Diskuze k článku

Proč staví Američané zdi proti imigrantům?

Příspěvků 81

26.4.2006 0:49

Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

Emma Bovary 84.?.?.?

(Zrušeno. Jedovatý komentář s úmyslem zpochybnit autorovu integritu a jeho znalosti.)

104351

26.4.2006 1:38

RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 104351

Divim se, ze tedy Cesi nevybuduji podobnou zed mezi Moravou a Slovenskem. Zabranili by tim prilivu nechtenych cikanu(pardon Romu) ze Slovenska.

104354

26.4.2006 12:12

RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

LACO 86.?.?.?

Reakce na 104354

Aj ked nechcem, musim reagovat... problem ciganov predsa nie je problemom "len" Slovenska. Je to "pozotatok" po rozdeleni CSFR v 1993. Romsky problem sa vyskytoval aj v minulosti, len bol umelo potlacany byvalou, este socialistickou, vladou, ked vdaka bohatej podpore prostrednictvom detskych pridavkov Romovia boli schopni zit "dobrovolne" na pokraji spolocenstva mimo "normalnych" obyvatelov vtedajsej CSSR, neskor CSFR. A ziadna stena predsa nevytvori neprekonatelnu barieru. Je to len prekazka ktora sa da preskocit alebo obist.

104394

26.4.2006 22:54

RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

onlooker 86.?.?.?

Reakce na 104394

V tej dobe aj Romovia robotili - mali sme čatu romskych kopačov - kde je jim koniec?

104449

30.4.2006 22:41

RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

zap 69.?.?.?

Reakce na 104394

Mate pravdu, poznamka p. Rejpala neni ferova

vuci Slovensku. Cikani zili a stehovali se po Kralovstvi Ceskem davno pred vznikem CSR. Dalo by se rici ze prisli z Rumunska. Ale ani to neni spravne, protoze dnes jsou jiz po cele Evrope vc. Anglie.
A ve Spanelsku hraji docela dobrou muziku. [smích]

104797

1.5.2006 14:40

RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 104797

Nevim presne cas odhaduju tak 12-13. st. z Egypta. Doufam, ze tady z hlavy nebulikuju. Zkuste si to vyslovit anglicky Egypt- Gipsy.

104835

2.5.2006 0:37

RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 104835

To že jsou z Egypta Cikáni tvrdili, aby si vymohli lepší přijetí od křesťanské populace. Dle jejich podání skutečně přišli z Egypta a byli jedním ze ztracených kmenů Izraele. Ve skutečnosti jsou pochopitelně z Indie, kde tvořili jednu z nejnižších kast. K nám prvně pronikli jako "Kartasové" zároveň s mongolskou invazí r.1241 a byli tehdy občas likvidováni coby vyzvědači. Někde už jim stačilo jen tvrdit, že jsou z Čech a z toho jejich další anglický název Bohemians. Ale jejich počet byl v Čechách o hodně nižší než dnes, "Romové" jsou opravdu téměř všichni ze Slováče, vždyť i jeden slovenský potentát při dělení federace zažertoval "Všetkých Cigánov si môžetě nechat".

104890

2.5.2006 3:32

RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 104890

Mate naprostou pravdu, balamutil jsem. [smích]
http://www.osel.cz/index.php?clanek=919

104899

2.5.2006 4:19

RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 104797

Zed vuci Slovakum mozna ferova neni. Bohuzel skoro vsichni cikani prisli ze Slovenska. A ze by prisli do Cech pracovat, to bych se hrozne divil.
Je ale zed ferova vuci Mexicanum? Vzdyt ty jsou alespon pracoviti.

104905

2.5.2006 23:23

RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

eugen 160.?.?.?

Reakce na 104905

>Je ale zed ferova vuci Mexicanum?
zed je vzdy vysoce ferova pokud chrani bile domorodce pred privandrovalci!

104979

26.4.2006 13:51

RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

krysa 84.?.?.?

Reakce na 104354

>Divim se, ze tedy Cesi nevybuduji podobnou zed mezi Moravou a
>Slovenskem. Zabranili by tim prilivu nechtenych cikanu(pardon
>Romu) ze Slovenska.

Dovedeš si představit jak by Američani řvali že to nejde a že to nesmíme?
Vono když je to u nich, je to OK, když je to samy u nas, je to omezování práv....

104398

26.4.2006 23:50

RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

wlado 195.?.?.?

Reakce na 104351

>(Zrušeno. Jedovatý komentář s úmyslem zpochybnit autorovu
>integritu a jeho znalosti.)

Fíha, koľká to sloboda prejavu. Asi mal radšej niečo napísať o neexistujúcich koncentrákoch. [smích]

104454

29.4.2006 16:48

RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 104454

OT, ale to bych rad vedel, kdo zpochybnuje KT. I kdyz PK hned vedle nemocnice SS mluvi o tom, ze dukladni Nemci meli maslo na hlave.

104691

26.4.2006 1:11

Heslo je "Socialni péče"

Ezop 4.?.?.?

"...problém, ten spočívá v oné anonymní mase, která se snaží do USA dostat stůj co stůj nikoli kvůli práci, ale hlavně kvůli zneužívání sociálního systému."

Velice dobry postreh a ohodnoceni situace, pro ne-Američana. Nejvetsi problem samozrejme je zneužívání sociálního systému. Kdyby jsme zamezili pristup illegalnich emigrantu k socialnim davkam, tak by jsme nemuseli stavet zed, najmout tisice policajtu, ustanovit dalsi hromadu novych zakonu, ktere budou trapit i nas Amíky.

104352

26.4.2006 8:16

RE: Heslo je

MF 194.?.?.?

Reakce na 104352

Obávám se, že potom by imigranti o to víc kradli a loupili a zase by se musel zvýšit počet policistů. Ne. Jediným řešením je asi nepropustná hranice.

104377

27.4.2006 21:18

RE: Heslo je

Ezop cz_dragon (zavináč) seznam (tečka) cz 4.?.?.?

Reakce na 104377

Constitution of United States

2nd Amendment
Druhý Dodatek

A well regulated militia, being necessary to the security of a free state, the right of the people to keep and bear arms, shall not be infringed.

Dobre z organizovana domobrana je zapotrebí k obrane svobodneho statu, pravo lidu prechovavat a nosit zbrane, nebude porušeno.

104533

26.4.2006 1:13

sociální systém?

čtenář 86.?.?.?

Podle mně pan Šlechta velmi přehání s tím zneužitím sociálního systému. Jak se to konktrétně projevuje? V USA je něco takového? Pravda, illegals dávají děti zdarma do škol, ale dostávají zdarma nějakou systematickou zdravotní péči? Dostávají zdarma nějaké sociální dávky? O ničem takovém nevím. Chápu, že se USA staví proti přívalům levné pracovní síly, ale s tím zneužívám sociálního systému mi to nesedí. Spíše bych věřil, že ti lidé úhrnem vzato chtějí pracovat.

104353

26.4.2006 1:59

RE: sociální systém?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 104353

To vite ze nemocnice osetruji nemocne, zranene a rodici ilegaly a pak to nema kdo zatahnout, protoze oni se proste vytrati. Pri americkem zpusobu uctovani ve zdravotnictvi ty ucty jsou pak silene palky a tem nemocnicim nekde figurujou. Resit se to v zasade nijak neda, jakekoliv reseni ktere navrhnete bude zneuzitelne a povede do jeste horsiho problemu.

104356

26.4.2006 2:54

RE: sociální systém?

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 104356

>To vite ze nemocnice osetruji nemocne, zranene a rodici ilegaly a
>pak to nema kdo zatahnout, protoze oni se proste vytrati. Pri
>americkem zpusobu uctovani ve zdravotnictvi ty ucty jsou pak
>silene palky a tem nemocnicim nekde figurujou. Resit se to v
>zasade nijak neda, jakekoliv reseni ktere navrhnete bude
>zneuzitelne a povede do jeste horsiho problemu.

To ano, ale že nějaká nemocnice sem tam někoho z nich ošetří, neznamená, že prioritou ilegálů je zneužívat (neexistující) sociální systém.

104360

26.4.2006 8:21

RE: sociální systém?

qwe 193.?.?.?

Reakce na 104356

Jak se to v USA praktikuje s ošetřením chudých ilegálů nevím, možná je to různé i stát od státu, ale vím pozitivně, že když tam předloni můj známý pracoval a při autonehodě utrpěl zranění, nikde ho nevzali zadarmo ani na rentgen, musel vše platit předem.

104378

26.4.2006 2:50

RE: sociální systém?

68 68.?.?.?

Reakce na 104353

Pravda, illegals dávají děti zdarma do škol, ale dostávají zdarma nějakou systematickou zdravotní péči? Dostávají zdarma nějaké sociální dávky? O ničem takovém nevím.

Tak, skolne na jedno dite stoji asi 8 000 dolaru za rok. To je samozrejmne placeno danovym poplatnikem. Ten ilegal samozrejmne zadne dane neplati a obycejne ma 5 az 10 deti. Tak to je skolne.

Zdravotni pece: Kdyz jde k normalnimu doktorovi, tak ten chce budto zaplatit a nebo nejake potvrzeni o zdravotnim pojisteni, takze toho ilegala nevezme. Kdyz ale ten ilegal prijde na pohotovost, tak tam oni musi vzit kazdeho a na nic se nesmi ptat. Takze pohotovost je narvana ilegalama, kteri tam jdou s rymou, nachlazenim, nebo transplantaci srdce a nebo ledvin. Kdyz nekdo ma opravdu potrebu pohotovosti, ze ma srdecni mrtvici, tak ma problem, protoze pohotovost je zasekana ilegalama a nebo zbankrotovala a je zavrena.

V Kalifornii tihle ilegalove stoji stat, - tedy danove poplatniky 9 bilionu dolaru (9 000 000 000 dolaru).

Mnoho z tech ilegalu neprislo za praci, ale za socialni podporou, ktera je vyssi, nez je mzda v Mexiku, takze se ma dobre a nemusi delat.
Ti, co chteji delat nevyvazi svou levnou pracovni silou naklady na ne vynalozene. Vetsina se nechce ani asimilovat, naucit se jazyk a podobne. Je to proste veliky problem. Pocet ilegalnich emigrantu v USA se odhaduje na 12 az 20 milionu. Penize, ktere v USA vydelaji po zaplaceni piva a nutnych zivotnich nakladu putuji do Mexika, takze pomahaji mexicke ekonomii.

104359

26.4.2006 3:50

RE: sociální systém?

