Diskuze k článku

Další Zündelův dopis z vězení

Příspěvků 78

5.5.2006 3:44

Pani Stolz

kema 207.?.?.?

Pani pravnicka byla ze soudni sine vynesena dvema policistkami za sabotovani soudniho procesu a urazky soudce, ktereho nazvala "nastrojem cizi nadvlady".
Kricela pritom: " Na odpor!! Nemecky lid povstava!!
Nekdo by mohl prekladateli clanku panu Kralovi vysvetlit, ze Mahathma Ghandi se v Jizni Africe zastaval Indu, nikoliv Indianu. [oči v sloup]
A pan Zundel by mel pochopit, ze srovnavat s Ghandim ho muze jenom treti osoba. Kdyz to dela on sam, vypada to pekne blbe.

105074

5.5.2006 6:32

RE: Pani Stolz

TT 194.?.?.?

Reakce na 105074

Nerad to říkám, ale s tímhle vcelku musím souhlasit.. Co se toho procesu týče..nehodnotím, mám málo informací..

105082

5.5.2006 7:22

RE: Pani Stolz

Kritik 74.?.?.?

Reakce na 105074

Prosim odkud mate ty informace ze soudni sine ?

105083

5.5.2006 8:04

RE: Pani Stolz

nitram 213.?.?.?

Reakce na 105074

Každý má právo sám sebe srovnávat s čímkoliv, resp. s kýmkoliv. Potřebujete-li, milý Kemo, ale tu třetí osobu, jsem zde. Mohu jej např. přirovnat navíc ke Galileovi, Husovi a řadě dalších. Možná ne za pravdu, ale za boj o právo hovořit mocní všech dob, barev i vyznání vždy upalovali. Občas i stahovali z kůže. Nic se nezměnilo. [oči v sloup]

105085

5.5.2006 19:52

RE: Pani Stolz

kema 207.?.?.?

Reakce na 105085

Link pro kritika:
www.cnews.canoe.ca/CNEWS/CANADA/2006/04/05/1521272-ap.html


A pro Nitrama-
>Každý má právo sám sebe srovnávat s čímkoliv, resp. s
>kýmkoliv

To jiste, ale samochvala smrdi.

>Potřebujete-li, milý Kemo, ale tu třetí osobu,
>jsem zde. Mohu jej např. přirovnat navíc ke Galileovi, Husovi
>a řadě dalších. Možná ne za pravdu, ale za boj o právo
>hovořit mocní všech dob, barev i vyznání vždy upalovali.
>Občas i stahovali z kůže. Nic se nezměnilo. [oči v sloup]

Jeste jste zapomnel na Jezise Krista a matku Terezu.
Vsechno ma sve meze, pane Nitram. Ja osobne jsem zastancem svobody slova a zaroven i zastancem denacifikace. A pred tou se Zundel schoval v roce 1958 k nam do tolerantni Kanady. Musite uznat, ze jsme s tim jeho hajlovanim meli tpelivost pekne dlouho.

105115

6.5.2006 1:12

Počkat, počkat, pane kemo,

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 105115

já jsem to ale pochopil tak, že Zündelovi právě žádné hajlování nedokázali (to by se ho zastávaly opravdu jen holé lebky) a přesto ho zatkli, deportovali a pochybným způsobem soudí.

105130

8.5.2006 15:00

RE: Počkat, počkat, pane kemo,

Martin Mačok martin (tečka) macok (zavináč) underground (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 105130

No, ono "popirani holocaustu" lze do urcite miry povazovat za takove skryte "hajlovani". Oni totiz ti "revizioniste" (jak si sami rikaji) praktikuji neco jineho nez revizionismus, tak jak je pouzivan jakozto bezna metoda prace skutecneho historika. Lze to popsat na priklade E. v. Danikena (nebo Ludvika Soucka), kteri si nejprve vytyci zavery sveho badani a nasledne sbiraji vsechno (ignorujic kvalitu zdroju), co by k tomuto cili mohlo smerovat a kdyz toho nasbiraji dostatecne mnoho, povazuji to za uspech. Skutecny historik postupuje tak, ze nejprve sbira vsechny informace (vcetne miry jejich duveryhodnosti) a az nasledne z nich vyvozuje zavery. Opacna metoda nutne vede k pochybnym vysledkum. V pripade "popiracu" si k tomu rovnou muzete pricist to, ze byli uz nekolikrat nachytani na svestkach a informace, ktere jsou prokazatelne falesne, stejne dale opakuji... (viz napr. http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust_deniers). Ve svetle techto postrehu mi nepripada nijak zvlastni, ze pokud akceptujeme ilegalnost hajlovani na verejnosti (jakozto otevrenou propagaci fasismu), logicky bychom meli akceptovat i ilegalnost popirani holocaustu (jakozto mirne skrytou propagaci fasismu). Mimochodem, Holocaust je jedna z _nejlepe_ zdokumentovanych udalosti 20. stoleti, napr. uz jenom diky one povestne nemecke peclivosti a vysoke miry byrokracie...

Co se tyce Ernesta, netroufam si ho soudit a to, jestli patri za mrize nebo ne, radeji necham na jinych (nedelam si zadne velke iluze, ale rakouskym soudum relativne duveruji). Pokud nekdo prinese nejake zajimave informace ze soudniho liceni, rad si je zde prectu, ale to co tu bylo doposud napsano za nijak alarmujici nepovazuji (obvykle je v tom prilis mnoho emoci nebo demagogie). Dopis Ernesta mi osobne pripada spise usmevny, a to predevsim diky jeho srovnavani se s jinymi "podobnymi" osobnostmi [mrknutí jedním okem] Co by mne skutecne zajimalo, je napr. _skutecny_ rozdil mezi zcenzurovanymi a nezcenzurovanymi dopisy ...

(a ackoliv to s tim vubec nesouvisi, chci usetrit nektere mistni komentatory "prace": v konfliktu Izraelcu a Palestincu symaptizuju predevsim s temi druhymi, svobodu slova povazuju za jednu z nejzasadnejsich a zavirani lidi za nazory neuznavam. Jeden postreh: vsimnete si, ze mnoho z tech, kteri prosazuji svobodu slova a vyznani nema dost casto problem s tim, kdyby za nazory/vyznani byli zavirani (nebo dokonce strileni [smích] lide z jinych, nejlepe opacnych taboru - napr. komuniste apod. Zvedavce ctu _velmi_ rad, ackoliv s nazory vetsinou autoru nesouhlasim a napr. teoriim zidovskeho spiknuti neverim.)

105274

8.5.2006 16:06

RE: Počkat, počkat, pane kemo,

eugen 160.?.?.?

Reakce na 105274

>nema dost casto problem s tim, kdyby za
>nazory/vyznani byli zavirani (nebo dokonce strileni [smích] lide z
>jinych, nejlepe opacnych taboru
tak s timto se zcela ztotoznuji,tot i muj pripad,nemam s tim problem neb zivot je holt boj a je dobre to chapati.

105275

8.5.2006 23:03

RE: Počkat, počkat, pane kemo,

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 105274

>No, ono "popirani holocaustu" lze do urcite miry povazovat za
>takove skryte "hajlovani".
To je samozřejmě jistý způsob, jak tyto názory apriorně odsoudit. [naštvaný]

>V pripade "popiracu" si k tomu rovnou muzete pricist
>to, ze byli uz nekolikrat nachytani na svestkach a informace,
>ktere jsou prokazatelne falesne, stejne dale opakuji...
Totéž lze říci i o táboru holokaustniků...

>Ve svetle
>techto postrehu mi nepripada nijak zvlastni, ze pokud akceptujeme
>ilegalnost hajlovani na verejnosti (jakozto otevrenou propagaci
>fasismu), logicky bychom meli akceptovat i ilegalnost popirani
>holocaustu (jakozto mirne skrytou propagaci fasismu).
To je IMHO naprosto nepřípustní zkratka. Z toho si dělá na několika fórech právem srandu nick "Leon Kreutzfeld": "Na počátku bylo slovo, na konci šest milionů".

>Holocaust je jedna z _nejlepe_ zdokumentovanych udalosti 20.
>stoleti, napr. uz jenom diky one povestne nemecke peclivosti a
>vysoke miry byrokracie...
A hleďme! Já zas opakovaně slyšel - na různé námitky popíračů - že Němci veškerou dokumentaci zničili...[velký smích]

>Co se tyce Ernesta, netroufam si ho soudit a to, jestli patri za
>mrize nebo ne, radeji necham na jinych (nedelam si zadne velke
>iluze, ale rakouskym soudum relativne duveruji).
Ernesta soudí Němci a já nevěřím ani jedněm ani druhým.

>svobodu slova povazuju za
>jednu z nejzasadnejsich a zavirani lidi za nazory neuznavam.
To je sice hezké, ale zde toto zavírání za názor obhajujete, protože zkratkovitě kladete rovnítko mezi názor a propagaci genocidální ideologie.

>Jeden postreh: vsimnete si, ze mnoho z tech, kteri prosazuji
>svobodu slova a vyznani nema dost casto problem s tim, kdyby za
>nazory/vyznani byli zavirani (nebo dokonce strileni [smích] lide z
>jinych, nejlepe opacnych taboru - napr. komuniste apod.
Propagace komunismu je propagace genocidálního režimu a ta by stejně jako propagace nacismu trestná být měla. Pokud Zündelovi toto dokážou (jednou už v tom selhali) pak bude v lochu zaslouženě. S popíráním holokaustu to ale nemá nic společného !

>Zvedavce
>ctu _velmi_ rad, ackoliv s nazory vetsinou autoru nesouhlasim a
>napr. teoriim zidovskeho spiknuti neverim.)
I já čtu Zvědavce velmi rád a teoriím židovského spiknutí rovněž nevěřím.

105297

9.5.2006 2:14

RE: Počkat, počkat, pane kemo,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105274

Pane Macok, kdyby byli nasi "seriozni" historici pevni v kramflecich, tak by nebylo potreba zavirat lidi jako Irving ci Zundel do basy. Obvzlast v zemich typu Rakouska a Nemecka. Tyto zeme vzhledem na svou nacistickou minulost disponuji nejprisnejsimi zakony. Pokud si dobre vzpominam, tak Irving byl odsouzen na zaklade zakona z roku 1947. Dva roky po valce to bylo velmi vypjate, koneckoncu Nemci se v teto hekticke dobe priznali i ke Katyni. Mno, z 6 000 000 obeti v Osvetimi dnes maistrem priznava 1-1,5 000 000. Mno a pokud si vezme nekoho, kdo se vzhledem na puvod neda postavit k soudu jako "nebezpecny revizionista propagujici nesnasenlivost", protoze by si zalobce ustrihl z ostudy kabat. Tak si zkuste zodpovedet, proc zidovska lobby blokovala publikovani nove knihy Finkelsteina, a kdyz uz se rozhodla kalifornska universita, ze ji vyda, tak zadali guvernera Kalifornie, aby publikovani zakazal.

105308

9.5.2006 17:29

RE: Počkat, počkat, pane kemo,

Martin Mačok martin (tečka) macok (zavináč) underground (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 105308

>Pane Macok, kdyby byli nasi "seriozni" historici pevni v
>kramflecich, tak by nebylo potreba zavirat lidi jako Irving ci
>Zundel do basy.

Seriozni historici nemaji vubec zadny problem vyvratit to, co tvrdi "revizioniste" a kdo chce, ten si to v literature nebo na Internetu najde.
Vyvracet jejich (nove a nove) "objevy" je ale jako hrazet hrach na stenu.

> Obvzlast v zemich typu Rakouska a Nemecka. Tyto
> zeme vzhledem na svou nacistickou minulost disponuji
> nejprisnejsimi zakony.

Povazuji to za logicke, nebo spolecnost, ktera si touhle zkusenosti prosla,
bude pravdepodobne mnohem citlivejsi na jeji dalsi projevy.

>Mno, z 6 000 000 obeti v Osvetimi dnes maistrem
>priznava 1-1,5 000 000.

