Diskuze k článku

Jak přežít NWO

Příspěvků 73

11.1.2006 1:25

Ctu obcas p. Makowa...

zap 70.?.?.?

je to dobry psavec, ale pozor, nekdy je to uz trochu 'za lajnou'. Specielne me dojal s myslenkou, ze papezstvi je uz od r. 1958 koupene satanisty (cabalo-zednari-illuminati). I kdyz po pravde to byla zprostredkovana hypoteza od nejakeho P.Comptona. No, mozna kdybych nebyl verici, tak bych tomu veril....

Dle meho pozorovani je Benedikt XVI, takrka v kontinualnim svaru se sionisty. To, ze vyzval udajne o NWO bych neprehanel. Muze to byt precitlivelost na urcite slovo. [mrknutí jedním okem]

87565

11.1.2006 2:36

RE: Ctu obcas p. Makowa...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 87565

Prave ,proto ,ze jste verici ,tak neverite.Dnes,ten Vas papez sklada bohosluzby v zidovsky Synagoze ,podle bible ,coz musite mit ,co by verici v malicku,v dome dabla ,nakonec Vam ta bible rika,ty jez rikas ,ze s chudy ,ale ty bohaty jsi ,ty jez rikaz ,ze jsi zid jim nejses ,jses dablovo plemeno-tak ,nejak ,jen v rychlosti z pameti,jak pak se tim ridi Vas papez ?
Kamaradi se s dablovym lemenem,jsou zastupci "bozi" zide ,jako arcibiskup PARIZE -LUSTINGER ,kdyz si konec ne prectete bibli celou a ne ,jen co se Vam hodi k vasemu nabozenstvi a propagande,ale ctete rychle ,nebot s papezovym souhlasem bible prochazi cenzurou,vyse uvedene cteni ,uz nebud evic epublikovano,takze budete verit cemu,co Vam zide pres Vatikan nadiktuji?
Plany do budoucna jsou velke ,papez udelal zidum ustupky,ale zide ,zadny.
All of this Messianic nonsense is designed to trick Jews into conversion to Christianity. Some Protestant fundamentalists believe if all Jews will convert, their "savior god" Jesus will finally return as He failed to do 2000 years ago. Some others may go this route because they are too lazy to learn Judaism and its complex rules and rituals and look for a shortcut. Jews make conversion very hard to weed-out people like this. Regardless of the reason, a Jew is one that follows Judaism, period.

If our phony Jew above knew anything about Judaism, he would know that Gentiles don't even need to convert to Judaism. There are thousands who have come to proudly identify as a Noachide, or B'nai Noah (children of Noah) while Jews alone are covered by the Sinai Covenant.
Dnes ,Amerika,ta tak zvana ,krestanska zeme prijima zakony zidovstva,co by ,jakoby ,krestanske zakony.
Dnesni kosteli, krestanske " napomahaji zidovske ideologii ve znameni ,ze Jezis Kristus byl zid ,coz neni pravda,ale ,verici,veri,co se v kostele rekne ,jak divaci pred TV veri ,co vidi.
Berte praci pana Makowa z hlediska ,jako mnoho jinych ,zidu,varovalo krestany od zidovstva ,jeho politiky Talmud ,kterou ,jsme si jist ,jste nikdy necetl.Driv a nebo pozdeji Vam nas ,krestansky kostel rekne ,ze krestanstvi je judaismus.
Anthony Collins (d. 1729), author of "Discourse on Freethinking" (1713) and "Discourses on the Grounds and Reasons of the Christian Religion" (1724), asserts that "Christianity is mystical Judaism." He applies the comparative method, and utilizes the Mishnah to show the affinity of N. T. theological allegorizing to that of the Rabbis. Tindal (d. 1733), in "The Gospel a Republication of the Religion of Nature" (1730), avers that "Revelation, both Jewish and Christian, is only a repetition of the lex naturœ."

87574

11.1.2006 3:20

RE: Ctu obcas p. Makowa...

zap 65.?.?.?

Reakce na 87574

No pane, vsichni se muzeme mylit,

ja samozrejme take. Nicmene, vira neni veci racionalniho poznani, to jiste vite. Jinak by to ani nebyla vira ale veda o vire. Jiste vite, ze katolicka (pripadne pravoslavna) verze krestanstvi je podstane odlisna od pentacostalni. Podvolovat se domnence o 'nadrazenem' narodu nepovazuji za hodne slusneho nabozenstvi.

Pro moje osobni potreby nemam duvod k hledani neceho vznesenejsiho nez "peace-love-justice". A to je to, co umirnene krestanstvi uci. Dle toho co vim od Vas a od jinych 'buditelu' jsou tyto principy talmudskym zidum cizi. A to me zanechava v pokoji. Pokoj Vam, pokoj a spravedlnost vsem na Zemi. Amen. [smích]

87580

11.1.2006 10:46

RE: Ctu obcas p. Makowa...

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 87580

Naopak. Víra je věcí racionálního myšlení a má dost prostředků, aby v konfrontaci se skutečností obstála. To jen křesťanská a židovská nauka předkládá duchovně vykastrované falzum, v němž cesta nahrazuje cíl a fanatismus posvátné právo. Dveře lze otevřít jen tehdy, zavrhneme-li dogma. A kupodivu se ukáže, že za rozlomenou pečetí se neskrývá bubák.
Ten odporný červ se skrývá v tomto světě a smrdí kadidlem.

87610

11.1.2006 11:04

RE: Ctu obcas p. Makowa...

pindick microelephant (zavináč) centrum (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 87610

Jak nesouhlasim se soucasnym trendem, za jehoz volantem stoji banda zidovskych bankeru, musim se ohradit proti primeru zidovske nauky k vykastrovanemu falzu.

Pokud se podivame na Kabalu, je jasne, ze jde o komplexni a vysoce duchovni system. Mym konickem je hledat spojitosti mezi nabozenstvimi jako prostredek nahlednou na "koreny". Mel jsem moznost seznamit se s Tao Te Ting, s vedskymi texty, sam osobne jsem se citil nejblize Zenu a nyni se prokousavam prave Kabalou a komentari od Ben Jochaie.

Posadil jsem se na prdel, kdyz jsem zjistil, kolik spolecneho vnimani a prozitku maji vyse zminene texty. Podle me je spise pruserova Tora, jako psany text (Kabala - ustni tradice), ktera svadi k nepresnym alegoriim, tedy manipulatorstvi. Esence zidovstvi, stejne jako esence buddhismu, taoismu a dalsich ismu je jedna, prazakladni. Ale to musi kazdy prozit sam za sebe.

Tedy, je mi k zbliti, jak dnesni zidovska klika zameta se svetem, ale s Kabalou to nema nic spolecneho [smích]

87615

18.2.2006 0:43

RE: Ctu obcas p. Makowa...who

Xus aliea 88.?.?.?

Reakce na 87615

Treba zidi kdyz se na ne buh (opravnene) vyprdnul udelali smlouvu s ......

93795

11.1.2006 13:22

RE: Ctu obcas p. Makowa...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 87610

To je vec chapani p. Glossy.

Kdyby jste odrizl vsechny 'mene rozumove vyvinute' od viry (a muzete si tam dat jakekoli svetove ci lokalni nabozenstvi), nebudete mit cirkev, kahilu ci ummu. (Spise by jste vytvoril novou zednarskou lozi.) Proto 'dogmata'. Nemuzete vsechno rozumove vysvetlit. To nelze. Proc? Protoze zdaleka dost nezname.

Ale, vira nema problem s nevysvetlitelnym. Jedna na podstate intuice ktera vychazi primo z duse. Proto take tak dobre vyhovuje hlupakovi i vedci.

Pokud jde o ritualy, ty maji sve zazite a osvedcene funkce a jejich puvod je v davne minulosti. Soucasna nabozenstvi je upravila a prizpusobila svym potrebam. V evropskem prostredi jste zvykly na goticky kostel, tvrde lavice a kadidlo. V severoamerickem prostredi to neni. A pracuje to take, ne-li lepe. [smích]

87622

11.1.2006 16:07

RE: Ctu obcas p. Makowa...

