Diskuze k článku

Pohlavek jako zrcadlo

Příspěvků 62

23.5.2006 3:18

Pohlavek

keys 62.?.?.?

Mám informaci, že Macek nedělá nic zadarmo a tak i tento poholavek byl předem domluven a zaplacen. ODS nechce vyhrát volby. Ví, že jejich rovná daň zkrachovala na Slovensku a krachla by i u nás. Oni (ODSáci) jsou rádi, že jsou ve funkcích a u koryt a chtějí, aby to tak zůstalo. Nechtějí vládnout s rovnou daní, proto si dělají veřejnou ostudu pohlavkem. A schválně Macka nevyloučí, aby naštvali co nejvíce voličů. Jsem přesvědčen, že ve volbách vyhraje jednoznačně ČSSD.

106757

23.5.2006 6:42

RE: Pohlavek

gaston 194.?.?.?

Reakce na 106757

Autor si zřejmě libuje v násilí. Pokud mu nepříjde nic divného na řešení sporu pohlavkem, tak má chápání na úrovni primitivů. Žijeme, nebo aspoň chceme žít, v kulturní společnosti a mlácení mi moc kluturní nepřipadá. Přeji autorovi, aby i jeho někdo vyargumentoval jeho oblíbeným způsobem. Doufám, jen že to přežije a bude moci napsat o svém zážitku, jak to bylo perfektní a jak se mu to velmi líbilo...

106763

23.5.2006 8:58

RE: Pohlavek

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 106763

Dobrý!!

106776

23.5.2006 9:14

RE: Pohlavek

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 106763

vazeny pane gastone,muzete nam vsem zde co tu jsme rici,jak se argumentuje vuci urazce?!

[překvapení]

106778

23.5.2006 12:45

RE: Pohlavek

dub 62.?.?.?

Reakce na 106763

hodnotíte-li vystupování představitelů a obzvláště pana krysy, a to jak to kolem díky tomu vypadá, jako kulturní společnost, musel jste žít celý život v prasečím chlívku.
takže se pak nelze divit, že vaše představa kulturnosti se od představy mnoha lidí značně liší.

chápu dokonce, že někteří věrni svému vymytí mozku a dogmatu s radostí nastavují i druhou tvář. avšak soudní lidé již pochopili, že jediná šance na změnu je již jen a pouze v tradici ryze české, zvané defenestrace. neb zmrdi jsou splachovací a slušnému chování nerozumnějí. a pokud tedy nefunguje jednání slušné, nezbývá než začít jednat v jejich intencích, tedy neslušně, neb to je jediné, čemu rozumnějí. a je evidentní, že všichni z nich si zaslouží nakládačku dnes a denně, dokud se jim v jejich chorém mozečku nerozsvítí. i když dle jejich jednání je chování takové naděje asi pošetilé.
nicméně jedná-li někdo jako zběsilé prase (ano narážím na farmu zvířat), nezbývá, než s ním jako s prasetem zacházet.

106801

23.5.2006 7:26

RE: Pohlavek

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 106757

Teoreticky by ČSSD měla vyhrát. Však se taky orientuje na tu blbější a mozek nepoužívající většinu ve společnosti.Část jim ale odebere KSČ a Zelení, část je tak líná, že k volbám nepůjde a tak Vaše víra neni moc realná.
A že rovná daň někde krachla? Probuďte se, pusťte si z kazety šum vodopádu a čtěte.
Třeba jak krachla rovná zdravotní a sociální daň v ČR.

106767

23.5.2006 22:32

RE: Pohlavek

5 193.?.?.?

Reakce na 106767

jses blb kdyz si tohle myslis

106852

24.5.2006 8:39

RE: Pohlavek

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 106852

>jses blb kdyz si tohle myslis

To je všechno?
[chechtot] [chechtot]

106883

23.5.2006 8:47

RE: Pohlavek

Challenger 24.?.?.?

Reakce na 106757

Ano, neco na tom pohlavku pred volbama je divneho. ODSka kontroluje administrativu vetsiny mest a kraju v republice. O Senatu a prezidentovi ani nemluve. Veskere toky penez v republice jsou take pod jeji kontrolou. Lidi jsou po generace zvykli volit vladu jedne strany. Kdyz vyhrajem i parlamentni volby, budeme mit vse pod kontrolou a republika bude vypadat jak bolsevizmus v modrem dresu. Tak abysme nevypadali jako bolsevici a nemeli opet zcela viditelnou totalitu v zemi, nastrcme do vladni spicky CSSD. Umyjeme si tim ruce a pri financni moci muzeme spokojene vladnout dal. K tomu se budeme schovavat za vladnoucimi bridily, vinit je za neschopnost a kritizovat jejich zadluzovani. Ani oposmlouvu k tomu jiz nepotrebujeme.
Jo, zeme je po sametu tak dobre nasmerovana, ze s tim mame i sami problem.

106775

23.5.2006 15:25

RE: Pohlavek

Hustoles 83.?.?.?

Reakce na 106775

Bože, do čehos to duši dal? Takže vona nám vlastně již osm let vládne ODS, jen to podle maskuje socanama. A vlastně aŤ vyhraje nebo nevyhraje, stejně bude vládnout ODS. Maximálně to zase zamaskuje Paroubkem. Fakt to myslíte vážně? A nepoužívejte slovo totalita, pokud mu neumíte přiřadit správný význam. Evidentně ne.

Bez pozdravu

106814

23.5.2006 19:51

RE: Pohlavek

Challenger 24.?.?.?

Reakce na 106814

Hustolesi, mas to zde i s pozdravem:
http://www.blisty.cz/2006/5/23/art28511.html
Snad jenom malou poznamku. Kdyz to budes cist, tak je treba soucasne i myslet. Pokud je popsana finanacni manipulace dovolena, tak ODSka bude vladnout za kazde strany v cele vlady. Muze se ti to libit, nebo nemusi, ale pracuje to v zasade vsude na svete. Nekdo takto privilegovanemu statusu rika financni apartheid, jiny zase zlodejna a treti muze pouzit penezni totalitu. U nas se vzilo jemne slovo - tunelarina.