Odkud cerpate? Kdo tvrdil tech 6 milionu?
1,1-1,5 milionu mrtvych v Osvetimi je dlouhodobe vseobecne uznavane
cislo, zadna "dnesni" novinka.

>Tak si zkuste zodpovedet, * proc zidovska
>lobby blokovala publikovani nove knihy Finkelsteina, a kdyz uz se
>rozhodla kalifornska universita, ze ji vyda, tak zadali guvernera
>Kalifornie, aby publikovani zakazal.

Izraelsky diplomat nedavno zadal vladu CR, aby zamezila vysilani reklamy
s Bedou Travnickem a Zdenek Izerem (v roli zida), nebot se je poburovala.
(Bylo jim vyhoveno dobrovolne(?) televizi, ktera reklamu vysilala.)
Proc vas udivuje, ze ozvali i proti vydani Finkelsteinovych knih?

Mimochodem, Finkelstein neni zadny popirac ani revizionista. Pokud vim, Holocaust ani jeho rozsach nezpochybnuje (navic jemu samotnemu zabili
pri Holocaustu pribuzne). On predevsim kritizuje Izrael, ze Holocaust zneuziva a snazi se na nem vydelat. Dale kritizuje napr. roli Izraele v jeho konfliktu s Palestinou. "Revizioniste" jej pouzivaji pouze jako
jeden ze zdroju, ktere se jim hodi do kramu.

105385

10.5.2006 4:48

RE: Počkat, počkat, pane kemo,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105385

Cedulku s poctem obeti uz nekolikrat v Osvetimi predelavali, tech 6 000 000 nam vtloukali do hlavy jeste na gymnaziu.. Pokud jde o historiky a moderni dejiny s uzavrenymi archivy, tak to je pekny maglajz. Pokud jde o legislativu nejen v Nemecku a Rakousku, tak Zide se momentalne tesi obrovske pozitivni diskriminaci, to me osobne nevadi. Co me vsak vadi je fakt, ze za tzv. antisemitismus kryji sva zverstva vuci Palestincum sionisti. Jakakoliv kritika sionismu je antisemitismus, ktery se zatim tresta basou. Jedina zeme, kde se postaveni semitu relativne zhorsilo je Rusko. Za Stalina byl totiz za antisemitismus trest smrti. A druha vec co me obtezuje, ze nepochopitelne je perzekuovana svoboda projevu. A pokud vas neprekvapuje, ze Finkelstein diky mocne bohate natlakove skupine nemohl najit vydavatele, a kdyz ho presto nasel, tak dokonce sahly k politickemu tlaku pres osobu guvernera. Ten odmitl jako vmesovani akademickych svobod. Srovnavat to s reklamou v CT ( ktera poslusne srazila kramfleky) je ponekud nesrovnatelne. I kdyz me udivuje neucta ceske spolecnosti k svobode projevu, v pripade karikatur Mohameda se ukazal ministr veci zahranicni jako daleko vetsi bojovnik za demokracii. Holt pro kazdeho plati jiny metr.

105456

10.5.2006 9:09

RE: Počkat, počkat, pane kemo,

Martin Mačok martin (tečka) macok (zavináč) underground (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 105456

>Cedulku s poctem obeti uz nekolikrat v Osvetimi predelavali, tech
>6 000 000 nam vtloukali do hlavy jeste na gymnaziu.

Pokud jste studoval za totality, lze to snadno vysvetlit tim, ze oficialni "sovetske" udaje byly skutecne (a zamerne) nadnesene, ovsem to byl pouze sovetsky ulet a zbytku sveta se netykal. (Naopak, relativne nedavno odtajnene britske a sovetske materialy ukazuji, ze skutecny pocet obeti mohl byt o neco vyssi, nez se doposud uvadelo.)

Pokud jste nestudoval za totality, tak bud vas ucitel historie jaksi jeste nebyl "preskolen" zpet do reality, anebo michate dohromady pocet mrtvych v Osvetimi a celkovy pocet mrtvych Zidu za druhe svetove valky...

105479

10.5.2006 14:51

RE: Počkat, počkat, pane kemo,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105479

Mno historii se trochu zabyval po totaci, vycemene prijat jsem na ni byl pouze diky faktu, ze jsem si prijemne popovidal s jednim panem docentem o Versaijske dohode a jejim vlivu na nacizaci Nemecka. Muj pisemny test byl nejhorsi tedy padesaty, nemel jsem jeste nejakou praci o mistopisnych dejinach, o ktere jsem nemel potuchy, ze je v pozadavcich, takze jsem si u ustnich vedl zrejme dobre. A na ty pocty obeti se vam podivam pozdeji na internetu, musim jit taky makat.

105522

11.5.2006 2:19

RE: Počkat, počkat, pane kemo,

Ezop 4.?.?.?

Reakce na 105274

Mimochodem, Holocaust je jedna z _nejlepe_ zdokumentovanych udalosti 20. stoleti, napr. uz jenom diky one povestne nemecke peclivosti a vysoke miry byrokracie...

Zdocumentovany to je, ale vsechny documenty jsou zavreny v archivech a nikdo k nim nema pristup!

http://service.spiegel.de/cache/international/0,1518,411983,00.html

http://freeinternetpress.com/modules.php?name=News&file=article&sid=6620

Vsechny jiny documenty az na ty co Putin nedavno dovolil uvernit z polskych koncentraku jsou typu jendna stara pani povidala......

105566

5.5.2006 7:44

Muzu s nim nesouhlasit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Muzu se Zundelem nesouhlasit v jeho nazorech, ale to nic nemeni na faktu, ze je ve vezeni za to ze vyjadruje sve nazory. Svoboda slova je zakladem demokracie, pokud neni svoboda slova neni demokracie a Nemecko a Rakousko na demokracii jako takovou rezignovali kvuli nejakemu Zundelovi a Irwingovi. Ze jim to za to stoji platit takovou cenu.

105084

5.5.2006 11:46

RE: Muzu s nim nesouhlasit

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 105084

Ocividne to neni nic, co by si skutecni Nemci a Rakusane prali. Ale znate to - lidi maji radi jednoducha reseni. Zakazeme komunisty (fasisty, revizionisty, socialisty, anarchisty, "ekologicke teroristy", etc.) a problem se "vyresi". To je do nich cpano poslednich 60 let horem a dolem.

Americka logika. Je problem. Je te zabiji a problem se tak vyresi.

Kdyz tohle logiku budete tolik generaci cpat lidem v kazdem filmu horem a dolem, tak ji drive ci pozdeji (cim primitivnejsi jsou, tim drive) prijmou.

Se zdesenim jsem zjistil, ze moje matka je pro zakaz komunistu.
Eh.
Co kdy nejaky zakaz vyresil? Pokud vim, tak treba prohibice odstartovala eru organizovaneho zlocinu v emerice a spotreba chlastu neklesla - jen se na tom vic vydelavalo.
Co resi zakaz revizionistu? Akorat se o to vic lidi zajima, proc je jim brano pravo, jenz mame vsichni bez ohledu na zemi - pravo na svobodu projevu, svobodu sirit sve myslenky jakymikoliv sdelovacimi prostredky. A ze jsou ty myslenky nepoholdne zidum? To je najednou dela zakazanymi?
V jakem podivnem svete to zijeme? [zmaten]

http://ax2.old-cans.com/bendib/End-of-civ-as-we-know.jpg

105095

5.5.2006 15:17

RE: Muzu s nim nesouhlasit

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 105084

>Muzu se Zundelem nesouhlasit v jeho nazorech, ale to nic nemeni
>na faktu, ze je ve vezeni za to ze vyjadruje sve nazory. Svoboda
>slova je zakladem demokracie, pokud neni svoboda slova neni
>demokracie a Nemecko a Rakousko na demokracii jako takovou
>rezignovali kvuli nejakemu Zundelovi a Irwingovi.
Ono se nedá říci, že v Německu či v Rakousku není svoboda. Svoboda tam je, ale není pro každého. Není pro ty, co nepřitakávají mocným sionistům. Lidé tam mohou nadávat na stát, prosazovat změnu vlády, ale nemohou kritizovat počínání židů. Židé jsou dnes ve velké části světa posvátní, nekritizovatelní. Jsou vyvolení - Bohem ? a hlavně současnými mocnými (bohatými)! - rovněž židy.

>Ze jim to za to stoji platit takovou cenu.
Němci jsou vychováváni v tom, že mají kolektivní vinu na vzniku světové války. Všichni Němci jsou tím vinni. To lze říkat bez omezení a to se Němcům cpe do hlavy i když to není pravda. Všichni Němci nebyli pro válku, stejně jako všichni cikáni nekradou. A i když procentuálně bylo mezi Němci víc lidí proti válce, než je mezi cikány těch, co nekradou, říci, že cikáni kradou je trestné.

Současní vládci světa dbají na to, aby se lidem ukázalo, že svobodu mají pouze odsud až potud, dál ne. Bohatý a mocný je nekritizovatelný. Ovšem takto zpříma to lidem předložit nelze. Tak se to názorně předvádí přes nekritizovatelnost židů. Aby si plébs zvykl, že ne vše je dovoleno. Prostě je to jako za komunistů. Dvojí morálka - veřejná a soukromá.

No a pak ať někdo tvrdí, že komunismus na světě nezvítězil. Ekonomicky i ideologicky. Bývalí komunisté, co převlékli včas kabáty, jsou dnes u nás největšími kapitalisty. Komunistická morálka se rozšířila na celý svět. Jen pojmy se trochu změnily a dostaly jiný obsah. Kdo nejde s námi, jde proti nám. Takového musíme preventivne demograticky zabít nebo zavřít. Současní komunisté jsou našimi nepřáteli, protože nepochopili novou dobu a nezměnili svůj slovník. A otlouká se jim to o hlevu neustále, že stačí, aby se komunistická strana přejmenovala a hned budou našimi přáteli a dostanou podíl na vládě. Ale oni ne. Tvrdohlavě trvají na tom, co Marx, Engels a Lenin napsali a vykládají to podle původního smyslu slov. Jsou to marxističtí fundamentalisté. A fundamentalista podle současného nazírání je skoroterorista.

105108

5.5.2006 12:39

Cenzurovany dopis?

Peter Veliky 70.?.?.?

Ti kteri ten 'dopis' cenzurovali museli byt velmi tolerantni.
Lidi premyslejte!

105099

6.5.2006 2:35

Je to možná off-topic

Emma Bovary 84.?.?.?

Ale s tématem článku to trochu souvisí http://www.respekt.cz/clanek_detail.php?sel_id=730&rocnik=2006&cislo=18
Jestli jsou zde nějací příznivci KSČM tak to neberte jako útok na tuto stranu dobře vím že extremistické názory Semelové jsou alespon mezi funkcionáři této strany menšinové. Ona sama několikrát kandidovala do vedení KSČM a vždy získala zcela zanedbatelné procento hlasů.

105133

6.5.2006 11:53

Vynikající odkaz!

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 105133

Nepochybuji o tom, že tyto názory jsou v KSČM nejen menšinové, ale budou vůbec naprostou výjimkou. Zajímavá je také debata za článkem, jestli má / smí s těmoti názory učit. Osobně myslím, že ano - do okamžiku, než jí prokážou, že je implantuje dětem.

105153

6.5.2006 3:51

Zundelovi nic nedokazali...

Marian 72.?.?.?

Vela ludi nevie ze v kanade najvyssi sud zundela oslobodil od obvineni...za co ho dosudili a to velmi cudnym nelegalnym sposobom...podla novych teroristickcyh zakonov je akoze hrozbou pre kanadu..len sa cudujem ze co sa srali mali ho odsudit ze je hrozba pre cely vesmir..a najma zidovsky!!! a na zaklade toho ho deportovali...ale kazdemu je jasne ze hovorit o koncentrakoch a vyvrazdovani napr. v oswienczime je tazko ked je dokazane ze tam bol od r. 1943 pre dobre pracujucich vaznov zriadeny bordel z naozajstnymi kurvami...ozaj si je potom tazko predstavit ze podvyziveni tazko pracujuci ludia a jednou noho v plynovej komore si mali este chut zatrtkat...???
a tiez je amlo zname ze v bratislave nemci ponukli ze na zachranu jedneho zid okolo 50 centov za kus..americki zidia odmietli platit ...ale neodmietli o par rokov neskor vyzbierat okolo 80 milionov na vyvrazdovanie palestincov...tak ozaj je to tazke..ale dolezite je co je to sloboda slova...alebo koho sloboda slova..ta nasa!!!!