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 87622

Myslím, že ani tentokrát nemohu plně souhlasit. Tvrzení o nevědomosti je spojené s otázkou množství. Nezní to příliš nábožensky, ale je to tam. Člověk z neznámého důvodu převzal názor, že ctnost a vzdělání, je samo sebou jedno a totéž. Tudíž i k racionálnímu pochopení přispívá naše vědecké bádání. Až jednou člověk pochopí vše, stane se zázrak. Ale kde je ona hranice, před níž se ještě ptáme a za níž už jsme světci?
Přesně toto dogma nás naučilo nenažranosti. Neustále rveme ze světa kolem sebe krvavé kusy s pocitem že cesta je cílem. Nikdy se nezastavíme a nikdy se nechodíme dívat, jaký naše bezmezná hrabivost přináší užitek. Je nám jedno, jestli už třeba není všeho dost. Jestli už nenastal okamžik se zastavit a podívat se do svých duší co to vlastně hromadíme a k čemu nám to je. Podívejte se na kola mamonu, je jim jedno komu a co budou prodávat, jen když se prodá dostatečné množství. Všimněte si, kolik lidí se snaží za každou cenu nasednout na tutéž kobylu, jenom proto že ta chuděrka zatím ještě jede. To jsou totiž naše cíle. Jiné nemáme. Nasednou a vydržet v sedle tak dlouho, dokud nás z něj někdo nevyhodí. Kdo sedí v sedle, má co jíst, kde bydlet, atd. A co ti ostatní??..... Když jednoho dne spadneme, jsme vyčerpaní, opuštění, zneuctění, zbyteční.
Tohle je svět, jemuž někteří dokáží stále hlasitě provolávat slávu. Ale už ne dlouho. Zlo ještě na nějaký čas povstane a pak….. Však to znáte.
[mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

87639

17.1.2006 21:56

RE: Ctu obcas p. Makowa...

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 87565

> Specielne me dojal s myslenkou, ze papezstvi je uz od r. 1958 koupene satanisty (cabalo-zednari-illuminati)<

To je dost zásadní informace která vypovídá jak by asi vypadal Svět kdyby měli moc lidé jako Makow. Rok 1958 je v dějinách katolické církve stejně významný mezník jako rok 1054 kdy došlo k schizmatu a rozkolu na západní a východní církev. V roce 1958 zemřel Pius XII a novým papežem se stal Jan XXIII který během svého poměrně krátkého pontifikátu (zemřel 1963) přispěl k monoha změnám. Dá se říct že smířil katolickou církev s moderním světem. Vyslovil respekt k hodnotám demokracie a socialního státu a vyjádřil souhlas se svobodou myšlení. Za jeho pontifikátu začal II vatikánský koncil a tím pádem i ekumenismus. Někteří papežové (zejména v tom vynikal Pius X) v 19 a v první polovině 20.století odsuzovali demokracii jako bezbožnou, brojili proti "modernismu"
(za tohle bylo možno dosadit v podstatě cokoliv) v roce 1870 bylo přijato dogma o tzv neomylnosti papeže, svoboda myšlení byla odsuzována jako bludařství.
Jestli Makow tedy v zásadě pozitivní proces který nastal v katolické církvi po roce 1958 vnímá jako nějaké spiknutí "temných sil" dokazuje tím že tento horlivý bojovník proti "NWO" není nějaký svobodymyslný demokrat ale staromodní ultrakonzervativní reakcionář který zřejmě za ideál považuje nějakou formu theokracie na způsob Iránu (samozřejmě křestanskou). Jeho kritiku "NWO" to silně devalvuje protože takový Svět by byl i ve srovnání s "NWO" dost pochmurným místem k žití. Aspon pro nás co vznáváme hodnoty jako humanismus a tolerance.

88794

18.1.2006 12:13

RE: Ctu obcas p. Makowa...

Had 81.?.?.?

Reakce na 88794

Zdravím Emmo Bovary,
kdyby se dávali "palce nahoru", tak už jsem Vám nějaký lupnul.Činím tedy takto.
I v duchu Vašeho příspěvku je vážně komické, že církve zašťiťující se Biblí se staví jako strážci vstupu do duchovna a k poznání.

88937

1.2.2006 9:30

RE: Pro Hada

Oskar 193.?.?.?

Reakce na 88937

Zdravim Hade,

jelikoz neznam jiny zpusob Vam to zdelit, tak se o to pokusim takhle:

Vam je znam jisty zpusob zivota, ktery predstavuje moznost jak si poradit v tomhle svete.
Predpokladam ale, ze jste porozumel tomu, co jste cetl.
Rad bych se zeptal, jestli znate osobne momentalni zdroj tech spravnych informaci.

preje vse dobre:
Oskar

91470

11.1.2006 4:18

Problém s navrhovaným přístupem...

Alex Juchelka 70.?.?.?

vidím v tom, že pokud bude důsledně dodržován, může vést až k solipsismu a programové ztrátě zájmu o své okolí.

Článek nikde nenaznačuje, že zbavení se jedovatého vlivu mas médií je sice v určitých fázích duchovního vývoje žádoucí, ale že dnešní doba vyžaduje spíše informovanost a aktivismus, jakkoliv si člověk může (mylně) myslet, že proti 'systému' nic nezmůže.

Politikové u vesla v USA si dnes nepřejí nic jiného, než aby lidé, kteří mají svědomí a jisté duchovní kvality, ztratili zájem o světské záležitosti a obrátili se do sebe...

87591

11.1.2006 4:50

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 87591

Ale ma pravdu v tom, kdyz si date na cas, kdy se muzete pokud se budete snazit dobrat k svym korenum, dat si pauzu od okolniho sveta ( radio, TV, Internet). Ja jsem si to absolvoval, a protoze do mel byl vlozen bojovy duch jsem na Zvedavci a snazim se informacemi "nakazit" sve okoli. Delam to po trochach, abych nebyl povazovany za toho za lajnou. [mrknutí jedním okem]

87593

11.1.2006 5:51

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 87593

>, dat si pauzu od okolniho
>sveta ( radio, TV, Internet). Ja jsem si to absolvoval, a protoze
>do mel byl vlozen bojovy duch jsem na Zvedavci a snazim se
>informacemi "nakazit" sve okoli. Delam to po trochach, abych
>nebyl povazovany za toho za lajnou. [mrknutí jedním okem]

kde jste pri tom uzavreni se okolnimu svetu, vzal ty 'informace", ktere tady chcete rozdavat

87594

12.1.2006 5:31

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 87594

Na Zvedavci nic nerozdavam, tady spise beru a inspiruje se. Snazim se infikovat zive lide kolem sebe. Tech par mesicu pauzy melo slouzit jako test jestli jsem normalni a to co se mi honi v hlave jsou skutecne me nazory a postoje a ne neco co me vtahuje a deformuje me mysleni zvenci. Ty dva mesice informacni prazdnoty jsem samozrejme pozdeji doplnil, odpocinul jsem si byl jsem v prirode v kontaktu s obycejnyma lidickama, jedine co jsem sledoval byl sport, ve svem aute neposloucham nic nebo stare kazety ( zadne radio), na TV mimo fotbal a hokej nekoukam vubecveci o nabozenstvi mimo jine samozrejme Bible Davam radeji prednost kniham, tedka si zrovna podruhe ctu Dejiny USA ( G.B. Tindall, D.E. Shi) ci jinym zdrojum textovych informaci.

87707

12.1.2006 5:41

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

kema 24.?.?.?

Reakce na 87707

Pane Bartosek,

problem s vasimi prispevky je patrny uz pri pohledu na rubriku na leve strane"poslednich pet prispevku".
Velice casto se totiz stava, ze tam vidim toto:
Rene:
Rene:
Rene:
Rene:
Rene:
Kvantita neni pane Bartosek vetsinou kvalitou, ale strilenim od pasu a obycejnou uzvanenosti. [oči v sloup]

87710

12.1.2006 6:29

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 87710

>Pane Bartosek,
>
>problem s vasimi prispevky je patrny uz pri pohledu na rubriku na
>leve strane"poslednich pet prispevku".

