Diskuze k článku

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

Příspěvků 150

8.8.2006 3:46

Zkazena dovolena

kema 207.?.?.?

Jo pan Kruzikova, cloveka nic nenasere tak, jako zkazena dovolena. Clovek dre, strada penizky, vyrizuje viza, bali kufry a pak to takhle dopadne.
Mate stesti, ze zijete v zemi ktera je clenem NATO a na kterou si diky tomu kazdy hejhula netroufne.
Obyvatele severniho Izraele to maji poslednich 31 let trochu tezsi. Kdykoliv jim muze pristat na strese baraku Katuska, nebo prejit pres hranice zabijaci.
Ti lide se s tim po dalsim z mnoha ozbrojenych prepadu a dalsim z mnoha raketovych utoku rozhodli neco delat, tak je z niceho neobvinujte.
Ucet za zkazenou dovolenou poslete soudruhu Nasrallahovi a jeho sebrance.

112956

8.8.2006 4:01

RE: Zkazena dovolena

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 112956

Kemo že se alespoň někdy nestydíš. Tvůj mozek holt asi už není schopen jiný myšlenky než propagace Usraelský politiky. [bliji]

112958

8.8.2006 4:05

RE: Zkazena dovolena

kema 207.?.?.?

Reakce na 112958

>Kemo že se alespoň někdy nestydíš. Tvůj mozek holt asi už
>není schopen jiný myšlenky než propagace Usraelský politiky.
>[bliji]

Nejaky argument nemas? Ten posledni o titaniu ktere je podle tebe tezsi nez ocel ti moc nevysel. [mrknutí jedním okem]

112960

8.8.2006 5:15

RE: Zkazena dovolena

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 112960

A co vam rika pojem legovane oceli. Mimochodem bych tipnul, ze antiseptik si to popletl s Molybdenem. Ten je o neco "tezsi" ( ma vyssi hustotu) a ma lepsi mechanicke a chemicky vlastnosti, nez ocel. Nerazavi, ale hlavne co kemo. Hlavne nekoroduje. [velký smích] [velký smích] To je vam jiste jako metalurgickemu odborniku znamo. Za dobu, co pusobim na Zvedavci jsem na omyl Antiseptika upozornil poprve. A za svuj projev ma u me Antiseptik hluboky respekt. U vas jsem neco podnetneho a pravdiveho slysel zridka. Naposledy to byla "vaha" titanu a jinych prvku z chemickych tabulek, presneji receno hustota. Za vahu titanu by jste od naseho chemikare dostal kouli bez prava na dalsi otazku. Jinak ten dopis, je znacne neutralni. Ja osobne slysim zpoved clovek, ktery je rad, ze se dostal mimo dosah valecneho besneni. Pokud se masakrovani civilistu da nazvat valkou. Jenomze pro vas neutralita je vylozene nepratelstvi, tot jadro zakopaneho pudla. [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

112966

8.8.2006 8:09

RE: Zkazena dovolena

68 68.?.?.?

Reakce na 112966

A co vam rika pojem legovane oceli.
A co to rika vam? Muzete to trochu rozvest?
Ten je o neco "tezsi" ( ma vyssi hustotu)
Slitiny kovu jsou neco jako omacka, kde mluvite o hustote?
Naposledy to byla "vaha" titanu a jinych prvku z chemickych tabulek, presneji receno hustota. Za vahu titanu by jste od naseho chemikare dostal kouli bez prava na dalsi otazku.
Vy, a vas chemikar by jste byli za tu hustotu predmetem smichu pro zaky 8-me tridy zakladni skoly.
Bartosku, kdyz o necem nemate sajnu, tak se do toho nemichejte.
P.S. Jo, a od cestinare by jste take dostal kouli. [smích] [smích]

112976

8.8.2006 8:24

RE: Zkazena dovolena

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 112976

[oči v sloup] Bartosek a vy, 68, navíc 4 mínus ze zdějších diskuzních mravů. Za oba vaše lučební exkurzy. Editorka

112978

10.8.2006 3:39

RE: Zkazena dovolena

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 112978

( Zrušeno. Stále pokračujete v diskuzi zcela mimo téma, Bartosku. A začíná to být únavné. Editorka )

113301

8.8.2006 9:21

RE: Zkazena dovolena

to jsem já 88.?.?.?

Reakce na 112976

byste

112989

8.8.2006 17:01

RE: Zkazena dovolena

68 68.?.?.?

Reakce na 112989

totaky

113060

10.8.2006 3:32

RE: Zkazena dovolena

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 112976

( Zrušeno. Pokračujete v diskutování zcela mimo téma. Editorka )

113300

9.8.2006 1:43

RE: Zkazena dovolena

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 112958

A nechte to kemo bejt, dyk jeho existence na zvedavci je jen dukazem zvedavcovy demokracie. Vsude jinde by s takovym nehoraznym manipulatorstvim pohorel. Je jak vystrizenej z Rudasu! [překvapení]

113137

8.8.2006 5:58

RE: Zkazena dovolena

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 112956

Ale, pane Kema, rici, ze Ceska republika je bezpecna protoze je clenem NATO je ponekud prehnane. Ceska republika je bezpecna, protoze se do nikoho nemontuje. Zatimco Israel za poslednich desetileti opravdu velice aktivne si o to koledoval.
Na druhou stranu, neco me napadlo. Rekl jste Katusa. Jak vime, tak v Israeli je spousta Rusaku. Co myslite, ve stesku po rodne zemi mozna, ze zpivali tu slavnou pisnicku a ta Hesbollah jim rozumela tak, ze zkratka chteji ty "Katusky" a tak jim je nechali priletnout na jejich hlavy jako vlastovky na jare.
Jeste k tomu NATU, nejsou to stejne staty, ktere podepsaly Mnichovskou dohodu? Vypada to, ze oni spise neco chteji od Cechu, nez aby Cechy chranili. Chtel bych, aby pred tim umistenim tech Americkych raket se ustanovilo, ze politici musi zverejnit stav svych financi kazdy rok. Tak jak je to v USA. Zda se mi, ze mnoho penez diskretne zmeni vlastniky, takzvane uplatky. Proto jsou ti politici tak zhavi pro tu zakladnu. Uz si predstavuji, co si za to koupi.
Reknete mi, pane Kemo, jak je mozne, ze zeme, tedy Israel rika, ze bombarduje hlavne cleny Hesbollah, ale vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty. Zatimco o Hesbollah zide rikaji, ze zabijeji hlavne civilisty, ale jak vime, ze s pomoci bozi to dostali prave ti reservni certi, aktivovani Luciferem k jeho vrazednym dobrodruzstvim.
Co se tyce te stastne rany. Meli by jste slyset vsechny ty zidovske komentatory v US. Oj, oj, oj. Vsichni hovorili o tech hrdinnyc Lvech z Hezbollah. Neuvedomuji si, ze se podarilo zlikvidovat legitimni cil? Vzdyt to byli vojaci, kteri se chystali na zabijeni nevinnych lidi.
Zda se, ze ta aura neporazitelnosti Israele se rozplyva jako snih pod nahym pozadim mlade divky. Sami Israelci nyni zebraji o pomoc U.N. Ale predstavuji si to zase tak, ze nekdo jiny by za ne vylizoval co si pripravili. No, nikomu se do toho nechce. Stale jeste doufaji, ze Amerika je z toho dostane. Ale to se myli. Mozna, ze ta zastavena ropa z Aljasky, BP petroleum, zachranilo mnoho Americanum zivoty.
S drazsim palivem a moznosti ztratit tok ropy ze stredniho vychodu,(strazci spravne gramatiky me mohou polibit) Bush si nemuze dovolit experimenty pred volbami. Republikani sice citi, ze jejich nepopularita je obrovska, ale chteji si zachranit hole zivoty. Uz tak ekonomie je na sestupu. Barel je blize 100$ nez padesati. Moznost porazeni Iranu je pouhou fantasii.
Tedy chtel jsem rici, ze to byl spise Israel ktery si zvolil tu spatnou sezonu na sve producirovani.

112967

8.8.2006 6:01

RE: Zkazena dovolena

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 112956

Kemo prosim piste vice ,vzdy mi zvednete naladu,vzdy se rad zasmeju a "poucim" "Prosim piste!!!"
Pro Vas a Arkana mam video 9 min George Galloway - Hizbollah Is Not A Terrorist Organization

co vy dva a vam podobni na to???? [překvapení] nezapomente si precist comments omlouvam se video neni v ceskem prekladu


http://www.informationclearinghouse.info/article14391.htm

112968

8.8.2006 8:24

RE: Zkazena dovolena

Lev. 82.?.?.?

Reakce na 112968

http://www.informationclearinghouse.info/article14391.htm

Vinikajici video, dekuju !! Konecne nekdo verejne rekl pravdu takovou, jaka ve skutecnosti je. Neuveritelne, ze pan George Galloway, ma takovou odvahu.

Jen takovy muj maly postreh: "ten kdo hovori o miru, se pripravuje na valku" a ten kdo hovori o boji proti terorismu, je sam terorista. Nakonec i pan George Galloway, to vysvetlil vic jak jasne.

112979

8.8.2006 7:34

RE: Zkazena dovolena

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112956

Jo jo, pane kema. Věren své tradici, s nasazením hodným profesionála, s rejstříkem myšlenek čistá nula.

Vy, pane kema, takovou reakci jen potvrzujete jistou podezřelou profesionalitu. Mi je zcela již jasné, co jste zač.

Já jsem v Libanonu nikdy nebyl, o takové zemi ale nelze nic nevědět. Historie zde zanechávala "těžké stopy" již v dobách, kdy zakladatelé atlantické civilizace - civilizace ?? - viseli na stromech a dorozumívali se posunky. Je mi jasné, že Libanon je dnes jen pěšáčkem na šachovnici velkolepé, leč smutné hry. Bohu žel pro prosté Libanonce - jde o gambit.

Pane kema, Vy možná víte, co to je. Zdalipak jste hrál někdy šachy ? S tou čistou nulou ohledně myšlenek - jsou zde dvě možná vysvětlení. Jste za to placený nebo jste "prostý" člověk. Vše co odpovíte, může být použito proti Vám, stejně jako já si nedělám iluze, co se dozvím, až si podám žádost o vízum do Israele. Tedy pokud ještě bude kam. Příjemný den přeji. Možná už jich moc pro Vás nebude, ale vlastně zřejmě pro všechny - přemýšlejte, přemýšlejme... [velký smích]

112970

8.8.2006 7:47

RE: Zkazena dovolena

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 112956

Máš pravdu, Kemo, ale to mnoho zdejších uvědomělých židobijců nepochopí. Jsou to jen hloupí fašouni.

(Posledni vetou neurazite jineho diskutujiciho v jednotnem cisle, nybrz celou skupinu urcitych oponentu. Odpustte si takove skatulkovani, neslucuje se to s principem demokraticke vymeny nazoru. E.)

112973

8.8.2006 8:41

RE: Zkazena dovolena

case 62.?.?.?

Reakce na 112973

Mozna by nebylo od veci nez budete zas nekoho nalepkovat, ujasnit si vyznam slov, ktere pouzivate. Napr. http://en.wikipedia.org/wiki/Fascism .
Mozna zjistite, ze ten komu je tato zrudnost blizka jste prave Vy
(nechci Vam krivdit, vychazim z obsahu Vasich prispevku).

112982

8.8.2006 9:31

RE: Zkazena dovolena

guglik 84.?.?.?

Reakce na 112956

kema, ciste hypoteticky.
keby bolo mozne na Zvedavcovi napisat, ze ste strasny kokot, neurobil by som to.
urazil by som tym totiz vsetkych kokotov na celom svete.

112992

8.8.2006 12:05

RE: Zkazena dovolena

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 112956

Kemo a co tak projevit trochu solidarity, sbalit si kufry a vycestovat na dovolenou do severního Izraele? Nějaká Kaťuša za zadkem by vám neuškodila a možná by se vám konečně i rozsvítilo v hlavě. Ale nezapomeňte si přibalit pořádnou mapu. Na informace Izraelců , kde jsou hranice Izraele se příliš spoléhejte. Taky by se vám mohlo stát, že skončíte v Saudské Arábii.
Účet za tuto hrdinskou misi pošlete Lehovi, určitě vám rád přispěje.

113020

8.8.2006 13:11

RE: Zkazena dovolena

Shalom 80.?.?.?

Reakce na 112956

Zkažená dovolena je fakt průser.To je jedna věc.Ta druhá věc je kvůli komu se ta dovolená nepovedla.Všichni přece víme jak to bylo s těmi "zajatými" vojáky Izraele!(toulali se na území jenž jim tak něják nepatří).Ty zmiňované útoky na Izrael ze strany Hisbalahu jsou také věcí širší diskuze související s násilím na palestinském lidu.Co je ale bez diskuze.Je útok na suverení stát vojenskou silou bez ohledu na civilní obyvatelstvo.
Můj milý KEMO.Neumím si představit jak trávíte dovču v Libanonu a zaklíněný někde pod sutinami domu a vítáte tzv. izraelskou obranu.
Asi byste spíše uvítal diplomatiské kroky než vlastní smrt.

113025

8.8.2006 13:25

RE: Zkazena dovolena

detergent 194.?.?.?

