Diskuze k článku

Vytloukání klínu klínem

Příspěvků 18

15.11.2001 0:33

No a???

Ivan 207.?.?.?

Vláda jedněch lumpů bude nahrazena vládou druhých lumpů, tentokrát ovšem posvěcených vládou Spojených států.Severna aliancia pravdepodobne nebude buducou vladou v Afganistane. A zabudol, alebo umyselne si neuviedol, ze mimo Spojenych statu bude posvecena i jinymi:"The foreign ministers of China, Iran, Pakistan, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan, Russia and the United States have passed a declaration saying that a "broad-based, multi-ethnic, politically balanced, freely chosen" government should assume power in Kabul, the Pakistani News Service reported." (www.stratfor.com)Mas lepsi navrh ako v sucasnej situacii vytvorit vladu v Afganistane? Ak ano, prosim vysvetli. Alebo len zo zasady kritizujes?Amerikanizace zemí perského zálivu může zdárně pokračovat.Co je nepochybne daleko lepsie nez vytvorenie panislamskeho fundamentalistickeho statu s naslednym konfliktom so zapadnou civilizaciou.Al Qaeda jej (bin Ladina) bude muset nyní zřejmě obětovat a na čas se stáhnout.No a??? Znie to, ako keby Ta to mrzelo.

537

15.11.2001 15:23

RE: Ivan

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Samozřejmě, že i další státy se budou snažit ovlivnit vznik nové vlády v Afghánistánu. Neuvedl jsem to, protože to nepovažuji za důležité. Je to spíše pro forma - komedie pro sdělovací prostředky. Uvádějí to v novinách, aby to nevypadalo, že to bude vláda Američany dosazena. Ale ostatní státy nerozpoutaly válku. A můj návrh? V první řadě tam vůbec neměli Američané lézt. Teď už se s tím nedá nic dělat.Proč by druhou variantou amerikanizace zemí Perského zálivu měl být právě panislamský fundamentalistický stát, jak uvádíš? Proč by to nemohl být prostě normální muslimský stát? Proč hned to zavádějící označení? A ten konflikt se západní civilizaci, o tom nic nevím. Pokud je mi známo, tak někdo (ani se neví kdo) zaútočil POUZE na Ameriku. Žádný jiný stát nebyl napaden (oprav mě, jestli se mýlím). To jen americká propaganda by to ráda rozšířila na celou "západní civilizaci". Chtějí nás do toho vtáhnout. Až muslimové napadnou Německo a Francii a Švédsko, budu sám volat po jejich krvi. Zatím se nic takového nestalo.A k poslední otázce, ohledně bin Ládina: Nikdo nepředložil důkaz o jeho vině. Proto se na něho musím dívat, jako na nevinného. A v tom případě je mi ho líto. Stal se figurkou ve hře mocných.

538

15.11.2001 18:41

Jste uplne vedle

peter veliky pveliky (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Ladin priznal v poslednim video zaznamu ucast na utoku na WTC. Co se tyce Bushe pane Stwora, byl byste radsi kdyby to vyhral (volby) komous Gore? Nevite, ze mu dali nejvice hlasu 'Afriko - americani', odbory, Herci v Hollywoodu a zeny? Uz tenhle fakt by Vam mel prozradit co byl Gore zac a jakou group zastaval.Ja doufal ze to vyhraje John McCain (pilot, ktereho Vietcongs v dobe valky drzely ve vezeni jako zajatce).Americani jsou naivni a blbi, do jiste miry levicaci. Neuvedomili si jaky benefit a zaruku do budoucnosti v McCainovi propasli.Peter Veliky

539

15.11.2001 19:02

RE: Petr Veliky

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Je pravdou, že se Ládin nikdy netajil svou nenávisti k USA, ale o tom, že by něco přiznal, mi není nic známo. Můžete mě odkázat na nějaký zdroj na Internetu, kde bych si to přečetl? Ale ne formou "Ládin řekl, že...", ale přímo tu část jeho projevu, kde se k tomu přiznává.Samozřejmě, Gore nebyl vhodným kandidátem. Sám jsem do Bushe skládal velké naděje a být Američan, volil bych jeho. O to více bych se dnes tloukl to hlavy. [smích] Máte pravdu v tom, že nejlepším kandidátem byl McCain. To, že svolen nebyl, je dalším důkazem (podle mě) nefunkčnosti současné demokracie.

