Diskuze k článku

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Příspěvků 111

11.7.2005 0:36

Jak mně české aerolinky pustily žilou

zdenek 24.?.?.?

Mimo jine, ten kanadsky "won" za poslednich nekolik tydnu posilil proti euro asi o 10 %, A jeste takovou malou radu, jak se rika " bez penez do hospody nelez ".

61019

14.7.2005 1:41

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Renate renatemm (zavináč) juno (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 61019

(Příspěvek cenzurován. Přešel jste na osobní téma. Navíc je mimo mísu. Článek není o mé finanční situaci, ale o tom, že si aerolinky účtují za jednoduchý úkon nesmyslné částky.)

61562

14.7.2005 2:36

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 61562

Nema smysl tu sumu prepocitavat na ceske koruny, ono vydaje na zivot taky platite v dolarech a konicek na 70 hodin tydne neni zas tak easy. [smích]

61567

11.7.2005 0:41

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Michal 213.?.?.?

>>Za kečup ke snídani v ceně padesáti korun účtovali dalších osm >>korun, za další cukřík do kávy tři.

A ja myslel ze snidate rohlik s jogurtem [smích]

61020

11.7.2005 1:21

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Jedinecny 62.?.?.?

33 tisic KC/3 tyzdne - lacna dovolenka

61023

11.7.2005 1:35

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 61023

Plus dalších 35 tisíc za letenku.

61025

11.7.2005 2:05

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 61025

Pame Stwora, muzu se zeptat jak do Cech letate? Myslim tim kterou leteckou spolecnosti. Ja letam spolecnosti Lufthansa z Vancouveru do Frankfurtu a pak pokracuju do Prahy. Platim(za zpatecni letenku)take 1550 dollaru, ale letam vzdy v kvetnu, jelikoz je to "levnejsi".
Pocasi posledni 3 roky bylo v teto dobe velice priznive.
Jinak k vasemu clanku muzu rict, ze v Cechach je opravdu pekne(ale jenom na dovolene). Nemyslim si ze bych tam uz mohl zit.

61030

12.7.2005 3:11

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61030

Jinak k vasemu clanku muzu rict, ze v Cechach je opravdu pekne(ale jenom na dovolene). Nemyslim si ze bych tam uz mohl zit.

Ruda -- 24.?.?.?
---------------------------------------------------------------

I ja sdilim Vas nazor.

Zacina tam byt pekne dusno. Neni uniku....komercionalizmus jak bejk. V zamestnani boj o zrno a pakarna v televizi na n-tou. Globalizace zarazena na petku. Pekne dekuji!

Ale lidi jsou v celku fajn, to je pravda.

61216

12.7.2005 12:52

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 61025

Chápu dobře, že jste vyvalil skoro 70 tisíc? Můžete prosím upřesnit, za co vyletělo těch 33 tis? Nepochybuji, že Vás jako cizince natahovali, kde to šlo, ale kde a za co jste utrácel? Nevím, jak pro ex-patrioty, ale pro mě ceny vzrostly stejně a plat zůstává stejný, pokud se zorvna mohu těšit tomu privilegiu, že jsem v zaměstnaneckém poměru.

61313

12.7.2005 17:31

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Reakce na 61313

Abych pravdu řekl, sám nevím. [smích] Jak říkáte, natahovali mě, kde se dalo. Velká část peněz šla na nájem auta plus benzín. Hodně šlo na telefony a na přístup na internet v internetových kavárnách.

61355

11.7.2005 13:21

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 61023

>33 tisic KC/3 tyzdne - lacna dovolenka

To jo, kdyz si vemu, ze v Praze na vysoke sem s tim vyzil skoro pul roku a to neni zas tak davno [naštvaný]

61083

11.7.2005 1:55

Jak mně české aerolinky pustily žilou

DM 69.?.?.?

Hmm, ja som zazil take nieco v Kanade. Instaloval som imaging system v Morden, MB, a uvedomil som si, ze to nestihnem. Tak som sa rozhodol, ze ostanem este jeden den. Zavolal som teda Westjet, ze si potrebujem preobjednat letenku. Samozrejme, ziadny problem pane, ale je tam servisny poplatok $ 25 plus pripadny upgrade. Povedal som OK, jednoducho ten extra den potrebujem. Ono z nej vyliezlo, ze ten upgrade je $ 185 (povodne som platil za spiatocnu letenku z YYZ do Winnipegu nejakych $ 230). Samozrejme, upgrade znamenal len to, ze som si objednal zmenu v den odletu (Westjet ma iba jednu, sedliacku triedu). Podciarknute a scitane, posun odletu o den mi zvysil naklady o skoro o 100%. Kam sa teda hrabu CSA? Toto bol moj posledny let s Westjetom. Odvtedy lietam s politicky korektnymi Air Canada, u nich aj tu najlacnejsiu letenku preobjednate za $ 25 (a nic viac). Navyse, pri dlhsich letoch (Edmonton, Calgary, St John's ) aj dostanem nejaku tu zranicu. Plus si zbieram svoje aeroplan miles.

61028

11.7.2005 2:16

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Nechci nějak "rýpat",ale zásadní "zásek" je špatná cena letenky.
Dokáži sehnat letenku podstatně laciněji.
To vůbec nevadí, že cestující je z USA nebo z Kanady.
Letenka se objedná jakoby pro cestujícího , který je v Česku
a zase to nevadí , že potom poletí z Kanady a do Evropy a nazpět.
Jak už je letenka jednou na jméno hotová , nikdo se zpětně
neptá , kdo na ní poletí. Zdali Kanaďan nebo Čech.
Takže zásada - letenka se platí zde v českých korunách
a je vyděláno. Platit za letenku 35.000 Kč je mírně řečeno
hloupost! Nechá se sehnat do 20.000 Kč , ale také za 16.500.

61031

11.7.2005 12:48

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Aranka 4.?.?.?

Reakce na 61031

Prosim Te, muzes upresnit koupi letenky? Jmeno je mi jasne, cena taky, ale datum odletu z Kanady a datum odletu z Prahy? Takze to nahlasis prehozene, i kdyz by se melo odletat napred z Prahy?
Ty datumy mi nejsou jasne, jinak by to byla super cena.
Zdravim Te, ahoj.

61077

11.7.2005 2:50

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Aja 24.?.?.?

No to je primo potesujici, od lonskeho roku nezdrazili. [smích]
Na podzim minuleho roku jsem platila stejnou sumu, pobyt jsem prodluzovala.

61037

11.7.2005 5:58

Jak mně české aerolinky pustily žilou

albert 70.?.?.?

Zapomel jsem prilozit:
http://newyorske.listy.nyc.home.att.net/05/jakvidi-cr.html

61047

12.7.2005 5:56

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

albert 70.?.?.?

Reakce na 61047

>Zapomel jsem prilozit:
>http://newyorske.listy.nyc.home.att.net/05/jakvidi-cr.html

Kdo je p. Rechcigl, a ci prijal "klubovou" prislusnost?
Stejnou, jako na zacatku 70. let oddany "Cech" Benjami Kuras ...
Clanek Rechcigla, a biografie jeho sebe sama a jeho zeny vysvetluje Rechciglovu agendu : rozestvat, znicit. Nejdrive moralne, pak geneticky. Bezideticnostnim zviratum s modifikovanou DNA skladbou se nejlepe vladne. Provzdy, nebot z takove zkazy neni navratu. Jen se snazte, p. Rechcigl! Ale nezapomente" Bozi mlyny melou pomalu, ale jiste ..
http://members.aol.com/rechcigl/myhomepage/heritage.html
http://members.aol.com/rechcigl/myhomepage/profile.html





61251

15.7.2005 17:45

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

P. Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 61047

Podívejte se na ČT1 na pravidelný páteční pořad "Uvolněte se, prosím", který moderuje pan Kraus. V jednom z těch nejposlednějších pořadů, myslím, že to najdete ještě v archivu(červen či květen), pan J. Kraus tento překlad použil v úvodu svého pořadu. Už jsem se dlouho tak srdečně nezasmál, jeho pořady jsou skutečně skvělé. Přes léto bude mít ten pořad pauzu, ale začíná opět 1. září.