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 104359

K tomu je jeste potreba dodat, ze zde rodi dalsi deti. Mexikanka rodi nepretrzite. Snatky mezi sebou neuzaviraji. Na uradech lzou ze je otec neznamy aby mohli dostavat penize. V obchodech nakupuji zadarmo na Food Stamps a nejen na ne, tech programu je vic a oni je umi vyuzit. Prace se vesmes stiti. V poslednich letech zde operuji tri velke mexicke mafie. Kazdou chvili je odhalen tunel kudy pasuji lidi a drogy. Posledni objeveny v lednu meril vice nez mili, byl osvetleny a daly se jim pasovat metraky heroinu denne. Dalsim programem mafii jsou kradeze, unosy a vrazdy. To vse stoji dalsi miliardy rocne. Denne odleta z LA letadlo do Mexico City a do Cancunu s tremi stovkami deportovanych, na ktere v obou mestech cekaji autobusy, ktere je rozvazi domu. To stoji skoro $40 000 denne. Znam mexicke rodiny, ktere maji vice nez deset clenu a zadny z nich nepracuje, nebo treba jen jeden. Ostatni cizopasi. Hodne se ted rozmohlo, ze sem tahaji telesne postizene a nemocne, ktere potrebuji drahe operace. V Mexiku jim nikdo zdarma peci neposkytne, zde je musi vzit na emergenci kazda nemocnice. Navic jsou tu pro nemajetne General Hospitals, bezplatne, ktere oni temer stoprocentne okupuji, takze americky obcan ktery nema na pojisteni a pro ktereho jsou tyto nemocnice urceny si ani neskrtne. Takhle bych mohl pokracovat dal, ale nekdo proste rozumet nechce.

104362

26.4.2006 4:24

RE: sociální systém?

jan 64.?.?.?

Reakce na 104359

Mnoho z tech ilegalu neprislo za praci, ale za socialni podporou, ktera je vyssi, nez je mzda v Mexiku, takze se ma dobre a nemusi delat.
Ti, co chteji delat nevyvazi svou levnou pracovni silou naklady na ne vynalozene. Vetsina se nechce ani asimilovat, naucit se jazyk a podobne. Je to proste veliky problem. Pocet ilegalnich emigrantu v USA se odhaduje na 12 az 20 milionu.

------------------

Socialni podpora pro ilegaly neexistuje VUBEC.Pro rozene emericany v podstate take ne. Pocet ilegalu v USA je odhadovan na 8-12 milionu! Pokud mate zajem o zdroje rad vam je dolozim.

104367

26.4.2006 6:46

RE: sociální systém?

68 68.?.?.?

Reakce na 104367

Socialni podpora pro ilegaly neexistuje VUBEC.Pro rozene emericany v podstate take ne. Pocet ilegalu v USA je odhadovan na 8-12 milionu! Pokud mate zajem o zdroje rad vam je dolozim.

Je tezko spocitat ilegaly protoze se nikde oficialne pri cenzusu neprihlasuji. Vy mate zdroje na 8 az 12 milionu, ja mam zdroje na 12 az 20 milionu. Mozna jsme oba mimo, ale je jich vic nez dost. Takze o vase zdroje nemam zajem. Milion sem, milion tam, jsou jich miliony.

Socialni podpora existuje a jmenuje se Welfare. Existuje pro rozene emericany jak jim rikate a existuje pro emigranty, kteri jsou v USA legalne. Ti ilegalni si za par dolaru koupi falsovane dokumenty potrebne pro ziskani Welfare a uz se v tom vezou.
[pláč] [pláč]

104375

26.4.2006 16:22

RE: sociální systém?

jan s usmevem 64.?.?.?

Reakce na 104375

>>>Je tezko spocitat ilegaly protoze se nikde oficialne pri cenzusu neprihlasuji. Vy mate zdroje na 8 az 12 milionu, ja mam zdroje na 12 az 20 milionu. Mozna jsme oba mimo,<<<

-----------------

Co si vlastne predstavujete pod tim vznesenym terminem "zdroje"? Mate tim nepochybne na mysli, ze pravidelne naslouchate nepriklad tomu tlustemu hysterickemu idiotovi jmenem Rush Limbaugh a po takovem bedlivem naslouchani hned z jistych duvodu usoudite: "oh ja mam "zdojeee" eee...

Pomohu vam zde trochu! Vyklaslete se na tyto idioty, tu bandu lumpu a jim podobnym darebaku, kteri vam jenom toci kebulkou dokolecka dokola a kolem a kolem a zase kolem a tak nakonec nevite kde vam ta popletena kebulka vlastne stoji.


Zde mate udaje na ilegalni imigraci (mimo jine) od Center for Immigration Studies zalozene na setreni Census Bureau Current Population Survey Brezen 2005 (nejnovejsi):

http://www.cis.org/articles/2005/back1405.html

vyjimam:

The immigrant population in the 2005 CPS includes between nine and 10 million illegal aliens


Jak jiste vidite podle CPS (vysvetleno vyse) pocet ilegalu v USA cinil v roce 2005 (nejnovejsi)mezi 9 az 10 miliony.

PS: Prumerny ilegal pobyva v USA kolem 6 mesici a pak se vraci domu.

104414

26.4.2006 19:25

RE: sociální systém?

68 68.?.?.?

Reakce na 104414

Usmevavy Jene!

Co si vlastne predstavujete pod tim vznesenym terminem "zdroje"? Mate tim nepochybne na mysli, ze pravidelne naslouchate nepriklad tomu tlustemu hysterickemu idiotovi jmenem Rush Limbaugh a po takovem bedlivem naslouchani hned z jistych duvodu usoudite: "oh ja mam "zdojeee" eee...

Pomohu vam zde trochu! Vyklaslete se na tyto idioty, tu bandu lumpu a jim podobnym darebaku, kteri vam jenom toci kebulkou dokolecka dokola a kolem a kolem a zase kolem a tak nakonec nevite kde vam ta popletena kebulka vlastne stoji.


S tema "vznesenyma zdrojema" jste prisel vy. Koho posloucham a nebo neposloucham, to je celkem vedlejsi, ale abych zachol na vasi tvari vas usmev, tak vezmeme vase "zdojeee" eee... Vase zdojeee asi maji nekoho na hranicich s pocitadlem a ten sprta kulicky jak mexikani prebihaji, ale budiz. Jestlize je v USA podle vasich zdojeee 9 az 10 milionu ilegalu, tak je to 9 az 10 milionu ilegalu vic, nez ma byt. Happy? Dale, podle vasich zdojeee, jestlize se po 6 mesicich prumerny ilegal vraci, tak novi prichazeji a to ve vetsim poctu. To muzete videt i z tech vasich zdojee eeee, pokud to vase kebulka dovede dobre precist.

104430

26.4.2006 17:25

RE: sociální systém?

jan 64.?.?.?

Reakce na 104375

>>>Socialni podpora existuje a jmenuje se Welfare. Existuje pro rozene emericany jak jim rikate a existuje pro emigranty, kteri jsou v USA legalne. Ti ilegalni si za par dolaru koupi falsovane dokumenty potrebne pro ziskani Welfare a uz se v tom vezou.<<<

Socialni podpora Welfare v USA neexistuje - existuje Workfare!!! Ilegalove nemaji pravo na nic ale vubec na nic (s vyjimkou WIC program nize vysvetlim)

Zde strucny popis Workfare:

Asi deset statu unie ma zavedenou "podporu" pro jednotlive nemajetne zbidacele dospele pod nazvem 'General Assistance' nebo 'General Relief'.

Co to znamena? Po odpracovani urciteho poctu hodin na verejnych pracich dostane stastlivec sek. Napriklad v Chicago je to kolem $100 mesicne v San Francisco to dela tusim $400 mesicne! Z tohoto seku musi mandatorne (povine) zaplatit za 'shelter' (utulek). Co jim zbude po odrobotovani pri zametani ulic ci parku? V San Franciscu je to asi $59 dolaru mesicne do ruky zbytek jde povine na placeni utulku. Pokud stastlivci na workfare nechteji zivorit v utulku v casto otresnych a nebezpecnych podminkach, pak stejne dostanou jenom tech 59 doloredu za svou robotu pri zametani ulic. Pulkilogramovy, nejlevnejsi bochnik chleba stoji v San Franciscu mezi 2 az 3 dolary, Bikkk Maaac prijde bratru na neco kolem $2.50. Cela tato "assistance" nemajetnym neni nic jineho nez neuveritelne krute zneuzivani bezbranych a bezmocnych chudaku. Konstutice emericka takove zneuzivani a zotrocovani bezbranych vyslovne zakazuje pod clanky zahrnujici 'Indentured Servitude'a ... a nikoho to prilis nezajima!

Dale zde existuji 'Food Stamps' - takove poukazky stravenky za ktere je mozno nakoupit studene nepripravovane jidlo v urcenych obchodech. Opet pouze pro rozene amiky a urcite skupiny pristehovalcu legalnich napriklad refugee.Pokud jste legalni regularni(ne refugeee) imigrant a chcete dostati 'food stamp',pak musite mit odpracovano dokumentovanych (podle SS dokumentace) 10 let, jinak se nekvalifikujete (jednotlive staty maji sve vlastni upravene kriteria kdo se za jakych podminek kvalifikuje)navic po pozadani vam hrozi riziko deportace pod klausuli 'Public Charge' i kdyz vam nic nedaji. Maximalni vyse prispevku na 'stamps' dela tusim 155 doloredu mesicne v Kalifornii (napriklad zhruba litr mleka prijde na $1.50 hlavka salatu take $1.50)

OPET musite odpracovat urcity pocet hodin na verejnych pracich (nebo lekarsky dolozit neschopnost pracovni - pak ovsem budete muset pozdej splacet obdrzenou podporu), jinak vam zase nic nedaji.

Dale: TANF (Temporary Assistance to Needy Families) 'docasna pomoc potrebnym rodinam'.Tento program poskytuje drobnou almuznu neprovdanym matkam s detmi. NApriklad triclena rodinka (matinka se dvema detickami) obdrzi radostne ve state Alabama celych, jen povazte celych 200 doloredu mesicne. V Kalifornii je to kolem 700 doloredu mesicne, jen povazte to blaho pocitovane svobodnou matickou se dvema detickami az ve sve pesticce bude svirati celych sedum stovek, oh sladky a bezstarostny zivote! Jeste dalsich 700 doloredu na mesic a maticka se dvema ...Kráceno (Editor)

104418

28.4.2006 0:08

RE: sociální systém?

68 68.?.?.?

Reakce na 104418

Zahanbeny Jane!
Socialni podpora Welfare v USA neexistuje - existuje Workfare!!! Ilegalove nemaji pravo na nic ale vubec na nic

Prispevatel Vandal pise:

Los Ageles County Supervisor Michael D. Antonovich v úterý prohlásil, že bude vypovídat US kongresu o 100 000 dětech ilegálních imigrantů v jeho county, kteří ročně pobírají $276 000 000 welfare benefits.

Tak co? Welfare porad jeste neexistuje? A jestli chcete vedet, jak si ilegalove ziskaji wlfare, tak ja vam to nekdy povim. [smích]

104558

28.4.2006 16:07

RE: sociální systém?

jan 64.?.?.?

Reakce na 104558

>Zahanbeny Jane!
>Socialni podpora Welfare v USA neexistuje - existuje Workfare!!!
>Ilegalove nemaji pravo na nic ale vubec na nic

>
>Prispevatel Vandal pise:
>
>Los Ageles County Supervisor Michael D. Antonovich v úterý
>prohlásil, že bude vypovídat US kongresu o 100 000 dětech
>ilegálních imigrantů v jeho county, kteří ročně pobírají
>$276 000 000 welfare benefits.


>
>Tak co? Welfare porad jeste neexistuje? A jestli chcete vedet,
>jak si ilegalove ziskaji wlfare, tak ja vam to nekdy povim. [smích]


-------------------------

Bohuzel zase nechapete co to vlastne ctete! Opakuji vam, ze ilegalove nemaji pravo na zadne welfare (workfare), nic-nada-nicego-nicto-nula-nulisima.