>Velice casto se totiz stava, ze tam vidim toto:
>Rene:
>Rene:
>Rene:
>Rene:
>Rene:
>Kvantita neni pane Bartosek vetsinou kvalitou, ale strilenim od
>pasu a obycejnou uzvanenosti. [oči v sloup]

jméno a počet příspěvků

leho 2 587
Rene Bartosek 1 635

Jeste jednou , to uz je na kopnuti do riti.
>Kvantita neni pane Bartosek vetsinou kvalitou, ale strilenim od
>pasu a obycejnou uzvanenosti.

87712

12.1.2006 8:23

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

zdenek matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 87712

>Jeste jednou , to uz je na kopnuti do riti.

Milerád bych Vám posloužil. Sdělte kdy a kde ! Vy s Vaší "obratností" na to pravděpodobně nestačíte.


>>Kvantita neni pane Bartosek vetsinou kvalitou, ale strilenim od
>

>>pasu a obycejnou uzvanenosti.

To není tak daleko od pravdy, i když některé příspěvky jsou připitomělé, přestože je jich daleko míň.
>
[cool]

87723

12.1.2006 22:16

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

kema 24.?.?.?

Reakce na 87712

Asi jsem mel napsat "uzvanenost spojena s kadenci". Chrlit prispevky tak rychle jako pan Bartosek bohuzel musi mit za nasledek bidnou kvalitu.
Nekdo ovsem napise jen jednou za cas a vysledky jsou stejne. Vid, stodvacetdevitko?

87817

14.1.2006 4:20

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 87710

Covece vy jste poklad, ja jsem rikal, ze mam posledni dobou cin dal min volneho casu. No zkusim psat delsi prispevky, nebo budu muset vice pridat pri psani clanku, snad se pak ztratim v davu. [mrknutí jedním okem]

88065

18.2.2006 1:24

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

zap 65.?.?.?

Reakce na 87710

Aaaaa, kema kemich je zpet z dovolene!
Jak bylo u more pane kema?
Jste nakej vopalenej..... [chechtot]

93804

11.1.2006 10:12

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 87593

>Ale ma pravdu v tom, kdyz si date na cas, kdy se muzete pokud se
>budete snazit dobrat k svym korenum, dat si pauzu od okolniho
>sveta ( radio, TV, Internet). Ja jsem si to absolvoval, a protoze
>do mel byl vlozen bojovy duch jsem na Zvedavci a snazim se
>informacemi "nakazit" sve okoli. Delam to po trochach, abych
>nebyl povazovany za toho za lajnou. [mrknutí jedním okem]

Taky se zabývám "ideologickou diverzí" a docela se mně daří,
jen státní média, mě jí občas maří. Ale dosti "televizním
žroutům" [oči v sloup]a naivkům, co je zajíma jen fotbal a rum, jsem v hlavě vystavěl
nový dům. Mají v něm zatím někdy zmatek, čas ve světě jim ho sám upraví,chce to jen nějaký pátek. Ahoj NFT.

87604

12.1.2006 5:32

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 87604

[smích] [mrknutí jedním okem]

87708

11.1.2006 13:27

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 87591

Politikové u vesla v USA si dnes nepřejí nic jiného, než aby lidé, kteří mají svědomí a jisté duchovní kvality, ztratili zájem o světské záležitosti a obrátili se do sebe...
-----------------------------------------------------------------------
Myslim, ze mate castecne pravdu;

pokud jde o ty vyspelejsi jedince. System chce mit ale dav pod kontrolou a to v kazdem pripade. Jinak by se nalezl pastyr nahle bez stada.

87623

11.1.2006 14:23

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 87623


Politikové u vesla v USA si dnes nepřejí nic jiného, než aby lidé, kteří mají svědomí a jisté duchovní kvality, ztratili zájem o světské záležitosti a obrátili se do sebe...

Přesně tak to vidím i já.
A nedělejte si prosím iluze o "(ne)stádnosti" lidí.
Dobrých pastýřů není nikdy dost, často tu nejsou žádní. Ale stádo tu bude vždy. Úroveň stáda může sahat od naprosto tupé masy k "vzdělané a informované veřejnosti", ale zůstane stále stádem.

87631

13.1.2006 8:44

RE: Problém s navrhovaným přístupem...

Brano 87.?.?.?

Reakce na 87591

Z pohľadu jógy práve striktné udržanie "nenarušenosti vedomia svetom" vedie k získaniu moci, schopnej tomuto svetu čeliť. Tzn., že človek, ktorý odvodzuje svoju stabilitu len od dojmov, ktoré v ňom vzbudzuje jeho okolity svet upadne do chaosu protirečivých faktov svetskej existencie. Nie je preto účinnejšia metóda k zvládnutiu sveta vo vedomí súčasného človeka, ako práve snaha o vybudovanie vnútornej stability a nezávislosti - analýza a poznanie seba samého. Dovolím si tvrdiť, že pozitívny vplyv na okolie bude tým väčší, čím menej bude "diabolský svet" v danom subjekte vzbudzovať túžbu po zlepšení: tá je totiž dokladom, že subjekt po dobre zatiaľ len túži ale sám ho ešte nedokáže realizovať.

87872

11.1.2006 9:18

-

Dr. Murt 193.?.?.?

Pustovňa s internetom -- sen mizantropa.

87600

11.1.2006 9:23

Cože?

maxbratr maxbratr (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Jak přežít NWO? Nečíst podobné bláboly jako je tenhle článek! Odtrhnout se od světa? Nechat vše plavat a přežít? Takhle může uvažovat jen naprostý idiot. Právě naopak, je třeba vše sledovat, rozřířovat si povědomí o světě, hledat slabiny nepřítele lidstva, to jest barbarského kapitalismu, zastoupenému nekolika tisíci jedinci, který vlastní většinu majetku planety, a poznatky o jeho zhoubnosti šířit! Nic jiného než internet, není schopno tyto poznatky a zkušenosti rozprašovat světem v masovém rozzsahu a to takřka bez cenzury(prozatím). Jen nezbytné vědomosti o smýšlení a potenci těchto vyšinutých jedinců zaručuje naději na úspěch v případné budoucí konfrontaci. [zmaten]

87601

11.1.2006 9:45

To s tim internetem,nevim

Jasmina II 87.?.?.?

ikdyz souhlasim s tim ze nas media krmi spatnyma zpravama a ze nam vnucuji blbe reklamy,blbe filmy a blbe reality show,to vse si muze prebrat zralejsi clovek ale ne pubertak ve vyvoji a tam je prave to nebezpeci pro vyvoj dalsi generace.
Nic mene prave internet dava ohromnou moznost se vzdelat,prohlednout,cist nazory jinych,uvedomit si a pripravit se.
Treba cteni tohodle clanku [smích]
Na internetu je daleko sirsi vyber toho,co si chce clovek vybrat.
To,co chybi v me bibli jsem nalezla prave na internetu.
Takze nesouhlasim s nazorem ze se ma clovek uplne uzavrit nebot v tomto kolobehu zivota muze poustevnicit opravdu malokdo,nu,v Evrope uz asi nikdo,kdo by se chtel usadit nekde v jeskyni-vyhodeji ho kdyz ne myslivci ci policie tak lidi.
Doma meditovat-leda svobodni a nezadani,jinak bez sance.Nebot pravou meditaci si nelze naplanovat na hodinku denne v 17hodin,to leda tak caj. [velký smích]

87602

11.1.2006 11:32

RE: To s tim internetem,nevim

kavol 193.?.?.?

Reakce na 87602

>Nic mene prave internet dava ohromnou moznost se
>vzdelat,prohlednout,cist nazory jinych,uvedomit si a pripravit
>se.

ja bych Internet takto neglorifikoval ... ta zajímavá informace, pokud je vůbec zveřejněna, se ztrácí v záplavě blbostí, je udusána a zpochybněna masou mainstreamu [pláč]

uvedu příklad, a vezmu to trošku zeširoka [mrknutí jedním okem] -

poslouchali jsme onehdy album Double Fantasy ... šla na mě taková divná nálada, a tak jsem poznamenal, že v takovejhle chvílích mám sklony věřit, že byl Lennon zavražděn na politickou objednávku ...