Reakce na 112956

To víte - když se někdo někam nasquatuje bez pozvání a proti vůli majitele domu, nesmí se divit, že pak není u sousedů moc v oblibě. [smích]

Jakpak si asi myslíte, že by se Rakušákům a Polákům líbilo, kdybychom si začali dělat nároky na historická území Koruny české? Nakopali by nám řiť, to vám můžu říct rovnou, aniž bych se jich na to musel ptát. Izraelci si dělají nárok na území, které nebylo jejich dokonce ani před dvěma tisíci lety (tehdy patřilo Římanům [smích]) a tak se nesmějí divit, že jim taky někdo nakope řiť. Můžou být rádi, že na ně padají jenom kaťuše. [vyplazený jazyk]

113026

8.8.2006 14:06

RE: Zkazena dovolena

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 113026

Ano, patřilo Římanům, stejně tak jako Protektorat Böhmen und Mähren patřil Říši.
Detergente, nechceš změnit nick ? Je hodně slov, která také začínají na de... a vyjadřují lépe výši tvého IQ.

113032

8.8.2006 19:34

RE: Zkazena dovolena

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113032

A ja mam zase par napadu, jak zmenit nick zacinajici na "č" do podoby, jenz prihodneji oznacuje osobu, srovnavajici bez uzardeni hranice Libanonu a Izraele s hranicemi mezi Böhmen und Mähren a treba Polskem.

Aneb jak to rekli jasne Americane - vysledky WW2 jsou nemenne a od te doby se hranice nemeni a menit nebudou. Ani mezi Libanonem a nove vzniklym agresivnim privandrovalcem Izraelem.

A kdyz jsme u toho, byli to zidaci, jenz se vydali do Libanonu, nikoliv naopak. A take bych radeji videl, kdyby jim padali na hlavu nejake ucinnejsi a spolehlivejsi veci nez Katuse, ze stein55 [mrknutí jedním okem]

Kdy dodate foto vasi Katusky? [velký smích] [zmaten] [zahanbení] Bychom se radi podivali jak to vlastne vypada... [oči v sloup] Nebo nam jen kecate?

113085

8.8.2006 21:57

RE: Zkazena dovolena

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 113032

Zato pan Čochtan se přejmenovat ani nemusí. Máte skutečně pozoruhodné názory, zhruba ekvivalentní projevovanému ikve. Vy by jste pane asi nemohl psát pod vlastním jménem, asi by jste se styděl, že jo.

113112

8.8.2006 22:41

RE: Zkazena dovolena

Prdelka 83.?.?.?

Reakce na 112956

Židé okradli Palestince o jejich území!
V roce 1920 tvořili židé pouze 8% obyvatel
a žili s ostatními obyvateli v poklidu.
Zásluhou sionistů došlo k vytlačení arabů
z jejich území.
Nakonec indiáni v Americe dopadli podobně.

113115

8.8.2006 23:06

RE: Zkazena dovolena

Prdelka 83.?.?.?

Reakce na 112956

Sám jsi sebranka!

113117

10.8.2006 3:48

RE: Zkazena dovolena

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 112956

A co neuspokojuje vas kemo? Autorka uvadi, ze Libananci vybudovali valkou znicenou zemi, opravili neuveritelne znicene kulturni pamatky. To zrejme prilis nekoresponduje s tim menecennym pohledem na neschopne a linne Araby. A co vic Libanon je zeme, kde ziji i krestane. Kdo by to byl rek. Misto, aby se servali tak tahli za jeden provaz. To vite zkusenost s "mirumilovnym sousedem", ktery vas uz jednou okupoval a znicil vasi zemi, ta dokaze dat lidi dohromady. Obvzlast, kdyz ten po zuby ozbrojenny soused kouka podezrivave pres plot,ze ano?

113302

10.8.2006 5:03

RE: Zkazena dovolena

kema 207.?.?.?

Reakce na 113302

>A co neuspokojuje vas kemo? Autorka uvadi, ze Libananci
>vybudovali valkou znicenou zemi, opravili neuveritelne znicene
>kulturni pamatky. To zrejme prilis nekoresponduje s tim
>menecennym pohledem na neschopne a linne Araby. A co vic Libanon
>je zeme, kde ziji i krestane. Kdo by to byl rek. Misto, aby se
>servali tak tahli za jeden provaz. To vite zkusenost s
>"mirumilovnym sousedem", ktery vas uz jednou okupoval a znicil
>vasi zemi, ta dokaze dat lidi dohromady. Obvzlast, kdyz ten po
>zuby ozbrojenny soused kouka podezrivave pres plot,ze ano?

To jste to cele popletl. Ja proti Libanoncum a jejich budovatelskemu usili vubec nic nemam. Naopak jim preju vse nejlepsi. Za "neschopne a line Araby" je v zadnem pripade nepovazuji.
Jenomze zeme ktera chce mir a prosperitu musi byt ochotna neco zaplatit za udrzovani prava a poradku.
Zeme, ktera dovoli jedne ze svych politickych stran vyzbrojit hordu zabijaku a utocit na souseda se muze dockat toho, ze se soused nasere.
Takze preji Libanoncum hranici, kterou by lide prekracovali jen s mirumilovnymi umysly.

113308

11.8.2006 1:50

RE: Zkazena dovolena

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 113308

Mno, o kulturnosti Hizbalahu a izraelske aramdy se muze kazdy presvedcit, treba z nezadoucich aktualnich fotografii. Mimochodem sef Hizbalahu souhlasi s pritomnosti 15 000 libanonskych vojaku na jizni hranici Libanonu!! Nebyla to nahodou podminka, kterou kladl Izrael na pocatku valky?!? Ja sam jsem pokladal za nesplnitelnou, stejne tak zrejme uvazovali nasi kulturni chlapci v Tel Avivu. Jak vidno, Hizbalah tvari tvar barbarske destrukci je ochoten pristoupit opravdu na velke kompromisy.

113440

8.8.2006 7:44

Mitgefangen, mitgehangen

Čochtan 84.?.?.?

To je německy a znamená to: spoluchycen, spoluoběšen. Tedy pokud vás chytí spolu s loupežníky, pak vás s nimi i oběsí. Tak se to dělalo ve starém dobrém středověku.

Mohu se zeptat paní, co udělali vaši libanonští přátelé v posledních x letech proti ostřelování Israele z libanonského území ? Nic ? No tak mají smůlu ! Mitgefangen, mitgehangen !

112972

8.8.2006 8:22

RE: Mitgefangen, mitgehangen

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112972

Doufám pane Čochtane, že si tento názor zachováte, až se Vás bude "někdo" časem ptát podobně. Není to moc "chutné", co píšete.

112977

8.8.2006 8:33

RE: Mitgefangen, mitgehangen

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 112977

Pane Gejdoši, rád bych Vám odpověděl, mohl by jste to trochu upřesnit ?
1. "až se Vás bude "někdo" časem ptát podobně.." jak by mohla znít ta otázka ?
2. Co kontrétně "Není to moc "chutné",." ?

Díky.

112980

8.8.2006 9:03

RE: Mitgefangen, mitgehangen

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112980

Pane Čochtane - moc se mi pravda při znalosti Vašich příspěvku nechce reagovat, ale uznávám, já si začal.

Mohu se zeptat paní, co udělali vaši libanonští přátelé v posledních x letech proti ostřelování Israele z libanonského území ? Nic ? No tak mají smůlu ! Mitgefangen, mitgehangen !

Příjde čas, kdy se zbytek lidí dozví přesně, jak a kdo přikládal "pod kotel". A na to se lze spolehnout, že budete postaven Vy sám před tazatele a jeho prostou otázku: "Kde jste byl a co jste dělal čochtane, když ve fakticky Vašem jméně mordovali ty statisíce lidí, totiž ve jménu čehosi, co takoví jako Vy zvete "demokracie a svoboda" ? ...maj smůlu, čochtan ! Mitgefangen, mitgehangen !"

Ale Vy budete tvrdit, že jste si myslel, že to fakt byla demokracie a svoboda. Víte - jeden myslel. .. a z toho se pak po...l ! [velký smích]

112984

8.8.2006 9:34

RE: Mitgefangen, mitgehangen

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 112984

1. "..jeden myslel. .. a z toho se pak po...l ! .." chápu, musel to být hrozný zážitek, a to se vám stalo ve společnosti?

2. "..fakticky Vašem jméně mordovali ty statisíce lidí.." myslíte těmi statisíci například toto: "...děsivý masakr ve vesnici Húlá. Výsledkem úmyslného izraelského bombardování je více než 40 mučedníků," řekl libanonský premiér Fuád Siniura. Na pozdější tiskové konferenci však přiznal, že se opíral o nepodložené informace. "Ukázalo se, že tam zemřela jedna osoba"..... " ? (Lidové Noviny)

Mimochodem, proč asi Israel vyzývá PŘED útokem na pozice Hisboláhu civilní obyvatelstvo k odchodu ? Proč Hisbolah buduje úmyslně svá raketová postavení uprostřed hustě obydlených území ?

3. Opravdu si myslíte, že když někdo bude střílet z mého bytu na sousedovic děti, já proti tomu nic neudělám, a soused při obraně poškodí můj nábytek, že mám právo se rozhořčovat ?

112993

8.8.2006 9:08

RE: Mitgefangen, mitgehangen

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112980

Ha !! Zapoměl jsem ..2. Co kontrétně "Není to moc "chutné",." ?


No - hlavně některé Vaše skoro všechny výroky. A jinak - všiml jste si zajisté na mou mnou nezaviněnou silnou alergii na jistého pana kemu. A Vy jej chválíte a souhlasíte s ním, tedy se omlouvám, nemá se to - házet do jednoho pytle - ale člověk prostě dělá chyby.. [velký smích]

112985

8.8.2006 9:56

RE: Mitgefangen, mitgehangen

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 112985

Článku pana Kemy se nedá nic vytknout. Jsou to pravdivá fakta. Tak jsem to pochválil. Až vy napíšete něco pravdivého, tak vás taky pochválím.

113000

8.8.2006 9:17

RE: Mitgefangen, mitgehangen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 112980

To je německy a znamená to: spoluchycen, spoluoběšen. Tedy pokud vás chytí spolu s loupežníky, pak vás s nimi i oběsí. Tak se to dělalo ve starém dobrém středověku.
Pane Čochtan - věděj - středověk je pryč,ale pro Nich a Jejich spoluvěrce bude znova nastolen! Věřej tomu - že do jednoho se jich budou Gójové ptát a zkoumat zdali si ten "Jednosměrný lodní lístek" na MADAGASKAR zasloužej a nebo si zasloužej "Středověk" Mitgefangen!! Já osobně se bojím za nich,že málada u Gójů bude taková,že těch Jednosměrných lístků bude pramálo! Spíše že u nich bude převládat ten středověký "Mitgefangen". Užívaj si v pokoji dokud to jde -Jejich čas se blíží! [cool]

112987

8.8.2006 9:44

RE: Mitgefangen, mitgehangen

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 112987

Pane Neznámej, je mi to velice líto, ale musím vám zkazit pointu.
Já jsem totiž takovej čistokrevnej arijec, že by mi váš kamarád Goebels mohl jenom závidět. 187 cm, vlasy jako slámu, modrý oči,... máte smůlu.

Mimochodem, to onikání vám nejde, nechte toho, nedělejte co neumíte.

112995

8.8.2006 19:45

RE: Mitgefangen, mitgehangen

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 112995

To vám bude spíš na škodu než k užitku. Vy nemáte ani omluvu historického původu. [velký smích]

113088

9.8.2006 7:40

RE: Mitgefangen, mitgehangen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 112995

Ále opravdu pane " Mitgehangene ? A oni tomu sami osobně věřej?I když musím přiznat,že spousty Vyhoaxovaných židů se z Německa nikdy nikam nepohlo a nyní o sobě říkaj že jsou Árijci! Pane Mitgehangene - já osobně mám problém,kdy se na mne Němci obrací,jako na Němce - protože prý vypadám jak pravý BAVORÁK - a vidíte Upřednostňoval jsem celý svůj život jen a jen tu svoji rodnou zem !Čechy- Čech jsem a Čechem také zůstanu! Sleduji jen ty zájmy,které jsou dobré pro Čechy ! Nikdy jsem nebyl "Skin" a nikdy jsem nebyl v žádné partaji!A jestli oni pane Mitgehangene jsou Árijec,tak jejich Fuhrer musí mít i po tolika letech v hrobě radost! No nic- jak jsem jim naznačil - žijou blaze-Dokud to jde!!! [oči v sloup] [oči v sloup]

113155

8.8.2006 11:16

RE: Mitgefangen, mitgehangen

stein55 84.?.?.?

Reakce na 112987

@anonym,

>Užívaj si v pokoji dokud to jde. Jejich čas se blíží! [cool]

dnes, ked sa jedna o moje vitalne zaujmy, ktore som ochotny aj so zbranou v ruke chranit, vyprosujem si, aby mi pohrebkovia obyvatelov historickych zemi davali ecesy !

predposledny raz, ked obyvatelia historickych zemi zdvihli zbran za svoju slobodu bolo 8.11.1620 na bielej hore; posledny raz par dni pred koncom II. svetovej vojny - uznavam ze pod extremne stazenymi podmienkami "tri dni a tri noci len na suchom salame a desiatke piva".

keby mi to moja zdvorilost dovolila, povedal by som vam stare zidovske porekadlo:

ked kolace hovoria, su omrvinky ticho

ale moja zdvorilost mi to nedovoli; preto to len pisem.

ak mate aj nadalej zaujem sa na zidakov stazovat - ide to aj anonymne - skuste to na lamparni.

nech sa paci -> http://lamparenx.host.sk/

stein55

113015

8.8.2006 17:15

RE: Mitgefangen, mitgehangen

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 113015

...dnes, ked sa jedna o moje vitalne zaujmy, ktore som ochotny aj so zbranou v ruke chranit,...

to:stein55

Obelhali jste nas, danove US poplatniky. Vase vitalne zaujmy budou mit brzo ozvenu,jenz bude znit jako kruceni v brichu generace nasich deti. Az budou oni hladovet, vratite zpet?
Stein55,.....nevratite.
Goyim, dle vasi strany ( nikoliv tebe osobne ), byli stvoreni prave proto. Trochu zparchantele mysleni, nemyslis?
Ale ty stejne neodpovis. Jako naposled. Proste se ti to nehodi do kramu.
Skoda

V [zmaten]
world peace

113063

8.8.2006 17:35

RE: Mitgefangen, mitgehangen

stein55 84.?.?.?