Deti ilegalu n a r o z e n e v USA ziskavaji automaticky emericke obcanstvi a proto maji narok na TANF (Temporary Assistance to Needy Families) stejne jako deticky rozenych emericanu! Jejich svobodna matinka ilegalka se samozrejme pro TANF a ani nic jineho nekvalifikuje. Deti (a jejich matinky ilegalni)narozene mimo uzemi Spojenych Statu nemaji narok na NIC-NULA (s vyjimkou WIC programu)!!!

Opet pripominam, ze k pobirani TANF podpory matka musi odpracovat urcity pocet hodin, tusim 32 hodin tydne, jinak nic nedostane! Dozivotni limit pro pobirani TANF je PET (5) let. Potom plav jak chces mila matinko s detmi, treba dolu proudem a ke dnu ...


Vy vedome, mazane a s pozoruhodne sprostou primitivitou (nebo snad s ignoranci?) dezinformujete s tim welfare:
>>>Tak co? Welfare porad jeste neexistuje? A jestli chcete vedet,
jak si ilegalove ziskaji wlfare, tak ja vam to nekdy povim.<<<osmasedesatka

Nekdy mi to povite? Oh ne! NIKDY mi to nepovite proste proto, ze ilegalni pristehovalci nemaji na zadnou socialni podporu narok a dnesni system uz neni mozne obejit, to je vsechno!

Co vas vlastne motivuje? Chcete se snad zavdecit te emerice a proto budete olizovat vsechno co vam jen nastavi a potom dokonce klepotat priblble vylhaninky jako ten pravy cechacek?

104629

29.4.2006 7:03

RE: sociální systém?

68 68.?.?.?

Reakce na 104629

Jane bez usmevu:
Bohuzel zase nechapete co to vlastne ctete! Opakuji vam, ze ilegalove nemaji pravo na zadne welfare (workfare), nic-nada-nicego-nicto-nula-nulisima.

To je zakon, ale skutecnost je jina. Za 50 dolaru dostanou falesne papiry a uz dostavaji WELFARE.

Dalsi zakon: Ilegalove nemohou dostat ridicsky prukaz, tudiz nemohou ridit auto:

Skutecnost: Bud maji falesny ridicak a nebo ridi bez neho.

Dalsi zakon: Nesmi ridit auto bez pojistky:

Skutecnost: Vykaslou se na pojistku a jezdi.

Mohl bych pokracovat do nekonecna, ale ma to pro vas vubec cenu?

To Druid:

At se Vam to libi nebo ne, pocet ilegalnich pristehovalcu do USA bude i nadale stoupat. Neni zadna moznost tento stav odvratit nebo zastavit. Disproporce v zivotni urovni mezi dvema sousedicimi staty s tak dlouhou a deravou hranici vam nedava zadnou nadeji. Asimilace tak jak si ji predstavujete se konat nebude. Nejspis to bude obracene. Prizpusobit se budete muset vy.

Mam obavy, ze mate pravdu. Uz dnes, kdyz si jdu koupit plechovku latexove barvy, tak navod na natirani je napred ve spanelstine a pak v anglictine. Dnes si nechali prelozit US hymnu do spanestiny a v pondeli na sve demonstraci ji budou zpivat.

104659

26.4.2006 17:30

RE: sociální systém?

jan 64.?.?.?

Reakce na 104375

pokracovani (v rychlosti protoze mi to mrzce useklo vetsinu clanku):

Dale: TANF (Temporary Assistance to Needy Families) 'docasna pomoc potrebnym rodinam'.Tento program poskytuje drobnou almuznu neprovdanym matkam s detmi. NApriklad triclena rodinka (matinka se dvema detickami) obdrzi radostne ve state Alabama celych, jen povazte celych 200 doloredu mesicne. V Kalifornii je to kolem 700 doloredu mesicne, jen povazte to blaho pocitovane svobodnou matickou se dvema detickami az ve sve pesticce bude svirati celych sedum stovek, oh sladky a bezstarostny zivote! Jeste dalsich 700 doloredu na mesic a maticka se dvema deticky si muze dovolit najem na jednopokojovy byt rekneme v Los Angeles Nebo San Franciso, neni to uzasne? Oh ta emerika kypicii soucitnym mlekem lidske laskavosti ...

OPET aby maticka tuto stedrou podporu (nezneuzivejte vymozenosti laskave holoto nepracujici) obdrzela musi odpracovat urcitou dobu na verejnych pracich, v soucasnosti tusim 32 hodin tydne. Ilegalove nic nedostanou. Dite narozene v USA se pro podporu kvalifikuje, matka ne! Maximalni DOZIVOTNI limit na pobirani TANF je PET let.

DALE:
WIC Women Infant Children program. Kvalifikuje se kazda nemajetna tehotna zena a nemajetna zena s ditetem do peti let, imigracni status nerozhoduje. Je nutne predlozit dukaz residence v dane oblasti a doporuceni lekare. Na doporuceni lekare tak maticka tehotna, ci s detickem do peti let muze obdrzet lekarskym predpisem poukaz na rekneme kilo syru, fazole, ovocne stavy etc. mesicne aby se tak zabranilo riziku podvyzivy. Pracovat vymenou za obdrzeni WIC neni (zatim) vyzadovano.

PS:povsimnte si toho vyse naklepaneho presvedciveho tvrzeni, jak pry ilegalove hned za par dolaru koupi falsovane dokumenty potrebne pro ziskani Welfare a uz se pry v tom vezou. Neni to okouzlujici ukazka neobycejne zabavne vrozene slaboduchosti?

104419

26.4.2006 12:03

RE: sociální systém?

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 104359

>Takze pohotovost je narvana ilegalama, kteri tam jdou s rymou, >nachlazenim, nebo transplantaci srdce a nebo ledvin.

Člověče, tobě asi na lékařské pohotovosti transplantovali mozek [smích]


Pravda bude spíše nekde mezi. Určitě při tom počtu dochází k využívání sociálního systému. Nicméně, jak to podal p. Šlechta, to je hrubé zkreslení. Ale jak je vidět, fámy o zneužívání sociálního systému se mezi lidmi dobře uchycují, ačkoli argumentace, která je k dispozici, je velmi chabá. Ale působí to.

104393

26.4.2006 15:20

RE: sociální systém?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 104393

Samozrejme ze pan Slechta zkresluje, ale to ze je pohotovost narvana ilegalama, to v mnoha mistech zadne zkresleni neni. Ty silene sceny co se tam dejou, to bych vam pral videt.

Nemocnice vi, ze z tech navstevniku pohotovosti nejspis zadne penize nevydoji, takze je pohotovost poddimenzovana a jsou tam ti nejhorsi a zacinajici doktori. Cekate tam i nekolik hodin, kolem vas hotovy OSN, ty lidi taky rvou bolesti (nekecam, nekecam, zkuste si to sam). Ty doktori je pouzivaj jako testovaci a ucebni material, arogance a sprostoty z tech doktoru jen prsej...no fantazie.

To vite, ze je lidem nemily, ze se na pohotovost z tohohle duvodu v podstate neda jit.

104409

28.4.2006 1:00

RE: sociální systém?

Druid 84.?.?.?

Reakce na 104359

68cko ve vasem prispevku si trochu odporujete
>Tak, skolne na jedno dite stoji asi 8 000 dolaru za rok.
pak nam napisete
>Vetsina se nechce ani asimilovat, naucit se jazyk a podobne.
mam verit tomu, ze mexicane v USA navstevuji pouze mexicka licea kde se nevyucuje anglictina?
Vim, ze je amerika zeme kde zitra, jiz znamena vcera ale transplantace srdce nebo ledvin na pohotovosti? No mame co dohanet.

a jeste neco k tem penizkum co porad nekam putuji.
Kdyz jsem onehda (asi 20let zpatky) kupoval od vekslaka pred tuzexem marky, ktere ekonomice jsem pomahal, ceskoslovenske nebo nemecke? Muzete trikrat hadat. Moznost, ze jsem si chtel koupit novou harmoniku v Odese vynechte.

104568

28.4.2006 2:42

RE: sociální systém?

68 68.?.?.?

Reakce na 104568

Druide, skolni dochazka je povinna, ale ti, co sem prijdou jako dvacetileti, ti se za padesat roku jako sedmdesatileti porad nedomluvi. Tak to bylo mysleno.

Vim, ze je amerika zeme kde zitra, jiz znamena vcera ale transplantace srdce nebo ledvin na pohotovosti? No mame co dohanet

Pane Druid, jste trapny, ale reknu vam to znovu. Na pohotovosti nesmi vymahat nejake doklady o legalite, o zdravotnim pojisteni, a nebo jak budou platit. Takze, na tu pohotovost chodi ilegalove rymou pocinaje a infarktem nebo cimkoliv jinym konce. Vy asi nechcete veci rozumet.

S tema markama si to vylozte sam. Nemam naladu na vase ironie.

104579

28.4.2006 18:48

RE: sociální systém?

Druid 84.?.?.?

Reakce na 104579

Tak uz bez ironie pane 68. At se Vam to libi nebo ne, pocet ilegalnich pristehovalcu do USA bude i nadale stoupat. Neni zadna moznost tento stav odvratit nebo zastavit. Disproporce v zivotni urovni mezi dvema sousedicimi staty s tak dlouhou a deravou hranici vam nedava zadnou nadeji. Asimilace tak jak si ji predstavujete se konat nebude. Nejspis to bude obracene. Prizpusobit se budete muset vy.

104643

26.4.2006 1:51

Procpak oni nezadaji o povoleni k pobytu?

jozin z bazin 128.?.?.?

Mne to neda a panu Slechtovi napovim. Protoze americka imigracni byrokracie slouzi jen sama sobe, leta kompostuje kazdou zadost, vyzaduje naprosto skandalni poplatky, dojizdeni kvuli totalnim nesmyslum na velmi vzdalena mista atd.

Podle pana Slechty zjevne zemedelsky pracant, ktery malem obetuje zivot za to aby mohl delat za $10,000 rocne (takze v zemi puvodu vydelava asi mnohem min) by mel zasurfovat na internetu, stahnout zadost, zaplatit poplatky v sume kolem $1000, bez pravnika pekne prelouskat vsechny ty stavnate formulace, zaplatit za vysetreni u doktora $300, k tomu doktorovi taky dojet pres dva mexicke staty, a pak cekat rekneme ctyri pet let nez jeho zadost dojde na radu. A to opomijim horu soubeznych administrativnich problemu.

A to pozor, nakonec po tomhle martyriu dostane povoleni od urednika, jehoz pradedecek se proste vylodil, dostal anglosaske jmeno, stempl do pasu a nazdar.

104355

26.4.2006 2:38

Cely ten navrh je paskvil.

Stehno 69.?.?.?

