Diskuze k článku

Nový Zvědavec je konečně zde

Příspěvků 71

6.9.2006 7:26

Uf!

Tom 24.?.?.?

http://i2.tinypic.com/2vvq5cj.gif

116067

6.9.2006 7:49

RE: Uf!

D.A. 81.?.?.?

Reakce na 116067

Pekne, ma to svih a styl. Docela me prekvapuje jemna grafika v ikonkach, necekal bych, ze na webu bude vypadat dobre. A vypada. Pekne kontrastuje s obsahem vetsiny clanku [mrknutí jedním okem]

Sice si nekteri konzervativni uzivatele asi budou chvili zvykat, ale muzou si opravit bookmark.

116069

6.9.2006 7:52

Jde to..

TT 194.?.?.?

Jen bych zaměnil arial za tahomu a vlevo v menu navíc rozhodně zrušte ta podtržítka!

116070

6.9.2006 9:19

RE: Jde to..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 116070

Souhlasim 100% s tímto příspěvkem, dát Tahomu a zrušit podtržítka.
Možná ještě přidat obrázek "celý text" (modrý) jako byl původně místo dnešního prostého textu

116081

6.9.2006 7:53

Já si na tu šedou asi nezvyknu

Jarmila 85.?.?.?

nemohu se v ní dobře soustředit na čtení příspěvků- a tak budu radši dál chodit na původního Zvědavce. Ještě schválně zkusím, jak se v té šedi vyjímají obrázky:
http://inter-art.cz/admin/scripts/showimage.php?src=%2Fuploads%2Fsimeor%2Fsaudek_na_zluto.jpg

116071

6.9.2006 8:34

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 116071

... ale zvyknete [mrknutí jedním okem]

http://i8.tinypic.com/2euh1ft.jpg

116076

6.9.2006 11:10

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116076

No TAHLE seda se prodava MOC dobre [velký smích] [chechtot]

Ale jinak jo, je to lepsi na oci a holt si zvykneme, no [smích] Zelena mela take neco do sebe, ale takhle setrime sve monitory a prirodu vic - seda nespotrebuje tolik co bila na CRT monitoru, u LCD je to fuk... [zahanbení]

116096

6.9.2006 15:38

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 116076

Tenhle obrázek ladí se Zvědavcem víc, Tome [mrknutí jedním okem]
http://im.super.cz/disc/16/09/032-2-orig.jpg

116120

6.9.2006 19:49

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 116120

A jak! [cool]

116133

6.9.2006 23:10

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 116120

No vidite Jarmilo, uz jste tady jako doma. Ja Vam to hned rikal, ze se ta MODRA hodi k sede a vy porad neco o loznicich [oči v sloup]

Trochu to tam tedy rusi ten pan, ale jinak mate pravdu, ze to sem pekne ladi. [chechtot]

Tak dobrou noc - ci dobre rano.

P.S. ....jasne, ze kecam - Brad je super a chlap jak ma byt.
P.P.S. ..ale presto ta Tomova seda eminence ...hmmmm !!!
Jo jen by snad mohla byt vice zahalena, tedy alespon oblicej - co rikate draha pritelkyne
[mrknutí jedním okem]

116144

7.9.2006 7:53

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 116144

SandWalkerku, můj broučku, nikde jsem na internetu nemohla pro Vás najít krásnou odhalenou muslimku se zahaleným obličejem, a tak Vám alespoň zasílám roztomilého zahaleného pejska. [oči v sloup]
http://im.super.cz/disc/14/82/515-3-orig.jpg

116170

7.9.2006 8:33

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 116170

To je radosti, cist hned po procitnuti Vas prispevek. Jen se me radeji hned neptejte francouzsky "kdyy proosiitatee" (dnes jsem trochu pospal) - to vite nocni zivot stredovychodu (tim myslim regulerni praci ne ty zahalene zeny samozrejme)

Tak doufam, ze nas Vladimir nepokara ze jsme trochu OT, ale pri teto slavnostni prilezitosti - noveho Zvedavce nam to testovani barev snad promine [mrknutí jedním okem]

Dekuji za pejska - copak, nachladil se ?

Tak draha pritelkyne Vas verny SandWalker Vam preje dnes stejne tak jako vsem zvedavcum, editorum, programatorum noveho designu, panu Kralovi, panu Jarosovi a i tem rekneme mene zvedavym - krasny den.

Specialne pak Vam draha a vsem zenam zde prisedicim, co nejmene zivotnich situci kdy jeden (jedna) najednou nevi kudy kam.
[cool]
http://ziza.ru/other/092006/01/pics/pics017.jpg

116171

7.9.2006 8:42

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 116171

[smích] Ježíš no tak jó. Na oslavu Zvědavcova nového kabátku otevíráme Galerii. Jestli ještě vyhlásím soutěž o nejoriginálnější obrazový příspěvek, tak mě Stwora přizabije. Editorka

116177

7.9.2006 8:54

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 116177

...... [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

tak honem, on jeste spi [mrknutí jedním okem]

116179

7.9.2006 9:44

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 116171

No tak vidíte SandWalkere, nepokáral nás Vladimír, ale paní Mindy- tak Vám pošlu obrázek zas až někdy jindy. [smích] Pejsek se nenachladil, jen přestoupil na muslimskou víru- to je totiž fenka našeho souseda Zdenka. Dneska taky nevím kudy kam, strašně totiž pospíchám, a tak zatím končím a s Vámi se loučím.
http://i.im.cz/user/getIcon/x1F57145B1C6E074B15400D43414D0F

116181

7.9.2006 8:33

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 116170

[cool] Jarmilo, člověkyně naše obrázková, nedávejte sem, prosííím, tolik fotek. Jsou sice roztomilé-é, ale děsně dlouho se načítají a způsobují tak děsné průtahy ve vyhledávání příspěvků v té které zaobrázkované diskuzi k článku. DĚKUJI. Editorka

