Diskuze k článku

Tajemný ostřelovač střílí americké vojáky v Bagdádu

Příspěvků 110

27.10.2006 5:33

"Mestská legenda"

Kyklop 217.?.?.?

dôvod? údaj 143 zabitých, 54 zranených 5 dôstojníkov a 6 odstrelovačov je na videu, ktoré som stiahol koncom minulého roku, niekedy pred vinocami.

120092

27.10.2006 17:32

RE:

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 120092

podľa jedného z novších videí od Ramadánu 1426 do Ramadanu 1427 (letopočet hidžra, ramadán končil niekedy začiatkom októbra) brigáda odstrelovačov Islamskej armády v Iraku
zabila 634 amerických vojakov, zranila 206 vojakov, zabila 23 dôstojníkov a 11 amerických odstrelovačov. Vlastné straty pochopiteľne neuvádza.
Zábery zásahov jú dosť jednoznačné - v podstate každý druhý je headshot, čo by zodpovedalo uvádzanému počtu zabitých a zranených.
Otázka je tiež, koľko zo zasiahnutých sú vojaci a koľko "civilní kontraktori" - žoldnieri, ktorých americká armáda nepočíta medzi svoje straty.

120134

27.10.2006 8:50

Ať otevřou hrob....

jesusjimenez 213.?.?.?

Ať otevřou hrob Vasilije Zajceva [smích] Třeba tam nebude [velký smích]

120099

27.10.2006 9:23

jak ctu denne svodku z irackeho odboje

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

zrovna vcera odpraskli nejakeho oficira - pry to schytal primo do hlavy a kolem vypuklo peklo, americane spustili svoji obvyklou taktiku - strileni do vsech smeru a zatykalo se

je jiste, ze to neni jeden odstrelovac a ze to je ucinna taktika
dokonce bych navrhoval je nezabijet ale pouze mrzacit, pri nouzoven navyseni rozpoctu uradu "pro mrzaky" o 30 miliard USD to pri prumernem veku co ja vim 70 let dava slusnou ekonomickou zatez na ty super lidi

120100

27.10.2006 9:48

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 120100

>
>je jiste, ze to neni jeden odstrelovac a ze to je ucinna taktika

Asi jo, protože ten článek lže až to mlátí dveřma.

120103

27.10.2006 11:57

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

Moozek Moozek (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 120103

To že v článku nejsou uvedeny veškeré informace (poznámka o lži) nic nezmění na faktu, že metoda používání sniperů je více nežli účinná a má neskutečný dopad na morálku mužstva. Nicméně to, že byly ještě ke všemu tyto "útoky" natočeny kamerou nabývají na plošném účinku. A proti těmto útokům odstřelovačů je velmi těžké se jakoli účinně bránit. Skupina těchto odstřelovačů je více nežli dobrá a úspěšná (samozřejmě že z profesního hlediska).Jejich útoky však pravděpodobně vedou ke zvýšené agresi (koaličních sil )vůči obyvatelům v dané lokalitě s nepříjemnými výsledky.

120109

27.10.2006 12:43

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 120109

viz muj link nize, to se deje...ALE POZOR i to je soucasti sniper taktiky, americane se chovaji kovbojsky predvidatelne... samozrejme, ze tyto americke vystrelky jsou na individualni urovni tragedie (abu XXX) ale z hlediska plosneho to povede k posileni milici a padu politickeho kupceni tak jako ho vidime v 'civilizovanem' svete, kdy se problem neresi, ale politicky unavi - tim nechci rict, ze radeni milici je idealni stav, nicmene lide jsou zvlastni rasa a potrebuji nejdrive sok aby byli schopni delat realnou politiku a ne 'politiku' ala al-Maliki

120115

27.10.2006 12:50

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 120109

Je v podstate jedno, či je to jeden strelec alebo je ich niekoľko, každý pracujúci samostatne. Vytvoril/i si optimálnu taktiku, ktorá má značný efekt.

> Jejich útoky však pravděpodobně vedou ke zvýšené agresi >(koaličních sil) vůči obyvatelům v dané lokalitě s nepříjemnými
> výsledky.
Prístup domáceho obyvateľstva k okupácii sa tým príliš nezmení, navyše voči kolaborantom, zradcom a odpadlíkom má islam iný prístup ako kresťanstvo, takže riziko udania strelca je podstatne menšie.

120117

27.10.2006 14:36

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

Moozek Moozek (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 120117

Jejich útoky však pravděpodobně vedou ke zvýšené agresi (koaličních sil) vůči obyvatelům v dané lokalitě s nepříjemnými
výsledky. - možná mělo být použito slovo následky.

Tato věta měla znamenat následující.
Po zastřelení vojáka koaličních sil "domácím odstřelovačem" následuje standardní postup.
Odstřelovač:
1) Stáhnutí se do krytu.
2) Uschování zbraně v bezpečném úkrytu
3) Průnik z dané lokality (převážně do davu lidí)
4) Po čase vyzvednutí zbraně (osobně či komplicem) z úkrytu a opakování akce

Koaliční síly
1) Stáhnutí se do bezpečí (např rujny,obrněná technika)
2) Lokalizace polohy odstřelovače (dle zranění a pozice vojáka)
3) Zajištění lokality v okruhu 300 - 800 m (ve směru útoku)
4) Zjištění informací o útočníkovi (v místě útoku)

A právě ten bod 4) u koaličních sil (případná agrese) může znamenat velmi nepříjemné chvíle pro místní obyvatele. To že tito obyvatelé neprozradí převážně vůbec nic je jasné a máte to tam ve svém příspěvku celkem dobře napsané.
Takže shrnuto: Je to druh útoků, před kterými nemají koaliční vojáci téměř žádnou šanci. Při vyslíchání a zjišťování informací o útočnících tak roste jen nelibost vůči přítomnosti koaličních sil v Íráku.

120122

28.10.2006 1:50

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 120122

Taktika reroru a colateral damage, ktera popisujete jako reakci okupacnich sil, je jednoznacne prohravajici, protoze zvysuje odpor obyvatelstva vuci okupantum. Vitezstvi muze byt pri takoveto taktice dosazena pouze nelimitovanym terorem, koncici genocidou.

120170

28.10.2006 1:52

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 120117

Rekl bych, ze je dulezite zda se jedna o jednotlivce ci skupinu. Skupina je ta horsi varianta, protoze zabiti jednoho clena neresi problem. Navic do skupiny budou prijmani novy clenove a cviceni ve snajperine.

120171

27.10.2006 12:12

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 120103

iraqi resistance report

vyhledejte si slovo sniper [smích]

120110

27.10.2006 13:19

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

kyklop 217.?.?.?

Reakce na 120110

Lepšie je hľadať (Iraqi Resistance) sharpshooter alebo marksman

120118

27.10.2006 14:15

Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 120100

heslo "Psovi psí smrt".
Ale ve skutečnosti k Vám mohu cítit pouze lítost.

120121

27.10.2006 16:14

RE: Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 120121

vrazda tyrana neni vrazdou je zde rozhodne kontextove vhodnejsi [smích] ale jinak dekujeme za prispevek [smích]

120127

27.10.2006 16:37

RE: Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a

Jurgen von Krebst 128.?.?.?

Reakce na 120127

Soudruhu, nemyslis, ze kdyby v Iraku US Army chtela obyvatelstvo "tyranizovat" tak jako to delaji mistni bojuvky islamistickych psychopatu tak by tam pri technickych moznostech USA zbylo tak za 28-45 minut misto Iraku jen velke, sklenene parkoviste z roztaveneho, nepatrne radioaktivniho pisku? ICBM by tam rozhodne za 45 doletely.

Pak by tam mohli poslat tezare z Halliburtonu a zacit konecne v klidu delat to, z ceho je tobe podobni bolsevici obvinuji?

120130

27.10.2006 17:05

RE: Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 120130

argumentace vyhlazenim (nepouzivam termin holokaust, musel bych platit poplatek) nuklearnimi zbranemi je argumentaci prominte mi to primitiva.... kdyby jim "nezalezelo" na iraku, tak jediny rozdil by byl, ze by nenaucily vojaky 10 minut pred odletem kam leti, protoze to z VS nevi..

ja nevim jak vy, ale domnivam se, ze haliburton zretelne vyhodnotil, ze tezba za betonovou zdi je vyhodnejsi nez tezba v radiacni zone

navic svetove mineni zfasizovane sionismem by toto preci jen neprekouslo a po blizkych volbach uz zrejme ani americka vetev sionosmu

na tema atomovych zbrani doporucuji slova (podle nekterych zdroju jiz soucasneho) budouciho prezidenta 10.? nuklearni velmoci - Iranu - i oni vi, ze to proste nedava smysl s vyjimkou deterentu, nebo jim to mozna jejich moralni zasady nedovoluji

120132

27.10.2006 17:07

RE: Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a

kyklop 217.?.?.?

Reakce na 120130

verím, že by to veľmi radi urobili, ale nie sú schopní to urobiť - nemôžu, a je celkom jedno, z akého dôvodu

120133

27.10.2006 17:50

RE: Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 120130

Soudruhu, nemyslis, ze kdyby v Iraku US Army chtela obyvatelstvo "tyranizovat" tak jako to delaji mistni bojuvky islamistickych psychopatu

a kdyz jsme tu toho, presne to americane delaji [smích]
ty bojuvky zalozil kdopak?

jdete na napr. democracynow.org - pripomanaji tam Iran-Contra a predevsim to, ze za tim jsou stejni lide jako za irakem, psychopati typu Bolton apod

120135

27.10.2006 23:55

RE: Chybělo ti a aj dale chybi omnoho vice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 120130

>Soudruhu, nemyslis, ze kdyby v Iraku US Army chtela obyvatelstvo "tyranizovat"

Nemyslis, ze to je od teba hlupe a aj nelogicke oslovovat na tomto fore sudruhov,
ked vies, ze sudruhovia (z neZvedavca) tu maju pristup zakazany? [naštvaný]

Aj ked, chciet od teba myslenie, to som trochu prehnal.
Takze pis Jürgen, pis co ti pero raci a nedaj sa slabou urovnou svojich prispevkov,
chybajucou logikou a mnozstvom nezmyselnosti, ktore tu este vyplodis, odradit! [chechtot]

120160

28.10.2006 21:26

RE: Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a

seda 82.?.?.?

Reakce na 120121

>heslo "Psovi psí smrt".
>Ale ve skutečnosti k Vám mohu cítit pouze lítost.
Nejsem autorem příspěvku 120100, ale musím se divit! I já jsem názoru, že "PSOVI PSÍ SMRT". Vy jste asi "držitel" názoru, že USA šíří po světě demokracii, svobodu, blahobyt a mír...není to absurdní představa? Já jsem toho názoru, že američstí vojáci jsou žoldnéři v žoldu amerických kapitalistických prasat. A protože z toho důvodu se podobají svým "investorům", měli by Američany obyvatelé napadeného státu, likvidovat jako vzteklé psi!
I mne by vám mělo být líto, i já nestojím o anální turistiku v řitních otvorech Američanů...na rozdíl od vás.
A co se týče "třídního boje", tak jste vedle! Teď by se měl vyhlásit boj o zachování humální lidstké společnosti! Četl jste "Konec civilizace" od pana Huxleye - to nás čeká pod "vlajkou s hvězdami a pruhy", pokud ztratíme soudnost (jako Vy?).

120222

27.10.2006 23:38

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

cz_dragon 70.?.?.?

Reakce na 120100

Vy musite byt totalne padlej na hlavu, kdyz Vam dela poteseni zmraceni nejakeho cloveka, nehraje roli jestli je to vojak....