61825

11.7.2005 9:03

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

V clanku pana Stwory je dosti veci mne, zijicimu prevazne v CR, tak trochu podivnych, ale je to hlavne o jeho pocitech z dovolene, nikoliv o mem pohledu na vec.
Je videt, ze pan Stwora je spis myslenkove na svem webu a detaily v realnem zivote moc neresi. Jako priklad bych uvedl neduslednost pri zakoupovani prvni letenky z Kanady do CR a zpet - smluvni podminky, a pak jeste treba nepravda o kvalite mleka- je zde tolik druhu kvalitnich mlecnych vyrobku, o kterych se temer celemu svetu ( snad jen Francie Rakousko, Svycarsko a takove "mlecne " velmoci by mohly namitat ) muze jen zdat.
Zadna bolsevicka vymena neexistuje, sila meny je stale v pohybu a nikdo neurcuje zpusob vymeny. Takze zadne bolsevicke manyry neexistuji.
Nechci kritizovat, ale spis videt veci tak, jak to videl pan Stwora pri pohledu skrz pruhledne svrsky tech, jiz mnohem vkusneji, oblecenych dam a slecen. [mrknutí jedním okem]

61058

12.7.2005 17:37

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Reakce na 61058

>Jako priklad bych uvedl neduslednost
>pri zakoupovani prvni letenky z Kanady do CR a zpet - smluvni
>podminky,

O těch jsem věděl. Věděl jsem, že v případě změny mě to bude něco stát. Ale o tom přece ten článek není. Ten článek je o tom, že aerolinky si účtují nesmyslnou marži za několikavteřinový úkon, se kterým nemají žádný problém.

>a pak jeste treba nepravda o kvalite mleka-

Přiznávám, tady je možná můj pohled povrchní.

>Zadna bolsevicka vymena neexistuje,

To jste nepochopil. Já říkám, že kurz se nezměnil od pádu bolševika, zatímco všechno ostatní nejméně 9x zdražilo. Jinými slovy, náš kanadský won má 9x nižší kupní sílu.

61356

13.7.2005 23:07

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 61356

>Věděl jsem, že v případě změny mě
>to bude něco stát.
něco se promenilo na hodně

> Ale o tom přece ten článek není.
Kdyby se něco promenilo v málo , tak byste nepsal o pousteni zilou. [mrknutí jedním okem]

>Ten článek je o tom, že aerolinky si účtují nesmyslnou marži
>za několikavteřinový úkon, se kterým nemají žádný
>problém.
Precetl jste si smluvni podminky pred podpisem smlouvy a naslednym
zakoupenim letenek ?
Ze s tim oni nemaji zadny problem bylo i pro Vase dobro a ze to trvalo jen par vterin,...budte rad.

> náš kanadský won má 9x nižší kupní sílu.
CZK nemuze za nizkou kupni silu kanadskeho dollaru.
V porovnani s US$ je to OK. [cool]

Ale i tak Vam rozumim [mrknutí jedním okem]

61554

14.7.2005 3:02

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 61356

pane Stwora, to co pisete (9x mene nez za komunistu) by bylo pravdou, kdyby se v Kanade pred 15 lety zastavila inflace. Ted mi reknete, kolik stal barak ve kterem bydlite pred 15 lety a kolik stoji dnes.(nemusite zrovna vas, proste barak) Kolik vam uctoval istalater pred 15 lety a kolik uctuje dnes.
Nezda se vam tedy, ze je vse skoro umerne? Jiste v Cechach je draz, ale to je i v Nemecku. Prakticky cela Evropa je na tom hur, nez my v Kanade nebo USA co ukazat kolik je prumerny plat v Kanade a USA pak vyzkouset nasobilku a ukazat hlavne Cechum, kolik vydelavame na tomto kontinente [smích] Takze jim to stahovani tech ctrnact dni odpustim [mrknutí jedním okem]

61568

18.7.2005 4:41

Takze, nas pan doctor Vcelicka je Kanadan a ne US obcan, hm, zeby Rehorek ?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 61568

Prakticky cela Evropa je na tom hur, nez my v Kanade nebo USA co ukazat kolik je prumerny plat v Kanade a USA .......
_________________________________________________________

Takze pane Vcelicko, pod jakou vlajkou vlastne slouzite ? S javorovym listem ?? [zmaten] "my v Kanade"

62136

18.7.2005 6:31

RE: Takze, nas pan doctor Vcelicka je Kanadan a ne US obcan, hm, zeby Rehorek ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 62136

Pne Lev, neumite cist?

nez my v Kanade nebo USA

Pan Vcelicka pise o Kanade i o USA. O co Vam tedy jde?? Chcete jenom popichovat, kdyz uz nemate ci rict? [pláč]

62145

18.7.2005 8:39

RE: Takze, nas pan doctor Vcelicka je US obcan, hm,

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 62136

pane leffe mluvil sem za nas emigranty na tomto kontinente..ovsem pro vas vzdy polopaticky, zdravim z Buffala [překvapení]
Jo a uz si konecne otevrte tu detektivni kancelar.....takto vypadate jako blb.

62154

18.7.2005 10:22

RE: Takze, nas pan doctor Vcelicka neni !! US obcan, hm,

Lev 68.?.?.?

Reakce na 62154

.....takto vypadate jako blb
______________________________________

Ja aspon "jako" vypadam, ale vy Vcelicko Majo blbem jste. Stejne jste lhar, jako ten vas soukmenovec "leho". Jeste jej stale navstevujete, v jeho srubu ? On si totiz "leho" mysli s vasi trpajzlici skupinkou, ze to je jeho ridici stredisko, odkud vychazeji ty vase i jeho kydy [chechtot] [velký smích]

62163

11.7.2005 9:04

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vejcíř 83.?.?.?

Co vás proboha nutí lítat ČSA? I idealistický patriotismus by měl mít své meze. Nikdy v životě jsem neletěl ČSA a taky jsem nikdy v životě za žádnou letenku nezaplatil víc než lehce přes dvacet tisíc, a to i do o dost dražších cílů než je Kanada. Stejně... mám takové podezření... víte, jak tam píšete o těch milých a vstřícných lidech co jste tu všude potkal... a o skvělém pečivu... nemohlo se nějakým omylem stát, že jste byl v úplně jiné zemi?

Takzvané bezbradavkové podprsenky nemají za účel zneviditelnit bradavky. Jsou opatřeny vycpávkami, které mají prsa opticky zvětšit a přes ty vycpávky prostě bradavku nevidíte. Mně se to zdá děsně směšné, ale jednak se to nenosí kvůli chlapům, jednak to ženské za nějakou dobu zas pustí.

Vajíčka tu mají žloutek opravdu žlutý, protože se slepicím přidává do krmiva barvivo. Hm... asi jsem vám to neměl říkat.

61059

11.7.2005 9:46

Jak mně české aerolinky pustily žilou

TT 62.?.?.?

Nechápu proč pořád pužíváte hanlivá slova typu "bolševik" a "rudoch". Vždyť už byste měl dávno vědět, že jsou vyčpělá.

Za bolševiků nebo rudochů (pořád je nemám rád) jsem tady viděl daleko víc usměvavých a pohodových tváří než teď. Teď vídám spíš idiotsky se usmívající členy sekty TV Nova, uspěchané manažery, strhané matky, které se můžou sedřít ve fabrikách, ze kterých je kdykoliv může nějakej zakomplexovanej pan továrník vyhodit, atd. Vůbec nemá smysl se dál rozepisovat. Ještě připomenu děti, které neví kdo byl Hitler... škoda slov.

Bradavky pod tričky vídám čím dál míň a to i na koupalištích. A co se týče toho mlíka, sehnat se dá i ucházející, ale ne za patnáct korun.

61064

11.7.2005 21:03

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Grovik 84.?.?.?

Reakce na 61064

Souhlas.... ten system ktery tu mame nejak ty lidi pokrivil driv byli veselejsi... i kdyz meli mene moznosti ... mozna proto :-/

61152

11.12.2005 5:43

chlastavalo se vic

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 61152

veselejsi byli protoze vic chlastali,chlastavalo se vsude,dnes musi makat a platit dluhy a tak jim ta veselost spadla ze rtu

82937

11.7.2005 11:17

Jak mně české aerolinky pustily žilou

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Mleko nepiji, na TV se nedivam a segre jsme vysvetlili, ze bradavky maji byt videt, aby to vypadalo hezky [mrknutí jedním okem] [velký smích]

Jinak servisni polatek ve vysi temer 5000,- je naprosta zlodejna [oči v sloup]


kunilingus - spatna novinka [mrknutí jedním okem] Komanci jsou dneska vsude, na verejne sprave, na vsech dobrych a vlivnych mistech a i na soudech, kde je to obzvlaste velky problem... [zahanbení] [naštvaný]
Buhuzel tedy bolsevik, komanc ci rudoch nejsou vycpela slova, ale aktualni vyrazy [zahanbení]
Byl bych sam moc rad, kdyby to byly vycpela slova... [zahanbení] [oči v sloup] Ale nejsou.

