Diskuze k článku

Pentagon: Válka v Iráku je ztracena

Příspěvků 45

13.9.2006 5:28

Mrtví žalují

Dobrák 88.?.?.?

Počet mrtvých a zraněných vojáků US ARMY je už pouze smutnou kulisou za vývojem v zemi,kde dnes již nikdo pořádně neví, co se
tam děje a hlavně není schopen říci,jakým způsobem se současná prekérní situace bude řešit.Poslední zprávy naznačují, že má dojít k předání "fronty" iráckým jednotkám, tak aby se mohli
okupační jednotky vyvázat.
Když vzpomenete na Vietnam, jde o podobnou paralelu vývoje.
Též došlo k "vietnamizaci" konfliktu a po té ke zhroucení
vládního armádního velení.
V Iráku nejspíše budou ještě ozbrojené konflikty pokračovat,
až dojde k rozdělení území mezi zájmové frakce.
Kurdové jsou již relativně v klidu,ale další území Iráku
čeká ještě na krvavé lázně.
Jsem však přesvědčen, že se tak snadno okupační síly ze svého
dílu odpovědnosti "nevyzují" a čekají je další ztráty,
takže účet za Irák není ještě v mrtvých a raněných uzavřen.
Irák i Afganistán začíná být také značnou zátěží na politické
scéně USA a mnoho "válečníků" z řad politiků vidí, do jak velikého lejna šlápli. Konečně, volební výsledek Liebermana je
toho příkladem.
Afganistán je na tom ještě hůře - zde je okupačními a vládními
silami držen pod kontrolou pouze střed země - jih a sever
není v moci centrální vlády.
V zemi je více jak 80% negramotnost, válčí se v různých obměnách
cca 40 let - na zbraně se vydělává produkcí drog - východisko
z války je v nedohlednu.
Za tři roky války proti "terorismu" nejsou žádné hmatatelné
výsledky a situace je horší, než za Saddáma a Talibanu.
Ukazuje se, že charta OSN je moudrá, když zakazuje řešit
podobné situace silou. V Afganistánu snad ještě bylo nějaké
"morální" zdůvodnění vojenského řešení, protože Taliban byl
bezesporu militatní a nebezpečné uskupení radikálních islámských
sil, ale Irák je těžké fiasko USA a jak jsem dnes četl rozhovor
s čelným ekonomem USA, Fukuaymou / ihned.cz / , je nabíledni,
že USA bude platit za irácké válečné dobrodružství ještě hodně
dlouho, možná několik generací.
Bohužel, na válkách se také dobře vydělává.
Nejlépe se asi vyjádřili demonstranti ve Vídni při návštěvě
presidenta USA.
Nesli veliký transparent v čele demonstrace, kde bylo výstižně
napsáno " Když bombičky padají , akcie stoupají! ".
Myslím, že dalšího komentáře netřeba, jenom je nutné si položit
otázku, kdo všechno za těmi všemi militatními zhovadilostmi
na světě stojí a kdo z toho má profit.
Také zničení Libanonu armádou Izraele čeká ještě na vyúčtování.
Je zřejmé, že vojenská řešení konfliktů nejsou efektivní
a stav světa vojáci nijak nevylepší.

116532

14.9.2006 20:36

RE: Mrtví žalují

kagjupa 213.?.?.?

Reakce na 116532

"Počet mrtvých a zraněných vojáků US ARMY je už pouze smutnou kulisou za vývojem v zemi,kde dnes již nikdo pořádně neví, co se
tam děje a hlavně není schopen říci,jakým způsobem se současná prekérní situace bude řešit."

No, úprimne, v ktorej krajine občan vie, čo sa tam deje a akým spôsobom sa bude situácia riešiť. Napríklad na Slovensku máme teraz imerátora Ficoslava I. a ako sa bude situácia vyvýjať nevie nikto, ani Ficoslav I. Nechcem ho dehonestovať, nevolila som, nebol výber, koho voliť. Bohužiaľ, videla som do toho všetkého až príliš dôkladne, aby som chcela niekoho z nich voliť a ešte mu ťapkať.
Ale všimla som si jednu zaujímavú vec. Bývam na konci sveta, v totánom zapadákove kdesi medzi srnkami, jeleňmi a veveričkami a nad hlavou nám v poslednej dobe permanenetne lietajú vojenské vrtulníky, ktoré sú schopné niesť nálože. Leteli príliž blízko pri zemi, takže som to mohla veľmi dobre vidieť. Nikdy predtým sa to tu nedialo. A naraz sa človek uprostred prírody musí cítiť ako počas vojny...úprimne, dosť to drása nervy. Slovensko vlastní asi
16 až 20 takýchto vrtulníkov. Čo to bolo?! Cvičenie? Hľadanie? A kto vie, kam to smeruje?
V každom prípade sa tento svet mení z momentu na moment a kto povie, kam to všetko ide?
A dokonca predstavitelia ruskej vlády osobne prišli kontrolovať koľko tých vrtuľníkov máme..je to medzinárodná dohoda, ale v podtate inkognito. Nikto o ničom nevie, ani kedy ani kde sa niečo uskutoční...
Mŕtvi žalujú na všetko, čo sa deje...ale mŕvi k mŕtvym a živí k živým. Len neviem, čo s tým.
A prosím všetkých, ktorí budú tento príspevok čítať, nech sa ma nepýtajú, odkiaľ to viem - čo som vyššie písala. I tak mi už dosť idú po krku. [pláč]

116680

13.9.2006 8:29

Nechme hovorit profesionaly....

SandWalker 80.?.?.?

Ja bych se zde velmi Vladimire primlouval, nechejte prosim k tomuto clanku promluvit pana serzanta Kuliska.

Verim, ze zasveceny pohled primeho ucastnika invaze do Iraqu zajisti rekordni pocet prispevku v diskusi.

Neco jako: Summit meeting - Autumn 2006

Verim, ze Leho bude mit zajem s odstupem casu zde vyjevit v klidu a bez emoci svuj soucasny postoj, nazor, vzpominky, zavery a Zvedavci mu na oplatku predvedou konstruktivni diskusi na urovni, prostou vsech invektiv.

