Diskuze k článku

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

Příspěvků 132

28.11.2005 0:42

Aha, takze co vlastne spachal?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Byl v Pakistanu?
Strasny to zlocin! Popravit a to okamzite!

Je to navic muslim?
O svata prostoto, to je nepritel naseho zivotniho stylu, nasi svobody! Nesmime znat slitovani, bojujeme proti ztelesnenemu zlu!

Poslal, ci z nej byly vylakany penize, jenz byly nekym vyuzity a my tvrdie, ze ten nekdou jsou teroriste?

Hmmm, takze kazdy obcan USA, jenz prispeje treba na Greenpeace bude rovnez zadrzen bez obvineni, mucen a obvinovan z podporovani teroristicke organizace? Tak si to ma jeden vylozit? [oči v sloup] [zahanbení]

A lide v USA tuto hruzovladu podporuji? Uvedomuji si vubec, ze prijde doba, kdy se k obcanum zeme, takto zrudne porusujici vsechny lidske umluvy, zacne pristupovat stejne, jak to oni cini druhym - udajne v zajmu jejich bezpecnosti??? [zmaten]

Meli by se nad tim seriozne zamyslet, jestli TOTO skutecne podporuji a jestli delaji dost... [zahanbení]

80615

28.11.2005 17:40

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 80615

Když vyrazíte do Pakistánu pomáhat obětem zemětřesení v pakistánské oblasti Kašmíru, tak vás určitě nikdo nebude obtěžovat či zatýkat. Té opravdové pomoci a hlavně financování v té oblasti hodně chybí.

Pokud ovšem vyrazíte do Pakistánu za účelem teroristického výcviku v těch dodnes nekontrolovatelných výcvikových táborech a budete zatčen buď s AK-47 či AK-74 a příslušnou literaturou, pak bych vám dal na výběr vězení na Kubě anebo seznámení v metodami generála Abdula Rashida Dostuma, který, a jeho lidé, by dozajistě dokázal, nakonec je to Uzbek, dostat z vás všechny informace a pak by vás umučil - na rozdíl od Američanů, kteří si to nemohou dovolit - k smrti nebo zastřelil . Jen si nagooglujte co se stalo tisícovkám zajatých příslušníků Talibánu po převratu. Dvě stovky živých či polomrtvých zajatců do kontejneru, zavařit a dát dopravit do pouště na horké slunce. A celý svět včetně Evropské unie se zmohl pouze na protest, na který se může pochopitelně pan generál Dostum vy..at. Tož také udělal.

80710

28.11.2005 17:53

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80710

>pak bych vám dal na výběr vězení na Kubě

Na te Kube je rezim take pekne nelidsky. Pry vsichni vezni tam pribiraji na vaze ...

80711

28.11.2005 18:03

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 80711

Zapomněl jsem dát to "vězení na Kubě" do uvozovek. Ale to by normálnímu člověku mohlo dojít i bez nich, když si uvědomí, že nulová úmrtnost je takovým rozhodujícím faktorem při srovnávání vězení. Pak na tom asi to Guantanamo bude o něco lépe a osobně bych to preferoval, [mrknutí jedním okem]

80715

28.11.2005 19:48

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Corvus 195.?.?.?

Reakce na 80715

Vynikajicí. Takže by jste raději byl vězněn bez obvinění, mučen a odsouzen na základě svědectví mučených raději v Americe... [velký smích]

Mimochodem, viděl jste někdy film Pelíšky? Koukněte se na ně a všimněte si diskuse o sirkách. [vyplazený jazyk]

80728

28.11.2005 20:32

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80728

Corvusi, Arkan bude asi tezko veznen na Guantanamu, protoze neni dzihadista a nehrozi mu, ze bude chycen se zbrani v ruce pri dzihadu proti Velkemu Satanu...

80737

28.11.2005 20:46

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Corvus 195.?.?.?

Reakce na 80737

Tím si právě nejsem tak jistý. Nevím, kde berete tu jistotu, že Jose Padilla je "džihádista". Třeba se VY vrátíte z dovolené v Rusku a někdo o Vás řekne na základě výpovědi vynucené mučením, že jste agent cizí mocnosti. Pak trochu zmučí Vás a tak udáte svého tchána...

A navíc moje reakce byla o něčem úplně jiném. Byla o tom, že pan Arkan by raději seděl nevinný v americkém vězení. Chápete?

80742

28.11.2005 21:25

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80742

>A navíc moje reakce byla o něčem úplně jiném. Byla o tom,
>že pan Arkan by raději seděl nevinný v americkém vězení.
>Chápete?

Na Guantanamu nejsou zadna nevinatka. Ovsem z pozice dzihadistu a jejich fandu jsou tito vezni nevinni. Takze, Corvusi, svym zpusobem jako fanda fanatickych islamistu vlastne mate pravdu...

80750

28.11.2005 21:53

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 80750

Jo a proto nejspis kdyz nejaky nakonec prevezou do vlastni zeme jako do Anglie, tak je tam hned pusti na svobodu. Nevinatka tam vetsinou nejsou jenom mezi hlidaci.

80751

28.11.2005 21:59

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Corvus 195.?.?.?

Reakce na 80750

Tak teď jste mě vážně, ale vážně rozzlobil.
1. Nejsem fanda džihádistů. Byl bych rád, kdyby všichni byli někde v chládku. Na extra případy (masoví vrazi a podobná cháska) bych použil i přísnější metr.

Ale nejdřív, je potřeba mít aspoň ucházející důkazy. Mučením vynuceným přiznáním se nedokazuje ani prdlajz. A je jedno koho mučí a kdo.

2.Guantanamo - Ano, je to tak, jsou tam jen lumpové a tak je nebudem ani žalovat. To je zbytečná práce.

Copak nechápete, že pokud chápeme fandění americe jako uznávání tezí její Ústavy, jsem větší fanda ameriky, nežli Vy.
Vy naopak tvrdíte, že je přijatelné zahodit ducha svobody a spravedlnosti, "protože si to žádají okolnosti." A to jste v podstatě větší škůdce původního amerického pohledu na život společnosti, nežli lidé jako já, které si umíte s jednoduchostí názorů pětiletého dítěte shrnout do tří slov: "Je to džihádista."

3.Opět jste mě nepochopil - narážel jsem na postoj pana Arkana, který byl filosoficky řečeno - stupidní. On nepřímo řekl, že kdyby si vybíral věznění, chtěl by být v Americe, ačkoli článek byl o nespravedlivém a podivném věznění Jose Padilly. Proto jsem mu ironicky napsal, že by raději seděl nevinně v Americe, protože tam by měl lepší podmínky. Ale pořád by byl nevinný a přitom by seděl. Capiche?

Uf, asi Vám to vysvětluju špatně, snad to teď bude lepší, pokud má někdo pocit, že moje původní rýpnutí do Arkana pochopil správně a zároveň věří, že by panu lehovi nějak srozumitelně obsah sdělení předal, you're welcome.

4. Promiňte, jestli jsem Vás urazil pane leho, jen mě trochu štve jak buď cíleně provokujete, nebo zjednodušujete mé vidění světa na úroveň černý bílý.

80755

28.11.2005 22:11

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80755

Na Guantanamu jsou kreatury a vrazi, kteri byli chyceni se zbrani v ruce, nikoliv lide, na kterych bylo vynuceno priznani mucenim. Nechapu, proc by se na tyhle charaktery mela vztahovat ustava USA, stejne tak, jako na Padillu a jemu podobne. Jelikoz si zvolili bojovat proti Velkemu Satanu se zbrani v ruce, ustava se na ne nevztahuje i kdyby byli milionkrat obcane teto zeme. Corvusi, pokud se zastavate kreatur a vrahu, kteri sedi v Guantatnamu, tak jste fanda dzihadistu, at chcete nebo ne...

80761

28.11.2005 22:46

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 80761

kecate Leho. Neni to pravda. Je tam spusta lidi kteri byli predani v Afganistanu Americanum za penize. Kde je Afganci vzali vo to vy nic nevite!

80765

28.11.2005 22:47

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Corvus 195.?.?.?

Reakce na 80761

Vás žádné argumenty nepřesvědčí.

Ústava se na ně vztahuje a vztahovat musí, jinak zde svými příspěvky nechráníte nic jiného nežli velmi podobné, ne - li stejné kreatury, jaké tak ohnivě odsuzujete.

Zapomněl jsem, že jste součástí celého konfliktu. Chápu, že jste asi viděl ošklivé věci, nebo k nim byl blíže, nežli je příjemné, ale to Vám nedává právo degradovat svou retardovanou rétorikou dokument, podle kterého by jste měl žít a smýšlet, protože jste na něj přísahal.

Ve světle toho, kým jste, Vám nebudu Vaše postoje brát, bez nich by jste nebyl schopný srovnat a utřídit si svůj svět, vojáci už jsou takoví. Ale možná, že někdy někdo najde skulinku ve Vašem prizmatu, přes který vidíte svět.

Pak Vám dojde, že vina musí být prokázána regulérními prostředky, jinak není to není trest, ale lynčování. A lynčování nemusí odhalit opravdového viníka. Proto musí být Jose Padilla podroben regulérní soudní proceduře se zákonnými důkazními prostředky. Proto nemůže USA věznit koho chce a kde chce a vyhýbat se tak dodržování úmluv i vlastní ústavy. Proto se s Vámi nikdy neshodnu.

Pokud jim vina bude prokázána, tak ať je zastřelí. Každý kdo jde odpálit bombu na tžiště plné lidí je šílenec, kterého je potřeba se zbavit. Ale proces musí odpovídající formu. Klidně Vám podepíšu, že pokud ten Jose Padilla chtěl odpálit špinavou atomovou bombu v USA, měli by ho popravit.
Ale nejdřív to nějak rozumně dokažte.

Podruhé se ohrazuji proti Vašemu označení mé osoby jakožto fandy džihádistů. Je to očividná lež. Nelžete si do kapsy, nebo spíš : nenadávejte mi do něčeho, co nejsem ani zdaleka, je to trapné.

A chtěl bych podotknout, že Vaše postoje a jejich vyjadřování svědčí o tom, že jste fanatik. Narozdíl od Vás můžu ale moje stanovisko k Vám podložit konkrétními fakty. V podstatě by k tomu stačilo pár Vašich příspěvků. A ke všemu mě diskuse s Vámi vážně baví! Jste totiž úžasně komický člověk s naivními názory, do kterého je radost šít.


[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

80766

29.11.2005 4:56

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 66.?.?.?

Reakce na 80766

Corvusi, v zadnem pripade fanatickym islamskym vrahum neprislusi zadna prava vyhrazena pouze pro obcany me zeme. Pokud chcete podobne jako jisti pomatenci v tehle diskusi aby se na ne vztahovala ustava USA, tak jste jasne na jejich strane...

80803

29.11.2005 5:46

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 80803

Sergante demokraticky pravni rad v USA uznava prava jako presumce neviny, habaes corpus ( zakaz muceni), pravo na obhajce, pravo na radny soud.... pro lidi vseobecne, z toho prosteho duvodu se tyto veci deji mimo jurisdikci USA a z tohoto prosteho duvodu, nemohli byt vpusteni do procesu ti dva z Al-Kaidy. Oni by se totiz mohli stat duvodem pro proces u Nejvysssiho soudu. I tak to vypada, ze velke nacelnik zazije zajimave casy v nejblizsich tydnech.