61072

11.7.2005 13:18

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 61072

>Mleko nepiji, na TV se nedivam a segre jsme vysvetlili, ze
>bradavky maji byt videt, aby to vypadalo hezky [mrknutí jedním okem] [velký smích]

Pane Trodas, jak ze se jmenuje ta Vase sestra, kdyz uz jsme oba z toho Veprova? [mrknutí jedním okem]

61081

12.7.2005 3:46

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61072

Buhuzel tedy bolsevik, komanc ci rudoch nejsou vycpela slova, ale aktualni vyrazy Byl bych sam moc rad, kdyby to byly vycpela slova... Ale nejsou.

trodas
-------------------------------------------------------

Ja to vidim pane Trodas jinak.

Moji kamosi neustale neco mleli o 'komousske hrozbe' aniz by si vubec(i mlhave) uvedomili o co ve svete jde. Kdyz jsem jim vysvetloval vysledky mych vice nez rocnich studii na netu s jasnym poukazem od kud vitr fouka - byli ztraceni. Pripadaji mi jak dusevne zaostali diky tomu pseudokomunismu. A to jsou relativne studovani lide! [oči v sloup]

61221

12.7.2005 5:33

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 61221

zajimave pane Zap, rok hledani na netu o bolsevikach, to by chtelo nejaky studijni clanek. Me by treba zajimalo kde jsou ti bolsevici vsude roztrouseni, zjistuji, ze byvali policiste, dnes funguji jako exekutori...pokud toto vypada jako OT neni, zajem o Cechy stale mam[smích]

61241

12.7.2005 13:07

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61241

zajimave pane Zap, rok hledani na netu o bolsevikach, to by chtelo nejaky studijni clanek. Me by treba zajimalo kde jsou ti bolsevici vsude roztrouseni, zjistuji, ze byvali policiste, dnes funguji jako exekutori...pokud toto vypada jako OT neni, zajem o Cechy stale mam

Vcelicka -- 24.?.?.?
-----------------------------------------------------------------

Samozrejme, ze nectu o "bolsevikach", pane.

Je to jiz davno pase a me to navic pripada trapne. Po bitve kazdy general....je to k smichu.
*Jak jste (mozna) vycitil na zdejsich diskuzich vede se upne nova bitva o tom, jak se ubranit zkoseni nasich svobod."
'Bolsevik' uz tli v zemi, pomodleme se za nej a ucteme ho vecnou vzpominkou. Nebylo za nej v porovnani s dneskem az tak zle!

61315

12.7.2005 8:26

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

TT 62.?.?.?

Reakce na 61072

Vůbec nejde o komunisty nebo demokraty nebo fašisty. Je to úplně jedno. To jejich "politické vyznání" je jen účelové pro získání a co nejdelší setrvání u koryta.
Správně jste řekl, že komunisti jsou dneska všude. Jenomže, kdyby byli starší o pár let, tak by to klidně ještě předtím byli nacističtí kolaboranti. Hlavně, že se drží u koryta, prasátka..

Rozdíly jsou vidět jen v těch režimech. S odstupem času můžu říct, že ten předchozí byl lidštější, i když to zní divně.

Přečtěte si Machiavelliho - tam je jedna věta, kde se říká, že lidi si vždycky naivně myslí, že změnou režimu se něco změní k lepšímu a zkušenost je naučí to, že se jen změní pár loutek a to ostatní se obvykle ještě zhorší.

61283

11.7.2005 12:31

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Peter Veliky 205.?.?.?

Za 35 let v Kanade nikdy jsem nepouzil pri mych navstevach Ceska CSA. Par mych kamaradu ji pouzili a stezovali si.
Meli vzdy nejake technicke problemy s udrzbou letadla.
V New Yorku museli sedet a potit se 6 hodin v letadle kdyz se 'zase' nasla nejaka zavada.
Asi tu Ceskou aerolinii lide pouzivaji z nejakeho pocitu nostalgie anebo falesneho patriotismu.
Co se tyce jidla v Cesku, byl jsem vzdy spokojen. Jen parkrat jsem se napalil koupi uzenin, ktere vypadaly za sklem velice dobre, meli tu spravnou barvu. Nedaji Vam prodavacky platek na okostovani. Az prijdete domu, rozkrojite tu nadhernou, zvenku lakajici klobasu a cokoliv jineho, zjistite ze je to uvnitr plne mouky. Tlacenka silene slana. Ryby salaty - vyborne.
Muzete si koupit sisku knedly za 15 korun !
Kez by tak byly k dostani v Kanade. V Kanade jsou zenske line je zadelavat.

61074

11.7.2005 14:45

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

babi herbe 62.?.?.?

Reakce na 61074

Pane Petere,
jezdivate-li i k nam na Moravu, mohu vrele doporucit skvele Ostravske klobasky /=sunkove/ v Globusu v Olomouci.Maji tam vyborneho reznika a prodavacky davaji i ochutnat [smích]))
Srdecne zdravim
babi herbe

61092

11.7.2005 15:58

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Peter Veliky 205.?.?.?

Reakce na 61092

Morava je prvni na mem cestovatelskem rozvrhu. Neni divu, ztravil jstem tam 26 let sveho zivota, nez jsem v 68 'odcestoval' do Kanady.
Zasadne jsem vzdy nakupoval jidlo v obchode 'Billa'. Prodavacky tedy nejsou usmevave (vysvetlili mi to tim ze jejich platy jsou smesne nizke, a neni moznost si stezovat, venku jich ceka na ten job stovky). Neplati jim prescasy. Ma sestrenice pracuje v 'Bille'.
Male reznicke prodejny jeste dnes existuji. Do jednoho jsem chodil nakupovat cerstve skvarky - lacino.
V slusne restauraci se jeste dnes najite slusne za 60 - 70 korun.
Dekuji pani Babi Herbe za radu. Ja tedy vzdy 'zakotvim' v Breclavi, ale od tama to neni daleko do Vaseho mesta. Prijedte si na dobre vino do Mikulova. Je tam sklipek 'Pod Kozim Hradkem' kterej ma na vikendy i cimbalku pro poteseni hostu.

61100

11.7.2005 23:07

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

oji 194.?.?.?

Reakce na 61100

Jestli kotvíte v Břeclavi, tak si na víno zajeďte do Hrušek. Jsou tam poctiví vinaři.

oji

61166

12.7.2005 0:30

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Jarda 85.?.?.?

Reakce na 61166

Koukam, ze ocuravate patniky z myho rajonu...

61188

11.7.2005 23:53

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 61074

Nejlepším důkazem, resp. důvodem proč nepoužívat ČSA či cokoliv co létá pod čs. vlajkou jsou zkušenosti ministra zahraničních věcí pana C. Svobody. Buď ten chlap má neskutečný pech na létání nebo to dělá záměrně (aby ministři dostali nová letadla), ale ještě jsem neslyšel, že by se z nějakého zahraničního výletu placeného čs. poplatníky nevrátil bez průseru. Prezident Kraus je na tom o něco lépe, ale jen o málo (viz jeho výlet do Izraele). Proto podobně jako v případě polské společnosti LOT, si říkám "Fly or not, but never fly LOT (ČSA)", a používám společnosti Lufthansa, BA, Air Canada či KLM. Levnější, modernější bezprůserová letadla, kde je člověk i slušně nakrmen.

61177

12.7.2005 9:23

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 61177

Zkušenosti ministra Svobody jsou sice bezpochyby tristní, ale s ČSA nemají nic společného. Vládní činitelé používají při zahraničních cestách tzv. vládní letku, což je jeden starý Tu 154, nějaký Challenger a další dvě menší letadla, vše ve vlastnictví státu. ČSA (aniž bych se jich chtěl nějak zastávat) mají naopak jeden z nejmodernějších leteckých parků minimálně v Evropě. Nepoužívám je zvlášť často, tak dvakrát do roka, ale zatím jsem si nikdy nemohl stěžovat.