116172

7.9.2006 9:49

RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 116172

Omlouvám se, ale to mě inspiruje ta šeď, abych to tu trochu rozsvítila barvama a rozveselila. To je gejzír a záchvat tvořivosti pod vlivem toho nového designu Zvědavce. [smích]

116182

6.9.2006 8:16

v první chvíli

Dáša 83.?.?.?

jsem si myslela, že jsem si spletla adresu. Tak tohle se vám opravdu povedlo. Snad jen to barevné rozlišení bílá a šedá, hůře se v tom orientuju. Jsem už trochu slepoň takže mi to mírně splývá.
Ale jinak - má to šmrnc [smích]

116072

6.9.2006 9:08

pekne

zelovocinar zelovoc (zavináč) gmail (tečka) com 87.?.?.?

velmi pekne, ale trebalo by to tu este dorobit, napr, ten panel pod diskusiou, kde sa vypisuju vsetky prispevky, je taky nedorobeny, chybaju mi tam ramceky, aj to kde teraz pisem tento prispevok mi pripada take iste, toto by trebalo dorobit(viem ze predtym to bolo take iste ale teraz to viac bije do oci. este sa opytam, funguje vam registracia? lebo mne nejde nacitat ten potvrdzovaci link.aj ked mozno je chyba len u mna. ale inak chvalim, to su take mensie kozmeticke chybicky.je to omnoho lepsie nez predtym, po 5 navstevach si ludia zvyknu a uz sa im to stare bude zdat naozaj stare.

116079

6.9.2006 9:25

Dobre

Xerxon 192.?.?.?

Musim uznat, ze tohle je jedna z mala predelavek webovych stranek na "ceskem" internetu, ktera se povedla a je vyrazne lepsi nez predchazejici verze.

116082

6.9.2006 9:56

Jen nazor

Lev. 72.?.?.?

Negace: Ponure, tezke, smutne, depresivni, ale to je jen do barevnosti. "Z diskuze" - tmavoseda s sedou ( jmena/nicky prispivatelu ), zadny kontrast. Splyva to. Nevim co znamena a nebo, co by mel predstavovat obrazek mezi okem a Zvedavcem. To je jako po atomovem vybuchu ?

Klady: Jinak velmi vkusny design, modniho tvaru 3D, jako design OS Windows XP. Opticky jevici se, prostorove daleko vetsi, nez predesla uprava Zvedavce.

Me osobni doporuceni: Vice pouzivat pastelovych, jemnejsich barev i odstinu. Nevkusny ( jen pro me, pro muj vkus [smích] ), vrchni obrazek, ktery mi pripada, jako po vybuchu nuki bomby a nebo, afticke safari.

Nekde zde, se predstavil pan Tom 24, s velmi peknym design, ktery bych i ja doporucil, na titulni stranu Zvedavce [velký smích]

116084

6.9.2006 9:58

Móóóc pěkný

muf 212.?.?.?

Vladimíre, povedlo se Vám to.
Barevná kombinace uklidňuje, což je s ohledem na probíraná témata více jak nutné [velký smích]

116086

6.9.2006 10:09

Fajn

SandWalker 80.?.?.?

Myslim si osobne, ze seda jako podklad pro cteni je mnohem setrnejsi pro oci pri delsim cteni, "nesviti" tak moc jako bila. Libi se mi kombinace odstinu sede a modre.

BTW: Jarmilo - je to fajn uvidite, ze si tady odpocinete od barev na ktere jste mozna jen prilis zvykla. Pres pekny obraz jsem se dosta kousek dal do galerii - diky, prijemne rano - tedy misty.

Zatim jen dva dotazy - nevim, moznam je to u me najakym nedokonalym nastavenim a nebo je neco jinak tady:

1 - kdyz kliknu na rychle precteni noveho diskutujiciho vlevo v rubrice "Z diskuze" - hodilo me to drive primo na lajnu k prispevku - ted me to posune jen na zacatek prislusneho clanku.

2 - jen kosmeticka nepodstatna pripominka - v pravo nahore kolonka prislusna k prihlasovani - pri delsich jmenech to asi rozhodi grafiku a zuzi cekove stranku - jmeno se vypisuje az za hranice stranky.

Tak poctivy kus prace Vladimire - diky.
[smích]

116091

6.9.2006 11:27

RE: Fajn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 116091

No já nevím SandWalkere, faktem je, že ložnice se dělávají v bleděmodrém provedení, protože bleděmodrá barva uklidňuje a uspává oči. Podobný účinek má i šedá barva, která navíc evokuje spolu s černou barvou smutek a depresi. Já navíc nosím brýle, takže ten svítící, bílý kontrast potřebuji, abych lépe viděla, jinak mi to písmo s podkladem příliš splývá, takže mi to unavuje zrak. Tím pádem na to zírám delší dobu a nejsem schopná pohotově vnímat text.

Ale je možné že si zvyknu, jak říká Tom. Přiznám se, že jsem děsně konzervativní, takže jakoukoliv změnu vždycky nelibě nesu, protože nerada opouštím známé věci. Faktem je, že na změnu na Psu jsem si nezvykla dodnes, a proto tam již ani nepřispívám.

116100

6.9.2006 12:29

RE: Fajn

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 116091

No já nevím SandWalkere, faktem je, že ložnice se dělávají v bleděmodrém provedení, protože bleděmodrá barva uklidňuje a uspává oči. Podobný účinek má i šedá barva, která navíc evokuje spolu s černou barvou smutek a depresi. Já navíc nosím brýle, takže ten svítící, bílý kontrast potřebuji, abych lépe viděla, jinak mi to písmo s podkladem příliš splývá, takže mi to unavuje zrak. Tím pádem na to zírám delší dobu a nejsem schopná pohově vnímat text.

