Diskuze k článku

Le Pen ve Francii stále posiluje

Příspěvků 51

29.5.2006 1:26

...

YAMATO 62.?.?.?

Zorba bude mít velkou radost.

107159

31.5.2006 19:43

Dvojnásobnou radost

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107159

>Zorba bude mít velkou radost.<

A to mu pan Král nesdělil že Šešejlovy junáci v Srbsku mají podporu skoro 40 procent. Určitá část srbského národa zřejmě masochisticky touží po návratu (tentokrát zaslouženého) do doby devadesátých let kdy byli páriji mezinárodního společenství a ekonomického pádu někam mezi země subsaharské Afriky.

107423

31.5.2006 23:02

RE: Dvojnásobnou radost

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107423

Madam Bovary zkuste agitovat mezi Francouzy, jak vidite Le Pen nedela nic a obranci realne demokracie se v honbe za hlasy nakazili infekci xenofobie. Vypada to, ze kulturni asimilace ma sve existujici realne hranice. Asimilovat lze pouze nejake mensi mnozstvi nove prichozich, jinak si imigranti zachovavaji svou jazykovou, kulturni, genovou ... homogenitu a s rostoucim poctem zakonite vznikaji treci plochy mezi ruznymi kulturami. Obvzlast pokud je deli napr. nabozenstvi. Nejprve je treba znicit odlisnosti, nejpravdepodobneji vyutvorenim homogenniho "konzumniho dobytka". A teprve potom provest relativne bezbolestny mix na multi-gulas. Doufam, ze nebude povazovat Francouze za krupany, kteri nejsou hodni toho byt nam nasim velkym vzorem. Nasim velkym vzorem by nam mohli byt zrejme Holandani. Tam uz panecku pokrocili po homosexualech se nam o sva prava zacinaji hlasit pedofilove. Maji v planu bojovat proti diskriminaci deti a podporovat detskou prirozenou zvidavost.
http://www.novinky.cz/zahranicni/86718-holandska-strana-bude-chtit-legalizovat-sex-s-detmi_89d4j.html
Demokracie zakazuje ruzne shity, jako extremni formy vyvolavajici nasili. Jsem opravdu zvedav, jak bude reagovat na tuhle pedofilni verbez. Nasi predkove nekdy neznali milosrdenstvi a asi ti "burani" dobre vedeli proc.

107429

1.6.2006 15:22

RE: Dvojnásobnou radost

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107429

>Doufam, ze nebude povazovat Francouze za krupany<

Já znám několik (100% bílých) Francouzů a nikdo z nich Le Pena nevolí všichni ho považují za nácka. Teda pokud pominu zdejšího občasného česko-francouzského přispěvatele pana Petra Luca.

>Tam uz panecku pokrocili po homosexualech se nam o sva prava zacinaji hlasit pedofilove. Maji v planu bojovat proti diskriminaci deti a podporovat detskou prirozenou zvidavost.
http://www.novinky.cz/zahranicni/86718-holandska-strana-bude-chtit-leg...
Demokracie zakazuje ruzne shity, jako extremni formy vyvolavajici nasili. Jsem opravdu zvedav, jak bude reagovat na tuhle pedofilni verbez. Nasi predkove nekdy neznali milosrdenstvi a asi ti "burani" dobre vedeli proc.<

Snížení hranice na 12 let mi zas tak extremní nepřipadá navíc je to vůbec pedofilie? Nevím proč by mělo být trestné soukromé držení dětské pornografie. Sex se zvířaty je podle mne proti principům animal-rights problém je že pokud to takhle zameřený jedinci provozují a mají aspon trochu rozumu tak to nedělají na veřejnosti a pejsek nebo ovečka (pár vtipu o bačích z tatranských salaší by možná dodal náš slovenský priatel "HG google"[mrknutí jedním okem] si na policii stěžovat nepůjdou. No a ten poslední nápad free for exbicionist no proč ne
[chechtot]

107463

1.6.2006 17:11

RE: Dvojnásobnou radost

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107463

Chodite agitovat mezi spatne Francouze, takova zakladni chybka. [překvapení] Zkuste zajit na francouzska predmesti, ktera horela na podzim mezi tyhle Francouze nebo mezi ty Francouze, kterym se toto pocinani nelibilo. Jake barvy jsou to nevim a netrapi me to, takze ma jaksi unika to vase podsouvani zrejme rasove nenavisti, protoze nevim jak vy, ale ja jsem si holt vsimnul, ze lidi nejsou uplne stejni. Mimochodem geneticky se s nasim nejblizsim nelidskym pribuznym simpanzem lisime pry pouze o jedno procento. Jaka jsou geneticke rozdily mezi rasami to nevim, ale budou zrejme mnohem mensi. Pokud jde o ty pedofily, tak mam zly pocit, ze ta hranice 12-ti let je pouze takova startovaci lajna. Zcela jiste se te uchylne pakazi budou libit i mladsi, takze bude neustaly tlak to stlacit dolu. Muj nazor na pedofilii je takovy, ze hajzlovi ktery se takto projevi je nejlepsi ustrelit hlavu. Pokud jde o exbicionismus a presentovani pedofilie jsem proti tomuto zpusobu "rozvijeni zvedavosti" nejenom nasich deti. Za temito nazory si stojim a klidne je podepisu, reknu je v hospode i do oci soudci, pokud by me byl podsunut nejaky paragraf o sireni bla bla nenavisti. A s ledovym klidem si za nej pujdu sednout i za katr. A jak jste pevna v kramflecich ohledne pedofilie apod. VY madam Bovary?