105136

6.5.2006 7:31

Bylo to trochu jinak pane Mariane

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105136

Ve vědecké knize Sexualizované násilí jsem se dočetla, že ty bordely byly pochopitelně určeny hlavně pro nacisty a různé kolaboranty. Pro normální vězně zas až tak moc nebyly. A ty naozajstné kurvy, jak píšete, byly ve skutečnosti většinou normální ženy a dívky- které se ale provinily tím, že měly rády sex a nacisti je pochytali za to, že existovalo podezření, že se chovají promiskuitně. Ženská sexualita byla totiž nejen v nacismu, ale po celý patriarchát tvrdě pronásledována, zatímco ta mužská oslavována a povzbuzována. Ty ženy dopadly většinou strašně, po všestranném použití a zmučení byly většinou zavražděny, aby nezbylo žádné svědectví. Pár žen, které to přežily byly nadosmrti tak traumatizované, že o těchto věcech nemohly vůbec mluvit- nanejvýš v náznacích.
Taková je skutečná pravda.

105145

6.5.2006 4:11

ostuda moci

eugen 160.?.?.?

je obrovskou hanbou docasne mocnych tohoto sveta,ze clovek jako zundel vubec poznal zdi vezenske cely. ten tak zvany soudni proces s nim jest ve skutecnosti procesem se svobodou slova a svobodou vubec. jenze proti komu jsou slova zundela vlastne namirena,ci zajmy vubec poskozuji,pokud tedy poskozuji? nase zajmy vetsinovych evropanu to tedy rozhodne nejsou,jsou to tak leda zajmy mensiny ktera v nasich zemich teoreticky nema do ceho mluviti byt praxe je docasne zel ponekud,trochu,dosti jina.
verim,ze prijde den kdy bojovnici pravdy jiz nebudou perzekuovani ale patricne oslavovani a jejich mista ve vezenskych celach pri cekani na popravu zaujmou jejich dnesni pronasledovatele.

105137

6.5.2006 5:36

Skúste porovnať skutočnosť s tými...

Stehno 69.?.?.?

... predpoveďami, alebo lepšie Váš život s Vašimi predstavami. Niekde je chyba. Stále , celý život ste presvedčovaní, že Vy ste na vine. Ale napriek tomu stále ste na žive. A platíte dane, účty a snažíte sa dostať Vaše deti do tej istej sračky , v ktorej ste po uši zaborení celý život. Máte pocit, že ste pod kontrolou , ale ak Vám niekto chce povedať, že to naozaj tak je, musíte ho umlčať. Klobúk dole pred človekom jeho hodnôt. Chcel by som byť tak silný ako on.
S úctou Viktor

105141

6.5.2006 14:44

Marian

Marian 72.?.?.?

Pani Jarmilka tak trosku je to uplne inac...tie prostitutky tam v ziadnom pripade neboli pre nemeckych strazcov to bolo prisne zakazane...alebo mi snad nechcete nahovorit ze nemecki strazcovia chodili do toho isteho zariadenia ako vazni...ale podla vas je to mozne...a ci zidia k nim mali pristup...snad si len nemysliste vazne ze to by mohlo prist na verejnost!!!to by uz ozaj bola sranda...v himlerovom rozkaze nie je nic o tom pre koho nemaju byt!!!
ale zas zapracovala sionisticka propaganda...ale ked si taka odbornicka vysvetli mi ako je mozne ze nemci v r. 1943 zrovnali koncentracny tabor sobibor so zemou aby zhaladili stopy...vtedy este vyhravali vojnu po celej europe..a ako je mozne ze ked uz prehravali v r. 1945 neznicili oswienczim..ako je mozne ze na vlastne oci som videl tabulu o 4 milionoch vyvrazdenych zidov/nie poliakov a ciganov/ a zrazu je z toho iba/ak slovko iba sa da pouzit/ vyvrazdenych zidov...a to este sama musis uznat ze aspon 1/3 z nich zahynula prirodzenou smrtou..ak nei viac....to ti tiez vysvetlila tvoja sionisticka propaganda???

105157

6.5.2006 16:18

RE: Marian

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105157

Tu knihu Sexualizované násilí sepsaly tři badatelky: Helga Amesberger, Katrin Auer a Brigitte Halbmayer. V té knize kupodivu není jediné slovo o židech, ale píše se tam hlavně o násilí páchané na samotných Němkách, Romkách a ještě jedné zvláštní národnosti, tu si nepamatuji. Těm badatelkám šlo zcela zjevně o to, zmapovat činnost essesáků, která se po válce velmi pečlivě tajila. To víte Mariane, co si ženy samy nevybádají, to je navždy ztraceno, neboť muži to za ně neudělají. Ti vždy vidí jen svá utrpení, ale hrůzné osudy žen je nezajímají, jen ledabyle mávnou rukou a řeknou: byly to ozajstné kurvy. Teď trošku vybočím, když poznemenám, že i ten památník Obětem komunismu je velkou ostudou, když znázorňuje jen trpící muže. Jakoby obětmi komunismu nebyly žádné ženy.
V té knize jsou popsány šílené hrůzy, asi takhle: Násilí v SS bordelech přesahuje lidskou představivost, postižené ženy vyprávěly o neuvěřitelných obcenitách a perverzitách. Po šesti týdnech poslaly jistou Theu s poznámkou upotřebená zpátky do tábora pro smrt. Jako svědkyně toho, co s nimi v těch týdnech prováděli, nesměla zůstat naživu. Thea na pokraji šílenství o tom stihla vyprávět své přítelkyni dříve, než ji usmrtili s jinými upotřebenými.
Dočtete se tam, jak narozené děti balili do novinového papíru a nechávali je umřít hlady. Nebo jak jedna odhozená prostitutka rodila dítě ještě živá na vozíku, na hromadě mrtvých žen, atd. atd. Jistě Mariane, mnoho věcí bylo oficiálně zakázáno- právě proto musely všechny ty svědkyně zemřít.

105163

7.5.2006 0:18

RE: Marian

Pontifex 217.?.?.?

Reakce na 105163

Prostě tam píší samou nechutnou propagandu. [oči v sloup]

105182

7.5.2006 17:35

RE: Marian

djb 83.?.?.?

Reakce na 105163

Pani Jarmilo, nesmite zapominat, ze v Osvetimi take byly bazeny a bylo to temer sanatorium.
Je pozoruhodne, ze pouha existence bazenu pro zdejsi pro-nacisty automaticky znamena, ze se v nich provadeli pravidelne hodiny plavani, ackoliv o tom, jak a zda a za co se bazeny smely pouzivat, jsem zde necetl nikdy jediny odkaz na doklad, dokonce ani domnenku. Pouze bazeny existuji, z toho plyne sanatorium.
S tim "bordelem" to mate podobne. Ne, nevim o nem vubec nic a neprispeju do diskuze nicim vice, nez pouhym nazorem, ale pri dvou vterinach zraleho uvazovani se nemohu zbavit dojmu, ze:
- byt prostitutka pro vezne v koncentracnim tabore nebylo zadne lukrativni umisteni a i za valky by se naslo mnohe lepsi, prijemnejsi misto, kde by se dala tato cinnost dobrovolne provozovat.
tudiz o dobrovolnosti silne pochybuji.
Je skutence nemyslitelne aby se michaly prostitutky pro vezne a pro dozorce.
Pokud by to slouzilo pro vezne, naopak existuje spoustu duvodu, proc by se tak melo dit. Ze by nacisti pro pohodli veznu zrizovali nevestinec je zcela smesne. Zato existuje mnoho jinych vyuziti. Sex se jiste da vyuzivat, jako skvely manipulacni prostredek, k vydirani veznu, donuceni k bonzovani atd.
To uz ale pronacisty nenapadne. Zvlastni byt priznivcem ideologie vytvorene k ovladani mas, byl bych asi k temto vecem pozornejsi.

105218

8.5.2006 7:22

RE: Marian

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105218

přesně tak djb, některým lidem chybí i jen nejzákladnější logika a s takovými lidmi snad nemá cenu ani diskutovat, protože si budou stát tvrdošíjně na svém a neplatí na ně žádné logické argumenty.

105256

8.5.2006 10:31

RE: Marian

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 105256

>přesně tak djb, některým lidem chybí i jen
>nejzákladnější logika a s takovými lidmi snad nemá cenu ani
>diskutovat, protože si budou stát tvrdošíjně na svém a
>neplatí na ně žádné logické argumenty.

mila Jarmila, gratulujem k vystiznemu popisu svojej osoby

105261

6.5.2006 18:12

RE: Marian

eugen 160.?.?.?

Reakce na 105157

>ako je mozne ze nemci v r. 1943 zrovnali
>koncentracny tabor sobibor so zemou aby zhaladili stopy..
ten zarovnali po te co tam byla velka vzpoura a vezni se jim jaxi rozutekli a osvobodili.

ad lagerbordel[smích] : pokud vubec byly tak asi tezko pro nemce neb bylo prisne zakazano zasouvati arijske ocasky do mist urcenych pro obrizku.
jenze i kdyby byly tak to nic nemeni na tom kolik lidi,vesmes zidu v tech taborech ruznymi zpusoby zemrelo byt to bylo jiste mene nez propaganda rika ale ty hrozne podminky tam holt byly,hlavne ke konci a zide tam umirali vzdy vlastne pro to,ze je tam nemci internovali,to nelze odiskutovati. ovsem hlavni priciny umrti se jiz jaxi moc nemusi shodovati s plynove komorovou povesti.
a nebyli by to zide aby si vse nepribasnili,neprikroutili ve svuj prospech zejmena kdyz se to tak dobre prodava.

-----------------------------------------------------------------------

o.t.: na zvedavci je ale stejne jinde zcela nevidana svoboda! [smích]

105166

6.5.2006 19:27

RE: Marian

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105166

eugen neviem ci vies ale bol aj utek z oswienczimu aj vzbura a utek v treblinke/ako viem najuspesnejsi/ a ich nezlikvidovali/osobne si myslim ze asi sobibor bol ozaj vyhladzovaci tabor a preto ho zlikvidovali..tie ostatne sa spytaj zundala alebo sionistov/...ale tiez malo ludi vie ze jediny kto ozaj povstal proti nemcom v oswienczime boli cigani...za jednu noc ak ma pamat neklame ich zastrelili asi 13 000...nie nedali ich do plynovych komor zastrelili...zaujimave asi bolo olovo lacnejsie ako plyn..ze by???alebo tam komory neboli??ktohovie...

105170

7.5.2006 0:00

RE: Marian

eugen 160.?.?.?

Reakce na 105170

>eugen neviem ci vies ale bol aj utek z oswienczimu aj vzbura a
>utek v treblinke
ne,ne toto jsem jiz vubec netusil,jen pokud vim tak sobibor byla premiera a navic se jim vezni uspesne rozutekli,ze mohli ruzne mluviti. zda byl vyhlazovaci nevim.

>ale tiez malo ludi vie ze jediny kto
>ozaj povstal proti nemcom v oswienczime boli cigani
to neznam ale to cislo je pekne,ze.[mrknutí jedním okem]

105181

7.5.2006 17:41

RE: Marian

djb 83.?.?.?

Reakce na 105170

za jednu noc ak ma pamat neklame ich zastrelili asi 13 000...nie nedali ich do plynovych komor zastrelili...zaujimave asi bolo olovo lacnejsie ako plyn..ze by???alebo tam komory neboli??
Mariane, zde Vase logika selhala, zato oficialni verze ma jednoduchou odpoved. Nevite? Poradim Vam.

