Diskuze k článku

Teroristé na baterky

Příspěvků 39

9.6.2006 1:34

Jmeno 'teroriste' si vice zasluhuji

zapa 69.?.?.?

kanadsti silnicni policiste neboli 'silnicni konstablove'. Otravuji ridice na kazdem kroku a palkuji nas hlava nehlava a tim mezi nami vyvolavaji teror - cesky hruzu. Oproti minulym letum se pokuty (za rychlost, za co jineho, na vic jim jejich inteligence nevyda) zmnohonasobily. Vsude snizuji jiz tak 'neprimerene' rychlostni limity, jen aby si vytvorili bohatou zalohu platicu. Me se kuprikladu stalo, ze jsem by 'opalen' za udajne 'rychlou jizdu' 116km/hod (v 80km zone, coz je 80% silnic) pokutou $216.- kanadskych. Tomu ja rikam terorismus. A jdu s tim k soudu! [naštvaný]

107921

9.6.2006 2:34

RE: Jmeno 'teroriste' si vice zasluhuji

Marek 69.?.?.?

Reakce na 107921

Pouze k te pokute. Mne napalili za stejne "zrychleni" 265 CAD a tak se taky potkam se soudem, pravda az nekdy v listopadu. Teroroismus tomu sice zatim nerikam, ale uvidime pozdeji [chechtot] .

107926

9.6.2006 3:17

RE: Jmeno 'teroriste' si vice zasluhuji

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107926

No kdyz ne 'silnicni-terorismus', jak jinak? [zmaten]
Kanadane tomu rikaji 'highway robbery'.
Je to nejsprostejsi druh byznysu, v jakem se vlada potuluje...
kdyz pomineme, ze investuje duchodove fondy do afganske valky. [zahanbení]

107928

9.6.2006 3:53

RE: Jmeno 'teroriste' si vice zasluhuji

Marek 69.?.?.?

Reakce na 107928

Nechci odvadet pozornost od dulezitejsich veci (clanek sam o sobe ma hodne co rict a po vcerejsi rozmluve se svymi torontskymi kolegy, kteri
"zerou" cokoliv jim mistni media predhodi uz netusim, co tento svet dostane ze srabu) , jsem tu pouze 6 let a chytili mne zatim jen jednou, takze tomu prilis nerozumim. Pravdou ovsem zustava, ze vyzadovat na mistnich silnicich, ne vzdalene pripominajicich ceskou D1, rychlost 80 km v hodine je ponekud kravina. Pry to je pohrobek ropne krize ze 70tych let, ale dodnes se jim hodi [zahanbení]. Zrovna dnes jsem cetl prispevek na D-FENS, kde se podobnou tematikou zabyvaji.

107929

9.6.2006 4:19

RE: Jmeno 'teroriste' si vice zasluhuji

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 107921

Vlada je zkorumplovana ,vsude se krade,urady jsou zadluzeny a penize jsou potreba,jako soli,s jidlem roste chut a tak se utraci-zadluzuji,cim dal tim vice.Na obcanovi sedi lokalni autority-radnice,co stanovy sve zakony a ovsem vybira sve pokuty,stat ma sve zakony a dela jich cim dal tim vice ,aby jeste vice mohl pokutovat,pokuta je jina forma dane ,federalni vlada dela to same,vic zakonu ,vic terrorismu a demonstrace ,co vsechno si muze proti obcanovi dovolit,dokazat mu ,jak je maly a musi za svou malost platit.Prakticky s tim terrorismem ,jde predevsim o velke penize ,nebot armada byrokratu az po usi zadluzena ,neproduktivni a hladova po absolutni kontrole nad lidma ,prejde ve jmenu bezpecnosti na utvoreni protiterroristickych oddilu ,je zstoji biliony a nekde se ty penize na upevneni byrokratu ve state musi sehnat,postavit se dnes na odpor temto autoritam,znamena dostat oznaceni terroristy.Samozrejme ,pokud je dlouho klid ,tak k opravneni sveho zamstnani si musi nejake terroristy utvorit,aby mohli existovat dal a aby obcan byl presvedcen ,ze to delaji jen a jen pro jeho dobro,samozrejme ,ze mu to dokazi i svym terrorisme na nem samotnem ,bud zaplatis a nebo jde sdo vezeni a nebo v ramci protiteroristickeho zakonu zkonfiskujem vse na co jsi za cely zivot dela a setril, tomuse rika zakonna loupez,to je to ,co rikaji,az dostanou svet do jedne svetove vlady,tak zrusi soukrome vlastnictvi,ale to prece rikam zid-rabbin Marx,tedy komunista,takze ,jak se jmenuje vase vlada?
Vlada ,spatna a vlada dobra se pozna podle mnozstvi vydanych novych zakonu,zakony proti lidem ,jsou zakony spatnymi,jestlize vlada vyda velke mnozstvi zakonu ,tak ty zakony jsou na oklesteni vasi svobody,obcanske svobody,jez je ozebracena ve svych pravech ve jmenu "bezpecnosti",tak to oni nazyvaji,takze ,obcan je okradan ze vsech stran,terrorisovan ,ze vsech stran a to se musi zduvodnit a zduvodnit akcema ,jako je 11 september,kde udajni terroristi,celkem sest ,je zivych,to nikoho nezajima ,ze na pitevnich protokolech chybi tela terroristu,to nestoji za zminku,ze do seznamu cestujicich ,dodatecne pripsali jmena udajnych terroristu,to nestoji ,take za rec ,proste vse ve jmenu mamonu-dolaru ,jdouci do bezednych kapes statniho aparatu ,jez si pro svou bezpecnost udelal za penize obcanu obrovskou armadu,kteri by jinak byli nezamastnani a nebo by museli nekde poradne makat a o to tu jde predevsim, v Britanii, obet, nejdriv utikala,ale potom nam rekli ,ze jiz na nem kleceli policiste a potom jeden z nich jej takto prispendleneho k zemi nekolika ranami odstrelil-kdo je terrorista?
Samozrejme ,ze media jsou prostitutkou mocnych a podle toho jsme tak informovani,ted se snazi v propagande o zdravi ditete a jeho bezuhonnosti kontrolovat internet,jakoby zabraneni pornografii,zkutecnost je takova, ze jim jde zase ,jen a jen kontrolovat-terrorisovat,odsuzovat,veznit,konfiskovat ,majetek obcanu,llegalni cestou,lapkove v tmavem lese ,uz jsou jen prihlouplymi pohadkami,vse se dela verejne a dle zakona a za pomoci souhlasich idiotu z rad takto okradaneho obcanstva a tech neni malo,kolem nas.
...Kráceno (Editor)

107930

9.6.2006 1:55

Zajimave detaily....

zapa 69.?.?.?

o potencialni rezaci hlav (z Yahoo!):

One of the suspects, Steven Vikash Chand — who went by the alias of Abdul Shakur — belonged to a military reservist unit, the Royal Regiment of Canada, police Cmdr. Denise Laviolette said. The CBC said he had received some military training.
--------------------------------------------------------------------------

Jeden z podezrelych, Steven Vikash Chand - ktery vystupoval pod prezdivkou Abdul Shakur patril do jednotky zalozaku(!)Kralovskeho praporu Kanady, rekla policejni velitelka (!!) Denise Laviolette. CBC (kanadska radiostanice) priznala, ze prosel 'jakymsi' vojenskym vycvikem.

