Diskuze k článku

Kauza v Letech, hysterie a nepochopitelné osočování

Příspěvků 85

25.1.2006 4:12

Lety zde je pravda pane Stwora

josh 72.?.?.?

BUDĚJOVICE - Zvukové a obrazové záznamy, které pořídila policie na sobotním shromáždění stoupenců krajně pravicové Národní strany (NS) v Letech na Písecku, posoudí specialisté na extremismus, soudní znalci a historici. Policisté prošetřují trestní oznámení, podle něhož jeden z řečníků NS porušil ve svém projevu zákon. Podle starosty Letů Rostislava Jandery také nebyla akce NS řádně oznámena.

"Policie je kritizována, proč v Letech nezasáhla, na některých otázkách se ale dodnes neshodli ani historici," řekl jihočeský policejní mluvčí Dušan Klícha. Nahrávky z Letů nyní jihočeští kriminalisté předali odborníkům do Prahy. Účastníci shromáždění NS podle Klíchy četli i úryvky z publikace, kterou vydala Akademie věd ČR. Vyšetřování podle něj může trvat i několik měsíců.

Senátor Jaromír Štětina (za Stranu zelených) novinářům v sobotu řekl, že jeden ze stoupenců Národní strany několikrát uvedl, že v Letech "žádné genocidium nebylo" a popírání genocidy je trestný čin. Štětina na událost upozornil šéfa písecké policie.

Podle Klíchy byly obě akce - u romského památníku i Národní strany - řádně ohlášeny. Starosta Letů to však popírá. "Já tvrdím, že nám to nikdo z Národní strany neoznámil, ta romská akce ohlášená byla," řekl Jandera.

Policie jako přestupek řeší případ člena Výboru pro odškodnění romského holocaustu Markuse Papeho, který při projevu člena NS vykřikl "Pryč s nacismem". Policisté zřejmě po vyšetření přestupek předají obci Lety. Podle Jandery však obec nemá přestupkovou komisi, a případ by proto řešila komise v nedalekých Mirovicích. Pape také podal trestní oznámení kvůli výtržnictví na účastníky stranického shromáždění.

Národní strana podala několik trestních oznámení kvůli podezření pro pomluvu a poškozování cizích práv, informovala členka NS Dominika Chocová. Udělala tak i v případě Papeho, neboť se údajně pokusil napadnout předsedkyni Národní strany Petru Edelmannovou.

Národní strana chtěla v Letech původně umístit svůj pomník válečným obětem. Kontroverzní kámen s nápisem Obětem chtěla původně v sobotu odhalit, ve čtvrtek ho však nechala odstranit obec. Kámen, který původně stál na pozemku obce u vepřína společnosti Agpi, zatím stále zůstává na pozemku senátora Karla Schwarzenberga, jenž obci s jeho odstraněním pomohl. "Prohlásili (NS), že ten kámen věnují panu Růžičkovi, aby ho dal Agpi do základů nového vepřína," poznamenal Jandera. Zájem o kámen však nikdo neprojevil. Obec ho podle starosty likvidovat nebude.

Na sobotní shromáždění stoupenců krajně pravicové Národní strany i romskou vzpomínkovou akci dohlížely desítky policistů. Národní strana chtěla původně u bývalého romského tábora odhalit pomník válečným obětem. Její představitelé tvrdili, že protektorátní tábor byl jen pracovní a Romov...Kráceno (Editor)

90284

25.1.2006 6:48

Humbug

albert 64.?.?.?

>Slovo holocaust pochází z hebrejštiny, mělo se týkat pouze židů

Vyraz "holocaust" nepochazi z hebrejstiny, nybrz z rectiny.
Tento vyraz vznikl az po 2. svetove valce, v dobe kdy Soveti v duchu bolsevickych 5.letek zamerenych k tomu aby v dobe kdy New World Order Globalismus nahradi komunismus, se tento humbug rozjel na plne koule, dojna nemecka krava produkovala co nejvice mleka, svet drzel hubu nad zlociny chazarskych zionistickych fanatiku v Palestine jejichz rodice ci prarodice predtim zalozili zidobolsevismus v Rusku - budovali nadsene plynove komory v Oswietimi (tez zname coby Auschwitz) na zplynovani zidu behem 2. svetove valky.
Majitelem tohoto terminus technicus je holohoaxni prumyslnik, Eli Wheez-Wheez Wiesel. Chazarsky zid z Rumunska, ktery kdyby si tento vyraz nechal patentovat, tak dnes bude bohatsi jak Rothschild.


90293

25.1.2006 21:20

RE: Humbug

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90293

Tedy, při vší úctě, to se nemůžete naučit psát smysluplně? Tomu říkám guláš! Ono to asi ale asi moc nejde, spojit smysluplně takové nesmysly jako "židobolševismus", "holokaustní průmyslník" a pod...

90355

25.1.2006 21:58

RE: Humbug

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 90355

Pri vsi ucte, zapomnel akorat dodat, ze recky orginal znamena "zniceni ohnem" [mrknutí jedním okem] A jak jinak chcete nazvat zerim, tvoreny snad z 85% ci vice procent zidy, zavadejici bolsevismus? Zidololsevismus. Rikali mu tak uz legionari, mily neinformovany Yamato.
Holohoaxni prumyslnik? Holohoax je dnes opravdu prumysl. Vydelava VELMI tezke penize, vazeny. A zmineni arcilhar je jeden z jeho nejvyzmnamnejsich oredstavitelu - tedy - holohoaxni prumyslnik.

http://ax2.old-cans.com/bendib/Antisemitism.jpg

Nechapu, jak muzete nechapat zakladni vyznamy slov a presto psat...

90364

25.1.2006 23:24

RE: Humbug

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90364

Pojem židobolševismus jasně hází vinu nikoli na určité Židy, ale na celý národ...nebo proč tedy není třeba němconacismus? Blbost, že? Podle vás je v pořádku, hodit vinu na celý národ?

A 85 %...s touhle propagandou jděte na někoho jiného...bolševismus byl z počátku jistě z nemalé míry Židy tvořen (ovšem 85 % a více je velmi přehnané), to je jisté (později to již bylo velmi jiné)...ovšem je nutno se také ptát proč. Rusko je k tomu svou protižidovskou politikou dotlačilo...třeba pogromy vám nic neříkají, velmi informovaný trodasi? Ale jistě, asi je umíte omluvit...

Ono je něco jiného význam slov a něco jiného jejich vytržení ze souvislostí.

Ostatně má reakce byla hlavně na "sloh" a pravopis předchozího příspěvku...ale vy s tím máte také problémy, jak tak koukám na vaši reakci.

Mimochodem, pročpak alcilhář?

90375

25.1.2006 23:32

RE: Humbug

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 90375

Dobře řečeno a dobrá řečnická otázka. Alcilhář by bylo ny místě kdyby ten holocast byl obráceně, tedy židi hubili němce. Přibarvování skutečnosti může být neetické a nesprávné ale nakonec nacisti měli koncentráky a židé v nich umírali. Znám větší lži co prochází za pravdu i dnes. Taky mě de na nervy to generalizování na celý národy. [cool]

90376

26.1.2006 0:40

RE: Humbug

zap 70.?.?.?

Reakce na 90376

Přibarvování skutečnosti může být neetické a nesprávné ale nakonec nacisti měli koncentráky a židé v nich umírali.
---------------------------------------------------------------------

O tom jsme uz mnohe slyseli. Ze vsak Nemci ucili Romy v onech taborech pracovat bych za neeticke nepovazoval. Ovsem za predpokladu, ze prace je 'etickou' zalezitosti. Pro nektere nemusi byt. [smích]

90380

25.1.2006 23:37

RE: Humbug

deu 72.?.?.?

Reakce na 90375

>Pojem židobolševismus jasně hází vinu nikoli na určité Židy, ale na celý národ...nebo proč tedy není třeba němconacismus?

Neviem o tom, ze by vsetci "zidia" (hoci aj len ti v ich vlastnom state) platili vypalne kvoli vynajdeniu komunizmu a bolsevizmu.
Avsak na to, ze za nacizmus platia vsetci Nemci v Nemecku, mozete vziat jed.

Takze bez ohladu na hranie sa so slovickami, na Nemcov je uplatnovana kolektivna vina este 60 rokov po vojne, avsak "zidia" za r. 1917 neplatia.

90377

26.1.2006 1:06

RE: Humbug

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90377

Problém byl už v tom, že Rusko ani nebylo jejich státem...to dělalo vše pro to, aby jim život co nejvíce znepříjemnilo, časté pogromy, podporované přinejmenším nepřímo, pak měly i mnoho obětí na životech...čili se ani nelze divit, že mnoho Židů aktivně pracovalo na svržení carského režimu. Ale z celkového počtu Židů to byl nepatrný zlomek.

A máte pravdu v tom, že Němci si kolektivní vinu také nezaslouží...zcela jistě ne 60 let po válce, kdy, až na pár starců, nikdo z nich v tomto období ani nemohl žádné zločiny provádět.