61292

12.7.2005 3:51

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61074

Kez by tak byly k dostani v Kanade. V Kanade jsou zenske line je zadelavat.
Peter Veliky
-----------------------------------------------------------------

Hej, zadny problem. Udelejte jich par a dejte do mrazaku. Ja jsem naucil zenu delat 'dumplings'(neni Ceska) a ted se uz o nic nestaram. Tedy jen o to zvejkani... [smích]

61223

11.12.2005 5:45

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 61223

to uz jste taky mohl tu svoji neceskou zenu naucit slovo KNEDLIK,pusinka by se ji z toho jiste nezkrivila

82938

22.6.2008 11:38

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 61223

Pro knedliky chodim jednou za cas do Toronta k Pichlikovi "Praq's Deli" na Queen Street a koupim jich vic a dam do sveho freezer. Cena asi $3. Pro ty co nechteji jit do Toronta, jsou k dostani v Brandt v Mississauga, blizko Dundas. nebo v Shoppers World v Bramtonu, nemecky obchod "Anna's Deli Shop" (nebo tak nejak). (Vsichni je objednavaji take od Pichlika z Toronta.>Kez by tak byly k dostani v Kanade. V Kanade jsou zenske line je
>zadelavat.

163696

11.7.2005 19:26

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Hm, život je jeden z nejtěžších ! Cosi jsem už taky odlítal a výběr společnosti a nejvhodnější trasy - to je vždy asi jako příprava vylodění v Normandii. [smích] A považte, že ani jednou jsem neletěl Českými aerolinkami - jsa Čech v Česku bydlící, kašlu na to, že ČSA "jsou naše". Mě taky nikdo nešetří.

Já bohužel v Kanadě nebyl, jistě je to krásná země. Ale tak trochu mě autor dojal - skutečně vždy, když se odkudsi vrátím, sedne na mě ten pocit - všude dobře, doma ještě víc.

Mě by zajímalo, kdyby se tady někdo vyjádřil, jak to cítí, když se vrátí třeba z Ameriky na skok do Česka, nebo to je jedno, třeba i do Německa, či jinam do Evropy. Já vloni po měsíci v USA - a to jsem byl pouze ve Virginii - jsem se vrátil domů a cítil jsem se doma.

Najednou vše bylo tak nějak "po ruce" a příjemně blízko, že tam člověk došel pěšky, najednou zase člověk viděl krajinu, panoramata s kostely a hrady, vše tak nějak udělané úsporně a hlavně pro lidi.

Nostalgicky koukám na spousty fotek a 7 hodin videonahrávek všeho možného z té Virginie. A vím, že by se mi tam nežilo dobře.

Jak je to v Kanadě ?

61138

12.7.2005 2:58

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 61138

>Mě by zajímalo, kdyby se tady někdo vyjádřil, jak to
>cítí, když se vrátí třeba z Ameriky na skok do Česka...
Petre
Za poslednich 15let jsem takovy ten "zvlastni pocit" citil jen jednou. A to kdyz jsem se prijel poprve podivat, uz jako obcan jineho statu. Od te doby jakykoliv pocit odletu, nebo navratu tak trochu vymizel. Zavazadlo si vetsinou zacnu balit kolem desate vecer a ve ctyri rano odjizdim z Brna do Prahy na letiste a kdyz pristavam v LA, tak uz si delam plan, ktera mista navstivit, abych ochutnal sva oblibena jidla. [smích]
Vetsinou vyhraje mexicka kuchyne ( nejlepe nejaky zapadly maly stanek, lety vyzkouseny , pak sushi bar,cinska restaurace musi byt zase naopak obrovska a s vozicky nabizenych dobrutek ....a tak dal, a nez se projim k poslednimu dni, tak uz se tesim na cerstve rohliky a poradneho turka. To v Kalifornii moc neni, tam si ale dam poranu neco jineho, taky dobreho,..treba blueberry muffins,..chutnaji lepe tam [mrknutí jedním okem]
Takoveto pocity mohou byt chapany jako degradace vjemu, ale opak je pravdou.
Citim se doma tam i tady, ale jidlo....pane jo,...ten ambient musi byt original, kdyz uz chut je tak fantasticka .[cool]

>Nostalgicky koukám na spousty fotek a 7 hodin
>videonahrávek všeho možného z té Virginie. A vím, že
>by se mi tam nežilo dobře.
Mnohokrat jsem vzal sebou kamarady a kdyz jsem jim delal plan, tak jsem pocital i s 9hodinovym casovym posunem a to docenili az po navratu. Nevim jak ve Virginia, ale zapadni pobrezi fakt stoji za to videt. Hlavne narodni parky....raj na zemi.
Neradim spatne, a kdo vi, urcite potvrdi.

61210

12.7.2005 3:22

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

68 68.?.?.?

Reakce na 61138

Mě by zajímalo, kdyby se tady někdo vyjádřil, jak to cítí, když se vrátí třeba z Ameriky na skok do Česka, nebo to je jedno, třeba i do Německa, či jinam do Evropy. Já vloni po měsíci v USA - a to jsem byl pouze ve Virginii - jsem se vrátil domů a cítil jsem se doma.

Doma je clovek tam, kde si povesi klobouk. - Jan Werich.

61217

14.7.2005 3:09

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 61217

Doma je tam, kde si povesim klobouk.

zidovske porekadlo
[smích]

61570

14.7.2005 6:15

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 61570

Doma je tam, kde si povesim klobouk.

zidovske porekadlo

Vcelicka


Pan Werich sice byl zid, ale tim porekadlem se ridi i nezide. [smích] [smích]

61576

14.7.2005 8:06

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 61576

Souhlasim, ja se jim ridim take [smích]

61595

12.10.2005 3:50

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

T 24.?.?.?

Reakce na 61570

Ja si povesim klobouk v hospode v kostele v letadle na navsteve u pratel a doma se tam necitim. No, ale ja zid nejsem [chechtot]

73989

12.7.2005 4:13

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61138

Jak je to v Kanadě ?

Petr Gejdoš
----------------------------------------------------------------

To mate tak, malo casu - male moznosti. Vse chce cas a take auto, jak se tam dostat. Kdyz mluvite o Virginii, vzpominam na Shenondoah park, konci snad jen 60km od DC. Bylo tam prekrasne. Nebo takovy Blueridge trail, ktery se tahne az do Georgie. Lepsi mista na vychod od Mississippi neuvidite.

O 'Kanade' moc mluvit nemohu. Za tech 27let co tu jsem jsem videl jen Ontario(tak tretinu) parkrat Quebec a dvakrat Maritimes(atlanticke provincie). Tu bych ale za nic nevymenil - Ontario to je proste zradlo! Pro me ty navraty sem pracuji jako ten Vas do Cech, jsem tu uz doma.

61227

11.7.2005 20:18

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vandal 206.?.?.?

S ČSA jsem letěl naposledy v 89tém a připadal jsem si jako kdyby s námi cestovali mennonites na dosídlení českého pohraničí. Tolik pochybně vzhlížejících zavazadel, převázaných provazy a p. v uličkách letadla jsem ještě neviděl. Jen jsem čekal, když z nich vyběhnou králíci, nebo drůbež. Spousta lidí si hned po rozletu vybalila domácí žranici a cpala se imrvére, až se vytvořila fronta před záchodem, pomalu přes celou délku letadla. Během první hodiny letu byl hajzl tak zasraný, že ho posádka musela uzavřít a my jsme se po zbytek cesty museli dělit o ten v první třídě. Po přistání v Praze jsem chtěl rytířsky pomoct jedné fešandě zle vyhlížející kufr z karuselu a málem si udělal kýlu. Musela v něm převážet tu kovadlinu, co Fryštenský při tréninku házíval přes prasečí chlívek.
Jinak pro nás, staré čundráky, co jsme spávali pod širákem nás "v kraju" nemůže nic vyvézt z míry ani názory některých PRAVÝCH VLASTENCŮ, co v nás emigrantech vidí jen stádo Kožených. Většina z nás ví kdo jsme a proč jsme odešli. Nemáme se za co stydět. Vždycky se tam rádi podíváme a hlavně nekritizujeme, jinak bychom ten důvod našeho odchodu postavili na hlavu. Abych použil megavtipný výrok z Hrabalových Pábitelů, když se slečna v hospodě ohrazovala číšníkovi, který hosty u stolu nařkl z umazávání piv na tácku: "Pane vrchní, já mám čárku, tu mě nikdo nevymaže!"
Abych to přenesl bez rozdílu pohlaví- my všichni máme čárku na duši, kterou si poneseme až do hrobu (the soft spot), čárku češství, i kdybychom se určitě mezi sebou nedomluvili co to vlastně znamená. Tak budˇme dobrými rasisty, a přejme té naší rase vždy to nejlepší!