Samozrejme cely problem vyzera uplne inac, ale vdaka moci masmedii, zastupujucej prave tych, ktorym vsetci tito chudaci hraju do kariet, sa zahrava vsetko do autu. Vsetko je to len umyselny tlak na socialne istoty ludi zapojenych v pracovnom procese.Toto prebieha vsade kde sa rozputala demokracia a NWO (New World Order).Jednoduchy princip fungujuci vsade na svete : Zober ak chces, ak nie, vonku caka takych ako ty desat na kazdy moj prst. Totalna kontrola, bezmocnost a suhlas vladnucej elity, priamo zainteresovanej v tejto antihumannej sracke, pricom by prave vlady mali branit zaujmy tych , ktori im dali do ruk doveru a moc.Tych "Latinos" je par milionov, ale tych co su takto tahani za nos su miliardy.Emigracia bola vzdy o predstave lepsieho zivota a ti "Illegals" maju tiez svoje predstavy o lepsom zivote, ktore dokazu realizovat aj doma.A vonkoncom to nieje len o Mexikanoch, Ukrajincoch, Vietnamcoch ci Nigerijcanoch. Prakticky cely svet je v pohybe a zopar idiotov taha povrazky v zakulisi. Kam to povedie? Mimochodom tak to vyzera , ze sa zacina v severnej amerike zvolebnievat a tak treba vykazat dojemnu starostlivost o volica.Alebo preferencie?
S uctou Viktor

104358

28.4.2006 16:27

RE: Cely ten navrh je paskvil.

jan 64.?.?.?

Reakce na 104358

>Samozrejme cely problem vyzera uplne inac, ale vdaka moci
>masmedii, zastupujucej prave tych, ktorym vsetci tito chudaci
>hraju do kariet, sa zahrava vsetko do autu. Vsetko je to len
>umyselny tlak na socialne istoty ludi zapojenych v pracovnom
>procese.Toto prebieha vsade kde sa rozputala demokracia a NWO
>(New World Order).Jednoduchy princip fungujuci vsade na svete :
>Zober ak chces, ak nie, vonku caka takych ako ty desat na kazdy
>moj prst. Totalna kontrola, bezmocnost a suhlas vladnucej elity,
>priamo zainteresovanej v tejto antihumannej sracke, pricom by
>prave vlady mali branit zaujmy tych , ktori im dali do ruk doveru
>a moc.

>S uctou Viktor


------------------------

Velmi presne. Ta zatracena hrstka oligarchu proste zotrocila zbytek populace. Cela spolecnost je dnes vlastnena a tedy podrobena ve stale se zvysujici mire zajmum te bandy oligarchu. Co rikate, co udelaji s lidmi az uz je vubec nebudou potrebovat?

104632

26.4.2006 3:14

kdyz nepostavime zdi, budeme muset sami zit za zdmi.

Marge 208.?.?.?

Po precteni prispevku musim konstatovat ze asi nikdo, kdo nezije v Kalifornii a jinych afektovanych statech nevi o cem mluvi. Mexicka imigrace je nejvetsi katastrofou ( po zvoleni Buse[smích]) ktera kdy postihla Ameriku. Podle ne-liberalnich statistik ruinuji ilegalove skolstvi , zdravotnictvi a jine instituce, ktere jsou placeny ze driny lidi jako jsem treba ja a muj manzel.
Mimo jine take prinaseji nemoce ( tuberkulozu, strevni infekce aj.), ktere tu uz mnoho let nebyly a hlavne prinaseji obrovskou kriminalitu. Jiz jsem nekolikrat psala o Americe za mrizemi a zdmi. Pro ty, co umi Anglicky: http://www.michnews.com/artman/publish/article_12597.shtml
Kalifornie se meni. Za nekolik let se tam Anglicky nedomluvite a kdo vi, jestli jeste bude patrit k Americe. Puvodni, hlavne bili obyvatele uz nemuzou v klidu bydlet bez zdi a bran. Jejich deti nemuzou chodit do statnich skol, nebot jsou bite a vetsina jejich spoluzaku mluvi Spanelsky. Chtela bych videt jak by lidi, kteri obhajuji imigranty mluvili, kdyby se jim do jejich mest a vesnic nastehovaly hordy luzy bez hygienickych navyku, ktere se chovaji jako kobylky a co neni prikovane, to zmizi. Zahony, pole jsou zdevastovane a vsude je neporadek. Prepadani,znasilnovani apod. jsou na dennim poradku. Jelikoz obyvatelstvi toho mesta by nemelo zastani ve vlade, museli by se lide postarat o to, aby vsechny sve domy vybavili alarmem a postavily vysoke zdi s elektrickym plotem. Lide by zacali zit jako ve vezeni. misto toho, aby v tim vezeni byli ilegalove kteri porusuji zakony. Kdyz jeste v Americe platily zakony, tak se sem pousteli jen ti pristehovalci (i z Mexika)kteri byli potrebni. A na zadost zamestnavatelu. Co se deje dnes je destrukce Ameriky a kdo to nechape,mel by se pristehovat do Kalifornie a zit mezi normalnimi lidmi. Ne mezi smetankou za zdmi. Chtela bych videt jak dlouho by vydrzel tam zit.
To, ze delaji praci, kterou Americani nechteji delat je s velke casti nesmysl. American chce pracovat za rozumny plat a ne za 5$ za hodinu. Spokojenost je hlavne u zamestnavatelu, kteri usetri penize neplacenim dani (zamestnavaji preci ilegaly, kteri nejsou vedeni na danovem urade) Slibovali, ze zelenina bude mnohem levnejsi,protoze pracovnici jsou levnejsi, ale zustalo jen u slibu. Zelenina a ovoce jsou stejne drahe, ne-li drazsi. Veskere vydelky jdou do kapes zamestnavatelu. A dalsi nesmysl je, ze v Americe neni 20 milionu pracovnich pozic, ktere by imigranti mohli delat. Cili hodne z nich nepracuje, krade a parazituje na rodinnych prislusnicich. Jelikoz nemocnice-ambulance musi osetrit kohokoliv,imigranti
zaplnuji cekarny, kde clovek s opravdovymi problemy ceka nekolik hodin na osetreni. Mnoho nemocnic v jizni Kalifornii udajne zbankrotovala. Mnoho lidi z venku zapomina, ze je tu kapitalismus ve sve nejtvrdsi forme. Tady si kazdy clovek a kazda instituce musi na sebe vydelat a pokud nemocnice osetruje jen neplatici imigranty, tak musi zbankrotovat. Skoly jsou to same. V nekterych statech neni dostatek penez na skoly a tak skoly poslednich pul roku uci jen 4 dny v tydnu. Tim padem se snazi zvysi...Kráceno (Editor)

104361

26.4.2006 4:34

RE: kdyz nepostavime zdi, budeme muset sami zit za zdmi.

jan dotaz 64.?.?.?

Reakce na 104361

Povezte mi prosim Marge,jaky je ten rozdil mezi vami a temi nelegaly z Jizni Ameriky? Jiste vite, ze vase politicke duvody, na podklade kterych vam byl priznan politicky azyl a legalni pobyt v USA, jsou kompletni fabrikace a proto i vy jste ilegalem i kdyz doposud nevyhlasenym. Nuze v cem spociva ten rozdil mezi vami a temi mexicany tolik nenavidenymi?

104368

26.4.2006 6:34

RE: kdyz nepostavime zdi, budeme muset sami zit za zdmi.

milan milkey66 (zavináč) comcast (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 104368

SOUHLASIM, PRESNE TAK !!!!!!! Milan

104374

26.4.2006 8:39

RE: kdyz nepostavime zdi, budeme muset sami zit za zdmi.

68 68.?.?.?

Reakce na 104368

Povezte mi prosim Marge,jaky je ten rozdil mezi vami a temi nelegaly z Jizni Ameriky? Jiste vite, ze vase politicke duvody, na podklade kterych vam byl priznan politicky azyl a legalni pobyt v USA, jsou kompletni fabrikace a proto i vy jste ilegalem i kdyz doposud nevyhlasenym. Nuze v cem spociva ten rozdil mezi vami a temi mexicany tolik nenavidenymi?

Kdo je tady ten soudce, ktery rozhoduje o tom, co je fabrikovane a co byla kvota, podle ktere se pripousteli emigranti z komunistickych statu? Ti jsou zde naprosto legalne, at se vam to libi nebo nelibi.

O nenavisti k mexicanum se tady nemluvi. Tady jde o ilegalni emigraci a ta je nezadouci v kterekoliv zemi, vcetne Mexika. Podivejte se, jak zachazi Mexiko s emigranty z Quatemaly a jinych zemi.

104379

26.4.2006 9:15

RE: kdyz nepostavime zdi, budeme muset sami zit za zdmi.

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 104368

Ale kdepak, Jane
Marge je jen "posametovsky turista".
To vite, tehdy po ctyricitce, doma zadne soc. jistoty, tak si ten
kratkodoby pobyt v USA prodlouzila o deset let a byla i tak sikovna,
ze se po padesatce zase vdala.
Doufam aspon, ze si vzala nejakeho US citizen, aby tak
zlegalizovala svuj pobyt.
Takovych "turistu" z CR je v Kalifornii spousta. [cool]

104383

28.4.2006 23:56

RE: kdyz nepostavime zdi, budeme muset sami zit za zdmi.

Jan.T 88.?.?.?

Reakce na 104361

Naprostý souhlas, problém nelegální imigrace, není jenom problém USA, zapadní Evropy, ale je to problém jenž reálně ohrožuje i nás. Tady nejde o nějakou xenofobii, ale o naproto přirozenou obranu vlastního životního prostoru, svých životních možností, počínaje obranou pracovních příležitostí , kultury a konče sociálními právy. Nerad užívám termín životní prostor protože u mnohých to může vzbudit určité asociace , ale každý stát-národ má po svých předcích zděděný určitý prostor. A pokud si ho nedokáže uhájit tak se dříve nebo později dočká toho, že o toto dědictví po předcích příjde( například Srbové o Kosovo). Každý rozumný člověk by si měl uvědomit, že dnes už žádný stát-národ nemůže řešit sociální a ekonomické problémy jiných států ( doby osídlování Ameriky, Austrálie , tzn. lákání emigrantů jsou již dávno pryč)
Stručně vyjádřeno, můj stát, můj hrad a jestli chce někdo v mém domě bydlet tak jenom s mým souhlasem. Pokud se zastáncům nekotrolovatelné = neomezené imigrace takový to názor nelíbí tak ať nám "xenofobům" jdou příkladem a vezmu si do svého bytu rodinku emigrantů.

104651

26.4.2006 4:44

1 den prumerneho Americana

milan milkey66 (zavináč) comcast (tečka) net 24.?.?.?

Nevim kde autor clanku bydli, ale dle obsahu soude, zrejme v cechach.

