu cloveku jasne.
Jaka muze byt asi bezpecnot na letistich,kde to dnes vypada jak na nejakem hindustanskem sjezdu.Castokrat se cestujici musi nekolikrat ujistit zdali pristal vlastne v Chicagu ci Bostonu a ne Islamabadu,protoze letistni zamestnanci jsou vetsinou barvy tmave,mnozi pochazejici ze zemi,kde slovo Bin Laden je vic jak svate.Mluvim tady O Pakistancich a Arabech ze vsech koutu sveta.
Cela ta "security" je jen divadylkem a vladnouci oligarchove si tak posiluji svoji diktaturu.Ted jsem promluvil jak Lenin vidte?Ale pravda pravdouci to je.Jakmile nejaka vlada vyda nove restriktivnini zakony jen malokdy je opetne zrusi.A kdo nevidi tu potupnou porazku americke konstituce,tak musi byt s prominutim uplne zaslepeny,nemyslici parez.

122137

24.11.2006 2:19

RE: Za bolsevika

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 122137

Co to pane mlzite a vykladate nesmysly o jakychsi kontejnerech? Tady jde o jednoduche opatreni, ktere podstatne omezi sance teroristu dostat se na palubu letadla nebo lodi a ohrozit ostatni cestujici. Nema to nic spolecneho ani s rasovym puvodem pracovniku na letistich, ani s vyjezdnimi dolozkami z dob komunistu a uz vubec ne s americkou ustavou.
Hlavne ze nazvete kazdeho kdo se neprida jako ovce k te vasi hysterii zaslepenym, nemyslicim parezem !
Petr

122141

24.11.2006 3:40

RE: Za bolsevika

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122141

Kdo je terorista? Jak je definovan. Je to clovek co spachal nebo se pokousel spachat teroristicky utok? Nedavno president Bush zadal tvrdy postih blogeru, kteri si dovoli kritizovat vladu. Todle jednoduche PREVENTIVNE vytvorene opatreni je proti Ustave Spojenych statu, omezuje svobodu jednotlivce, porosuje presumci neviny i osob, ktere vetsinou jsou bezuhonne. Natoz, aby byli z neceho obvineny a vysetrovany. 80 000 lidi je na sezanamu, ktery je vystavy sikanajuci prohlidce pouze pro jejich politickou angazovanost proti jistym krokum vlad. V demokrature je vsak mozne vsechno.

122151

24.11.2006 18:32

RE: Za bolsevika

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122151

Kdyz se na to divam, pokud parlament schvali takove veci, tak proc si zrovna nezrusi imunitu svych clenu?

122203

25.11.2006 4:41

RE: Za bolsevika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 122141

O "jakychsi kontejnerech" se castokrat debatuje v americkych mediich.Mnohym odbornikum i obycejnym smrtelnikum je dobre zname nakolik jsou USA ohrozeny nedostatecnou kontrolou importovanych prepravnich kontaineru.Nechapu, kde se ve vas bere ta arogance tento fakt zlehcovat,ale mam pocit,ze ze sebe nedokazete vubec nic kloudnyho vymacknout a tak si lecite osobni mindraky utoky na cleny tohoto fora.Muzu vam s jistotou zdelit,ze v teto discipline rozhodne nefigurujete osamocen a je vas tady na Zvedavci nekolik.

122228

25.11.2006 19:26

RE: Za bolsevika

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 122228

No vy jste ale dobrak! Podle vasi logiky by vlada, ktera nestaci kontrolovat obsah kontejneru mela jeste navic umoznit teroristum vstup do letadel. Letate vubec nekdy, clovece? A reknete mi prosim, kde tady na nekoho utocim nebo si lecim mindraky? To delate naopak vy.

122252

25.11.2006 21:07

RE: Za bolsevika

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122228

Svedove, Francouzi, Holandane, Spanele, Rusove, Britove... nepouzivaji pri doprave kontejnery? Takze problem neni tolik v kontejnerech jako v zahranicni politice, jetli lze vubec vedeni utocne valky nazvat politikou. [mrknutí jedním okem]

122257

23.11.2006 22:57

„no-fly list“

Hastrman 71.?.?.?

Takze vsichni co prispivaji komentare na zdejsi clanky, jsou take na tom seznamu? [zmaten]

122123

23.11.2006 23:35

RE: „no-fly list“

datel 206.?.?.?

Reakce na 122123

Pane hastrman vsichni jsme na necem. Zkuste napriklad echelon. Hlavni je nebyt tam kde nas chcou.

122127

24.11.2006 1:36

RE: „no-fly list“

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 122123

Dnes je kontrola internetu velice dukladna a muzete si byt jisty,ze vy i ja,my vsichni clenove Zvedavce jsme zaznamenani na nejakem tom security listu.Mozna se jednou my vsichni nekonformiste sejdeme v nejakem tom americkem Spilbergu,Borech,Pribrami.

122138

24.11.2006 4:26

RE: „no-fly list“

Nikl 24.?.?.?

Reakce na 122123

No a co ma bejt. Drive nas odposlouchavali komunisti, ted pro zmenu kapitalisti. [pláč]
Me je uplne jedno, kdo me sleduje. Kdyz z toho ma radost, tak at si "pomuze" [chechtot]

122154

24.11.2006 18:30

RE: „no-fly list“

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122123

Ja nerad litam, takze nevim. [velký smích] [velký smích]

122202

24.11.2006 4:18

Neni to 'jako' za bolsevika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

ale uz to JE bolsevismus. Rozdil mezi tim bolsevikem minulym a soucasnym je v tom, ze ten prvni byl 'socialne zodpovednym' zatimto ten soucasny takovy neni. Proste jen chce od nas a nic za to zpet. Je to mohutny vyssavac. Neni to fer....

Jena vec ze sveta bezpecnosti me udivuje: v lednu tohoto roku (tusim na 23.) bude zaveden zprisneny (pasovy) styk na kanadsko-americke hranici. Pritom se tvrdi a vsechny naznaky k tomu smeruji, ze je v planu 'sjednoceni' vsech tri velkych narodu Severni Ameriky. Dava to nekomu nejaky smysl? A nebo maji na mysli neco zcela jineho, treba 'sjednocene, ostre sledovane regiony'? Neco jako meli v SSSR, mozna jeste v ostrejsi podobe. Mame tady jiz jeden konkretni a k tomu smerujici jev: soucasna vlada Kanady zacala s ofenzivou k vytvoreni 'quebeckeho naroda'. Komentatori rikaji, ze (debil) Harpyr' hodil Kanadu 40let nazpet. Velmi podivne... je to prubirsky kamen pristich a nadchazejicich zmen? Bude komunismus opravdu dobudovan jeste za nasich zivotu?

z.a.p [zmaten]

122152

24.11.2006 8:36

RE: Neni to 'jako' za bolsevika

datel 206.?.?.?

Reakce na 122152

Mam dojem ze se o tom naposledy bavili v Banf.Krast se bude cim dal vice ,ale lidi priskrtime.

122158

24.11.2006 15:50

RE: Neni to 'jako' za bolsevika

Stan 195.?.?.?