120158

28.10.2006 0:03

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 120158

>Vy musite byt totalne padlej na hlavu, kdyz Vam dela poteseni
>zmraceni nejakeho cloveka, nehraje roli jestli je to vojak....

To nie jsu vojaci, ktori brania vlastnu zem, alebo rodiny, to su okupanti, zoldaci,
vrahovia, ktori si musia svoj podiel na zlocinoch vykupit vlastnou krvou.
Inac to ani nejde.
Aj Juba to pochopil a pomaha im v ich zatrateni.

"What has been taken in blood cannot be regained except by blood."

120161

28.10.2006 1:47

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

cz_dragon 70.?.?.?

Reakce na 120161

Urcite mi nedela poteseni, ze US vojska a vojska jinych statu jsou v Iraku, presto mam soucit s temi, kteri tam musi byt. Proto se mi nelibi, kdyz nekdo oslavuje zmraceni druheho! I kdyz vetsina US vojaku vztoupila do armady dobrovolne, urcite je jenom velice mala skupina lidi, kteri vstoupili do US army z duvodu, ze si muzou jit zastrilet na lidi! Prumerny vek US vojaka v Iraqu je dnes vic nez 33 let.
To co mi dela velkou hlavu je ten fakt, ze jsme se dostali do "Blood Revenge Cycle".

120169

28.10.2006 2:32

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 120169

oni maji moznost z toho vycouvat.. nemyslim, ze by je rozumni lide obvinovali z nejakeho srabactvi nebo tak...ostatne, zacinaji na tom pracovat- zadost o recess kongresu apod...

120176

28.10.2006 20:24

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

cz_dragon 70.?.?.?

Reakce na 120176

Nevim co tim myslite "oni maji moznost z toho vycouvat"?

120216

30.10.2006 15:57

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 120216

mohou vzdy slozit zbran a neslouzit..neni to sice zadarmo, ale nezaplati cenu nejvyssi

120376

28.10.2006 3:02

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 120169

A to by ma zaujímala jedna vec:
Je v Iraku aj americká Národná Garda? Je príslušníkovi Národnej Grady možné nariadiť službu mimo územia USA?

120178

28.10.2006 10:39

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 120178

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A18980-2004Jun5.html

[smích]

to se preci resilo v souvislosti s Katrinou ne?

120188

28.10.2006 20:19

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

cz_dragon 70.?.?.?

Reakce na 120178

Behem leta 2004 okolo 40.000 vojaku narodni gardy slouzilo v Iraku.
Je príslušníkovi Národnej Grady možné nariadiť službu mimo územia USA?
Co Vy myslite??

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A18980-2004Jun5.html

120215

28.10.2006 22:32

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 120215

Pôvodne som si myslel, že to možné nie je a že sú to "dobrovoľníci".

120227

28.10.2006 0:12

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 120158

to je presne to.. uz jsem se k tomu vyjadroval nekolikrat.. vojak je nekdo, kdo si sam sebe nevazi po fyzicke strance (muze byt kdykoli zabit a vi to) a ani po strance dusevni (prijima rozkazy o zabijeni cizich vcetne civilistu bez zduvodneni a pocitu ztotozneni - resp. ten tam je ale samozreme jako vysledek psychickeho drilu)

vojak dava "protivnikum" sam a zcela dobrovolne pravo ho zabit (v pripade statu s povinnou sluzbou se to da preneset az na uroven naroda)

to pravo se mi tedy velmi nelibi, ale je mi vlastne nuceno - nevidim nic spatneho na tom, odklidit cloveka, ktery o to zada a zaroven klesl tak hluboko

120162

28.10.2006 21:49

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

seda 82.?.?.?

Reakce na 120158

>Vy musite byt totalne padlej na hlavu, kdyz Vam dela poteseni
>zmraceni nejakeho cloveka, nehraje roli jestli je to vojak....
Nevím kdo je "padlej na hlavu"! Američané vnikli do Iráku pod vymyšlenou záminkou a chovají se tam jako prasata. Mrzačí a hlavně(!!!) zabíjí tam civilisty! Takové vetřelce je nutné likvidovat JAKKOLIV, a pokud je výhodné je mrzačit, tak do toho!
Stále však jako "pozorovatelé" nesmíme zapomenout, kdo je doma a kdo je vetřelec!, a nebo jste naftový podílník, pan-e (-í) "cz dragon"?
P.S.1 Doufám, že se nechcete odvolávat na proamerické kolaboranty z řad iráčanů, nebo jó? Fuj!
P.S.2 Mrzačení kohokoliv mi nedělá potěšení, ale kdybych byl Iráčan a rozhlédl se kolem sebe.... [pláč]

120223

29.10.2006 0:00

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

cz_dragon 70.?.?.?

Reakce na 120223

Ja sam nesouhlasim s valkou v Iraku, ale to ovsem neznamena ze nezdilim empathy s vetsinou Americkych vojaku, kteri tam dnes slouzi! A vas nazor na zabijeni se primo hnusi.

120235

29.10.2006 1:13

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 120235

dovolim si tvrdit, ze vase empatie neni projevem lidskosti ale spise nedostatku komplexniho mysleni

sam jsem se pokousel vysvetlit vyse proc bez ohledu na rekneme rodinne tragedie je likvidace vojaka vlastne pravym duvodem jejich existence

ono vlastne neni nahoda, kdyz si tohle uvedomuji vojaci sami, doporucuji interview s byvalym izraelskym vojakem na democracy now org. z patku, ktery si tuhle disjunktivitu cloveka vs vojaka uvedomil a nyni se snazit napravit sve predchozi zlociny - to ho sice neomlouva, cilem stale zustava ale je v zajmu lidstva ho posunout o par stupinku nize

120238

3.11.2006 0:29

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

cz_dragon 70.?.?.?

Reakce na 120238

A co je podle Vas "komplexni" mysleni?????

Precetl jsem si ten clanek, ale to nema vubec nic spolecneho s postavenim americkeho vojaka v Iraku!

120558

3.11.2006 9:16

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 120558

spise s lezenim.. na zemi.. po zasahu sniperem do hlavy [smích]

takze jsem mel nakonec pravdu

120572

30.10.2006 11:33

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 120235

Asi tak jak ste meli stejne empatie pro ty kluky ve Vetnamu a s temi tremi milijony mrtvych vetnamcu?!?!? Jo ono to meni lehke divat se klicovou dirkou na svet!
Kazdy den je mi vic a vic na zbliti z US hegemonie. [bliji]

/m

120362

3.11.2006 7:17

RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje

seda 82.?.?.?

Reakce na 120362

>Asi tak jak ste meli stejne empatie pro ty kluky ve Vetnamu a s
>temi tremi milijony mrtvych vetnamcu?!?!? Jo ono to meni lehke
>divat se klicovou dirkou na svet!

>Kazdy den je mi vic a vic na zbliti z US hegemonie. [bliji]
>
>/m
I mně!!! [bliji]

120565

27.10.2006 12:41

A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?

Peter velkej 72.?.?.?

Divim se ze jeste zatim na tenhle clanek nereagovali nasi znami sympateri Irackych a Afganistanskych 'bojovniku za svobodu'. Kde jsou jejich oslavne ody a gratulovani Irackym & Afghanskym odstrelovacim? Bylo by to trochu silne kafe, zejo?
Je videt ze vedi dobre kde je ta 'line in the sand' a nehodlaji ji prekrocit. Poseroutkove.

120114

28.10.2006 2:06

RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?

Jurgen von Krebst 128.?.?.?

Reakce na 120114

mozna ty blby a uzitecne idioty pak 'za odmenu' islamisti podrezou jako posledni. A mozna jim jako zvlastni milost daj prasek na uklidneni aby se Zorbove a Trodasove necukali az se ozve "Allah Akbar!" a z jejich proriznuteho krku mezi bublinami krvave peny ozve posledni zabublani jak kdyz vypoustis zbytek vody z vany.

120174

28.10.2006 3:42

RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120174

Tak tohle je lepsi nez puvodni Kema-Leho. Tohle je znacne vylepseny model!

Jen tak dal Jogurte vod Krabu;
mas svuj dany cas, delej co nejrychleji a co nejlip nez budes opet vyhosten!

z.a.p [velký smích]

120181

29.10.2006 1:54

RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 120181

>Tak tohle je lepsi nez puvodni Kema-Leho.
[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

120239

29.10.2006 16:04

RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 120174

Tobě sionisti dokonale vypláchli mozek. Na takové nesmysly snad ani nemá cenu reagovat. Každý aspon trochu informovaný člověk se podobným hloupostem musí jen smát. Ani ty snad tomu nevěříš.

Jinak já jsem vlastenec a proti USA a sionismu jsem proto že si přeju přežití a svobodu pro svůj národ. Ty jsi podle toho co píšeš obyčejný poturčenec který kolaboruje se smrtelnými nepřáteli našeho národa-USA a sionismem. Jsi stejný jako ti co v minulosti kolaborovali s nacisty nebo komunisty.

120281

28.10.2006 20:06

RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?

dharma 84.?.?.?

Reakce na 120114

"Divim se ze jeste zatim na tenhle clanek nereagovali nasi znami sympateri Irackych a Afganistanskych 'bojovniku za svobodu'. Kde jsou jejich oslavne ody a gratulovani Irackym & Afghanskym odstrelovacim? Bylo by to trochu silne kafe, zejo?"

hm... suhlasim s nazorom vyssie, ze by tych zoldakov nemal Juba zabijat, ale mrzacit... a najlepsie by bolo, keby to robil tak, ze by im triestivymi projektilmi ustreloval gule, kus rite a hrubeho creva... aby sa uz nemnozili a vazili si teplo a pohodlie pokojneho domova

120213

28.10.2006 22:17

RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?

seda 82.?.?.?

Reakce na 120114

>Divim se ze jeste zatim na tenhle clanek nereagovali nasi znami
>sympateri Irackych a Afganistanskych 'bojovniku za svobodu'. Kde
>jsou jejich oslavne ody a gratulovani Irackym & Afghanskym
>odstrelovacim? Bylo by to trochu silne kafe, zejo?

>Je videt ze vedi dobre kde je ta 'line in the sand' a nehodlaji
>ji prekrocit. Poseroutkove.
Nemohu mluvit za jmenované, ale za sebe mohu říct, že americká "svoboda a demokracie" je opravdu jen snem pro většinu a realitou pro "horních 10 tisíc" - v poměrech platných pro USA,ČR, ale i ostatní. Klidně si to aproximujte na lidstvo zeměkoule. Tam to bude "horních pár millionů" a "spodních pár milionů miliard"!
A poseroutkové jsou ti, co hází bomby z tisíců metrů na zem, na své protivníky, kterým se nejsou schopni postavit čelem...
Ale největší hovada jsou ti, co sedí doma u počítače, a podporují agresi kdekoliv! Např. náš bývalý prasi-dent Havel se svým objevným pojmem "humanitární bombardování"! [bliji]

120225

29.10.2006 16:07

RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 120114

Proč by to mělo být příliš silné kafe? Já samozřejmě podporuju hrdinský boj Iráckého lidu za svobodu a gratuluju jim v jejich úspěších v boji s okupanty. Všechna čest, iráčtí odstřelovači bojují opravdu junácky.

120282

28.10.2006 3:02

Moment prosim,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

nebylo tohle nekdy jiz publikovano predtim? Asi pred rokem a pul? Ten clovek mel byt udajne chycen a zlikvidovan nekdy na podzim 2005. To video, co tu bylo tehda k mami bylo skvelym kouskem (positivni) propagandy. Strelec pouzil tu samou techniku jako kdysi M. Malvo v Marylandu - strilel z vanu oblozeneho matracemi.