107473

2.6.2006 0:39

RE: Dvojnásobnou radost

Ezop cz_dragon (zavináč) seznam (tečka) cz 4.?.?.?

Reakce na 107473

Mam gun, will travel, popripade zapujcim....
http://www.internetguncatalog.com/pics/11746.jpg

107509

2.6.2006 3:01

RE: Dvojnásobnou radost

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107509

Mno, ja premyslim o modelu Glock 20. A zatim se nam pedofilove v Holandsku zacinaji pouze politicky organizovat. V teto fazi by je melo stacit poradne nakopat do pulek. [mrknutí jedním okem]

107516

2.6.2006 3:55

RE: Dvojnásobnou radost

Ezop cz_dragon (zavináč) seznam (tečka) cz 4.?.?.?

Reakce na 107516

Glock 20, neni spatny, ale Smith & Wesson Magnum z nerez oceli to je impozantni podivana. Kdyz jsem ho videl po prve, tak jsem si rekl: To je opravdu kanon! Proti tomuto revolveru, S&W .44 magnum vypada prtavy. Opravdu, s timto kanonem se da velice dobre strilet, specielne s lechci nalozi. Dokonce ani 440 grain naloz mi nedalala zadnou potiz i kdyz je s tim daleko silnejsi rana. Trochu draha zabava na obycejne strileni, s .22 long rifle to takdy jde za cenu rozumnou. .50 je uprostred, .44 je na levo a Colt .45 na pravo
http://www.gunblast.com/images/SW500/Thumbs/MVC-009F.jpg

107520

2.6.2006 13:56

RE: Dvojnásobnou radost

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107509

>Mam gun, will travel
pane kolego kde jste byl,treba na strelnici[smích],kdyz jsme se onehda s ben hurem tak pekne bavili o zbranich pod clankem o situaci v kanade od stareho zvedavce?

i zde v cechach moji znami maji tohoto pulpalcoveho smitha ale zda se mi,ze mate o dost kratsi hlaven nez-li oni.
sam nemam,nechci neb mne staci .38spl,jeden a sedum osmin palce hlaven,pet ran a take nerez s+w,nadhera a po vsech strankach dokonalost u meho milovaneho kusu[smích]

ta .500 je naboj s energii kulometne patrony [oči v sloup] a ja sam pro sebe neuznavam kapesni artilerii[smích] a misto toho radeji umim strilet[mrknutí jedním okem]

107534

2.6.2006 15:32

RE: Dvojnásobnou radost

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 107534

Kdyz jste se bavili s Ben Hurem o zbranich, tak jsem o Zvedavci nic nevedel..., S&W uverejnil a dal do prodeje Magnum 500 revoler v lednu 2003, Tenkrat to byli dva modely, jeden s hlavni 6 1/2 inchu a druhy s hlavni 10 1/2 inchu, teprve letos S&W nabidnul Model 500 s 4 inchovou hlavni. Souhlasim s Vami, ze tato zbran neni na noseni, ale spis na podivanou a obdiv. Jeste do nedavna jsem strilel za muj klub v IPSC a IPDA http://www.ipsc.org/ http://www.idpa.com/, ale bylo to moc financne a casove narocne, tak jsem toho nechal. Jit si zastrilet s Magnum 500 je taky narocne, co rana $1.25 v tahu........

107541

2.6.2006 21:18

RE: Dvojnásobnou radost

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107541

>co rana $1.25 v tahu........
to se musi prebijet,reloading,jinak to pomalu nejde pouzivati. nechci Vas klamat,sam to nemam ale pokud vim tak u nas v cechach stoji jedna patrona tusim 70 az 100 korun zatimco .22 lr mam asi,zhruba po korune a .38spl poloplast pri trose stesti za 5k.
kazdopadne blahopreji,mate krasne delo[smích] a o te ctyrpalcove versi jsem vubec netusil.

IPSC a IDPA znam rovnez ale zejmena to prvni je u mne takova zabavicka pro homouse,ty divize,faktory,pouzdra[velký smích],buzerace,zakaz noseni maskacu,no nic pro mne a Vy jste jiz rovnez resignoval...

nechci se zbytecne moc rozepisovati abych nevystrilel hned vsechny kredity byt nevim na co by mi byly kdybych je nepouzival[velký smích]
kazdopadne si Vas pane kolego budu pamatovati,mozna,pokud nezapomenu[smích]

107554

2.6.2006 17:36

RE: Dvojnásobnou radost

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 107423

O velkých úspěších Srbských nacionalistů samozřejmě vím a doufám že se i oni časem dostanou k moci. Věřím že národní revoluce je uskutečnitelná a že k ní dojde. Ostatně vlastenci jsou na vzestupu v celé Evropě.

107548

2.6.2006 17:33

RE: ...

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 107159

To víš že mám. Stačí si přečíst můj příspěvek k tomuto tématu zde dole.

At žije Le Pen!

107547

29.5.2006 2:31

Viva la Le Pen

Ezop cz_dragon (zavináč) seznam (tečka) cz 4.?.?.?

To je vysledek sociálního inženýrství!

107166

29.5.2006 2:49

Asi se hodne zmenilo

zapa 69.?.?.?

od doby kdy byl Chirac poprve zvolen presidentem, avsak on byl vzdy na prave strane spektra. Tudiz mi ten pojem 'statniho levicactvi' pripada ponekud podivny. Nicmene, souhlasim s tou casti komentare ktery rika, ze rozdil mezi pravici a levici se vesmes vytratil. A to mozna take vysvetluje Chiracovi potize.