80812

29.11.2005 19:46

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 80803

>Corvusi, v zadnem pripade fanatickym islamskym vrahum neprislusi
>

O tom, zda-li někdo spáchat nějaký trestný čin či nikoliv, může rozhodnout v civilizované věci pouze soud. Tedy žádný zelený mozek, žádný křovák mesiáš, žádný délesloužící Kulíšek, jen soud.
Který soud rozhodl, že konkrétní člověk tebou označovaný za fanatického islámského vraha, skutečně vrahem je? Zatím jsem o žádném takovém soudu nic neslyšel.

Jsou tedy možná jen dvě vysvětlení. Buď nám sdělovací prostředky tají vynesené pravomocné rozsudky o odsouzených islámských vráazích nebo jsou ty osoby za vrahy označovány protiprávně, dementním člověkem, který nemá potuchy o tom, co je to civilizovaný stát.
Které vysvětlení je pravdivé?

80922

29.11.2005 20:21

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shaterhand 80.?.?.?

Reakce na 80803

S vámi se přít nebudu, zjevně jste muž na svém místě a měli by vám zvýšit žold - vyrozumněl jsem správně, že jste voják/mariňák/námořník/příslušník Air Force USA?

Ale i tak:

1. Ústava USA se na ně asi opravdu nevztahuje.
2. Ale vztahují se na ně smlouvy o lidských a občanských právech, a ty podepsaly i USA.
3. Mučení je svinstvo.
4. Pokud budu mít na výběr, jestli mučit jednoho chlápka nebo nemučit, s rizikem, že když ho nechám být, zařvou tisíce lidí, pak neváhám a mučím, právo neprávo. Ale nebudu tvrdit, že jsem v právu, protože to bych byl pokrytec. Když jednat protiprávně, tak vědomě.

80925

29.11.2005 20:29

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80925

>2. Ale vztahují se na ně smlouvy o lidských a občanských
>právech, a ty podepsaly i USA.

Jake ma pravo magor a podle jake mezinarodni smlouvy, co napriklad postavi ke zdi ucitele ve skole a nebo se hodla odpalit v davu skolaku?

80926

29.11.2005 20:40

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 80.?.?.?

Reakce na 80926

No prostě se na to ty smlouvy vztahují, no, už to tak je. Píše se v nich něc v tom smyslu, že když si myslíte, že někdo je magor, musíte mu to nejdřív dokázat a nesmíte přitom na něj být moc ošklivý a teprve pak ho můžete postavit ke zdi a vyrobit z něj mrtvolu. Ten výrobní postup je docela důležitý, někteří lidé dost bazírují na tom, aby se jednotlivé kroky nezaměňovaly.

80929

29.11.2005 21:24

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80929

Ould Ceterhande, a i v pripade, ze je nade vsi pochyby, ze tento magor vi o dalsich utocich proti nevinnym civilistum, tak ho nesmim nijak znervoznit pri vyslechu, ze, tak nejak je to podle tech smluv. Kdyby nahodou soudruh magor nechtel mi rict nic konkretniho o planech jeho pochopu, tak mu nesmim zkrivit ani vlasek na hlave, nemluve mu vrazit par facek nebo na nej nechat stekat psa. To uz by bylo muceni a to je neprijatelne...

80935

29.11.2005 22:02

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 80.?.?.?

Reakce na 80935

Přesně tak, konečně to začínáte správně chápat. Nesmíte. To neznamená, že nemůžete. A když to uděláte, tak vás potrestají. Riziko podnikání.

A teď buďte tak hodný a prozraďte mi, ke které ze 4 složek patříte. Jméno, hodnost a jednotku si můžete nechat pro sebe [smích]
Jsem prostě zvědavý.

80950

29.11.2005 22:08

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80950

>A teď buďte tak hodný a prozraďte mi, ke které ze 4 složek
>patříte. Jméno, hodnost a jednotku si můžete nechat pro sebe

Jsem US Army Sergeant First Class. V Iraku jsem byl pridelen k 8/229 AVN, tzv. Letajici tygri (Flying Tigers). Blog jednoho meho kolegy jsem tu uz uvadel a s radosti zase uvedu:

http://flyingtigersiniraq.blogspot.com/

80954

29.11.2005 22:25

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 80954

>Jsem US Army Sergeant First Class. V Iraku jsem byl pridelen k
>8/229 AVN, tzv. Letajici tygri (Flying Tigers). Blog jednoho meho
>kolegy jsem tu uz uvadel a s radosti zase uvedu:

I do prdele, to je kariéra! Za osmnáct let udělat seržanta!

80955

29.11.2005 22:31

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 80.?.?.?

Reakce na 80954

Takže dobrovolník u letectva.
Díky a hodně štěstí.

80957

30.11.2005 0:27

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80957

>Takže dobrovolník u letectva.

Ne, dobrovolnik u armady. Letectvo a armada je dost velky rozdil...

80983

30.11.2005 17:10

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Reakce na 80983

Aha, takže ti letci, které máte v jednotce, patří pod armádní letectvo. OK.

81113

30.11.2005 0:15

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 80954

ve skutecnosti ovsem domov duchodci v poddungu

80979

30.11.2005 6:01

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 80954

>Jsem US Army Sergeant First Class. V Iraku jsem byl pridelen k
>8/229 AVN, tzv. Letajici tygri (Flying Tigers). Blog jednoho meho
>kolegy jsem tu uz uvadel a s radosti zase uvedu:

http://tinypic.com/i1wjt1.jpg

81014

29.11.2005 22:32

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 80935

Jóó, tak Vy taky kromě promazávání helikoptér vyšetřujete? A koukám, že se s nima moc neserete, papírovej tygře! v Abu Ghraib, nebo jak se to jmenuje, jste taky sloužil?

80958

30.11.2005 6:09

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 66.?.?.?

Reakce na 80958

A kde jste sloužil vy, soudruhu Táborský? Copak jste nám ve svém příspěvku nového řekl, nebo jste jenom Zvědavce obohatil novou metodou zesměšňování vašeho třídního nepřítele abyste zakryl tak svoje vlastní mentální nedostatky?

81017

30.11.2005 7:03

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 81017

Politruku leho,

soudruhu říkejte kemovi a ostatním členům posádky Vaší obrněné kadibudky, já Váš soudruh nejsem. Btw, když mluvíte o mentálních nedostatcích, jak může být někdo někomu soudruhem a zároveň třídním nepřítelem, jak tady blábolíte?

>A kde jste sloužil vy, soudruhu Táborský?
Mno, především jsem nesloužil, ale byl odveden. K černým baronům, papírový tygře. Sloužíte Vy, alespoň ve svém fantasmagorismu, za žold.

>Copak jste nám ve svém příspěvku nového řekl...
O Vás je těžko říci něco nového, sežrante politruku, všichni Vás tady mají už prohlédnutého jak prázdnou flašku od piva. A kromě toho mi to nejlepší o Vás pan Stwora vždycky vymaže.

81026

30.11.2005 7:55

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

kema 207.?.?.?

Reakce na 81026

Kadibudka, kulovy kemo, politruk, kadibudka, kulovy kemo, politruk.
A furt dokola jako u blbejch, ze pane Taborsky.
Jeste pridejte meee-hop a budete jako ten Pepek Vyskoc. [oči v sloup]

81028

30.11.2005 17:02

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 81026

>Politruku leho,
>
>soudruhu říkejte kemovi a ostatním členům posádky Vaší
>obrněné kadibudky, já Váš soudruh nejsem.

Muj soudruh, soudruhu Taborsky, rozhodne nejste, to je pravda. Ale jste soudruh svych rudych soudruhu uz hlavne podle kvality a zamereni vasich prispevku...

81110

30.11.2005 21:01

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 81110

To mi spadnul kámen ze serdce, když jste mi to takhle potvrdil, politruku leho. Protože než být Vaším soudruhem, to bych radši dostal syfilis.

81140

30.11.2005 9:05

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 81017

>A kde jste sloužil vy, soudruhu Táborský? Copak jste nám ve
>svém příspěvku nového řekl, nebo jste jenom Zvědavce
>obohatil novou metodou zesměšňování vašeho třídního
>nepřítele ...

Leho, vy vysíláte ze záhrobí? Vám snad chyběj za prdelí, už jenom ty kouřící fabriky ...

http://tinypic.com/i1y4wg.gif

81035

30.11.2005 11:43

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 81017

>...nebo jste jenom Zvědavce
>obohatil novou metodou zesměšňování vašeho třídního
>nepřítele abyste zakryl tak svoje vlastní mentální
>nedostatky?

Leho, vám to asi ještě pořád nedošlo. Naprosto dokonale a nejlépe se umíte zesměšnit sám. [mrknutí jedním okem]

81064

30.11.2005 6:03

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 80925

Old Shaterhand:
>3. Mučení je svinstvo.
>4. Pokud budu mít na výběr, jestli mučit jednoho chlápka
>nebo nemučit, s rizikem, že když ho nechám být, zařvou
>tisíce lidí, pak neváhám a mučím, právo neprávo.
Mno, takže podle Vašich vlastních slov jste pěkný sviňák. Nehledě ani k tomu, že výsledky mučení jsou často na kulové kemo.

81015

30.11.2005 6:42

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81015

To je fakt, lidi treba priznali inkvizotorum opravdu neuveritelne veci. Takova sadisticka vysinuta mysl ma zrejme neuveritelnou fantazii, ale takovy tomu opravdu verili a jsou i jini mezi nami a s tema by se melo zachazet jako se vzteklymi psy!! No s tema prvnima taky.
..."Měli jsme "program veřejné bezpečnosti", který ve Střední a Latinské Americe probíhal 26 let, v němž jsme je učili zlomit odpor vyslýchaných lidí. Výslechy, včetně mučení, na to byli v CIA odborníci. Dan Metrione, známý exponent těchto věcí, 7 let v Brazílii a 3 roky v Uruguayi učil výslechům, učil mučení. Byl pokládán za mistra v této činnosti. Věděl, jak způsobit správné množství bolesti ve správnou chvíli, aby od jednotlivce dostal odpověď, jakou potřeboval.
Vyvinuli speciální drát. Dali jim generátory na ruční pohon, s nápisem "Made in USA", takže lidé dokonce věděli, odkud tyto věci pocházejí. Vyvinuli drát, který byl dost silný na to, aby mohl vést elektrický proud a dostatečně tenký, aby se vešel mezi zuby, takže jste mohli jeden drát dát mezi zuby a druhý omotat kolem genitálií a mohli jste točit klikou a způsobit jednotlivci tolik bolesti, kolik lidské tělo dokáže registrovat.
Jak se budete učit mučit? Dan Metrione: "Můžu vás učit mučení, ale dříve nebo později do toho budete zapojeni. Potom si to vyzkoušíte sami."
...Ti všichni [pokusní králíci, žebráci sebraní na ulici] mohli křičet podle libosti. A když se zhroutili přinesli je k doktorům, kteří do nich nacpali vitamín B a mohli odpočívat do další lekce. A když zemřeli, zohavili jim těla a vyhodili je na ulici, kde děsili obyvatelstvo, aby mělo strach z policie a vlády.
Právě toto je CIA učila dělat. A jedna z žen, která byla do tohoto programu zapojená dva roky - mučená dva roky v Brazílii - svědčila u mezinárodního soudu, když se nakonec dostala ven. Řekla, "Nejhorší na tom bylo to, že lidé kteří prováděli mučení, nebyli zuřiví psychopati." Nemohla s nimi přerušit mentální kontakt stejným způsobem, jako kdyby to byli psychopati. Byli to velmi průměrní lidé..."
Tolik J. Stockwell jinak tady je odkaz konec koncu at si kazdy udela obraz sam, starsi osazenstvo Zvedavce to uz cetlo, ale opakovani matka sklerotiku.
http://www.volny.cz/svet2002/word/tajne%20valky%20CIA.htm


81024

30.11.2005 17:26

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 81015

Pane Táborský, poslední varování. Mírněte se v těch formulacích, nebo vás převedu na watch list. Zatím jsem vám toleroval více než ostatním jen proto, že se podepisujete, ale i míra mé tolerance má svou hranici.

