Diskuze k článku

Zničit Severní Koreu dokud je slabá?

Příspěvků 30

11.7.2006 3:47

Dobrotive nebe

Rene Bartosek 68.?.?.?

doufam, ze v Pentagonu a na Kapitolu se vyskytuje mensina neokonzervativcu a vetsina lidi, ktera se i uchovala smysl pro realitu. Volba pristiho presidenta USA mi da konecnou odpoved na tuto otazku.

110271

11.7.2006 4:56

Ukazka sili,arogance ,gansterskeho chovani,zakon dzungle a co vic.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Amerika ,jako kazdy jiny si vyzkousela na zemi atomove bomby ,ve vode , na zemi a ve vzduchu,rovnez tak si vyzkousela rakety kazdeho tipu,kdyz to bude nekdo delat dle jejich prikladu ,tak je to spatne.Media ,to jsou prostitutky,ty vzdy slouzili k napomahani k valkam,jen se kouknete zpet do historie a muzete cist o useknutych rukach belgickych deti a podobne,dnes media Vam napisi o vyzkouseni raket Indii a zadny rozruch ,indie je neco jineho nez severni korea a hned nezapomeli dodat ,ze indicke rakety mohou dosahnout Ciny,takze muzete citit jejich tajne zbozne prani,co kdyby se Cina a Indie dostali do sebe, to by nam pomohlo, teda tem ,co ovladaji tisk a ostatni.Ze Severni Korea neni svatousek,to vsichni vime ,ale kolik takovych svatousku je a Americe nevadi,Pakystan ma diktatora ,jez se zmocnil vlady pucem a vadi Americe ,vubec ne ,kdyz bude Americe delat ,co Amerika chce ,tak Amerikase spolci i s certem,jen kdyz to bude v jejich zajmu.
Amerika vzdy vedla valku na cizim uzemi,ze dnes Amerika muze mit valku doma,tak at si nehraje na policajta celeho sveta-diktatora, at si hledi svych veci doma a nestraka nos tam kam nema, jenze to by nebyla ta jejich politika hegemonie a super.
Kdyz Irak valcil s Iranem ,tak ,jak si v Americe libovali,obe strany nakupovaly valecny material vsude na zapade a v Americe take i ten otravny plyn na Kurdy ,byl rovnez koupeny od nich,tak ,co chteji,so seji,to sklizeji.V archivich dokumentech muzete najit ,co vsechno Americani prodali Saddam Husejnovi, toho jeste dnes boli ruce ,jak si je potrasal nad dobrym obchodem s Rumsfeldem.
President Bush si v ramci "Bozskeho vnuknuti" udelal seznam 27 statu jez potrebuji privest k rozumu a potrebuji predbezny uder,takze nekde ve svete ,nekdo podobny se najde ,kdo provede predbezny uder na Ameriku.

110274

11.7.2006 7:47

RE: Ukazka sili,arogance ,gansterskeho chovani,zakon dzungle a co vic.

seda 82.?.?.?

Reakce na 110274

Naprostý super-souhlas! : Američani nejsou nic jiného než zkurvení kapitalističští pragmatici !!! Není už na čase změnit ten "dolarový režim"resp. ideologii??! Přihlaste se, Vy, kterým propaganda "vypíchla oči"!?
P.S. Bush nemůže mít žádná vnuknutí, ale jen patologickou mozkovou disfunkci!

110281

11.7.2006 8:03

RE: Ukazka sili,arogance ,gansterskeho chovani,zakon dzungle a co vic.

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110281

Sedo zase je tak neodsuzujte . V podstate jsou politovani hodni. Podivejte se co do nich mlati propaganda.

110283

12.7.2006 1:51

RE: Ukazka sili,arogance ,gansterskeho chovani,zakon dzungle a co vic.

case 62.?.?.?

