Diskuze k článku

Kdo chystá bomby v Praze?

Příspěvků 41

24.9.2006 2:11

proč ?

virila 88.?.?.?

můžu to odbýt slovem :
ekonomické zájmy tunelářů z ODS,
to je ovšem hodně zjednodušné.
Tak o co jde ? O nic menšího,
než zvrátit výsledek voleb.
---
princip opozice je destrukce

117503

24.9.2006 9:58

RE: proč ?

doktor121 213.?.?.?

Reakce na 117503

Soustředit se při opozici na destrukci je obrovský omyl - je nutné vědět co chci do budoucna - pouhá destrukce vede k bordelu, ze kterého zase těží výhradně ti, kterí Dr Koukolík ve své Vzpouře deprivantů nazval deprivanty, jinak je lze nazvat asociálními posychopaty - to jsou naši tuneláři. S tím, že jde o pokus strhnout moc na sebe souhlasím, proto je potřeba tomu bránit všemy možnými způsoby - podotýkám všemi. Bohužel v současné době představují jedinou alespoň skutečnou opozici v mocenské struktuře třešničkáři, což je k pláči [bliji] ale nedá se nic dělat, tak jako žabožrouti volili pomalu ve skafandrech aby zabránili zvolení LePena, tak tady nevidím jiné východisko - k moci se stejně nedostanou a i kdyby, tak je jiná situace než v 50 letech, chovali by se jako jejich bratři třeba v Kerale, kde jsou ve vládě už desítky let. Ale naše modré přátele by to totálně nas... - mají z nich panický strach.

117523

24.9.2006 23:22

RE: proč ?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 117523

> je potřeba tomu bránit všemy možnými způsoby - podotýkám všemi

Souhlas. Jenze je otazka, jestli nektere (hlavne ty nasilne) zpusoby nemuzou byt kontraproduktivni. Proc? Protoze to, ze bychom takoveho Topolanka a Langera za tohle straseni videli nejradeji zastreleneho se jen tak rika.
Kdyby na vec doslo, tak z toho media a zbytek politiku vyvodi ze teroriste opravdu existuji a je treba proti nim bojovat [naštvaný] Nemuzete preci cekat od medii a politiku, kteri chrani explicitne zidy jako nejake vyvolene, ze se budou zabyvat otazkou motivu, otazkou PROC bychom tyhle smejdy videli nejradeji s kulkou v cele...
Ne, nic takoveho by se nestalo. Jen by meli zaminku proc "bojovat proti teroristum" doopravdy. Napojeni odSS na zidacke kruhy se nam tim ovsem potvrdilo a je jen otazkou, co s tim budeme delat.

Hlasovat pro duveru vlade, jenz vyvolava strach u obcanu (a tim splnuje definici terorismu!!!), podnecuje rasovou nenavist (okazale protezujici zidaky a cikany) a lze jak kdyz tiskne (viz. afera kolem udajnych Paroubkovych odposlechu, zalozena na NULOVYCH dukazech... ne, ze bych Paropraseti chtel nadrzovat, ale bud mam v ruce dukazy nebo drzim pysk pred novinari, ze...) muze jen posranec zcela ocividne se protivici svemu slibu slouzit blahu svych volicu!

[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

117585

24.9.2006 20:13

RE: proč ?

Werner 220.?.?.?

Reakce na 117503

Me docela mrazi v zadech, kdyz ministr, o jehoz mravnim profilu si myslim svoje, z vlady, ktera jeste nema zadny mandat k nicemu, povola do ulic chlapiky se samopaly.

117563

26.9.2006 5:19

RE: proč ?

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 117563

To neni tak hrozne, ale podivejte se na to z uhlu policistu. Jiste jim muselo dojit, ze opet, stejne tak jako za Nacismu a stejne tak jako za Komunismu i nyni se stali jen hrickou v rukach cizich zajmu. Stali se hrickou v rukach Zionismu.
Opet, misto aby se starali o bezpecnost Ceskych lidi a chranili je pred zlocinem, musi v soucasnem Cesraeli plnit prani novych panu a skakat jak si zapiskaji. Kdy jim dojde to, ze ten clovek ktereho bije jejich kolega z nejakeho vymysleneho duvodu, jen aby se dostalo zadostiucineni Zidovske obci je jejich otec, bratr ci dokonce sestra.
Novi pani nemaji slitovani s nikym, to jsme videli z toho, jak zachazeli s civilnim obyvatelstvem za poslednich bombardovani v Lebanonu.
A pritom sami Zioniste prinesly do Prahy jen prostituci a herny. Tedy dvojnasobe neco co by se melo kontrolovat. Ale deje se to?
Patriotsti policiste by se meli zamyslet nad svym opravdovym ucelem sluzby a uvedomit si, kde je jejich loyalita.
Ano, panove, vy jste predstaviteli Ceskeho Naroda a ne hrackami v rukou Zionistickych diktatoru.

