Diskuze k článku

Třetí technoparty od začátku měsíce

Příspěvků 96

14.9.2005 6:38

Bit ich ako kone?

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

>>
...jak by se dala tato síla využít při prosazování skutečně potřebných řešení. Počínaje např. tlakem na zrušení nesmyslné imunity politických mameluků přes požadavek přímé volby prezidenta, přes tlak na vystoupení z EU, přes požadavek na návrat ke zlatem podložené měně, přes odmítnutí geneticky modifikovaných svinstev v naší stravě a na našich polích přes zachování svobodného internetu bez šmírování až po vystoupení republiky z koalice ochotných participujících při okupování Iráku. Ale kvůli takovým věcem se pochopitelně nikdy nedemonstruje
>>

Inu, pane Stwora, dovod asi bude ten, ze vela ludi nechce, aby ich deti mlatila bez dovodu policia. Malokto ale chce vystupit z EU, vratit sa k zlatom podlozenej mene (co je to za kuriozita?) alebo vystupit z koalicie v Iraku. Preco myslite, ze tieto veci su dolezitejsie ako fakt, ze policia bez dovodu zmlati ludi?

70548

14.9.2005 13:10

RE: Bit ich ako kone?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70548

>Malokto ale chce vystupit z EU,

především málokdo tam vůbec za stávajících podmínek chtěl lézt ...

>vratit sa k zlatom podlozenej mene (co je to za kuriozita?)

ano, v dnešní době je to celkem kuriozita ... zlato se narozdíl od cifer na papíře špatně škrtá ... ale jsou tací blázni, i na Internetu chtějí platit zlatem ... mohl byste prosím ekonomicky elaborovat, proč je podle Vás zlatem podložená měna špatná?

>alebo vystupit z koalicie v Iraku.

poslední čísla na toto téma, co jsem viděl, byla tuším že čtyři pětiny národa jsou proti válce - to se Vám jeví jako "málokdo"?

>Preco myslite, ze tieto veci su dolezitejsie ako fakt,
>ze policia bez dovodu zmlati ludi?

tyto věci jsou stejně důležité, jako když policie bezdůvodně mlátí lidi - a myslímže p. Stwora nikde netvrdí, že by byly důležitější ... je tu ovšem jeden fakt, který zřejmě záměrně (+) přehlížíte, a to že v případě CzechTeku to rozhodně bezdůvodné nebylo

(+) když se nám ho jako správný demagog snažíte vnutit dvojím opakováním v jednom příspěvku

70603

14.9.2005 19:08

RE: Bit ich ako kone?

Stojan Jakotyč 206.?.?.?

Reakce na 70603

Herr kavol:


- Re EU: "...predevsim malokdo tam vubec za stavajicich podminek chtel lezt...". Hmm, nebolo o tom nahodom referendum?
- zlatom podlozena mena: a akym zlatom by ste chcel tie koruny, co su v sucasnosti v obehu podlozit? Ved stat ma tak na krytie 10%, max.
- ja ako demagog zmerne prehliadam, ze Herr Stwora nikde netrvodi, ze tieto veci su dolezitejsie? A co takto nasledujuci uryvok: "...prosazování skutečně potřebných řešení. Počínaje např...."

Ha?

70670

14.9.2005 19:43

RE: Bit ich ako kone?

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 70670

Což třeba nějaká ta defenestrace, v rámci tradic... [mrknutí jedním okem] Když cinkání klíčema nepomohlo...

70678

15.9.2005 11:12

RE: Bit ich ako kone?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70670

> - Re EU: "...predevsim malokdo tam vubec za stavajicich
>podminek chtel lezt...". Hmm, nebolo o tom nahodom referendum?

"o tom" nebylo - většina lidí, co přišli k referendu, s těmi podmínkami seznámena nebyla

> - zlatom podlozena mena: a akym zlatom by ste chcel tie
>koruny, co su v sucasnosti v obehu podlozit? Ved stat ma tak na
>krytie 10%, max.

otázka stála jinak, neodbíhejte od ní ... ale když se ptáte jakým zlatem - tím zlatem, které stát rozumným hospodařením získá za účelem pokrytí měny [oči v sloup]

> - ja ako demagog zmerne prehliadam, ze Herr Stwora nikde
>netrvodi, ze tieto veci su dolezitejsie? A co takto nasledujuci
>uryvok: "...prosazování skutečně potřebných řešení.
>Počínaje např...."

již jednou jsem podotkl, že s tím mlácením píšete o koze, zatímco p. Stwora o voze - ano, bezdůvodné mlácení by bylo "skutečně potřeba řešit"; pokud ovšem někdo neuposlechne pokynů veřejného činitele a ještě jej napadne (k čemuž na CT došlo), důvod k tomu mlácení si právě sám vyrobil

70807

16.9.2005 1:56

RE: Bit ich ako kone?

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 70807

>> o tom" nebylo - většina lidí, co přišli k referendu, s těmi podmínkami >> seznámena nebyla

Ako to viete? Vy ste sa s tou vacsinou (tj. niekolko milionov) rozpraval?

>> ... zlata mena ...
Dnes neprakticke. Rozne prebehne v hospodarstve vymena isteho objemu tovaru a sluzieb. Je treba mat v obehu tolko obeziva, aby sa dala tato vymena realizovat. Objem zmeny je vyrazne vyssi ako zlato k dispozicii.

>> "... pokud ovset nekdo neuposlechne pokynu verejneho cinitele..."
V 1989 ich zopar takisto neuposluchlo pokynov verejnych cinitelov.

70923

14.9.2005 6:53

omg

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Pane Stwora, jak mam dodrzovat pravidla a neurazet autora clanku, potazmo tento web, kdyz pisete takove blaboly. Ani nemam chut vam nejak oponovat, protoze bych se leda jeste vic vytocil(nasral)...

70549

14.9.2005 8:12

RE: omg

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 70549

Pavle
Zajiste vis, ze pan Stwora nejen pise, ale i cte.
Zajiste cte i prispevky lidi, kteri maji k udalostem trochu bliz nez z Kanady.
Ta vlozena fota naheho pod vlivem jasne svedci o tom, co videt chce a na jakych zakladech stoji jeho obzaloba.
Ani nemam chut mu nejak oponovat, protoze bych se leda jeste vic vytocil(nasral)...


70566

14.9.2005 7:22

tak se naser

. 62.?.?.?

Prispevek zrusen. Nechutne!

70552

14.9.2005 7:24

????

Jack 147.?.?.?

Pane stwora,
možná jste to ve zprávách přehlédl, ale s technoparty na kokořínsku souhlasila i správa chráněné krajinné oblasti.
A proč policie nezasáhla? Protože zákony platí pro všechny, i pro policii.

70554

14.9.2005 13:16

RE: ????

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70554

>Pane stwora,
>možná jste to ve zprávách přehlédl, ale s technoparty na
>kokořínsku souhlasila i správa chráněné krajinné oblasti.

pane slepče, možná jste to ve článku přehlédl, ale o stanovisku správy CHKO se píše hned na začátku!

>A proč policie nezasáhla? Protože zákony platí pro všechny,
>i pro policii.

nějak nerozumím, co tím chcete říct ... odpověď, že zákony platí pro všechny, nijak nevysvětluje, proč by policie nemohla zasáhnout v případě jejich porušení, ke kterému s největší pravděpodobností došlo ... myslíte, že až mě bude nějaký ochranář na kokořínsku pokutovat, mohu ho poslat do prdele se slovy že i pro něj platí zákony? [zmaten]

70605

14.9.2005 7:29

nepochopil jsem o co jde

J3H 84.?.?.?

Samozřejmě se dá diskutovat o tom, jestli zásah policajtů byl nutný, jestli byl v rámci předpisů a tak. Mě ale napadá jiná myšlenka: nepochopil jsem hlavní myšlenku proč ?? se tyhle akce konají. Podle mého vkusu: hudba - mizerná, zábava - pochybná. Jakou mají tihle kluci a holky představu o lidském soužití, o krajině kde žijí, jaké mají představy o ideálním světě.

Srovnávám to s akcí hippies ve Woodstocku. 1968. Hippies byli dost naivní, chlastali a kouřili hašiš (vlastně to dělají dodnes) ale měli (mají) aspoň nějakou představu o světě. Aspoň takovou, co by se dělat nemělo. ..

70555

14.9.2005 16:24

RE: nepochopil jsem o co jde

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 70555

Bez urážky, ale toto je hodně hloupý argument. Na technoparty jsem nikdy nebyl a techno neposlouchám, ale evidentně existuje nemalá skupina lidí, kterým techno hudba přijde dobrá a zábava na technoparty vynikající...co je na tom proboha tak těžkého k pochopení??? Proč by měli mít nějakou společnou představu o soužití, o krajině, o ideálním světě? Chtějí se prostě pobavit způsobem, který se jim zamlouvá. Mimochodem, dva moji kamarádi tam tehdy byli a oba jsou vysokoškoláci, řádně zaměstnaní a ve svém oboru vcelku úspěšní, takže opravdu nesnáším, když někdo o účastnících CzechTeku tvrdí, že je to bandu feťáků. Jinak, neřeším tady otázku legality či nelegality CzechTek 2005-jen stručně řeknu, že jsem právník a podle mého názoru bylo víc chyb na straně policie než technařů.