Reakce na 110281

Kez by neokonzervativci byli "zkurveni kapitalisticti pragmatici".
Bohuzel na jejich postupu nic pragmatickeho ani kapitalistickeho neni.
System, ktery se pokousi nastolit pripomina ze vseho nejvice fasismus
(prorustani statu a korporaci, omezovani individualnich svobod a upevnovani moci statu, jasne vymezeni nepratel statu etc.).
Fasismus ma mnohem blize k socialismu nez kapitalismu.

110314

11.7.2006 7:00

Korea

Petr 59 206.?.?.?

Napadly vice statu nez USA , Japonsko a nebo napriklad Francie nebo VB.Jste ze neni na jidlo kdyz se musi spendovat do obrany bez pujcek. Pokud by Amici meli splatit sve dluhy okamzite , lide umrou hlady za par mesicu. Samozdrejme ze neobhajuji nejakou Korejskou tyranii.Proste si , ale nemyslim ze stat , ktery je hrdy na sve masove vrahy , v jehoz zpravach jsou hlavni vrazi, nejoblibenejsi sport nasilny wrestling.Od kdy ze mohli volit puvodni obyvatele ?

110277

11.7.2006 8:02

RE: Korea

seda 82.?.?.?

Reakce na 110277

Rovněž souhlasím!! Severní Korea zcela jistě nenapadla více států jako profláklí světoví kolonizátoři a "státní" teroristé, jako jsou hlavně Francie, Velká Británie, ale hlavně superteroristi USA! (Pardon! Na Židy jsem zapomněl...) [mrknutí jedním okem]

110282

11.7.2006 21:35

RE: Korea

osd 81.?.?.?

Reakce na 110282

Technická poznámka. Navrhuji psát spíš Israel (či Izrael) místo "židé". Tak jako jsou mrchy i rozumní mezi Čechy, křesťany a muslimy, jsou také různí lidé vyznání židovského. Nebo máte na mysli všechny židy? Tedy například izraelské občany, íránské poslance a české židy?

110310

11.7.2006 13:17

To je pěkně prosím úplná blbost. KLDR se zvenčí zničit nedá. Nebo přesněji: nikdo si to riziko nevezme na tri

Leto_Atreides jb (tečka) cb (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Proč? Protože Soul je pár kilometrů od severokorejské hranice. A soudruh Kim určitě disponuje chemickými, biologickými a možná i jadernými zbraněmi. Atomovku se kousek za humny odpálit neodváží, ale proč by v reakci na útok USA nepoužil nějaké chemické svinstvo? A to si USA prostě nelajznou, zvlášť po té šlamastyce v Iráku. Politiku Pchontchjangu v krátko a střednědobém horizontu nemá šanci změnit nic jiného, než palácový převrat (ale i ten je nepravěpodobný). Dlouhodobě pak doufám, že se KLDR vydá cestou ČLR (v "sametovou revoluci po Korejsku a sjednocení země a lá NSR-NDR" nevěřím ani náhodou). Ne v příštích 20ti letech.

110294

11.7.2006 15:53

RE: To je pěkně prosím úplná blbost. KLDR se zvenčí zničit nedá. Nebo přesněji: nikdo si to riziko nevezme na

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 110294

Jestli tedy má KLDR chemické zbraně ( [zmaten] ) tak jejich skladiště by byla mezi prvními cíli. No a vítr to rozmetá mezi vlastní obyvatele. Když to prošlo v 1. v Iráku...

110296

11.7.2006 16:59

Podstata věci

richard 193.?.?.?

je v tom, že v roce 1950 KLDR zaútočila na sousední stát a pokusila se jej dobýt a anektovat, v roce 1953 soudruzi uznali svou porážku a bylo uzavřeno příměří na linii v podsatě shodné s původní státní hranicí. Mírovou smlouvu s Jižní Koreou ovšem KLDR odmítá doposud a svých snů o uchvácení sousední země se nevzdali. Vyzbrojena je KLDR parádně, to je fakt, cca 50 roků intenzivní přípravy na válku vykoná svoje...a mnohamiliónový Soul je v dostřelu tisíců severokrejských děl a prvním cílem KLDR a-bomby...pokud by ve hře nebyla otázka, jak ochránit Jižní Koreu, pak ať si klidně USA severokorejské komanče zašlápnou - nikoho z těch bolševických kašparů není žádná škoda.

