Diskuze k článku

Kubiceho vabank po modré

Příspěvků 93

30.5.2006 5:46

Hmmmmm

Dr.Strangelove 213.?.?.?

Četl jsem ten dokument a nevěřím,že by do toho Kubice šel,kdyby si nebyl jistý že je to pravda.Jde o podezření tak zásadní a závažná,že by to mohlo mít za následek největší politický skandál nejen u nás,ale i v Evropě.

Nepochybuji,že s tím Kubice "počkal" trošku do voleb (a dobře udělal!),ale také si všimněte,že k vraždě Mrázka nedošlo nijak dávno - na konci ledna,a pak se události teprve rozbíhají.

Číst ten dokument muselo blažit každého zastánce konspiračních teorií,neb opravdu vše zapadá krásně do sebe a dává smysl: Gross,Barková,Krejčíř,Mrázek,Pitr,Kočka,Vyvadil,Paroubek.Ctím presumpci neviny,takže zde netvrdím,že to tak opravdu je.Ale berte na vědomí,že ten dokument nedostal nějaký Kmenta nebo Slonková poštou od "tajného zdroje",ale předložil ho šéf jednoho z nejvyšších policejních orgánů na mimořádném jednání braněbezpečnostního výboru PS ČR.

107266

30.5.2006 8:39

RE: Hmmmmm

Michael 213.?.?.?

Reakce na 107266

Kde je mozno onene dokument na internetu precist?

107279

30.5.2006 20:31

RE: Hmmmmm

nevolič 85.?.?.?

Reakce na 107279

Dobrý večer,
pokud se Vám někomu podařilo sehnat odkaz na plný text neveřejné části dokumentu zveřejněné údajně na netu, moc bych Vás prosil o poslání textu nebo odkazu(mám ale obavu, že už zmizel)na adresu ecibuk@seznam.cz, díky moc

107332

30.5.2006 20:37

RE: Hmmmmm

kuzelkx 212.?.?.?

Reakce na 107279

na www.izurnal.cz

107333

31.5.2006 9:14

RE: Hmmmmm

Lea 84.?.?.?

Reakce na 107279

na iRozhlasu to je. str.3-30.

107379

30.5.2006 16:44

RE: Hmmmmm

abrakadabra 85.?.?.?

Reakce na 107266

Stejně tak může druhá strana uvádět, že Bublanova inspekce počkala na volby, aby mohla provádět prapodivné obsazování uooz ohledne cestaku a prescasovych hodin, to je stejne pruhledne a chce-li nekdo omezit jakymkoli zpusobem vysetrovani pripadu ohledne Pitra, Mrazka, Krejcire, Pribyla, ministerskych uredniku a zamezit detektivum pracovat a zjistovat dalsi, tak je toto ten nejjednodussi zpusob. Vystoupeni Kubiceho jako nadrizeneho detektivu (ktere chteji jistojiste zlikvidovat jakymkoli zpusobem) je naprosto logicke, stejne jako by melo byt logicke, ze mel po odhaleni Berdychova gangu Kubice sam odstoupit (ale to plati pro pripad, kdyby sam nechtel nic zjistit o techto aktivitach a nepodilel se na odhaleni celeho gangu, na cemz pracoval cely utvar uooz - jinak by ani pan Kral nemohl placat o jeho prohnilosti....)

107322

31.5.2006 7:59

RE: Hmmmmm

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 107266

Nepochybuji,že s tím Kubice "počkal" trošku do voleb

-----------------------------------------------------
Tak pane, před 14. dny / teda před volbama / vlítla jiná police do kanceláří pana Kubiceho a vybrala jim počítače. Prý špatně vyplňovali cesťáky. Tedy předvolební čas k tomuhle bordelu si vybral Paroubek s Bublanem. Neměli ani jinou volbu. Ono se to všechno začínalo pěkně provalovat a bylo nutný to zastavit.
Kubace jen reagoval. To jako měl gentlemansky počkat až přejdou volby?

107374

31.5.2006 8:05

RE: Hmmmmm

Dr.Strangelove 213.?.?.?

Reakce na 107374

ještě tam mám "(a udělal dobře!)".Jasný,prostě to vyšlo časově na volby...Ovšem včerejší Paroubkova "výzva občanům",aby jsme bránili demokracii proti modrým strakám,to mě fakt dostalo...

107375

31.5.2006 8:57

RE: Hmmmmm

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 107374

....presne tak. Pan Kubice je prikladem a verim, ze za 15 roku ma kolem sebe byt uzkou ale prece snad jen slusnou skupinu normalnich policajtu kterym je mozno verit a hlavne drzet palce aby ten chliv alespon castecne vycistili.
Osobne neverim, ze Kubice akci nacasoval zamerne pred volby, ale v pripade, ze tento dej pomuze lidem otevrit o neco vice oci - nemohlo to padnout na lepsi datum. [cool]

107378

31.5.2006 13:37

RE: Hmmmmm

qwe 193.?.?.?

Reakce na 107378

Silně pochybuji, že tak naivně zrežírovaná akce může někoho ovlivnit, s výjimkou prostoduchého dementa. Verze ODS, že Mrázka zabila cvičená kočka je to nejlepší z toho celého. ODS ale umí dělat i akce promyšleně. Například, když pod Grossovým vedením se obliba ČSSD blížila nule, tak pohotově prostřednictvím Kaloska docílila výměnu Grosse za Paroubka. Maskovala to tehdy tím, že se jí situace zdála zralá pro předčasné volby, na to jí ale nikdo neskočí.

107402

31.5.2006 23:11

RE: Hmmmmm

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 107402

...v sobotu odpoledne si muzete sve stupidni vyroky o prostoduchych dementech zaramovat a povesit nekam na cestne misto [oči v sloup]

treba na zed do garaze [mrknutí jedním okem]

...no ano, nevahejte - je to tam co uz mate ty zaprasene diplomy, medaile za budovani soc.vlasti a bystu V.I.Lenina

[zahanbení]

107430

1.6.2006 9:05

RE: Hmmmmm

qwe 193.?.?.?

Reakce na 107430

Zde se mi hodí citát z díla J.Suchého: "Když nemáte co říci, neříkejte to". To si zapamatujte a řiďte se tím ve svém veřejném i soukromém životě.

107444

1.6.2006 12:10

RE: Hmmmmm

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 107444

...ano prosim soudruhu uciteli, ja si to zapamatuji [pláč]

Kdyz jsme u tech citatu, jiste dovolite i Vy neco z mistra krasy slova a deje pana Wericha.

"Nad lidskou blbostí se taky nedá zvítězit. Ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat."

107450

1.6.2006 15:57

RE: Hmmmmm

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 107450

> "Nad lidskou blbostí se taky nedá zvítězit. Ale nikdy se
>nesmí přestat proti ní bojovat."

Ne, že bych vás dva chtěl soudit, ale Sandwalkere, opravdu vám není trapné používat místo platných argumentů citáty o lidské blbosti?
Bojujete alespoň proti vlastni blbosti? Odpustit si citáty na nevhodných místech by mohl být dobrý začátek, do diskuse to přinese místo na argumenty.

Nepochybuji, že nějaké argumenty máte, tak je použijte, ať nejste za šaška!

107468

1.6.2006 16:39

RE: Hmmmmm

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 107468

...nerekl bych priteli, ze jsem s citaty v teto hodnotne diskusi zacal ja.

Argumenty jakehokoli kalibru ve Vasem pripade rekl bych maji nulovy vyznam a na zaver - myslel jste saska nebo klauna?

" jo sasku je ..jejej"

107469

1.6.2006 21:47

RE: Hmmmmm

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 107469

Ouk, měl jsem reagovat spíše na začátek konce argumentů:

> ...no ano, nevahejte - je to tam co uz mate ty zaprasene diplomy, medaile za budovani soc.vlasti a bystu V.I.Lenina"

No nevadi.

> Argumenty jakehokoli kalibru ve Vasem pripade rekl bych maji nulovy vyznam

Neřekl bych. No ale od Vas teď ani žádné argumenty dále nečekám.

Happy sandwalking.

