Diskuze k článku

Jak smutné

Příspěvků 94

21.5.2006 19:45

jak je slusny narod, taci politici z nej vzejdou....

djb 83.?.?.?


nastaveny zmrdy, aby jejich zmrdí jednání kryly. Nemluvě o tom, že zmrdi v tom umí dobře chodit a často se vyjadřují tak, že je to jejich zmrd-zákony nanapadnutelné a přesto všichni dobře víme, co říkají a že to bývají urážky silného kalibru.

Arcizmrd....

clanek o slusnosti? Trodasi trodasi, no dobra[smích]

106576

21.5.2006 20:05

Proc na Zvedavci pouzivat slovnik z D-Fense?

case 62.?.?.?

S obsahem clanku plny souhlas az na dle meho nazoru zcela zbytecne pouzivani adjektiva "zidobolsevicky". Rath je nizky clovek nestitici se zadne spinavosti - netreba nejakych dalsich pochybnych nalepek.
K pouzite forme - ackoliv se mi pouzity slovnik nijak neprici, zda se, ze pouzivat ho trefne umi pouze D-Fens [mrknutí jedním okem]

Diky za clanek [smích] .

106579

21.5.2006 20:42

RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas

nitram 213.?.?.?

Reakce na 106579

Naprosto nesouhlasím s těmito fašizujícími tendencemi a metodami, které se v proslední době zvýšeně prosazují.
Dr. Rath se snaží zabezpečit úroveň zdravotní péče zaručené ústavou. Jiná cesta je cestou do banánových republik.
Chcete být otroci nadnárodních monopolů, nebo svobodní lidé. Proboha zastavte už to další rozkrádání národního bohatství, v tomto případě národního zdraví. Stop Klausovskému fašismu!

106584

21.5.2006 21:18

RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas

TT 88.?.?.?

Reakce na 106584

Nevidím to sice až tak růžově ve prospěch Ratha, ale víceméně jsem na jeho straně jak v tomto sporu, tak v jeho politice.

106590

22.5.2006 7:08

RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 106584

>Naprosto nesouhlasím s těmito fašizujícími tendencemi a
>metodami, které se v proslední době zvýšeně prosazují.

>Dr. Rath se snaží zabezpečit úroveň zdravotní péče
>zaručené ústavou. Jiná cesta je cestou do banánových
>republik.

>Chcete být otroci nadnárodních monopolů, nebo svobodní
>lidé. Proboha zastavte už to další rozkrádání národního
>bohatství, v tomto případě národního zdraví. Stop
>Klausovskému fašismu!

Helejte, než zde začnete používat slova " fašizující, Klausovský fašismus " tak vysvětlete co to je.
Pak se třeba dobereme k tomu, kdo/co Vám rozkradl duševní zdraví.
[chechtot]

106628

22.5.2006 10:12

RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas

nitram 213.?.?.?

Reakce na 106628

To co nazývám Klausovským fašismem definuje např. tento článek BL: http://www.blisty.cz/2006/5/22/art28511.html

Nebo také vražda policejního plukovníka Janíčka, vydaná za sebevraždu s "možnou spoluúčastí" nedefinovaných osob (eskadra smrti???). Klausovský fašismus je také vystěhování samoživitelky se třemi dětmi pro dluh na nájemném a na druhou stranu prodej mnohamiliardových dluhů firem jejich "dcerám" nebo "bílým koním" za zlomkovou cenu a tím miliardový dar klukovi, co se mnou mluví. O mizení a vraždách ani nehovoře. Klausovský fašismus je dále např. zločinné rozbití ČSFR bez referenda, nebo nynější snaha o znemožnění evropské integrace, jak to dělá rádoby Pinochet na Pražském hradu.

106646

22.5.2006 10:29

RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 106646

Jo Nitrame, a koho bys tedy na hrad misto Klause "dosatil"?
Zbavili jste se Havla a ted uz tam neni nikdo, kdo by Ceskou zemi s toho "sramastu" dostal. [pláč] [zmaten]

106647

22.5.2006 21:55

RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 106647

Havel byl jen neškodná dosazená loutka, sloužící zájmům někoho jiného. Takže se souslovími jako "zbavili jste se Havla" bych byla opatrná.

106715

23.5.2006 1:29

RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 106715

Mno zas tak neskodny nebyl. Nebudu se vracet k prolomeni casove bariery ohledne restituci, ale ty jeho akce typu ted to nerikam ( necinim)jako president, ale jako obcan Havel casto dohaneli ministerstvo zahranici i obchodu k placi a skripeni zubu. Kupodivu demokracie demokracii si velmi opatrne pocina kolem Ciny a dodrzovani lidskych prav. Ani Jeho svatost dalajlama (mam tohoto muze opravdu v ucte a rad si ctu nektere jeho myslenky) nebyl pokud vim pozvan do Bileho domu. Mno, zatim komentare obcana Havla k Putinovi prosli tichym mlcenim Cerninskeho palace. Pokud si pamatuju, tak Jack Straw nedavno varoval jisteho ruskeho bohace zijiciho v Anglii ..." ze vlada Jejiho velicenstva plne respektuje Rusko s presidentem Putinem"... Taky jeho "humanni iniciativa" ohledne nebabrani se v komunisticke minulosti a registry STB, ktere se palili tri dny s vedomim OF bych povazoval za jednu z pricin soucasneho stavu ceske politiky, statniho aparatu i ekonomickych elit. Loutka mozna, ale skody dokazala nadelat vice nez dost.

106749

23.5.2006 1:53

RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 106749

Ale jistě, že smočil rypáček, zadarmo by tu svoji roli přece nehrál, vždyť víte, jak to v politice chodí - já na bráchu, brácha na mě...

106751

23.5.2006 7:38

RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 106646

To je ohromující, pane Nitram.
Jen nechápu, proč zelená Pajerová s Uhlem neprotestují před Hradem.
Nechat se zmlátit neofašistickou hradní stráží....nádherná představa.

106768

22.5.2006 3:27

RE: Proc na Zvedavci pouzivat slovnik z D-Fense?

kema 207.?.?.?

Reakce na 106579

Take souhlas. Rath nemel Macka srath.[smích] Kdyz se nekdo zapomene a zacne s podobnymi osobnimi urazkami, nesmi se divit, ze to schyta.
Nesmyslne jsou ovsem reci o jakemsi zidobolsevismu. V nasi zemi zadni zidobolsevici nevladli. Vladli tam komuniste.
A byli to komuniste, kteri znicili ekonomiku, zivotni prostredi,vztahy mezi lidmi a vubec vsechno, na co sahli. S ekonomicky schopnymi zidy meli pramalo spolecneho. Jinak by ostatne nepodporovali arabske zeme proti Izraeli a soudruh Bilak by se nedopoustel svych povestnych verbalnich utoku na "sionisticke renegaty" Sika a Goldstuckera.
Netvrdim, ze je Trodas komunista, ale ze zameny slova komunista na ryze nacisticky vyraz zidobolsevik mohou mit radost prave jen komuniste. Protoze to z nich castecne smyva odpovednost za jejich zverstva.

106619

22.5.2006 11:02

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 106619

Židobolševikem, co odvedl snad nejvíce špinavé práce při zotročení ČSR, byl Salzmann/Slánský. Ten byl také masivně posmrtně oplakáván na západních rozhlasových stanicích hlavně po r.1968 jako oběť nespravedlivého procesu (kdyby se mu dostalo spravedlivého, byl by výsledek snad jiný?). S ním se sešla řada podebných rasově spřízněných výlupků, např. katan čs.důstojnictva Reicin, kterého Gestapo nechalo odejít do SSSR a arcilživý propagandista španělských bolševiků Simone-Katz. Ovšem vyskytli se zde i relativně nevinní, např.Margolius. Slánský měl při komunizaci jistě mnohem větší slovo než nemocný opilec Gottwald, i když své sehrála i ješitnost a zášť stárnoucího Beneše proti pravicovým stranám vedoucí k jejich poválečnému zákazu.
Je zajímavé, že je podnes halasně slaven náš prodej zbraní sionistům, ač byl nařízen Stalinem a byl projevem právě "zvláštních vztahů" nacionalistických a rudých Židů. Kdyby nebyli rozhodující čs.rudí předáci židobolševiky, přinejmenším by převrat neprobíhal tak represivně (ovšem o mnoho horší v tomto směru byla situace v sousedním Maďarsku). Všechny hroby asi 300 obětí na ďáblickém hřbitově popravených komunisty nesou datum do doby "odhalení spikleneckého sionistického centra".

106650

22.5.2006 12:41

RE: Proc na Zvedavci pouzivat slovnik z D-Fense?

flanker.27 flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 106619

K těm osobním urážkám asi tohle. Měli bychom si přečíst, na co vlastně ministr Rath svými slovz reagoval. Tedy zubař, samozvaný snob a knižněvelkoobchodový privatizátor Macek se vyjádřil takto: "Ministr zdravotnictví David Rath má vlastně smůlu. Kdyby dělal kariéru v únoru 1948, dotáhl by to se svým charakterem a se svými metodami ještě dál." Takže podle představ jeho podporovatelů takový výrok je vpořádku, tedy pokud ho vůbec zaznamenali. Dle mého podobných urážek je nejen mezi politiky plno, zätím však aktéři byli schopni vrátit to bez takovéto sebeprezentace.

106663

22.5.2006 17:57

RE: Proc na Zvedavci pouzivat slovnik z D-Fense?

pk202 194.?.?.?

Reakce na 106663

Jenže to byla invektiva jen a jen vůči Rathovi a vůbec se to netýkalo jeho ženy či milenky. Ministerstvo zahraničí si dalo velmi záležet a vypsalo všechny výroky Macka na adresu Ratha. NIKDY tam nebylo nic co by se otíralo o jeho ženu nebo milenku.
Přitom co si budeme povídat, klíďo píďo by Macek mohl fabulovat o tom proč má Rath milenku ve vedení jedné z největších farmaceutických firem. Tím že to nikdy neudělal se právě od Ratha liší.