70642

15.9.2005 11:44

RE: nepochopil jsem o co jde

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70642

>Jinak, neřeším tady otázku legality či nelegality CzechTek
>2005-jen stručně řeknu, že jsem právník a podle mého
>názoru bylo víc chyb na straně policie než technařů.

děkuji za tuto poznámku [smích]

přímo z ní totiž plyne, že chyby na straně technařů byly ... to od právníka rád slyším - nechci vůbec polemizovat o tom, kdo těch chyb udělal více nebo větších, jen mě nebetyčně vytáčí, když jsou z technařů děláni nevinní andílci ... ti, co se jich tímto stylem zastávají, by zasloužili přes hubu snad ještě více, než ti, kteří se snažili policajty ukamenovat [naštvaný]

70819

15.9.2005 13:51

RE: nepochopil jsem o co jde

_ksilt© 212.?.?.?

Reakce na 70555

Vazeny prispevateli, jen ignorant, hlupak a nevzdelanec muze kritizovat hudebni ci jakykoliv vkus druhych, nic vic k Vasemu prispevku nelze dodat.

70831

14.9.2005 7:30

budou volby

David 213.?.?.?

co na to jiného říci. Co se týče té technopárty u Přeštic, letěl jsem to tam vyfotit v sobotu kolem 12hod. a média silně přeháněli s těmi 4tisíci lidmi. Podle mého odhadu s bídou 500 ale to je koneckonců jedno. V sobotu se tam zaletím podívat a uvidím. Jinak myslím že tam nebude moc lidu zvlášť po tolika jiných akcí takže pokud organizátor splní co slíbil tak by to tam neměl být problém. Ale uvidíme. Jinak je to samozřejmě provokace a truc. Ale to mě až tak nepálí. Ať se třeba po...erou. David

70556

14.9.2005 7:32

technoparty

Tarvos 82.?.?.?

V komentáři pana Stwory je prezentován jeden z mála normálních názorů. Naprosto s ním souhlasím. Přirovnání k rozmazlenému kopajícímu frackovi je více než trefné a holt některé rodiče svých svatoušků to asi dráždí.

Až budete někdy někdo muset poslouchat nedobrovolně hlasitou hudbu celou noc a ještě déle, jak se mi žel na dovolené taktéž v chráněné krajinné oblasti Jeseníky stalo, tak vám garantuji, že si uvědomíte jaká hovada někteří lidé jsou. V té chvíli mi blesklo hlavou jak se asi cítí všichni tvorové v blízkém okolí a především jak dlouho budou lidé přírodu takhle prudit.

70559

14.9.2005 7:45

Pohled z jiného úhlu.

Vandal 206.?.?.?

Ponechme tentokrát matku přírodu a včechna zvířátka nucená (ovšem bezplatně)poslouchat rámus a řev vydávající se za "hudební výtvory" HOMO SAPIENS stranou. Světová fauna si přijde na své při přírodních katastrofách, jako na př. erupce hory-sopky sv. Heleny (1980) a nebo nesčetných lesních požárů, které ročně vznikají tady v Kanadě, nebo US. Takovou technoparty, která by způsobila srovnatelnou škodu si ani neumím představit.
Co si však umím představit, je dlouhodobý účinek na mentální zdraví pravidelných účastníků těchto dábelských orgií. Příkladů je ve světě na tisíce. Snad ten nejpopulární, díky seriálu na americké televizi je případ Ozzyho Osbourna a jeho "roztomilé" rodinky. Tenhle seriál by se měl povinně předvádět na českých školách, aby českým dětem bylo jasno kam to mohou dopracovat. Po shlédnutí pořadu se člověku chce vylézt zpět na strom a začít tisíceletý proces civilizace od začátku. Kdyby pár ran policajtských pendreků dokázalo odradit moje potomky od účastí na téhle zhoubné "zábavě",tedy budiž. Pochopitelně bych nejprve udělal vše proto aby mé děti dbaly mé rady a nemusely se podrobit policejní "terapii". Jestli si dnes nemůžete vybrat schopné, poctivé politické vůdce, jaký bude mít národ výběr až tahle mládež dospěje?

70563

14.9.2005 10:50

RE: Pohled z jiného úhlu.

Rastik 212.?.?.?

Reakce na 70563

Uz dlho som sa tak dobre nepobavil [chechtot] [velký smích] Spajat Ozzyho s technoparty, asi by sa chudak urazil [velký smích] Inak si myslim, ze on to nema z toho, ze hrava hard rock ale z dlhorocneho fetovania. A jeho rodinka sa nesprava o nic nechutnejsie ako napr. ucastnici reality show Vyvoleni - to je proste reality show.
"Kdyby pár ran policajtských pendreků dokázalo odradit moje potomky od účastí na téhle zhoubné "zábavě",tedy budiž." - ked vasi potomkovia pojdu na "normalny" hudobny festival, kde im budu hrat "normalne" mainstreamove kapely, tak zrejme ostanete v pohode, ze?

70591

14.9.2005 8:15

Zbytečné řádky Pane Stworo

skud skud (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Pane Stwora, opravdu nechápu proč zase píšete o tomto problému.Bohužel vaše řádky svědčí o neznalosti situace kolem pořádání hudebních festivalů.
Pokud zde argumentujete ničením přírody, proč vám tedy nevadí festivaly jako HipHop Kemp, Cosmic Trip, Creamfields, SazavaFest, Summer of Love, Macháč a mnoho dalších mnohatisícových festivalů konané ve volné přírodě, kde jsou lesy, louky, bohatá příroda.Co tey navrhujete? Zakázat všechny festivaly? Proč tedy nepíšete o tzv "oficiálních festivalech", když tyto festivaly mají také velký vliv na okolní přírodu a nikomu najednou nic nevadí? Mám pocit, že v tom vidíte uplně nekoho jiného.Třeba nějaké lidskoprávní anarchisty, kteří jsou mezinárodně propojení a centrálu mají v Izraeli, že?

70567

14.9.2005 13:53

RE: Zbytečné řádky Pane Stworo

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 70567

>Pokud zde argumentujete ničením přírody, proč vám tedy
>nevadí festivaly jako HipHop Kemp, Cosmic Trip, Creamfields,
>SazavaFest, Summer of Love, Macháč a mnoho dalších
>mnohatisícových festivalů konané ve volné přírodě, kde
>jsou lesy, louky, bohatá příroda.

Vadí mi úplně stejně. Akorát tyto se nekonají každý týden. A ne v krajinné přírodní oblasti.

70612

14.9.2005 14:33

RE: Zbytečné řádky Pane Stworo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 70612

a praveze konaju. letne festivaly. takmer vyhradne v prirode a aspon jeden za tyzden.

70619

14.9.2005 15:15

RE: Zbytečné řádky Pane Stworo

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70612

V CHKO Křivoklátsko během Léta na Berounce, tj. během prázdnin, se podobné akce konají zhruba tři týdně. Akce pořádané agenturami. Kravál na desítky kilometrů., účast stovky až několik tisíc lidí.

70623

14.9.2005 15:24

RE: Zbytečné řádky Pane Stworo

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 70623

To jsem nevěděl. A je to smutné.

70625

14.9.2005 15:57

RE: Zbytečné řádky Pane Stworo

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 70625

Ja bych k tem akcim poskozujicim prirodu pravidelne pridal silnice a dalnice - ale nad tim uz se nejak nepozastavujeme. Pane Stworo, souhlasim s vami, ze technoparty davaji prirode zabrat. Ale treba ty silnice ji zrejme davaji zabrat mnohem vic (podle meho nazoru) a uz nad tim vubec nepremyslime. Technoparty mi pripada jako jeden z nasich dalsim pitomych vymyslu a otazka zni, zda stoji za to se jim zabyvat vice nez treba temi silnicemi nebo tovarnami, jejich vliv je podstatne horsi.

70632

14.9.2005 16:08

RE: Zbytečné řádky Pane Stworo

hostující 84.?.?.?

Reakce na 70632

a nebo třeba viděli jste někdo jak vypadá příroda u Berounky,Sázavy..... po skončení sezony takzvaných vodáků?

70637

14.9.2005 19:46

RE: Zbytečné řádky Pane Stworo

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 70637

Pokud někdo kempuje v místech k tomu neurčených, ochranáři mají pravomoc ho odtamtud vyhodit a napařit mu pokutu. Vodáky a čundráky do toho netahejte.

70679

15.9.2005 8:30

RE: Zbytečné řádky Pane Stworo

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 70679

>Pokud někdo kempuje v místech k tomu neurčených, ochranáři
>mají pravomoc ho odtamtud vyhodit a napařit mu pokutu. Vodáky
>a čundráky do toho netahejte.