Ale je možné, že si zvyknu, jak říká Tom. Přiznám se, že jsem děsně konzervativní, takže jakoukoliv změnu vždycky nelibě nesu, protože nerada opouštím známé věci. Faktem je, že na změnu na Psu jsem si nezvykla dodnes, a proto tam již ani nepřispívám.

116108

6.9.2006 12:46

RE: Fajn

stein55 84.?.?.?

Reakce na 116108

@jarmila

>bílý kontrast potřebuji, abych lépe viděla, jinak mi to písmo s podkladem příliš splývá, takže mi to unavuje zrak. Tím pádem na to zírám delší dobu a nejsem schopná pohově vnímat text.

ak prejdete na napr. firefox_browser -> http://www.mozilla.com/firefox/ - http://firefox.czilla.cz/ mate nasledovne moznosti:

1 - v navigacii pod "view/pohlad/ansicht" zvolite v "website_style" na "no style/kein stil" - a hotovo ! kontrast ako blazon

2 - stlacenim kombinacie "ctrl a +/-" mozete zvacsit a/alebo zmensit rozohranie stranky.

stein55

116110

6.9.2006 15:25

RE: Fajn

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 116110

Díky pane steine za radu. Já jsem tam nahlédla a samozřejmě že mohu konstatovat, že je to pro mě všechno španělská vesnice. Ale až někdy příjde na návštěvu dcera, tak ji požádám, aby mi to nějak upravila.
Ještě jednou díky.

A se mi zničehožnic zdá, že už si na to zvykám. [smích] Když to všichni tak chválí, tak je to asi fakt lepší.

116119

6.9.2006 10:10

spis detail

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

ad layout)Nebylo by na skodu ten layout trochu pevneji nadefinovat. Je docela humus kdyz se pri nacitani objevi rozhazena nudle, ktera se roztahne jakmile se nactou obrazky.
ad barvy)Konecne neco co setri monitor a oci, te bile bylo opravdu az moc, nicmene te sede taky neni zrovna malo a nektere barvy pisma jsou diky barve podkladu spatne citelne. Neprectene od prectenych prispevku bych taky jeste trochu zvyraznil a ty hrube naruzovele prechody v hlevicce prispevku se mi taky moc nelibi.

-logo radsi no comment, ale celkove to je fajn.

116092

6.9.2006 11:10

myslím že je to skvělá změna

cybervlk cybervlk (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

hlavně hodně informací , jsem Číslo pět žije! [smích] [mrknutí jedním okem]

116097

6.9.2006 11:52

test linku jako prvniho radku na zkracovani...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116097

http://www.infowars.com/articles/sept11/cnn_poll2.htm

http://ax2.old-cans.com/bendib/EuroParliament.jpg

Jeste ze Zvedavec rozpadne? [velký smích] [zahanbení] [velký smích]

116104

6.9.2006 11:18

mne sa to celkom paci...

dharma 84.?.?.?

seda je dobra, neunavuje oci, co sa hodi hlavne, ak citam viac clankov...
na zmenu stylu som doplatil iba jednou vecou...
chcel som vcera do blogu pridat clanok...
napisal som ho a ked som ho chcel odoslat, po stlaceni "Ulozit" sa mi dlho nic nedialo a po niekolkych minutach mi vyhodilo:
"Chyba! server neodpovida. skuste pozdeji"
tak som asi trafil zrovna cas ked bol server down
[smích]

116098

6.9.2006 11:20

Stary Zvedavec byl podstatne lepsi

Leon Kreutzfeld 62.?.?.?

Tohle vypada dost ponure a chybi mi tam ten rozsklebeny clovek ohybajici se nad klavesnici.

116099

6.9.2006 11:40

No p. vydavateli....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

super! Ta seda pekne vyjadruje dobu a jeji nalehavost.
z.a.p

116102

6.9.2006 11:55

Líbí se mi!

Zvědavej. 4.?.?.?

To šedé pozadí jsem uvítal nejvíc. Srovnal jsem to několikrát se starým designem a nyní nemám problém s prolínáním okénka textu článků s textem v okraji levého sloupku, což působilo rušivě. Díky.

116105

6.9.2006 11:55

Chyby objevene za 5 min :-D

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Tak prvni vec je, ze Zvedavec uz prestal umet presouvat cloveka na jeho prispevek v diskuzi.

Druha vec je, ze linky na obrazky a clanky by se (alespon nektere?) mohly zase otevirat v novem okne a ne v okne Zvedavce, aby se usetrilo dalsi znovunacteni Zvedavce kdyz se clovek vraci... Na zvazeni.

A treti vec je, ze driv se dalo kliknout kamkoliv na to horni logo, aby se clovek dostal na titulni stranku a dnes reaguje uz jen to male napisove logo "img/zvedavec-logo.jpg" a symbol oka v leve strane je jen jako podklad a tudiz "neklikavy" ... [zahanbení]
Mozna by to pro pohodi ctenaru chtelo zvazit...


Jinak good job! [velký smích] [mrknutí jedním okem]


PS. Zvedavec se sice uz nerozpada kdyz je prvni radek prispevku link (nedelitelny dlouhy text), nicmene stale je z toho prispevku citovano IMHO prilis mnoho...

http://www.slibe.com/fullimage/fb624b17-zvedave___ita_e_.gif

116106

6.9.2006 22:34

RE: Chyby objevene za 5 min :-D

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 116106

>Tak prvni vec je, ze Zvedavec uz prestal umet presouvat cloveka
>na jeho prispevek v diskuzi.