90383

27.1.2006 6:51

RE: Humbug

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 90383

Vsechny komitety pro bolsevicke vlady ovladali Zide ze 70%, nektere organy jako treba Ceku z nihz pozdeji vysla NKVD ze 100 %, pricemz celkovy pocet zamestnancu NKVD za Stalina byl okolo 70%. A prave NKVD poslala do Archipelago Gulag- mlynku na maso bolsevicke revoluce miliony lidi, samozrejme pouze ty, kteri unikli prime smrti. Vyber byl na pocatku velmi selektivni, jednalo se o vetsinu naturalnich lidru, ktery v te dobe rusky narod disponoval. Takovou masovou cistku mohl rozpoutat pouze cizi narod, protoze zadny narod v dejinach lidske civilizace nebyl ochoten tak brutalne zdecimovat vlastni elity. Jak vidite i nepatrny zlomek dovede odvest reznickou praci na slusne urovni. Lidi uz jsou takovy, ze to pak stahnou na vsechny. To vite krev milionu neni voda.

90564

25.1.2006 7:38

Vyřešení finanční problematiky vepřína

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Dalo by se říci, že Romy neuklidníme, dokud jim ten památník nepostavíme a vepřín nezbouráme. jsem klidně pro, dokonce vím, kde bychom na něj vzali peníze. Seškrtáme trochu vládní rozpočet, zvláště náš štědrý sociální systém, a 800 miliónů se hned objeví...

90294

25.1.2006 8:37

RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 90294

>Dalo by se říci, že Romy neuklidníme, dokud jim ten
>památník nepostavíme a vepřín nezbouráme. jsem klidně pro,
>dokonce vím, kde bychom na něj vzali peníze. Seškrtáme
>trochu vládní rozpočet, zvláště náš štědrý sociální
>systém, a 800 miliónů se hned objeví...

Pane Koubek, vzpamatujou se ! Copak si myslej, že těm cikorkám jde vo ňákej pomník ?! Oni by si nejraději vzali místo toho ty prachy, nebo aspoň nějakou větší část, to přece ví kdekdo. Ale stejně je mi divné, kdo přišel na tu astronomickou sumu, takhle štědří nebyli ani soudruzi, když stavěli pomník generallissimovi. Jó. kdyby to bylo v lirách, to snad, ale ty už neexistujou. Ale možná, že to celé je jen jakási zvrácená taktika, jak ještě víc nasrat normální lidi. Ani bych se nedivil.

90297

25.1.2006 14:59

RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 90297

Neházel byhc je všechny do jednoho pytle. myslím, že bychom je mohli rozdělit do několika kategorií.
1) myslí to s pomníkem opravdu upřímně, možná měli v Letech své příbuzné
2) myslí to relativně upřímně, ale hlavní důvod je jejich zviditelnění (S. Karásek)
3) jdou s tím, co je mezi jejich komunitou populární (většina), hlavně, že se dá nadávat bílým do rasistů

Víte, mě se suma 800 000 000 Kč zdá taky příliš vysoká, ale myšlenka financování této částky ze sociálních dávek není k zahození (podle: Muss es sein? Je, es muss sein!).

90329

25.1.2006 15:46

RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 90329

Neházel byhc je všechny do jednoho pytle.
Jeste mozna ten bod 4):
Veprin dlouhodobe nevydelava, banky tlaci a majitel to vidi tak, ze zabije nekolik much jednou ranou a jeste nasere bilou vetsinu proti ciganum.
A za 8stovek se da postavit a jeste bude na dluhy a podmaz politiku [cool]

P.S. Nevite, jak se jmenuje majitel?

90335

25.1.2006 21:25

RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90329

Pár Cikánů znám. Jsou to vesměs slušní, pracovití lidé, ostatně s jinými lidmi bych se nerad stýkal. Neuvěřitelně je sere (pardon mi) spousta jejich "bratrů", kteří jim kazí pověst a oni se pak vezou s nimi. Ani jeden o nějaký památník kupodivu nestojí...stejně jako o nějaké zvýhodňování a pod.

To asi k těm "komunitám"...není to jednobarevné!

90357

25.1.2006 12:02

RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 90294

Nevidím žádný důvod, proč bychom měli cikány uklidňovat.
On už si s tím Paroubek nějak poradí.
http://www.volebnifakta.cz/img/humor/humor-23.jpg

90307

27.1.2006 3:12

RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína

zap 65.?.?.?

Reakce na 90307

Tady ten nas prima-ministr vypada docela politicky-korektne. Romsky.... [chechtot]

90541

25.1.2006 13:27

RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 90294

Včera v pořadu televize Nova "Na vlastní oči" jsme mohli lehce - kdo chtěl - zjistit, že problematika je trochu obsáhlejší. Na území České republice se takových táborů, jako je ten v Letech, nacházelo přes 2000 !! Ano - přes dva tisíce. A v některých z tohoto počtu je dokonce více obětí a drastičtějších, než v Letech. A v celé řadě případů jsou i tyto potenciálně velmi pietní místa znesvěcována blízkostí zcela nepietních zařízení. Kravíny, všelijakými fabrikami, hospodami, bordely a podobně...

Pane, při vší úctě - je to ještě na trochu více zamyšlení, než napíšete : ... Romy neuklidníme, dokud jim ten památník nepostavíme a vepřín nezbouráme. jsem klidně pro, dokonce vím, kde bychom na něj vzali peníze ... Aby vůbec na důsledné řešení stačil jeden celý národní důchod republiky.

Skutečně vím o celé řadě našich místních mnohem mnohem palčivějších problémů ... Připadá mi už s ohledem na využití jako turistického šlágru smysluplnějsí postavit si někde na vhodném místě repliku Cheopsovy pyamidy v životní velikosti ! [smích] Čímž egyptologům dávám tak trochu nápad, aby se zamysleli, jestli ty pyramidy v Egyptě třeba neměly nějaký podobný smysl. [smích]

90310

25.1.2006 13:45

NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:

Ivo 83.?.?.?

Reakce na 90310

Jsem Rom a jsem Tvym novym sousedem, gadzo.
[smích]
[chechtot]
[vyplazený jazyk]

90314

25.1.2006 14:10

RE: NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 90314

Děkuji...zažil jsem...stačilo...netoužím... Stop! Rasista nejsem... Stop ! Bez práce nejsou koláče... Stop ! [smích]

90320

26.1.2006 4:00

RE: NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 90314

Nejlepsi by bylo ty cikany do toho kravina nastehovat. At jsou blizko sveho "pamatniku". [smích]

90404

26.1.2006 15:28

RE: NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 90404

Samozrejme sem tim myslel do toho veprina. Nechtel jsem napsat, ze jsou to prasata [smích]

90489

26.1.2006 5:32

RE: NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 90314

Jenom jestli se nepletes Ivo. Jeden takovej tu uz minuly tyden psal, ze je "bilej". Tak nevim jsi cikan, rom a nebo cecho-ind? [smích]

90418

25.1.2006 15:08

RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 90310

Stavba repliky Cheopsovy pyramidy by rozhodně byla přínosnější - jak pro turistický ruch, tak pro egyptology zabývající se technikou staveb pyramid.
Pane, při vší úctě - je to ještě na trochu více zamyšlení, než napíšete
Jistě, bral jsem svůj příspěvek jako nadsázku, trochu na odlehčení tématu. Podle mě by se věci minulosti neměli vyhrabávat zbytečně moc na povrch; to většinou nepřináší žádný užitek, jen to rozdmýchává staré spory.

90331

26.1.2006 11:23

RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína - typisch tschechisch

karin 195.?.?.?

Reakce na 90310

Je to naprosto typické. Proč se pořád řeší změny názvu kompartaje, proč se pořád bourají sochy, přejmenovávají ulice, staví křížky, přitloukají pamětní desky, a stíhají se hesla, gesta, vlajky, fangle, odznáčky?
Proč? Myslím, že zkrátka proto, že je to nejjednodušší způsob "boje" za velké ideály. Je to asi také způsob nejčeštější, protože ty ideály a ctnosti vznikly buď za Šumavou, za Rýnem nebo za Kanálem, ale našinec nejenže nechápe pojmy jako svoboda, svoboda slova, demokracie, lidská práva atd. , ale aby za ně ještě opravdu seriózně bojoval? Za co vlastně, když v této nešťastné době tyto svaté pojmy tak mohutně korodují i v zemích původu?
Reportáž na Nově byla vynikající a o problému řekla to podstatné: zři´dte si každý na baráku pamětní desku, na zahrádce nějaký pomníček, rozhodně neprohloupíte: všude kráčely krvavé dějiny! Jsme přece v Evropě!

90463

26.1.2006 12:56

RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína - typisch tschechisch

Aja 24.?.?.?

Reakce na 90463

V souvislosti s tim, co pisete.
Privezla jsem si z ceske republiky kalenadar a vsimla jsem si, ze na zitrek, tedy patek 27. ledna, pripada novy svatek, pokud se tomu tak muze rikat:
Den pamatky obeti holocaustu a predchazeni zlocinum proti lidskosti.
Nemate poneti, jak takovy " den" v Ceske republice probiha a co se podnika pro predchazeni vsem zlocinum, proti lidskosti?