Reakce na 113063

@V. Sodek,

dostali ste moj vcera odoslany email ? pouzil som zvedavec_formular

stein55

113066

9.8.2006 7:59

RE: Mitgefangen, mitgehangen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 113015

ked kolace hovoria, su omrvinky ticho- A to si myslí pane Stein 55 osobně? a nebo to maj v tom jejich Mein Kampf alias Talmud,Kabala a Tóra? Věděj- "můžou se holou prdelí na ostří břitvy točit a polévat to Pitralonem" a stejně jim to nebude nic platné! Půjdou do lidského zapomění i s těmi,kteří mnohdy nic nezpůsobili,ale taková bude doba! Mnoho Góyim bude rozezleno na jejich etnikum za způsobenou válku a lidské oběti! Bude to fungovat úplně totožně jako v Lebanonu.Do napadení tam bylo 40% křesťanů.kteří zrovna své muslimské bratry namuselo- Dnes? Po jejich holokaustu jich ze 40%které muslimy nemuselo je už skoro 0(nula) věděj pánko Stein 55? A lebo radšej súdruh Stein 55? Čím skvór si to uvedomia tým to pre nich budě lepšie! Možno na nich zvostaně aj ten voľajaký jednosmerný lodný lístok do ich Raja,ktorý vraj bol polozený indě a to nie je odo mňa ale od voľajakého Herzla! Hola hola - ich vysněný MADAGASKAR volá!
[bliji] [bliji] [bliji]

113159

8.8.2006 9:44

Zopakujme si to.

J. H. 62.?.?.?

1)Řev "óóón začál" a "óóón mi napřed udělal tóóóhle a tááámhleto" slyšíme už od desetiletých kluků, když se někde perou. Pro dospělé lidi je taková argumentace nedůstojná.
2) Ničení civilní struktury znamená rozšiřování základny pro teroristy. Čím větší bída, tím víc zoufalců se dá k teroristům.
3) Izrael nemůže to, co začal nikdy vyhrát ze stejnáho důvodu, z jakého hazardní hráč vždycky nakonec skončí bez peněz. I kdyby takový hráč sebevíc vyhrál, bude sázet tak dlouho, až nakonec prohraje. Rozšiřování říše ohněm a mečem vždycky skončí tak, že kdo mečem zacházel, od meče zajde. Čím víc utrpení způsobil, tím víc se mu vrátí.

Jediná cesta pro stát izrael je zajistit si hranice OBOUSTRANNĚ výhodnými smlouvami. Stejně intenzivně, jako si pěstoval nepřátele si pěstovat přátele. A uvědomit si, že utrpení, které rozséval, se mu bude ještě pár let vracet. To samozřejmě neznamená, že si má dát všechno líbit. Ale za zločiny ne nutno trestat zločince.
J. H.

112994

8.8.2006 9:53

RE: Zopakujme si to.

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 112994

1. Kdo v tomto konkrétním případě začal, o tom nemůže být sporu. Ty rakety se jaksi nedají zapřít. Tato fakta nemohou být "nedůstojná".

2. Ničení civilní struktury znamená také "žádný přísun nových raket do posic v jižním Libanonu".

3. Smlouvy: Egypt udělal smlouvu s Israelem, dodržuje jí a má pokoj. Proč se i ostatní nechovají jako Egypt ?

112997

8.8.2006 23:23

RE: Zopakujme si to.

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 112997

Jo, Čvachtane, ty rachejtle v posledních šesti letech se skutečně nedají popřít!

http://wakeupfromyourslumber.blogspot.com/2006/08/did-you-know-that-israel.html

113119

8.8.2006 10:06

RE: Zopakujme si to.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 112994

Stejně intenzivně, jako si pěstoval nepřátele si pěstovat přátele. A uvědomit si, že utrpení, které rozséval, se mu bude ještě pár let vracet.

Věc zašla již příliš daleko. Čili není cesty zpět, myslím, že to již nyní ví i v Tel Avivu, i ve Washigtonu. A myslím, že to byl "čísi" záměr. Israeli ubylo asi 3 miliony kritiků, zato mu přibyly asi 3 miliony fanatických nepřátel.

Cesta, kterou jste pane naznačil, tedy pěstování přátel, se hypoteticky prodloužila o "hezkých pár roků", domnívám se, že je tedy nereálná. To by již ani "fungl" nová generace v Israeli nevydržela. Máme tedy válku.

113002

8.8.2006 11:56

RE: Zopakujme si to.

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 113002

>Cesta, kterou jste pane naznačil, tedy pěstování přátel, se
>hypoteticky prodloužila o "hezkých pár roků", domnívám se,
>že je tedy nereálná.
Ale možnost to je.
J. H.

113019

8.8.2006 12:52

RE: Zopakujme si to.

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 113002

Vzhledem k počtu muslimů na světě a jejich principielní fanatické nenávisti k Israeli se nejedná o nějaký závažný přírůstek nepřátel.

Jaké "utrpení" rozsíval Israel v Indonesii ? Přesto jsou tamnější muslimové fanatičtí nepřátelé (nejen) Israele.

Co se týká "pěstování přátel" , muslim NIKDY nebude přítel ani Israele ani euroatlantické civilizace.

113022

8.8.2006 20:08

RE: Zopakujme si to.

guglik 84.?.?.?

Reakce na 113022

>Co se týká "pěstování přátel" , muslim
>NIKDY nebude přítel ani Israele ani euroatlantické civilizace

cvachtal Münchhausen, prestante cvachtat.
israel nikdy priatelov nemal a ani mat nebude. presne ako vy. len komplicov.
pre zidov existuju len narody, ktore platia vypalne a tie ktore vypalne neplatia.
tie druhe, to su potom tie nedemokraticko-teroristicke.

ps.:
mimochodom, pred odoslanim, si nechajte vase prispevky opravit vasim komplicom, zurivym arkanom, zidom, odbornikom na cesku gramatiku.
ved sedi len vedla pri stole.
a dajte si aspirin. vam to sice uz nepomoze, ale co uz vam mam napisat.
snad len to, ze ked bude dalej tak nehanebne klamat, tak sa vam ta vasa skoba narastie este viac, ako Pinocchiovi.
alebo este lepsie, ako tomuto vasemu sukmenovcovi, zidovi, ktory v mene Danov publikoval karikatury Mohameda v Jyllands-Posten.

http://www.globalfire.tv/nj/graphs/flemming_rose.jpg

jeho meno je Flemming Rose, nie Pinocchio.
Pinocchio bol totiz v porovnani s vami alebo nim, len obycajny amater.

113094

9.8.2006 0:17

RE: Zopakujme si to.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 113022

Jaké "utrpení" rozsíval Israel v Indonesii ? Přesto jsou tamnější muslimové fanatičtí nepřátelé (nejen) Israele.

Není nutno, mě taky nasrali ač mi nic nedělají. Existuje něco jako pocit a touha po spravedlnosti, ale tomu asi nebudete rozumět, to slovo není ve vašem slovníku. Nemusím být osobně obětí abych se s ní mohl ztotožnit. Před deseti lety jsem ještě Israeli fandil, teď už ani trochu ne.

113127

9.8.2006 3:12

RE: Zopakujme si to.

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 113022

Pane Cochtan, myslim si, ze nenavist k Israeli neni z duvodu, ze tam ziji zidi. Zid je nekdo, kdo zil na tom uzemi po tisice let a byl integrovany do mistni populace. Vzdyt vime, ze Palestinci a Israelci se mezi sebou berou a maji deti. Vime, ze vetsina Israelcu nejsou ti zide kteri tam zili, ale takzvani zide na baterky.
Predstavte si to asi takhle a zda se mi, ze takhle to chapou sousede Israele.
Mate chatu s hezkou zahradou. Vas soused, ktery vlastne neni vas soused protoze je dost daleko od vas si vykope zumpu hned za vasim plotem. Zumpu a kompost, kde vyhazuje to co nepotrebuje. Tak zumpa je jako Israel, jak jste si vsiml, rekl jsem na zacatku, ze ti puvodni zidi byly OK, je to tedy to uceni z kteremu je vsem spatne a proto kdo je vyznava je kazdemu nesympaticky. Zde bych pro ty kdo chteji dukaz, prectete si prispevky pana Kemy a spol.
Ta zumpa zacne pretekat, to jsou ty konflikty behem doby Israele. Prirozene, ze se to snazite zastavit. Zde je ta Hezbollah, v roli instalatera.
Vsimnete si, ze se nikdy nezeptate sympataka s kterym je vam dobre: pane, jste zid? Ne, ale casto kdyz vidite nekoho se chovat necharakterne, hamizne a nebo povysene, reknete: ten se chova jako zid. Tedy je to to jedovate uceni. Tedy, neni to antisemitismus, ale touha po spravedlnosti a poctivosti a jednoduse nase vrozena dobrota co nas vede ke kritice tech kteri jsou pro tuto agresivni valku kde silnejsi, daleko silnejsi se nam snazi nalhat neco co vime, ze je absolutni lez.

113145

9.8.2006 8:03

RE: Zopakujme si to.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 113145

Za tento příspěvek máte moji poklonu !!! [cool] [cool]

113161

9.8.2006 6:57

RE: Zopakujme si to.

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 113022

Jasné. Muslim nosí hábit od hlavy až na paty, aby nebylo vidět, že má rohy a kopyto.
J. H.

113151

8.8.2006 10:05

Taky arabská propaganda...

Vanguard 62.?.?.?

V září roku 2000 otiskly New York Times fotografii převzatou od agentury AP zobrazující „izraelského policistu s Palestincem“, Palestinec zkrvavený na kolenou, policista s pendrekem nad ním. O něco později se ukázalo, že zkrvavený muž je americký Žid Tuvia Grossman, právě zbitý palestinskýžmi výtržníky a zachráněný oním policistou.

New York Times jsou list natolik solidní, že podvod připustily, případ se dokonce dostal před soud, Grossmann dostal peněžitou náhradu. Výsledek? Snímek dodnes funguje v propalestinské propagandistické výbavě jako ukázka „židovské brutality“. Je dobře si tento případ připomenout v těchto dnech, kdy se ukázalo, že agentura Reuters šíří po světě „pozměněné“, tedy zfalšované snímky z bombardovaného Bejrútu. Také Reuters je solidní firma a všech 920 snímků libanonského spolupracovníků Adnan Hajje agentura stáhla z oběhu. Fotograf pomocí obrazového editoru „dramatizoval“ svoje snímky a lze si jen domýšlet, proč to dělal.

http://neviditelnypes.zpravy.cz/neviditelna-fronta-0of-/p_cirkus.asp?c=A060807_200314_p_cirkus_nef

113001

8.8.2006 10:30

RE: Taky arabská propaganda...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 113001

To je propaganda, tak to je. Na obou stranách. Israel třebas je teď chycen do dvojí pasti - "Simul flare sorbereque haud facile est" - není snadné zároveň polykat a zároveň foukat. A tak tedy israelská propaganda neví, zda škody a mrtvé civilisty doma "zveličovat" nebo tajit. Ale nukleární zbraně nemají ...

Kdesi kdysi bylo ukazováno, jak palestinská mládež tančí a oslavuje 911, ovšem záběry byly ze zcela jiné doby a oni slavili cos zcela jiného. Nikdo se neomlouval. USA a CCCP jsou si podobny více, než kdo kdy představoval. Málo kdo z Vás zde zná zároveň tu i to. Já ale v byl i v CCCP i v USA. Podobnosti samozřejmě čistě náhodné.

Sověti totiž měli/mají jednu absolutní zásadu - zatloukali a zatloukali a i když se všechno prolátlo, tak ještě více zatloukat ! Nevěřím, že to v USA neznají... [velký smích]

Ten případ s tím zmáceným židovským Američanem (nebo americkým Židem ??) a to, jak se to nakonec "šťastně vysvětlilo", to ač nejsem já propagandistou profesionálem, bych taky dokázal vymyslet. Vždyť tady takové paranoické možnosti představuji jak "na běžícím pásu" !!

Je nutno stále myslet "za roh", kout plány v plánech nepřátel, klást dvojité pasti, vymýšlet uskoky v úskocích... - DUNA.

113004

8.8.2006 13:55

RE: Taky arabská propaganda...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113001

Treba to udelal proto, aby poukazal na to, jak manipuluje Izrael:

1) - byli to zidaci, jenz vjeli do Libanonu a ne Hezbollah do Izraele
2) - vojaka mozno zajmout ale nikoliv unest
3) - niceni infrastruktury a masakrovani civilistu jsou valecne zlociny a ne boj proti teroru
4) - strelba na sanitky ze zapnutymi majacky, umyslna vrazda OSN pozorovatelu a dalsi JE terorismus
5) - nelze zadat odzbrojeni vladni strany a domobrany Libanonu, dokud neodzbroji IDF

A pokud jste nekdy fotil vybuchy ci rychle probihajici deje tak vite, ze se zachycuji strasne obtizne a pokud to pujde doupravit aby to vypadalo jako v tom strasnem okamziku vybuchu, tak to udelate a jde spise o kompenzaci nedokonalosti techniky a fotoreportera nez o manipulaci. Uznavam, ze je to ovsem silne neeticke.

Nicmene k podvodum a lzim zidaku to ma sakra daleko!