Máte pravdu Blažková !
je to už hodně dlouho, co jsme sjížděli Vltavu (asi tak 25 let a taky tam s náma byla jedna Blažková, Jarmila z Olomouce, taky se hodně jezdilo na Rabštejn, do Jeseníků) a bylo nás tehdy celkem dost, asi 12 lodí a pod Rožmberkem jsme nechtěli "kempovat" v tzv. tábořišti pro turisty a vodáky, kde se to hemžilo samými DeDeRony se stany se zahrádkami, televizí a Trabanty, a navíc ještě mít nad hlavou výbojky. Tak jsme sjeli kousek níž, po proudu a našli nádherné místo a utábořili se. Zanedlouho se ale objevil na druhém břehu řeky Žigulík Lesní správy a z něj vystoupil hajnej, či polesný, to je jedno, a mával na nás. Tak jsme vzali jednu kanoe a přeplavili se k němu. Hned nám chtěl dát samozřejmě pokutu, protože jsme taky byli na území CHKO, ale když mu jeden kamarád ukázal průkaz ochranáře (z Krkonoš), tak se nechal obměkčit a ještě nás tím služebním Ragulinem zavezl do hospody pro pivo a zpět. Cestou nám vyprávěl, jak tam měli sraz mládežníci (SSM) a jak mu tam porazili docela vzrostlé a zdravé, tři stříbrné smrky, kterých tam bylo celkem jen sedm. Ale vůbec nic se nestalo, ani se o tom nesmělo mluvit a viníci se ani nedověděli, co provedli. Ten hajnej se jmenoval Plchát, ještě dnes si to jméno pamatuju, dej mu Pámbů pevné zdraví. Takže některým lidem by s klidem mohlo být povoleno vstupovat i do takových míst, jako je třeba Chráněná Krajinná Oblast, ale většinu by měli hnát sviňským krokem pryč. Třeba zrovna ty technaře, nebo asi většinu z nich, zvláštěpak ty, kteří si to pletou se smetištěm. Nemůžu si pomoct, ale takovéto akce té přírodě moc neprospějí. A je samozřejmě hloupost to srovnávat s dálnicí, letištěm, či jinou komunikací. Kdo si to neuvědomuje, tak je docela pěkný kus mezka. A dál, kdo má rád přírodu, nemá žádnou potřebu tam dělat něco takového jako je technopárty. Právě proto, že už je toho až přespříliš, tak by se to nemělo ještě víc šířit. Ty dálnice a podobné komunikace slouží velikému množství lidí, ale technopárty je v poměru k tomu jen pro pár "nadšenců". Ono se to všechno jednou obrátí, nebo už se obrací ? Podle Gejdodama asi jo. Ale bude to s většími potížemi a možná už nebude možnost rychlé nápravy. [zmaten]

70783

15.9.2005 13:57

RE: Zbytečné řádky Pane Stworo

_ksilt© 212.?.?.?

Reakce na 70625

Pane Stworo, jak je videt, nevite toho jeste zdaleka vice.

70832

14.9.2005 8:34

Fotky - čirá manipulace

skud skud (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Ano, jasně na letních festivalech jsou občas vidět nějaké excesy,které zde na fotkách zobrazeny.Jenže vy se to snažíte podat tak, že VŠICHNI účastnící všech festivalů vypadjí takto a že VŠICHNI jsou tedy zfetovaní asociálové, což se dovolím tvrdit, že to není pravda.A nebudu sdílet váš pohled, který se mi takto snažíte namluvit.
Velké letní festvaly oficiálního rázu se zde v ČR konají jistých 10 let.
Nikdy jste o tom nepsal. A přitom měly veliký vliv na okolí jako freetekno party.
Kauza Czechtek 2005 a další festivaly byly z velké části honbou za mediálně zajímavým tématem, kdy v okurkové sezóně není o čem pořádně psát. Jinak by jste si toho ani nevšimnul.

70573

14.9.2005 13:51

RE: Fotky - čirá manipulace

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70573

>Jenže vy se to snažíte podat tak, že VŠICHNI účastnící všech festivalů
>vypadjí takto a že VŠICHNI jsou tedy zfetovaní asociálové, což se
>dovolím tvrdit, že to není pravda.

hm, a jaký je rozdíl oproti tomu, když vy (+) tvrdíte, že NIKDO tam není zfetovaný atd.?

(+) teď se neobracím osobně, že zrovna Vy jste něco takového řekl, myslím obecně Stworovy oponenty, kteří dost často s pravdou zachází tak, že výběr vhodných fotek je proti tomu jen jako překlep na desátém místě pí při počítání kruhu s přesností na jednotky ...

70611

21.9.2005 22:58

RE: Fotky - čirá manipulace

Fallen 83.?.?.?

Reakce na 70611

[smích])))))))))))))))))))))))))
Cira manipulace je i tento webik, ktery obcas ctu a nevychazim z udivu [smích]

Chapu 'mlade' lidi v jejich snaze odpoutat se od toho vecneho lhani post-komunistickych demokratu, od lidi kteri Vam lzou do oci prime-time v televizi, od tech lidi kteri se staraji pouze o svuj vlastni profit na ukor souseda.

A jestli nekdo na CZTeku nekdo bere drogy???'Who cares?' - dokud mne oni neobtezuji, ani ja je neobtezuji...

Coz mimochodem, rozhodne nemuzu rici o partice vecne podnapilych lidicek, potacejicich se ve 0200 rano z hospody, rvoucich po ulici ... a polichcije ? ta chlasta s nimi ...

Po pravde - jestli si mam vybrat mezi akci typu 'Machac 2005' a CZTek, prijedu priste na CZTek, protoze - tam neexistuje lahev vodu (1/3 l) za 50Kc, pivko za cca 50Kc atp ... muzete si vzit sebou obcerstveni, piti, vlastni hudbu ...

Nikdo Vas pri vstupu neprohledava, nikdo Vam nerika ze nesmite odejit drive nez pred 2300, v oplocenem arealu, kde na cca 10000 lidi neni jediny odpakovy kos, lahve se povaluji vsude, ale 'Who cares?', vzdyt mesto z toho dostalo taky svuj kus zisku ...

'A vo tom je' - CZTek (a potazmo vsechny teknivaly) je o dobrovolnosti - dobrovolne prijedu, dobrovolne po sobe uklidim - kdo to neudelal, je prase, ktere si nezaslouzi byt mezi temito lidmi ...
Ale takovi lide jsou vsude - neodsuzuji duchodce, presto ze se nezasadily o odstraneni komunistu, neodsuzuji cikany, presto ze jich par se mne pokouselo okrast ...
'Hod kamenem, kdoz jsi bez viny' - on(oni) vedel(i) proc to rekl ...

71978

14.9.2005 8:46

Moc pěkné.. Rudé Právo hadr...

LACO 62.?.?.?

Vážený pane Stwora,
Docela nechápu, proč jste kdysi před Husákem z ČSSR utíkal... Asi Vám zjevně schází rány pendrekem a presumpce viny vůdči těm, co "jinak vypadají" nebo vůdči těm, kteří se dokážou bavit jinak, než jim "stát předepisuje". Docela se divím, že Vy, takový "bojovník za demokracii", schvaluje Paroubkovo populistické řezání lidí za každou cenu a za vyšší volební preference jeho už tak dosti zapáchající ČSSD.
Tím, že ukazujete fotky jednoho či dvou ožralých či sjetých individuí pouze uboze vytrháváte z kontextu a hluboce klesáte svým "objektivním zpravodajstvím" na úroveň Rudého Práva kdysi, či zaujatých "Rudých Práv dneška". Sám se hudbě věnuju jak aktivně-muzikant, tak pasivně-divák, tudíž jsem sjezdil po celé ČR desítky, ne-li stovky hudebních akcí a můžu Vás ujistit, že takovéto fotky pořídíte na většině z nich. Takovýchto postaviček potkáte na každém i "legálním", daně platícím a tudíž Paroubkem posvěceném[smích] festivalu třeba 5, 10, 20.... Potíž je v tom, že už Vás nezajímá, že se kolem naprosto pohodově a NE takto uboze, baví 500, 1000 nebo třeba 20000 "naplech" NEožralých a NEzfetovaných lidí.. Hlavně, že ptáčkové budou klidně spát, žabičky budou klidně kvákat a "slušní ctihodní občané" nebudou ve svých domovech rušeni při sledování yntelygentňých Nováckých estrád... Spalování fosilních paliv, je v pořádku, zamořování prostředí plasty, chlorovanými uhlovodíky, freony....... drancování přírody pro ještě větší zisk pár vyvolených, kteří už ani zisk nepotřebují.....atd. atd. atd...... to je asi taky v pořádku... Ale hudební akce, toť poslední rána životnímu prostředí!!!!...... [naštvaný]

V tomto ohledu s hlubokou neúctou a s přáním pořádné policejní buzerace Vaší osoby až navštívíte ČR

P.S.: Začínám zvažovat, zdali ta stovka, kterou posílám měsíčně na Zvědavce není trochu moc. Před "Kauzou CzechTek" jsem uvažoval, zdali to není málo....

70577

14.9.2005 14:19

RE: Moc pěkné.. Rudé Právo hadr...

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70577

>Spalování fosilních paliv, je v pořádku, zamořování
>prostředí plasty, chlorovanými uhlovodíky, freony.......
>drancování přírody pro ještě větší zisk pár
>vyvolených, kteří už ani zisk nepotřebují.....atd. atd.
>atd...... to je asi taky v pořádku...

můžete prosím doložit citací či odkazem, kde p. Stwora něco takového řekl?

>P.S.: Začínám zvažovat, zdali ta stovka, kterou posílám měsíčně
>na Zvědavce není trochu moc. Před "Kauzou CzechTek" jsem uvažoval,
>zdali to není málo....

co tím chtěl básník říci? vyhrožuje, že nebude-li p. Stwora psát přesně to, co chcete slyšet, tak nedostane svůj obolus, obdobně jako se třeba Nova snaží trefit do vkusu lidem, kteří jsou ochotni konzumovat reklamu, která Novu živí? - to už snad radši to Rudé Právo, nežli občasník, který musí balancovat na hraně, aby obsahem nepobouřil ni jediného čtenáře, a tak si ani nesmí dovolit vlastní názor (v tomto případě dle mého soudu - ač nejsem zapšklý stařec - celkem správný)

70616

14.9.2005 16:09

RE: Moc pěkné.. Rudé Právo hadr...

LACO 62.?.?.?