90474

25.1.2006 10:08

spíše slovíčkaření

romana 195.?.?.?

jen taková marginálnost: holokaust není hebrejské slovo (židé říkají Šoa), nýbrž má řecký původ a znamená nejspíše "zápalnou oběť". Zřejmě má evokovat transcendentní přesah osudu židovského národa. Židé mají na holokaust patent a i Simon Wiesenthal se v pamětech (Spravedlnost, ne pomstu) spravedlivě rozčiluje, že různé výbory na získání odškodnění mezi sebe Romy nepřijímají. Podle Wikipedie je holokaust definován jako jedinečná událost týkající se židů a jeho zpochybněním by vlastně bylo i srovnávání s jinou genocidou (v důsledku vzato i s genocidou romů).
Holoaust je docela mladý pojem, pamatuji si, že na konci osmdesátých let se mně jeden starší a nikoli nevzdělaný právník ptal, kde ten Holokaust vlastně leží.

90301

25.1.2006 20:00

RE: spíše slovíčkaření

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 90301

holokaust není hebrejské slovo (židé říkají Šoa)

A jaký je tedy rozdíl mezi holohoaxem a šoa-hoaxem? [chechtot]
http://www.heretical.com/holohoax/hoax01b.gif

90352

25.1.2006 12:31

Hm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Lety u Písku je místo kde cikáni pracovali!!! [překvapení] Tento přírodní úkaz si bezesporu výstavbu pomníku zaslouží [velký smích] Jen nechápu proč celou tu exhibici mám plati já a ostatní češi. Ať to zaplatí cikáni s podporou němců a těch co v Mnichově vše zařídili.

90308

25.1.2006 14:00

RE: Hm

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 90308

Já bejt cikán tak se na čechy taky naseru, bejt žid, tak taky. Bejt muslim, naseru se na všechny. Jako jsou lumpové mezi cikány, tak jsou mezi čechy, židy, číňany, američany, agličany, araby, kurdy, srby, bosňáky, francouzy, němci.... Dokavaď nebudou slušný lidi držet pohromadě, ať už jsou co jsou, tak s náma všema budou ti lumpové mezi náma mávat a vrhat nás jedem proti druhýmu a budeme radostně chodit chcípat za nějakou volovinu jen aby na nás někdo vydělal.

90316

25.1.2006 16:07

RE: Hm

vosel 80.?.?.?

Reakce na 90316

... S O U H L A S ... 100% !!! ... ale jak na to ???

90337

25.1.2006 17:29

RE: Hm

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 90337

Jó to kdybych věděl tak už bych to dělal. [smích]

90340

25.1.2006 21:30

RE: Hm

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90316

Přesně, je to o slušných a neslušných, nikoli o bílých a černých a podobně. Jenže velká část lidí jsou bohužel hlupáci, kteří sebou mávat nechají...myslet je moc těžké.

90358

25.1.2006 23:17

RE: Hm

google 84.?.?.?

Reakce na 90358

>Jenže velká část lidí jsou bohužel
>hlupáci, kteří sebou mávat nechají...myslet je moc těžké.

neda mi, nesuhlasit s vami, pan Yamato.
takto, ako vy, by to mali robit vsetci prispievatelia.
ukazat vlastnym prikladom, ako tazko je mysliet a ako lahko je byt hlupakom.. [mrknutí jedním okem]

90374

25.1.2006 17:02

RE: Hm

Tom 24.?.?.?

Reakce na 90308

>Lety u Písku je místo kde cikáni pracovali!!! [překvapení] Tento
>přírodní úkaz si bezesporu výstavbu pomníku zaslouží [velký smích]
>Jen nechápu proč celou tu exhibici mám plati já a ostatní
>češi. Ať to zaplatí cikáni s podporou němců a těch co v
>Mnichově vše zařídili.

Návrh levného pomníku:

http://i1.tinypic.com/mk8xfp.gif

Snad to uspokojí i egyptology ...

90339

25.1.2006 21:23

RE: Hm

xxx 212.?.?.?

Reakce na 90339

Jsem myslel že se poseru... [smích]

90356

25.1.2006 14:25

Tak mě napadá....

Šlahoun 194.?.?.?

...jestli oni za humbuk okolo toho všeho nemohou vlastně prasátka z toho vepřína. Prase jako tvor nemá v našich očích moc vysoký kredit. Kdyby na místě vepřína stál například útulek pro psy, nebo takový hřebčín, asi by nikomu zas tak nevadilo, kdyby kolem něj vyrostlo památníků třeba pět.

Navrhuji přehodnotit náš vztah k prasatům.

90324

25.1.2006 15:31

Nojo

lamka peruánská černá 212.?.?.?

(Uražlivé vůči autorovi, myšlenkově prázdné. Zrušeno.)

90333

25.1.2006 17:39

Protixenofobní příspěvek

john bombardon 82.?.?.?

Nechápu co proti těm cikánům pořád máte. Když budete tvrdě a poctivě pracovat ,tak se budete mít tak dobře jako oni........a oni ještě líp

90341

25.1.2006 18:20

RE: Protixenofobní příspěvek

anonymus 62.?.?.?

Reakce na 90341

>Nechápu co proti těm cikánům pořád máte. Když budete
>tvrdě a poctivě pracovat ,tak se budete mít tak dobře jako
>oni........a oni ještě líp

Milý Johnny,to bych musel zahodit svoji slušnost a vychování.A to se mi nechce.SORRY já raději budu skutečně pracovat a živit se sám!

90346

25.1.2006 19:40

RE: Protixenofobní příspěvek

google 84.?.?.?

Reakce na 90341

>Nechápu co proti těm cikánům pořád máte. Když budete
>tvrdě a poctivě pracovat ,tak se budete mít tak dobře jako
>oni........a oni ještě líp
podla hesla: "Ako budete pracovat, tak budeme zit!"

90350

26.1.2006 9:08

RE: Protixenofobní příspěvek

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 90341

>Nechápu co proti těm cikánům pořád máte. Když budete tvrdě a poctivě pracovat ,tak se budete mít tak dobře jako oni........a oni ještě líp

Prosim te, neprovokuj. Uz ted ze svych dani zivim minimalne jednu vetsi cikanskou rodinu a bude hur. Osobne mne system, kdy clovek dela jak mourovaty a pak mu stat veme 65 % toho co vydelal (pro hnidopichu myslim dane + odvody + neprime dane - viz. analyzy Liberalniho institutu) aby sponzoroval etnikum prace se trvale stitici pekne s.re. A jeste vic mne zacina stvat, ze kdyz na to poukazu jsem hned oznacen za rasistu.

90451

26.1.2006 9:36

RE: Protixenofobní příspěvek

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 90451

Kevine
Je jasne, ze dnesni system nam bere z kapsy a vypomaha tam, kde to je uplne zbytecne.
Ta podpora socialne slabych ,hlavne stitici se prace, tak to je fakt v pr...li.
Jen bych chtel poukazat na to, ze ty penize oni stejne nevyvezou ve velkym ven, ale utrati to v lokalnich obchodech za jidlo a blbinky,...pokud ovsem to neprojedou v tvrdych drogach, ze.
Ale ruku na srdce.
Ne..re te taky to, zes byl proti sve vuli zadluzen tak nehoraznou castkou a to hlavne tak, ze ty penize byly tunelem vyvazeny ven?
Stovky miliard,...a budou platit i tve deti (pokud jsou, nebo budou), stejne tak, jako dnes platime za to, ze si bolsevik "pestoval" armadu otroku, pleti tmavsi, k robote v uranovych dolech.
Z ciganu, kteri jako deti byli vhozeni do pomocnych skol nemohlo vyrust nic jineho, nez ti, kterymi dnes temer vsichni opovrhuji.
To je mistni realita.

V [cool]
world peace

90453

26.1.2006 10:20

RE: Protixenofobní příspěvek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 90453

Ovšem pro ty zvláštní školy (dnes se jim politicky korektně takto neříká, asi pro "zmatení nepřítele"[mrknutí jedním okem] měli plnou kvalifikaci, např. nevalnou znalost českého jakyka (kromě nižšího IQ - zhruba na úrovni Afroameričanů, což je dnes také téměř trestné zmiňovat a jen tak se znova měřit nebude).
V zvláštních školách se naučili alespoň něco (i když někdy ani to ne), pedagogové se jim mohli více věnovat a nebrzdili "normální" spolužáky. Jejich nucená integrace do škol po vzoru "busingu" (naštěstí to nikoho nenapadlo dodnes) by měla na úroveň našeho školství následky zhola devastační.

90456

26.1.2006 11:04

RE: Protixenofobní příspěvek

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 90453

Kdybych mel napsat vsechno, co mne na vlade a politice v teto zemi stve, asi by to redakcni system pana editora utnul a skratil v prvni ctvrtine...

Stve mne nenormalni zadluzeni statu o to vic, ze ty penize nejdou na rozvoj, ale jsou doslova prezirany na ukor budoucnosti, stve mne ze vyvozem za dolary podporuje cely svet US zivotni styl, stve mne 1000 dalsich veci se kterymi stejne udelam h.vno. Ale v prispevcich nechci byt prilis OT a tak v diskusi o Letech pisu o cikanech a ne o zahranicnim dluhu...

90462

26.1.2006 11:39

RE: Protixenofobní příspěvek

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 90462

Zcela chapu.
Je treba se opravdu podivat na merito veci.
Zakony teto zeme a jejich dodrzovani ( ve veci vyplaceni soc.podpory ) je 100% prace majority.
A protoze se s tim temer vubec nic nedela hromadu let, tak to vypada, ze toto nekomu naramne vyhovuje.
Ptejme se, KOMU?