A ze se brani? Zase lzi! Nemeli Libanon okupovat, nebyly by problemy. Nemeli do Libanonu posilat vojaky, nemuseli by dostat nakladacku. Nechteji-li zidaci Katuse, necht prestanou nicit Libanon a zaplati jeho obnovu a kompenzuji mrtve jenz zpusobili.

Pokud zidaci nezautocili, tak zadne katuse nelitaly.

http://ax2.old-cans.com/bendib/testing-Testosterone.jpg

113029

8.8.2006 14:30

RE: Taky arabská propaganda...

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 113029

1. Nebyli to "židáci" ale israelští vojáci, slovo žídáci používají primitivové. Hizboláh do Israele nevtrhl, na to mu nestačí odvaha, ale střílel tam zbaběle rakety. A to PŘED israelským obranným útokem.

2. Vojáka lze zajmou ve válce. Jinak je to únos. Válka vypukla až po únosu.

3. Ničení infrastruktury znamená zamezování přísunu raket ze Syrie do jižního Libanonu. Pokud zahynou předem varovaní civilisti, pak proto, protože je "hrdiná" Hizbolah používá jako živé štíty. Pěkné svinstvo, takové typicky arabské.

113036

8.8.2006 19:52

RE: Taky arabská propaganda...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 113036

Z hlediska jazykozpytného je slovní spojení obranný útok velice... ehm... zajímavé. To je newspeak?

113089

8.8.2006 20:03

RE: Taky arabská propaganda...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 113089

Co je na tom proboha zajímavého? Slyšela jste ve svém věku někdy pojem preventivní válka?

113092

9.8.2006 0:57

RE: Taky arabská propaganda...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 113092

Ve svém věku jsem už slyšela ledasco. A taky jsem zažila i to, že jsem preventivně dostávala přes držku od jednoho stokilového ožraly, když se vracel nad ránem z hospody, mnohdy ještě dříve než jsem stihla otevřít rozespalé oko. Preventivně. Co kdyby, že... není nad prevenci.

113128

8.8.2006 20:06

RE: Taky arabská propaganda...

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 113089

To znají všichni šachisti. Nejlepší obrana je útok.

113093

9.8.2006 12:05

RE: Taky arabská propaganda...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 113093

>To znají všichni šachisti. Nejlepší obrana je útok.


Šachisti? Snad Amíci - ne?

Nebo snad platí, co Amík to šachista???? [zmaten] [zmaten]

113189

8.8.2006 21:02

RE: Taky arabská propaganda...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113036

Zidaky nazyvam sebranku grazlu a sociopatickych valecnych zlocincu, jenz masakruji civilisty a maji jeste tu nebytecnou drzost tvrdit neco o "obranych utocich" (citujete Hitlera?) ci "lidskych stitech" (je to zlocinna IDF jenz pouziva Palestince a dalsi jako lidske stity, viz. tadyhle ji to je dokonce soudne zakazovano: http://www.novinky.cz/66706 ) anebo "ospravedlnovat" valecne zlociny tim, ze to "zamezi prisunu raket", coz je dalsi zidacka bohapusta lez, snadno padajici na svou kratkou nohu (spis je ma obe amputovane) kdyz se podivame na to, jak Hezbollah strili na Izrael rekordni pocty rachejtli.
Proc mate, mily pane dojem, ze mam nazyvat chronicke lhare, valecne zlocince a neskutecne podle, zbalele a uskocne bytosti nejak slusne? Slusneho pojmenovani zid si zasluhuji treba tihle slusni, co uz se nadale odmitaji podilet na genocie Palestincu: http://portland.indymedia.org/en/2004/01/278573.shtml anebo tito: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3261125,00.html#n
A jinak byste si mel uvedomit ze pokud se zidem muze stat kazdy, a ze muze, nejedna se o zadny narod, ale sebranku vycuranych zlocinnych primitivu. Hlasy o tom, ze Hitler mel pravdu, se neozyvaji jen v me hlave, vite? [naštvaný]

V bode dva z kohokoliv, kdo vasi snusku lzi nadale vydrzi cist, dalate opet jen vetsiho idiota. Izrael totiz valku Libanonu nevyhlasil. Nejedna se tudiz nikdy a v zadnem pripade o valecny stav, i kdyz to je jen zasterka zidaku, protoze oni preci zadnou valku nikdy nezacnou, ze. Kdyztak jen tu preventivni sestidenni, co? [bliji]
Tak jako tak to nic nemeni na faktu nemoznosti unosu ozbrojeneho vojaka - ten muze byt jen zajmut ci zabit.

Niceni infrastruktury je v prve rade a v podstate valecny zlocin a jen sprosty vrah a zidak ho muze zkouset obhajovat - je to neobhajitelny valecny zlocin at prevracim Zenevske konvence jak prevracim v ruce. "Predem varovany civilista" je asi dalsi newspeak chronickych vrahounu a lharu, ze? Pokud si dobre pamatuji, tak znacna cast obeti zidackeho besneni byla zabita na ceste do "bezpeci". Cize se jedna jen o pokus ospravedlnit neopravedlnitelne - opet. Masakry civilistu neni mozne ospravedlnit tim, ze "byli varovani", kdyz nemeli moznost bezpecne odjet (byli zabijeni na ceste, viz. http://www.blisty.cz/2006/7/24/art29498.html ) a kdyz hrdina IDF hned ze zacatku nicila mosty a komunikace... Nemluve k tomu, ze nemate co poroucet ostatnim lidem, kdyz nezvladate ani sami sebe a sve agresivni zidacke choutky na rozsireni "panstvi" az k Eufratu. O tom, ze zive stity naopak pouziva vrahounska IDF uz mluvi jeden link vyse, cize touto vasi lzi se nadale opet nemusime zaobirat.

Proste takovej jeden typicky vylhanej argument. Typicky... zidacke? [bliji]

http://www.spiegel.de/img/0,1020,665923,00.jpg

http://www.spiegel.de/img/0,1020,665955,00.jpg

http://www.spiegel.de/img/0,1020,665949,00.jpg

http://www.spiegel.de/img/0,1020,665932,00.jpg

113103

9.8.2006 0:00

RE: Taky arabská propaganda...:-))

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 113036

Tady máte ty lidské štíty.

Izraelská "hrdinná" armáda NESMÍ používat Palestince jako lidské štíty.

Izraelský nejvyšší soud ve čtvrtek rozhodl, že využití Palestinců jako živých štítů odporuje zákonu i mezinárodnímu právu. Izraelská armáda i policie dosud používala Palestince jako živé štíty, když se pokoušela zadržel příslušníky militantních organizací v jejich domech. Někdy byli civilisté v přestřelkách zabiti.

6.10. 2005 12:06
JERUZALÉM - "Nemůžete využívat civilistů pro potřeby armády a nemůžete je nutit spolupracovat s armádou," uvedl soudce Aharon Barak, který předsedal tříčlennému senátu. "Využití civilistů v roli živých štítů je nezákonné. Nezákonné také je, aby civilisté předávali varování od armády lidem, které chce armáda zadržet."

Rozhodnutí soudu vyvolalo protikladné reakce na politické scéně. Ultranacionalista Efraim Eitam je odsoudil, neboť bude klást armádě překážky v boji proti militantům. Naopak liberál Zehava Gal-On řekl, že rozhodnutí je dobré a zabrání ubližování nevinným.

113125

8.8.2006 14:47

RE: Taky arabská propaganda...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 113029

Vydávat žida zmláceného Araby za Araba zmláceného izraelskou policií a používat tento snímek v propagandě je opravdu hodně neetické, to je asi tak jediné, v čem se shodnem. Nebude to dokonce arabský podvod, co myslíte?

113040

8.8.2006 23:54

RE: Taky arabská propaganda...

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 113040

A tohle jistě bude taky podvod...

http://wakeupfromyourslumber.blogspot.com/2006/08/israelis-in-action.html

Chudák Palestinec prostě někde spadl se schodů a zmrzačil se na celý život. To se stává, ne?

113124

9.8.2006 1:31

RE: Taky arabská propaganda...

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 113040

Máte na to link?

113132

9.8.2006 21:33

RE: Taky arabská propaganda...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 113132

Ne, převzal jsem to z toho Neviditelného psa-viz výše.

113255

9.8.2006 22:03

RE: propaganda...

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 113255

>Ne, převzal jsem to z toho Neviditelného psa-viz výše.
To jsem viděl, ale informace z Psa jsou většinou pro kočku. Viděl jsem i dopis od toho židovského studenta, ale kdyby se to stalo mně, tak bych přiložil svou fotografii (z profilu, jako na tom inkriminovaném snímku) na jednoduchý důkaz, že jsem to já. Je totiž i možné, že tentokrát Židi vyjimečně nelžou. Ale bylo by to asi proti Talmudu.

113263

9.8.2006 22:42

RE: propaganda...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 113263

"Je totiž i možné, že tentokrát Židi vyjimečně nelžou. Ale bylo by to asi proti Talmudu."
Bez urážky, ale takto může reagovat jen fanatik.

113271

9.8.2006 21:39

RE: Taky arabská propaganda...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 113132

Našel jsem toto:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tuvia_Grossman

http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9C02EEDD123CF934A35753C1A9669C8B63

113257

8.8.2006 13:37

..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

Prdel 72.?.?.?

Jakej to blud !
Vsichni (informovani) lide vedi ze v ctvrtich a mestech kde vladne Hizbolah, zustali jen jeho priznivci, kteri mimochodem hned po vrazde Izraelskych vojaku a unosu dvou z nich oslavovali divoce v ulicich.. Zustali hlavne manzelky s detmi Hizbolaskych 'odbojaru' (jak je zde kdosi tituloval). Izrael ve sve snaze omezit obeti civilistu shazoval letaky nabadajici civilisty 48 hodin pred utokem aby vyklidili planovane uzemi utoku. Hizbalasi ovsem tim byli varovani tez a stahli se docasne z ohrozeneho uzemi. Nejsou tak blbi aby to neudelali. Stahli se honem dokonce do ctvrti prevazne obyvanych krestany.
Izrael by mel shazovat ty letaky nepretrzite a to i nad uzemim kde utok nepovede. Tim by je pekne popletl a nastala by situace 'cry wolf)...([mrknutí jedním okem]
Lebanon nyni navrhl ze by obsadil uzemi po Izraelskem stazeni 15.000 vojaky. Hej, najednou je to mozne? Proc to neudelal po predeslem Izraelskem stazeni?!

113027

8.8.2006 13:58

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113027

Drahy priteli, problem je v tom, ze
1) - nelze diktovat obyvatelum suverenniho statu, co maji ci nemaji delat
2) - zidaci ostreluji auta a rozbijeji cesty a mosty, takze se dostanete leda do krematoria

Zbytek vaseho prispevku jsou jen zidovske lzi, kterymi se kojte sam, nam nechutnaji a nasi inteligenci prudce urazeji.

113030

8.8.2006 14:18

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

stein55 84.?.?.?

Reakce na 113030

@trodas,


>1) - nelze diktovat obyvatelum suverenniho statu, co maji ci nemaji delat

presne moje slova - nemontujte sa do rozhodovania suverenneho statu izrael

>..nam nechutnaji a nasi inteligenci prudce urazeji.

to si viem doslova predstavit ! o iq radsej pomlcim vid. -> http://www.zvedavec.org/nazory_1697.htm#ptr113015

stein55

113033

8.8.2006 17:02

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

cz_dragon 199.?.?.?

Reakce na 113033

Hlavne vy Zidi by jste meli prestat montovat do jinych lidi a vase problemy by uplne zmizeli!

113061

8.8.2006 21:31

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113033

stein55 - nejen, ze se budeme montovat do rozhodovani bandy vrahounskych ulhanych zidaku v Izraeli (kdykoliv pokud budou svym jednanim zasahovat MIMO OSN dane uzemi sveho statu) ale nekteri z nas povazuji za svou povinnost se zbrani v ruce zastavit bestialni vrazdeni zidaku z Izraele.

Jinak co jste chtel vasim odkazem na vas diskuzni prispevek rici jsem veru nepochopil, nebot mate asi silne historicke mezery, kdyz za posledni bojovou akci cechu povazujete Bilou horu, v roce 1620 [mrknutí jedním okem]

Ale kdyz vam historie nejde (kazdemu nejde vse, to je fakt) tak muzete zatim alespon vyfotit tu Katusu a ukazat nam ji, co vam pristala v zahradce, jak jste psal. Nerikejte, stein55, ze jste si to nevyfotil nez jste zavolal pyrotechniky, aby si ten kram odvezli - hmmm? [velký smích]

113107

8.8.2006 21:47

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

stein55 84.?.?.?

Reakce na 113107

@trodas,

tolko ani nemozem zjest, kolko by sa mi chcelo vzdy po vasich zidak sem _ zidak_tam_tiradach vyvracat; respekt !

>nebot mate asi silne historicke mezery,
>kdyz za posledni bojovou akci cechu povazujete Bilou horu, v roce 1620 [mrknutí jedním okem]

krasavec, nerobte si hlavu o moje vseobecne vzdelanie; okrem toho som pisal o "predposlednom" boji za vlastnu slobodu - zaujimave, ze ste tu "poslednu" - dost pofidernu - preskocil [mrknutí jedním okem] - anyway

>muzete zatim alespon vyfotit tu Katusu a ukazat nam ji

pan trodas si to vsetko predstavuje fakt, ako hurvinek vojnu; a co si mysli pan trodas, ze som turista, ktory nema nic ineho na pracu, len sa ohanat fotakom, ked mi hori u prdele.

stein55

113110

8.8.2006 22:26

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

stein55 84.?.?.?