117682

24.9.2006 2:49

Jaky bomby...

Rejpal 24.?.?.?

Kdo by chystal naky bomby? Ceska Republika nei pro teroristy "zajimava".
[oči v sloup]
Nekdo hotlt chce "prosadit" tu americkou zakladnu, kterou lidi nechteji [zmaten]

117507

24.9.2006 16:09

RE: Jaky bomby...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 117507

Asi mate pravdu!

Cesky popularni sentiment jasne ukazoval, ze zadne zakladny na ceskem uzemi nechce. Toto muze byt pokus o zastraseni, zlomeni existujici obcanske uvedomelosti. Souhlasim.

z.a.p

117538

24.9.2006 5:35

qui bono?

Ladislav 213.?.?.?

Tu už nejde len o raketovú základňu, ale o základnú otázku je toto vôbec ústavné? Vládnuť v demokracii o voličovi bez voliča? Sme my občania "demokratických" štátov ešte vôbec pri zmysloch, ak takýmto veciam dávame voľný priebeh? [zmaten] Vyzerá to, že naša sebecká a zdemoralizovaná spoločnosť preživá svoje posledné chvíle pred zavedením totality z ktorej vymanenie už pravdepodobne nebude možné.

117517

24.9.2006 16:23

RE: qui bono?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 117517

Jsem rad, ze to tak dobre pisete.

Jen to ukazuje, ze 'demogracie' nema vetsi hodnotu nez kost hozena psovi. Neco co uz davno vime se nam potvrdilo!

z.a.p

117541

24.9.2006 9:28

Neni rozsah cele tehle sarady sirsi, nez se zda?

Zak 213.?.?.?

Kdyz si to tak davam v hlave dohromady, mam dojem, ze rozsah te sarady muze byt vetsi, nez se zda. Koukneme se na postkomunisticke staty okolo. Na Slovensku se sehraje divadlo o rasovem utoku z ktereho nakonec vyjde najevo, ze rasisticky utok na svou osobu si vymyslela nejaka psychicky labilni zena. Okamzite se za ni postavi jeden z nevyznamnejsich predstavitelu Maďaru v SR, jako jeji pravnik. Ale zmizne jako plyn, kdyz se ukaze, ze je to lez - manipulace, snaha o vyvolavani nepokoju mezi Maďary a Slováky. V SR zacala pomalu vznikat rasova nenavist. Predseda madarskeho ultranacionalistickeho hnuti 64 Zup vyvolava nepokoje v SR a kdyz
je vyhosten ze SR, hned na druhy den vede nocni pogromy v Madarsku.
Tudiz, v Madarsku je bordel. SR ma novou vladu, ktera se necpe do pr.... USA. Dusledek - utoky ze strany Madaru. Jsou to opravdu Madari, kteri to vyvolaji? Jak to vypada, nasi sousedi slovaci smeruje ted spise na vychod, jako na zapad. V Praze se umele siri strach z utoku, ktery se nestal a ani se stat nemnel, vlada v CR je na padrt. A kde je zatim pokoj? Co tak ultrakatolicke Polsko? Bratri na cele polske vlady s radosti lezou do pr.... USA a nabizeji jim umistneni zakladen na svem polskem uzemi. A do toho vseho jeho senilni velebnost papez vyhlasuje ve zkrytych slovech svatou valku proti vsemu, co se jen z dali podoba na islam a pak odvolava co rekl, aby potvrdil, ze to, co rekl, rici chtel. Znate nejakeho rozumneho cloveka, ktery pouzije ve svem proslovu davum citat, se kterym vubec nesouhlasi? To snad ne...a to vse zase velmi blizce srdcu Evropy - v Nemecku. Pro poznamku - slova jeho velebnosti senilniho papeze jsou svatymi pro Polsko. Oni si rozumi...
Uz je to na povazenou, ze to, co se stalo v Praze se deje vsude, v okolitych statech, jen v jine barve, jinym systemem. A toho samozrejme rychle vyuzivaji nedavno do Evropy nasazeni zidovsti lobbiste. Mnoho nahod najednou?
Kam to spejeme, srdce Evropy? [pláč]

117522

24.9.2006 23:24

RE: Neni rozsah cele tehle sarady sirsi, nez se zda?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 117522

To nebyl projev k davům, ale přednáška http://zenit.org/english/visualizza.phtml?sid=9474... Výrok císaře Manuela II. (jako rukojmí u sultánova dvora byl nucen se zúčastnit dobytí poslední byzantské enklávy v Anatolii) o násilném charakteru šíření islámu byl ostatně záhy verifikován muslimskými agresivními protesty.