Tak takovyhle 'zalozak' se mi docela libi. Az na ty napady s rezanim Harpyrovy hlavy; to bych mu nedovolil. Zda se, ze ho moc dobre neproverili. Jo, s tou politickou pripravou v kanadske armade je to slabe, za nas to byvalo jinaci. [velký smích]

107924

9.6.2006 2:06

RE: Zajimave detaily....

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 107924

Vidíte, tohle jsem chtěl dát do článku a zapomněl jsem. Včera ve správách říkali, že dotyčný byl rezervista a získal základní trénink v zacházení se zbraněmi. Ale podle velitelů nebyl žádný zvláštní nadšenec, měl jen malé ambice a nežádal trénink v zacházení s výbušninami, ačkoliv ho mohl dostat.

107925

9.6.2006 3:11

RE: Zajimave detaily....

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107925

Jo, tady je vic detailu,

ale je to bohuzel jen v andelstine....;
timto si tedy nadelala slavna c-k kanadska militarie hanbu az za usi!

107927

9.6.2006 4:29

RE: Zajimave detaily....

kema 207.?.?.?

Reakce na 107924

Ze se ti teroriste chovali hloupe, to snad nikdo nepopira. Stejne hloupe se chovali i ti pitomci trosku vic na jih, kteri rekli v letecke skole, ze se nechteji naucit pristavat a startovat. Jenom letat.
Clovek ktery chce zabit vybusninou nebo letadlem sam sebe a co nejvice nevinnych lidi je zkratka debil a s tim nic nenadelame. Hlavne ze nasi policajti ty hajzly aspon tentokrat chytli, ze.
A ze nekteri byli jako zalozaci v Kanadske armade?
Kanada je zeme pristehovalcu. Anglosas, muslim, Cech,Cinan, vsichni mame stejna prava. Proto jsme si tuhle zemi vybrali.
Alespon pro me to byl hlavni duvod.

107931

9.6.2006 6:01

RE: Zajimave detaily....

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 107931

Pane Kema, nekdy v predminulem stoleti rekl jeden chytry American neco na zpusob, ze musime byt podezrivavi ze sve vlastni vlady. Rekl to proto, ze vedel, ze do vlady se hrnou lide vetsinou s touhou po moci a vlastnim obohaceni. Nejlepsi vladce je ten, ktery s touto posici ztraci. Jak postaveni tak financne. Napriklad pan Washington.
Vetsina lidi je rada kdyz je vlada necha na pokoji. Proc to rikam? Inu, je mi podezrela vase absolutni a neochvejna posice na strane tyrany. Jste jeden z tech lidi kteri za sveho zivota tancili pod majkami a budovali. Potom, kdyz se veci otocili tak nahle se zmenili i oni a zacali misto budovani tvorit a vydelavat?
Vase schopnost komentovat na vse zpusobem ze se mi z toho toci hlava me pripomina film ve kterem pan Landovsky, a zapamatoval jsem si jen tu vetu: Zkuste uplest z hovna bic."
Nekriticke prdelovlezectvi nepredstavuje loyalitu. Prave naopak, nezapomente, ze demokracie ma schopnost se sebenapravit. Jednoduse v pristich volbach je nezvolime. A s tim, ze vime, ze dynamika soucasne politiky je ohodnocena jen asi 30%, to v USA, reknete nam, co je vas hlavni motiv.
To jak se vyjadrujete, koho podporujete, ze vy jeden lisaku doufate, ze se vam povede nalit olej do ohne pristiho valecneho konfliktu a prihloupli a priposrani nabozensti fanatici kteri nemaji co ziskat v civilnim zivote se vam nabidnou ve vasi touze ovladout svet.
Mimochodem, videl jsem pred chvili pane Rumsfelda jak komentuje na smrt Zarkawiho:" byl to hrozny terorist, ktery zabil mnoho lidi." To se mi zda tak trochu hypokriticke. To rika clovek ktery zacal valku k svemu prospechu a tisice lidi zahynulo pod jeho supervisi. Kde mel pan Zarkawi ty F16', kde jsou ty jeho letadlove lodi. Mel jen par rezavych nozu a par vvybusnin. Vite jak dlouho studuji okupansti dustojnici kteri brutalisuji mistni obyvatele? To se neda srovnat s treningem resistence.
Cely den oslavuji smrt hrdiny. Tak jako banda simpanzu, kteri srali magi pred alfa samcem, ted kdyz je mrtvi tak tancuji na jeho mrtvole a gratuluji si k hrdinne akci.
Jo, to jsou hrdinove. Z letadel, zradou. Jidasky? No vsak uz se pokusili i toho Jidase rehabilitovat.

107932

9.6.2006 7:14

RE: Zajimave detaily....

Misu 193.?.?.?

Reakce na 107931

>...Stejne
>hloupe se chovali i ti pitomci trosku vic na jih, kteri rekli v
>letecke skole, ze se nechteji naucit pristavat a startovat. Jenom
>letat.

Kemo, kemo, a tohle jsi zase cetl kde? Vis co, vezmi telefon, zavolej na Floridu do te letecke skoly, predstav se jako novinar a zeptej se, jak to s temi arabskymi studenty v jejich letecke skole vlastne bylo. Jestli chces, muzu ti najit i jmena jejich ucitelu, abys s tim nemel tolik prace.

A pro ostatni - dotycni studenti byli, mirne receno, tupi a na letani rozhodne nemeli bunky (ani na letani po obloze). To byl take duvod, proc se nenaucili ani vzletat, ani pristavat. Byli totiz natolik nesikovni, ze se s nimi skola rozloucila drive, nez prisly na radu slozitejsi manevry, mezi ktere se pocita i start, o nejslozitejsim a nenarocnejsim manevru, tedy o pristani, vubec nemluvim...

107933

10.6.2006 12:57

RE: Zajimave detaily....

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107931

Ze se ti teroriste chovali hloupe, to snad nikdo nepopira.
--------------------------------------------------------------------

A trikrat hloupeji se chovaji novinari..... [oči v sloup]

107970

10.6.2006 14:27

Dozvíme se někde pravdu?