Reakce na 113107

@trodas - dodatok,


>ale nekteri z nas povazuji za svou povinnost se zbrani v ruce zastavit bestialni vrazdeni zidaku z Izraele.

medzicasom som si isiel vyprat nohavice, ktore som si prave od strachu posral - trodas, keby ta situacia nebola taka vazna, tak by som sa asi od smiechu nezastavil - to nie video_hra...kde staci len vypnut pc. uz to vidim: VY v plnej polnej pri 38 C° v tieni! no panb-h nam pomahaj ! trodas sa ruti na nas [smích]

stein55

113114

9.8.2006 1:37

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113114

Opravdu je mi lito, steine55, ze me - vyhlazovanim Libanoncu zidaky - ponekud extremnejsi nazory vam kazi vase zazivani. Na druhou stranu treba zhubnete, no [zahanbení]
Jinak vzhledem k tomu, ze katuse stejne jako delostrelecky naboj nepadne dvakrat na stejne misto, tak si myslim, ze uz mate klid a nemusite trpet takovym strachem - vy snad mate tak cerne svedomi? Ja mel ze to, ze zidacti vrahove zadne svedomi nemaji - nebo ze by preci jen nejake zbytky? [zahanbení]

A vite, jak se jich zbavite? Bezte rici sve vlade, ze vrazdeni nevinnych neni boj proti terorismu, ale vytvareni terorismu a ze to neni ve vasem zajmu, vite? [zahanbení] [mrknutí jedním okem]


http://ax2.old-cans.com/bendib/Brth-pangs-two.jpg

113134

8.8.2006 14:19

Urazit trodasovu inteligenci

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 113030

to je nadlidský úkol pro nanotechniku.

1. Obyvatelé suvereního státu by neměli připustit, aby z jejich území ostřelovali přivandrovalci sousední stát.

2. Rozbité cesty a mosty mají tu výhodu, že není možné po nich dopravovat vražedné rakety ze Syrie do jižního Libanonu

113034

8.8.2006 19:55

RE: Urazit trodasovu inteligenci

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 113034

Pozor, pane Čochtan, na pojem "přivandrovalec", velkej pozor, mohli by si naběhnout.

113090

8.8.2006 20:14

RE: Urazit trodasovu inteligenci

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 113090

No, Palestici jsou v Libanonu "přivandrovalci". A nezvaní k tomu. Potom co je Husejn blahý paměti po jejich pokusu o puč v Jordánsku zmasakroval a oni na útěku se zastavili v Libanonu a fakticky tam převzali moc, a kvetoucí Libanon zrujnovali, je Libanonci moc milují. Krásně jim tu lásku ukázali v Sabře a Šatile.

113096

8.8.2006 20:23

RE: Urazit trodasovu inteligenci

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 113096

To si musím pamatovat, kdyby náhodou jednou někdo vyhnal židy z Palestýny jako židi vyhnali palestýnce, bude potřeba se o nich vyjadřovat a chovat se k nim stejně.

113099

8.8.2006 21:04

RE: Urazit trodasovu inteligenci

Aja 24.?.?.?

Reakce na 113096

>No, Palestici jsou v Libanonu "přivandrovalci". A nezvaní k
>tomu. Potom co je Husejn blahý paměti po jejich pokusu o puč v
>Jordánsku zmasakroval a oni na útěku se zastavili v Libanonu a
>fakticky tam převzali moc, a kvetoucí Libanon zrujnovali, je
>Libanonci moc milují. Krásně jim tu lásku ukázali v Sabře a
>Šatile.

Tu lasku v Sabre a Chatile predvedli Palestincum krestane, pravicove falangy, pod dohledem Ariela Sharona. Oba tabory se nachazely na uzemi okupovanem Izraelem.

113104

8.8.2006 23:38

RE: Urazit trodasovu inteligenci

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 113096

Jste nějak podivně informován Čvachtane: Hizbollah NEJSOU Palestinci! Palestinci žiji v Libanonu v uprchlických táborech a jsou to převážně Sunnité. Členové Hizbollah jsou libanonští šíité, kteří mají zastoupení i v libanonském parlamentu. Když už chcete být demagogický, srovnejte si napřed v hlavě fakta, abyste nevypadal tak trapně.

113122

9.8.2006 23:45

I sakra, zelenej mužíčku, co Vám to ukapává z kaťat?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 113096

>No, Palestici jsou v Libanonu "přivandrovalci". ...
>fakticky tam převzali moc, a kvetoucí Libanon zrujnovali, je
>Libanonci moc milují. Krásně jim tu lásku ukázali v Sabře a
>Šatile.
Jo, tak to teda bylo, von se ten Šáron, nebo jak se tam ten židovskej generál jmenoval, za Žida jen vydával a byl zatím Libanonec.

113278

9.8.2006 2:27

Čvachtale, Vy to máte v hrníčku úplně vyčvachtaný!!

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 113034

>Urazit trodasovu inteligenci to je nadlidský úkol pro nanotechniku.
Za tuhle poklonu by Vám měl pan trodas zaplatit. Na nanotechnice je založena celá poslední generace informatiky a virtuální inteligence. Čvachtale, přestaňte pouštět z kaťat bublinky a nechte se panem trodasem poučit. Udělá to jistě rád, když mu tady tak pochlebujete.

113142

9.8.2006 12:14

RE: Urazit trodasovu inteligenci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 113034

>1. Obyvatelé suvereního státu by neměli připustit, aby z
>jejich území ostřelovali přivandrovalci sousední stát.


Díky za názor, se kterým se dá i souhlasit. Místo sousedního státu raději dosadíme všechny státy.
Rozhodně to občané suvereního státu Česká republika budou brát v potaz při rozhodování v referendu (dá-li Bůh) o umístění amerických základen na území ČR.

113190

11.8.2006 13:08

RE: Urazit trodasovu inteligenci

Shalom 80.?.?.?

Reakce na 113034

Prosím o zastavení dodávek zbraní do Izraele od jeho spojenců.Zavřete přístavy,rozbijte letiště a příjezdové komunikace.A je to fifty-fifty.

113502

8.8.2006 14:50

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 113030

To s těmi letáky je lež? Vždyť je sami Libanonci z vybombardované vesnice ukazovali na kameru, byly psané arabsky...mám tomu rozumět tak, že ty záběry libanonské televize, co vysílala ČT, jsou zfalšované a podvržené Izraelem?

113042

8.8.2006 15:47

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

hostující 85.?.?.?

Reakce na 113042

Aha,tak ty letáky svědčí podle vás o čem? Já nemám zdání,co vysílala 'česká' telavivvize,ale pokud mi někdo bude na hlavu srát letáky v kterých mne a mé rodině vyhrožuje smrtí,pakliže neudělám to, co on chce....
Poslyšte , vy ale máte zajimavý způsob uvažování! [zmaten] [oči v sloup]

113047

8.8.2006 15:53

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 113047

Ty letáky svědčí o tom, že Izrael se snaží varovat civilní obyvatelstvo a minimalizovat jeho ztráty tím, že je s předstihem informuje o plánovaném náletu.

113049

8.8.2006 16:05

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

hostující 85.?.?.?

Reakce na 113049

Ne,tyto letáky svědčí o sadistické zhovadilosti sionistických teroristů.
Napřed jim oznámí ,že pokud neodjedou tak je povraždí,a když ti poté v hrůze prchají ,tak je prostě zmasakrují na silnici.
Třeba i v sanitce.

113052

8.8.2006 16:36

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

stein55 84.?.?.?

Reakce na 113052

@hostující,

>...o sadistické zhovadilosti sionistických teroristů.

aby ste si nemysleli, ze my zidaci sme celkom priblbli, ale to je jedno co robime, alebo nerobime, ludia vaseho kalibru nebudu nikdy spokojni ! rozumiete mi vobec ?

pan hostujici vykobercovat cely juzny libanon z lava do prava na system drazdany tak, aby bol kostolny klud nie je ziadnre umenie, ale nase vysoke moralne zasady, aj ked nam to upierate to nedovolia !

radsej riskujeme nase zivoty a cistime to - aj pre vas - ako keby s pinzetou. ak nam to chcete ukazat, tak sa zbalte a postavte sa proti nam na hranici ako chlap a nie ako vecne mrauciaci posera.

stein55

113055

8.8.2006 17:24

Pane Stein,

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 113055

možná, že v tom je právě ten zakopaný pes, ve vysoké morálce israelské armády, v tom, že berete ohledy na civily, kteří vás stejně nenávidí, protože každý správný muslim MUSÍ nenávidět nevěřící psy. (a Židy teprv !)

Kdyby jste je prostě eliminovali, tak by měli ti zbylí alespoň strach. Lidi se chovají slušně ze dvou důvodů. Buď z vrozené slušnosti, nebo ze strachu z následků neslušného chování. Arabské národy nemají moc "vrozené slušnosti". Takže zbývá už jen ten strach. Nažeňte jim ho !

113064

8.8.2006 17:47

RE: Pane Stein,

case 62.?.?.?

Reakce na 113064

Vase schopnost cist myslenky jinych lidi je prekvapujici. Nejprve je Vam naprosto jasne, ze Ahmadinezad je rozhodnut napadnout a znicit Izrael jadernou bombou a ted je Vam naprosto jasne, ze "každý správný muslim MUSÍ nenávidět nevěřící psy".
Kolik jste navstivil muslimskych zemi?
Kolik muslimu znate?
Cetl jste Koran?
Znate Blizko Vychodni dejiny?
Hovorite arabsky ci persky?
Nebo v tom mate jasno podobne jako v terminu fasismus?
Ono se blaboli mnohem snadneji nez premysli ci studuje, ze ... [velký smích]
Frustrovany, co si chce do nekoho kopnout? Co radsi udelat neco sam se sebou?

113067

8.8.2006 18:48

RE: Pane Stein,

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 113067

Ahmadi-neřád pronesl několikrát veřejně dva důležité výroky:
1. Israel musí být za každou cenu zničen.
2. Irán musí mít vlastní atomovou zbraň.

přidejte k tomu ještě (prokázaný) vývoj raket s příslušným doletem, podívejte se na mapu, a co vidíte ?
Pokud Ahmadineřád chce zničit Israel, pak má jedinnou možnost. Raketový útok s jadernou hlavicí. Pracuje se na tom.

Teď k vašim otázkám.
Kolik jste navstivil muslimskych zemi ?
Pár. V rámci dovolené.
Kolik muslimu znate?
Příliš. Tady v Německu je jich jako ......
Cetl jste Koran?
Ne celý, na to nemám čas, ale hodně míst, (sur) kde se hovoří o zacházení s nevěřícími a o dobytí celého světa pro islám. Hodně věrohodných informací najdete na serveru Euroarabia a Pravda o Islámu.
Znate Blizko Vychodni dejiny?
Lépe než většina zdejších diskutérů. I životopis loupežníka, prostituta (oženil se s bohatou starou vdovou) a pedofila Mohameda znám.
Hovorite arabsky ci persky?
Ne, k čemu taky ? Překlady do světových jazyků jsou natolik věrohodné, že není nutné ztrácet čas.
Frustrovaný nejsem a myšlenky nečtu.

113080

8.8.2006 19:59

RE: Pane Stein,

case 62.?.?.?

Reakce na 113080

Ahmadinezad nic z toho, co mu podsouvate neprohlasil a na torm trvam.
Dokonce i tak casto zminovany "vyrok" o vymazani Israele z mapy ve skutecnosti znel: "Israel musi byt vymazan ze stranek casu", coz jak pravdepodobne uznate i Vy, je krapet neco jineho.
Na Vami vyjmenovanych servrech jsou presne ty hlouposti, ktere zde napr. o proroku Mohamedovi(Buh mu budiz milostiv) pisete.Skoda, ze se cesti orientaliste omezili pouze na jednu kritiku a zustavaji v akademicke vire, ze tak hloupi lide, kteri by temto nesmyslum verili, se v populaci vyskytuji vzacne. Netluce Vas alspon do oci ten nazev "PravdaOIslamu"?
Zda se, ze ne ...
Loupeznik? Citujte, prosim konkretni suru nebo alspon hadid, ktery lze takto interpretovat.
To, ze se nekdo ozeni s bohatou vdovou v zadnem pripade neimplikuje, ze je prostitut (zustal s ni cely zivot a v zadnem pripade nemusel).
Aishe bylo sice devet let, kdyz si ji prorok Mohamed(Buh mu budiz milostiv) vzal, ale zacal s ni zit jako muz se zenou az po jeji prvni menstruaci.
Nemusite s timto zpusobem stanoveni dospelosti souhlasit, ale v zadnem pripade z toho neplyne Vami naznacovana sexualni odchylka (zvlast vzhledem k veku ostatnich zen).

113091

8.8.2006 20:19

RE: Pane Stein,

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 113091

Omyl. Loupežník Mohamed se oženil s šestiletou Aishou, "manželství naplnil" tedy ošoustal jí, když ji bylo 9 let. Jestli už měla menstruaci to nevím, možné to je.

113097

9.8.2006 16:38

RE: Pane Stein,

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 113097

Ale no tak... v Bibli, tam se taky dějí věci - rodiče podřezávají své potomstvo, Jahve ničí celá města...

113220

9.8.2006 17:09

RE: Pane Stein,

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 113097

Vono to bylo dost dávno, víte jak se informace časem překrucujou. Lidi často drbaj. Možná že Mohamed v podstatě potkal Aishu někde na trhu, zetal se jí na zdraví rodičů a koupil jí datli. Zbytek pohádky se už jaksi vyvynul v hlavách trhovnic, co záviděli nejen Aishe mládí a krásu, ale i Mohamedovi že se s ním to dítě baví. Pokud jste tam u toho nebyl, tak bych kvůli tomu zrovna třetí světovou nevyvolával, máme dnes jiný starosti. [oči v sloup]

113222

8.8.2006 20:20

RE: Pane Stein,

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 113091

"Israel musi byt vymazan ze stranek casu", coz jak pravdepodobne uznate i Vy, je krapet neco jineho.