Není pravdou. Umí to pořád. Čekáte jen na to, až se načtou obrázky, na které tam diskutující odkázali. Hrozně to zpomaluje načítání. A je to něco, s čím nemohu nic dělat, leda tu možnost obrázků úplně zrušit. To, co považujete za nefunkčnost, je pomalost serveru, který obsahuje odkazovaný obrázek, nikoliv Zvědavec. A když jsme u těch obrázků, specielně vy jste narušitel. [naštvaný] Chtěl jsem vás požádat, abyste přestal vkládat obrázky v tak hojném počtu do každé diskuze.

>Druha vec je, ze linky na obrazky a clanky by se (alespon
>nektere?) mohly zase otevirat v novem okne ...

Ne, tohle už nikdy nebude. Odporuje to totiž nejen pravidlům webu, ale i syntaxi xhtml strict. Celý Zvědavec teď je v xhtml strict a definice jazyka pro tenhle DOCTYPE vůbec nezná možnost "otevřít v novém okně". Lze to udělat jedině přes javascript. Otevírání odkazů v nových oknech definitivně odzvonilo.

>A treti vec je, ze driv se dalo kliknout kamkoliv na to horni
>logo, aby se clovek dostal na titulni stranku a dnes reaguje uz
>jen to male napisove logo "img/zvedavec-logo.jpg" a symbol oka v
>leve strane je jen jako podklad a tudiz "neklikavy" ... [zahanbení]

Pravda. S tím se budete muset smířit.

116142

7.9.2006 0:55

RE: Chyby objevene za 5 min :-D

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 116142

>Není pravdou. Umí to pořád. Čekáte jen na to, až se načtou obrázky, na které tam diskutující odkázali. Hrozně to zpomaluje načítání. A je to něco, s čím nemohu nic dělat, leda tu možnost obrázků úplně zrušit.

To by bola skoda, pane editore. Ale ted mne napada, nejsem si jist jak to mate implementovano ve vasem kodu, ale zda se mi ze by mela existovat moznost nejdriv zobrazit stranku s ramecky namisto obrazku a pak po korektnim nacitani postupne natahovat obrazky. Kdysi kdyz jeste vsicni jeli na dial-up jsem to tak mel udelano, ale ted to za boha nemohu najit jak to tehdy bylo udelano.

116150

7.9.2006 19:04

RE: Chyby objevene za 5 min :-D

pk202.2 194.?.?.?

Reakce na 116142

>>Tak prvni vec je, ze Zvedavec uz prestal umet presouvat cloveka
>

>>na jeho prispevek v diskuzi.
>
>Není pravdou. Umí to pořád. Čekáte jen na to, až se
>načtou obrázky, ...

Bohužel , je to pravda (FIREFOX 1.5.0.6)

116214

9.9.2006 22:28

RE: Chyby objevene za 5 min :-D

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116142

> Tak prvni vec je, ze Zvedavec uz prestal umet presouvat cloveka na jeho prispevek v diskuzi.

> Není pravdou. Umí to pořád. Čekáte jen na to, až se načtou obrázky, na které tam diskutující odkázali. Hrozně to zpomaluje načítání.

Tak ani u diskuze, ve ktere jeste ZADNY obrazek neni to v IE 6 nefunguje. Co se nacteni tyce, tak na ostatni servery radi pockame, jenze temi opakovanymi hity (ne v novem okne) se Zvedavec znacne zpomalil - tam hledejte problem. Jinak v IE 6 to proste neposunuje a neposunuje. V Mozzile Zvedavec posunuje korektne (v1.0 preview) a NECEKA to ani na nacteni obrazku - Zvedavec se zobrazi a posune, PAK se nacita obrazek, takze se nevymlouvejte prosim na obrazky [velký smích] Nemuzou za to!
(mozna mate v Mozzile nastaveno moc malo konexi? 32 ci 64 a 1/2 z toho na kazdy server je rozumne nastaveni, napiste about:config a jste v advanced nastaveni, tak tam...)

> Druha vec je, ze linky na obrazky a clanky by se (alespon nektere?) mohly zase otevirat v novem okne ...

> Ne, tohle už nikdy nebude. Odporuje to totiž nejen pravidlům webu, ale i syntaxi xhtml strict. (...)

Ehm, nechtejte mi namluvit, ze v xhtml pri stiktnim dodrzovani je parametr target="_blank" zakazany, ci co. (5min hledani na webu) Shit! Vono to fuckt je v strict... jezis, to je ale... No nic, tady mate tip, jak to snadno a elegantne vyresit:
http://lists.evolt.org/archive/Week-of-Mon-20020701/117186.html
Dovod proc - extremni zatez neustalymi hity na obnoveni stranky (urcite to v statistikach vidite, srovnejte s situaci pred mesicem!) by mela byt vic nez padnym duvodem k vyreseni...

> symbol oka leve strane je jen jako podklad a tudiz "neklikavy"...

> Pravda. S tím se budete muset smířit.

Zivot je zly. Mozna ze byste tam presto mohl hodit pruhledny gif a ten dat jako link na titulku Zvedavce? Takovy gifik je maly, problemy nedela a je to tak "handy" tam proste kliknout a byt na titulce... [zahanbení]

116291

12.9.2006 1:40

RE: Chyby objevene za 5 min :-D

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 116291

>Tak ani u diskuze, ve ktere jeste ZADNY obrazek neni to v IE 6
>nefunguje.

Zkoušel jsem. Je to pravda. Neumím to vysvětlit. Odkaz je správně formátován. Opera ani FF problém nemají. [zmaten]

>Co se nacteni tyce, tak na ostatni servery radi
>pockame,

Kdo MY? Proč mluvíte za ostatní? Třeba rádi nepočkáme. Já tedy určitě ne.

>jenze temi opakovanymi hity (ne v novem okne) se
>Zvedavec znacne zpomalil

Jaké opakované hity? O čem to mluvíte?