81115

30.11.2005 17:37

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 81115

>Pane Táborský, poslední varování. Mírněte se v těch
>formulacích, nebo vás převedu na watch list. Zatím jsem vám
>toleroval více než ostatním jen proto, že se podepisujete,
>ale i míra mé tolerance má svou hranici.
Mno, míra Vaší tolerance je někdy zatraceně relativní věc, pane Stwora, ale můžete si mne dát klíďopíďo na jakýkoliv list se Vám zachce, o tom se s Vámi přít nemohu a ani nechci.

81116

30.11.2005 17:50

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Reakce na 81115

Já bych si to s ním radši vyřídil sám.

81120

30.11.2005 17:48

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Reakce na 81015

Jo, správně. Pokud to bude nutné a budu muset volit mezi dvěma zly to menší, pak nemám na vybranou a musím být sviňák. Mohu si vybrat jen jestli budu svině malá nebo velká - malá je ta, co mučí jednoho, aby zachránila tisíce, větší ta, která přihlíží, jak někdo jiný hromadně někoho terorizuje, a největší svině je ten terorista (a v případě, že je terorista dítě nebo cvok, tak ten, kdo ho poslal).

81119

30.11.2005 17:59

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 81119

...a uplne nejvetsi svine jsou komunisti, kteri s uspechem za sve vlady vyhubili asi tak 100 milionu lidi nepocitaje v to stamiliony promarnenych a znicenych zivotu. Ideologie fanatickych islamistu neni moc odlisna od ideologie rudych soudruhu. Ti, kteri stale pokracuji v sireni bud rude nebo islamske smrtonosne ideologie jsou velke svine rovnez, jako napriklad vyse zmineny soudruh...

81121

1.12.2005 14:59

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 81121

>...a uplne nejvetsi svine jsou komunisti, kteri s uspechem za sve
>vlady vyhubili asi tak 100 milionu lidi nepocitaje v to
>stamiliony promarnenych a znicenych zivotu. Ideologie fanatickych
>islamistu neni moc odlisna od ideologie rudych soudruhu. Ti,
>kteri stale pokracuji v sireni bud rude nebo islamske smrtonosne
>ideologie jsou velke svine rovnez, jako napriklad vyse zmineny
>soudruh...

Četaři Kulíšku, co Vám udělal výše zmíněný soudruh Old Shatterhand, že mu tak ošklivě nadáváte do sviní? Fuj, že se nestydíte!

81261

2.12.2005 2:20

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81119

Neverim, ze ucel sveti prostredky. Zastavam nazor, ze nektere veci jako moralka, spravedlnost, dobro, pravda, svoboda.... nelze sekat na deka. Bud existuji nebo ne. Nemuzete mit osm deka pravdy nebo 15% spravedlnosti. Ja osobne povazuju vyber mensich zel jako rafinovanou cestu do pekel, a o to nebezpecnejsi. Delat male kompromisy v zasadncih vecech se vzdy zvrhne ve velke svinstvo, ktere jsme opravdu nechteli. Vysledny celek muze byt velmi zly a zrejme by nikdo nic takoveho nepodporoval, pokud by se k tomu nedopracoval po malinkych kruccich!!

81352

2.12.2005 3:26

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

kema 207.?.?.?

Reakce na 81352

To sice zni pane Barosek hezky, ale kdyz nejaky ten nacismus, komunismus nebo islamsky fanatismus ovladne vsechno okolo nas, budou tyhle principy naprd.
Hitlera nebo komunisty by bez techhle kompromisu rozhodne nebylo mozne zastavit.

81364

2.12.2005 4:28

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81364

A jeste jedna vec, Hitler mel mocenskou pozici aby na pocatku tricatych letch provedl uspesny ozbrojeny prevrat. Mohl vsadit na jistotu, ale on se rozhodl jit do voleb a trochu riskovat. Koneckoncu puc jde udeleat i po prohranych volbach. Zrejme citil, ze punc legitimity je dulezity. USA nepotrebuji pro svou bezpecnost zavadet stredovek do svych vysetrovacich metod, nehlede na obrovske poskozeni povesti a duveryhodnosti USA timto jednanim, Colin Powell na to mel podobny nazor. Nehlede na to, ze kauza Irak vyrobila vice teroristu nebezpecnych USA, nez-li nevmesovani. Vsechny ty drobna individualni zla, omyli apod. vytvareji povest USA na Blizskem vychode i ve svete. Duveryhodnost a povest jsou velmi dulezite, jiste Iran muze byt vymazan z povruchu zemskeho, ale svet to vsechno pozoruje. Takze demokraticke principy nejsou na prd, a nelze se jich zbavovat kdykoli je to neprijemne nebo nepohodlne pro reseni problemu. V tom je slabost a zaroven sila demokracie.

81372

29.11.2005 17:36

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 80766

Ve světle toho, kým jste, Vám nebudu Vaše postoje brát, bez nich by jste nebyl schopný srovnat a utřídit si svůj svět, vojáci už jsou takoví.

Pane Corvus - to co tady píšete, je skoro stejná hrůza, jako to co tady blekotá pan "leho". U něho to skoro chápu, on je totiž válečný zločinec, ale proč se k němu vlastně jakýmsi omilostňováním připojujete i Vy ? Ve světle toho, jak dále pokračujete, to beru jen jako nedomyšlenost.

Ale na to je třeba v diskusi se zn. "leho" dávat pozor. Těžko se Vám totiž podaří potkat podobně vykutáleného demagoga.

80900

5.12.2005 12:29

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Corvus 195.?.?.?

Reakce na 80900

Já to vidím tak, že mu jeho pohled nikdo nevymluví. Je to fanatický zastánce metod, které mají podle jeho omezeného rozhledu zajistit USA bezpečnost, i když ve skutečnosti znamenají spíš rozklad jejich demokratického zřízení a zničení jejich pověsti ve světě, nehledě na vyvolávání daleko větší nenávisti k USA, což povede k jedinému - většímu počtu magorů s baťůžky TNT na zádech.
Cokoli se mu řekne jde jedním uchem tam a druhým ven. A z huby se line nepříjemný hlas oficiálního tlampače - Might makes right. More might makes more right. To je v současné době jakýsi podtitulek každé reakce US Governmentu na nějaký průser, za který by jiný stát byl nejspíš ostrakizován.
V normálním prostředí by z pana leha někdo nejspíš i udělal člověka, ale mezi dalšími podobnými blby se to nezlepší. (Omlouvám se za ten výraz, ale jak jinak popsat lidi, kteřý si myslí, že zabíjením a mučením se zbaví teroristů? Kdyby místo zbraní poslali do oblasti humanitární pomoc nebo investice v hodnotě, jako byla celá akce, neměli by vůdci teroristů dost chudých na rekrutování sebevrahů. To nikoho asi nepálí, že?)

Tak jsem ,pane Gejdoši, snad trochu ujasnil svůj postoj k panu lehovi. Jeho názory mu prostě neberu, protože to není z mé pozice možné a můj povzdech byl míněn jako lítost nad tím, že z někoho může vyrůsti takové individuum.

81859

30.11.2005 9:18

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

google 84.?.?.?

Reakce na 80766

> Chápu, že jste asi viděl ošklivé věci,
>nebo k nim byl blíže, nežli je příjemné,

to teda ano, leho teda videl a vidi sakramentsky osklive veci. kazde rano v zrkadle pri holeni.
neviem, neviem, ci by sa nejeden z vas, pocetnych kritikov leha na tomto fore, pod takou tarchou nezlomil a tiez nezacal bluznit a tarat dve na tri, ako leho v horucke.
boze moj, kazdy bozi den ten strasny obraz v zrkadle.

no a holit, holit sa leho musi, inac by ho mohli jeho cinovi soldati, povazovat za muhadzedina. [chechtot]

81037

28.11.2005 22:53

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 80750

to je pravda, proto kdyz uz jich par pusti, tak najednou bez obvineni a cele to vysumi do ztracena... mozna, ze je pro ne opravdu trest, ze je neobvini, ze se lidi nedozvi, ze nejsou tupe ovce poslouchajici cizi prikazy a davajici vsanc sva streva pro cizi zisky [smích]

80767

29.11.2005 13:05

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 80750

Je to pár měsíců co Američané propustili 2 vězně marockého původu a vrátili ty "nevinné" džihádisty do Rabatu. V nedávné době, myslím minulý měsíc, tam dělala marocká policie šťáru a zatkla skupinu islámských fundamentalistů, která připravovala bombové atentáty v turistických oblastech. A jaké bylo překvapení, ti dva "nevinní" byli mezi zatčenými. [mrknutí jedním okem]

80856

29.11.2005 13:18

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 80856

Jenom jestli je marocka policie nesoupla na prani americke vlady do pytle s temi fundamentalisty schvalne. Ovsem vubec bych se nedivil, kdyby se po par letech dovolene na Guantanamu chteli "pomstit". Bezpravi a hluboka beznadej prinasi tu nejhrubsi formu nenavisti, ktera vetsinou postihne ty neprave, viz. sebevrazedni Palestinci...

80859

29.11.2005 19:02

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 80856

Me staci, abych se podival na par fotografii civilnich / detskych obeti americke okupace Iraku a sam se mam sto chuti prihlasit do boje proti Americanum.
Po Guatanamu bych tomu zcela jiste zasvetil svuj zivot [zahanbení]

Ze by to bylo zamerem - aneb kdyz teroriste nejsou, tak si nejake vyrobime? [zmaten]

80910

29.11.2005 19:07

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shaterhand 80.?.?.?

Reakce na 80910

A proč tomu říkáš okupace? Vždyť se to děje s posvěcením OSN, pokud vím.

80911

29.11.2005 19:20

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 80911

To, že něco posvětí OSN, ještě neznamená, že to nelze nazývat pravým jménem.
Bušisti se svými nohsledy okupují cizí stát. Souhlas OSN byl dán až dodatečně ke znovuvybudování suvereního Iráku, rozvráceného agresorem. Intervence ani okupace tím posvěcena nebyla.

80915

29.11.2005 19:31

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shaterhand 80.?.?.?

Reakce na 80915

Souhlas byl dán v roce 1990, pak bylo příměří, a protože Irák nedodržel jeho podmínky, operace OSN pod vedením USA pokračuje. Aspoň takhle to chápu já. Možná se mýlím, předpokládám, že to asi bude právně dost složitá věc, ale vykřikovat "je to okupace" mi přijde trochu jako výkřik do tmy, kde přání autora je odůvodněním jeho stanoviska. Když tak mi dodejte nějaký argument, rád se o tom dozvím něco víc.