Reakce na 70616

Uvedené citace (fosilní paliva, freony...) Vám samozřejmě nedoložím, protože jsem je použil jako příměr. Pan Stwora mi (a nejen mně-viz. výše) svým pliváním na situaci okolo CzechTeku docela hnul žlučí. Od člověka, o kterém si myslím (stále), že má o mnoha věcech slušný a "zdravý" přehled, jsem tak totální nepochopení situace vyloženě nečekal. A ještě to dává do souvislosti s ochranou přírody a s utýráním vlčáka-viz. jeden článek asi před měsícem. Jako by snad CzechTek a ParoubTek atd.... byly to nejhorší, co může životní prostředí této planety potkat... A co pan Stwora vyloženě přehnal, je fotka nalitého nebo sjetého jedince, jako by snad všichni účastníci podobných akcí byli podobní. Nejsou. Tohle jsou skutečně metody komunistických sdělovacích prostředků. A bohužel nejen komunistických, nemusíme chodit daleko... Vysvětlil jsem to výše a nehodlám to opakovat. S panem Stworou v hodně věcech souhlasím (a v něčem také ne), asi taky proto na Zvědavce už několik let lezu téměř denně a začal jsem přispívat alespoň blbou stovkou měsíčně, protože mi to připadá slušné, ale tohle je přeháňka..
Abych viděl nalitou trosku s pinďourem venku, jakožto typického účastníka hudební akce, na to nemusím přispívat na "nezávislý server", ale můžu si večer zapnout Novu...
Nejde mi samozřejmě o blbou stovku, ale o princip, jestli mi rozumíte, už se nechci opakovat.

70638

15.9.2005 11:22

RE: Moc pěkné.. Rudé Právo hadr...

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70638

>Uvedené citace (fosilní paliva, freony...) Vám samozřejmě
>nedoložím, protože jsem je použil jako příměr.

to jste si ovšem vybral špatný příměr, pokud mi paměť slouží, tak p. Stworovi tyto nešvary též vadí, jen o nich v poslední době nemluví

... doufám, že se nemýlím, a pokud ano, tak že mě sám opraví [mrknutí jedním okem]

>Pan Stwora mi (a nejen mně-viz. výše) svým pliváním na situaci
>okolo CzechTeku docela hnul žlučí. Od člověka, o kterém si
>myslím (stále), že má o mnoha věcech slušný a "zdravý"
>přehled, jsem tak totální nepochopení situace vyloženě
>nečekal.

nejsem si jist, jestli jde o totální nepochopení situace (na druhou stranu, pochybuji o tom, že existuje někdo, kdo by ji zcela chápal, snad jedině politické špičky tuší, co měla policejní akce znamenat)

spíše se mi zdá (a tady již na vlastní pěst spekuluji, narozdíl od výše uvedeného, o čemž jsem přesvědčen), že se p. Stwora rozhodl nebrat věc jako celek (viz výše, příliš komplexní, není to on, komu přísluší soudit), ale zaměřil se pouze na jednu stránku problému - a té se dle mého názoru věnuje celkem poctivě, včetně toho, že právě s touto stránkou ta ochrana přírody či utýrání vlačáka opravdu souvisí

70810

15.9.2005 6:13

RE: Moc pěkné.. Rudé Právo hadr...

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 70577

Pane Stiburek, doufam ze jednoho dne take zavitate sem do Kanady a ze vam tady imigracni policie take "da co zabrat", kdyz uz to same prejete panu Stworovi.
Byl jsem na navsteve v Cechach jiz parkrat, ale "zatim" jsem s nimi zadne problemy nemel. Samozrejme jsem nikoho "verejne neprovokoval", to byla take moje vyhoda. [smích]

70767

14.9.2005 9:09

Nedostatečné zákonodárství

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

"Okolní obce marně proti konání akce protestovaly, ale kdo by je poslouchal".


Tady je jasně vidět, že ty zákony jsou neúplné a děravé. S tím by si páni radní měli dát více práce a vylepšit to, aby se taková a podobné akce nemohly konat, bez souhlasu okolních obyvatel. Je vidět, že těch patnáct let ještě nestačilo, uvidíme jak dlouho to ještě vezme, než se to posune k lepšímu. Je pravda, že páni radní mají daleko víc"důležitějších" a "naléhavějších" úkolů. [oči v sloup]

70579

14.9.2005 9:35

Hezký článek

Ing. Bláha 158.?.?.?

Děkuji za tento článek. Já mám s těmi chuligány osobní zkušenost. Mám chalupu u Mlýnce. To, co tam ty "děti", resp. zfetovaná zvířata prováděla, nemá obdoby. Vtrhli mi na zahradu, trhali ovoce a zeleninu, když jsem se ohradil, poslali mne někam s výhrůžkou. Policii jsem nemohl zavolat, sít mobilu spadla. Došel jsem pro ní tedy osobně na cestu. Řekli, že přijdou a nepřišli. Znovu jsem se sám pokusil vyhnat ze své zahrady technaře. Leželi, pili alkohol a nazvali mne náckem a fašounem. Jedna "dívka" na mne vystrčila prsa a potom zadek, ta zvířata se tomu smála. Většina z nich se chovala divne, jako by byli opilí nebo v transu. Měli také psy,kteří běhali po zahradě a žena se bála. Schovala se do domu a odmítla jít ven.
To, čemu ti lidé říkají demokracie je anarchie.

70582

14.9.2005 15:33

RE: Hezký článek

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 70582

Mno, mel jste si je nafotit, hned by vase argumenty dostaly poradnou vaku, takhle je to jen JPP [zahanbení]

Nerad bych, aby to znelo, jako ze se jich chci zastavat, ale CzechTek probihal hodne DALEKO od lidskych obydli a zahrad, tak mozna vasi chuligani nemeli s temihle ani nic spolecneho? [zmaten]

Mozna. Spise ano, ale nemuzete hned vse vyloucit.

A co je nejpodstatnejsi je to, ze si mate poridit zbran a branit vlastni majetek a soukromi. Kdo myslite, ze to udela za vas? Policie? A nespadl jste z visne? [oči v sloup]

70628

14.9.2005 15:51

RE: Hezký článek

hostující 84.?.?.?

Reakce na 70628

ze si mate poridit zbran a branit vlastni majetek

A nebo pořádnýho hafana,když máte tak velikou zahradu ,doporučil bych třeba brazilského filu - to by se páni chuligáni divili až by chtěli ze zahrady odejít i s těmi svýmy podvraťáky... [velký smích]

70630

14.9.2005 17:47

RE: Hezký článek

detergent 194.?.?.?

Reakce na 70628

Co nafotit - prostě seřezat násadou od vidlí. Ne proto, že jsou to technaři, a ne proto, že jsou zfetovaní - prostě proto, že vlezli přes plot.

Na "přesplotčiky" mám tvrdý metr i já. Třebaže sám ignoruju všechny zákazové cedule neobsahující slovo "prosím", v životě by mě NENAPADLO lézt přes plot. Cedule je jen canc, žlučovitá manifestace pisatelova ega, ale plot je plot, a co je za plotem, to je svaté. Plot je vlastně takový zástupný symbol zdi - a lézt někam skrz zeď, to se prostě nedělá.

70652

14.9.2005 9:37

Dalsi laciny prispevek pana Stwory

v79 217.?.?.?

Bohuzel mi neni jasne, proc se pan Stwora zameril zrovna na techno party. Je nejspis snadne prebirat jednoduche informace z medii, k nimz ma jinak obecne jistou neduveru, trosku je prikrmit nepochopenim (zasti?) umernym svemu veku a zverejnit. Na diskusi k prechozim prispevku (http://zvedavec.org/vezkratce_1079.htm) uz pan editor nereagoval, protoze by musel priznat, ze vse je jinak. Takovychto akci se dely v lete desitky i v prechozich letech a vetsinou probehly v klidu. Proc neryjete treba do Barum Rally nebo zavodu motocyklu v Brne, ktere nasledne zpusobily kolaps na dalnici, cimz obtezovaly spoustu normalnich motoristu, kteri se jen chteli nejak presubnout a nezajima je adorace motoru, nehlede na neporadek, jaky dovede x desitek tisic navstevniku vytvorit.
Co treba si pockat, az akce probehne a pak udelat vyhodnoceni? Proc tak hystercite dopredu? Jeste par takovych spotu a Zvedavec pro me prestane byt zajimavym zdrojem informaci a zmeni se na knourani starce, ktery prestal rozumet svetu a proto kolem sebe bezuzde kouse.

[pláč]

70583

14.9.2005 10:00

RE: Dalsi laciny prispevek pana Stwory

LACO 62.?.?.?

Reakce na 70583

Obávám se, že poslední odstavec je až smutně výstižný.. [pláč]

70586

14.9.2005 14:24

RE: Dalsi laciny prispevek pana Stwory

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70583

Chápu, že pan Stwora nemá rád hudbu techna. To já také ne. Co však nepochopím je, že mu zvláště vadí, když policie bezdůvodně nemlátí mladé lidi.
Ti ubozí ptáčci a srnky jsou samozřejmě pouze záminkou, protože jinými činnostmi jim člověk ubližuje podstatně víc. A to jak činnostmi hlučnými - kácení lesa, tak i méně hlučnými - sekání trávy, sklizeň obilí a pod. A to zcela pomíjím takové věci, že třeba armáda vyjede s tanky.

