Diskuze k článku

Dilema kanadských médií

Příspěvků 75

5.10.2006 1:33

Je to pro Kanadu slozita situace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Ac nesnasim 'Bushova pobocnika' Harpyre, uvedomuji si, ze Kanada nema v teto tragicke opicarne jinou moznost. Je to prece kvuli 'byznysu', ze. Kazdy den pretece neco kolem miliardy dolaru pres hranici s USA. Bez politicke jednoty, obavaji se velci hosi z obchodnich kruhu, by asi takovy obrat nemeli. Proto kazdy treti den hraji skrehotave dudy a vlajkou ozdobena rakev se vraci na ojezdenem Herkulesu do zeme puvodu. Stale to same - do omrzeni.

Kanadska armada se pokousi o nemozne; stale vice jsou slyset zvesti, ze Taliban vojensky premoct neni mozne. Pritok dobrovolniku z Pakistanu pripravenych k boji s vetrelci je udajne nekonecny. O co se tedy ti debilsti politici ve vedeni pokousi? Je to zjevne ztracena vec. Na druhou stranu je treba priznat, ze kuprikladu NDP (kanadska forma soc. demokracie) to nameta pekne Harpyrovi na lopatu kde se da; davam ji za to uznani.

Divim se take tomu jak je mozne, ze tolik aut ma nalepenou paradni masli s napisem "Podporujte nase vojaky". Divim se: to mame v Kanade tolik debilu? A jak je mam konkretne JA 'podporovat'? Ze se zapisi do knihy cti? Asi ne. Je to nejspis, aby jsme neremcali, ze Harpyrova vlada utraci bratru neco pres 300 milionu kan. dolaru za 'obnovu' Afganistanu. Pritom 90% jde na armadni ucely - pekna 'obnova'. Kez bychom to radeji prihodili na ucet chatrajici zdravotni pece!

Jo damy a panove, valka vzdy byla a je dobry byznys. A o to tu jde!

z.a.p

118375

5.10.2006 4:47

RE: Je to pro Kanadu slozita situace

kema 207.?.?.?

Reakce na 118375

> Pritok
>dobrovolniku z Pakistanu pripravenych k boji s vetrelci je >udajne nekonecny.

Teda pane Zap, vy jste to zase rozhrabl.
Pan editor se nas tady snazi presvedcit, ze vsechny ty teroristicke utoky maji na svedomi jacisi mistni partyzani a vy to tady takhle proflaknete.
A mate pravdu. Ano, vetsina teroristickych sebevrahu kteri provozuji v Iraku i v Afghanistanu svoje remeslo jsou fanaticti muslimove ze zahranici.
Proto se take na ne nevztahuji zadne konvence a jsou posilani na Kubu.
Mistni partyzani by ostatne sve utoky neobraceli proti svym spoluobcanum nebo proti vojakum, kteri jim stavi silnici.
Tak jako to bylo v pripade poslednich dvou obeti.
Cest jejich pamatce.
Ja jsem na rozdil od vas pane Zape Harpera volil a vubec toho nelituju. Konecne mame za ministerskeho predsedu chlapa, ktery nemusi dokazovat svou "muznost" levnym (a hlavne bezpecnym) urazenim nasich jiznich sousedu a pratel, ale dela praci, za kterou ho my danovi poplatnici platime.

Jeste bych mel jednu poznamku o prohlaseni pana editora o svobodnem zvoleni poslancu Hamasu a Hezbullahu.
To jako neexistuji svobodne zvoleni zlocinci?
Nebyl nahodou i Hitler zvolen ve svobodnych volbach?
Skutecne se stane ze clena teroristicke organizace pouhym zvolenim do parlamentu holubicka miru ?!

118385

5.10.2006 9:02

RE: Je to pro Kanadu slozita situace

TT 194.?.?.?

Reakce na 118385

Staré dobré klapky na očích, že? Mimochodem, o Hitlerovi by se také dala vést sáhodlouhá diskuze.

Vy Kemo považujete všeobecně uznávané pravdy za neotřesitelné a proto veškeré závěry, které z nich vyvozujete nám ostatním připadají, mírně řečeno, naivní.

Proč se nezkusíte zamyslet a trochu si zašťourat? Jak to, že vůbec nepochybujete? Dokonce ani ve světle tolika informací nepřestanete zpívat tu svou písničku. Anebo ji zpíváte tím víc nahlas, čím míň jí věříte?

118392

5.10.2006 10:10

RE: Je to pro Kanadu slozita situace

guglik 141.?.?.?

Reakce na 118385

>Ja jsem na rozdil od vas pane Zape Harpera volil a vubec toho
>nelituju. Konecne mame za ministerskeho predsedu chlapa, ktery
>nemusi dokazovat svou "muznost" levnym (a hlavne bezpecnym)
>urazenim nasich jiznich sousedu a pratel, ale dela praci, za
>kterou ho my danovi poplatnici platime.

myslim kemo, ze som na to prisiel, co s vami nestimuje.

( Zrušeno. Napříšte se, gugliku, laskavě zdržte psychologických rozborů diskutujících a rady do života jim udělujte jinde. Editorka )

118396

6.10.2006 2:13

RE: Je to pro Kanadu slozita situace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 118385

Zbytecne se namahate. Prispevky s podpisem "kema" jsem prestal cist. Ode me uz odpoved dedostanete. Pro me jste vyhozen, neexistujete.

z.a.p [cool]

118471

6.10.2006 5:52

RE: Je to pro Kanadu slozita situace

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 118471

>Zbytecne se namahate. Prispevky s podpisem "kema" jsem prestal
>cist. Ode me uz odpoved dedostanete. Pro me jste vyhozen,
>neexistujete.

Tak, tak Zdeňku. Já jsem Vám to tehdy řekl. Kemoviny ignorovat
a nereagovat. Ještě si takhle člověk přivodí žaludeční vředy.
Vy jste holt práskl do bot a šel jste trucovat. Jsem rád, že Vás tady opět vidím. I tak by mne zajímalo, co se kemovskýmu v mládí přihodilo a nejde to jaksi vykemovat. Ani kemoterapie nepomáhá!
[velký smích]
mirda

118481

6.10.2006 4:17

at zije cisar pan

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 118385

Teroriste ohrozuji cely demokraticky svet a verim,ze teroristy je treba likvidovat jakoukoliv formou a to v krajnim pripade i za pomoci atomovych zbrani.Ubehlo jiz hodne let od Nagasaki a tak je zapotrebi nepriteli ukazat kdo drzi porad jeste zezlo v ruce.Az se to poradne rozjede ta nova velika valka, tak potom budu kricet "na Kabul,na Kabul ,at zije cisar pan at zije cisar pan"

118477

6.10.2006 14:54

RE: at zije cisar pan

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 118477

"verim,ze teroristy je treba likvidovat jakoukoliv formou a to v krajnim pripade i za pomoci atomovych zbrani"

myslite, ze jedna atomovka na New York by stacila? a jak by na tom bylo Area51, Tel Aviv, Haifa a Dimona?
[mrknutí jedním okem]

oproti tomu na Pentagon a White house,nehlede na americke zakladny staci mozna neco mensiho... [cool]

kteremu "nepriteli"?- Kdopak Vam pomahal rozdelit svet na MY a ONI? Mamon? Vidina mrzkeho zisku? Ci rodovy odkaz zblblych predku? Anebo sebepodcenovani, blizky to pritel frustrace a nechopnosti prokazat dobro? Nebo touha niterneho Ega zavrsit proces sebeanihilace? Premyslejte nad tim, pane Belveder, trebas v sobe naleznete skutecne klenoty. Ale zklamu Vas, na trhu s nimi dlouho neporidite, akcie takovychto cenin pujdou brzy dolu.

"zezlo v ruce"? mozna v budoucnu mlady Hirohito, pokud se zbavi okupantu ve sve zemi. Uz se stehuji z Okinawy,ale definitivne vypadnout z Rise Vychazejiciho slunce se jim nechce, mladych skolacek, ktere lze beztrestne znasilnit, tam totiz bude porad dost...

na Kabul? ten Afghanistan je nejaky oblibeny. [chechtot]
Asi proto,ze sousedi s Cinou a produkuje opium,jemuz se diky bushovym narkomafiim dobre dari..vojenske kontejnery prepravuji jen tu nejvyssi kvalitu. Amici si mnou ruce a navrch tam buduji tajne zakladny, pro pripadnou invazi do Rise Stredu. Honeni se za sajchem Ladinem je dobrodruznou hrou pro kraceni dlouhe chvile v case, kdy tvrdne beton noveho US bunkru. Uz nekolikrat ho zapykali, v jeskyni na protejsi skale, brejlicky na ocich, v ustech hasisovou dymku, kalasnikov na hrebiku a ovce v ohrade, ale dobrak Rumsfeld zavolal: "Hosi, nechte ho, jeste ho budeme potrebovat."