Pri veskere ucte k bojovnikum odboje si nemyslim, ze jsou kouzelnici se 'stribrnou kuli'. Jsou jiste chrabri o tom neni pochyb, ale mam za to (a muzeme se podivat na statistiky), ze valna vetsina okupantskych zoldneru skape na IED's (improvizovane naloze). Proti tem zadna vesta nepomuze.

Videl jsem tez videa s hajzly (kontraktory) kteri delaji prasecinu (a presto si delaji do kalhot) ze strech domu na bezpecnych mistech jistenych helikopterami USArmy. Ti by to meli dostat predevsim. Ale ono na ne na vsechny dojde. Kdo s cim zachazi, take s tim schazi.

z.a.p

120177

28.10.2006 6:51

opravdova svoboda

texaskycizek 70.?.?.?

USA jsou symbolem prichodu svobody celemu svetu, konce vsech diktatur, at politickych, nebo nabozenskych. Je to spasa lidstva. USA pomalu a trpelive osvobozuje svet od zvrhlych zrud a jejich pohunku. Od diktatury strachu, diktatury ozbrojenych omezencu. Omezencu takoveho kalibru, ze se ani nasilim nedokazali v CSSR a jinde udrzet u moci. A ticha vetsina to vidi a spravne posuzuje, jak se ukazuje ve volbach po celem svete.Podivejte se na poslednich 100 let.Pomalu,ale jiste USA meni svet k lepsimu!

120185

28.10.2006 22:05

RE: opravdova svoboda

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 120185

Amerika byla jistě takovým symbolem.
Ale po roce 1990 se z Ameriky stala prasácká okupantská země ,
která na svoje zločinné politiky, jenž jsou nástrojem
ziskuchtivých prasat,šeredně doplatí.
Irák nás bude ještě desetiletí strašit, stejně jako Vietnam,
kde též USA změnily svět k lepšímu!!!
President a současná vláda USA je sebranka prolhaných válečnických hovad, která se uchylují k mučení a jejichž
kredibilita je velice nízká a nakonec jejich politickým
výsledkúm bude vystaven účet při blížících se volbách.
Texascizek zapáchá LehoKemovinou a potřeboval by desinfekci,
nebo nějaký prostředek proti lhaní!

120224

28.10.2006 23:11

RE: opravdova svoboda

seda 82.?.?.?

Reakce na 120224

Pane "nápovědo", mýlíte se! Viděl jsem film z prasidentských voleb, ale tam jsem se převědčil, že americký "volič" je spíše VŮL, který neví, kdy má tleskat, nebo kdy má mávat těmi vlaječkami "s hvězdami a pruhy". A do podobné volské šarády bych se nikdy nepřipojil! A prasáckou zemí se stalam Amerika mnohem dříve než v roce 1990!!!!
A texascizek resp. Čížek z Texasu je pomatenec...

120230

28.10.2006 23:31

RE: opravdova svoboda

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 120230

Chtěl jsem tím říci, že pro mnoho lidí z východního bloku
byla Amerika velikým snem a až svojí velesvinskou politikou
po roce 1990 si celkový obraz v očích prostého občana
nadlouho pokazila.
A já bych zase tak úplně voliče nezatracoval.
Víte jak dopadl senátor Lieberman, který vehementně podporoval
válku v Iráku. Lidé jsou dost nasraní z války v USA a také
v Izraeli.
Dokonce v samotném Izraeli dojde k politickému kvasu dříve,
než si myslíme.Úvaha je jednoduchá.Válka a zabíjení arabů
nevede k výsledkům.Bezpečnost Izraele se vojenskými operacemi
nezvyšuje, nýbrž naopak.Takže politická klika, která stále
propaguje militantní řešení, bude muset uhnout a dát prostor
lidem a politikům, kteří preferují mírová řešení s okolními
státy i za cenu ústupků, ale hlavně s výsledky, které nakonec
povedou ke znormálnění vztahů se sousedy, včetně Palestinců.
Jiné řešení možné není.Válka a zabíjení nebude trvat věčně.
Cesta je to dlouhá,ale jedině možná!
Uklidnění v Severním Irsku trvalo cca 50 let a stále ještě
úplně vyhráno není. Malé recidivy jsou do teď.
Jenomže každý si vzpomene na hromadu mrtvol , co konflikt už stál a každý provokatér je zavčas energicky odstraněn.

120233

28.10.2006 22:58

RE: opravdova svoboda

seda 82.?.?.?

Reakce na 120185

>USA jsou symbolem prichodu svobody celemu svetu, konce vsech
>diktatur, at politickych, nebo nabozenskych. Je to spasa lidstva.
>USA pomalu a trpelive osvobozuje svet od zvrhlych zrud a jejich
>pohunku. Od diktatury strachu, diktatury ozbrojenych omezencu.
>Omezencu takoveho kalibru, ze se ani nasilim nedokazali v CSSR a
>jinde udrzet u moci. A ticha vetsina to vidi a spravne posuzuje,
>jak se ukazuje ve volbach po celem svete.Podivejte se na
>poslednich 100 let.Pomalu,ale jiste USA meni svet k lepsimu!
Tak to je největší blábol, co jsem si mohl přečíst na zvedavci! Pan, nebo paní nik "texaskycizek" patrně úplně zblbnul z té americké propagandy. Mám "na jazyku" spoustu přiléhavých označení tohoto individua (všechny z oblasti čtvernoštců)!, ale buďme, pokud možno, korektní:
Co se týče náboženství-nevím,kde existuje více náboženství resp. náboženských sekt než v USA! Nevím,kde tyto sekty měli na svědomí víc úmrtí svých "klientů" než v USA! Nevím,kde pseudokřesťanství napáchalo víc škody, než v USA (např.antipotratová propaganda)! A vůbec nechápu, jak takové hovado - masový vrah, jako je Busch (prasident USA), může vystupovat s projevem o demokracii a svobodě, když jde JEN o ekonomické zájmy USA!?!?
A co je podstata Vašeho omylu! Vy jste se ztotožnil s těmi americkými sračkami, které jsou sračky jen proto, že vyhovují jen Američanům. Vy jste se ztotožnil s "ideou" USA, která je šířená "na kopích" amerických atomových zbraních - fuj!
Strach našich ekonomů a politiků z toho, co by se stalo, kdyby jsme nelezli do análních otvorů USA, předčí jejich zájem o prospěch občanů!
A k tomu v co mění USA svět...ty zkurvení američští kapitalisti likvidují i ty zbytky panenského světa, samozřejmě za účasti ostatních kapitalistů...
A o většině bych nemluvil... Nevím jak dlouho dokážete oblbovat naše občany, nemyslím si, že jsou na úrovni amerických hamburgeržroutů....

120228

28.10.2006 23:12

RE: opravdova svoboda

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 120185

Jen Bush je slepý!

BEJRÚT - Spojené státy válku v Iráku prohrály.

Vědí to všichni od Iráku po USA kromě amerického prezidenta George Bushe ml., který tvrdí, že cíl a směr je stále týž.

Píše to včerejší libanonský list Al-Haját, který mezi řešení současné irácké situace řadí i možnost převratu, jímž by se do čela země dostal někdo podobný bývalému prezidentovi Saddámu Husajnovi. Bush podle autora článku porážku v Iráku určitě nepřizná před kongresovými volbami. Americká vláda však musí hledat alternativy k nedosažitelnému vítězství, a ty existují, konstatuje Al-Haját.

Může přiznat porážku a nechat Irák napospas Íránu a Sýrii. Izraelská klika kolem vlády usiluje o dokonání konce Iráku a prosazuje jeho rozdělení na tři státy. Jenomže Bagdád považují za své hlavní město šíité, sunnité i Kurdové. Na druhém konci všech možných návrhů je nikoli stažení, nýbrž další posílení amerických jednotek, což však až na senátora Johna McCaina nechce nikdo. A pak je tu ještě vojenský převrat, po němž by byl do čela Iráku postaven diktátor ve stylu Saddáma Husajna, ovšem s méně škodlivým vlivem. USA by tohoto lehce stravitelného Saddáma veřejně odsuzovaly, avšak tajně by jej naopak podpořily..., jako ostatně podporovaly i Saddáma!

120231

29.10.2006 0:17

RE: opravdova svoboda

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 120185

>USA jsou symbolem prichodu svobody celemu svetu, konce vsech diktatur, at politickych, nebo nabozenskych. Je to spasa lidstva. USA pomalu a trpelive osvobozuje svet od zvrhlych zrud a jejich pohunku. Od diktatury strachu, diktatury ozbrojenych omezencu. Omezencu takoveho kalibru, ze se ani nasilim nedokazali v CSSR a jinde udrzet u moci. A ticha vetsina to vidi a spravne posuzuje, jak se ukazuje ve volbach po celem svete.Podivejte se na poslednich 100 let.Pomalu,ale jiste USA meni svet k lepsimu!


Ach jo. Tady nekdo huli kvalitni material. Tak predne, v takovem Iraku mozna za Saddama nemeli demokraci, ale meli elektriku, vodu a lekarskou peci. Dneska diky US "osvoboditelum" maji demokraci a "svobodu". Jen si to nemaji jakuzit, protoze nemaji vodu, elektriku, chcipaji hladem a tresou se kdy zase nejaky G.I.Joe s prstem na spousti zplanyruje nejakou nemocnici nebo skolu...

Schvalne pane Texasky, zeptam se. Co myslite, proc se USA navazi do Iranu, ktery mozna za 2-3 roky bude mit palivo pro jeden reaktor a s desetinasobnym poctem odstredivek by mel bombu tak do 10 let a zcela zjevne jim nevadi atomovka v rukou KLDR? Ze by za to mohl ten cerny sajrajt, ktery v Iranu tece ze zeme ??

USA za poslednich 100 let ani jednou nehajili svobodu a demokracii. Pokazde hajili jenom sve penezenky a obchodni zajmy mocnych. Za 2.sv. valky naprosto klidne prodavali zbrane Nemecku dokud to jen bylo politicky unosne. Oddalovali nastup druhe fronty v nadeji, ze Nemci znici socializmus v ZSSR. Pak otocili kormidlo a okate se postavili na stranu viteze. I Vietnam, Korea, Afganistan a dalsi valky byly v zajmu neocons.

A Afganistan ? Oc tam vlastne slo ? O hledani Ossamy, mstu za 9/11, nastoleni demokrace nebo o jeden takovy sympaticky ropovudek made in Haliburton, ktery jaksi Taliban nemel v umyslu schvalit ??

120236

29.10.2006 7:35

RE: opravdova svoboda

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 120236

Souzi a sousky, zase je zde ten mizerny texaskycizek.Prominte, ze vam zvysuji krevni tlak.Verte mi, delam to s radosti.Recnit muzete jak chcete.To nemeni nic na faktu, ze USA opravdu meni svet k lepsimu. Ohanite se soucasnymi debakly. Ja mluvim o vlivu na svet za poslednich 100 let, rozpad Hamburske rise, dve porazky nemecka, predelani imperialniho Japonska na solidni demokracii, v posledni dobe rozpad CCCP, rozsireni NATO,premena Ciny z komunisticke hrozby na dilnu kapitalismu. Co jeste zbyva?Moslemske zeme a Afrika.CR je jasne pod americkym vlivem, nerekli by jste? No tak ted me zase oslnujte nejakymi malickostmi.Neco, co se stalo predevcirem a je to jasnym dukazem US prohnilosti. Anyway,thank's a lot for your comments.I can't wait for more.

