Diskuze k článku

Svoboda umírá tiše

Příspěvků 29

20.6.2006 3:30

Ale Britanie

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 4.?.?.?

nikdy nemela ustavu!; Britanie, nyni ma demokracii ---- rule of mob..... "pravo ulice![pláč]

108526

20.6.2006 4:22

Lide ,jez za svobodu nikdy nebojovali se ji lehce vzdavaji.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Britska vlada a armada byrokratu vyuziva svetoveho poharu v kopane,k tomu ,aby provedla a zakryla dalsi omezeni svobod a prava obyvatelstva.
Tentokrate se jedna o majetky.Nejdrive se jde po domech jez nikdo neobyva ,ale nekomu patri, zatimco se lide soustredi na podivanou v TV, tak byrokrati neleni a prejde se ke konfiskovani.
But the Department for Communities and Local Government described both allegations as 'nonsense', stressing the legislation had been passed in 2004.
A spokesman also denied the powers, to be granted to local authorities next month, would be used to seize homes inherited by relatives.
Opozicni ministr pro planovani a domy Michael Gove rekl:Majitele budou zcela podeseni,ze John Prescott v ramci novych statnich zakonu na konfiskaci domu majitelu az do sedmi roku s malou nahradou pro majitele.
'There is a case for action to put boarded-up and blighted properties back into use and councils need to reduce their empty housing stock.
'But these heavy-handed powers allow bureaucrats to seize private homes in perfect condition just because they have been empty for a short while.
http://www.prisonplanet.com/articles/june2006/180606homes.htm
Zde si musime rici neco o pravech obcanu zajistenych v tak zvanem dokumentu mezi kralem a obcany Magna Karta, kde se rika ,ze nikdo ,zadna autorita ,nema pravo sahnout na majetek obcanu ,kdyz se u soudu nedokaze jeho vina,zde nebezi o zadne soudni jednani ,ale administrativa -byrokrati hledaji moznost ,jakym zpusobem se dostat k penezum.V soudnictvi ,kde by se jednalo o zabaveni majetku musi se vyjadrit porota z rad obcanu o vine a nebo nevine,zde si byrokrati sami delaji vse podle sveho ,jakoby zakon byli oni samotni.
Pro zajimavost uvedu ,ze i v Australii v ramci proti terroristickych zakonu se rovnez hovori o konfickaci majetku.V Americe ,uz policie neklepa na dvere,ale rovnou je vyrazi a vtrhne do domu.Takze se klidne muze stat ,ze Vam vyrazi dvere a budete koukat do hlavni samopalu,az do doby ,nez se zjisti ,ze hledany bydli o barak vedle, jestli zaplati skody za vyrazene dvere a jine je tezke se domaknout.Posledni ukazka sili,kdy na 270 policistu slo pro dva mladiky,bratry,kdy nam media rekli,ze jeden postreleny do zad ,byl postrelen vlastnim bratrem ,davaji tusit ,jak bude verejnost "po pravde" informovana,nakonec ,udajne terroristy propustili,pro "nedostatek dukazu",takze se obcane muzou tesit na pratelske ,telefonni upozorneni policii.Histerii o terroristech ,doslo k tomu,ze se prakticky zrusili obcanska prava, nastoupilo stane pravo, svym zpusobem podani ,jehoz jsme svedky-obetmi.

108529

20.6.2006 4:29

Kdo jsou nejvetsi nepratele demokracie?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Otazku na kterou by si jiste bylo velmi dobre odpovedet. Jsou to komuniste, fasiste nebo extremni nabozensti fundamentaliste? Clanek pana Pilgra poukazuje, ze demokracie ma strasliveho vnitrniho nepritele. Neocons ovladli Zapad, kontroluji jeho ekonomiku, po zuby se vyzbrojili a kdyz vyhraji nejakou valku, tak paradoxne nejsou schopni kontrolovat porazeneho protivnika. Obrovskou moc, kterou vybudovali omezeji obcanske svobody a prava obcanu vice nez jakykoliv skutecny ci imaginarni nepritel. Pravdepopdobne nikdo nenavidi demokracii vice nez mocenske elity. [pláč] [naštvaný]

108530

21.6.2006 11:53

RE: Kdo jsou nejvetsi nepratele demokracie?