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 107970

>A trikrat hloupeji se chovaji novinari..... [oči v sloup]

Taky bych řekl.
Celá ta akce se zadržením teroristů, objednávkou a prodejem Amonium nitrate (dusičnanu amonného) a informacích o nálezu důkazů, že šlo o pokus výroby trhavin, se mi jeví jako naprostá amatérština. Jak ze strany těch teroristů, tak novinářů i policie. Dívám se na celou věc z pohledu objektivity a zjistitelných faktů. Objednávka 3 tun NH4NO3 ze strany údajných teroristů se jeví sama o sobě krajně podezřelá a lze ji považovat za pokus výroby výbušnin. Taková výroba však musí nutně respektovat určitá pravidla, aby byla účinná. Nechal jsem se vyhecovat příspěvky několika odborníků v min. článku na toto téma a ověřil si několik podstatných věcí. Nebudu záměrně uvádět poměrová množství jednotlivých složek výroby trhavin. Ten NH4NO3 je pro účely hnojení dodáván v granulované formě s velkým obsahem vody. K tomu, aby z něho mohla být vyrobena opravdu účinná výbušnina je třeba, aby byl bezvodý. Pro nejvyšší efect je dovolený 4%ní obsah vody. Další aspekt je, že musí být jemně umletý, aby počinová nálož mohla být co nejmenší. Pro max. brisanci je nutno do směsi přidat dusičnan močoviny a použít práškový Al, popřípadě dvojchroman draselný K2Cr2O7, jako katalyzátor. To vše smíchat ve vhodném poměru s palivem (uhlovodíkem). A co je nejdůležitější - k odpálení takovéto směsi musí být použité určité množství velmi brisantní trhaviny jako rozbuška. Tolik v krátkosti k výrobě účinné nálože. Bez dodržení těchto pravidel nelze počítat s úspěchem. A tak se ptám, zda bylo při té razii, policií také nalezeno zařízení na umletí toho granulovaného NH4NO3, to jest nějaký mlýn, neboť umlít tři tuny, to už musí být výkonné zařízení. Dále se ptám, zda policie nalezla zařízení na odstranění vody z NH4NO3. Jak známo, to se provádí zahřátím té látky v prostoru, kde je udržováno mírné vacuum. To znamená mít vývěvu a patřičné zařízení. Bylo něco takového policií nalezeno? Byly nalezeny větší množství ostatních chemikálií, nutných pro výrobu bomby? (Práškový aluminium, dvojchroman a další). Bylo nalezeno větší množství rozbušek a počinových náloží, bez kterých nelze účinnou bombu sestrojit? (běžně je používán hexogen, nebo pentrit). Hexogen by se dal snadno vyrobit i v amatérských podmínkách, ale podmínkou je obstarat minimálně 30%ní peroxid vodíku, hexamin (hexamethylentetramin C6H12N4) a kyselinu citronovou C6H8O7. Potřebné je při výrobě velkého množství této látky mít účinné chladící zařízení.
Takže shrnutí: Jestliže ti údajní teroristé, kromě toho objednaného ledku amonného, rovněž objednali i další uvedené chemikálie a vlastnili zařízení na zpracování granulovaného NH4NO3 na bezvodý, lze je směle považovat za opravdové teroristy! V opačném případě s tím Amoniem mohli tak akorát hnojit kytky...Kráceno (Editor)

107975

10.6.2006 19:27

RE: Dozvíme se někde pravdu?

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107975

Vese znalosti jsou obdivuhodne p. Zvedavej!

Ja bych si netrouf' na takove 'topeni' ani sahnout.... tedy tak si alespon myslim. K tem vecem, ktere Vas mohou dostat do problemu; je to casto nevyzpytatelne. Vzpominam, jak jednou zavreli jednoho jen proto, ze na to mel takrikajic 'zarizeni'. A nic mu nepomohlo ani kdyz prohlasoval, ze by nikoho v zivote neznasilnil.... [chechtot]

107981

11.6.2006 2:29

RE: Dozvíme se někde pravdu?

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 107975

>Celá ta akce se zadržením teroristů, objednávkou a prodejem
>Amonium nitrate (dusičnanu amonného) a informacích o nálezu
>důkazů, že šlo o pokus výroby trhavin, se mi jeví jako
>naprostá amatérština. Jak ze strany těch teroristů, tak
>novinářů i policie. Dívám se na celou věc z pohledu
>objektivity a zjistitelných faktů. Objednávka 3 tun NH4NO3 ze
>strany údajných teroristů se jeví sama o sobě krajně
>podezřelá a lze ji považovat za pokus výroby výbušnin.
>Taková výroba však musí nutně respektovat určitá pravidla,
>aby byla účinná.
Ještě jednou se pokusím nějak nastínit můj názor na věc. To, co jste uvedl v předchozím příspěvku, je vcelku pravdivé a nemá význam o tom dál polemizovat. Řekl bych ale, že ten celkový výsledek a dopad -"impact", je právě v tom, aby se trošku ukázalo těm ostatním, potencionálním záškodníkům, že to nebudou mít vůbec lehké, pokud by chtěli něco pdobného spáchat. Jistě, dost lidí si řekne, že to všechno byla blbost, jak je se lze přesvědčit i zde, včetně editora, ale je taky vidět, že ten přísun immigrantů z Asie, konkrétně Arabů, je v porovnání s immigranty z Evropy, několikanásobný. A co je nejvíc zarážející, je ta skutečnost, že tihle noví příchozí se jen velmi málo snaží být "Kanaďany" a integrovat se do nové společnosti. Ne, většinou zůstávají stále ve svých praktikách a jejich náboženství, které si někteří jejich Immámové upravují pro svoje cíle a ideologii. Dokonce chtějí po kanadské vládě, aby jim bylo povoleno uplatňovat zde jejich "zákon" Šaríja. Netvrdím, že co arab-muslim, to fanatik, ale bohužel nejvíc těch "jihádistů" je právě silně věřících a jsou z nich pak ti fanatici, snažící se jakkoliv ublížit Američanům a Evropanům, protože nás považují za zlo, které oni musí vymýtit.
Pokus o vraždu je ve znění zákona klasifikován stejně jako vražda. Jestliže ti mouřeníni nejsou dost chytří a vzdělaní na to, aby ten svůj záměr dotahli do konce, tak to nijak nesnižuje jejich vinu. Pokud máte "zaručené" důkazy o tom, že je to opravdu jen spiknutí ze strany policie, tak nám je tady předestřete a já vám potom uvěřím. A snad se i omluvím. [smích]

107988

11.6.2006 4:47

RE: Dozvíme se někde pravdu?