- proč?
. protože byl příliš dobrej a příliš známej
- ale proč by ho kvůli tomu měli zabít?
. byl nepohodlnej
- jak nepohodlnej?
. no třeba ta jeho kampaň War is over, copak dneska si někdo něco takovýho troufne?
- jaká kampaň?
. no když nechali během války ve Vietnamu rozvěšet po celým Londýně billboardy "War Is Over (If You Want It)"
- o tom jsem neslyšela ...
. kdo z dnešních známejch osobností protestoval proti Íráku?
- U2?
. jo? že by mi něco uniklo? ... klik klik ... http://www.u2faqs.com/history/g.html#6 - "When the war began, U2 issued no statement for or against what was happening." atd. ... teda nicmoc
- nojo, myslela jsem si, že když se Bono tak angažuje ... a jak to bylo s tou kampaní?
. počkej, něco o tom najdu ... klik klik ... hm, tak to prej bylo dokonce v deseti nebo jedenácti městech, tady jmenujou Londýn, New York, Tokio, Řím a Amsterodam ... zkusím najít nějaký fotky ... klik, klik ... hm, to je remake z roku 1998 ... klik, klik ... 20 minut pryč ... klik, klik ... sakra [naštvaný] na tom Inetu nic není, doma bych jen hrábl do knihovničky ... klik, klik ... já to balím [pláč]

teprv dneska ráno jsem něco našel: http://www.strawberrywalrus.com/graphics2/londonbillboard.jpg

a není to poprvé, kdy mě Internet ve snaze dobrat se k nějaké informaci poněkud zklamal [pláč]

87618

11.1.2006 10:06

No nevim...

Kubik 195.?.?.?

Jeste mi tam chybi Astar Seran a Ivo Benda...

87603

11.1.2006 10:47

Orwell měl pravdu

Miki 212.?.?.?

Škoda, že neuvidíme svět tak za 100-150 let. Pokud se lidstvo samo nezničí přímo (globálním vojenským konfliktem) nebo nepřímo (zničením ŽP a katastrofickými klimatickými změnami) tipoval bych na něco takového jak uvádí Orwell ve své geniální vizi "1984". Myslím, že nikdo a nic to nezastaví a obrácení se do vnitřního světa jednotlivce může být sice pro daného jedince fajn, ale z hlediska toho kam kráčí civilizace to nemá význam.

87611

11.1.2006 14:15

RE: Orwell měl pravdu

xXx 62.?.?.?

Reakce na 87611

"Škoda, že neuvidíme svět tak za 100-150 let."

Ale uvidíme... [mrknutí jedním okem]

87629

11.1.2006 14:59

RE: Orwell měl pravdu

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 87611

tipoval bych na něco takového jak uvádí Orwell ve své geniální vizi "1984".

To zcela nepochybně. Časový horizont lze ovšem těžko odhadnout. [zmaten]
http://www.odaha.com/georgeorwell.php?f=1984

87633

11.1.2006 11:17

Mimo

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Tady autor přehání, nebo trochu předběhl dobu. Vypnout TV, rozhlas a internet, je nesmysl. Právě naopak, přijímat více informací a při jejich třídění používat tu věcičku zvíci nepořádně složené pleny, kterou má většina občanů v dutině lebeční. Při troše tréninku se člověk může stát imunní vůči jakékoliv propagandě. Zdaleka nemusí jít jen o šoa-hoax. [cool]

87617

11.1.2006 21:25

RE: Mimo

Had 81.?.?.?

Reakce na 87617

Zdravím Pavle Bočane,
nejsem si jist, zda to autor myslí takto, ale "izolace" od okolí má vyvolat různé zkušenosti se změněnými stavy vědomí. A to dle rozsahu a kvality oné izolace.
Jedním z efektů je také přesun vědomí z hlavy do jiné části těla. To přináší zastavení onoho šíleného kolotoče myšlenek, kterému následkem životního stylu podléháme. Jde nejen o zastavení mysli, ale i její ovládnutí. Klid, který je takto dosažen může ocenit a pochopit pouze ten, kdo toho více, či méně dosáhl. Kdo ne a ani není uzpůsoben, nemůže pochopit takovou niternou harmonii a považuje za správný stav, který převládá - otrok mámivé mysli.
Ale co je důležitější - takový člověk se totiž naučí používat svoji mysl cíleně a velmi efektivně, to za prvé. A za druhé - nejen myslí se dá vnímat a třídit dění, které nás obklopuje. Toto vnímání se má právě naučit jaksi "celotělně"-tedy celým tělem.
V tomto kontextu tedy toto:
>Právě naopak, přijímat více informací a při jejich třídění používat tu >věcičku zvíci nepořádně složené pleny....
je nesprávné. Ovšem z hlediska výše napsaného, které obecně není uznáváno vlastně chápáno.
Z pohledu většiny samozřejmě máte pravdu...

87666

11.1.2006 23:07

RE: Mimo

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 87666

Zdravim, Hade
Nevim , jestli tuto zkusenost mas,ale az se jednou rano probudis a hlavni starost tva bude to, jestli das, ci nedas svym detem najist, tak si ten stav asi budes hlavne uvedomovat v dolnich koncetinach sveho tela od behani za zvancem.
A pokud neprineses, umre tva duse smutkem.
P.S. A tve deti hladem.[pláč]
Ty, samozrejme, taky.

87672

12.1.2006 23:11

RE: Mimo

Had 81.?.?.?

Reakce na 87672

Zdravím Idealisto,
samozřejmě mám různé životní zkušenosti. Potomky jsem nechtěl již v době svého dětství, neboť jsem odmítl "pomáhat" na tento svět dalším jedincům, kteří by se trápili jako jsem se trápil já.Vydržel jsem to až do doby, kdy se živočich ve mně požadoval nekompromisně svého pokračování a odolal jsem. Proto se dnes nemusím zatěžovat skutečnou, nebo domnělou zodpovědností za nositele i svých genů a tedy i nositele jisté osudové zátěže.
Dnes jsem rád.
Honbu za obživou a splněním tužeb jsem si užil plnými doušky a vlastně stále užívám.
Kdo však skutečně dokáže tento stav (starosti apod.) zpracovat v nohách ("posadit a prohnat nahoru"[mrknutí jedním okem], ten již umí "řešit život" a umí se vyhnout i manipulaci NWO, politiky a vůbec tíží života. A pak je jedno jakého druhu takové starosti, krize, tlaky jsou - manifestují se jako přetlak-energie, který je uvědomováním povrchu nohou odveden, vstřebán hmotou těla a po čase i rychle odveden sušumnou do "prázdnoty"...dobře,že, že to potvrdí pouze ten, kdo to zkouší v praxi. Přesun vědomí následkem i takové praxe (většinou mnohaleté) je už velmi dobrý a dost vzácný výsledek..
Naše klábosení je skutečně jen klábosení a pro mnohé samozřejmě nesmyslné kecy.
Sstálý úsměv v žití ideálů.

87825

13.1.2006 5:39

RE: Mimo

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 87825

Dnes jsem rád.
Zdravim, Hade
Jsem spise praktik, nez teoretik.Tim bych chtel rici,ze ti preji, abys v tomto bode byl stejneho presvedceni po celou dobu tveho zivota. Podud zjistis ,ze ses mylil v dobe kdy uz bude "pozde",
vterina tohoto pocitu nestesti muze byt silnejsi nez pocit z kvalitne proziteho zivota.
Podelit se o Pocit z Citu s osobou opacneho pohlavi a uchovat to, co nam predkove tise septali do podvedomi, je mnohem kvalitnejsi (subjektivni tvrzeni ), nez radost jedince ze zivota mene starostmi odlehceneho.
Ale ja jsem Ryba, ...v cinskym Pes a tak pisu, jak ty vidis na obrazovce tveho PC, kterou vymyslel taky nejaky potomek nekoho.
Diky jeho rodicum za ty dary [smích]

V [cool]
world peace

87860

12.1.2006 1:21

RE: Mimo

Druid 84.?.?.?

Reakce na 87617

Neprehani. Nejdriv si to zkuste alespon dva mesice a pak nam dejte vedet. Jsem si jist, ze zmenite nazor.