Jiří Tříska 213.?.?.?

Reakce na 108530

"Pravdepopdobne nikdo nenavidi demokracii vice nez mocenske elity." Svatá pravda!! Důvodů je mnoho - na delší diskusi, ale dají se shrnout klasickou formulí: Kdo má moc, ten chce nejvíc ze všeho - ještě víc moci. A ještě a ještě, ad infinitum.

Nic nového pod sluncem - včetně pochybností o tom, co je to vlastně za divnou čeládku, tihle noví totalitáři, jak se tu někdo ptá - fašisti, komunisti, technokrati, byrokrati, monopolisti, anarchisti či co ? Vzpomeňte si na Chestertona, ten už to věděl: Anarchisti, nebo aspoň jejich vůdčí mozky, pocházejí z vrstvy "moderních plutokratů". Člověk z ulice se většinou nestane anarchistou - nikdo totiž nemá na slušné vládě a pořádku větší zájem on. Kdyby vypukla revoluce, nenasedne na jachtu a nezmizí do Jižních moří...... (parafrázuju zpaměti, ale takhle nějak to napsal ve Čtvrtkovi).

108590

20.6.2006 10:56

jako upuštění amerického Kongresu od Listiny práv v minulém roce

ibidem 195.?.?.?

Tohle mi uslo. Nevite nekdo o cem presne mluvi?

108533

20.6.2006 13:01

jen houšť?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Vím sice, že pro překlopení systému, ve kterém žijeme je třeba vybudovat spolehlivou informační síť o jeho struktuře a možných pohybech, ale čte se podobný článek se svíravým pocitem okolo žaludku.
Tou hranicí, kdy by se měl systém pro naši existenci překlopit , je použití čipů pod kůží. Tuto hranici formulovala inteligenční hladina, kterou mnozí nechápou, která vytvářela "projekt Člověk" v daleké minulosti. Celá škála naší inteligence, kterou vkládáme do "křemíku" v počítačích, ta bude sloužit jako transformační činitel v existenci člověka. V poloze "křemíku" - což je počítačový soubor informací o hmotě, vlastnostech a schopnostech fyzického těla zatím umíme zobrazit a transformovat jen podobu (obraz) a zvuk. Po zvládnutí přenosu mechanizmů vnitřních struktur člověka a principu toho, čemu říkáme hmotnost nebude problém holografickou zobrazovací membránou projít do zobrazovaného prostoru. Vědomý přenos svého vědomí do virtuality Matrixu pak umožňuje žít "informační, křemíkový typ existence". Takhle to pro několik mocných (?) vymyslela kdysi katolická církev, dnes prorostlá do jevů ve finančním světě. Latina, konstruovaná z hebrejštiny tento program pro planetu vložila do energetického obsahu bible.
O opravu tohoto programu pro planetu se má postarat jinak "kódovaný" program.
Konstrukce "latiny" představuje typ programu, realizovaného dnes anglicky mluvícím etnikem, poplatným vlivu etnika hebrejského. Okruh poznání, "verifikovaný" matematikou je poněkud zavádějící, protože matematika jako "kategorií velikosti" definovaný nástroj poznání vyšel z principu, kterým lze "kódovat" zvukový etnický jazyk. Nahrazením samohlásky dvojicí číslic desítkové soustavy pak lze formulovat nástroj k dekódování slov, známý jako kabala.
Celá, bohužel naprosto nezbytná etapa utrpení minulých dvou tisíc let slouží k realizaci "opravného kódovacího faktoru", kterým jsou "nabodeníčka", směrové doplňky, určující postup při "čtení jednotlivých písmen" latinky.
Tudíž zdánlivý nesmysl, že čeština a etnikum česky mluvící zabrání realizaci Matrixu v původní, biblí postulované podobě - je sice v současnosti fakt nepřijatelný, přesto funkční. Důkazy jednak přicházejí samospádem, jednak je mám v podobě důkazu absolutní shody matematiky a češtiny k dispozici v některých textech na webu.