K demokracii- demokraticky svet neexistuje. Je to jen iluze, vepsana do textu v mediich, abstraktni obraz filmoveho platna. Sami teroriste z Washingtonu a Tel Avivu nas o tom presvedcuji.(tvrdic o sobe nekriticky,ze jsou vyspami demokracie. Kdyz ovsem dojde na rezoluce, demokracie si jde dat radsi kourovou, aby nepopouzela polobohy-Vyvolene)

DEMOKRACIE JE LEZ. CIM VICE SE O NI HOVORI, TIM MENE EXISTUJE.

s uctou a potresenim tlapou

Ursus, maly to medved z Velkych hor

118521

6.10.2006 18:11

RE: at zije cisar pan

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118477

Doufám že to nemyslíte vážně a že je to jen nějaká nepovedená legrace.
Pokud to myslíte vážně tak vám musím říct že takzvaný demokratický svět není nic jiného než svět pod nadvládou USA a EU. Jedinými skutečnými teroristy jsou Amíci a sionisti. Použití atomových zbraní je nejhorší zrůdnost a nesmysl zároven. Ano, dojde k velké válce. Bude to střetnutí demoliberálních sil v čele s USA a sionisty jež budou bojovat proti nacionalstům z celého světa jež povedou Rusko a Čína. USA usilují o nastolení NWO a zničení všech národů a kultur a jejich nahrazení multikulturní zdegenerovanou masou. Oprotitomu antiamerické síli usilují o záchranu národů a kultur celého světa. Já se jakožto dobrý křestan a nacionalista postavím samozřejmě na stranu antiamerické koalice a budu bojovat za svobodu naší České vlasti. Pokud vy podpoříte USA, stane se z vás kolaborant, poturčenec a zrádce Českého národa. To ostatně dokazujete tím svým heslem okopírovaným od Švejka. Švejk byl rovněž nucen bojovat na straně vrahů vlastního národa, vy se patrně na stranu vrahů vlastního národa stavíte dobrovolně.

118542

6.10.2006 17:36

RE: Je to pro Kanadu slozita situace

kema 207.?.?.?

Reakce na 118385

Skoda zape, Gugliku, Mirdo a Canakjo ze jste se pro same psychologicke rozbory me osobnosti a osobni utoky nezmohli ani na jediny argument k tomu, co jsem napsal. [oči v sloup]

118535

6.10.2006 18:17

RE: Je to pro Kanadu slozita situace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 118535

...jestli to nebude tim, ze jste toho v podstate mnoho nenapsal -

joooo popsat, popsat se da stranek ajajaj.... [cool]

118545

6.10.2006 2:07

RE: Je to pro Kanadu slozita situace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 118375

Shodou okolnosti jsem prave vyslechl interview (bohuzel i bohudik jen cast) s chlapeckem z kanadske "Narodni Bezpecnostni Rady". Z toho co ten 'devka' rekl mi ztuhla rajska v zilach. Zacal mluvit o tom (tonem hlasu ktery se mi absolutne protivi) jak je treba zvysit (!) naklady na vojenske vydaje. Jeko jeden z prvnich duvodu uvedl moznost (a ani se mi to nechce verit) - "obcanskych nepokoju" a nutnosti jejich potlaceni - armadou!

Rychle: rozsvitit zarovku a probudit se!!! "Obcanske nepokoje" v Kanade? Ano, chteji (tato anti-demokraticka vlada co mame) aby jsme meli v zemi nepokoje, aby nas mohli totalne ujarmit. Prasata... psychoza strachu je jejich overeny nastroj. Komousi v novem vydani!

Clovek nemusi byt zvlaste bystry a i pri poslechu radia se dozvi mnoho veci. A vse do sebe jaksi zapada. Tez dnes a o neco drive jsem slysel jak se v Kanade rozmohla americka FBI. Maji v Kanade uz nejmene 8 pobocek. Pocinaji si tu jak doma. Nedavny pripad s falesne obvinenym M. Ararem je toho jasnym dukazem. Americti agenti kompletne pronikli kanadskou bezpecnostni strukturu a pocinaji si zde zcela suverene jako by byli ve Statech, ne-li hur. Stouraji v pripadech podezreni kanadskych obcanu a delaji si z toho vlastni zavery. Kdyz na to prijde, mohou si klidne odvest kohokoli k nim do Bushistanu, bez toho, ze by zadali (smesne patolizalske) kanadske urady o povoleni. Proste neuveritelne.

Toto doufam pomuze domacim v Cesku a jinde ve svete porozumet situaci v teto zemi. Finlandizace Kanady je dovrsena. P.E.T. se obraci ve svem hrobe!

z.a.p

118469

5.10.2006 3:33

Doplnil bych pouze jednu malickost.

Rene Bartosek 69.?.?.?

A tou je krevni msta. Jak mi vypravel Eduard ( z dustojnicke rodiny prvni seskok padakem v deseti letech), dokud nebyla krevni msta, tak to bylo v poho. Behem roku se to vsechno zmenilo v peklo. Eda mel "stesti", ze to koupil, takze ho stahli. Nekdo si klidne muze pripsat dalsi cerny puntik na nastenku "necivilizovanosti" Afganistanu, ale takova je tvrda realita. Cim vice mrtvych Afgancu, tim vice mstitelu povstane, protoze pro ne je to otazka cti. A kdyz posledni uspesny dobyvatel byl Filip Makedonsky, pak to znamena, ze Afganci si svou cest a svobodu ceni vysoko. Spatna zprava pro neocons a ropne spolecnosti rekl bych a dobra zprava pro svet. Vypada to, ze Evropa do valky jenom tak nepujde a zavest povinny odvod je krajne nasiraci opatreni. Koneckoncu penez maji dost, takze kdyz chteji valcit, at si svoje zoldaky zaplati sami, pripadne muzou vyrazit do prvni linie, ale to uz v dnesni dobe neni in. To platilo v "starych casech", vyborna vec na udrzovani miru. Prece jenom ze statni kasy se ty prachy lip berou nez z vlastni kapsy. A taky na vlastni zdravi a krk je kazdy holt opatrnejsi.

118382

5.10.2006 7:08

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 118382

Já bych taky doplnila jednu maličkost: a sice, že za všechno můžou Američani. Byli to přece oni, kdo vyzbrojili bojovníky Talibanu. Když už tam ten Babrak Karmal nebo jak se jmenoval zavedl ten socialismus podle sovětského vzoru, tak už se Afghánistán zdárně ubíral směrem k civilizovanému vývoji. Ale Babrak byl svržen a oběšen- takže díky Američanům nastoupil nový středověk, ve kterém jsou opět ženy zahaleny, zabíjeny a týrány jak nějaký dobytek. Můj muž teď vždycky nad situací v Afghánistánu už jen říká: Plošně popráškovat, vyčistit ten prostor, tam už nic jiného nepomůže. Co se středověkým obyvatelstvem, které se nechce naučit žít civilizovaně?

118387

5.10.2006 8:38

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 118387

Jarmilo, dobre rano.Vite, ze Vas si vazim - trochu se sem tam dostanete na sikmou plochu o ktere nic nevite a kde Vam to ujede, ale to asi stejne tak nam vsem.
ALE!!!!!!!!!!

Vaseho muze prosim ode me rozhodne NEpozdravujte.

Leda ze by vyroky jako: ... popráškovat, vyčistit... Co se středověkým obyvatelstvem, které se nechce naučit žít civilizovaně?
[překvapení]
...myslel nejak jako z legrace (blbe legrace) nebo ne vazne a nebo snad jsem to nepochopil a on je panecku filuta vsemi mastmi mazany a tim prostorem- jak uvadi - myslel uplne jine "teritorium" nez Afganistan.
V tom pripade je to sice stejne odporne morbidni, ale z kteresi strany bych takovemu rozhorceni i rozumel.

Uf - to zase byla pecka po ranu. [pláč]

118389

5.10.2006 10:49

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 118389

Jarmilo, omluva - citace Vaseho manzela me tak po ranu rozhodila, ze jsem se zapomel zase prihlasit - zadny anonym psal jsem to ja.

[mrknutí jedním okem]

118398

5.10.2006 14:12

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 118389

Ježišmarjá SandWalkere promiňte, já nevím jak je to možné, že vždycky každého tak raním. Já i můj muž jsme pochopitelně velmi mírumilovní, samozřejmě že bychom neublížili ani kuřeti- to jen vedeme po ránu při kafi občas jen takové svalnaté agresivní řeči. Spíš jsem tedy chtěla vyjádřit, že za všechno může zbrojařský průmysl a byznys, který promyšleně vyhledává oblasti, kde by mohl značně na svých výrobcích vydělat.

Ale jinak si stejně stále o Vás myslím, že jste v mnoha směrech velmi nekritický. Že se velmi nekriticky zastáváte muslimských totalitních náboženských poměrů, které rozhodně nefandí svobodě ženských lidí. Tuhle jsem četla jeden příběh ze života. Český velitel přivezl do Česka značně popáleného afghánského čtyřletého chlapce. Když se ten chlapec v nemocnici vyzdravil, žil nějakou dobu v rodině toho velitele. Naučil se záhy česky a byl velmi překvapený, když ho nechtěla na slovo poslouchat dvanáctiletá dcera velitele- ale naopak vyžadovala poslušnost po něm. Říkám Vám, že je to zrůdné, že si ženy samy sobě porodí a vlastním mlékem odkojí své otrokáře a utlačovatele. A víte jak ten chlapec k tomu popálení příšel? Jeho vlastní sestry do něj strčily, takže spadl do pece na chleba, která je umístěná v zemi. Holt, to je ta freudovská závist penisu ze strany utlačovaných.

P.S.: Okamžitě jsem Vás podle Vašeho stylu psaní poznala.[smích]

118418

5.10.2006 15:38

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 118418

Ale ne ma draha pritelkyne, ja sam bych si pral jit zivotem stale vice pokorneji a s respektem a pri tom se jen snazim hledat odpovedi na tisice a jednu otazku kolem nas ale je pravda, ze nektere me nechavaji ledove klidnym a jine hlodaji neuprosne po zodpovezeni - zamerne se vyhybam tomu osidnemu slovu - pravde.

Tedy nekriticke zastavani - to snad ne, ale to vite vse je v lidech a nekteri se postavi ke sve vire z prava, zleva a nekteri zady. Kdyz narazite tedy treba na Islam, snazim se jej vnimat v tom cim je ve sve podstate dobry, nemohu pri tomto pohledu vnimat minoritu lidi kteri jej zneuzili a nebo lidi kteri se postavili proti a zneuzivaji jej jinak. Vse je v lidske vuli a nebo zvuli.

Krestanstvi bylo zneuzito v dejinach jiste mnohem vice vlastnimi krestany nez Islam vlastnimi muslimy.