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 107988

Pane Matoušku,
Já bych Vám rád sdělil, že vůbec nehodlám odsuzovat tu akci policie a spiknutím jsem to já, rozhodně nikde nenazval. Mám-li vyslovit své přesvědčení, tak se domnívám, že o jakýsi pokus ze strany těch Arabů, zmocnit se výroby výbušnin, zde byl. Rozhodně s Vámi souhlasím, že neúměrný přísun immigrantů z Asie do naší civilizace a tím způsobeným konfliktem dvou odlišných kultur a náboženství, není přínosem, ale destrukcí naší společnosti. Regulovat tento stav by mělo být předmětem zájmu a zodpovědností našich politiků. Rozhodně o ''přizpůsobivosti'' příchozích z Asie vím své a o tomto jsem polemizovat nemínil. Dle mého názoru měla policie celou tu akci dotáhnout dál, až těch důkazů, že skutečně šlo o výrobu bomb bude víc. Nachytat je na první složce celého řetězu, kde je de facto těžce zjistitelné, zda by byli opravdu schopni bomby vyrobit, to prostě zavání amatérštinou a dává to průběh řadě spekulací, že mohlo jít o pouhé spiknutí, není-liž pravda? Já jsem přesvědčen o tom, že chytit ty Araby ještě při pokusu sehnat další složky, nutné k výrobě bomb, je před veřejností i soudem daleko větší důkaz, než nákup pouhého hnojiva. Ty chemikálie jsou dnes natolik obhospodařovány, že je téměř nemožné je sehnat, aniž by na sebe neupoutali pozornost bezpečnostních složek. Tolik můj názor. [smích]

107989

13.6.2006 4:38

RE: Dozvíme se někde pravdu?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107975

Opravdu velmi hezke odborne vyjadreni. Na druhou stranu tyhle teroristy pomahali vyrobit, nastrceni provokateri z kanadske policie a ti zrejme prizpusobili sofistikovanost technickeho zabezpeceni publiku, pro ktery je predstaveni hrano. Pokud Kanadanum staci prohlaseni o teroristicke skupine a tri tuny hydratovaneho ledku, tak proc se zbytecne namahat, ze? Navic jste opomel jednu vec. Potrebovali by nekoho s jistym chemickym vzdelanim a praxi s vyrobou vybusnin. Pokud vim, tak v Syntesia byla u sklenaru oblibena u chirurgu traumacek pracujicich na docenture ci profesure urcite taky. Mam zly pocit, ze i kdyby jim kanadska policie pres sveho tajneho agenta dodala vse potrebne, takze prvni tezka ujma na zdravi by se stala pri vyrobe. Mno, mozna ze chteli jit na ty tri tuny jemne mleteho ledku zlatou rucni pracickou. Zajimalo by me za jak dlouho se da rozetrit v treci misce tlouckem 3 tuny neceho. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

108053

9.6.2006 7:49

Definice terorismu

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Je-li tohle definice terorismu, jako že podle kanadského práva zřejmě je „Terorismus je čin spáchán pro politické, náboženské nebo ideové účely s úmyslem zastrašit veřejnost, vyvolat pocit ohrožení její bezpečnosti ...“ tak se docela divím, že nejsou soudy zaplaveny žalobami na politiky. Všichni (v čele s Bušounem, přes Blaira k Paroubkovi a spol.) vyvolávají, pro politické účely, pocit ohrožení.

107934

10.6.2006 9:11

RE: Definice terorismu

MMX 195.?.?.?

Reakce na 107934

Všichni (v čele s Bušounem, přes Blaira k
>Paroubkovi a spol.) vyvolávají, pro politické účely, pocit
>ohrožení.

Ale no tak,podivuje mne,jak si teď každý bere do pusy Paroubka.Přitom z těch politiků za posledních 15 let dokázal neuvěřitelné za tak krátkou dobu (myslím tím navrácení větší důvěry lidí vládě),a na to kolik poplašných zpáv a vyvolaných pocitů ohrožení mají na triku Třeba pan Klaus,Topolánek,Kalousek.......to už se raději zapomělo,asi by se neslušelo je kritizovat [smích]
Snad zase za rok za dva,až se zase projeví [smích]

107967

10.6.2006 9:49

RE: K Paroubkovi

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 107967

Sledoval jsem pouť Jiřího Paroubka v čele sociální demokracie a bylo zajímavé pozorovat ten zásadní zlom. Když šel Paroubek do čela, všechno bylo celkem v pohodě. Pro občany byl poměrně neznámý, neokoukaný a vesměs ho přijímali vlažně. Ale pak to přišlo: Ta strašlivá genocida, učiněný novodobý holocaust, zvaný CzechTek. Od té chvíle, kdy pár feťáků dostalo přes držky, Paroubkovi nikdo nemohl přijít na jméno a stal se ztělesněním veškerého zla na Zemi a v okolí. Vypadá to, že česká společnost je na projev "násilí" extrémně citlivá. Jak jinak vysvětlit, že po trapném expozé paní K. Pajerové-Jacques dostala jmenovaná vysoký počet preferenčních hlasů ve volbách? [zmaten]

107968

10.6.2006 14:07

RE: K Paroubkovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 107968

Trochu konspiračně bych zauvažoval na téma Paroubek, že byla už jaksi kýmsi plánována změna vlády. Ostatně "oposmlouva"r.´98, alespoň dle předáků ODS, měla sloužit jen k rychlé diskreditaci ČSSD a následnému triumfálnímu návratu ODS jako "jedině možného" řešení. Ale asi i kvůli mediálnímu vlivu Havlovců z US a nečekaně příznivému hospodářskému výsledku (obnovení růstu po letech "reformační" /spíše likvidační/ stagnace za /pseudo/pravicové koalice) došlo naopak k těsnému vítězství levopravé koalice r.2002. To bylo ovšem vykoupeno velkým zadlužením, ale to patří "k věci" a mohlo snad být i jistými zahraničními kruhy vítáno jako další omezení suverenity a utužení závislosti. Pak byl zdánlivě bezproblémový vývoj náhle přerván po poměrně nečekaném a na naše mocichtivé politiky poměry i unikátním odchodem populárního baviče Zemana do penze, instalaci sošného proevropana Špidly a jeho následným odesláním na výnosné komisařské místo poté, co zemi zbavil zbytku suverenity vstupem do EU estrádní truchlohrou "Grossův byt". Zde kromě slabomyslně působícího premiéra vystoupilo i duo etnicky vyhraněných bavičů "Rod + Simkanič". Preference ČSSD se dostaly ke dnu a názory zněly, že ODS pro svůj triumf nemusí dělat vůbec nic. To mělo být zřejmě utvrzeno instalací bývalého nomenklaturního kádra ČSS Paroubka. Ale navzdory necharismatickému zjevu sebe i své ženy dokázal nemožné a pravděpodobně by volby i vyhrál, kdyby nebyl z nouze vytažen těžký předvolební kalibr "Kubiceho zprávy", která ovlivnila přes čtvrtinu voličů, samozřejmě hlavně proti ČSSD. Ale pobouření vzbudily jen ujeté Paroubkovy reakce (není ovšem divu, když se tam opisovaly jeho nepravděpodobné sexuální excesy s nezletilými děvčaty na jachtě). I když si nedělám o p.Kočkovi žádné iluze, "Mob boss" asi vypadá trochu jinak. Ale muselo téct ODS hodně do bot, když se odhodlala nadzvihnout smrdutou puklici zdejší mafiánsko politické žumpy, ze které by mohlo dost ustříknout i na ni. Zřejmě se jednalo o snahu udržet jakýsi scénář (přitvrzení NWO rovnou daní a odbouráním zbytku sociálních přežitků z totality ?), rozhodně jednotná fronta většiny sdělovacích prostředků proti premiérovi je nepochybná.
Abych se krátce navrátil k původnímu teroristickému tématu, bez problémů lze rozlišit (alespoň na Západě) jeho dvě roviny - takřka 100 % úspěšné jakoby profesionální akce (911, madridské vlaky, londýnské metro), kde jsou výsledky vyšetřování přes jeho rozsah nepřiliš přesvědčivé a pachatelů i s jejich spolupracovníky před soudy pomálu a jejich parodické remaky páchané nepřiliš hloubavými jedinci jako jsou Shoebomber, 2.londýnská atentátnická vlna a teď ti torontští trotli, kteří se dali evidentně inspirovat "hysterií sdělovacích prostředků" a pochopitelně končí všichni záhy ve spárech orgánů.