540

15.11.2001 21:04

Ivan 207.?.?.?

Proc by druhou variantou amerikanizace zemi Perskeho zalivu mel byt prave panislamsky fundamentalisticky stat, jak uvadis? Proc by to nemohl byt proste normalni muslimsky stat?Proc? Protoze to je cielom bin Ladina, Al-Zawahiri a spol. A preco by to nemohl byt proste normalni muslimsky stat? Bol by "normalny" v takej podobe, ako bol "normalny muslimsky" rezim Talibanu. Zadny jiny stat nebyl napaden (oprav me, jestli se mylim)...Az muslimove napadnou Nemecko a Francii a Svedsko...USA im stoji v ceste tym, ze podporuje Egypt, Saudsku Arabiu atd, rezimy, ktore sa usiluju v prvom rade zvrhnut. Nemecko, Francie a Svedsko neprestavuju serioznu silu, s ktorou by al Qaeda musela momentalne pocitat.Je fakt ze US nie su ziadni svati, kvoli svojej naivite a zbytocnej nadutosti robia mnohe chyby, podporuju rezimy a zasahuju do zalezitosti, od ktorych by radsej mali stat bokom. Ale su svetova velmoc, ekonomicky, vojensky, technologicky a spotrebuju 25% ropy. Ak by svetova velmoc bola Kanada, zrejme by sa svet vyvijal do istej miery podla kanadskych predstav, ak by to bolo trebars Somalsko, urcite by sme vsetci citili Somalsky vplyv.No napriek chybam a nepravostiam, ktore US sposobuju, su hodnoty ktore presadzuju, predovsetkym demokracia a sloboda, lepsie nez hodnoty a principy ktore sleduje radikalny islam. Pravdaze, ak si radikalny a militantny muslim, vidis to inak. Pokial nezatvaras oci pred sucasnym dianim, alebo neprekrucas zamerne fakty, musis uznat ze radikalny islam ma seriozny problem - dosahovanie politickych cielov prostriedkami teroru.A k posledni otazce, ohledne bin Ladina: Nikdo nepredlozil dukaz o jeho vine. Proto se na neho musim divat, jako na nevinneho.Tuto myslienku tu opakujes uz po niekolky krat. I ked on osobne utok nepreviedol a nenaplanoval kazdy detail teroristickeho utoku na WTC, bin Ladin je vodcom organizacie/siete organizacii, ktora naplanovala a uskutocnila utok 11. sept. Takisto utok na Cole a US velvyslanectvo v Tanzanii. Je jednym z mnohych, ktorych musi zapadna civilizacia bohuzial zabit aby znicila teroristicke skupiny al Qaeda a pod. a to napriek svojim humanitnym principom. Tvrdit, ze bin Ladin je nevinna obet a len sa hra zo zartu na vojaka, je okrem toho ze je to trapne, bud zakerne klamstvo alebo ohromna naivita.

541

16.11.2001 2:10

to "author

zdenek 24.?.?.?

zkus si nekdy ty sve bolsevicke cinty po sobe precist.Strasne se divim, ze s tebou vubec nekdo seriozne polemizuje. Mel jsem totiz jednou tu cest Te slyset mluvit na "Masaryktown" a vim co jsi zac.

542

16.11.2001 3:56

Argentina

Pavel Bernardy pavel (tečka) bernardy (zavináč) home (tečka) com 24.?.?.?

Pane Stwora, mozna je na case, abyste si koupil listek do ty Argentiny.