Nepredpokladam, ze Leho zmenil svuj postoj, ale je to vyzva jej s odstupem casu retrospektivne v klidu revidovat.

Me osobne by zajimaly jeho vlastni dojmy z te doby - jak napriklad vse pro nej zacalo, co vedel od svych nadrizenych o Iraqu kdyz tam nastupoval, jaka byla vseobecna nalada k veci mezi muzstvem v te dobe, jestli se dnes neciti nikterak podveden, nebo naopak nam otevre oci jak se veci ve skutecnosti maji.

Tyto souvislosti se jen tezko dozvime jinde takto primo z prvni ruky.
Preji pekne rano vsem.

116539

13.9.2006 17:06

RE: Nechme hovorit profesionaly....hmm, skutecne ?

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 116539

Zdravim Vas pane SandWalker. Uznavam Vas a mam pro Vas respekt pane, ale i kdyby, se zde mel "leho" Kulisek Jan, na Zvedavce vratit a psat ty sve ohrane neocon propagandy, tak to staci, si jen vytahnout z archivu Zvedavce a nebo se podivat na "lehovy" webove stranky. Jeho odpovedi, jsou predem uz jasne. Je to jako ohrana, gramofonova deska, kde uz i jehla stalym prehravanim, zacina preskakovat a vracet se do stejneho policka na teto desce.

Pan "leho" je jako virus, ale k tomu asi neznicitelny ( timto slovem "neznicitelny", jsem urcite udelalal "lehovi" velikou radost ). On je totiz naprogramovana masina, stroj, pocitac, vsechno, co se asi, naprogramovat da. Proste, je bez jakychkoliv citu a emoci .

Pokud chce Editor Zvedavce "leha" zde opet uvest, bude se ale muset !! Editor Zvedavce, panu "lehovi" omluvit, za pry jeho, Editorovy lzi, ktere o nem Editor Zvedavce napsal. Nesmite pane SandWalker zapomenout, ze pan Kulisek Jan, alias "leho", je nejaka osobnost a ne zadna "hola prdel". Jedine "On" byl v Iraku a ma ty nejcerstvejsi a nejpravdivejsi informace ( od svych kamaradu ). Dekuji za Vas cas pane SandWalker [mrknutí jedním okem]

116570

13.9.2006 20:35

RE: Nechme hovorit profesionaly....hmm, skutecne ?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116570

Ja bych se take za leha primlouval. Vsechny negativa vyvazi pozitiva (pravda, diskuze bude delsi a jen pro otrle, ale zajimavejsi [velký smích] ) a je dobre se podivat na to, jak to vidi neocon silenci, no ne? [velký smích]
A s tim omlouvanim bych to tak skarede nevidel. Staci mu poslat zaslouzene tricko a dat mu moznost aby ty "lzi" uvedl na pravou miru, my se zasmejeme a svet se bude tocit dal [mrknutí jedním okem]

Mene cenzury, Mindy [mrknutí jedním okem]

116582

14.9.2006 1:31

RE: Nechme hovorit profesionaly....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 116539

Kuliska rozhodne ne, moudry muzi!

Ten by to tu prevratil vzhuru nohama. Ze Zvedavce by se stal Nezvedavec nebo-li Zabednenec. Je to pouze vychcany propagandista, skutecnou valku videl z rychliku. Coz Vam nestaci jeho kamosh Kema Kemowitch Kemskej? [oči v sloup]

z.a.p

116615

14.9.2006 8:12

RE: Nechme hovorit profesionaly....

kema 207.?.?.?

Reakce na 116615

> Coz Vam nestaci
>jeho kamosh Kema Kemowitch Kemskej? [oči v sloup]
>z.a.p

No, me osobne staci Zap Zapic.
To je takovy legracni pan, ktery pozadoval me uplne vylouceni z diskuse.
Kdyz se ho nedockal, zaprisahl se, ze uz sem nevkroci.
A ted da klidne treba pet prispevku na clanek a ani jeden z tech prispevku nema s obsahem clanku a diskusi nic spolecneho. [oči v sloup]

116632

17.9.2006 0:49

RE: Nechme hovorit profesionaly....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Reakce na 116615

>Kuliska rozhodne ne, moudry muzi!
>
>Ten by to tu prevratil vzhuru nohama. Ze Zvedavce by se stal
>Nezvedavec nebo-li Zabednenec. Je to pouze vychcany
>propagandista, skutecnou valku videl z rychliku. Coz Vam nestaci
>jeho kamosh Kema Kemowitch Kemskej? [oči v sloup]

>
>z.a.p
Jestli je to ten samy Kulisek co mluvil nedavno v radiu to je celkem pochopitelny. Takovy sem nepatri.
http://www2.rozhlas.cz/stream/00441538.mp3

116874

13.9.2006 11:53

Pan Roberts je mudrc....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

"Neokonzervativci musí být odstraněni z vlády, kterou oklamali a musí se zodpovídat ze svých zločinů..."
--------------------------------------------------------------

To zni jako kdyz rekneme ze Kasparek musi osvobodit princeznu. Otazka je, co prijde potom, prijde-li jeste neco.
Flexibilni a 'nadstranicka' politika AIPAC-u jiz dzokejuje za vitezstvi Demokratu v pristich volbach. Popularne se jim rika "Dems". Lepsi by bylo Damns (Prokleti).
Soucasna klika jen odstoupi tise do pozadi; postihy necekejte.
Tak jako vzdy predtim v americke politice.
[bliji]

z.a.p

116554

13.9.2006 12:25

RE: Pan Roberts je mudrc....

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116554

Zidi z AIPACu jsou extremisti, ale ne magori. Nikdy po tech lzich, podvodech, obetech a upadku US hospodarstvi nemuze byt GOP (Republikani) znovu zvolena vetsinou lidi.

Logicky se tudiz zidi (jako vzdy) pridaji k silnejsimu aby neztratili vliv a uz ted si vylobovavaji co a jak bude... [mrknutí jedním okem] Samo pro ne vyhodne [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Postihy nelze cekat, nebot v roce 2002 USA nevypovedelo jen smlouvu o ABM, ale take o mezinarodnim sudnim dvoru pro stihani valecnych (mimo jine) zlocincu, takze neni jak tam Bushe, Chenneyo, Perleho, Wolfovitze a dalsi dostat... [oči v sloup]

116556

13.9.2006 16:51

RE: pozor na fašismus

Lidumil 38.?.?.?