Vse se zda jaksi ve slepe ulicce.... LePen by v predstavach mnohych mohl Francii z tohoto bludneho kruhu vyvest, nicmene asi 20% mu k tomu stacit nebude. A dale, bylo by vhodne, kdyby se neco podobneho odehravalo v 'urcite' sousedni zemi; to by byla jina. Ale k tomu jsem prilis skepticky.

107167

29.5.2006 12:12

RE: Asi se hodne zmenilo

MF 194.?.?.?

Reakce na 107167

V Německu se asi nic takového nestane. Tam se lidé bojí říct něco nekorektního víc než v Česku za komunistů. Německo má jenom ekonomiku /a ani ta už není nic moc/, jinak je to nula.

107190

29.5.2006 12:21

RE: Asi se hodne zmenilo

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107167

Voliči Le Pena jsou z velké části bývali voliči kdysi velmi silné Francouzské komunistické strany. Le Pen má šanci získat maximálně 25 až 30 procent ale v dvojkolové volbě se prezidentem nikdy nestane. Stejné je to i s volbami do Národního shromáždění Front National nemá ani jednoho poslance.
Zajímavý pohled (to ovšem neznamená že se s ním ztotožnuji) na dnešní Francii zprava.

http://www.virtually.cz/?art=11121

107193

29.5.2006 18:32

RE: Asi se hodne zmenilo

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107193

"Voliči Le Pena jsou z velké části bývali voliči kdysi velmi silné Francouzské komunistické strany..."
----------------------------------------------------------------------

No moment, jak tohleto vysvetlite?

Komuniste jsou prece internacionaliste, LePen je pravy opak!
[zmaten]

107211

29.5.2006 22:43

RE: Asi se hodne zmenilo

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107211

>Komuniste jsou prece internacionaliste, LePen je pravy opak!<

Zřejmě tohle nehraje zas takovou roli v Česku voliči Sládka také přešli většinou ke KSČM. Francouzská komunistická strana vedla už v padesátých letech kampan proti evropské integraci využivajíc přitom protiněmeckých (v té době pár let po válce zcela pochopitelných) resentimentů. Samozřejmě na rozdíl od Le Pena nebyla proti přistěhovalectví protože kalkulovala že imigranti budou také její voliči. Le Penova Front National skutečně převzala významnou část elektorátu PCF samozřejmě ne uplně taky z toho (úpadku PCF) profitují různé trockistické skupiny co jsou nalevo od PCF (v prezidentských volbách 2002 dostali tři trockističí kandidáti víc jak deset procent) a menší část voličů FN tvoří lidé kteří dřiv podporovali gaulistickou pravici.

107243

30.5.2006 1:52

RE: Asi se hodne zmenilo

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107243

Uzasne prechody...

od gaullistu ke komunistum pozdeji k Lepenove FN a nakonec k trockistum! Neni to trochu prilis na leve orientovaneho cloveka se smyslem pro socialni spravedlnost na prvnim miste? To je prece jmenovatelem vsech doleva od stredu, vsech socialistu.

Mimochodem, zda se mi, ze ze vsech prezivajicich socialistickych trendu maji prevahu tzv. trockiske. Muzete mi na to dat svuj nazor? Ja obcas ctu toto: http://www.wsws.org/ takze mi pojem 'pokracujici revoluce' neni neznamy. [smích]

107259

31.5.2006 0:39

RE: Asi se hodne zmenilo

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107259

Trockisté hrají pomerně významnou roli jako jeden z proudů anti/alter-globalizačního hnutí a různých Sociálních for ale to platí jen v Západní Evropě v Česku je jen několik vzájemně znepřátelných skupinek o pár lidech. Jinak ten můj příspěvek nebyl asi úplně pochopen ve Francii dochází k odlivu hlasů od PCF k Le Penovi (hlavně manuální profese) v menší míře od gaulistické pravice k Le Penovi (middle-class) a od PCF k trockistům (intoši a zřejmě i někteří dělnasi a radikální odboráři) jako je Lutte Ouvrière nebo Ligue Communiste Révolutionnaire

107358

29.5.2006 21:04

RE: Asi se hodne zmenilo

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 107193

Mila madam, vzdy jsem obdivoval Vas nenapodobitelny zpusob psani.
Zda se mi, ze atrakce pana Le Pena je zalozena spise na nacionalismu, ktery by pozvedl ranene sebevedomi Francie. Je to opravdu smutne, kdyz mnohageneracni obcane statu jsou posunuti do pozadi ve prospech imigrace. Neni divu, ze jejich pocity castokrat nejsou nakloneny k rezimu ktery toto dovoluje.
Na strane druhe, precetl jsem Vami doporuceny clanek. Opravdu, jen Cesky ekonom ktery nikdy neridil obchodni endeavour si muze myslet, ze ekonomie presne kopiruje texty v ucebnicich, at uz jsou jakkoliv elegantne napsane. Ve vetsine pripadu je to nekde mezi.
Levicaci vi, ze prisne sledovani socialnich programu a znejisteni investicni jistoty tyto investice kdyz ne zastavi, tedy zpomali.
Pravicaci vi, ze dramaticke snizeni socialnich podpor zvysi pocet lidi kteri by se octli v posici destitutu a destabilisovalo ekonomii demonstracemi a stavkami. Tedy, zadna strana nema mnoho na vybranou.
Vypada to, ze zapaseni o politicke posice, jak nam to ukazali neni tedy tak spatny napad.
Coz me tak nejak privedlo k myslence. Neni vlastne ten boj za obhajobu Holocoustu jen takova rouska na omezeni nacionalismu? Tim, ze zakazali Nazi party. Tim take jeji dynamiku, tim mohou bojovat proti nacionalismu na zaklade toho, kam by mohl vest, coz by jim omezilo jejich influenci nad jejich stadem?