110299

11.7.2006 18:09

RE: Podstata věci

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110299

Intenzivni priprava na valku. A kdo se na ni nepripravuje ? At USA klidne ty sev. kor. zaslapnou - vzdyt diky takym lidem jak vy se musi zbrojit a musi se intenzivne pripravovat na valku.

110303

12.7.2006 3:37

RE: Podstata věci

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 110303

>Intenzivni priprava na valku. A kdo se na ni nepripravuje ? At
>USA klidne ty sev. kor. zaslapnou - vzdyt diky takym lidem jak vy
>se musi zbrojit a musi se intenzivne pripravovat na valku.

Kdyz na to prijde a nebude vyhnuti, tak ze Severni Koreje udelame dalsi Grand Canyon za par dni.

110318

12.7.2006 4:13

RE: Podstata věci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110318

tim Americane prokazuji, ze maji jeste zdravy rozum. Pokud totiz tyhle manevry KLDR jsou strategickym tahem Ciny, tak reakce americkeho vyslance, aby to diplomaticky urovnala Cina je vice nez chytra. A pokud je to osobni iniciativa KLDR, tak znova buduji v diplomacii USA. Protoze pripadna odpovednost za nejaky pruser neprimo pada na hlavu Pekingu. V kazdem pripade i za cenu nechutneho rizika ve chvili nejake technicke havarie cvicne rakety, ktera by treba trefila Japonsko tato situace vyrazne snizuje rizika konfliktu USA s Iranem. Spatna zprava pro Tel Aviv budou muset v Gaze ponekud pritlacit na pilu, aby zareagovala Syrie, ktera ma smlouvu s Iranem. Ztrata jaderne hegemonie je pro sionisty nocni murou a moznost, ze by se vzdali sveho jaderneho arsenalu, jak to udelali nektere postsovetske republiky jim taky nevoni. Vzhledem k tomu, ze Mordechaje Vanunu unesli z Britanie a nepodepsali smlouvu o nesireni jadernych zbrani.

110322

12.7.2006 4:19

RE: Podstata věci

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110318

Vy neudelate nic. Vasi pani muzou bombardovat. Vy sluhou zustanete.

110323

12.7.2006 6:12

RE: Podstata věci

Aaron Katz 207.?.?.?

Reakce na 110318

Zda se mi, ze jediny "Grand Canyon" bude mezi vasemi pulkami.
Jizni Korea by nebyla proti sjednoceni. Jsou to ale USA a hlavne Japonsko ktere z toho maji hruzu. Je jiste vsem znama nenavist ktera je mezi Korejci a Japonskem. Kdyby se tyto zeme spojili, tak by vznikla sila ktera by destabilisovala ustanoveny poradek v oblasti. Sami Jizni Korejci nejsou nijak nadseny pritomnosti USA.

110339

12.7.2006 7:30

RE: Podstata věci

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 110339

>Zda se mi, ze jediny "Grand Canyon" bude mezi vasemi pulkami.

Vase sny o mych pulkach me nezajimaji. S tim se obratte na nejakeho specialistu.

> Jizni Korea by nebyla proti sjednoceni. Jsou to ale USA a hlavne
>Japonsko ktere z toho maji hruzu. Je jiste vsem znama nenavist
>ktera je mezi Korejci a Japonskem. Kdyby se tyto zeme spojili,
>tak by vznikla sila ktera by destabilisovala ustanoveny poradek v
>oblasti. Sami Jizni Korejci nejsou nijak nadseny pritomnosti USA.

No on si take nikdo o hodnych jiznich korejcich nedela zadne iluze a nejmene ja.