543

16.11.2001 4:18

Ivanovi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Bin Ladin není oficiálním představitelem státu, není ani ve vládě, tudíž pokud má nějaké plány, jsou to plány občana. Nedělám z něho svatého, jen mi pořád tady chybí motiv, pro který stálo za to Americe napadnout suverenní stát bez vyhlášení války. Jednou se to možná dovíme. Zatím má tato mocenská hra příliš mnoho otazníků a nejastností. A co je hlavní, nápadně se podobá tomu, co USA provedli v '91 v Panamě s Noriegou. Nezapomeň, že bin Ládina stvořili Američané. Když jim přestal vyhovovat (=jít na ruku), udělali z něho teroristu.A až Američané budou opravdu prosazovat svobodu a demokracii, budu prvním, kdo za nimi bude stát. Zatím to vypadá tak, že prosazují nějakou zdegenerovanou rádobydemokracii a co se svobody týče, k té mají dnes dále, než Fidel Castro a jeho Kuba (potlačování svobody projevu, odposlouchávání, šmírování, tajné soudy, vojenské soudy, násilí na zadržených, cenzura, vyhazování ze zaměstnání pro projevený nesouhlas, to vše tady už bylo. Včetně výcviku teroristů na svém vlastním území.) Jediné, co snad ještě chybí, jsou koncentrační tábory, ale i na ty časem dojde, pokud je Bush bude mít čas je vybudovat. Amerika je dnes symbolem zpátečnictví, arogance, konzumního hlupáctví, změkčilosti a militantního nacionalismu. Takové hodnoty nebudu zastávat.Co se týče radikálního Islámu, možná má k terorismu blízko, nevím, ale pamatuj, že není jisté, že to byli oni. Polož mi jediný důkaz, neopakuj jen to, co píšou noviny. Jak to víš, že to byla Al Quada, která plánovala útok na WTC? Ano, opakoval jsem tyto pochybnosti zde už několikrát, ale nikdo mi je zatím nevyvrátil. Jen pořád všichni melete to, co psali noviny. Položte si sami otázku: Komu to prospělo? Prospělo to Islámu? Sotva. Hlavně to prospělo těm, kteří se už nějaký čas snaží omezit lidská práva (tento trend byl patrný už dlouho před útokem na WTC). A pak Židům. Dává jim to totiž jakési morální právo vypořádat se s Palestínci tvrdší rukou.Ja neříkám, že to byli Židé, nebo CIA, já jen říkám, že je to vše hodně divné. A dokud nebude jasno, tak mě nikdo k verbálnímu odsouzení muslimů nepřinutí.

544

16.11.2001 7:12

Ivan 24.?.?.?

Bin Ladin není oficiálním představitelem státu, není ani ve vládě, tudíž pokud má nějaké plány, jsou to plány občana.Plany obcana, ktory sponzoroval Taliban sumou 100 mil USD, cim de facto Taliban vlastnil (vid www.stratfor.com). Preto ocakavat od Talibanu, ze zlikviduju teroristicke tabory a vydaju vodcov Al Qaedy by bolo zbytocne a ani sa tak nestalo, co bolo dovodom k vojne s Talibanom v prvom rade.Polož mi jediný důkaz, neopakuj jen to, co píšou noviny. Jak to víš, že to byla Al Quada, která plánovala útok na WTC?...Jen pořád všichni melete to, co psali noviny.Ziadny dokaz o utoku na WTC nevlastnim, a je pravda, ze nazor si vytvorim len z toho, co si precitam - vacsinou na Internete, na TV cas nemam. Predpokladam, ze u Teba je to podobne, ze sa osobne nezucastnujes vysetrovania, vojenskych operacii, politickych vyjednavani a pod., takze tiez spoliehas na sprostredkovane informacie.A dokud nebude jasno, tak mě nikdo k verbálnímu odsouzení muslimů nepřinutí.Nikto ta k odsudzovaniu muslimov nenuti, vacsina rozumne uvazujucich ludi k tomu ani ziadny dovod nema. Tu ide o zlikvidovanie teroristickych extremistov, ktori sice pochadzaju a operuju v muslimskych krajinach/spolocnostiach, ale v zasade sa usiluju o zvrhnutie vlad tychto krajin teroristickymi prostriedkami a zneuzivanim islamu. Snazit si nahovarat, ze tomu tak nie je, ze bin Ladin, Al-Zahawiri a spol. su len nevinne obeti je ... (ok, ziadne osobne urazky) nie velmi mudre.