90466

26.1.2006 14:03

RE: Protixenofobní příspěvek

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 90466

Na toto jsem odpoved cetl nedavno na jednom foru, kde se mi snazil nejaky antirasisticky zamereny intelektual vysvetlit, ze do cikanu musime cpat penize horem-dolem v zajmu "zachovani socialniho smiru". Tedy v prekladu do lidske reci "pokud nam date penize, tak vas vecer nepodriznem na ulici kvuli penezence, nebo aspon ne tak casto". Dotycny pisatel pak jeste vyhrozoval, ze pokud se nebude brat ohled na zajmy cikanske minority, bude tady do par let "druhe Kosovo" a ze stejne jako u Kosovskych Albancu, i tady bude zbrani cikanu jejich porodnost, diky ktery budou do 30 let majorita. Jenze zavrit jim kohoutky by bylo asi "rasisticke" a to by Svaz Evropskych Kapitalistickych Republik nepripustil. Oni s nama jen radej nepodepisou Schengensku dohodu a daji pro nas viza vsude...

Sorry, zkousel jsem dohledat link, ale provozovatele serveru asi pro jistotu debatu smazali, bylo to tam "husty". Jinak, pro socialistickou vladu je snadnejsi "prerozdelovat" penize ktere vytaha z kapes pracujicich lidi, nez slozite rozpletat ekonomicke, socialni a politicke problemy souvisejici s cikanskou minoritou presne podle hesla, ze "na kazdy problem existuje snadno pochopitelne a lehce aplikovatelne nespravne reseni...

90483

26.1.2006 16:23

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90483

Víte, v mnohém máte pravdu, ale je prostě sprosté psát to ve smyslu "všichni Cikáni". Stejně jako u kohokoli jiného jsou i mezi nimi jak dobří, tak i "odpad"...pravda, u nich ho je víc, ale to neznamená, že je můžete hodit do jednoho pytle! Víte, že ti slušní mají tu "odpadní" část "rádi" podobně, jako vy? To říkám z vlastní zkušenosti s mnoha z nich!

Ovšem názor, který popisujete, tedy "uplatit ty "odpadní", aby dali pokoj", je naprosto špatný, v tom rozhodně souhlasím! Jenže je pak vina v nich? Zvyk je železná košile a pokud se jim bude desítky let cpán vše zdarma, pokud budou neustále omlouváni tím či oním, tak to nakonec samozřejmě považují za normu! Stát je hlavním viníkem...a jeho levicové exparimenty!

90497

26.1.2006 19:50

RE: Protixenofobní příspěvek

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 90497

- OK, beru ze je to zjednoduseni. Taky poznam jednu slusnou rodinu. Takovym jsem i ochoten rikat "romove", ale oni sami se tomu brani ze je to blbost. Jako perlicku na zasmani pridavam, ze tato rodina ma v panelaku kde bydli pronajate nebytove prostory (byvalou pradelnu), maji tam par matracu, skrin ze skladky a podobne veci a kdyz se u nich ohlasi na navstevu pribuzenstvo, sjedou dolu a predstiraji ze bydli tam...

- Ja vim, ze statisticky vzato se v populaci vran vyskytne jiste nenulove mnozstvi tech bilych. Ale i navzory tomu napisu "vrany jsou cerny" a nebudu dodavat "s vyjimkou jisteho zanedbatelneho poctu bilych", protoze toto zjednoduseni je soudnemu cloveku jasne...

- Pokud je stat vinnikem, pak hodne silnou spoluvinu maji ruzne mimovladni organizace typu "lidi proti rasizmu", ktere podsouvaji vetsinove spolecnosti vinu za "rasizmus", pokud nekdo na plnou hubu rekne ze by nechtel cikana za souseda a na margo teto "viny" a "rasizmu" vybiraji stedre desatky na "podpurne projekty", ktere ale nekonci v rukou tech kdo by to potrebovali. Cele mi to pripada skoro jako holohoaxova kampan rozpoutana chazary ve snaze vzbudit pocit viny a vydojit na margo toho nejake ty €.

- A na margo pamatniku v Letech. Vetsine cikanu je cely ten humbuk lhostejny a nejvice znovu rvou ruzne organizace "tretiho sektoru" povetsine vedene a spravovane prave cleny vetsinove spolecnosti, kterym ani tak nejde o pomoc mensine jako o pomoc svemu kontu ve Svycarsku...

90505

26.1.2006 21:19

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90505

K bodu 2: problém je, že nikdo vlastně neví, jaké procento Cikánů jsou slušní lidé a jaké nikoli, neboť se nesmí takové průzkumy provádět. Je to označováno jako rasistické, což je absurdní. A dojíždí na to právě ti slušní, kteří pak mají pověst "bílých vran"...ale třeba jsou přeci jen ti špatní "bílými vránami", které jen hodně křičí a tak vypadají, že je jich víc...jenže to se právě bohužel nedozvíme...logika pláče!

K bodu 3: ano, tyto organizace často dělají pravý opak, než by měly. Respektive dělají to, co chtějí...sosají peníze.

Ale vaše srovnání s tzv. "holokaustním průmyslem" je přinejmenším nesmyslné. Těch 6 milionů lidí prostě zavražděno bylo a srovnávat to s tímto je, při vší úctě, přinejmenším zkratkovité.

Bod 4: co dodat?

90509

26.1.2006 22:22

RE: Protixenofobní příspěvek

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 90509

>Ale vaše srovnání s tzv. "holokaustním průmyslem" je přinejmenším nesmyslné. Těch 6 milionů lidí prostě zavražděno bylo a srovnávat to s tímto je, při vší úctě, přinejmenším zkratkovité.

Ja vim, ze pochybovat o cisle 6 mil. je dnes trestne, ale stejne, kolik vlastne skutecne tech Zidu bylo ??? Uz to tady tusim zaznelo:
naciste znami svym peclivym vedenim zaznamu uvadeli u Norimberskych procesu 0,8 - 1 milion, ucebnice dejepisu z roku 1956 udava 1,5 milionu, ja se ve skole ucil leta pane 1973 o 2 milionech, muj syn nekdy kolem roku 1990 mel v ucebnici 3 miliony a najednou je to 6 milionu. A vubec nepochybuji o tom, ze nekdy kolem roku 2030 odhali Izraelsti historici "nove prameny" a budou tvrdit neco o 10 nebo 12 milionech umucenych zidu, jen kdyz budou z toho mit prospech. Cele mi to pripada, jako kdyby zidovsti historici uvazovali stylem:
1945: tak nam umucili dedecka Kohna - 1 obet
1956: tak nam umucili dedecka Kohna, on kvuli tomu nemel 3 deti ale jen jedno, takze 3 obeti
1975: to uz by synove dedecka Kohna meli aspon 2 deti kazdy, takze 7 obeti
1990: uz by byli vnouckove Kohna dospeli a meli kazdy po 2 deti, ale nejsou a nemaji takze 15 obeti holohoaxu...
2156: Zidovsti historikove se dopocitali 1. miliardy obeti holohoaxu a na margo toho zadaji od Nemecka dalsi 1000000000€ kompenzaci...

A jeste neco k tomu srovnani: Cikani a hlavne ruzni aktiviste vidi, ze to zidum vychazi. Ze na margo holohoaxu vydojili z ruznych zemi a firem stovky milionu €, takze to jednoduse zkouseji taky. A to, zda uspeji urci asi dalsi smer vyvoje v Evrope. Zda pujdeme smerem lzi, nafukovani obeti a nekonecnych kompenzaci, nebo smerem "hrube cary" za minulosti. Opravdu je podle vas tech X milionu zidu umucenych v lagrech univerzalni omluva na vse pocinaje jadernym programem a konce genocidou Palestincu ? A co potom tech 2X umucenych Cechu, Polaku, Madaru, Slovaku, co tech 3X umucenych Rusu? Ti maji taky narok na kompenzace, nebo se to tyka jen "vyvoleneho naroda" ??? A co zakon zakazujici pochybovat, zkoumat, hledat v archivech, zverejnovat vysledky? Opravdu by byl zapotrebi, kdyby tech 6 milionu bylo nezvratnym faktem ???? Kdy prijde na radu zakon ktery zakaze pochybovat o pohybu teles a vyzkum gravitace oznaci za trestni cin ???

P.S. Dedu mi naciste zaziva pohrbili v koncentraku, babicka prezila jen diky tomu, ze se manzelka lagerfuhrera slitovala nad zenskou v 8. mesici tehotenstvi, fotra mi pro zmenu vrazili do lagru komuniste, protoze mel "nespravny tridni puvod". Ale to asi neni pravda a nic to neznamena, protoze to nebyli zide ani cikani. Jo, kdyby byli, to bych se ted soudil o mastne odskodne...

90514

26.1.2006 22:59

RE: Protixenofobní příspěvek

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 90514

P.S. Dedu mi naciste zaziva pohrbili v koncentraku, babicka prezila jen diky tomu, ze se manzelka lagerfuhrera slitovala nad zenskou v 8. mesici tehotenstvi, fotra mi pro zmenu vrazili do lagru komuniste, protoze mel "nespravny tridni puvod". Ale to asi neni pravda a nic to neznamena, protoze to nebyli zide ani cikani. Jo, kdyby byli, to bych se ted soudil o mastne odskodne...