107225

29.5.2006 12:21

dobry clanek,

eugen. 160.?.?.?

jako pokazde,rozumne delky a navic hezky strukturovane formatovany. sice jsem jiz rikal a rikam,ze mne pan kral prilis neoslovuje ale samozrejme,ze ma jako obvykle ve vsem pravdu.
jen silny,charismaticky a absolutne politicky nekorektni vudce at jiz zvoleny ci prevratem k moci dosazeny je nase realna cesta vpred. cesta k vitezstvi bile sily ve vlastni zemi,k lepsim zitrkum a svetle,bile budoucnosti v bile evrope.

107192

29.5.2006 17:58

RE: dobry clanek,

magnus maximus 85.?.?.?

Reakce na 107192

eugene...lidi jako vy je potreba nejprve eugenicky vymistit z populace, aby vubec ta vase bilahaha budoucnost v bilehaha evrope mela nejakou sanci ku realisaci..ganz schlechte Nachricht,geehrter Untersturmfuhrer, nicht wahr ?

a vubec.... bud si delate jen srandu vetsi nesmysl jsem tu dlouho necetl nebo jste kryptomunista, jako vsichni nackove....vase blaboly o prevratu,vudci a bile budoucnosti jsou z jednoho pytle jako stare komouske kecy o revoluci , o vitezstvi proletariatu coby historickych ubermenschu , o realnych cestach vpred pod vedenim silne strany, svetlych zitrcich atd.

...nejste nemocny??

107209

29.5.2006 22:34

RE: dobry clanek,

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107209

>eugene...lidi jako vy je potreba nejprve eugenicky vymistit z populace, aby vubec ta vase bilahaha budoucnost v bilehaha evrope mela nejakou sanci ku realisaci..ganz schlechte Nachricht,geehrter Untersturmfuhrer, nicht wahr ?<

Opravdu na některé obzvlášt stupidní příspěvky na tomhle foru se nedá asi reagovat nijak jinak než takhle i když arogance a přilišné zdůraznování intelektuální nadřazenosti není správné magnusi. Ale jsou vyjímky a když je to i s humorem a ironií tak proč nakonec ne.

107241

29.5.2006 23:12

RE: dobry clanek,

Norikazu Okamoto norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 107241

Eugena se zastávat nebudu, o to mně nejde. Ale jestli jste už opravdu tak zdegenerovaní, že vám spojení slov "bílá" a "Evropa" nevoní, tak se asi nemáme o čem bavit. Kdyby dnes žil Darwin a chodil na Zvědavce, tak by se vám asi pokusil vysvětlit, že dnešní společensko-politický systém je slepou evoluční uličkou. Já na to tu sílu nemám. A obzvlášť nad paní Bowary jsem už dávno zlomil hůl, minimálně od té doby, co si přede mnou nebyla schopna obhájit jedinou relevantní výhodu imigrace, což jí ovšem nebrání v tom, aby pro ni byla nadále i tak přijatelná, ba dokonce žádoucí!

107247

30.5.2006 0:10

RE: dobry clanek,

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107247

>Ale jestli jste už opravdu tak zdegenerovaní, že vám spojení slov "bílá" a "Evropa" nevoní, tak se asi nemáme o čem bavit.<

Ano bavit se s člověkem který složité problémy globalizovaného světa dokáže zredukovat na dva nesmysly
A)Masová imigrace
B)Bílá Evropa
je opravdu ztráta času.

107249

30.5.2006 1:52

Lepší je tohle

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107247

Tak NS do své kampaně zatáhla i chudáka Mobyho

http://www.blisty.cz/2006/5/30/art28649.html

107260

30.5.2006 0:15

RE: dobry clanek,

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107241

>se nedá asi reagovat.
take nereaguji.
a co klitoris,reaguje dostatecne citlive na masturbaci? na kundatru se radeji ani neptam zda nerozkousala kecup.

107250

31.5.2006 3:00

RE: dobry clanek,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 107209

Mame tu cest zde hovoriti primo s Vudcem ? [chechtot]

107364

31.5.2006 11:51

RE: dobry clanek,

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107364

>hovoriti primo s Vudcem ? [chechtot]
velky vudce[velký smích] si rika pro zmenu brutus maximus a bud to se jedna o nejakeho primo sudetaka a nebo jim alespon poprava sluchu misto aby je nekompromisne censuroval.

107393

29.5.2006 18:41

RE: dobry clanek,

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107192

'..jen silny,charismaticky a absolutne politicky nekorektni vudce at jiz zvoleny ci prevratem k moci dosazeny je nase realna cesta vpred. cest..."
--------------------------------------------------------------------------

Okejokeeeej priteli Eugene,

trochu lehceji prosim, my vime co bychom si prali..... nicmene, vyckejme casu jako husa klasu! Co takovy pan Sladek, me ted napada... je tam nejaka navaznost? Jak si vedou mimochodem Republikani? Stale jim davaji takova oskliva jmena? Kdyz jsem byl poprve na navsteve v Cesku po prevratu, mel na plakatech vyskrabane oci... kdo by to delal a proc? Tedy, ne ze bych netusil....[zmaten]