>(mozna mate v Mozzile nastaveno moc malo konexi? 32 ci 64 a 1/2 ...

Přece vážně nechcete říct, že si máme kdesi nastavit jakýsi počet konexí jen abychom mohli vychutnávat poměrně nic neříkající obrázky, které tady pokaždé postujete?

>tady mate tip, jak to snadno a elegantne vyresit...

Nechci. Vím, že se to dá obejít. Ale trend je žádná nová okna. A toho se budu držet.

116422

13.9.2006 22:00

RE: Chyby objevene za 5 min :-D

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116422

> Zvedavcuv novy kabatek v IE nescroluje na prispevek.

> Zkoušel jsem. Je to pravda. Neumím to vysvětlit. Odkaz je správně formátován. Opera ani FF problém nemají.

Exploder ma evidentne nejaky problem a bylo by to mozna dobre vyresit, preci jen je to majoritni browser, i kdyz co si budeme povidat o M$ a standardech, ze...
Jinak kdyz kliknu na to cislo prispevku, tak i v IE 5 a 6 ten prispevek poskoci spravne nahoru na stranku. Problem je, ze to scrollovani se neopakuje kdyz sleduji link na prispevek, jako treba tento:
http://www.zvedavec.org/nazory_1736.htm#ptr115920

> Co se nacteni tyce, tak na ostatni servery radi pockame...

> Kdo MY? Proč mluvíte za ostatní? Třeba rádi nepočkáme. Já tedy určitě ne.

Nevytrhavat z kontextu, prosim! Smysl byl, ze radi pockame, protoze nas NAZDRZUJI od cteni/posunovani. Jinak uznavam, ze to mnozne cislo nebylo mozna voleno nejlepe, nicmene protoze jste jediny kdo ma problem s poctem konexi, tak jsem ho pouzil [velký smích]
Problem s poctem konexi se muze projevovat presne tak, jak pisete - ze cekate na nahrati obrazku se scrolovanim. Jak jsem prisel na to, ze mate problem s poctem konexi? Vzpomenul jsem si na clanek od vas, jehoz smysl si bylo postezovat jak se to P2P stahovani vam vlece. A jak jsme na screenshotech zjistili, ze zatimco ja tam mam stovky tisic useru a proto mi to jede faaaaast, tak vy jednotky useru, cize vam to logicky jede sloooow [mrknutí jedním okem]
Tady je pravdepodobne, ze problem je stejny. V novem designu je o mnoho vic obrazku (a konkretne na wink.gif cekalo tedka jedno nacteni stranky s mimy obrazky nejdele!) a tak se muze male mnozstvi konexi projevit razantne.
PS. uvedeny priklad ze nejpomalejsi pro me ze Zvedavec a ne hosting byt vetsich obrazku muze byt take proto, ze treba na old-cans.com mam ping 4 - 5x lepsi nez na Zvedavce.org, nebot server je fyzicky na Slovensku. U vas zase muzete nabyt dojmu, ze server je slow, protoze jdete pres cely ocean [mrknutí jedním okem] To jen tak, na zamysleni, ze co se jednomu muze jevit jako zdrzovani to druhemu muze jet mnohem rychleji nez cely zvedavec dik lokaci.

> jenze temi opakovanymi hity (ne v novem okne) se Zvedavec znacne zpomalil

> Jaké opakované hity? O čem to mluvíte?

O tom, ze neoteviranim clanku/obrazku v novych oknech je Zvedavec vice zatezovan a nucen k generovani stranek mnohem casteji - podle meho skromneho odhadu. Proc jsem vam napsal. Souvisi to s tim, ze clovek precte clanek a normalne by zavrel okno a mel zase Zvedavce, aniz by Zvedavec musel hnout prstem. Jenze takhle se musi znovu vykreslit - cize hit.
Napsal jsem to strucne a doufal jsem v pochopeni problemu, no. Ted uz je to jasne?
Doufas vzdy marne. -Murphy

> (mozna mate v Mozzile nastaveno moc malo konexi? 32 ci 64 a 1/2 ...

> Přece vážně nechcete říct, že si máme kdesi nastavit jakýsi počet konexí jen abychom mohli vychutnávat poměrně nic neříkající obrázky, které tady pokaždé postujete?

Ano, chti to rici a dokonce to i rikam [smích] A ne, ze si MY mame, ale ze si VY mate nastavit vyssi pocet konexi aby bylo vase surfovani:

116597

13.9.2006 22:01

RE: Chyby objevene za 5 min :-D

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116422

1) rychlejsi
2) necekal jste na me mic nerikajici obrazky
3) nepostuji ji pokazde [mrknutí jedním okem]
A nechvam zcela na vas, jestli se podle toho zaridite ci ne. Mozna (viz P2P diskuze) mate pocet konexi nekde v linuxu natvrdo omezeny a to pomerne dost? Pro total pocet konexi pouziva kazdy sbehly surfovac cislo fffffe coz je kratky zapis v HEX cisla 16 777 214 [chechtot] A najdete to v kazdem lepsim navodu jak na optimalizaci windows a kazdy IT technik to ma v *.reg souboru na ktery 2x po reinstalu win klikne, aby to tam mel:

[HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesTcpipParameters]
"TcpNumConnections"=dword:00fffffe

Take jeste neni od veci toto:

[HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionInternet Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000032
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000032

Ale nebojte, vim, ze mate linux, jen si najdete tyhle nastaveni pro vas system [mrknutí jedním okem] A proc se tweakuji? Protoze jsou nastavena tak, defaultne, aby se s nimi dalo surfovat na 33.6 modemu. Pro 6MB linku jako mate vy je to ovsem jeji TOTALNI a ABSOLUTNI nevyuziti...

> >tady mate tip, jak to snadno a elegantne vyresit...