107492

30.5.2006 7:44

Profesionál ?

label 83.?.?.?

Profesionální osoba v takovém postavení nikdy nebonzuje ! Natož před volbami a pro některou z politických stran ! Ten člověk je nekompetentní na svoji prácí a máme tady tolik nezaměstnaných ! To je náš hlavní problém. Pohlédl každý z nás na sebe ? že máme, co si zasloužíme ? [zmaten]

107271

30.5.2006 8:29

RE: Profesionál ?

nitram 213.?.?.?

Reakce na 107271

Milý "labeli", musím se ohradit. Žiji v této zemi již šedesátý rok a zatím jsem ještě neměl vládu, kterou si zasloužím.
Jsem totiž přesvědčen, že si zasloužím vládu moudrou, které záleží na svobodě občanů, jejich nejen deklarované rovnosti a jejich bratrství, nacházejícím výraz ve spravedlivém sociálním systému.
Takovouto vládu jsem, bohužel, nezažil a to ne proto, že si ji nezasloužím. Nezáleží totiž jen na přáních národa, ale především také na součtu energetických (mocenských) tlaků z okolí a rovněž, možná především manipulativních technik politických dravců.

107278

30.5.2006 22:01

RE: Profesionál ?

label 83.?.?.?

Reakce na 107278

milý nitrame, děkuji ti za reakci .. to jsme už dva .. [smích]

107340

30.5.2006 11:57

RE: Profesionál ?

Mike1 80.?.?.?

Reakce na 107271

člověče, co blbneš??? O jakých nezaměstnaných mluvíš??? O flákačích, kteří zcela programově nemají v úmyslu pracovat vůbec nikdy? Tak proč tady sakra pracuje tolik Ukrajinců? Běž se podívat na jakýkoli úřad práce, kolik pracovních míst je volných!!! Něco o tom vím, protože jsem zaměstnavatel. Sehnat dnes kvalitního dělníka, ktery CHCE MAKAT a ne se flákat je fakt problém. Jeden z šéfů místního uřadu práce se mému názoru, že asi tak polovina nezaměstnaných o práci nestojí, zcela otevřeně vysmál. Podle něj je to tak 85% registrovaných a těm 15ti procentům, kteří o práci stojí, ji dokáží rychle najít. Tak si nechej ti bláboly o nezaměstnaných, nic o tom nevíš.

107290

30.5.2006 21:34

RE: Profesionál ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 107290

Jestli není třeba problém v nabízených hladových mzdách a v práci cizinců načerno, což je problém všech zemí "evropské" kultury a tolerovaný, protože zde jdou ruku v ruce zájmy hamižných podnikatelů a propagátorů multi-kulti. V řadě regionů je nějaká simulovaná masová nezaměstnanost naprostý nesmysl a i v Praze lze bez problémů sehnat leda místa s platem cca 50,-Kč/hod, což stačí s bídou na holé přežití. Zejména starší lidé v menších městech jsou téměř nezaměstnatelní.

107339

31.5.2006 11:56

RE: Profesionál ?

pk202 194.?.?.?

Reakce na 107339

Jenže... nesouvisí náhodou hladové mzdy a práce načerno nejspíše s tím, že socanská hydra sežere na daních tolik, že zaměstnávat lidi se prostě nevyplatí ?

107394

30.5.2006 22:05

RE: Profesionál ?

label 83.?.?.?

Reakce na 107290

máš pravdu Mike, když se tak zamyslím nad tvojí reakcí, asi o tom nic nevím .. zkus se také nad svými slovy zamyslet .. jak smutná realita .. [pláč]

107341

1.6.2006 23:54

RE: Profesionál ?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 107290

Prosím vás, vy chodíte na pracák? A kde? Asi v Praze, ne? Nepovídejte mi, vy hlavo, že jste někdy byl na KTERÉMKOLI pracáku v OV.

Takové chytrolíny mám nejradši. Proto asi vyvěšují na nástěnku vystřižené inzeráty z Avíza, že... ten zbytek chce uklízečku nejlépe do 30-ti let, VŠ a s 20-ti letou praxí v oboru.
Co se Ukrajinců týče - vidíte to? Asi mám fakt pravdu v tom, že ti naši chlapi tady nestojí coby zodpovědní živitelé rodin za nic. Nebo vy jste snad viděl někde načerno zaměstnanou Ukrajinku? Dělat někomu ocasa od nevidím do nevidím za pár tisícovek měsíčně, OK, pánům tvorstva se nechce. Ale dělat někde někomu za pár tisícovek měsíčně pipinu, to už je OK.
Někde tady někdo něco mlel o tržním vyjednávání ceny práce... tak tady to máte v praxi. Možná zde bude příčina, PROČ ženské vždycky mají míň peněz než chlapi. To máme za to. Rodíme vás, mejeme vám usmolené zadky, skáčeme vám kolem prdelí, a ve finále si každý vytře prdel s námi.

107502

2.6.2006 2:45

RE: Profesionál ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107290

V kterem, ze to regionu kde znate tak dobre situaci je nezamestnanost 15%? A pokud jde o ty Ukrajince za kolik delaji za 100% ceny beznou mezi Cechy, nebo za pulku? Plati ti Ukrajinci dane, zdravotni pojisteni, socialni...? A co majitele maji ty Ukrajince na cerno nebo legalne a s tim souvisejici zdravotni, socialni? V kazdem pripade jsou ti Ukrajinci pozitivni pro aktivni obchodni bilanci CR a rust HDP. Neni nad to vyrabet levne a snizovat naklady na vsech frontach. A ze mame inflaci a ceny vseho rostou? Vsak oni si lidi nejak poradi.

107514

30.5.2006 22:52

RE: Profesionál ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 107271

Jasně, podle Vás profesionál vždycky počká a klaní se tomu kdo ho živí. Bez ohledu na pravdu.

107347

1.6.2006 10:41

RE: Profesionál ?

label 83.?.?.?

Reakce na 107347

Právě naopak anonyme, profesionál se nenechá nikým ovlivnit. Ani před volbami.

107446

1.6.2006 18:10

RE: Profesionál ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 107347

To není o klanění nebo neklanění. To je skutečně o profesionalitě. Kdyby jakýkoliv obyčejný polda přinesl takovou zprávu svýmu šéfovi, tak ho s tím ten šéf akorát tak vyhodí a potom co zavře dveře si zaťuká na čelo a řekne si co to má pod sebou za pitomce, že s takovouhle věcí za ním vůbec chodí. Zkrátka, důkaz tam jediný konkrétní není žádný (samý slova někteří, údajně apod.) Pokud ty skutečnosti k něčemu směřují, mají se ve vší tichosti prověřit a je to. Ale tohle? Na to mohou skočit jenom poslanci.

107479

30.5.2006 7:52

Rozhodování.

MF 194.?.?.?

Domnívám se, že míra zkorumpovanosti policie už snad nemůže být horší. Pro ODS mluví ta skutečnost, že převzala policii komunistickou a nedostalo se jí času ji pořádně změnit. ČSSD měla času podstatně víc a dotáhla to až sem. Kde jsou ta velkohubá Zemanova hesla? ODS by možná nedopadla o moc lépe ale teď, pokud vyhraje volby, už musí udělat něco k lepšímu. Proto ji budu asi volit.

107273

30.5.2006 16:00

RE: Rozhodování.

flanker.27 flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 107273

Pro ODS rozhodně nemluví skutečnost nákupu nefunkčních rakouských pušek Steyr AUG nebo pouzder na pistole. To bylo to z časů Rumla, Fendrycha, Šubrta a spol. Nekompetentnost pravicových vlád v bezpečnostní oblasti (MV, MO) byla naprosto bezprecedentní.

107319

30.5.2006 19:01

RE: Rozhodování.

Datt 86.?.?.?

Reakce na 107273

Opravdu si myslíte, že pánové Topolánek, Tlustý, Langer a další jsou zárukou lepších zítřků? [chechtot]

107328

30.5.2006 23:13

RE: Rozhodování.

antikomunista 87.?.?.?