A tady jste možná odhalil možné řešení obou problémů. A to je že jakékoliv odškodné by se mělo dělit mezi všechny oběti násilí, ať už byli ukřivděni kýmkoliv. Něco jako novej UN zákon, kdy i holokaustový odškodný by částečně muselo jít nejen vám, ale i cikánům aj i palestíncům a do Afriky a kdoví ka ještě. Myslím že by byl z celým procesem rychlej konec. [smích]

90516

26.1.2006 23:15

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90514

Takže vy tvrdíte, že vše je práce židovských historiků a ostatní jen koukají a přijímají jejich teze. Nu, vymlouvat vám to asi nemá cenu, ale je to samozřejmě nesmysl...

Mimochodem vydojili miliardy...a na snad právem! Co je špatného na odškodnění? A že ho jiní nejsou schopni získat, nebo ne v takové výši (z různých příčin), to přeci není vina Židů!

Ostatně většina z těch mrtvých Čechů byli zároveň Židé! Velká část, často opět většina, to byla také v obětech maďarských, francouzských, polských...nebo vy to berete jinak? Žid nebyl Čech, Francouz, Němec atd.?

Jaderný program? No a co, jasná sebeobana. Genocida Palestinců? Jste s tímto až směšní...ale je mi jasné, že hůl je nutno najít.

Nechápu tu antisemitičnost tohoto webzinu...

A vaše P.S....takže když se děje bezpráví těmto lidem, tak je to něco jiného, než když se děje Židům? Ano, i tito by měli dostat odškodnění, ale proč ty žvásty o "vyvolených národech" a podobně? Trapné...

90518

26.1.2006 23:59

RE: Protixenofobní příspěvek

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 90518

>Takže vy tvrdíte, že vše je práce židovských historiků a ostatní jen koukají a přijímají jejich teze. Nu, vymlouvat vám to asi nemá cenu, ale je to samozřejmě nesmysl...

No tak v prvni rade tvrdim, ze samotny fakt, ze nekdo prosazuje zakaz historickeho badani smrdi. Na jedne strane jsou tu zidovsti historikove, kteri rok od roku navysuji pocet "obeti" holohoaxu, na strane druhe zakon, diky kteremu jsou lidi jako Zundel vystaveni perzekuci. A proc vlastne? Jen proto, ze maji jiny nazor nez je ten oficialne povoleny a zidy schvaleny?

>Mimochodem vydojili miliardy...a na snad právem! Co je špatného na odškodnění? A že ho jiní nejsou schopni získat, nebo ne v takové výši (z různých příčin), to přeci není vina Židů!


Spatne jsou ty vase zidovske kecy o tom, jak asi byli neschopni ne-zide kdyz z holohoaxu nevydojili tolik co vy. Dalsich X narodu, ktere trpeli v lagrech udelalo za minulosti hrubou caru, zide ale ne. Vzdyt proc taky kdyz se naskyta prileztost vydojit ty hloupe gojimy.

>Ostatně většina z těch mrtvých Čechů byli zároveň Židé!

Jo, a zide taky bojovali proti nemcum v Britanii nebo v 1. Ceskoslovenskem Armadnim Zboru Ludvika Svobodu... A ted tu o Karkulce... Zidi se skryvali a kseftovali az do konce. Hlavu vystrcili az kdyz bylo po vsem. Nebo vite o nejakem zidovskem pilotovi u 311. perute ???

>Jaderný program? No a co, jasná sebeobana. Genocida Palestinců? Jste s tímto až směšní...ale je mi jasné, že hůl je nutno najít

Proti genocide Palestincu bledne zavisti i hololhoax. Desetitisice mrtvych, ale kdyz to nejsou chazari, tak to nejsou lidi, ze ano? Kdyz vznilk Izrael, bylo to par enklav na Arabskem uzemi Palestiny. Dnes tech par Palestincu chcipa na izolovanem uzemi pouste, kde se nemaji sanci uzivit. A jaderny program? Kdyz ho chce jako sebaobranu pred mocenskymi choutkami Tel Avivu Iran nebo Irak, je to najednou spatne. Bombardovani Osiraku bylo aktem terorizmu naprosto bez odezvy od OSN. A dnes Izrael planuje bombardovani Iranu. A zase beztrestne? Pokud tomu rikate sebaobrana, pak ma to slovo nejaky pro mne neznamy vyznam...

>A vaše P.S....takže když se děje bezpráví těmto lidem, tak je to něco jiného, než když se děje Židům? Ano, i tito by měli dostat odškodnění, ale proč ty žvásty o "vyvolených národech" a podobně? Trapné...

Problem je v tom, ze podle vas je neco vice kdyz se deje bezpravi zidum. Vsichi ostatni na zverstva vojny zapomneli a nechali to plavat, zide si ale na konto tohoto bezpravi udelali zivnost z holohoaxu, protoze jejich utrpeni bylo zjevne neco vic nez utrpeni obycejnych sprostych gojimu... Trapne...

90522

27.1.2006 0:14

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90522

Bod 1: ano, s tím souhlasím, právo na názor by mělo platit pro všechny. Ale jaké Židy schválený? To musíte za vším vidět neviditelnou ruku světového židovstva?

Bod 2: všichni židé? Nebo zas jen nějaká skupina vychcánků, jaká je v každém národě? O to tu kráčí!

Bod 3: nekomentuji, opět všichni do jednoho pytle, že? Vlastně chudáci i ti Němci, co s nimi měli práce...člověk by až slzu uronil.

Bod 4: nekomentuji, absurdní. Jen si představuji, co by udělal takový Irák s jadernou výzbrojí, nebo co případně udělá Írán...

Bod 5: kde jsem napsal toto: "podle vas je neco vice kdyz se deje bezpravi zidum"? A opět tradiční jeden pytel pro všechny...

90523

27.1.2006 0:50

RE: Protixenofobní příspěvek

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 90523

>Bod 1: ano, s tím souhlasím, právo na názor by mělo platit pro všechny. Ale jaké Židy schválený? To musíte za vším vidět neviditelnou ruku světového židovstva?

A kdo tedy prosadil zakon zakazujici pochybovat ??? Martani ???

>Bod 2: všichni židé? Nebo zas jen nějaká skupina vychcánků, jaká je v každém národě? O to tu kráčí!

>Bod 3: nekomentuji, opět všichni do jednoho pytle, že? Vlastně chudáci i ti Němci, co s nimi měli práce...člověk by až slzu uronil.

Asi bez komentare, dalsi flamewar by byl silne OT


>Bod 4: nekomentuji, absurdní. Jen si představuji, co by udělal takový Irák s jadernou výzbrojí, nebo co případně udělá Írán...

Ja si zase predstavuji jednu zemi, ktera tvrdi ze jaderne zbrane nema, na rozdil od Iranu ale zadnou inspekci MAAE do svych zarizeni nevpusti a rada a casto vyhrozuje, ze pokud bude nejhur, tak veme cely blizky vychod se sebou do pekel...

>Bod 5: kde jsem napsal toto: "podle vas je neco vice kdyz se deje bezpravi zidum"? A opět tradiční jeden pytel pro všechny...

Ne, jeden pytel pro (s)proste Gojimy a bohate odskodne pro narod vyvolenych - takova je asi vase predstava. Fakt to asi nema smysl, melete si stele sve a mne stejne povazujete za antisemitu [zmaten]

90524

27.1.2006 1:02

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90524

Škoda, do teď mi diskuse s vámi přišla zajímavá a kultiviovaná. Proč to kazíte třeba tím, co píšete v bodě 5? Vnucujete mi něco, co jsem nenapsal a ani není mým názorem...opravdu škoda.

Mimochodem Izrael neříká, že jaderné zbraně nemá...on odpovídat odmítá . Ano, je tam ta absurdnost proč on ano a Irák či Írán ne, to máte pravdu. Otázka je, jak to řešit? Nechat i ostatní, ať se takto vyzbrojí? Čili situaci ještě zhoršit? Popravdě nevím, co dělat...a neví to asi nikdo.

Jo a neprosadili to ani tak Židé, ale lidé, kteří to udělali v "dobrém úmyslu". Jenže ty často vedou do pekel...svoboda slova by rozhodně měla být svatou.

90526

31.1.2006 14:19

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90522

>Jo, a zide taky bojovali proti nemcum v Britanii nebo v 1.
>Ceskoslovenskem Armadnim Zboru Ludvika Svobodu... A ted tu o
>Karkulce... Zidi se skryvali a kseftovali az do konce. Hlavu
>vystrcili az kdyz bylo po vsem. Nebo vite o nejakem zidovskem
>pilotovi u 311. perute ???

Francie únor 1940: cca 2,5 %. Británie srpen 1940: přes 3 %. SSSR únor 1944: přes 4 %. Čili vůbec jich nebylo málo!

A z posádek letadel třeba Smik, Alexander či Gelner stačí?

91280

31.1.2006 16:07

RE: Protixenofobní příspěvek

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 91280

Ok, beru zpet, presvedcil jste mne...

91298

31.1.2006 18:00

RE: Protixenofobní příspěvek

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 91280

Mno, na to, že to byla jejich válka, na to jich v ní bojovalo zatraceně málo. A to se ani neptám z čeho to byla ta procenta.

91320

1.2.2006 2:05

RE: Protixenofobní příspěvek

google 84.?.?.?