Reakce na 116556

Vážení, nechci vyvolávat paranoiu a budu velice rád, mýlím-li se:
Za Neo-cons stojí stejná lobby jako za AIPAC a v ČR za ODS.

Můj bývalý spolužák, židovského původu, se skrz "kliku" dostal na ministerstvo (sám prozíravě bezpartajní, názory sionisticky radikální, zjevná sympatie s ODS), čekám jeho postup do vlády.
Zdá se, že chtějí realizovat NWO a připravují "převrat".
Všimnul jsem si, že v nové vládě postavené ODS je vysoké procento lidí, které bych podle antropologických znaků zařadil mezi Židy.
Zdá se, že Ilumináti infiltrovali ODS, rýsuje se zde nová fašistická frakce.

Prosím pana Stworu o zveřejnění tohoto.

116567

13.9.2006 20:06

RE: pozor na fašismus

Baldwin 83.?.?.?

Reakce na 116567

nestrašte, mam na ODS styky a ne každej je tam sionofašista, je tam i pár obyčejnejch pozérů, kariéristů a takzv. politických žoldáků [smích]

116579

13.9.2006 20:42

RE: pozor na fašismus

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116579

No, je treba mit dost uzitecnych idiotu v zaloze na zle casy a padani hlav, ne?
Ja normalne nechapu, proc ty zidy tak podcenujete [chechtot] Je naprosto logicky ze budou prusvihy a ze budou muset padat hlavy, a protoze by nemely zidovske (alespon jen v male mire, ze) tak je treba mit hodne panaku, na ktere se to ci ono svede...
Jinak s radikalnimi sionisty by se melo zachazet tak, jak oni zachazeji s Palestinci, Libanonci a tak dale. Ono by je ten radikalizmus rychle presel, kdyz by vyprazdnovni zasobniku je jejich deti a nasledne osvobozeni vojaku [chechtot] [mrknutí jedním okem] [velký smích]

116584

14.9.2006 1:14

RE: pozor na fašismus

Karel4u 205.?.?.?

Reakce na 116579

Tedy chcete rici, ze krome ziofasistu jsou tam take obycejni zide?
Ale vazne. Nemyslim si, ze by bylo mozne zmenit situaci ukazovanim prstem na zidy. Bude se na to muset jit oklikou a pozmenit nas slovnik tak, aby se lide kteri jsou spojeni urcitymi charakterovymi rysy mohli isolovat. Tedy neapelovat na rasove ci nabozenske, ale na charakterove a vlastenecke vlastnosti.
Podivejte se, jak to ted probiha v US v pripade Liebermana. Nikdo nerekne, ze se ho chteji zbavit protoze je zid. Kazdy rika, ze je to proto, ze je pro valku. Tedy AIPAC nemuze mnoho verejne namitat. Organizuji sice machinace na jeho podporu ale doufam, ze jim to nevyjde.
Zmenenim slovniku se zmensi terc na ktery oni miri a zvysenim pozadavku cisteho charakteru budou nektere mety pro ne geneticky nedosazitelne. Predstavte si napriklad takoveho Nillberta kdyby od nej nekdo pozadoval slusnost a ohleduplnost. Dokazal by se pretvarovat jen tak pet minut a pak by zrejme explodoval. Stejne napriklad @Stein. Komentovano by to bylo takto: No, zrejme tato posice pro vas neni. Je to skoda. Chapete to?

116612

14.9.2006 1:50

RE: pozor na fašismus

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 116612

Vec ma jeste jeden rozmer. Predstavte si, ze existuje nazorova opozice vuci sionistum mezi Zidy. A ja jsem presvedcen, ze existuje!!! Sioniste tim, ze si osobuji pravo vystupovat za vsechny Zidy a ohani se klackem antisemitismu unikaji jakekoliv moznosti kritiky ci postihu. Za druhe svou hrube agresivni politikou vyvolavaji nove vlny skutecneho antisemitismu a vicemene vnitrni zidovska opozice je touto vnejsi nenavisti pevne svazovana se sionisty!! Rekl bych, ze je velmi dulezite naucit se rozlisovat jaky je rozdil mezi Zidy jako narodem a sionistickym ksindlem jako jeho casti. Stejne tak je rozdil mezi Nemci a nacisty nebo Rusi a bolseviky!

116618

14.9.2006 6:13

RE: pozor na fašismus

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 116618

Mate absolutni pravdu. Nikdy by se nemelo ublizit lidem kteri jsou dobri.
Na zionismu me nejvice vadi ta hrozna bezohlednost s kterou jsou ochotni pouzivat jine lidi pro sve zajmy. A deje se to s hroznou drzosti.
Kdyz pozorujete dialog mezi zionistou a clovekem, je tezke si nevsimnout jak zionista vytvari tak jakoby slovni pasti, kde slusne vychovany clovek do nich padne a dovoli jim delat to co chteji. Podobnou dinamiku predvadeji prirucky pro prodavace.
Jiste jste si povsiml, ze pod soucasnou vladou se Ceska republika svazala zajmove s Israelem. Proc? Je to proto, ze chce ukazat USA svou loyalitu k nemu a tim padem "kam vitr, tam plast?" A nebo je to, ze vladni spicky z teto propagace maji osobni prospech. Stale jeste nemohu pochopit jak muze chudy clovek v demokracii vstoupit do vlady a za nekolik malo let je nahle bohaty. Za sebou ma nezaplacene dluhy, pochybne obchody a tunelovani. Ale je nedotknutelny. To je prece postavene na hlavu. A nikdo nic nerekne. Proc si nevezmou priklad z USA v tomto pripade?
Uz by se ti hrdinni vladci predhaneli kdy poslou Ceske vojaky na pomoc Israeli.
A pritom problemy Israele jsou zpusobeny jeho agresivitou a schopnosti pouzivat USA jako velkeho bratra na vytahovani horkych kastanu z ohne. Zionismus bude zkaza pro zidy a oni to vedi. Tedy ti moudri. Sest milionu lidi nemuze vladnout svetu i kdyz maji jaderne zbrane.
To jim nedoslo, ze kdyz ten hloupy general vyhrozoval s moznosti zniceni Evropy, ze v tom okamziku vsechny jaderne narody alokovaly dvakrat tolik.