Reakce na 107328

>Opravdu si myslíte, že pánové Topolánek, Tlustý, Langer a další jsou zárukou lepších zítřků?

Nikoli. Ale myslim si, ze tito panove jsou zarukou zitrku o trochu lepsich nez by nam pripravili panove Paroubek, Bublan nebo Brusik... A to uz nemluvim o zitrcich, jake by nam pripravila KSC...

Deda mi chcipnul v Jachymove, protoze udelal tu "chybu" ze nekolaboroval s fasisty, utekl z protektoratu a bojoval u 311. perute RAF. Tatu komuniste nenechali vystudovat ani ucnovku a cela leta se mohl zivit jen jako krmic prasat u JZD, protoze byl syn "nepritele statu". Ja jsem mohl studovat na prumyslovce jen diky tomu ze v roce 1983 uz rezim kapanek povoloval a na vysce jen diky tomu ze prisel 1989. Jeste dnes si vzpominam na predsedu skolni organizace SSM, ktery pred myma ocima v roce 1988 roztrhal mou prihlasku na VS a rikal pritom ze s mym kadrovym profilem bych mel byt delnicke tride do smrti vdecny, ze mi dovolila absolvovat aspon prumyslovku... Dnes tento clovek kandiduje v nasem meste do parlamentu za CSSD...

A kdyz ted vidim jak se historie opakuje a na cele statu jsou zase nadute komunisticke svine, lidi co se za socializmu zivili jako pinglove, reznici, vekslaci, pumpari a dnes si spokojene uzivaji majetky ktere za komunistu nakradli a po revoluci mnohonasobne zveledili, je mi kapanek blivno... Na konec cervna jsem si uz pro jistotu zabookoval letenku, pokud volby dopadnou spatne tak zdrham drive, nez mi vladnouci KSCSSD znarodni firmu a mne posle do vezeni nebo koncentraku jako podnikatele = nepritele delnicke tridy a vykoristovatele mych 27 zamestnancu...

107350

31.5.2006 13:33

RE: Rozhodování.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 107350

myslim, ze by vam narez takoveho cloveka prominul uplne kazdy a s patricnou medializaci to jen pomuze dobre veci

107401

2.6.2006 0:12

Musí????

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 107273

Nebuďte směšný, pane. Stále módní je nadávat na komunisty, frází se staly řeči o "ztrátě paměti", co se komunistů týče, ale ta vaše paměť je, koukám, ještě kratší.

107505

30.5.2006 7:56

Mam jiny pocit nez autor clanku...

petrsk 212.?.?.?

Dle toho jak jsem se o cele veci informoval z dostupnych zdroju, mam spis pocit ze Kubice se zacal ozyvat az ted, protoze prave ted se snazi nektere politicke kruhy brzdit jeho praci a praci jeho podrizenych. Pokud jejich praci drive nikdo nebrzdil, pracoval na svych pripadech a nemel potrebu vystupovat z anonymity na verejnost. Clovek na jeho postu si nemuze dovolit zbytecnou popularitu a povedomi o nem, protoze se z nej stava automaticky chodici terc. Takze si spis myslim, ze pohar trpelivosti pretekl, uz to neslo udelat jinak, nez takhle a vsadil na to celou svou karieru a rekl bych ze i svuj zivot. Pro me je narodnim hrdinou a makokdo by riskoval, ze ho taky muzeme za par dni najit s kulkou v hlave, nebo bude mit nejakou "nestastnou nahodu", nebo dokonce "sebevrazdu - spolehlive objasnenou"...

107274

31.5.2006 13:54

RE: Mam jiny pocit nez autor clanku...

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 107274

souhlasím... Kubica asi brzy upadne "pod metro" či podobně...
..sorry, nejpíš tam sám skočí a zanechá dopis, v kterém "na pravou míru" rozebere svoje napadání ČSSD!

107406

30.5.2006 8:18

Kubica nový polišpresident???!!!

tlustyklaus 213.?.?.?

Tak to vzal chlapec pěkně od podlahy no a že si vzpomněl až tři dny před volbami?? No to je přece u všiváků z ODS zcela normální.

107276

30.5.2006 9:51

je to hrdina

ZAJDANUS 193.?.?.?

Kubice je dle mě hrdina....pokud tady někdo prosazuje, že člověk takovéhoto kalibru musí dodržovat profesionální postupy - mlčenlivost apod. tak asi upad z višně a hodně vysoké.....
I pod tou největší přísahou musí člověk porušit pravidla a všechnu špínu nechat vytéct ven at se v ní pěkně společnost prohrabe. Pokud jde o zájem celé společnosti.....pravidla nemají existovat...
Pravidla mlčenlivosti se vším všudy pokud vím používají terorristické organizace .....
[smích]

107282

30.5.2006 10:51

Jsem fascinován

MaK 88.?.?.?

přístupem pana Krále, který mudruje o vypočítavosti Kubiceho. Kdyby byl totiž Kubice vypočítavý, tak držel hubu a krok až do voleb. V případě vítězství ČSD by nic neriskoval a v případě vítězství ODS mohl vše zveřejnit s patřičným komentářem. Zcela v článku postrádám rozbor nebo komentář k hrozivým zjištěním o tom, že špičky ČSSD si republiku pletou s lokálem IV.cenové skupiny, podobně jako Havel si ji pletl s jevištěm svých absurdních her. Ale vlastně ne! Omouvám se panu Královi. Kdo si zprávu ÚOOZ přečetl, žádný komentář nepotřebuje.

107286

2.6.2006 0:15

RE: Jsem fascinován

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 107286

OK, ale to, že Paroubek je pedofil, to už je snad trochu silný kafe...

107506

30.5.2006 11:29

ja to vidim trochu inac

google 84.?.?.?

je uplne jasne, ze zivot maleho alebo aj velkeho Cecha, nehra v planoch, "tych skutocne mocnych", ziadnu rolu. pre nich nehra ziadnu rolu, ci budete mat kapitalizmus, alebo otrokarstvo, male dane, rovne alebo krive dane, Grossa ci Kleina (len nech to je zid[chechtot] ).
dolezitou vecou pre nich, je napr. rozmiestnenie usraelskych rakiet na ceskom uzemi, kvoli dalsiemu Armagedonu, ktory sa pripravuje medzi usraelcami a Ruskom.
kedze ODS, otvorene tieto plany popiera (su to proraketovci), obetujeme (lepsie povedane naznacime obetovanie pesiaka) ako v sachu (Kubicova sprava), pracne vybudovany mafisticko-policajny system (ale, nie naozaj), aby vyhral nas kon (ODS). obeta je nutna, pretoze to zacina vyzerat na vitazstvo CSSD a to by znamenalo velke tlaky za referendum, ktore by v Cechach nikdy nepreslo.
ked pride v povolebnom obdobi, na instalaciu usraelskych rakiet na uzemi Ceskej Republiky, ktory z nej urobi ciel prveho stupna pre jadrovy utok ruskej techniky, tak sa bude argumentovat, ze ODS bola pred volbami "jasne za" a ziadne referendum potrebne nie je. amen.

ze sa ku konfliktu medzi Rusmi a usraelom schyluje, nevidi len slepy. nove zakladne okolo celeho Ruska (Litva, Lotyssko, Estonsko, Bulharsko, Gruzinsko, Ukrajina do NATO, je nase heslo) a napr. odchod usraelskych vojsk z Nemecka. Nemci su a vzdy boli narod, ktory vedel vidiet za roh. egal kto je/bol pri moci.
kto si v tomto case nainstaluje usraelske rakety na svojom uzemi, trpi okrem slepoty este aj blbostou.

dovodov na konflikt je viacero:

ak aj pominieme rozne ko(z)micke dovody (astralne, egregory, proroctva atd., atd...)
zostavaju tu napriklad, este nevyrovnane ucty za zidovsky holokaust na ruskom narode:
http://www.prop.sk/koniec_legiend.html

alebo ruske nerastne bohatstvo a nekonecne velky, nezaludneny, zivotny priestor, ktory az "krici" ku pripojeniu sa ku Aljaske. [mrknutí jedním okem]

107288

2.6.2006 0:19

RE: ja to vidim trochu inac

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 107288

Obávám se, že ty rakety a referendum jste připomněl velmi trefně.