Mimochodem to o té kariéře.... no obávám se že Macek trefil do černého[smích]

106699

22.5.2006 22:23

RE: Proc na Zvedavci pouzivat slovnik z D-Fense?

flanker.27 flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 106699

Mno, stokát opakovaná lež, a tak dále. Vysvětlete mi, jak je možno zmínku o tom, že se Macek oženil pro peníze chápat jako výpad proti jeho ženě. Je to hodnocení Macka, nikoli jeho ženy. To taková Paroubková by mohla vyprávět, jak se vtipkovalo o ní... Má Paroubek zfackovat všechny, kteří se posmívali jeho ženě? A co se Macka týče, ten na svém webu a nejen tam opravdu perlí. Víte například, že každý, kdo rád sleduje kolektivní sporty nebo se jim věnuje, je levicový flákač?

106719

21.5.2006 20:50

...asi tak

SandWalker 80.?.?.?

Zacetl jsem se rychle a s trochou obav do vasich radku pln napeti jak k tematu pristoupite.

...asi tak bych to videl i ja, oddechnul jsem si po precteni celeho clanku.

Tam kde nepomuze rozum, jemnocit a intelekt tam proste pomuze hruba sila a kde nepomuze hruba sila pomuze jeste hrubsi.

Myslim, ze politicka scena Cech a Moravy je dnes natolik otupela kdy bez bazne a hany s ni nepohne jen tak neco. Uroven deju se pohybuje nekde na tom poslednim jmenovanem stupni o hrubsi sile - ostatne, tak jak o tom ve sve uvaze pisete.

Mirka Macka znam osobne a to jeste z doby pred revoluci a potom behem ni. Je to on. Je v jistych zasadach a souvislostech ktere tvori zakladni moralku cloveka stale stejny a to je dobre. Asi ted sklidim od mnoha posmech a nebo spousty pripominek, ale ja rikam, ze je to gentleman z doby kdy to slovo nebylo jeste tak vyvanule.

Mimo to je velmi chytry a je to prave jeden z lidi kteri by za jistych okolnosti umeli jasne nasmerovat tu potacejici se kocabku.
Bohuzel jeho nadcasovost stejne jako u Klause vyzniva mimo, tim nemyslim na prazdno, ale ta potrebna rezonance je jaksi frekvencne nekde kousek jinde.

K tomu policku konkretne. Mozna to trochu uspechal a mel mu ji vytnout opravdu tvari v tvar s mikrofonem v ruce a pruvodnim komentarem, ale to je uz ted jedno. Rozhodne to ale bylo OK - zadna chodba, zadne okolky, zadne po hospodsku pojd ven.

Ach jo kam jsme to az dosli a to nemam pri tom rad nasili........

[oči v sloup]

106585

22.5.2006 12:40

RE: ...asi tak

janko 85.?.?.?

Reakce na 106585

Milý chodče v písku, dík za tvůj příspěvek. Situace stavu rovnováhy se konečně překlopila i v politické rovině, další hnůj bude pomalu vylézat na světlo. Jsem sice profesí blázen, ale ti jak známo mají v království svou úlohu.
Facka je doprovázena energií zvuku a ta (energie zvuku) jak známo byla na počátku lidské komunikace. Postupně jsme se naučili schovávat vědomosti do písmenek a číslíček - hebrejština a její DPH na vývoj civilizace měla zásadní vliv, který pomalu přechází do své výsledné podoby, ze které kupodivu budou profitovat ti, kdo umí česky. Ne hned, ještě ten chlív u nás musíme uklidit. Ale od doby, kdy náhoda přestala být tím, co si o ní myslíme, se situace i jejich provedení jaksi řítí samospádem.
Naštestí doba, kdy svět řídila latinka v anglické abecedě, se pomalu chýlí ke konci. Pokud někomu moje slova přijdou jako blábol, ať si je uloží do doby po roce 2012, kdy už angličtinu doplní čeština do podoby tzv. "lidštiny". Vím to proto, že jsem nějak pochopil smysl jednotlivých písmenek abecedy a souvislost matematiky s etnickými jazyky. Jsem zvědav, co na nás ještě osud vysype....

106661

21.5.2006 21:08

Facka zezadu-žádný "rytířský souboj" jen diletantství..

Had 86.?.?.?

Zdravím trodasi,
nemyslel jsem, že bych se k téhle epizodce ukazující ubohost politiků vůbec vyjadřoval, ale když už Jste strávil čas psaním "pamfletu", tak si přisadím.
1. od Macka to nebylo nijak hrdinné, důstojné, rytířské - vlepil mu ji nečekaně, zákeřně, zezadu. A on si očividně přál, aby to bylo vnímáno jako šlechtická satisfakce - něco jako vídáme ve filmech o soubojích. Tímto to pohnojil a nic takového, tedy rytířsky-šlechtického, ani nic výchovného neudělal. V tom měl Rath pravdu, kterou si nedpustil rychle a pohotově sdělit všem do mikrofonu.
2. Macek mohl říci: "vstaň šmejde, dostaneš tečku", či snad-"pane, tímto Vám oznamuji, že Vás chci inzultovat.." a hned by to mělo jiné grády.
3. celý ten "útok" i následné mávání ploutvemi bylo neuvěřitelně diletantské (vím dobře o čem píši a nejsem určitě sám-kdo umí ovládat své končetiny k fyzickému boji a viděl to, jistě potvrdí)- hubou jim jde oběma "boj" lépe.Proč se nedržel svého kopyta a "nebojoval" na úrovni svými zbraněmi, ale snížil hodnotu své odplaty(když už nezná: odpouštět je schopnost silných..) touto trapnou scénkou??!!
4. Ratha ani jiného politika se naprosto nezastávám - je to banda arogantních hlupáků (byť obdařených dost rozvinutým intelektem - a ani to ne vždy), ale tohle Macek udělal prostě hloupě, diletantsky, navíc "nechlapsky" a nahrál na smeč i Rathovi i "Buldozerovi"...

Čili celkově souhlasím: JAK SMUTNÉ a přidám JAK SPRAVEDLIVÉ - hle národe, Tví čelní představitelé [pláč] ... kdo chápe- pryč ze stáda [mrknutí jedním okem]

106588

21.5.2006 21:30

RE: Facka zezadu-žádný

Emma 84.?.?.?

Reakce na 106588

Naprosto souhlasím

106591

21.5.2006 22:07

RE: Facka zezadu-žádný

zapa 69.?.?.?

Reakce na 106588

"....ale tohle Macek udělal prostě hloupě, diletantsky, navíc "nechlapsky" a nahrál na smeč i Rathovi i "Buldozerovi"..."
---------------------------------------------------------------------

Presne tak!
A to pry je 'soukromym poradcem presidenta'......takovy diletant!
Kdyz uz, tak mu mel dat pekny mackovity monokl, tohle je k smichu! [chechtot]

Take by me zajimalo, je to 'utok na verejneho cinitele', kdyz utocnik sam je 'verejny cinitel'? Pripada mi to jako termin 'nasili proti zenam' v zenskem profesionalnim zapaseni. [zmaten]

106594

22.5.2006 7:45

RE: Facka zezadu-žádný

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 106594

Pane Zap, souhlasim s tim monoklem. Ta facka zezadu, to vypadalo presne jako kdyz ucitel "vlepil" zakovi facku za to ze ve tride vyrusoval. [smích]

106632

25.5.2006 13:31

RE: Facka zezadu-žádný

Tajbr 85.?.?.?

Reakce na 106632

>Pane Zap, souhlasim s tim monoklem. Ta facka zezadu, to vypadalo
>presne jako kdyz ucitel "vlepil" zakovi facku za to ze ve tride
>vyrusoval. [smích]

Tak to je přesný, nemohl jsem si vzpomenout kde jsem naposledy takovou facku viděl, bylo to na ZDŠ [velký smích] od soudruha učitele, au ta sedla (nejzbabělejší facka jakou znám [smích] )

106980

22.5.2006 13:48

RE: Facka zezadu-žádný

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 106594

Nejedná se o trestný čin "Útok na veřejného činitele dle § 155 trestního zákona, protože ten § zní:

Kdo užije násilí

a) v úmyslu působit na výkon pravomoci veřejného činitele, nebo
b) pro výkon pravomoci veřejného činitele,
atd.

přičemž klíčovou část jsem zvýraznil. Rath by tedy musel být napaden proto, že je ministr. Ale byl napaden pro invektivu s jeho funkcí nijak nesouvisející a tedy se nemůže jednat o zmíněný trestný čin.

I když obecně by to možné bylo, neplatí to v tomto případě. Také naprosto nezáleží na tom, jestli postižený podá oznámení. Pokud by k trestnému činu došlo a byl (jako v tomto případě) medializován, případně se o něm policie dověděla jinak, je povinna zahájit šetření z úřední povinnosti. Což platí i pro přestupek.

M. Macek se dopustil přestupku dle § 49 odst. 1, písm. c) a za ten je nejvýše 3000,- Kč pokuty. Za tu to myslím stojí. [smích] Tak jsem zvědav, jak se policie pochlapí. Asi nijak.

106668

22.5.2006 14:01

RE: Facka zezadu-žádný

nitram 213.?.?.?

Reakce na 106668

Milý Davide, vzhledem k tomu, že dr. Rath se tohoto zasedání zúčastnil jako ministr zdravotnictví vlády ČR a byl napaden moderátorem, kterého si zjednal pořadatel - komora stomatologů, byl napaden v souvislosti s výkonem své funkce ústavního a veřejného činitele.

Pokud státní zástupce tuto věc odloží, třeba jako jen přestupek, je to z mého úhlu pohledu již první projev servility tohoto studovaného idiota směrem k možná nové mocenské skupině (po volbách). Jde jen o další doklad morálního rozkladu současných mocenských "elit". Místo elit by bylo příznačnější "postbolševických a kryptofašistických mafií".