Reakce na 122152

no mozna ze to smysl dava, na jednu stranu potrebuji bushevici s vyhledem na volby 2008 udobrit volice kteri jim maji necinnost v otazce ilegalni immigrace za zle, na druhou stranu bude stavba zdi miliardovy kseft na kterem radi prilozi rucku k dilu Busikovi kamosi a pribuzni, pro vytvoreni pripadne North American Community a spolecne meny Amero je samozrejme nejprve nutno vyhrat volby. Timto postupem zabiji dve mouchy jednou ranou a v pripade ze se ukaze ze spolecny stat skutecne prijde, jeste i mouchu treti, pripadne opetovne zbourani zdi hodi kamosum opet dalsi miliardovy kseft a tim bude opet dost financni munici na dalsi volebni kampane. Rekl bych ze se nezapre, ze nekteri neocons chodili k bolsevikum do uceni. Na druhe strane, kdyz si to tak po sobe prectu, mam skoro chut zahajit jasnovideckou karieru. [velký smích] [chechtot] [chechtot]

122184

24.11.2006 18:37

RE: Neni to 'jako' za bolsevika

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122184

Rikal jste prece, ze nestaci privest kone k brodu, aby pili. Mne napada, kdyz vidim ty rozkopane dalnice, ze dalsi kralik z klobouku jsou verejne zakazky. Pokud samozrejme udrzi nad vodou dolar. Takze centralni banky musi drzet FEDu jeho podlamujici se kolena, co ji bude stacit zasoba papiru do tiskarskych lisu. [velký smích] [velký smích]

122204

24.11.2006 19:38

RE: Neni to 'jako' za bolsevika

Stan 195.?.?.?

Reakce na 122204

to jsem samozrejme rikal a take to plati, v prve rade v otazce uroku a dluhu. Ti kone tutove nebudou pit kdyz uz jim voda tece usima, to je totiz pripad, pokud se tyka zadluzeni, us konzumenta i us vlady. Je vice nez jiste, ze kralik z tohohle klobouku uz chcipl. Takzvane anticyclic spending uz se totiz konalo, taktez snizeni dani,staci nahlednout do Z1 zpravy FED, od 1Q/2001 do 2Q/2006 stouply dluhy a zavazky o $2.6 trillionu nebo, skoro 40%, na $7.9trillion, v tom ovsem jeste nejsou zavazky Medicare a Social sec. Celkove to od 2000 do 2005 narostlo z 20 trill. na 46 trill, to jsem zde ale uz rikal. Naopak tempo narustu dluhu si vynuti kraceni statnich programu i zvysovani dani. Na ty centralni banky bych uz moc rovnez nesazel, uz jim zacina dochazet dech, financuji to rovnez dluhem, zrovna dnes dostal dollar poradne za usi jeste 2-3 takove dny na forexu a uvidime na Wallstreetu ukazkovou "Niagaru". [chechtot] [velký smích] [chechtot]

122212

25.11.2006 21:10

RE: Neni to 'jako' za bolsevika

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122212

Proc valstne snizili dane nejvetsim korporacim, kdyz potrebovali udrzet dluh v rozumnych mezich? Melo jit udajne o 400-500 mld rocne.

122259

24.11.2006 18:40

RE: Neni to 'jako' za bolsevika

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122184

Navic tusim o cem bude dohada Bush Putin na letisti v Moskve. Rusko bude pravdepodobne respektovat "svetovou cenu" ropy a plynu, na cemz nic neztrati. A USA se zreknou snahy o jeho izolaci, takze vzhuru do WTO... Ja nemam vesteckou kouli, ale tarotove karty. [mrknutí jedním okem] [velký smích]

122206

25.11.2006 0:15

RE: Neni to 'jako' za bolsevika

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 122206

Chcel som jednu jednoduchú odpoveď na otázku, aký je trend vývoja (tak nejak všeobecne...) - bolo to 6 pohárov, ale sama mi vypadla ešte jedna karta - Mág

122220

25.11.2006 21:15

RE: Neni to 'jako' za bolsevika

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122220

Zrejme neexistuje jednoducha odpoved na otazku. Potencial at pozitivni ci negativni bude zrejme v emocich a neco z minulosti bude po pravu oceneno. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

122260

25.11.2006 1:52

RE: Neni to 'jako' za bolsevika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 122184

Vite vlastne, kdyz se trochu vice nad tim zamyslim,

tak to asi opravdu dava smsmysl. Podivejme se kuprikladu na Izrael: spojene a pritom rozdelene uzeni. A zed tam maji take paradni. Podivejme se na Spojene (v posledni dobe Rozdvojene) Staty: kazdy lepsi kousek zeme je oplocen a zarlive strazen. A dovolte si tam nedejboze vstoupit! Cele ulice, cele casti mest a dokonce cela uzemi. Takze praxe v tom oplocovani a omezovani svobod maji habadej - v te 'zemi svobody'..

A tak nakonec prece stale jeste plati to smutne proslule Rozdel & Panuj. To nas cekaji pekne casy! [naštvaný]

z.a.p

122226

26.11.2006 0:46

RE: Neni to 'jako' za bolsevika

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122152

Zdeňku,
jak vidím, tak jsme si naladili nástroje opět na stejnou notu.
Už dřive jsem se tady zmínil, že začínám pozorovat manýry komunismu na této straně polokoule. Lze to nazvat jedním slovem a to: přiostřuje! Tvojí úvahu o Severoamerickém společenství jsem nepatrně rozvinul v mém příspěvku Karlovi4u (v diskuzi o stavbě plotu). Opatrně jsem tady někde podsunul i pár odkazů co se chystá a na co se musíme připravit. Píši "opatrně", neboť je to šokující - 800 koncentračních táborů na území Spojených států
plně funkčních a s připraveným personálem a jenom se čeká na neposlušné občany. Proto Bush neustále tvrdí ve svých pindách, že to všechno dělá jenom pro dobro američanů a jejich vlády.
Chce se o ně postarat. Kdo odmítne službu v armádě po zavedení branné povinnosti, tak šup s ním za ostnatý plot a dostane jednu misku teplé polévky denně. Debil Harpyr (příslovečný název [smích]) jim tam bude vozit kanadský chléb. Ta přísná pasová kontrola na US-kanadské hranici je pouze t.zv. trénink. Abychom si zvykli. Později to už bude jako za bolševika, kdy jsi musel předložit občanský průkaz kdykoliv tě příslušník VB vyzval. I u večeře v restauraci, protože jsi byl podezřelý už tím, že máš z něčeho radost.[chechtot] [chechtot] [chechtot]
Ptáš se: Bude komunismus opravdu dobudován ještě za našich životů? Návod k výstavbě mají v Marxismu-Leninismu (1848) a několik neúspěšných pokusů za sebou a doposud nic. Nesmíme však zapomenout, že chybama se člověk učí, takže i oni se takhle zdokonalují. Vyvolení však nejsou zase tak chytří, jak o sobě tvrdí. Chamtivost je zaslepuje. Jejich lži (holohaux)je jednou položí. Sjednocená Evropa? - další pokus o vytvoření NWO.
Nebude dlouho trvat a do vlivných funkcí se natlačí sionisti a začnou ždímat jednotlivé státy a tunelovat peníze na podporu
Israelu. Harper rovněž zrušil neutralitu Kanady a leze spolu s
ministrem zahraničních věcí P.McCay sionistům do prdele! Podle výzkumu názorů, 70% občanů Kanady s tím nesouhlasí.
Zdali se tedy dožijeme opět komunismu mohu odpovědět snad jedině tímto - ? [naštvaný] [mrknutí jedním okem]