107214

29.5.2006 22:43

RE: dobry clanek,

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107214

>Jak si vedou mimochodem
>Republikani?
sdruzeni pro republiku-republikanska strana ceskoslovenska,o tech se bavime, jsou kaspari a zradcovsti pazmrdi.
vite kdysi jsem jim fandil ale po te co necekane,tvrde projeli volby a ztratili imunitu taxe najednou zacali na vsechny strany omlouvati vcetne meho oblibence poslance krejsi,dementovati sva predchozi slova,dementi jedni,davali drivejisim jasnym,peknym prohlasenim novy,necekany,zcela jiny smysl. strucne receno zradily nase zajmy,svine[pláč]
nejaky symbolicky zbytecek volicske zakladny jiste maji ale nic proti drivejsku,treba oslovi mlade co nepamatuji jejich zradu,mne nedostanou!!!

ad : ,,lehceji prosim,,.pane zape vzdyt ja jeste ani nezacal[mrknutí jedním okem][smích]

107242

29.5.2006 18:34

Wolf

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Každý kdo nepeče s kapitalisty a jejich karieristickou formou demokracie
je mimo systém a systém nacionalismus nemá rád [vyplazený jazyk]

107212

30.5.2006 1:27

Fašouni nadávájí komoušům a Komůši nadávájí fašounům jaka legrace.......

Ezop cz_dragon (zavináč) seznam (tečka) cz 4.?.?.?

Co mě šokuje je, ze nikdo nepochopil moji narážku na Le Pena. V Kohoutově článku, očividně je napsáno, že ve Francouských školách se učí ekonomika a socialni vychova jenom jednoho smeru, komunistickeho stylu, to pro mě znamená socialní inženýrství! Mnoho pisatelu tady pise, ze hodne zastancu Le Pena jsou byvali clenove komunsticke strany Francie. Nedavno jsem se se snazil vysvetlit rozdil mezi komunistou a nacistou pouzitim prirovnanim syroveho a na rychlo udelaneho steaku, to taky nikomu asi nedoslo. Rozdil mezi nackem a komousem je asi takovy, komous je internacianalni socialista (Internacionala) a nacek nacionalni socialista, obe strany maji k sobe velice blizko. [pláč]

107256

30.5.2006 13:15

RE: Fašouni nadávájí komoušům a Komůši nadávájí fašounům jaka legrace.......

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107256

vidite zde snad nejakeho komunistu? ptam se zcela vazne zda z tech prispevku co zde ctete byste s jistotou,zodpovedne dokazal nekoho z nas oznaciti za komunistu? ja tedy ne a obcas sem chodim docela jiz delsi dobu ale pokud nekdo nema porad lenin,jachymov,kapital tak z jeho nazoru jen vidim,ze jde o nejakeho levicaka ale primo komunistickou prislusnost bych si mu s jistotou prisiti neodvazil.
komunistu ani zida navenek vesmes proste nepoznate.

107302

31.5.2006 0:28

RE: Fašouni nadávájí komoušům a Komůši nadávájí fašounům jaka legrace.......

Ezop cz_dragon (zavináč) seznam (tečka) cz 4.?.?.?

Reakce na 107302

Jen jsem se podival na prispevky v clanku od Fucika a Rovná daň je zločinná, s jistotou se odvazim ukazat na ty co jsou cerveny nebo nacervenaly, coz muze byt vic nez polovicka! [pláč]

107355

30.5.2006 12:59

Jeden

Aja 24.?.?.?

z blizkych spolupracovniku Le Pena, clen Evropskeho parlamentu.
http://www.gollnisch.com/english.php

107299

30.5.2006 13:05

Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tlak na lidi v Evrope je ze vsech stran,celkove vzato Evropska sjednocena vlada konstatovala ,ze antisemitismus sili v mnoha evropskych narodech a to dobre pozoruji zide a ovsem chteji ucinit opatreni, to neni jen naprosta kontrola Nemecka a trestani moznych vyznavacu pravdy a zkutecne historie,proste , zide nenechaji nic nahode.Proto ,Israel chce byt pravoplatnym clenem NATA,vojenske slozky,kde ,kdyby Israel byl napaden ,tak ostatni clenske staty dle umluvy by mu sli na pomoc,tedy i v pripade ,vyprovokovane valky,ale i valky ,k niz by z jejich strany dali podnet,zatim , israel je pozorovatelem,cos e v Natu deje ,nic se nesmi sustnout bez jejich vedomi,proto i evropske vl;ady maji mezi sebou patou kolonu,tak ,jak byl Maxwell pro Britanii,clen parlamnetu ,ale agent Israelu ,to same v Americe,od spionu Rosembergovych az po Polara.Ted,se konaji NATA namorni manevry a stat Israel sejich plne zucastnuje ,jako,co by uz clen,takze ,ctenari, se muz estat ,ze i Ceska republika bude ve valce s nekym,kdo bude ve valce s Israelem, to je presne to,co mel Cesky narod na mysli v Sametove revoluci,ja si spise pamatuji,ze v srpnu 68 lide volali po neuralite a uz nikdy clenstvi v zadnych vojenskych uskupeni.
Israel, NATO announce drill

Israel is to take part in its first full NATO naval exercise.
On Monday, Israel and NATO announced next month’s drill in the Black Sea, dubbed Cooperation Mako. Several Israeli missile boats are to take part along with vessels from the 26-member strategic alliance.

With the Iranian nuclear threat looming, there has been speculation that Israel could apply for full NATO membership. But Israel has played this down as unlikely given its desire to maintain independence in matters of national defense.