Ja vim, Vase tema jsou zeny. U me mate jistotu, ze jsem jejich nekonecny obdivovatel a vidite, mozna take prave proto me Islam velmi zajima.

Tak hlavu vzhuru, je obdobi Ramadanu - nekteri jej prozivaji naplno a je to asi velkym duchovnim a i fyzickym prinosem, nekteri toho zneuziji a mesic prospi. Stejne tak jako Velikonoce krestane prozivaji jako nejvetsi svatek roku a pro jine lidi to znamena se jen ozrat a jako sproste hovado zajistit devcatum par modrin pomlazkou.

Btw. hned mi nejak nesedelo, ze by muzsky clovek ktereho jste si zrovna Vy k sobe pripoutala na pouti zivotem, byl takovy NELIDA... a chtel nekoho opravdu praskovat.

Zacinala jste "jezismarja" tak ja ukoncim "In Sha Allah" aneb kdyz Buh da i Vam se podari osvobodit sve predstavy o muslimskych zenach z tech tezkych okovu.


[mrknutí jedním okem]

118428

5.10.2006 17:00

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 118428

Ale Vaše psaní je vždy takové hezké SandWalkere, i když se spolu neshodneme, umíte pohladit po duši.[smích] To víte, já jsem z jiné kultury, jsem odkojena Ježíšem a ten umřel na kříži, aby spasil lidi- tedy nejen muže, ale i ženy. Samozřejmě, že bylo křesťanství v historii neskutečně zneužito- ale totéž se děje i s dnešním islámem. Alespoň to tvrdí ta iránská právníčka, jak dostala tu Nobelovu cenu- rovněž říká, že skutečný, původní islám je úplně o něčem jiném, než co hlásají současní duchovní.

To víte, mně se nemůžete divit, že se zastávám žen. Je to z mé strany taková umělecká pomsta za mou matku, která byla celý život ponižována a pronásledována za to, že si dovolila být tak šíleně drzá a nedobrovolně se stala svobodnou matkou- proto jsem takový literární Zorro mstitel.[smích]
Ale nechme toho, objevila jsem krásnou fotku. To je ale fešák, co?
http://im.super.cz/disc/16/62/462-3-orig.jpg

118435

5.10.2006 20:23

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 118435

Ano i moje cela rodina byla a je take katolicka - v tomto prostredi jsem take vyrustal a pozdeji pred odchodem do USA travil jiz jako dospelec/nedospelec docela dost casu s ruznymi knezimi kteri byli poodsunovani bolsevikem jako "nebezpecni pro mladez" po zapadlych koutech hor. Dnes casto vzpominam na prarodice kteri by asi nebyli moc radi me globalne religiozni predstave - kde zlocinem nejhrubsiho zrna je zneuzivat a ohlupovat narody tak banalnim "hmatem" jako ze God je ten pravy a drzime ruku na srdci oci v sloup a Allah je ten zly a drzime ruku na spousti oci plne nenavisti.

No Jarmilo, k te fotce - nebudu souhlasit - pokud tedy opomenu, ze nejsem zdaleka na chlepecky (naopak mam k tomuto tematu zasadni a vyhraneny pristup)tak i presto jiste uznam, ze chlap muze byt vsim tim co to slovo jen asi pro zeny muze skryvat jiste auu..nejde mi to rici proste krasny, ale jednoduse vice sedi CHLAP, ale tenhle sterilni synteticky kloucek - no nevim nevim jak by se Vam o nej darilo spolehlive oprit po nekolika letech souziti v nejake tezke chvili. Mimochodem co to ma na hrudi - jakoby se holil??? Asi jsem staromodni nebo co. [oči v sloup] Ale jsme tedy radne Of Topic a urcite za to dostanem.

A tak zpet k meritu Vaseho prvniho prispevku - zbrojni prumysl - nekonecna smutecni pisen.
Ale oni to umi i jinak - kleste se uzaviraji co rikate na posledni vystrelek Yemenskeho presidenta Ali A. Saleha ktery se nechal slyset, ze [překvapení] YEMEN [překvapení] bude ve spolupraci s US generovat el. energii ... NUKLEARNIM zdrojem !!!!!
Pry to neni jiz vice volebni propaganda ale smluvena realita !!!!!
Vite Jarmilo co je to v pravde za zemi zmitajici se tam a zpet od extremniho bolsevizmu pres Islam zpet do naruce hyenozniho kapitalizmu. Je mi jich nekonecne lito - maji krasnou polohu, prirodu, hory jake nejsou nikde v okolnich pustinach, ale narod - ooooo po generace zdevastovany min.65% s nevratnou zmenou zavislosti na droze Qat. Vsichni zvykaji listi - videla jste jemence - vyduta jedna tvar od stale zasoby Qatu? Az 40% tak vzacne vody v krajine jde na zavlazovani techto stromu ktere produkuji omamne listy. Korupce jako asi nikde jinde na teto planete - bezny Yemenec si vydela oficialne asi 2500Czk na mesic a pozor - denne ale zaplati az 600Czk za listy Qat. Neni to tam zakazano a ani se to dnes zakazt neda -zvykaji vsichni a po ctvrte odpoledni je to zeme v tezkem rausi az do rana.
Tak zde prosim s porovnanim s Iranem - bude nuklearni eneergie povolena. Kleste se sviraji. Podivejte se na mapu kde lezi Yemen. Zakladny v Cechach ? [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Tohle je to prave misto. Co jineho by take mohli Bushisti po Yemenu chtit.

Hmmmm...mozna ten Qat.

Jak vypada zvykani Qatu s dusledky? Zadejte do Google heslo: Yemen Qat
Kam se podela dnes jiste tak uzasna kultura tak krasne zeme.......neokons jim to uz jiste "demokraticky" po svem pripomenou.

http://yxos.free.fr/YemenAlb/images/Qat13.jpg

118449

5.10.2006 11:47

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 118387

Paní jarmilo - nebyl to Kammal, ale mám za to,že NADŽIBULAH !! [chechtot] [chechtot]

118406

5.10.2006 14:17

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 118406

Byl to Babrak- koukla jsem na google. Já si totiž vždycky pamatuji jen taková ta zvláštní jména. Když jsem si poprvé přečetla jméno Nasralláh, tak jsem si byla jistá, že si to jméno rozhodně zapamatuji. [vyplazený jazyk]

118420

5.10.2006 20:27

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118387

> Můj muž
>teď vždycky nad situací v Afghánistánu už jen říká:
>Plošně popráškovat, vyčistit ten prostor, tam už nic
>jiného nepomůže. Co se středověkým obyvatelstvem, které se
>nechce naučit žít civilizovaně?

To jako myslíte vážně? Jak můžete něco tak ohavného říct a vyzívat k nějakému "čištění" Afgánistánu od Afgánců. To jste humání? Opravdu se divím že něco takového píšete vy která jste dosud kritizovala vždy kritizovala postupy USA atd. Afgánistán je zem Afgánců a oni mají plné právo zavést si tam své pořádky po svém. Afganistán patří Afgáncům a je jen dobře že brání svoji zemi a váží si kultury a tradic zděděných po předcích. Já spravedlivý boj Afgánského lidu plně podporuju. Proč by je Američtí okupanti nebo kdokoli jiný měli učit žít "civilizovaně"? Afgánci jsou civilizovaní at se vám to líbí nebo ne a budou zde ještě po tisíciletí. Zatímco zdegenerované národy západu zaniknou během 100 let, pokud se nevrátí ke svým tradicím. My bychom si měli vážit našich tradičních hodnot stejně jako Afgánci, pak bychom i my budeme měli budoucnost.

118450

5.10.2006 23:11

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 118450

Člověče, to si nemůžete přečíst celou diskusi? Jinak by vám přece muselo být jasné, že to ta paní vůbec tak nemyslela!

To snad není možné, prý "jen kvalitní příspěvky mají šanci" [oči v sloup]

118464

6.10.2006 18:14

RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118464

No je fakt že jsem si tu diskusi přečetl celou až ted. Je sice dobře že to tak nemyslela, ovšem ten výrok o práškování je nechutný i když není myšlen vážně. Jinak jsem ale zdaleka nereagoval jen na ten výrok, ale i na další věci jež psala paní Jarmila ve svém příspěvku.

118543

5.10.2006 5:25

.

R. 24.?.?.?

Nie Filip ale Alexander.

118386

5.10.2006 15:27

RE: .

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 118386

Díky, opravím. [zahanbení]

118427

5.10.2006 8:00

2 dotazy na autora

Kornel 62.?.?.?

Ad "Tak nějak panu Harperovi nedochází, že jak členové Hamas tak členové Hizballáh byli demokraticky zvoleni a to i podle tzv. západních standardů. Určitě mnohem demokratičtěji, než jeho velký idol, George W. Bush."

1) Můžete prosím uvést jediný důkaz na podporu svého tvrzení, že členové Hamas a Hizballáh byli zvoleni demokratičtěji než Bush?

2) A i kdyby tomu tak bylo: znamená to, že za partnera ke standardním jednáním byste pokládal i Hitlera, který přece též zvítězil v ještě demokratických volbách?

118388

5.10.2006 9:46

Volby 2000,2004?

Oliver North 84.?.?.?

Reakce na 118388

Volby 2000 tady snad nebudeme ani rozebirat to byl jasny podfuk od A do Z (vysktrunti cernochu z hlasovacich seznamu, hlasovaci listky pro demokraty v odpadcich, zastaveni prepocitavani hlasu soudy ovladane "konzervativci" atd.) Ne, ze by situace v pripade Bushovo prohry byla o tolik lepsi, Goruv potencialni vice president sionista Lieberman se dnes ukazal jako nechutny bushevicky fasoun a pred par tydny zaslouzene projel prvni kolo primarek vuci protivalecnemu kandidatovi.