Chcete-li popravit vzbourene vezne, potrebujete to udelat jako vystrahu pro ostatni.
Vstup do plynovych komor byl ovsem pod zaminkou sprchovani.
Tudiz jak zaridite abyste pro vystrahu zabil 13 000 lidi, aby to vsichni videli a zaroven abyste vsem neukazal jak funguji Vase plynova popraviste?
Snadno, investujete do olova a nechate je zastrelit....

takze to neni zajimave, ale - z pohledu diskuze o existenci komor - zcela nezajimave zbytecne tema
- jinak to je samozrejme hrozne

105219

7.5.2006 18:30

RE: Marian

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105219

djb 83 mas zaujimavu logiku popravis vaznov pre vystrahu druhym vaznov..ako dobre vies podla sionsitickej propagandy vacsina vaznov z trensportu islo hned do plynu...cize ti si myslis ze ta vystraha mala byt pre tych co iba pridu..len sa cudujem ze tu vystrahu nemci nenafotili a nepublikovali v miestnych zidovskcyh novinach po celom svete...ozaj krasna je tvoja logika...skutocnost bola ina aspon podla toho co mi bolo povedane...v oswienczime...ze cigani mali nejaky siesty zmysel a vycitili ze idu na smrt...tak napadli strazcov...ale vzhladom k tomu ze to sa stalo v oswienczime nei brzezinkach/kde by mali asi vacsi uspech/ na murom oplotenom dvore...tak sanca bola mala...tak ich tam vsetkych postrielali...

105229

7.5.2006 20:14

RE: Marian

djb 83.?.?.?

Reakce na 105229

vubec si nemyslim, ze vystraha byla pro ty co prijdou. A uz vubec neni pravda, ze podle sionisticke propagandy vsichni co prisli sli ihned do plynu. Je bezne znamym faktem, ze po transportu sli prednostne do plynu pouze lide neschopni prace, nemocni, stari.... Je stejne bezne znamym faktem a jsou i konkretni lide, kteri v koncentracnich taborech prozili i nekolik let.
Tedy kde berete, ze vsichni sli hned do plynu?

Nedelejte opacnou propagandu. Jen si vybirate z oficialni verze co se Vam hodi - pak se nedivte, ze narazite jeste na spoustu "nesrovnalosti".

Logika povrazdit na vystrahu neni moje - je to standardni logika mnoha (skoro snad vsech) diktatorskych rezimu.

Cili - podle uplne oficialni verze to sedi. V konc.taborech lide zili i nekolik let, tudiz popravit vezne na vystrahu ostatnim je zcela smysluplne - nejen ze to videli, mohli to i vypravet novackum.
Ovsem podle uplne oficialni verze, ne podle Vasi, kde si vybirate co se hodi.

105235

8.5.2006 5:32

RE: Marian

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105235

hmmm..ale potom tento svedok na norimberskom procese musel klamat..tvrdi z eisli vsetci do plynu...
RAJZMAN: Transports arrived there every day; their number depended on the number of trains arriving; sometimes three, four, or five trains filled exclusively with Jews -- from Czechoslovakia, Germany, Greece, and Poland. Immediately after their arrival, the people had to leave the trains in 5 minutes and line up on the platform. All those who were driven from the cars were divided into groups -- men, children, and women, all separate. They were all forced to strip immediately, and this procedure continued under the lashes of the German guards' whips. Workers who were employed in this operation immediately picked up all the clothes and carried them away to barracks. Then the people were obliged to walk naked through the street to the gas chambers.
http://elsinore.cis.yale.edu/lawweb/avalon/imt/proc/02-27-46.htm
tak komu verit tebe alebo ocitemu svedkovi..ktory sice prezil aj plynovu komoru!!!!!

(Příště, prosím, anglický text přeložte nebo použijte odkaz na stránky, které vámi vybranou anglickou pasáž obsahují. "Úředním" jazykem Zvědavce je čeština nebo slovenština [smích]. Díky. Editor)

105253

9.5.2006 20:36

RE: Marian

Martin Mačok martin (tečka) macok (zavináč) underground (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 105235

>Je bezne znamym faktem, ze po transportu sli
>prednostne do plynu pouze lide neschopni prace, nemocni,
>stari.... Je stejne bezne znamym faktem a jsou i konkretni lide,
>kteri v koncentracnich taborech prozili i nekolik let.

Je bezne znamym faktem, ze byly ruzne typy koncentracnich taboru -
nektere byly pracovni, jine transportni, shromazdovaci nebo vyhlazovaci. Vetsina byla nejakou kombinaci vyse zminenych. V kazdem to probihalo jinak a ruzni lide tam stravili ruzne dlouhou dobu.

>Tedy kde berete, ze vsichni sli hned do plynu?

V Treblince to takto chodilo.

105404

10.5.2006 3:06

RE: Marian

eugen 160.?.?.?

Reakce na 105404

>Je bezne znamym faktem, ze byly ruzne typy koncentracnich taboru
marian tot velka pravda alespon tedy pro nas ale jak ma clovek co rozhodne nezije pro sedesat let stare koncentraky,neb z nich nema ani dolar,vedeti ktery byl jaky. ono tech lagru bylo docela hodne a oficialni propaganda je mnohdy presentuje pomalu vsechny jako velke plynove komory.
ja si byl prohlednouti jen sachsenhausen v berline a tam meli pouze krasne popraviste a rozpadle krematorium.
----------------------
pred chvili jsem zjistil,ze si musim trochu davati pozor jak na zvedavci pisi neb sem obcas,asi tam od leha,zavita tupon co si mysli,ze me prispevky jsou velice rafinovany humor urceny k jeho inteligentnimu obveselovani.
tak radeji pro mene chapave rikam,ze tento prispevek je myslen zcela vazne[smích]

105443

10.5.2006 4:50

RE: Marian

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105404

Objekty povazovane za PK se ukazuji jako dost problematicke, obvzlast v Osvetimi. Vzhledem na soudni kauzy okolo Ernesta Zundela.

105457

10.5.2006 22:48

2 Macok and Marian

djb 83.?.?.?

Reakce na 105404


Je bezne znamym faktem, ze byly ruzne typy koncentracnich taboru -
nektere byly pracovni, jine transportni, shromazdovaci nebo vyhlazovaci. Vetsina byla nejakou kombinaci vyse zminenych. V kazdem to probihalo jinak a ruzni lide tam stravili ruzne dlouhou dobu.

>Tedy kde berete, ze vsichni sli hned do plynu?

V Treblince to takto chodilo.


Pane Macok, pri veskere ucte k Vasi osobe, Vase poznamka je mimo misu. Abych Vas dostal do obrazu, jen bodove shrnuti diskuze, na niz reagujete.

Pocatek byl

ipovstal proti nemcom v oswienczime boli cigani...za jednu noc ak ma pamat neklame ich zastrelili asi 13 000...

tudiz rec je jen a pouze o Osvetimi.

V Treblince to probihalo jinak. A jinde zase jinak. Dokonce nam pan Marian prinesl vypoved svedka Rajzmana - ovsem i ten svedek mluvil o Treblince, tudiz netusim, proc mi to pan Marian predhodil jako "prukazni material" v diskuzi o Osvetimi.

Kazdopadne, cele co jsem chtel ja rict bylo, ze nelze povazovat za dukaz (ani za naznak dukazu) neexistence plynovych komor to, ze byla provedena poprava lidi zastrelenim. Vlastni rozbor taboru uz rad necham ostatnim expertum.

Jo a btw, k Vasim prispevkum o revizionismu zde. Myslim, ze mate malo nastudovanou revizionistickou literaturu. Vypada to, ze jste spis studoval jen prameny, kde byly vypsany pouze ukazky vyvracenych revizionistickych udaju.
Nerikam, ze je revizionismus spravne, ale postoj, ze hledat protiargumenty je jako kdyz hrach na stenu hazite je zcela nesmyslny. To je presne zpusob, jak by historik postupovat nemel a jak udrzet revizionismus pri zivote. Chcete-li vyvracet neci teorie, musite byt trpelivy a vysvetlovat a vysvetlovat, to se neda nic delat.
Kdybyste to hned nezavrhl, ale blize studoval, tak byste zjistil, ze je hodne co vysvetlovat a ze jsou to pomerne propracovane teorie - opakuji, to jeste neznamena, ze jsou pravdive. Ja to sam nevim, a celkem je mi to jedno - podle me pocet obeti holokaustu nic nemeni na pricine proc k tomu doslo a tudiz neustale prepocitavani obeti povazuji za hledani ponekud nablblych argumentu pro omluveni fasismu.

(asi takhle, tech 6 000 000, je jedina vec, ktera lze zpochybnit a pokud se to podari, tak muzete budovat propagandu - lhali o 6 000 000 urcite lhali i jinde a uz to jede, takze neexistovaly komory, koncentraky byly jen sberne pracovni docasne tabory atd. atd. - ale uz se nejak vytraci diskuze o legalnosti takovych taboru, bez ohledu na obeti - jako treba o Guantanamu - tady kazdy revizionista krici jak je fuj zavirat bezduvodne muslimy a ma pravdu, ale bez problemu ten stejny revizioniosta prohlasi koncentracni tabory za bezproblemove )

105551

11.5.2006 1:31

RE: 2 Macok and Marian

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105551

Me osobne jde oneco jineho nez omlouvat fasismus. Sionisnus nebo fasismus, ci komunismus pro me je to jedna verbez. Muze se stat, ze EU i USA smeruji z ruznych stran k dalsi totalite, ten samy pruser jako ty co jsem jmenoval drive. Bylo by dobre znat pravdu o holocaustu z toho duvodu, ze apartheid Israel to pouziva jako klacek vuci kritice svych praktik. A pokud zacne treti svetova valka, tak to bude na Prednim a Blizskem vychode, pokud uz nezacala. Takze jestli se snizili pocty obeti jsou sporne PK a tim i svedectvi, kterymi je operovano a revizioniste se zaviraji do basy, tak neco smrdi. Smrdi to tady mozna predem peclive naplanovanou desinformacni kampani, ktere sledovala nejake konkretni cile. Muzeme to nechat hezky vyhnit, ale se vsemi dusledky a mam pocit, ze platit se bude tvrde.

105560

11.5.2006 6:06

RE: 2 Macok and Marian

Martin Mačok martin (tečka) macok (zavináč) underground (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 105560

S podobnym pocitem jsem k teto problematice drive take pristupoval, ale po prostudovani ruznych informaci z obou stran jsem dospel k tomu, ze to, co je "peclive naplanovanou dezinformacni kampani, ktera sleduje nejake konkretni cile", je prave kampan revizionistu.

105571

11.5.2006 7:25

RE: 2 Macok and Marian

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 105571

Mno pak me budete muset nechat ujit muj kus cesty. Mam ve zvyku pouzivat kuru mozkovou, takze uvidime k cemu dospeju.

105575

6.5.2006 16:51

hmmm...

Marian 72.?.?.?

asi to mas trosku popletene..pletieti si ss- akov z kapmi nemeckymi vaznami a inymi...tym samozrejem nechcem zlahcovat rolu ss-akov...ale jednoducho neverim ze by spavali s tymi istymi prostitutkami ako vazni..pravsepodbne tam boli dva bordely jeden pre ss-akov a druhy pre vaznov...
s tym suhlasim ze zeny tiez trpeli...a dokonca ked zabili ich muza trpeli este viac...
a ked ich vsetky prostitutky zabili odkial su svedectva...od jedna pani povedala....

105164

7.5.2006 7:07

RE: hmmm...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105164

Můžeš mi Mariane doporučit nějakou konkrétní knihu, kde jsi se dočetl o tom, jak si vězni v koncentráčních táborech užívali života na plné pecky? Jak o jejich blaho bylo všestranně pečováno, a to tak, že dokonce bylo pečováno i o to, aby nestrádali ve svých sexuálních potřebách?

Taky by mně velmi zajímala Tvá představa, jak si představuješ ty naozajstné kurvy. Zda to byly prostopášné ženy, které si žily v koncentrácích nad poměry, nebo to byly týrané a a denně mnohočetně znásilňované otrokyně, o jejichž životech rozhodovali ze dne na den essesmani. Já se domnívám, že pravdivá je ta druhá varianta a za velké naozajstné kurvy považuji všechny ty válečné zločince, kteří takto brutálně s ženami zacházeli. Nu, možná se ale mýlím, tak mě pouč hochu.

