Diskuze k článku

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Příspěvků 121

13.6.2005 0:51

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Tom 24.?.?.?

>Při setkání s africkými biskupy odmítl kondomy a doporučil „sexuální zdrženlivost“.

[velký smích]
Bratři v triku si potykali navostro ...

55876

13.6.2005 1:40

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Tom 24.?.?.?

O Vatikánu se rozhodně nedá říci, že by razil heslo starého Říma, blahé paměti:"Šukejte a radujte se!" Kdyby nebylo katolické církve a církví vůbec, tak by se lidé v nevědomosti rodili rovnou do nebe. Církev si vymyslela desatero - jakousi zemi nikoho za desatero horami, desatero lesy a desatero řekami. Je to přesně ta země, kde sedí ta jediná babka a vzdychá:"Kurva! Proč zrovna já bydlím tak daleko!"

Komu by se chtělo do té země, kde se nekrade protože není co krást, kde se nesmilní protože není s kým ... Církve na to mají jiný názor. Byly a jsou to právě církve, které z lidí dělají hříšníky do morku kostí. Že ne? Ale ano! Je to církev, která vláčí kmána bahnem přirozených lidských neřestí jenom proto, aby si zdůvodnila svou potřebnost. A s pánem moci, který krade ve velkém, vraždí nevinné a přikazuje nevědomým co si mají myslet(!) jak chodit, jak smrkat, jak udávat své bližní a hubou korektně kroutit - s takovými mocipány si blahoslavená církef potřásá rukou!

Planeta se nám přelidňuje. Vymlátit lidi inteligentními zbraněmi s neinteligentní obsluhou, to je drahá záležitost. Církev, ve své sprostotě dovolávající se Boha, to zreguluje hubou. Jak levné ...

55880

13.6.2005 4:51

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

harry 69.?.?.?

Reakce na 55880

Takze podle Toma cirkef (nebo cirkev?) muze uplne za vsechno, asi i za globalni oteplovani. Jiz dlouho jsem necetl podobny blabol...

55904

14.6.2005 21:15

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Had 81.?.?.?

Reakce na 55904

>Takze podle Toma cirkef (nebo cirkev?) muze uplne za vsechno, asi i >za >globalni oteplovani. Jiz dlouho jsem necetl podobny blabol...

Vzato kapánek zeširoka má Tom pravdu.
A je-li globální oteplování plodem technického pokroku, pak tedy církve položily jeden ze základních pilířů nejen tohoto průseru, jež musíme odžít. A proč?
Protože nevěděly co s energií v rozkroku...

Právě na podobě této civilizace se křesťanské církve podílely velmi zásadně - ostatně na "křesťanské" kořeny se při svých slovních průjmech odolává kdekterý politický tlučhuba, aniž se ovšem tyto křesťanské kořeny pořádně definují.

A k debatě jež pokračuje dole - opět se zaměňuje CÍRKEV a NÁBOŽENSTVÍ...

56162

13.6.2005 13:08

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

djb 83.?.?.?

Reakce na 55880

Církev si vymyslela desatero - jakousi zemi nikoho za desatero horami, desatero lesy a desatero řekami. Je to přesně ta země, kde sedí ta jediná babka a vzdychá:"Kurva! Proč zrovna já bydlím tak daleko!"

pekna snaha o radobyvtipne ztrapneni nejake ideologie. Nicmene, mate hned par problemu. Napriklad, jak i Vy vite nejde o zadnou zemi, ale o deset jednoduchych poucek. Kdyby tyto poucky vsichni dodrzovali, at se Vam to libi nebo ne, zilo by se lepe. Bez ohledu na to, co cirkev jako celek napachala nedodrzovanim desatera.
Potiz je, ze jim asi poradne nerozumite.
Prectete si EU-ustavu versus desatero a zamyslete se.

Komu by se chtělo do té země, kde se nekrade protože není co krást, kde se nesmilní protože není s kým

to uz je uplny blabol, zeme podle Bible se od te co mame nelisi ani mnozstvim toho co muzeme mit ani tam neni zenam vstup zakazan. Krast by bylo co a smilnit mozno dle libosti, kdybyste se hodne snazil, tak byste z Bible dokonce dokazal dostat mnohozenstvi i pro krestany.

Fain, nemate rad nabozenstvi, ja take ne, ale kdyz tomu nerozumite, nekecejte do toho.
Snaha ztrapnit neco za kazdou cenu z Vas jen zari a pritom se trapnite sam. Bohuzel.

55938

13.6.2005 16:52

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Tom 24.?.?.?

Reakce na 55938

>Snaha ztrapnit neco za kazdou cenu z Vas jen zari a pritom se trapnite sam. Bohuzel.