545

16.11.2001 15:38

Ivanovi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Tu ide o zlikvidovanie teroristickych extremistov...To je přesně to, co Bushova administrativa chce, abys jim věřil. Sežral jsi jim to i s navijákem. Kdy už konečně pochopíš, že o teroristy v tomto boji vůbec nejde. Celou dobu se to snažím naznačit. I v původním článku. Jde o naftu, o miliardy z ropovodu z Asie, o americký vliv na Středním východě. Ten boj s terorismem je jen pláštěnka pro naivní veřejnost. Přeci nemůžeš čekat, že amíci řeknou: "Potřebujeme v té oblasti vládu, která nás bude poslouchat, potřebujeme jejich naftu, takže tam teď pošleme letectvo a elitní oddíly a všechno to tam budeme bombardovat tak dlouho, dokud nám nepůjdou na ruku." Máš pravdu, že ani já nemám žádné důkazy. Ale právě proto, že je nemám, zůstávám velmi skeptický ke všemu, co na nás chrlí goebelsovsko-bushovská propaganda. Na rozdíl od vratkých a nejasných důkazech proti muslimům předkládaných sdělovacími prostředky stojí má normální logika (zase se ptej "komu to prospěje"[mrknutí jedním okem] a historie Ameriky za posledních 50 let. Oni to totiž dělají pořad stejně blbě.

546

16.11.2001 17:33

Ivan 24.?.?.?

Kdy už konečně pochopíš, že o teroristy v tomto boji vůbec nejde. Celou dobu se to snažím naznačit...Ten boj s terorismem je jen pláštěnka pro naivní veřejnost.To je fakt. Ale stejne za tym vsetkym stoja mimozemstania, to mi bolo jasne hned od zaciatku. Povodne to bol iba Cheney, ktory mal ten chip, no potom premenil aj Busha a Rumsfelda. A takisto som vzdy mal dojem, ze v Blairovych ociach som videl ciernu tekutinu...No uz musim koncit, lebo idu pre mna zas ti dvaja chlapici v bielych plastoch. Mozno sa uvidime na osetrovne, tak ahoooooj...

547

16.11.2001 18:31

Bravo Vlado;

john jobnb (zavináč) gm (tečka) com 209.?.?.?

velmi ma tesi, ze sa nebojis nieco take pulikovat. Samozrejme ze s Tebou suhlasim ale tie komentare/polemiky su tiez osozne.Tiez klobuk dolu pred Tvojou strankou ktoru vydavas a redigujes; je velmi osviezujuca a velakrat pobavi.Co nam tu chyba je nezavisla tlac. Vela Slovakov a Cechov v oblasti Detroit sleduje Tvoju stranku a velmi doporucujedalsim citatelom. Len tak dalej.Podpisany John (samozrejme pseudonym) z bezpecnostnych dovodov.