87681

12.1.2006 5:36

RE: Mimo

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 87617

Izolovat se - najit sebe sama - a vratit se zpet s jistou imunitou vuci vymyvani. [mrknutí jedním okem]

87709

12.1.2006 10:46

RE: Mimo

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 87709

V izolaci bych opravdu smysl neviděl. V době internetu existuje mnoho opozičních hlasů, stačí si vybrat. A proč ne právě Zvědavec? Má slušný ohlas, takoví různí Mikinové a podobní inferiorní jedinci kvůli němu dokonce zřídili antistránku - poněkud statickou. [chechtot] Člověk by musel zůstat v izolaci napořád, jinak by se vše velmi rychle vrátilo do starých kolejí. Na druhou stranu si dočasnou izolaci dovedu představit a dokonce by mě to i bavilo. [velký smích]
http://www.anatol.org/images/russia/2002/solovki/poselok/images/DSCF0247.jpg

87742

13.1.2006 0:47

RE: Mimo

Druid 84.?.?.?

Reakce na 87742

To prece neni zadna izolace kdyz vynechate radio, televizi a denni tisk. Uz to ze to takhle vnimate je na povazenou. Internet si muzete doprat ale zadne zpravodajske servery a to vcetne Zvedavce. Proste pokud mozno minimum balastnich informaci. Vas mozek vnima a uklada UPLNE VSECHNO s cim prijde za den do styku, zname informace temer vynechava ale ty radoby nove (zpravy a podobne hovadiny) si musi utridit a to je lopota hlavne v noci. Rozdil poznate uz tak za dva tydny a nebojte se opravdu vam vubec nic neutece. [mrknutí jedním okem] Na misto tech nechtenych mohou prijit jine, mnohem lepsi.

87841

13.1.2006 8:43

RE: Mimo

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 87841

Podle me jedina smysluplna izolace je v prirode, v nasich pomerech asi v lese. Vzit si tyden dovolenou, nakoupit jidlo,vypnout telefon, sednout si pred chatu a poslouchat sum lesa a zpev ptaku, kurak si pri tom muze vychutnavat cigaro. Pak uz je pouze problem zastavit tok myslenek... Bohuzel ten navrat zpatky do reality nebyva vetsinou moc prijemny, ale ta ocista ma kazdopadne svuj smysl.

87870

13.1.2006 11:16

RE: Mimo

Had 81.?.?.?

Reakce na 87870

Zdravím P-Č-N,
konečně mám trochu času a i téma je na klábos.
>Podle me jedina smysluplna izolace je v prirode, v nasich pomerech asi v >lese. Vzit si tyden dovolenou... atd. až do konce.
Ano. Již ve starých spisech pro adepty jógy a mystiky se píše něco jako, že je dobré k rozjímání vybrat místo, kde se neprotínají žádné cesty, není mnoho lidí, kde vládne dobrotivý král, atd. atd.
To o čem píšete Vy je skutečně oddych a očista - ovšem dá se to použít i jinak.
Z praxe: kráčím po rušné, smradlavé křižovatce, lidé se mačkají, napětí, stres. Rozpoložení (stav) se začíná přizpůsobovat... nic moc. Je zde ovšem zkušenost s podstatně jinými vnitřními hodnotami (stavy). Tak se vzpomínkou vyvolá, vůlí udržuje, uvědoměním pokud možno celého těla s důrazem na povrch nohou (chodidla až ke kolenům - "cvičení země" ) se upevňuje-stabilizuje. Protože zrovna člověk kráčí po křižovatce, je záhodno se nenechat přejet, nevrážet do lidí atd. - pozornost je upřena jak do nitra, tak na venek - cesta k jistému druhu soustředění v přirozeném stavu. A na "tvári lahký žal, hlboký v srdci smiech" - člověk se izoluje a přesto zůstává člověkem. Ovšem nestádním, samostatným, niterně zpevněným. Praktickým psychologem. Nenechá si vnutit špatnou náladu a stavy, ale navzdory tlaku okolí (ale i tlaků svých temných složek) si udržuje žádoucí stav a hodnoty. Tedy nejkvalitnější, jaké je schopen pochopit, vyvolat, nalézt, prožít.
Toto je jeden ze způsobů očisty svého osudu, nepodléhání stádnosti i izolace vedoucí k poznání zákonitostí života a neztrácení kontaku z realitou, kterýmžto argumentem tak rádi z neznalosti praktické mystiky a hm, no duchovna, mávají rádoby realisté.Tedy vlastně materialisté - hmotaři.
Podmínkou je zralost, která podmiňuje vytrvalost. Mnohaletou. Musí se tomu přijít na chuť. Asi tak jako když se člověk těší na nějakou akci s přáteli, do kina atd. Takové "těšení", lépe nadšení na udržování radostivosti s prohlubujícím uvědomováním si těla (člověk mj. tak "nesvítí"-neprovokuje) by mělo vydržet co nejdéle.
Sákryš - to jsem se ale rozkokošil...
Námitky? [velký smích]

87883

17.1.2006 4:33

RE: Mimo

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 87617

Souhlasím s vámi. Na to být na něco imunní toby jeden musí být napřed vystaven, jako virům a bacilům. Ona se ta blbost zvlášť na internetu pozná dost lehce a rychle. Odloučit se od světa, tím by riskoval že až tam bude mused skočit za pár let pro rohlík, tak ho tím rohlíkem hnedka opijou. Lumpárna se taky vyvíjí jako všechno, jenom jeden nesmí všemu věřit a nemít předem utvořenej názor kde ta pravda je, to jí pak nevidí.

88673

11.1.2006 13:33

budoucnost

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

bude takova,jako si ji vytvorime,i takova jako si ji vysedime.
Zalezi na kazdem,zda bude vytvaret ci vysedavat.

87625

11.1.2006 16:40

RE: budoucnost

tutinek 213.?.?.?

Reakce na 87625

Rikáte to správne medobedo.
A jak známe cesky narod tak bude vetsina spís sedet a svejkovsky remcat co by se melo! [velký smích]
Nemuzete cekat ze se svet zmení, jedinec muze ale zacit a udelat první zmenu v sobe samém.

87642

12.1.2006 1:33

Lide jeste umirali,ale vedci v atomove komisy uz spradali nitky na jednu svetovou vladu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Globalisation - One World Conspiracy
The One World Or None report of 1946. In 1946, only the US had the Atomic Bomb.
... The 1946 Baruch Plan for World Government: baruch-plan.html. ...
users.cyberone.com.au/myers/oneworld.html - 35k
"One World or None", "Time is Running Out":The One World Or None report of 1946. In 1946, only the U.S. had the Atomic Bomb. In this report, scientists and journalists tell us that, to prevent nuclear wars, we need a World Government: one-world-or-none.html. The Baruch Plan for World Government was put to Stalin in that year: baruch-plan.html.
Einstein ,Oppenhauer,vsichni zide-atomova bomba zidovsky vynalez.
Leo Szilard and H.G. Wells, founders of the Green Left. Leo Szilard helped create the first nuclear chain reaction, and initiated the letter to Roosevelt that got the Manhattan Project under way. Later, he warned of the dangers of nuclear weapons, and joined Wells' crusade for World Government: szilard.html.

Claims that the One-World conspiracy is "British": british-conspiracy.html. A graphic overview called One World Conspiracy - "British" or "Jewish"? A Jewish one inside the British one, depicting the three factions of the "One World" conspiracy, is at british-conspiracy.gif
(2) Attempts at World Government: The League of Nations, the Baruch Plan
Articles 10-16 of the the Covenant of the League of Nations provided for a World Army: Documents of the 20th Century.

The Trotskyist/Fabian version of Communism is alive and well. Open-border immigation, casual relationships treated as equivalent to marriage, parents afraid of being "dobbed in" to the government ... the wreckage of family life was brought to the West from the pre-Stalin period of the Soviet Union.

In the early (Trotskyist) period of the Soviet Union, marriage was abolished, polygamy was abolished (this mainly affected the Islamic cultures of Central Asia), and homosexuality was legalised. Stalin restored marriage, gave advantages to married women over unmarried women, and made sodomy a crime.