Reakce na 91320

trosku ine informacie, z trochu inej strany, aj s potvrdenim/linkom na mainstream press.

http://www.stern.de/politik/historie/514034.html?eid=535451&s=3&nv=ex_rt

v knihe, ktoru som mal to stastie citat, od Bryana Marka Rigga: "Hitlerovi zidovski vojaci" pise tento zidovsky historik, ze vo Wehrmachte sluzilo v case WWII, okolo 150 000-200 000 vojakov zidovskeho povodu. na poste, od obycajneho vojaka az po generala.
byvaly nemecky Budeskanzler Helmut Schmid, zid, bol tiez dostojnikom vo Wehrmachte.

uryvok z clanku v "der Stern"

"Vom Soldaten bis zum General - zehntausende Männer jüdischer Abstammung standen für Hitler unter Waffen - auch Alt-Kanzler Helmut Schmidt."

od vojakov po generala, desiatky tisicov muzov zidovskeho povodu, stali pre Hitlera v zbrani - tiez Alt-Kanzler Helmut Schmidt.

takze s tou skepsou p. Taborsky o nebojujucich zidoch, nemate celkom pravdu.
bojovali!
len nie na tej strane, ktoru by clovek, pod vplyvom 60 rokov propagandy Holohoax-Industry, predpokladal. [chechtot]

91415

1.2.2006 7:10

RE: Protixenofobní příspěvek

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 91415

Mno, to prý, když si kdosi stěžoval Göringovi, že jeho přítel General-Feldmarschal Milch je žid, Göring ho odbyl: "Kdo je Žid, o tom rozhoduji já!" Takže menší šarže mohly bejt docela dobře taky Židi.

91462

27.1.2006 4:35

RE: Protixenofobní příspěvek

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 90518

YAMATO, pisete: Nechapu tu antisemiticnost webzinu. Kdyz vam to tolik vadi, tak si ctete Novinky, tam by vas prispevovatele s vasemi nazory "znicili" behem nekolika vet. Kdyz se vam nas wezin nelibi, mate moznost ho necist. [zmaten]

90555

27.1.2006 13:39

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90555

Novinky? Tu bandu idiotů v takzvaných "diskusích"? To radši antisemity, kteří aspoň musí používat mozek pro obhájení svých názorů.

Mě se vpodstatě líbí...mám rád svobodu slova. A ostatně i kdyby se mi nelíbil, tak to není důvod nečíst jej. Nebo vy čtete jen selektivně to, co vám hraje do not? Počítám že ne...

90620

28.1.2006 19:01

RE: Protixenofobní příspěvek

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 90620

YAMATO, pisete: ...nebo vy ctete jen selektivne to, co vam hraje do not?

Ja ctu jen co me zajima. Vim ze kazdy ma pravo napsat co chce(kdyz mu to pan editor dovoli). Ja ale nepisu o tomto webzinu ze je antisemiticky, jako jste to napsal vy. A i kdyby byl, co si myslite ze s tim udelate. Moc ne. [pláč]
Zkuzte napsat neco do www.sprcha.com , tam by o vasem prispevku hlasovali a ne kazdy je take jejich 'oblibenec'.
To poznal i muj kamos Ruda Nikl. Kdyz tam napsal "Maximovi Svinakovi" o jeho prispevku o tech Bohnicich. [smích]

90813

29.1.2006 6:50

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90813

Ano, také čtu to, co mě zajímá. Antisemitismus, popírači atp. je něco, co mě víc než zajímá...fascinuje mě. Fascinuje mě to, jak někdo může věřit takovým věcem, jako je celosvětová židovláda a podobně. Je to pro mě nepochopitelný úkaz, snažím se pochopit psychiku těchto lidí...marně. Kde se bere ta nenávist?

Ano, Sprcha je záležitost sama o sobě zajímavá...

90908

29.1.2006 9:25

RE: Protixenofobní příspěvek

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 90908

Vidite, a mne zase fascinuje, jak dokazi lidi jako vy tvrdosijne popirat naprosto evidentni a do oci bijici fakta a kricet, ze nejaka celosvetova zidovlada je nesmysl a jeste ocekavate ze vam to kazdy uveri a ty co neveri nalepkujete slovy jako "antisemiti" nebo "popiraci". Ale otazka myslim byla, "kde se bere ta nenavist?". Skusim vam odpovedet a aby jsme tedy stale neprobirali zidy a nedrazdili cenzory, pouziji jak uz to v literature chodi hypoteticke xxany a jejich ciny:

- tak si predstavte ze xxane vyhlasi Nemecku valku jeste v roce 1933, pak ji prohraji a mnoho jich zahyne. Krome nich zahyne jeste mnoho milionu clenu dalsich narodu, ale xxani budou tvrdit ze jejich smrt je nepodstatna.
- xxane zaberou uzemi, provedou genocidu na puvodnim obyvatelstvu a jakoukoli kritiku smetou ze stolu poukazem na sve utrpeni ve valce kterou de facto sami vyvolali
- aby historikove nezjistili pravdu o holohoaxu, je xxanskou lobby prosazen zakon zakazujici pochybovat a vedecky badat. Povoleny jsou jen souhlas a navyseni poctu
-s poukazem na holohoax berou absurdni sumy od vlad, statu a firem, ktere s holohoaxem nemeli vlastne skoro nic spolecneho (zaloba na IBM). Pokud nekdo odmitne, znici ho sdelovaci prostredky temer beze zbytku ovladane xxany

- zastupci xxanu ovladaji svetovy bankovni system a pomalu ho tlaci do krachu aby dosahli svetovlady
- xxani se nestydi prijmout od vlady USA poviny nekolikasetmilionovy desatek jako dar, pak presne stejnou sumu USA pujcit a jeste si pocitat uroky
- xanska tajna sluzba dela po svete akcie (vrazdy, kradeze zbrojnich technologii, pasovani uranu), za ktere by jakykoli jiny stat byl uz davno resen na pude OSN
- xxani vlastni jaderne zbrane, ale popiraji to, odmitaji kontrolu MAAE kterou po sousedech tvrde vyzaduji. Jaderne technologie sousedniho statu pritom znicili bombardovanim bez ohledu na mozne zamoreni okoli
- xxani vyhrozuji, ze pokud jim nekdo slapne na bebe, tak z celeho blizkeho vychodu udelaji radioaktivni poust, ale OSN i diplomacie mlci. Proc by ne kdyz jsou ovladane zastupci xxanu.
- kazdy kdo napise pravdu je oznacovan hanlivymi nalepkami a sankcionovan


A pak prijde Yamato a zepta se "proc svet nema rad xxany"... Zajimalo by mne jestli je to fakt nedostatek inteligence a prehledu nebo umyslne mlzeni...

P.S. Vezmete si google a obchodni rejstriky a podivejte se na vlastniky 10 nejvetsich firem ve farmacii, mediich, vyrobe zbrani, 10 nejvetsich bank a 25 nejvlivnejsich financniku. Je to nahoda ze stale narazite na stejna jmena, stejne rodiny a napadnou fyzickou podobnost techto lidi, nebo to lze nazvat indicemi o celosvetove vlade jistych lidi a skupin ???

Jak pravi stary vtip: Kdyz jsem se prestehoval z Brna do Blanska a postu nam nosil stejny postak, povazoval jsem to za nahodu. Kdyz nam ale stejny postak zacal nosit postu i v Praze, zacal jsem mit jiste podezreni...

90927

29.1.2006 15:29

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90927

Moment...vyhlásili válku? Kdo komu? Nacisti Židům již dříve...a pak se dostali v veslu. Maximálně bych to bral jako protireakci, ale legrační...kterápak židovská vláda jim tu válku vůbec vyhlásila? Ta tajná, celosvětová? Co s tím měli společného ti povraždění v koncentrácích?

Genocida? Jistě se v Palestině děly a dějí ošklivé věci na obou stranách, ale genocidu si představuji trochu jinak...o pár řádů vyšší čísla obětí. Je to tam vzájemné...nebo pumový útok na autobus s dětmi lze nějak omluvit???

A zase: celosvětové spiknutí, ovládnutí, atd. atd....vládnou, ale zároveň ještě ne...

Jenže je zde jeden logický paradox. když se vše vysvětlí tajnou světovou židovskou dominancí, tak jakýkoliv jiný argument pak lze ignorovat.

90975

29.1.2006 21:01

RE: Protixenofobní příspěvek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 90975

Cetli Skrytou historii sionismu? Asi necetli, protoze me uz po x-te nebavi vyvracet stejny mytus o agresorovy a napadenem v Palestine, tak at si to vyhledaj na internetu. Tvrdim, ze srovnat zlociny sionistu s reakci Palestincu je hruba neznalost situace v lepsim pripade anebo v horsim pripade lziva propaganda za jakou by se nemusel stydet ani Goebbels. [mrknutí jedním okem] [oči v sloup] [velký smích]

91030

29.1.2006 10:58

RE: Protixenofobní příspěvek

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 90908

Je to pro mě nepochopitelný úkaz, snažím se pochopit psychiku těchto lidí...marně. Kde se bere ta nenávist?
2YAMATO:
Snazite se? OK
Tak se snazte pochopit moji psychiku.
JSEM PALESTINEC NAROZENY NA UZEMI PALESTINY A TEMER CELY SVUJ ZIVOT JSEM PROZIL V TABORE. V takovem tom podobnem tomu, kde za druhe svetove nacisti vrazdili mene majetne Zidy.
Nikdy mou psychiku nepochopite, protoze nejste ja.
A zakryvat to snazenim je od Vas pokrytecke, az beda.