122268

26.11.2006 15:38

RE: Neni to 'jako' za bolsevika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 122268

Jsou to lotri ti nasi 'predstavitele'

o tom neni pochyb. Je vsak otazkou, zda a jak dlouho to bude tento narod (Kanady) snaset. Vsiml jsem si, ze mu tu jeho (Harpyrovu) tezi o "narodu uvnitr naroda" (Quebeku) v Alberte neprijali. Pekne ho za to zkrouhli. Takze vodsud az podsud. Doufam, ze budeme jednou prijemne prekvapeni odporem obycejnych lidi. To bude ale chtit jeste hodne tlaku zeshora.

My mame jeden specificky 'problem'. Totiz mame tu 'vyhodu' ze jsme jiz jednim cyklem socialniho pokusniceni prosli, oni (zdejsi domaci) ne. Presto nemame (snad prave z toho titulu) patricnou duveryhodnost. A to je tak trochu tragicke; meli by si nas s nasi zkusenosti vice vazit. Soucasne je vhodne si tez uvedomit z koho se obcanstvo Kanady pozustava: dobra ctvrtina je nedavnych otroku z ruznych diktatur. Vesmes prestrasenych a neochotnych na cokoli komentovat, nerku-li nejak protestovat. Maji zato, ze si 'zlepsili' zivot a nechteji si to 'zkazit'. Je mi jich, ubozaku lito. [pláč]

Ty tabory 'mimo-ekonomickeho prinuceni' jsou jiste zahadou ale i jistym naznakem pristich planu. Tez se obavam zavedeni vseobecne branne povinnosti. Bez ni nejsou plany NWO realizovatelne. Na zabranem uzemi musi byt vojak, jinak to neni mozne. Jsou zde miliony mladych muzu kteri se vesmes bezcilne proplacavaji zivotem; ty by bylo mozno vyuzit a zneuzit. Na druhou stranu ale tim si (idioti vladci) kopou vlastni hrob. Sveri-li lidem zbrane, mohou ocekavat, ze se otoci proti nim.

z.a.p

122296

27.11.2006 6:52

RE: Neni to 'jako' za bolsevika

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122296

Zdeňku, Kanadský národ je příliž důvěřivý a neuvědomuje si příčiny a následky čehokoliv, co se tady děje. Ano, my jsme si už jedním cyklem prošli a tak jsme více obezřetnější.
Ten blahobyt lidi zhýčkal a tak je nic jiného nezajímá než si ten jejich "balahobyt" udržet. Jak píšeš:

>...o tom neni pochyb. Je vsak otazkou, zda a jak dlouho to >bude tento narod (Kanady) snaset.

Zatím je to netrápí a neví, že se něco chystá. Jedním slovem:
stádo. I z okruhu mých kanadských kamarádů. Jak zavedeš debatu na politiku a zmíníš se o událostech 9/11, tak ti řeknou: are you crazy? (nejsi cvok), proč by to dělali? Tím tedy diskuze končí.
>...dobra ctvrtina je nedavnych otroku
>z ruznych diktatur. Vesmes prestrasenych a neochotnych na > >cokoli komentovat, nerku-li nejak protestovat. Maji zato, ze >si 'zlepsili' zivot a nechteji si to 'zkazit'. Je mi jich, >ubozaku lito. [pláč]

Rozhodně si mnozí zlepšili život. Nejméně o tři generace poskočili dopředu. Atomobil, domek s tekoucí vodou, elektrika a splachovácí záchod. Tyto vymoženosti "doma" nebyly. Tak se ani není čemu divit, že jsou navýsost spokojeni. Ostatní je už nezajímá.

>...Sveri-li lidem zbrane, mohou ocekavat, ze se otoci proti >nim.
K tomu bych jenom dodal, že vymývání mozku (formování charakteru) v armádě funguje spolehlivě. Kolega v práci, (záložák v pohotovosti na odjezd do Afganistánu) na otázku, zda-li by byl schopen zastřelit člověka, tak jako by pookřál a říká: samozřejmě, musíme se těch teroristů zbavit. Tito se proti režimu nepostaví.

122338

24.11.2006 9:31

Co tím myslí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Většina států by se logicky bránila před vstupem teroristů na jejich území, ale uniká mi, na co si je v USA potřebují VSECHNY nechat ??? - když jim brání v odjezdu ze země???
Co tam s nima budou dělat, budou je mít "na chov"??

Krysa

122162

25.11.2006 0:39

To je neuveritelne....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

co se tady clovek muze docist. Nad vetsinou prispevku jenom zustava rozum stat. Lidi vy mate problem! Ja tu ziju 26 let a dnes lituji jen toho ze jsem neemigroval drive. Ono se nestane co si vetsina zdejsich prispevovatelu preje a to co si preje hodne lidi v cesku ... to ze america klesne na kolena ... Mate smulu panove damy. Neni tu bolsevismus ani socialismus a nikdy nebude.... tady se nekrade ... a pokles hodnoty $$$ ??? to je nejvetsi postrach vsech konkurencnich evropskych a jinych podniku....New York Stock exchange to jasne demonstruje.
Svet je mnohem komplikovanejsi nez se muze jevit z ceske kotliny... [smích]

122222

25.11.2006 4:50

RE: To je neuveritelne....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 122222

Ja se nachazim mimo tu "ceskou kotlinu" jak pisete Americane a vim jen jedno a to je to,ze absolutne nikdo nam nemuze s jistotu rict co bude a nebude.Pokouseli se o to jini koumaci.Komunisti slibovali raj na zemi a polistopadovi politici v CR slibovali skoro to samy co bolsevici.Nejak jim ty prognostiky nevysly.Za nikoho a za nic bych ovsem ruce do ohne nevkladal,at uz je to samotny George the Great,ozdraveni US $$$ a nebo dalsich 100 golu pro Jagra.

122229

25.11.2006 9:12

RE: To je až neuveřitelné....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122222

jak si někdo nedokáže uvědomit, co se kolem nás děje a pokud je
na to upozorněn, tak nevěřícně zahání posla špatných zpráv.
Je vidět, že stále ještě existují lidé, kteří raději zvolí sladkou nevědomost, než varování kamarádů. Připravit se na to nejhorši a najít řešení jak tomu předejít a nebo dokonce jak přežít je rozhodně obtížnější, než provolávat následující:

>...co se tady clovek muze docist. Nad vetsinou prispevku jenom
>zustava rozum stat. Lidi vy mate problem! Ja tu ziju 26 let a
>dnes lituji jen toho ze jsem neemigroval drive. Ono se nestane >co si vetsina zdejsich prispevovatelu preje...