80917

29.11.2005 19:55

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 80917

Příměří bylo sjednáno také po korejské válce. Kdyby dnes bušistická soldateska napadla Severní Koreu s odůvodněním, že nejsou dodržovány podmínky příměří, protože S.Korea vyrábí atomové zbraně, bral byste to za pokračování v plnění mandátu OSN z padesátých let?
Jistě nikoliv. Prostě bylo příměří, které trvalo poměrně dlouho. Trvalo celé roky. Jak v Koreji, tak v Iráku.
Navíc mandát OSN v r. 1990 byl pouze k vyhnání irácké armády z obsazeného území Kuvajtu. Kdyby se Irácká armáda z Kuvajtu stáhla dobrovolně, tak by k žádné válce nedošlo.
Nynější bušistánská agrese neměla vůbec nic společného s plněním mandátu OSN k vyhnání Iráku z Kuvajtu.

80923

29.11.2005 20:09

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shaterhand 80.?.?.?

Reakce na 80923

>Příměří bylo sjednáno také po korejské válce. Kdyby
>dnes bušistická soldateska napadla Severní Koreu s
>odůvodněním, že nejsou dodržovány podmínky příměří,
>protože S.Korea vyrábí atomové zbraně, bral byste to za
>pokračování v plnění mandátu OSN z padesátých let?

To já nevím, musel bych nejdřív přesně vědět, co se to tehdy přesně dohodlo. Na Severní Koreji je jistá jediná věc, že není odvaha ani vůle tam zasáhnout. Ale nevylučuji, že teoreticky by to možné bylo.

>Jistě nikoliv. Prostě bylo příměří, které trvalo
>poměrně dlouho. Trvalo celé roky. Jak v Koreji, tak v Iráku.

Příměří, které "trvalo poměrně dlouho" - to má být argument? To přeci musí nějak z mezinárodního práva vyplývat, kdy končí příměří a začíná mír, a dost pochybuji, že jediným faktorem by tam byl čas.

>Navíc mandát OSN v r. 1990 byl pouze k vyhnání irácké
>armády z obsazeného území Kuvajtu. Kdyby se Irácká armáda
>z Kuvajtu stáhla dobrovolně, tak by k žádné válce
>nedošlo.

A ten mandát vyplývá z čeho? To je nějaká rezoluce?

>Nynější bušistánská agrese neměla vůbec nic společného
>s plněním mandátu OSN k vyhnání Iráku z Kuvajtu.

Hezký výkřik. Gratuluji. Připomíná mi to skandování fanoušků Baníku. Dejte si to na transparent a běžte s tím na Prvního máje do průvodu [smích]

Btw, máme někde napsáno, co přesně se vlastně rozumí agresí?

80924

30.11.2005 3:10

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 80924

No to meli Slovaci, stesti protoze zapomeli nejak na valecny stav fasistickeho Slovenska z obdobi valky, mir uzavirali taky s nejakym spozdenim 50 let.

80991

30.11.2005 18:26

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

google 84.?.?.?

Reakce na 80991

omyl pan Rene Bartosek

ziaden mier, sme po pätdesiatich rokoch neuzatvarali. ak sa nemylim, tak je Slovensky stat pravne, este stale vo vojnovom stave s usa.
podla vsetkeho, by to mohlo byt na zapis do Guinessovej knizky.

zeby us-Robocopi nemali odvahu, si to so Slovenskom rozdat?

81125

30.11.2005 19:02

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 81125

>zeby us-Robocopi nemali odvahu, si to so Slovenskom rozdat?

Rozdavani netreba, v Iraku maji bojovou jednotku zenistu na rozdil od Cechu, jejichz nekolika vojenskym policistum jejich vlada nehodla dovolit ani strilet na dzihadisty v pripade ohrozeni...

81132

2.12.2005 2:22

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81125

Pevne verim, ze mate pravdu. Dekuju za upresneni. [smích]

81353

30.11.2005 3:06

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 80856

Mohl bych videt zdroje z kterych jste cerpal?

80990

30.11.2005 9:36

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 80742

>Tím si právě nejsem tak jistý. Nevím, kde berete tu jistotu,
>že Jose Padilla je "džihádista". Třeba se VY vrátíte z
>dovolené v Rusku a někdo o Vás řekne na základě výpovědi
>vynucené mučením, že jste agent cizí mocnosti. Pak trochu
>zmučí Vás a tak udáte svého tchána...

Cela tahle propaganda s mucenim je nesmyslna. Vymlatit z nekoho, aby se priznal k necemu co neudelal? Komu a k cemu by to bylo dobre, ptam se ? On pak pred soudcem rekne, ze to z nej vymlatili a co? Trochu pritlacit na mysleni panove. Jo, ze hosi od CIA daj po tlame lumpovi, aby z nej vytahli informace, ktere pouziji k dopadeni dalsich lumpu, nebo k zabraneni masakru, to ano, to je jejich dzob. A je to naprosto v poradku. S tim mucenim se roztrhl pytel, napred ve vezeni, pak v letadle, ted uz jen zbyva bagr a ponorka.

81043

29.11.2005 8:15

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 80715

Asi si Vas na par let pucim, ze budete kalet a jist jenom trubickama, necham Vas zhubnout na 30 kilo, ale umrit Vas nenecham. Muzute pak srovnat umrtnost s jinymi vezenimi, ale vezte, ze smrt muze byt obcas vysvobozenim... [chechtot]

Mimochodem videl nekdo film Old Boy? Tam drzeli 15 let cloveka na samotce, pekne si ho obcas uspali aby ho ostrihali a podobne, pokusy o sebevrazdu mu taky zatrhli, trochu OT a je to pouze film, ale mimochodem velice dobry...

80822

29.11.2005 10:36

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 80822

Videl jsem to. Je to sileny... [zahanbení] [pláč]

80834

30.11.2005 9:33

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Ivo 83.?.?.?

Reakce na 80711

jsi trouba: v horku netreba tolik jist (protoze menusis tolik topit proti afghanskemu chladnu), to za prve.
za druhe, vzdy zili v bide a nepatrne vice jidla a zadny pohyb je nici natolik, ze nebudou schopni v afghanu zase normalne zit.
zaver: jsou to MUKLOVE v pravem smyslu zkratky. je videt, ze jsi dobre zcestovaly, ze znas fszecko. [cool]

81042

29.11.2005 4:09

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Hugo 85.?.?.?

Reakce na 80710

Co to vykládáte za krawiny? Nebyl zadržen s AK 47 ani 74! Talibán v Afgánistánu instaloval v 80. letech sám velký generál Casey! Právě ten, který teď "velí" okupantům v Iráku!!! Existují dokonce videozáznamy, na kterých řve na dnešní "teroristy" z Al Kaidá: "Chci vidět ruskou krev!" Saddáma Husajna v Iráku také podporovaly USA a dokonce mu dodávali prostředky hromadného vraždění. Není tajemstvím, že Hushnovým biologům byly kdysi dodány i "specifické" kmeny kultur Antraxu z laboratoří Pentagonu! Tak kurwa, kde je ta Vaše pravda??? [překvapení]

80796

29.11.2005 16:54

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80796

>Talibán v Afgánistánu instaloval v 80. letech sám velký
>generál Casey!

Samozrejme, Hugo, a do WTC vleteli Spejbl s Hurvinkem, to uz jsem taky nekde slysel...

80889

29.11.2005 16:57

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Misu 193.?.?.?

Reakce na 80889

http://911research.wtc7.net/index.html
A zpochybnuj. Ale jen na zaklade overitelnych faktu a dukazu, zadne kecy typu "vsichni znami a vzdelani lide to vedi, ze to bylo takto..."

80890

29.11.2005 17:02

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80890

No jo, Misu, a co zprava kongresu o 9/11? To je vymysl CIA, NSA, FBI..?? Asi tezko, ono totiz slyseni bylo verejne a kazdy se na nej mohl divat na CSpanu. Jiste jsi knizku cet. Aha, asi ne, to je pro tebe podvratna literatura a takova se necte, ze ...???

80893

30.11.2005 0:09

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Misu 62.?.?.?

Reakce na 80893

Na tech uvedenych strankach na tu zpravu mnohokrat odkazuji. A na jeji rozpory, na chyby v casove ose, na zkratkovite zavery, udelane na zaklade nepresnych mereni, nekdy i bez nich, na rozpory ve vypovedich svedku, atd.

Chlapce, chlapce, ja mam za povinnost cits obcas takove blaboly, ze by ses divil... Vcetne te tve "podvratne literatury", coz je ale dost relativni pojem. Pro tve chapani sveta je naopak podvratnou literaturou vse, co slepe nenasleduje vladni linii Bush & Co.

Mimochodem, dohodni se s velenim na jednotnem postupu ve vecech tiskovych prohlaseni, fakt je blbe, kdyz zde neco "zurive" obhajujes a za den, dva to vase vedeni dementuje (nebo naopak - ty neco prohlasis za vymysl a veleni vzapeti prohlasi, ze to vymysl nebyl, jen "informacni sum" zpusobil, ze to snad mohlo vypadat, ze to tak nebylo...)

80977

30.11.2005 0:24

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80977

Jiste, Misu, jenomze jejich argumentace je typu "Zeme nemuze byt kulata kdyz vypada jako placka", jinak receno hloupoucka...

80982

30.11.2005 16:49

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 80982

Obavam se, ze myslel - treba nedavno vyresenou vec - spise treba na pouziti bileho fosforu na vypalovani lidi zaziva.
Vy jste to zurive popiral, Pentagon to pod tihou dukazu priznal.

Staci jako priklad ted? [mrknutí jedním okem]

81107

30.11.2005 19:12

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Misu 62.?.?.?

Reakce na 81107

Ba ne, on se vyjadroval k tem vyse uvedenym strankam, k tomu, ze rozebiraji (doslova) oficialni zavery.

K tomu ostatnimu se radeji nevyjadruje, tam je to prilis jasne...

81134

30.11.2005 3:19

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 80893

A kongres a vlada neco jste mi pripomel, sergo to vite senilita a skleroza ta dostane kazdeho. Mozna nektere odkazy uvadim podruhe nebo potreti jsou totiz obsahem tohodle nejcerstvejsiho. Rikaji tomu docela srandovne souvisejici clanky, je to nakonci. Na druhou stranu ten internet je docela chytra vecicka a komfortni, nemyslite. No, reknete sam mel by jste doma pul roku stare noviny, ja teda ne.
http://www.novinky.cz/zahranicni/70874-powelluv-spolupracovnik-usa-ignorovaly-zenevske-konvence.html

80992

30.11.2005 17:09

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80992

Clanek Novinek je napsan z pozice komunistu a dzihadistu a kupodivu neni v nem nic fakticky spatne. Pokud Bush a Cheney vyzaduji tvrdy pristup k zajatym dzihadistum, tak to je jedine dobre a v zajmu USA. Chapu, Bartosku, ze jako skalnimu komunistovi jde tento fakt velmi proti srsti a rad byste videl v cele me zeme lunatika jako Peanubraina Cartera nebo souloznika Clintona, u kterych zajmy jejich zeme rozhodne na prvnim miste nebyly...

81112

2.12.2005 2:31

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81112

No, tak sergante. Novinky, CTK vicemene prebiraji informace, jez jdou v tomto pripade z Washington Post, to je takovy platek co vychazi v nakladu 1,5 milionu exemplaru. Kupodivu majitele jsou koser, takze dzihadisti v tom nejedou, pokud jde o bolsevika, tam bych si nebyl uplne jisty. Jinak pan Karel z Cech uvedl v rubrice Ve zkratce tady na Zvedavci odkaz na zajimavou analyzu geopoliticke situace v Iraku, mrknete na to, opravduvu zajemave cteni.

81355

3.12.2005 7:06

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

kema 207.?.?.?