Volby 2004 - exit polls v Ohio, New Mexico a jeste par dalsich statech ukazaly statisticky naprosto nemoznou odchylku od "finalniho" volebniho vysledku. A podle exit polls se v rade vyspelich zemi (Skandinavie, Nemecko atd.) vyhlasuji predbezne vysledky, neb statisticka chyba je pod pul procenta. Elektronicke hlasovani je podle vetsiny studii lehce hackovatelne, alespon to co se pouziva v US. Opet kandidat Kerry byl slabinger, klasicka varianta establishmentu B. Kerry v Senatu postupne od Vietnamu zmeknul az uplne rezignoval behem Iran-contra a BCCI na plne vysetrovani..

Serie clanku s detaily na tema volby 2000-2004 vysla nedavno v Rolling Stoneu od RFK jr., ale jsou i dalsi zdroje, hafo knih a studii.

Podivejte i JFK si nechal misty kreativne upravit vysledky s pomoci mafie, aby porazil Nixona to neni pravice v. levice, ale o totalne zkorumpovanem systemu a jedne vladnouci stato strane, Repukraticke strane USA.

Ty dnesni Demokrati ted nechali projit totalni vyklesteni ustavy, vcetne zruseni Habeas corpus atd. Je to nechutne a jednou to prijde i k nam, vlaste prislo viz. Kubice-Langer.. [bliji]

Podivejte je snadne kritizovat americany, ze alespon 40% procent to hodi bushevikum, kdyz u nas to zrejme v predcasnych volbach hodi 40-50% individuim typu Langer, Tlusty, Nemcova.
Proste lid byl a je naprosto blby na tom se da stavet a take vzdy dost vydelat..

118394

5.10.2006 19:40

RE: Volby 2000,2004?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 118394

Se nějak mýlíte Olivere, lid není blbý, akorát nemá na vybranou. Toť vše.

118441

6.10.2006 2:25

RE: Volby 2000,2004?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 118394

Dobre to pisete,

americka vlada je v totalni korupci a americke publikum je v totalnim sebezapreni.
Je skoda, ze jste si dal jmeno toho 'zku-vence', golubcika Ollieho. Je to jen o neco malo lepsi jmeno nez Bush. [smích]

z.a.p

118472

5.10.2006 11:33

RE: 2 dotazy na autora

guglik 141.?.?.?

Reakce na 118388

>1) Můžete prosím uvést jediný důkaz na podporu svého
>tvrzení, že členové Hamas a Hizballáh byli zvoleni
>demokratičtěji než Bush?

citajte mainsteam, dozviete sa!

>2) A i kdyby tomu tak bylo: znamená to, že za partnera ke
>standardním jednáním byste pokládal i Hitlera, který přece
>též zvítězil v ještě demokratických volbách?

samozrejme, ze aj s Hitlerom. take su pravidla hry.
ak je niekto demokraticky zvoleny, tak ma pravo vladnut,
aj ked by to mala byt svina a vojnovy zlocinec ako su Emud Olmert, Tony Bliar,
Cowboy Bush, Vasek-Sasek Havel, Butcher Sharon...
demokraticky zvoleny, neznamena automaticky, ze ho nemozno postavit pred spravodlivy vojensky sud.
to ziadne pravidla nezakazuju.
samozrejme, ze nie take saskarne v zidovskej rezii ako boli nürnbergsky proces, alebo haagsky tribunal.

vasa sionisticka klika za pomoci us-Golema, ked jej nieco nepasuje, tak hned organizuje zlte, oranzove,
zametove revolucie krizom krazom cez celu planetu, namiesto toho aby akceptovala vox populis.
vysledky vidime v Gruzinsku, na Ukrajine, v Kosove, Iraku, Afghanistane, v Gaze..
namiesto zdraveho rozumu, jasnych pravidiel a parlamentnej demokracie, zavadza system privilegii a vynimiek.
najrovnejsia cesta do pekla.

potom vznikaju groteskne situacie, o ktorych spieval Kryl:
"Na rohu ulice vrah o moralce kaze"
lenze nie na rohu ulice, ale denno-denne z v masovych mediach.

vojnove zlociny a vrazdenie civilneho obyvatelstva sa potom nazyva:
Enduring Freedom(bring all freedom[chechtot] )
Operation Infinite Justice
War On Teror
Operation Clarity
Iraqi Freedom
Infinite Justice

keby to nebolo take tragicke, tak by to bolo k popukaniu.

118403

6.10.2006 2:37

RE: 2 dotazy na autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 118403

"Na rohu ulice vrah o moralce kaze"
-------------------------------------------------------

Mate pravdu, byl to Kryl v jeho albu 'Bratricku zavirej vratka'. Nic tak silneho jsem od te doby neslysel. Byla to doba procitnuti a uvedomeni, ktere mi vydrzelo az dosud a jiste vydrzi na moje zbyle dny.

Vsadim se, ze v dnesni dobe by (K. Kryl) s timhle textovanim spatne pochodil. Nekdo by se o nej jiste uz postaral...

z.a.p

118473

6.10.2006 11:58

RE: 2 dotazy na autora

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 118473

myslím že tí istí "ľudia" ako za komančov

118502

29.11.2006 9:37

RE: 2 dotazy na autora

Pussy fucker 84.?.?.?

Reakce na 118403

add1. videl jsem v televizi zvoleni prave jednoho bojovnika. Byl to chlápek co se vracel z prace domu a misto kde bydlel s celou s vou rodinou(i rodiči)bylo zasypané suťi, která tu vznikla po bombardovaní. Přítomná byla také nejmenované evropské televize jejichž reportérka nejspíš chtěla udělat interwiu s tímto mužem. Jediné na co bývalý otec, manžel a syn zmohl bylo alah je věčny a že vyhlašuje džihát všem západním zemím. Tam patřime i my. Naše republika bomby neschazovala, ale může za vytvoření tohoto bojovnika,(?) protože jen tiše přihlížela

122489

5.10.2006 8:59

pro Jarmilu.

John Bombardon 82.?.?.?

Takže my tady žijeme civilizovaně, kdežto ti" zlí talibánci bijí ženské a vraždí je jako dobytek". Myslím Jarmilo že jste pěkně překrmená tím co nám tady lejou do hlav z těch ulhaných beden na civění. Jak vůbec můžete takhle arogantně soudit kulturu o které pravděpodobně nemáte ani páru, ze svých trapně feministických hledisek. Češi totiž, stejně jako ostatní bílé národy vymírají, protože jim (a hlavně jejich ženám) dostali do hlav toho femi-červa, a obávám se že ta pravá paráda v podobě amerického militantního feminismu teprve přijde.Nás moje milá, díky takovým jako jste vy, ani nikdoi nemusí práškovat, protože pokud se vztah muž-žena nedostane o 100 let zpátky tak za pět generací už práškovat nebude koho. S dokonalou úctou, Váš oddaný John. P.S. JAKO POVINNOU ČETBU DOPORUČUJI "Důvěrné rozhovory" od Erasmus Rotterdamský. [vyplazený jazyk]

118391

5.10.2006 21:11

RE: pro Jarmilu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118391

Naprosto s vámi souhlasím. Napsal jste to dokonale. Feminismus je jedním z nejhorších morů jež zachvátil západní společnost a jenž ji pomalu ale jistě zabíjí. Feminismus je součástí NWO, proto jej také Amíci všude za každou cenu šíří a prosazují. Je třeba obnovit tradiční hodnoty, kulturu a morálku našich předků, jinak zanikneme. Takový údajně "primitivní" Afgánci tady budou se svojí kulturou ještě celá tisíciletí, ale my zanineme během několika generací pokud nedojde k nějaké radikální změně. Lidé jako např. ti z Talibanu budují a chrání civilizaci, zatímco takové feministky mohou přivést civilizaci jedině k zániku. Jinak paní Jarmila je samozřejmě silně pod vlivem americko-sionistické propagandy a jejich lžích a pomluvách o národech blízkého východu.

118454

6.10.2006 12:01

RE: pro Jarmilu.

Izak 194.?.?.?

Reakce na 118391

No jak se to vezme, ano prastena feministka, ktera tvrdi ze muz je zlo a patri tak akorat vykastrovat a na penize je spatne a je to takovy fasizmus/razismus.

Ale zase na druhou stranu proc se vracet 100 let zpet, kdy zena nemohla mit ani vlastni ucet v bance.

Proste vztah je o respektovani a to vzajemnem, takze pokud zena prosazuje sve nazory vydiranim a naopak je spatne.
Pokud se budou navzajem respektovat je to v pohode a na tom kdo zustane napr. doma s detmi se proste dohodnou, i kdyz jaksi prirozenejsi je, kdyz zustane doma zena, alespon dokud koji.

Taky je pravda, ze soudy v CR a jinde znevyhodnuji muze pri rozvodu a pokud chce clovek jednat jako rovny s rovnym, tak musi uzavrit predmanzeskou smlouvu a v nasi rodine je to bezna vec.

Dale je pravda, ze 3.000 mesicne za materskou je zalostne malo, melo by se to pocitat z % prijmu zeny pred materskou a pokud nepracoval, tak podle dosazeneho vzdelani, pak totiz nebude problem zustat doma a rodice se muzou vystridat, napr 2roky zena 1 rok muz (kdyz mu bude kompenzovan prijem) ...... takze muj nazor je jasny, jde tu o skutecnou rovnopravnost v rozumnych mezich (muz bude asy tezko rodit deti ze...) a o vzajemnem respektu. Pokud je zena princezna, ktera si mysli ze bude pokazde po jejim tak je treba se ji vyhnout, ja napr tvrdim, ze nez si zenu vezmu s ni chci alespon jeden rok zit ve spolecne domacnosti.
Protoze je skoda mit deti s nekym, koho vedle sebe dlouhodobne nesnesu a naopak.