Z vašeho příspěvku cítím, že už máte strach. Je tedy dobré vědět, co se chystá a na co se připravit. Snad vám to otevře oči a ukáže, že situace je docela vážná. Nikdo vám to nepřeje, ale může se stát i vám, že vás vytáhnou z řady čekajících cestujících a při tělesné prohlídce zjistí, že máte v řitním otvoru něco uschováno. A to něco je pouze to, že už nebyl čas před odletem vyprázdnit si tlusté střevo. Tohle je však nezajímá a místo výletu půjdete do vězení. Bez soudu a odvolání! Po takové zkušenosti zcela určitě změníte svůj názor: mrzí mne, že jsem neemigroval dříve, a začnete křičet: KDYBYCH TO BYL BÝVAL VĚDĚL, TAK BYCH SEM NECHODIL! Vás se to možná už netýká, ale další zákeřný tah
je utajená příprava na celostátní brannou povinnost pro mladé lidí ve věku 18 až 26 let i pro ženy! Dcera má sice ještě možnost podepsat petici nesouhlasu, ale to pravděpodobně nic nezmění.
Dále jste napsal:

>...panove damy. Neni tu bolsevismus ani socialismus a nikdy
>nebude.... tady se nekrade ...

Nekrade? Komu platíte daně a kam ty peníze jdou? Trochu o tom přemýšlejte! Velká část americké vlády jsou občané Israele a potom teprve Američané. Ale to jenom proto, že takhle to mají lépe pod kontrolou. A tak se krade a ve velkém. Nejen peníze, ale i svoboda! Například takový Michael Chertoff (v češtině - syn ďábla) je odchovanec bolševismu. Ruský Chazarský sionista. Podobnost s Leninem čistě náhodná, ale tento "člověk" je šéfem Homeland Security (Úřad národní bezpečnosti). Co tedy od něho můžete očekávat? Bezpečnost američanů? Nikoliv - bolševismus jak vyšitý... a ten už právě probíhá! [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

122234

25.11.2006 12:37

RE: To je až neuveřitelné....

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 122234

Mirdo
CSSR taky byla ,svym zpusobem, dojna.
Zkouska, servirovana po kapkach, muze taky mit opacny efekt, nez si neos vysnili.
Verim, ze tato kouzelna zeme precka i takhle silny virus. Pekne se vypotit, pak silny vyvar a nanovo k prosperite. Unaveni,ale stale svobodni. Jen at si panacci hraji na superdrába. Tito panove http://www.axel-jacob.de/chiefs.html, to pohlidaj [mrknutí jedním okem]
Věřím.

122239

25.11.2006 17:16

RE: To je až neuveřitelné....

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 122239

Tam, kde každý kus země někdo vlastní, kde nemůžu pít pivo v parku a kde můžu být žalován za sexismus, tam není ta svoboda, která si své jméno zaslouží... [chechtot]

Kdo to tvrdí, že je v USA nějaká extra svoboda? Z jakých faktů vychází? Já nevím o moc svobodnějších zemích než jsou třeba Čechy. [smích]

122245

25.11.2006 17:59

RE: To je až neuveřitelné....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122245

>...kde nemůžu pít pivo v parku a kde můžu být žalován za >sexismus, tam není ta svoboda, která si své jméno >zaslouží... [chechtot]

Máte pravdu Dramenbejs. Zkuste štípnout ve výtahu dámu do zadnice a uvidíte ten mazec! To už není, jak to bývávalo.
Jak tedy můžeme hovořit o nějaké Svobodě? [chechtot] [chechtot],
...že ano? [velký smích]

122246

25.11.2006 18:48

RE: To je až neuveřitelné....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 122246

Pokud povazujete stipani dam do zadku ve vytahu za svobodu, tak mate pane problem...nema smysl dale rozvadet.

122249

25.11.2006 20:55

RE: To je až neuveřitelné....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122249

To byla pouze moje reakce na p.Damenbase, který by si rád dal pivečko v parku, ale nemůže. Souhlasím, že situace je vážná, ale je také nutné si zachovat humor.[chechtot] [chechtot] [chechtot] Už si rozumíme?

122255

1.1.2007 17:03

RE: To je až neuveřitelné....

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 122255

Rozumíme.

Jsi blbej, tak to svádíš na humor.

[smích]

124441

1.1.2007 18:25

RE: To je až neuveřitelné....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 124441

Brandejs! [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Máš ty ale dlouhé vedení. [chechtot] [chechtot] [chechtot]
To ti vzalo týden, abys to pochopil?
Drž se pravidel slušného chování! [oči v sloup]

124450

25.11.2006 18:58

RE: To je až neuveřitelné....

Nikl 24.?.?.?

Reakce na 122245

Tak schvalne reknete nekde na verejnosti ze nenavidite cikany. To pak uvidite tu "svobodu" [zmaten]

122250

25.11.2006 20:44

RE: To je až neuveřitelné....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122239

>Verim, ze tato kouzelna zeme precka i takhle silny virus.

Vláďo,
já vidím pouze dvě možná řešení:

a)překonvertovat na Judaism, jako např."náš" stein55. Tetelit
se a lebedit si ve hnízdě sionu a nebo
b)vzepřít se a bránit se!
První varianta nepříchází v úvahu, neboť to vyvolává u mnohých z nás žaludeční potíže - [bliji] ----sion!
A tak nezbývá, než bojovat. Indiáni nám nepomohou, ale stávající situaci nevidím zase tak beznadějně. Ten jejich "business plán" nemají zdaleka promyšlený. Jediný úspěch, který si zatím mohou připsat na "score board" je ovládnutí FRB (1913-Rothschild,Warburg,Morgan). Tím získali neomezenou moc. Podařilo se jim zvládnout bolševickou revoluci (1917), ale komunismus východního bloku se nakonec stejně rozpadl. Teď to zkouší na tomto kontinentě. Ta jejich zákeřná chamtivost ovládnout svět a zničit všechny ostatní, nemá naději na úspěch. Zapomínají na přirozenou lidskou vlastnost a to je bezmezná touha po svobodě! A tady narazí, alespoň v to doufám! [velký smích]

122254

26.11.2006 15:45

RE: To je až neuveřitelné....

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 122254

Mily Mirdo, stale me to co rikas jaksi nevychazi. Proc by mela USA zajem na omezovani cestovani svych obcanu? A take obavy z komunismu se mi zdaji jaksi prehnane.
Clanky, jako takovehle se dobre ctou, jaksi pozvednou naladu a prilakat ctenare.
Myslenka komunismu v USA neni ani premyslena. Nikdy jsem nikoho ani neslysel ji vyslovit. Prosperita zeme neni zalozena na kolektivnim majetku, ale na celkove prosperite vsech obcanu.
Ceho se nyni muzeme obavat je moznost deflace cen nemovitosti, ale s tim se banky vyrovnaji zrejme odpisem spatnych dluhu. Logicky, prece by nenechali tak daleko dosahujici problem prerust pres hlavy a ohrozit provoz zeme.
Problem s deficitem byl zpusoben podle meho nazoru kratkozrakosti ekonomu, mozna, ze tam bude na vine spetka Judaistickeho mysleni, prehlednuti faktoru "labor" v rovnici.
Dulezitost zapojeni obyvatelstva do vyrobniho procesu je velmi dulezite, protoze to zachovava a rozvinuje dexteritu naroda. Ten se timto stava kreativnejsim ve vsech odvetvich coz zpusobuje vseobecny rozkvet. Vzpomente si, jake dobre jmeno meli produkty US, v sedesatych a sedumdesatych letech a jake sunty delali Japonci.
Tim, ze byla produkce transportovana do jinych zemi je zdanlive vyhodne, ale jen docasne. Prinese to pozdeji do techto zemi inflaci a mozna i populacni nepokoj. Je to tim, ze zacne dramaticka nerovnost mezi lidmi. Muzete si toho vsimnout napriklad v Cechach, kde napri Komunisticka strana je stale popularni.
Myslim si, ze misto spekulovani o USA by se meli v Cechach zamerit na hledani pozemku kde budeme mit ty Nase rakety pekne v suchu, uz jen z duvodu, aby se politici meli lepsi.