Reakce na 81355

Pane Bartosek, Washington Post neni povazovan za nejlepsi zdroj informaci. Jeho vysoky naklad nic nedosvedcuje. Spis naopak.
A jeho vlastnici take ne. Copak nevite, ze Zidi otisknou vsechno, kdyz se jedna o byznys?
Jestli o tom pochybujete, Nohejl a spol. vam to vysvetli. [mrknutí jedním okem]

81490

4.12.2005 16:07

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81490

Aha, jake jsou tedy solidni imformace dle vas? Ohledne tajnych veznic se angazuji BBC, Reuters, CNN ... Ministr zahranici VB J. Straw vyzval USA, aby se k tajnym veznicim vyjadrili. EU pozaduje vysvetleni. Mam takovy pocit, ze z preklad z reci diplomatu do lidove mluvy to bude neco jako "to jste opravdu zvorali a smrdi to tak, ze o tom vsichni vedi." Silne pochybuju, ze v EU vychazeli z pochybnych zdroju informaci, zvlast pokud se jedna o choulostivou zalezitost v nihz figuruji USA.

81653

3.12.2005 7:53

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 81112

ale pane Leho to snad ne. ja osobne preferuji cloveka ktery v kulatem ofisu provozuje lasku, nez cloveka ktery v kulatem ofisu planuje zhoubu lidi.
Laskou k bliznimu zvitezite daleko lepe a s vetsi jistotou, nez s velkou fackou.

81491

3.12.2005 19:29

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 81491

>ale pane Leho to snad ne. ja osobne preferuji cloveka ktery v
>kulatem ofisu provozuje lasku, nez cloveka ktery v kulatem ofisu
>planuje zhoubu lidi.

Vcelicko, vy fanaticke dzihadisty nazyvate lidmi? Vy tedy jako prezidenta preferujete cloveka, ktery v pracovni dobe radeji nez venovani se svemu uradu, soulozi? Vite, ten pruser, ve kterem se nachazime, vdecime hlavne Peanutbrainovi Carterovi a Souloznikovi Clintovovi. Kdyby tihle panove delali svou praci a meli v prvni rade na pameti zajmy sve zeme, v Iraku bychom uz davno nevalcili...

81535

4.12.2005 3:42

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 81535

Pane Leho,takovou pravdu,jakou jste rekl o Americe ,bych od Vas vubec necekal-zlata slova.Mam dojem ,ze jdete do sebe a ze se Vam zacinaji otevirat ,oci ,jak cerstve narozenym kralikum,vsichni ,kdyz se narodi,jsou komunisty ,jen do doby,kdy konci jejich slepota a prohlednou.Bohuzel ,nemuzem na rozdil od jinych rici o Vas ,ze nenavidite Ameriku,my ,bohuzel nemame ten pocit soudit druhe podle pravidel nemoralnich vladcu.
Nakonec ,riskujete svuj zivot ,kdyz podle hesla Bushe ,"Kdo neni s nmai ,je proti nam" ,takze Vas prechod do tabora kritiku a lidi logicky premyslet Vas muze stat "krk" a je jedno,ze jste drive bojoval za zajmy Bushe a spol,premyslet,znamena ,opustit tabor lizive propagandy ,kde lhari se lzima sami o sobe presvedcuji,ze to tak je ane jinak,ale sami tomu neveri,podivejte ,kolik kovanych komunistu,pekne "zazobanych" uteklo do toho kritisovaneho zapadu a tak to bude i s Busem a ostanimi.
Nakonec ,hlas lidu,hlas Bozi a to primo z Ameriky,abych se vyhnul kritice o nenavisti.
Here in America, when some very stupid laws were passed, such as
the Brady Bill in 1993 and President Clinton's 1994 Assault
Weapon ban, I am glad to say the public did not like it. During
the 1990s, a growing trend of concealed weapons permits were made
easier to obtain in most states in America. This trend of the
states issuing "concealed-carry" permits, have resulted in
several million Americans, the vast majority of them White,
carrying firearms legally.

This put several million more armed people in the heart of where
crime is committed, in our communities. But, firearms cannot
commit crimes, as they are only inanimate objects. Millions of
armed White people know that they have a greater chance of
self-defense if they become the victims of crime.

The extremely stupid "1994 Assault Weapons Ban" couldn't have
prevented any crime. America doesn't have a crime history of the
so-called assault weapons. In fact, for every murder committed
with an assault rifle, there are twenty people murdered or beaten
to death by weapons other than guns. In fact, there are more
people poisoned every year than killed with assault weapons.

81597

4.12.2005 3:58

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Zvědavej 165.?.?.?

Reakce na 81535

>Vcelicko, vy fanaticke dzihadisty nazyvate lidmi?

A nejsou to snad lidi?


> Vy tedy jako
>prezidenta preferujete cloveka, ktery v pracovni dobe radeji nez
>venovani se svemu uradu, soulozi?

Alespoň ten Clinton byla jedna světlá výjimka mezi těmi impotenty! [velký smích]

> Vite, ten pruser, ve kterem se
>nachazime, vdecime hlavne Peanutbrainovi Carterovi a Souloznikovi
>Clintovovi. Kdyby tihle panove delali svou praci a meli v prvni
>rade na pameti zajmy sve zeme, v Iraku bychom uz davno
>nevalcili...

Jo a taky bylo ve federální kase několik bilionů dollars surplus, galon benzínu stál třetinu, dollar měl podstatně vyšší hodnotu a o pověsti Ameriky na mezinárodním fóru ani nemluvě.

81601

3.12.2005 21:22

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 81491

pane Včeličko, máte u mě smajlíka [cool]

81551

29.11.2005 22:39

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 80889

Ten pan Hugo nějak zapomíná na to, že aliance vznikají a aliance se také mohou měnit a nezáleží na tom, kdo jakou organizaci založil, ale jaká je situace v současné době. Za II. světové války též Rumuni a Italové začali na straně Německa, a koncem války se "přesunuli" na stranu vítězů s tím, že např. část Československa osvobodila nikoliv Rudá armáda ale rumunská. Nakonec i naši bratia Janošíci bojovali na straně Němců a bojovali zpočátku velmi dobře, svědčí o tom řada vyznamenání a i železných křížů, které se jen tak nerozdávaly. Po Stalingradu a Kursku se začali "přesunovat" na stranu vítěze-SSSR a jak je vidět docela se jim to vyplatilo. V roce 1945 Američané bombardovali Německo a Japonsko, v roce 1948-49 (zima) pak při berlínské blokádě dováželi Berlíňanům uhlí, dříví, potraviny, léky atd. v letadlech, aby západní Berlíňany udrželi při životě. Podle vzoru, "Quod periit, periit", čo bolo, bolo, terazky som majorom.

Nikdo nepopírá, že Američané podporovali v Afganistánu mudžahadíny, tehdy byl hlavním nepřítelem Sovětský svaz. Totéž platí o Iráku, Irák byl nepřítelem Iránu, který byl nepřítelem USA. Tudíž nepřítel mého nepřítele je můj přítel. Zda je to všechno morální či nemorální není relevantní, morálka je někdy luxus, který si někdy v každodenním komplikovaném světě nemůžeme dovolit nejenom jako jednotlivci ale zejména ne jako velmoci.

80961

30.11.2005 14:14

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

google 84.?.?.?

Reakce na 80961

>Nakonec i naši bratia Janošíci bojovali
>na straně Němců a bojovali zpočátku velmi dobře, svědčí
>o tom řada vyznamenání a i železných křížů, které se
>jen tak nerozdávaly. Po Stalingradu a Kursku se začali
>"přesunovat" na stranu vítěze-SSSR a jak je vidět docela se
>jim to vyplatilo.

no samozrejme, ze ano. vzdy sa vyplacalo branit vlastne nazory a vlastne zaujmy. mali sme snad namiesto toho, ratovat vyvolenym zadky?
alebo mal Tiso zdupkat do Londyna a po vojne frajerovat a dat povrazdit skutocnych hrdinov?

>Podle vzoru, "Quod periit, periit", čo bolo, bolo, terazky som majorom.

to pozname aj na Zvedavcovi, najprv si bol kurdsky paedr.peshmerga(kedy mi uz niekto konecne vysvetli, ako sa da z ucitela urobit doktora)a terazky nie si sice major,(co sa celkom ale vylucit neda, ze tu ako major observujes scenu) teraz si zurivy Arkan, zid.

takze ked sa z obuvnika stane major, to je len polovicny zazrak
ale ked sa z kurda stane zid, panecku, to su mi veci. to na Zemi podobne veci, od Kristovho nanebevzatia, nikto nerobill.

81079

13.12.2005 1:50

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 81079

Keď nemáš čo robiť, drotár, zober si húsle a chodz Vysoká Tatra slnko páliť. A keď hráš karty, nehaj ten 3.14č, neide o ten hygiena, ale kárta lepí.

83174

29.11.2005 17:25

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 80796

Hugo, v 80-tých letech chodil Leho ještě v ČSSR za školu a neměl své kamarády ve White House, kteří u toho byli .

P.S.Ten Spejbl a Hurvínek je pouze svědectví z doslechu, na tohle by žáden soud nebral zřetel. [chechtot]

80898

28.11.2005 21:20

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

kema 207.?.?.?

Reakce na 80615

To jeste nic neni pane Trodas.
Dneska byl Saddam opet u soudu a stezoval si, ze byl pokazenej vytah a on musel pesky do schodu. Navic pry mel ruce v poutech a tak se mu blbe drzel koran.
Takhle se zachazi se starym clovekem !!!!

80748

29.11.2005 0:05

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 80748

Mno to je ovsem spatne, vytahy by meli fungovat. A proc ma mit takovy starik vubec spoutane ruce? Copak je to nejaky nasilnicky zlocinec?

Je nevinny dokud soud nedokaze opak.

Naposledy US media zvatlala neco o tom, ze ho budu soudit za 142 zastrelenych s jeho podpisem na rozkaru - nicmene po radnem soudu. Guvernator Texasu Goerge Walker Bush za svuj cas poslal stejnym zpusobem na smrt 153 lidi, coz je o 11 vice.

Kdy bude souzen Bush?

80772

29.11.2005 0:14

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80772

>Guvernator Texasu Goerge Walker Bush za svuj cas poslal
>stejnym zpusobem na smrt 153 lidi, coz je o 11 vice.

Trodasi, ono je trosku neco jineho poslat na smrt 142 nevinnych vesnicanu a 153 radne odsouzenych vrahu. Je opravdu uzasne, ze nekteri lide nejsou schopni porozumet rozdilu mezi odsouzenym vrahem a nevinnym vesnicanem...

80773

29.11.2005 0:43

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 80773

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

A ted jste si nabehl, leho lehovici [chechtot]

Mam pro vas novinku - ti "nevinni vesnicane" na nej provedli pri jeho navsteve atentat a tak - tak, ze prezil [velký smích] S "nevinnymi" vesnicany probehl soud, kryli atentatniky, mileho Saddama neupozornili predem, etc. To je zrada a presto, ze odsouzeni bylo pomerne prikre (vsech 142 nebylo cleny skupiny, jenz se ho pokusila zastrelit, vetsina ze skupiny byla zastrelena na miste pri pokusu o zastreleni Saddama), bylo jeste relativne v mezich zakona.

Az probehne atentat na Bushe, tak ten krovak necha vyhladit take vsechny kolem, kteri s nimi budou spolupracovat [mrknutí jedním okem]

A dokud neprobehne, tak nemuzete rikat, ci predvidat, jak by krovak reagoval. Nechci se Saddama zastavat, ale preci-jen, kdo z nas, kdyby mel tu moc, by reagoval zdrzenlive pote, co mu zahvizdalo pak kulek kolem tela (estli dokonce nebyl lehce zranen...) ...???