Ve skutečnosti neřekl ani toto, ne Israel ale nynější sionistický režim má být vymazán ze stránek času, stejně jako třeba jednou Bušisti (Křováci) budou.

113098

9.8.2006 21:49

RE: Pane Stein,

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113098

A dokonce k tomu dodal, aby bylo jasne ze zidaky neplanuje zholohoaxovat, ze se vrati zpet do Evropy odkud prisli.

Na jednu stranu ma pravdu.

Na druhou stranu tu nikdo bandu vrahounskych zidaku nechce, staci tech par zidovskych zlodeju ve velkem co tu mame... [oči v sloup] Takze i kdyz ma pravdu, tak myslim ze bude lepsi to vyhlazovani.

Vemte to tak - kdyz furt tak lamentovali, jak jich 6 milionu Hitler zholohoaxoval tak je mozna tady urcite moralni pravo tech 6 milionu skutecne zlikvidovat.

Ma to jednou nevyhodu - a to je poklesnuti na jejich uroven masovych vrahu a valecnych zlocincu... [zahanbení] Jenze po sedesati letech neustalych nasilnosti pachanych zidaky z Izraele zacinam mit dojem, ze na hruby pytel patri hruba zaplata... [oči v sloup] [zahanbení]

113260

9.8.2006 21:59

RE: Pane Stein,

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 113260

"Vemte to tak - kdyz furt tak lamentovali, jak jich 6 milionu Hitler zholohoaxoval tak je mozna tady urcite moralni pravo tech 6 milionu skutecne zlikvidovat"

Toto nechá editor/cenzura projít??? To není nabádák vraždění? Anebo se to cenzuruje jen pokud jde o Araby, kdežto u Izraelců to nevadí???

113262

9.8.2006 22:07

RE: Pane Stein,

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 113260

Vždycky jste mi připadal být dost mimo, ale tohle už je fakt moc! No nic, kdo chce, ten to vidí už déle, kdo ne, ten mě třeba brzy seřve...pár adeptů mě napadá, to jsem zvědav, který z nich mi vysvětlí, jaký jste vy myslitel a kdo ví co...a já blbec a židofil, případně rovnou Kema či Leho...

Kdyby ten smajlík nebyl tak trapně zprofanovanej, tak bych ho sem poprvé sám dal...chce se mi z vás zvracet.

113265

9.8.2006 22:39

RE: Pane Stein,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 113260

No Trodasi, mají pravdu, mírněte se. Nebo vás též začnu cenzurovat. To, co jste napsal, už se dá vysvětlit jako výzva k holocaustu. A to je trestné. Pochopte, že sionisti můžou, ale my ne. [smích]

113270

8.8.2006 17:59

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

hostující 85.?.?.?

Reakce na 113055

aby ste si nemysleli, ze my zidaci sme celkom priblbli, ale to je jedno co robime, alebo nerobime, ludia vaseho kalibru nebudu nikdy spokojni ! rozumiete mi vobec ?
No,pane stein nemusíte hned histerčit jak čtyřicetiletá panna.Myslím,že vám a vám podobným lidem rozumím velice dobře!A aby bylo mezi námi jasno,slovo "židák" ode mne nikdy v životě nikdo neslyšel.A mám i pro to důvod.Věřte,nebo ne. Ovšem slova fašista, nácek,bolševik ,či sionista, takový lidé jako vy ,ode mne uslyší velice často!Rozumíte tomu,co jsem napsal?

pan hostujici vykobercovat cely juzny libanon z lava do prava na system drazdany tak, aby bol kostolny klud nie je ziadnre umenie, ale nase vysoke moralne zasady, aj ked nam to upierate to nedovolia !
Ano,morální zásady.VAŠE morální zásady.Rád věřím,protože použít v L.ještě k tomu všemu 'koberec' ,no pozdravpánbů, to by byla vzhledem k veřejnému mínění sionistická sebevražda.

radsej riskujeme nase zivoty a cistime to - aj pre vas - ako keby s pinzetou. ak nam to chcete ukazat, tak sa zbalte a postavte sa proti nam na hranici ako chlap a nie ako vecne mrauciaci posera.
Samozřejmě,jak jinak - pro naše dobro!
Jako bych i toto někde už slyšel!

113069

8.8.2006 18:24

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

stein55 84.?.?.?

Reakce na 113069

@hostující,

>A aby bylo mezi námi jasno,slovo "židák" ode mne nikdy
>v životě nikdo neslyšel.

ok, ale dovolite aspon mne pouzivat, ako zidovy to vseobecne pouzivane slovo zidak kedy sa mi to zapaci ? dakujem.


>Rozumíte
>tomu,co jsem napsal?

ano rozumel a ked to povazujete za pasujuce, nech sa paci.

>Ano,morální zásady.VAŠE morální zásady.

jasne ! preco si myslite ze to beriem tak "sportovo" a akceptujem napr. ostrelovanie haify ?

> to by byla vzhledem k veřejnému mínění

viete, TA verejna mienka sveta ! nebudem sa pytat, kde bol starocia TEN svet, ked nam islo o kejhak ? zabudnite - falosna moralka.

no offense - stein55

113074

8.8.2006 18:47

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

cz_dragon 199.?.?.?

Reakce na 113074

Ale Steine vzdyt jste lhar, co tady opruzujete!

113078

8.8.2006 19:02

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 113078

[oči v sloup] Příšte svoje tvrzení doložte argumenty, cz dragone a zdržte se vyhazovačských poznámek. Podobně laděné příspěvky vám příště zruším. Editorka

113081

8.8.2006 19:07

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

cz_dragon 199.?.?.?

Reakce na 113081

http://www.zvedavec.org/nazory_1694.htm#ptr112821
http://www.zvedavec.org/nazory_1694.htm#ptr112824
http://www.zvedavec.org/nazory_1694.htm#ptr112828
http://www.zvedavec.org/nazory_1694.htm#ptr112829

Mindy pro vasi informaci......

113083

8.8.2006 19:12

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 113083

[cool] OK. Argumentujete dodatečně. Editorka

113084

8.8.2006 19:37

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

stein55 84.?.?.?

Reakce na 113084

@editorka,
@cz_dragon,

mam dojem, ze som v detskej skolke [smích]

mlady pan nedostal pronto odpoved stoji v rohu a trucuje ? mejle !

sorry, ale ked dostanem nedockavu odpoved -> "Ted už mě vaše odpoved nezajímá, napište si jí třeba do komína. Grüß Gott", tak co si mam mysliet o diskusnej kulture ?

miesto toho som titulovany ako luhar. ked to cz_dragonovi pomoze pri hladani pravdy, tak som ochotny byt pre_mna_za_mna luhar. vsetko v pohode teraz ?

stein55

113086

8.8.2006 21:49

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

cz_dragon 199.?.?.?

Reakce na 113086

Stein, den se dnem se sesel, hodina s hodinou se sesla a Vy jste dal slib, ktery jste nedorzel! Mezi tim jste tady napsal alespon 20 prizpevku a na svuj slib jste nemel cas! Tak si asi vykladam tak ze ser___e na sve sliby a jenom tady mlzite!

Stejne vsechny vase prizpevky jsou typu asi takoveho:
Kdyz jsem byl maly kluk v Cesku, tak se povidal takovy vtip o Sovetech..

Cernosi v pralese chytili tri chlapy, jeden byl Cech, druhy byl American, a treti sovetsky vojak. Nacelnik cernochu byl velice bohaty a zdatny a aby nevypadal spatne nez ty tri jen tak serezou, tak jim nabidnul ze jim splni prani a kdyz to prani splni tak ten pujde do kotle a tomu kteremu nebude moct splnit jeho posledni prani tak ho pusti. Prvni sel American, ten si rekl o hroudu zlata, prani okamzite splneno. Druhy na rade byl Cech, ten si pral plzensky pivo, v cuku-letu tam mel orosenou sklenici s pivem. Kdyz prisel na radu sovetsky vojak, tak rekl nacelnikovi, nakopni me, nacelnik se krouti a rika no co je to za prani? Na kopopni me, znova rekl sovetsky vojak. Tak teda jo, kdyz ho nacelnik nakop najednou sovetsky vojak vytahne automat Kalasnikova a vsechny cernousky postrili. Cech a American koukaji v udivu a ptaji se sovetskeho vojaka proc je hned nepostrilel? I sovetcky vojak jim na to odpovi "Sovetsky clovek nikdy neutoci prvni".

113111

8.8.2006 18:27

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

case 62.?.?.?

Reakce na 113055

Pan Stein, narozdil od mnoha zdejsich diskutujicich nejsem priznivcem jednoduchych, ale nepravdivych "pravd", ze za vse mohou Zide,Rusove,Amici ci Fialove Teckovane Bytosti z Mlhoviny v Andromede [mrknutí jedním okem] . Tj. v zadnem pripade si nemyslim, ze jsou Zide zlotrilejsi nez jina etnika. Odmitam soudit tak neurcitou entitu jako je nahodne vybrany Zid (Rus ...) na zaklade chovani omezene skupiny nebezpecnych pitomcu, kteri se vyskytuji ve vsech socialnich skupinach. Opravdu by se mi nelibilo, kdyby nekdo pausalne hodnotil Cechy podle chovani jejich vlad a v pripade soudruha Paroubka nepochybuji, ze by postupoval podobne idiotsky jako Olmert.
Kdybyste bombardovali Libanon "systemem Drazdany", troufam si tvrdit, ze by nezustalo pouze u nenavisti okoli a prisli byste i o tu podporu, kterou Vam (Vasi rozvojove zemi - alspon oficialne) civilizovany svet poskytuje, takze zustanme pri zemi a netahejme do toho moralni zasady. Nepochybuji o tom, ze jista velmi omezena skupina Zidu ma silne moralni zasady a jista velmi omezena skupina Zidu nema zadne moralni zasady a zbytek se potaci nekde mezi temito dvema extremy.
Pro nikoho z nas (pri nejmensim pro me a me blizke) "to necistite" (tohle je opravdu odporna formulace a verim, ze Vam pouze "ujela", jestli ji ovsem myslite vazne budu Vas nadale oslovovat Viktore(Cistici), abych nezapomel, s kym mam tu cest.
Neverim ve valku, valka je az ten uplne nejkrajnejsi prostredek. S UZI bych toho moc nezvladnul.
Nicmene prestavam kupovat Vase vyrobky a nebudu uz s izraelskymi firmami delat zadne obchody etc..

113075

8.8.2006 18:35

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

stein55 84.?.?.?

Reakce na 113075

@case.

respektujem vasu mienku - stein55

p.s.: to slovo "cistime" nie je/nebolo mozne nahradit v kontexte inym vyrazom.

113076

8.8.2006 23:41

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 113055

Komu "nám"? Pochybuji, že Vy osobně jste v Libanonu. Sedíte v bezpečí a píšete nesmysly.

113123

9.8.2006 7:03

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 113055

Píše pa stein:
>pan hostujici vykobercovat cely juzny libanon z lava do prava na
>system drazdany tak, aby bol kostolny klud nie je ziadnre umenie,
>ale nase vysoke moralne zasady, aj ked nam to upierate to
>nedovolia !
"Naše vysoke moralne zasady"! Tak to teda je nejlepší židovkej fór, který jsem kdy slyšel. A nejlepší na tom je, že ho vyprávíte s docela vážným ksichtem.

113153

9.8.2006 6:37

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 113049

Vanguard píše:
>Ty letáky svědčí o tom, že Izrael se snaží varovat
>civilní obyvatelstvo a minimalizovat jeho ztráty tím, že je s
>předstihem informuje o plánovaném náletu.
Tahle propaganda nedrží vodu. Destrukce civilních objektů, silnic mostů a ostatní infrastruktury jsou jasně zakázány Ženevskými dohodami. Tečka. Už za to by měli odpovědní Židi stát před mezinárodním soudem pro válečné zločiny

Na masové vraždění civilistů dal Židům zelenou rabinátní koncil. Přesto si snad Židi uvědomují, že vraždit civilisty není před světovou veřejností dobrej špíl. A že je proto lepší je terorizovat k útěku, což taková letáková akce je, a město nebo vesnici srovnat se zemí, aby je nemuseli dobývat dům od domu. To je stará židovská taktika s honosně znějícím názvem "psychologická válka", která se jim tak osvedčila již v období 1947/48. Těsně ji předcházely zprávy o masakrech palestinských vesnic k navodění té správné psychózy hrůzy, jak ji popisuje dopisovatel Manchester Guardian David Hirst ("The Gun and the Olive Branch, p. 141):

"Když se barelové bomby valily po ulicích a způsobily nekontrolovatelnou
paniku v arabských čtvrtích, Izraelci přivezli jeepy s tlampači, které vysílaly předem natočené "horror zvuky", jako výkřiky, bědování a sténání arabských žen, ječení sirém a zvonění poplachových požárních zvonců, přerušované voláním imána v arabštině: Zachraňte se, věřící; Židi používají otravné plyny a atomové zbraně. Prchejte o život, ve jménu Allaha."

Mno a nakonec ten logický nesmysl o varování civilistů. Cílem izraelského bombardování je údajně zničení Hezbollah bojovníků a postavení a tak jim budou házet letáky, aby se mohli včas přesunout jinam, žejo.

113150

8.8.2006 14:31

článek je neúplný

Prochy 82.?.?.?