105191

7.5.2006 9:07

RE: hmmm...

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105191

nie je to kniha ale vynatky z dokumentarneho filmu:inside of teh nazi state a ako svedok pise choval sa k tej zene celkom pekne...ci boli nutene k tomu alebo sa dobrovolne prihlasili nie je jasne...a silne pochybujem ze an taku robotu sa dali zeny donutit...ale vsetko je mozne...
http://www.pbs.org/auschwitz/40-45/corruption/1943b.html
“I consider it necessary to provide in the most liberal way hard-working prisoners with women in brothels.”

– Heinrich Himmler, Commander of the SS
Ryszard Dacko

Polish political prisoner and member
of the Auschwitz fire brigade

“If I wanted to get a voucher, I had to sort things out with an SS-man. And they only gave vouchers to healthy prisoners. They wouldn’t give them to prisoners who were on their last legs. Prisoners who worked as cooks for the SS, as hairdressers for the SS— the special prisoners got those vouchers. I got two vouchers.

“I wanted to cuddle up to her as much as I could, because it was three and a half years since I’d been arrested, three and a half years without a woman.”

105196

7.5.2006 14:20

RE: hmmm...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105196

Je pravda, že v té badatelské knize se rovněž zmiňují, že výjimečně tohle bylo některým prominentním vězňům nabídnuto. Vězni se tam totiž rovněž dělili na sorty, od nejlepších, protekčních, až po ty nejhorší- byli odlišeni barevnými trojúhelníky.

Mně šlo hlavně o to Mariane, abyste příště více do hloubky přemýšlel a nebyl hned okamžitě povrchně se vším hotov. Ono nevšímat si sprostých vrahů, ale naopak nazývat jejich těžce trpící oběti naozajstnými kurvami- to je síla.

Ta kniha má 370 stran a materiál do ní byl trpělivě a vědeckými metodami sbírán mnoho let. Takže je to skutečně unikátní dílo, které z posbíraných střípků složilo obraz zrůd, které chtěly svou zrůdnost navěky vyzmizíkovat z historie.

Jenom ještě poznamenám, že jistě nikdo nebude pochybovat o tom, čeho všeho se nacisti dopustili jenom v naší okupované vlasti. Kolik lidí sprovodili ze světa na Pankráci gilotinou a jak třeba skončili Vančura, Poláček, Hašler, či Josef Čapek v koncetrácích. Pana Hašlera polévali nahého v mrazech ledovou vodou, dokud nezemřel. Takže myslet si, že tyto zrůdy se chovali nějak galantně k ženám, které sloužily jejich nejhorším sadistickým pudům je značně zcestné.
Je pravda, že v té badatelské knize se rovněž zmiňují, že výjimečně tohle bylo některým prominentním vězňům nabídnuto. Vězni se tam totiž rovněž dělili na sorty, od nejlepších, protekčních, až po ty nejhorší- byli odlišeni barevnými trojúhelníky.

Mně šlo hlavně o to Mariane, abyste příště více do hloubky přemýšlel a nebyl hned okamžitě povrchně se vším hotov. Ono nevšímat si sprostých vrahů, ale naopak nazývat jejich těžce trpící oběti naozajstnými kurvami- to je síla.

Ta kniha má 370 stran a materiál do ní byl trpělivě a vědeckými metodami sbírán mnoho let. Takže je to skutečně unikátní dílo, které z posbíraných střípků složilo obraz zrůd, které chtěly svou zrůdnost navěky vyzmizíkovat z historie.

Jenom ještě poznamenám, že jistě nikdo nebude pochybovat o tom, čeho všeho se nacisti dopustili jenom v naší okupované vlasti. Kolik lidí sprovodili ze světa na Pankráci gilotinou a jak třeba skončili Vančura, Poláček, Hašler, či Josef Čapek v koncetrácích. Pana Hašlera polévali nahého v mrazech ledovou vodou, dokud nezemřel. Takže myslet si, že tyto zrůdy se chovali nějak galantně k ženám, které sloužily jejich nejhorším sadistickým pudům je značně zcestné.

105200

7.5.2006 18:18

RE: hmmm...

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105200

hmmm...nemyslim ze iba nemci mucili to iste robili komunisti a v tej istej vaznici a vela z nich je teraz vo vlade/alebo ma uzke konexie s vladou/ a nic sa im nestalo...tak ozaj neviem preco by iba nemci mali byt odsudzovani...a stale tvrdim ze neverim ze tie zeny k tomu boli nutene...mam podozrenie ze si to vybrali dobrovolne..urcite nepochybujem ze sa medzi ss-akmi nasli zvrhlici a tyrali nejake zeny...ale to sa deje aj teraz...a urcite co stale tvrdim netyrali zeny ktore boli urcene pre vaznov...ale jarmilka doporucujem ti precitat knihu treblinka...a tam mas pekne popisane ako zeny pracovneho komanda ktore sa starali o mrtvoly dobrovolne chlastali a mali orgie nie s ss-akmi ale so spoluvaznami a to na hromadach mrtvol...a to zoaj mali na vyber robili to dobrovolne lebo aspon podla knihy ss-aci o tom nevedeli...a co teraz odsudit tie zeny..urcite nie ktohovie ako by si sa zachovala ty alebo ja ci uz ako ss-ak alebo vazen!!!
a neviem ako si stara ale odhadujem ze si zazila komunistov...a mala otazocka...vystupila si niekedy voci nim..ja ano...a ja stale hovorim ze ked to bolo take neznesitelne preco ti ludia vo vacsine pripadoch nenapadli ss-ackych strazcov..mam podozrenie ze by som to urcite urobil!!!

105227

8.5.2006 7:18

RE: hmmm...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105227

Mariane, nezlob se, ale Tvůj diskusní příspěvek je tak dětsky naivní, že to vypadá, jako by Ti bylo nějakých deset let. Na tohle nemá cenu Ti vůbec odpovídat- ženy dobrovolně chlastaly a měly orgie s essesáky na hromadách mrtvol. Dobrá, nejen esssáci byli zrůdy, ale všichni kolem nich. Neexistovaly vlastně žádné oběti, protože vězni a ženy zvlášť byly ty největší svině a zrůdy. Spokojen? Není třeba číst žádnou literaturu, protože Ty tomu prostě nevěříš, že ty ženy byly k něčemu nucené- a basta!

No tak si neodpustím trochu rejpnutí vůči Slovákům, přestože jsem sama poloviční Slovenka. To nebylo od Slováků moc hezké, když se přidali na stranu Hitlera a stal se z nich fašistický stát. Jakmile však Hitler prohrál, tak honem- já nic, já muzikant, schovali se zpátky pod Československo a zařadili se mezi vítězné mocnosti, aby nemuseli platit žádné reparace. Jestli on ten fašismus v některých slovenských hlavách nepřežívá dodnes.

105255

8.5.2006 11:32

RE: hmmm...

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105255

Jarmilka tak pozor ja som nepisal ze mali sex s ss-akmi prave naopak so spoluvaznami a ze aspon podla knihy ss-aci o tom nevedeli...a vzhladom k tomu co robili tak dostavali aj prideli alkoholu...a co sa tyka slovenska...haaa ti ze chceli prist naspat do tzv. ceskoslovenska...kde si na to prisla boli donuteni...a samozrejem boli to slovaci ktori zvolili ako jediny stat na svete legalne komunistov do vlady vsakze...nemas tu historiu trochu popletenu!!!!
ale ja nic mam iba 9 rokov tak si malo pamatam...a musim ti vsetkemu uverit..ale uz dlho som sa tak nepobavil...a to uz nespominam tzv. prazske povstanie ktore bolo kratsie ako film o nom ...a tak ci tak ho robili rusi...ktori sa bali ruskeho zajtia...
ale co cesi to vyhlasili za svoje...a niekde som cital ze cesky narod bol jediny ktory nespolupracoval s nemcami...myslim ze predstavitel odporu bol typicky nemec s menom hacha aj s jeho parlamentom...a ze knihy gestapa udavacov zasadne mali iba typicky nemecke mena ako havel atd...vsakze...ale to nic ja iba tak trepem...

105263

9.5.2006 6:46

RE: hmmm...

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105263

Dobře Mariane, necháme historii být, jenom to uzavřu s těmi tábory. Když se pak ty prostopášné ženské již dost nabažily těch orgií, tak kdykoliv některá z nich přišla za vedoucím rekreačního tábora a řekla: Pane vedoucí oberstumbarfurere, už mě to tu nebaví, už jsem si dost s vězni i s essesáky užila, třicet chlapů denně mě stejně nestačí uspokojit, dávám tedy výpověď, odcházím!

A pan vedoucí jí galantně řekl: Ale jistě madam, takové bylo naše ujednání, že pokud se Vám tu nebude líbit a nebude dostatek šampaňského s kaviárem, že můžete kdykoliv odejít.

105321

8.5.2006 11:40

RE: hmmm...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 105255

To s těmi prostitutkami je celkem známá věc, vězňové dostávali jakési poukázky za dobré pracovní výkony. V TV vzpomínal holandský vězeň, jak se takto "skládali" na své krajanky, aby nemusely obcovat s jinými vězni.
O Hašlerovi jsem slyšel, že byl ubit dozorcem. To s poléváním vodou na mraze byl jakýsi sovětský film o generálovi, který se nedal zlomit ke kolaboraci, i když k tomu pravděpodobně docházelo i jindy. Na Sibiři se dalo zmrznout i "nasucho" a spolu s umělým hladomorem na Ukrajině je toto "vyzmizíkováno" daleko důkladněji a komunisté jsou v řadě parlamentů. Také bych byl opatrnější při používání slova "vědecký" mimo přírodní vědy, např. Jaroslav Hašek v jisté nadsázce pravil, že doktorát z filozofie vlastně žádným doktorátem není...Vzpomínky pamětníků mohou být nespolehlivé či přímo vybájené, jsou zde značné politické tlaky apod. Dopuštět se svévolně sadistických úchylností baví jen malý zlomek populace, bohužel toto bylo dost rozšířeno mezi dozorci německých koncentračních táborů, kam byli hlavně posíláni nevzdělatelní zemědělští synci, pro které nebylo v zpočátku elitních a výběrových oddílech SS uplatnění, ale museli být přijímáni na základě Himmlerova požadavku rovného zastoupení všech stavů dle ideologie "krve a půdy". Ale za popis reality KL jsou občas vydávány i čisté literární fikce. Slovákům bych ten jejich "štát" 39-45 až tak nevyčítal, obdobně se zachovaly všechny národy, které se chtěly uchránit okupace ať už ruské či německé včetně třeba Francouzů (Vichy). Jen Finové se postavili bolševikům v r.1939-40, ale v r.1944 se už dali spolu s Rumuny na jejich stranu (Bulhaři byli tehdy bolševiky obsazeni, ačkoli s nimi válku vůbec nevedli - samozřejmě bez nějakého mezinárodního pozdvižení). Je ale pravdou, že Tiso byl k Hitlerovi loajální až zbytečně a jediný spolu s Maďary a Italskou socialistickou republikou vytrval po jeho boku až do konce.

105265

11.5.2006 3:19

pre jarmilku o hezkych cechoch...

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105255

Dobrý večer přeji,

u nás v Čechách je sice situace o něco lepší, ale neustále je u nás zkreslováno, jak se za protektorátu chovalo české obyvatelstvo. Teprve tento týden vůbec poprve v historii českého tisku vyšel obláhlý článek Nenápadný půvab protektorátu (Týden, Ivan Motýl) a je to hodně smutné čtení. Konečně posuďte sami:

Nenápadný půvab protektorátu
(Týden, Ivan Motýl ) ...dodnes nemůže zapomenout na povzdech, který od Čechů slýchal: "To se zrovna ten náš Žid musel vrátit!" Řada Čechů se totiž před transportem Židů z Ostravy uvolila, že jim uschová alespoň rodinné šperky...