Nadstandartem cíle "pobytu vědomí v Matrixu" bude možnost fyzické realizace své "energoinformační mřížky" na adrese ve vesmíru, kterou si bude moci kdokoliv určit - pochopitelně až svým karmickým vývojem dozraje. Jinou možnou variantou je schopnost skupiny lidí, kteří svými vzpomínkami na někoho, kdo se v minulosti "v prach obrátil" - takového člověka mohou zrealizovat ve virtuální (obrazové) podobě s původním obrazově zvukovým obsahem jeho života.
Pochopit, že veškeré informace lze ukládat, to...Kráceno (Editor)

108535

20.6.2006 14:40

RE: jen houšť?

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 108535

Cip pod kuzi je zbytecny...Vlady nam umoznily pouzivat mobilni telefony... Takze jsme uz ocipovani [smích]

108541

20.6.2006 14:54

RE: jen houšť?

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 108535

Po zvládnutí přenosu mechanizmů vnitřních struktur člověka a principu toho, čemu říkáme hmotnost nebude problém holografickou zobrazovací membránou projít do zobrazovaného prostoru.

Můžete mně vysvětlit, jak toho chcete dosáhnout? Máte pro svá tvrzení nějaké důkazy, nebo si jen děláte legraci? [zmaten]

108544

20.6.2006 15:01

RE: jen houšť?

Petr Řehák 195.?.?.?

Reakce na 108535

LOL .. teda nic ve zlem ale ja taky dostaval emaily od vesmirnych lidi [mrknutí jedním okem]

108545

21.6.2006 13:49

RE: jen houšť?

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 108535

"..Latina, konstruovaná z hebrejštiny.." co je to za pitomost ???

108600

20.6.2006 13:05

..jen houšť? pokrač.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Pochopit, že veškeré informace lze ukládat, to umí každý. Jen nezná kapacitu a schopnosti systému, který nás svým způsobem řídí - a sice proměnlivou úrovní toho, čemu říkáme svobodná vůle. Složku úkolů, u které lze v podvědomí "překlopit" polaritu - vnímáme jako svoji svobodnou vůli - a to je pro nás podstatné. protože změny v systému může udělat jen forma "uhlíkové inteligence", živý člověk. A systém je dostatečně dimenzován, aby registroval libovolnou myšlenku či fáze pohybu(např. letu libovolného komára v kterýkoliv okamžik jeho života, směr a parametry větru či kapky deště). Křemíková forma inteligence bude časem schopna ještě lépe realizovat "svou denní dávku emocí" - přenos vědomí pomocí připojovacího rozhraní. Emoce jsou naším připojovacím mechanizmem ke struktuře bytí, logika (forma či hladina moudrosti) pak umožňuje toto připojení realizovat.
Toto poznání jsem "odskákal" několika pobyty v léčebně, proto nikoho nenutím, aby mému příspěvku přikládal nějakou míru pravdivosti.

108536

20.6.2006 18:14

V Britanii nastava doba diktatury

merc 89.?.?.?

V Británii demokracie nikdy nebyla. Muze to znit divne, ale stav v Britanii zalezi na tradici a zejmena ochote tradice dodrzovat. Mnoho veci neni napsanych a dodrzuji se pouze vysokou politickou kulturou. Bohuzel tato politicka kultura dostava nyni jednu ranu za druhou. Diky tomu nyni nastava doba, ktera odhali naprostou nedokonalost britskeho systemu.
Problem je v tom, ze moc v UK neni zalozena na principu svrchovanosti lidu, ale svrchovanosti parlamentu. To znamena, ze parlament je vysadnim mocenskym organem, ktery neni zadnym jinym organem kontrolovatelny a ani postizitelny. Parlament muze menit rozhodnuti soudu, muze schvalovat retrospektivni zakony legalizujici v minulosti nelegalni ciny a naopak potrestat ciny legalni podle predeslych zakonu.

108548

21.6.2006 2:36

RE: V Britanii nastava doba diktatury

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 4.?.?.?