116627

14.9.2006 15:09

RE: pozor na fašismus

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 116627

Nemyslim, ze provazani na Izrael v CR by bylo dana stranicky. Holt se mi to rika s horkym pocitem, ale Cesi jsou v lezeni do prdeli mocnych zrejme na druhem miste na svete, aspon ti co si rikaji, ze jsou nase politicke elity. A to ze me mozna mluvi optimismus, tahle choroba muze jit i vice do "neelitnich" vrstev.

116665

15.9.2006 0:05

RE: pozor na fašismus

rexer 82.?.?.?

Reakce na 116612

To je zajimavy napad.

116700

13.9.2006 20:38

RE: pozor na fašismus

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 116567

nestrašte, to by se nám pak Paroubek chtě nechtě ještě hodil. Aneb volme menší zlo.....

[bliji]

116583

14.9.2006 10:50

RE: pozor na fašismus

Lidumil 38.?.?.?

Reakce na 116583

Proto si myslím, že Paroubek vystupuje tak arogantně. Je sice velice panovačný, avšak na hrubý pytel - hrubá záplata. Paroubek zřejmě ví oč tady běží a proto používá zbraně stejného kalibru jako siofašisté.
Lepší Paroubek než NWO.

116639

16.9.2006 11:16

RE: pozor na fašismus

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 116639

To těžko. Paroubek slouží stejným pánům jako Topolánek. Celá naše politická elita je banda zrádců. Není mezi nimi rozdíl. NWO u nás nastoluje ODS stejně jako ČSSD. Např. jedním z největších úspěchů NWO u nás v poslední době bylo schválení registrovaného partnerství pro úchyláky. A kdo ho prosadil? Samozřejmě židobolševik Paroubek.

116817

14.9.2006 1:26

RE: pozor na fašismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 116567

Zadne prekvapeni na me strane

vsak si jen vemte tu zurivou bitvu ZA americke zakladny v Cesku. Kdo je nadhazovac, kdo palkuje a kdo lapa. Neni k tomu potreba zvlastniho pozorovaciho talentu. Jen verit vlastnimu instinktu. [mrknutí jedním okem]

z.a.p

116614

14.9.2006 14:36

RE: pozor na fašismus

Lidumil 38.?.?.?

Reakce na 116614

Podle mně jde o přípravu na válku. Sionfašisté si "ochočili" Američany, ale mají strach z Ruska - proto základna v Česku nebo Polsku.

116658

16.9.2006 11:18

RE: pozor na fašismus

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 116658

>Podle mně jde o přípravu na válku. Sionfašisté si
>"ochočili" Američany, ale mají strach z Ruska - proto
>základna v Česku nebo Polsku.

Máte pravdu, v tomhle s vámi můžu jen souhlasit.

116818

16.9.2006 11:13

RE: pozor na fašismus

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 116567

Vy jste nějak moc vysazený proti ODS, ne? Jinak máte samozřejmě pravdu že ODS jsou jen bandou kolaborantů která slouží Washingtonu, Bruselu a Tel Avivu, ovšem ČSSD, KDU-ČSL a asi i Zelení jsou naprosto stejní. elá naše vládní elita je jen bandou zrádců. Topolánek, Paroubek nebo Kalousek, všichni jsou stejní kolaboranti a sluhové Amíků a sionistů.

Rozdíl vidím jen v tom že ODS má na rozdíl od ČSSD rozumnou ekonomickou a školskou politiku. To ale samozřejmě nijak nevyváží fakt že to jsou zrádci národa.

116816

16.9.2006 13:09

RE: pozor na fašismus

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116816

> ODS má na rozdíl od ČSSD rozumnou ekonomickou a školskou politiku

Ehm, a muzete mi rici, v cem prosim ta "rozumnost" spociva? Ja si nejak nevsim, tak ne poucte. Mam dojem, ze jedina "rozumnost" se u ODSaku projevuje tak, jak si nejlepe nakrast a to legalne... Socani jsou to same v blede modrym, to je fakt, ale vy tvrdite ze ODS je rozumnejsi, tak to dokazte!

116829

16.9.2006 16:00

RE: pozor na fašismus

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 116829

ČSSD a ODS jsou samozřejmě stejní šmejdi. Ovšem ekonomický a školský program ODS je pravicový a tedy rozumnější a lepší.
Takže od začátku:
ODS navrhuje snížení daní, což je jednoznačně rozumný krok, nevím jestli je 15% rovná dan správná, ovšem určitě je lepší než dnešní situace kdy úřady seberou na daních 40% člověku který si svojí prací vydělá víc než 1 milion kč!!! 40% dan, to je opravdová zlodějna a nemorální hnus. Dále ODS chce zrušit registrační pokladny, to je jednoznačně rozumný krok, nebot jejich zavedení by znamenalo zrujnování drobných živnostníků kterým vláda podporou obchodních řetězců atd. zasadil již víc než dost ran.

Co se týká školství tak je zde jedna zásadní věc. ODS chce zrušit nebo posunout státní maturity, což je jednoznačně správný a pozitivní krok.

Jinak ale opakuji že jsem odpůrce ODS stejně jako odpůrce ČSSD, tady jsem jen vyjmenoval to co je na programu ODS správné.

116841

16.9.2006 18:44

RE: pozor na fašismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 116841

pane Zorba,
když už jsou utáhnuty šrouby, nikdo je povolovat nebude a ODS už vůbec ne. Co se týká reg.pokladen, nevím zda jste zaregistroval ten posun, kdy se před volbama ODS kasala a slibovala živnostníkům zrušení reg.pokladen a ráj na zemi. Dnes je všecno jinak. Registrační pokladny BUDOU, jen to o rok posunuli. Zákon vejde v platnost k 1.1.08.
Takže asi tak nějak, no.

P.S. Nepatří to tady, ale čtu Zvědavce asi půl roku (díky za něj) a vím, že jste Srb. A já mám pro ně slabost, pokud to tak mohu napsat. Tímto chci jen vyjádřit úctu k Vašemu statečnému národu a Bůh nám odpusť naše viny.