120247

29.10.2006 8:26

RE: opravdova svoboda

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 120247

[cool] Výborná práce, texaský čížku. Osobně jsem natlakovaná jako po třech turcích. To jako myslím kafe, Čížku.
Rozpad Hamburske rise a ty další sukcesy vaší Nové domoviny mě fakt dostaly. Gratuluji a nezmeškejte večerní nástup. Budou se rozdávat medaile...hi,hi,hi.
[chechtot] Mindy

120250

29.10.2006 15:00

RE: opravdova svoboda

doktor121 213.?.?.?

Reakce na 120250

Texaský čížek trpí uzavřeností mysli, to je pojem ze sociální psychologie, pokud vím a je napsoto zbytwečné s takovým člověkem diskutovat - názor nezmění, pro něho je věc černá i když mu jí ukážete v všichní vidí její bělobu.

120274

29.10.2006 15:19

RE: opravdova svoboda

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 120274

To samé by se dalo tvrdit o většině lidí na Zvědavci působícím. Nebo je to tak, že pokud někdo sdílí mé stanovisko, tak ho nic takového nemůže postihnout?

120276

29.10.2006 17:30

RE: opravdova svoboda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120250

"Rozpad Hamburske rise a ty další sukcesy vaší Nové domoviny mě fakt dostaly."
---------------------------------------------------------------

Prosim momento, neb se smichy 'potento'......
ze by tim byla minena "Rise hamburgeru - USA".....?
No to je divny druh 'vlastence', ktery predpovida pad sve vlastni rise... [chechtot]

z.a.p

120290

29.10.2006 8:02

RE: opravdova svoboda

petr59 206.?.?.?

Reakce na 120247

Nerozumim. K cemu k lepsimu. Pry chudoby je cim dal tim vic. Tak samo je to i ohledne omezovani lidske svobody. Cim dal tim vice jsme sledovani.Cim dal tim vic od rozpadu CCCP , tece vice krve. Svet je cim dal tim vice zasmrazeny. Cim dal tim vice se snazi obepnout draty .Preji jim to. Ale at se drzi mezi nima a ne dal. Proste vy ptaku vas musela snest Mindy a vykrmeny jste byl panem Stworou , jen aby se tocila diskuse. Chytri to lide.

120252

29.10.2006 9:22

RE: opravdova svoboda

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 120252

[překvapení] Teda i kdybych náhodou byla vejcorodá ( jedna nikdy neví, že jo), tak autorství ftáka texaskýho čížka rezolutně odmítám. Pukavce neberu.
[oči v sloup] A stejně žádnej Texaskej čížek neexistuje. V Texasu se vyskytují:
Čížek severoamerický (Carduelis pinus)Pine Siskin
Čížek žlutý (Carduelis tristis) American Goldfinch
Čížek mexiský (Carduelis psaltria)Lesser Goldfinch
a semotamo
Čížek kalifornský (Carduelis lawrencei) Lawrence´s Goldfinch

[vyplazený jazyk] Takže texaskejcizek děsně kecá."Kdepak ty ptáááčku hnízdo máa-a-ááš...?" se pak pídit s nesmrtelným Kájou Gottů, netřeba. I po zpěvu poznáš ptáka.
[smích] Náš fták je jasně Střízlík kaktusový (Campylorhyncus brunneicapillus) Cactus Wren. Zde foto:
Vložený obrázek
Je to fakt jostomijej prcíček, ale dostanete z něj jen takový řachavý cha-cha-cha-cha. A kdepak má hnízdo je jasný. Mezi votravnejma pichlavejma kaktusama...[velký smích]
Mindy

PS: [zahanbení] Jo, vím, že jsem oftopík, ale není ta živá příroda úžasná... [smích]

120256

29.10.2006 17:09

RE: opravdova svoboda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120256

Nooo skvele.... uz jsem se tak dlouho nezasmal!
Ten 'tek-sasky cizek' ....to je ale Ptak Ohniiivak, to me podrzte!!
Mohl bych rici 'blb' ale nechci ho odradit. Jsem uprimne rad, ze se tu vyskytuje; je to dnes uz vsude ohrozeny (sou)druh! [velký smích]

z.a.p

120287

29.10.2006 18:33

RE: opravdova svoboda

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 120287

>....to je ale Ptak Ohniiivak,.... je to dnes uz vsude ohrozeny (sou)druh! [velký smích]

A co že mu to ohnívá, ,že je už ohroženey? [velký smích]

120300

29.10.2006 19:03

RE: opravdova svoboda

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 120287

[překvapení] No jo, zape, nesmíme ho moc rozhodit. Od tý doby, co je US pensioneer, jen těká, TIKá a HUdRá. [oči v sloup] I Moslim by se ustrnul...hi,hi,hi. Mindy
[zahanbení] A konec. Dávám si výchovnej diskuzní pohlavek.

120302

29.10.2006 9:20

RE: opravdova svoboda

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 120247

>Souzi a sousky, zase je zde ten mizerny texaskycizek.Prominte, ze vam zvysuji krevni tlak.Verte mi, delam to s radosti.

Ty mas chlape od Boha stesti, ze se nachazis nekde v Americke p.deli a ne tady nekde po ruce. Pul rodiny mi zabili naciste, pul komuniste. Deda mi zemrel v Jachymovskem koncentraku, fotr sedel v base kvuli Charte. Za socializmu jsem si mohl udelat akorat prumyslovku, na vysokou skolu jsem mohl az po revoluci. A ted mi nejaky (cenzurovano, urazite) z USA nadava do soudruhu jen proto ze neuznavam dokonalost uzasnych USA.

> Recnit muzete jak chcete.To nemeni nic na faktu, ze USA opravdu meni svet k lepsimu.

WOW, to bych rad vedel cim? Exportem konzumniho zivota nazyvanym "sireni svobody a demokracie"? Svobody nakupovat, konzumovat a tak podporovat nadnarodni megakorporace. Svobody nechat si vymyvat mozek stupidnim TV vysilanim plnym propagandy? USA bezprecedentne prispivaji k ekologicke zahube planety. Stat ktery zabira 1.8% rozlohy planety a tvori 4,2% obyvatelstva Zeme spotrebovava 27% svetovych zasob energie a produkuje 31% svetove produkce odpadu. Pokud znecistovani mori, zamorovani atmosfery (naprosty nezajem o Kjotsky protokol), niceni svetoveho genofondu a neodpovedne pokusy s GMO nazyvate zmenou sveta k lepsimu, doporucuju navstevu dobreho psychiatra.

> Ohanite se soucasnymi debakly. Ja mluvim o vlivu na svet za poslednich 100 let, rozpad Hamburske rise,

Hmmm. Asi mam mezery v historickych znalostech ze zadnou hamburskou risi neznam. A pokud myslite rysi Habsburskou, tak ta vznikla 100 let pred poutniky z lodi Mayflower. V case vzniku teto rise Ponce de Leon jeste zkoumal pobrezi Floridy. A v roce 1867 kdy se Habsburska monarchie zmenila na Rakousko-Uhersko zrovna skoncila valka Severu proti Jihu a byl zalozen Ku-klux-klan. Marne hledam cim tedy Amerika prispela k zaniku Habsburske monarchie nebo vzniku Rakousko-Uherska.

> dve porazky nemecka,

Hmmm. Zajimave. Asi by bylo zahodno precist si dejepis. Takhle mam dojem, ze Anglicko, Rusko a dalsi Evropske zeme tam byli jen do poctu a jen tak sekundovali Americanum. V 1. sv valce Americane moc vody nenamoutili a v te druhe oddalovali otevreni druheho frontu jak to jen bylo politicky unosne.

> predelani imperialniho Japonska na solidni demokracii,

Jo. Pomoci nejvetsiho teroristickeho cinu v dejinach lidstva, kdy byli dve atomove zbrane pouzity na civilni obyvatelstvo mest Hirosima a Nagasaki. S tim bych se radeji moc nechlubil.


> v posledni dobe rozpad CCCP, rozsireni NATO,

Nevim, zda je rozpad jedine vojenske protivahy mocenske expanze USA zrovna pozitivem...

120254

29.10.2006 9:40

RE: opravdova svoboda

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 120254

>Hmmm. Asi mam mezery v historickych znalostech ze zadnou
>hamburskou risi neznam. A pokud myslite rysi Habsburskou, tak ta
>vznikla 100 let pred poutniky z lodi Mayflower. V case vzniku
>teto rise Ponce de Leon jeste zkoumal pobrezi Floridy. A v roce
>1867 kdy se Habsburska monarchie zmenila na Rakousko-Uhersko
>zrovna skoncila valka Severu proti Jihu a byl zalozen
>Ku-klux-klan. Marne hledam cim tedy Amerika prispela k zaniku
>Habsburske monarchie nebo vzniku Rakousko-Uherska.

Jen pro vaši informaci, občanská válka skončila v USA v roce 1865 nikoliv 1867.

>Hmmm. Zajimave. Asi by bylo zahodno precist si dejepis. Takhle
>mam dojem, ze Anglicko, Rusko a dalsi Evropske zeme tam byli jen
>do poctu a jen tak sekundovali Americanum. V 1. sv valce
>Americane moc vody nenamoutili a v te druhe oddalovali otevreni
>druheho frontu jak to jen bylo politicky unosne.

Za první světové války to byly právě američané, co ukončili agónii Evropy v zákopové válce. Oni byli schopni dodat potraviny (masové konzervy) do států dohody (zatímco Němci baštili tuřín, jejich síla zvrátila úplně poměr sil na frontě.
Vojenské dodávky do SSSR vám nic neříkají? Bez těch dodávek by to se SSSR vypadalo velmi špatně.

>Jo. Pomoci nejvetsiho teroristickeho cinu v dejinach lidstva, kdy
>byli dve atomove zbrane pouzity na civilni obyvatelstvo mest
>Hirosima a Nagasaki. S tim bych se radeji moc nechlubil.

Pokud by nebyly použity, válka by se táhla ještě dva roky a ztráty jen na americké straně by byly 250 - 500 tisíc vojáků. Nehledě na to, jak by mohl dopadnou zbytek Evropy, kdyby byla americká armáda stále zaměstnaná v Pacifiku.

>Nevim, zda je rozpad jedine vojenske protivahy mocenske expanze
>USA zrovna pozitivem...

Mohl jste vystudovat a to je pozitivum, nemyslíte? Já osobně bych pod SSSR žít nemohl.

120257

29.10.2006 17:22

RE: opravdova svoboda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120257

"Za první světové války to byly právě američané, co ukončili agónii Evropy v zákopové válce."
---------------------------------------------------------------

Jo, vidim, ze to mate dobre promyslene.
I s tim Lordem Balfourem, ktery to tak dobre zaridil.
A od te doby se vse vyvijelo velmi priznive a pozitivne a jen ve smyslu pokroku pro lidsky druh, ze?!

Az do te uzasne pritomnosti, kdy si nevime z boty do boty. Hlavne ze 'pokrok' prisel z te spravne strany. Mate recht.
Vy jste holt machr!

z.a.p

120289

3.11.2006 8:51

RE: opravdova svoboda

seda 82.?.?.?