Znám autorku toho článku, a myslím, že jí publikování nevadí, možná jí ale bude vadit, že článek není úplný!

To hlavní se na Zvědavce nedostalo. Celý text je k přečtení zde:
http://www.hadziki.com/zajimavosti/browse.php?id=0&off=0

113037

9.8.2006 21:14

RE: článek je neúplný

B. 195.?.?.?

Reakce na 113037

PANE STWORA!!!
Nezlobte se na mě, ale termín "mírně zkráceno" neznamená, že vynechám poentu! [překvapení] Prosím, doplňte do textu to co tam chybí, protože to je podstaté.

Předem velice děkuji. [smích]

Plochy. Díky. [cool]

113250

9.8.2006 21:21

RE: článek je neúplný

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 113250

Je tady odkaz na celý dopis. Kdo chce, tak si to přečete. To, co nazýváte podstatné, podle mě znehodnocuje jinak celkem slušný dokument s vypovídající hodnotou. Kecy o všeobjímající lásce jsou vhodné na nějaký web typu Vesmírní lidé nebo Svědci Jehovi.

113252

9.8.2006 21:46

RE: článek je neúplný

B. 195.?.?.?

Reakce na 113252

Děkuji za promptní reakci, nicméně s Vámi zásadně nesouhlasím.
Kecy (promiňte) o vesmírných lidech jsem v dopise nikde nenašel. Naopak jsem se domníval, že chápete, že pokračováním války systémem oko za oko (nebo radši za dvě) je cesta do pekel (doslova) a jediný možný způsob vyřešení konfliktu je smír (tedy láska, že..). Pokud s tímto názorem nesouhlasíte, OK. Pak jste ale smysl uvedeného dopisu podstaně překroutil (zneužil) a neměl jste ho buď přetiskovat vůbec, nebo na něj dát pouze annonci aby si to každý přečetl celé. Nechci Vám samozřejmě fušovat do řemesla, ale docela mne tenhle Váš postup zklamal. [pláč]

Samozřejmě respektuji, že si na svém webu můžete dělat co chcete.

113259

9.8.2006 22:55

RE: článek je neúplný

Prochy 85.?.?.?

Reakce na 113252

Pane Stwora, jestli část textu považujete za KECY, tak proč si článek o Libanonu nenapíšete sám?! Je od Vás trochu ubohé vybírat si z cizích textů (bez souhlasu autora) jenom to, co se vám hodí právě do krámu. Paní Kružíková popsala svůj zážitek a připojila i svůj názor na řešení, to vy chcete jenom slyšet o těch zlých Izraelcích a ještě zlejší USA, jděte se zahrabat, nezávislý možná jste, ale objektivní asi moc ne!

113273

8.8.2006 18:47

..Sami Israelci nyni zebraji... (Karel 4)

Prdel 72.?.?.?

CO?!?!
Vcera ukazovali toho Lebanonskeho PM a byl to on kdo zebral se slzama v ocich o zastaveni invaze - ne Izraelci. Reporteri kteri interview obycejne Izraelske obcany, dokonce priznivce levice, nyni jednohlasne tvrdi ze Izrael tohle musi dotahnout do konce. Jde ne o uzemi a stahnuti se z Libanonu ale o jejich (zidu) preziti.

113079

8.8.2006 19:07

RE: ..Sami Israelci nyni zebraji... (Karel 4)

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 113079

Hele voe. Jasan, že se to musí dotáhnou do konce. A nejlíp atomofkama. Hmm, kua, to by mohlo něco spadnout i na Izroš. Tak aspoň ejdžent orindž, cyklón, chlór, starej dobrej Yproš a tak. To by teprve valili voči ty kuy teroristický, to by byla správná deratizace.

Co, pane? Takhle nějak byste si to představoval? Prý, že jednohlasně tvrdí. Brr, mám z toho jednohlasu husí kůži. Taky se tu volilo jednohlasně. Junge und alte in eine Reihe. Jawohl mein führer!

113082

8.8.2006 20:10

28. den

Aja 24.?.?.?

V noci z pondeli na utery:
80 leteckych utoku na uzemi Libanonu
90 raket, ktere dopadly na Izrael
Zitra, ve stredu ma zasedat izraelska vlada (urad izraelske bezpecnosti?) a rozhodnout, zda se ofenziva rozsiri az k rece Litani.
Na mesto Tyr shazovalo izraelske letectvo letaky, v nichz upozornuje obyvatelstvo, ze kazde motorove vozidlo v pohybu bude povazovano za podezrele a zniceno. Z toho duvodu oznamilo OSN zastaveni humanitarni pomoci Libanonu, neexistuje bezpecny koridor, kterym by mohla vozidla s pomoci projizdet.
Izraelsky nalet na vesnici Ghazieh: 5 mrtvych a 25 zranenych. Byli bombardovani ve chvili, kdy pohrbivali 15 mrtvych z naletu z predesleho dne.

113095

8.8.2006 22:00

RE: 28. den

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113095

Je cas na "humanitarni bombardovani" zidaku v Izraeli. Ze to zabije nevinne? Ale no tak, ted budeme preci ale opravdu bojovat masakrovanim zidaku proti terorismu! ... [bliji]

http://www.slibe.com/fullimage/96976aa0-jews_agression_2.jpg

http://www.slibe.com/fullimage/a9188791-jews_agression_2.jpg

113113

8.8.2006 23:36

RE: 28. den

dub 62.?.?.?

Reakce na 113113

řekl bych, že po tomto rozhodnutí a výroku by na to i možná bylo morální právo

Yesha Rabbinical Council: During time of war, enemy has no innocents

The Yesha Rabbinical Council announced in response to an IDF attack in Kfar Qanna that "according to Jewish law, during a time of battle and war, there is no such term as ’innocents’ of the enemy."

All of the discussions on Christian morality are weakening the spirit of the army and the nation and are costing us in the blood of our soldiers and civilians," the statement said. (Efrat Weiss)

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3283720,00.htm

113121

9.8.2006 1:46

RE: 28. den

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 113121

Dovolil bych si ty výroky přeložit:

V odopovědi na útok izraelksé armády se vyjádřil Koncil Yesha Rabbinical:

"Podle židovského zákona v průběhu bitvy nebo války taková věc jako 'nevinní' nepřátelé prostě neexistují.

Všechny ty diskuze o křestaňské morálce oslabují ducha armády a národ a platíme za ně krví našich vojáků a civilistů".

113138

9.8.2006 9:50

RE: 28. den

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 113121

Yesha Rabbinical Council je nějaký izraelský státní orgán? Co to vlastně je (mimo toho, že je to rada nějakých rabínů)? jsou jeho výroky pro izraelské občany závazné? Bez takjové informace je toto sdělení bezcenné...

113173

9.8.2006 12:54

RE: 28. den

guglik 84.?.?.?

Reakce na 113173

>Yesha Rabbinical Council je nějaký izraelský státní orgán?
>Co to vlastně je (mimo toho, že je to rada nějakých
>rabínů)? jsou jeho výroky pro izraelské občany závazné?
>Bez takjové informace je toto sdělení bezcenné...

a kto to je Mel Gibson? je to nejaky prezident zemegule,
ze sa z toho celosvetova tlac ide posrat, ked povie,
ze zidia su za kazdou vojnou na tejto planete?

su jeho vyroky zaväzne pre cely svet, ze zidia pistia ako zlapane krysy?

113194

9.8.2006 13:53

RE: 28. den

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 113194

Nějaká odpověd k věci by nebyla?

113206

9.8.2006 14:53

RE: 28. den

guglik 84.?.?.?

Reakce na 113206

>Nějaká odpověd k věci by nebyla?

prepacte Vanguard, ze som precenil vase schopnosti mysliet.
skusim vam to vysvetlit ako 4-rocnemu decku.

pan dub napisal:

>řekl bych, že po tomto rozhodnutí a výroku by na to i možná bylo morální právo

>Podle židovského zákona v průběhu bitvy nebo války taková věc
>jako 'nevinní' nepřátelé prostě neexistují.

>Všechny ty diskuze o křestaňské morálce oslabují ducha armády a národ
>a platíme za ně krví našich vojáků a civilistů".

vasa pytlikovska poznamka bola:

>Yesha Rabbinical Council je nějaký izraelský státní orgán?
>Co to vlastně je (mimo toho, že je to rada nějakých rabínů)?
>jsou jeho výroky pro izraelské občany závazné?

nikto nikde, okrem vasej malickosti, ani nespomenul nic o nejakej zaväznosti (hoci ta je relevantna pre postup izraelskej vlady a tym padom aj pre IDF, v pripade vyroku Yesha Rabbinical Council)

pan dub, hovori o moralnom prave z druhej strany. teda tiez ziadna zaväznost, ale moralka proti moralke.

na to nasledoval vas dalsi nezmyselny vyrok:

>Bez takjové informace je toto sdělení bezcenné...

co ste vy za zviera, ze tu chcete urcovat, ktore informacie su bezcenne a ktore su zaväzne?
hoci k tomu zvieratu, jedno ma napada. zacina sa na "os" a konci na "el".

no a ja som vam dal vyrok rabinskej rady, do protivahy s vyrokom Mela Gibsona, ktoreho zaväznost pre kohokolvek na celom svete sa blizi k nule a napriek tomu to stalo zato, vsetkym zidom napriec zemegulou, sa tymto vyrokom zaoberat vo vsetkych mediach, ktore im stoja k dispozicii.
ako keby to bol Gibson, kto moze za vsetky vojny na tejto planete.
a ako keby to bolo omnoho dolezitejsie, nez zidovske vrazdenie civilneho obyvatelstva v Libanone.
o tom tie ich media cnostne mlcia.

capisci?
ak to ani teraz nechapete, dajte si to vysvetlit nejakym skolakom zo ZDS-ky, v poblizi vaseho bydliska!

113214

9.8.2006 17:15

RE: 28. den

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 113214

Opravdu vyčerpávající odpověď, slovenský bratře. Přečetl jsem to třikrát a snad jsem to pochopil. Ty jsi ovšem zjevně nepochil smysl mé původní otázky a zejména můj dotaz po závaznosti výroku nějaké Yesha Rabbinical Council pro izraelské ozbrojené síly. Zkus nad celou věcí zamyslet ještě jednou a napiš, jestli jsi to pochopil, OK?

113223

9.8.2006 17:25

RE: 28. den

guglik 84.?.?.?

Reakce na 113223

>Ty jsi ovšem zjevně nepochil smysl mé původní otázky a zejména
>můj dotaz po závaznosti výroku nějaké Yesha Rabbinical
>Council pro izraelské ozbrojené síly. Zkus nad celou věcí
>zamyslet ještě jednou a napiš, jestli jsi to pochopil, OK?

ale pochopil.
lenze tu otazku so zaväznostou ste tu vniesli vy a potom nou chcete niekoho lapat za vajca.

nikto pred vami tu pri vyroku od rabinskych vtackov, nic o zaväznosti nespominal. rozumiete?
ten rabinsky vyrok aj keby nebol zaväzny (a ukazalo sa, ze je), tak je omnoho poburujucejsi, nez vyrok nejakeho M.Gibsona. napriek tomu sa zidovske celosvetove media zaoberaju bezvyznamnemu vyroku 1 000 000x viac, nez vyroku rabinskych saskov, ktory je v kontexte libanonskeho konfliktu a vrazdenia libanonskych deti, omnoho zavaznejsi.
capisci?

113224

9.8.2006 13:56

RE: 28. den

dub 62.?.?.?

Reakce na 113173

ano je.
israel nemá ústavu. nejvyšším zákonodárným tělesem je právě rabínská rada.

113207

9.8.2006 14:38

RE: 28. den

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 113207

No, wikipedia říká něco jiného, přinejmenším co se zákonodárné moci týká...
http://en.wikipedia.org/wiki/Basic_Laws_of_Israel

113213

9.8.2006 15:59

RE: 28. den

dub 62.?.?.?

Reakce na 113213

důležitá bude asi skutečnost, ne to co říká hacknutá wikipedia [smích]

113217

9.8.2006 16:49

RE: 28. den

dub 62.?.?.?

Reakce na 113217

protože rabínský koncil má základní určující úlohu v osobních otázkách, kam patří i víra, její výklad a rozhodování o tom, co je židovské. pokud tedy rozhodne, že základním atributem židovského práva je to, že např. neexistují na straně válečného protivníka nevinní, je povinností každého žida se tímto řídit.
a protože být židem je vyznávat židovskou víru, nikoliv etnická příslušnost (kdy židovské etnikum jako takové neexistuje), každý vyznavač víry musí rozhodnutí nejvyššího náboženského orgánu respektovat. to také znamená, že náboženská rozhodnutí jsou nadřazena všem ostatním, což ostatně tvrdí a vyžaduje i talmud.

a to je to podstatné. a v situaci, kdy se židé musí řídit především náboženskými aspekty majícími přednost před všemi ostatními, jde o jasnou nadřazenost náboženství před sekulárními otázkami. tudíž základní kodex určují náboženští vykladači.

pochopil?

113221

8.8.2006 23:18

masakrovani zidaku - pozaduje Trodas

Prdel 72.?.?.?

Prave proto, ze Lebanonsti, Palestinsti a jini po tomhle sni, Izrael jim k tomu neda prilezitost.
Videli jste masove oslavy zabiti 12 Izraelskych zalozaku Palestinskymi 'odbojari'? Jak by asi oslavovali kdyby Izrael byl donucen to vzdat a cekat na dalsi, jeste vetsi raketove utoky a zakerne tunelovani za ucelem vrazdeni..

113118

9.8.2006 1:40

RE: masakrovani zidaku - pozaduje Trodas

Průchozí 85.?.?.?