116850

17.9.2006 0:03

RE: pozor na fašismus

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 116850

Tak o tom jsem nevěděl. Je to od ODS vážně podraz, ale alespon že je posunuli o rok když už nic.

Děkuji za vyjádření podpory Srbům. Já jsem na půl Čech a na půl Srb a Srbsko přímo zbožnuju a velmi rád tam jezdím. Srbové jsou opravdu obdivuhodný národ. Jinak Český národ nenese podle mne odpovědnost a vinu za kolaborantskou politiku "naší" vlády jež podporovala západ proti našim bratrům Srbům.

116869

17.9.2006 1:45

RE: pozor na fašismus

aleksa 193.?.?.?

Reakce na 116869

Myslím, že těch podrazů bude časem přibývat. Bohužel. Však to znáte, předvolební sliby.

Vím, že drtivá většina Čechů nesouhlasila s bombardováním Bělehradu, tak proč se sakra cítím provinile? Hloupé, že? Ale ve mě, to zbabělé chování naší vlády včetně Havla a "češky" Olbraitové, vyvolává pocit hanby.

116881

17.9.2006 21:56

RE: pozor na fašismus

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 116881

>Myslím, že těch podrazů bude časem přibývat. Bohužel.
>Však to znáte, předvolební sliby.

To máte bohužel asi pravdu. Jak známo politici své sliby nedodržují.

>Vím, že drtivá většina Čechů nesouhlasila s
>bombardováním Bělehradu, tak proč se sakra cítím provinile?
>Hloupé, že? Ale ve mě, to zbabělé chování naší vlády
>včetně Havla a "češky" Olbraitové, vyvolává pocit hanby.

Myslím že ty pocity jsou do jisté míry přirozené. Sice ve své podstatě za nic nemůžem, ale i tak cítíme stud za choáví naší vlády. Účast naší armády na různých misích a podobné věci jsou pro naši zem skutečně hanbou.

116957

13.9.2006 23:25

off-topic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Air Force chief: Test weapons on testy U.S. mobs
http://www.cnn.com/2006/US/09/12/usaf.weapons.ap/index.html

"If we're not willing to use it here against our fellow citizens, then we should not be willing to use it in a wartime situation,"

116603

14.9.2006 1:45

RE: off-topic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 116603

Presne...

tim se jen dokazuje, za co ma vlada (vlady) sve obyvatelstvo: za kanonfutr!

Skutecnym nebezpecim neni nejaky 'zapraseny turban', ale vlastni establishment!

z.a.p

116616

15.9.2006 3:12

Jen tak pro zasmání

Antiseptik 65.?.?.?

http://photos1.blogger.com/blogger/6272/487/400/ohman.1.png

116716

16.9.2006 11:10

Iráčané nedokáží porazit USA samotní

Zorba 83.?.?.?

To že se Amíkům nedaří v Iráku a že dostávají přes hubu je jasný fakt. Ovšem i přesto mají USA stále víc než dost síli okupovat Irák a bojovat proti tamnímu odboji. O tom svědčí i to že se připravují na mnohem větší konflikty než je ten v Iráku. Jinak odchod Bushe a neoconů z Bílého domu nic nevyřeší, protože demokrati jsou úplně stejná agresivní banda jako republikáni.

116815

16.9.2006 13:11

RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116815

Vynuceny odchod jednoho naznaci pristimu, ze pokud chce zustat, tak nesmi vest valky pro lzi a krast tak moc, jako jeho predchudce. V tom jsou demokrate lepsi... [mrknutí jedním okem]

A US army mele z posledniho a na Iran konvencne nema ani nahodou.

116830

16.9.2006 15:50

RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 116830

Myslím že jsi naivní. Vzpomen si jakou dělal politiku Clinton. Byl to naprosto stejný zločinec a vrah jako dnes Bush. Kdyby vyhrál v roce 2004 Kerry tak na něj dnes všichni nadávají stejně jako dnes na Bushe. Je jedno jestli jsou v bílém dome demokrati nebo republikáni, USA dělá stále stejnou agresivní politiku s cílem nastolit NWO. Třeba již zminovaný Clinton sice nezabil tolik lidí jako Bush, ale zato vedl více dobyvačných kampaní:
Clinton(1993-2001)
1993-invaze na Haity
1993-agrese proti Somálsku
1994-málem došlo k útoku na KLDR, na poslední chvíli byl konflikt zažehnán
1994-Bombardování Srbů v Bosně a Krajině
1995-opět bombardování Srbů v Bosně a Krajině
1998-bombardování Sudánu
1999-bombardování Iráku
1999-agrese proti Jugoslávii
K tomu je třeba připočíst různá embarga a podporu Chorvatských, Bosnáckých, Albánských a Izraelských zločinců. A i tak výčet zločinů Clintona není úplný(možná jsem na něco i zapoměl).
Takže nová demokratická vláda(pokud přijde) bude bezpochyby stejně agresivní a dobyvačná jako neoconi.

Jinak se pleteš v hodnocení US army. Ta v žádném případě nemele z posledního. Stále je nejsilnější armádou světa. V Iráku mají zhruba 130 000 vojáků, celá jejich armáda má přitom asi 1 700 000 mužů a k tomu ještě statisíce rezervistů a příslušníků národní gardy. Nechápu jak jsi přišel na to že melou z posledního. Naopak US army je stále posilována a zbrojí(totéž ovšem dělá i Rusko nebo Čína). A na Irán rozhodně konvenčně má. Ozbrojené síly USA mohou teoreticky kdykoli na rán zaútočit a porazit ho. Irán je sice relativně silný, ale porazit US army určitě nedokáže. Amíci mají výhodné strategické pozice, mohou vzít Iránce do kleští. Irán by dokázal vzdorovat asi 1-2 měsíce, maximálně půl roku. Nakonec by ale Amíci určutě vyvěsili sovoji vlajku nad Teheránem. Ovšem sami Američani by určitě měli těžké ztráty. Znepříjemnit situaci by mohla Amíkům Syrie jež má s Iránem spojeneckou smlouvu. Američani by pak museli bojovat i se Syrskou armádou(velmi silnou), v tom by jim ale zase významně pomohl Izrael, jež by určitě na sebe vázal většinu Syrských sil. USA mají na to porazit jak Irán tak i Syrii. Teherán a Damašek by zachránil pouze vstup Ruska a Číny do války proti USA. Jenže to by znamenalo třetí světovou, ovšem tu by Amíci určitě nedokázali vyhrát. Taková ohromná válka by se pak jistě táhla řadu let, ovšem nakonec by podle mne skončila totální porážkou USA. Pochybuju ale že Rusko a Čína jsou na válku s USA dostatečně připraveni již dnes, to budou až za pár let.