> Nechci. Vím, že se to dá obejít. Ale trend je žádná nová okna. A toho se budu držet.

Ano, to je dobry trend. Ja jen, ze to vic zatezuje Zvedavce, no... Tak abyste to vedel. A muze to byt i mene pohodlne pro lidi, takze... No ja si vzdycky zmacknu shift pri kliknuti, abych nove okno mel a Zvedavce nezatezoval, ale... Ne kazdy to zna a pouziva...

116598

6.9.2006 12:13

Par subjektivnich komentaru

zalozak 202.?.?.?

Pane Stwora, je to hezke a opravdu je za tim videt kus prace. Snad jen par subjektivnich komentaru.

http://home.iprimus.com.au/petrs65/tmp/zvscr.jpg

A - Prilis tmave, zkousel jsem jak v IE tak ve Foxu na nekolika PC. Ted "odkazovy" text nemusi byt podtrzeny

B - podklad je prilis tmavy, maly kontrast s textem, spise by byla vhodna "temer" bila s tim sedym stinovanim

C - Prosim jiny font, nehodi se do celkoveho designu

D - necitelne, prilis tmave

116107

6.9.2006 17:49

RE: Par subjektivnich komentaru

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 116107

Poradím se o tom s panem Žďárkem. Děkuji.

116124

7.9.2006 19:02

RE: Par subjektivnich komentaru

pk202.2 194.?.?.?

Reakce na 116107

Ano , taky se mi to celé zdá tmavé a namáhá to oči.

116213

10.9.2006 21:26

RE: Par subjektivnich komentaru

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 116213

Tak si zkuste v nějakém grafickém editoru důkladně (rozuměj - velmi detailně) obstřihnout nějakého hodně vlasatého týpka, abyste ho moh' dát na jiné pozadí, a pak si vlezte na kontrastní stránky, které chcete číst, a mluvte mi pak něco o tom, jak vás bolí oči... [oči v sloup]

116311

9.9.2006 3:15

RE: Par subjektivnich komentaru

radovan louda 213.?.?.?

Reakce na 116107

ano pozadie urcite svetlejsie
zbezne maly detail: link aj z textu pod ikonkou na komentare

116269

6.9.2006 12:32

Tam kde zmi....

J. H. 62.?.?.?

kde zmizeli sobi
Čech se přizpůsobí.
Hlavně, že nehodláte měnit obsah, zvlášť co nejvolnější diskusi.
J. H.

116109

6.9.2006 14:51

RE: Chvála.....

PRAVDOTERORISTA 213.?.?.?

Reakce na 116109

Připojuji svou pochvalu + díky....
Konečně mohu link na Zvědavce posílat mým známým (nepřátelům) iluminátům bez zardění [cool]

Jsem pro 3D design - ten totiž neumí každý [smích] http://www.paseq.webz.cz

116114

6.9.2006 14:39

Gratuluju, Vláďo..!

jirka mašek, OSUD.cz 83.?.?.?

Ahoj kolego,
jako jeden z mála zde z vlastní zkušenosti opravdu vím, kolik práce, potu i peněz stojí za vydáváním nezávislého webového deníku ve One Man Show. Vím i to, kolik to obnáší např. nenávistných e-mailů a nadávek ze strany anonymní veřejnosti...

Gratuluji k novému designu!

Posílám malý finanční příspěvek na činnost Zvědavce.

Vše dobré,

jirka mašek, OSUD.cz

116113

6.9.2006 14:56

Mooc pekne!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ja jsem sice stara konzerva jak tvrdily nektere slecny, ale povedlo se!!! Navic se mi libi moznost pouzivat stary kabat Zvedavce. Ja vsak urcite zustanu u nove verze!!! [cool] [cool] [smích] [smích]

116115

6.9.2006 14:58

Novy kabatek

Aja 24.?.?.?

Libi. [smích] [smích] [smích]
Diky.

116116

6.9.2006 15:17

Prima

Antiseptik 69.?.?.?

Je to příjemná změna.

116118

6.9.2006 17:47

Má někdo problém s datem?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Napsal mi jeden člověk, že datum v tom modrém proužku nahoře ukazuje rok 3906. [zmaten] Má někdo podobný problém?

A když jsme u data, píše se za název dne čárka nebo ne?

116123

6.9.2006 17:56

RE: Má někdo problém s datem?

nitram.r 213.?.?.?

Reakce na 116123

Rovněž tam mám rok 3906.

116125

6.9.2006 20:37

RE: Má někdo problém s datem?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 116125

I ja jsem se ocitla v roce 3 906.

116135

6.9.2006 23:32

RE: Má někdo problém s datem?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 116135

>I ja jsem se ocitla v roce 3 906.

[překvapení] I vy, paní Ajo? Úúúúúžasnéééééé!!!
Jaké to je v roce 3906? Jaký browser používáte, abych se tam dostal také? Bylo vždycky mým snem - cestovat časem.

Opera, Mozilla, Firefox a i ten oslí "íééééé Exproser" zobrazují ten nudný rok 2006 [pláč]

Vladimíre, čárka za středou je v pořádku. Mezi dnem a měsícem by měla být mezera: "středa, 6. září"

116148

7.9.2006 2:24

RE: Má někdo problém s datem?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 116148

Jo, jo, Tome, i ja. Ale uz jsem zpet v soucasne realite.
No jo, no byl to IE...ale zas na druhe strane, ktery jiny browser vam umozni "cestovani casem", no, reknete. [vyplazený jazyk] ...hec, hec, hec..byla jsem, videla, no, ale nezvitezila.

116153

6.9.2006 18:07

RE: Má někdo problém s datem?

stein55 84.?.?.?

Reakce na 116123

@pan stwora

>A když jsme u data, píše se za název dne čárka nebo ne?

presne tak, ciarka; u mna je -> středa, 6.září 2006

stein55

116127

6.9.2006 18:14

Styl tlačítek

xxxxx 85.?.?.?