Reakce na 108548

Ucitym zpusobem si nechci pripustit jaka je dnes situace v Britanii, ale mate pravdu a musim s Vami souhlasit. Britanie nema a nikdy nemela konstituci, a jeji pravni system je zalozen na tradici, obecnem pravu(common law). Myslim si, ze kdyby nebylo Margaret Thacher, tak v Britanii dnes zerou seno a Britania by byla vysmechem sveta, ale to se jeste muze brzo stat. [pláč]

108570

20.6.2006 20:19

Proces

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Svoboda umírá tiše, bohužel se obávám, že jde o nezvratný proces. V této fázi se s tím nedá už nic dělat. S pozdravem P. B. [pláč]

108554

20.6.2006 21:12

RE: Proces

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 108554

Svoboda umírá tiše, bohužel se obávám, že jde o nezvratný proces. V této fázi se s tím nedá už nic dělat. ...

Tedy nejenže se s tím nedá dělat skutečně již nic, ale to již hodně dlouho. Není tedy nutno plakat nad ztrátou něčeho, co fakticky ale opravdu již hodně dlouho vůbec neexistuje ! Dnes možná existuje určitá "skupinka" lidí, kteří jsou svobodní - to závisí na dosažené úrovni vývoje každého jedince. netřeba a ani vlastně to nelze vysvětlovat, tomu buď porozumíte a nebo ne.

Myslím si tedy, že záchrana je možná pouze pro jedince. Je nutno si zcela mrazivě exaktně uvědomit, že je v tom každý pouze sám za sebe !! Není tím řečeno, že nejde druhým pomoci, ale výsledek je pouze na tom kterém jedinci. A ačkoliv správný proces může být i rychlý, je to tak málo pravděpodobné, jako samovolný vznik života ve Vesmíru... [smích]

Čili karty jsou vlastně nejen rozdány, ale je dán i faktický výsledek sehrávky a na lidech je pouze, aby svou karmu jakkoli doplnili přesně v intencích celého svého vývoje. Asi mi nebude moc rozuměno, neva. [velký smích]

108559

20.6.2006 22:15

RE: Proces svobody

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 108559

Petře Gejdoši, nevěšte hlavu, pro určité struktury sice jde o jakési finále, ale jejich "sehrávka" je dozníváním etapy, která zaniká. Nová se rodí, jinak byste tu nebyl, ani já, ani mnoho dalších. Rozdané karty zas nejsou tak špatné, záleží na hráčích.
Máte pravdu, že dnes je na světě už jen každý sám za sebe, což ale umožňuje utářet skupinky. Rozpad systému je nutný jen do hladiny, kdy se zbytky struktury mohou sdružovat v nových formách.

108562

20.6.2006 23:55

RE: Proces

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108559

Vzdycky je nadeje. [smích]

108564

21.6.2006 12:51

RE: Proces

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 108559

Není tedy nutno plakat nad ztrátou
>něčeho, co fakticky ale opravdu již hodně dlouho vůbec
>neexistuje !

Přesně tak! Vždyť SMRTÍ ZAČÍNÁ NOVÝ ŽIVOT.

108592

21.6.2006 13:51

RE: Proces

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 108554

Počkej až se tu dostatečně rozmnoží muslimové, to bude teprv frmol !