116840

16.9.2006 17:06

RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní

Dobrák 88.?.?.?

Reakce na 116840

Zorba to není napadání - přečti si , co jsi napsal -
nemohu Ti říci nic jiného a to říkám velmi přátelsky -
že jsi válečnický "magor".
Dokážeš si představit "válku" mezi USA, Ruskem a Čínou,
když jde o jaderné mocnosti, které by nepochybně k jaderným
zbraním sáhli.
Ty zde prorokuješ naprosto v klidu vlastně zkázu světa.
Kam by jsi asi zalezl, až by podobná válka začala,
Ty rozumbrado?

116842

17.9.2006 0:10

RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 116842

>Zorba to není napadání - přečti si , co jsi napsal -
>nemohu Ti říci nic jiného a to říkám velmi přátelsky -
>že jsi válečnický "magor".

A proč? Podobné prognozi a předpoklady jsou na internetu i jinde zcela běžné. Kdybych kvůli tomu měl být válečnický magor, pak by byl takových magorů plný internet. Já si samozřejmě přeju jako každý mír, ale ještě víc si přeju svobodu a nevidím na tom nic špatného.

>Dokážeš si představit "válku" mezi USA, Ruskem a Čínou,
>když jde o jaderné mocnosti, které by nepochybně k jaderným
>zbraním sáhli.

Tak to je omyl jenž svědčí o tvé neznalosti. Jde sice o jaderné velmoci, ovšem k jaderným zbraním by nepochybně nesáhli právě proto že by to znamenalo zkázu světa. Taková válka by se vedla jistě vesměs konvenčními zbraněmi, takže žádný konec světa nehrozí. Nikdo není takový blázen aby masivně použil zbraně hromadného ničení.

>Ty zde prorokuješ naprosto v klidu vlastně zkázu světa.

Ted už víš že neprorokuju zkázu světa.

>Kam by jsi asi zalezl, až by podobná válka začala,
>Ty rozumbrado?

Šel bych se přihlásit do některé z armád bojujících proti USA a po vzoru našich hrdiných předků legionářu bych bojoval za svobodu a přežití našeho národa i celého světa. A co bys dělal ty?

116871

17.9.2006 9:59

RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 116871

>Tak to je omyl jenž svědčí o tvé neznalosti. Jde sice o jaderné velmoci, ovšem k jaderným zbraním by nepochybně nesáhli právě proto že by to znamenalo zkázu světa. Taková válka by se vedla jistě vesměs konvenčními zbraněmi, takže žádný konec světa nehrozí. Nikdo není takový blázen aby masivně použil zbraně hromadného ničení.

Drive nebo pozdeji by v pripade globalniho konfliktu nekdo neodolal a jadernou zbran pouzil. Treba ne v globalnim meritku ale "jen" jako taktickou, ale tabu by bylo prolomeno a pokracovni by bylo rychle. A treba by pak prohravajici strana podlehla nutkani poslat nas vsechny i s touto planetou do ... a doslo by i na zbrane posledniho soudu.

A i kdyby k tomu nedoslo. Ono staci i pouziti "klasicke" DU munice. Az zase nekdy pujdes do statu byvale Jugoslavie, zajed si na mista nejtvrdsich boju a vem si se sebou treba takovyhle merak:
http://www.unitednuclear.com/professional.htm

Raficka tise klepajici o doraz te snad presvedci, ze na napachani nevratnych skod neni potreba ani atomova bomba. A navic, nuklearni zbrane nejsou to jedine, ceho bych se bal. Rusove, Cina i USA uz leta delaji i navzdory mezinarodnim konvencim na vyvoji chemickych a hlavne biologickych zbrani. Takovy Antrax-C, geneticky modifikovana Ebola, Cerne nestovice, horecka Dengue, to je jen ta povestna spicka ledovce, ktera se dostala na verejnost. Co si myslis ze se stane, kdyz to nekdo pouzije ?

116895

17.9.2006 22:05

RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 116895

>Drive nebo pozdeji by v pripade globalniho konfliktu nekdo
>neodolal a jadernou zbran pouzil. Treba ne v globalnim meritku
>ale "jen" jako taktickou, ale tabu by bylo prolomeno apokracovni
>A treba by pak prohravajici strana podlehla
>nutkani poslat nas vsechny i s touto planetou do ... a doslo by i na zbrane posledniho soudu.

Každý politik si ale musí uvědomovat kam by vedlo použití třeba jen jedné taktické jaderné zbraně. Proto by ani k tomu nikdo nesáhl. Ani stát tváří v tvář naprosté porážce by zbraně hromadného ničení dle mne nepoužil. Jak by jim to totiž pomohlo? Nijak. Došlo by jen k úplnémo zničení všeho a všech, zatímco při porážce konvenčními zbraněmi má poražený národ ještě šanci na budoucnost(viz vývoj Německa a Japonska po roce 1945).

>A i kdyby k tomu nedoslo. Ono staci i pouziti "klasicke" DU
>munice. Az zase nekdy pujdes do statu byvale Jugoslavie, zajed
>na mista nejtvrdsich boju a vem si se sebou treba takovyhle
>merak:

Ano, použití takovéto munice je vysoce pravděpodobné. V tomto s vámi souhlasím.

>nuklearni zbrane nejsou to jedine, ceho bych se bal. Rusove,Cina
>i USA uz leta delaji i navzdory mezinarodnim konvencim na vyvoji
>chemickych a hlavne biologickych zbrani. Takovy Antrax-C,
>geneticky modifikovana Ebola, Cerne nestovice, horecka Dengue,
>je jen ta povestna spicka ledovce, ktera se dostala naverejnost.
>Co si myslis ze se stane, kdyz to nekdo pouzije ?