106844

23.5.2006 21:37

RE: Pohlavek

oji 194.?.?.?

Reakce na 106844

právě jsem přečetl váš článek na dfensovi.
je jako vždy dost dobrý, akorát jste hodně lidem zamotal hlavu s tou italštinou.

oji

106848

23.5.2006 22:24

RE: Pohlavek

Challenger 24.?.?.?

Reakce na 106848

Oj Oji, tak tady se musim zacit moc omlouvat. Nepisi na Dfense, pouze jsem se ozval komentarem k dotycnemu clanku. Doposud jsem se na Zvedavci podepisoval Vaclav, coz je me jmeno. Ovsem mezitim si je zaregistroval (na Zvedavci) nekdo jiny. Po napsani komentare byl muj podpis Vaclav pocitacovym systemem odmitnut, manzelka me volala od pocitace a tak jsem rychle pouzil nickname Challenger (vyzyvatel), nebot jsem si myslel, ze pujde o spravny vyraz pro oponovani autorovi clanku. Nechtene jsem tim sebral umelecke jmeno zase nekomu jinemu, zrejme znacne znamemu a literarne establisovanemu. Uz jen proto mam duvod prestat psat i pouhe komentare.
Jeste jednou s mnoha omluvami, vysvetlenim i pozdravy,
Vaclav, alias (ne ten pravy, autenticky ci spravny) Challenger

106851

23.5.2006 22:44

RE: Pohlavek

oji 194.?.?.?

Reakce na 106851

S tema nickama je fakt problém.
Skoro bych byl pro, abychom jsme se podepisovali pravými jmény. Všichni víme, že ti kteří chtějí a umí vědět kdo jsme, tak to vědí.
Ale pořád se bojíme reakce těch, ktěří sice neumí vědět kdo jsme, ale jsou v našem blízkém okolí.

Můj divný nick mi zatím nikdo neukradl. [smích]

Nicméně si cením Vaší opravy.

Vladimír alias oji [smích]

106855

24.5.2006 14:53

RE: Pohlavek

Hustoles 83.?.?.?

Reakce na 106844

No, alespoň vím odkud vítr vane. Pokud chcete argumentovat tímto výplodem pana Kotrby, tak už se s Vámi nepřu. Vím, že to nemá cenu. Tu pitominu jsem četl již předtím, a i kdybych si hlavu od přemýšlení uvařil, tak v tom nevidím nic než pomatený blábol, který zplácal páté přes deváté a velmi neohrabaně se to pokusil našroubovat na ten lepanec. Prostě paranoia. A pane - totalita je něco ÚPLNĚ JINÉHO! Jsou jen dvě možnosti: buďto jste ji už nezažil a nevíte očem mluvíte, anebo vám vyhovovala.

Spánembohem

106902

25.5.2006 3:44

RE: Pohlavek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106902

Mno, mne to docela osvezilo atmosferu "sarajevskeho puce."Bude jiste zajimave sledovat, co se bude dit za frasku v pripade, ze by Bahamy nedej boze vydali Viktora do Prahy. [velký smích] [velký smích] Panecku to teprve bude paranoa, ty opatrne tanecky okolo Viktora, aby se nahodou nerozcilil a neco unahlene nepovedel. [velký smích] [velký smích]

106940

23.5.2006 22:50

RE: Pohlavek

Jaroslav Bedrna 85.?.?.?

Reakce na 106757

ČSSD loví ve vodách primitivnějších voličů s tím svojim : " Chceme aby sousedovi chcípla koza....a co chcete vy?? " Proč by se o něco podobného nepokusila i ODS něčím takovým co předvedl Macek.Nakonec se počítají hlasy všech - bez rozdílu.Pochybuji, že to nějak ovlivní voliče co jdou po programu ODS.

106856

23.5.2006 6:44

Názor k článku

Karolk karol3311 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Podle norem ODS, které pan Šatánek dle textu vyznává je napadení ministra normální, my přece můžeme vše, pro nás neplatí norny slušného chování. Předseda strany si dá dokonce před kamerani televize políček sám, když odmítne podanou ruku. Veřejné napadení reprezentanta státu je naprosto jasná propagace a návod k násilí, který se prokazatelně setkal s někdy nadšeným obdivem , je důkazem cesty ODS k nacistickým praktikám, ve které od legalizace facek je krátká cesta k noci dlouhých nožů...

106764

25.5.2006 4:15

RE: Názor k článku

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106764

Cesta k dlouhym nuzum je ponekud delsi, v kazdem pripade by to nebyl dobru kurz, kde se ubirat. Pravda v predvalecnem Nemecku vznikly "cervene i hnede kosilu" prakticky soubezne ( tezko rict zda jde tedy o nacisticke ci komunisticke praktiky) a velice rychle se pridali i kosile cerne. Vsichni byli rvaci, kteri tvrdili, ze dbaji o poradek na svych stranickych shromazdenich. Pozdeji si svou polivku na techto rvacich prihrali jini. Mno, a noc dlouhych nozu je blbost, protoze slo o vnitrostranickou cistku v NSDAP. Hlavni duvody byli rivalita mezi Werhmachtem a SA, a boj o moc mezi vedenim NSDAP. Ohledne fyzicke likvidace lidi okolo Rohma Hitler dlouho vahal. To i pres to, ze nenavidel Rohmovu homosexualitu, teprve informace o udajnem spiknuti ho primeli, aby dal "noci dlouhych nozu" souhlas.

106945

23.5.2006 6:46

Vyhraje ČSSD

TT 194.?.?.?