122298

26.11.2006 17:23

RE: To je až neuveřitelné....

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 122298

Ne po jméně, po jejich činech poznáte je!

122300

26.11.2006 18:39

RE: To je až neuveřitelné....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 122298

To uz jsou jenom mile vzpominky z mladi Karle. [mrknutí jedním okem]

Amerika je nyni ve stadieu regrese. Proto je treba drzet obcanstvo na uzde celou skalou novych zakonu a prikazani. A jak lidi privest k takovemu druhu mysleni aby to prijali? No preci tezemi o terorismu! Je to nejlepsi mozna nahrazka za pokrok a prosperitu. Jinak by to byl rozvrat a chaos. Ovsem jeho oddalovani 'komunismem po americkem zpusobu' se ten konec jen stane krutejsim. Lide jsou stale vice nasrani a drive ci pozdeji se to musi provalit. [cool]

z.a.p

122305

26.11.2006 20:24

RE: To je až neuveřitelné....

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 122305

Mily Zape, ja jsem byl take velmi skepticky o stavu v USA, ale po sve posledni navsteve v Cesku minuly mesic jsem prozil jakoby reversal.
Najednou se mi vse zacalo jevit v jinem svetle, ne proto-ze by se mi v Cechach nelibilo, ale nahle jsem zacal videt jakoby ostreji dynamicni rozdily.
V USA je to hlavne ten abstraktni pocit toho, ze je vse mozne co sem lidi zene ze vsech koncu zeme. Tim, ze je velika diversita populace neni mozne, ze jedno etnikum muze na stalo opanovat scenu. Pravda je, ze v soucasnen dobe jso z toho podezrivani Zide, ale jejich "pull" bude mozny jen do te doby nez to ostatni populace najde nepohodlne.
Vetsina lidi zde podnika osobne, tim padem uspech je jejich, zatimco v Cechach velke podniky zahranicni podnikaji tim, ze investuji kapital, ktery je potom exportovan zpet.
Take Ceska "xenofobie" nepomaha v rozeznani zasluhy mensin na svem ekonomickem uspechu. Viz. Vietnamci a pripadne i stavebni delnici ze zemi kde mena je mensi nez v Cechach. Tim se omezuje blahodarny impact noveho talentu na zemi. Nezapomente, ze novy talent s sebou prinasi jiny uhel pohledu a rozeznava moznosti tam, kde domorodec zadne nevidi. Prehlednuti tohoto se rovna vlastne kradezi potencialu.
Zkratka Amerika muze zpomalit, ale desire lidi po lepsim zivote ji opet vynese na vrchol.
Co se tyce novych zakonu, mozna, ze i to omezeni pozivani alkoholickych napoju v parku ma spise duvod v moznosti regulovat ty mene ekonomicky zdatne. Predstavte si, vyjdete si s rodinou do parku a tam je banda ozralych Mexicanu anebo cernochu, rvouci jako divoka prasata. No, co vy na to, vzdyt ani v Cesku ruka zakona neni zrovna meka k napriklad Cikanum a bezdomovcum.
At budou zakony jakekoliv, kdyz budete mit penize tak vsechno vzdy bude ke koupi. Amen.

122310

26.11.2006 21:15

RE: To je až neuveřitelné....

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 122310

Jeste by snad patrilo dodat, ze ruzna ta omezeni v piti alkoholu nejsou dusledkem federalnich zakonu. Jedna se prakticky vzdy o mistni narizeni (v ramci statu, mest nebo obci) ktera si lide odsouhlasili v referendu.
Neni to tedy dukaz jakehosi omezovani svobody, ale naopak dukaz prime demokracie.

122320

27.11.2006 7:31

RE: To je až neuveřitelné....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122320

Tak by to mělo být, ale není. Zákaz konzumace alkoholu na veřejném prostranství je zdůvodněn tak, že Indiáni neví, kdy mají dost, a tak se zkrátka v parku nebo na ulici pít nebude. Bez referenda. Možná si lidi stěžovali, že tu a tam leží na zemi opilý Indián, tak basta a pít se nesmí. Není to však zase tak divoké. Když si v piknikové části parku uděláte posezení s přáteli při opékání špekáčků a k tomu pivo, tak na vás nikdo nebude volat policii. Na co bych tady chtěl upozornit, že je v ústavě Kanady uzákoněno, že vláda nesmí vydat zákon "zákazu něčeho", ale pouze může regulovat. Proto se s něčím dlouho otálí, až vyšpekulují, jak to právnicky obejít. Např. zákaz kouření ve společných prostorách a mnoho jiných.

122339

26.11.2006 22:51

RE: To je až neuveřitelné....

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 122310

Pane karel for jůů. A co ten blahodárný dluh, jenž v současnosti tak posiluje US ekonomiku? I ten lidi smáznou ve volbách? Ačkolv věřím že v US je všechno možné, pochybuji že totéž platí o Číně. Čas kdy bylo možné odstavit neřády z vlády byl promeškán a buďte si jist, že státy v nichž mají Američané svůj dluh, už rozhodně nečekají na záplavu dalších dolarů. Obzvlášť dnes, kdy si to dolar namířil rovnou směrem Titanik. Ano, Češi jsou a vždy budou národem chamtivců, který díky své nenažranosti vždy skončí v pozici něčího nohsleda. V poslední době prý někdo navrhnul, aby všechny dveře v parlamentu dostali polstrování. Kvůli že tomu, aby se poslanci při svých rotacích v předklonu neumlátili o futra. Já osobně jsem za to, aby jim naopak bylo kolem židlí přidáno pár železných tyčí. Pokud mluvíte o zásluhách menšin, pak se pouze ujistěte, že se vaše návštěva skutečně odehrála v Česku.