Mnozí Češi si i za protektorátu uměli zařídit spokojený život. "Stačilo nebýt komunistou a nezapojovat se do odboje," vzpomíná na zaručený recept na " protektorátní klídek" osmaosmdesátiletý Alfréd Křemenský, za války konstruktér v plzeňské Škodovce. Češi žili v daleko větším bezpečí než jejich židovští spoluobčané. A na rozdíl od českých Němců jim nehrozilo odvelení do první bojové linie.

Osm dnů před koncem druhé světové války otiskl pražský deník Národní politika rozhlasový projev státního ministra K. H. Franka. "České obyvatelstvo nebylo Říší povoláno k válečné službě a mohlo v šesti letech největší ze všech válek konat svou práci," konstatoval hned zkraje. Pak připomněl, že zatímco mnohé evropské národy válka zdecimovala, v protektorátu přibylo na 200 tisíc obyvatel. Frank se sice ani slovem nezmínil o českých obětech nacistické zvůle, přesto nepronesl zcela nepravdivý projev. Nacisté Čechy nikdy nepožádali, aby jim " Novou Evropu" pomáhali vytvářet se zbraní v ruce. Stačily jim zlaté české ručičky ve zbrojním průmyslu. Pováleční autoři učebnic dějepisu líčili českého protektorátního dělníka jako oběť trpící pod gestapáckou holínkou. Kdo se ale místo sabotáží a konspirace věnoval holkám, výletům anebo třeba tělocviku, rozhodně nemusel žít v každodenním strachu ze zatčení. "Bavili jsme se, jak se dalo. Sport, výlety na kolech až do Pošumaví. A holky! Však si naše parta říkala Tahiti," vzpomíná Alfréd Křemenský na bezstarostný protektorátní kolektiv konstruktérů z plzeňské Škodovky. K jeho přátelům tehdy patřil i škodovácký konstruktér Gott, otec později slavného zpěváka. "Poznáte tady Gotta? Obličej jako jeho syn, že," ukazuje Křemenský hrst karikatur, které vznikaly jako vedlejší produkt na rýsovacích prknech konstrukční kanceláře. "Ve fabrice jsem slyšel o jediném zatčení. Nějaký pan Chudáček," vzpomíná Křemenský, jenž ve Škodovce pracoval skoro celou válku: od podzimu 1939 do ledna roku 1944.

Umělci k dělníkům
Ostravský rodák Alfréd Křemenský hned po vzniku protektorátu v roce 1939 odmítl nabídku německých náborářů. Saské zbrojovky tehdy hledaly šikovné konstruktéry pro práci v říši. Zpočátku svého rozhodnutí litoval. ...Kráceno (Editor)

105568

11.5.2006 4:24

RE: pre jarmilku o hezkych cechoch...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 105568

Krasne jste to napsal,opravdu to tak bylo,ne vsude ,sokolove,byvaly legionari,stabni kapitan Moravek,PELTAN,LINHART, KLECKA ,MASIN ,TEDY UVOD-skauti,Ostravska skupina a mnoho jinych,to vsechno je pravda ,ale je i pravda na obranu toho ,co jste popsal,ze nas spojenci,co nas stali rovnez mnoho penez nechali na holickach ,kdyz meli splnit svou povinost ,protoze v opacnem pripade ,by Cesi bojovali v Angli,pozdeji bojovali nase armada ,ansi letci a padlo jich za zradne Brity dost,i kdyz nas Britove prodali HItlerovi,to je jedna vec,Britum zasadne neverit,to je celosvetova zkusenost ,ne jenom Ceskoslovenska,druha vec je zrada Slovenska,chute Polska a Madarska na nase uzemi a ted rozdeleni Ceskoslovenska ,opet Slovensko,nase narodni zrada za Podkarpadskou Rus,coz uz byl komunisticky menevr.Klik zlata apenez z naseho Ceskoslovenskeho pokladu zkoncilo v cizich rukach ,kolik stalo usili Masaryka ,Dr.Smutneho, na uplaceni britskych politiku,jit do valky.Jsme ,jaci jsme ,jsme ,co okolni staty z nas za ta staleti udelali,nasi ,tak zvani spojenci si udelali bic na sebe ,kdyz nase vojenska vyzbroj dokonale vyzbrojila Hitlera,to prece museli ti demoraticti a humalni politici vedet,co davaji Hitlerovi,proc mel clovek v okupovane zemi bojovat proti okupantum ,kdyz zapadni politici mu delali laskominy,az do doby ,kdy na ne doslo,tedy,dohnali Hitlera tam ,kde jej chteli mit.Polsky marsal Rydz se nechal slyset v anglickem tisku,jak jeho kozaci za tyden pojedou ulicemi Berlina a Hitler necekal,nebyl tak hloupi,tak ,jak mi jsm evedeli ,ze Rusove se spratelenymi armadami Warsavske smlouvy k nam vtrhnou,Americani to vedeli a nic nam nerekli.(nemame olej a uran ,uz se davno prodal)Zkuste myslet i trochu jinak ,videt minci i z druhe strany,dodnes si velmoci s nami hrajia nebo jsme patolizalove a nedovedem si vladnout sami,zucastnili jsme se v Kosovu,v Jugoslavii,cpeme se do Iraku,pujdem s Americany do Iranu,nase dejiny jsou po strance charakteru velmi bidne ,ale jsme takovy ,jak ti mocni nas chteji mit a polatni politici z nasich rad take,dnes,lokajstvi provozuji i mocnejsi staty nez jsme my.
Takze,k pripadu zidu v Cechach si muzem precist i jine noviny,kde je redaktori a dopisovatele zaluji,za patolizalstvi k Nemcum,kdy v dobe plebiscitu se hlasili k nemecke narodnosti a lecktera mista ,takto touto volbou presla do nemeckeho zaboru,jeste jinymi slovy,tito obcani -zide se pricinili na tragedii Ceskoslovenska pri Mnichovske umluve ,o nas a bez nas,potom ,klika komunistu-zidu ,nas prodali Stalinovi,sli jsme z blata do louze,myslite ,ze dnes je to jine?
Pani Jarmile nemusite ukazovat ,jaci jsme ,ukazte ji ,jaky je svet k nam Cechum.
Nase narodni tragedie ,spociva v tom ,ze Cesky narod nikdy nemel statnika-vudce ,za nimz by narod sel.
Kolikrate jsme byli okupovani,dnes jsme zmenili ruske rakety za americke a nebo Nato,jake jsou v tom rozdily?
http://img.radio.cz/pictures/historie/heydrichx.jpg
Rissky zastupce Heyndrich pro Cechy a MOravu
The so-called "People's Court" of occupied Czechoslovakia -- the Reich Protectorate of Bohemia and Moravia - sentenced thous...Kráceno (Editor)

105570

11.5.2006 6:49

Pre Mariánka o hezkých Slovácích

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105568

Vidím Mariánku, že jsi správný Slovák, že se hned tak nevzdáváš. [velký smích]

Ano, máš pravdu, z valné většiny bohužel nebyli Češi žádní hrdinové- to už jsem zjistila někdy ve dvaceti, když jsem si přečetla knihu od Škvoreckého Zbabělci. Ale je taky pravda, co všechno zde píše pan Robert, že nás Západ klidně obětoval, že jsme jako malá zemička byli odjakživa jen hračkou v rukou velmocí- a je to tak dodnes. Ale je taky pravda, že Slovensko zradilo nejprve nás, a potom i Hitlera.

Ale vrátím se Mariane k našemu původnímu sporu.

Jistě se shodneme oba na tom, že pokud ty ženy nemohly dobrovolně odejít z koncentračního tábora, byly tam drženy násilím, a nemohly si dobrovolně určovat s kolika muži si denně „užijí“, pak to nebyly žádné „naozajstné kurvy“, jak jsi psal, ale byly to denně proti své vůli znásilňované oběti. Tohle snad uznáš, ne?

105572

12.5.2006 0:13

RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105572

hmmma..jarmilka neviem ci slovensko zradilo cechov...alebo naopak aspon ako historia ukazuje...uz som ti pisal neboli to slovaci ale prave cesi ktori nabazeni ukradnutim majotkov a penazi po sudetakoch a zidoch...uverili o raji na zemi v podani komunizmu...zvolili ako jedini vo svete legalne komunistov... a zrada..haa...vyhlasit samostatnost..je zrada...vsak v 1993 ste urobili to iste tak kde je problem...a ze zradili hitlera...to ze povstalo par ozranov akoze v snp...tomu hopvoris zrada slovenskeho naroda proti hitlerovi..prasve naopak to nejaki vacsinou luterani a nejaki zidia a komunsiti povstali proti slovenskemu ludu...niektori ktori isli z armady do povstania ked zistili ze ta propaganda ze prezidenta tisa zajali nemci okamzite po zisteni ze je to propaganda sa vratili domov ...
hmmm..a teraz k tym kurvammmako viem bordel bol v celom jednom baraku..neviem ale odhadujem ze ich tam muselo byt najmenej 100..podla velkosti baraku....ako viem zacalo to az v r. 1943...p[redpokladam ze na to vyberali tie zeny dobrovolne a kazda vedela do coho0 ide...cize boli kurvy alebo nie sice za specifickch podmienok ale boli...vsak ked aspon sionisticka propaganda je pravdiva tak isli do pluny tak citak...tak sa mohli neprihlasit...ale podla mna dobre vedeli ze pravdepodbne budu mat lepsie spanie lepsie jedlo a ako viem mali aj slusne oblecenie.....tak to bol dovod preco sa rozhodli ako s arozhodli...a v konecnom dosleddku to
ozaj mohli byt iba tie vazenkyne ktore zavreli pre p[rostituciu..ale to neviem...a ozaj si myslsi ze terajsie prostitutky najme ked robia pre nejakeho pasaka si mozu rozhodovat s kolkymi s avyspia???
ale ja ma iny proiblem..dost dobre si enviem predstavit ako vyhladovany muz/aspon podla sionistickej propagandy/ upracovany skoro k smrti si mal chut ist zatrtkat...je fakt ze som sicew v takej situacii etse nebol ale jednoducho si to neviem predstavit...a uz vonkoncom mi nejde do hlavy ze ako je mozne ze ak tie zeny tolko trpeli podla teba nebolo toto utrpenie spomenute v norimberskom procese...vsak to by kazdy ozaj pochopil...a ak tolko netrpeli ako to ze to obhajoba v norimberskom procese nepriniesla ze ako sa dobre starali o vaznov...alebo jednoducho to ostalo neriesene elebo by bolo smiesne hovorit o vyhladzovacom tabore v ktorom bol bordel???? a to je pre mna najdolezitejsie...kde je vlastne pravda...samozrejme pripustam ze urcite tam sa dostala aj ked dobrovolne aj nejaka zena ktora to potom olutovala..a ta ozaj musela trpiet vela...

(Jak pozoruji, krucek za kruckem smerujete k cesko-slovenske problematice a odklanite se od puvodniho tematu. Prosim, vratte se k tematu. Dekuji. E.)

105612

12.5.2006 7:56

Kde je pravda

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105612

Pravda je taková Mariane, že nacistické Německo zakázalo v celé své zemi bordely a prostituci (což jim nebránilo otevřít si bordely pro wehrmacht v Praze, kde byly Masarykem také již dávno zrušeny). Takže do koncentráku se dobrovolně nepřihlásila ani jediná žena- protože i tam byly bordely oficiálně zákonem zakázány. Čili existovaly přísně tajně- a proto se tam se ženami nakládalo tak hrůzně.

Z toho důvodu se o nich nemluvilo ani v norimberském procesu- protože vlastně nikdy neexistovaly. A co neexistuje, o tom se nemluví. A proto se tři badatelky rozhodly, že tuhle temnou „neexistující“ všivárnu trošku Němcům připomenou. Naštěstí v osmdesátých létech minulého století zůstalo ještě dost svědkyň, u kterých mohly zaznamenat jejich očité svědectví. Když uvážíme, že v roce 1945 jim bylo jen něco kolem dvaceti, tak v roce 1980 jim bylo pouhých 55 let. Jednu Romku tam dokonce strčili jako patnáctiletou pannu.