110343

12.7.2006 7:51

RE: Podstata věci

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110343

On nesni , ale reaguje.A vy nejste schopen odpovedi - thema prevadite a vase pulky'Je sporne ja nebo vy.Proste neexistuje ja jsem dobry , vy ne,

110344

13.7.2006 3:54

RE: Podstata věci

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 110344

>On nesni , ale reaguje.A vy nejste schopen odpovedi - thema
>prevadite a vase pulky'Je sporne ja nebo vy.Proste neexistuje ja
>jsem dobry , vy ne,

Uz jsem vas upozornil jednou, aby jste se vice soustredil na cteni a nevkladal mi do ust co rekli jini. O mych pulkach tady zavedl rec polni kurat Katz a vy v tom pokracujete. Racte si to prekontrolovat o dva odstavce vyse, kde mu doporucuji abe se se svym snenim obratil na specializovaneho lekare nejlepe v oboru sexuologie. A na zbytek jsem mu odpovedel snad dost jasne. Asi jak pro koho, ze? Zaver vaseho blekotani je pro me nesrozumitelny, ale to nevadi. Tak jako tak jste nic zajimaveho neuvedl, tak se o preklad do cestiny ani nepokousejte. Pochybuji, ze by to nekoho zajimalo.

110390

13.7.2006 18:49

RE: Podstata věci

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110390

Skoncili jsme presne u niceho. V podstate rec ma byt o sjednoceni Korey. Na coz jste neopovedl.

110449

11.7.2006 17:57

<>

Erik 217.?.?.?

Sila severokorejskej armady je podla mna minimalne mierne precenovana.
Je sice pocetna, ale do casu pokym nevlastnila jadrove zbrane bola zastarala, a nemoderna, a v podstate je to tak doteraz..

110301

12.7.2006 9:36

RE: <>

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 110301

Přesně tak. Severní Korea by se ubránila pokud by měla kromě techniky i moderní Ruskou taktiku, o čemž silně pochybuji.

110348

14.7.2006 3:53

Myslim ,ze zcela mijite hlavni podstatu veci a tou je nas vlastni zivot.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V dnesni vojenske technice ,uz neni viteze a ani porazeneho, jaky uzitek maji vitezove Poustni Boure, chcipaji doma na leukemii,rakovinu a jine ,protoze pouzivali DU nuklearnI naloz do svych strel.V Iraku a jinde jsou tuny rozprasene po povrchu zeme , dnes v Britanii zaznamenavaji zvyseni raiaktivity ,co by dusledku akci v Kosovu a v Jugoslavii,vsichni chcipnem bez rezdilu ,jestlize stale budem vyvolavat valky a zoldneri Washingtonu budou vice a vice pouzivat strel s radiaktivnim materialem,lidi nezabiji tento problem ,co by prvni,lidi zabiji lidska hloupost psat o tom ,kdo vyhraje a kod ne ,chcipne i ten ,co zvitezi,coz mnozi si vubec nechcete pripustit ,jen se podivejte na viteze ,americke veterany,jak mizeji a jak maji telesne postizene deti,materialem ktery ma polovicni zivotnost 4,5 billionu roku,ze to nechape dobre placeny Khaky mozek ,to mne neudivuje,ale udivuje mne stale kalkulovani lidi ,kteri by meli mit vice rozumu,dnesni valka v prostoru zeme je sebevrazdou,vitr roznese radiaktivni materila nekolikrate kolem cele zeme a vsichni zajdem na vlastni sobeckost a lenost mysleni,dnes ,tato planeta uz neni pro zadnou moderni valku.Americane jsou ve 140 zemich a maji na dveste zakladen v ramci pristiho kroku Jedne Svetove Vlady,ale radiaktivnich kostlivcu.To ,co dnes politici provadeji,to je celosvetova kriminalita na svych vlastnich spoluobcanech.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c3/Knot-hangmans-noose.jpg/250px-Knot-

110483

14.7.2006 4:25

RE: Myslim ,ze zcela mijite hlavni podstatu veci a tou je nas vlastni zivot.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110483

Pane Nohejl, az te DU munice bude pouzito dostatecne hodne, aby jeji smrtici castecky roznesli vetry celosvetove do atmosfery, tak bude zakazana stejne jako pokusne jaderne vybuchy. Tato mala oskliva smrt ma jednu vyhodu, meri kazdemu stejne bez rozdilu - pan jako kman.