106670

22.5.2006 14:15

RE: Facka zezadu-žádný

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 106670

Nechci se s Vámi přít ale tak jak to vidíte Vy to opravdu nestačí. To je poněkud zjednodušený (leč bohužel častý) pohled. Postatné jsou motivy, nikoli formální postavení napadeného. Proto jsem klíčovou část zvýraznil. M. Macek by musel chtít napadením Ratha nějak zapůsobit na jeho konání jako veřejného činitele. Aby třeba privatizoval nebo neprivatizoval, aby pro něco někde hlasoval nebo ne, aby se jako ministr jinak rozhodl, než kdyby facku nedostal apod.

Kdyby třeba Čermák byl nakopnut proto, že se někde o někom hanlivě vyjadřoval, nebylo by to napadení veřejného činitele přesto, že byl v uniformě. Ale byl napaden proto, že zakročoval proti Jacques a proto to napadení veřejného činitele bylo.

106673

22.5.2006 15:05

RE: Facka zezadu-žádný

nitram 213.?.?.?

Reakce na 106673

Považuji za zcela zjevné, že dr. Rath byl napaden v souvislosti s výkonem své funkce. Deklarovaný motiv M. Macka je pouze zástupný,zastírací a mlžící manévr. Jde o zcela a plně politický akt, neboť dr. Rath vadí postkomunistické, StBácké privatizační mafii v následném rozkradení toho co zbývá, tj. nemocnic. A s tím souvisejících astronomických finančních prostředků.
Dále pokládám za zjevné a snad ještě nepromlčené, že p. Macek v době kdy byl místopředsedou vlády jako státní úředník zcizil ve svůj prospěch majetek, který jako úředník měl spravovat a tím se dopustil mj. i tr. činu zneužití pravomoci veřejného činitele.
Bohužel nejen mentální, ale i právní stav v této společnosti již dospěl do stadia, kdy zloději mohou fackovat slušné občany.

106682

22.5.2006 15:10

RE: Ještě dodatek

nitram 213.?.?.?

Reakce na 106682

Nevím o jiné zemi, ve které je možné a beztrestné mlácení ministrů. Myslím, že to není možné ani v ČR. Alespoň pokud se někdo nejmenuje Macek a nemá nad sebou ochrannou ruku prezidenta. Nebo nějakou jinou legální a nelegitimní mafii.

106685

22.5.2006 18:39

RE: Ještě dodatek

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 106685

Podívejte! Já opravdu neměl v úmyslu rozebírat excesy jednoho, či druhého z Těch dvou, z nichž ani jednoho bych nechtěl za kamaráda. Vůbec nic to nevypovídá o mém postoji k nim. Souhlasím s Honzou777, který tady někde napsal, že být levičákem nebo pravičákem, je nejsnazší cesta jak se stát imbecilem. Já poskytl pohled z hlediska trestního práva. Současného platného trestního práva. Žádná etika, žádné minulé a předminulé zločiny. Platné právo!

Ale pro úplnost. I mimo právo si myslím, že facka není na kriminál.

106704

21.5.2006 22:10

RE: Facka zezadu-žádný

google 84.?.?.?

Reakce na 106588

nesuhlasim pan Had.
velmi jednoducho dostal mr.Rat "pohlavek" a ten sa da tazko dat spredu.
na ziadnu ferovku, si ten "potkan v obleku" nezasluzil. malo to byt presne tak, ako sa to stalo.
bolo v tom aj nebranie supera vazne a teda castou "programa educacion".
netreba zabudat, ze to cele zacal mr. potkan, ked ich zbabelo (v nepritomnosti p.Macka, alebo jeho manzelky) ohovaral.
potkan v obleku, sa po incidente rozbehol urazeny von, ako mu to posepkal jeho potkani charakter, ale pred vychodom zostal poinstruovany "agentom matrixu" v ciernom obleku, ze by to nebolo najmudrejsie, nevytlct z toho politicky kapital a tak sa potkan vratil a obvinil Macka zo zbabelstva. typicky zidovska skola.
vid paralelu, k zidovskemu obvinovaniu palestinskych "vybusnych" partizanov, ktori su ochotni obetovat aj vlastny zivot, zo zbabelstva.

bolo to od Macka sice neprofesionalne a urcite mu to, "politicky korektne krysy", spocitaju do posledneho haliera, ale bola v tom clovecina, trebalo na to odvahu a to sa mi na tom paci.

106595

21.5.2006 23:16

RE: Facka zezadu-žádný

Had 86.?.?.?

Reakce na 106595

Zdravím google,
>velmi jednoducho dostal mr.Rat "pohlavek" a ten sa da tazko dat spredu.
to byste se divil, ještě dnes průměrně vysokému soupeři vlepím pohlavek i nohou na zadní stranu lbi v postoji "zvoči voči"( a to jsem v mnohaletém "důchodu" v tomto aspektu života)... takže lze různě inzultovat a různě se na to a to hlavně:připravit!! - NEBÝT DILETANT, KDYŽ UŽ CHCE NĚKDO DĚLAT VÝCHOVNÉ DIVADÝLKO
Prostě - DILETANTISMUS nejen pohybový, ale i slovní.SOUKROMÉ věci se neřeší takto KOMEDIÁLNĚ VEŘEJNĚ před kamerami. Nevtahují se do toho jaksi vyděračsky lidé, kteří s tím nemají tolik společného. Tím myslím ty zubovrty a dochtory na onom sjezdu.
>nesuhlasim pan Had
To je v pořádku, zvláště, když přihlédnu k
>na ziadnu ferovku, si ten "potkan v obleku" nezasluzil. malo to byt presne >tak, ako sa to stalo.
>bolo v tom aj nebranie supera vazne a teda castou "programa educacion".
a také k
>potkan v obleku, sa po incidente rozbehol urazeny von, ako mu to posepkal >jeho potkani charakter, ale pred vychodom zostal poinstruovany "agentom >matrixu" v ciernom obleku, ze by to nebolo najmudrejsie, nevytlct z toho >politicky kapital a tak sa potkan vratil a obvinil Macka zo zbabelstva. >typicky zidovska skola.
V tomto jediném jsem ochoten ustoupit a uznat Váš náhled.
Tyto dva aspekty ve své přímočarosti a postoji bojovníka v rámci pravidel fair-play jsem jaksi opomenul a je možné, že Mackův záměr to byl - ALE i to mohl slovně uvést - V TOM JE PŘECE SCHOPNÝ PROFESIONÁL!
Dále tedy setrvávám na diletantismu, neprofesionalismu a navzdory Sandwalkerovi "negentlemanství". Gentleman by uměl alespoň trochu bojovat - učit se ovládat své tělo. Když to neumí a nepřipraví se ani na první dva údery pak mu zbýva, aby
>bola v tom clovecina,...
Pouze. A to je na člena elity [pláč] národa žalostně málo.
Možná, že takový Putin by tam s ním po úkloně "řachnul na ippon přímo do pultíku"-to bych se uřval smíchy a alespoň by ten fyzický atak měl úroveň.
[velký smích] [cool].
Takhle mě jen při pohledu na vyšpulení rtů, nebo jazyka (nebylo přesně vidět, co to je, ale rozhodně signál, že před reakcí si stačí dát ještě svačinku) a vykulení očí před 2. útokem napadlo: bóže, vždyť oni se neumějí ani pohybovat v tělesném kontaktu-boji...

Uznávám samozřejmě, že tento můj náhled je VELMI, VELMI SPECIFICKÝ. Ovšem rozvíjím tento příspěvek dále, že by vrcholní politici měli povinně navštěvovat nějaké tzv. asijské bojové kurzy... alespoň by si ten čumák uměli rozbít na úrovni, když už by se nedostali k propojení zušlechťování ducha skrze inteligentní drezůru těla [chechtot] [chechtot]

106605

21.5.2006 23:31

RE: Facka zezadu-žádný

case 62.?.?.?

Reakce na 106605

Bohuzel musim souhlasit, ze "pohybove divadlo" obou akteru o nich nehovorilo
nic veseleho. Zaroven bych se ovsem z taktickeho hlediska rad zastal p.Macka.
Napadeni mimo kamery a svedky by pravdepodobne zkoncilo hospitalizaci p.Ratha, ktery by predstiral prinejmensim otres mozku [mrknutí jedním okem] .
Takto vsichni videli, ze se jednalo pouze a jen o neskodny pohlavek.

106606

22.5.2006 19:12

RE: Facka zezadu-žádný

zapa 69.?.?.?

Reakce na 106605

I ja souhlasim

a to z toho duvodu, ze verejny cinitel ma budit vseobecny respekt, ne jen z titulu ovladani klapacky, ale jak spravne zminujete tez urcite fyzicke kultury. Ne kazdy politik je telocvikar (viz 'lunchie' Paroubek - divim se, kdy mu Klaus jednu vytne), nicmene mel by povinne navstevovat kurzy sebeobrany a vykazovat urcitou proficiency.

Kdyby byl p. Rath kuprikladu aikidoka (treba jiz zluteho pasu), zpusobil by jistym a primerenym chvatem (samozrejme bez fraktury) p. Mackovi takovou 'znesnadnujici' narkozu ruky, ze tento by se mu na fleku musel omluvit.... oba jsou nakonec doktori, ze. Jinak ale profesionalove nejsou.

Ciste mimo notu: s velkym zajmem bych sledoval utkani Krovak-Putin! [chechtot]

106705

22.5.2006 11:36

RE: Facka zezadu-žádný

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 106595

> ...ale pred vychodom zostal poinstruovany "agentom matrixu"...

Toto není pravda, podívejte se lépe na video z akce.

106656

22.5.2006 13:00

RE: Facka zezadu-žádný

google 84.?.?.?

Reakce na 106656

> ...ale pred vychodom zostal poinstruovany "agentom matrixu"...

>Toto není pravda, podívejte se lépe na video z akce.

mozno mate k dispozicii nejake ine video, ale na mojom je to aj nadalek tak, ze mu Mr.Smith nieco kratko sepol do uska. [cool]

106664

22.5.2006 14:26

RE: Facka zezadu-žádný

Had 88.?.?.?