107974

9.6.2006 10:56

Namet na clanek, Kanada se prostituje Bilderbergum!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Namet na vetsi clanek - americky novinar a aktivista Alex Jones zatcen na US/CAN hranicich pri sve ceste za dokumentovanim prave probihajiciho setkani Bilderbergu.. Aneb Kanadska demokracie v praxi..

Zajimave detaily ze zatceni a vyslechu zde:
http://www.canada.com/ottawacitizen/news/story.html?id=f67cbe75-4eed-4daf-877e-189e52d1f33c&k=12919
http://prisonplanet.com/

PS evidentne Jonese a jeho tym odposlouchavali predem
a koordinovane vsechny zabasli. Btw. novy trik imigracnich tajtrliku
projedou vam notebook jestli tam nemate nekde v cachi od browseru
porno, staci mainstream zadne prasarnicky. Chacha to je opravdu dobry for ale asi velice ucinna metoda..

107937

9.6.2006 12:01

'Neschopni' Kanadsti teroriste..

Peter Velkej 70.?.?.?

Jak zde vidim, pravi zvedavci se snazi zesmesnit kompetenci Kanadskych muhamedanskych radoby teroristu. Ono by snad bylo lepsi kdyby se jim podarilo to co ve svych islamskych makovicich planovali.
Bylo by pak zajimave co bychom zde cetli od zvedavcu kalibru Nohejlu..
V Londynskych teroristickych utocich na podzemni draze a v autobuse mestske dopravy tez ucinkovali mladistvi muhamedani imigrace druhe generace.
Bylo videt, ze to co jim chyby na teroristickych zkusenostech tihle mladistvi muhamedani vynahradi svym elanem. Jsou tez mentalne podporovani a vedeni svymi imany pri jejich modlitbach v mesitach.
Torontsti radoby teroriste jsou popisovani jejich spoluzaky ucilist a skol jako rap (originalne negrovskej 'muzic' style) vyznavatele, oblecenim ala Torontskych poulicnich gangsteru k nerozeznani od svetle pokozky Kanadskych mladistvych.
Je nabiledni jiste ze po zabasnuti techhle muhamedu, vstanou novi muhamdedansti bojovnici, kterych je uz v Torontu plna prdel, Kanada ma podle poslednich statistik pres 700.000 registrovanych muhamedu/muslimu.
Jejich znudeni a jinak prehlizeni spratci prevezmou zezlo tech co jsou za katrem. Kanadske zakony samozrejme jich nejmene 50% pusti s ohledem na jejich vek a politicke korektnosti.
Bohuzel, jedine podarenej utok zalepi huby tech co zlehcuji jejich odhodlani vrazdit sve Kanadske spoluobcany a chlebodarce.
Lituji ty kteri ziji mezi muhamedany v Toronte a musi touhle hysterii prozivat.

107938

10.6.2006 6:40

RE: 'Neschopni' Kanadsti teroriste..

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 107938

Jsem neobycejne rad ,ze jste si na mne vzpomel mne podobnym ,jak se zda ,nase rady rostou,ti drivejsi nenohejlove se dnes nohejli stavaji, pomalu a jiste , mozna ,ze to jednoho dne s trochou stesti potrefi i Vas.
Takze:Within hours of the planes hitting the towers, CNN began naming bin Laden as the perpetrator. There has never been any evidence supporting this allegation. The FBI has a most wanted poster out on bin Laden which DOES NOT MENTION 911! stanice CNN je na vasi strane,ale ,dnes uz i FBI je na me strane,kdyz priznvaji ,ze Bin Laden nema nic s 11 septembrem spolecneho,coz ,uz rozumni a trochu inteligentni lide vedeli od zacatku ,jako Ti dnesni,co vedi ,ze terrorista nema kupovat 3 tuny zemedelskeho hnojiva a jako odbornici a vyrobci zprav v jedne osobe ,kteri rikaji,ze z letadla nic nezbilo,ani z lidi ,ale pass terroristy se nasel o par ulic dal a neporusen.
Takze se ptejme ,ktera firma zajistuje v Londynskem metru spojeni?
V ,ktere firme dotycny terrorista pracoval?
Byl ,terrorista zastrelen na uteku a nebo na podlaze vagonu,kdyz uz byl drzen nekolika policisty a jeden z nich jej nekolika vystreli usmrtil?
Zazraky se deji a budou se dit cim dal ,tim vice, uz za komunistu byli dusevne slabi soudruzi jez se v sebevrazebnych choutkach dokonce dvakrate strelili do hlavy.
Neni divu,kdyz si jen spocteme ,kolik tak zvanych bezpecnostnich sluzeb s tolika lidmi hlida nas poklidny zivot,ze i na stadionu fotbalu nam musi litat letadlo NATA nad hlavou,ze musime brat upozorneni od statu Israel na mozny terroristicky utok v Nemecku v dobe zapoleni o svetovy pohar,tedy ,zeme ,jez vyrostla na terorismu ,prikladem Der Yassin, kde prvni presidenti byli vudcove terroristickych skupin Stern Gun,kde denne strili Palestince s tim ,ze je ohrozuji v jejich okupaci Palestiny, kam se vecpali odnekud z Evropy, tak tomu verme "Kozel ,zahradnikem ".Svet se necha ,tak dlouho oblbovat,az i ten ,co lidi oblbuje sam toho bude mit dost.Samozrejme , ze se najdou tvrde povahy ,takovy Rumsfeld ,ministr obrany USA ma sve vlastni podani udalosti a nic na svete snim nehne:"There was no doubt of bin Laden's responsibility for the September 11 attacks before the tape was discovered," said Secretary of Defense Donald H. Rumsfeld. "Oni ,totiz nepostrehli ,ze v dobe 11 septembra se bin Laden vyjadril,ze bybyl hrdy ,kdyby to byl on ,kteremu se to ,tak povedlo,ale vlada jej predebehla,uz od okamziku,kdy Chyney nejdriv prohlasil,ze neexistuje moznost ,aby americke letadlo,sestrelilo civilni letoun a o par hodin ,priznal,ze takovy rozkaz byl vydan,jaka je pravda dnes ,uz neni dulezite,ale trosky letadla byly roztrouseny kilometry,nez letadlo narazilo na zem.Takze ,ani Vase prihlaseni neberu vazne,kdo je cim ,kdo koho nasleduje a podobne ,sam se casem zneschopnite ,jak ti poskokove ve Washingtonu, kteri ted po strileni v garazich kongresu a trech mrtvych ,honem , na rychlo, na tricet dni zalezli do bunkru v "ramci cviceni" a odtamtud sleduji fotbalove udalosti.Nakonec ,ja se Vam nedivim ,kdyz dnes mame odborniky ,ne meho typu,ovsem ,jez Vas presvedci ,ze to co vi...Kráceno (Editor)

107965

10.6.2006 13:01

RE: 'Neschopni' Kanadsti teroriste..