117586

25.9.2006 9:46

RE: Neni rozsah cele tehle sarady sirsi, nez se zda?

Zak 213.?.?.?

Reakce na 117586

Ano, samozrejme, omlouvam se za nepresnost. Byla to prednaska.

Je vsak vubec jeste ostre ironicke, ze se prave papez vyjadruje k nasilnemu sireni viry ze strany islamu. Jakepak metody pouzili papezi v historii? Krizacke vypravy byly urcite jen mirovym poselstvim k nabozenske toleranci...

117612

25.9.2006 12:26

RE: Neni rozsah cele tehle sarady sirsi, nez se zda?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 117612

Křížové výpravy měly charakter náboženské pouti a jejich primární cíl byl zajistit svatá místa pro poutníky (např.30 let před první křížovou výpravou přežily ze 7 000 německých poutníků brutální muslimské zacházení jen 2 000). Ostatně násilná konfrontace ze strany Turků pokračovala až do konce 17.st., pak převzal iniciativu Západ (i když se někdy Turků zastal na účet Rusů, jako za krymské války nebo při mírové konferenci v San Stefanu)http://wikipedia.infostar.cz/o/ot/ottoman_empire.h... I když křižáci byli dobově podmínění kruťasové a jejich skutečné oběti někdy neměly s islámem nic společného, měli cosi do sebe a bylo v nich i cosi z nás http://olimu.com/journalism/Texts/Commentary/Crusa... Náboženský soulad a světový mír tehdy opravdu nebyly na programu dne.

117620

24.9.2006 10:03

Zdravim,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

zaujimal by ma Vas nazor na tieto nazory
http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn1600/obsah...

117524

24.9.2006 10:58

RE: Zdravim,

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 117524

Si teda myslim teda, ze teda ZÁSADNÍ PSYCHOELEKTRONICKÉ OHROŽENÍ
SVOBODNÉ KOMUNIKACE S NAŠIM BOHEM je dulezitejsi nez AKUTNÍ CELOSVĚTOVÉ OHROŽENÍ POLITICKÉ SVOBODY A DEMOKRACIE.
Takze navrhuji reseni, a to zvetsit ZASADNI atd, a zmensit AKtualni atd.
Asi takhle teda.

V[cool]

117527

24.9.2006 11:20

RE: Zdravim,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 117527

takze je to cele chobotina, je to mozne.
Preco je potom takychto stranok o MKultra na nete tak vela,
komu to stoji za namahu, to su vsetcia ti autori chori?

117528

24.9.2006 12:14

RE: Zdravim,

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 117528

Hele, anonyme
Kdyz jsem byl jeste mlady asi dvacetilety kluk,tak jsme v Brne jeden den nosili sitovou tasku s cibuli, a to na protest zadrzovani Cibulky estebaky.
A co. Nic.
To bylo jedine, nac jsme se tehdy zmohli. Decka posrane az za usima.
Ale aspon to.

Autori povetsinou nemocni na hlavu nejsou, ale cely system. Nasledky pozoruji generace mistnich lidi minimalne poslednich 70let


BTW....nevite nahodou, kde litaj pecni bioholubi primo do hubybuby? Ale ne jako to bylo za bolsevika, kdy k tomu byla treba stranicka knizka, OK? To bych se z toho peceneho holuba [bliji]

117531

24.9.2006 21:25

RE: Zdravim,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 117531

nie je to smiesne? je uplne jedno ci som podpisany ako "anonym", alebo ako "janko mrkvicka".
Podstatnejsie je mozno to, ze k mojej otazke sa v podstate nikto nevyjadril, len ju recnicky elegantne obisiel.
Tak ako to je s MKultra, Monarch a pod.?
Alebo sa tym nikto tu este nezaoberal?

117573

24.9.2006 22:07

RE: Zdravim,

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 117573

>Podstatnejsie je mozno to, ze k mojej otazke sa v podstate nikto
>nevyjadril, len ju recnicky elegantne obisiel.
Anonyme
Zde, na Zvedavci, se jen tak prihopsnutemu anomymu bezne neodpovida.A vubec ne na oznamovaci vetu, ktera zacina: zaujimal by ma......a pak ten odkaz. To teda bylo neco. Ale trochu jsem s Vami soucitil, tak jsem Vam tou nejslusnejsi formou chtel naznacit, abyste pred odpalkovanim takoveho odkazu trochu uvazoval. Holt, nepovedlo se.
Budu hodny [mrknutí jedním okem] A jako "pan nikdo"(dle Vas), ktery Vasi prihlouplou otazku neignoroval, Vas do ....... neposlu[cool]
>Tak ako to je s MKultra, Monarch a pod.?
Toš asi takto,...stréco[velký smích]
>Alebo sa tym nikto tu este nezaoberal?
Treba zaoberal, ujko
Ale asi jste zvolil velmi nevhodnou formu otazky, tak Vas vsichni poslali do nekam [smích]