Prumerny American se rano probudi, protoze mu pod okny ramusi sekacky. To mu prave MEXICANI upravuji jeho travnik a kere. Pak uz honem chvata do koupelny, aby se stihnul osprchovat, nez dorazi ty tri MEXICANKY ktere mu za par dolacu uklidi ten nehorazny bordel, co tam za tyden se svoji 5-ti clenou rodinou,
dvema psi a kockou nadelali. Potom vyjde z kuchyne primo do garaze, aby vynesl odpad pred dum, ke kteremu prave prijizdi MEXICAN v popelarskem voze. Hodi na neho umely usmev, to jen proto, aby neprotestoval vyvest mraky bordelu navic. Pri ceste do prace se zastavi u nejakeho rychleho obcerstveni, kde mu z reproduktoru odpovida hlas s vyraznym SPANELSKYM prizvukem. Po prijezdu do sve kancelare se rozhledne a prokleje tu MEXICKOU firmu, ktera mu v noci uklizi. Pak cely den v praci resi problemy kolem svych MEXICKYCH zamestnancu, ktere ma proto, ze za ne nemusi platit dane,a jsou schopni delat i za tri placky(kukuricne). Po ceste z prace se opet stavi v nejakem tom rychlem obcerstveni. A potom jako pravy American, ktery vi, ze se do auta leje benzin a olej, zajede do toho levneho MEXICKEHO servisu, kde bez dokladu za par dolacu udelaji vsechno, co si navymysli a jeste se mu pokloni. Pred prijezdem domu se tez zastavi v prodejne s natural-produkty ktere pochazeji z farem, kde pracuji cely den do padnuti prave MEXICANI. Po prijezdu domu, se privita s manzelkou, ktera cely den sedela doma a premyslela, jak a kdo by LEVNE opravil strechu nebo pristavel kus domu navic.
Delal by tohle vsechno AMERICAN ??????
Kdo je vlestne ten AMERICAN ?????? ( odkud pochazi,ze se prohlasuje za konzervativce?)

104370

26.4.2006 6:53

RE: 1 den prumerneho Americana

68 68.?.?.?

Reakce na 104370

Tak to ja jsem asi naprumerny american, protoze jak jste to popsal, tak nic z toho tak nedelam. Rovnez moji sousedi a vsichni znami jsou nadprumerni americani. No holt, jestli ma byt nejaky prumer, tak musi byt nadprumer a podprumer.

104376

26.4.2006 8:56

RE: 1 den prumerneho Americana

milan milkey66 (zavináč) comcast (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 104376

>Tak to ja jsem asi naprumerny american, protoze jak jste to
>popsal, tak nic z toho tak nedelam. Rovnez moji sousedi a vsichni
>znami jsou nadprumerni americani. No holt, jestli ma byt nejaky
>prumer, tak musi byt nadprumer a podprumer.

To me tedy rozesmalo. Tak tedy taci "NADPRUMERNI AMERICANI" jako Vy, chteji rozhodovat o osudu budoucich "AMERICANU" ??? Znovu se ptam KDO JE TO VLASTNE "AMERICAN". Ja osobne jsem Cech a cechem zustanu, bez ohledu na to, kde bydlim. Jestli Vy jste "AMARICAN", tak to klobouk NAHORU ?!?! Prave ti lidi jako jste vy, si delaji narok na to, co jim nepatri. Ted Vam zbyva se prohlasit za toho konzervativce a je to OK. Diky za Vasi reakci na muj prispevek. Milan

104381

26.4.2006 16:12

RE: 1 den prumerneho Americana

68 68.?.?.?

Reakce na 104381

To me tedy rozesmalo. Tak tedy taci "NADPRUMERNI AMERICANI"

Jsem rad, ze jsem vas rozveselil. Ale musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN at se vam to libi nebo ne. Muzete treba puknout. A budu jednim z tech, kteri budou rozhodovat o osudu budoucich AMERICANU, at se vam to libi nebo ne. A delam si narok na to, co mne patri zde, v me zemi, v USA. Nedelam si narok na to, co mne bylo ukradeno v CSSR. To si nechte, a budte na to pysny. A vy si zustante cim chcete. To je mne srdecne jedno.

104412

26.4.2006 18:01

RE: 1 den prumerneho Americana

jan bolestne 64.?.?.?

Reakce na 104412

>>>Ale musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN at se vam to libi nebo ne. Muzete treba puknout. A budu jednim z tech, kteri budou rozhodovat o osudu budoucich AMERICANU, at se vam to libi nebo ne.<<<

Ale ne muj drahy soukmenovce vubec NE NEEE EEE ... Vy vubec nejste emerican, je to bohuzel taaak jednoduche. Co tedy jste? Jste pouhy naturalizovany first generation immigrant - nic vic. A nemuzete na tom nic ale vubec nic zmenit at uz z toho chcete puknouti nebo ne.

Rovnez mate ponekud ujete chapani dnesni reality. Vy o nicem nerozhodujete. Vse je rozhodnuto tou bandou oligarchu, ktera dnes vlastni USA. Vy a ani rodili amici robotnici proste zadny podil nemate. Ze muzete prece volit, ze vas hlas se pocita, ze mate prece podil? Ale jdete, vam jen tak hned neco nedojde, vidte? To mate nepochybne z hledeni na televizi s tou monopolni emerickou propagandu!

Dotaz: nedoslo vam, jak nekonecne trapne to je, kdyz se svou silne zaprizvukovanou ceskou anglictinou se pocnete prohlasovat za amika mezi homeboys, nevsiml jste si jeste tech ironickych pohledu, ci snad nadhledu? Ta hmatatelna trapnost vas nikdy neprastila pres tu ceskou knedlikovou papulku?

104420

26.4.2006 20:32

RE: 1 den prumerneho Americana

68 68.?.?.?

Reakce na 104420

Ale ne muj drahy soukmenovce vubec NE NEEE EEE ... Vy vubec nejste emerican, je to bohuzel taaak jednoduche. Co tedy jste? Jste pouhy naturalizovany first generation immigrant - nic vic. A nemuzete na tom nic ale vubec nic zmenit at uz z toho chcete puknouti nebo ne.

Tak ja vam tu bolistku pofoukam. At je po vasem. Nejsem american. American je kanadan, mexikan, brazilec, argeninec, proste obyvatel kontinentu. Jsem obcanem USA a jen retards budou delit obcany na obcany s prizvukem a bez prizvuku.

Pokud nevite, ze existuje program zvany Welfare, tak mate spatne zdojeeee eeee.

Jo, a jeste jedno upozorneni: Ja nejsem ani vas, ani drahy ani jakykoliv soukmenovec.

To Jozin z bazin:

Tu zed, ten plot na hranici, moh byste vysvetlit kdo to bude stavet?
To se ptate mne? Ja se o nejake zdi nezminoval. Ja jen rekl, ze jsem asi napdprumerny, protoze ja tech sluzeb MEXICANU, co zde pan Milan vyjmenoval nepouzim. A nebo jsem podprumerny. Ja nevim, ale take nikoho takoveho co pan Milan popisuje neznam.

104440

26.4.2006 22:12

RE: 1 den prumerneho Americana

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 104440

Ja jen rekl, ze jsem asi napdprumerny, protoze ja tech sluzeb MEXICANU, co zde pan Milan vyjmenoval nepouzim.
Rád bych vás vyvedl z omylu. Sice nemáte mexického ilegálního zahradníka, nebo uklízečku, ale služeb těchto ilegálů využíváte stejně, i když nepřímo. Každej karfiol co koupíte, každá jahoda co si dáte v neděli po obědě byla nejspíš těmito ilegály sklizena a takto ušetřené peníze vám vybudovali váš tak zvaný blahobyt, nijak se nelišící od starého říma. Tam alespoň se s otroctvím nijak netajili. Vy jste sice občan, ale oni na vás dřou i když dobrovolně, ať si to přiznáte či nikoliv. Zamyslete se někdy jak je možný že má Amerika tak děravý hranice jako žádná jiná země? Nejbohatší stát na světě a hranici si uhlídat nedokáže a nebo vlastně nechce? A ukažte mi jednoho ilegála na welfaru. Bez dokladů nic takového nedostanete.

104445

26.4.2006 22:15

RE: 1 den prumerneho Americana

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 104440

No spravne, kdo bude stavet zed, to se ptam vas. Protoze vy dobre znate tu odpoved. Jestli tu zed nepostavi ilegalni Mexicani, tak proste stat nebude, protoze na takovou praci jinak nikdo ani nehrabne. Teda hrabne, za $500 denne a s umluvou ze to muze klidne zejtra spadnout a von je z vobliga, a do toho jak micha beton se mu neserte. Jak dobre vite.

Voni totiz velky segmenty americky populace by se mohly vod ilegalnich Mexicanu ucit takovejm americkejm hodnotam jako je pile, dochvilnost, spolehlivost, a respekt pred normama a zakonama. Prave tyhle segmenty proti ty imigraci brojej.

Ja pamatuju na svy leta prumernyho Kalifornana, co me dovopravdy kazdy rano budili ty Mexikani co foukali listi z jednoho rohu do druhyho, co vsechno pocistovani v okoli provadeli Mexikani, koberce mi chodili cistit Mexikani atd. Eslipak vite, proc se ty podlahy v supermarketech tak lesknou? Ja bych vam to rek, a legalniho pracanta tam nehledejte. Esli ste tohle nikdy nevidel, tak si sedite na vocich. Taky na usich.

104446

26.4.2006 17:21

RE: 1 den prumerneho Americana

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 104376

Jo ja sem zrovna koukal kdyz mi tady delali obrubniky kolem silnice, novej asfalt, a chodniky. Jo do papiru sem se tem lidem nekoukal, ale podle tech ksichtiku, barvy pleti a tonu reci bych si tipnul ze to Americani nebyli. Ovsem nadprumernej American leta helikopterou.

Tu zed, ten plot na hranici, moh byste vysvetlit kdo to bude stavet? Prumerny, nebo nadprumerny Americani, nebo nekdo jinej? Vono ja kdyz kolem sebe vidim profesionalitu a pracovni zpusoby prumernyho americkyho dodavatele, tak mam totiz takovy vobavy, ze to bude ta nejdrazsi a nejosizenejsi zed na svete, a ze tam za nejakej ten baksis sami pridelaji ty tunely co ted Mexicani uplne zdarma, bez nakladu na danovyho poplatnika, hrabou pod hranici sami.

104417

26.4.2006 5:39

Karel Kryl ; zpivaval pisnicku ;Bratricku,zavirej vratka.....pro Americany ,uz prilis pozde.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://www.australiafreepress.org/images/aztlan4.jpg
Zachran ,co muzes ,dokud je cas a nebo se "hrdinove" z Iraku nebudou mit kam vratit.Cast "Americanu" ma zaruku se vratit do zeme svych predku,ale co ostatni?
http://www.halturnershow.com/LansingRally/bilde3.jpg
Tihle nebudou moci utect ani do Nemecka,tam je to jeste horsi nez u nich a Israel je nevezme,nerad se deli o odskodne.Dalsi obrazek neni z Nemecka ,z doby let 1933,ale z Ameriky 22 Dubna 1933,tomu rikam skvele vitezstvi nad fasistickym Nemeckem,za nejaky cas ,se mozna Nemeckemu narodu omluvi,po tom ,jakou lekci dostanou doma v Americe.Kdo srovna ten vladni neporadek,tedy,vysledek vlady zidu, vysledek zidovske politiky.Tlak ,vytvari ,protitlak,vysledkem je zidovsky pogrom.
http://www.halturnershow.com/LansingRally/bilde13.jpg
Zase se budou narychlo balit kufry,uz po kolikate-http://www.shuva.net/page1.htm
SHUVA-The Israel Emergency Aliya MovementBS"D. American Jews. Can a Holocaust Happen. In the UNITED STATES? DO YOU KNOW THAT.... setstats. 1.
www.shuva.net/ - 3k

104371

26.4.2006 10:31

clanek je obrazem programu p. Slechty

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

a v podstate se mu krome jedne-dvou veci neda vytknout. Moje nejzasadnejsi namitka je nedostatek odvahy a prilisny konzervatismus, zkladni idea je, ze kdyz jsi nelegal, je to zneuzitelne, dokavad z tebe aspon neco mame (nemame odpadky s krysama na ulicich a nekdo nam cisti hajzliky) tak je to ok, pokud se to nehodi, neni to ok.. presne to co se stalo v americke (a australske a kanadske apod) historii - jsme narod imigrantu, jednoho dne zavreme brany, toto je v clanku castecne nekorektne obejite, napadani strazi je take castecna demagogie=tem lidem tam jde nakonec o zivot - cast jich tam proste zarve, ti strazci maji samozrejme stejny syndrom jako kdokoli jiny s moci proti udajne slabsimu a je -li navic chranen zakonem-cekam kdy se objevi pristehovalecky Abu-Ghraib



ja pevne doufam, ze se jednou na tyhle veci typu statni hranice vykasleme

104385

26.4.2006 14:00

RE: clanek je obrazem programu p. Slechty

krysa 84.?.?.?