Reakce na 113118

Hmm... vtipně zvolený nick. Jděte do sebe!

113136

9.8.2006 2:30

RE: masakrovani zidaku - pozaduje Trodas

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 113136

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

113143

9.8.2006 2:44

Myslim, ze Izrael si muze pripsat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

na svuj kalendar dalsi vyznamny svatek: Svatek valky. Neb valka - to jsou prave zidovske zne!

Cela tato zalezitost byla dohodnuta a zkoordinovana pri prilezitosti navstevy Olmerta na jare tohoto roku ve Spojenych statech. Proto se take vyjadroval v Senatu s takovym nadsenim: "dekuji, dekuji vam, jsem velmi spokojen!"

Hezbollah je samozrejme ideologicky spojenec Hamasu a ten bylo (z izraelskeho pohledu) nutno potrit at to stoji co to stoji. Dano historickou zkusenosti, Izreael musel tusit, za po takovem barbarskem zasahu proti Gaze, Hezbollah nemuze zustat necinny, coz se take stalo.

Izrael je tudiz plne na lavici obzalovaneho v dnesnim lidskem nestesti, ktere se v Libanonu odehrava. Zasluhuje opovrzeni vsech slusnych lidi celeho sveta a zadne lzi to nezastrou!

113144

9.8.2006 13:13

informacia

stein55 84.?.?.?

@all,

aj ked je to urcite len zidovsko_sionisticka propaganda moze, kto ma zaujem o mozne rozsirenie vlastneho obzoru, si to pozriet. alebo aj nemusi !

nech sa paci:
-> http://www.youtube.com/watch?v=aa3MpYRQuzs
-> http://www.youtube.com/watch?v=dJ5Rj4yBGdU

stein55

113196

9.8.2006 22:05

RE: informacia

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113196

No, tak prikreslil par cmoudiku nad mestem a misto jedne flare tam dal tri (i kdyz ja mam ten dojem, ze existuji i group-flares ktere vyhodi najednou vic nez 3 klamne navnady pro priletajici raketu...) - to opravdu nestoji ani za to se o tomhle bavit, steine55 [mrknutí jedním okem]

Pojdme se bavit o vasi Katusi na zahrade. Neposkodila vam neco? [zmaten] [vyplazený jazyk]

113264

9.8.2006 23:31

'..Pojdme se bavit o vasi Katusi na zahrade..' (Trodas)

Peter Velkej 72.?.?.?

Vy si pane Trodas zjevne myslite ze tohle je nejaka sranda, ze se vlastne bavite na ucet zidu (o Lebanoncich nemluvim ti jen dostavaji co si vykoledovali).
Vase 'prispevky' do znacne miry i kompromituji Zvedavce.
Nejste Vy nakonec ten Janecek co psaval ve stejnem 'stylu' ?
Izraelci uz toho maji dost a na pokyn sveho parlamentu jim (vite komu - zejo), pujdou dat na frak. Good luck boys !

113276

10.8.2006 0:33

trodas zavidi steinovi55 jeho Katusku :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 113276

Momentik, co ze spatneho, Petere Velkej na tom, kdyz se clovek slusne opta druheho cloveka, zdali mu ta Katuska co podle nej pristala a nastesti nevybuchla v jeho zahrade, neudelala nejakych skod? [zmaten] [mrknutí jedním okem] [vyplazený jazyk]

Jak vy vite, ze jsem treba nechtel nabidnout nejakou tu kompenzaci za skody ji zpusobene? [zmaten] [zahanbení]

A nenapadlo vas, ze panu steinovi55 jeho Katusku treba zavidim? Ja bych take chtel Katusku a nic... [pláč] U nas nejak nerostou. Ale co vy vite - treba mi da pan stein55 navod jak si nejake take vypestovat, hmmm?

A to vite, ze jakozto sympatizant Hezbollahu se citim i tak trosku zodpovedny za jejich ciny a treba bych z toho vyvodil i nejake ty kompenzace dosle ujmy, pokud se utrpeni bude dat dokazat [zahanbení]
Chci tim rici, ze kompenzace za potentovane kalhoty se zamita, nebot jak jiz vime, byly vyprany a tudiz neni mozne objektivne zjistit, jestli k teto ujme vubec doslo, ze ano [zahanbení]

Jinak vaseho pritele ci vas minuly nick mi nic nerika a pokud Zvedavec svymi dotazy na Katusky kompromituji tak se jiz nadale zde nebudu po nasi mile Katusce ptati, abych necinil tomuto vebu prikori, ze ano [zahanbení] Tedy pokud mi pan Editor potvrdi, ze webiku cinim prikori, kdyz se ptam po Katusce [mrknutí jedním okem]

Myslim, ze to je reseni, na kterem se vsichni muzeme shodnout.

http://ax2.old-cans.com/bendib/Brokeback.jpg

113284

Příspěvků: 150

08.08. 03:46 kema  Zkazena dovolena
08.08. 04:01 Antiseptik  RE: Zkazena dovolena
08.08. 04:05 kema  RE: Zkazena dovolena
08.08. 05:15 Rene Bartosek  RE: Zkazena dovolena
08.08. 08:09 68  RE: Zkazena dovolena
08.08. 08:24 Mindy  RE: Zkazena dovolena
10.08. 03:39 Rene Bartosek  RE: Zkazena dovolena
08.08. 09:21 to jsem já  RE: Zkazena dovolena
08.08. 17:01 68  RE: Zkazena dovolena
10.08. 03:32 Rene Bartosek  RE: Zkazena dovolena
09.08. 01:43  RE: Zkazena dovolena
08.08. 05:58 Karel4u  RE: Zkazena dovolena
08.08. 06:01  RE: Zkazena dovolena
08.08. 08:24 Lev.  RE: Zkazena dovolena
08.08. 07:34 Petr Gejdoš  RE: Zkazena dovolena
08.08. 07:47 Čochtan  RE: Zkazena dovolena
08.08. 08:41 case  RE: Zkazena dovolena
08.08. 09:31 guglik  RE: Zkazena dovolena
08.08. 12:05  RE: Zkazena dovolena
08.08. 13:11 Shalom  RE: Zkazena dovolena
08.08. 13:25 detergent  RE: Zkazena dovolena
08.08. 14:06 Čochtan  RE: Zkazena dovolena
08.08. 19:34 trodas  RE: Zkazena dovolena
08.08. 21:57 Petr Gejdoš  RE: Zkazena dovolena
08.08. 22:41 Prdelka  RE: Zkazena dovolena
08.08. 23:06 Prdelka  RE: Zkazena dovolena
10.08. 03:48 Rene Bartosek  RE: Zkazena dovolena
10.08. 05:03 kema  RE: Zkazena dovolena
11.08. 01:50 Rene Bartosek  RE: Zkazena dovolena
08.08. 07:44 Čochtan  Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 08:22 Petr Gejdoš  RE: Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 08:33 Čochtan  RE: Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 09:03 Petr Gejdoš  RE: Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 09:34 Čochtan  RE: Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 09:08 Petr Gejdoš  RE: Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 09:56 Čochtan  RE: Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 09:17  RE: Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 09:44 Čochtan  RE: Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 19:45 Antiseptik  RE: Mitgefangen, mitgehangen
09.08. 07:40  RE: Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 11:16 stein55  RE: Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 17:15 V. Sodek  RE: Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 17:35 stein55  RE: Mitgefangen, mitgehangen
09.08. 07:59  RE: Mitgefangen, mitgehangen
08.08. 09:44 J. H.  Zopakujme si to.
08.08. 09:53 Čochtan  RE: Zopakujme si to.
08.08. 23:23 Průchozí  RE: Zopakujme si to.
08.08. 10:06 Petr Gejdoš  RE: Zopakujme si to.
08.08. 11:56 J. H.  RE: Zopakujme si to.
08.08. 12:52 Čochtan  RE: Zopakujme si to.
08.08. 20:08 guglik  RE: Zopakujme si to.
09.08. 00:17 Antiseptik  RE: Zopakujme si to.
09.08. 03:12 Karel4u  RE: Zopakujme si to.
09.08. 08:03  RE: Zopakujme si to.
09.08. 06:57 J. H.  RE: Zopakujme si to.
08.08. 10:05 Vanguard  Taky arabská propaganda...
08.08. 10:30 Petr Gejdoš  RE: Taky arabská propaganda...
08.08. 13:55 trodas  RE: Taky arabská propaganda...
08.08. 14:30 Čochtan  RE: Taky arabská propaganda...
08.08. 19:52 baba_Blažková  RE: Taky arabská propaganda...
08.08. 20:03 Vanguard  RE: Taky arabská propaganda...
09.08. 00:57 baba_Blažková  RE: Taky arabská propaganda...
08.08. 20:06 Čochtan  RE: Taky arabská propaganda...
09.08. 12:05  RE: Taky arabská propaganda...
08.08. 21:02 trodas  RE: Taky arabská propaganda...
09.08. 00:00  RE: Taky arabská propaganda...:-))
08.08. 14:47 Vanguard  RE: Taky arabská propaganda...
08.08. 23:54 Průchozí  RE: Taky arabská propaganda...
09.08. 01:31 Jiří Táborský  RE: Taky arabská propaganda...
09.08. 21:33 Vanguard  RE: Taky arabská propaganda...
09.08. 22:03 Jiří Táborský  RE: propaganda...
09.08. 22:42 Vanguard  RE: propaganda...
09.08. 21:39 Vanguard  RE: Taky arabská propaganda...
08.08. 13:37 Prdel  ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 13:58 trodas  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 14:18 stein55  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 17:02 cz_dragon  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 21:31 trodas  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 21:47 stein55  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 22:26 stein55  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
09.08. 01:37 trodas  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 14:19 Čochtan  Urazit trodasovu inteligenci
08.08. 19:55 baba_Blažková  RE: Urazit trodasovu inteligenci
08.08. 20:14 Čochtan  RE: Urazit trodasovu inteligenci
08.08. 20:23 Antiseptik  RE: Urazit trodasovu inteligenci
08.08. 21:04 Aja  RE: Urazit trodasovu inteligenci
08.08. 23:38 Průchozí  RE: Urazit trodasovu inteligenci
09.08. 23:45 Jiří Táborský  I sakra, zelenej mužíčku, co Vám to ukapává z kaťat?
09.08. 02:27 Jiří Táborský  Čvachtale, Vy to máte v hrníčku úplně vyčvachtaný!!
09.08. 12:14  RE: Urazit trodasovu inteligenci
11.08. 13:08 Shalom  RE: Urazit trodasovu inteligenci
08.08. 14:50 Vanguard  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 15:47 hostující  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 15:53 Vanguard  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 16:05 hostující  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 16:36 stein55  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 17:24 Čochtan  Pane Stein,
08.08. 17:47 case  RE: Pane Stein,
08.08. 18:48 Čochtan  RE: Pane Stein,
08.08. 19:59 case  RE: Pane Stein,
08.08. 20:19 Čochtan  RE: Pane Stein,
09.08. 16:38 baba_Blažková  RE: Pane Stein,
09.08. 17:09 Antiseptik  RE: Pane Stein,
08.08. 20:20 Antiseptik  RE: Pane Stein,
09.08. 21:49 trodas  RE: Pane Stein,
09.08. 21:59 Vanguard  RE: Pane Stein,
09.08. 22:07 Miroslav Yamato  RE: Pane Stein,
09.08. 22:39 Vladimír Stwora  RE: Pane Stein,
08.08. 17:59 hostující  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 18:24 stein55  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 18:47 cz_dragon  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 19:02 Mindy  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 19:07 cz_dragon  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 19:12 Mindy  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 19:37 stein55  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 21:49 cz_dragon  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 18:27 case  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 18:35 stein55  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 23:41 Průchozí  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
09.08. 07:03 Jiří Táborský  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
09.08. 06:37 Jiří Táborský  RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)
08.08. 14:31 Prochy  článek je neúplný
09.08. 21:14 B.  RE: článek je neúplný
09.08. 21:21 Vladimír Stwora  RE: článek je neúplný
09.08. 21:46 B.  RE: článek je neúplný
09.08. 22:55 Prochy  RE: článek je neúplný
08.08. 18:47 Prdel  ..Sami Israelci nyni zebraji... (Karel 4)
08.08. 19:07 DavidZ  RE: ..Sami Israelci nyni zebraji... (Karel 4)
08.08. 20:10 Aja  28. den
08.08. 22:00 trodas  RE: 28. den
08.08. 23:36 dub  RE: 28. den
09.08. 01:46 Vladimír Stwora  RE: 28. den
09.08. 09:50 Vanguard  RE: 28. den
09.08. 12:54 guglik  RE: 28. den
09.08. 13:53 Vanguard  RE: 28. den
09.08. 14:53 guglik  RE: 28. den
09.08. 17:15 Vanguard  RE: 28. den
09.08. 17:25 guglik  RE: 28. den
09.08. 13:56 dub  RE: 28. den
09.08. 14:38 Vanguard  RE: 28. den
09.08. 15:59 dub  RE: 28. den
09.08. 16:49 dub  RE: 28. den
08.08. 23:18 Prdel  masakrovani zidaku - pozaduje Trodas
09.08. 01:40 Průchozí  RE: masakrovani zidaku - pozaduje Trodas
09.08. 02:30 Jiří Táborský  RE: masakrovani zidaku - pozaduje Trodas
09.08. 02:44  Myslim, ze Izrael si muze pripsat
09.08. 13:13 stein55  informacia
09.08. 22:05 trodas  RE: informacia
09.08. 23:31 Peter Velkej  '..Pojdme se bavit o vasi Katusi na zahrade..' (Trodas)
10.08. 00:33 trodas  trodas zavidi steinovi55 jeho Katusku :)

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 12

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
247 835,33 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 432