61146

11.7.2005 22:11

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Stojan Jakotyč 206.?.?.?

Reakce na 61146

P. Vandal, Vas popis letu do Prahy ma skvele pobavil. Cesi su vseobecne znami tym, ze su drzgresle.

Najkomickejsie je to v situaciach, ktore popisujete vo svojom prispevku - ked si vybalia chleba so salamom plus flasku vody, a to sice bez najmensieho pocitu menejcennosti ci studu, na verejnosti, pred stovkami ludi.

Videl som to v Taliansku na namesti sv. Marka, v Parizi pred Eiffelovkou, vo Viedni v Kunsthistorisches Museum (priamo pred nadhernym Tizianom), atd.

Videl som cesku rodinu v hoteli, ktore rano vyrazili na ranajky, ktore hotel poskytoval zadarmo, a tam sa usadili na 2 hodiny a nazrali sa (iny vyraz sa neda pouzit) na cely den, poskytujuc tim zabavu celemu hotelovemu personalu.

Cesky par na letovisku Phuket den po devastacii tsunami v Decembri sa odmietol zapojit do usilia vytahovat zranenych zo ruin domov na pobrezi, pretoze "oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr". A tak si sli zaplavat. Boli jedini na dohlad vo vode, ale evidentne im to nevadilo.

Co dodat ...

61159

11.7.2005 22:18

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Stojan Jakotyč 206.?.?.?

Reakce na 61159

Nu, obavam sa, ze predchadzajuci prispevok mi tu prilis priatelov neziska. Na vysvetlenie iba dodam, ze som sa snazil okomnetovat vetu z prispevku p. Vandala: "my všichni máme čárku na duši, kterou si poneseme až do hrobu (the soft spot), čárku češství". Tak, tak, suhlasim - a dodavam konkretne priklady ...

61160

12.7.2005 4:21

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61160

Nu, obavam sa, ze predchadzajuci prispevok mi tu prilis priatelov neziska. Na vysvetlenie iba dodam, ze som sa snazil okomnetovat vetu z prispevku p. Vandala: "my všichni máme čárku na duši, kterou si poneseme až do hrobu (the soft spot), čárku češství". Tak, tak, suhlasim - a dodavam konkretne priklady ...

Stojan Jakotyč
------------------------------------------------------------------

Jakotyci, mate muj souhlas. Ja jsem videl Cechy mit postaveny stan nekdy na zacatku 70'let v Jugoslavii u smetiste....
Jsou na tom Slovaci na jejich 'vypravach' lepe? [vyplazený jazyk]

61229

11.7.2005 23:50

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

dusan 70.?.?.?

Reakce na 61159

Co dodat ...

Stojan Jakotyč

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

A taky jsou jedini co svolaji Bozi pomstu na Americke
vojaky co se snazi likvidovat teroristy a vyhlasili
svatou valku vsem Cechum co maji na sobe zelenou
uniformu US armady. Opravdu co dodat ?

61176

12.7.2005 8:01

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 61176

>A taky jsou jedini co svolaji Bozi pomstu na Americke
>vojaky co se snazi likvidovat teroristy a vyhlasili
>svatou valku vsem Cechum co maji na sobe zelenou
>uniformu US armady. Opravdu co dodat ?

Pravda, kdyby mel na sobe barevny cirkusovy kostym a velel ctyrem cvicenym pudlum, tak bych proti nemu nic nemel a uznal: "To je clovek na svem miste"...

61279

12.7.2005 0:01

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Lev 68.?.?.?

Reakce na 61146

>Jinak pro nás, staré čundráky, co jsme spávali pod
>širákem nás "v kraju" nemůže nic vyvézt z míry ani
>názory některých PRAVÝCH VLASTENCŮ, co v nás
>emigrantech vidí jen stádo Kožených. Většina z nás
>ví kdo jsme a proč jsme odešli. Nemáme se za co stydět.
>Vždycky se tam rádi podíváme a hlavně nekritizujeme,
>jinak bychom ten důvod našeho odchodu postavili na hlavu.
>Abych použil megavtipný výrok z Hrabalových Pábitelů,
>když se slečna v hospodě ohrazovala číšníkovi, který
>hosty u stolu nařkl z umazávání piv na tácku: "Pane
>vrchní, já mám čárku, tu mě nikdo nevymaže!"

>Abych to přenesl bez rozdílu pohlaví- my všichni
>máme čárku na duši, kterou si poneseme až do hrobu (the
>soft spot), čárku češství, i kdybychom se určitě mezi
>sebou nedomluvili co to vlastně znamená. Tak budˇme
>dobrými rasisty, a přejme té naší rase vždy to
>nejlepší!
___________________________________________________

Moc pekne podano pane Vandal. Sakrys, kapla mi slza pri cteni a ted mi kapou pri psani, jako kulihrasky. Mno, jsem pravdive dojat. Diky i za tu slzu, nestydim se za ni [pláč]

61180

12.7.2005 4:26

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61180

Moc pekne podano pane Vandal. Sakrys, kapla mi slza pri cteni a ted mi kapou pri psani, jako kulihrasky. Mno, jsem pravdive dojat. Diky i za tu slzu, nestydim se za ni

Lev
---------------------------------------------------------------
Ale notak pane Lev, seberte se!

No, abych rek' pravdu, taky se mi to od Vandala libilo. Pekne to napsal, jen co je pravda! Pobejt ale nehanet! At je to tam, jaky chce...[mrknutí jedním okem]

61230

12.7.2005 5:21

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Lev 68.?.?.?

Reakce na 61230

Zdravim pane zap. Kdyz tady tak krasne o te Kanade pisete ( ne zrovna v tomto prispevku, myslim to - vseobecne ), tak Vam musim sdelit, ze Kanada me okouzlila. Byl jsem tam 2x v osmdesatych letech. Prvni jsem delal zapadni cast Kanady a o dve leta pozdeji vychodni cast. Nejvic vubec se mi libilo ( zapad ), ve Vancouveru, Jasper cnd. narodni park a v prekrasnem kanadskem parku - Banff. A vychod: Nova Scotia - Cape Breton, Québec ( mesto ) s krasnymi budovami, vcetne hotelu ve slohu snad Ludvika XVI, s maliri obrazu v ulickach, jako v Parizi, ale je tezko se tam domluvit, jelikoz malo kdo hovori v Québecu Anglicky. Pak Ottawa, hlavni mesto a opet krasne budovy CND parlamentu vcetne krasne knihovny Victorie a vysoke veze u parlamentu pripominajici londynsky Big Ben, no a pak prekrasne Niagarske vodopady, ale jen z kanadske strany. Pekna to zema ta Ó Canada .....

61238

12.7.2005 13:23

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61238

Pekna to zema ta Ó Canada .....

Lev -- 68.?.?.?
----------------------------------------------------------------

To se hezky posloucha pane Lev a ja Vam za to dekuji. Nicmene ja rikam, ze stromy, hory a jezera nejsou cela zeme. Tu delaji i lide a to je trochu jina historie....

Pokud jde o Quebec, ja jsem se tam poprve citil jak ztracena ovce. Ale, kdyz s nimi skusite nejaky ten 'bonzur' a 'mersi', tak se v nich ukazou zase jen obycejni lide a hned Vam oplati svou nekdy lepsi, nekdy lamanou anglictinou. Ja mam s timhle stylem pristupu uspech vsude ve svete.

Meli by me poslat do Iraqu, bylo by za mesic po valce.... [chechtot]

61319

22.6.2008 12:04

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 61238

Je VELIKY rozdil byt v Kanade jako turista, nebo tam zit. V Kanade jsou positivni ale i negativni veci (myslim tak jako vsude). Turiste obvykle maji ty nejlepsi predstavy.