Taky jsem přesvědčen, že vyhraje ČSSD. Ale teď k článku

Článek je naprosto zaujatý vůči Rathovi. Přitom já vidím jen to, že je první ve funkci, který se pokouší alespoň o něco. Je naprosto nepopulární a nedělá populistická gesta. Dokonce jakoby šel hlavou proti zdi. Z toho nelze usuzovat, že je to větší hovado než Macek.

Výchovný pohlavek? Co to je? Kdo má koho vychovávat? To prase Macek? Je to snad nějaká ironie nebo co? S uspokojením jsem sledoval, že ho Rath aspoň jednou trefil do palice

106765

23.5.2006 8:04

Proč to všechno...

Drahula 213.?.?.?

No mě by spíš asi zajímalo, co řekl Rath o Mackově ženě, to byl myslím prvotní důvod pohlavku.Druhá věc je, že Macek si jistě předem uvědomoval, co tímto gestem způsobí.Ale jaká noc dlouhých nožů - to není demagogie? [překvapení]

106770

23.5.2006 11:30

RE: Proč to všechno...

Pes 84.?.?.?

Reakce na 106770

Rath o Mackovy řekl že si svojí ženu vzal pro peníze ... a to mi přijde jako urážka Macka a ne jeho ženy.

106791

24.5.2006 6:49

RE: Proč to všechno...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 106791

A co je na Mackove zene jeste pekneho, mimo penez? [smích]

106875

23.5.2006 8:06

Primitivni jednani byvaleho privatizatora/politika a dnesniho snoba

Challenger 24.?.?.?

Snad by si mel pan autor clanku precist v Britskych Listech toto: http://www.blisty.cz/2006/5/23/art28524.html
Nevim totiz, kdo uz muze urazet vice, nez jeho oblibeny viditelnymacek.cz
K tomu by si mel jeste zjistit vice o snobstvi a nadrazenosti naseho "posedleho, uspesneho a bohateho" politika/privatizatora devadesatych let.

106771

23.5.2006 8:19

Predvolebna reklama

bRAMBOra 195.?.?.?

V kazdom to pripade to mal chlapik pripravene a presne vedel co robi. Povazujem to za skvelu predvolebnu reklamu. Vidno ze za tie roky sa komercne metody PR a spol. dostali aj do poliky. Ja tu na Slovensku, co som sa o Cesku politiku nezaujimal a nemal som ani sajn o nejakom Mackovi alebo Rathovi, uz zrazu o nich nieco viem. Ktovie kolko je na Slovensku a vo svete obcanov CR, ktori maju pravo volit a ktori touto medialnou fackou dostali motivaciu volit? Je v podstate jedno koho, aj tak je to vsetko jedna banda, dolezite je pre nich aby mali vysoku volebnu ucast a mohli povedat ze narod za nimi stoji.

106773

23.5.2006 8:26

Dobry clanek

SandWalker 80.?.?.?

Mate take takovy dojem jakoby Blisty zmenily majitele v posledni dobe?

Kolik to asi hodilo

Jinak clanek je dobry - co dodat.

K tomu jak zde vyse popsano, ze byla facka zaplacena - tak absurdni pitomost snad soudruzi nebudu radeji ani komentovat.

K blbouckym kecum o tom, ze Macek dela hlavne pro penize - ano to je naprosto v poradku - ma na to.
Mimo jine je to OK ale take proto, ze dela spoutu jinych veci bez penez, ale o tom Vy nemate jednak ani paru,
ale co je horsi - TO Vase pachteni pouze za bulvarem jiste naprosto nezajima.



[cool]

106774

23.5.2006 11:45

RE: Dobry clanek

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 106774

>Mate take takovy dojem jakoby Blisty zmenily majitele v posledni
>dobe?

Také máte ten dojem? Nejdřív Jacques, teď zas Macek/Rath a daleko k objektivitě.

Jinak si nemylím, že by se lidé měli vychovávat fackami nebo záhlavci. Kdo už by pak určoval, kdo má koho vychovávat?

106793

23.5.2006 9:44

tupec

pan.Y 212.?.?.?

I.
První odstavec sice obsahuje moudrá slova, avšak zdá se mi, že jej
autor opsal z úplně jiného článku. Jejich smysl buď nepochopil, nebo
chtěl navodit dojem své vysoké inteligence a moudrosti. Bohužel, po
velkohubém úvodu o věcech skrytých se v článku žádné odkrývání
neznámých faktů, nebo myšlenek, nekoná.

Úsměvné slovní spojení “úderem pěstí zezadu do obličeje” jsem viděl
poprvé právě v tomto článku.

Autor sice celkem správně definuje zbabělost, ale aby nemusel
přiznat, že Mackovo chování bylo zbabělé, podsouvá myšlenku, že úder
do hlavy vlastně není útokem, ale laskavostí, vedoucí napadeného
k lepšímu pochopení pravdy. Přeji autorovi mnoho přátel s podobným názorem.

Dokonce ani ve výchově dětí se nepoužívá, a domnívám se, že ani v minulosti nepoužívalo, takových prostředků, jako silné pohlavkování do zátylku a to v momentě, kdy to dotyčný vůbec nečeká. Autor by mohl navštívit psychologa a informovat se, zda podobné chování má ve výchově pozitivní, či negativní důsledky. (Je mi opravdu líto Vašich dětí...)

Je to přesně naopak. Násilí plodí zase jen násilí.

Dále autor potvrzuje Mackova slova, že je vlastně Rathova chyba, že k němu Macek přistoupil zezadu a bez jakékoliv výzvy - např. "pane vstaňte, a postavte se mi tváří v tvář..." - zaútočil.
Takto typický příklad překrucování snad ani nemá smysl komentovat.
A to, že nečekal útok zezadu svědčí o tom, že Rath měl o Mackovi asi lepší mínění, než si zaslouží. (Lůza zůstane lůzou.)