Reakce na 120257

Pane Koubek, zdá se mi, že jste perfekcionista...dohadovat se o 2 roky (1865 nebo 1867), když jde o rámcové zařazení historických jevů...no, to mne podrž!?
Mrzí mne, že tento perfekcionismus vás opustil hned poté...když na názor:
>Jo. Pomoci nejvetsiho teroristickeho cinu v dejinach lidstva, kdy
>byli dve atomove zbrane pouzity na civilni obyvatelstvo mest
>Hirosima a Nagasaki. S tim bych se radeji moc nechlubil.
...říkáte:
>"Pokud by nebyly použity, válka by se táhla ještě dva roky a >ztráty jen na americké straně by byly 250 - 500 tisíc vojáků. >Nehledě na to, jak by mohl dopadnou zbytek Evropy, kdyby byla >americká armáda stále zaměstnaná v Pacifiku."...
...tak jste přestal být konzistentí! Zvláště mne to mrzí proto, že už určitě máte novodobější poznatky o praktikách USA, takže buď jste obětí, a nebo nositelem hnusné americké propagandy!
Američani natočili kvantum propagandistických děl o nutnosti použití atomové bomby (dále AB), současně však byly natočeny řady dalších, které dokumentovaly faktický stav "na bojišti" v letech 1944 a násl. ...Japonsko bez nerostných surovin, zvláště pak ropy...na co by asi jezdili a létali? a mohl bych pokračovat dále.
Američany k použití AB vedli jiné důvody (!) resp. ten vámi uváděný je naprosto marginální! USA si hlavně potřebovali ověřit působnost AB "v terénu", ale také chtěly zapůsobit na SSSR (resp.CCCP). A proto obětovali(!) statisíce (až miliony?) civilních obyvatel Japonska. Jinak to není možné, protože by AB svrhli na vojenské objekty a ne na civilní!!
A absence US-army v Evropě...situace v Evropě už dávno před tím "vyřešili" Rusi! Není už dávno tajemstvím, že ideologické kalkulace západní Evropy v čele s USA byli nechat SSSR (CCCP) co nejvíce vykrvácet, a tím oslabit! Proto váhali s otevřením západní fronty...
A že podporovali SSSR (CCCP)?... možná jim "došlo", že HITLER je horší než STALIN..., já nevím, ale k vývoji po r.1938 došlo jen proto, že kapitalistická Evropa v těch letech byla v naprostých morálních sračkách...!!!
Pánové, není kouzelné, že dnešní antikomunisté zapomínají na historická fakta a souvislosti?...!!! [chechtot]

120568

3.11.2006 12:54

RE: opravdova svoboda

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 120568

Pan Jiří Koubek je patrně mladý člověk, který má v hlavě dost ještě takový školní guláš a nad tím mu v hlavě kraluje dost arogantně sebevědomé vědomí vlastní důležitosti. Nevím - zagogloval jsem jméno ...

Nicméně máte pravdu, jeho konzistentnost existuje pouze v jeho hlavě. Ono už napsat to, že svržení atomových bomb urychlilo válku v Evropě ukazuje, že ten pán musí na sobě ještě hodně dlouho pracovat, než bude možné jej brát vážně.

On je totiž evidentně ve fázi intenzivního vymývání mozku, smrncnutého cílenou indoktrinací.

Pánové, není kouzelné, že dnešní antikomunisté zapomínají na historická fakta a souvislosti?...!!! [chechtot]

To je kouzelné ovšem vždy a nejen u antikomunistů. NIcméně - v dnešní době fakticky již nelze diskutovat. Kupříkladu stačí říci "...a četl jsem Mein kampf ..." a dále již říci nestihnete nic. Začnou na Vás všichni ječet, že jste fašista, nacista, hitlerovec a začnou špekulovat, jak Vás zavřít.

Proč to píši - dříve nebo později dospěje situace k tomu, že nezbude, než otevřít všechna temata a de-tabuizovat je ! Potom se mnohé dovíme. Ovšem zase jen ti, kteří vědět chtějí, že jo ... [velký smích]

120590

10.11.2006 13:14

RE: opravdova svoboda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 120257

skutečně zajímavá úvaha
hádat se s tebou kdy skončila válka S-J se nebudu ale ve výše zvýšeném kontextu je to zcela zcestná připomínka z tvé strany
byl to právě američané kdo za první války financoval většinu zúčastněných stran konfliktu i přes to že nebyla síla válku rozhodnout poté v roce 17 usoudily že už by mohli slíznout smetánku a vyrazily směr evropa (nutno dodat že ne nějak slavně a nedělali to zdarma) co se týče dodávek Rusum za druhé války pak je dobré si připomenout o jaké konkrétní šlo takže 1.potraviny - tam je to nezpochybnitelné zvláště vememe li v potaz že Stalin prodával zemědělské produkty německu i v době vlastních nedostatků, 2.letadla - ano tam je to také pravda jenže z těchto dodávek nebylo použito jediné (prostě to byly nepoužitelné nevýkoné a nekonkurence schopné typy snat jen jeden typ se použil jako konstrukční model pro další použití) navíc málo když je chtěli vrátit tak to US nevzalo, 3.tanky - ano tam jich také pár bylo ale do bojů zasáhli sporadicky a na rozdílod 34/76 nebo novějších 34/85 nebyly německým tankům rovnocenými soupeři ani jich nebylo tolik (pár desítek) byly poruchové a při zásahu díky tomu že měli pohonou jednotku na benzín rychle vzpláli rádi vybuchovali (což se ukázalo i v bitvě v ardenách) takže také danajská pomoc a hlavně nic nedali zadarmo všechno si nechali na dolar zaplatit. tyto zásilky netvořil ani 5 procent ruské vojenské produkce a s přehledem by se bez nich obešly (možná v oblasti potravin by to blyo těžké ale techniku nepotřebovali). To že otevřeli druhou frontu 2 a půl roku po tom co o to byly požádáni Sověty nebylo tím že by německo bylo neporazitelné ale proto že Churchilův plán na likvidaci komunismu nevyšel a vzhledem k možnosti ovládnutí evropy Ruskem bylo třeba rychle jednat (ostatně jak USA bojovali v evropě dokázali třeba v Itálii kde nebyly schopni postoupit až do doby než se jim německé oddíly prakticky bez boje a na konci války a hlavně po dohodě vzdali aby nemuseli za několik dní bojovat s Rusama v zádech) co se týče japonska tak to je další nesmysl. Japonci se chtěli Rudý armádě vzdát už v červenci (byli naprosto ekonomicky, materiálně a morálně vyčerpáni) kapitulace nebyla přijmuta z důvodu toho že USA chtěli naplnění postupimské dohody (bezpodmínečná kapitulace) zatímco Japonci žádali zachování císařství. jak už bylo řečeno "nejhorším zločinem je uštědřit ránu nepříteli který sbírá sílu na to aby se vzdal" Američani v pacifiku bojovali pouze o několik souostroví a kontinentální asii "osvobodila" rudá armáda (odtud dnešní tahanice o Sachalin který dostalo SSSR jako dar za pomoc USAv pacifické válce)
možná že ty už si mohl studovat bez omezení a proto je s podivem že si toho nevyužil

121106

3.11.2006 7:43

RE: opravdova svoboda

seda 82.?.?.?

Reakce na 120254

Kevine! Zcela souhlasím s vaším příspěvkem! Mám na situaci velmi podobný názor! [smích]

120566

29.10.2006 9:21

RE: opravdova svoboda - dokonceni

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 120247

> premena Ciny z komunisticke hrozby na dilnu kapitalismu.

To jeste za par let nekdo trpce olituje. Kdyby dnes Cina ukoncila export do USA (klidne muze, tech blbych zelenych papirku ma stejne plne sejfy), zivot v USA se zastavi. Vlastni prumyslovou vyrobu by USA nedokazali v prijatelne kratkem case obnovit a bez spotrebniho zbozi z Asie by se v USA zastavil zivot.

> Co jeste zbyva? Moslimske zeme a Afrika.

Na Afriku se USA zvysoka vykaslou. Odtud si dost otroku dovezli v 18. a 19. stoleti aby tak polozili zaklad sve domaci prosperite. Ted je uz nezajima. A na muslimske zeme blizkeho vychodu by taky kaslali, kdyby tam nebyla ROPA.

>CR je jasne pod americkym vlivem, nerekli by jste?

Bohuzel. Ale ze by to bylo zrovna pozitivum, ze nasim politikum trci z US p.dele jen polobotky, to se neda rict. Co nam ten US vliv prinesl ? Obchodni retezce plne prodrazeneho smejdu a stupidity show v televizi ?? Diky, neprosim.

120255

29.10.2006 15:54

RE: opravdova svoboda

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 120247

USA jsou díky svému úsilí o světovládu(které vy přiznáváte) pro svět dnes stejným nebezpečím jako v minulosti dvakrát Německo a komunismus. A stejně tak budou USA poraženy. Ovládají možná většinu světa, ale zdaleka ne celý a takové státy jako Rusko, Čína a řada dalších jsou připraveny USA rozdrtit tak jako bylo v minulosti rozdrceno nacistické Německo. Ano ČR je pod "vlivem" USA, stejně jako jsme v minulosti byli pod vlivem SSSR či Německa.

120279

30.10.2006 13:42

RE: opravdova svoboda

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 120247

Konečně humorista!! Už jsem se tu skoro nudil.
Mimochodem: Proč si myslíte, že jsou USA už přes stopadesát let semeništěm takových těch sekt s heslem "konec světa se blíží!"? Jaká je první podmínka, aby taková sekta získala vůbec nějaké členy? No přece napřed musí být dost lidí, ochotných uvěřit čemukoli, jen když to slibuje btrzkou a co nejúplnější likvidaci stávajících poměrů.
J. H.

120367

29.10.2006 16:52

RE: opravdova svoboda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120185

Clovece,

jste Vy to ale Lunatik! To jste takhle zpanakovanej trvale a nebo tu jen tak 'kemujete'?
Kdyz s nicim tady nesouhlasite, prec sem lezete? To se sem chodite samobicovat??

To musi byt (pro vas, samozrejme) 'diskuze' pod psa!
Dusevni onanisto...!

z.a.p [velký smích]

120286

29.10.2006 18:20

RE: opravdova svoboda

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 120286

Přesně tak, Zdeno. Jsou to jen plané kemoviny. Češi jsou
vzdělaný a inteligentní národ. Na to se můžeme zeptat Zorby.
Je tedy nepochopitelné, že někdo nevidí nebo nechce vidět, co se ve světě děje. Pak tady ta texaská vrána krákorá a naláká k sobě další vrány, jako Júrgenvoncrap a vrána koubatá. A tak v jedné notě krákorají kemoviny. Chodí sem jenom onanovat, jak píšeš:

>Kdyz s nicim tady nesouhlasite, prec sem lezete? To se sem
>chodite samobicovat??

To video je smutná realita války a měli by to ukázat při náboru do armády. Reklama náboru, co běží v televizi je zcela mimo.
Chceš poznat svět, nové kamarády, doplnit si vzdělání včetně universitního? Staň se hrdinou bránícím svou vlast a podepiš vojnu. A co zamlčí? Po výcviku tě pošlem do Iráku jako terč pro Jubu. A budiž ti útěchou slogan, který ti oznámí při výstupu z letadla: No men left behind, dead or alive. All comes back home. Volný překlad - Nikoho nenecháme za sebou v boji. Ať už živý nebo mrtvý, všichni se dostanou zpět domů.

120296

29.10.2006 19:40

RE: opravdova svoboda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120296

Mirdo,

jak to muzes pozorovat, jiz dnes se nedostava Kanade pozemnich vojaku a proto pry budou 'preskolovat' ruzne jine odbornosti na sluzbu v polnim vojsku - infanterii. Plastikovych pytlu a lacinych vlajek je pry dost... Tak to prednesl sef stabu Mark Hillier.