Máte-li pocit, že jsem se vůči církvi ztrapnil, je to váš pocit a nikdo vám ho nebere. Já osobně nemám pocit, že bych se ztrapnil vůči něčemu, co je trapnost sama. Cynické kšeftování s důvěřivostí těch nejprostších je nejhorší myslitelné svinstvo, které kdy člověk vymyslel.

55977

13.6.2005 23:01

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

djb 83.?.?.?

Reakce na 55977

ten pocit je tak silny, ze mi ho ani nikdo vzit nemuze. Tady vubec nejde o to, jestli je cirkev cynicka nebo makova, jiste, o tom se da vest jina diskuze.
Tady jde ciste o Vas rozbor desatera a veci prislusnych na urovni studenta materske skolky(no, snad ani to ne).
Je modni zalezitost byt proti. Cirkev si o to primo rika, ale kdyz jsem proti necemu, je dobre to znat. Jinak vyvolavate nutne ten pocit, co mi neberete.
Otazka kondomu je navic ciste otazka krestanske ideologie a ta jako takova nema s cirkvi mnoho spolecneho, zato ma hodne spolecneho s jednou knihou, ktera zrejme nevznikla z cynicke motivace, ale Vy jste ji patrne necetl.
Nabozensti melo a nekde porad ma sve misto i ulohu navzdory masivnimu zneuzivani lidske viry, ale obavam se, ze Vy asi nebudete ochoten pochopit nutnost motivace a pocitu nejake vyssi spravedlnosti cloveka 10.stoleti, ktery pozoroval stovky "nadprirozenych" (napr.blesk) jevu a nejak s tim nalozit musel, jinak by mu z toho jeblo. Vira v neco take dodava pomerne hodne sily a te je casto vyuzita i jinak nez upalovanim a vybiranim poplatku. Jiste muzete namitnout nejakou otrepanou frazi at lide veri v sebe ap., ale nekomu to nestaci, nekdo nema na to byt vyjimecny mezi druhymi a potrebuje vyssi moc. To muze byt Buh, veda, USA, Hitler, Stalin, Budha, cokoliv... a ted mi reknete co je horsi, kdyz neco z toho nutne je. Kazda instituce, ktera ziska moc, a mnoho lidi potrebuje byt ovladano, nakonec zvrhne v cynickou a prospecharskou. Coz je problem, asi to nema reseni. Jako psychologicky nastin by to snad mohlo stacit.

56013

14.6.2005 0:42

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Tom 24.?.?.?

Reakce na 56013

>Tady vubec nejde o to, jestli je cirkev cynicka nebo makova, jiste, o tom se da vest jina diskuze.

Tady jde o to, že církev je cynická a maková a tato diskuze by se měla vést právě o tom.

>Tady jde ciste o Vas rozbor desatera a veci prislusnych na urovni studenta materske skolky(no, snad ani to ne). Je modni zalezitost byt proti.

Tady nejde o můj rozbor desatera a netuším, na jaké úrovni rozebírají toto téma "studenti mateřinek" zpětně až po nemluvňata. Módní záležitost je to od doby, co si pár samozvanců začalo nárokovat právo na výklad "Božího slova".

>Otazka kondomu je navic ciste otazka krestanske ideologie ...

[velký smích] Já jenom doufám, že jste tímto tvrzením pobavil křesťany zrovna tak dobře, jako jste pobavil mě. Nechcete k tomu, doufám, přihodit ještě přímou reciprocitu tvrzením, že otázka křesťanství je čistě otázkou kondomní reality, viďte že ne?

>Nabozensti melo a nekde porad ma sve misto i ulohu navzdory masivnimu zneuzivani lidske viry, ale obavam se, ze Vy asi nebudete ochoten pochopit nutnost motivace a pocitu nejake vyssi spravedlnosti cloveka 10.stoleti, ktery pozoroval stovky "nadprirozenych" (napr.blesk) jevu a nejak s tim nalozit musel, jinak by mu z toho jeblo.

Tak to je opravdu husté! Motivaci zneužívání lidské víry chápu naprosto dobře. Porovnáme-li náklady a čisté příjmy, není peníz, kterrý by byl získán levněji. Naprosto ale nechápu, proč by člověku zrovna v 10. století mělo jebnout "z pozorování stovky nadpřirozených (např blesku)" když s těmito přirodními silami, úkazy ... žil do té doby - kterou vy uvádíte - naprosto v pohodě a vyrovnával se s těmito úkazy zrovna tak přirozenou cestou, jako třeba zvířata.

Nejeblo člověku právě z nepřirozeného výkladu jakéhosi vyššího nadpřirozena? A nejebe snad člověku z těchto výkladů dodnes?

56021

14.6.2005 2:38

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

djb 83.?.?.?