Jinak vetsina paru jsou rozumni lide a s vymiranim to nevidim zase tak blede, je nas tu jak much.

118503

5.10.2006 12:27

Zajímavý článek je dnes

Karel z Čech 88.?.?.?

na http://www.rozhlas.cz/komentare/portal/_zprava/280855
Vymyká se situace v Áfghánistánu mezinárodnímu společenství z rukou?
Bušistán z Afganistánu pomalu vycouvává a přehazuje problém na NATO. Představitelé Severoatlantické aliance nedávno otevřeně přiznali, že jejich současné síly v Afghánistánu jsou nedostatečné k potlačení odporu extrémistů pod vedením hnutí Taliban a požádali o posily. Posily v požadované síle 2.500 vojáků zřejmě nebudou a peníze už vůbec ne.

Situace v Afghánistánu se nebezpečně komplikuje. O její zachycení se ve svém posledním čísle pokusil americký magazín Newsweek. Reportéři na základě pobytu v zemi píší, že spojenecké vojenské úsilí pozicemi Talibanu nijak neotřáslo. Netýká se to pouze jihovýchodních oblastí při hranici s Pákistánem, ve kterých je síla hnutí tradičně největší a centrální vláda zde nemá prakticky žádnou autoritu. Podle Newsweeku vliv Talibů stoupá i mnohem blíže k metropoli Kábulu.
Spojencům, především Američanům a Britům a centrální kábulské vládě, se nepodařilo splnit to, co před pěti lety slibovali. Americký prezident George Bush tehdy prohlásil, že z Afghánistánu, v té době zhrouceného státu, bude vybudován ukázkový příklad úspěšné transformace.
Afghánská vláda odhaduje, že obnova země vyžaduje jen do roku 2010 27 a půl miliardy dolarů. Na různých mezinárodních konferencích přitom světové společenství Afghánistánu přislíbilo zhruba 15 miliard dolarů, skutečně uvolněna však byla méně než polovina této částky.
Za této situace není divu, že kábulská vláda v rozsáhlých částech země kontroluje maximálně větší města a jejich okolí. Na zbytku území jakoby neexistovala a volné pole působnosti získávají radikálové. Ti mají díky příjmům z pěstování opia a zahraničním darům prostředků naopak více než dost. Svým bojovníkům proto vyplácejí žold ve výši pěti dolarů na den. To je jednou tolik, kolik platí třicetitisícová afghánská armáda. Není tedy divu, že v chudých oblastech, kam neproudí takřka žádná pomoc z centra, se Taliban stává velmi populárním činitelem.
Dokud budou v Afghánistánu vojáci NATO, Taliban se vlády nezmocní. Partyzánská válka ale může pokračovat několik desetiletí. Možná je to odhad až příliš pesimistický, kdo ví. Britská i sovětská zkušenost je však přesně taková.

Tedy mrtvých kanadských vojáků bude ještě mnoho a mnoho a peněz vysílajících států to bude stát také dost. Drogové mafie budou spokojené, protože na dlouhá léta budou mít zajištěn dostatečný přísun opia.

118409

5.10.2006 18:38

RE: Zajímavý článek je dnes

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 118409

Jako nejstrasnejsi moznost je ovsem ta, ze pod tlakem (potreba ziskani penez na zbrane, takovy Stinger neni zadarmo a jinak vas vrtulniky zmasakruji...) okolnosti zacne Taliban zamhurovat oka nad produkci opia.
Alespon nez vyzene okupanty ze zeme, ze.
Mozna se to uz deje.
Pak bude mit 1) podporu lidi 2) penize = zbrane

Pokud mate lidi, kteri maji motivaci i zbrane, mate masakr. Proti prekvapivemu utoku modernimi zbranemi nema zadna armada rozumnou obranu - mam tim na mysli, ze utoky typu ostrelovani zakladny z minometu ktery zasahne 5x prazdnou plochu a 3x se trefi uplne mimo zakladnu jsou jen psychologickym utokem.

Ale dejte tomu "dobremu muzi" s minometem raketomet s laserovym zamerovanim a takovy primy zasah kantyny pri obedu/briefingu se stane realitou s znacnym poctem obeti.

Pravda, propaganda to "rozmelni" - viz. zprava z Iraku, kdy na Americkou zakladnu dopadlo 20 Scudu a bylo z toho 6 zranenych [velký smích] [chechtot]

(Scud nese cca. 100Kg kvalitni vybusniny - srovnejte kdyz buchne 5 - 10kg dynamitu kolem sebevrazeneho atentatnika v Izraeli - vysledkem byva krater v ceste o prumeru 6 - 8m ...)

Je tu pravda jeste jine vysvetleni, a sice ze Americka zakladna byla uplne opustena, ale to se mi nezda jako mozne [chechtot]

118438

5.10.2006 19:41

RE: Zajímavý článek je dnes

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 118438

Dnes se planuji velke protibushovske demonstrace v USA, Kanade, zaradte se.

118443

5.10.2006 23:05

RE: Zajímavý článek je dnes

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 118443

No, já se nerad zařazuji. Zase barikády, zase dvě vlajky, černá a bílá. Kdo není s náma, ten je nepřítel. Američani, palestinci, komunisti, židi, rusáci, číňani, muslimové atd. atd., všichni by pořád chtěli všechny nějak rovnat do latě, někam zařazovat.

Děte s tím všichni do prdele!

118462

5.10.2006 23:08

RE: Zajímavý článek je dnes

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 118438

Víte jaká je přesnost "SCUDU"? Respektive nepřesnost?

118463

6.10.2006 11:57

RE: Zajímavý článek je dnes

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 118463

>Víte jaká je přesnost "SCUDU"? Respektive nepřesnost?
Scud B (9K72, R-300) má presnosť v dialke 200-600m a stranovo 100-300m, CEP 500m

118501

6.10.2006 0:45

RE: Zajímavý článek je dnes

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 118438

>Pravda, propaganda to "rozmelni" - viz. zprava z Iraku, kdy na Americkou zakladnu dopadlo 20 Scudu a bylo z toho 6 zranenych [velký smích] [chechtot]

>(Scud nese cca. 100Kg kvalitni vybusniny - srovnejte kdyz bouchne 5 - 10kg dynamitu kolem sebevrazeneho atentatnika v Izraeli - vysledkem byva krater v ceste o prumeru 6 - 8m ...)

>Je tu pravda jeste jine vysvetleni, a sice ze Americka zakladna byla uplne opustena, ale to se mi nezda jako mozne [chechtot]


Skuste si neco najit o SCUDech. S tim jak je mel Saddam "vylepseny" pro delsi dolet byli ve vzduchu tak nestabilni, ze byl vubec zazrak pokud leteli smerem k Izraeli nebo Kuwaitu. V te dobe to byla vyslovene psychologicka zbran podobn jako dneska minometni utoky. Takze pokud jich fakt dopadlo na zakladnu 20, tak to museli Americani za zakladnu povazovat vse v dosahu LD radaru kolem zakladny samotne nebo pro jistotu cely Kuwait... [chechtot]

118467

6.10.2006 12:21

RE: Zajímavý článek je dnes

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 118467

Když čtu, že do určitého prostoru dopadlo, tak si skutečně myslím, že je to o tom, kolik tam dopadlo a nikoliv o tom, kolik na ten prostor bylo vystřeleno raket či čehokoliv jiného.

118504

7.10.2006 5:49

RE: Zajímavý článek je dnes

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 118504

>Když čtu, že do určitého prostoru dopadlo, tak si skutečně myslím, že je to o tom, kolik tam dopadlo a nikoliv o tom, kolik na ten prostor bylo vystřeleno raket či čehokoliv jiného.

Ale vzdyt jo. Otazka je jen, jak definovat tu "zakladnu". Zda za zakladnu povazujeme ubikace s jidelnou a sklady (kruh o prumeru 200m), celou zakladnu vcetne pristavacich drah a zhromazdist techniky (treba kruh o prumeru 2km) nebo cely bezpecnostni perimetr zakladny (okruh 20 km).

Protoze pokud by tech 20 Scudu dopadlo skutecne na zakladnu, tak ji zahrabe do zeme (nebo spise pisku).

118589

5.10.2006 13:17

co sa deje v afganistane

NoFear 149.?.?.?

http://judicial-inc.biz/taliban_and_zionist_opium.htm

118416

5.10.2006 14:15

Kanadsky

Aja 24.?.?.?

prvni ministr dela co muze, aby se s nim Bush zacal kamaradit, ale nejak se mu to nedari a ze hodne podlejza. [zmaten]
....jinak to vidite vsichni moc cerne, z americkeho kongresu si vezmete priklad, ten si ve vojenskem rozpoctu na rok 2 007 vyclenil 20 milionu US$ na oslavy vitezstvi v Afganistanu a Iraku. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Aj, to bude radosti, zeny se odhali (to pro poteseni pani Jarmily), vezmou se s muzi za ruce a odejdou vstric zarivym zitrkum a cestou se zastavi v Mc Donald's.....to bude krasa. Tak. [velký smích]

118419

5.10.2006 20:52

Výborný článek

Zorba 83.?.?.?

Žoldáků kteří okupují Afganistán a vraždí Afgánce mi není líto, rozhodně ne těch Amerických. Nemají v té zemi co dělat. Jednoznačně podporuju hrdinský a spravedlivý boj Afgánského lidu za svobodu. Talibanci jsou hrdinští bojovníci za spásu a svobodu Afgánistánu. Je jen dobře že Afgánci za svoji svobodu stále víc bojují. A tkz. "sebevražední" atentátníci jsou ve skutečnosti hrdiny kteří chrabře položili své životy za lepší budoucnost svého lidu. Tito hrdinové budou žít navždy v srdcích Afgánců. Není nic obdivuhodnějšího než když je někdo ochoten položit život za dobrou a spravedlivou věc. a boj proti okupaci touto věcí zcela jistě je. Netřeba snad dodávat že Afgánský odboj proti Americké nadvládě je stejně hrdiný jako náš odboj proti Německé nadvládě za obou světových válek.