Samozrejme ,ze se Israel chce zucastnit i pozemnich manevru,proc take ne ,kdyz politici jsou tak nakloneni statu Israel.Takze Le Pen se stava odrazem toho ,co lid eneurcite tusi,co na ne vlatsni politici usili,to same je v Rakousku s Haidlerem,ovsem ,to same citi i Rusko,Belorusko a Ukarjina, ti vsichni sleduji vyvoj a zacinaji mit spatne sny, nebot Israel neuznava zadne rozhodnuti Spojenych Narodu,Israel neuznava nic ,od Zenevskych dohod az po Cerveny Kriz,kam se chce take dostat pod svou vlastni vlajkou.Takze ,jsou zde obavy,kanadsky odbory jdou bojkotovat
(CUPE Ontario supports campaign against Israel)Israel pro rasismus ,Britsky ucitele jdou bojkotovat Israel Another British teachers union, the Association of University Teachers, voted to boycott Israeli academics last year because of Israeli policy toward the Palestinians, but rescinded the decision in the face of international criticism,za to ,co dela Palestincum ,vlady se snazi omezit vliv odboru,aby uspokojil Israel,ktery ma plno zbrani hromadneho niceni a jak se vyjadril jeden rabbin ,neni pro ne problem bombardovat Evropu.
Do toho vseho se primichal Iransky president Ahmadinejad ,co si nedava ubrousek pred usta a doslova rekl, Ahmadinejad: Germany shouldn’t feel guilty
http://zvis.com/images/nuks/dakota.jpg

107300

30.5.2006 14:30

RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107300

>v
>srpnu 68 lide volali po neuralite
tyto trendy byly opet i po sametove komedii,i v mediich se to ozyvalo jenze neutralitu nemuzete jen vyhlasiti ale take Vam ji musi garantovati velmoci a to je duvod proc to u nas nejde[pláč]

107311

31.5.2006 2:05

RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 107311

>>v
>>srpnu 68 lide volali po neuralite
>tyto trendy byly opet i po sametove komedii,i v mediich se to
>ozyvalo jenze neutralitu nemuzete jen vyhlasiti ale take Vam ji
>musi garantovati velmoci a to je duvod proc to u nas nejde[pláč]

No, já se domnívám, že by tento návrh nejprve musela učinit vláda ČR. To by bývalo vyžadovalo určité diplomatické úsilí Havla a českých politiků. Vymlouvat se na velmoci můžeme až poté, pokud by ony velmoci toto nebyly ochotny garantovat.
Pokud jsem se dočetl, pan Havel nám nabízel sociálně spravedlivou republiku, zrušení Varšavské smlouvy i NATO, neutralitu Československa a mír, politická práva a svobody. Šli za ním nejen mnozí bývalí političtí vězni, ale i řada komunistů, perzekuovaných v době normalizace a značná část obyčejných občanů.
Samo se nabízející řešení - neutralita, bylo však později, jak Havlem, tak českými politiky všech barev odmítnuto, přesto, že by je český národ uvítal. Zastávání nenásilné metody politických řešení je našemu národu daleko bližší než zaplétání se do cizích krvavých řeží nebo šíření slávy a velikosti ohněm a mečem. Místo neutrality bylo tzv. „demokraticky“ (čemuž je třeba v českých poměrech rozumět jako rozhodnutí pro vůli většiny lidu) rozhodnuto, že bude český stát internován pod křídly posledního pohrobka a zároveň vítěze studené války.

http://www.svedomi.cz/aktuality/a2003/nzp03081.htm

107361

31.5.2006 3:04

RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 107311

Je jen jedna vec na svete , co musite a to je umrit , vsechno ostatni nemusite, nemusite se ani narodit,tak to doopravdy chodi.
Takze, Ceskoslovensko nikdy na mezinarodnim foru o neutralitu neusilovalo,ani ji mezi obcanstvem nepropagovalo ,ani jeji moznost v parlamentu neprojednavalo,takze ,velmoce ,nemeli bez podnetu ani o cem mluvit ,na druhou stranu ,nemusite velmoce prosit o neutralitu ,muzete ji svou zahranicni politikou samy provadet a nenechat si do toho radit.Pan president Masaryk chtel provest "Malou dohodu" seskupeni malych evropskych statu ,co by pasmo neutrality a tak rozdelit zapad od vychodu a tim i zabranit valecnycm srazkam ,bohuzel , v jednani s Jugoslavskym kralem a Madarskem a jinymi ,nenasel pochopeni ,evropske narody nebyly v te dobe zrale neco takoveho provest,kdyz necim podobnym se zabyval i nas cisar Karel IV, je zv tomto duchu vyslal poselstvo do ruznych zemi.
Takze, cinkajici obcan klicema na Vaclavskem namesti ,byl pametnikem 68 roku ,kdy se volalo po neuralite,takze ,ten obcan mel tlacit na politiky se svym pozadavkem na neutralitu a ne nechat si zase predlozit ,co oni chteji,takhle jsme vymenili ruske rakety za rakety NATA a mozna i Ameriky,tomu se rika, skocit z blata do louze,jak politici,tak obcani neumi pracovat pro Ceskou a nebo Ceskoslovenskou republiku,neumime si vladnout,nebot ve svete i mensi narody mnohdy prosadili vic ,nez my.Kdyz Masaryk dokazal ,znova utvoreni Ceskoslovenska po 300 letech ,proc nekdo jiny ,uz v utvorenem Ceskoslovensku nedokazal aspon polovinu ,co on.
Mame plno politiku ,ale zadny z nich neni statnik a v tom to vezi.