107507

30.5.2006 11:59

Spekulace

PK 85.?.?.?

Že pan Kubice přišel se svou výpovědí pár dní před volbami, je docela logické - teď to totiž nepůjde zahrát do autu, což by se mohlo stát, pokud by s ním přišel v průběhu volebního období.

107291

30.5.2006 12:06

opačný pohled

Nikdo 62.?.?.?

Autor píše: Poctivému motivu jeho náhlého otevření očí by se dalo věřit jen tehdy, učinil-li by tak pan Kubice po volbách.
Mám přesně opačný názor. V současné situaci, před volbami s velmi nejistým výsledkem, se mi zdá přístup pana Kubici mnohem čestnější, možná zoufalejší, než si pěkně v teple počkat na výsledky a vylézt z úkrytu jen v případě vítězství ODS.

107293

5.6.2006 23:29

RE: opačný pohled

Honza999 193.?.?.?

Reakce na 107293

Ale problém je v tom, že v takovém případě by si těžko mohl dělat nějaké nároky na odměnu za svůj "hrdinský čin" - pro vítěznou ODS by jeho informace již neměly význam, neboť jejich "pravá hodnota" spočívá právě v tom, že se do voleb nedaly ani potvrdit, ani vyvrátit.

107754

30.5.2006 12:32

No tedy...

X.Note 194.?.?.?

Dnes je to poprvé, co nevidím v článku pana Krále opravdu nic jiného než házení špíny. Jan Kubice si tímto tahem daleko spíš přivodí profesionální sebevraždu než šplhání výš! Proč by to navíc dělal, teď po 15ti letech ve službě? Myslíte, že až teď vycítil příležitost? Možná by nebylo špatné vyčkat s některými soudy alespoň pár dní, aby měly nové informace větší šanci vyplout na povrch.. zdaleka ne všechny články na Zvědavci považuji za kvalitní[pláč]
Rád bych také připomenul jednu věc.. pan Král zde píše pod pseudonymem. Pan Kubice vystoupil z řady a postavil se čelem nesmírnému tlaku, který teď může očekávat. Nemyslím si, že by každý občan tohoto státu byl úplatné prase [oči v sloup]

107294

30.5.2006 16:27

RE: No tedy...

hustoles 83.?.?.?

Reakce na 107294

Přesně!

107321

30.5.2006 12:36

Tenhle článk je celej špatně!!!

JudasP 213.?.?.?

Nadpis i celej obsah thohle článku je jak vystřiženej z Blesku nebo jinejch hodnověrtnejch zdrojů. Pokud vim, Kubice se za svoje podřízené postavil, a co se týče toho prorůstání zločinu do státní správy, měl na mysli spíš vládní mašinerii a ne policii, natož pak svuj ÚOOZ. Taky ho pak KSČSSD pěkně ve výboru zazdila.

107296

30.5.2006 12:51

z tohoto se mi dělá zle

muf 84.?.?.?

Ze serveru iDnes byl smazán celý článek http://zpravy.idnes.cz/tajna-zprava-mrazka-mohl-zavrazdit-podnikatel-kocka-f9k-/krimi.asp?c=A060530_101441_krimi_jan , ačkoli byl krátce předtím dokonce hlavní zprávou! Smazali ho mimojiné krátce poté, co jsem do diskuse pod ním přidal tento odkaz http://www.zve davec.org/pohledy_1557.htm - ta mezera je tam schválně, bez ní by do diskuse přes mafráckou cenzuru vůbec neprošel.

107298

30.5.2006 15:44

RE: z tohoto se mi dělá zle

Johannp 217.?.?.?

Reakce na 107298

Clanek nesmazali, jen presunuli na statickou verzi a znemoznili diskuse ctenaru pod clankem.
Novy link je:
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?y=domaci/kocka.htm

107318

30.5.2006 18:18

RE: z tohoto se mi dělá zle

muf 84.?.?.?

Reakce na 107318

dobře tak proč teda
1) "jen" přesunuli?
2) znemožnili diskusi?
3) cenzurují odkaz na zvědavce?

107327

30.5.2006 14:29

"tajna zprava"

ivos 194.?.?.?

http://sweb.cz/zpravakubice/

107310

30.5.2006 14:31

Závidím lidem ...

PPP 212.?.?.?

... píše pan Král. Že mi závidí mou víru, až půjdu k volbám [zmaten] .
To už je to opravdu tak dlouho, kdy jsme k volbám museli pod hrozbou a bylo to bez víry a naděje na změnu? A přesto změna přišla. Jestli k lepšímu či horšímu, to ať posoudí budoucnost.
Já k volbám půjdu právě s vírou, že se vývoj může vychýlit trochu jiným směrem, než kam se řítí dnes. Je toho velmi zapotřebí.
A půjdu tam i proto, abych si mohl zanadávat, neboť jinak bych na to neměl právo. [cool]

107312

30.5.2006 15:42

Čemu věříte?

Pohoda1 212.?.?.?

Každý si dělá svůj úsudek co vidí, slyší, čte. Věříte Lidovým Novinám, Mladé Frontě, Respektu ? Tak to určitě veříte co dělá pan Busch, věříte v dobro Globalizace a čestnost pana Havla. Pokud moc nevěříte, tak se mějte při čtení článků těchto "mééédií" napozoru, ostatně vlastníkem svět. tisku je ...( hádejte ) Možná si myslíte, že to s "Kubiceho" případem nesouvisí, ale kdo jiný než media ovlivňují myšlení lidí (pokud se dají) Ať se to někomu líbí nebo ne, tato aféra před volbami má jediný cíl - někoho zdiskreditovat a maximálně ovlivnit voliče, že se vše časem ukáže jako konspirace, to je věc druhá. O kolik % vedla před časem ODS před soc. demokracií? A dnes, hm. Komu tato akce prospívá? Vše je jen na bázi "jedna paní povídala", ale zkuste se domáhat svého práva, když vás někdo pošpiní v novinách. Bohužel lidi věří co se píše, mluví a co slyší. [oči v sloup] [zmaten]

107317

31.5.2006 2:57

RE: Čemu věříte?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 107317

Tak to by mne zajimalo jestli zase z toho bude RASISMUS.Ze by prezivsi "Z" ? Vsude za vse vinite "Z" a dukazy nejsou. Ze pane ..?
Ale ja vim ze neprojdu nikdo mne nema rad.

107363

30.5.2006 17:56

kubice to připravil s ods

divana 88.?.?.?

napřed nechal vyhodit mluvčí kosinovou!
pak rozjel vyšetřování ohledně diet, kde si každý policista mohl denně přijít až na 60 kč navíc! k tomu nechal odnést všechny počítače a veškerou dokumentaci!
a na závěr nechal dva své lidi nařknout z korupce. přesto je ale nikdo neodvolal a oni pracují dál.
no a pak už to šel dát ods do branně bezpečnostního výboru!
aa to kakao taky zavinil on a klaus.

107325

30.5.2006 22:20

par vecnych

Segedin 80.?.?.?

Reakce na 107325

Kubica je dosazeny Rumlem od 95 !! roku. Do roku 1998 vrcholily kauzy LTO. Pan Kubica nic nevysetril, o nicem evidentne nevi. Takze jedna fakticka otazka. Je pan Kubica schopny, neschopny nebo vsehoschopny???? Nebo take verite ze LTO vlastne nebylo a ze se za ODS nekradlo? [mrknutí jedním okem]
Tohle to je na politickou objednavku a je to jak zprava z Blesku. Odkazovat se na novinarske zdroje ci zdroje z podsveti nikdo zadarmo delat nemuze. Na pana Kubinu zrejme nekdo neco vi ze do toho sel.
Jestli po tomhle bude volit nekdo ODS tak ma totalne vygumovanou palici...

107343

30.5.2006 23:17

Ma to ale jeden hacek

Koumeles 194.?.?.?