Nevím sice, který moudrý muž prozradil autorovi, že si pro své skutky vybírá pravé místo a čas, zato jsem přesvědčen, že moudrý muž by se takto nikdy nezachoval.
Také nevím, proč si je autor jist, že kdyby se incident odehrál někde v soukromí, Rath by byl měsíc hospitalizován. Autor asi přehlédl fakt, že Rath ani nepodal na Macka trestní oznámení. A kdyby chtěl, mohl předstírat zdravotní potíže nehledě na to, zda byly přítomny kamery.

Pan Macek nemohl zvolit HORŠÍ čas a místo. (Pokud nebylo jeho úmyslem ztrapnit se a uškodit ODS.)

V dalším odstavci autor uvádí, že samotný pohlavek byl bezvýznamný, a že Rathovo chování nezmění. Takže přímo odporuje textu výše, kdy jej autor omlouvá tím, že šlo o výchovný prostředek.

Také bychom mohli dlouze hovořit o tom, co je výchova a jaký je vztah mezi vychovávajícím a vychovávaným. Je jasné, že zde o výchovu v žádném případě nejde. Opět je zde zaměňován význam slov. Hrubé násilí a výchova.

"Jeho odchod a následný návrat po nápovědě muže v pozadí..." je zcela přirozené chování člověka v šoku.

To, že nejsme jako společnost ochotni akceptovat fyzické násilí, není nic nového a je to tak v pořádku. Možná to autorovi připadá divné, ale naše společnost neakceptuje lháře a podvodníky. Pouze se snaží dodržovat zákony a vyhýbat s...Kráceno (Editor)

106779

23.5.2006 15:56

RE: tupec

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 106779

ad: A to, že nečekal útok zezadu svědčí o tom, že Rath měl o Mackovi asi lepší mínění, než si zaslouží. (Lůza zůstane lůzou.)

Nešlo o útok ale o odvetu ve stylu jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá!
Jinak řečeno, Rath nemá co svoje blbý kydy vyřvávat do lesa a když to dělá, nemá se co divit!

Ostatně pokud je Macek lůza, tak Rath je zapič... ale to je i bez toho...

106822

23.5.2006 9:45

tupec II

pan.Y 212.?.?.?

II.
Pouze se snaží dodržovat zákony a vyhýbat se fyzickému násilí. Jinak by totiž lidi jako Macek měli dávno rozbitý obličej, nebo seděli v base. Nebo obojí.

Takže zde je autorovo odhalení skrytých věcí: Nejsme ochotni akceptovat fyzické násilí, zatímco jakousi (nijak neurčenou) demagogii, ano.

106780

23.5.2006 9:48

Reakce na 106757

john bombardon 82.?.?.?

Docela souhlasím s keysem. Jim (ODS) se nechce vyhrát a dělat nějaké razantní kroky k lepšímu.Na to tam ostatně nejsou. Jsou tam od toho, aby jak praví Orwell v knize Farma zvířat " naučili zvířata pracovat více a jíst méně " Oni ti kluci mezi sebou zase uhrajou nějakou plichtu , rozdělí koryta a budou se v tom hnoji válet další čtyři roky.Proto tyhle jejich předvolební tance. Věřím i tomu že i tenhle pohlavek je předem zrežírovaný, zrovna jako" zbití" té nezbedné Katušky atd.A pro ty lidičky co se pořád odvolávají na slušnost bych dodal, že naše slušnost (tedy vlastnost neumět se chovat k nim zatraceně neslušně)je kartou se kterou hrají.Pro tyhle Ráthy a Langery a většinu ostatních vlků slušnost = slabost. Slabost kterou oni evidentně nemají.Proto v téhle trapné potyčce nestraním nikomu z nich a je mi pouze líto časů kdy panstvo chodilo do sněmů opásáno kordy a pro čest svých dam bylo ochotné se navzájem i zapíchnout.

106781

23.5.2006 10:06

oprávnění k pohlavku

karin 195.?.?.?

Nechci se vyjadřovat k Rathovi ani k Mackovi. Oba jsou svébytní mužové, ke kterým chovám opravdu jen stopové sympatie. Na českém dvorku patří k těm originálnějším zjevům. Pokud jde o "násilí:" myslím, že české obyvatelstvo vyniká nad jiné lhaním si do kapsy a jedním z příznaků je vyznávání "slušnosti." Asi právě proto, jak vzácným zbožím v běžném provozu zde slušnost je. Jak se ve "slušné demokratické společnosti", za kterou se ČR vyvěšením cedule veřejně prohlašuje, domůžete práva? Jako Paroubek na Topolánkovi podáním trestního oznámení? Chce se vám domáhat se spravedlnosti u českého soudu? Znáte nějaký případ, nebo dokonce víc případů s dobrým koncem? Jak dlouho to trvá a kolik to stojí? Kolik stojí ČEST? Myslím si, že (vždycky tomu tak bylo) principy jsou hezká věc, pokud existuje nějaká společenská smlouva, pokud je mezi lidem doma vůle principy ctít a bránit. V úpadkové "nové" demokracii bez tradice a bez budoucnosti jsou i facky třeba k tomu, aby se zjistilo, kde jsou vlastně ty hranice, bez kterých se fungující společnost neobejde.

106783

23.5.2006 10:09

Pohlavek...

Chládek 195.?.?.?