Je skutečně zajímavé, že akce v přírodě pořádané agenturami nevadí a stejné akce pořádané mladými lidmi vadí. Na 10 km stejný kravál, v přírodě stejný nepořádek po akci, případně i větší.

70617

14.9.2005 9:49

Fotka

John Dovany 62.?.?.?

Proc je pod clankem o CzechTeku kterej se odehral 29.- 31.7.2005 fotografie s datem 15.7.2005? Nebude to proto ze na Czechteku "Drogová situace byla srovnatelná s běžnými letními festivaly konanými v červenci a srpnu po celé České republice, před zákrokem jsme neviděli žádné projevy agrese, „zfetovaných“ lidí ani povalujících se zbytků jakýchkoli drog v trávě kromě kelímků a lahví od alkoholu. Nenašli jsme poházené jehly a stříkačky ani o nich nemáme od ostatních účastníků zprávy. Podle našeho odborného posudku návštěvníci této taneční akce nepatří ve své většině k problémovým uživatelům drog a alkoholu." a autor clanku chtel dokazat ze co technar to fetak?

70584

14.9.2005 10:00

technoparty

blab 193.?.?.?

A to si opravdu myslite, ze pred czechtekem se vubec zadne nekonaly? Jejich pocet se nijak markatne nezvysil, akorat ted diky nekonecne medializaci jsou vic na ocich.

Popravde jsem Vas clanek necetl. Ani nemusim. V teto kauze to jsou same zaujate blaboly porad dokola. Rikate, ze mladi nemaji vubec zadny respekt ke prirode. A jaky mate vy, ze si to dovolujete tvrdit? Jak si vubec jako konzument produktu soucasne lidske civilizace dovolujete neco takoveho tvrdit? Az se zreknete dopravy znecistujici prostredi, az se zreknete el. energie a vsech dalsich vydobytku soucasne civilizace a odstehujete se nekam do lesu, kde budete v "souladu" s prirodou zit jako poustevnik z toho, co si "setrne" vypestujete, tak si klidne kricte o barbarstvi dnesni mladeze.

Ale o tom jsem nechtel psat. Do nekonecna omilate, ze dnesni mladez je zkazena a ze si niceho nevazi. Mozna ano, mozna je skutecne horsi nez ta Vase "skvela generace". Kazdopadne vinit 18ti leteho cloveka za neco takoveho je naprosto absurdni. Clovek v takovemhle veku je jeste moc ovlivnitelny svymi vzory a predevsim prostredim, ve kterem zije. A pokud rikate, ze nema uctu k prirode, tak to neni on, ale prostredi ve kterem vyrustal. Protoze takhle mlady clovek je predevsim obrazem spolecnosti, ve ktere vyrusta.

70585

14.9.2005 11:54

Penize

fallout 194.?.?.?

Premyslel jsem, jestli prispeju na zvedavce... Po precteni tohoto clanku uz mam jasno.. Ani nahodou.

70596

14.9.2005 16:36

RE: Penize

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 70596

>Premyslel jsem, jestli prispeju na zvedavce... Po precteni tohoto
>clanku uz mam jasno.. Ani nahodou.

Sakra co Vás tak se....?
Pan Stwora má tenhle názor.A co.
Pro mne je hodnotnější jedna žába-kuňka,než jeden kulturymilovný tanečník, mrcasící se po louce.

70644

15.9.2005 7:45

RE: Penize

TS 213.?.?.?

Reakce na 70644

>Pro mne je hodnotnější jedna žába-kuňka,než jeden
>kulturymilovný tanečník, mrcasící se po louce.

Nechci vam kazit iluze. Technari prijedou, zaduni a odjedou. Zaby vydrzi koncertovat cele leto, a zustavaji rok co rok.

Ty potvory dokonce dokazi svym zpevem snizovat cenu nemovitosti ve svem okoli.

70780

16.9.2005 12:55

RE: Penize

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 70780

Nechci vam kazit iluze. Technari prijedou, zaduni a odjedou. Zaby vydrzi koncertovat cele leto, a zustavaji rok co rok.

Ty potvory dokonce dokazi svym zpevem snizovat cenu nemovitosti ve svem okoli.
------------------------------------------------------------------------
Ale houby,právě cenu zvyšujou...jako indikátor čistoty okolí.A byl jste někdy z ženskou na dece u rybníka při zpěvu žab?Sakra žůžo. [mrknutí jedním okem]

70986

17.9.2005 1:43

RE: Penize

TS 213.?.?.?

Reakce na 70986

>Ale houby,právě cenu zvyšujou...jako indikátor čistoty
>okolí.

Reknete to Havajcanum. Nektere oblasti se topeji v peticentimetrovych zabickach coqui - sice malych, ale jejich kolonie dokaze byt hlucnejsi, nez letiste nebo dalnice.
http://www.msnbc.msn.com/id/8582887/

Myslim, ze podobne - i kdyz asi mene drasticke - priklady by se daly najit i v Cechach. Zaby skutecne dokazou byt neskutecne hlasite.

>A byl jste někdy z ženskou na dece u rybníka při
>zpěvu žab?Sakra žůžo. [mrknutí jedním okem]

Myslim, ze tam je rozhodujici zaba na dece vic nez zaby v rybniku. [mrknutí jedním okem]

71130

14.9.2005 12:36

Otrnulo jim

Peter Veliky 70.?.?.?

Policie v Cesku bude mit (anebo uz ma) svazane ruce k zasahum proti vylozenym provokacim nove generace hipisaku a jinejch vyvrhelu spolecnosti.
Vidime to denne v Kanade, kde prestraseni politically correct policajti se boji zastavit dnes auto obsazene cernymi tvaremi (nechci rici hubami) i kdyz ocividne provokuji jizdou a zvednutymi prsty policajty k zasahu.
Policie v Cesku po tvrdem zasahu na tiskem pretrasanou Technoparty dostala pravitkem pres prsty a nyni uz je nedostanete na zadny zasah i kdyby chovani tech fetaku presahovalo zakony do te nejvyssi miry.
Po smutne proslulem zdrhnuti Krejcire pri domovni policejni prohlidce, Cesti policajti ani nepujdou zatykat dalsi potencial 'Krejcire', co kdyby jim zase nejakej 'utekl' a oni by byli obvineni z nejakeho nadrzovani ci korupce.
Je mi lito rodicu tech technopartaru, museji urcite trnout zdali se jejich ratolest nevrati domu z technoparty coby novej cerstvej fetak.

70598

14.9.2005 16:02

RE: Otrnulo jim

TS 213.?.?.?

Reakce na 70598

>Je mi lito rodicu tech technopartaru, museji urcite trnout zdali
>se jejich ratolest nevrati domu z technoparty coby novej cerstvej fetak.

Trnou snad jestli se dotycny vrati z oslavy narozenin coby novej cerstvej alkoholik?

70634

14.9.2005 19:51

RE: Otrnulo jim

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 70634

Každopádně já bych byla pro, ať tam policajti vysbírají aspoň ty dealery. Ale to oni si teď nelajznou. Ještě by byli nařčeni, že opět mlátí "děti".

70681

14.9.2005 20:41

RE: Otrnulo jim

Stojan Jakotyč 206.?.?.?

Reakce na 70598

>Je mi lito rodicu tech technopartaru, museji urcite trnout zdali
>se jejich ratolest nevrati domu z technoparty coby novej cerstvej fetak

To ja by som sa bal skor niecoho ineho, hlavne keby mi tam sla dcera...

70688

14.9.2005 22:27

Něco tu nehraje!

Miriam 213.?.?.?

Reakce na 70598

Majl z Kanady...
... nedavno... slusny, relativne krehky klucina par ulic od nas, zname ho leta a rodinu take, si koupil za vlastni vydelane pesinky ojete auto. Veda ze jako tynejdzr bude ostre sledovan, jezdil velmi opatrne. Vracel se domu po pulnoci z prace (placa pizzy), s okny dolu protoze bylo jeste vedro, a zastavili ho 3 znudeni vb pracovnici (ti jsou zde zasadne ve tvaru almary = 2metrovi wrestling zapasnici). Aniz stacil rict "Hi officers", byl vyrvan ze sedadla skrz to spustene sklo jako sardinka, pricemz mu zkroutili ruce dozadu tak nasilne, ze mu jednu zlomili v predlokti, dali mu zelizka a s pomoci tretiho, ktery si vzal na starosti jeho hlavu, byl zrucne svihnut na hranu predniho skla a prednich dveri, cimz mu zlamali celist a vyrazili dva zuby. Pote dva prohledali auto skrz nakrz, krvacejicimu klukovi v soku a bolesti (drzel ho ten treti) sdelili, ze ma stesti, ale priste ho mit nemusi
... a zmizeli. Nasli ho o hodinu pozdeji rodice, lezel u auta se skelnyma ocima, trasl se jako sulc a byl zcela mimo. Odvezli ho do nemocnice, sepsali protokol a pristi den podali formalni stiznost. Dodnes nula a za par mesicu bude nadale nula.... zvule v jakemkoliv rozsahu je dnes pracovni povinnost. Mimochodem... na jakekoliv tvrzeni zdejsiho esenbaka je treba mit svedecvi tri civilistu (a nesmeji se znat), aby soudce mohl vzit v uvahu ze esenbakovo tvrzeni muze mit mozna mezery.

70707

14.9.2005 14:03

Konec

Takasawa 84.?.?.?

Po přečtení článku a podívání se na slečny týdne jsem zjistil, že zvědavec se už opravdu mění na oplzlého, zahořklého starce.