163702

4.8.2009 11:09

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Alena kiwy2 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 61180

I ja utiram oci.Je bezvadne , kdyz si lide takto krasne popovidaji a nestydi se za city...skoda 68 a vubec co se dal stalo s myslenim tohoto naroda

197173

12.7.2005 0:37

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Jarda 85.?.?.?

Reakce na 61146

>rytířsky pomoct jedné
>fešandě zle vyhlížející kufr z karuselu a málem si
>udělal kýlu. Musela v něm převážet tu kovadlinu, co
>Fryštenský při tréninku házíval přes prasečí
>chlívek.

Fryštenský trénoval s mým pradědou, házeli jeden druhého.

61189

12.7.2005 5:25

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 61146

pane Vandale a to vam nikdo nechtel pujcit stan, ze ste museli spat pod sirakem? [zmaten] Jezdival ste na Brdy jako muj tatka?

61239

11.7.2005 21:18

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Existuje jedno české přísloví: Za blbost se platí [vyplazený jazyk]

61156

11.7.2005 21:49

Jak mně české aerolinky pustily žilou

tony fangio tonyfab (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Rada ze skusenosti, skuste si sehnat ve statech, nebo v Canade travel agenturu, ktera vam poskitne daleko lepsi servis na letenki, nejlepsi ceny jsou travel seksi v Oregonien News paper, jedna hlavni je, Dial travel agentura, muzete si zakoupit letenki i pro nekoho co zije v jinych statech, a budou daleko levnejsi nez kdybysi je zakoupili vte zemi odkud budou cestovat, prilkad, koupil jsem letenku, z ceska do Costa Rici, a spatki, o vice nez $200 dolaru, levneji nez kdyby se zakoupila v cesku!!!! Point je, kdys si koupite letenku za $600 dolaru tam a spatki, coz je momentalni cena, tak vas to potom nebude tolik mrzet kdys vam pripocitaji par dolaru, take se naucte manipulovat ten koraptovany biznis, ja bych vtom tom pripade sel na letiste, a letel bych na sten baj, a este bych jim rek ze jste bili prepadeni a okradli vas o penize, a proto musite odletet drive, verte ono to funguje, to se vi ze se budou snazit vas odbyt, nesmite se dat!!!!! Good luck.

61157

11.7.2005 22:25

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 61157

pane Tony fangio, a to ja jsem myslel ze neumim cesky [smích]

61161

11.7.2005 23:41

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 61161

Pane Včeličko, češtin být vždycky moc složitý, to už žíkal můj Vater, er war pražský Němec, tak se prosím nedivte, že někdo s takovým jménem pod příspěvkem - (Tony Fangio)- to úplně nezvládá. Ale tu myšlenku vcelku vyjádřil docela jasně, takže tomu rozumíme, a o to tu jde. Navíc ty připomínky jak vyzrát na systém jsou natolik cenné, že nějaké to Y či I nehraje roli. Hodinky nebo holinky, obojí se natahuje.

61174

12.7.2005 2:51

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 61174

pane Peshmerga to je asi to same, jako kdyz jednonohy jasa nad tim, ze prave podkal na vozejcku beznoheho vono i to ego trosku povyroste[smích]

61206

12.7.2005 4:29

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61161

pane Tony fangio, a to ja jsem myslel ze neumim cesky

Vcelicka -- 24.?.?.?
-----------------------------------------------------------

Ten Fangio, vite pane Vcelicka, byla jedna talijanska zavodnik. Fsecko v kvaltu. [chechtot]

61232

12.7.2005 5:34

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Karel Karel4u (zavináč) cz 207.?.?.?

Reakce na 61232

Juan Manuel Fangio, byl Argentinec.

61242

12.7.2005 14:46

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 61242

Juan Manuel Fangio byl sice Argentinec, ale narodil se italským přistěhovalcům, kteří ještě v době jeho narození ani nebyli státními příslušníky Argentiny. Ten podepsaný Tony Fangio rozhodně nikde nezávodil.

61329

11.7.2005 23:14

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Tuhle diskusi by neměl číst pan Tvrdík... [chechtot]

61167

12.7.2005 4:31

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61167

Tuhle diskusi by neměl číst pan Tvrdík...

Karel Infeld Prácheňskü/a>
--------------------------------------------------------------

Myslite, ze je take 'politicky nekorektni'?
[zmaten]

61233

12.7.2005 5:14

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 61167

a kdo je pan Tvrdik?

61236

12.7.2005 5:46

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Lev 68.?.?.?

Reakce na 61236

Možná ten [zmaten]

http://img.radio.cz/pictures/ctk0305/tvrdik1x.jpg

Jaroslav Tvrdík

61246

12.7.2005 13:27

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61236

a kdo je pan Tvrdik?

Vcelicka -- 24.?.?.?
---------------------------------------------------------------

To je ten, co pry rad ridi svoje sluzebni be-em-vaky. A prilezitostne je i boura.... [chechtot]

61320

12.7.2005 17:12

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 61236

Pan Tvrdík, bývalý ministr obrany, před nedávnou dobou byl za velkého mediálního humbuku "vhozen" do čela ČSA...

61351

12.7.2005 3:05

Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Mam podobny dojem.

Byl jsem tam v kvetnu s planem zustat pouze 17 dnu. Jelikoz me vsak maminka a nekteri pribuzni a znami navhrovali abych zustal dalsi tyden, rekl jsem ze jo, ze to skusim.

Tak volam na aerolinky(tentokrat jsme to vzal smeskou Lufthansa-Air Canada)a tam mi prijemny zensky hlas sdelil, ze by to bylo mozne, ale ze me to bude stat dalsich $500 CDN(za pouhy tyden!) Tak jsem se rozhodl nepokracovat a vratil se v terminu.

Totiz, jak p. Stwora spravne namita, konkurence neni. Tak jako neni v nasich obchodech s potravinami, neni u prodejcu a opravcu aut, neni ani u aerolinek. Vsimnete si prosim vyrazu 'smeska' ktery jsem pouzil. Maji dokonce nejake sdruzeni dopravcu 'Air Star' ci neco takoveho. Proste vsichni za jednoho a jeden za vsechny. Kartel.

Muzeme pozorovat, ze ac se nam tvrdi, ze kapitalismus (zvlaste v te zglobalizovane podobe)je nase zachranna vesta a jinak to neni mozne, ten nejpruvodnejsi priznak kapitalismu - konkurence je v cudu. Jak to tedy je? Rozumite tomu nekdo? Je to 'kapitalismus' a nebo je to komu....nalni kapitalismus?

61213

12.7.2005 14:38

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 61213

Konkurence ještě existuje, hlavně v oblasti charterových letů a dovolených (Air Transit, Virgin Airlines, atd. těch společností je dost). Ono to ale také vyžaduje, aby pro to něco člověk udělal. Je daleko jednodušší zajít do cestovní kanceláře, objednat letenku či celou dovolenou a za poplatek je nechat všechno zařídit. To platí zejména pokud cestujete s celou rodinou, hlavně pokud máte malé děti. Poslední co potřebujete jsou další průsery při cestování. Pokud pojedu sám, zvyklý jako starý čundrák (Brdské lesy, Sázava, Slováč) na překonávání potíží, pak si mohu dovolit trochu dobrodružnější cestování a pochopitelně i levnější. Pak ovšem mohu třeba jet na týden za 1.400 dolarů na St. Lucia namísto 2,590 s cestovní kanceláří Air Canada, stejný hotel, all included. To samé platí při nákupu potravin, spotřebičů, oblečení, atd. Buď si ve středu prohlédnu všechny ty jejich reklamy, vyberu z těch třech či čtyřech supermárketů to co je na výprodeji, a pak je objedu a ušetřím 15 či 20 dolarů. Anebo když mám slušný příjem, tak se na to vybodnu a jedu do té nejbližší prodejny. Choice is yours.

61328

12.7.2005 23:29

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61328

Choice is yours.

P.Peshmerga -- 69.?.?.?
----------------------------------------------------------------

Pane, Vy mi vracite optimismus......kez by to tak bylo!
[chechtot]

61410

12.7.2005 17:40

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Reakce na 61213

Přesně o tom ten článek byl. Děkuji.

61357

14.7.2005 15:02

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou, protoze se chovaly tržně.