117577

24.9.2006 16:06

Mistrovske shrnuti p. Kral!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Jste do punktu v lajne.
Je jen potesujici videt, ze alternativni zdroje jsou k mani, chce to jen cist a MYSLET.
Dalsi komentar neni treba. [smích]

z.a.p

117537

24.9.2006 17:11

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Zak 213.?.?.?

Reakce na 117537

Tak zdravim dalsiho hrdinskeho anonyma. Vcera vecer v diskuzi k predeslemu prispevku taky jeden byl. Ale k veci, pane A. Jestli je pan Kral (nebo na koho jste to myslel) do punktu v lejne, zadal bych od rozumneho cloveka vysvetleni, proc?! Chcel jste naznacit, ze pan Kral nemysli?
A myslite vubec Vy, kdyz se pejorativne vyjadrite a neobtezujete to ani objasnit ci vysvetlit, ani se podepsat?
Máte asi pravdu, pane Anonyme, mozna neni od Vas potreba dalsiho vysvetleni resp. komentare.
To by chtelo cloveka, ktery mysli.

Az se divim, ze jste prispel do diskuze. Ze jste kvuli dvema kratkym a jedne rozvite vete venoval tolik sveho anonymniho casu.

A na margo. V lejnech jste taky. Proc? Tak to chce myslet.

117543

24.9.2006 18:14

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 117543

Vyjadruji se tu dlouhodobe a svobodne.

Moje zkratka je z.a.p, tedy anonym nejsem. Muzete si precist moje nazory za dobu nekolika let.
Souhlasim s p. Kralem do detailu; chcete abych to specielne Vasi vysosti opakoval? Kolikrat? Stokrat?
Ja souhlasim - vy nesouhlasite, takovy je svet, mily (Mr.)zaku. [velký smích]

z.a.p

117553

24.9.2006 18:53

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 117553

>Vyjadruji se tu dlouhodobe a svobodne.

To ovsem mohou a činí tak i všichni ostatní.
>
>Moje zkratka je z.a.p, tedy anonym nejsem. Muzete si precist moje
>nazory za dobu nekolika let.

Mohl byste mi vysvětlit, jak "velký" je rozdíl mezi anonymem a pseudonymem. Mně to připadá némlich to samé, dokonce ten anonym se aspoň nesnaží o nějakou "tvář", takže ta vaše váda je jen žabomyší válkou, pokud ten název Zak (Žák), není příjmením toho pisatele. Kdo se bojí, že by mohl mít nějaké následky z toho, že něco napíše pod svým pravým jménem, tak ať raději nepíše, i když pravda jsou tady "určité" výjimky, kde autoři musí své jméno tajit z důvodů té zdejší "svobody" a cenzury.

>Souhlasim s p. Kralem do detailu; chcete abych to specielne Vasi
>vysosti opakoval? Kolikrat? Stokrat?

>Ja souhlasim - vy nesouhlasite, takovy je svet, mily (Mr.)zaku.
>[velký smích]

>
>z.a.p

Ano, proto je to všechmo tady vlastně jen "klábosení" a "mlácení suché slámy" a navíc ještě někteří pisatelé dostávají mírné záchvaty psotníku, nebo tance sv.Víta, po přečtení několika odlišných názorů a hned se "správně", "po stranicku" a inkvizitorsky zasazují o vyloučení toho, či onoho z diskuze. Mám takový dojem, že pod tím pseudonymem Zap bylo taky něco na ten způsob. No, je vidět, jak moc je vám blízká tzv. svoboda projevu. Asi jenom pro ty, kdož mají stejný, či podobný názor jako vy.
Do počutia.

117558

24.9.2006 21:13

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

kema 207.?.?.?

Reakce na 117558

Mate pravdu pane Matousek. Na Zapovu hysterickou zadost o me vylouceni z diskuse jde jen tezko zapomenout. Zejmena kdyz to doplnil slibem, ze pokud vyloucen nebudu, odejde on sam.
Abych pravdu rekl, jeho zadost ani poruseni slibu me nejak zvlast nevadi - spise je to zabavne.
Horsi nez Zapovy neustale osobni utoky jsou jeho caste prispevky a to i v pripade, ze nema cim by k diskusi prispel. Jeste, ze to tak nedelaji vsichni!
Pokud se tyce clanku pana Krale, povazuji zaver clanku za absurdni. Ovinovat ceske politiky kteri jsou ochotni pripojit se k valce proti terorismu predem za pripadne teroristicke akce je nesmysl.
Je to takovy nesmysl, jako rici ze Cesi si sami zavinili okupaci Hitlerem, protoze ho provokovali stavbou pohranicnich opevneni.
Jedinou sanci svobodneho sveta vidim ve sjednocennem pristupu proti nebezpeci, jakym muslimsky terorismus bezesporu je.