Mno? Mno ja vim, leho, ze byste je postrilel vsechny, dzihadisty jedny. To uz jste tu psal X-krat. Takze cesky a hezky - kdyz vy strilite dzihadisty tak je to neco jineho, nez kdyz Saddam strili dzihadisty?

Ujasneme si to. US army prokazatelne vrazdi nevinne civilisty.
Saddam odsoudi a podepise rozsudek smrti nad 142 atentatniky a jejich spoluchapateli.

Kdo je souzen?


Preci Saddam! [chechtot] Na hranici s nim! [chechtot] Upalte ho! [chechtot] Smrt Saddamovi! [chechtot] Popravte diktatora! [chechtot]

80776

29.11.2005 0:51

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80776

Trodasi, k atentatu na prezidenta v USA doslo a nejenom jednou. Naposledy to bylo na Reagana a vsichni vime, ze atentatnikovi se v lecebne pro dusevne chore dari vice nez dobre. Pokud vim, Reagan nenechal popravit vsechny z mestecka ci ctvrte odkud atentatnik pochazi. Neni duvod si myslet, ze Bush by na atentat na svoji osobu reagoval jinak nez Reagan. Nebo ty mas kristalovou kouli a tedy vis vsechno lepe...???

80777

29.11.2005 10:51

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 80777

Ja kristalovou koluli nemam, ale ten atentatnik jednal sam. Chcete mi namluvit, ze v vesnici o 50-ti stavenich vesnicane nevedeli, co se na Saddama chysta? Vedeli. A neudelali nic, aby tomu zabranili - mozna se jim neni co divit, rozhodne tu byla spoluvina.
Atentatnik na Reagana jednal sam.

Je tu jisty rozdil, nemyslite?

A co se tyce vesteni z kristalove koule, toho se chytate vy. Ja mluvil o atentatu na Bushe, nikoliv na Reagana [mrknutí jedním okem] Az dojde k tomu, pak teprve muzete soudit, co se stane... [mrknutí jedním okem]

80837

29.11.2005 12:14

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

google 84.?.?.?

Reakce na 80777

zelena hmota, nebolo to uplne nahodou tak, ze sa ten tvoj suchy alkoholik Bush Jr., preriekol a vyzradil novinarom, ze ho to strasne serie s tym nepodarenym atentatom ktory chcel spachat Sadam na jeho ocka?

takze porovnajme:
-Sadam dal popravit 142 ludi, ktori vedeli o pripravovanom atentate na neho.
-Dzordzi Kriacik, dal zbombardovat cely stat, kde zahynulo okolo 30 000-50 000 civilistov, ktori s tym atentatom nemali nic spolocne. a zahynulo pritom aj okolo 2000-5000 americkych Robocopov.
a to ani nebol atentat na neho, ale na jeho otecka!
co by ten pomätenec vyvadzal, keby spachali atentat na neho?

80849

29.11.2005 0:55

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80776

>Ujasneme si to. US army prokazatelne vrazdi nevinne
>civilisty.

Ujasneme si to, Trodasi. Jako vojak US Army vim na 100%, ze US Army nevrazdi nevinne civilisty. Ovsem pokud magora opasaneho dynamitem nepovazujeme za nevinneho civilistu, ze, Trodasi...

80778

29.11.2005 8:26

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 80778

Ujasneme si pojmy kasparku leho. Kdyz postavim civilistu ke zdi a zastrelim, tak je to vrazda. Kdyz ho zastrelim, protoze jede moc rychle autem nebo mu hodim na hlavu nejakou tu bombu z letadla, treba kdyz jde ve svatebnim pruvodu, tak je to collateral damage, right? [chechtot]

80824

29.11.2005 10:57

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Corvus 83.?.?.?

Reakce na 80778

1.
Hm, zdá se že jediný, kdo tu nejspíš má křišťálovou kouli jste vy leho. Nejsem si totiž jist, jestli je členství v ozbrojených složkách USA zárukou toho, že stoprocentně víte, kdo kde byl vašimi spolubojovníky zastřelen. [velký smích]

2.
To se mi jen zdálo, nebo vojáci USA zastřelili agenta italské tajné služby, který odvážel zachráněnou novinářku?

3.To se mi jen zdálo,nebo pokosila palba hlavní US Army účastníky pohřbu, "protože nezpomalili"?

4. To se mi zdálo, když jsem viděl záběry padajícího fosforu na město plné civilistů? Já zapomněl, ten fosforový mrak je tak supermegatechnologický, že rozpustí jen někoho, kdo je přesvědčený džihádista?

Dám Vám otázku, proč má US Army výraz pro Collateral Damage? [zmaten]
To co předvádíte je absolutní výsměch. Měřili Vám při vstupu do US Army IQ? [zmaten]
Bylo to přes 100 bodů? [zmaten]
Dostal jste při bojové misi zásah do hlavy? [zmaten]
Nebo Vám při opravě vrtulníku spadl hasák na kebuli? [zmaten]
[velký smích] [velký smích]

80838

29.11.2005 5:42

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

kema 207.?.?.?

Reakce na 80776

>
>Mam pro vas novinku - ti "nevinni vesnicane" na nej provedli pri
>jeho navsteve atentat a tak - tak, ze prezil

>Kdo je souzen?

>Preci Saddam! [chechtot] Na hranici s nim! [chechtot] Upalte ho!
>[chechtot] Smrt Saddamovi! [chechtot] Popravte diktatora! [chechtot]

Saddama bych zavrel do blazince.
Hned vedle Trodase, ktery dal slova "nevinni vesnicane" - do uvozovek. [velký smích]

80811

29.11.2005 10:48

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 80811

Kdyz ve vesnici z cca. 50-ti rodinami cca. 20-ti clenne komando planuje v spolupraci s vesnicany atentat na vudce - jsou to nevinni ci vinni vesnicane, kemo? [mrknutí jedním okem]

Prinejmensim podle Irackych zakonu jsou vinni.

Takze si prestante neco namlouvat - do blazince patri sice i Saddam, nicmene take Bush, Rummy, Dick, Rice, Wolfovitz, Pehe a pod. [mrknutí jedním okem]

80836

29.11.2005 21:23

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

kema 207.?.?.?

Reakce na 80836

>Kdyz ve vesnici z cca. 50-ti rodinami cca. 20-ti clenne komando
>planuje v spolupraci s vesnicany atentat na vudce - jsou to
>nevinni ci vinni vesnicane, kemo? [mrknutí jedním okem]

Trodasi,

takze cela vesnice o tom vedela, ale Saddamova tajna policie (vycvicena za pomoci soudruhu z NDR) o tom nevedela.
Nutno tedy vesnici vyvrazdit. [oči v sloup]
Ja bych jeste tvou myslenku trochu rozvedl. Vesnicane meli jiste pribuzne i v okolnich vesnicich. Proc v zajmu spravedlnosti nevyvrazdit obyvatele cele oblasti ?
Trodasi, Trodasi [oči v sloup]


80934

29.11.2005 21:26

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Reakce na 80934

Kemo, ono se prokazalo pouze asi 143 zavrazdenych, protoze se nasly jejich mrtvoly. Celkem z vesnice se pohresuje pres 400 lidi, kteri po vice nez 20 letech tezko budou mezi zivymi...

80936

29.11.2005 4:03

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 80772

>Guvernator Texasu Goerge Walker Bush za svuj cas poslal
>stejnym zpusobem na smrt 153 lidi, coz je o 11 vice.

Bush na smrt nikoho neposlal, K smrti je odsoudila porota. Bush pouze vrahum neudelil milost. Schwarzenegger neudelil milost uz dvema vrahum, ted ma na stole tretiho. Asi pujde taky. Vrazi jako je tenhle posledni, ktery zavrazdil mladyho prodavace v Seven Eleven pro 125 dolaru a majitele motelu s dcerou si zadnou milost nezaslouzi. Budete proto taky soudit Schwarzeneggra?

>Kdy bude souzen Bush?

Nikdy, na to se neteste.

80794

29.11.2005 10:46

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 80794

Jaky je rozdil mezi vysledkem slov "neudelit milost" a "poslat na smrt"?
IMHO zadny.
Jaky je rozdl mezi Saddamem, podepisujicim rozsudky a Bushem?
IMHO zadny.

Proc je tedy souzen jen Saddam, kdyz Bush zabil vice lidi? (pardon, jen neudelil milost vice lidem...)

80835

30.11.2005 4:01

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 80835

>Jaky je rozdil mezi vysledkem slov "neudelit milost" a "poslat na
>smrt"?

Velky, Trodasi. Guverneri statu skoro vzdy respektuji rozhodnuti nejvyssiho soudu. Pokud by udelovali kazdemu milost, byly by tyto zbytecne. Vlastne by bylo zbytecne cele soudnictvi. Podle vasich zvracenych uvah, byste musel za neudeleni milosti poslat pred soud vsech padesat guverneru i prezidenta. A take vsechny co prijdou po nich. A abyste byl uplne spravedlivej, tak dodatecne odsoudit vsechny co byly pred nimi. Je vam snad jasne, ze pisete naproste nesmysly?

>IMHO zadny.
>Jaky je rozdl mezi Saddamem, podepisujicim rozsudky a Bushem?
>IMHO zadny.

Velky, Bush zadne rozsudky nepodepsal, to je jen vase fantazie. Sadam ma na svedomi smrt vice nez dvou milionu lidi.

>Proc je tedy souzen jen Saddam, kdyz Bush zabil vice lidi?
>(pardon, jen neudelil milost vice lidem...)

Odpoved na tuto hloupou otazku si precte vyse.

80999

28.11.2005 19:44

Tohle už fakt není "jako středověk"!

Hugo 85.?.?.?

Tohle středověk je! Zaplaťpánbu, že brzo umřu sám - jinak bych se asi už dávno oběsil - tahle doba smrdí! [překvapení](

80727

28.11.2005 19:53

Tohle je středověk jak vyšitej!

Hugo 85.?.?.?

Kdyby se toho dožil Kaplický, tak nenapsal Kladivo na čarodějnice jako socialistickou reflexi... Ale nejspíš by se na to rovnou vybod a přemýšlel by (jako já) jestli "odejít" rovnou hned teď. Tenhle svět se řítí do neskutečnejch sraček! Někdy v roce 1997 jsem náhodou mluvil s Muhammadem Attou. Nejspíš s ním v té době mluvila v týhle zemi a v tomhle městě nejméně stovka dalších lidí, protože se v Praze učil česky jako údajný emisar UNICEF, než z pověření UN odcestoval do Afgánistánu. Alespoň to mi tehdy řekl (jako úplně cizímu člověku - divný). Přijdou si Křovákovi "jezuité" i pro mě a tu další stovku (či dvě) dalších lidí, kteří se s Attou dostali do styku v onom roce 1997? Po letech, kdy jsem vůbec nepomyslel, že by ten človíček přímého pohledu a vřele přátelského a zdvořilého chování mohl bejt zločinec jsem se s údivem dověděl, že to "byl" terorista. Někdy mívám docela neopodstatněné strachy... Čím to? [překvapení]

80729

28.11.2005 21:23

RE: Tohle je středověk jak vyšitej!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 80729

To bude asi tim, ze ty strachy nejsou uplne neopodstatnene. Jakozto pomocnik Al Keidy budete zatcen, prevezen na Guatanamo a podoben ozdravnemu pobytu v tamnejsim rekreacnim zarizeni s nitrozilnim krmenim - to abyste pribral na vaze.
Caste vylety do Uzbekistanu, Jordanu, Pakistanu, Polska a Rumunska jsou rovnez zajisteny spolu s ozdravnym programem...