118453

5.10.2006 21:22

'..Talibanci jsou hrdinští bojovníci za spásu a svobodu Afgánistánu..'

Peter Velkej 205.?.?.?

Jezismarija, tohle snad neni mozne. Tenhle pan Zorba asi vychvaluje Taliban do nebes, aby vyprovokoval ostre namitky.
Pripomina mi meho dedu, kterej rad vyprovokoval rvacky v hospode a sam jelikoz to byl malej prcek zalezl pod stul jakmile se to zacalo rezat kolem neho.
Taliban a hrdinsti partyzani a bojovnici za svobodu? Je videt ze pan Zorba nesledoval Talibanu pocinani kdyz jeste byli u moci. Nekdo se zde pochvalne zminil i o NDP (Kanadske levicacke strane).. Ti komousi byli a jsou podporovani uniemi (odbory). Strana ktera je podporovana levicovymi uniemi si nezada moc s pravymi komousi. Mi jsme dokonce na fakulte museli davat povinne prispevky na ni, do te doby, nez se jeden kolega proti tomu zbouril. Thatcherova spravne s nimi zatocila (hornickou unii.
Kanadsti Liberaklove a NDP maji k sobe blizko. Dokonce jeden vysoce postaveny NDP lidr nyni prestupil k Liberalum a bude kandidovat na vudcovske misto.
Liberalove a NDP jsou ti kteri privedli Kanadu na pokraj financniho krachu.

118457

6.10.2006 3:38

RE: '..Talibanci jsou hrdinští bojovníci za spásu a svobodu Afgánistánu..'

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 118457

Poznal jsem se s Afgancem,

mily Petre Nemaly, ktery mi situaci detailne vysvetlil. Afganistan byla za casu krale kvetouci zeme. Pak prisla ruska okupace a po ni nasledoval nekolikalety bordel ktery nakonec ustal po vitezstvi Talibanu. Ten byl viden jako 'pragmaticka' alternativa jinych jeste radikalnejsich skupin. Zapad vedl s Talibanem 'pruzkumne' hovory a jiz mel v ocich uzasne moznosti 'investic'. Lec Taliban se nenechal opit rohlikem a z dohovoru seslo. A tak kdyz to neslo po dobrem tak to ma ted jit po zlem. Jak to probiha vidime z dennich zprav.

Onen byvaly Afganec vystihl situaci po americkem vpadu asi takto: vsude bordel a nikdo si neni bezpecny. Obchod s opiem kvete a mistni vojevudci si rozdelili zemi. O poskoku Karzaiovi (puvodne restauraterovi z Njujorku) se ani nevyjadroval. Nestal mu asi zato.

z.a.p

118475

6.10.2006 12:34

'..bordel ktery nakonec ustal po vitezstvi Talibanu...'

Peter Velkej 72.?.?.?

Reakce na 118475

Bordel ustal, coz je pravdou. Vetsina pestitelu maku museli zavrit kram. To je jedine plus Talibanske bandy.
Devcatum skolniho veku zakazali chodit do skoly. Zakazali dokonce muziku a video. Nyni (reportaz from Afganistan)se kradou v nocich k chatrcim a vyvesuji na ne plakaty varujici pred spolupraci s kymkoliv, kdo podporuje 'okupanty'.
Snad Vam nemusim zde jmenovat vsechny ty jejich activities ?
Skoda papiru na Zvedavci..
'...Hrdinsti odbojari Talibanci...' Podrzte me, Ha, ha, ha..

118508

7.10.2006 2:54

RE: '..bordel ktery nakonec ustal po vitezstvi Talibanu...'

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 118508

Na to Vam muze odpovedet jedine otazkou:

co kdyby Vy jste byl Afganec, co by jste delat? Oslavoval dalsi pokus o zmermomocneni sve zeme necitlivymi cizaky?? Pocitam ze s Vasi povahou asi sotva. Delal by jste vse aby okupanti s jejich 'sodovkarnou' za 50 milionu (CocaCola) co nejrychleji zmizeli aby jste mohl past svoje kozy a pestovat opium. Tak jak to delaly generace pred nimi. Daleko lepsi nez ten priblbly zivot ktery vedeme my. A nerikejte mi, abych se tam odstehoval. Neumim pashtun ani slovo. [velký smích]

z.a.p

118576

6.10.2006 4:21

Taliban srovname se zemi

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 118457

Talibannci jsou nasi uhlavni nepratele a potrebuji tzv. "atomovou kuru" a oni uz je ty provokace a utoky potom prestanou bavit.Amici to tam jednou beztak srovnaji se zemi a budeme mit potom vytouzeny klid a totalni svobodu.

118478

8.10.2006 19:18

RE: Taliban srovname se zemi

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118478

To co píšete jsou slova absolutníko kolaboranta. Taliban bojuje za svobodu svojí země a za spásu svého národa a kultury. My bychom měli bojovat za totéž. USA a sionismus jsou naši úhlavní nepřátelé, nejen že nás zotročují, ale ještě ke všemu chtějí zničit a ničí naši kulturu, tradice a vůbec náš národ jako takový. Talibanci jsou naši spojenci a každý dobrý Čech by měl spravedlivý boj Talibanu podporovat.

118696

8.10.2006 21:38

RE: Taliban srovname se zemi

Vlastenec 88.?.?.?

Reakce na 118478

...a budeme mit potom vytouzeny klid a totalni svobodu.
Hele Belvedere,asi si bral příliš "Kemovu" kůru
v psaní.
Afganistan byl napaden pod názvem akce " Trvalá svoboda".
Dneska je tam taková svoboda, že se slušný člověk
bojí vystrčit nos z Kábulu.
A stejně "rozesraný" je Irák.
Co Bush mohl, to už zkazil.
Obě okupované země jsou v totálním rozkladu.
Vyvážet demokracii do zemí, kde ji zřejmně nechtějí
a kde nejsou žádní demokraté, je naprostá hloupost.
A dej si něco mokrého na hlavu, to pomáhá.

118710

6.10.2006 4:26

RE: '..Liberalove a NDP privedli Kanadu na pokraj financniho krachu

Zubr 207.?.?.?

Reakce na 118457

Lehce se rekne - ale je to pravda? Federalni NDP nebyl nikdy u valu - ale jejich vedouci - Steven Lewis Sr. bouril porad proti 'corporate bums'. Ted ho potrebujeme, kdyz CEO platy jdou od $3 Mil az pod 70 mil rocne.
Pokud jde o unie - GM auta se prodavaji pod cenou, ale nikdo nebere. Proc? Protoze jsou to hlucne, nespolehlive krapy. Spatny design, malo odborniku ve vedeni.
Az budou unie pracovat pro Toyotu, tak bude videt ze to neni delnicky problem.
Standartni odpoved ze Trudeau a NDP polozili Canadu neni take asi pravdiva, protoze sousedi na jihu nemeli ani Trudeau ani NDP a kapsy maji take derave [pláč]

118479

7.10.2006 3:43

RE: '..Liberalove a NDP privedli Kanadu na pokraj financniho krachu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 118479

Samozrejme,

kazda vlada je zadluzena, protoze to v centralnim kapitalismu jinak neni mozne. Rozdil je v tom, zda si vlada pujcuje na potreby obecneho lidu ci na uplaceni velkokapitalu (jak se stalo kuprikladu nedavno s domacim autoprumyslem, ktery se ale stejne hrouti). A v tom ti soucasni bezpochyby vedou nad vsemi Liberalnimi a NDP vladami v minulosti kombinovane. Cpou jim (byznysu) hurou-dulou a danovi poplatnici utrou nos. Takze zkazky o "volne utracejicich" liberalech minulosti jsou jen chymerou.

Byla tu uz jedna skutecne kanadska demokraticka a socialne spravedliva strana - Reform party. Ta se ovsem nehodila iluminatum a proto musela od valu. Byla prilis demokraticka. Rozmelnili ji a spojili s nic nerikajicimi Konzervativci. Kanadske anti-demokracii uz nic nehrozi. O tomto tematu je nejlepe mluvit s Kanadany. Mluvil jsem o tom behem let s mnoha a zaver byl vzdy ten stejny - nedelejte si iluze!

z.a.p

118582

6.10.2006 18:20

RE:Talibanci jsou hrdinští bojovníci za spásu a svobodu Afgánistánu

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118457

Samozřejmě že Taliban hodnotím kladně, nebot je to hnutí jež bojuje za svobodu svojí země, za osvobození od cizí okupace a za záchranu Afgánského lidu a kultury. To jsou fakta. Talibanský režim byl možná drsný, ale za jeho vlády byl v Afganistánu pořádek a mír a Talibanci se pouze drželi odvěkých tradic svého lidu, svých hodnot a kultury. já nevidím nic špatného na tom že si nějaký národ váži tradic a kultury zděděných po předcích, to bychom měli dělat i my. Jinak jsem ten svůj příspěvek nepsal proto abych vyprovokoval ostré reakce, jak jistě vidíte, většina lidí simpatizuje s Afgánským odbojem.

118546

6.10.2006 10:41

Doporucuji autorovi blabolu si do Afganistanu zajet.

Izak 194.?.?.?

K Izaraeli, ano hizbalah je teroristicka organizace a kdyz si ji lidi zvolili tak at si klidne chcipnou hlady, oni mi jako nemuslimuvi stejne nepreji nic jineho, ja do nich alespon nebudu kopat a penize jim taky posilat nehodlam .....