117570

24.9.2006 21:24

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 117558

Pane Matoushku,

hrdy a starobyly immigrante do zeme Kanadske. Tesi me Vase pozornost me osobe! Jste zajimavy tip: jako tichoslapek pozorujete scenu, ani muk a tu najednou 'snap' a uz drzite rybicku ve svem dlouhem zobaku. Pripominate mi meho oblibeneho ptaka - volavku (heron)!

Bylo by dobre, kdyby Vase nachylnost k vybrousenemu jazyku a bystre vtipnosti pomohla navodit tez nejakou myslenku k predmetu diskuze!

Sbohem posmevacny zabavniku! [vyplazený jazyk]

z.a.p

117572

24.9.2006 23:51

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 117572

>Pane Matoushku,
>
>hrdy a starobyly immigrante do zeme Kanadske. Tesi me Vase
>pozornost me osobe! Jste zajimavy tip: jako tichoslapek
>pozorujete scenu, ani muk a tu najednou 'snap' a uz drzite
>rybicku ve svem dlouhem zobaku. Pripominate mi meho oblibeneho
>ptaka - volavku (heron)!

To mě částečně těší, volavky mám taky rád a někdy se na ně chodím dívat do zdejšího parku, který nese jméno lorda Stanleyho, je to ten samý pán, co se po něm jmenuje Stanley Cup. Ale tichošlápek nejsem, jen mi máloco připadá natolik "zajímavé", abych se odhodlal k reagování.

>
>Bylo by dobre, kdyby Vase nachylnost k vybrousenemu jazyku a
>bystre vtipnosti pomohla navodit tez nejakou myslenku k predmetu
>diskuze!

>
>Sbohem posmevacny zabavniku! [vyplazený jazyk]
>
>z.a.p

No vidíte, to je právě ta moje "slabost", nějak už mě nebaví diskutovat o věcech, které mě moc nezajímají a nepřitahují, spíš se věnuji čtení názorů zdejších přispěvatelů a někdy se docela bavím, některé příspěvky skoro nečtu, nebo jen letmo zhlédnu, ale už mě moc netáhne rozebírat věci, dávno rozebrané a navíc, je to všechno jen pekelníkův trus, jak zpívá Hegerová v jedné zdařilé písni. Kromě toho je zde ten "měsíční příděl", což můj malý zájem mění na ještě menší. Jestliže se tady někdo prezentuje svým názorem, ať už je ten názor jakýkoliv, myslím, že nikdo z čtenářů by neměl křičet "upalte ho !", to zavání středověkem a spíš by se měl snažit ty jeho "špatné" názory vyvrátit a podložit ty svoje nějakým pádnými argumenty, nejenom svým dogmatem, nebo je jednoduše ignorovat. Ty předměty diskuzí mě nepřipadají až tak moc závazné, tady se to stejně často stočí na jiné, odlišné téma a myslím, že je to docela normální, když už jde o tu "diskuzi". A abych se tedy aspoň trošku otřel o to téma k těm bombám v Praze, tak si myslím, že je to úplně jedno, jaké je tam společenské zřízení, svině a prospěcháři budou mít vždycky kousek navrch, pořád to jsou ti samí, kteří si převlíkají kabáty, ale jde jim pořád jen o to jediné a určitě se musí smát "pod fousy", když si někdo z nich náhodou přečte podobné diskuze, jako například tyhle zdejší.
Jinak mám takové tušení, že inicály vašeho jména jsou GČ, nebo se mýlím ? [zmaten]

117587

24.9.2006 19:26

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Zak 213.?.?.?

Reakce na 117553

Ne, pane z.a.p., nemusíte to opakovat ani jednou, ani dvakrat, ani storat. Nemusite opakovat nic.
A proc se ohanite tim, kolik let prispivate do diskuzi? Ma to nejaky specialni smysl? Vzdyt anonymne nebo pod jinym pseudonymem muze prizpivat leckdo. Ten, kto pise dlouhodobe nebo i ten, kdo jeste nenapsal nic...
Smysl meho prispevku krome jineho je zde: chtel jsem rici, ze v tech lejnech jsme jaksi vsichni. Vsichni. To je nas svet lidi.

Bohuzel.

Zak je me jmeno. Ja nic neskryvam.