548

20.11.2001 18:26

USA :1 - Muslimove: 0

peter veliky pveliky (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Myslim ze tenhle clanek kterej jsem prelozil s National Post (Kanadskych novin) dobre charakterisuje situaci..US si ziskava respekt tim ze vyhrava.Arabska 'ulice' je najednou ticha po divokych demonstacich jake svet videl v Zari.Zacatkem Zari Taliban rezim vladnul temer 95% Afganistanu. Behem deseti dnu ovladal uz jen 15% Afganistanu. Duvod teto positivni zmeny byl ovsem okazale letecke utoky ktere presvedcily mnohe Taliban vojaky zmenit strany.Jak pravil jeden vojensky expert na Afganistan pomery, zbehnuti, i v ohni bojese ukazali jako klic k rapidnimu kolapsu Talibanske milice.Tenhle vyvoj pasuje presne do sirsiho obrazu: Diky USA sile a odhodlani, Afganci nyni pohlizeji na militantni Islam jako na ztracenou proposici.A uz nejsou sami. Muslimove na cele zemekouli prozivaji tu samou zmenu.Jestlize Islam docilil sveho nejvetsiho vitezstvi v Zari 11, pak zacal prohravat v Listopadu 9, kdyz ztratil sve prvni velke mesto v boji. Smrt tohohle vrazedneho rezimu/hnuti zacala prave v toto datum.Pakistansti ' Svati Bojovnici' desertuji Talibanske rady a utikaji zpet do Pakistanu ve velkych poctech. (Associated Press napsal v patek). Vidime ze nyni v ulicich Peshtawaru (Pakistanske mesto) portrety Bin Ladina nejdou najednou na odbyt. Talibansky sen, mistique se zacina vyparovat.Jen par tydnu nazpet, Pakistanske ulice byly naplneny velkymi davy Pakistanskych muslimu, kteri posluchali stvavym proslovum svych cirkevnich a obcanskych 'vudcu'. Palili slamene panaky znazornujici Bushe a Bliara. Minulej patek ale ulice vypadaly uplne jinak.O moc mensi skupiny na ulicich naslouchali o moc strizlivejsim provolanim.Zapalene slamene panaky uz nebylo videt. Policajti chodili kolem jako stari dobri znami na odpoledni prochazce.Arabsky mlivici zeme ukazuji stejnou davovou naladu. Martin Indyk, Byvaly US velvyslanec v Izraeli rika ze behem prvniho tydne kdy USA zacali prvni letecke utoky (Oct. 7) devet proti americkych demonstraci bylo drzeno celosvetove.Na druhy tyden, cislo slo dolu na tri demonstrace. Treti tyden byly dve. Ctvrty tyden jedna. Pak - nic. Arabska ulice ztichla.A tak je to vsude, Indonesia, Nigerie, Indie. Divoke protesty jsou uz jen vzdalene vzpominky.Americky vojensky uspech tez povzbudil cizi vlady aby zakrocily tvrde proti siritelum nepokoju. V Cine vlada zakazala prodavani velkeho prsniho odznaku... 'Ja jsem Bin Ladin. koho bych se mel bat?' (I am Bin Ladin. Who should I fear)?Podobne se zachovali vladci Saudi Arabie. Nabadaji nyni muslimske Imany aby davali pozor co kazi v mesitach. To jako dusledek toho, ze videli jak USA resolutne zakrocuje proti svetovemu terorismu. Egyptsti vladci tez nyni zakrocuji proti militantnim muslimum.Tahle zmena se da pricist zmene nalady v USA. V poslednich dvaceti letech (od te doby co Ajatolah Khomeini prisel k trunu v roce 1979) Vyrvavali Smrt Americe. Americke ambasady, lode, zrizeni byly zasahovany, ktere vedly k smrti mnoha Americanu.Tehdy Amerika zareagovala slabe.Jak muslimove celosvetove videli ze Amerika dostava na frak a nereaguje, vypocitali si ze Amerika je slaba a unavena. Koukali s uzasem jak odvaha islamu se zvysovala pod vedenim Bin Ladina a byli svedci vyhlaseni Jihadu (valky) proti USA.Taliban vudce Omar dokonce predvidal smrt a zaniknuti Ameriky.Zaver je cistej a jednoduchej. Do te doby, dokud Amerika se chovala ponizene a ustrasene k projevum vrazed a utoku Islamu, odvaha muslimu rostla.11 September mel byt predehrou pro zlikvidovani Spojenych Statu tim ze zdemoralizuji obyvatelstvo terorem, nastanou verejne vzpoury ktere zhodi USA vladu.Jakmile musimove videli ze Amerika nepadne klidne bez boje a zacala vyhravat, jejich vira ve vitezstvi nahle opadla.Pouceni je jednoduche:Neexistuje nahrazka za vitezstvi. US goverment musi pokracovat v boji proti teroru, tim ze oslabi militantni Islam vsude kde je. To znamena od Afganistanu az po Atlantu.