V [pláč]
world peace

90936

27.1.2006 22:41

RE: Protixenofobní příspěvek

google 84.?.?.?

Reakce na 90518

brilantna argumentacia v podani pana Yamoto!

>Takže vy tvrdíte, že vše je práce židovských historiků a
>ostatní jen koukají a přijímají jejich teze. Nu, vymlouvat
>vám to asi nemá cenu, ale je to samozřejmě nesmysl...
Nu, vymlouvat vám to asi nemá cenu, ale je to samozřejmě nesmysl...

samozrejme, ze je to nezmysel. ako inac? ked to tvrdite vy, tak im neostava, len v hanbe, sklopit hlavu.

>Jaderný program? No a co, jasná sebeobana. Genocida
>Palestinců? Jste s tímto až směšní...ale je mi jasné, že
>hůl je nutno najít.
Jste s tímto až směšní...ale je mi jasné, že hůl je nutno najít.

po vasej bravurnej, prisne logicky vedenej argumentacii to uz musi byt aj im uplne jasne, ze su smiesni a zrejme fakt bude nutno tu "hul" najst!
pan Yamoto, ten postreh! bravo!

>Nechápu tu antisemitičnost tohoto webzinu...

vy a nieco nechapat? tazko uverit!

>A vaše P.S....takže když se děje bezpráví těmto lidem, tak
>je to něco jiného, než když se děje Židům? Ano, i tito by
>měli dostat odškodnění, ale proč ty žvásty o "vyvolených
>národech" a podobně? Trapné...
ale proč ty žvásty o "vyvolených národech" a podobně? Trapné...

no, pan Yamoto, pri vasom sposobe argumentacie, nabera pojem argument celkom nove dimenzie.
"trapné" strieda "směšné" v takom tempe a je nasadzovane v tak neocakavanych momentoch, ze az sa nam "obycajnym", zastavuje dych.

existuju jedinci, ktori by s tolkymi argumentami, kolko vy vypalite na oponenta v jednom prispevku, dokazali vyzit na nejakom mensiom webzine, okresneho formatu, aj tri-styri roky. klobuk dole.
musite si ale uvedomit, pan Yamoto, ak budete nadalej strielat tak ostrou municiou, tak tu na webzine nebudete mat za chvilu ziadneho diskutera, ktory by s vami udrzal krok a zrejme si budete musiet najst nieco narocnejsie...

uz sa toho neviem dockat.

90691

28.1.2006 6:34

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90691

Nějak jsem vás vydráždil, že? Pročpak? Vadí vám jiný názor?

Vaše argumenty naštěstí "logiku" nepostrádají, takže nechápu vaše rozhořčení...nebo možná i chápu?

90736

28.1.2006 10:39

RE: Protixenofobní příspěvek

google 84.?.?.?

Reakce na 90736

>Nějak jsem vás vydráždil, že?

no, prilis si fandite.
cimze to by ste ma mal vydrazdit? vasimi cislovciami zvolania?

>Pročpak? Vadí vám jiný názor?

suhlasim, ze mate iny nazor a tie mi normalne nevadia, tie ma naopak tesia.
mne vadia len nicim nepodlozene nazory. vy ste este neuviedol vo vsetkych vasich prispevkoch ani jeden jediny schopny argument. eto vsio.
prestante sa uz konecne tymi argumentami vyhrazat a podlozte konecne tie vase tvrdenia a nazory nejakymi.

ked napr. napisete vo svojom prispevku:
http://www.zvedavec.org/nazory_1486.htm#ptr90509

>Ale vaše srovnání s tzv. "holokaustním průmyslem" je přinejmenším nesmyslné.
>Těch 6 milionů lidí prostě zavražděno bylo
>a srovnávat to s tímto je, při vší úctě, přinejmenším zkratkovité.

tak vas jediny argument v prvej vete je: vaše srovnání je přinejmenším nesmyslné
druha cast vaseho tvrdenia je podlozena len odvolavanim sa na "skratkovitost"

tak toto nie je ziadna argumentacia. capisci?

>Vaše argumenty naštěstí "logiku" nepostrádají, takže
>nechápu vaše rozhořčení...nebo možná i chápu?

ake rozhorcenie?
ze na vas reagujem? no tak o to snad ide na diskusnych forach.
teste sa!

ps.: okrem toho, ste mi neodpovedal na otazku, kto vas pred "nami" varoval!
vsimnite si, ze ja vam odpovedam konkretne a vycerpavajuco na kazdu vasu otazku alebo vycitku!

90758

28.1.2006 14:32

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 90758

Tak to mi řekněte, proč bych vám měl zdělovat identitu lidí, kteří mě před Zvědavcem varovali? To snad ani nemyslíte vážně, že bych něco takového dělal?!

K argumentaci: jak jsem ostatně již vysvětlil, předpokládal jsem, že nemusím vše rozvádět...předpokládal jsem znalost. Má chyba, můj omyl.

90776

28.1.2006 16:08

RE: Protixenofobní příspěvek

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 90776

doufam ze neni na prekazku ze vstoupim do vasi diskuse

predpoklad znalosti neni argument

identita "varujicich" se da lehce vytusit,uz podle zpusobu vasi pseudoargumentace(omlouvam se,ale na vice jste se zatim nezmohl),tolik obvyklem u jistych aktivistu v diskusi na novinkach,kteri se vyroji temer matematicky presne ihned pote,co jdou na pretres oblibena temata spojena s nejmenovanym apartheidem na Blizkem Vychode. Tudiz si muzete s klidem vuci nim zachovat cisty stit a radeji venovat cas studiu principum argumentace
http://sweb.cz/holbachia/texty/jine/fallacies.htm

Pak,vyzbrojen touto novou naukou a zajiste stohy materialu,ktere mate nastudovany,abyste obstal v diskusi s googlem,jenz plati za velmi kvalitne diskutujiciho cloveka(alespon podle mych meritek),budete vitan s otevrenou naruci,
nebot vsem zde pritomnym jde o Pravdu,
a Pravda,jak vime,nas nakonec i osvobodi.

Tesilo me

Meda

90788

31.1.2006 14:31

RE: Protixenofobní příspěvek

VaclavK 217.?.?.?

Reakce na 90518

jasna sebeobrana - jiste ale kdyz jine staty na ni nemaji narok a/nebo ji musi mit v souladu s cary jakychsi papiru tak to ma platit pro vsechny

genocida palestincu je neco, co vam radikalnejsi (pravicovy-pouzivam termin nacisticky) zid klidne prizna, o osudu mnoha arabskych vesnich je mozne se volne docist, soucasne zdi je mozne videt a kdyz tu nekdo nacina to odskodneni tak se prave celkem tesim az to na obou stranach te zdi bude vypadat stejne a ta jedna strana bude platit odskodneni!! protoze na odskodneni neni nic spatneho! Pridavam ale podminku-dokazme ten duvod odskodneni RESP. NEZAKAZUJME ANI POMYSLET na to, ze veci mohli byt jinak

vy pouzivate pojem antisemita jako pejorativni pojem ale zde si ho vetsina lidi vyslouzi nepravem za neco trosicku jineho-antisionismus, a to (IMHO) je vec, kterou musi prijmout kazdy byt jen trosku slusny clovek

91282

31.1.2006 16:01

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 91282

Pane, já poznám rozdíl mezi antisionistou a antisemitou, to se nebojte. Mnoho lidí zde prostě hodí všechny Židy (či často židáky, židovskou špínu a pod. [oči v sloup] ) do jednoho pytle a "do nich"! A to není antisionismus!

IMHO antisionismus je již vcelku zbytečný. Izrael prostě je faktem. Jeho vznik, jeho historii i jeho současnost lze hodnotit všelijak, neříkám, že bylo a je vše v pořádku, ale prostě je faktem.

91297

31.1.2006 16:24

RE: Protixenofobní příspěvek

VaclavK 217.?.?.?

Reakce na 91297

posledni odstavec je otevrena vec - uz z hlediska zidovske viry samotne je izrael neakceptovatelny

nicmene izrael zatim existuje jen mizernych skoro 60 let..to nic neni, vetsina vlivovych zidu je beztak mimo izrael

antisionismus ma diky palestine take stranku lidskych prav a svobod a ta ma silne napojeni NEZAVISLE na regionu, kdyz dovolime to co se deje v palestine, dovolime to vsude a vuci sobe take, tedy musim za sebe odmitnout vase casove vyprazdneni toho terminu

91300

31.1.2006 16:54

RE: Protixenofobní příspěvek

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 91300

Hm, máte docela pravdu. Já to myslel spíše jen "zeměpisně". A ano, uznávám, že zdaleka ne vždy je činnost Izraele OK. Jako to ovšem platí pro kteroukoli jinou zemi v určitém období dějin...což jej samozřejmě neomlouvá! Ale nedělejme jej horším, než jiné. Palestinci mají ostatně také máslo na hlavě.

Bohužel to tam zatím k nějakému rozumnému kompromisu moc nespěje. Jeden jde po druhém, neustálé hádky "kdo to začal", útok-protiútok...tím se nic nevyřeší, naopak, konflikt má vždy snahu eskalovat.