[cool]

117560

24.9.2006 21:17

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 117560

Mistre Zhaku,

nevim co je tak podivne kdyz jsem napsal:
"Jste do punktu v lajne."

Smyslem teto vety bylo vyjadrit obdiv p.Krali za jeho clanek. Nechapu, proc me za to tak rozebirate. Je v tom trochu starodavneho zargonu; vy jste asi z jine vekove kategorie nez ja. Ja myslim v 'lajne' (primce) a vy jak se zda v 'lejne'. Ale co ja s tim mam co delat? To je prece vas vyber!
A vy po me chcete abych byl registrovany? A proc, jste policajt? Vite jaka bude moje registracni znacka? Ta sama!
Jsem vami mirne receno - mystifikovan. [oči v sloup]

z.a.p

117571

24.9.2006 22:22

RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!

Zak 213.?.?.?

Reakce na 117571

Pane z.a.p.,
ne ne! Ja po Vas nic nechci, proboha! Delejte si co chcete, resp. delejte, co musite.

Jsem asi opravdu uplne jina vekova kategorie. "Byti v lajne" v nasem kraji a v mych vekovych intencich znamena budto byti nohama ve vykalu, nebo byti v opojeni omamnych latek. Nedorozumneni generacni a taky oblastni, abych tak rekl.

To ovsem nic nemeni na mem nazoru, co se tyce nepodepsanych prispevku.

A prosim Vas, dajte mi pokoj s mystifikaci. Nebo mi dejte srozumitelne najevo, jestli se mam urazit, nebo mi skladate kompliment. Vyjde to ale nastejno.
[velký smích]

117579

24.9.2006 20:47

Bu bu bu, teroristi jsou tady!

LJM 85.?.?.?

Je sobota odpoledne a já mám druhý den jet pracovně do Prahy. Mám telefonát s jednou paní, od níž dostávám pracovní instrukce. Celá vyděšená mi do mobilu povídá, že v Praze se chystá teroristický útok. Začínám koulit očima a povídám jí, že to spíše spadne na Prahu meteorit.

Je neděle a já vyrážím do Prahy. Všude klid, jen kolem Staroměstského náměstí obcházejí policisté. Městská policie je tu standardně. Možná kvůli okradeným turistům, možná jen tak, aby se neřeklo. V Celetné ulici je to už zajímavější. Tam korzují policisté se samopaly v ruce. Turisté s úžasem fotí, já si o tom myslím své. Tak nevím. Měl jsem se bát anebo naopak cítit bezpečněji?

To, že policie nonstop hlídkuje před židovskou (pardon, izraelskou) ambasádou a rovněž tak před Židovskou obcí, je známá věc. A rovněž se ztotožňuji s tím, že v Sherwoodu před Hlavním nádražím či na Václaváku aby je člověk pohledal. Pokud od nich člověk něco potřebuje, naráží většinou na bagatelizování a laxní přístup. Znám i případy, kdy se policie dokonce "bála" zakročit proti Cikánům (pardón, Romům). Naše policie tu není kvůli naší bezpečnosti, ač pracuje za naše peníze. Chrání jen vyvolené, na příkazy zhora.

117567

24.9.2006 21:59

Sice ne primo k veci ale ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

neco pro poteseni:
Globalist Parasites Take Fright as German Patriots Prepare for Government
----------------------------------------------------------

Nemecka NPD soustavnou a svedomitou politikou pritahuje stale vice volicstva. Se 7mi mandaty v Bundestagu a nezdarilym pokusem vlady je eliminivat (de-legalizovat) jsou tvale rostouci silou. Plan: vetsina v Bundestagu v roce 2008!
Premyslejme cim i my muzem prispet ke spravedlnejsimu svetu!
Bez lzi, utlaku a valek!

z.a.p

117575

24.9.2006 22:44

RE: Sice ne primo k veci ale ....

stein55 84.?.?.?

Reakce na 117575

@anonym

>Se 7mi mandaty v Bundestagu..

suuuuuuuuuuuuuuuper informacia - stavam sa okamzite vas fanusok!

takreceno som sa vam zapredal [smích]

nulovy prehlad, ale la palomu piskat! ts,ts...

stein55

117581

24.9.2006 23:12

RE: Sice ne primo k veci ale ....

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 117575

Je a neni to k veci, kdyz nasi politici vyvadeji to, co vyvadeji. Fasouny nejak nemusim, ale kdyz se s politiky neni mozny domluvit jinak - co delat nez je volit? [naštvaný]

117584

25.9.2006 16:18

RE: Sice ne primo k veci ale ....

rickover 82.?.?.?