107365

31.5.2006 12:06

RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 107365

>zadny z nich neni statnik a v tom to
>vezi.
panove zareaguji na oba soucasne. po sametove komedii se o neutralite u nas opravdu mluvilo byt jiz davno netusim na jake urovni ale aby mohla byti tak opravdu nestaci aby nekdo jen byl statnik a vyhlasil ji,nybrz to uznani velmoci je pry zcela nezbytne,alespon takhle nam to tehda bylo vysvetlovano.
toho rezateho parasita pravdalasky se samozrejme vubec nezastavam a ani nevylucuji,ze by nam to tehda treba nemohl zariditi kdyby misto naseho zaprodani natu radeji usiloval o tu neutralitu ale verim,ze jen na nem,na nas to opravdu nezalezelo a pochybuji,ze by nam to amerika dovolila jeste ke vsemu po te co bychom odmitli jeji polookupacni pouta jmenem nato.
jeste dodam,ze nato a evropska unie jsou pocatek nwo jak vychcity.

107395

30.5.2006 17:26

RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.

Ezop cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 107300

Jenom dodatek,
Svedsko se nezucastnilo evropskeho vojenskeho cviceni v Italii behem kvetna, protoze Israel se zucastnil toho to cviceni.

http://www.defensenews.com/story.php?F=1732050&C=europe

107324

31.5.2006 0:41

RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.

zapa 69.?.?.?

Reakce na 107324

To je hezke a hrde gesto.....

kterou fabriku jim ted zavrou driv..... Volvo nebo Saab? [zmaten]

107359

31.5.2006 1:54

RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.

Ezop cz_dragon (zavináč) seznam (tečka) cz 4.?.?.?

Reakce na 107359

Well, Ford vlastni Volvo a GM vlastni Saab, asi oba.......

107360

31.5.2006 3:10

RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.

google 84.?.?.?

Reakce na 107359

Volvo uz davno patri Fordu, Palmera aj Annu Lindh zabili, Saab patri General Motors

107366

2.6.2006 17:31

Le Pen je hrdina

Zorba 83.?.?.?

Výborně! Je skvělou zprávou že národní hnutí ve Francii včele s vynikajícím vlastencem a junákem Le Penem je na vzestupu. Doufejme že se konečně dostatnou k moci a tak bude zahájena národně-křestanská revoluce ve Francii. A nejen zde. Plamen revoluce snad zachvátí další Evropské státy a i tamní vlastenci se chopí moci povedou svůj národ ke svobodě a k záchraně života. Le Pen by ve Francii konečně udělal pořádek a Francie by se stala jednou z hlavních opor antiamerické koalice. Mocipáni ve Washingtonu, Bruselu a Tel Avivu by sice udělali vše aby se ho zbavili, ovšem Evropští vlastenci by našli věrné spojence v Rusku, Číně a řadě dalších zemí. Nástup nacionalistů k moci ve Francii a dalších Evropských zemích by jistě znamenal začátek konce pro Americkou říši a jejich NWO. Bush, Baroso, Sharon a celý ten mezinárodní gang musí mít pořádný strach když se dozvídají že nacionalisté jsou stále silnější. Takže nezbívá než doufat že se nacionalisté konečně dostanou k moci. Začít ve Francii je přímo ideální.

107546

2.6.2006 23:31

RE: Le Pen je hrdina

Emma 84.?.?.?

Reakce na 107546

Zorbo o Francii víš kulový i Luc co Le Pena volí psal že FN se nikdy k moci nedostane. Teoreticky kdyby měli stejnej volební systém jako v Česku tak by to bylo realné ale takhle se Le Pen možná dostane do II kola ale 30 je maximum. Navíc jsou tady limity dané jeho věkem táhne mu skoro na osmdesát a 2012 už těžko bude kandidovat i kdyby se toho dožil.

107558

6.6.2006 16:40

RE: Le Pen je hrdina

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 107558

No já jen doufám že se Le Pen přecejen nějak k moci dostane. Stačí aby získal co největší podporu v kombinaci s nízkou volební účastí a třeba bude mít reálnou šanci vyhrát prezidentské volby. A až nebude moct vést národní hnutí dál, tak snad na jeho místo nastoupí jiný, nový vůdce.

107797

3.6.2006 2:41

Prijde doba,kdy stanem pred otazkou,bud my a nebo oni,jen zatim chybi lidovy vudce