K afganistanu, mluvil jsem nekolik hodin s clovekem, ktery byl na nekolika misich v afganistanu jako vyjednavac a vedouci nemocnicniho tabora.
Zaprve, Rusko Afganistan tak docela neokupovalo, protoze min 1/2 obyvatel s jeho pritomnosti souhlasila, napr do Kabulu prinesli mir a civilizaci do zeme, ktera zije ve stredoveku. Takze to tam nekosili hlava nehlava. Ano US army je banda srabu a nejvetsi srab je George Bush, protoze pripusti, aby se vojaci z jedne strany bali afgancu a z druhe vlastnich soudu, kde to jsme ze jde nekdo sedet za zabiti tzv "zajatce v boji", pokud by totiz do Afagnistanu vtrhli jednotky hrdlorezu s novou vyzbroji a necentralnim velenim, tak by zemi beham par let vyplenili, jenze to jaksi neni ucel. V afagnistanu jsou totiz kmeny a ty mezi sebou do nekonecna bojuji a proto vetsina lidi utika do Kabulu, kde je relativne bezpecno. Tyto kmeny budou zabijet kohokoliv a je jim jedno jestli jine kmey, lidi z Kabulu nebo nejakou armadu, jsou to zabijaci a nic jineho neumi .... vitejte ve stredoveku, kde clovek nema zadne prava a vladne pravo silnejsiho. Jedine utociste jsou velka mesta jako Kabul, kde zase bude vzdelanost a pak vzdelani lidi budou muset bojovat proti primitivum, kteri jak sarancata uvidi majetek a budou se ho snazit ziskat a vyplenit.

118496

6.10.2006 15:01

Mr Harper

Aja 24.?.?.?

bude mit radost.
Senatni komise doporucuje pripojeni Kanady k americkemu obrannemu systemu "protiraketovy destnik" a soucasne navrhuje zvyseni kanadskeho vojenskeho rozpoctu (do 500 milionu by nemuselo voj. vydani prochazet schvalovacim procesem rady ministru).

118522

6.10.2006 15:25

RE: Mr Harper

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?

Reakce na 118522

Kuš. Kdy to přišlo? Nikde jsem to nečetl.

118523

6.10.2006 15:36

RE: Mr Harper

Aja 24.?.?.?

Reakce na 118523

..zadny kus, kus, hus.
To jenom vy "anglofoni" se to zdrahate zverejnit. [smích]
Mam to jen ve francouzstine, v anglickych zpravach jsem to nenasla. Je to ze vcerejsiho sezeni.
http://nouvelles.sympatico.msn.ca/National/

118524

6.10.2006 15:42

RE: Mr Harper

Aja 24.?.?.?

Reakce na 118523

>Kuš. Kdy to přišlo? Nikde jsem to nečetl.

Tady je to v anglictine z google News.

http://www.canada.com/topics/news/national/story.html?id=0c9de8b7-fe62-4607-b921-e0ae1f724b43&k=89684

118525

6.10.2006 16:31

RE: Mr Harper

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 118525

>Tady je to v anglictine z google News.

Kuš, ten link nefunguje. Dotaz na Editora: Téměř nikdo neuvádí odkazy jako hyperlink [url]. Nešlo by to udělat, jako u starého Zvědavce? Díky za odpověď.
mirda

118527

6.10.2006 16:52

RE: Mr Harper

Aja 24.?.?.?

Reakce na 118527

http://winnipegsun.com/News/Canada/2006/10/06/1963...

Ted by to mohlo byt funkcni. Omluva. [zahanbení]

118529

6.10.2006 16:55

RE: Mr Harper

Aja 24.?.?.?

Reakce na 118529

http://www.radio-canada.ca/nouvelles/National/2006...

...a tady je ten ve francouzstine.
Porad jeste se [zahanbení]

118530

6.10.2006 18:14

RE: Mr Harper

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 118529

>Ted by to mohlo byt funkcni. Omluva. [zahanbení]

Odkaz přímo z vlastní zahrádky! Díky. To bylo pouze doporučení.
Kanada nemá o tuto spolupráci zájem, konkrétně P.M. Harper.
A US nemá zase zájem diskuzi zahájit. Tohle se však již táhne nejméně 10 let. Chretien to tvrdošíjně kopal do autu. Buš má stejně v plánu zrušit hranice mezi Kanadou a Mexikem a vytvořit Severoamerickou Unii. Kuš, to je přece součást NWO. Neníliž pravda? [překvapení]

118544

6.10.2006 18:33

RE: Mr Harper

Aja 24.?.?.?

Reakce na 118544

>>Ted by to mohlo byt funkcni. Omluva. [zahanbení]
>
>Odkaz přímo z vlastní zahrádky! Díky. To bylo pouze
>doporučení.

>Kanada nemá o tuto spolupráci zájem, konkrétně P.M. Harper.
>A US nemá zase zájem diskuzi zahájit. Tohle se však již
>táhne nejméně 10 let. Chretien to tvrdošíjně kopal do autu.
>Buš má stejně v plánu zrušit hranice mezi Kanadou a Mexikem
>a vytvořit Severoamerickou Unii. Kuš, to je přece součást
>NWO. Neníliž pravda? [překvapení]

Noo, na to ze dal vcera Mr Bush souhlas k stavbe "plotu", mezi USA a Mexikem a stale casteji se hovori o stejnem "plutku" mezi USA a Kanadou, tak bych si tou unii nebyla tak jista. Nehlede na to, kdo ze o ni stoji, Unii jednu, no?

Ze nema Mr Harper zajem o "spolupraci" s USA na "policku valecnem", to jste si jisty?

Liberalove jsou v haji zelenem a konzervativci maji zcela jinou vizi zahranicni politiky.

118549

7.10.2006 6:46

RE: Mr Harper

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 118549

>Noo, na to ze dal vcera Mr Bush souhlas k stavbe "plotu", mezi
>USA a Mexikem a stale casteji se hovori o stejnem "plutku" >mezi USA a Kanadou...
Paní Ajo, mezi USA a Kanadou nikdo plůtek stavět nebude. Jednak není nutný, ale také, kdo by to zaplatil? Jiná situace je dole na jihu mezi US a Mexikem. Jak chtějí zastavit ten obrovský příliv ilegálních emigrantů? Plot se začal stavět již někdy v červenci a lidě žijící v okolí hranic vytvořili brigády socialistické práce a chodí zdarma budovat. Nechtějí déle trpět značně zvýšenou kriminalitu, vzniklou přílivem těchto emigrantů.
Pohraničním státům však došly peníze na výstavbu a podaly si žádost na federální vládu o dotace. Buš to slíbil, ale k placení se neměl, a tak až teprve včera podepsal šek.

>Ze nema Mr Harper zajem o "spolupraci" s USA na "policku
>valecnem", to jste si jisty?
Mr.Harper je velice opatrný jelikož si uvědomuje, že kráčí po tenkém ledě. Jednak si to nechce rozházet s většinou voličů,
když ví, že kanaďané nejsou v bojové náladě a zase z důvodu vzájemné ekonomické závislosti obou států nemá tedy moc navybranou aby Bušíkovi řekl NE. A tak jedna rozumná výmluva s kterou se často operuje je, že Kanada má ve světě roli policajta a ne válečníka. Policajta na udržení míru.
Jasný příklad odmlouvání a jeho následků nastal, když Buš požadoval vojenskou pomoc od Kanady před útokem na Irák. Chretien mu tehdy řekl: Kanada má roli peace keepers a ty nás ani nepotřebuješ, tys to už vyhrál. Buš s vyvalenýma očima odpovídá: co jsem vyhrál, válka ještě nezačala. Vyhrál jsi to a basta! Takže diskuze na vysoké diplomatické úrovni. Co však následovalo? Jedna jediná kráva se našla v celé US co měla BSE a ta byla dovezena z kanadské Alberty. Následoval zákaz dovozu hovězího dobytka z Kanady. Farmáři nemohli prodávat a neměli ani peníze na krmivo. Krávy se houfně vydražovaly v aukci značně pod cenou a někteří farmáři zkrachovali. Podobná situace vznikla se stavebním dřevem. US z ničeho nic navalily dovozní clo, že náklady na přepravu + clo, převýšily náklady na výrobu.
I drobní odběratelé zahájili bojkot kanadských výrobků, včetně turistiky. Vidím, že jsem se nějak rozkecal. Paní Aja tohle všechno zcela jistě ví, já to více méně píši pro čtenaře v ČR ať také vidí jaké máme tady patálie s Bušismem.

mirda

118591

8.10.2006 0:36

'..jaké máme tady patálie s Bušismem..' (v Kanade)

Peter Velkej 72.?.?.?

Reakce na 118591

To tedy Vam reknu, ze radeji budu mit patalie s 'Bushismem' nez z nejakymi zlodeji Liberali a socani NDP. Kanada by si zaslouzila bojkot ze strany USA. A poradnej, i kdyz se to dotkne primo me a mych potomku. Nejen s stavebnim materialem ale i s odsunutim veskereho americkeho kapitalu. meli by odstehovat vsechny auto assembly plants, tak jak to udelal Firestone v Lindsay (Ontario). Vidim jak Kanadane nadavaji na US, ale jsou radi kdyz maji job v jejich fabrikach.