Ted si predstav: co kdyz se jim stale nebude dostavat vojaku, coz je velmi pravsdepodobne. Budou delat to same jako v Jusa - bulikovat mlade kluky na skolach? Muj kluk ted prave konci high school, mam z toho vitr i kdyz vim, ze by do toho nesel. Byl jeden cas u kadetu a za necely rok mel te pakarny s poradovkou dost. Doufam, ze mu to stacilo.

Jinak si myslim, ze mladi se tomuto problemu nevenuji a tim mohou byt pro zamery moci zranitelni. Ziji v uplne jinem mentalnim svete - svete nerealnych predstav a iluzi. Nechteji realitu znat. To vse je take produkt tohoto vsiveho systemu.

z.a.p

120304

29.10.2006 21:55

RE: opravdova svoboda

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 120304

Zdeňku, já mám kolegu v práci a on je záložák. Poslední dobou chodí na krátká cvičení mnohem častěji. Mají jich nasadit do Afganistánu v roce 2008. Jak to tak vypadá, když se Harper
rozhodl pro anální turistiku sionmamonu, tak je asi nasadí dříve do Iráku. A jak píšeš:
>Jinak si myslim, ze mladi se tomuto problemu nevenuji a tim mohou byt pro zamery moci zranitelni. Ziji v uplne jinem mentalnim svete - svete nerealnych predstav a iluzi. Nechteji realitu znat. >To vse je take produkt tohoto vsiveho systemu.

To jsou ty reklamy pro nábor do armády. Jak jim ukazují fešáky v letecké uniformě jak nasedájí do F-16, tak oni se už vidí, jak si létají po obloze. Stejně si myslím, že ta situace v Jusa,
kdy se fabriky stěhují za levnou pracovní sílou a jiné co zůstaly, tak mají dvéře dokořán najmout levnou pracovní sílu z Mexika, tak to není jenom pro zvýšení zisku, ale je to podporované vládou na vytvoření reservy nezaměstnaných a tím
také potenciálních vojáků. Buš to věděl už od prvního dne kdy ho nasadili do Bílého ústavu, že jim tam lezou Mexikáni. A on to ignoroval. Až jak se místní začali bouřit, tak podepsal šek na postavení plotu. Měl důležitější záležitosti, jako připrava na 9/11 a honit "teroristy".

120316

29.10.2006 23:00

RE: opravdova svoboda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120316

Zminujes Mexikany Mirdo,

vsimni si kolik je jich nalito do armady a bojuji za 'skvele' idealy darmogracie. Je tam vice Fernandu nez Shawnu. I v tomto se ukazuje dvoji tvar vajthausu. Drzkuji proti pristehovalectvi z jihu, ale bez nich by tezko vedli sve dobyvacne valky.
Tak jako byli ve vietnamske valce nepomerne zastoupeni cernosi, tak jsou dnes latinos. Jen 'doufam', ze sprymar Harpyr' se z toho neco priuci. Mame tech 'barevnych' az az. [velký smích]

z.a.p

120320

30.10.2006 10:48

RE: opravdova svoboda

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 120320

Dekuji vsem co se pustili do debaty a zvlaste tem co to vidi z meho uhlu.Zase ten Texaskycizek.Ten co se preklepl a psal o Hamburske risi. Ha ha, skoda, ze jsem nenapsal Hamburgerovske...Jinak, znovu oslovuji souhy a sousky,mate ke vsemu jak se rika, kecy,kecy,kecicky, ale jinak nic nedelate, sedite na zadecku. A ta vami nenavidena amerika rozsiruje tu nenavidenou demokracii.A kdo ji ma, tak prosperuje a vetsina pak voli nejake to ODS, nebo podobne. Pivni reci i na internetu moc neplati. Na to musi byt samopal v ruce, aby to neco znamenalo!(viz Lihove milice) Nebo.....zalozte podnik.Tak jak je to v tej americe...to je teprve test povahy a schopnosti, aby ten podnik prosperoval. I v USA je neprijemny danovy natlak na podnikatele. U vas je pry daleko horsi.Ale zvednete se z tech zadecku a delejte neco...cokoliv (treba hospudku).To je to co udelalo ameriku a to je to, co rozsiruje demokracii po svete.Svobodne podnikani.Vse ostatni z toho vyplyva.

120358

31.10.2006 1:24

RE: opravdova svoboda

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 120358

>To je to co
>udelalo ameriku a to je to, co rozsiruje demokracii po
>svete.Svobodne podnikani.Vse ostatni z toho vyplyva.
Ano,...i dojeni danoveho poplatnika se za jistych okolnosti da brat jako podnikani.
Hlavne aby z toho nadojeneho aspon ta sionlobby zaplatila tu desatku, kdyz uz na te dlouhodobe navsteve ma tolik prace s presouvanim pridane hodnoty smer jihovychodni. [cool] [cool]

120442

28.10.2006 15:10

Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

Pohraničník http://pohranicnik (tečka) bloguje (tečka) cz 89.?.?.?

VIDEO link:

http://www.flurl.com/item/Islamic_Army_in_Iraq_releases_new_sniper_video___Juba_2_u_196733

Střílí ty americké okupanty jako králíky [chechtot] [chechtot]

120197

28.10.2006 23:18

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

seda 82.?.?.?

Reakce na 120197

Sniper je člověk vyjímečných kvalit (myslím jako střelec). Podle popisu zde presentovaného - špička! Držím mu palce, aby zastřelil, nebo zmrzačil těch amerických okupantů co nejvíc! Mají tam "hovno co dělat"!

120232

29.10.2006 4:15

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

hostující 85.?.?.?

Reakce na 120232

Šeďo , trošku se snažte ovládat.Ano?Dost mi připomínáte jednoho mladýho bolševika . Tam od nás.Ten například před volbami chodil po hospodách,mezi ty "netáhavý" a vysvětloval jim jak to "za nich" bylo sqělý.Pivo za kačku sedmdesát."Zapomínal" jim ale dodat,že obyčejný člověk vydělal patnáct stovek,i míň a ti "netáhaví" seděli ne v hospodě,ale v krimu.
Ano,nevypadá tento svět moc růžově.A dost možná jde i díky Bušíkovi a spol. od desíti k pěti.A dost možná,kdyby bylo ve světě spravedlnosti,Bušík a spol skončí tam,kde před zhruba šedesáti lety skončili jiní pánové jeho naturelu a touhy ovládnout svět. V jednom starobylém německém městě.
Přes toto všechno,Šeďo,to mohlo být ale horší! Mnohem,mnohem ,mnohem,mnohem horší.
Kdyby studenou válku vyhrála rudá pakáž.
Věř mi.To byste takhle u komplu proti nim neřek ani popel
No,vy asi ne.

120241

29.10.2006 5:30

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

Petr59 206.?.?.?

Reakce na 120241

Jaka Ruda pakaz? Spis to vse bylo pod taktovkou Davidovcu. Pak se jim to trochu vymklo z rukou , no a byl prevrat. A nebylo to tragicke - upevnili si pozice v systemu druhem. No a aby upevneni bylo pevne - At ziji teroriste.

120243

29.10.2006 8:59

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

hostující 85.?.?.?

Reakce na 120243

Ano.Nejspíš to tak bude.
Přesto kdyby (já vím - kdyby) padl v osmdesátých letech kapitalismus ,následoval by uplně jiný "rachot" .Řádově.
Jistě,ještě není všem dnům konec.

120251

29.10.2006 8:25

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 120241

>Věř mi.To byste takhle u komplu proti nim neřek ani popel
>No,vy asi ne.
Vime sve,...
Seda je bolsevik a jako takovy bude bucet a bucet,...az se zase dostanou zpatky k moci a korytum. Ale pak bychom nemeli ani tu jistotu, ze nas ta pakaz bolsevicka neodpoji od netu. Vim, ze je to dost spatne, kdyz nemohu ani jednim slovem podporit sveho prezidenta a vladu, ale to jeste neznamena, ze si bolsevik muze rvat jak se mu zlibi, aniz bych se ozval, aspon takovou formou jako Vy, pane hostujici.
Kazdy US volic je pro nej VUL, ale sam byl clenem toho stada, kdy volilo 99,9%,...z toho temer vsichni z donuceni. A pak od volebni urny hoonem honem domu a hura na Akci Z,....A MAME TO ZADARMO!.....ti umeli zotrocit narod. Se stokorunou(celodenni plat) pro sobotni nakup a kilo veprove kyty stalo 60Kčs, ctvrtka masla za 10 (hodinovy plat byl nucen otrok bolsevika obetovat, aby si toto mohl koupit). Nikdy ani o korunu mene. Jen druha jakost za 8. Sami si. kurvy bolsevicke, vozily prdele v limuzinach, aby ukazali, kdo je tady panem, stejne jako dnes ty spiny.
Nezapominame.

120248

29.10.2006 8:19

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

hostující 85.?.?.?

Reakce na 120248

Jak jsme tomu tehdy říkali?
Pracovněvojenský tábor?
Máte naprostou pravdu :
NEZAPOMÍNÁME!
Jenomže těm mladým - těžko vysvětlit!

120253

29.10.2006 13:18

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 120253

Mate v tom tracha zmetok
Takzvane PTP boli prapori technickeho zabespecenia a tikalo sa to armady.
A akcie Z boli dobrovolne akcie v dnoch volna (napriklad vystavba kulturnich stredisk na dedinach)

S pozdravom LenTak

120266

29.10.2006 14:51

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

hostující 85.?.?.?

Reakce na 120266

Nemám .Opravdu.
Vojensko - pracovním táborem ,jsme ironicky a v nadsázce nazývali celou republiku.Kdo si vzpomene na ty všechny dráty se spoustou samopalníků kolem .To,že na vojnu odvedli téměř každého. To že člověk směl v podstatě vycestovat pouze do MLR a NDR ...Mohli bychom o tom celém splknout,ale obávám se,že paní editorka by z našeho oftopíku moc velikou radost neměla.

120273

29.10.2006 17:40

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 120266

>A akcie Z boli dobrovolne akcie v dnoch volna (napriklad vystavba
>kulturnich stredisk na dedinach)
Ano,....dobrovolne. Ale zkusil jste nikdy neprijit?
No, a pak jen stacilo umyslne nedavat ty rude vlajecky do oken a treba zadost o dolozku a dev.prislib do Yugosky jste mohl hodit do kose. [mrknutí jedním okem]
Jo,...za kolik stovek milionu ( ne-li miliard ) byla vydrazena ta kulturni strediska [zmaten] [chechtot] [zmaten]

120291

29.10.2006 19:41

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 120291

Predstavte si ze som bol zopar krat na takejto akcii dobrovolne.
Uz len s toho dvovodu ze som navstevoval ako pionier rozne zaujmove kruzky a prislo mi vhodne timto sposobom pomoct ludom ktory v tychto kruzkoch bez ohladu na system a volny cas z detmi pracovali.
Co sa tyka socializmu v tom obdoby v ktorom som ho prezil ja a kde som ho prezil ja uz to bolo nieco ine ako v rokoch 60.Co sa tyka Juhoslavie "za penize v praze dum" popripade znamosti.

S pozdravom LenTak

120305

29.10.2006 19:53

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 120291

A co sa tyka
"Jo,...za kolik stovek milionu ( ne-li miliard ) byla vydrazena ta kulturni strediska"
V rozmedzi rokov 88-96 som pracoval bankovom sektore a da sa hovorit o nejakych stotisicoch max. 1 az 5 milionoch Kcs za lukrativne budovy a to bezhotovostne.Skratka zlodejina prveho stupna.