108601

21.6.2006 5:02

Postaveni,prava Britskeho obcana je jine ,nez ,jak zname ze sve politicke zkusenosti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Jak ,jsem se jiz zminil minule britsti obcane,parlament,dum lordu,soudy se doposavad ridili Magna Carta dokumentem jez,byl vlatsne umluvou moci a svobod,mezi kralem ,vrchnosti a i obycejnymi obcany,tento dulezity dokument je ulozen v Britske narodni knihovne a zachovaly se pouze ctyri originalni dokumenty ,psane latinsky ,uradem krale John,v roce 1215.Dokument je platny az do dnesnich dnu,ma jej Amerika a Australie take ,i kdyz se jim politici neridi a soudy jej ignoruji.
Zkuste dnes na svych politicich dosahnout prava byt ozbrojen,zkuste na svych politicich,aby vdova s detmi byla pod ochranou krale a dluhy u zidu ,po umrti muze ,nebyly placeny,nebot kral John vedel sve a sve poddane i takto chranil od vydridusstvi.
http://www.bl.uk/treasures/magnacarta/magna.jpg
Poddany krale mel pravo lovu,obcan mel pravo na majetek,coz se v dnesnich situacich muze jevit ,jak fantasie,naopak nasi politici a hlavne neproduktivni administrativni aparat se snazi z nas dostat penize ,kde to jenom jde ,dokonce ,pomoci dani ,ozebracit nase deti v prevzeti majetku po otci.Spojene narody maji v priprave zakony na zruseni soukromeho vlatsnictvi a vlady statu,urady to budou prosazovat.Parlament vynasel zakony ,ale na zaklade obcanskych prav a svobod zarucenych kralem ,soud ,jen dohlizel nad dodrzovanim techto zakonu,dnes ,soud ma zcela jinou funkci,soudci dokonce potiraji Magna Carta ,co by dokument.
smlouva ,take zacina ,tim ,ze oslovuje obcany,svobodnymi muzi: TO ALL FREE MEN OF OUR KINGDOM we have also granted, for us and our heirs for ever, all the liberties written out below, to have and to keep for them and their heirs, of us and our heirs:Zarucuje dedicke pravo a nezletily ,kteri prevzali majetek po otci neplati zadne poplatky,to muzete posoudit s dnesnim systemem ,zda obcan byl ve dvanactem stoleti vic svobodny nez dnes,dnes pokuty a poplatky jsou gigantickym okradanim obcanu.
4) The guardian of the land of an heir who is under age shall take from it only reasonable revenues, customary dues, and feudal services. He shall do this without destruction or damage to men or property
Takze ,dnesni Britanie a ostatni staty sveta ,jez jsou na ceste ,jedne svetove vlady,tak ,jak se na to koukame ,ze sve politicke zkusenosti,z nasi historie a kultury,tak mnohemu vubec nerozumime,ale ,jedno vime,proc politici a inteligenti nechteji ucit ve skolach historii a prava obcanu zajistenych v Magna Carta, jez ma mnohe rici i dnes i v tomto modernim svete ,jez speje k modernimu otroctvi male skupiny lidi.
Dnesni svet je takovy,ze jen rano ,jakmile otevrete oci ,muzete prekrocit padesat ruznych zakonu,cimz jste vlastne vinen a nechtenym kriminalnikem ,Vam udelenym zarazenim ,od tech,co sami za sebe neberou vubec v potaz jejich vlastni zakony-pokrok v modernim zivote dzungle zakonu, v nichz se nevyznaji ani oni sami,ale pravo je vzdy na jejich strane.

108579

21.6.2006 13:49

Svoboda

Ali_Gator 212.?.?.?

V Iráku byla nějaká svoboda před tím než umřela? [chechtot]

108599

21.6.2006 14:13

RE: Svoboda

Ezop 199.?.?.?

Reakce na 108599

Co Irak ma s timto clankem delat, to mi opravdu nejde do hlavy! [zmaten]

108608

21.6.2006 15:12

Svoboda v iráku

Chládek 195.?.?.?

Prosím Vás všichni, četl jsem správně? V Iráku byla zabita svoboda ?
Tam byla někdy svoboda ? Doufám, že za Sadáma Husejna. Nevím jestli si ze mně pán dělá legraci. Co se týče identifikačních karet v Británii to je opravdu síla.

108616

23.6.2006 8:19

RE: Svoboda v iráku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Reakce na 108616