Reakce na 117575

Souhlasím, tenhle spolek vylizovačů nastavených mohamedánských zadků (viz jejich podpora Ahmadínežádovi) je zcela určitě zárukou "spravedlnosti" pro německý národ - stejně jako obdobný spolek u nás, který si říká Národní(sic!!!)Odpor (rovněž vylizovači nastavených mohamedánských zadků, viz jejich žádost presidentovi) [chechtot] [chechtot] [chechtot]

117628

24.9.2006 22:27

Za pucfleka dosaďte jméno dotyčného politika.

Vanagu Bílý muž 217.?.?.?

Jaroslav Hašek napsal:

A nejvelkolepějším byl pucflek v dělání paniky. Paniku pěstoval soustavně s jistým tajnůstkářstvím. „Mně se zdá, že skládají telefon,“ oznamoval důvěrně po švarmech. A byl šťasten, když mohl říci: „Už ho složili.“

117580

25.9.2006 0:09

RE: Za pucfleka dosaďte jméno dotyčného politika.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 117580

>Jaroslav Hašek napsal:
>
>A nejvelkolepějším byl pucflek v dělání paniky. Paniku
>pěstoval soustavně s jistým tajnůstkářstvím. „Mně se
>zdá, že skládají telefon,“ oznamoval důvěrně po
>švarmech. A byl šťasten, když mohl říci: „Už ho
>složili.“

Máte pravdu, někteří lidé by se bez takových událostí, které je burcují k té jejich "činnosti", snad ani necítili ve své kůži. A potom mohou rozvíjet své teorie a "tvrzení", že "já to přece říkal už dávno", apod. K té panice mám taky takové menší připodotknutí. Tuším, že to bylo v knize od Moravce - "Špion, jemuž nevěřili", kde autor popisuje situaci, která nastala, když v Londýně zahoukaly sirény před leteckým náletem. Britové jen zrychlili krok ubírajíc se ke krytu, ti co běželi a byli "podělaní" strachem, prý nebyli Britové, ale "inostránci". No nevím, jestli by tomu bylo stejně tak i dnes, ale ono už těch opravdových Britů tam asi taky moc nebude. [naštvaný]

117592

25.9.2006 3:01

Protiteroristická opatření - iluze a komu prospívají

lytom lytom (zavináč) centrum (tečka) cz 67.?.?.?

A hra jde dál i se samopaly...
Nic jiného se občan nedozví, jen to, že vše je dělané v jeho zájmu, v zájmu bezpečnosti státu a Prahy......
Krásně vystiženo, proti tomu se nedá nic říci, jinak se člověk stane "blbcem a navíc podezřelý, že podporuje teroristy."
Zajímavé je, že protože se nic nestalo je používané jako důkaz, že ti v čele jsou efektivní.
Zajímavé je také, že se nikdy nikdo nedozví
1. jak to vlastně bylo s tou zubní pastou a rtěnkou jako chemickou reakcí, která by způsobila výbuch...
2. jak to vlastně bylo s těmi 24 zatčenými v Anglii, kteří ani neměli pasy se dostat na letadla...
To vlastně je státní tajemství[smích]
Podle průzkumu, většina občanů na to skočí a bude poslušná...jak výhodné pro politiky!
Už jen zbývá vykopat příkopy okolo města Prahy...jak jinak ochránit město od teroristů [smích] ?

117599

25.9.2006 3:19

Prazaci...

Rejpal 24.?.?.?

Takovech Prazaku zije po svete v emigraci a ze by nikomu nevadilo, co se deje v Praze? Treba ty Zdenku ze Svicarska, proc se k tomu taky nevijadris? Za par slov te nikdo "nezavre". [smích]

117601

25.9.2006 14:18

pokud mela byt cilem zvirata (sioniste apod)

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

stacilo je nepoustet do cr (plakat v bezcelni zone apod) a ty existujici vyzvat k opusteni zeme, prednost ma mit ochrana obyvatel CR a nikoli zvirat

dopadlo to pouze vytvarenim teroru ze stran uradu

117624

25.9.2006 21:10

Starý známý a osvědčený vtip o boji proti terorismu

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Příjde chlap na policii, a ptá se kde je oddělení pro boj proti terorismu.Policajt povídá: "Co chcete oznámit?" a občan odpoví:"můj soused je napojený na Al Kaidu," to je blbost, jak jste na to přišel"
odpovídá policajt. "Přivezli mu kamion dřeva z Libanonu. To je normální, co je natom divného? Že je rozřezané na 20cm polínka.Na tom taky nevidím nic divného" odvětí policajt." jenomže on každé veme do ruky zatřepe s ním a přitom se usmívá, "tak to už je jiná káva, to je tutově náklad bomb", myslí si policista. Vyplatí udavači odměnu a rozjíždí akci. Denuciant odchází ze strážnice, bere telefon a hlásí sousedovi: " Tak ti Fando posílám, jak jsme se domluvili, tu brigádu na štípání dřeva. Bude to pravděpodobně ta samá parta co ti loni zryla zahrádku [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

117658

17.10.2006 22:43

Totež v bleděmodrém...