The Russian Revolution was an invasion led by non-theistic Jews, pretending to represent the Working Class. Stalin got power partly because he was not a Jew. Eventually he turned the tables on those who had introduced such terror; in 1953 he was murdered as that clash flared once more.

Stalin was no hero, but he stole the conspiracy, preventing a link-up between the Soviet and Western forces for World Government, as proposed in the 1946 Baruch Plan.

H. G. Wells saw the end of World War I as an opportunity to create a new world. He supported both Lenin, and the attempt to create a World Government at the Treaty of Versailles. He also advocated the creation of a Jewish state. His ideas for a united world drew on Jewish thought, in discussions with David Lubin and Israel Zangwill.

Until recently I was puzzled why Lenin opposed the Treaty of Versailles powers, when I thought Wells & his friends had supported that Treaty. Wells wanted it to create a World Government, with a World Army and a World Court.
Russell observe...Kráceno (Editor)

87683

12.1.2006 17:52

no.....

krysa 84.?.?.?

prohlédl jsem si mimo jiné "Blokujete SPAM? Spamer vás za to může žalovat!"
a "Laická porota vybírající nominace pro BAFTA nemohla shlédnout Spielbergův film Mnichov"... což mi stačilo!

Takže: v USA jste jen debilové, nebo i fašisti???

...taková brokovnice velké ráže je celkem dobrý nápad proti takovým "nápadům", he?
No a pokud máte dojem, že NE, potřebujete nakopat držku taky....))

Krysa

87789

12.1.2006 19:31

RE: no.....

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 87789

zajimavy nahled pane krysa,
>Takže: v USA jste jen debilové, nebo i fašisti???
dalo by se rict, ze debilu je zde v USA asi stejne procento jako v Cesku, mozna, vzhledem k vyvoji, by se dalo rict, ze v Cesku je debilu vic.
Fasounu je asi vsude stejne, zalezi na vychove. Vcera jsem videl zajimavost na TV Nova a sice panovy ktery pujcuje auta jako mala pujcovna, bylo ukradeno auto. To auto posleze nasla policie v Brne, ale auto mu nebylo mozno okamzite vydat, protoze zlodej s tim musi nejprve souhlasit a pani policiste se zapomeli toho zlodeje optat, jestli je to v poradku auto vratit. Vy tedy pisete o debilech v USA? Co vas k tomu privedlo? Ze by ste nesledoval vasi TV Nova nebo CT1 ? panove policisti, jednali podle CZ zakonu, verim, ze vy s ceskym zakonem nemate nic spolecneho, vas hlavne zajima kolik je debilu v USA.
[zmaten]

87795

12.1.2006 20:07

RE: no.....

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 87795

Souhlasim s obsahem Vaseho prispevku, protoze to opravdu tak je.
Vse ke skode nas vsech.

87798

12.1.2006 20:08

RE: no.....

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 87795

>dalo by se rict, ze debilu je zde v USA asi stejne procento jako
>v Cesku, mozna, vzhledem k vyvoji, by se dalo rict, ze v Cesku je
>debilu vic.

Logická chyba Včeličko. Vyjdeme-li z premisy, že mezi různými národy je stejné procento debilů, pak vzhledem k tomu, kolik debilů emigrovalo z Česka do Ameriky, je jich nyní u nás nezbytně jen menší procento.

To samozřejmě neznamená, že mezi emigranty převyšovali debilové. Debilů nikdy není v národě 50 %.

87799

12.1.2006 20:14

RE: no.....

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 87799

Citim, ze v tomto pripade je ta hlavni zprava skryty podtext.
Mate na mnohem vic, Karle.
Zbytecne klicky.

87800

12.1.2006 21:20

RE: no.....

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 87800

To víte Vladimíre, jak se do lesa volá, ....

Když ta Včelka milá je takový provokatér. Seremed jeden!
[velký smích]

87808

12.1.2006 21:57

RE: no.....

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 87808

No, ...v tomto pripade si myslim, ze kdyby se v USA staly tak tezke pripady jako nechani prumernych duchodcu, jako zde v CR, na pokraji bidy, tak by se strilelo.
Ano, vime o Pijavicich, ale ty jsou temer vsude.
Ale to zakladni je nesrovnatelne a stve me to hlavne proto, ze v CR v 90tych letech byla velka sance dostat se v tom celosvetovem bordelu na docela dobrou pozici.
Obrovska sance,...kterou si fakt necha ujit snad jen debil.
P.S. Jsem jeden z nich, obcanstvi mam oboji.
Takze nestrannost zarucena [mrknutí jedním okem]

87813

12.1.2006 20:27

RE: no.....

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 87799

vzhledem k tomu, kolik debilů emigrovalo z Česka do Ameriky, je jich nyní u nás nezbytně jen menší procento.

Jak kruté a nemilosrdné, pane Karle. [chechtot]

87801

18.1.2006 6:03

RE: no.....

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 87799

Takze jen politici v Cechach jsou debilove. Pane Karle a nejste take vy jeden z nich? [chechtot]

88886

12.1.2006 21:13

RE: no.....

Aja 24.?.?.?

Reakce na 87795

Chytri a nechytri jsou opravdu vsude.
Arnold Schwarzenegger mel havarii na motocyklu, celkem se moc nic nestalo(nikomu), krome neho, par stehu na trzne rane.
Problem je, ze neni drzitelem ridicaku na motocykly a perlicka je, ze nebude souzen, protoze policie prohlasila, ze ho nevidela ten motocykl ridit.
To neberte jako provokaci, ci snad dukaz, kdo je kde debilnejsi. Rekla bych, ze je to spis k smichu nebo k [pláč] , ale plakat nebudem. [smích]

87804

12.1.2006 21:14

Proroctví maka - šamana Atuka-hé

Petr Gejdoš 83.?.?.?

.......„Ne, já cítím, co si myslíš. Mnozí sice vidí takový konec, jako ty, ale to nepřijde! To jen olověný spánek se pokládá na svět. Šedý a matný. Bílí lidé jsou unavení, už na nic víc nevěří, anebo zaslepeni jinými věří v něco, co je falešné. Chytří, ale otupělí lidé. Jen mládež je živá a směje se starým. Všechno přežívá v šedi, jako v polospánku.

Pak se bílý muži přiblíží okamžik, který vás udělá ubožejšími než jsme my. Uvidíš to - dva nebo třikrát se to stane v malém, a potom přijde šok. Vidím mince, taví se, hořící bankovky v rukou nesčetných lidí. Budou mít malou hodnotu ty peníze, pořád menší a nikdo se od nich nebude chtít odtrhnout. To je zvláštní. Oplakáváte peníze a nevidíte ovoce na stromech! Vidíš, že mi to připadá směšné, ale mnozí budou plakat. Mnohé bude jinak s penězi, to vám sice zůstane, ale bude to nový začátek, který mnohé srazí do neštěstí. Všechno bude značně jiné ... hodně jiné ...
____________________________________________________________________________________________________________

Toto proroctví je z roku 1997 od divocha - šamana z paraguayské džungle.

Co k tomu dodat ? Člověk kouká po světě kolem a zdá se mu, že se mu to vše jen zdá v nějakém ale opravdu těžkém snu. Vždyť to přece nemůže být pravda ... A cítí se snad jako ten divoký pták, chycený do sítí, jako tygr zavřený v kleci, jako ryba v akvariu z obří číše - mlátí sebou a neví, co se to děje, vše je špatně, chce pryč, nejde to, chtěl by křičet, nejde to !

87807

13.1.2006 12:36

Snad mimo misu

V. Sodek 84.?.?.?

Jedna z cest, jak se moc nezabyvat depkou z NWO
Takhle se bavi mladi Cesi [mrknutí jedním okem]

http://www.anglina.unas.cz/index2.php

87893

13.1.2006 14:13

RE: Snad mimo misu

Had 81.?.?.?

Reakce na 87893

[velký smích] ty osobnosti... [velký smích]

87907

13.1.2006 16:00

RE: Snad mimo misu

Druid 84.?.?.?