70613

14.9.2005 16:07

RE: Konec

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 70613

Slecny tydne se mi libi, hezke [smích]

70636

14.9.2005 19:52

RE: Konec

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 70613

Ale kouknul jste se, že? [mrknutí jedním okem]

70682

14.9.2005 14:24

Chyba lávky

Mars rybar (zavináč) wo (tečka) cz 193.?.?.?

Vážený pane Stworo, v aféře kolem technopárty nešlo o likvidaci broučků, nebo citlivé uši voličů čssd nebo komoušů, ale o shromažďovací právo a právo na svobodu projevu. Právě tu svobodu projevu, kterou Vy využíváte třeba na svém webu a kterou využívám já když s Vámi nesouhlasím. Až zde bude jeden názor a jedna politika budou naše názory hnít ve vězení s námi, tedy jen se mnou, neboť Vy jste za louží.

70618

14.9.2005 15:29

RE: Chyba lávky

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 70618

Presne, tak. Vystizne.

Mimochodem, ukazka, ze technoparty muze probehnout bez vrhani zasahovych rozbusek, granatu se slznym plynem a 30milionoveho nakladu na nezakonne mlaceni nepoholdne mladeze, ze? [mrknutí jedním okem]

70627

14.9.2005 15:53

Fotky

TS 213.?.?.?

No tak jsme videli nahatej zadek. Meli bychom byt pohorseni?

70631

14.9.2005 16:01

RE: Fotky

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 70631

Uvědomuji si a uznávám, že uveřejnění těch fotek nebylo fair. Příliš tím zjednodušuji. U technoparty vůbec nejde o to, jestli se tam někdo obnažuje a šuká. Upřímně řečeno, to by mi vadilo nejméně.

A navíc se snažím ovlivnit čtenáře, podsunout mu pocit mravního rozhořčení.

Ne, ty fotky tam asi být neměly. Nejspíše je vyhodím.

70633

14.9.2005 16:17

RE: Fotky

LACO 62.?.?.?

Reakce na 70633

>Ne, ty fotky tam asi být neměly. Nejspíše je vyhodím.

Jen je nevyhazujte, ať nově příchozí vidí, o čem se tu diskutuje.. Jinak ta diskuse nemá smysl.

70641

14.9.2005 18:32

RE: Fotky

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 70633

A nad cim se pohorsujete? Nad tim, ze je bavi trosku neco jineho? Nemyslim tim omamne latky, ozralych lidi se najde, trebas i na obycejne vesnicke veselici taky dost (ne-li dokonce ve vetsim procentuelnim zastoupeni) a o beznych hospodach ani nemluve. A tu konzumaci statem nepodporovanych drog taky nemam na mysli. Ono staci zajit na nejakou vetsi diskoteku ve vetsim meste a hned vidite, jak to vypada - sehnat nejakou tanecni grodu, sehnat trochu hase, pripadne se domluvit na necem tvrdsim - mas penize - no problem. Ze maji propichane ruzne casti tela? Ze maji jiny vkus co do oblekani, ucesu? Odkdy se lidi soudi podle ucesu a toho, co maji na sobe?

Tak co vam teda na nich vadi?

70662

14.9.2005 18:53

RE: Fotky

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70662

Už za starého Sokrata se mluvilo o tom, jak morálka upadá a ta dnešní mládež je nanicovatá. Po dvou a půl tisíci letech pan Stwora píše stejně.
Tak na tom něco asi bude. [smích]

70667

14.9.2005 16:31

A ještě něco

LACO 62.?.?.?

Tím, že politici z CzechTeku záměrně a uměle udělali daleko větší problém,než ve skutečnosti je, mají teď skutečný problém..
A přitom by možná stačilo tak málo.... Jenom aby dva pokrytci jménem Paroubek a Bublan veřejně prohlásili:" Udělali jsme chybu a CzechTek jsme záměrně zpolitizovali, protože jsme mysleli, že nám to zlepší volební preference." A odstoupili.. [chechtot]

70643

14.9.2005 16:40

A ještě něco 2

LACO 62.?.?.?

Tím, že jste ty fotky odstranil, jste změnil dost výrazně smysl celého původního článku a hlavně diskuse pod ním a dokázal tak, že neumíte uznat chybu a alespoň o ní podiskutovat. Rozumní lidé (jako třeba já[smích]) by Vám tady za to hlavu neutrhli, spíš naopak. Takhle akorát mlžíte, jako Paroubek a Bublan o CzechTeku, můžete si s nimi podat ruce.. Dnes jste hodně zklamal jednoho do dneška nadšeného čtenáře Zvědavce. Jen tak dál......[naštvaný]

70645

14.9.2005 17:28

RE: A ještě něco 2

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 70645

Nemlžím. Ty fotky totiž nejsou to hlavní, co mi vadí. A skutečně jsou propagandistické a trošku unfair. Můj názor na technoparty se nemění. Je jasné, že takové excesy, jako na těch obrázcích, tam nejsou výjimečné. Ale jak říkám, není to to hlavní, v čem je problém.

70649

14.9.2005 20:15

RE: A ještě něco 2

LACO 81.?.?.?

Reakce na 70649

Dobře, fotky byly trapné, nebyly z CzechTeku, souhlasíme oba. Nicméně jste je použil pro dokreslení vašeho názoru a to mě docela rmoutí. Trošku to zavání takovým tím samoúčelným populismem.... Tohle bych od Vás tedy nečekal. Souhlas s Paroukovsko-Grossovským fašounkovským pendrekařením od člověka, který alespoň slovem napadá plíživý a špatně pozorovatelný vpád policejního špiclování do našeho běžného života? Od Vás? Není Vám trapné, dávat podobnou akci do souvislosti s ničením životního prostředí nebo utýráním vlčáka v zavřeném autě?? Nebudu se opakovat, vyjádřil jsem se už o něco výše. Dnes jste mě NASRAL! Dobrou

70683

15.9.2005 7:25

RE: A ještě něco 2

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 70649

> Můj názor
>na technoparty se nemění. Je jasné, že takové excesy, jako
>na těch obrázcích, tam nejsou výjimečné. Ale jak říkám,
>není to to hlavní, v čem je problém.

Ja myslim, ze by si kazdy soudny dospely clovek mel polozit otazku, jestli by na takove party pustil svoje dite (vetsina z nich deti jsou a to nejen rozumem). Ja za sebe rozhodne mohu rici, ze ne. A pokud by se jim to nelibilo, tak by mohli dostat par facek vetsich, nez od policajtu.

70777

14.9.2005 20:53

povinny titulek

eugen 160.?.?.?

mne zas nejvic prekvapuje,ze se do nasich zalezitosti soustavne sere emigrant stwura a jemu podobni.
diky internetu se tech emigrantu nezbavime snad nikdy.

70690

14.9.2005 21:01

RE: povinny titulek

LACO 81.?.?.?

Reakce na 70690

Nech toho, trapné!

70692

17.9.2005 20:08

RE: povinny titulek

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 70690

No právo na svůj názor má snad každej ale je fakt že názory těch emigrantů jsou divný nejde zdaleka jen o Stworu ale i o Rosse Hedvička, prof Ulče, ze zdejších diskuterů Táborského, Petra Velikého aka Rasputina, leha, René Bartoška když mám jmenovat ty nejaktivnější v rodině mám taky emigranty a ti mají celkem rozumné názory.

71256

17.9.2005 20:21

Emmo,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 71256

>No právo na svůj názor má snad každej ale je fakt že
>názory těch emigrantů jsou divný nejde zdaleka jen o Stworu
>ale i o Rosse Hedvička, prof Ulče, ze zdejších diskuterů
>Táborského, Petra Velikého aka Rasputina, leha, René
>Bartoška když mám jmenovat ty nejaktivnější v rodině mám
>taky emigranty a ti mají celkem rozumné názory.

....muzete nejak specifikovat "divnej nazor emigranta" a kdyz se vam bude chtit, dejte vedet, co to je "rozumnej nazor".
Dik.

71259

17.9.2005 20:41

RE: Emmo,

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 71259

Třeba zrovna vy Ajo mi připadáte na zdejším foru jako jedna z mála z rozumných. Ještě se mi líbily příspěvky toho Honzy z USA co tady kdysi citoval legendární větu z filmu Bulworth co pronesl Warren Beatty "Na Světě nebude dobře dokud everybody will fuck everybody else" a co už sem bohužel nepíše. Vy se jen neprojevujete tak výrazně jako výše zmínění tak sem vás nejmenovala. Divným názorem myslím extremní názory at už nekritická podpora Bushe a neokonzervativců, jednostranné fandění Israeli v jeho sporu s Palestinci (př Ulč, leho, Petr Veliký) nebo opačný extrém paranoidní bláboly o NWO, všeobecném židovském spiknutí (př Nohejl, Táborský, Bartošek) obě skupiny na první pohled působí nesmiřitelně ale podle mne mají hodně společného, neschopnost hodnotit věci s nadhledem, absence smyslu pro humor, černobílé vidění Světa kde bojuje dobro se zlem, v podstatě se jedná o myšlení vlastní totalitním režimům je jedno zda jde o bigotní katolicismus, komunismus nebo nacismus. Samozřejmě tohle simplicistní myšlení není vlastní jen emigrantům i u nás doma v Česku máme něco podobného třeba neostalinské komunisty jako Grebeníček a proti nim radikální antikomunisty jako Cibulka.