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 61357

Pan Zap, ve svem prispevku, i pan Stwora v reakci, se znacne odvraceji od reality.
Pokud bych to mel shrnout, tak oba hlavne hledaji chyby na strane toho, kdo sluzby nabizi
a nejak opomijeji, ze je treba se hlavne divat na zakon Nabidky a poptavky.
Nerespektují,ale kritizují, aniz by uznali i chybu na sve strane.
Napriklad neznalost prostredi, smluvnich vztahu, trochu toho "selskeho rozumu", neochotu se prizpusobit.....starnete,panove [mrknutí jedním okem]
Vite, pane Stworo, kdybyste napriklad pouzil svuj web k tomu, abyste se zeptal na konkretni
informace z prostredi Vam neznameho [cool] , tak radej budete narikat,ze jste utratil hodne.
Napadlo Vas napriklad se zeptat, jestli by nekdo byl ochoten zapujcit bezplatne, popr. jen za symbolicky poplatek nejake to vozitko, ktere by bylo v lepsim stavu, nez to z pujcovny?
Treba by Vam Nillbertek pujcil zdarma. Hmm,...ten ne. Ja zapomel, ze oni nic zdarma.
No,...nebo nejak tak,...vsak si rozumime, ze jo [smích]

61624

15.7.2005 3:02

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou, protoze se chovaly tržně.

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 61624

(Příspěvek zrušen. Jste osobní a pokoušíte se protivníka zesměšnit.)

61720

15.7.2005 19:48

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou, protoze se chovaly tržně.

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 61720

>(Příspěvek zrušen... pokoušíte se protivníka
>zesměšnit.)
Ja si myslim, ze pokusy zesmesnovani by pokutovany vymaznutim byti nemely.
Opravdove zesmesneni da hlubokou studii oponenta, coz znamena,
ze jde opravdu o zamer nekaly a to je pak na zakaz.
Pan Sidonius neni tento typ Zle duse.
Neni Zla duse vubec.

61851

12.7.2005 21:11

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 61213

To máte pravdu - Je to 'kapitalismus' a nebo je to komu....nalni kapitalismus?
Tohleto asi neuslyší rádi komunistobijci Kema/Dušan/Leho/apod. [smích] Totiž, ukazuje se jaksi, že stejně jako se komunističtí pohlaváři a jejich rodiny přes noc v 89 v Sametovce změnili na "superkapitalisty", tak se ale teď jaksi ukazuje, že ono je to s tím kapitalismem jakési divné. Obě strany studené války na sebe "štěkaly a štěkaly" - ale v podstatě dělaly to samé. Pardon !! Jisté takřta kosmetické rozdíly by byly.

Připadá mi směšné, tady ty komunistickobijecké výkřiky, když si uvědomím, že to ani s tou demokracií není jaksi "košér". Totiž, byla mi tu doporučena kniha od Alexise de Tocqueville "Demokracie v Americe". Moc dobré čtení, chacha, to je přímo znalecká příručka na poznávání symptomů, zda ta která společnost ještě vůbec vykazuje znaky demokracie. A ejhle - chce se někdo hádat, zda je ještě v USA a spřátelených zemích nějaká demokracie ?? Nebo už je to čistá money-kracie s vládou zcela někde jinde, než by se teoreticky patřilo ?

61388

12.7.2005 23:37

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61388

Totiž, byla mi tu doporučena kniha od Alexise de Tocqueville "Demokracie v Americe". Moc dobré čtení, chacha, to je přímo znalecká příručka na poznávání symptomů, zda ta která společnost ještě vůbec vykazuje znaky demokracie. A ejhle - chce se někdo hádat, zda je ještě v USA a spřátelených zemích nějaká demokracie ?? Nebo už je to čistá money-kracie s vládou zcela někde jinde, než by se teoreticky patřilo?

Petr Gejdoš -- 83.?.?.?
----------------------------------------------------------------

Pane Gejdos,

dovolil jsem si zviditelnit cast Vaseho vyroku. neb se to kryje PRESNE s mym vlastnim poznanim. A mimochodem, tu knizku mam taky(a cetl jsem ji). ale v jazyku engelskem. Nejlip by asi vyznela v reci autora, kterou vsak nevladnu. Kdyz clovek cte neco takoveho a potom si vyslechne Bushuv(!) projev, je mu okamzite vse jasne.
Demokracie = ptaci zob! [překvapení] [smích]

61411

13.7.2005 14:50

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

kubik 194.?.?.?

Reakce na 61213

Jmenuje se to "korporatni kapitalismus" a muzete si o tom precist peknou scifi (dneska bych to uz nazval spis antiutopii) Obchodnici s vesmirem od Pohla a Kornblutha: http://www.fantasyshop.cz/zbozi_detail.asp?id=5878

61485

12.7.2005 3:05

'..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'

Peter Veliky 70.?.?.?

Pane Jakotyc,
To snad neni mozne?! V dobe Tsunami sli plavat do more kde se mohli otrit o tela utopenych ubozaku? Mate nejaky oficialni zdroj tohoto neslychaneho pripadu?
Ja slysel o tragi-komickych pripadech kdy Cesi sli na tak zvanej Smorgersboard (neomezeny pocet jidla v restauraci za jednotnou cenu. Ceske aerolinky si stezuji stale, ze nestaci v letadlech doplnovat mydla na zachodech. Napred si mysleli ze Cesi trpi nejakou paranoi cistoty a nakonec zjistili ze si to mydlo Cesti pasazeri berou domu. Ma to cenu vubec tenhle subject pretrasat?

61214

12.7.2005 4:57

RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 61214

Ten link na to uz nemam, ale bolo to v iDNES.

61235

12.7.2005 5:39

RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'

Karel Karel4u (zavináč) cz 207.?.?.?

Reakce na 61214

Pane Veliky, pokud Ja vim, tak na zachodech v letadlech je tekute mydlo dispensovane z lahve.

61243

12.7.2005 6:16

RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 61243

>Pane Veliky, pokud Ja vim, tak na zachodech v letadlech je
>tekute mydlo dispensovane z lahve.

Kdyz ty mydylka se mu hodej k sablonovymu zostuzeni Ceska. Blouzneni je holt blouzneni.

61256

12.7.2005 7:04

RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 61243

pane Karle to kvuli cechum, aby nekradli mejdlo [smích]

61268

12.7.2005 9:49

RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 61268

>pane Karle to kvuli cechum, aby nekradli mejdlo [smích]

Hmmm,...až tak,pane Včeličko?

61298

12.7.2005 17:20

RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'

dusan 70.?.?.?

Reakce na 61243

Pane Veliky, pokud Ja vim, tak na zachodech v letadlech je tekute mydlo dispensovane z lahve.

Karel

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

No nevim jak je to s tim mydlem, ale prave ted jsem
slysel,na radiu Brno jak cesti turiste vybiraji v New Yorku popelnice a berou s tama vyhozene saty a uz v letadle se s nemi
chlubi svym sousedum.

61353

12.7.2005 23:41

RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'

zap 65.?.?.?

Reakce na 61353

No nevim jak je to s tim mydlem, ale prave ted jsem
slysel,na radiu Brno jak cesti turiste vybiraji v New Yorku popelnice a berou s tama vyhozene saty a uz v letadle se s nemi
chlubi svym sousedum.

dusan -- 70.?.?.?
-----------------------------------------------------------------

No to mate stesti, ze to NENI Vase narodnost p. Dusane. To by jste se asi musel HROZNE stydet. Nekdy je dobre by MORAVAK, co?
[chechtot]

61413

12.7.2005 6:51

Jak mně české aerolinky pustily žilou

ina 204.?.?.?

Odlety s CSA v kvetnu z Toronta a Montrealu staly neco pod
800 can dol.,vcetne vsech poplatku.
Nasledujici tarify byly pod 1.000 a ted jsou letenky 1.285
a to je "vysoka sezona", zahrnujici vsechny poplatky a letistni
taxy. Pochopitelne tam a zpet.

V tech 33tis. bylo take bydleni na hotelu?
Za co jeden utrati v prumeru 1.500 korun kdyz nechodi po
restauracich a kavarnach a neplati za zname?
(Je-li v tom zapocitana platba za bydleni, tak je to O.K.).
A v ktere to casti Ceska je tak neuveritelne draho?

Pokud letenka stala 1.550 dol., tak to byla "regulerni" cena
a zmena odletu mela stat jen minimalni poplatek.



61264

12.7.2005 23:45

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

zap 65.?.?.?