Jokles 84.?.?.?

Překvapení v podobě jasného odporu proti americkým základnám v ČR jen donutilo protagonisty k jiné taktice. Prostě obyvatelstvo postrašíme divadýlkem o terorismu a hned bude vstřícnější. Navíc předhodíme pár matoucích demagogii, typu: je zbytečné o tom vůbec mluvit neboť "letos" se u nás nic stavět nebude, nebo: " nebudou to rakety, jen radary" Techtle prosím, ale mechtle nikdy ! Jako kdyby již nebylo dost důvodů k útokům třeba jen za jasné, zcela neodůvodněné vystupování českých vlád v loajalitě vůči USA, existence radia Svobodné Evropy s jasným protiarabským vysíláním, naše vojenská účast a podpora všech válečných operaci USA, zveřejňováním karikatur Mohameda a pod. Dokonce se domnívám, že pokud by tyto "teroristické argumenty" nestačili ke změně názoru veřejnosti, že opravdu nejde o systematické obklíčování Ruska zbraňovými systémy a následně očekávaný pokus o jeho ovládnutí, že si třeba takový teroristický "atentát" prostě zařídí sami. Nutno říct, že by to byl pokus fatální. V této přípravě je třeba především zapojit ostatní národy, které jaksi tyto zájmy dosud nemají. A to systém základen v těchto státech spolehlivě zajistí. Střílet se bude na nás, na "naše" základny a my pak budeme velmi dotčeni. Holt osvědčené středoevropské válčiště má své nezpochybnitelné výhody. Pro USA samozřejmě...

119450

Příspěvků: 41

24.09. 02:11 virila  proč ?
24.09. 09:58 doktor121  RE: proč ?
24.09. 23:22 trodas  RE: proč ?
24.09. 20:13 Werner  RE: proč ?
26.09. 05:19 Karel4u  RE: proč ?
24.09. 02:49 Rejpal  Jaky bomby...
24.09. 16:09  RE: Jaky bomby...
24.09. 05:35 Ladislav  qui bono?
24.09. 16:23  RE: qui bono?
24.09. 09:28 Zak  Neni rozsah cele tehle sarady sirsi, nez se zda?
24.09. 23:24  RE: Neni rozsah cele tehle sarady sirsi, nez se zda?
25.09. 09:46 Zak  RE: Neni rozsah cele tehle sarady sirsi, nez se zda?
25.09. 12:26  RE: Neni rozsah cele tehle sarady sirsi, nez se zda?
24.09. 10:03  Zdravim,
24.09. 10:58 V. Sodek  RE: Zdravim,
24.09. 11:20  RE: Zdravim,
24.09. 12:14 V. Sodek  RE: Zdravim,
24.09. 21:25  RE: Zdravim,
24.09. 22:07 V. Sodek  RE: Zdravim,
24.09. 16:06  Mistrovske shrnuti p. Kral!
24.09. 17:11 Zak  RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!
24.09. 18:14  RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!
24.09. 18:53 Zdenek Matoušek  RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!
24.09. 21:13 kema  RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!
24.09. 21:24  RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!
24.09. 23:51 Zdenek Matoušek  RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!
24.09. 19:26 Zak  RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!
24.09. 21:17  RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!
24.09. 22:22 Zak  RE: Mistrovske shrnuti p. Kral!
24.09. 20:47 LJM  Bu bu bu, teroristi jsou tady!
24.09. 21:59  Sice ne primo k veci ale ....
24.09. 22:44 stein55  RE: Sice ne primo k veci ale ....
24.09. 23:12 trodas  RE: Sice ne primo k veci ale ....
25.09. 16:18 rickover  RE: Sice ne primo k veci ale ....
24.09. 22:27 Vanagu Bílý muž  Za pucfleka dosaďte jméno dotyčného politika.
25.09. 00:09 Zdenek Matoušek  RE: Za pucfleka dosaďte jméno dotyčného politika.
25.09. 03:01 lytom  Protiteroristická opatření - iluze a komu prospívají
25.09. 03:19 Rejpal  Prazaci...
25.09. 14:18 VaclavK  pokud mela byt cilem zvirata (sioniste apod)
25.09. 21:10 NAFTAK  Starý známý a osvědčený vtip o boji proti terorismu
17.10. 22:43 Jokles  Totež v bleděmodrém...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
245 056,01 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 682