71265

17.9.2005 20:51

Dik, Emmo,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 71265

ted je to vcelku jasny.
Mne tam nesedelo to, ze jsou divny nazory rozsireny jen mezi emigranty.
Jinak ti, co maji extremni nazor, maji snazsi zivot, ve smyslu, ze maji ve vsem nezvratitelne jasno. Ale dialog je nemoznej, zvrhne se na dva monology....a dokola a furt pryc.
Vysvetleno.

71270

17.9.2005 21:03

RE: povinny titulek

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 70690

Podivejte se Eugene "Onegyne". Pisete, ze se do vasich zalezitosti serou emigranti. Ty ale kdysi v Cechach zili, cili o techto vecech "neco malo vedi". Me take serou nekteri lide, kteri nam emigrantum davaji "rady", jak bychom my emigranti meli zit. Vetsinou to jsou lide, kteri byli tak mesic nebo dva v USA (napriklad takovy Modracek a pan Gejdos a dalsi).
Ty presne vedi, jak to tu chodi a mysli si ze "sezrali" salamonovo hovno. [zmaten]

71273

14.9.2005 21:36

'..mi se tech emigrantu nezbavime snad nikdy..'

Peter veliky 205.?.?.?

Ale jo, uz jste se nas zbavili. Pamatujes? V 68 roce, kdyz Vy jste se normalizovali a totalizovali. Mi se nato koukat nemohli a 'praskli jsme do koni'.
Mi Vam do tech Vasich kopancu nekecame, jen litujeme pribuzne a vsechny slusne lidi, kteri tam jeste zustali a vezou se s Vami.

70696

14.9.2005 22:02

RE: '..mi se tech emigrantu nezbavime snad nikdy..'

LACO 81.?.?.?

Reakce na 70696

>Ale jo, uz jste se nas zbavili. Pamatujes? V 68 roce, kdyz Vy
>jste se normalizovali a totalizovali. Mi se nato koukat nemohli a
>'praskli jsme do koni'.

>Mi Vam do tech Vasich kopancu nekecame, jen litujeme pribuzne a
>vsechny slusne lidi, kteri tam jeste zustali a vezou se s Vami.

No Mistře, že se tu budu hádat s emigranty, ke kterým jsem vzhlížel téměř jako k bohůmm, to jsem nečekal. Omlouváme se Ti, že jsme tam zůstali a normalizovali......... Ach jo
[zahanbení] Já osobně se ti omlouvám za své datum narození v r. 1973, fakt jsem měl na vybranou. Docela se nedivím různým averzím vůdči "všeumělům", kteří v roce 89 a později "přijeli učit"...[smích]

70701

15.9.2005 11:46

RE: '..mi se tech emigrantu nezbavime snad nikdy..'

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 70701

Laco
Nechal ses zbytecne vyprovokovat a nakonec za aroganci jednoho osmasedesatnika by to meli odnest ti, kterym jsi veril.Ne vsichni prijeli zpet za ucelem "poucovat".
Pokud opravdu ctes prispevky od r 2002, tak vis.
Kliiideq [cool]
A dik za pochopeni.

70821

15.9.2005 5:29

RE: '..mi se tech emigrantu nezbavime snad nikdy..'

eugen 160.?.?.?

Reakce na 70696

ja vas neodsuzuji za to,ze jste emigrovali nybrz za to,ze se ruznymi formami vracite.

68 pamatuji jeste velice mlhave.

a za bohy vas tedy rozhodne nepovazuji jako ten jouda pobliz[smích])))

70760

15.9.2005 6:50

RE: '..mi se tech emigrantu nezbavime snad nikdy..'

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 70760

Poslys chci opravdu vedet, co te na emigrantech sere. Kdyz ja jedu "domu" (do Cech), tak jedu navstivit me rodice a zname. Kdyz vidim a nebo slysim lidi jako ty, tak se opravdu tesim zpet do Kanady. [překvapení]

70772

14.9.2005 22:47

Nikdo nemladneme...:-)

LACO 81.?.?.?

Pane Stwora, pustil jste se tu na vskutku tenký led a dokážete (doufám) sportovně uznat, že narážky diskutujících na Váš věk a jistou rigidnost Vašich názorů, mají jistou opodstatněnost... Nechci byt nepříjemný a zlý, ale i Zvědavec potřebuje tu hnusnou "konkurenční ruku trhu"... Jak již tu bylo řečeno několika diskutéry, že je nebaví poslouchat nářky stárnoucího člověka nadávajícího na VŠE... Buďte dál Zvedavcem a ne UFNUKANCEM!!

70710

15.9.2005 9:18

Zase už se to tady mele pro kousek myšího hovínka.

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Tak jsem se prokousal až k tomu poslednímu přípisku (zatím) a jsem poněkud rozezlen, poněkud překvapen a poněkud spokojen. Všichni by jsme si měli uvědomit, že ten náš životaběh, je chca nechca, podmíněn určitým zákonům, pravidlům, zvykům a jiným "falším", které jsme nuceni do velké míry dodržovat a taky zvládat. Takže jestli si někdo chce provést to, či ono, vždycky by měl dodržet úzus a podmínky, týkající se této činnosti. Pokud je "pořadatelé" různých akcí dodrží a poruší je jen hrstka jedinců, pak je možné zakročit jen proti těmto. Ale pokud se někdo snaží a taky udělá něco, co je od začátku jaksi proti zákonům, usnesením a zvykům, vystavuje se tak dopředu určitému zásahu. Každému řidiči i chodci je jasné, že pokud vjede, či vejde, do křižovatky na červenou, ponese za to následky. A tady se někdo snaží doslovat "srát" na všechno, protože když máme demokracii, tak můžeme všechno. V tomto případě se to nevztahuje jen na technopárty. Potom asi nezbývá nic jiného, než těch pár pitomců přetáhnout karbáčem. Jak říkal Werich :"Každej dobrej morální předpoklad musí být futrovanej klackem, jinak by se žádnej, dobrej, morální předpoklad neujal". Přeju dál sladké blábolení. [cool]

70790

16.9.2005 22:06

Jeden se skutecne musi divit

zap 65.?.?.?

nad tim, jaka ta 'Chranena oblast' vlastne je. Je-li opravdu chranena, a je-li tomu tak, pred cim. Celkem dobre ji znam, pochazim z te oblasti. Mohu rici zcela najisto, ze chranena jiz davno neni.

Kuprikladu v jedne vesnici nad kokorinskym dolem je nastaveno uz tolik prepychovych 'chat' prazskych zbohatliku, ze by se to mohlo nazyvat - 'Vybeh tunelaru'. Tudiz technici se asi poucili a rekli si - kdyz oni mohou, my muzem take! [naštvaný]

Je to zrejme to same jako zde v Kanade. Je-li dost drzounu pohromade a daji se do toho, zakon se proste upravi - v jejich prospech. [pláč]

71095

17.9.2005 1:06

RE: Jeden se skutecne musi divit

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 71095

>Je to zrejme to same jako zde v Kanade. Je-li dost drzounu
>pohromade a daji se do toho, zakon se proste upravi - v jejich
>prospech. [pláč]

Zap-adlý vlastenče ! V které části Kanady to žiješ ? [překvapení]

71124

17.9.2005 1:57

RE: Jeden se skutecne musi divit

zap 65.?.?.?

Reakce na 71124

K-W, Ontario, nejakych 27let.

71133

17.9.2005 19:13

mluvte za sebe

Honza 82.?.?.?

Je to všechno nesmysl. Počínaje tím, že neprezentujete všeobecnej názor, ale jenom části obyvatel, až po to že řada lidí nesouhlasí s tim, že si policie vůbec dovolí bezdůvodně mlátit do lidí a mířit na ně pistolí, když už jsou bezbraní(viz web policejnistat.cz - doporučuji video 10 s tim cizincem, jak se marně snaží říct, že je to omyl, že nic neudělal). Nebo jsem drzý fracek(nepřítel vašeho režimu), když se mi to nelíbí. Řadu lidí vůbec nezajímá technokultura, ale třeba to, že se jim to může při jiné situaci naprosto bezděčně stát. Možná by s váma třeba nesouhlasil ten muslim, kterého v londýně v metru policajti střílely do hlavy a pak to teprve začali zdůvodňovat. Nemyslíte? Bez ohledu na to, že vy prostě
nemáte nejmenší právo někomu vnucovat co má dělat ve svém volném čase, třeba někoho vůbec nezajímá zase ta vaše "sečtělá dospělá"(třeba naprosto dětinská a bezduchá - nevím) zábava.

71249

17.9.2005 20:15

RE: mluvte za sebe

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 71249

Podivejte se Honzo, kdyz policie nekomu rekne "rozejdete se" a opakuje nekolikrat, tak jen blbec neodejde. Jak uz tu nekolikrat bylo receno, tem kterym to myslelo odesli. Ostatni tupci se proste chteli "prat" s presilou. Byli "posileni" alkoholem a drogamy, cili se citili byti silnymi.
Jestli se vam moje odpoved nelibi, tak je to vase vec. Zakony se dodrzovat musi, to by byl pekny bordel, kdyby si kazdej delal co chce. [pláč]

71258

18.9.2005 12:45

RE: mluvte za sebe

Honza 82.?.?.?

Reakce na 71258

Já sem reagoval hlavně na to, jak autor bagatelizuje technokulturu. Kdyz policie prosazuje politická řešení a brání legální akci, tak to dokonce odporuje ustavě a ne jenom zákonum. Do jaké míry pochybili technaři a do jaké
stát se jistě ještě řeší, ale v onen okamžik policie neměla jedinej pádnej argument bránit jim ve vstupu na pozemek. Pakliže se stát chová špatně je třeba se mu postavit, jako třeba v roce 89, kde ste patrně také patřil mezi ty chytřejší a radši se ste tam ani neukázal, nebo ne?