Správně, tak jako pohlavek neubere dr. Rathovi na jeho malosti, drzosti a demagogičnosti(?), stejně tak pouze přidá dr. Mackovi na na jeho zlodějském hulvátsví a okázale předváděné, neoprávněně pociťované nadřazenosti.
Něco takového, že dělá poradce našemu panu prezidentovi? To je ale opravdu, opravdu špatně. Nevěřím z těchto dvou ani jednomu a to ani pozdravení. Navíc u pana dr. Macka s jeho předchozí úspěšnou kariérou pochybného privatizátora Knižního velkoobchodu a poradce České pojišťovny,
jsou jakékoliv úvahy o snaze něco ve zdravotnictví zlepšit naprosto zvrácené. Typický příklad profláknutého člověka, který léta diskredituje pravicovou politiku v České republice. Specielně z těchto typů je mi na zvracení.
pa.

106784

23.5.2006 12:13

BBC se na tu facku divalo jinak..

Peter Velkej 70.?.?.?

Vcera BBC zaradilo tuhle jedinecnou, nevidanou sarvatku
Ceskych politiku do sveho poradu 'Zprav Ze Sveta'.
Kupodivu, jejich video zaznam byl crispy cistej, divak moh videt kazdou rozzurenou vrasku v oblicejich 'zapasniku'.
Tahle bitka poskodila reputaci nejen jednotlivych 'zapasniku' ale predstavila svetu Cesky narod jako tlupu nevychovanych dedicu komunistickych manyru.
Jeden vedle druheho se muzeme stydet a kopat do zadku zato ze jsme Cesi.

106798

23.5.2006 15:45

RE: BBC se na tu facku divalo jinak..

Zubr 207.?.?.?

Reakce na 106798

Presne tak! Ted cely svet povazuje Cechy a i nas v zahranici jako stado buranu. Trvalo nam 100 let dosahnout positivniho svetoveho mineni.
Co je nejhorsi ze mnoho lidi toto chovani omlouva ci dokonce schvaluje. Utocnik mel byt ze strany vyhozen okamzite.
Ted si na zacatku turistickeho ruchu lide reknou - do Prahy nejedu - taky by mi tam treba cisnik mohl jednu ubalit.
Pro ty co rikaji ze Macek nemel zadnou jinou moznost jak odcinit urazku - mohl se podivat jak se urazky resi v civilizovanych zemich.
Pro jine co rikaji ze facka je mene nez bombardovani (zajimava logika) - plivani na podlahu je take mene - ale nedela se to.
Tez bych toto jednani nesazel na Husaka a Brezneva - ti se v televizi libali na obe tvare jako same sex lovers.

106819

23.5.2006 19:16

RE: BBC se na tu facku divalo jinak..

djb 83.?.?.?

Reakce na 106819

Nesirte zbytecne paniku, v zapadnim svete se v politice porve nekdo co chvili. Timto excesem se Ceska Republika, nezaradila ani mezi burany ani nikam jinam. Tohle je normalni - bohuzel.

Neschvaluji nasilna reseni cehokoliv - na stranu druhou, pokud se porve takovy buran jako je Macek s obdobnym buranem, jako je Rath, tak me to nechava zcela klidnym. Lec, v televizi by to delat nemeli, to je trapne gesto.

Co se tyce toho(psal nekdo vyse), ze by takovy clovek nemel delat prezidentovi poradce, to by urcite nemel. Nicmene, pochybuji, ze by si nas prezident nechal od nekoho radit.

Pred volbami je to vubec trapne gesto - stejne jako vsechny reklamni letaky.

Myslim, ze by mel existovat zakon, ktery by pred volbami zakazoval politickym stranam propagovat plany do budoucna (volebni program by mel byt jen k nahlednuti na webu a v kancelarich stran) a mohli by pouze jako volebni hesla pouzivat priklady ze sve prace za predchozi ctyri roky....

106840

24.5.2006 17:50

RE: BBC se na tu facku divalo jinak..

Zubr 207.?.?.?

Reakce na 106840

>>v zapadnim svete se v politice porve nekdo co chvili.

Mohl byste laskave uvadet pripad? Thanks..

106912

23.5.2006 16:01

RE: BBC se na tu facku divalo jinak..

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 106798

ad:Jeden vedle druheho se muzeme stydet a kopat do zadku zato ze jsme Cesi.

Jo??? A proč? Že je Rath hovado a dostal za blbý kecy od Macka po hubě???

Nicméně doveďte mi Ratha a radostně vyplním vaše přání aspoň po straně toho kopání....

106823

23.5.2006 23:15

RE: BBC se na tu facku divalo jinak..

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 106798

Voda na váš mlejn, koukám... vy abyste si neplivnul

106858

23.5.2006 23:36

RE: BBC se na tu facku divalo jinak..

Aja 24.?.?.?

Reakce na 106798

>Vcera BBC zaradilo tuhle jedinecnou, nevidanou sarvatku
>Ceskych politiku do sveho poradu 'Zprav Ze Sveta'.
>Kupodivu, jejich video zaznam byl crispy cistej, divak moh videt
>kazdou rozzurenou vrasku v oblicejich 'zapasniku'.

>Tahle bitka poskodila reputaci nejen jednotlivych 'zapasniku' ale
>predstavila svetu Cesky narod jako tlupu nevychovanych dedicu
>komunistickych manyru.

>Jeden vedle druheho se muzeme stydet a kopat do zadku zato ze
>jsme Cesi.
Petre, pripomente si, cas od casu, chovani nasich liberalnich politiku, ktere mate hodne nerad. Pohlavky sice pred kamerou nepadaly, ale verbalni projev nekdy rekne vic o "kulture politika", nez pohlavek.

106862

24.5.2006 15:33

RE: BBC se na tu facku divalo jinak..

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 106798

Pane Petre, ja bych to zase az tak spatne nevidel. Vzdyd polovina Americanu ani nenajde Ceskou republiku na mape. [pláč]
U me v praci si si chlapy mysleli, ze byvale Ceskoslovensko byla jedna s provincii v byvalem Sovetskem Svazu.

106907

25.5.2006 4:20

RE: BBC se na tu facku divalo jinak..