559

22.11.2001 17:09

Bin Ladinova vina

peter veliky pveliky (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Uz se nam zde par ctenaru vyjadrilo, ze Ladinovi nebyla dokazana vina. Ladin se sam priznal na videu, ktere udelal pro sve stoupence recently.Muj nazor je tenhle:I kdyz se dejme tomu nepriznal. Co natom? Kdyz Vam banda kluku vymlati okna u baraku nekolikrat za sebou a Vy konecne chytnete partu omladincu u Vasich oken, budete se jich ptat zdali vytloukli okna predtim!? To vite ze ja - ne!Chytnu za prdel ty prvni ktery mi neutecou a natriskam jim zadek (i zde v Kanade).Bin Ladin si to svymi pitomimi vyroky zaslouzi!

564

29.11.2001 14:44

S. 195.?.?.?

Je docela znamej fakt, ze Taliban i bin Ladin jsou produktem USGOV.Co je na tom pozitivniho, ze to ted v AFghanistanu Americani vyhrali..zemrelo hafo lidi a kazdymu je jasny, ze se na to Americani vyserou a dopadne to jako v Somalsku..vzpominate si snad jeste ne?Klidne se s vami vsadim ,ze americka intervence nezlepsi situaci v Afghanistanu, bude tam ta sama bida, ktera je idealnim podhoubim pro extremismus.Pripadne bude vytvorena nejaka proamericka vlada, ktera bud prestane americanum dostatecne lezt do prdele, nebo ji svrhnou sami Afganci a situace se bude opakovat.Celej Bushuv kabinet si zaslouzi stejne akorat tak kulku do tylu..ale to uz je pouze muj nazor a spis to berte jen jako sentimentalni vylev, nez konstruktivni radu hehe

610

2.12.2001 2:13

Kdo je grazl

Zdenek Blaha BlahaZ (zavináč) seznam (tečka) cz 216.?.?.?

Jestli ty povazujes Bushe a Putina za grazly, tak kdo jsi ty ?? Proc vubec zijes v Americe, oh..ja jsem zapomel ty jses v socialisticke Canade. Tak to te omlouva, tam se tech vsivaku roji dost. Ty nesahas k Bushovi ani po kotniky, tak si nechej svuj cinizmus.

617

31.12.2005 18:42

Ben Hurvinku, Ty ale dáváš tomu češtinovy po prdely.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 617

>Jestli ty povazujes Bushe a Putina za grazly, tak kdo jsi ty ??
>ja jsem zapomel...Ty nesahas k Bushovi ani po kotniky, tak si nechej >svuj cinizmus.
To jenom, žes včera dával tak moudré lekce češtiny panu Gejdošovi.

30488

2.12.2001 3:18

RE: Kdo je grazl

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Pane Bláho, píše se cynizmus a ne cinizmus.

618

Příspěvků: 18

15.11. 00:33 Ivan  No a???
15.11. 15:23 Vladimír Stwora  RE: Ivan
15.11. 18:41 peter veliky  Jste uplne vedle
15.11. 19:02 Vladimír Stwora  RE: Petr Veliky
15.11. 21:04 Ivan  
16.11. 02:10 zdenek  to "author
16.11. 03:56 Pavel Bernardy  Argentina
16.11. 04:18 Vladimír Stwora  Ivanovi
16.11. 07:12 Ivan  
16.11. 15:38 Vladimír Stwora  Ivanovi
16.11. 17:33 Ivan  
16.11. 18:31 john  Bravo Vlado;
20.11. 18:26 peter veliky  USA :1 - Muslimove: 0
22.11. 17:09 peter veliky  Bin Ladinova vina
29.11. 14:44 S.  
02.12. 02:13 Zdenek Blaha  Kdo je grazl
31.12. 18:42 Jiří Táborský  Ben Hurvinku, Ty ale dáváš tomu češtinovy po prdely.
02.12. 03:18 Vladimír Stwora  RE: Kdo je grazl

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,94 Kč
Euro
26,24 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 153,71 Kč
1 unce stříbra
501,25 Kč
Bitcoin
426 318,99 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 341