Kubica mohl byt po volbach uz davno po smrti [smích]) Sleduji deni v politice a velkou aferu jsem predpovidal presne pred 14 dny, vsehno k tomu nasvedcovalo. Jak signaly z leva, tak z prava i ze zahranici. Ale takovou spinu, jsem opravdu necekal....Kdo jste četli od Mňačka Jak chutná moc, tak jistě vidíte tu čirou podobnost. Osm let zde ČSSD dělá jen a jen lumpárny a teď mají strach z příchodu nové administrativy, která by odhalila jejich zločiny. Kdo by potom kryl pana Grosse a další! Tak teď bude Paroubek řvát a kolem sebe kopat a lhát a lidi blbnout a slibovat nemožné i možné a kdyby mohl, tak by i zavíral za katr. Zatím jen zavírá lidem pusu (např. Kosinová). Hlavně si to všichni nechte líbit a volte sliby.... [smích])

107351

31.5.2006 8:35

RE: Ma to ale jeden hacek

Hlava Tomáš 212.?.?.?

Reakce na 107351

To, že se nechala nějaká aféra čekat nemusíš předpovídat, to dá zdravý rozum, že zkrátka musí být... to je jen o načasování.
Zajímavější je, že aféry jsou jak ODS tak ČSAD a případně Greeni
není to spíš o tom, když se dva (tři) perou nezúčasněný profituje (KDUČSL) ?

107376

30.5.2006 23:23

Kdo si to přečte, pochopí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

že ČSSD s KSČ zase nechávají vraždit lidi. Zbytek jsou kecy.

107352

31.5.2006 2:06

Bratr Bartoníček

llll 193.?.?.?

Mě to připadá jako před volbama,nevím který rok.Jak obvinili Bartoníčka,že je agent STB a pak to Lidová strana ve volbách projela.

107362

31.5.2006 7:05

RE: Bratr Bartoníček

nitram 213.?.?.?

Reakce na 107362

Bylo to ve volbách r. 90. Na dotaz, jaké že jsou důkazy, tehdejší prezident Havel odpověděl, že Bůh mu je svědkem.
Jo, jo, to ještě byla doba..... Lidé, i novináři, se ještě ptali na důkazy...... Kde jsou ty časy......

107370

31.5.2006 7:29

RE: Bratr Bartoníček

ispi ispi (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 107370

No a v té době jsem ztratil víru, že se věci mohou obrátit k lepšímu. Volby vyhrálo OF a během pár měsíců bylo v parlamentě nikým nevolených stran jako nasráno. A v této demokratické tradici pokračujeme dodnes.

107371

31.5.2006 9:26

Jak pravil ten starý rabbi

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 107371

>No a v té době jsem ztratil víru, že se věci mohou obrátit
>k lepšímu. Volby vyhrálo OF a během pár měsíců bylo v
>parlamentě nikým nevolených stran jako nasráno. A v této
>demokratické tradici pokračujeme dodnes.

Takže nezbývá, než konstatovat, že všechno je prostě úplně jinak. Jak už ani "jinak" nelze, že ano ? Teď se jen ještě zeptat, kolik lidí to překvapilo. Možná, že jich to spousta neočekávala, ale o velké překvapení nejspíš nejde. [chechtot] Protože zase tak moc "jinak" to nebude.

107382

31.5.2006 8:53

RE: Bratr Bartoníček

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 107370

Byl to Ruml, pokud se pamatuju. Tem mladší, blbější...

107377

31.5.2006 9:15

RE: Bratr Bartoníček

leok 84.?.?.?

Reakce na 107370

Ne, ne - to nebyl Havel. Byl to tenkrát Jan Ruml, který v době moratoria prohlásil, že nesmí nic říci, ale pan Bartoníček je nečestný člověk.
Proti tomu nebyla už do voleb žádná obrana, Bartoníček zkolaboval, ve volbách to projel a po volbách se prokázalo že nařčení bylo liché.

107380

31.5.2006 9:36

Tragedie ceskeho naroda

Sova 89.?.?.?

Z historie vime, ze cesky narod si zridka dovedl sam vladnout a proto povolaval cizince anebo se jim dobrovolne vzdal/protektorat/ Co se deje u nas pred volbami jen potvrzuje znamou zkusenost, ze dokud se mohlo krast po roce 1945 sudet.Nemcum a pak t.zv.kapitalistum tak nyni jiz takove moznosti nejsou a musime se okradat navzajem.Za komunismu se kradlo take, ale to se jednalo a o relativne male castky ale mame to v krvi.Bohuzel zadny novy politik po roce 1989 nevystoupil a neodsoudil kradeze - mely se odsoudit pro vystrahu i kradeze za komunismu, kde kazdy i maly reditel mel vilu, milenku, nebo luxusni chatu z prumer.platu reditelu tehda cca 6 tis.Kcs.Zrejme ti novi, pocinaje Klausem cekali take na nejakou odmenu- ostatne ty sposnsorske dary z ciziny, nemohl poslat zadny cizinec- ten nemel tehda o CSFR zadny zajem - ale cs.podniky zahr.obchodu mely v cizine na kontech svych zahr.filialek pres 50 milionu dolaru.A kdo s nimi mohl disponovat byl reditel-kadr, Stb - a ten se nabizi tento scenar:
My vam posleme nejake miliony od mrtveho Madar ze Seychel jako sponsorsky dar a vy nam nebudete kontrolovat kam si dame miliony- na ktere konto v zahranici a to muzeme pak prevest na nejake sveho pribuzneho- budouciho kapitalistu.A nakonec neco prevedeme do Svycarska, kde mimochodem zuije sestra Klause.A prave ten prohlasil jako novy min. financi v roce 1990, ze
nove podniky si mohou hospodarit podle sveho, ackoliv to byly penize,ktere patrily nam vsem - byly to penize za vyrobky, za ktere jsme dostali zebracke mzdy za socialismu.

107383

31.5.2006 11:00

RE: Tragedie ceskeho naroda

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 107383

>Z historie vime, ze cesky narod si zridka dovedl sam vladnout a
>proto povolaval cizince anebo se jim dobrovolne
>vzdal/protektorat/
Ale příteli ! To jste to vzal pěkně zkrátka ! Už za ranné vlády Přemyslovců docházelo k těmto jevům, které ani potom nebyly ojedinělé.

Co se deje u nas pred volbami jen potvrzuje
>znamou zkusenost, ze dokud se mohlo krast po roce 1945
>sudet.Nemcum a pak t.zv.kapitalistum tak nyni jiz takove moznosti
>nejsou a musime se okradat navzajem.Za komunismu se kradlo take,
>ale to se jednalo a o relativne male castky ale mame to v
>krvi.
To máte opět smutnou pravdu, ale zase jste to posunul o několik století. Copak si myslíte, že se stalo s majetkem 28i českých pánů popravených po vítězství na Bílé hoře ?

Bohuzel zadny novy politik po roce 1989 nevystoupil a
>neodsoudil kradeze - mely se odsoudit pro vystrahu i kradeze za
>komunismu, kde kazdy i maly reditel mel vilu, milenku, nebo
>luxusni chatu z prumer.platu reditelu tehda cca 6 tis.Kcs.Zrejme
>ti novi, pocinaje Klausem cekali take na nejakou odmenu- ostatne
>ty sposnsorske dary z ciziny, nemohl poslat zadny cizinec- ten
>nemel tehda o CSFR zadny zajem - ale cs.podniky zahr.obchodu mely
>v cizine na kontech svych zahr.filialek pres 50 milionu dolaru.A
>kdo s nimi mohl disponovat byl reditel-kadr, Stb - a ten se
>nabizi tento scenar:
Ale, ale, milý příteli ! Vy byste chtěl zničit bezmála polovinu českého obyvatelstva ?! Ještě dnes k tomuto "bohulibému" úkonu nelze přistoupit, neboť by to znamenalo občanskou válku. Ten "holubičí" český národ je tak propleten a propojen mezi sebou, že je skoro nemožné hledat viníky v řadách obyčejných lidí. Vlastně tam už vůbec ne. A výše si asi nikdo netroufne. Ti už se dokázali dobře zabezpečit. Teď už by mohlo přijít na řadu jen nějaké "povstání", ale lid český se k tomu odhodlává vždycky v nepravou chvíli.