S těmito zbraněmi je to stejné jako s těmi jadernými. Nikdo by je nepoužil nebot by to znamenalo sebevraždu. K ddispozici je měli všechny strany už za světových válek a stejně je nikdo nepoužil, ani Němci a Japonci tváří v tvář totální porážce roku 1945 je nepoužili.

116961

17.9.2006 23:23

RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 116961

>Každý politik si ale musí uvědomovat kam by vedlo použití třeba jen jedné taktické jaderné zbraně. Proto by ani k tomu nikdo nesáhl. Ani stát tváří v tvář naprosté porážce by zbraně hromadného ničení dle mne nepoužil. Jak by jim to totiž pomohlo? Nijak. Došlo by jen k úplnémo zničení všeho a všech, zatímco při porážce konvenčními zbraněmi má poražený národ ještě šanci na budoucnost(viz vývoj Německa a Japonska po roce 1945).

Jak by mu to pomohlo? Zorbo, jsi moc mlady na to, abys chapal psychologii zvirete zahnaneho do rohu klece. Psychologii cloveka, ktery si povi "vy jste znicili mou zemi, jdete k certu vsichni". A navic, treba v Rusku mela byt Pandora odpalena pocitacem nekde na dne oceanu v pripade, ze by vypadnul proud kontrolnich kodu po zniceni velitelstvi...


>S těmito zbraněmi je to stejné jako s těmi jadernými. Nikdo by je nepoužil nebot by to znamenalo sebevraždu. K dispozici je měli všechny strany už za světových válek a stejně je nikdo nepoužil, ani Němci a Japonci tváří v tvář totální porážce roku 1945 je nepoužili.

Biologicke zbrane v dnesnim ponimani v tom case neexistovali. Jejich vyzkum a vyroba zacla az v obdobi studene valky na konci padesatych let. Od bomby atomove byl Hitler jen par kroku, v jejim ziskani mu zabranili jen sabotaze a utek klicovych vedcu za ocean (a jejich ucast na projektu Manhattan).

Co se tyce zbrani chemickych, tam je to mozna trochu tragikomicke. Nemecko melo za 2. sv. valky vic chemickych zbrani jak jeho protivnici dohromady a bylo pripraveno je pouzit. Ale Hitler byl za 1.sv. valky zasazen chemickou zbrani (Yperitem) a i kdyz prezil, mel z toho traumu, diky ktere svym generalum pouziti chemickych zbrani prisne zakazal pod hrozbou trestu smrti... Jinak by je zajiste nemci bez zavahani pouzili a obratili by tak vyvoj valky ve svuj prospech. Vzdyt treba britsko/americke jednotky u Normandie nemeli u sebe ani plynove masky...

116969

18.9.2006 19:00

RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 116969

>Jak by mu to pomohlo? Zorbo, jsi moc mlady na to, abys chapal
>psychologii zvirete zahnaneho do rohu klece. Psychologiicloveka,
>ktery si povi "vy jste znicili mou zemi, jdete k certu vsichni".
>A navic, treba v Rusku mela byt Pandora odpalena pocitacem nekde
>na dne oceanu v pripade, ze by vypadnul proud kontrolnich kodu po zniceni velitelstvi...

Jenže i po té nejstrašnější porážce v konvenční válce existuje vždy naděje se všechno někdy v budoucnu spraví a že bude zase dobře. Ovšem pokud kdokoli použije zbraně hromadného ničení(ZHN) tak způsobí totální zánik jak svého tak i jiných národů. Po použití ZHN už není žádná budoucnost pro nikoho. V dějinách se už hodněkrát stalo že některé národy čelili totální porážce, ovšem ani jednou nepoužili na svojí obranu ZHN a to i přesto že jimi disponovali. Třeba takový Hitler byl přesvědčen že s porářkou jeho říše Německo zanikne, i přesto ale nedal rozkaz k použití ZHN.

>Biologicke zbrane v dnesnim ponimani v tom case neexistovali.
>Jejich vyzkum a vyroba zacla az v obdobi studene valky na konci
>padesatych let. Od bomby atomove byl Hitler jen par kroku, v
>jejim ziskani mu zabranili jen sabotaze a utek klicovych vedcu za ocean (a jejich ucast na projektu Manhattan).

Samozřejmě že tehdejší biologické zbraně nebyly na stejné úrovni jako ty dnešní, stejně tak atomová bomba z roku 1945 nebyla na stejné úrovni jako jsou ty dnešní. I přesto by ale tehdejší biologické zbraně měli strašlivé katastrofální účinky.

>Co se tyce zbrani chemickych, tam je to mozna trochu
>tragikomicke. Nemecko melo za 2. sv. valky vic chemickych zbrani
>jak jeho protivnici dohromady a bylo pripraveno je pouzit. Ale
>Hitler byl za 1.sv. valky zasazen chemickou zbrani (Yperitem) a
>kdyz prezil, mel z toho traumu, diky ktere svym generalumpouziti
>chemickych zbrani prisne zakazal pod hrozbou trestu smrti...
>Jinak by je zajiste nemci bez zavahani pouzili a obratili by tak
>vyvoj valky ve svuj prospech.

Rozhodně si nemyslím že by Hitlera k zákazu použití chemických zbraní vedla sentimentalita nebo lidskost, jeho zločiny jsou toho důkazem. Navíc plyn nechal používat ve vyhlazovacích táborech.

Skutečným důvodem proč žádná strana ani v té nejhorší situaci nepoužila zbraně hromadného ničení, at už chemické nebo biologické, je ten že by to znamenalo sebevraždu a totální zničení pro všechny zůčastněné národy. Všechny státy tehdy měli k dispozici víc než dost zbraní hromadného ničení, ale naštěstí nikdo nebyl takový blázen aby je použil a to ani v těch nejvypatějších situacích. Stejné to bylo i v následujících konfliktech a jistě tomu tak bude i v konfliktech budoucích.

117040

17.9.2006 23:11

RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní

Clevinger 84.?.?.?