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106798

To je hezky. Mysle jsem, ze kdyz si dva smejdi daji po papuli, tak je to dva nula pro narod. Jak vidim tak jsem se skarede mejlil. Narod to zase jednou projel a daleko vyssim skorem nez dva nula.

106946

23.5.2006 12:23

pokrytectvo

google 84.?.?.?

takze pohlavok nie,
ale vybombardovat cele narody, patri k politickej kulture, tych CSSD picusov, ktori svorne chrochtaju svoje ano, k utokom usraelskych agresorov na Irak, Afghanistan, Juhoslaviu(zbombardovane nemocnice, hotely, mosty, konvoje utecencov) a este to aj podporuju z penazi danovych poplatnikov a su ochotni obetovat zivoty (nie len pohlavky) ceskych vojakov.
zaujimave, ze tam nikto nekrici o hulvatstve a konci kultury, hoci otrhnute nohy a ruky po americkom bombardovani, bolia isto omnoho viac, ako jeden pohlavok, ktory padol na hlavu syna STB-ackeho konfidenta.

106799

23.5.2006 14:39

RE: pokrytectvo

Emma 84.?.?.?

Reakce na 106799

>ale vybombardovat cele narody, patri k politickej kulture, tych CSSD picusov, ktori svorne chrochtaju svoje ano, k utokom usraelskych agresorov na Irak, Afghanistan, Juhoslaviu(zbombardovane nemocnice, hotely, mosty, konvoje utecencov)

ODS všechny zminované války podporovala stejně Klaus byl vyjímka. V ČSSD vznikla během jugoslávské i irácké války silná protiválečná opozice a na sjezdech strany který se časově kryl s průběhem obou válek bylo přijato usnesení v tomto duchu. Předseda ODS Topolánek jako jediný podporuje americkou základnu na území Česka.

http://www.blisty.cz/2006/5/23/art28542.html

106812

23.5.2006 15:39

RE: pokrytectvo

Aja 24.?.?.?

Reakce na 106812

>ODS všechny zminované války podporovala stejně Klaus byl
>vyjímka. V ČSSD vznikla během jugoslávské i irácké války
>silná protiválečná opozice a na sjezdech strany který se
>časově kryl s průběhem obou válek bylo přijato usnesení v
>tomto duchu. Předseda ODS Topolánek jako jediný podporuje
>americkou základnu na území Česka.

>
>http://www.blisty.cz/2006/5/23/art28542.html

Podle informaci pondelniho New York Times, pozadal Pentagon americky kongres o 56 miliard dolaru na vystavbu zakladen s protiraketovymi stity na uzemi Polska, Madarska a Ceske republiky. Jednani se zminenymi staty je udajne v plnem proudu. Kazdy jeden projekt prijde americke poplatniky na 1,6 miliardy.
Pokud se to podari, bude to vyrazne geopoliticke vitezstvi USA.

106817

25.5.2006 4:29

RE: pokrytectvo

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106817

Pokud se to podari, Rusove a jini udelaji sve protitahy a zeme stredni Evropy budou opet zonou smrti v planu strategu v pripade konfliktu. Stejne jako to bylo za ery sovetskych zakladen. Konec koncu Rusove se vyjadrili zcela jasne.
http://novinky.cz/zahranicni/85990-iht-usa-planuji-vojenskou-zakladnu-i-v-cesku.html
Zajimave je, ze jednat se bude az po volbach. O nas, ale bez nas. Mno nase elity za odmenu skonci v protiatomovem krytu a my to aspon budem mit rychle za sebou. Teda pokud Amikum vydrzi penize, coz nemusi byt zdaleka tak jiste. [mrknutí jedním okem]

106947

25.5.2006 13:24

RE: pokrytectvo

Aja 24.?.?.?

Reakce na 106947

Jak tak neziju v Cechach, vlastne mi uniklo, ze je pred volbami.
Jak se k tomu stavi politici, kteri vedeli a delali ze nevi, ted, kdyz se to prosvihlo?
A co lidi a spolulidi? Jaky je na to nazor vseobecne? Skutecne se muze zacit s pripadnou vystavbou zakladny i pri masivnim (je-li jaky) protestu obyvatel?
Tedy, jestli vas, pane Bartosku, moc nezahlcuju otazkama, na ktere asi nebude jednoznacna odpoved.
[pláč]

106979

23.5.2006 12:38

Přesně tak

pk202 195.?.?.?

Jsme ochotni tolerovat demagogii, ale nejsme ochotni akceptovat pohlavek. Nehodnotíme věci takové jaké jsou, ale tak, jak bychom je chtěli vidět. Akceptujeme lháře a nízkého hysterického člověka, ale zcela odmítneme někoho, kdo dá pohlavek.

...zlatá slova....

106800

23.5.2006 13:23

Souboj - to je ono!

PPP 212.?.?.?

Dříve bula taková urážka řešena hozením rukavice do obličeje a následným soubojem. Jo jo, kdepak jsou ty časy.

106804

23.5.2006 16:02

RE: Souboj - to je ono!

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 106804

ad: Dříve bula taková urážka řešena hozením rukavice do obličeje a následným soubojem. Jo jo, kdepak jsou ty časy.

To je fakt, už jsme radostně mohli mít jinýho ministra zdravotnictví....

106824

23.5.2006 19:18

RE: Souboj - to je ono!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 106824

Ovšem Židé měli se souboji problém. V knize H.M.S.Suprise Patricka O´Briana se opisuje fiktivní, leč do věrných dobových reálií počátku 19.st.zasazený příběh irského lodního lékaře, který žádá o satisfakci židovského obchodníka. Důstojník námořní pěchoty ho od toho odrazuje slovy: "S Židem nemusíte mít souboj, doktore. Nemusíte riskovat život kvůli Židovi. Stačí, když mu pár námořních pěšáků zvalchuje ten jeho nevěřící hřbet a nacpe mu kus slaniny do chřtánu, a tím to bude vyřízené".
Ale dotyčný lékař je politicky korektní, Žid je mu sympatický a tak ho čestně odstřelí v souboji jako kdyby byl křesťan. Takže z historického hlediska by se tento spor řešil asi podobně jako dnes.