110485

14.7.2006 5:12

RE: Myslim ,ze zcela mijite hlavni podstatu veci a tou je nas vlastni zivot.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 110485

No,dobra ,mate pravdu ,ale reknete ,jsou lidi inteligentni a nebo ti ,co se tituly oznacuji pred jmenem jsou uplni blbci,kdyz tohle podporuji a nebo jsou primo zucastneni.Zasadni otazka je tedy ,po strance technickeho vyvoje ,prosim ,jdeme nahoru,ale myslenkove se nijak nelizime v zakladu od Neandrtalce stojiciho pred jeskyni ,premysliciho,komu co ukrast,koho zabit ,aby dostal jeho zenu,jeho majetek (mel lepe vypracovany ostep )a tak dale.
Najdete z prirody priklad ,kdy volne se pohybujici zvirata si s odpustenim "delaji do vlastniho hnizda".
Kdyz jenom vezmete ,co Rusove zasvinili v Severnim mori,co ruzne spolecnosti potopily do more vseho mozneho,Cernobyl,radiaktivni latky v byvalych sovetskych republikach,nebot nejdrive pouzivali NUKLEARNI PALIVO PRO SVE RAKETY, TECH ATOMOVYCH POKUSU,tak to sledujte ,kolik vyskytu rakoviny prsu u zen je ted a stale to stoupa ,jakoz i leukemie a jine a pomalu ztracime nezavadnou vodu na piti,tady se uvazuje ,cistit stoku k opetnemu pouziti-k piti a k produkci obcerstevni,limonad a z po pivo,jestli tohle je vse chytre ,tak ja nevim, nebot ve vsech vladach sveta a vsech ostatnich svetovych organisaci jsou jen experti ,odbornici ,tak hlupaka nenaleznetea nebo ano?
Proc ma nevinny clovek umrit pro blbost druhych ?

110489

15.7.2006 2:32

RE: Myslim ,ze zcela mijite hlavni podstatu veci a tou je nas vlastni zivot.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110489

Ja opravdu neznam odpoved na otazky, ktere kladete. Sam si nektere z vasich otazek kladu a hledam odpoved. Vite kdyz se hrajou zavodne sachy, tak podle kvality hracu jsou obsazovany sachovnice. Od te posledni az po tu prvni. Takhle bychom si pomoci priblizujici analogie mohli predstavit fungovani moci. Ty sachovnice jsou velmi slozite a vicerozmerne, stejne tak figury. A hraje v nich tu partii mnohem vice hracu nez-li dva. A na te prvni sachovnici se hraji partie v meritku celeho sveta. Hraji tam ti nejlepsi hraci. Funguji tam i zvlastni pravidla, nido je nestanovil. Ty pravidla se vytvorila sama a jsou limitovana prirodnimi, ekonomickymi a socialnimi zakonitostmi. Pokud bychom mohli videt tyto hrace, videt jak reaguji v beznych situacich. Jestli se raduji, maji strach, zlobi .... Proste jestli lidsky reaguji mozna by nam mohlo pomoci pri hledani dodpovedi, na nektere otazky.

110552

14.7.2006 5:39

RE: Myslim ,ze zcela mijite hlavni podstatu veci a tou je nas vlastni zivot.

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 110485

Oni ti vladnouci maji sve bunkry , se zasobou jidla. A dobre jim tak.

110492

16.7.2006 12:25

Naprostý souhlas s článkem

Zorba 83.?.?.?