118649

8.10.2006 3:05

RE: '..jaké máme tady patálie s Bušismem..' (v Kanade)

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 118649

>To tedy Vam reknu, ze radeji budu mit patalie 'Bushismem'... ).
Pane Velikánský,
z vašeho příspěvku čiší obrovské nadšení z války v Iráku.
Mám dojem, že vy se na informace z bojů díváte jako na sportovní utkání, kde počet mrtvých boduje pro druhou stranu.
Komu fandíte? Okupovaní X Okupující?
Já s tím rozhodně nesouhlasím, ale jenom jsem v mém příspěvku psal, že Mr.Harper nemá snadný úkol. Na druhé straně však kanadská vojska stejně v Iráku nebojují. Do Afganistánu je nasadili na udržování míru a amíci měli za úkol honit
"teroristy". Dokonce měla kanadská armáda příkaz nezúčastňovat se bojů. Udržovat mír. Mír tam zatím ještě nebyl, tak nebylo co udržovat a jelikož vojska byla (stále ještě jsou) pod velením US generálů, tak bojovaly bok po boku a to bez vědomí kanadské vlády. Tuto skutečnost provalila fotografie v Globe and Mail na které dva vojáci táhnou v řetězech Afgánce. Pod fotografií byl titulek jak americká armáda bojuje v Afganistánu. Někdo se však ozval jaktože ti amíci mají kanadské uniformy?. Tehdejší
ministr obrany byl donucen k rezignaci, jelikož o tom neinformoval tehdejšího předsedu vlády Chretiena. Tady vidíte, že to brali skutečně vážně. Nebojovat! Bylo to také rozhodnutí OSN.
Dále píšete, že:
>Vidim jak Kanadane nadavaji na US, ale jsou radi kdyz maji job >v jejich fabrikach.
...a vydělávají na živobytí, na daně, na majitele fabriky, případně na majitelé akcií. Kromě státního sektoru, žádný job není zaručen.
Snaha ke snížení nákladů na výrobu a tím k větším ziskům motivuje hledání levné pracovní síly. Stěhování výroby do Mexika, Číny Indie a jiných zemí se děje nejen v USA, ale i v Kanadě. Tak to už jede delší dobu. Nezávisle na válce.

118656

10.10.2006 2:03

RE: '..obrovské nadšení z války v Iráku..'

Peter Velkej 72.?.?.?

Reakce na 118656

Ale kdepak! Kdo by moh byt nadsen valkou, kde vojaci ani nevidi sve protivniky. Kosilaci se zmohou jen na pokladani boobytraps kolem silnic a strileni vetsinou zezadu vseho, co jim neleze do zadku. Strili dokonce i svou vlastni rasu. Sere me to, ze zapad tam ztraci kazdonne vojaky, ktere mu budou jednou schazet na vaznejsich polich konfliktu, na priklad z North Koreou. Tak se to alespon vybarvuje. Uz jsem to jednou zde tvrdil, ze 100 muslimosu neni hodno zivota jednoho US anebo Kanadskeho vojaka. Meli by sbalit kufry, nechat tam veskerou vyzbroj, at se to pomlati mezi sebou.

118768

11.10.2006 3:02

RE: '..obrovské nadšení z války v Iráku..'

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 118768

Pane Veliký,
jak tak pročítám ty vaše příspěvky, tak mám dojem, že vy nemáte vůbec ponětí, co se ve světě děje. Člověče nešťastná! Ten postoj, který vy tady zastáváte, to je všechno mainstream. Všiml jste si vůbec, že už i tam ta pravda začíná prosakovat?
A vy stále trváte na té původní myšlence, že to byli muslimové.
Jak tady píšte:
>...Sere me to, ze zapad tam ztraci kazdonne vojaky, ktere mu >budou jednou schazet...
Jen nebuďte tolik nasraný. Já říkám dobře jim tak! Neměli tam lézt. Nikomu nepřeji smrt, ale kdy si amíci konečně uvědomí, že bojují prohranou bitvu? A nejen, že již prohranou, ale rozpoutanou pod falešnou záminkou. A jak už jste zde jednou tvrdil:
>...Uz jsem to jednou zde tvrdil, ze 100 muslimosu
>neni hodno zivota jednoho US anebo Kanadskeho vojaka.

tak já zde nyní tvrdím, že sice máte právo na vlastní názor, ale tohle snad může říci jenom psychopat! Vy jste typ člověka, který kráčí po proudu, tleská s davem a je na sebe hrdý.
Jak dále vidím, tak tady vás osvítila moudrost, když tvrdíte:

>...Meli by sbalit kufry, nechat tam veskerou vyzbroj, at se to >pomlati mezi sebou.
Ano, ať se sbalí a vypadnou! Už zítra ráno. Nejen US a britská vojska, ale i Mossad a Britská tajná služba, kteří to tam neustále rozšťouchávají. Iráčané si to už sami urovnají a nastolí si svou vlastní demokracii. To samé platí pro Afganistán! A na závěr jenom malé doporučení. Otevřte oči!

118837

Příspěvků: 75

05.10. 01:33  Je to pro Kanadu slozita situace
05.10. 04:47 kema  RE: Je to pro Kanadu slozita situace
05.10. 09:02 TT  RE: Je to pro Kanadu slozita situace
05.10. 10:10 guglik  RE: Je to pro Kanadu slozita situace
06.10. 02:13  RE: Je to pro Kanadu slozita situace
06.10. 05:52 Mirda  RE: Je to pro Kanadu slozita situace
06.10. 04:17 Belveder  at zije cisar pan
06.10. 14:54 MedaBeda  RE: at zije cisar pan
06.10. 18:11 Zorba  RE: at zije cisar pan
06.10. 17:36 kema  RE: Je to pro Kanadu slozita situace
06.10. 18:17  RE: Je to pro Kanadu slozita situace
06.10. 02:07  RE: Je to pro Kanadu slozita situace
05.10. 03:33 Rene Bartosek  Doplnil bych pouze jednu malickost.
05.10. 07:08 Jarmila  RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.
05.10. 08:38  RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.
05.10. 10:49 SandWalker  RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.
05.10. 14:12 Jarmila  RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.
05.10. 15:38 SandWalker  RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.
05.10. 17:00 Jarmila  RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.
05.10. 20:23 SandWalker  RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.
05.10. 11:47  RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.
05.10. 14:17 Jarmila  RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.
05.10. 20:27 Zorba  RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.
05.10. 23:11 Agent Smith  RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.
06.10. 18:14 Zorba  RE: Doplnil bych pouze jednu malickost.
05.10. 05:25 R.  .
05.10. 15:27 Vladimír Stwora  RE: .
05.10. 08:00 Kornel  2 dotazy na autora
05.10. 09:46 Oliver North  Volby 2000,2004?
05.10. 19:40 Jarmila  RE: Volby 2000,2004?
06.10. 02:25  RE: Volby 2000,2004?
05.10. 11:33 guglik  RE: 2 dotazy na autora
06.10. 02:37  RE: 2 dotazy na autora
06.10. 11:58 Kyklop  RE: 2 dotazy na autora
29.11. 09:37 Pussy fucker  RE: 2 dotazy na autora
05.10. 08:59 John Bombardon  pro Jarmilu.
05.10. 21:11 Zorba  RE: pro Jarmilu.
06.10. 12:01 Izak  RE: pro Jarmilu.
05.10. 12:27 Karel z Čech  Zajímavý článek je dnes
05.10. 18:38 trodas  RE: Zajímavý článek je dnes
05.10. 19:41  RE: Zajímavý článek je dnes
05.10. 23:05 Agent Smith  RE: Zajímavý článek je dnes
05.10. 23:08 Agent Smith  RE: Zajímavý článek je dnes
06.10. 11:57  RE: Zajímavý článek je dnes
06.10. 00:45 Kevin  RE: Zajímavý článek je dnes
06.10. 12:21 Karel z Čech  RE: Zajímavý článek je dnes
07.10. 05:49 Kevin  RE: Zajímavý článek je dnes
05.10. 13:17 NoFear  co sa deje v afganistane
05.10. 14:15 Aja  Kanadsky
05.10. 20:52 Zorba  Výborný článek
05.10. 21:22 Peter Velkej  '..Talibanci jsou hrdinští bojovníci za spásu a svobodu Afgánistánu..'
06.10. 03:38  RE: '..Talibanci jsou hrdinští bojovníci za spásu a svobodu Afgánistánu..'
06.10. 12:34 Peter Velkej  '..bordel ktery nakonec ustal po vitezstvi Talibanu...'
07.10. 02:54  RE: '..bordel ktery nakonec ustal po vitezstvi Talibanu...'
06.10. 04:21 Belveder  Taliban srovname se zemi
08.10. 19:18 Zorba  RE: Taliban srovname se zemi
08.10. 21:38 Vlastenec  RE: Taliban srovname se zemi
06.10. 04:26 Zubr  RE: '..Liberalove a NDP privedli Kanadu na pokraj financniho krachu
07.10. 03:43  RE: '..Liberalove a NDP privedli Kanadu na pokraj financniho krachu
06.10. 18:20 Zorba  RE:Talibanci jsou hrdinští bojovníci za spásu a svobodu Afgánistánu
06.10. 10:41 Izak  Doporucuji autorovi blabolu si do Afganistanu zajet.
06.10. 15:01 Aja  Mr Harper
06.10. 15:25 Vladimír Stwora  RE: Mr Harper
06.10. 15:36 Aja  RE: Mr Harper
06.10. 15:42 Aja  RE: Mr Harper
06.10. 16:31 Mirda  RE: Mr Harper
06.10. 16:52 Aja  RE: Mr Harper
06.10. 16:55 Aja  RE: Mr Harper
06.10. 18:14 Mirda  RE: Mr Harper
06.10. 18:33 Aja  RE: Mr Harper
07.10. 06:46 Mirda  RE: Mr Harper
08.10. 00:36 Peter Velkej  '..jaké máme tady patálie s Bušismem..' (v Kanade)
08.10. 03:05 Mirda  RE: '..jaké máme tady patálie s Bušismem..' (v Kanade)
10.10. 02:03 Peter Velkej  RE: '..obrovské nadšení z války v Iráku..'
11.10. 03:02 Mirda  RE: '..obrovské nadšení z války v Iráku..'

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,31 Kč
Euro
27,12 Kč
Libra
29,71 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,09 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 391,53 Kč
1 unce stříbra
533,73 Kč
Bitcoin
249 979,81 Kč

Poslední aktualizace: 26.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 681