122326

27.11.2006 3:27

RE: To je až neuveřitelné....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 122310

Pane Karle je to debre ze je tu nekdo s optimistictejsim nazorem o US. Vetsina z nas ho zrejme nesdili, ale to neznamena ze nemate pravdu. Vy jste se tam rozhodl zit a Vam se tam musi libit i kdyby jste nechtel. Ja jsem tam jeden cas (jako kan. obcan) take zil a venoval jsem dost casu na to abych poznal zemi a lidi. Neco se mi libilo a neco ne, no a nakonec jsem se vratil do Kanady. Nemusel jsem, mohl jsem zustat a dokonce tam dopravit celou rodinu. Takze ona ta Amerika zas takovy 'trhak' neni (a to bylo jeste za 'zlatych' casu Clintona). No ale, nazor jednoho cloveka je jen nazor, nemusi to jeste byt realita. Reknu Vam ale zcela uprimne: jsem rad, ze jsem odtama vypad. Dneska uz nemam zajem tam cestovat ani jako turista. Je to cim dal tim vic jeden velky koncentrak, to mi nevymluvite. Je tam pomalu vic omezeni nez volnosti. A bude to jen horsi. Dekuji pekne!

Jen mam hruzu (jak uz jsem zminil) z te soucasne kan. vlady, co provede a jak dalece a jak rychle nas bude chtit s jiznim sousedem 'harmonizovat'. Popravde, ja bych se daleko radeji harmonizoval s polarnimi medvedy nez s temi rabijaky od nas na jih. A to Vam musim rict zcela otevrene, ze ja nechovam v porovnani s beznym kanadskym obcanem prazadny anti-US sentiment. To by jste ziral, co si lide zde mysli!

Pokud jde o Cesko, je toho hodne k cemu mam vyhrady. Jakasi pokracujici zatuchlost a tradicni, uvedomela 'anti-motivace' lidi prehlusuje vse pozitivni. A ani svetovy primat v piti piva to nezlepsi. Ale at chcete jak chcete, je to stale nase zeme puvodu, pro kterou mame slabe miste ve svych srdcich. Tak to asi zustane, alespon se mnou.

z.a.p

122333

27.11.2006 14:36

RE: To je až neuveřitelné....

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 122333

Mily pane Zape, mate castecne pravdu, pro me je to ale tim, ze bydlim kde bydlet chci. Je to hlavne pocasi, Jizni Kalifornie je prekrasna, snadny pristup do Mexika, kde jak vite tak kupodivu svoboda je zvlaste v oblasti Baja nicim nespoutana, kdyz ovsem nepodrazdite mistni mafii.
Kdybych ale mel zit napriklad v takove Minesote, to by bylo jine kafe.
Co se tyce Americke politiky, ze zacatku jsem jim chtel v naivni snazivosti radit, ale potom jsem si uvedomil, ze o to nestoji, to byl vtip, a tak nyni povazuji svuj zivot jako permanentni dovolenou u more. A take tak ho beru. K nicemu se nevazu a nemyslim na zanechani "legacy" pro pristi generace. Stejne si vas lepe budou pamatovat podle dluhu nez podle toho co po vas zdedi.
Samozrejme, ze Amerika neni trhak, ale kde se muzete, tedy v mem pripade prochazet okolo Slapske prehrady koncem listopadu v kratkych rukavech. Ja rad jezdim na kole a motocyclu a tak pro me je to tu k nezaplaceni.
Neco me napadlo, co kdyby my expatrioti ze Zvedavce jsme udelali takovy investicni klub ktery by mohl kupovat treba byty a byl by veden zapadnim stylem, mozna jako Time share", tim padem by jsme meli v Cehach kde bydlet a ve stejne dobe mozna i dobrou investici?

122355

28.11.2006 18:05

RE: To je až neuveřitelné....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122355

Karle, byl jsem tam dvakrát a právě při cestě do Mexika.
Přijela za mnou sestra s manželem a tak jsme si projeli Spojené státy téměř křížem krážem a na dva dny jsme si odpočinuli v San Diegu (pravděpodobně nedaleko tvého bydliště) a také si zaplavat v Pacifiku. Souhlasím s Tebou, jak se zmiňuješ:

>...Jizni Kalifornie je prekrasna, snadny pristup do Mexika, kde >jak vite tak kupodivu svoboda je zvlaste v oblasti Baja nicim >nespoutana, kdyz ovsem nepodrazdite mistni mafii.

Cesta do Mexika nebyla v plánu, ale jak už jsi tak blízko hranic - no, nejeď tam? Já, jako kanadský občan víza nepotřebuji, ale sestra se švagrem víza neměli. Takže se to zakoupí na čáře. V Tichuaně blízko hranice se dálnice rozšířila na osmiproudovou jednosměrku na rychlé odbavení a nebyl ani čas se rozhlédnout, kde zajet na parkoviště a vybavit si víza. Provoz byl takový, že v každé lajně kolem tebe hučela auta stovkou jedno za druhým a celník stojící na vyvýšeném ostrůvku jenom mává rukou - rychleji, rychleji. Tak jsme tedy doslova zahučeli do Mexika. Místní mafii jsme se naštěstí vyhnuli a cesta zpět opět bez problémů. Dvěma slovy - krásná dovolená.
Hned bych měnil zasněženou Kanadu za krásnou slunnou Kalifornii.
Ale všechno má svá kouzla.
Jak píšeš níže, tohle není až tak neuskutečnitelný nápad:

> Neco me napadlo, co kdyby my expatrioti ze Zvedavce jsme >udelali takovy investicni klub ktery by mohl kupovat treba byty >a byl by veden zapadnim stylem, mozna jako Time share", tim >padem by jsme meli v Cehach kde bydlet a ve stejne dobe mozna i >dobrou investici?

Navrhoval bych bývalou Krejčířovou pevnost. A Hammer H3 v garáži.
Stačí dát dohromady deset lidí po miliónku a už tam můžeme pověsit nápis PENZION ZVĚDAVEC. [velký smích]

122447

29.11.2006 1:05

RE: To je až neuveřitelné....

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 122447

Ahoj Mirdo, tak vidis, sam rikas, ze se ti v San Diegu take libilo. Ja uz jsem tu dvacet let.
Co se tyce Mexika, myslim, ze jsi slysel vyraz "Snow birds" ktere popisuje Kanadany kteri na zimu si vzdy vyrazi ve svych "motorhomes" zit bud v Mexiku nebo v Arizone. Mexiko jim ted pripada financne vyhodnejsi. Kdyz jsme byli minuly rok v Mazatlanu, potkali jsme jich tam mraky. Predstav si, unor a horko. Ja to stale jeste nemohu pochopit.
Ja take se do penze chystam do Mexika anebo Costa Riky. Pro pensistu by to tady bylo neunosne.
Co se tykalo toho investovani, nemyslel jsem na nic tak velkeho. Nikdo nema miliony na vyhazovani. Zvlaste ne ja.
Jen obycejne byty, ktere by se mohli pronajimat jako mozna hostel. Vzdyt to neni nich noveho. Investice by byly jen na "Down payment" a pronajem by pokryl hypoteku, nebo by zanechal jen minimalni negativni equitu. Cetl jsem, ze ceny bytu pry stoupaji az 30% rocne. To se mi zda sice prehnane, ale dejme tomu, za dva roky po prodani by jsme meli docela dobry vynos.
To ale jen tak mimo.