120309

29.10.2006 23:11

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120241

Pane Hostujici,

Vy sam se radeji koukejte ovladat. Pan Seda je docela v cajku. A ta 'ruda pakaz' kterou zminujete ma prave ve sparech vajthaus. A o moc horsi nez to je to uz byt ani nemuze.

Pokud jde o odstrel okupantu, to je normalni dopad jednani kazde moralne-dospele osoby. Tak to meli delat i Cesi s okupanty Rusaky. Namisto toho se s nimi bratrili, delali ksefty a kupovali jejich zas_ana auta. Tohle svemu narodu nikdy neodpustim. To byl take nejsilnejsi duvod meho odchodu - zhnuseni se vlastnimi lidmi.

z.a.p

120321

31.10.2006 11:14

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

seda 82.?.?.?

Reakce na 120241

>Šeďo , trošku se snažte ovládat.Ano?Dost mi připomínáte
>jednoho mladýho bolševika . Tam od nás.Ten například před
>volbami chodil po hospodách,mezi ty "netáhavý" a vysvětloval
>jim jak to "za nich" bylo sqělý.Pivo za kačku
>sedmdesát."Zapomínal" jim ale dodat,že obyčejný člověk
>vydělal patnáct stovek,i míň a ti "netáhaví" seděli ne v
>hospodě,ale v krimu.

>Ano,nevypadá tento svět moc růžově.A dost možná jde i
>díky Bušíkovi a spol. od desíti k pěti.A dost možná,kdyby
>bylo ve světě spravedlnosti,Bušík a spol skončí tam,kde
>před zhruba šedesáti lety skončili jiní pánové jeho
>naturelu a touhy ovládnout svět. V jednom starobylém
>německém městě.

>Přes toto všechno,Šeďo,to mohlo být ale horší!
>Mnohem,mnohem ,mnohem,mnohem horší.

>Kdyby studenou válku vyhrála rudá pakáž.
>Věř mi.To byste takhle u komplu proti nim neřek ani popel
>No,vy asi ne.
No pravda je, že většinou lidem nic zlého nepřeji, ale po těch zdokumentovaných hrůzách, které USA šíří v Iráku (místo svobody, demokracie a blahobytu!)...se jen potvrzuje, že okupace je čin zavrženíhodný! Proto to mé přání všeho zlého okupantům...
Ten Váš pokus o srovnání doby nynější s dobou minulou připomínkou ceny piva a nízkými platy je prostě demagogický. Už vám jen chybělo vzpomenout fronty na toaletní papír a banány. Nechejte si, hostující, nějakým ekonomem vysvětlit pojem "nákupní koš" a "kupní síla obyvatel". Jen tak můžete něco srovnávat... Nevím o nikom, kdo by popíral skutečnost, že ceny se zvýšily několikanásobně více než platy! A také se poučte o "vývoji" důchodů (všech - starobních i invalidních).
Když uvažujete "co by bylo, kdyby bylo", měl byste vzít v úvahu vývoj, nebo chcete-li pokrok, kterým prochází i lidstvo. Proč upíráte možnost pokrokového vývoje socializmu, když kapitalizmus se také vyvíjí? I když vývoj resp. "zdokonalování se", bych v případě kapitalizmu stěží označil přívlastkem pokrokový.
Jinak k vaší představě co bych řekl, nebo neřekl...nesuďte nerozvážně. Možná byste se divil, co jsem kdy řekl, a že kvůli tomu, co jsem řekl jsem musel i změnit zaměstnání.

120481

3.11.2006 20:27

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

hostující 85.?.?.?

Reakce na 120481

Dobrá. S tím prvním odstavcem lze i souhlasit.Jenomže nerozumím jedné věci.Z různých "nekorektních" i korektních zdrojů vyplývá,že ti okupanti,kteří se armádě upsali dobrovolně,pochází velikou většinou z řad nezaměstnaných,či nekvalifikovaných Ami, snažících se tímto řešit svoje bezvýchozí postavení ve společnosti.To znamená,že tito lidé jsou vlastně Vaši třídní bratři!
No,nechováte se k nim pěkně!Na druhou stranu muslimové,kterým straníte,jsou coby zastánci nevědeckého světového názoru,tedy víry v Boha Vaši nepřátelé,jak jsem měl možnost i já jako jeden ze spousty jiných věřících se přesvědčit v době minulé na vlastní kůži.Nerozumím Vám.
Tak a teď k těm dvěma mimomísovým odstavcům.
Opět Vám nerozumím.V čem že jsem demagogický?Koukněte ,já tu dobu zažil.I tu kačku sedmdesát za pivo,i těch patnáct stovek za měsíc a deset pracovních dnů dovolené za rok.I to ,jak se největší komunistický svátek - svátek práce musel pracovní sobotou naddělávat.Zažil jsem ,jak ty "netáhavý" ,dnes bychom řekli bezdomovce(ano,i tehdy byli bezdomovci!),policajti v Praze na hlavním nádraží v noci táhali z laviček přímo do krimu.Zažil jsem na vojně rotu vojáků složenou výhradně z analfabetů! I ty fronty na panapr,vložky,bůček,benzín,kola favorit,šicí stroje,džíny i LATY z džínoviny na ně,detektivku od Ed McBaina,pohadkovou knížku i kuchařku,zažil jsem frontu na barevnou i černobílou televizi,na malý motocykl pionýr,na LP desku Paradise Theater od skupiny Styx,na cement i vápno,cihly,banány,zmetkové magnetofonové kazety dovezené od Sadáma z Iráku.Zažil jsem i magnetofonové pásky značky EMGETON......................
Šeďo,pamatuji i na svá všechna vysvědčení.Snad jednou chybělo vyznamenání.Když se tata na.ral a jel na okresní KSČ si nechat vysvětlit proč musím do učení ,a přitom dcerka jedné místní soudružky vycházející plná trojek i s nějakou čtyřkou, hladce se dostala na gymnázium (které nakonec i "hladce" absolovovala),skončil s podmínkou....
Krucinál Šeďo,toto není demagogie .To byla REALITA!
Šeďo,viděl jsem důchod svého dědy a babičky.Myslíte,kdyby neměli děti ,tedy mé rodiče,že by za ty DVĚ STOVKY měsíčně přežili?
Ne mě,ale jim by jste mohl poslat ekonoma,aby JE POUČIL,co je to pojem "nákupní koš" a "kupní síla obyvatel"!A ještě Grebeníčka seniora,který by jim to i vysvětlil v praxi!
Podívejte,to že jste k vůli puštěné puse musel změnit zaměstnání,je mi upřímě líto.Není to správné.
Ale zaručuji Vám ,že před léty by jste si ji na špacír nepustil.
A jestli-že ano,čekal by Vás kriminál.A některé,svého času, možná i špagát!

120629

29.10.2006 15:48

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 120232

>Sniper je člověk vyjímečných kvalit (myslím jako střelec).
>Podle popisu zde presentovaného - špička! Držím mu palce,
>aby zastřelil, nebo zmrzačil těch amerických okupantů co
>nejvíc! Mají tam "hovno co dělat"!

Přesně tak sedo souhlasím. Taky mu držím palce, jen at dál pokračuje v hrdinném boji za svobodu svého lidu. Stejný názor má každý dobrý vlastenec a nacionalista.

120278

29.10.2006 23:18

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120278

Ja s Vami Zorbo take souhlasim, prave tak jako s panem Sedou.
Muj vlastni deda se zucastnil odporu proti nemecke okupaci a kdyz s nim o tom muj otec mluvil, tak mu na to rekl: "kazdy Cech by tak mel jednat".

A prave tak meli jednat Cesi s okupanty Rusy. Tak jak to delali Rakusaci. Jednoho po druhem skryte oddelavali, zapalovali jim auta a podobne. Ted teprve Cesi vidi, ze bojovat bylo mozno. Nemuseli jsme byt tak moralne zkormouceny narod!

z.a.p

120322

30.10.2006 17:28

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 120322

Ano, máte pravdu. Bojovat proti okupantům a agresorům je vždy třeba.

I moji předci se účastnili boje za svobodu. Můj praděda bojoval proti Němcům za první světové války a můj děda proti Skopčákům bojoval za druhé světové války.

120385

30.10.2006 3:52

RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120197

Toto je dobra ukazka prakticke poulicni strelby na kratkou vzdalenost (do 200m). Vsechny vyhody jsou na strane strelce krome nutnosti tlumeni rany a chytreho opusteni sceny. Rekl bych ze toto video neni az tak 'oslnujici' jako to predchozi s 'Juba1', ale i tak, dobra prace. Zvlaste uvazime-li, ze pouzita zbran je pravdepodobne 7.62x54R SVD, coz rozhodne neni prava 'snajperka'. Na nekterych sekvencich je mozno slyset funkci poloautomatickeho zaveru s cinknutim vyhozene nabojnice.

http://world.guns.ru/sniper/sn18-e.htm

120329

29.10.2006 12:26

Juba

Kohoutek 217.?.?.?

No necetl jsem vsechny prispevky ,ale JUBA je uz velice stary problem a myslim ,ze ho uz davno dostali,alespon se o tom psalo ( kde jiz nevim).Na nemeckem kanale ukazovali novou zvukovou protizbran ,ktera je mobilni a muze okamzite zamerit kde padl vystrel.S touto pomoci chteli toho JUBA dostat.Samozrejmne ,ze neni sam ,ale je hrdina jako ten Zajcev a i kdyz ho dostali,nemohou ho identifikovat a kazdej dalsi rekne ja jsem JUBA a to samozrejmne demoralizuje.Takze ten problem je zrejmne pro USArmy neresitelny. [zmaten]

120264

29.10.2006 13:12

'.. Držím mu palce, aby zastřelil..' (Pise nejakej Sedivej)

Peter velkej 72.?.?.?

Kdyz uz nazyva Americany v Iraku okupanty, Mel by se tez zminit o okupaci CSSR roku 68. Jak je mozne, ze se v Ceskem narode, kterej miluje svobodu a nenavidi okupanty jak je zrejme z mnoha prispevku zde, nenasel ani jeden odstrelovac o kterem by se dnes mohli tisknout oslavne clanky na Zvedavci a jinde?
Cesi se mohou tak jedine holedbat Palachem kterej pouzil ne zrovna aktivni druh odboje. Ani jeho sebeobetovani nevzburcovalo Cechy k nejakemu markantnimu odboji.

120265

29.10.2006 15:30

RE: '.. Držím mu palce, aby zastřelil..' (Pise nejakej Sedivej)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 120265

>Cesi se mohou tak jedine holedbat Palachem kterej pouzil ne
>zrovna aktivni druh odboje. Ani jeho sebeobetovani nevzburcovalo
>Cechy k nejakemu markantnimu odboji.

a vy, "cesky"(alebo sa mylim?) hrdina, Piotr Veliky, vy ste kde bojoval, ze tu tak opovrhujuco zatracujete ostatnych?

120277

29.10.2006 23:27

RE: '.. Držím mu palce, aby zastřelil..' (Pise nejakej Sedivej)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 120265

V tomhle ohledu mimoradne souhlasim Petre Nemaly.

Vskutku, jak jsem jiz napsal, Cesi maji moznost se ve svetle irackeho odboje 'prehodnotit' ze i s nasimi okupanty bylo mozno bojovat. A nejsou k tomu nezbytne treba ani hory, jako na Slovensku. Madari to dokazali i v uplne rovine, tak jako nyni Iracane. Mohli jsme si vyslouzit lepsi povest a pro sebe sebeuctu.

z.a.p

120323

30.10.2006 7:26

RE: '.. Držím mu palce, aby zastřelil..' (Pise nejakej Sedivej)

Tom 24.?.?.?