Reakce na 56021

>Tady jde o to, že církev je cynická a maková a tato
>diskuze by se měla vést právě o tom.

tema je pruhledne, papezuv nazor na pouziti kondomu prezentovany v Africe. To NEMA s cynismem nic spolecneho, Vy holt vidite slovo papez a uz mate tema "nadavame cirkvi", to je podobne, jako kdyz zde nekteri jini vidi slovo zid.

>Tady nejde o můj rozbor desatera
obhajoval jsem tvrzni o trapnosti Vaseho prispevku, o rozbor jde

>>Otazka kondomu je navic ciste otazka krestanske ideologie

>Já jenom doufám, že jste tímto tvrzením pobavil
>křesťany zrovna tak dobře, jako jste pobavil mě.
"Otazka pouziti kondomu", jsem asi mel napsat cele, aby to bylo pochopitelne vsem, nepovazoval jsem to za nutne. Snad uz to takhle staci, aby Vam smysl neunikl.

>>Nabozensti melo a nekde porad ma sve misto i ulohu navzdory...
>
>Tak to je opravdu husté!
hodne faktu je hustych, ackoliv se s nimi neumi kazdy smirit

>Motivaci zneužívání lidské
>víry chápu naprosto dobře ...není peníz, kterrý by byl získán
>levněji.
zas tak lacine to neni, ale zpusob vydelku to dobry je, vira ovsem lidem i dava(coz nejak nejste s to akceptovat), jinak by neplatili, Vy ale chapete jen tu modni, lehce pochopitelnou, stranku veci

>Naprosto ale nechápu, proč by člověku zrovna v
>10. století mělo jebnout "z pozorování stovky
>nadpřirozených (např blesku)" když s těmito
>přirodními silami, úkazy ... žil do té doby - kterou vy
>uvádíte -
asi jsem malo polopaticky. 10.stol byl ciste jen priklad, klidne si dosadte temer libovolne.Snazim se psat strucne a ocekavam jiste chapaci schopnosti. Tim nechci rict, ze jste hloupy, ale zrejme omezeny diky sve nenavisti vuci cirkvi.

>naprosto v pohodě a vyrovnával se s těmito
>úkazy zrovna tak přirozenou cestou, jako třeba zvířata.
prostudujte si nekdy chovani zvirat za bourky nebo pri pozaru, jestli to Vase v pohode se vyrovnaval = utekl pred tim, tak mate pravdu.
Clovek se lisi od zvirat rlativne vyvinutou inteligenci, tudiz na rozdil od nich se zacal snazit jevy vysvetlovat.

Nejeblo člověku právě z nepřirozeného výkladu jakéhosi vyššího nadpřirozena? A nejebe snad člověku z těchto výkladů dodnes?
Nejeblo. Stamiliony lidi prozilo bezproblemu plnohodnotny zivot a pritom byli verici. Mnozi zanechali velka dusevni dedictvi nejen filozoficka vi literarni, ale i matematicka, fyzikalni...
Jiste jsou vyjimky, ale fanatiky naleznete vsude.

mimochodem, jsem v podstate ateista, lehce agnostik

56033

14.6.2005 0:44

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56013

Kdyby se dodržovalo desatero a nesmilnilo se, tak bychom asi vymřeli velice rychle (i když dle mého názoru se tímto výrazem myslely původně sexuální úchylky). Dále jsem slyšel, že spolehlivost kondomů není až tak zázračná, tak by trocha zdrženlivosti v sexu neškodila (neobcovat s nahodilými známostmi apod.)- to ale v Africe, kde muži v případě absence válek často nic jiného než promiskuitní sex nemají na práci, nefunguje.

56023

13.6.2005 23:03

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Josef E.Dolecek 212.?.?.?

Reakce na 55880

Ó pohleďte na ty chýše, které si kněží vystavěli. Kostely, tak jmenují své sladce páchnoucí sluje. Tolik falešného světla a tolik zkaženého vzduchu. Tam kde duše k své výši létati nesmí, nýbrž takto káže víra kněžích: Po kolenou, po schodech vzhůru vy hříšníci. Tak pravil Zarathustra
[smích]

56014

15.6.2005 11:13

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 55880

Chcačky nechcačky, s tímhle musím souhlasit. Dobře, pravdivě a velmi srozumitelně píšou o církvích zde:

http://www.kreteni.cz/k1/cojebuh.htm

http://www.kreteni.cz/k1/bible.html

http://www.kreteni.cz/k1/paradox.html

56282

13.6.2005 1:58

Papežovo smrtelné požehnání Africe

depleted uranium 59.?.?.?

Zasadove postoj cirkve?
"kam by to doslo, kdy cirkev ustoupila ze svych zasad!"