105627

12.5.2006 11:21

RE: Kde je pravda

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105627

Ale Jarmilka ked ta 15 rocna ciganka bola panna..tak potom ja som stale pannic tiez...to asi ona bola jedina ciganka ktora v 15 rokoch nemala dve deti a v 9 rokoch nebola pretiahnuta vlastnym otcom...a ze oni neexistovali a preto na norimberskom procese neboli..haaa...a vsak niektori tvrdia ze ani plynove komory neexistovali a na norimberskom procese boli...a fakt je jeden ze tie komory ak existovali tak boli vyhodene do vzduchu...ale ako sama tvrdis tie prostitutky prezili...tak ako to je s tym norimberskym procesom..ostanme len pri tom ze jednoducho nemci sa nemohli poriadne obhajovat a hovorit o bordeli vo vyhladzovaciom tabore ..tak asi tazko by tomu niekto uveril....vitazi pisu pravidla...

105639

12.5.2006 17:06

RE: Kde je pravda

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 105639

Mariane, to je váš mužský problém, že se neumíte empaticky vcítit do jiných lidí. Máte holt ten mozek jinak stavěný- někdy tak ale připomínáte tak trochu roboty. Uvažuj Mariane! Kde není žalobce, tam není ani soudce. Když si já představím, že by mě něco takového potkalo, že by mě nacisti šoupli do ilegálního koncentračního bordelu, tak pochopitelně o těchto zážitcích budu mlčet jako hrob, a budu se snažit zapomenout. A né že s tím budu lítat po redakcích novin, a veřejně kategoricky žádat, aby mou hanbu zveřejnili, že se na mně denně proti mé vůli vystřídalo x chlapů? Chápete, že nikdo nestojí o to, aby celý národ věděl o tom, že jste jako onuce posloužil tisícům chlapům? Chápete, že ty ženy to chápaly jako svou vlastní hanbu, ne jako hanbu jejich trýznitelů?

Nepřežily pouze ženy, které tohle na vlastní kůži zažily (je sprosté je nazývat prostitutkami, pokud byly znásilňované), ale přežili všichni lidé okolo, kteří s tím přišli nějakým způsobem do styku- normální vězenkyně a vězni, lékaři, různý personál tábora, atd., atd. Prostě přímých svědků bylo mnoho, protože všechny nestačili nacisti vyhladit. A protože se o tom mezi lidmi vedly různé fámy a šeptaly se různé hrůzostrašné historky- z toho důvodu se badatelky rozhodly o tom bádat.

U nás se kupříkladu žádný badatel nenašel, proto všichni víme úplný kulový o tom, jak to bylo u nás s těmi bordely za protektorátu. S.K. Neumann, který sepsal Dějiny ženy naprosto suprově, logicky a geniálně popsal všechno konání kolem prostituce- bohužel jen do roku 1931. Právě tento muž mě naučil logicky myslet- abych si uměla všechny děje ve společnosti správně vyložit.Abych nebyla trotl, který kdekomu nalítne.

P.S. Nebuďte rasista, v tehdejší pruderní době určitě existovaly patnáctileté romské panny.

105680

13.5.2006 12:52

RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích

jiri pechacek 217.?.?.?

Reakce na 105612

....chudaci slovaci zadnej stat nechteli, to jim ho zrejme pred valkou vnutili ti odporni zidaci. proticeske nalady pred valkou na slovensku byla jen sionisticka propaganda. snp to bylo deset komunustu a pet zidu(sic!) a deset luteranu(zrejme ze svabska). kde byli gardiste a ozajistny slovaci v roce 1948? vetsina se etablovala do nove vznikajici lidove demokraticke spolecnosti a vstoupila do partaje a znovu jako pred valkou trpeli pod zlou ceskou knutou (parazitovali na vyspelejsich ceskych zemich). po roce 1989 samostatny stat chteli patrne jen cesi ze? no nic ve zlem -majte sa dobre.

105730

13.5.2006 13:46

RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105730

ale samozrejem ze ho chceli ...a preco nei...ale nikdy nevolili komunistov...a nezbohatli na vyhnani sudetakov!!!a ozaj vrucna vdak za komunistov!!!

105731

13.5.2006 15:21

RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích

eugen 160.?.?.?

Reakce na 105731

>ale nikdy nevolili
>komunistov
a co v roce 1948 to jste u vas nevolili komunisty,to nebylo v celem ceskoslovensku???
toto nevim,jen se ptam[smích]

>a nezbohatli na vyhnani sudetakov!!
no sudetaky jste jaxi nemeli ale zidu jste se zbavovali iniciativne,jeste jste si za to radi neco zaplatili,no a majetek po nich preci nejaky zustal,ze.....

105736

13.5.2006 18:18

RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 105736

http://www.saske.sk/cas/3-99/recolejnik.html

v maji 1946, dostali komunisti 30% hlasov, demokraticka strana dostal 62% hlasov.
pretoze vsak v Cechach volilo komunistov najviac volicov, zostali komunisti najsilnejsiou stranou v prepocitani na celu CSR a Demokraticka strana "zostala zaniknuta".


co sa tyka zidov, ti prisli na Slovensko z ruskeho Halica s holymi prdelami a takisto z neho aj odisli.
zato teraz, si svoje miliardy vyberaju s zeleznou pravidelnostou a vytrvalostou maratonskeho bezca, uz 15 rokov.
ono s tymi poctami, to nosati neberu nejak velmi konzervativne.
ked sa jedna o pocet obeti holohoaxu, tak zahynuli vsetci. ked ide o odskodnenie, tak to vyzera, ze ich je tu viac ako pred vojnou.
tot nedavno, dostali od naseho ciganskeho premiera Curindu 8 miliard SK odskodnenia, alebo vypalne (vzdycky podla toho, ci z pohladu platica alebo platcu), ale ani to im nebrani, si dat renovovat synagogy Slovenskym "fasisitickym" statom.
vid priklad synagogy v Kosiciach [oči v sloup]

VSZ Kosice, najväcsie oceliarne v strednej Europe, dostali zidkovia od toho isteho polocigana Curindu, za sumu polrocneho cisteho zisku.

ps. niekedy sa mozem usmiat na smrt, ked citam, aki su Slovaci rasisti. ani fakt, ze si za premiera zvolia polovicneho Roma, ich toho bilagu nezbavi. [chechtot]

105744

13.5.2006 23:25

RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích

eugen 160.?.?.?

Reakce na 105744

>v maji 1946, dostali komunisti 30% hlasov, demokraticka strana
>dostal 62% hlasov.
>pretoze vsak v Cechach volilo komunistov najviac volicov, zostali
>komunisti najsilnejsiou stranou v prepocitani na celu CSR a
>Demokraticka strana "zostala zaniknuta".
tak to nerad slysim pokud je tedy vazne pravda,ze my cesi muzeme za nastup komunistu v celem ceskoslovensku[pláč]

pokud vasi predstavitele za vase penize renovuji zidum synagogy,tot velmi smutne ale nemate si je voliti.
ja vim,ja vim,ted mluvim jako by to u nas bylo lepsi[pláč]

105760

14.5.2006 3:04

RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 105744

Možná že většina přišla z polského Haliče (při dělení Polska připadl Rakousku), ale měli tu na výběr i jiné směry. Hlavně na Podkarpatské Rusi drželi mužiky pěkně zkrátka a pod parou, jak o tom svědčí i Nikola Šuhaj (kde se židovský padouch pragmaticky přidá i ke komunistům). V tom Haliči jim bylo dobře, v německém TV dokumentu o Krakově bylo poznamenáno, že se po pozvání polským králem Kazimírem III. v 30.letech 14.st. nemuseli chovat ohleduplně k okolí jako hosté, nýbrž úplně jako doma. Méně nadšení to budilo mezi domorodci, záhy byli vytlačeni ze řemesel a obchodu do zemědělství a i díky vyšší židovské porodnosti se nejspíš začali cítit tak trochu jako Palestinci dnes.

105773

14.5.2006 22:54

RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích

jiri pechacek 217.?.?.?

Reakce na 105773

anonyme,palestinci maji trikrat vetsi porodnost nez zide!

105853

14.5.2006 23:57

RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 105853

>anonyme,palestinci maji trikrat vetsi porodnost nez zide!

a co to ma mat spolocneho s porodnostou chazarskych nosacov z Podkarpatskej Rusi, v tamtych casoch?

105859

14.5.2006 18:48

RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105744

vsak o to je ta ceska demokraCIA...strana ktora dostane 62% hlasov... zanikne...ale co sudetacke peniaze boli vo vacku..tak potrebujeme este aj ine...vsak sudruhovia....a nezabudat opat cesky lud ako jediny vo svete aj po pade komunistov volil najviac komunistov...komu chcu ukradnut a co teraz...ze by zidom..tak potom suhlasim...aj za cenu noveho komunizmu!!!!

105836

7.5.2006 1:46

I když nesouhlasím se žalářováním p.Zündela,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

jsem nucen připodotknout, že se vesměs srovnává se syčáky, pro které byla každá perzekuce které se jim dostalo proklatě málo. Snad jen s výjimkou Gándího, i když na něj spíš sedí Churchillův popis polonahý fakír či politický exot, jehož mírumilovné snahy měly za následek četné krvavé nepokoje. Rovněž jeho žalářování nemělo až tak velký ohlas, když byl coby notorický pacifista zašit během 2.světové, téměř to nevzbudilo rozruch a statisíce Indů padly dobrovolně po boku Britů. Ani Džavarhál Nehrú nebyl nijak oslnivým vůdcem. Velice v tomto případě sedí popis, že v Indii "blecha zastupovala slona", hrstička nacionalistických profesionálních aktivistů ovládajících západní politický "newspeak" tvrdila že mluví za stamiliony negramotných rolníků. Po několika letech nezávislosti se indická vláda rozhodla zjistit, zda natvrdlí venkované vůbec vědí, že žijí ve svobodné zemi a že britská koloniální nadvláda je již minulostí. Průzkum ale musel být urychleně ukončen, neboť většina respondentů si nebyla vědoma faktu, že v Indii nějaká britská koloniální správa vůbec kdy byla... Britové nerezignovali v Indii kvůli gandíovskému humbuku, ale proto, že ztratili vůli k moci a zchudli za 2.sv.války. Mrtvoly z následného náboženského střetu při dělení země nejsou spočteny dodnes...
Další výjimkou (alespoň pro mne, jeho poslední dílo je dodnes aktuální) je Martin Luther. Ten ovšem žádné teze na vrata nepřibil, pouze je předložil k univerzitní disputaci a zaslal mohučskému a braniborskému arcibiskupovi. V r.1518 pak vyšly tiskem. Rovněž na Wartburgu nebyl v soudní vazbě, ale ukryt pod ochranou svého přítele kurfiřta Bedřicha II. pod krycím názvem "rytíř Jiří".
Také mi není známo, že by Lenin, Trockij či Stalin byli deportováni do Slezska. Uljanov byl v fešáckém dočasném vyhnanství na Sibiři a Trockého Stalin poslal do Turecka (jinde ho nechtěli).

105184

7.5.2006 9:00

RE: I když nesouhlasím se žalářováním p.Zündela,

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105184

no neviem ako viem lenin v polsku bol a na jeho pocest sa poriadaju vystupy na rysy...trockeho ak ma pamat neklame zavrazdilo sovietske komando v mexiku kde mal azyl..nie v turecku...
An agent of the Russian government (Ramon Mercader) finally assassinated Trotsky in Mexico in 1940.
tak neviem o com pises...a o tom lutherovi som to tiez pocul...
a o tej indii...no neviem neviem...