106841

23.5.2006 13:29

pohlavek

čtenář ze staré škol 81.?.?.?

je prkotina, ale příklad pro naše děti to nebyl.
A pan Šatánek: Ani mnoho slov nepřekryje fakta a situaci nezachráníte.
Kdyby pohlavek udělil někdo jako Přemek Sobotka,
tak bych uznal, že je v právu.
Ale někdo jako Macek nemá právo se chovat jako arbitr slušnosti.

106806

23.5.2006 15:52

Z toho, co mi v MFDnes neotisknou...

Krysa 84.?.?.?

Vážená redakce,

upřímně se dívím, že by akce pana Macka vuči panu Rathovi měla nějak
ovlivnit preference ve volbách jen kvůli tomu, že pan Rath dostal po
hubě před kamerami (a to oprávněně) a né někde na WC!
Osobně bych to řešil stejným způsobem, neb nic jiné si prohlášení pana
Ratha ani nezasloužilo! Ostatně, když se zeptáte lidí, řeknou vám, že
už bylo na čase a důvodů že by se našlo řada i jiných...
Co mne ale opravdu pobavilo, byl jeden záběr ve zpravodajství, patrně
"zavčas neustřižen", kde poté, co ji pan Rath "dostal", se zezadu
ozval potlesk... doufám jen, že za to (zas) nevyhodí někoho z televize.

Holt "boží mlýny melou pomalu, ale jistě" a "na každého jednou dojde"!
A mne přešla předvolební deprese a hned se cítím líp.
Díky panu Mackovi za splněná přání!

-------
Krysa

106820

23.5.2006 17:35

hoši, hoši,

janko 85.?.?.?

zírám nad tím, jak mnoho z nás už zapomnělo díky své pohodlnosti číst mezi řádky. Masáž cochcistů skrze media mnoha z nás zakalila zdravý rozum. Stačilo nepohodlného Macka párkrát zdiskreditovat v mediích - a už je to hulvát a děvkař, že? To, že soudy proti němu nic nenašly a že je schopný číst "politické karty", to se mnoha lumpům nehodilo. Hadovitý a slizký Dráth je někomu po chuti, to je bomba.
Ale dost keců, tato "památná facka" konečně rozdělila tento národ na ty vědomé a ty nevědomé, přeberte si to, jak chcete. Vrána k vráně, jako vždy. Snad ale neuškodí použít rozum a zkusit nová jména. Osobně jsem pro malé strany bez ohledu na to, jak jsou těmi velkými zatlačovány. proč asi jsou volební programy v půl jedenácté v noci? Co kdyby se tam najednou ukázala síla té poloviny "mlčící většiny".Prošel jsem stránky SZR (strany zdravého rozumu)a nabízím jim svůj hlas. Je to málo?

Více najdete v mém blogu zde, chápu souvislosti zdánlivě bláznivě, ale za čas si povíme, kde je "jádro pudla". Transformace myšlení chvilku potrvá, devastace trvala cca 2000 let.

106832

23.5.2006 19:20

Blisty

Dramenbejs 85.?.?.?

Trochu mi připadá, že se diskuse moc netočí ohledně Blistů a cenzury. Jan Čulík vydal dnes na Blistech odpověď na tu "cenzuru". Na článek není link, proto ho castecne cituji zde:

...
Dostali jsme asi tři maily, v nichž čtenáři argumentují, že David Rath se chová nemožně a že Mackova facka zezadu byla "tak nějak chlapská" a "výchovná". Je to pozoruhodné zmatení myslí.
...
Říkejte tomu cenzura, ale články, obhajující fackování, v tomto listě publikovat nebudeme, stejně jako zde nebudeme zveřejňovat texty, obhajující kouření a kritizující jeho zákaz
...

106842

25.5.2006 10:17

RE: Blisty

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 106842

Čulík dela dobre, Blisty si musi drzet trochu uroven, to nema s cenzurou nic spolecneho. Prat Rathovi kulku mezi oci je jedna vec a schvalovat to co se stalo je druha vec...

-mimochodem okolo teto kauzy se imho v listech objevily mnohem lepsi clanky nez tady... [oči v sloup]

106962

23.5.2006 21:02

'..Topolánek jako jediný podporuje US zakladnu v CSSR...'

Peter Velkej 205.?.?.?

Jakej to velikej rozdil v povolovani cizych zakladen v CSSR!
V 68 roce rusaci zalozili zakladny na vysostnem uzemi jejich bratrskeho naroda Cechu a pomalu celej Ceskej narod to vzal jako samozrejmou vec!
Ti co protestovali museli sbalit svestky (v nejlepsim pripade)a odcestovat za kopecky.
Snad to bylo tim ze rusaci jsou tez slovane ?

106846

23.5.2006 22:35

Hrdina Macek, aneb tak jsem mel trestat ty co me kdy urazili...

regulus 194.?.?.?

Autor clanku mi pripomina stareho stepniho vlka, cloveka jemuz tahle trapna scenka z predvolebniho boje vyplavila vsechny polknute urazky na jeho osobu v zivote, za ktere nebyl nikdy schopen zadat satisfakci, kterou si mackovskym zpusobem vzdy predstavoval.

106854

28.5.2006 2:44

Opsáno odjinud

Emma 84.?.?.?