Reakce na 61264

Za co jeden utrati v prumeru 1.500 korun kdyz nechodi po
restauracich a kavarnach a neplati za zname?

ina -- 204.?.?.?
--------------------------------------------------------------
Mila pani, nebudte impertinentni!

Pan Stwora si pujcil mercedesku. Zvedavac potrebuje representaci a to i Cesku.....
[chechtot] [oči v sloup]

61414

13.7.2005 4:49

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 61414

>Pan Stwora si pujcil mercedesku. Zvedavac potrebuje representaci
>a to i Cesku.....

Jezdil jsem starým vyráchaným favoritem. Asi byste se zděsil, kdybyste to auto viděl.

61438

12.7.2005 8:12

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Kurna a ja sem si nedavno rozslapl bryle(neptejte se me jak) a chtel sem nekoho pozadat aby mi dovezl nove obroucky co sem nasel na netu abych usetril 33 USD postovne. Kdyz vidim co tu lita za cisla, tak si to radsi objednam sam [oči v sloup]

61281

12.7.2005 19:47

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Stojan Jakotyč 206.?.?.?

Reakce na 61281

No, pane Nemec, to by som teraz fakt chcel vediet, ako sa Vam tie bryle podarilo rozslapnut [smích] Predpokladam, ze ste bol nadrbany ako stolverka [pláč]

61370

12.7.2005 9:29

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Vanguard 62.?.?.?

No, konkurence není...jak to, že teda dnes se dá letenka Praha-Londýn sehnat za 2000 korun, když ještě před sedmi osmi lety ceny začínaly na deseti tisících? Jak to, že letenky Praha-NYC se dá sehnat za deset tisíc? Jen si člověk musí rozmyslet, kdy a jak chce letět a potom to neměnit, to je fakt...ale o nedostatku konkurence bych rozhodně nemluvil...

61295

14.7.2005 6:49

CSA

Jan 67.?.?.?

Mimo jine, dnes uctuje za zmenu letu kazda aerolinie ! Nechapu, proc Vas to tak prekvapuje.

61580

14.7.2005 17:17

RE: CSA

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 61580

Já vím, že účtuje každá. Proto také ten poslední odstavec v článku. V normálně fungujícím kapitalismu by mělo platit, že si aerolinky konkurují a snaží se přetáhnout si zákazníky - třeba tím, že některé z nich takové poplatky neúčtují.

61648

1.2.2007 17:28

RE: CSA

PiCZL 213.?.?.?

Reakce na 61648

Aerolinky si konkuruji v cene letenky no a pak osolí ty, kteří neví jak dlouho pobudou. Kdyby poplatky za zmenu byly minimalni, tak by byly zase letenky drazsi a lidi co zmenu nepotrebuji by doplaceli na vas. A co se tyka konkurence, vidim, ze ani roky zivota v kapitalismu vas nenaucily, ze cena diky konkurenci neklesne na uroven, ktera se bude kazdemu libit.

127560

15.7.2005 19:33

Nevíte někdo, jak vlastně vznikají stupidní zákazy viditelnosti bradavek apod ? Moje podezření padá na právní

Milan 85.?.?.?

kteří se enormně přemnožili již i u nás, protože práva udělá i největší hlupák. Z právníků pak vzniká ohromný rezerovár blbosti a státních úředníků a vůbec lidí, kteří žijí jen z konfliktů ostatních lidí. Snad to nepovede k tomu, že si ženy budou muset zahalovat i tvář.

61845

30.6.2012 13:54

???????

lkejrglk 203.?.?.?

no tak to ses teda dobrej nuzak kdyz makas v kanade a nemas ani na to byt 6 tydnu v cechach ...............?

271319

Příspěvků: 111

11.07. 00:36 zdenek  Jak mně české aerolinky pustily žilou
14.07. 01:41 Renate  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
14.07. 02:36 Rene Bartosek  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 00:41 Michal  Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 01:21 Jedinecny  Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 01:35 Vladimír Stwora  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 02:05 Ruda  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 03:11 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 12:52  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 17:31 Vladimír Stwora  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 13:21 Pavel -Čert- Němec  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 01:55 DM  Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 02:16  Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 12:48 Aranka  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 02:50 Aja  Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 05:58 albert  Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 05:56 albert  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
15.07. 17:45 P. Peshmerga  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 09:03 Idealista  Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 17:37 Vladimír Stwora  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
13.07. 23:07 Idealista  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
14.07. 03:02 Vcelicka  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
18.07. 04:41 Lev  Takze, nas pan doctor Vcelicka je Kanadan a ne US obcan, hm, zeby Rehorek ?
18.07. 06:31  RE: Takze, nas pan doctor Vcelicka je Kanadan a ne US obcan, hm, zeby Rehorek ?
18.07. 08:39 Vcelicka  RE: Takze, nas pan doctor Vcelicka je US obcan, hm,
18.07. 10:22 Lev  RE: Takze, nas pan doctor Vcelicka neni !! US obcan, hm,
11.07. 09:04 Vejcíř  Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 09:46 TT  Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 21:03 Grovik  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.12. 05:43 Belveder  chlastavalo se vic
11.07. 11:17 trodas  Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 13:18 Pavel -Čert- Němec  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 03:46 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 05:33 Vcelicka  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 13:07 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 08:26 TT  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 12:31 Peter Veliky  Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 14:45 babi herbe  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 15:58 Peter Veliky  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 23:07 oji  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 00:30 Jarda  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 23:53 P.Peshmerga  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 09:23 Vanguard  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 03:51 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.12. 05:45 Belveder  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
22.06. 11:38  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 19:26 Petr Gejdoš  Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 02:58 Idealista  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 03:22 68  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
14.07. 03:09 Vcelicka  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
14.07. 06:15  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
14.07. 08:06 Vcelicka  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.10. 03:50 T  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 04:13 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 20:18 Vandal  Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 22:11 Stojan Jakotyč  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 22:18 Stojan Jakotyč  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 04:21 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 23:50 dusan  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 08:01 Pavel -Čert- Němec  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 00:01 Lev  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 04:26 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 05:21 Lev  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 13:23 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
22.06. 12:04  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
04.08. 11:09 Alena  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 00:37 Jarda  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 05:25 Vcelicka  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 21:18  Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 21:49 tony fangio  Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 22:25 Vcelicka  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 23:41 P.Peshmerga  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 02:51 Vcelicka  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 04:29 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 05:34 Karel  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 14:46 P.Peshmerga  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
11.07. 23:14 Karel Infeld Prachensky  Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 04:31 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 05:14 Vcelicka  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 05:46 Lev  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 13:27 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 17:12 Karel Infeld Prachensky  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 03:05 zap  Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 14:38 P.Peshmerga  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 23:29 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 17:40 Vladimír Stwora  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
14.07. 15:02 Idealista  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou, protoze se chovaly tržně.
15.07. 03:02 Sidonius Zdenek M  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou, protoze se chovaly tržně.
15.07. 19:48 Idealista  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou, protoze se chovaly tržně.
12.07. 21:11 Petr Gejdoš  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 23:37 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
13.07. 14:50 kubik  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 03:05 Peter Veliky  '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'
12.07. 04:57 Stojan Jakotyč  RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'
12.07. 05:39 Karel  RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'
12.07. 06:16  RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'
12.07. 07:04 Vcelicka  RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'
12.07. 09:49 Idealista  RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'
12.07. 17:20 dusan  RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'
12.07. 23:41 zap  RE: '..oni si predsa zaplatili za dovolenku, nie pracovny lagr..'
12.07. 06:51 ina  Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 23:45 zap  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
13.07. 04:49 Vladimír Stwora  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 08:12 Pavel -Čert- Němec  Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 19:47 Stojan Jakotyč  RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou
12.07. 09:29 Vanguard  Jak mně české aerolinky pustily žilou
14.07. 06:49 Jan  CSA
14.07. 17:17 Vladimír Stwora  RE: CSA
01.02. 17:28 PiCZL  RE: CSA
15.07. 19:33 Milan  Nevíte někdo, jak vlastně vznikají stupidní zákazy viditelnosti bradavek apod ? Moje podezření padá na právní
30.06. 13:54 lkejrglk  ???????

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 1

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 1

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,93 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,21 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 642,06 Kč
1 unce stříbra
508,58 Kč
Bitcoin
374 951,67 Kč

Poslední aktualizace: 27.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 817