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107938

Jak zde vidim, pravi zvedavci se snazi zesmesnit kompetenci Kanadskych muhamedanskych radoby teroristu.
--------------------------------------------------------------------------

Kdyz za jejich "kompetenci" stoji RCMP, pak by se rozhodne zesmesnovat nemela..... to mate pravdu Petre Bolshoi. [mrknutí jedním okem]

107971

13.6.2006 4:46

RE: 'Neschopni' Kanadsti teroriste..

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107938

Nic ve zlym pane Veliky, ale zajimalo by me jake je pravdepodobnost, ze bezpectnostni slozky v USA a Britanii. Budou provadet protiteroristicke cviceni a zaroven s nim bezi v realu uplne identiticka skutecna teroristicka akce. Vypada to, ze ti amateri, kteri zautocili na Londynske metro a na Dvojcata meli bud neobycejne stesti, anebo se snad dostali k informacim, ze soubezne s jejich utokem probiha jiste bezpecnostni cviceni a tak svou akci hodili pres kopirak. A pokud tedy nebudu uvazovat o jinych pravdepodobnejsich variantach. Mno, nic vypada to, ze zijeme ve stastnych casech asi si pujdu vsadit sportku. [mrknutí jedním okem]

108054

9.6.2006 12:03

realita

dub 81.?.?.?

a jsem opravdu silně zvědav, co budou vlády dělat, až zjistí, že zatčení byli ve skutečnosti převlečení marťani vyslaní sem jupiterskou vládou, aby prostřednictvím teroru dosáhli změny chuti saturnského pudingu, jehož odporná zelená příchuť se už nedá žrát [smích]

107939

9.6.2006 12:07

'..Okupanti zabili Zarkávího..' Z rubriky 'Ve zkratce'

Peter Velkej 70.?.?.?

Tenhle rozhorcenej titulek muzete videt v rubrice 'Ve zkratce'.
Netreba komentare..

107940

10.6.2006 13:03

RE: '..Okupanti zabili Zarkávího..' Z rubriky 'Ve zkratce'

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107940

No a kdo to byl...?
snad ne iracti vlastenci.... [oči v sloup]

107972

9.6.2006 13:34

Lidi, nemejte mi to za zle,

zapa 69.?.?.?

ale zacinam dostavat strach.... je toho moc a jde to na nas prilis silne. Dnes rano na radiu (jeste pred zpravami): "dalsi dukazy a predzvesti terorismu a coordinovany boj proti nemu na severoamerickem kontinente - Kanada se konecne take zapojuje", a potom dalsi "nemecke fotbalove mistrovstvi ALE, tez rust neo-nacizmu....je to snad ovlivneno nemeckou nezamestnanosti a ekonomickymi potizemi?". Komunisticka propaganda hadr.

A pak prijdou 'hlavni zpravy' a uz se to jen sype, blablabla....fujtajbl. Odbornici, poradci, zasvecene posudky do tisicu... prizivniku jen pribyva jako chorosu na shnilem stromu. Je to jako kdyz vosy stavi hnizdo, na jednu vrstvu lzi lepi druhou, dal a dal. A tohleto mame poslouchat a verit tomu? Udelali z nas pokusne kraliky!!

A ted davejte pozor; zprava c.2: kradeni aut. Auta pry kradou gangy, "ktere je pak prodavaji teroristum, aby je v Baghdadu explodovaly...." (prominte, pokousi se o me mrtvice....). Tak az sem jsme se dostali v nasi vire o svobode a demokracii. Takze, az mi nkdo ukradne mercedes, tak nepujde do Ciny na preprodej, jak je obvykle, ale pujde TERORISTUM, aby ho v Baghdadu napechovali vybusninou....!! [naštvaný]

Lzi jsou pro to pochvalou, toto uz opravdu speje ke konci a rychle.
[pláč]

107944

9.6.2006 17:26

RE: Lidi, nemejte mi to za zle,

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 107944

...Lidi, nemejte mi to za zle, ale zacinam dostavat strach.... je toho moc a jde to na nas prilis silne.

___________________________

Základna pro jakýkoli druh terorizmu je skrytá v pojmu „terror“, čili strach, hrůza a zděšení. Zape, nedovolte aby ten fujtajbl do Vás nalezl a pohltil Vás. Orwellizace probíhá v několika souběžných proudech. O nic jiného těm "všehoschopným klukům", schopných všeho, než v myslích lidí zasít STRACH, nejde. Věřte, že celý ten systém kultu Lži, MATRIX současnosti, je "na baterky".

"Každý z nás se dozvídá jen to, k čemu dozrál."

107949

9.6.2006 13:48

teroristi v Kanadě

Krysa 84.?.?.?

Já už jsem nejednou psal, že vám, teda vašim policejním a jinejm složkám asi silně hrabe na věžích....

To by tady pozavírali půl státu včetně mne...

Zeptal bych se esli sou tam všichni úplně potroublí, ale patrně bych se dověděl že jo což tady víme i tak....

Představa jak nasraní teroristi se cvičí paintbolem a chodí na pizzu...to mě teda poserte záda!!!
To sou naši "zelení" asi ultrateroristi, hi!!!
No a já budu asi druhej Ladin...

107947

9.6.2006 18:41

RE: teroristi v Kanadě

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 107947

>Já už jsem nejednou psal, že vám, teda vašim policejním a
>jinejm složkám asi silně hrabe na věžích....

>
>To by tady pozavírali půl státu včetně mne...
>
>Zeptal bych se esli sou tam všichni úplně potroublí, ale
>patrně bych se dověděl že jo což tady víme i tak....

>
>Představa jak nasraní teroristi se cvičí paintbolem a chodí
>na pizzu...to mě teda poserte záda!!!

>To sou naši "zelení" asi ultrateroristi, hi!!!
>No a já budu asi druhej Ladin...