Reakce na 106664

>mozno mate k dispozicii nejake ine video, ale na mojom je to aj nadalek tak, >ze mu Mr.Smith nieco kratko sepol do uska. [cool]
[velký smích]
... Neo, vše co má začátek má i svůj konec! ? [vyplazený jazyk]

106676

22.5.2006 17:28

RE: Facka zezadu-žádný

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 106664

Ouk, bylo to strizene video.

106695

22.5.2006 18:07

RE: Facka zezadu-žádný

pk202 194.?.?.?

Reakce na 106588

No to je ovšem jaksi pouze mediální záležitost. Já jsem jeho oznámení že se na Ratha chystá četl už minulý týden a o nějakém souboji nebylo řeči. Šlo o výchovné potrestání a to přesně je to ono.
Takhle trestám svého syna za nejakou obzvlášte hrubou syčárnu, prostě tam, kde domluva, diskuze a vysvětlení není na místě.
Rytířský souboj v tom viděli pouze novináři.

Osobně si myslím, že to bylo správné.
Teď jenom aby to ostatní udělali jinou formou při volbách.

106701

25.5.2006 8:44

RE: Facka zezadu-žádný

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 106701

>Takhle trestám svého syna za nejakou obzvlášte hrubou
>syčárnu, prostě tam, kde domluva, diskuze a vysvětlení není
>na místě.

To je presne ono, vychovny pohlavek se dava sobe nerovnemu. Tezko si asi dokazete predstavit, ze by Vam pri zacinajici senilite zacal davat vychovne pohlavky prozmenu Vas syn nebo, ze by Vas pohlavkoval policista za jizdu na kole po chodniku, zvlast s takovym naprahem necekane zezadu. A o tom to je...

106960

21.5.2006 21:53

zaujaté

čtenář ze staré škol 86.?.?.?

Na konci textu měla být i citace, co řekl Rath (tuším do LN) a na co Macek reagoval. Pokud prohlásil, že "se Macek oženil pro peníze s bohatou nevěstou" tak to asi není urážka jeho ženy, ale Rathovo hodnocení Macka. A je skutečností, že Macek v privatizaci získal na dluh Knižní velkoobchod, prodal se ziskem tak získané nemovitosti, zaplatil kupní cenu a něco mu zůstalo. Takže privatizoval kvůli lásce ke knihám nebo pro peníze?

106592

22.5.2006 0:55

RE: zaujaté

Forby 84.?.?.?

Reakce na 106592

>A je skutečností, že
>Macek v privatizaci získal na dluh Knižní velkoobchod, prodal
>se ziskem tak získané nemovitosti, zaplatil kupní cenu a něco
>mu zůstalo. Takže privatizoval kvůli lásce ke knihám nebo
>pro peníze?
Tak jsem si v 90. roce koupil nakladak na dluh, pak jeste dalsich 7 a po narozeni ditete jsem jsem je se ziskem prodal(i s nasmlouvanymi kontrakty) opet na dluh jednomu z mych ridicu, splatil veskere zavazky - a co cert nechel - ja na tom nejakou tu kacku vydelal- co jsem? Podvodnik? Ketas? Tunelar? Nepritel statu? Co bude ten ridic, az se rozhodne na to kaslat a proda(ted uz sice jine) nakladaky dal? Znarodnit nas hajzly imperialisticky -chodi si to hrat golf, vozi si to prdel v necem jinym, nez ve skodovce co s nama!! Do vyroby s nama at vime za ci prachy jsme studyrovali!!

106614

22.5.2006 12:06

RE: zaujaté

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 106614

Pokud byste ho získal od státu pod cenou, i když s obrovským dluhem (na úvěr od kámoše Salzmanna) a vzápětí ho prodal a své firmy se pak elegantně zbavil, pak by tu bylo srovnání možné. Samozřejmě, že Macek vyhrál něco procesů, takže oficiálně tunelářem není a snad ani "tunelování nepřihlížel".
Začátek kauzy
http://www.cibulka.net/nnoviny/nn1992/nn2492/obsah/34.htm
... odpověď na interpelaci poslankyně Fischerové, která se dotázala, jak je možné, že Dr. Macek, jako vysoký státní úředník současně prokazatelně podniká v několika firmách. Urážkou veřejnosti je odpověď ministra podle níž Dr. Macek podepsal čestné prohlášení a on, jako jeho nadřízený toto prohlášení pokládá za zcela dostatečné.

Mimochodem, podle právě ukončeného soudního jednání zaplatí stát za dluhy související s privatizací Knižního velkoobchodu více než 300mil. Kč. Podrobnosti Vám sdělí senátor Dr. Rychetský, který zastupoval žalující stranu...z vystoupení dr.Davida na jakési konferenci ČSSD r.1997, ono se o tom pořád moc nemluví. V této souvislosti je zajímavé i vyjádření dr.Macka o tom, že rýpání se v privatizačních aktivitách StB je dráždění chřestýše bosou nohou..."

106660

21.5.2006 22:12

Facka...

Rejpal 24.?.?.?

Urcite je lepsi kdyz mu dal facku, nez aby ho zastrelil. [naštvaný]

106596

21.5.2006 23:43

RE: Facka...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 106596

Těžko říci... [vyplazený jazyk]

106607

21.5.2006 22:18

Jo, je to smutné

oji 62.?.?.?

A to proto, že se Macek nezachoval jako chlap.
1.Napadl Ratha zezadu. Chlap by ho asi vyzval.
2.Napadl Ratha před velkým publikem. Je to tedy spíše divadlo, než chlapské vyřízení účtů. Pan Macek má asi také rád publikum.

Dále si myslím, že facky málokdy něco vyřeší.
Já také nenapadnu každého pitomce, který mě pomlouvá.
Fyzická agrese svědčí o nízkém sebevědomí nebo intelektu.

oji

106597

21.5.2006 22:36

RE: Jo, je to smutné

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 106597

Zdravím, Oji.
Podle mne se Macek zachoval napůl jako chlap a napůl jako zbabělec. Rath urazil nejen jeho ale aji jeho manželku. Někdy se člověk může ohánět soudy, někdy něco může nechat jen tak přejít, ale jindy prostě musí být člověk chlap a dokázat to.
Macek několikrát veřejně upozornil, že si to s Rathem chlapsky vyřídí při PRVNÍ příležitosti. Rath ho asi nebral dost vážně a myslel si o tom svoje.
Když se ta první příležitost naskytla, zachoval se Macek ale jako malý kluk. Narcisticky potřeboval velké publikum a Ratha napadl ze zadu bez varování. Tak se fakt chlap nechová.
Ale, pane Oji, na druhou stranu si myslím, žě někdy je facka opravdu potřebná a dokáže něco vyřešit. Neříkám, že bychom měli k agresi sahat při každé příležitosti, ale někdy je prostě potřeba ukázat, že každý máme své meze. A ty Mackovy meze byly urážka jeho ženy.
Takže já Mackovu facku (spíše záhlavek) schvaluji. Jen mu ji mohl dát zepředu a říci k tomu proč to udělal.

106598

22.5.2006 22:28

RE: Jo, je to smutné

oji 194.?.?.?

Reakce na 106598

Asi jo, fyzické řešení problému někdy může být katarzní. [smích]
Kdybych byl mladší a nerozumnější, tak bych ho asi zruchal v šatně po vystoupení.
Ale to víte, ty časy kdy jsem tropil hlouposti jsou ty tam. [zahanbení]

Sorry, že už nejsem tak častý diskutér a neodpovím na každou dobrou reakci. Momentálně mi na net nezbývá ani píď času.

Pozdravujte v Brně. Dnes ráno jsem tam byl a je tam krásně.

oji

106722

21.5.2006 22:38

Miroslav Macek

Adapa 82.?.?.?

Ze stránky Miroslava Macka www.viditelnymacek.cz si dovolim okopírovat jeho vyjádření k celé události:

SOBOTNÍ GLOSY 20.05.2006

Miroslava Macka

První a poslední vyjádření k záhlavci dr. Rathovi:
Symbolický, byť citelný záhlavec byl mou splátkou dluhu za veřejnou urážku mé ženy dr. Rathem a splněním mého taktéž veřejného slibu, že jej ode mne dostane při PRVNÍ příležitosti. Což se stalo a celou věc jsem pokládal tímto za uzavřenou.
Následná politizace je zcela umělá a nesmyslná a nemíním se na ní nikterak podílet - věc pokládám nadále za vyřízenou.
Omlouvám se tímto kolegům stomatologům, že osud svedl mne a dr. Ratha dohromady na jejich jednání, které tím bylo jistě nemile narušeno.

106599

21.5.2006 22:51

RE: Miroslav Macek

xPasant 85.?.?.?

Reakce na 106599

Mno, víte, ono dát někomu záhlavec zpředu je dost výkon, i když proveditelný. Za mou osobu bych záhlavec zepředu bryskně doplnil "čelem". [velký smích]
Podobných záhlavců jsme kdysi ve škole dostali nespočet. Mírné protřepání mozku zvyšuje myšlenkové schopnosti. [smích] Byl proto učitel zbabělec?
A navíc - Macek předem oznámil akci, leč Ratte nereagovala, což jen svědčí o tom, že bere nejen své, ale i cizí výroky na lehkou váhu.

106600

22.5.2006 0:44

RE: Miroslav Macek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 106600

jen škoda, že tomu hajzlovi nevyrazil pořádnou čenichovkou polovinu zubů.
ten xindl by potřeboval mlátit od rána do večera a ty co ho tam dosadili jakbysmet.
český národ by si z toho měl vzít příklad a jednoznačně takto vyjádřit svým politikům, co si právem p l n ě zaslouží.
neb zmrdi si ušili takové zákony, díky kterým se všem mohou chechtat do xichtu, čímž je toto zřejmě jediná cesta, jak jim jejich samolibý úsměv upravit. dokud totiž nebudou mít obavy o následky svých činů, jejich prasárny a zaprodávání budou stále větší.

a pseudohumanisti nechť mi se svou kritikou... [mrknutí jedním okem]

106613

21.5.2006 23:46

Rath je skutečně žid a jeho otec byl agent StB. Pravda bolí.