Reakce na 104385

Rád bych za nás krysy podotkl, že nás na ulicích asi neuvidíte!
To, co vám tam běhá, jsou soudruzi potkáni!
Krysy jsou navíc čistotnější, a na rozdíl do vás máme v Indii i svůj chrám!

viz: http://judypat.com/india/karnimata.htm

Shodně též neběháme po ministerstvu zdravotnictví, i když tam sedí Rath! K tomu se už vůbec nehlásíme - i když potkán je to pěknej!



104399

26.4.2006 11:11

pro to,ze jsou nezbytne!

eugen 160.?.?.?

americane stavi zdi pro to,ze kdyz jde o jejich vlastni,americke zajmy tak jeste zdaleka rozum zcela neztratili a vedi co je pro ne dobre. nikdo jen trochu normalni si emigranty do zeme nepusti ovsem tyto veci a jejich zed jim nebranili se pres ocean srat do cizi zdi v maticni ulici.
jeste pred rozdelenim ceskoslovenska jsem rikal,ze je nutne neprodysne uzavriti slovenskou hranici s koridory,kulomety,elektrikou,nastrahami a psy. nestalo se tak a kolik cikanu a dalsiho odpadu se k nam smerem ze slovenska natahlo.

oni si totiz ti americti zkurvenci dokazi mnohdy poraditi v jejich zalezitostech ale beda kdyz si nekdo jiny chce poraditi v tech jeho,vlastnich a neamerickych. nu a to je jeden z duvodu proc je tak uprimne nenavidim.

104389

26.4.2006 19:20

RE: pro to,ze jsou nezbytne!

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 104389

A proto obyvatele USA dělíme na američany a bušistánce.

104429

27.4.2006 4:19

RE: pro to,ze jsou nezbytne!

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 104429

Toto je pro DavidZ - A proto obyvatele Ceske Republiky delime na Cechy a Cehuny. Taky jsem o tom uz slysel. A nebo potom jeste ty z "kocourkova". [smích]

104460

26.4.2006 18:20

Situace je opravdu vážná,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

jak vidno z příspěvků těch co tam žijí. Oproti nim někteří liberálové, co žijí na druhé straně velké louže, mají zřejmě pojmy legální a nelegální za téměř zaměnitelné, hlavně když se vesele migruje za lepším. Ale určitě by jim vadilo, kdyby se chtělo do ČR navalit několik milionů sudetských Němců, kteří na rozdíl od Mexičanů v USA by byli ekonomickým přínosem a mají k této zemi dlouhodobé historické vazby (netvrdím tím, že zrovna po tom toužím). I když kvůli promyšlené propagandě zahrnující mýty o tom, že "všichni v USA jsme přistěhovalci" www.vdare.com/fulford/fdr_dar.htm se nyní USA jeví jako jakási "superpřistěhovalecká země", tak proč si tam pokud možno na vládní náklady nepřivézt třeba půl strádajícího Konga nebo alespoň pár kalkatských čtvrtí (Mexičané mohou přijít pěšky, když se Amíkům nelíbí dělat za hladové mzdy.Kdo jen ty všechny potřebné práce vykonával před příchodem hispánských pracantů ?). Také současné situaci kromě zřejmě záměrně benevolentního přístupu elit profitujících na práci ilegálů, která domorodce (zejména nekvalifikované černochy) dostává na ulici www.vdare.com/burns/051027_voting.htm napomohlo zákonodárství z r.1965, při jehož prosazování předkladatelé pokrytecky tvrdili, že umožní těm novým WASPům dovézt si i přízeň. Ovšem ne každý starší Evropan touží po přesídlení za oceán. Zato domorodci z kultur, kde širší rodina zahrnuje i stovky osob, zábrany nemají. Dnes se již otevřeně hlásá, že cílem imigrační reformy bylo zvrátit národnostní a rasový poměr (dodnes jsou mesticové vedeni v rámci mimikry úředně jako "whites"[mrknutí jedním okem]. Dokonce i nedávno reprízovaný díl Simpsonů hrál trochu na city, když opisoval snahu starosty Quimbyho řešit svou obtížnou situaci obrácením pozornosti na nelegály a jejich následnou deportaci. Ale v tomto zábavném seriálu často zazní drsná pravda, a tak ohrožený Bengálec Apu (který klidně přizná, že ho v USA baví mastit si kapsu, ale chce zůstat hrdým neasimilovancem) poté co využije velkorysé "amnestie" a obdrží občanství se ihned ptá po sociálce. Pak mu ale dojde, že má práci. Díl sám končí happyendem, deportace obdrží podporu 95 % občanů.

104422

26.4.2006 20:07

vyplody demokracie

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

berlinskou jsme pro sblizovani narodu zbourali, v izraeli a americe budeme pro odblizovani narodu stavet!!!! svet se v kravskou prdel obraci!!!

104437

26.4.2006 21:22

'....musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN ..' busi se v prsa sedesatosmicka..

Peter Veliky 205.?.?.?

Ne nejste.
Jste jako ja DP. Tak nas castovali Kanadane v dobe naseho prijezdu sem. Ziji v Kanade od 68 roku ale drzeni Knadskeho pasportu me vubec nedela Kanadanem. (NASTESTI). Uz to Vase ujisteni zde nekdo reagoval spravne. Jste JEN naturalized American. O to vice se jim musite citit pokud jste se nezbavil toho priznacneho, recognizable slovanskeho prizvuku.

104443

26.4.2006 22:01

RE: '....musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN ..' busi se v prsa sedesatosmicka..

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 104443

Co vas tedy v Kanadě tak drží, když:

>Ziji v Kanade od 68 roku ale drzeni Knadskeho pasportu me vubec nedela Kanadanem. (NASTESTI).

Jde mi o to NASTESTI.

104444

27.4.2006 16:19

'....Co vas tedy v Kanadě tak drží...'

Peter Veliky 205.?.?.?

Reakce na 104444

Jednoducha odpoved na Vasi dotaz 'co me v Kanade drzi'. Mily pane, ja utek do Canady pred Ruskou okupaci. Pracoval jsem zde (a jeste pracuji po celych 37 let). Nikdy jsem nevzal ani cent statni nezamestnanecke a jine podpory. Jde o penzi. Tu mi Kanada dluzi.
Co me na Kanade vadi, je jeji skluz do socialistickeho statu, ktery Kanadu zadluzil do pateho pokoleni.
V tyto dny indiansky kmen u mesta Hamilton zabral velky pozemek, ktery kdyzi pred dvesta lety prodali Kanadske vlade. Kanadska vlada prodala tento pozemek dvoum firmam, ktere zacaly stavet na tomhle pozemku sedmdesat domu. Firmy uz polozily kanalizaci a dokoncili sedm domu. Nyni indianska banda zabrala a obklicila cely pozemek a znemoznila lidem kteri bydli a vlastni domy v okoli normalni zivot. Deti nemohou do skoly ponevadz na pristupovych cestach jsou indianske barikady. Indiani dokonce spalili dreveny pristupovy most a svrhli zapalene osobni vozy a minivan na dalnici pod mostem. Kanadska vlada dala soudni prikaz na vyklizeni indianu a uvolneni zatarasu. Nic se nestalo. Jsou z nich uplne podelani. Kanadska vlada z nich ma strach. Nyni v novinach Kanadske autority prohlasili ze nahradi skody tem dvoum firmam, ktere jsou na pokraji bancrupcy jak prohlasili. Kdo to zaplati? Podobnych pripadu je zde stovky.
Pokud zmizi ukradene auto v okoli indianskych reserv, je pravdepodobne ze zlodeji jsou indiani a ukradene auto je spalene na indianske reserve.
Pokud zde zijete (v Kanade), tohle vse je Vam zname..

104501

27.4.2006 19:35

RE: '....Co vas tedy v Kanadě tak drží...'

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 104501

No vida, "pokrok". Už i indiáni v Kanadě pochopili o čem že to ta "demogracie" ve skutečnosti vlastně je. Krást a rabovat. Nevím, ale něco mi říká, že pouze převzali manýry které viděli okolo sebe. Příklady táhnou. Příčina / následek. Kdepak, "evoluce", "pokrok", planetární blbost, to se nedá zastavit.

104517

28.4.2006 5:12

RE: '....Co vas tedy v Kanadě tak drží...'

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 104517

Clovece, co se 'motate' do politiky. Vas obor je krestanstvi, nebo se mylim? [smích]

104587

28.4.2006 7:21

RE: '....Co vas tedy v Kanadě tak drží...'

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 104587

Bohužel ano. Žijeme na jedné planetě, kde všechno souvisí se vším. [smích]

104588

26.4.2006 23:35

RE: '....musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN ..' busi se v prsa sedesatosmicka..

68 68.?.?.?

Reakce na 104443

Ne nejste.
Jste jako ja DP. Tak nas castovali Kanadane v dobe naseho prijezdu sem. Ziji v Kanade od 68 roku ale drzeni Knadskeho pasportu me vubec nedela Kanadanem. (NASTESTI). Uz to Vase ujisteni zde nekdo reagoval spravne. Jste JEN naturalized American. O to vice se jim musite citit pokud jste se nezbavil toho priznacneho, recognizable slovanskeho prizvuku.


Pane Petre, uz jsem se k tomu vyjadril. Jsem obcanem USA a jsem obyvatel kontinentu severni ameriky. Ja vas necham, at se citite jako DP, nebo jak chcete, a ja si preji, aby jste mne vy, a vsichni dali pokoj a nestarali se, jestli mam nejaky prizvuk a co jsem. Jsem unaveny z toho, ze mne budete do vseho kecat.

To Antiseptik:
Rád bych vás vyvedl z omylu. Sice nemáte mexického ilegálního zahradníka, nebo uklízečku, ale služeb těchto ilegálů využíváte stejně, i když nepřímo. Každej karfiol co koupíte, každá jahoda co si dáte v neděli po obědě byla nejspíš těmito ilegály sklizena a takto ušetřené peníze vám vybudovali váš tak zvaný blahobyt, nijak se nelišící od starého říma.