>nove podniky si mohou hospodarit podle sveho, ackoliv to byly
>penize,ktere patrily nam vsem - byly to penize za vyrobky, za
>ktere jsme dostali zebracke mzdy za socialismu.

Ano, nejsmutnější a nejtruchlivější je to, že to byly peníze českého lidu, i když se mi tato formulace příčí říct, ale ten český lid se jen připosral a nedělá nic, takže o ty peníze zas tak moc nestojí. Tak jako nedělá a nesnaží se dělat něco v jiných situacích.

107389

31.5.2006 11:35

dopis pana reditele

radsi_anonym 62.?.?.?

Tak tohle me vazne dostalo. Nasledujici predvolebni agitka prisla mailem od pana sefa, od nenazraneho kapitalisty a prave nefalsovane modre straky. Podotykam, ze je to clovek s vilou v Alpach, dalsi v Recku u more, v cechach ma mensi hrad s bazenem a tenisovym kurtem, samozrejme nekolik aut a na oslave narozenin sveho psa dokaze utratit vic nez ja od nej dostanu k vyplate... A jen tak pro srandu: k vanocum dostavame poukaz na 500 korun do lekarny jeho manzelky, coz je min nez ja mu za hodinu vydelam... [chechtot]

Vážení spolupracovníci,

v souvislosti s nadcházejícími volbami, bych Vás chtěl informovat, že naše firma dlouhodobě podporuje ODS. Chtěl bych Vás všechny vyzvat,
abyste se zúčastnili voleb s tím, že dáte svůj hlas pravicově orientovaným stranám, které mají šanci dostat se do parlamentu. Je to v zájmu
nás všech ke zlepšení prosperity firmy a zachování dosavadních pracovních míst v naší firmě.

Takové prohlášení před volbami jsem dosud nikdy neučinil, ale v současné době bohužel situace na naší politické scéně je alarmující,
když se nyní ukazuje reální spojení ČSSD s KSČM, které může mít nedozírné následky pro nás všechny. V posledních měsících jsme
již svědky faktického spojení těchto stran, které škodí dalšímu vývoji naší společnosti.

Proto si Vás dovoluji vyzvat k účasti ve volbách včetně Vašich rodinných příslušníků a k odevzdání hlasů pravici.


Co k tomu dodat, snad jen ze bych mu nejradsi odpovedel, at mi polibi prdel... [zahanbení] [chechtot]

107392

31.5.2006 14:18

RE: dopis pana reditele

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 107392

Co k tomu dodat, snad jen ze bych mu nejradsi odpovedel, at mi polibi prdel...
......................................................................

Jestli máte pocit, že ho dokážete nahradit, že dokážete najít pro své budoucí zaměstnance práci, zaplatit je, tak mu to napište. Ale pochybuju...

107408

1.6.2006 10:50

RE: dopis pana reditele

radsi_anonym 62.?.?.?

Reakce na 107408

O to tu prece vubec nejde. Jde o tohle - dokazete si snad predstavit, ze bych jako ted sel navstevovat rodine prislusniky s timto dopisem v ruce a presvedcoval je aby volili toho nebo onoho, ze pan sef to s nama vsema mysli moc dobre? ja teda ne... [chechtot]

107448

31.5.2006 14:51

RE: dopis pana reditele

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 107392

... myslete na vánoce, tradice, na zvyky... zvyk, že každá koruna je dobrá... [chechtot] [chechtot] [chechtot] Pan šéf taky myslí dopředu, na vánoce... na vilu v Alpách...[chechtot] [chechtot] Myslete na budoucnost, uvědoměle, svobodně a demokraticky přece, jak jinak... [chechtot] [chechtot]

107411

31.5.2006 15:44

RE: dopis pana reditele

hustoles 83.?.?.?

Reakce na 107392

Upřímě nechápu, proč u takové zlotřilé kapitalistické kreatury pracujete. Proč jako poctivý a pracovitý občan nespoléháte na vlastní rozum a síly? Nebo proč se nenecháte zaměstnat u nějakého poctivého a chudého majitele, který nemá nic? Nejlépe takového, který by spolu s vámi volil socany nebo komouše. Inu, proč asi?

107412

31.5.2006 16:40

RE: dopis pana reditele

pk202 194.?.?.?

Reakce na 107392

Vždyť si sám oporuješ, člověku, který má hrady a vily v Alpách může být osobně šumafuk, co si zdejší socky zvolí do parlamentu. Když bude nejhůř a vyhraje mafie KSČSSD , firmu zavře a Tebe ať klidně živí KSČSSD, jemu v Alpách nebude vůbec špatně.
Jeho dopis je jeho strach o Tebe a o Tvoji budoucnost.....možná to nechápeš a nedoceňuješ, ale je to tak..... a Tvoje trapná závist to nemůže změnit.

107416

1.6.2006 8:40

RE: dopis pana reditele

radsi_anonym 62.?.?.?

Reakce na 107416

Mnozi z Vas to nechapou. Nezavidim mu vubec nic, naopak mu to preju, ale je fakt ze zije v uplne jine realite. Krach firmy ani propousteni nam rozhodne nehrozi. I kdyby to vyhrali martani a zvedli odvody za zamestnance trikrat, tak by porat vydelaval dost. Navic klienti jsou banky, mobilni operatori atd. , nejenom v ceske republice, takze klienti kteri budou mit vzdycky dost penez aby platili a vzdycky budou potrebovat nase sluzby, to zadna vlada dnes uz zmenit nemuze. Mimochodem bych mu mohl namitnout, ze za posledni rok vlady CSSD pribylo zakazek tolik, ze je musime odmitat, ale me narozdil od neho dochazi, ze to s tim nema nic spolecneho. Jedine po cem on touzi je rovna dan, nizsi odvody, zkratka vic namastena kapsa, o nase blaho jde az na poslednim miste(viz vanocni "premie" nebo treba to, ze nema ani prehled kdo vlastne ve firme pracuje a to je nas cca 25)...

107442

31.5.2006 18:55

RE: dopis pana reditele

Prdelka 195.?.?.?

Reakce na 107392

Dopis je v rozporu se zákonem.
Právě v pasáži - ... nedozírné následky ...
... škodí dalšímu vývoji naší společnosti ....
Jde o návodné jednání. Zkuste dopis předat příslušnému
státnímu zástupci. Právním problémem však bude dodání
dopisu emailem. V ČR ještě zcela přesně neplatí anebo
není právní důkaz takový delikt spáchaný prostřednictvím PC.
Některý soud by takový důkaz nepřijal.

107422

1.6.2006 14:28

RE: dopis pana reditele

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 107392

> A
>jen tak pro srandu: k vanocum dostavame poukaz na 500 korun do
>lekarny jeho manzelky, coz je min nez ja mu za hodinu vydelam...
> [chechtot]

Pokud dokáže svému šéfovi vydělat za hodinu více než pět set korun, zkuste přemýšlet nad tím, zda by se Vám nevyplatilo začít podnikat sám a ty peníze vydělávat sám pro sebe.

107456

2.6.2006 13:41

RE: dopis pana reditele

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 107456

Nevyplatilo neb čssd vás o peníze UZ DNES omrdá tak, že se z toho poserete...

107533

2.6.2006 14:42

RE: dopis pana reditele

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 107533

má mne o to obrat zaměstnavatel a nebo vláda? Já se radši nechám obírat vládou, na tu se dá lépe vyzrát [mrknutí jedním okem]

107539

2.6.2006 16:36

RE: dopis pana reditele

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 107392

No jo. Vypadá to, že se schyluje k nejhoršímu. Voliči zase jako obyčejně budou volit špatně a politici pak budou mít problémy chybné volby napravit.

Chtělo by to demogratický americký systém. Voliči by ve volbách měli zvolit volitele - nejlépe jednoho za každý volební kraj a volitelé by pak zvolili politickou stranu, která svými členy obsadí všechna křesla v parlamentu. Pak bude po vtákách. Strana bude mít 100 % hlasů v parlamentu a tím možnost prosadit si celý svůj program.