Ale to je docela jednoduché Mr. Rat, stejně tak, jak jsou podle některých podávány mainstreamové informace, tedy předžvýkané a "upravené", tak takhle nějak podobně máte tady podané od některých zdejších "chobotnatců", ty informace z Kanady, kteří jsou orientovaní opačným směrem, než ty mainstream. Kanada bývala opravdu velice prosperující a velice slušná země, což je ale díky lidem, kteří sem přijdou a dělají akorát bordel, kradou a živí se kriminalitou, dávno pryč. Mimochodem, já "su" taky z Brna a považuju se za čecha, protože ona žádná národnost "moravská" není, je to pouze název regionu, ale docela slušně bych Vám řekl, že těch "potróbléch" je v Brně a v celé České republice určitě víc, než tady. To, co "vychcaný český člověk" považuje třeba u Kanaďanů za blbost, nebo nebo hloupost, je mnohdy jenom obyčejná ohleduplnost, přejícnost a možná i naivita, protože oni nevyrostli v takovém marasmu, jako jsme vyrostli my, kde se všechno obracelo naopak, všichni věděli o co jde, ale chovali se jako chameleoni. A dodnes to tam mnohým zůstalo. Dostal jsem od známého časopis "24 Hodin" z 25.dubna t.r., vydaný v ČR, kde je velký nadpis hned na první straně - "Češi patří mezi zlodějskou elitu" a píše se v něm, že za pouhý rok Češi ukradli z obchodů zboží za 13 miliard korun. Já vím, že teď mě to s těmi "Čechy" upřesníte, že jsou to ti "přičmoudlí", co nejvíc kradou, no, jistě se na tom podílí větším dílem, ale i tak je to dost. Jinak si myslím, že Vám, tak jako většině ostatním Čechům, by pomohlo abyste pobyl delší čas v nějaké západní zemi. Ale to by muselo být o trošku dřív, dnes už je to taky trošku jiné, díky té "zdravé" multi-kulti. Češi holt vždycky ví a umí všechno nejlíp, hlavně to kradení a podrazáctví. Tak Zdarec.

107955

11.6.2006 18:37

RE: teroristi v Kanadě

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107955

Kanada bývala opravdu velice prosperující a velice slušná země, což je ale díky lidem, kteří sem přijdou a dělají akorát bordel, kradou a živí se kriminalitou, dávno pryč.
------------------------------------------------------------------------

...coz je bud neznalost a nebo rovnou lez pane Matousek.

Cizinci sehnani a slezli z celezemekoule nejsou a nemohou byt pricinou poklesajici kvality zivota v Kanade. Na to proste nemaji dost 'pary'. Pricinou jsou politici, kteri 'naladovali' tuto zemi do tzv. volneho trhu, ktery ovsem zadnym volnym trhem neni (to je velka a nehorazna lez sama o sobe!) a smecka mezinarodnich bankeru kteri dobre vedeli, ze Kanada je pro ne zlaty dul a bude vytecny zdroj nejich nestydatych (a rok po roce se zvysujicich) zisku!

A abych nezapomel, aby moralka lidi v teto kdysi tak moralne ciste a nesobecke zemi klesla pod bod mrazu a tak byla provzdy udrzovana, jsou do toho zapojeni pravnici, zlotrili a proradni lokajove systemu. A konec toho vseho jsou tzv. vdelavac^i (educators), kteri vnaseji mladym lidem do hlavy zcestne myslenky a vytvereji tak pudu pro vladu NWO v teto zemi na veky vekuv!

Tak to je pane Matousek, at vy staroverec (a nestastnou nahodou samozaslepenec) spolu s panem Kemou a panem Petrem Nemalym si rikate co chcete. A kdyz zemrete v neznalosti i to je Vase vec. Jen je mi lito, ze nechcete prijmout pravdu. [pláč]

108000

11.6.2006 21:25

RE: teroristi v Kanadě

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 108000

Naprostý souhlas s Panem Zapem. Dokonce bych se domníval, že nebýt přistěhovalců co sem stále přicházejí, by tu bylo mnohem hůř než je, díky Naftě a podobným vymoženostem. Alespoň noví emigranti trochu zvyšují trh a přinášejí nové zkušenosti a zájmy.

108002

9.6.2006 18:09

a co dál?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

...potěšila mě zmínka, že chlapci z Bídrbergu svolali pohotovost. Musí se přeci domluvit, jak šikovně zdrhnout z dějin, že? Ale mám dost silný pocit, že nám je budoucnost představí v "celé kráse".
Příběh s paintballovými theróristy může být balonek, co si ještě veřejnost nechá líbit. Podle toho se budou volit cesty k vyklizení scény.
Už se těším, jak do naší ópéesky budou přicházet "špinavé" peníze, dají se totiž čistit docela legálně. Ale je to časováno tak, že nejdříve se svět musí dozvědět a pochopit, co obnáší a jak funguje tzv. "Archa úmluvy". Bídrbedekři znají jen její starší upgrade, kabalu. Já vím, že oni vědí, ale nejsem si jist, že oni vědí, že já vím. V každém případě je to jedno, už jedeme skopce na té správné bárce. Nenaskočí-li včas, budou mít větší ostudu. A o nic víc vlastně nejde. Ty papírky, vlastně jen číslíčka, kterým říkáme peníze - ty už jako společný jmenovatel úsilí moc nefungují. A naštěstí to vidíme i my zdola.

107954

10.6.2006 22:01

Nezvedavac

Lev. 82.?.?.?

Takto dopadl opet Nezvedavec:

Error 403: Forbidden!

The server understood the request, but is refusing to fulfill it. Authorization will not help and the request SHOULD NOT be repeated.

Error 403: Forbidden
Forbidden by the Department of Homeworld Security

This website was found to be in contradiction to HR 3162 (FREEDOM Act), § 15b (Providing Material Assistance to Terrorists). Infractions include:

The establishment of virtual "nation states" which promote values inconsistent with those of the government (Section 4(g)).
The promotion, discussion, and demonstration of alternative systems of government, which imply explicitly or otherwise that the current system of government is imperfect (Section 99(a)).
Use of the word "freedom" without proper authorization (Section 24(b)).
If you have used this site, please expect our agents to contact you for questioning. Thank you.

http://www.nationstates.net/hws.html

107985

11.6.2006 7:10

Terroristicka bublina v Britanii praskla-Hegelinsky principl pracuje.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Do zacatku,ve vsem tom svetovem tahani, vezmeme dnes zpravu z Britanie, po velkem humbuku ve vsech mediich,jaky je vseobecny ucel "boje proti terrosismu"Questions after raid pair release
BBC | June 10 2006
Questions are being asked about the way police and intelligence services handled an anti-terror raid in east London after the release of two men.
Brothers Abul Koyair, 20, and Mohammed Abdul Kahar, 23, who was shot in the raid, were freed without charge on Friday evening.