Reakce na 87893

me dneska pobavilo toto
-----------
Ptačí chřipka řádí v Turecku. Český občan se má na pozoru a slepice se třesou hrůzou. Státní instituce byly zasypány stížnostmi občanů, že na českém trhu jsou k mání zmrazení fóglové z Turecka. Naštěstí se ukázalo, že jde o nedorozumění - jednalo se o krůty (angl. turkey) a nápisy na obalech byly v angličtině.
-----------
Je to beze zmeny citovano z D-fense tak doufam ze promine ale forek je to zabijackej

87924

17.1.2006 9:28

RE: Snad mimo misu

kavol 193.?.?.?

Reakce na 87924

bohužel, to není fórek ale realita [oči v sloup]

http://www.spotrebitel.cz/article/view/9241

88683

14.1.2006 0:54

Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Slepici chripka ,jak nas ted strasi v kazdem TV zpravodajstvi s tim ,ze to je hromadna nakaza ,jez muze vyhubit lidstvo,tak zatim mame ,podle hlaseni,jestli tomu muzem verit ,ovsem,tak je to kolem,nevim ,presne 65 obeti teto pro svet tak hrozne epidemie, celosvetove.Prosim,to je to ,co denne cteme a poslouchame,na druhou stranu statisticky z jinych pramenu se nam rika ,ze jen v Americe rocne na nasledky chripky priblizne umre na 30 000 lidi,kolik je to celosvetove ,asi bude dost velke cisloa nikdo zadny poplach nedela ,ze ano?
Takze se vkrada otazka k cemu slouzi toto neustale straseni.Zly jazykove rikaji ,ze takto pod strachem donuti lidi se nechat naockovat as tim tajne bez jejich vedomi dostanou "cip"telekomunikacni odstepek pekne nekam pod kuzi.aby se vedelo,co dela celych 24 hodin denne a zda nedela hlavne neco spatneho,co ,spatneho to urci vladnouci elita,coz se bude menit ze dne na den,podle mnozstvi pribyvajicich zakonu s podtitulrm ,jak se vam dostat na kuzi a ucinit Vas vinnym ,z neceho,ceho koliv,ucel ,sveti prostredky.
Takze, ta slepici chripka se muze mnohym radobyvaldcum a bohum cenzury vseho a na vsechno naramne hodit,kdyby ,ta epidemie byla tak strasna ,jako cerny mor-cholera a ja nevim ,co jeste ,co padla na Londyn,tak urcite by politici meli "ocas mezi nohama" a byla by celosvetova karantena se zastavenim veskereho turistickeho ruchu,tady ,neni ani opatreni v cestovani do Ciny a z Ciny ,kamkoliv jinam do sveta.
Druhou veci je to,ze zeme ponekud ne bohate,tak jejich obyvatelstvo vyvrazdenim vseho drubeziho ,bude ochuzeno o cast potravin a to podle meho laickeho mineni o dost.
kdyz vezmem nemoc silenych krav a slepici chripku a nejakou epidemii na ostatni zvirectvo ,tak clovek bude celit hladomoru a hladomor potom udela nakazlivou katastrofu na cele obyvatelstvo,dnes,takova epidemie ,muze mit pocatek v laboratori za ucelem oslabeni nepritele na jeho vlastnim domacim pili,driv ,nez prijde to ostatni,proto ten strach z biologickych zbrani,tedy i zbrani na domaci zvirectvo,zbavit lidi potravin a vyvolat hlad,pouzit hladu k vnitrnim nepokojum zeme ,takhle prece zacla zrevoluce v Rusku,kdyz se podarilo zastavit a zdrzet valky s potravinami pro Petrohrad.Dnesni svetova inteligence je vedena v ramci celosvetove vlady a nebo nic,k tomu,aby pracovala na biologickych zbranich hromadneho niceni,tak ,jak znova namnozuji "Spanelskou chripku" k znovu pouziti,kdyz by bylo zapotrebi,vte nakaze umrelo vic lidi ,nez za celou prvni svetovou valku padlo vojaky,tedy ,mnohem a mnohem ucinnejsi.
Kdo vi ,jak to vsechno je ,ale pravdou je ,ze nam tise ze sveta zmizelo za zahadnych okolnosti nekolik vedcu v oboru mikrobiologie.
Pravdou ,take je ,ze vlady uvazuji o celonarodnim ockovani,pravdou take je ,ze spolecnosti delaji " mikrosipi",uz nuti ruzne instituce provadet jejich program,nebot se jedna o multibilliony vydelky z toho plynouci.
Otazkou je ,nakolik v tom vsem pomahaji media ,uskutecnit pod strachem hromadne ockovani obyvatelstva pred ritici se skazou podobe celosvetove epidemie,tak ,jak bombasticka slova nalevaji lidem hruzu z bu...Kráceno (Editor)

88029

14.1.2006 4:34

RE: Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 88029

Mate neobvykly (a to je velmi cenne) pohled na udalosti kolem sebe. Kdyz vezmu, ze lidi v Nemecku maji zakazano chovat slepice? A slepice treba za valky umozniji lidem prezit, blbe se eviduji na rozdil od krav, ovci... A navic skoro po cely rok snaseji vajicka, ktery vytvori vicemene z odpadu, takze par slepic dokaze zajistit proteiny rodine i v chudych zemich. Kdo si tam muze dovolit kravu, a hlavne jak ji ukryje, kdyby si pro ni nekdo nahodou prisel.

88067

14.1.2006 21:58

RE: Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 88067

Pro nás paranoiky je to tady radost číst ! [velký smích] No jo, skutečně nelze pominout ani Ň z možností, které se nabízejí. Jsem docela imunní vůči elektronickým zábavám, ovšem mimo netu. Ale mám jednu elektronickou hru, zcela přísně strategickou a hraji ji stále dokola. Je totiž nekonečná. To stále dokola nechápejte ale, že každý den 10 hodin (znám totiž takového maniaka), nýbrž již asi 5 let sem tam, třeba 3x za měsíc, podle nálady.

Tato moje hra mě naučila, že nelze zanedbat vůbec nic, všechno se nakonec někde v něčem projeví. Tedy, i takové oslabení formou vyhubení nešťastných slepic, kačen a husí - to je docela hrozná zbraň v konečných důsledcích.

Ohromně se bavím, když tady sem tam čtu, jak si někteří nadšenci myslí, že se na Zemi uživí třeba až 100 miliard lidí. Stačí se cpát trávou a listím. Hm. Někteří lidi jsou skoro prakticky všichni nepoučitelní !! [velký smích]

88222

14.1.2006 22:27

RE: Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 88222

Celkem zajímavé řešení přišlo z Ruska. Ti totiž vyvýjejí lék na ptačí chřipku určený pro ptáky. Dle dnešních zpráv už je dokonce hotov. To je přátelé na nobelovku. Když konečně někdo začne řešit příčinu a nikoliv následky. Obávám se však, že farmaceutická lobby celý tento projekt pohřbí s odůvodněním, že na plošné očkování divoké zvěře nejsou peníze. Škoda, byl by to počin hodný následování. Že by to Rusové, s tou zemí kde zítra znamená včera, přeci jen dotáhli do konce?

88225

14.1.2006 23:15

RE: Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 88225

No hrozba pripadneho hladomoru by tomuhle projektu mohla dat patricnou vitalitu.

88241

14.1.2006 23:37

RE: Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 88225

>Celkem zajímavé řešení přišlo z Ruska. Ti totiž
>vyvýjejí lék na ptačí chřipku určený pro ptáky.

Americani distribuji vakcinu na Bird Flu uz skoro dva mesice. Take Australie uz pokud vim vyrabi vlastni.

>Dle dnešních zpráv už je dokonce hotov. To je přátelé na
>nobelovku.

Meli se tim zabyvat uz davno, jeste pred tim, nez objevili prvni pripad, tak jako to udelali americani.
Pochybuji ze dostanou Nobelovku za to, jak dlouho jim trva zase neco okopirovat.

>Když konečně někdo začne řešit příčinu a
>nikoliv následky. Obávám se však, že farmaceutická lobby
>celý tento projekt pohřbí s odůvodněním, že na plošné
>očkování divoké zvěře nejsou peníze.