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tito politici rostou ze dne na den,tak ,jak vladnouci politici delaji jednu chybu za druhou a jak jejich zadluzenost roste a jak ,cim dal tim vice ,uvaluji vice a vice novych dani na obyvatelstvo a na druhou stranu skody ve skolstvi a zbidacene zdravotnictvi presvedci obcany , zkorumplovany rezim ,lze nahradit jen vydcem radikalniho razeni.Je ,vsak jeste jeden vliv a to ve vedouci supervelmoci ,jako je vedouci role Ameriky, podle ktere se ridi dalsi zeme, ackoliv Amerika se ridi podle Israelu,tak ,jak prednesl Arial Sheron pred novinari v 3 Rijna 2001.
http://www.tomflocco.com/fs/Feds3Dead.htm
V Americe ,primo ve Washingtonu v miste zvanem Capitol Hill probehla prestrelka mezi tajnymi sluzbami primo v garazich "House of Representatives", cili,v budove senatu,v garazich a vysledek prestrelky mezi tajnou sluzbou Ameriky,Britskou a Francouskou za postranni ucasti Israelske ,jsou vysledkem tri mrtvi a cela rada aut s dirami po kulkach.Prestrelka probehla v patek minuly tyden a duvodem byl velmi kontravesni material a proslycha se ,ze melo dojit i k zatceni Toni Blaira od federalnich agentu -AFA.Zpravu rovnez uvedli na HAL TURNER SHAW.
Police, media silence sought as Bush officials turned Rayburn parking garage into temporary auto-body shop.
Je, nad slunce jasne ,ze klika usilujici o jednu svetovou vladu s plnou ucasti na ni ,sami pro sebe ,se nebude stitit vsemoznych prostredku znemoznit a i mozna likvidovat vsechny ty jez ji budou stat v ceste,takze i Le Pen muze mit autonehodu,kdyz na to prijde a nebo automaticke volebni masiny jej nezvoli,ale za Le Pen jsou dalsi lide jez jej nasleduji a bude jich cim dal vic ,cim vic bude svet zkorumplovatejsi ,takze nakonec muze dojit k celosvetove revoluci,nebo k celosvetovemu pogromu a pocatkem muze byt i likvidace nekoho za kym bude stat vetsina naroda,ktera da vyrust mnoha La Pen-um,cehoz se radoby vladnouci klika nejvice boji,aby z lidu nepovstal vudce jez da lidem viru a jasny cil a zacnou jej nasledovat i pres veskerou propagandu proti nemu,v tom okaziku ,jak propaganda bude neucinna ,bude i pocatkem konce techto radobyvladcu zeme, potom to uz bude otazka ,bud my a nebo oni,nekdo to muze nazvat i soudnym dnem k nemuz muze dojit velmi lehce,tak,jak v roce 1946 ,tak zvana Atomova komise rekla: Bud bude jedna svetova vlada a nebo nic!(tedy,hlavne ,oni ,v ni zastoupeni a kdyz ne ,kak treba vse znicime)
Prvni stupinek na teto ceste byl Manhattan Project,16.7.1945 ,jez jim dal prostredek ke svetovemu vydirani narodu.
http://rense.com/1.imagesH/inced.jpg
The Incredible Shrinking President
Neuveritelne se zmensujici president.

107574

Příspěvků: 51

29.05. 01:26 YAMATO  ...
31.05. 19:43 Emma  Dvojnásobnou radost
31.05. 23:02 Rene Bartosek  RE: Dvojnásobnou radost
01.06. 15:22 Emma  RE: Dvojnásobnou radost
01.06. 17:11 Rene Bartosek  RE: Dvojnásobnou radost
02.06. 00:39 Ezop  RE: Dvojnásobnou radost
02.06. 03:01 Rene Bartosek  RE: Dvojnásobnou radost
02.06. 03:55 Ezop  RE: Dvojnásobnou radost
02.06. 13:56 eugen.  RE: Dvojnásobnou radost
02.06. 15:32 Ezop  RE: Dvojnásobnou radost
02.06. 21:18 eugen.  RE: Dvojnásobnou radost
02.06. 17:36 Zorba  RE: Dvojnásobnou radost
02.06. 17:33 Zorba  RE: ...
29.05. 02:31 Ezop  Viva la Le Pen
29.05. 02:49 zapa  Asi se hodne zmenilo
29.05. 12:12 MF  RE: Asi se hodne zmenilo
29.05. 12:21 Emma  RE: Asi se hodne zmenilo
29.05. 18:32 zapa  RE: Asi se hodne zmenilo
29.05. 22:43 Emma  RE: Asi se hodne zmenilo
30.05. 01:52 zapa  RE: Asi se hodne zmenilo
31.05. 00:39 Emma  RE: Asi se hodne zmenilo
29.05. 21:04 Karel4u  RE: Asi se hodne zmenilo
29.05. 12:21 eugen.  dobry clanek,
29.05. 17:58 magnus maximus  RE: dobry clanek,
29.05. 22:34 Emma  RE: dobry clanek,
29.05. 23:12 Norikazu Okamoto  RE: dobry clanek,
30.05. 00:10 Emma  RE: dobry clanek,
30.05. 01:52 Emma  Lepší je tohle
30.05. 00:15 eugen.  RE: dobry clanek,
31.05. 03:00  RE: dobry clanek,
31.05. 11:51 eugen.  RE: dobry clanek,
29.05. 18:41 zapa  RE: dobry clanek,
29.05. 22:43 eugen.  RE: dobry clanek,
29.05. 18:34  Wolf
30.05. 01:27 Ezop  Fašouni nadávájí komoušům a Komůši nadávájí fašounům jaka legrace.......
30.05. 13:15 eugen.  RE: Fašouni nadávájí komoušům a Komůši nadávájí fašounům jaka legrace.......
31.05. 00:28 Ezop  RE: Fašouni nadávájí komoušům a Komůši nadávájí fašounům jaka legrace.......
30.05. 12:59 Aja  Jeden
30.05. 13:05 Robert Nohejl  Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.
30.05. 14:30 eugen.  RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.
31.05. 02:05 Zvědavej.  RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.
31.05. 03:04 Robert Nohejl  RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.
31.05. 12:06 eugen.  RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.
30.05. 17:26 Ezop  RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.
31.05. 00:41 zapa  RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.
31.05. 01:54 Ezop  RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.
31.05. 03:10 google  RE: Evropa dozna velkych zmen a tak je treba si ji pohlidat,nebot antisemiticke citeni roste.
02.06. 17:31 Zorba  Le Pen je hrdina
02.06. 23:31 Emma  RE: Le Pen je hrdina
06.06. 16:40 Zorba  RE: Le Pen je hrdina
03.06. 02:41 Robert Nohejl  Prijde doba,kdy stanem pred otazkou,bud my a nebo oni,jen zatim chybi lidovy vudce

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 758,58 Kč
1 unce stříbra
481,67 Kč
Bitcoin
405 834,69 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 259