Autor článku vystihl situaci v dnešním světě zcela dokonale, souhlasím s ním na 100%. Je to přesně tak jak říká, USA chtějí ovládnout svět a tvrdě a nekompromisně jdou za tímto cílem. Rozpoutali kvůli tomu už řadu válek a povraždili miliony lidí po celém světě. USA nepředstavují stejnou hrozbu jako v minulosti Německo za světových válek a bolševici, USA dnes totiž představují hrozbu ještě větší, jsou nejhorší hrozbou jaké svět kdy čelil. Naštěstí si to již dnes řada zemí uvědomuje a dávají dohromady koalici která se bude moct postavit USA na odpor. V čele antiamerické koalice stojí Rusko a Čína a přidávají se k nim další státy. Je jen otázkou času kdy se pověstný pohár trpělivosti přelije a kdy se antiamerická koalice postaví USA na odpor se zbraní v ruce. Jak bylo řečeno Amerika není nejsilnější a bude zcela jistě rozdrcena a na hlavu poražena. Národy zotročované americkými zločinci se konečně dočkají svobody a odplaty. Já osobně si myslím že čím dřív najdou ostatní státy odvahu se proti USA spojit tím líp. Situace sice ještě zcela nedozrála, ale je nadslunce jasné že k tomu dříve či později dojde.

110638

17.7.2006 5:08

Stale provokace k hledani novych moznosti k vedeni valky,at uz pod jekymkoliv obvinenim

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Bush dostal ,udajne vnuknuti od Boha ,jak se nechal slyset a ma 27 zemi ,ktere musi ,on ,Bush a Amerika ,se svym militaristickym prumyslem ,poucit ,jak maji tyto zeme zit, proste nekomu hruzi valky prinaseji vydelek a bohatstvi,ten ve valkach nevidi nic spatneho,proc taky,kdyz bankovni konto roste.
Nekdy ,zacit valku ,staci ,tak malo.
Jen si vzpomente ,jak zacala prvni svetova valka ,sedum kuli,jak v Sarajevu, udajne se rika ,ze Gavrilo Princip,take "bohem vyvoleny" si TAKE NEMYSLEL ,ZE ZABIT TEHOTNOU SOPHII A JEJIHO MANZELA ,VEVODU FERDINADA
,ze zacne svetova valka a to je jen maly priklad z historiie,dnes ty provokace muzou byt mnohem zavaznejsiho razu a po pravde receno,zadna pravidla ,bojuje se vsemi prostredky.Stalin neuznava "Zenevske dohody" ,tak,jak dnes Americane neuznavaji "Zenevske dohody", proste kazdy kdo ma navrch ,tak si mysli ,ze se bez nich obejde.Za sedum vystrelu ,sly jedna zeme do valky proti druhe,Rakousko na Srby ,za Srby se postavili Rusove,za Rakousko se postavili Nemci a uz to jelo a na konci bylo ,kolik statu ve valecne vrave?
Nekdy mne historie valek pripomina film "Anton Spelec ,ostrostrelec",kde Marvan a Burian vedou dialog v hospode nad "ligurereeee",jak vyvolava a nakonec rekl;" budu pocita,reknu tri a zacneme se mydlit-tri, a uz to litalo.jenze v dnesnim nuklearnim stoleti a ve zbranich bakteriologickych a chemicky a jinych ,vsechna legrace jde stranou,politici by se meli zamyslet,ne jenom pri pocitani jejich "Gaze", penez,ale take ,co z takovych "sedum kuli "muze vzniknout a hlavne ,zda to nebude "posledni bitva",nebot na dalsi ,uz nebude ,kdo by bojoval, mam takovy pocit ,ze po hladovosti po vladnuti a bohatsvi znicime zivot na teto zemi, pritom by stacilo ,kdyby si kazdy hledel svych veci a nestrkal nos do cizich zalezitosti.Myslim ,ze politici ,vedeni multispolecnostmy bohatnouci z valky riskuji prilis mnoho, jakoby neexistovaly jine katastrofy ,jez nas muzou zcela na cele teto zemi zbavit zivota, pred nekolika dny Zemi minul meteorit jenom 800 metru velky a ve vzdalenosti Mesice,coz v mereni v kosmu,je o vlas,co nas minul a za pet roku je zde zpet a tentokrate se muze stat...........