122468

30.11.2006 3:15

RE: To je až neuveřitelné....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122468

Karle, nechěl jsem tady popisovat moje zážitky z cestování.
Článek sice o cestování pojednává a poukazuje na změny co se chystají 14. ledna příštího roku, ale to se zatím týká letecké a lodní dopravy. Proto jsem zde uvedl tu moji příhodu, že v současné době stále ještě přejedeš hranice a bez povšimnutí.
Počátkem osmdesátých let jsem si projel Mexiko stylem "snow bird", jak popisuješ ve tvém příspěvku:

>...myslim, ze jsi slysel vyraz "Snow birds"
>ktere popisuje Kanadany kteri na zimu si vzdy vyrazi ve svych
>"motorhomes" zit bud v Mexiku nebo v Arizone. Mexiko jim ted
>pripada financne vyhodnejsi. Kdyz jsme byli minuly rok v
>Mazatlanu, potkali jsme jich tam mraky. Predstav si, unor a
>horko...

a rovněž za účelem zkrátit si tu dlouhóóóu kanadskou zimu.
-40C tady "doma" a v Mexiku +40C a tak jsem si s tou pojízdnou ložnicí a v tričku trajdal po jižní Kalifornii (Baja) a v Cabo San Lucas (Mis svatého Lukáše) lodí do Puerto Vacharta a na Mazatlan. Zpět přes Guadalahara, Mexiko City a pak už na sever opět do těch sněhů.

> Ja take se do penze chystam do Mexika anebo Costa Riky. Pro
>pensistu by to tady bylo neunosne.

Tady také, ale zatím neplánuji. Jedna z možností, kterou rozhodně nezavrhuji, je návrat na rodnou hroudu.

> Co se tykalo toho investovani, nemyslel jsem na nic tak
>velkeho. Nikdo nema miliony na vyhazovani. Zvlaste ne ja.

Já jenom žertoval [mrknutí jedním okem]...

122524

27.11.2006 5:12

RE: To je až neuveřitelné....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 122305

pane zape, podle ceho si myslite ze america je ve stavu regrese? ja vidim kolem sebe stale mnoho prilezitosti, dobre platy, proste progress.

122337

27.11.2006 18:15

RE: To je až neuveřitelné....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Reakce na 122337

Napiste mi sve jmeno, abych Vas mohl zdvorile (jak je mym zvykem) oslovit. A pak to rozeberem. V mezicase si prohlednete statistiky a hlavne informace o deficitu a tez sledujte sestupny kurz dolaru!
O takovych prkotinach jako je ustup v oblasti lidskych prav a svobod obcanu si vsimat nemusite, to nema s nacpanym nackem co delat....

Budu se tesit, zatim nashle! [smích]

z.a.p

122372

27.11.2006 17:33

RE: To je až neuveřitelné....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122298

Karle, rád bych Ti ještě odpověděl na tento příspěvek:

>...stale me to co rikas jaksi nevychazi. Proc by mela
>USA zajem na omezovani cestovani svych obcanu? A take obavy z
>komunismu se mi zdaji jaksi prehnane.
>Myslenka komunismu v USA neni ani premyslena. Nikdy jsem >nikoho ani neslysel ji vyslovit.

Máš pravdu v tom, že náznaky komunismu nejsou zatím tak zřetelné. CNN tohle neuvádí, ale i tak lze pozorovat, že sem tam něco vypustí. Což už by mělo být varování. Mají tam pár komentátorů, kteří poukazují na podpasovky vlády. Lou Dobbs a Jack Cafferty až překvapivě tvrdě napadají Bushe a witehouse gang za prosazování těch jejich lumpáren. Asi před rokem jsem sledoval pořad na CNN - 9/11 an inside job. Nikdo to nevyvracel a nechali to na lidech, ať si sami vytvoří vlastní závěr. Je rozhodně nezbytné nahlédnout i do jiných zdrojů!
Zatím se to plíží pomalu a je snadné to přehlédnout.
[mrknutí jedním okem]

122370

27.11.2006 18:25

RE: To je až neuveřitelné....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Reakce na 122370

Kdyz to tak pujde dal, Mirdo,

myslim ze cynicismus bude kral. Lide si 'budou moci myslet co chteji', ale jinak budou i nadale slapat po vytycene lajne. To vypada na jeste vetsi horor, nez jsme byli ochotni jeste nedavno priznat. Nikdo nebude mit abslotutne sajn co je spravne a co ne, co je lez a co je polopravda. Zkaza... [naštvaný]

z.a.p

122374

28.11.2006 9:13

RE: To je až neuveřitelné....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 122374

George Orwell to předpověděl již v roce 1984. Musíme rozjet osvětu, jinak se jim to povede. [mrknutí jedním okem]

122412

25.11.2006 21:20

RE: To je neuveritelne....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 122222

Budete prekvapen, ale na tomto foru si vetsina lidi uvedomuje, ze plujeme na ekonomickem Titaniku a botky uz nam cvachtaj ve vode. Takze nase prani jsou opacna nez nase obavy. A z tech 26-ti let v emigraci, bych uprel pozornost na poslednich sest. Mohlo byt velmi poucne a pripadne i vyhodne, pokud se daji udelat nejaka opatreni na minimalizaci budoucich skod.

122261

29.11.2006 16:01

RE: To je neuveritelne....

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 122261

ano velmi spravne!! i presto ze titanic se zatim mota okolo ledovce nez narazi, ale vlny jiz palubu zaplavuji.zkratka a dobre, jak receno neni amerika jak byvala-hotovo a bude stale horsi!!!

122500

29.11.2006 16:09

america you beautiful

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

cestuji casto a vidim, ze pri navratu maji urednici debilni dotazy jako kde jsem byl a proc????? dokonce mi naposledy rekli, ze nejak moc cestuji!!!!!
ted jsem zaslechl, ze chteji uvalit restrikce na dele trvajici pobyty us-obcanu v cizi zemi???konkretne tedy, ze pri navratu by
se musel obcan opet kvalifikovat, ze je obcan anebo zodpovedet proc jako obcan nechce zit v usa a radeji zije nekde jinde a podobne.tak nevim, mozna nekdo slysel podobne???
kazdopadne chovani emigracnich dustojniku k tomu nasvedcuje.

122501

29.11.2006 20:13

RE: america you beautiful

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 122501

To aby ste sa v cudzine nenakazil nevhodnými myšlienkami.
Sranda začne, až zavedú dotazník, prečo chcete vycestovať.

122511

29.11.2006 23:17

RE: america you beautiful

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 122511

ano, vazne tomu zacinam verit ze to tak bude!!!