Bohužel pro všechny...Židy, Palestince...to stejně odnesou hlavně nevinní obou stran.

91308

31.1.2006 18:19

RE: Protixenofobní příspěvek

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 91297

Izrael prostě je faktem. Jeho vznik, jeho historii i jeho současnost lze hodnotit všelijak, neříkám, že bylo a je vše v pořádku, ale prostě je faktem.

Faktem taky je, pane Yamato, ze tento stat zije z penez danovych poplatniku USA a faktem taky je ze me to vadi. A vadi mi to hlavne z toho duvodu, ze za pomoci techto prostredku jsou permanentne potlacovana lidska prava obycejnych lidi.A vadi mi taky to, ze i ja musim na toto prispivat ze sve kapsy. A vadi mi lidi, kteri toto dokazou prehlizet.


91324

27.1.2006 2:30

RE: Protixenofobní příspěvek

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 90483

Kevine
Budu strilet od pasu, OK?
Loby majitelu nemovitosti muze byt tak silne, ze si prosadi, aby prispevky na bydleni soc.slabych sly primo na jejich konta. 10tisic rodin krat treba 2tacky,...to je radove ctvrt miliardy jisty rocni prijem pro cleny a hlavne jistych. Stale si myslite, ze cigani si dokazi prosazovat neco ve snemovne, ci senatu?
Houbec, tam jsou zastupci jinych, mnohem...mnohem pozicne mocnejsich.
Hlavne ti, kteri meli nejvetsi sanci vystudovat.
Ale stejne,...kdyby cigani fintili jak jen mohou, dostali za tech 15let treba 7nebo 8 miliard, ktere stejne otocili doma.
To ukradl jeden clovek z KB a o dalsich 300-400miliard se nechal pumpnout danovy poplatnik temi s bilymi limecky a drzi hubu. Porad drzi hubu.
Cigani,...to je lehce sestrelitelne.
Zkuste sestrelit treba system tandem Korbelova-Havel.


V [cool]
world peace

90535

25.1.2006 19:37

zadam vysvetleni

Vcelicka 24.?.?.?

nekde jsem cetl v ceskych clancich na webu, ze Romove neexistovali v Cechach pred 1948, je tedy zvlastni, ze pomnik vyzaduji Romove, ale zemreli cikani. Romove tvrdi ze cikany nejsou. Jak to tedy vubec je?

Nacionalni Strana postavila kamen OBETEM tvrdi ze II svetove valky, ale ne cikanum. Proc tedy zrovna v Letech?

Prase je nejchytrejsi domaci zvire, myslim, ze na miste prasecina by mel stat velky pomnik prasatum, je dulezite si uvedomit jak se chovame k prasatum kteri nas krmi a dokonce sati. Kdo kdy vystavel pomnik teto uzitecne odrude cloveka. Prase urcite odrudou cloveka musi byt, ne jen jeden z nas byl v zivote nazvan prasetem.

90349

26.1.2006 0:33

Pozorny clovek se nemuze zbavit dojmu,

zap 70.?.?.?

ze kdyz se podiva na mnoho romskych obydli tak jasne vidi, ze ona tez pripominaji veprin. V nekterych pripadech by veprin mohl byt nazvan palacem luxusu.

Proc by tedy meli byt Romove a jim se poklonkujici politicko-korektni poskokove urazeni? Nakonec, zkuste si predstavit zivot bez veproveho. Je to vlastne pocta! [smích]

Na zaver asi tolik. Romove jsou z Indie. Cerni obyvatele v Sev. Americe z Afriky. Obe etnicke skupiny si PODSTATNE v novych lokalitach polepsili. Byt jimi, tak bych si moc nestezoval. Naopak, 'gadzove' by zaslouzili uznani a poctu. [cool]

90379

26.1.2006 1:19

Nalezl jsem řešení problému !!!

Jan 67.?.?.?

Vydělit těch 800 milionů počtem cigánů a dát všem jednotlivým cigánům tuto částku na rok do úschovy. Za rok by peníze museli vrátit, aby se postavil ten památník. Z celkově vrácené částky by se postavil památník a ti co by to nevrátili odsoudit za zpronevěru a poslat zpátku do Indie. Toto by bylo konečné řešení cigánské otázky. Jediné co si nedovedu zcela představit je velikost památníku, který by se podařilo za všechny vrácené peníze postavit. [oči v sloup]

90388

26.1.2006 8:56

RE: Nalezl jsem řešení problému !!!

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 90388

>Jediné co si nedovedu zcela představit je velikost památníku, který by se podařilo za všechny vrácené peníze postavit.


Mno, ten šutr od Národní Strany je asi větší... [chechtot]

90450

Příspěvků: 85

25.01. 04:12 josh  Lety zde je pravda pane Stwora
25.01. 06:48 albert  Humbug
25.01. 21:20 YAMATO  RE: Humbug
25.01. 21:58 trodas  RE: Humbug
25.01. 23:24 YAMATO  RE: Humbug
25.01. 23:32 Antiseptik  RE: Humbug
26.01. 00:40 zap  RE: Humbug
25.01. 23:37 deu  RE: Humbug
26.01. 01:06 YAMATO  RE: Humbug
27.01. 06:51 Rene Bartosek  RE: Humbug
25.01. 07:38 Jiří Koubek  Vyřešení finanční problematiky vepřína
25.01. 08:37 Zdenek Matoušek  RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína
25.01. 14:59 Jiří Koubek  RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína
25.01. 15:46 V. Sodek  RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína
25.01. 21:25 YAMATO  RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína
25.01. 12:02 Karel z Čech  RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína
27.01. 03:12 zap  RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína
25.01. 13:27 Petr Gejdoš  RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína
25.01. 13:45 Ivo  NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:
25.01. 14:10 Petr Gejdoš  RE: NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:
26.01. 04:00 Rejpal  RE: NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:
26.01. 15:28 Rejpal  RE: NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:
26.01. 05:32 Rejpal  RE: NEJHORSI SLOVA NOVEHO SOUSEDA:
25.01. 15:08 Jiří Koubek  RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína
26.01. 11:23 karin  RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína - typisch tschechisch
26.01. 12:56 Aja  RE: Vyřešení finanční problematiky vepřína - typisch tschechisch
25.01. 10:08 romana  spíše slovíčkaření
25.01. 20:00 Pavel Bočan  RE: spíše slovíčkaření
25.01. 12:31  Hm
25.01. 14:00 Antiseptik  RE: Hm
25.01. 16:07 vosel  RE: Hm
25.01. 17:29 Antiseptik  RE: Hm
25.01. 21:30 YAMATO  RE: Hm
25.01. 23:17 google  RE: Hm
25.01. 17:02 Tom  RE: Hm
25.01. 21:23 xxx  RE: Hm
25.01. 14:25 Šlahoun  Tak mě napadá....
25.01. 15:31 lamka peruánská černá  Nojo
25.01. 17:39 john bombardon  Protixenofobní příspěvek
25.01. 18:20 anonymus  RE: Protixenofobní příspěvek
25.01. 19:40 google  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 09:08 Kevin  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 09:36 V. Sodek  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 10:20  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 11:04 Kevin  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 11:39 V. Sodek  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 14:03 Kevin  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 16:23 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 19:50 Kevin  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 21:19 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 22:22 Kevin  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 22:59 Antiseptik  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 23:15 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
26.01. 23:59 Kevin  RE: Protixenofobní příspěvek
27.01. 00:14 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
27.01. 00:50 Kevin  RE: Protixenofobní příspěvek
27.01. 01:02 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
31.01. 14:19 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
31.01. 16:07 Kevin  RE: Protixenofobní příspěvek
31.01. 18:00 Jiří Táborský  RE: Protixenofobní příspěvek
01.02. 02:05 google  RE: Protixenofobní příspěvek
01.02. 07:10 Jiří Táborský  RE: Protixenofobní příspěvek
27.01. 04:35 Rejpal  RE: Protixenofobní příspěvek
27.01. 13:39 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
28.01. 19:01 Rejpal  RE: Protixenofobní příspěvek
29.01. 06:50 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
29.01. 09:25 Kevin  RE: Protixenofobní příspěvek
29.01. 15:29 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
29.01. 21:01 Rene Bartosek  RE: Protixenofobní příspěvek
29.01. 10:58 V. Sodek  RE: Protixenofobní příspěvek
27.01. 22:41 google  RE: Protixenofobní příspěvek
28.01. 06:34 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
28.01. 10:39 google  RE: Protixenofobní příspěvek
28.01. 14:32 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
28.01. 16:08 MedaBeda  RE: Protixenofobní příspěvek
31.01. 14:31 VaclavK  RE: Protixenofobní příspěvek
31.01. 16:01 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
31.01. 16:24 VaclavK  RE: Protixenofobní příspěvek
31.01. 16:54 YAMATO  RE: Protixenofobní příspěvek
31.01. 18:19 V. Sodek  RE: Protixenofobní příspěvek
27.01. 02:30 V. Sodek  RE: Protixenofobní příspěvek
25.01. 19:37 Vcelicka  zadam vysvetleni
26.01. 00:33 zap  Pozorny clovek se nemuze zbavit dojmu,
26.01. 01:19 Jan  Nalezl jsem řešení problému !!!
26.01. 08:56 Kevin  RE: Nalezl jsem řešení problému !!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
396 342,70 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 905