MUDr. Bradejs 128.?.?.?

Proč se schovávat a bát se to říci? Pravda je krásná věc.

106608

21.5.2006 23:58

Jak to vlastně začalo.....

nitram 213.?.?.?

Jako obvykle, mainstreamová média vytrhla z kontextu vyjádření dr. Ratha pro Lidovky na velmi urážlivou poznámku Macka vůči němu. Uvádím celou otázku a celou odpověď.

Otázka LN[vyplazený jazyk]řipadá vám arogantní Miroslav Macek? On říká: "Ministr zdravotnictví David Rath má vlastně smůlu. Kdyby dělal kariéru v únoru '48, dotáhl by to se svým charakterem a se svými metodami jistě dál."

dr. Rath: Tak já jsem v těchto věcech docela liberální. Pokud to nejsou úplně vysloveně sprosté, nevtipné nadávky bez kontextu, tak jsem docela tolerantní. Zvlášť dvakrát mi to nevadí od Miroslava Macka, jehož morální integrita se blíží nule nebo je dokonce v záporných hodnotách. Když vás kritizuje takováto řekněme etickomorální nula, tak si myslím, že je to spíš úsměvné. On je přesně ten krásný představitel toho, proč jsem před lety opustil ODS. Knižní velkoobchod, dodnes nevyjasněný, jeho role v doposud nevyjasněném švýcarském kontu ODS... A konečně jeho působení zde na ministerstvu žádným úspěchem korunováno nebylo. Víte, já ho znal ještě z doby, kdy chodil na každý večírek s jiným děvčetem, které bylo tak zhruba o dvě třetiny mladší, než je on. A byla to skutečně pohledná děvčata. A najednou pak se oženil za ty miliony. Já mu to docela přeju. Někdo miluje duši, někdo miluje tělo, někdo miluje peníze.

Celá tato událost byla předem naprogramována tak, aby poškodila dr. Ratha i ČSSD před volbami. Emocionálně vybičovaná atmosféra zakrývá o co ve volbách skutečně jde. Rána do těla (klín) Evropské unie za účelem jejího rozštěpení, v oblasti českého zdravotnictví pak ovládnutí celého systému multinacionálními farmaceutickými monopoly.
Uvažte sami, jestli chcete být loutkami a otroky v rukou tzv. smetánky (mezinárodní).

106609

22.5.2006 7:57

naprosto souhlasim aneb modri bolsevici

Segedin 80.?.?.?

Reakce na 106609

tento clanek ukazuje na ubohost volicu ODS. Aniz si zjisti fakta, hned maji jasno. Navic jejich slovnik ukazuje opravdu na dusevni uroven ktera se rovna urovni jezevcika. Doporucuji tento clanek:
http://hn.ihned.cz/?s1=5&s2=0&s3=0&s4=0&s5=0&s6=0&m=d&article[area_id]=10084250&article[id]=18498420&p=500000_d
Konecne mame ministra zdravotnictvi ktery dela svoji praci dobre.
To se samozrejme nelibi mafosum z ODS.

106634

22.5.2006 0:07

Amater zustane amaterem...

Misu 193.?.?.?

Nejdrive musim rict, ze me osobne Rath nijak nevadi (zatim), tak detailne problematiku zdravotnictvi neznam a je zde mnoho protichudnych zajmu, navic znacne medialne podporeno, podle toho, kdo ma kolik penez a nakolik je ten ktery novinar, list, TV, radio uplatne...

Ze Rath nejak slovne urazil Macka, dobra, asi ano, mozna trefil hlavickou o hrebicek, mozna jenom blbe zvanil, Macka se to dotklo a slibil si to vyridit. A ted nastupuje jeho amaterismus, ltery se ostatne tahne celou ceskou spolecnosti, nezavisle na postaveni dotycnych, at delnik, nebo clen vlady, pripadne prezident. Co mel spravne Macek udelat, chtel-li predvest divadlo pro publikum a jeste z toho neco vytriskat? Stacilo zajit (pekne s mikrofonem, aby bylo dobre slyset) k Rathovi, pozadat ho, aby vstal (pripadne mu podrzel mikrofon), oznamil mu, ze mu slibil reakci na jeho vyroky a ze nyni tedy reaguje a lup, zjedne, a treba klidne i z druhe strany.v Bylo by to elegantni, ciste, chlapske, medialni a ODS si na tom mohla i postavit dalsi kampan... Ale tak, jaqk to provedl, jenom ukazal, jak to bude vypadat za vlady teto strany - pekne potichu si neco pripravi a najednou bac! A obcan jenom cumi... Tim nechci rict, ze by to snad CSSD delala jinak, proste at zvolime jakkoliv, nic se nezmeni.
Jedinou jistotu tak poskytuje KDU-CSL, protoze u nich je stoprocentne jiste, ze se vzdy pridaji na strany toho silnejsiho (sice pochybna, ale presto jistota... [velký smích] )

106610

22.5.2006 6:49

Macek je šašek a exhibicionista.

qwe 193.?.?.?

Jestliže má zvyk, jak říkal, soukromé věci řešit na veřejnosti, tak to bude určitě i před veřejností souložit. Někomu to prý dělá dobře...

106627

22.5.2006 7:30

RE: Macek je šašek a exhibicionista.

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 106627

Rath se veřejně pustil do Macka a jeho ženské, Macek se mu veřejně odvděčil.
A ta " neférová " facka.....
Na psí lejno taky nepůjdete chlapsky, holejma rukama. Vezmete si alespoň lopatku.

106629

22.5.2006 7:31

Podstata Rathových činů

Jarmila 85.?.?.?

Rath chce zlikvidovat všechny vzniklé soukromé nemocnice tím způsobem, že by jim odepřel platby z pojišťoven, takže pacienti, kteří by takovou soukromou nemocnici navštívili by museli platit úplně VŠECHNO do poslední mrtě ze svého. To by logicky většinu lidí nahnalo do zestátněných nemocnic, kde by nemuseli platit nic, a všechny dosavadní soukromé nemocnice by zákonitě zkrachovaly. Zničila by se ve zdravotnictví jakákoliv konkurence a nad zdravím všech občanů by měli státní zmrdi typu fašisty Ratha neomezenou moc jako kdysi za komoušů. Rozhodovali by neomezeně nad životem a smrtí kohokoliv jako kdysi, kdy nebylo k mání ani dostatek umělých ledvin- takže byli jen pro vyvolené. Tohle je účel veškerého Rathova snažení.

Tu facku si pochopitelně zasloužil a moc jsme se přitom s mužem nasmáli. Co nasmáli, přímo nachechtali- už jsme se dlouho tak nepobavili. Akorát se bojím, že tento mstivý týpek bažící po neomezené moci se Mackovi nějakým zpsobem ošklivě pomstí.

106630

22.5.2006 9:10

Byla to ubohá politická provokace.

Majkl 213.?.?.?

Je třeba říci naplno, že to co provedl primitiv Macek, byla naplánovaná politická provokace, mající za ukol vyprovokovat ministra Ratha k nějaké neuvážené emotivní reakci, kterou by se na veřejnosti zdiskreditoval (proto mu Macek sám přistrkoval mikrofón...) Nějak to ale nevyšlo, protože Rath si uchoval nadhled, nebyl emotivní a ještě Macka správně označil za zákeřného zbabělce, kterým také opravdu je. Navíc nešlo o urážku Mackovy ženy, ale samotného Macka, když Rath řekl, že si svou poslední ženu vzal pro peníze. Takže nehájil čest své ženy ale maximálně tu svoji - jenže jakou čest má člověk, který vytuneloval Knižní velkooobchod a dostal politický úplatek 10 miliónů korun a musel být vlastními spolustraníky vytlačen z aktivní politiky, aby nekazil obraz ODS na veřejnosti.

Jinými slovy byli jsme svědky ukázky nabízené ubohé politické kultury ODS a toho, jak by to tady fungovalo, kdyby se dostali tito fašizující nacionalističtí populisté k moci. Teď před volbami je to velice poučná zkušenost. Děkujeme Vám pane Macku..... více jste ODS ublížit nemohl.

106638

22.5.2006 9:17

jak smutne

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

I kdyby se Macek skutecne ozenil pro penize, tak by bylo vhodne aby to poprel uz kvuli sve duverive manzelce, takze tim vlastne nedokazal vubec nic. Akorat potvrdil, ze je to zakernej hajzl. Takhle to chlap s chlapem opravdu neresi. Kdyby to nebyl uplnej blb, tak na te konferenci nejdriv Ratha vyzval aby se mu pred kamerami verejne omluvil. Ale co, vic takovych ODSaku, volby se uz blizi a ja o modry straky u koryta rozhodne nestojim... [chechtot]

106639

22.5.2006 22:08

RE: jak smutne

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 106639

No, a co by se asi tak stalo, kdyby Macek požadoval omluvu... Rath by řekl, že pí Macková je milá žena, že by se o ní v životě slůvkem neotřel, že ji chová v úctě, že jeho narážka v žádném případě nesměřovala na její osobu, a naznačil by, že ji vlastně pouze lituje právě pro její úžasné morální vlastnosti ve srovnání s týmiž jejího muže. Takže by to Macek na urážku své ženy už neuhrál a hádali bychom se tu o něčem jiném. Macek tedy omluvu požadovat prostě nemohl. Pak by z toho totiž vyšel ještě hůř.

106718

22.5.2006 9:46

Nechutné

pan.Y 212.?.?.?

část 1
Úder zezadu lze vždy hodnotit pouze za zbabělost a chlap by se hambou do země propadl. Tedy, chlap by se k něčemu takovému nikdy nesnížil.

V žádném případě nemůže jít o gentlemaství, jak zde někdo zmínil. To jste si Vy, i pan Macek, popletli. Kdysi se sice takové věci řešily fyzickým násilým, ale zcela výlučně v soukromí. A nikdy se neřešily fackováním nebo pohlavkováním. Když už gentleman dal někomu facku, bylo to rukavičkou a pouze symbolicky. Chceli někdo vystupovat jako chlap, nemůže k tomu používat ženských způsobů.