Co se vam clovece vlastne nezda? [velký smích] [chechtot]

http://ax2.old-cans.com/bendib/AlDjazeera.jpg

80749

28.11.2005 22:59

RE: Tohle je středověk jak vyšitej!

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 80729

muzete mi napsat email (icq? ..tohle me zajima, sbiram nejake podklady pro clanek o originalnim puvodu udajnych teroristu a takova osobni reflexe je pro me cenna...

80769

29.11.2005 2:02

Jak chteli zaridit, aby Irak MEL ZHN:

zaplatil 70.?.?.?

In an attempt to hide its failure for not finding those weapons in Iraq, the U.S. government has resorted to planting these weapons.

Nelda Rogers, 28, a veteran de-briefer for the Department of defense (DOD), revealed on Al Martin Raw.com, an online subscriber-based news/analysis service which provides "Political, Economic and Financial Intelligence, that: “A U.S. covert operation team had attempted to plant weapons of mass destruction in Iraq.”

The team was later lost as they were killed by friendly fire. The operation included 100 people and was “manned” by ex-military personnel.

"Ms.Rogers is number two in the chain of command within this DoD special intelligence office. This is a ten-person debriefing unit within the central debriefing office for the Department of Defense.

The information that is being leaked out is information "obtained while she was in Germany heading up the debriefing of returning service personnel, involved in intelligence work in Iraq for the Department of Defense and/or the Central Intelligence Agency.

"According to Ms. Rogers, there was a covert military operation that took place both preceding and during the hostilities in Iraq," reports Al Martin Raw.com."

According to portland.org, the operation aimed at breaking into “the Central Bank of Iraq, large commercial banks in Baghdad, the Iraqi National Museum and certain presidential palaces.”

This operation which happened to get uncovered was a joint task between the CIA and the DOD. The CIA was supposed to protect DOD team and to provide safety for them on the Iraqi land; however the whole team was shot dead by various ways.

-------------------------------------------------------------------------

To se take skutecne stalo. Mozna si pamatujete, pocatkem valky se v jiznim Kurdsku stal cely konvoj obeti 'pratelske palby'. Jak v prave americke gangsterce..... Al Capone by to lepe neudelal.

80783

29.11.2005 2:15

RE: Jak chteli zaridit, aby Irak MEL ZHN:

leho 160.?.?.?

Reakce na 80783

>To se take skutecne stalo. Mozna si pamatujete, pocatkem valky se
>v jiznim Kurdsku stal cely konvoj obeti 'pratelske palby'. Jak v
>prave americke gangsterce..... Al Capone by to lepe neudelal.

Nepamatujeme, Zape, moh' bys nam trosku nasi starnouci pamet osvezit??

80785

29.11.2005 13:45

RE: Jak chteli zaridit, aby Irak MEL ZHN:

Misu 193.?.?.?

Reakce na 80785

>
>Nepamatujeme, Zape, moh' bys nam trosku nasi starnouci pamet
>osvezit??

No a je to tady. Schizofrenie jak vysita. nebo se snad citis byt "oni", jejich jasnost "Leho Prvni, Bushisticky"?
[velký smích]

A o tom, jestli zabijite civilisty, nebo ne, se radeji nejdrive dohodni se svym velenim. je blbe, kdyz veleni prizna nejake ty nevinne obeti a ty se to vzapeti snazis vyvratit. Kdyby to tak po tobe nekdo z veleni cetl... Horce by zaplakal (a tebe by pravdepodobne "potkala nehoda", nebo by bylo na svete "senzacni odhaleni infiltrace clena Al Kajdy do US Army).

80863

29.11.2005 19:11

RE: Jak chteli zaridit, aby Irak MEL ZHN:

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 80863

Kdepak, Misu [chechtot] [mrknutí jedním okem]

Oni by vyzvedavali leha jako prikladneho vojaka a obvinili by novinare, ze zkresluji skutecnosti, ocernuji US army a vubec maj nedostatek vlastenectvi.

To uz je dneska skoro na Guatanamo, takze ... si to kazdy rozmysli [zahanbení]

http://ax2.old-cans.com/bendib/CNN-Execs.jpg

80912

29.11.2005 3:56

Jak to vidi Evropa

Rene Bartosek 68.?.?.?

Vypada to uz tak, ze EU nema pro tajne veznice CIA a muceni pochopeni. Zrejme se ti ignoranti drzi takovych zdrzovacich procedur jako presumpce neviny, pripadne hledi na takove kraviny jako habeas corpus, ci nepripustnost uziti dukazu ziskanych mucenim. Inkvizitori by nam mohli povidat k cemu vsemu se clovek dokaze priznat.Tady je odkaz vypada to, ze v Evrope zije nadbytek antiami lunatiku.
http://www.novinky.cz/eu/70853-eu-hrozi-tresty-za-udajne-veznice-cia.html
V kazdem pripade k temto pokrokovym metodam vysetrovani, jak to sdelil svetu sef CIA nemuze nejak prijit Evropa na chut a zrejme to nemini ani tolerovat v novych vychodnich zemich, kde to po 40 letech komunismu nevidi zas tak cerne.

80793

29.11.2005 8:40

RE: Jak to vidi Evropa

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 80793

Ja sem si rikal, kdo se snazi u nas zrusit lustracni zakon. Oni to nejsou komunisti, ale CIA. Moc by se jim hodilo aby se do statni spravy vratili sadisticti STBaci. Ti by treba povolili zrizeni nejake te ozdravovny treba na Libave a jeste by jim ochotne o vikendu pomahali. Nakonec ucel sveti prostredky tak proc se v ramci "dobre veci" nespojit s jakymkoliv hajzlem, uz se tak stalo mockrat, vid leho... [mrknutí jedním okem]

80825

30.11.2005 3:27

RE: Jak to vidi Evropa

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 80825

Ano slysel CR lustracni zakon kritizuji organizace pro lidska prava. Me osobne se zda, ze tvrde struktury byvale CSSR stejne svuj vliv uplatnuji pres byznys, takze dnes dle meho nazoru uz lustracni zakon prestava byt aktualni. Byvali kadri budou pravdepodobne ti nejtvrdsi a nejpravicovejsi zastanci liberarismu. Tomu opravdu rikam obrat, co dokaze udelat nejaka ta mizerna miliarda.

80993

29.11.2005 4:56

Rameno spravedlnosti zaucinkovalo a dalo svetu nazorny priklad.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

High court rules against PLO

The U.S. Supreme Court allowed a $116 million judgment against the PLO and Palestinian Authority to stand. The high court Monday chose not to block the judgment in favor of the family of an American citizen and his Israeli wife who were killed in 1996 in the West Bank.
A federal court in Rhode Island had found the ruling Palestinian organizations responsible for the attack because they gave safe haven to Hamas.

The federal court ruled in a default judgment after several PLO leaders, including late P.A. President Yasser Arafat, refused requests for depositions.

Kolik millionu dolaru musi zaplatit Amerika ,ktera podporuje penezi a zbranemi vrazdy palestinskych obcanu?
Kdyz Palestinci ,jsou zotpovedni za Hamas ,tak Americka -zidovska vlada musi byt zotpovedna za israelske okupacni vojaky,zejmena ,za ty ,jez v ramci sve dovolene jdou slouzit do israelske armady si zastrilet na Palestince a potom se spokojene vrati "domu".
Co ,takhle smrtelne komando Mossadu ,co vrazdi po svete a vrazdi lidi ,aby dosahli jejich dokumentu ke kryti akci Mossadu,kdo to bude platit,to Chertovi a Rumsfeldovi strhnou z platu a nebo to zaplati americky danovy poplatnik ,co do toho nemuze ani pipnout.
----------

Nakonec ,dobra rada,pro vsechny ty ,jez maji jakekoliv vyhrady k zidovskemu-chazrskemu-zionistickemu podnikani,nejezdete do Prahy,papezenci horsi papeze,ze ano?
Holocaust denial charges filed in Prague

A Prague man arrested last month at a neo-Nazi rally was charged with Holocaust denial. The man was protesting on behalf of Ernst Zundel, who is currently on trial in Germany for Holocaust denial. A Prague state prosecutor said the man, 21, faces up to three years in prison.

Nase soudy vzdycky byly poplatne k novym chlebodarcum,skoda ,ze do Cech nepsisli Keltove ,tak by meli na hlavach prilby s rohama.
Doufam ,ze s ezidovsky soud v Jerusalemu zastane krestana a odsoudi zida za plyvani na kriz.
To,az se stane ,tak budu cinskym cisarem,ale v Cechach je to normalni,bezpaternost byrokratu je svetove znama.Povesili jsme pani Horakovou ,ale bojovali jsme za Angela Davisovou a Dzamilu Buheredovou,Dollores Ibadury,co ta se unas vzdy napakovala penezi a take hrdina kambodzskeho lidi "Kong Klea" ,tak nejak se jmenoval nam byl velice blizky,ze ano?

80802

29.11.2005 12:57

Neco malo navic

Klokan 210.?.?.?

V puvodnim clanku v The New York times,je pouze uvedeno,ze se uzilo techniky "involving near drowning",nic vic.Je pravda,ze CIA taji,kde je drzi,ale netaji,ze je zatkla.Khalid Shaikh Mohammed byl zatcen 1.3.2003.Druhy den uz byl na prvnich strankach,vcetne udaju o Abu Zubaydahovi.Padilla alias Abdullah Al-Mujahir je puvodem z Puerto Rico.Policejni zaznamy ma dost pestre,ve 13 se zapletl do vrazdy,byl v poulicnim gangu a sedet sel za strelbu na Floride 1991.Pak se stal nahle muslimem a hura do Pakistanu.Se Zubaydahem se setkal 2001,a nejen s nim.
Udajne je jen mala ryba a spolupracoval s jistou partou,drzet ho jako vojenskeho zajatce davalo vic casu pro vysetrovani.Obzalovan bude za podporu vrazdy a unosu mimo USA a poskytovani materialni pomoci teroristum.Hlavni problem je asi to,ze je US citizen,jinak by po nem nestekl pes.S jeho minulosti, urcite nejel do Pakistanu cvrnkat kulicky.

80854

29.11.2005 15:34

RE: Neco malo navic

Corvus 83.?.?.?

Reakce na 80854

Konečně něco co má hlavu a patu. Aspoň sem se dozvěděl, co je ten Padilla zač, kruci.
Máte pravdu, že to asi není jen takový mírumilovný tourist. Ale stejně se mi nezdá, když někdo near drownuje bližní.

Taková přiznání už tu byla tisíckrát a vždy se vynucovala ve jménu vyšších cílů.

Ale čí vyšší cíle to byly se lidé dozvídají s odstupem desetiletí. Dost by mě zajímala opravdová a komplexní studie motivací američanů k válce v Afghanistánu a Iráku. A tipoval bych, že samotné útoky 11.9. jsou někde v půlce časové osy celé věci...

80871

29.11.2005 22:03

RE: Neco malo navic

kema 207.?.?.?

Reakce na 80871

>Konečně něco co má hlavu a patu. Aspoň sem se dozvěděl, co
>je ten Padilla zač, kruci.