Reakce na 120323

>V tomhle ohledu mimoradne souhlasim Petre Nemaly.

Když už HO (pana Petra NemaléHO) pochvalně drbete od pupíku, přes záda až do podkolenokoulí, pokuste se mu vsunout tam, kudy myslí, dovětek, který je v syntaxi jím předešle vytlačeného:

>Kdyz uz nazyva Americany v Iraku okupanty, Mel by se tez zminit o okupaci CSSR roku 68. Jak je mozne, ze se v Ceskem narode, kterej miluje svobodu a nenavidi okupanty jak je zrejme z mnoha prispevku zde, nenasel ani jeden odstrelovac o kterem by se dnes mohli tisknout oslavne clanky na Zvedavci a jinde?

"Z iráckého odboje proti americkým okupantům, by si Češi meli vzít příklad!"

Až k tomu, nebohdá dojde a emíci, ve stylu zajetém začnou ohněm a hubou sířit jen tu jejich jedině správnou demo-grácii v Čechách.

120340

30.10.2006 21:58

Ti co obhajují politiku USA jsou většinou židé

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Divil jsem se, kde se bere tolik lidí, kteří v různých internetových diskuzích včetně zvědavce obhajují americkou a izraelskou politiku. Před asi půl rokem jsem se dočetl článek na www.vzdelavaci-institut.com, ze izraelská vláda narídila pracovníkům velvyslanectví po celém svete, aby zpracovávali verejné mínění, nejen články v novinách, ale i v podobných diskuzích. Ono to vypadá důvěryhodněji, když se zdá, že to napsal nějaký Čech neř když to napíše izraelský velvyslanec. Tito lidé umí perfektně česky a vydávají se za Čechy , tak jim nevěřte

120420

31.10.2006 1:05

RE: Ti co obhajují politiku USA jsou většinou židé

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 120420

Jiří, díky za varování, ale my už tak nějak máme představu, kdo ze zdejších kope za Mossad. Ten domeček z karet postavený na lžích se jim pomalu hroutí a tak se to snaží zachránit. Nejvíce se bojí pravdy, ale ta prosakuje na mnoha místech a není už tak snadné tyto díry ucpávat. Zákon akce - reakce nám už předem zaručuje výsledek provokací chazarských sionistů a čím více provokují, tím dříve se jim ten domeček z karet zhroutí.
Nahlédnutím do karet protivníka, pochopíme lépe jeho strategii a začíná být naprosto zřejmé, co se kolem děje a proč se to děje. Vždyť to tak je již naplánováno v : (volný a částečný překlad)

PRINCIPY NÁRODNÍHO OBROZENÍ

2) Domovina zemi Israele ohraničená tak, jak přesně popisuje
Bible.
Tvým potomkům dávám tuto zemi mezi řekou Egypt (Nil)a velkou řekou Eufrat (in Irák) pro živobytí celého národu, kde bude v bezpečí.

3) Národ a jeho zem.
Israel dobije tuto zemi mečem. Tam se stane velkým národem a jenom tam bude znovuzrozen. Pouze samotný Israel má právo na tuto zemi. To je jejich absolutní právo, které nikdy nepropadlo a nikdy nepropadne. (přeskočím na devítku)

9) Trvalá válka proti těm, kdo stojí v cestě plnění cílů.
(a za zmínku by stála i 14)
14) Vyřeš problém cizí populace její výměnou. (zabít?,vykopnout?)

Z těchto jejich principů lze vyčíst, že válka v Iráku není pouze udržet ruku na kohoutku ropných zdrojů. To je sekundární (vedlejší) záležitost. Primární důvod je vytvoření jejich Velkého národu. A ke splnění svých cílů používají americké žoldáky s pomocí vlčích brigád, což je elitní komando irácké policie, organizované Mossadem. Tímto se snaží rozpoutávat nepokoje a likvidovat irácké civilní obyvatelstvo.

120441

31.10.2006 3:11

RE: Ti co obhajují politiku USA jsou většinou židé

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 120441

Ten odkaz na vlčí brigády nechce načítat. Zdrbal jsem to, chybí tam : po http. Tady je ten odkaz funkční
http://judicial-inc.biz/iraqi_death_squads.htm

120450

31.10.2006 6:51

RE: Ti co obhajují politiku USA jsou většinou židé

Jaromir 70.?.?.?

Reakce na 120420

>Divil jsem se, kde se bere tolik lidí, kteří v různých
>internetových diskuzích včetně zvědavce obhajují americkou
>a izraelskou politiku. Před asi půl rokem jsem se dočetl
>článek na www.vzdelavaci-institut.com, ze izraelská vláda
>narídila pracovníkům velvyslanectví po celém svete, aby
>zpracovávali verejné mínění, nejen články v novinách, ale
>i v podobných diskuzích. Ono to vypadá důvěryhodněji, když
>se zdá, že to napsal nějaký Čech neř když to napíše
>izraelský velvyslanec. Tito lidé umí perfektně česky a
>vydávají se za Čechy , tak jim nevěřte

Jako bych četl líbrzbríf vachmajstra Flanderky.

120455

Příspěvků: 110

27.10. 05:33 Kyklop  "Mestská legenda"
27.10. 17:32 Kyklop  RE:
27.10. 08:50 jesusjimenez  Ať otevřou hrob....
27.10. 09:23 VaclavK  jak ctu denne svodku z irackeho odboje
27.10. 09:48 Robocrep  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
27.10. 11:57 Moozek  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
27.10. 12:43 VaclavK  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
27.10. 12:50 Kyklop  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
27.10. 14:36 Moozek  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
28.10. 01:50 Rene Bartosek  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
28.10. 01:52 Rene Bartosek  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
27.10. 12:12 VaclavK  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
27.10. 13:19 kyklop  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
27.10. 14:15  Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a
27.10. 16:14 VaclavK  RE: Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a
27.10. 16:37 Jurgen von Krebst  RE: Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a
27.10. 17:05 VaclavK  RE: Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a
27.10. 17:07 kyklop  RE: Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a
27.10. 17:50 VaclavK  RE: Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a
27.10. 23:55  RE: Chybělo ti a aj dale chybi omnoho vice
28.10. 21:26 seda  RE: Gratuluji!Chyběla mi už jenom výzva k třídnímu boji a
27.10. 23:38 cz_dragon  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
28.10. 00:03  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
28.10. 01:47 cz_dragon  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
28.10. 02:32 VaclavK  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
28.10. 20:24 cz_dragon  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
30.10. 15:57 VaclavK  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
28.10. 03:02 Kyklop  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
28.10. 10:39 VaclavK  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
28.10. 20:19 cz_dragon  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
28.10. 22:32 Kyklop  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
28.10. 00:12 VaclavK  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
28.10. 21:49 seda  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
29.10. 00:00 cz_dragon  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
29.10. 01:13 VaclavK  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
03.11. 00:29 cz_dragon  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
03.11. 09:16 VaclavK  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
30.10. 11:33  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
03.11. 07:17 seda  RE: jak ctu denne svodku z irackeho odboje
27.10. 12:41 Peter velkej  A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?
28.10. 02:06 Jurgen von Krebst  RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?
28.10. 03:42  RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?
29.10. 01:54 Mirda  RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?
29.10. 16:04 Zorba  RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?
28.10. 20:06 dharma  RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?
28.10. 22:17 seda  RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?
29.10. 16:07 Zorba  RE: A jak na odstrelovace bude reagovat Zorba, Trodas a dalsi ?
28.10. 03:02  Moment prosim,
28.10. 06:51 texaskycizek  opravdova svoboda
28.10. 22:05 Nápověda  RE: opravdova svoboda
28.10. 23:11 seda  RE: opravdova svoboda
28.10. 23:31 Nápověda  RE: opravdova svoboda
28.10. 22:58 seda  RE: opravdova svoboda
28.10. 23:12 Nápověda  RE: opravdova svoboda
29.10. 00:17 Kevin  RE: opravdova svoboda
29.10. 07:35 texaskycizek  RE: opravdova svoboda
29.10. 08:26 Mindy  RE: opravdova svoboda
29.10. 15:00 doktor121  RE: opravdova svoboda
29.10. 15:19 Jiří Koubek  RE: opravdova svoboda
29.10. 17:30  RE: opravdova svoboda
29.10. 08:02 petr59  RE: opravdova svoboda
29.10. 09:22 Mindy  RE: opravdova svoboda
29.10. 17:09  RE: opravdova svoboda
29.10. 18:33 V. Sodek  RE: opravdova svoboda
29.10. 19:03 Mindy  RE: opravdova svoboda
29.10. 09:20 Kevin  RE: opravdova svoboda
29.10. 09:40 Jiří Koubek  RE: opravdova svoboda
29.10. 17:22  RE: opravdova svoboda
03.11. 08:51 seda  RE: opravdova svoboda
03.11. 12:54 Petr Gejdoš  RE: opravdova svoboda
10.11. 13:14  RE: opravdova svoboda
03.11. 07:43 seda  RE: opravdova svoboda
29.10. 09:21 Kevin  RE: opravdova svoboda - dokonceni
29.10. 15:54 Zorba  RE: opravdova svoboda
30.10. 13:42 J. H.  RE: opravdova svoboda
29.10. 16:52  RE: opravdova svoboda
29.10. 18:20 Mirda  RE: opravdova svoboda
29.10. 19:40  RE: opravdova svoboda
29.10. 21:55 Mirda  RE: opravdova svoboda
29.10. 23:00  RE: opravdova svoboda
30.10. 10:48 texaskycizek  RE: opravdova svoboda
31.10. 01:24 V. Sodek  RE: opravdova svoboda
28.10. 15:10 Pohraničník  Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
28.10. 23:18 seda  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 04:15 hostující  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 05:30 Petr59  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 08:59 hostující  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 08:25 V. Sodek  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 08:19 hostující  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 13:18  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 14:51 hostující  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 17:40 V. Sodek  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 19:41  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 19:53  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 23:11  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
31.10. 11:14 seda  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
03.11. 20:27 hostující  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 15:48 Zorba  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 23:18  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
30.10. 17:28 Zorba  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
30.10. 03:52  RE: Tady je VIDEO - záznam akcí iráckého snipera.
29.10. 12:26 Kohoutek  Juba
29.10. 13:12 Peter velkej  '.. Držím mu palce, aby zastřelil..' (Pise nejakej Sedivej)
29.10. 15:30  RE: '.. Držím mu palce, aby zastřelil..' (Pise nejakej Sedivej)
29.10. 23:27  RE: '.. Držím mu palce, aby zastřelil..' (Pise nejakej Sedivej)
30.10. 07:26 Tom  RE: '.. Držím mu palce, aby zastřelil..' (Pise nejakej Sedivej)
30.10. 21:58 svoboda  Ti co obhajují politiku USA jsou většinou židé
31.10. 01:05 Mirda  RE: Ti co obhajují politiku USA jsou většinou židé
31.10. 03:11 Mirda  RE: Ti co obhajují politiku USA jsou většinou židé
31.10. 06:51 Jaromir  RE: Ti co obhajují politiku USA jsou většinou židé

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 97 čtenářů částkou 16 036 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 2

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 5

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 10

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Měnové kurzy

USD
22,94 Kč
Euro
27,21 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,43 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 627,05 Kč
1 unce stříbra
564,23 Kč
Bitcoin
301 234,98 Kč

Poslední aktualizace: 24.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 862