---------------------------------
Technika na ovladnuti deni ve svete je v celku prosta rika se tomu Hegelian princip,jez se sklada ze tri stupnu ,jez nasleduji zakonite za sebou.
Prvnim stupnem je to ,ze vyvolame nejaky problem, rasovy , nabozensky ,financnim upadek , narodnostni, utok zvenci a jine.
Druhym stupnem , uz je to, ze postavime lidi do planovane a vyvolane opozice problemu pomoci strachu, paniky, hysterie ,strachu o budoucnost a strachu o svuj majetek a penize, tudiz stanou se ovladatelnymi.
Treti stupen je uz konecne reseni , kdy "davu" nabidneme nase plany ,ktere by nikdy nebyly mozne uskutecnit bez techto trech bodu a dostanem lidi tam , kde je chceme mit a jeste s tim vedomim ,ze jim vlastne chceme pomoci resit jejich problemy a na vic , dodame jim pocit , ze to delaji svobodne o sve vuli. Ucinek zvysime pomoci propagandy medii a pripomeneme narodu "hrdiny" , kteri vznikli tou samou cestou, tri bodu,jako ti nastupujici, jez budou zase vyuziti v budoucnosti pro nase plany.
------ ------------
Nemecky Rissky Marsal Letectva , Herman Goering to spravne vystihnul, kdyz rekl: "Lide v podstate nechteji zadnou valku, ale , kdyz se jim rekne, ze jim hrozi napadeni od nepritele ,tak prijmou jakakoliv narizeni a opatreni."
Nakonec , Bushuv boj proti "Terorismu" neni nicim jinym, nez vymenit obcanske svobody za bezpecnost v "kleci".

11. September-Rijen ,byl toho ukazkou,vyvolal se konflikt, ten ,kdo jej vyvolal nabidnul reseni pomoci bezpecnostni opatreni s pocitem nabite bezpecnosti Vam vzali mnoho Vasich osobnich svobod ,jste vic kontrolovan ,nez kdykoliv pred tim, pomoci bezpecnostnich narizeni jste manevrovan ,kde Vas chteji mit ,ti ,jez jsou zotpovedni za vyvolani konfliktu.

Kdysi ,jeden moury clovek rekl: Obcane, tvym nejvetsim nepritelem ,je tva, vlastni vlada.

107992

11.6.2006 17:27

RE: Terroristicka bublina v Britanii praskla-Hegelinsky principl pracuje.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107992

Obcane, tvym nejvetsim nepritelem ,je tva, vlastni vlada.
----------------------------------------------------------------

Souhlasim, je to presne tak!

Poslednim poslanim vlady je se o obcany nejak 'starat' ci je dokonce 'milovat', tak aby se za ne zmanipulovani a ohloupnuti obcane mohli obetovat! Kazda vlada v tzv. demogratickych statech v oblasti sve jurisdikce dela to same - ujarmuje a vyssava vlastni obcany. Jen politovanihodni jedinci tuto znalost odmitaji. Prikladu i zde na Zvedavci mame dost... nechci jmenovat.

Chtel bych take rict, ze i ja se po nekolikaletem samovzdelavacim kurzu povazuji za 'nohejla'. Vse co vime a myslime prochazi urcitym vyvojovym procesem a vse potrebuje cas a motivaci, aby to cloveku v hlave 'uzralo'. Ovsem mit ochotu a odvahu projevovat tuto znalost, to uz je jina vec. Jak vime strach (ci tzv. opatrnost) je brzdou v nasi schopnosti se svobodne projevit. Tim se znalost omezuje jen na uzky okruh lidi a vetsina zustava 'zatemnena'.

Je ale zajimave, ze hodne obcanu vlastne veci jaksi tusi bez toho, ze by racionalne chapala. Je to jakesi 'bublani pod povrchem' a je to povzbuzujici, protoze je to priznakem nadchazejici zmeny, tak jak jiz bylo v minulosti mnohokrat. Jde jen o to, aby ta pristi zmena neprinesla jeste vice omezeni a nesvobody, nez ta ve ktere zijeme ted.

107999

Příspěvků: 39

09.06. 01:34 zapa  Jmeno 'teroriste' si vice zasluhuji
09.06. 02:34 Marek  RE: Jmeno 'teroriste' si vice zasluhuji
09.06. 03:17 zapa  RE: Jmeno 'teroriste' si vice zasluhuji
09.06. 03:53 Marek  RE: Jmeno 'teroriste' si vice zasluhuji
09.06. 04:19 Robert Nohejl  RE: Jmeno 'teroriste' si vice zasluhuji
09.06. 01:55 zapa  Zajimave detaily....
09.06. 02:06 Vladimír Stwora  RE: Zajimave detaily....
09.06. 03:11 zapa  RE: Zajimave detaily....
09.06. 04:29 kema  RE: Zajimave detaily....
09.06. 06:01 Karel4u  RE: Zajimave detaily....
09.06. 07:14 Misu  RE: Zajimave detaily....
10.06. 12:57 zapa  RE: Zajimave detaily....
10.06. 14:27 Zvědavej.  Dozvíme se někde pravdu?
10.06. 19:27 zapa  RE: Dozvíme se někde pravdu?
11.06. 02:29 Zdenek Matoušek  RE: Dozvíme se někde pravdu?
11.06. 04:47 Zvědavej.  RE: Dozvíme se někde pravdu?
13.06. 04:38 Rene Bartosek  RE: Dozvíme se někde pravdu?
09.06. 07:49 DavidZ  Definice terorismu
10.06. 09:11 MMX  RE: Definice terorismu
10.06. 09:49 Pavel Bočan  RE: K Paroubkovi
10.06. 14:07  RE: K Paroubkovi
09.06. 10:56  Namet na clanek, Kanada se prostituje Bilderbergum!
09.06. 12:01 Peter Velkej  'Neschopni' Kanadsti teroriste..
10.06. 06:40 Robert Nohejl  RE: 'Neschopni' Kanadsti teroriste..
10.06. 13:01 zapa  RE: 'Neschopni' Kanadsti teroriste..
13.06. 04:46 Rene Bartosek  RE: 'Neschopni' Kanadsti teroriste..
09.06. 12:03 dub  realita
09.06. 12:07 Peter Velkej  '..Okupanti zabili Zarkávího..' Z rubriky 'Ve zkratce'
10.06. 13:03 zapa  RE: '..Okupanti zabili Zarkávího..' Z rubriky 'Ve zkratce'
09.06. 13:34 zapa  Lidi, nemejte mi to za zle,
09.06. 17:26 Honza777  RE: Lidi, nemejte mi to za zle,
09.06. 13:48 Krysa  teroristi v Kanadě
09.06. 18:41 Zdenek Matoušek  RE: teroristi v Kanadě
11.06. 18:37 zapa  RE: teroristi v Kanadě
11.06. 21:25 Antiseptik  RE: teroristi v Kanadě
09.06. 18:09 janko  a co dál?
10.06. 22:01 Lev.  Nezvedavac
11.06. 07:10 Robert Nohejl  Terroristicka bublina v Britanii praskla-Hegelinsky principl pracuje.
11.06. 17:27 zapa  RE: Terroristicka bublina v Britanii praskla-Hegelinsky principl pracuje.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 758,58 Kč
1 unce stříbra
481,67 Kč
Bitcoin
405 834,69 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 422