Americani dodavaji vakcinu do Asie zdarma. Pravda dosud ne v potrebne mire, vyroba se v podstate teprve rozjizdi, ale na rusy rozhodne nikdo cekat nebude.

>Škoda, byl by to
>počin hodný následování. Že by to Rusové, s tou zemí kde
>zítra znamená včera, přeci jen dotáhli do konce?

Buhuzel, jako vzdy pozadu a pozde. Tak snad priste.

88244

17.1.2006 10:22

RE: Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.

kavol 193.?.?.?

Reakce na 88244

"Já kdybych pánové před vás postavil dvě krabičky od sirek, ale dvě naprosto stejný krabičky, a o jedný z nich vám řekl, že je z USA, tak která by pro vás byla lepší, co?" [chechtot]

a teď vážně:

>Meli se tim zabyvat uz davno, jeste pred tim, nez objevili prvni
>pripad, tak jako to udelali americani.

než objevili první případ? jak mohu zkoumat něco, co ani nevím, že existuje?

- jste trapnej [oči v sloup]

88694

15.1.2006 15:05

Bush ma problem

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

toto by melo byt jasnym sdelenim,ze ne vsichni Americane jsou stejni:
http://www.bushcommission.org/

88337

17.1.2006 12:04

Cela tato diskuse postrad a jedno ,zcela zakladni: vsicni be zrozdilu jsme na jedne lodi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

At jsi protestnt a nebo ,tak zvany zid,muslim,budhista a jini ,tak vsichni v ramci nicive techniky jsme na jedne lodi ,tech par ,co so vsechno spiskaji a zahrabou se pod zem na davcet roku s veskerym sluzebnictvem s tim,ze potom jim vsechno spatne do klin a budou pani sveta,bez tech problematickych neuzitecnych jedliku ,je cast velmi iluzorni ,jak pro ne,tak pro nas ,se kterymi uz se nepocita do buducnosti,jako takovymi.
Svet se zmenil ,svet se zmensil,svet je v teto zmensenine snadno znicitelny,kdo prezije ,mimo tech poradne zahrabanych,takovych dvanact a vice atomovych vybuchu v jednom atom samem miste,takova strela SS-27 letic rychlosti 180 mili a nebo z hruba 250 Km za minutu dostatecne predstavuje kolik mame moznosti pri dnesnich 15 a vice atomovych hlavicich "prezit".takze i ten nejlinejsi z tech nejlinejsich by se mel probudit ,dokud neni pozde,pokud neni alkoholem a sportem zcela paralisovan o sve "JA".
Kladu si otazku a nebo jsme tak daleko ,ze je lidem uplne jedno ,jak to s nami skonci na rozdil od politiku ,co zalezou hluboko pod zem s tim ,ze potom bude pro nej "raj na zemi".
Jedna neviditelna valka opravdu jiz probiha ,driv nez geneticka bomba spadne a nebo atomova,jen je treba otevrit oci a vypnou "prolhanou bednu".
Pokrok se neda zastavit a lidska hloupost ,jak by smet.
http://christianparty.net/murder5.gif

88708

Příspěvků: 73

11.01. 01:25 zap  Ctu obcas p. Makowa...
11.01. 02:36 Robert Nohejl  RE: Ctu obcas p. Makowa...
11.01. 03:20 zap  RE: Ctu obcas p. Makowa...
11.01. 10:46 Gdosy  RE: Ctu obcas p. Makowa...
11.01. 11:04 pindick  RE: Ctu obcas p. Makowa...
18.02. 00:43 Xus aliea  RE: Ctu obcas p. Makowa...who
11.01. 13:22  RE: Ctu obcas p. Makowa...
11.01. 16:07 Gdosy  RE: Ctu obcas p. Makowa...
17.01. 21:56 Emma Bovary  RE: Ctu obcas p. Makowa...
18.01. 12:13 Had  RE: Ctu obcas p. Makowa...
01.02. 09:30 Oskar  RE: Pro Hada
11.01. 04:18 Alex Juchelka  Problém s navrhovaným přístupem...
11.01. 04:50 Rene Bartosek  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
11.01. 05:51  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
12.01. 05:31 Rene Bartosek  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
12.01. 05:41 kema  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
12.01. 06:29  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
12.01. 08:23 zdenek matoušek  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
12.01. 22:16 kema  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
14.01. 04:20 Rene Bartosek  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
18.02. 01:24 zap  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
11.01. 10:12 NAFTAK  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
12.01. 05:32 Rene Bartosek  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
11.01. 13:27  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
11.01. 14:23 Nori Kazu  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
13.01. 08:44 Brano  RE: Problém s navrhovaným přístupem...
11.01. 09:18 Dr. Murt  -
11.01. 09:23 maxbratr  Cože?
11.01. 09:45 Jasmina II  To s tim internetem,nevim
11.01. 11:32 kavol  RE: To s tim internetem,nevim
11.01. 10:06 Kubik  No nevim...
11.01. 10:47 Miki  Orwell měl pravdu
11.01. 14:15 xXx  RE: Orwell měl pravdu
11.01. 14:59 Pavel Bočan  RE: Orwell měl pravdu
11.01. 11:17 Pavel Bočan  Mimo
11.01. 21:25 Had  RE: Mimo
11.01. 23:07 V. Sodek  RE: Mimo
12.01. 23:11 Had  RE: Mimo
13.01. 05:39 V. Sodek  RE: Mimo
12.01. 01:21 Druid  RE: Mimo
12.01. 05:36 Rene Bartosek  RE: Mimo
12.01. 10:46 Pavel Bočan  RE: Mimo
13.01. 00:47 Druid  RE: Mimo
13.01. 08:43 Pavel -Čert- Němec  RE: Mimo
13.01. 11:16 Had  RE: Mimo
17.01. 04:33 Antiseptik  RE: Mimo
11.01. 13:33 MedaBeda  budoucnost
11.01. 16:40 tutinek  RE: budoucnost
12.01. 01:33 Robert Nohejl  Lide jeste umirali,ale vedci v atomove komisy uz spradali nitky na jednu svetovou vladu
12.01. 17:52 krysa  no.....
12.01. 19:31 Vcelicka  RE: no.....
12.01. 20:07 V. Sodek  RE: no.....
12.01. 20:08 Karel z Čech  RE: no.....
12.01. 20:14 V. Sodek  RE: no.....
12.01. 21:20 Karel z Čech  RE: no.....
12.01. 21:57 V. Sodek  RE: no.....
12.01. 20:27 Pavel Bočan  RE: no.....
18.01. 06:03 Rejpal  RE: no.....
12.01. 21:13 Aja  RE: no.....
12.01. 21:14 Petr Gejdoš  Proroctví maka - šamana Atuka-hé
13.01. 12:36 V. Sodek  Snad mimo misu
13.01. 14:13 Had  RE: Snad mimo misu
13.01. 16:00 Druid  RE: Snad mimo misu
17.01. 09:28 kavol  RE: Snad mimo misu
14.01. 00:54 Robert Nohejl  Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.
14.01. 04:34 Rene Bartosek  RE: Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.
14.01. 21:58 Petr Gejdoš  RE: Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.
14.01. 22:27 Gdosy  RE: Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.
14.01. 23:15 Rene Bartosek  RE: Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.
14.01. 23:37  RE: Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.
17.01. 10:22 kavol  RE: Jak, se co vezme a s cim to porovname,potom ,budem castecne vedet,co k cemu slouzi.
15.01. 15:05 MedaBeda  Bush ma problem
17.01. 12:04 Robert Nohejl  Cela tato diskuse postrad a jedno ,zcela zakladni: vsicni be zrozdilu jsme na jedne lodi.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 28 čtenářů částkou 7 460 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Trocha humoru na téma postižení korona-vymýváním mozků04.12.20 09:47 Česká republika 0

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa s čs titulky03.12.20 10:51 USA 9

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Měnové kurzy

USD
21,83 Kč
Euro
26,47 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
17,08 Kč
Australský dolar
16,21 Kč
Švýcarský frank
24,47 Kč
100 japonských jenů
20,96 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,37 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 158,18 Kč
1 unce stříbra
528,26 Kč
Bitcoin
417 336,79 Kč

Poslední aktualizace: 5.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 680