A tvrzení pana Macka, že bohužel Rath byl k němu zády, a že je to jeho chyba, je směšné. Já osobně bych se po tom, co jsem vyděl, bál postavit k Mackovi zády.

Že to nemělo politické pozadí? Směšné. Proč si to Macek tak pečlivě připravil, předem vyvolal "napětí" slovy "teď vyřídím soukromou záležitost" (což říkal přítomným a novinářům, nikoliv Rathovi - nedíval se totiž na něj) a ke všemu došlo až ve chvíli, kdy všichni očekávali co bude, a byly zapnuté kamery?

Další trapná skutečnost je, že se pan Macek vlastně schovává za svou manželku, když tvrdí, že se ji Rath nějak dotkl. Ze slov Ratha totiž vyplývá pouze jedinná věc - Macek dává přednost fyzickým potřebám těla a penězům, před skutečnými city. Pokud by to byla pravda, Macek by vlastně podvedl svou manželku a vzal by si jí kvůli penězům. Ona by pak byla v roli oběti jeho vychytralosti. V žádném případě tedy Rath nijak nekritizoval Mackovu manželku, ale jeho samotného.

Z informací, že Macek často střídal milenky a navíc ve věku, který by spíše odpovídal jeho dceři, a ještě se s nimi rád ukazoval na veřejnosti, lze usoudit, ža Macek je nevyzrálá osobnost se sklonem k narcismu. Dále bych usuzoval na to, že má příliš vysokou hladinu testosteronu, což se projevuje právě vyšší sexuální aktivitou a agresivitou. Je však smutné, že není natolik silnou osobností, aby tyto své sklony dokázal ovládat, naopak, jeho vnitřní chemická nerovnováha ovládá jeho osobnost.

Srovnání s tím, že učitel ve škole také pohlavkuje žáky a není na tom nic špatného, vůbec neodpovídá. Vzhledem k postavení obou politiků je totiž v roli učitele spíše Rath. A navíc, oba jsou dospělými muži a tudíž by měli být schopni respektovat jeden druhého, což ve vztahu žák-učitel není pravda. Navíc mi není jasné, co by mohlo Macka natolik povyšovat nad ministra (kromě vlastního ega).

Tím jsem shrnul fakta.

106642

22.5.2006 9:46

Nechutné

pan.Y 212.?.?.?

část 2
Co mě však zaráží je, jak mnoho zde diskutujících toto zákeřné a nevhodné chování omlouvá. Politicky nepodporuji ani Ratha, ani Macka. Nesouhlasím však s fyzickým násilím, natož pak mezi politiky. Kdo nikdy nikoho nepomluvil, ať hodí kamenem. Jestliže Macek nikdy nic špatného na adresu Ratha neřekl, má právo se zlobit. Možná, až se Mackové a podobní dostanou k moci, stane se morálním standardem mlácení lidí do zad, zátylků, nebo někam jinam. Zatím tomu tak není a já jsem rád.

A vyjádření Macka? Není trochu hloupé? Tvrdí, že "záhlavec byl symbolický, byť citelný". To je logický nesmysl. Mohl být buď symbolický, pak však do něj neměl dávat žádnou sílu, nebo byl citelný, pak jej nelze nazývat symbolickým. A skutečnost je taková, že byl opravdu silný. Macek se projevil jako člověk ovládaný nenávistí, neschopný zvládnout svůj hněv. Takových lidí jsou plné věznice, známe je ze záběrů tv o řádění fotbalových fanoušků, nebo z příběhů o domácím násilí.

106643

22.5.2006 22:05

Well said, well, well.

išeu Macek do Mauacek .. 193.?.?.?

Reakce na 106643

...šošovičku muácit, zabudou si cepy doma, museu se on vrácit.
Ój,...
(ľudová pieseň zo Záhoria, SK)

106716

22.5.2006 9:59

Báseň na facky

čěf 81.?.?.?

K oběti své se přikrad'
spár ostrý, oko bystré,
neviditelný macek.
Nemusel seknout třikrát,
v přikrádání je Mistrem
Bratrstva kočičích pracek.

106644

22.5.2006 10:00

facka na sale :-)

eugen. 160.?.?.?

pekne napsany byt pro mne ponekud nudny clanek a jen bych se rad optal zda je rath vazne zid? no,to jeho jmeno d.r. by tomu tedy napovidalo a pokud ano tak mne opet napada,ze tech obrezanych je mimo izrael ve vedoucich funkcich kurevsky nepatricne mnoho coz se mi zejmena v cechach tezce nelibi a je cas na zmeny.
macek ho v principu resil hezky ale mel by,pri sve postave,ty udery vest vice plnokontaktne.

106645

22.5.2006 10:59

Pohled zpátky...

kubrt 89.?.?.?

Možná by stálo za to trošku zavzpomínat: Ester Kočičková a Bára Hrzánová před nějakým časem veřejně, v médiích pronesly zhruba tohle : komunisti jsou svině. A strhl se ohromný potlesk davu... tuším Kočičková se pak omluvila za to přirovnání sviním...před nedávnem přirovnala madam Přenosilová předsedu vlády k Mussolinimu a prorokovala, že by mohl jako on i skončit. A opět se z davu ozvaly výkřiky na obhajobu ubohého moderátora, který pořad neukočíroval a byl proto přeřazen (nikoliv vyhozen). P. Macek metodu zdokonalil - použil proti p. Rathovi facku. I to se davu líbí.
Vážení, ne že by komunisti nebyli svině, ne že by Paroubek neměl diktátorské manýry, ne že by obrana cti manželky nepatřila mezi práva normálního chlapa, ale takhle? Je normální ohhajovat přisprostlé výlevy "dam" tím, že je to stejně pravda, obhajovat fyzický útok "obhájce cti a morálky" tím, že jeho oponent by si zasloužil víc? Trošku mě mrazí z toho, že se čím dál víc lidí radostně ztotožňuje s metodami těch, proti kterým jsou namířeny. Paradoxně nejvíc o komunistech řvou ti, kteří je znají jen z vyprávění nebo ti, co se za nich měli velice dobře(p.Štětina a spol.). Pokud to takhle půjde dál,stane se facka normou za jiný názor nejen v putyce, ale i v běžném životě. A budeme zase tam, kde jsme před cca 50 lety byli...

106649

22.5.2006 11:45

RE: Pohled zpátky...

jp 89.?.?.?

Reakce na 106649

Bravo,
pod toto se podepíšu taky. S připomenutím, že právě tyto věci jsou součástí fašizace společnosti, jak o ní někdo mluvil o kousek výše. Spolu s používáním polopravd či lží. Rath přece Macka slovně nenapadl jen tak z ničeho nic, ale kromě jednoho příspěvku výše o tom nikdo vůbec neuvažuje, Rath nenapadl jeho ženu ale jeho samého, atd. atd.

106657

22.5.2006 11:31

Vzal si Macek sl. Blochovou ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Kdysi jsem omylem nahlédl do nějakého barevného magazinu a tam si tato (nikoli zrovna nepřitažlivá cca 30-letá žena, zvl. pokud je její poprsí darem Matky přírody) žertem stěžovala, že všichni drbou Mackův Jaguár a její Bentley pozornost nevzbuzuje. Zde by pak svoje mohla sehrát i jistá rasová zášť (tedy pokud je dr.Rath jako starého židobolševika syn rasově uvědomělý). V jedné diskuzi si dívka údajně židovského vzezření stěžovala, že její spolužáci "vyvolého původu" v mylném domnění že jde o našinku nelibě nesou, když se o ni uchází "árijci". To by pak mohlo Dratha povzbudit k té nevlídné poznámce, která skutečně navozuje dojem, že si knižní velkoobchodník Macek vzal šerednou ježibabu bez inteligence.
Jinak si myslím, že inzultován měl být Macek svými spolustraníky hned po svém povedeném střelení budov a prodejných zásob Knižního velkoobchodu ,který získal zřejmě díky své pozici ve vládě plačíc přitom, že tak činí výhradně z lásky ke knize a že podnik je prodělečný a zadlužený, tak co ten humbuk. Dluhy pochopitelně zůstaly nesplaceny a firma skončila přeprodána v konkursu. Ovšemže že to tehdy bylo legální jak houska na krámě a nejen to. Ale pachatel takových legálních činů by žil v civilizované zemi tiše, ne li inkognito a nehlásal by konzervativní moudra v celostátním deníku, o radách pro hlavu státu nemluvě.

106654

22.5.2006 11:33

Mackova facka

David 83.?.?.?

Kdyz uvazim,ze sam Macek tvrdi,ze slo ciste o soukromou vec,cili nic politickeho,tak se mi zda,ze pohlavkovat,ci fackovat nekoho,kdo o nem prohlasil,ze si vzal manzelku pro penize( prijde mi,ze se tato hlaska spis tyka Macka,nez jeho manzelky)je docela trapny...Kdybych mel ja fackovat v zivote kazdyho,kdo o me rekl nejakou podobnou blbost,tak mam otekle ruce na nekolik let dopredu...
Je videt,ze Macek ma asi dost problem byt,jak se rika,nad veci....
V kontextu tohoto pripadu,by me zajimalo,jak by asi dopadlo setkani treba prave p. Trodase,ci p. Googla(jejichz nazoru si vazim a docela je uznavam)s pany Ben Hurem,Lehem apod...Nektere jejich slovni prestrelky byly urcite silnejsiho kalibru nez zminene Rathovo prohlaseni....
To by jste se take fackovali??????????? [překvapení]

106655

22.5.2006 11:50

Pár věcí, co tu nikdo neřekl

Dramenbejs 85.?.?.?

Trodasi.

Snad si nemyslíš, že pohlavek od morální žumpy, jakou je Macek, nějak zapůsobí na páně Rathovo svědomí? [chechtot]

Zastrašování a fyzická likvidace, to je způsob, kterým se dostal k moci třeba Saddám Husajn. Je mi velmi nemilé, že vidíš v posilování násilí v politice nějaká pozitiva! [pláč]

Násilí do politiky nepatří, stejně jako je nebezpečné jeho tolerance, když se jedná například o zmlácené komunisty (ODS několikerými ústy zmlácení Dolejše chválila).