Na omylu jste tady vy. Ja kupuji karfiol a jahody v obchode, ktery je ve vlastnictvi US spolecnosti. Jestli nekde figuruje v te sklizni karfiolu mexikan, cinan, cech, to mne vubec nezajima.

Zamyslete se někdy jak je možný že má Amerika tak děravý hranice jako žádná jiná země? Nejbohatší stát na světě a hranici si uhlídat nedokáže a nebo vlastně nechce? A ukažte mi jednoho ilegála na welfaru. Bez dokladů nic takového nedostanete.

Derave hranice ma USA diky liberalum a jim podobnym. Dost jich najdete zde na Zvedavci. Kdyz USA chtelo dat na plot mezi Mexikem a USA ostnaty drat, tak US liberalove, nekteri sami pochazi z ilegalnich emigrantu se proti tomu postavili, protoze mexikani by si mohli pri prelezani toho plotu ublizit.


104451

27.4.2006 1:39

RE: '....musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN ..' busi se v prsa sedesatosmicka..

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 104451

Tady pozor, hlavni zajem na dobre prostupnych hranicich ma hlavne velky byznys, typicky ta spolecnost kde nakupujete karfiol. Tu na rozdil od vas velice zajima, kdo ten karfiol sklidi, protoze dobre vi, ze American to nebude ani nahodou.

Vsak si to zkuste sam, zamestnat nekoho na jednoduchou manualni praci mezi Americanama, schvalne jaky ptackove se vam sejdou. Budete prstickem hrabat za ilegalniho Mexicana, to vam tady prorokuju. Prijde do prace vcas, nebude zfetovanej z psich anestetik nebo naky jiny momentalni mody, dokaze zatlouct hrebik i bez kompresoru, a dokonce vas bude i respektovat. Clovek by rek, ze to je ten nositel americkejch hodnot.

A kdo vsechno v USA pochazi z lidi co se nepodrobovali zadnym formalitam pri prichodu do zeme, jo to nebudou jen ty liberalove. To bude skoro 100% anglosasu.

104457

27.4.2006 14:15

RE: '....musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN ..' busi se v prsa sedesatosmicka..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 104457

Formalitám se nepodrobovali proto, že je tam pozvala tamní vláda či je tam (před nezávislostí)poslala ta jejich , tudíž se jednalo o aktivitu veskrze legální (a týkalo se to i desítek milionů neanglosasů). Země tehdy byla relativně neosídlená, zprvu půdy a posléze alespoň práce dostatek. Když nastal pocit, že je jich tam právě tak akorát a národnostní složení vyhovuje, zvedly se mosty www.vdare.com/misc/macdonald_1924_immigration.htm
Dnes mají Mexikáni podporu z nejvyšších míst, snad opravdu jen z těch ekonomických příčin. Ale povinností USA není nabírat populační přebytky ani tlumit hospodářský propad svého jižního souseda www.vdare.com/walker/mexichurian_candidate.htm
Navíc mám takový dojem, že by z USA za chvíli mohlo být další Mexiko nebo rovnou třeťosvětová země a pak by neměli Mexičané kde prokazovat ty své vyšší staroamerické hodnoty www.amren.com/0403issue/0403issue.html
Také je zajímavým zjevem těhotenská turistika směr USA www.vdare.com/rubenstein/050816_nd.htm

104492

28.4.2006 22:16

RE: '....musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN ..' busi se v prsa sedesatosmicka..

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 104492

No vy jiste velmi dobre vite, ze lidi z Mayflower se usadili jinde nez jim bylo povoleno. Tehotne zeny mezi nimi byly taky. Massachussets melo vyssi hustotu obyvatelstva nez dnesni jizni New Mexico. Stejne jako za casu Mayflower je v USA prace hromada, jenom ji nikdo nechce delat. Napriklad okoli Mexickyho zalivu by prave ted v pohode uzivilo trikrat vic strecharu nez jich tam je. Ovsem kerymu redneckovi by se chtelo plahocit se po strechach, kdyz marihuana roste sama.

104646

27.4.2006 7:04

Fascinace

Ezop cz_dragon (zavináč) seznam (tečka) cz 4.?.?.?

Do Ameriky jsem prijel v 68 roce, kdyz mi bylo 18 let. V Americe jsem vystudoval vysokou skolu. V 1995 jsem se vratil do Cech a asi rok a pul jsem tam pracoval. Co me v Cechach nejvic fascinovalo byl fakt, ze jse byl na kazdem kroku poucovan nejen mymi kolegy v praci ale i ostatnimi lidmi se kterymi jsem prisel do styku o tom jak se veci maji a jak to tady v Americe chodi. Pritom tyto lidi v te dobe nevytahli paty z domova. I nyni jsem na dale fascinovam faktem, ze se tam nic po vice nez 15 letech padu komunistu nic nezmenilo. Porad, az na maly vyjimky, co Cizek to nejvetsi myslivec, badatel, rozum prda.

104466

27.4.2006 15:23

Něčemu asi nerozumím...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Nečemu asi nerozumím, já byl v USA na podzim 2004 za dcerou na svatbě a musel jsem kvůli tomu podstoupit dost velká "příkoří", spojená se získáním víz - včetně nestydaté platby 100 dolarů na hlavu za vízum. No a potom nervy v letadle před a potom ty "kecy" na imigračním na letišti. Přitom je přece i bez tady tohoto článku jasné, že skutečně do USA vcelku nerušeně proudí "davy lidí", kteří všichni jsou docela mimo kontrolu.

Viděl jsem jakýsi film, tam si jakýsi strážce pobřeží stěžoval, že na snad 20 mílí pobřeží je on sám jediný, kdo jakože hlídá "neprostupnost" amerických hranic od moře.

Ve "světle" těchto takových informací se mi ta buzerace pro normální třebas české turisty jeví dost podivná. Ale budiž, nějak to zřejmě funguje. Určitě na mě - já si sebe neumím představit, jak se pěšky "pasíruju" skrze mexicko-americké hranice, nebo jak pádluju na gumovém kajaku Atlantik, abych se vyhnul vízové povinnosti a tak ušetřil 100 dolarů za vizum.

Ovšem taky si jaksi neumím představit, jak je asi hlídaný vzdušný prostor, když se může přihodit to z 9/11. O neprostupnosti nekonečného amerického pobřeží jsem se již zmínil.

To vše mě vede k trudnomyslnému zamyšlení, co vlastně je cílem takové imigrační politiky. Uvažuju, co se tím zamýšlí. Je skoro jasné, že Amerika by zřejmě bez těch chudáků, ochotných otročit, kompletně zhnila ve špíně. Podle toho, co lze vidět v amerických filmech, tak již většinou stejně ve fyzické špíně hnije. A to nemluvím o té duchovní.

Proti mému vnitřnímu přesvědčení se tam "přeemigrovala" a vdala moje dcera. Nedívám se na to příznivým okem od samého počátku a to přesto, že se jí tam daří dobře. Ale když už se stalo, snažím se celou tu dobu co nejlépe a nejvíce USA pochopit. Kousek tady vedle šedesátosmička "vyzařuje" patriotismus, ale nejsem si jistý, zdali by byl ochoten a hlavně schopen vysvětlit, kam to takto vlastně USA "kráčí" !

Já, vycházeje z horibilních dluhů USA, ze zcela nevyvážené a nesoběstačné ekonomiky a z toho plynoucího neuvěřitelného schodku zahraničního obchodu, z morálního úpadku institucí i vlastně národa, z neskutečně kontraproduktivní zahraniční politiky - a ještě by se našlo spousta důvodů - musím přiznat, že jsem zcela znepokojen. A to nemusím vůbec zmiňovat Nostradama, který s USA udělal "krátký proces" již před 500 léty... [velký smích]

Quo vadis America ?

104495

27.4.2006 21:21

RE: Něčemu asi nerozumím...

Zubr 216.?.?.?

Reakce na 104495

ale nejsem si jistý, zdali by byl ochoten a hlavně schopen vysvětlit, kam to takto vlastně USA "kráčí" !
Kraci do prdele. Coz me netesi, protoze jeji eventualny pad se promitne v Canade i v Evrope i v Praze.
Zacalo to davno kdyz inzenyr zde byl povazovan za geeka na urovni chudeho Mexicana. Titul Ing. v Americe neexistuje. Vedouci inzenyru byl vzdy nejaky obejda s MBA ci bez. Vysledek - americky prumysl je v Tokiu a v Cine. Corporace jsou nyni svetove, na Americe jim nezalezi, pouze na tom jestli do penze odchazejici vedouci Exxonu dostane $400 millionu bonus. Kritika corporaci neexistuje, politici jsou zavisli na jejich penezich pro zvoleni.

104534

27.4.2006 22:05

RE: Něčemu asi nerozumím...

Vandal 206.?.?.?

Reakce na 104495

USA prochází počáteční fází dezionismu, něco podobného jako denacifikace Německa po 2 světové válce. Zatím jen nesmělými krůčky započaté analýzou Israelské lobby ve Washingtonu autory John Mearsheimerem a Stephen Waltem. To je ta ta pověstná dírka ve hrázi ANTISEMITISMU za kterou se všichni ti lotři za posledních šedesát let skývali, kterou už žádný SHABBOS GOY jako Bush prstíčkem před povodní hněvu amerického lidu nezastaví.
Los Ageles County Supervisor Michael D. Antonovich v úterý prohlásil, že bude vypovídat US kongresu o 100 000 dětech ilegálních imigrantů v jeho county, kteří ročně pobírají $276 000 000 welfare benefits.To jen tak do diskuse o kladných a záporných stránkách nekontrolované imigrace hispánců.
Tedˇ něco z Belgie, když už jsme u imigrace/emigrace. Jak se ukázalo, byli to dva polští cigoši, kdo ubodali 16ti letého belgičana k smrti, protože jim nechtěl vydat jeho MP3 player. Tu máte hned jeden malý důvod, proč na poctivých lidech z ČR cestujících do západních zemí od nich žádají visa a jednají s nimi špatně. My jich máme také spousty a rádi bychom se jich zbavili.

104542

28.4.2006 1:38

RE: Něčemu asi nerozumím...

Druid 84.?.?.?

Reakce na 104495

Zdravim Vas Gejdodame, az jednou vase pravnoucata otevrou truhlu po pradedeckovi a naleznou radio na kliku, baterku na lisci ohon a na zahrade zakopanou lednicku reknou si jiste "to byl MAAAG" ale osobne si myslim, ze nejvetsi radost by mohli mit z te skladky ekologicky skodliveho odpadu kterou jim odkazete.

104573

28.4.2006 0:37

'...Titul Ing. v Americe neexistuje...'

Peter Veliky 70.?.?.?

Ale mylite se, inzenyr v Kanade a USA existuje. Je to obycejne strojvedouci vlaku. Zato v Cesku jsou tyhle tituly honosne uvedene i na stitkach zvonku v panelacich.

104561

28.4.2006 21:42

RE: '...Titul Ing. v Americe neexistuje...'