105195

8.5.2006 12:25

RE: I když nesouhlasím se žalářováním p.Zündela,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 105195

Lenin odešel kout pikle za hranice (v této souvislosti je zajímavé, že hrdý název "bolševici" si tito socdemáci udělili dle jediného sjezdu, na kterém kdy získali většinu a který se odehrál - v Londýně). Polské Tatry se nácházejí v Haliči a samotné Rysy tehdy byly v horních Uhrách. Ve Slezsku možná někdy krátce pobýval, ale do exilu odešel dobrovolně r.1900 a o deportaci hovořit nelze (to byla sovětská specialita, i když byla poté, co "odsouzení" vykřikovali, že je to pro ně odměna, toto bylo omezeno). Trockij byl oproti tomu deportován nedobrovolně r.1929 na ostrov Prinkipo u Istanbulu (chtěl někam jinam, ale nebyl o něj zájem). Tam pod ochranou souvěrců strávil 4 roky. Benešův domnělý kamarád mnichovan Daladier ho pak pozval r.1933 do Francie. Ale do Paříže ho nepustil a v r.1935 mu naznačil, ať jde o zem dále. Trygve Lie ho pustil do Norska r. 1935. Později byl odměněn postem předsedy OSN. Na nátlak pravých a důležitějších bolševiků ze SSSR se ocitl r.1937 v domácím vězení. Pak byl pozván mexickým prezidentem Cardenasem, ten pro něj dokonce poslal extra vlak do přístavu. Mexičané jsou dnes za toto odměňováni kolektivně tím, že jsou jim dány USA k volné kolonizaci. Bronštajnův portrét měl vystaven ve své pracovně i nomen omen U.S.vnitřní bezpečák Čertov a řada neocons jsou "předělaní" trockisté. Ale ani on do Slezska deportován nebyl, jeho útěky před carskou ochrankou 1902 a 1907 směřovaly hlavně do Londýna a nemálo fondů pro "ruskou" revoluci nesbíral mezi pobratimy v New Yorku.

105270

7.5.2006 5:14

Kazdy tlak budi protitlak ,zejmena ve svobode slova, co ocekavaji zide po takovem terroru?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Umirajici kobyla vetsinou kolem sebe kope,tak by se dalo prirovnat jednani zidu ve svetovych vladach a aspecielne v soudnictvi,co chteji prosatit pres tak zvane krestanske zakony zidovske rozsudky nad krestany.
http://rense.com/general71/zzon.htm
Zionists called for action against Germany and boycotts were imposed in the UK and USA. On March 24, 1933, "The Daily Express" of England carried the following headline; "Judea Declares War on Germany. Jews of All the World Unite in Action" ( Daily Express (England) March 24, 1933.)
Tak ,jak zoufale bojuji palestinci,tak ,jednoho dne bude zoufale bojovat cely krestansky svet za udrzeni prava na zivot,i,kdyz se to mnohym dnes nebude zdat,ale cas Vam da odpoved a nejenom Vam.Pokusy rozestvat krestany do jakehokoliv konfliktu,zejmena proti muslimum,za predpokladu naproste kontroly obcanu ve vsech smerech,Zundel ,Irving a mnoho dalsich je ukazka ,co si mohou s nami dovolit.Tohle uz bylo mnohokrate,ze ano,inqusice,paleni knih ,zakaz projevu,jen panska robota a nic vic.Provokace proti muslimskemu svetu,aby,Washingtonem ovladani krestane se opet octli na svetovem bojisti,vyhubit obe strany,pro radost tretiho,stara hra tisice roku stara ,ale stale ucinna.
http://www.reformation.org/crusader-rosary-beads2.jpg
http://www.reformation.org/crusader-rosary-beads.jpg
Krizky na zbranich novodobych krizaku maji rici naplno,kdo je muslimskym nepritelem ,zatimco sesticipa hvezda Washingtonu se neukazuje,spravne odhadl Iransky president,zautocite na nas a my zbombardujeme hnizdo zla toho vseho,Israel.
"for all they that live by the sword shall die by the sword" (Matt. 26:52).
Zundel a jini poukazuji na dobu druhe svetove valky ,kdy stejna praxe propagandy nahnala 60 milionu krestanu na smrt,to je nejvetsi zlocin ,odhalit pravdu a znemoznovat plany ,dnes nazyvanych neoconu,kteri bohatnou na mrtvolach.v druhe svetove valce se dva ,pokrevne zprizneny staty navzajem vrazdili,Anglie a Nemecko.Rudolf Hess-Spotlight 15.7.91-Kdyby obcane britanie vedeli ,ze muze byt uzavren mir s Nemeckem a pri tom zachovano jejich imperium,tak by odmitli valku,Kdyby americka verejnost se dozvedela ,ze Britove zavrhli mir s Nemeckem,take by odmitli bojovat a nemuselo padnout297 000 jejich mladych muzu,kde je Amerika dnes v ramci 11 september? Hess musel byt zavrazden,pravda nesmela vyjit na povrch,tak zvani zastanci svobody a demokracie ,pres noc ,valecni zlocinci.
http://www.reformation.org/crusaders4.jpg
U.S. flag draped coffins of dead Fatima Crusaders.
http://www.reformation.org/rockefeller-center3.jpg
The Rockefeller "government" is run from 30 Rockefeller Plaza in New York City.Boj o svobodu projevu ,je bojem o pravdu,proto jsou historikove pravdy pronasledovani,aby obcanum neotevreli oci,jak se da na mrtvolach bohatnout.
http://reformed-theology.org/html/books/wall_street/
http://www.apfn.org/apfn/profiteercheck_prima1.jpg

105190

7.5.2006 16:04

RE: Kazdy tlak budi protitlak ,zejmena ve svobode slova, co ocekavaji zide po takovem terroru?

eugen 160.?.?.?

Reakce na 105190

>The Rockefeller "government"
jelikoz neumim anglicky taxem nikdy nepochopil co nam to vlastne na tom obrazku,co je zde jiz myslim podruhe ukazujete?
kdo dostal sto bilionu na valecnem profitu,bush,cheney,u.s. vlada,oc tam presne jde?

105211

7.5.2006 17:56

RE: Kazdy tlak budi protitlak ,zejmena ve svobode slova, co ocekavaji zide po takovem terroru?

Marian 72.?.?.?

Reakce na 105211

eugen firma haliburton v kontraktoch..ako by nahodou cheney tam roky sedel v predstavenstve...

105224

8.5.2006 14:30

RE: Kazdy tlak budi protitlak ,zejmena ve svobode slova, co ocekavaji zide po takovem terroru?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 105224

Tu fotku nechápu?! Proč se dáváte fotomontáž? [zmaten]

105273

8.5.2006 17:09

RE: Kazdy tlak budi protitlak ,zejmena ve svobode slova, co ocekavaji zide po takovem terroru?

eugen 160.?.?.?

Reakce na 105273

>Tu fotku nechápu?! Proč se dáváte fotomontáž? [zmaten]
na tom neni nic k nechapani,pan nohejl nam tim naznacuje,ukazuje nazorne i obrazkem jaxe doopravdy veci maji,ja mu rozumim[smích]

105280

Příspěvků: 78

05.05. 03:44 kema  Pani Stolz
05.05. 06:32 TT  RE: Pani Stolz
05.05. 07:22 Kritik  RE: Pani Stolz
05.05. 08:04 nitram  RE: Pani Stolz
05.05. 19:52 kema  RE: Pani Stolz
06.05. 01:12 Vodník  Počkat, počkat, pane kemo,
08.05. 15:00 Martin Mačok  RE: Počkat, počkat, pane kemo,
08.05. 16:06 eugen  RE: Počkat, počkat, pane kemo,
08.05. 23:03 Vodník  RE: Počkat, počkat, pane kemo,
09.05. 02:14 Rene Bartosek  RE: Počkat, počkat, pane kemo,
09.05. 17:29 Martin Mačok  RE: Počkat, počkat, pane kemo,
10.05. 04:48 Rene Bartosek  RE: Počkat, počkat, pane kemo,
10.05. 09:09 Martin Mačok  RE: Počkat, počkat, pane kemo,
10.05. 14:51 Rene Bartosek  RE: Počkat, počkat, pane kemo,
11.05. 02:19 Ezop  RE: Počkat, počkat, pane kemo,
05.05. 07:44  Muzu s nim nesouhlasit
05.05. 11:46 trodas  RE: Muzu s nim nesouhlasit
05.05. 15:17 Karel z Čech  RE: Muzu s nim nesouhlasit
05.05. 12:39 Peter Veliky  Cenzurovany dopis?
06.05. 02:35 Emma Bovary  Je to možná off-topic
06.05. 11:53 Vodník  Vynikající odkaz!
06.05. 03:51 Marian  Zundelovi nic nedokazali...
06.05. 07:31 Jarmila  Bylo to trochu jinak pane Mariane
06.05. 04:11 eugen  ostuda moci
06.05. 05:36 Stehno  Skúste porovnať skutočnosť s tými...
06.05. 14:44 Marian  Marian
06.05. 16:18 Jarmila  RE: Marian
07.05. 00:18 Pontifex  RE: Marian
07.05. 17:35 djb  RE: Marian
08.05. 07:22 Jarmila  RE: Marian
08.05. 10:31  RE: Marian
06.05. 18:12 eugen  RE: Marian
06.05. 19:27 Marian  RE: Marian
07.05. 00:00 eugen  RE: Marian
07.05. 17:41 djb  RE: Marian
07.05. 18:30 Marian  RE: Marian
07.05. 20:14 djb  RE: Marian
08.05. 05:32 Marian  RE: Marian
09.05. 20:36 Martin Mačok  RE: Marian
10.05. 03:06 eugen  RE: Marian
10.05. 04:50 Rene Bartosek  RE: Marian
10.05. 22:48 djb  2 Macok and Marian
11.05. 01:31 Rene Bartosek  RE: 2 Macok and Marian
11.05. 06:06 Martin Mačok  RE: 2 Macok and Marian
11.05. 07:25 Rene Bartosek  RE: 2 Macok and Marian
06.05. 16:51 Marian  hmmm...
07.05. 07:07 Jarmila  RE: hmmm...
07.05. 09:07 Marian  RE: hmmm...
07.05. 14:20 Jarmila  RE: hmmm...
07.05. 18:18 Marian  RE: hmmm...
08.05. 07:18 Jarmila  RE: hmmm...
08.05. 11:32 Marian  RE: hmmm...
09.05. 06:46 Jarmila  RE: hmmm...
08.05. 11:40  RE: hmmm...
11.05. 03:19 Marian  pre jarmilku o hezkych cechoch...
11.05. 04:24 Robert Nohejl  RE: pre jarmilku o hezkych cechoch...
11.05. 06:49 Jarmila  Pre Mariánka o hezkých Slovácích
12.05. 00:13 Marian  RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích
12.05. 07:56 Jarmila  Kde je pravda
12.05. 11:21 Marian  RE: Kde je pravda
12.05. 17:06 Jarmila  RE: Kde je pravda
13.05. 12:52 jiri pechacek  RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích
13.05. 13:46 Marian  RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích
13.05. 15:21 eugen  RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích
13.05. 18:18  RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích
13.05. 23:25 eugen  RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích
14.05. 03:04  RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích
14.05. 22:54 jiri pechacek  RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích
14.05. 23:57  RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích
14.05. 18:48 Marian  RE: Pre Mariánka o hezkých Slovácích
07.05. 01:46  I když nesouhlasím se žalářováním p.Zündela,
07.05. 09:00 Marian  RE: I když nesouhlasím se žalářováním p.Zündela,
08.05. 12:25  RE: I když nesouhlasím se žalářováním p.Zündela,
07.05. 05:14 Robert Nohejl  Kazdy tlak budi protitlak ,zejmena ve svobode slova, co ocekavaji zide po takovem terroru?
07.05. 16:04 eugen  RE: Kazdy tlak budi protitlak ,zejmena ve svobode slova, co ocekavaji zide po takovem terroru?
07.05. 17:56 Marian  RE: Kazdy tlak budi protitlak ,zejmena ve svobode slova, co ocekavaji zide po takovem terroru?
08.05. 14:30  RE: Kazdy tlak budi protitlak ,zejmena ve svobode slova, co ocekavaji zide po takovem terroru?
08.05. 17:09 eugen  RE: Kazdy tlak budi protitlak ,zejmena ve svobode slova, co ocekavaji zide po takovem terroru?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 2

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 949