Čím dřív ZMIZÍ ta násilnická verbež z politiky, tím dříve se začnou řešit skutečné problémy. Zatím se soustředí jen na to, kdo víc komu nasere na hlavu.

Kdepak násilí, nene, sebrat imunitu a soudit je, až zčernají.

106658

22.5.2006 14:04

RE: Pár věcí, co tu nikdo neřekl

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 106658

>Kdepak násilí, nene,
ale kdepak,nasili je naopak vyborna vec,mnohe vyresi snadno a rychle a v ceske politice se jiz bez nej neobejdeme neb u nas plati,ze kde neni nasili,neni zmena[mrknutí jedním okem]

106671

22.5.2006 14:46

RE: Pár věcí, co tu nikdo neřekl

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 106671

Tak mi dejte nějaký přesvědčivý příklad z polistopadové politiky, kdy násilí posloužilo zájmu lidí!

Zatím z toho ten napadený vždy jen politicky vyvařil. A to je dobře! Když vidím, jak mladí nervní pražští řidiči vozí ve voze bejsbolku (na jiné řidiče), tak mi běhá mráz po zádech, který kretén si zase usmyslí, že zrovna on má pravdu a že to musí do ostatních natlouct.

Násilníci celého světa proboha vzpamatujte se!

106680

22.5.2006 22:24

RE: Pár věcí, co tu nikdo neřekl

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 106680

Ze svého života mám zkušenost, že k násilí se uchyluje primitiv kvůli každé hovadině a psychopat pokaždé, když mu dojdou argumenty... jo jo, vzpomínám si na pohádku Byl jednou jeden král, kde kouzelná babička pravila Marušce, že musí se svým návratem domů posečkat, neb její královský otec musí sám přijít na to, že pravda se nedá ani ukřičet, ani vyhnat z domu.

106720

23.5.2006 0:14

RE: Pár věcí, co tu nikdo neřekl

eugen. 160.?.?.?

Reakce na 106680

>kdy násilí posloužilo zájmu lidí!
ja to mimo jine myslel tak,ze je treba progresivni,organisovane nasili lidu vuci ,,nasim,, politikum abychom konecne my,lid prosadili nase zajmy.

106736

22.5.2006 11:57

Nechápu

Bez titulu 83.?.?.?

Nechápu,čím Ráth urazil Mackovu ženu.On mluvil přece o lásce dr Macka k penězum.Nebo je snad rád nemá?

106659

22.5.2006 15:06

RE: Nechápu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 106659

>Nechápu,čím Ráth urazil Mackovu ženu.On mluvil přece o
>lásce dr Macka k penězum.Nebo je snad rád nemá?
Udelal z ni blbenku, ktera neprisla na to, ze si ji pan Macek vzal pro penize.
Jo, a podle me, dal Macek panu Rathovi pohlavek a ne facku.
Facka pleska o tvaricky. Nezalezi na tom, to jen pro uplnost.

106683

22.5.2006 22:28

RE: Nechápu

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 106683

>Udelal z ni blbenku, ktera neprisla na to, ze si ji pan Macek vzal pro penize.

Ale tak už to bývá, bez ohledu na inteligenci dotyčné(ho) a vůbec nic to o inteligenci téhož jedince nevypovídá. Holt, když láska zavelí...

106723

22.5.2006 22:30

RE: Nechápu

oji 194.?.?.?

Reakce na 106683

Kráásnýý výraz "blbenka". Díky moc. Budu v patřičných situacích používat.

[mrknutí jedním okem]

oji

106724

22.5.2006 22:53

RE: Nechápu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 106724

>Kráásnýý výraz "blbenka". Díky moc. Budu v patřičných
>situacích používat.

>
> [mrknutí jedním okem]
>
>oji
Zdravim oji,
Uzivejte hojne, kde je treba, ale bohuzel, termin BLBENKA, neni muj....to pan Hrabal.
A. [smích]

106726

23.5.2006 13:11

RE: Nechápu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 106726

>Zdravim oji,
>Uzivejte hojne, kde je treba, ale bohuzel, termin BLBENKA, neni
>muj....to pan Hrabal.

>A. [smích]
Oji,
chyba se vloudila, omlouvam se a [zahanbení]
Ne pan Hrabal, ale pan Skvorecky je autorem blbenky.
Zdravim vas a potomka. A.

106803

23.5.2006 21:31

RE: Nechápu

oji 194.?.?.?

Reakce na 106803

Potomek je super, ale dává nám pekne zabrat.

díky

oji

106847

25.5.2006 5:04

RE: Nechápu

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 106726

Taky by to mohla byt "Blbena"...
Znal jsem kdysi davno jednu holku, jmenovala se Libena, ale my jsme ji nazyvali Blbena. Byla to takova BLBENKA na druhou. Ona se ale za ten svuj nick vubec nestydela. Vzdycky kdyz nekam prisla, tak rikala. Ja jsem nejaka Libena, ale muzete me rikat Blbena.

Je to uz hrozne dlouho, co jsem ji nevidel. Kdo vi kam ji cas zaval...

106951

23.5.2006 10:52

RE: Nechápu

piere 193.?.?.?

Reakce na 106683

Máte pravdu Ájo, navíc z kontextu vyplývá i to, že ji Rath označil za šeredu, či přesněji za cosi nekrásného. Nechal se slyšet, že zatímco dřív Macek chodil s krásnými ženskými, teď se oženil pro peníze.

106788

23.5.2006 23:12

RE: Nechápu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 106788

>Máte pravdu Ájo, navíc z kontextu vyplývá i to, že ji Rath
>označil za šeredu, či přesněji za cosi nekrásného. Nechal
>se slyšet, že zatímco dřív Macek chodil s krásnými
>ženskými, teď se oženil pro peníze.

Ja mam temer vzdycky pravdu. [chechtot]
Zprava zjevne obehla svet, meho muze se dnes v praci poptal jeden Ital, dva Portugalci a jeden domorodec, co, ze se to deje v Ceske republice, kdyz se tam politici pohlavkujou..... no, vysvetlete jim to. [smích]

106857

22.5.2006 16:05

No nevim, nevim

OndrasL 147.?.?.?

Ani jsem radeji vsechny clanky v diskuzi necetl, protoze mi to pripada jako pekny hnus. Kdyz se oprostite od toho, ze nenavidite Ratha a zacnete se na vec divat trochu nestrane - tak musite dojit k nazoru, ze to co udelal Macek je neomluvitelne. Dokazete si predstavit, ze sedite nekde v obleku, mate pred sebou jednani a nekdo k vam prijde a BEZ VAROVANI vam streli pohlavek (a ne symbolicky)? Ja tedy ne.

106690

22.5.2006 16:28

Rath je hulvát

ACHJO 85.?.?.?

Kdyby se choval slušně,nikdo by ho neinsultoval.Chvá se jak Paroubek pískne a jak ho jeho otec STB vychoval.To je vše.Macek jen splnil to,co soudy zanedbaly.

106692

22.5.2006 19:52

troubo Trodasi

Bitrate 82.?.?.?

"Nemohu si pomoci, ale přijde mi, že se musí jednat o nějakou početnou skupinu naivních občanů. Naivků, jenž věří, že se zčista jasna stane zázrak a politici se začnou chovat slušněji, korektněji a budou napadat své programy a ideje, jak řídit stát a nebudou místo toho používat různé podpásové výpady. Samozřejmně že se nic takového nikdy nestane."

Přesně Trodasi:
Miroslav Macek bývalý poradce premiéra Klause, který si založil konzultační firmu mající za cíl vysvětlovat soukromníkům, jak mají správně privatizovat, možná i něco víc...

Nemohu si pomoci, ale přijde mi, že se musí jednat o nějakou početnou skupinu naivních občanů - Trodas a mnoho, mnoho dalších...

106707

22.5.2006 23:03

Hezké...................TRODASU......................

Robin 82.?.?.?

Trodasu vidím, že jsi povýšil na zvedavec.org
Jenom tak dál máš TALENT.

[smích] [smích] [smích] [smích]

106727

23.5.2006 1:15

RE: Hezké...................TRODASU......................

regulus 194.?.?.?

Reakce na 106727

Ministri by se nemeli bit zezadu. Byt jsou to parchanti. Podle me by spis zaslouzil Simonovsky jako nejslabsi ministr ve vlade. Rath aspon ceri vodu v bahnivym rybniku.

P. Bendl (ODS stredoces.kraj)se pro prachy rozvedl. Tak doufam, ze ho nikdo nebude provokovat... ODS jako nejsilnejsi pravicova strana v cele s bezbarvym Mirdou proste NEMAAA LIDI vhodne na predvolebni expozici...
To je pruser pro smerovani Ceske Republiky do prava.
Dzordzino ma aspon Sobotku...

Tak Zeleni? Nebo povzbudit Rovnost Sanci? I kdyz surrealisticky predvolebni spot Balbinovy Poeticke me naprosto ohromil. Tak ted nevim.

106747

23.5.2006 0:21

prosim presmerovat prispevek na thema Rathovy kariery

franta 24.?.?.?

ma to zcela vycerpanou kvotu na downloady. Mame se vzdelavat, ze ano. [mrknutí jedním okem]

106739

23.5.2006 11:33

Nestojí za diskusi

Dáša 83.?.?.?