122515

Příspěvků: 106

23.11. 02:50 Rene Bartosek  Hmm
23.11. 02:52 J.P.  důvod mi příjde jasný
23.11. 07:26 Nikl  RE: důvod mi příjde jasný
23.11. 23:50 Datel  RE: důvod mi příjde jasný
24.11. 01:05 Belveder  RE: důvod mi příjde jasný
24.11. 05:05 Nikl  RE: důvod mi příjde jasný
25.11. 04:33  RE: důvod mi příjde jasný
25.11. 08:20 Nikl  RE: důvod mi příjde jasný
23.11. 16:12 tempus  RE: důvod mi příjde jasný
29.11. 16:19 stefan  jo
23.11. 06:09  krokodyli slzy
23.11. 15:41 Filantrop  RE: krokodyli slzy
23.11. 15:42 rickover  RE: krokodyli slzy
23.11. 17:53 Arkan  U příležitosti uveřejnění článku
23.11. 22:22 google  RE: U příležitosti uveřejnění článku
23.11. 23:28 datel  RE: U příležitosti uveřejnění článku
24.11. 03:19 Rene Bartosek  RE: U příležitosti uveřejnění článku
24.11. 15:38 Nápověda  RE: U příležitosti uveřejnění článku
24.11. 15:40 Nápověda  RE: U příležitosti uveřejnění článku
24.11. 18:28 Rene Bartosek  RE: U příležitosti uveřejnění článku
25.11. 16:47 leo69  RE: U příležitosti uveřejnění článku
25.11. 18:06 Nápověda  RE: U příležitosti uveřejnění článku
24.11. 01:11 Belveder  RE: krokodyli slzy
25.11. 00:39 Nikl  RE: krokodyli slzy
23.11. 17:40 J. H.  RE: krokodyli slzy
23.11. 07:14 svetlo  Mexicka hranica
23.11. 07:34 SandWalker  Mexico drz se...
23.11. 11:22 nitramine  RE: Mexico drz se...
23.11. 08:31 leo69  Plot na hranici s Mexikem...
23.11. 09:24 Pavel Bočan  RE: Plot na hranici s Mexikem...
23.11. 11:33 leo69  RE: Plot na hranici s Mexikem...
23.11. 14:02 dharma  RE: Plot na hranici s Mexikem...
24.11. 00:17  Moc nadšeně nevypadal,
23.11. 18:35 karel4u  RE: Plot na hranici s Mexikem...
25.11. 22:54 Mirda  RE: Plot na hranici s Mexikem...
24.11. 04:19 Nikl  RE: Plot na hranici s Mexikem...
23.11. 13:30 dharma  ja sa len divim
23.11. 13:51 Karel z Čech  Jsou osvědčené metody
23.11. 16:21 Petr Gejdoš  RE: Jsou osvědčené metody
23.11. 20:51 Karel z Čech  RE: Jsou osvědčené metody
23.11. 21:16 leo69  RE: Jsou osvědčené metody
23.11. 23:09  RE: Jsou osvědčené metody
24.11. 01:15 Belveder  RE: Jsou osvědčené metody
23.11. 18:51 Petr Zasmazka  Za bolsevika
23.11. 19:40 DavidZ  RE: Za bolsevika
24.11. 01:30 Belveder  RE: Za bolsevika
24.11. 02:19 Petr Zasmazka  RE: Za bolsevika
24.11. 03:40 Rene Bartosek  RE: Za bolsevika
24.11. 18:32 Rene Bartosek  RE: Za bolsevika
25.11. 04:41  RE: Za bolsevika
25.11. 19:26 Petr Zasmazka  RE: Za bolsevika
25.11. 21:07 Rene Bartosek  RE: Za bolsevika
23.11. 21:22 Vlada  George W. Bush
23.11. 22:57 Hastrman  „no-fly list“
23.11. 23:35 datel  RE: „no-fly list“
24.11. 01:36 Belveder  RE: „no-fly list“
24.11. 04:26 Nikl  RE: „no-fly list“
24.11. 18:30 Rene Bartosek  RE: „no-fly list“
24.11. 04:18  Neni to 'jako' za bolsevika
24.11. 08:36 datel  RE: Neni to 'jako' za bolsevika
24.11. 15:50 Stan  RE: Neni to 'jako' za bolsevika
24.11. 18:37 Rene Bartosek  RE: Neni to 'jako' za bolsevika
24.11. 19:38 Stan  RE: Neni to 'jako' za bolsevika
25.11. 21:10 Rene Bartosek  RE: Neni to 'jako' za bolsevika
24.11. 18:40 Rene Bartosek  RE: Neni to 'jako' za bolsevika
25.11. 00:15 Kyklop  RE: Neni to 'jako' za bolsevika
25.11. 21:15 Rene Bartosek  RE: Neni to 'jako' za bolsevika
25.11. 01:52  RE: Neni to 'jako' za bolsevika
26.11. 00:46 Mirda  RE: Neni to 'jako' za bolsevika
26.11. 15:38  RE: Neni to 'jako' za bolsevika
27.11. 06:52 Mirda  RE: Neni to 'jako' za bolsevika
24.11. 09:31  Co tím myslí?
25.11. 00:39  To je neuveritelne....
25.11. 04:50  RE: To je neuveritelne....
25.11. 09:12 Mirda  RE: To je až neuveřitelné....
25.11. 12:37 V. Sodek  RE: To je až neuveřitelné....
25.11. 17:16 Dramenbejs  RE: To je až neuveřitelné....
25.11. 17:59 Mirda  RE: To je až neuveřitelné....
25.11. 18:48  RE: To je až neuveřitelné....
25.11. 20:55 Mirda  RE: To je až neuveřitelné....
01.01. 17:03 Dramenbejs  RE: To je až neuveřitelné....
01.01. 18:25 Mirda  RE: To je až neuveřitelné....
25.11. 18:58 Nikl  RE: To je až neuveřitelné....
25.11. 20:44 Mirda  RE: To je až neuveřitelné....
26.11. 15:45 karel4u  RE: To je až neuveřitelné....
26.11. 17:23 Průchozí  RE: To je až neuveřitelné....
26.11. 18:39  RE: To je až neuveřitelné....
26.11. 20:24 karel4u  RE: To je až neuveřitelné....
26.11. 21:15 Petr Zasmazka  RE: To je až neuveřitelné....
27.11. 07:31 Mirda  RE: To je až neuveřitelné....
26.11. 22:51 Gdosy  RE: To je až neuveřitelné....
27.11. 03:27  RE: To je až neuveřitelné....
27.11. 14:36 karel4u  RE: To je až neuveřitelné....
28.11. 18:05 Mirda  RE: To je až neuveřitelné....
29.11. 01:05 karel4u  RE: To je až neuveřitelné....
30.11. 03:15 Mirda  RE: To je až neuveřitelné....
27.11. 05:12  RE: To je až neuveřitelné....
27.11. 18:15  RE: To je až neuveřitelné....
27.11. 17:33 Mirda  RE: To je až neuveřitelné....
27.11. 18:25  RE: To je až neuveřitelné....
28.11. 09:13 Mirda  RE: To je až neuveřitelné....
25.11. 21:20 Rene Bartosek  RE: To je neuveritelne....
29.11. 16:01 stefan  RE: To je neuveritelne....
29.11. 16:09 stefan  america you beautiful
29.11. 20:13 Kyklop  RE: america you beautiful
29.11. 23:17 stefan  RE: america you beautiful

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 103 čtenářů částkou 17 488 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,14 Kč
Euro
26,97 Kč
Libra
29,42 Kč
Kanadský dolar
17,27 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,07 Kč
100 japonských jenů
21,94 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,38 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,11 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 947,88 Kč
1 unce stříbra
511,30 Kč
Bitcoin
238 386,89 Kč

Poslední aktualizace: 24.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 11 132