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 104561

Nejde o to jestli je titul Inzenyr honosny ci ne. Samorzejme kazda profese je dulezita - dentist nebo zametac. Jde ale o to ze inzenyri jsou jedinni co mohou prinest valuty ze zahranici. Japonsti inzenyri prinasi penize domu skrz Toyoty, TV, kamery, list je dlouhy. Vytvari zamestnani pro miliony prumyslovych pracujicich u nich i v zahranici. A to je co Americe chybi - diky tomu ze vedouci inzenyru nejsou machri ale obejdove. Mluvim z dlouholete praxe. Samozrejme prirodni resources, co nam Panbu dal, jsou taky dulezite, pokud nam Exxon nejake penize ponecha..

104645

28.4.2006 23:48

RE: '...Titul Ing. v Americe neexistuje...'

zap 69.?.?.?

Reakce na 104645

Mluvim z dlouholete praxe.
--------------------------------------------------------------------

Tomu rad verim. Take mate jak se zda, dobrou praxi v michani cestiny a anglictiny, that's for sure! [mrknutí jedním okem]

S tim inzenyrstvim je to tak: je otazka co je dovoleno komu, kteremu narodu inzenyrovat (vemte si kolik takoveho inzenyrovani dnes delaji v Cesku-hezku v porovnani s minulosti). Kdyz to nemate dovoleno, je vam cela ta znalost nanic a dusevne chatrate. Necekam, ze se najde nekdo tak povrchni a vrhne se na me za to, ze rikam "je a neni dovoleno". Chce trochu premysleni a kazdy na to prijde. [mrknutí jedním okem]

104649

29.4.2006 3:33

Staveni zdi ma jen jeden ucel ,udelat alibi pro politiky,ja nic ,ja muzikant,nic vic,nic mene

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vezmete to tak,ze cele roky vsichni politici,ve Washingtonu ,bohem vybrani tahali v ramci levne pracovni slili ,kdekoho do Ameriky,kdyz v tech obrovskych prumyslovych spolecnostech ,kde rovnez vladnou "vybrani" si radosti mnuli ruce ,jak vydelky z levnych sil jde nahoru,jak bohatnou,takze ,jeste pres odbory a jine humalni organisace ,kde zase maji sve vyvolene samovyvolence dosahli,ze pristehovalcum dali ze spolecneho ,co se dalo a americkeho delnika v mnohych pripadech udelali nezamestnaneho,nabidkou pro nej ,je ovsem vzdy kariera v armade.
Dnes ,kdyz je Amerika plna zizincu a od nich hrozi vzpoura v ramci toho,ze chteji,cim ,dal ,tim ,vice ,tak nezotpovedni politici-tady ve vlade zide,si chteji umyt ruce,aby hnev domacich americanu se neobratil po pravem puvodci tohoto bordelu ,ktery tam vznikl,aby lide netrestali ty jez na tom mnohanasobne bohatli,ale s pristehovalci neziji pohromade ,jen se isoluji v luxussnich ctvrtich s bezpecnosti ochranou,zatimco normalni american je denne vystaven vzrustajici kriminalite a stalemu upadKU SOCIALNICH VYMOZENESTI.Zed se stavi,aby politici zase meli ciste ruce ,ze jako neco pro to delaji,kdyz uz je naprosto pozde,co kdyby vypuklanti-neoconismus a nebo antisemitismus v ramci,"ryba smrdi od hlavy"a volic si uvedomil,ze jeho neprtelem neni Mexican a le ten ,co jej tam lakal,dobre mu platil na SOCIALNICH DAVKACH A VSESTRANE MU UMOZNOVAL SE USADIT A POVOLAT DALSI Z MEXIKA,dnes ,uz na pomoc ,se chopit svych veci ,bez ohledu na doamci obyvatelstvo.Zed ma zakryt praveho puvodce teto situace.
Situace je vazna ,vic ,nez si ,kdo mysli ,o tom svedci tento pridavek:ATT: UN / NATO
WE ARE AWARE OF THE PRESENCE AND LOCATION OF YOUR TROOPS WITHIN THE 48 CONTIGUOUS UNITED STATES
If your military members dare to attempt to engage in any military or law enforcement role within the United States - even at the request of the United States Government - they risk being put down by force without warning
UN and NATO troops are to stand down and not involve themselves in any internal situations which may arise within the US over the next several weeks.

Jsou vazne obavy ,aby nezasahla armada a nebo "docasne" umistene jednotky NATA na uzemi Spojenych Statu Americkych.
http://www.dodmedia.osd.mil/Assets/1998/Air_Force/DF-ST-98-05915.GIF

The Russians are participating in Peacekeeper '95, the first time that Russian troops have trained on American soil. Location: MCCONNELL AIR FORCE BASE, ...
www.dodmedia.osd.mil/dvic_view/still_ search.cfm?StartRow=1&maxrows=50&caption=IL-76 - 135k - Cached - Similar pages


Gulag America (The New World Order's Concentration Camp Program ...Their plan called for using Chinese troops in America. ... Over 30 foreign military bases under the United Nations flag are already set up in the US., ...
educate-yourself.org/cn/ gulagamericaandchinesetroops1997.shtml - 85k

104655

Příspěvků: 81

26.04. 00:49 Emma Bovary  Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
26.04. 01:38 Rejpal  RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
26.04. 12:12 LACO  RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
26.04. 22:54 onlooker  RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
30.04. 22:41 zap  RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
01.05. 14:40 Rene Bartosek  RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
02.05. 00:37  RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
02.05. 03:32 Rene Bartosek  RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
02.05. 04:19 Rejpal  RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
02.05. 23:23 eugen  RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
26.04. 13:51 krysa  RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
26.04. 23:50 wlado  RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
29.04. 16:48 Rene Bartosek  RE: Dobrá zeď, dobří sousedé, pojďme vyspravit zeď, aby nás mohla lépe rozdělit
26.04. 01:11 Ezop  Heslo je "Socialni péče"
26.04. 08:16 MF  RE: Heslo je
27.04. 21:18 Ezop  RE: Heslo je
26.04. 01:13 čtenář  sociální systém?
26.04. 01:59 jozin z bazin  RE: sociální systém?
26.04. 02:54 čtenář  RE: sociální systém?
26.04. 08:21 qwe  RE: sociální systém?
26.04. 02:50 68  RE: sociální systém?
26.04. 03:50 Ben Hur  RE: sociální systém?
26.04. 04:24 jan  RE: sociální systém?
26.04. 06:46 68  RE: sociální systém?
26.04. 16:22 jan s usmevem  RE: sociální systém?
26.04. 19:25 68  RE: sociální systém?
26.04. 17:25 jan  RE: sociální systém?
28.04. 00:08 68  RE: sociální systém?
28.04. 16:07 jan  RE: sociální systém?
29.04. 07:03 68  RE: sociální systém?
26.04. 17:30 jan  RE: sociální systém?
26.04. 12:03 čtenář  RE: sociální systém?
26.04. 15:20 jozin z bazin  RE: sociální systém?
28.04. 01:00 Druid  RE: sociální systém?
28.04. 02:42 68  RE: sociální systém?
28.04. 18:48 Druid  RE: sociální systém?
26.04. 01:51 jozin z bazin  Procpak oni nezadaji o povoleni k pobytu?
26.04. 02:38 Stehno  Cely ten navrh je paskvil.
28.04. 16:27 jan  RE: Cely ten navrh je paskvil.
26.04. 03:14 Marge  kdyz nepostavime zdi, budeme muset sami zit za zdmi.
26.04. 04:34 jan dotaz  RE: kdyz nepostavime zdi, budeme muset sami zit za zdmi.
26.04. 06:34 milan  RE: kdyz nepostavime zdi, budeme muset sami zit za zdmi.
26.04. 08:39 68  RE: kdyz nepostavime zdi, budeme muset sami zit za zdmi.
26.04. 09:15 Adapa  RE: kdyz nepostavime zdi, budeme muset sami zit za zdmi.
28.04. 23:56 Jan.T  RE: kdyz nepostavime zdi, budeme muset sami zit za zdmi.
26.04. 04:44 milan  1 den prumerneho Americana
26.04. 06:53 68  RE: 1 den prumerneho Americana
26.04. 08:56 milan  RE: 1 den prumerneho Americana
26.04. 16:12 68  RE: 1 den prumerneho Americana
26.04. 18:01 jan bolestne  RE: 1 den prumerneho Americana
26.04. 20:32 68  RE: 1 den prumerneho Americana
26.04. 22:12 Antiseptik  RE: 1 den prumerneho Americana
26.04. 22:15 jozin z bazin  RE: 1 den prumerneho Americana
26.04. 17:21 jozin z bazin  RE: 1 den prumerneho Americana
26.04. 05:39 Robert Nohejl  Karel Kryl ; zpivaval pisnicku ;Bratricku,zavirej vratka.....pro Americany ,uz prilis pozde.
26.04. 10:31 VaclavK  clanek je obrazem programu p. Slechty
26.04. 14:00 krysa  RE: clanek je obrazem programu p. Slechty
26.04. 11:11 eugen  pro to,ze jsou nezbytne!
26.04. 19:20 DavidZ  RE: pro to,ze jsou nezbytne!
27.04. 04:19 Rejpal  RE: pro to,ze jsou nezbytne!
26.04. 18:20  Situace je opravdu vážná,
26.04. 20:07 stefan  vyplody demokracie
26.04. 21:22 Peter Veliky  '....musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN ..' busi se v prsa sedesatosmicka..
26.04. 22:01 YAMATO  RE: '....musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN ..' busi se v prsa sedesatosmicka..
27.04. 16:19 Peter Veliky  '....Co vas tedy v Kanadě tak drží...'
27.04. 19:35 Honza777  RE: '....Co vas tedy v Kanadě tak drží...'
28.04. 05:12 Rejpal  RE: '....Co vas tedy v Kanadě tak drží...'
28.04. 07:21 Honza777  RE: '....Co vas tedy v Kanadě tak drží...'
26.04. 23:35 68  RE: '....musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN ..' busi se v prsa sedesatosmicka..
27.04. 01:39 jozin z bazin  RE: '....musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN ..' busi se v prsa sedesatosmicka..
27.04. 14:15  RE: '....musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN ..' busi se v prsa sedesatosmicka..
28.04. 22:16 jozin z bazin  RE: '....musim vam sdelit, ze jsem AMERICAN ..' busi se v prsa sedesatosmicka..
27.04. 07:04 Ezop  Fascinace
27.04. 15:23 Petr Gejdoš  Něčemu asi nerozumím...
27.04. 21:21 Zubr  RE: Něčemu asi nerozumím...
27.04. 22:05 Vandal  RE: Něčemu asi nerozumím...
28.04. 01:38 Druid  RE: Něčemu asi nerozumím...
28.04. 00:37 Peter Veliky  '...Titul Ing. v Americe neexistuje...'
28.04. 21:42  RE: '...Titul Ing. v Americe neexistuje...'
28.04. 23:48 zap  RE: '...Titul Ing. v Americe neexistuje...'
29.04. 03:33 Robert Nohejl  Staveni zdi ma jen jeden ucel ,udelat alibi pro politiky,ja nic ,ja muzikant,nic vic,nic mene

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 7

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,52 Kč
Euro
27,60 Kč
Libra
31,29 Kč
Kanadský dolar
18,09 Kč
Australský dolar
15,60 Kč
Švýcarský frank
26,13 Kč
100 japonských jenů
23,46 Kč
Čínský juan
3,60 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 353,19 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
186 997,12 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 817