Prostě nějak je potřeba ten volební chaoz ukočírovat.

107545

31.5.2006 15:47

opet dobry clanek,

eugen. 160.?.?.?

jako vzdy u tohoto autora a i pekne,citelne formatovany ale tentokrate nam pan kral myslim nerekl vubec nic noveho byt ma samozrejme zase ve vsem pravdu.

za sebe na adresu nasi policie jen reknu a odmitam to rozvadeti,ze funguje docela dobre[pláč] coz ovsem na slovech autora nic nemeni.

107413

31.5.2006 22:05

xxxxx

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

nejlepší ze všeho je, že nejvíc řvou Ti kteří umožnili, nastavením celýho toho systému v 90 letech, aby k něčemu takovýmu mohlo dojít. Těžili z toho celý 90 leta a ještě dneska těží a jen logicky Ti kteří se dostali k moci toho začali využívat taky. O tom, že prorůstá mafie do státní správy se vědělo a nechalo se to být. Nejvíc z toho měli Ti u vlády a jejich příbuzní (viz.LTO) a tak všechny ty aféry (např. Berdych) jsou jen vyústěním celýho systému. A tak i když se k vládě dostane někdo jinej, tak to nechá tak jak je jen aby z toho měl taky no a tak to půjde dál. Prostě až se někdo dostane k moci a zjistí co se s tím dá dělat, jak se dá z toho těžit, bude to dělat. Tak jako ČSSD teď, tak jako ODS a spol. v 90. letech.

107427

1.6.2006 12:50

Zajímavý názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Zajímavý !!! názor na celou záležitost je zde http://hn.ihned.cz/?m=d&article[id]=18578360

babi herbe

107453

1.6.2006 15:41

ODS = fašismus

Majkl majkl (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Nevolte modré fašisty. Nevolte Oligarchickou Despotickou Sektu (ODS). Nevolte Okradení Důvěřivých Spoluobčanů (ODS). ODS vám lže a slibuje modré z nebe, ale pak vás všechny okrade. Chtějí rozkrást zdravotní, sociální a důchodové pojištění ve výši 300 miliard Kč ročně, což je za 10 let 3000 miliard. To je jejich cíl. Jak ? Prudká deregulace nájemného, zavedení školného, zpoplatnění zdravotnictví a zrušení systému sociální péče a podpory - přitom vám ale odvody na sociální a zdravotní pojištění nesníží, takže to vlastně budete platit dvakrát. Chytré že ? Zdravotní odvody se dle plánu ODS dokonce o 50 % zvýší, protože páni doktoři a lékárníci přece nikdy nemají dost. Oni tohle dobře ví a proto ODS slouží jako úderka ve volební kampani. Pak budete u doktora platit jako u právníka (za otevření dveří 2 500,-kč), místo důchodu dostanete jen žebračenku, na studia svým dětem nikdy nenašetříte, veškeré potraviny, bydlení a vytápění zdraží, z práce i z nájemního bytu budete moci být vyhozeni bez důvodu (těhotné ženy taky) atd. Kdo naivně věří lžím bývalého komunistického mechanizátora Tlustého, že všichni lidé ušetří, protože zaměstnavatelé jim dobrovolně zvýší mzdy právě o ty částky, které teď ODS na svých plakátech lživě slibuje je idiot. Důkazem je Slovensko, kde podobná pravicová reforma již proběhla, ale mzdy se pohybují nejčastěji mezi 8 až 12 tisíci korun (a to si ještě vydělte kurzovním rozdílem mezi SK a CZK), platy tam stagnují už téměř 5 let, každý pátý Slovák žije na hranici chudoby a kdo může tak utíká z tohoto pochybného ráje k nám do Čech´. Kdo nevěří, může se Slováků zeptat. ODS pod trapnou rouškou nacionalistických a populistických keců připravuje okradení celého národa ve prospěch mezinárodního velkokapitálu a převážně židovských vlastníků zahraničních bank. V těchto volbách se rozhodne, kam se naše zatím překvapivě prosperující země stočí. Vy to můžete ovlivnit. Nevěřte prázdným slibům a lžím. Vybírejte odpovědně a s rozumem....

107466

1.6.2006 17:06

RE: ODS = fašismus

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107466

Tohle možná skutečně hrozí nicméně ODS těžko získá tolik aby to všechno prosadila. Btw: V pondělí jsem byla na jedné předvolební akcičce Zelených byli tam i nějací kandidáti a všichni tvrdili že preferují koalici s ODS nedovedu ted přesně přetlumočit proč ale jak jeden z nich pravil "Bursík snadněji bude mávat s Topolánkem než s Paroubkem".

107472

2.6.2006 13:39

RE: ODS = fašismus

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 107466

Především ale nehodlám volit rudý fašisty! Ten zmrd Paroubek onehdy v TV řval tak, že stačilo aby ještě zvedal pracku a nejen by vypadal přesně jak Hitler což vypadal i tak, ale člověk by si ho i spletl!
Mé matce se při pohledu na něj dělalo na blití, neb Hitlera si ještě pamatuje, a já začal uvažovat o tom, čím budeme muset tyhle lidi zlikvidovat, neb podobrým to nepude!
ODS sice nevolím, ale tyhle rudý fašisty je nutný likvidovat na potkání! JinAK BUDEM ZASE V ZASRANÝM KOMUNISMU, KDY VŠICHNI BUDOU MIT TO SAMY: HOVNO!!!
Mě to už kurva jednou stačilo!

Za ODS jsem měl apoň práci, za zapiče Paroubka akorát vysoký daně a podporu v nezaměstnanosti!

Ať už proboha jde do hajzlu s celou ČSSDKSČ/b !!!
(to je "bolševická", ale jestli to čtete jako "buzerantská", nejsu proti...)

Jo..a at nezapomene ssebou vzít hlavně Ratha a Škromacha!!!

Mohu vás za bývalé malé živnostníky ujistit, že MY jsme dojeli NE NA ODS ale na zasranou sociální demokracii neb dokud ty kurvy nebyly u vlády, uživili jsme se!

107532

1.6.2006 20:40

drobnůstka

ze staré školy 86.?.?.?

V provaleném záznamu o vyšetřování Dalíka ve věci Kořistka z r. 2004 se objevuje zmínka, že "při zadržení měl Dalík u sebe vizitku Kubiceho"!
viz http://www.rozhlas.cz/izurnal/cesko/_galerie/248812?type=image&pozice=5
Bývá zvykem, že u sebe nenosíme nedůležité vizitky.
Takže spojení Kubice - Dalík - ODS?

107486

2.6.2006 12:45

Ano, ale...

Poplatník 80.?.?.?

Autor má naprostou pravdu, ovšem ten závěr, že občan ve volbách nemůže vůbec nic změnit vede k rezignaci. Petr Cibulka proti tomuto už bojuje léta a stále se nevzdal. Svým hlasem můžete podpořit jeho snahu nebo jej odevzdat těm, kteří výše uvedené zapříčinili nebo proti tomu velmi málo udělali. Volte 14 - Pravý Blok, jednu z mála skutečně opozičních stran. I v zemích, kde není demokracie pošlápávána tak jako zde, trvá léta než se malá strana dostane do parlamentu. Pokud se nebudeme snažit, budeme tu mít vládu te jedné dvojstrany až do příští "revoluce". A kdo bude tentokrát jejím režisérem a jejími herci???

107528

2.6.2006 16:16

RE: Ano, ale...

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 107528

My hlodavci VOLÍME PRAVÝ BLOK! A tentokrát to nemyslím jako vtip!!!

107543

3.6.2006 23:03

mám - li co říci....

Kodek 193.?.?.?