Reakce na 116895

>A i kdyby k tomu nedoslo. Ono staci i pouziti "klasicke" DU munice. Az zase nekdy pujdes do statu byvale Jugoslavie, zajed si na mista nejtvrdsich boju a vem si se sebou treba takovyhle merak:<

Škodlivost DU munice není v její radioaktivitě ale v tom že uran je těžký kov a vysoce toxický podobně jako olovo nebo rtut. Dobře si vzpomínám když se informace o DU dostali do hlavních médií tak do Kosova se tehdy vypravili i nějací experti z české armády aby vzápěti do televizních kamer s úsměvem oznámili že podobnými měřáky
nic nenaměřili. Z toho ovšem nijak nevyplynulo že DU munice není zdraví škodlivá.

116968

18.9.2006 2:28

RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 116968

>Škodlivost DU munice není v její radioaktivitě ale v tom že
>uran je těžký kov a vysoce toxický podobně jako olovo nebo
>rtut.
Myslím, že toxicita U je větší, než Hg, nebo Pb, spíše tak jako As (Arsenic).


> Dobře si vzpomínám když se informace o DU dostali do
>hlavních médií tak do Kosova se tehdy vypravili i nějací
>experti z české armády aby vzápěti do televizních kamer s
>úsměvem oznámili že podobnými měřáky

>nic nenaměřili. Z toho ovšem nijak nevyplynulo že DU munice
>není zdraví škodlivá.

To nejspíš lhali, když tvrdili, že nic nenaměřili. Máte částečně pravdu, že hlavní nebezpečí DU není radioaktivita, ale chemická toxicita, nicméně zanedbatelné nebezpečí to zdaleka není. Pokud se dostane uran a jeho sloučeniny do těla, to jest do bezprostřední blízkosti tkání, nebo přímo do tkáně, existuje akutní riziko působení jeho alfa záření a tím možné následky.
DU munici by bylo možno nahradit wolframem (Tungsten), ale cena W je několikanásobně vyšší. W je však mnohonásobně méně toxický a má nulovou radioaktivitu. Hmotnost uranu vs. wolfram je nepatrná, liší se hlavně bodem tání. 1 132 °C Uran, 3 422 °C, wolfram a tím jeho daleko nákladnějšímu zpracování. Wolfram je podstatně méně toxický, není tolik reaktivní, oxiduje za mnohem vyšších teplot, než uran. Ostatně, radioaktivitu má nulovou a je běžně používán při svařování metodou TIG, kde je prokazatelně neškodný. Je přísadou ve spoustě legovaných ocelí a tzv. tvrdokovů, tj. různých stellitů ap.
Jinak více se lze dovědět zde:
http://www.unep.org/Documents.Multilingual/Default.asp?ArticleID=3952&DocumentID=309
http://postconflict.unep.ch/publications/Iraq_DS.pdf
http://postconflict.unep.ch/publications/DUflyer.pdf
http://cs.wikipedia.org/wiki/Uran_%28prvek%29
http://cs.wikipedia.org/wiki/Wolfram
http://vzajic.tripod.com/1stchapter.html#top

116980

Příspěvků: 45

13.09. 05:28 Dobrák  Mrtví žalují
14.09. 20:36 kagjupa  RE: Mrtví žalují
13.09. 08:29 SandWalker  Nechme hovorit profesionaly....
13.09. 17:06 Lev.  RE: Nechme hovorit profesionaly....hmm, skutecne ?
13.09. 20:35 trodas  RE: Nechme hovorit profesionaly....hmm, skutecne ?
14.09. 01:31  RE: Nechme hovorit profesionaly....
14.09. 08:12 kema  RE: Nechme hovorit profesionaly....
17.09. 00:49  RE: Nechme hovorit profesionaly....
13.09. 11:53  Pan Roberts je mudrc....
13.09. 12:25 trodas  RE: Pan Roberts je mudrc....
13.09. 16:51 Lidumil  RE: pozor na fašismus
13.09. 20:06 Baldwin  RE: pozor na fašismus
13.09. 20:42 trodas  RE: pozor na fašismus
14.09. 01:14 Karel4u  RE: pozor na fašismus
14.09. 01:50 Rene Bartosek  RE: pozor na fašismus
14.09. 06:13 Karel4u  RE: pozor na fašismus
14.09. 15:09 Rene Bartosek  RE: pozor na fašismus
15.09. 00:05 rexer  RE: pozor na fašismus
13.09. 20:38 MedaBeda  RE: pozor na fašismus
14.09. 10:50 Lidumil  RE: pozor na fašismus
16.09. 11:16 Zorba  RE: pozor na fašismus
14.09. 01:26  RE: pozor na fašismus
14.09. 14:36 Lidumil  RE: pozor na fašismus
16.09. 11:18 Zorba  RE: pozor na fašismus
16.09. 11:13 Zorba  RE: pozor na fašismus
16.09. 13:09 trodas  RE: pozor na fašismus
16.09. 16:00 Zorba  RE: pozor na fašismus
16.09. 18:44  RE: pozor na fašismus
17.09. 00:03 Zorba  RE: pozor na fašismus
17.09. 01:45 aleksa  RE: pozor na fašismus
17.09. 21:56 Zorba  RE: pozor na fašismus
13.09. 23:25  off-topic
14.09. 01:45  RE: off-topic
15.09. 03:12 Antiseptik  Jen tak pro zasmání
16.09. 11:10 Zorba  Iráčané nedokáží porazit USA samotní
16.09. 13:11 trodas  RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní
16.09. 15:50 Zorba  RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní
16.09. 17:06 Dobrák  RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní
17.09. 00:10 Zorba  RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní
17.09. 09:59 Kevin  RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní
17.09. 22:05 Zorba  RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní
17.09. 23:23 Kevin  RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní
18.09. 19:00 Zorba  RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní
17.09. 23:11 Clevinger  RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní
18.09. 02:28 Zvědavej.  RE: Iráčané nedokáží porazit USA samotní

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 1

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 1

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,93 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,21 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 642,06 Kč
1 unce stříbra
508,58 Kč
Bitcoin
374 951,67 Kč

Poslední aktualizace: 27.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 370