Macek dal facku Rathovi. Celá republika to řeší už čtyři dny. Rozebírají se pravé úmysly, politické kontexty,řeší se předvolební problémy. Ale proč?
Zapomeňte na chvilku na postavení obou aktérů, sundejte slupku z funkcí, majetku a příslušností ke stranám.
Teď nám zůstalo holé jádro obou pánů a tak se na ně podívejme.
Oba dva jsou namyšlení a arogantní. Neuznávají jiné názory než vlastní.Mají utkvělou představu,že si mohou dovolit kohokoliv kritizovat,hodnotit postoje jiných lidí a to naprosto beztrestně. Urážejí jiné lidi napravo i nalevo jak jen to jde. Vždyť jsou to přece sami bohové.
No a tito dva bohové se najednou střetli. Začali urážet sebe navzájem, což je nutno ztrestat.
Co tedy dělat? Žalovat provinilce? Vzhledem k rychlosti našich soudů je to ztráta času,než by došlo k projednávání tak by slovní útok dávno vyvanul a nikoho by to nezajímalo.
Trest by měl být takový, aby nejvíce zranil soupeřovo ego.
Facka někde v průjezdu by sice bolela, ale ego by jen trošičku pošramotila. Naopak taková facka na veřejnosti to už je jiná.
Co z toho plyne? Docela normálně se poprali rádoby chlapi. Ano rádoby,protože opravdoví chlapi si dají přez hubu a neřeší to v tisku.
Ráth si nepřizná,že dostal pár facek za svou nevymáchanou hubu, Macek nepřizná, že se snad Rath trefil do černého.
V diskuzích se neustále vychází z toho, že takové persony jako oba dva pánové,pohybující se ve špičkové politice se takhle chovat nemůžou.
To zcela určitě,v politicky civilizované zemi. Jenže tou my zatím pořád nejsme.

106792

24.5.2006 8:08

RE: Nestojí za diskusi

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 106792

Ona to je opravdu sranda. V politice je normální, že se lže, podvádí, intrikuje, krade, bere úplatky....
Nyní bývalý politik dá současnému lepáka a celá ta banda vyžírků se může podělat a řeší, zda lepanec neměl jít z jiného úhlu, zda měl být realizován někde na toaletě a zda byl morální, nebo ne.
Kulové, jedna facka byla moc málo.

106879

24.5.2006 16:11

RE: Nestojí za diskusi

hostující 85.?.?.?

Reakce na 106879

Moje babička vždycky říkala : Jeden za osumnáct a druhý bez dvou za dvacet.
A lepance?
Klidně oboum. [smích]

106909

18.8.2006 17:58

VLÁDNÍCI VÁM PŘIPRAVUJÍ PEKLO NA ZEMI !!!

www.andele-svetla.cz 212.?.?.?

CO SI TO VOLÍTE ?

„Lidé , dost málo svobody máte a ještě ten zbytek do rukou pseudotvůrcům dáte ?!Strašnou budoucnost vám připravují,každého z vás si očipují !Nejprve vám hotové peníze z rukou vzali a kreditní kartu na všechno dali.Každý člověk své číslo a čip bude mít a družice ho budou z vesmíru sledovat vlnami.Jsou už známé indicie, že se to tak stane.Pod záminkou výhody, i vám je pod kůži posléze dají. Čipy v těle lidí budou mít také funkci propracovaného OVLÁDÁNÍ MYSLI a SE ZAVŘENÝM SRDCEM SE DÁLE NECHAJÍ VÍCE A VÍCE ZOTROČOVAT A OVLÁDAT SMĚREM DO TEMNOT.
Pseudotvůrce nic jiné nebude zajímat,než jak lidi co nejlépe manipulovat, ovládat a kontrolovat.Šelma Apokalypsy se nenápadně Zemí plíží,
jestliže ji lidstvo nerozpozná, pod její úroveň se sníží !Lidé vzpamatujte se
a jinou budoucnost VOLBOU SVOJÍ vybírejte. Více na našem webu ( místo autora ) – sdělení 1622 - Petice proti čipové totalitě – najdete na přední straně našeho webu a 2759.

114335

Příspěvků: 94

21.05. 19:45 djb  jak je slusny narod, taci politici z nej vzejdou....
21.05. 20:05 case  Proc na Zvedavci pouzivat slovnik z D-Fense?
21.05. 20:42 nitram  RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas
21.05. 21:18 TT  RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas
22.05. 07:08 Vratislav  RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas
22.05. 10:12 nitram  RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas
22.05. 10:29 Rejpal  RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas
22.05. 21:55 baba_Blažková  RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas
23.05. 01:29 Rene Bartosek  RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas
23.05. 01:53 baba_Blažková  RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas
23.05. 07:38 Vratislav  RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas
22.05. 03:27 kema  RE: Proc na Zvedavci pouzivat slovnik z D-Fense?
22.05. 11:02  RE:
22.05. 12:41 flanker.27  RE: Proc na Zvedavci pouzivat slovnik z D-Fense?
22.05. 17:57 pk202  RE: Proc na Zvedavci pouzivat slovnik z D-Fense?
22.05. 22:23 flanker.27  RE: Proc na Zvedavci pouzivat slovnik z D-Fense?
21.05. 20:50 SandWalker  ...asi tak
22.05. 12:40 janko  RE: ...asi tak
21.05. 21:08 Had  Facka zezadu-žádný "rytířský souboj" jen diletantství..
21.05. 21:30 Emma  RE: Facka zezadu-žádný
21.05. 22:07 zapa  RE: Facka zezadu-žádný
22.05. 07:45 Rejpal  RE: Facka zezadu-žádný
25.05. 13:31 Tajbr  RE: Facka zezadu-žádný
22.05. 13:48 DavidZ  RE: Facka zezadu-žádný
22.05. 14:01 nitram  RE: Facka zezadu-žádný
22.05. 14:15 DavidZ  RE: Facka zezadu-žádný
22.05. 15:05 nitram  RE: Facka zezadu-žádný
22.05. 15:10 nitram  RE: Ještě dodatek
22.05. 18:39 DavidZ  RE: Ještě dodatek
21.05. 22:10 google  RE: Facka zezadu-žádný
21.05. 23:16 Had  RE: Facka zezadu-žádný
21.05. 23:31 case  RE: Facka zezadu-žádný
22.05. 19:12 zapa  RE: Facka zezadu-žádný
22.05. 11:36 Dramenbejs  RE: Facka zezadu-žádný
22.05. 13:00 google  RE: Facka zezadu-žádný
22.05. 14:26 Had  RE: Facka zezadu-žádný
22.05. 17:28 Dramenbejs  RE: Facka zezadu-žádný
22.05. 18:07 pk202  RE: Facka zezadu-žádný
25.05. 08:44 Pavel -Čert- Němec  RE: Facka zezadu-žádný
21.05. 21:53 čtenář ze staré škol  zaujaté
22.05. 00:55 Forby  RE: zaujaté
22.05. 12:06  RE: zaujaté
21.05. 22:12 Rejpal  Facka...
21.05. 23:43 baba_Blažková  RE: Facka...
21.05. 22:18 oji  Jo, je to smutné
21.05. 22:36 Adapa  RE: Jo, je to smutné
22.05. 22:28 oji  RE: Jo, je to smutné
21.05. 22:38 Adapa  Miroslav Macek
21.05. 22:51 xPasant  RE: Miroslav Macek
22.05. 00:44  RE: Miroslav Macek
21.05. 23:46 MUDr. Bradejs  Rath je skutečně žid a jeho otec byl agent StB. Pravda bolí.
21.05. 23:58 nitram  Jak to vlastně začalo.....
22.05. 07:57 Segedin  naprosto souhlasim aneb modri bolsevici
22.05. 00:07 Misu  Amater zustane amaterem...
22.05. 06:49 qwe  Macek je šašek a exhibicionista.
22.05. 07:30 Vratislav  RE: Macek je šašek a exhibicionista.
22.05. 07:31 Jarmila  Podstata Rathových činů
22.05. 09:10 Majkl  Byla to ubohá politická provokace.
22.05. 09:17 Pavel -Čert- Němec  jak smutne
22.05. 22:08 baba_Blažková  RE: jak smutne
22.05. 09:46 pan.Y  Nechutné
22.05. 09:46 pan.Y  Nechutné
22.05. 22:05 išeu Macek do Mauacek ..  Well said, well, well.
22.05. 09:59 čěf  Báseň na facky
22.05. 10:00 eugen.  facka na sale :-)
22.05. 10:59 kubrt  Pohled zpátky...
22.05. 11:45 jp  RE: Pohled zpátky...
22.05. 11:31  Vzal si Macek sl. Blochovou ?
22.05. 11:33 David  Mackova facka
22.05. 11:50 Dramenbejs  Pár věcí, co tu nikdo neřekl
22.05. 14:04 eugen.  RE: Pár věcí, co tu nikdo neřekl
22.05. 14:46 Dramenbejs  RE: Pár věcí, co tu nikdo neřekl
22.05. 22:24 baba_Blažková  RE: Pár věcí, co tu nikdo neřekl
23.05. 00:14 eugen.  RE: Pár věcí, co tu nikdo neřekl
22.05. 11:57 Bez titulu  Nechápu
22.05. 15:06 Aja  RE: Nechápu
22.05. 22:28 baba_Blažková  RE: Nechápu
22.05. 22:30 oji  RE: Nechápu
22.05. 22:53 Aja  RE: Nechápu
23.05. 13:11 Aja  RE: Nechápu
23.05. 21:31 oji  RE: Nechápu
25.05. 05:04 Rejpal  RE: Nechápu
23.05. 10:52 piere  RE: Nechápu
23.05. 23:12 Aja  RE: Nechápu
22.05. 16:05 OndrasL  No nevim, nevim
22.05. 16:28 ACHJO  Rath je hulvát
22.05. 19:52 Bitrate  troubo Trodasi
22.05. 23:03 Robin  Hezké...................TRODASU......................
23.05. 01:15 regulus  RE: Hezké...................TRODASU......................
23.05. 00:21 franta  prosim presmerovat prispevek na thema Rathovy kariery
23.05. 11:33 Dáša  Nestojí za diskusi
24.05. 08:08 Vratislav  RE: Nestojí za diskusi
24.05. 16:11 hostující  RE: Nestojí za diskusi
18.08. 17:58 www.andele-svetla.cz  VLÁDNÍCI VÁM PŘIPRAVUJÍ PEKLO NA ZEMI !!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,02 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,40 Kč
Kanadský dolar
16,91 Kč
Australský dolar
16,19 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,05 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 714,14 Kč
1 unce stříbra
510,34 Kč
Bitcoin
424 563,87 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 235