Nešlo by prosím ostylovat barvu tlačítek? Často měním barvičky v OS, takže třeba teď mám tlačítka béžová, což ruší. A text hlavních správ je serif, raději sans-serif (Konqueror 3,51 / Suse Linux SLED 10).

116128

6.9.2006 19:57

Nový image

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Líbí, velice - jelikož se piplávám s těmi svými sequencery a zčasu načas i trápívám grafické editory, což je obojí zabíračka na zrak jako blázen, ocením, že mě při čtení už tolik nebolí oči. Celkový dojem vynikající. Bez výhrad. [smích]

116134

6.9.2006 23:12

puvodni.zvedavec.org a rss

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

neslo by udelat do RSS, ze pokud ctu rss pres puvodni.zvedavec.org/[neco_k_rss], aby odkazy smerovali zase na puvodni.zvedavec.org/[clanek]?

116145

6.9.2006 23:14

RE: puvodni.zvedavec.org a rss

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 116145

Dobrý nápad. Píšu si to na svůj To Do seznam. [mrknutí jedním okem]

116146

7.9.2006 2:00

Pane Vladimire,

Alena 69.?.?.?

Povedlo se Vam to udelat moc hezky.
Jenom to "Z" ve Zvedavec je dost rusive. Ale jinak je vse balzamem na oci v porovnani s predeslym Zvedavcem. Mohu rici, ze se mi vyzor tohoto Zvedavce libi uplne vyjimecne. A to se vetsinou nove neprijima tak lehce. Gratuluji, jste snad prvni stranka, kde se mi zmena zalibila od prvniho "juknuti" na ni.

116152

7.9.2006 8:33

pekne...

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

dalo by se dokonce rict, ze i lepsi nez puvodne; jenom nektere to pismo by mohlo byt kontrastnejsi, cerna na sede nebo sv.seda na tm.sede fakt neni zas az tak uplne nejlepsi napad. a samozrejme ten napis Zvedavec uplne navrchu; vzdyt to je hnus, velebnosti

116174

7.9.2006 15:40

Něco jsem opravil, něco ještě zbývá

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

RSS funguje, datum je už správně.

Zbývá opravit číslo u "Zvědavce právě čte" v pravém sloupečku. Zatím nevím, odkud ten trafik přichází, ale výpočet je správně. Je to součet unikátních IP adres za posledních 15 minut. Kontrolou v databázi jsem si ověřil, že tam skutečně tolik IP adres je. Ostatně to nezávisle podtvrzuje i statistika Modlogan: http://www.zvedavec.org/modlogan/. Ale kde se to bere, to je zatím záhada. [zmaten]

116199

8.9.2006 0:02

Celkove prilis TMAVE

Libor Kubica 213.?.?.?

Dřívější soužití obou zelených nebylo příliš úchvatné (i když bylo bylo podle "vzorníku", zato "barevnější" = veselejší). Černá působí velmi depresivně. Vždyť víte jak si namíchat barevné schéma! Poraďte se s nějakým typologem - přeci máte jasno, co má váš web lidem přinášet. Dokonce i v jedné knize se o barvách a jejich vlivu na brouzdající drobně píše (je to pár stran na konci knihy): http://www.ben.cz/_e/all/112550_budovani-uspesneho-firemniho-webu.htm
Nové logo je překombinované. Abych jenom nekritizoval:
úmysl 3D designu je chvályhodný. Funkcionalitu zatím neposuzuji.
Přeji vše nejlepší ...

116226

8.9.2006 4:00

Dost kritiky

Antiseptik 69.?.?.?

Novej zvědavec je fajn, když čtu některé kritiky, tak bych si myslel že je snad jenom jeden dobrej obraz na světě. Je mnoho kombinací a způsobů, jak něco graficky vyřešit, ale otázka je zdali je nová úprava lepší než stará. Odpověď je jednoznačně ano. Tak vo co jde? O diskusi přece a ne o to jestli nějaká modrá je lepší než stará zelená, vždyť je to jedno. Mě se to líbí, hezky se v tom čte a o nic jinýho nejde, není jedna nejlepší grafická úprava na světě, to by to vypadalo. Hlavně že to nevypadá jako něco jinýho, třeba FOX News. [velký smích]

116230

8.9.2006 12:07

RE: Dost kritiky

pk202.2 194.?.?.?

Reakce na 116230

>......... Mě se to líbí, hezky se v tom čte a o nic jinýho
>nejde....

No o to právě jde. Mně se v tom čte strašně mizerně a bolej mne z toho oči. Osobně bych byl především pro světlejší podklad stránky.

Konec konců je to v CSS takže by nebyl jistě probém připravit i jiné schémata a ať si to každý nastaví jak mu to vyhovuje...

116239

8.9.2006 13:01

neni to spatne, ale

vlada-m 82.?.?.?

designove mi to pripada trosinku zastarale, tyhle "prostorovy" listy a stiny frcely tak pred 5ti lety, dnes jsou weby ploche a funguji pomoci barev a JEDNODUCHYCH designovych prvku. Tady se trosinku propadam pod modre menu bary se zamlzenymi ikonkami nekam do sedosedi. Je to ponekud smutne, ale zvedavec takovej vlatne je i po strance obsahove.... Pokud odroluji a schovam horni banner tak si zvykam, ale uvodni banner s logem pusobi opravdu velice tazkopadne... pardon ale ja mam rad jednoduche veci.
Ve srovnani s predchozim brcalem to je ale krok vpred, takze gratuluji [smích]

116243

15.9.2006 8:58

Obrazky v diskusich

Kevin 87.?.?.?