Napodobne. Ten Mr. Wilson co pise pro Guardian ma zrejme cit pro "vyber" faktu. Take se tomu rika zatajovani faktu a od toho uz je jen krucek ke lzi.

>Máte pravdu, že to asi není jen takový mírumilovný tourist.
>Ale stejně se mi nezdá, když někdo near drownuje bližní.

Nejspis je to lump 1st class.
S temi nasilnymi metodami vyslechu s vami do velke miry souhlasim.
Uz samotna myslenka, ze za demokracii je nutne v pripade jejiho ohrozeni bojovat nedemokratickymi metodami je me proti srsti.
Nejvetsi problem vidim v tom, ze v pripade chyceni obycejneho zlocince nebo treba teroristy z IRA ma policie vetsinou celou radu nenasilnych metod jak ho prinutit ke spolupraci. Vetsinou staci prislib nizsiho trestu, nebo dokonce uplne milosti. Lump pak zradi cleny sveho gangu a vysetrovani muze pokracovat.
V pripade fanatickeho muslima je ovsem vsechno marne.
Takovy silenec naopak touzi po tom, aby byl popraven a nerekne nic.
Takze co delat? Precist kazdemu jeho prava, zavolat pravnika a vzdat se?
Ja sam odpoved nemam.
Jsem jenom rad, ze to nemusim resit ja a ze to za me zkouseji resit jini.

80951

29.11.2005 22:08

RE: Neco malo navic

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 80951

>S temi nasilnymi metodami vyslechu s vami do velke miry
>souhlasim.
>Uz samotna myslenka, ze za demokracii je nutne v pripade jejiho
>ohrozeni bojovat nedemokratickymi metodami je me proti srsti.
A kór když se nebojuje za demokracii!

80953

30.11.2005 5:20

RE: Neco malo navic

kema 207.?.?.?

Reakce na 80953

>A kór když se nebojuje za demokracii!

Jenze ono se za ni bojuje.
Vam uz uz pane Taborsky ve vasem veku ten "demokraticky" Velky Kalifat nehrozi. Takze po vas potopa, ze.
Jenze pro nas mladsi se jeste vyplati proti tomuhle muslimskemu moru neco delat.

81009

30.11.2005 5:51

RE: Neco malo navic

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 81009

>>A kór když se nebojuje za demokracii!
>
>Jenze ono se za ni bojuje.
Mno, když to říkáte Vy a leho...

>Vam uz uz pane Taborsky ve vasem veku ten "demokraticky" Velky
>Kalifat nehrozi. Takze po vas potopa, ze.
>Jenze pro nas mladsi se jeste vyplati proti tomuhle muslimskemu
>moru neco delat.
Ze všeho nejvíc by se Vám vyplatilo nechat si od psychiatra předepsat něco silnějšího proti té Vaší paranoi o Velkém Kalifátu.

81012

2.12.2005 3:44

RE: Neco malo navic

kema 207.?.?.?

Reakce na 81012

>Ze všeho nejvíc by se Vám vyplatilo nechat si od psychiatra
>předepsat něco silnějšího proti té Vaší paranoi o Velkém
>Kalifátu.

To nebude nutne pane Taborsky. Tenhle cil Al Kaidy a podobnych dobrodeju lidstva se podle me nepodari naplnit.
Aspon pokud neprevladnou lide jako vy.
Co se dusevni nemoci zvane paranoia tyce, tou trpi podle me spis clovek, kteremu se po vysloveni slova Zid obevi pena u huby. [mrknutí jedním okem]

81369

30.11.2005 6:14

RE: Neco malo navic

Tom 24.?.?.?

Reakce na 81009

>>A kór když se nebojuje za demokracii!
>
>Jenze ono se za ni bojuje.

http://tinypic.com/i1wnj7.jpg

81019

30.11.2005 8:02

RE: Neco malo navic

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 81009

>>A kór když se nebojuje za demokracii!
>
>Jenze ono se za ni bojuje.
[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]
bojuje se za prachy chlapecku...

81029

30.11.2005 10:46

RE: Neco malo navic

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 80871

,Drownovat'blizni je pry velice uspesna metoda.V Ceske kotline se tohoto importu KGB pouzivalo v padesatych letech.
Ne,ze me tohle plni nadsenim,ale z techto panu se to asi jinak dostat neda.11.9.neni zadny zacatek.
Vsichni se tu hadaji o CIA veznicich v Evrope a ted nejaky britsky pravnik obvinil US,ze jakehosi Binyama Mohammeda odvlekli z Pakistanu do Maroka,kde byl mucen,aby podepsal,ze spolupracoval s Padillou ve veci ,the dirty bomb'.
Ted muzou popustit uzdu fantazii.

81056

30.11.2005 18:34

/'...Az probehne atentat na Bushe....' (Trodas)

peter veliky 205.?.?.?

Sakra, Trodas by mel urcite velikou radost a pozadoval by aby v CSSR (ano v CSSR) vyhlasili komousi narodni svatek.

81127

30.11.2005 19:02

RE: /'...Az probehne atentat na Bushe....' (Trodas)

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 81127

Petre on Trodas urcite planuje postavit pomnik tanku cislo 23 zpet na sve misto na Smichov, pokud se mu to nepovede v realu udela to aspon na webu [smích]

81131

9.1.2006 10:26

RE: /'...Az probehne atentat na Bushe....' (Trodas)

M 193.?.?.?

Reakce na 81131

ten tank nebyl k poctě stalinismu ale k poctě vojáků, kteří bojovali a mnoho jich padlo. Nevím proč komu vadil. Ono se teď 15 let po sametovém podvodu hezky bojuje proti teroru minulého režimu. Nějak kolem mě vidím těch bojovníků až moc (to není přímo na vás, jen jste mi to připoměl). Nevidím důvod proč odstraňovat jakékoliv pomníky které byly postaveny v souvislosti s osvobozením. Zaslouží si to ti lidi, kteří ve válce padli když nám pomáhali. Bez ohledu na to, jestli to byli američani nebo rusové. A bez ohledu na to, jaká později byla (nebo je) politika jejich státu. Ti lidi umírali, podle mě si pomník zaslouží.

87304

Příspěvků: 132

28.11. 00:42 trodas  Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 17:40 Arkan  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 17:53 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 18:03 Arkan  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 19:48 Corvus  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 20:32 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 20:46 Corvus  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 21:25 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 21:53 Antiseptik  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 21:59 Corvus  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 22:11 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 22:46 Antiseptik  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 22:47 Corvus  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 04:56 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 05:46 Rene Bartosek  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 19:46 Karel z Čech  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 20:21 Old Shaterhand  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 20:29 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 20:40 Old Shatterhand  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 21:24 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 22:02 Old Shatterhand  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 22:08 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 22:25 Jiří Táborský  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 22:31 Old Shatterhand  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 00:27 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 17:10 Old Shatterhand  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 00:15 VaclavK  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 06:01 Tom  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 22:32 Jiří Táborský  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 06:09 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 07:03 Jiří Táborský  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 07:55 kema  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 17:02 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 21:01 Jiří Táborský  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 09:05 Tom  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 11:43 Dáša  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 06:03 Jiří Táborský  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 06:42 Rene Bartosek  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 17:26 Vladimír Stwora  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 17:37 Jiří Táborský  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 17:50 Old Shatterhand  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 17:48 Old Shatterhand  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 17:59 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
01.12. 14:59 Jiří Táborský  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
02.12. 02:20 Rene Bartosek  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
02.12. 03:26 kema  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
02.12. 04:28 Rene Bartosek  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 17:36 Petr Gejdoš  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
05.12. 12:29 Corvus  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 09:18 google  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 22:53 VaclavK  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 13:05 Arkan  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 13:18 Pavel -Čert- Němec  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 19:02 trodas  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 19:07 Old Shaterhand  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 19:20 Karel z Čech  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 19:31 Old Shaterhand  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 19:55 Karel z Čech  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 20:09 Old Shaterhand  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 03:10 Rene Bartosek  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 18:26 google  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 19:02 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
02.12. 02:22 Rene Bartosek  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 03:06 Rene Bartosek  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 09:36 Blahnik  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 08:15 Pavel -Čert- Němec  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 10:36 trodas  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 09:33 Ivo  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 04:09 Hugo  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 16:54 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 16:57 Misu  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 17:02 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 00:09 Misu  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 00:24 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 16:49 trodas  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 19:12 Misu  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 03:19 Rene Bartosek  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 17:09 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
02.12. 02:31 Rene Bartosek  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
03.12. 07:06 kema  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
04.12. 16:07 Rene Bartosek  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
03.12. 07:53 Vcelicka  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
03.12. 19:29 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
04.12. 03:42 Robert Nohejl  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
04.12. 03:58 Zvědavej  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
03.12. 21:22 Dáša  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 22:39 Arkan  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 14:14 google  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
13.12. 01:50 Arkan  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 17:25 Dáša  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 21:20 kema  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 00:05 trodas  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 00:14 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 00:43 trodas  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 00:51 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 10:51 trodas  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 12:14 google  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 00:55 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 08:26 Pavel -Čert- Němec  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 10:57 Corvus  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 05:42 kema  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 10:48 trodas  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 21:23 kema  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 21:26 leho  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 04:03 Blahnik  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
29.11. 10:46 trodas  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
30.11. 04:01 Blahnik  RE: Aha, takze co vlastne spachal?
28.11. 19:44 Hugo  Tohle už fakt není "jako středověk"!
28.11. 19:53 Hugo  Tohle je středověk jak vyšitej!
28.11. 21:23 trodas  RE: Tohle je středověk jak vyšitej!
28.11. 22:59 VaclavK  RE: Tohle je středověk jak vyšitej!
29.11. 02:02 zaplatil  Jak chteli zaridit, aby Irak MEL ZHN:
29.11. 02:15 leho  RE: Jak chteli zaridit, aby Irak MEL ZHN:
29.11. 13:45 Misu  RE: Jak chteli zaridit, aby Irak MEL ZHN:
29.11. 19:11 trodas  RE: Jak chteli zaridit, aby Irak MEL ZHN:
29.11. 03:56 Rene Bartosek  Jak to vidi Evropa
29.11. 08:40 Pavel -Čert- Němec  RE: Jak to vidi Evropa
30.11. 03:27 Rene Bartosek  RE: Jak to vidi Evropa
29.11. 04:56 Robert Nohejl  Rameno spravedlnosti zaucinkovalo a dalo svetu nazorny priklad.
29.11. 12:57 Klokan  Neco malo navic
29.11. 15:34 Corvus  RE: Neco malo navic
29.11. 22:03 kema  RE: Neco malo navic
29.11. 22:08 Jiří Táborský  RE: Neco malo navic
30.11. 05:20 kema  RE: Neco malo navic
30.11. 05:51 Jiří Táborský  RE: Neco malo navic
02.12. 03:44 kema  RE: Neco malo navic
30.11. 06:14 Tom  RE: Neco malo navic
30.11. 08:02 Pavel -Čert- Němec  RE: Neco malo navic
30.11. 10:46 Klokan  RE: Neco malo navic
30.11. 18:34 peter veliky  /'...Az probehne atentat na Bushe....' (Trodas)
30.11. 19:02 Vcelicka  RE: /'...Az probehne atentat na Bushe....' (Trodas)
09.01. 10:26 M  RE: /'...Az probehne atentat na Bushe....' (Trodas)

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 111 čtenářů částkou 18 231 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 1

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
21,95 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 739,34 Kč
1 unce stříbra
512,79 Kč
Bitcoin
417 079,51 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 638