Vase poznamka je trochu provokacni ,ale na druhou stranu nemate zadne spravne informace ,jen ty ,cim Vas "krmi" politici.
mame zde cloveka ,ktery zil v Iraku dvanact roku,za Saddam Hussejna meli nejlepsi zdravotnicke pojisteni ,nez z neho zapadni demokracie udelala lumpa,ackoliv ,takovy Rumsfeld si s nim mohl utrast ruce ,kdyz se jednalo o velky obchod pro USA a take plyn ,ktery udajne pouzil byl dodany ,kym ,zkuste hadat?
Takze ,dite ,jez bylo nemocne a nemeli pro nej dostatecne osetreni v Bagdadu,tak mu vlad azajistila let do zeme ,kde mu pomohli a ovsem ,vlad aplatila i cestu zpet,tomu byste neveril,ze ano? Tohle vam politici nebudou vykladat ,kdyz tady u nas ,cekaji lide na pet roku na cekacim listu na operaci,ted nedavno byl zde "klokani proces" k doktoru ,jez uz je za odmenu v USA ,ktery zpusobyl smrt 87 obcanu a verte neverte ,nikdo neni zavreny a s politiku a byrokratu si nikdo nic nepamatuje a u tak zvaneho soudu,ktery byl ustanoven vladou bez moznosti vyneseni rozsudku,tak se vlastne nic nevysetrilo,protoze se nesmelo pouzit slovo obzalovany,to by je urazilo.
Takze ,si trochu srovnejte v hlave ,proc za Saddam Hussejna nebylo znasilneni,nebyly tam naprosto zadne dragy,nestrpel podplaceni a ti ,co jej tak kritisovali,tak ti samy vykradli jeho palace,aby se sami obohatili.
Iraq byl okradan Kuwaitem ,a Saddam sedl na lest statniho departmentu USA ,ktery rekl,ze se nebude plect do sporu arabskych narodu,kdyz ,uz Saddam mel dost toho okradani od Kuwaitu ,ktery mimochodem byl umele vytvoren Brity,pred tim to bylo uzemi Iraku.
Nakonec ,vsechna vyzbroj ,co Saddam mel byla ze vsech statu,ze ano.
Jedno jedine je duvodem ,ze zapadni mocnosti lhaly o zbranich hromadneho niceni,jako lzou o vsem jinem ,kdo lze jednou ,tak lze stale.

108746

26.6.2006 8:27

RE: Svoboda v iráku

Ali_Gator 212.?.?.?

Reakce na 108746

1) Nikdo zde nehájí současný stav v Iráku a lživé kecy mocností před sesazením Saddama.
2) Ten člověk, 12 let v Iráku žijicí, mohl být živen úplně stejně Saddamovou propagandou, jako my tady jsme živení propagandou naší pol. scény.
3) Velkorysá gesta obvykle patří k totalitním vládcům pro jejich záměry, proto jedno dítě, jemuž bylo pomoženo, není výpovědi o celkovém chování a může jen zakrývat porušování lidskýách práv mnoha stovek i tisíců lidí.
4) Nepřítomnost za Saddama znásilnění, drog a dalších vyjmenovaných věcí je tak trochu divně znějící tvrzení, nemyslíte?
5) Takové hrubky, co máte v textu, snad neumím napsat ani ja, a to jsem na tom s češtinou hodně špatně. Pokud to měl být pokus o vtip, nebylo to vtipný...

108933

27.6.2006 3:43

RE: Svoboda v iráku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Reakce na 108933

Predevsim ,ten clovek ,co zil 12 let v Iraku nema zajem a neni ani za to placen ,aby lhal ,jako prostitutky nasich medii, a nebo politici jez to maji v pracovni naplni,ze ano,zbrane hromadneho niceni a Nigerijsky dokument.Rozhodne zeme ,zijici pres ocean nema zadne pravo ridit osud jine zeme ,co takhle ,kdyby se nekdo vylodil v Americe s tim ,ze nema rad vladu Bushe a zacal bombardovat Washington ,myslim,ze duvodu by se dodatecne naslo dost ,nemyslite.
To neni Americaka starost ,co se deje v Iraku,to je zalezitost irackych lidi ,ale zde jde predevsim o olej a o nic vic, ze sveho mocenskeho postaveni se pletou do zalezitosti jinych statu,zejmena tech ,co maji ten olej, na to maji Americane naramny cich.
Pani Americani si mysli ,ze muzou byt policistou sveta ,ale zapominaji ,ze ziji v nuklearnim veku a jak pan Brix podotkl ve Spojenych Narodech ,tak tento svet sedi na sudu prachu,vsechny vlady dohromady maji na 27 000 atomovych bomb ,v to nepocitam jine bomby,jako bakteriologicke zbrane,tak zvane ,spinave nuklerni zbrane a jine,proc ,Americani riskuji zkazu teto planety,jeden atomovy vybuch muze zacit celosvetova mela,nebylo by lepsi nestrkat nos do cizich veci .
Tady jde o bezpecnost cele planety,proc riskovat zivot na teto planete pro tupost nekolika radoby vladcu sveta a pro jejich mocenske choutky zmenit svet v jeden velky hrbitov.
Kde je zdravi rozum,kdyz jenom Israel ma vic jak 300 atomovych bomb a obsluhuje atomove ponorky.
Nakonec se podivejte na http://www.halturnershow.com/cgi?00183-Harvard University Profesor wants to "Abolish The White Race.