Pane Stworo, mel bych jeden navrh. Momentalne jsou obrazky enginem zvedavce zobrazovany at chci nebo nechci. Pokud vlozim link na obrazek, engine ho veme a zobrazi. Vas to stve, server to zatezuje, nacitani to zpomaluje, jsou s tim problemy. Proto bych navrhoval Vam na zvazeni dve moznosti:

- Nezobrazovat obrazky vubec a chovat se k nim jako ke standartnim linkum (vysvitit je a po kliknuti otevirat v novem okne - kdo chce klikne, kdo ne toho to nezdrzi)

- Dat autorovi prispevku moznost rozhodnout, zda chce postnout obrazek pro zobrazeni nebo jako link (treba tak, ze adresa v zavorkach nebo mezi nejakym znakem by byla brana jako link ne jako obrazek a tak by byla zobrazena, stejne jako se text mezi hvezdickami zobrazi boldem)

S pranim hezkeho dne Kevin

116726

Příspěvků: 71

06.09. 07:26 Tom  Uf!
06.09. 07:49 D.A.  RE: Uf!
06.09. 07:52 TT  Jde to..
06.09. 09:19  RE: Jde to..
06.09. 07:53 Jarmila  Já si na tu šedou asi nezvyknu
06.09. 08:34 Tom  RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...
06.09. 11:10 trodas  RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...
06.09. 15:38 Jarmila  RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...
06.09. 19:49 baba_Blažková  RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...
06.09. 23:10 SandWalker  RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...
07.09. 07:53 Jarmila  RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...
07.09. 08:33 SandWalker  RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...
07.09. 08:42 Mindy  RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...
07.09. 08:54 SandWalker  RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...
07.09. 09:44 Jarmila  RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...
07.09. 08:33 Mindy  RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...
07.09. 09:49 Jarmila  RE: Já si na tu šedou asi nezvyknu ...
06.09. 08:16 Dáša  v první chvíli
06.09. 09:08 zelovocinar  pekne
06.09. 09:25 Xerxon  Dobre
06.09. 09:56 Lev.  Jen nazor
06.09. 09:58 muf  Móóóc pěkný
06.09. 10:09 SandWalker  Fajn
06.09. 11:27  RE: Fajn
06.09. 12:29 Jarmila  RE: Fajn
06.09. 12:46 stein55  RE: Fajn
06.09. 15:25 Jarmila  RE: Fajn
06.09. 10:10 Pavel -Čert- Němec  spis detail
06.09. 11:10 cybervlk  myslím že je to skvělá změna
06.09. 11:52 trodas  test linku jako prvniho radku na zkracovani...
06.09. 11:18 dharma  mne sa to celkom paci...
06.09. 11:20 Leon Kreutzfeld  Stary Zvedavec byl podstatne lepsi
06.09. 11:40  No p. vydavateli....
06.09. 11:55 Zvědavej.  Líbí se mi!
06.09. 11:55 trodas  Chyby objevene za 5 min :-D
06.09. 22:34 Vladimír Stwora  RE: Chyby objevene za 5 min :-D
07.09. 00:55 Kevin  RE: Chyby objevene za 5 min :-D
07.09. 19:04 pk202.2  RE: Chyby objevene za 5 min :-D
09.09. 22:28 trodas  RE: Chyby objevene za 5 min :-D
12.09. 01:40 Vladimír Stwora  RE: Chyby objevene za 5 min :-D
13.09. 22:00 trodas  RE: Chyby objevene za 5 min :-D
13.09. 22:01 trodas  RE: Chyby objevene za 5 min :-D
06.09. 12:13 zalozak  Par subjektivnich komentaru
06.09. 17:49 Vladimír Stwora  RE: Par subjektivnich komentaru
07.09. 19:02 pk202.2  RE: Par subjektivnich komentaru
10.09. 21:26 baba_Blažková  RE: Par subjektivnich komentaru
09.09. 03:15 radovan louda  RE: Par subjektivnich komentaru
06.09. 12:32 J. H.  Tam kde zmi....
06.09. 14:51 PRAVDOTERORISTA  RE: Chvála.....
06.09. 14:39 jirka mašek, OSUD.cz  Gratuluju, Vláďo..!
06.09. 14:56 Rene Bartosek  Mooc pekne!
06.09. 14:58 Aja  Novy kabatek
06.09. 15:17 Antiseptik  Prima
06.09. 17:47 Vladimír Stwora  Má někdo problém s datem?
06.09. 17:56 nitram.r  RE: Má někdo problém s datem?
06.09. 20:37 Aja  RE: Má někdo problém s datem?
06.09. 23:32 Tom  RE: Má někdo problém s datem?
07.09. 02:24 Aja  RE: Má někdo problém s datem?
06.09. 18:07 stein55  RE: Má někdo problém s datem?
06.09. 18:14 xxxxx  Styl tlačítek
06.09. 19:57 baba_Blažková  Nový image
06.09. 23:12  puvodni.zvedavec.org a rss
06.09. 23:14 Vladimír Stwora  RE: puvodni.zvedavec.org a rss
07.09. 02:00 Alena  Pane Vladimire,
07.09. 08:33 vulgar von hulwaath  pekne...
07.09. 15:40 Vladimír Stwora  Něco jsem opravil, něco ještě zbývá
08.09. 00:02 Libor Kubica  Celkove prilis TMAVE
08.09. 04:00 Antiseptik  Dost kritiky
08.09. 12:07 pk202.2  RE: Dost kritiky
08.09. 13:01 vlada-m  neni to spatne, ale
15.09. 08:58 Kevin  Obrazky v diskusich

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 2

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 1

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,31 Kč
Euro
27,11 Kč
Libra
29,71 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,09 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 391,53 Kč
1 unce stříbra
533,73 Kč
Bitcoin
251 452,12 Kč

Poslední aktualizace: 27.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 790