Je teda naprostá síla obvinit premiéra ( tedy de facto nejmocnějšího člověka v zemi ) - ze sexuálního obtěžování(tedy znásilnění), nezletilé příbuzné. To je skandální. A ne povolební projev ex-premiéra pana Paroubka. Stejně jako ten nesmysl, že p. Mrázka zabila jakási kočka. Každému, kdo věci alespoň trochu rozumí, je jasné, že to byla nájemná vražda spáchaná profesionálem s minimálně speciálním vojenským (ne policejním) výcvikem. To znamená zkušeným ostřelovačem, který mohl být i dovezen ze zahraničí. Kdo nám teď bude vládnout? Pánové Macek, Večerek, Dalík, Kubice? A ministryní zdravotnictví pí Musílková? Zavládne v zemi Langrovská rétorika?
???

107626

5.6.2006 11:36

RE: mám - li co říci....

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 107626

Nebojte se, zůstanou vám vaši milí komanči i s Paroubkem...
Ostatně je někde snad psaný, že premiér se nemuže sápat na svoje nezletilý příbuzný??? Nebo že se to nesmí sdělovat před volbama ale až po? Ne-li vůbec nesdělovat?

107697

7.6.2006 21:16

a zas modrý blébol

Beruška 194.?.?.?

Už se těším , jak bude policie za ODS "čestná" a jak VŠICHNI grázlové , zloději a podvodníci budou spravedlivě odsouzeni .

107876

4.8.2006 16:11

Není zlato vše co se třpytí

Jan Hus 62.?.?.?

On pan Kubice nemůže mít sám čistý štít. Naopak je možné, že má také nějaké to máslo na hlavě.
Co třeba role ÚOOZ ve falešném obvinění někdejšího příslušníka BIS Romana Hrubanta? Oni v ÚOOZ asi nejsou všichni takoví svatoušci, jak by chtěli, aby to vypadalo. Proč se ve své zprávě plk. Kubice nezmínil o tom, že poslali do vazby na 17 měsíců nevinného člověka, tzn. Romana Hrubanta na základě pochybných svědectví ještě pochybnějších lidí? To jenom někomu naletěli, nebo v tom jeli aktivně? [zmaten] [bliji]

112664

Příspěvků: 93

30.05. 05:46 Dr.Strangelove  Hmmmmm
30.05. 08:39 Michael  RE: Hmmmmm
30.05. 20:31 nevolič  RE: Hmmmmm
30.05. 20:37 kuzelkx  RE: Hmmmmm
31.05. 09:14 Lea  RE: Hmmmmm
30.05. 16:44 abrakadabra  RE: Hmmmmm
31.05. 07:59 Vratislav  RE: Hmmmmm
31.05. 08:05 Dr.Strangelove  RE: Hmmmmm
31.05. 08:57 SandWalker  RE: Hmmmmm
31.05. 13:37 qwe  RE: Hmmmmm
31.05. 23:11 SandWalker  RE: Hmmmmm
01.06. 09:05 qwe  RE: Hmmmmm
01.06. 12:10 SandWalker  RE: Hmmmmm
01.06. 15:57 Dramenbejs  RE: Hmmmmm
01.06. 16:39 SandWalker  RE: Hmmmmm
01.06. 21:47 Dramenbejs  RE: Hmmmmm
30.05. 07:44 label  Profesionál ?
30.05. 08:29 nitram  RE: Profesionál ?
30.05. 22:01 label  RE: Profesionál ?
30.05. 11:57 Mike1  RE: Profesionál ?
30.05. 21:34  RE: Profesionál ?
31.05. 11:56 pk202  RE: Profesionál ?
30.05. 22:05 label  RE: Profesionál ?
01.06. 23:54 baba_Blažková  RE: Profesionál ?
02.06. 02:45 Rene Bartosek  RE: Profesionál ?
30.05. 22:52  RE: Profesionál ?
01.06. 10:41 label  RE: Profesionál ?
01.06. 18:10  RE: Profesionál ?
30.05. 07:52 MF  Rozhodování.
30.05. 16:00 flanker.27  RE: Rozhodování.
30.05. 19:01 Datt  RE: Rozhodování.
30.05. 23:13 antikomunista  RE: Rozhodování.
31.05. 13:33 VaclavK  RE: Rozhodování.
02.06. 00:12 baba_Blažková  Musí????
30.05. 07:56 petrsk  Mam jiny pocit nez autor clanku...
31.05. 13:54 Krysa  RE: Mam jiny pocit nez autor clanku...
30.05. 08:18 tlustyklaus  Kubica nový polišpresident???!!!
30.05. 09:51 ZAJDANUS  je to hrdina
30.05. 10:51 MaK  Jsem fascinován
02.06. 00:15 baba_Blažková  RE: Jsem fascinován
30.05. 11:29 google  ja to vidim trochu inac
02.06. 00:19 baba_Blažková  RE: ja to vidim trochu inac
30.05. 11:59 PK  Spekulace
30.05. 12:06 Nikdo  opačný pohled
05.06. 23:29 Honza999  RE: opačný pohled
30.05. 12:32 X.Note  No tedy...
30.05. 16:27 hustoles  RE: No tedy...
30.05. 12:36 JudasP  Tenhle článk je celej špatně!!!
30.05. 12:51 muf  z tohoto se mi dělá zle
30.05. 15:44 Johannp  RE: z tohoto se mi dělá zle
30.05. 18:18 muf  RE: z tohoto se mi dělá zle
30.05. 14:29 ivos  "tajna zprava"
30.05. 14:31 PPP  Závidím lidem ...
30.05. 15:42 Pohoda1  Čemu věříte?
31.05. 02:57  RE: Čemu věříte?
30.05. 17:56 divana  kubice to připravil s ods
30.05. 22:20 Segedin  par vecnych
30.05. 23:17 Koumeles  Ma to ale jeden hacek
31.05. 08:35 Hlava Tomáš  RE: Ma to ale jeden hacek
30.05. 23:23  Kdo si to přečte, pochopí,
31.05. 02:06 llll  Bratr Bartoníček
31.05. 07:05 nitram  RE: Bratr Bartoníček
31.05. 07:29 ispi  RE: Bratr Bartoníček
31.05. 09:26 Zdenek Matoušek  Jak pravil ten starý rabbi
31.05. 08:53 kubrt  RE: Bratr Bartoníček
31.05. 09:15 leok  RE: Bratr Bartoníček
31.05. 09:36 Sova  Tragedie ceskeho naroda
31.05. 11:00 Zdenek Matoušek  RE: Tragedie ceskeho naroda
31.05. 11:35 radsi_anonym  dopis pana reditele
31.05. 14:18 Vratislav  RE: dopis pana reditele
01.06. 10:50 radsi_anonym  RE: dopis pana reditele
31.05. 14:51 Honza777  RE: dopis pana reditele
31.05. 15:44 hustoles  RE: dopis pana reditele
31.05. 16:40 pk202  RE: dopis pana reditele
01.06. 08:40 radsi_anonym  RE: dopis pana reditele
31.05. 18:55 Prdelka  RE: dopis pana reditele
01.06. 14:28 Adapa  RE: dopis pana reditele
02.06. 13:41 Krysa  RE: dopis pana reditele
02.06. 14:42 Adapa  RE: dopis pana reditele
02.06. 16:36 Karel z Čech  RE: dopis pana reditele
31.05. 15:47 eugen.  opet dobry clanek,
31.05. 22:05  xxxxx
01.06. 12:50  Zajímavý názor
01.06. 15:41 Majkl  ODS = fašismus
01.06. 17:06 Emma  RE: ODS = fašismus
02.06. 13:39 Krysa  RE: ODS = fašismus
01.06. 20:40 ze staré školy  drobnůstka
02.06. 12:45 Poplatník  Ano, ale...
02.06. 16:16 Krysa  RE: Ano, ale...
03.06. 23:03 Kodek  mám - li co říci....
05.06. 11:36 Krysa  RE: mám - li co říci....
07.06. 21:16 Beruška  a zas modrý blébol
04.08. 16:11 Jan Hus  Není zlato vše co se třpytí

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa03.12.20 10:51 USA 7

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Měnové kurzy

USD
21,76 Kč
Euro
26,42 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,42 Kč
100 japonských jenů
20,94 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,39 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 053,57 Kč
1 unce stříbra
523,40 Kč
Bitcoin
420 094,44 Kč

Poslední aktualizace: 4.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 203