110696

17.7.2006 9:57

RE: Stale provokace k hledani novych moznosti k vedeni valky,at uz pod jekymkoliv obvinenim

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 110696

Více méně svámi souhlasím. Jen k tomu Principovi. Gavrilo Princib byl Srbský národní hrdina který statečně zlikvidoval Habsburského utlačovatele. Byl to stejný hrdina jako třeba Muhamad Atta který vedl atentáty proti Americkým zločincům z 11.9.2001.
A až bude nějaká velká válka tak pochybuju že by někdo použil zbraně hromadného ničení, k ničemu by to nevedlo, byla by to jen sebevražda a proto to snad nikdo neudělá.

110708

Příspěvků: 30

11.07. 03:47 Rene Bartosek  Dobrotive nebe
11.07. 04:56 Robert Nohejl  Ukazka sili,arogance ,gansterskeho chovani,zakon dzungle a co vic.
11.07. 07:47 seda  RE: Ukazka sili,arogance ,gansterskeho chovani,zakon dzungle a co vic.
11.07. 08:03 Petr 59  RE: Ukazka sili,arogance ,gansterskeho chovani,zakon dzungle a co vic.
12.07. 01:51 case  RE: Ukazka sili,arogance ,gansterskeho chovani,zakon dzungle a co vic.
11.07. 07:00 Petr 59  Korea
11.07. 08:02 seda  RE: Korea
11.07. 21:35 osd  RE: Korea
11.07. 13:17 Leto_Atreides  To je pěkně prosím úplná blbost. KLDR se zvenčí zničit nedá. Nebo přesněji: nikdo si to riziko nevezme na tri
11.07. 15:53 Robocrep  RE: To je pěkně prosím úplná blbost. KLDR se zvenčí zničit nedá. Nebo přesněji: nikdo si to riziko nevezme na
11.07. 16:59 richard  Podstata věci
11.07. 18:09 Petr 59  RE: Podstata věci
12.07. 03:37 Ben Hur.  RE: Podstata věci
12.07. 04:13 Rene Bartosek  RE: Podstata věci
12.07. 04:19 Petr 59  RE: Podstata věci
12.07. 06:12 Aaron Katz  RE: Podstata věci
12.07. 07:30 Ben Hur.  RE: Podstata věci
12.07. 07:51 Petr 59  RE: Podstata věci
13.07. 03:54 Ben Hur.  RE: Podstata věci
13.07. 18:49 Petr 59  RE: Podstata věci
11.07. 17:57 Erik  <>
12.07. 09:36 Robocrep  RE: <>
14.07. 03:53 Robert Nohejl  Myslim ,ze zcela mijite hlavni podstatu veci a tou je nas vlastni zivot.
14.07. 04:25 Rene Bartosek  RE: Myslim ,ze zcela mijite hlavni podstatu veci a tou je nas vlastni zivot.
14.07. 05:12 Robert Nohejl  RE: Myslim ,ze zcela mijite hlavni podstatu veci a tou je nas vlastni zivot.
15.07. 02:32 Rene Bartosek  RE: Myslim ,ze zcela mijite hlavni podstatu veci a tou je nas vlastni zivot.
14.07. 05:39 Petr 59  RE: Myslim ,ze zcela mijite hlavni podstatu veci a tou je nas vlastni zivot.
16.07. 12:25 Zorba  Naprostý souhlas s článkem
17.07. 05:08 Robert Nohejl  Stale provokace k hledani novych moznosti k vedeni valky,at uz pod jekymkoliv obvinenim
17.07. 09:57 Zorba  RE: Stale provokace k hledani novych moznosti k vedeni valky,at uz pod jekymkoliv obvinenim

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 758,58 Kč
1 unce stříbra
481,67 Kč
Bitcoin
405 834,69 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 738