Rath měl Mackovi přerazit rypák a druhou ránou ho poslat na zem. Pokud toho není schopen, nemá co dělat v soc dem. Manžel sestry mé babičky mi vyprávěl, jak na Starý huti u Dobříše vždycky za 1. republiky vyrazili na 1. máje socani spolu s komoušema; u Dobříše je šlo provokovat procesí pod vedením agrárníků a vždycky to skončilo drtivým vítězstvím levice a přeraženejma rypákama agrárnickej poskoků[velký smích] Dneska se "levičáci" nechaj otloukat, prostě zmar, dekadence, nihilismus a úpadek[pláč]

107094

28.5.2006 17:43

RE: Opsáno odjinud

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 107094

No myslím, že levičáci namlátili až příliš mnoha lidem až moc, než abych je litoval...natož pak ubožáka, jako je Rath...ostatně být levičák, tak bych bral jako urážku to, že mě reprezentují takové kreatury (ne že bych na tom jako pravičák byl o moc líp [mrknutí jedním okem] )

107124

28.5.2006 18:15

RE: Opsáno odjinud

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107094

Mno, to jsme meli za prvni republiky mimoradne stesti. V Nemecku tyhle "rvacky mezi provokatery" prohrali cervene kosile s hnedyma. Kazde prase najde reznika a pro hnedokosilace to byli cernokosilaci. Co dodat o tehle lidech v kosilich. Kosile jako kosile na barve zas tak moc nezalezi. [oči v sloup]

107127

21.2.2007 8:34

moja prosba z Polski

krakow 83.?.?.?

co znaci slowo "krachla"

129310

Příspěvků: 62

23.05. 03:18 keys  Pohlavek
23.05. 06:42 gaston  RE: Pohlavek
23.05. 08:58 J. H.  RE: Pohlavek
23.05. 09:14 MedaBeda  RE: Pohlavek
23.05. 12:45 dub  RE: Pohlavek
23.05. 07:26 Vratislav  RE: Pohlavek
23.05. 22:32 5  RE: Pohlavek
24.05. 08:39 Vratislav  RE: Pohlavek
23.05. 08:47 Challenger  RE: Pohlavek
23.05. 15:25 Hustoles  RE: Pohlavek
23.05. 19:51 Challenger  RE: Pohlavek
23.05. 21:37 oji  RE: Pohlavek
23.05. 22:24 Challenger  RE: Pohlavek
23.05. 22:44 oji  RE: Pohlavek
24.05. 14:53 Hustoles  RE: Pohlavek
25.05. 03:44 Rene Bartosek  RE: Pohlavek
23.05. 22:50 Jaroslav Bedrna  RE: Pohlavek
23.05. 06:44 Karolk  Názor k článku
25.05. 04:15 Rene Bartosek  RE: Názor k článku
23.05. 06:46 TT  Vyhraje ČSSD
23.05. 08:04 Drahula  Proč to všechno...
23.05. 11:30 Pes  RE: Proč to všechno...
24.05. 06:49 Rejpal  RE: Proč to všechno...
23.05. 08:06 Challenger  Primitivni jednani byvaleho privatizatora/politika a dnesniho snoba
23.05. 08:19 bRAMBOra  Predvolebna reklama
23.05. 08:26 SandWalker  Dobry clanek
23.05. 11:45 DavidZ  RE: Dobry clanek
23.05. 09:44 pan.Y  tupec
23.05. 15:56 Krysa  RE: tupec
23.05. 09:45 pan.Y  tupec II
23.05. 09:48 john bombardon  Reakce na 106757
23.05. 10:06 karin  oprávnění k pohlavku
23.05. 10:09 Chládek  Pohlavek...
23.05. 12:13 Peter Velkej  BBC se na tu facku divalo jinak..
23.05. 15:45 Zubr  RE: BBC se na tu facku divalo jinak..
23.05. 19:16 djb  RE: BBC se na tu facku divalo jinak..
24.05. 17:50 Zubr  RE: BBC se na tu facku divalo jinak..
23.05. 16:01 Krysa  RE: BBC se na tu facku divalo jinak..
23.05. 23:15 baba_Blažková  RE: BBC se na tu facku divalo jinak..
23.05. 23:36 Aja  RE: BBC se na tu facku divalo jinak..
24.05. 15:33 Rejpal  RE: BBC se na tu facku divalo jinak..
25.05. 04:20 Rene Bartosek  RE: BBC se na tu facku divalo jinak..
23.05. 12:23 google  pokrytectvo
23.05. 14:39 Emma  RE: pokrytectvo
23.05. 15:39 Aja  RE: pokrytectvo
25.05. 04:29 Rene Bartosek  RE: pokrytectvo
25.05. 13:24 Aja  RE: pokrytectvo
23.05. 12:38 pk202  Přesně tak
23.05. 13:23 PPP  Souboj - to je ono!
23.05. 16:02 Krysa  RE: Souboj - to je ono!
23.05. 19:18  RE: Souboj - to je ono!
23.05. 13:29 čtenář ze staré škol  pohlavek
23.05. 15:52 Krysa  Z toho, co mi v MFDnes neotisknou...
23.05. 17:35 janko  hoši, hoši,
23.05. 19:20 Dramenbejs  Blisty
25.05. 10:17 Pavel -Čert- Němec  RE: Blisty
23.05. 21:02 Peter Velkej  '..Topolánek jako jediný podporuje US zakladnu v CSSR...'
23.05. 22:35 regulus  Hrdina Macek, aneb tak jsem mel trestat ty co me kdy urazili...
28.05. 02:44 Emma  Opsáno odjinud
28.05. 17:43 YAMATO  RE: Opsáno odjinud
28.05. 18:15 Rene Bartosek  RE: Opsáno odjinud
21.02. 08:34 krakow  moja prosba z Polski

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

54

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 113 čtenářů částkou 18 999 korun, což je 54 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,28 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
29,65 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 546,24 Kč
1 unce stříbra
527,65 Kč
Bitcoin
245 096,37 Kč

Poslední aktualizace: 24.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 574