109019

27.6.2006 5:26

RE: Svoboda v iráku

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108933

Kdyz budete zit nekolik desitek let pravo v Australii bude mit pravo na nejakou tu hrubku. Na Zvedavci se vsak nesoutezi o Nobelovu cenu za literaturu, ktera je beztak piece of *hit. A pokud jde o pana Nohejla rekl bych, ze je to samouk. A jako takovy ma jednu nesmirne cennou vlastnost. Neni zatizen zadnim akademickym klise, nabizi nekdy zcela necekany a zajimavy pohled na vec.

109031

27.6.2006 8:51

RE: Svoboda v iráku

Ali_Gator 212.?.?.?

Reakce na 109031

Jenže tady stále jde o to, zda byla v Iráku svoboda za Saddama či ne?!
Ten, kdo by mě chtěl přesvědčit o tom, že ano, by mi to musel dokazovat trochu jinými argumenty, než jaké uvedl kolega N. (jedna paní povídala)...

109061

22.6.2006 14:38

Demokracie v EU Ano či Ne

Hanyz 195.?.?.?

ÉUústava aneb Čeká nás demokracie jako řemen
http://bruntal.net/view.php?cisloclanku=2005040502

Demokracie v EU Ano či Ne: patent na rozum
http://bruntal.net/view.php?cisloclanku=2005040503

108701

Příspěvků: 29

20.06. 03:30 Ezop  Ale Britanie
20.06. 04:22 Robert Nohejl  Lide ,jez za svobodu nikdy nebojovali se ji lehce vzdavaji.
20.06. 04:29 Rene Bartosek  Kdo jsou nejvetsi nepratele demokracie?
21.06. 11:53 Jiří Tříska  RE: Kdo jsou nejvetsi nepratele demokracie?
20.06. 10:56 ibidem  jako upuštění amerického Kongresu od Listiny práv v minulém roce
20.06. 13:01 janko  jen houšť?
20.06. 14:40 Soudce Lynch  RE: jen houšť?
20.06. 14:54 Pavel Bočan  RE: jen houšť?
20.06. 15:01 Petr Řehák  RE: jen houšť?
21.06. 13:49 Čochtan  RE: jen houšť?
20.06. 13:05 janko  ..jen houšť? pokrač.
20.06. 18:14 merc  V Britanii nastava doba diktatury
21.06. 02:36 Ezop  RE: V Britanii nastava doba diktatury
20.06. 20:19 Pavel Bočan  Proces
20.06. 21:12 Petr Gejdoš  RE: Proces
20.06. 22:15 janko  RE: Proces svobody
20.06. 23:55 Rene Bartosek  RE: Proces
21.06. 12:51 Honza777  RE: Proces
21.06. 13:51 Čochtan  RE: Proces
21.06. 05:02 Robert Nohejl  Postaveni,prava Britskeho obcana je jine ,nez ,jak zname ze sve politicke zkusenosti
21.06. 13:49 Ali_Gator  Svoboda
21.06. 14:13 Ezop  RE: Svoboda
21.06. 15:12 Chládek  Svoboda v iráku
23.06. 08:19 Robert Nohejl  RE: Svoboda v iráku
26.06. 08:27 Ali_Gator  RE: Svoboda v iráku
27.06. 03:43 Robert Nohejl  RE: Svoboda v iráku
27.06. 05:26 Rene Bartosek  RE: Svoboda v iráku
27.06. 08:51 Ali_Gator  RE: Svoboda v iráku
22.06. 14:38 Hanyz  Demokracie v EU Ano či Ne

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,02 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,40 Kč
Kanadský dolar
16,91 Kč
Australský dolar
16,19 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,05 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 714,14 Kč
1 unce stříbra
510,34 Kč
Bitcoin
424 563,87 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 063