71358

18.9.2005 16:11

RE: mluvte za sebe

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 71358

Nevim proc "srovnavate" technoparty s rokem 89. To byla uplne jina doba, tam se jednalo o to "zbavit" se jednou pro vzdy komunistu. Lide tam sli za urcitym cilem a ne se jenom "pobavit". [překvapení]

71390

18.9.2005 19:20

RE: mluvte za sebe

Honza 82.?.?.?

Reakce na 71390

V principu je to ale stejný. Stát dělal něco špatně tak se tomu postavili.

71416

18.9.2005 19:23

RE: mluvte za sebe

Honza 82.?.?.?

Reakce na 71390

Bez ohledu na to, že naprostá většina z nich pasivně demonstrovala proti postupu policie.

71419

3.12.2005 16:38

A co pravo na svobodu projevu...vyznani...a wostatni kecy co sirite z aMeriky,ktery tam nikdo nedodrzuje...ani vlada..

Dawe 62.?.?.?

Ty woe lidi se chtej bawit a ne walcit...to ze eu atd...je pro tebe problem,tak sis asi newsim,ze swet je plnej problemu daleko vetsich,nez technoparty,po ktery si navic lidi uklidi to co zaprasej...ale usa se treba ani nestydi,ze zaserou celej svet,a nic s tim nehodlaj delat...nesouhlasim s nasilym w jakykoliv forme,tak me prekvapuje,ze po precteni tvyho RADOBY OBJEKTIVNIHO CLANKU o technoparty CT,bych ti nejradsi dal pestiii...pojed se na nakou party podivat...az ti sahnou na tvou lidskou dustojnost pak se muzes rozcilovat jak chces,ale dokud si f kanade,tak nemuzes mit objektivni nazor...

81510

Příspěvků: 96

14.09. 06:38 Stojan Jakotyč  Bit ich ako kone?
14.09. 13:10 kavol  RE: Bit ich ako kone?
14.09. 19:08 Stojan Jakotyč  RE: Bit ich ako kone?
14.09. 19:43 baba_Blažková  RE: Bit ich ako kone?
15.09. 11:12 kavol  RE: Bit ich ako kone?
16.09. 01:56 Stojan Jakotyč  RE: Bit ich ako kone?
14.09. 06:53 Pavel -Čert- Němec  omg
14.09. 08:12 Vladimir Sodek  RE: omg
14.09. 07:22 .  tak se naser
14.09. 07:24 Jack  ????
14.09. 13:16 kavol  RE: ????
14.09. 07:29 J3H  nepochopil jsem o co jde
14.09. 16:24 Vanguard  RE: nepochopil jsem o co jde
15.09. 11:44 kavol  RE: nepochopil jsem o co jde
15.09. 13:51 _ksilt©  RE: nepochopil jsem o co jde
14.09. 07:30 David  budou volby
14.09. 07:32 Tarvos  technoparty
14.09. 07:45 Vandal   Pohled z jiného úhlu.
14.09. 10:50 Rastik  RE: Pohled z jiného úhlu.
14.09. 08:15 skud  Zbytečné řádky Pane Stworo
14.09. 13:53 Vladimír Stwora  RE: Zbytečné řádky Pane Stworo
14.09. 14:33  RE: Zbytečné řádky Pane Stworo
14.09. 15:15 Karel z Čech  RE: Zbytečné řádky Pane Stworo
14.09. 15:24 Vladimír Stwora  RE: Zbytečné řádky Pane Stworo
14.09. 15:57 Zrzek  RE: Zbytečné řádky Pane Stworo
14.09. 16:08 hostující  RE: Zbytečné řádky Pane Stworo
14.09. 19:46 baba_Blažková  RE: Zbytečné řádky Pane Stworo
15.09. 08:30 Sidonius Zdenek M  RE: Zbytečné řádky Pane Stworo
15.09. 13:57 _ksilt©  RE: Zbytečné řádky Pane Stworo
14.09. 08:34 skud  Fotky - čirá manipulace
14.09. 13:51 kavol  RE: Fotky - čirá manipulace
21.09. 22:58 Fallen  RE: Fotky - čirá manipulace
14.09. 08:46 LACO  Moc pěkné.. Rudé Právo hadr...
14.09. 14:19 kavol  RE: Moc pěkné.. Rudé Právo hadr...
14.09. 16:09 LACO  RE: Moc pěkné.. Rudé Právo hadr...
15.09. 11:22 kavol  RE: Moc pěkné.. Rudé Právo hadr...
15.09. 06:13 Ruda  RE: Moc pěkné.. Rudé Právo hadr...
14.09. 09:09 Sidonius Zdenek M  Nedostatečné zákonodárství
14.09. 09:35 Ing. Bláha  Hezký článek
14.09. 15:33 trodas  RE: Hezký článek
14.09. 15:51 hostující  RE: Hezký článek
14.09. 17:47 detergent  RE: Hezký článek
14.09. 09:37 v79  Dalsi laciny prispevek pana Stwory
14.09. 10:00 LACO  RE: Dalsi laciny prispevek pana Stwory
14.09. 14:24 Karel z Čech  RE: Dalsi laciny prispevek pana Stwory
14.09. 09:49 John Dovany  Fotka
14.09. 10:00 blab  technoparty
14.09. 11:54 fallout  Penize
14.09. 16:36 Vratislav  RE: Penize
15.09. 07:45 TS  RE: Penize
16.09. 12:55 Vratislav  RE: Penize
17.09. 01:43 TS  RE: Penize
14.09. 12:36 Peter Veliky  Otrnulo jim
14.09. 16:02 TS  RE: Otrnulo jim
14.09. 19:51 baba_Blažková  RE: Otrnulo jim
14.09. 20:41 Stojan Jakotyč  RE: Otrnulo jim
14.09. 22:27 Miriam  Něco tu nehraje!
14.09. 14:03 Takasawa  Konec
14.09. 16:07 Zrzek  RE: Konec
14.09. 19:52 baba_Blažková  RE: Konec
14.09. 14:24 Mars  Chyba lávky
14.09. 15:29 trodas  RE: Chyba lávky
14.09. 15:53 TS  Fotky
14.09. 16:01 Vladimír Stwora  RE: Fotky
14.09. 16:17 LACO  RE: Fotky
14.09. 18:32 LG  RE: Fotky
14.09. 18:53 Karel z Čech  RE: Fotky
14.09. 16:31 LACO  A ještě něco
14.09. 16:40 LACO  A ještě něco 2
14.09. 17:28 Vladimír Stwora  RE: A ještě něco 2
14.09. 20:15 LACO  RE: A ještě něco 2
15.09. 07:25 Blahnik  RE: A ještě něco 2
14.09. 20:53 eugen  povinny titulek
14.09. 21:01 LACO  RE: povinny titulek
17.09. 20:08 Emma Bovary  RE: povinny titulek
17.09. 20:21 Aja  Emmo,
17.09. 20:41 Emma Bovary  RE: Emmo,
17.09. 20:51 Aja  Dik, Emmo,
17.09. 21:03 Ruda  RE: povinny titulek
14.09. 21:36 Peter veliky  '..mi se tech emigrantu nezbavime snad nikdy..'
14.09. 22:02 LACO  RE: '..mi se tech emigrantu nezbavime snad nikdy..'
15.09. 11:46 Vladimir Sodek  RE: '..mi se tech emigrantu nezbavime snad nikdy..'
15.09. 05:29 eugen  RE: '..mi se tech emigrantu nezbavime snad nikdy..'
15.09. 06:50 Ruda  RE: '..mi se tech emigrantu nezbavime snad nikdy..'
14.09. 22:47 LACO  Nikdo nemladneme...:-)
15.09. 09:18 Sidonius Zdenek M  Zase už se to tady mele pro kousek myšího hovínka.
16.09. 22:06 zap  Jeden se skutecne musi divit
17.09. 01:06 Sidonius Zdenek M  RE: Jeden se skutecne musi divit
17.09. 01:57 zap  RE: Jeden se skutecne musi divit
17.09. 19:13 Honza  mluvte za sebe
17.09. 20:15 Ruda  RE: mluvte za sebe
18.09. 12:45 Honza  RE: mluvte za sebe
18.09. 16:11 Ruda  RE: mluvte za sebe
18.09. 19:20 Honza  RE: mluvte za sebe
18.09. 19:23 Honza  RE: mluvte za sebe
03.12. 16:38 Dawe  A co pravo na svobodu projevu...vyznani...a wostatni kecy co sirite z aMeriky,ktery tam nikdo nedodrzuje...ani vlada..

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,

stalo se už smutným pravidlem, že na konci měsíce musím uvřejňovat tenhle křiklavý rámeček s prosbou o pomoc. Do konce měsíce zbývají tři dny a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím uvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Děkuji.

Ve zkratce

Přidusit, povolit. Přidusit, povolit. Prymula si to užívá28.09.20 19:12 Česká republika 0

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Měnové kurzy

USD
23,32 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
30,00 Kč
Kanadský dolar
17,43 Kč
Australský dolar
16,48 Kč
Švýcarský frank
25,21 Kč
100 japonských jenů
22,10 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 673,97 Kč
1 unce stříbra
544,27 Kč
Bitcoin
254 224,12 Kč

Poslední aktualizace: 28.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 316