Ale az se zacne valit vlna nakazenych do Evropy a Ameriky, bude pozde na doporucovani kondomu. Na toto stanovisko doplati v budoucnu katolicka cirkev sama!

Navic stanovisko a vyrok papeze jen nahrava tem, kteri vyznavaji "cim hure, tim lepe" [pláč]

55884

13.6.2005 17:45

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

rodion-e 84.?.?.?

Reakce na 55884

Najlepsie by bolo zablokovat pristahovalectvo z Afriky. Tych, ktori prisli nelegalne, vratit. Lenze aj keby to bolo technicky mozne, tzv. "ochrancovia ludskych prav" by proti tomu usporaduvali protesty, vyrabali kampane atd.
Zijeme vo zvratenom svete. Svete, kde pristahovalci maju vacsie prava ako obyvatelia dotycnych krajin.

55983

15.6.2005 15:28

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 55983

>Najlepsie by bolo zablokovat pristahovalectvo z Afriky.
>Tych, ktori prisli nelegalne, vratit.

No to tedy v žádném případě. Jak jinak chcete poměrně rychle snížit přemnoženou lidskou pupulaci ze 6 miliard na přijatelných 500 milionů? Právě naopak. Ty nakažené afričany je třeba exportovat do zemí, kde šíření AIDS pokulhává. Bušistán je taková jak Včelička píše skoro liduprázdná země. Tam by se nakažených takových 100 milionů afričanů úplně ztratilo.
Konečně bušistánci musí mít všechno, všechno je jejich, tak proč ne také nemocné na AIDS? Kruh by se tak uzavřel, vir HIV by se vrátil tam, kde byl vyroben.

No a ta radost pro nás evropany, kdybychom zdědili nějaké ty investice po strýčkovi z Ameriky. Hned bychom přestali bušistáncům nadávat.

[smích] [smích]

56309

15.6.2005 19:03

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 56309

ale Kajo z cehunova [smích]podle poslednich zprav mame v bushistanu pres milion pripadu AIDS takze na rozsirovani je to postacujici.
Jsme ovsem lepe vybaveni lecenim teto zhoubne nemoci.
Na druhe strane snizovani cerne populace v Africe jiste pomuze celkovemu IQ zbytku sveta [smích]
V TV polemice o posilani leku a penez do Afriky, jsem se dozvedel, ze velice zridka se penize dostanou k tamnimu obyvatelstvu. Obycejne penize zustanou se stranou a vladou ....
No a rici vam pravdu, nikterak mi neprekvapuje, ze verite znamemu hoax, ze AIDS byly vytvorene v americkych laboratorich a nasazene do Afriky, aby americane si mohli odkoupit levne tento kontinet[smích]
Nekdy mi opravdu prekvapite vasi informaci haha Druha popularni pohadka je, ze AIDS pripravil Buh aby znicil homosexualy
Jiste vas zaujal film Jurastic park, ale nemuzete verit vsemu co vidite na platne. [chechtot]

56344

17.6.2005 18:19

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 56344

>ale Kajo z cehunova [smích]podle poslednich zprav mame v
>bushistanu pres milion pripadu AIDS takze na rozsirovani je
>to postacujici.

>Jsme ovsem lepe vybaveni lecenim teto zhoubne nemoci.
>Na druhe strane snizovani cerne populace v Africe jiste
>pomuze celkovemu IQ zbytku sveta [smích]

Včelko Máňo, myslím si, že afričané projevují podstatně vyšší stupeň IQ než bušistánci. Usuzuji z toho, že spasitele vepříka bušíka nevolí.

56827

18.6.2005 6:10

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 56827

ale ale Kajo jaka Mana?

56932

19.6.2005 6:07

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Lev 68.?.?.?

Reakce na 56827

Včelko Máňo,
____________________

Pane Karle z Čech, jako čechoameričan, Vás musím poučit, proto mi promiňte. Ale u vás se říkalo te včelce v te pohádce "Májo". Čili, "Včelíčko Májo". Čmelák Včelíčka to věděl, ale, nepomohl Vám. To je u něho normální. [cool]

57108

13.6.2005 2:31

Papežovo smrtelné požehnání Africe

dusan 70.?.?.?

Ja si myslim ze by to bylo uplne jedno, jestli by
papez v Africe rekl, panove pouzivejte kondomu ci
panove nepouzivejte kondomu. Oni by si to "delali"
stejne zase po svem.
Mezi "vzdelanyma" belochama se pouziva kondomu stejne
jen asi u 10 %. Tech 90 % jede na "ostro". Neni treba
v tom videt zadne spiklenecke plany na masove vyvraz-
dovani cerneho obyvatelstva.
Ze cirkev a jeji predstavitele delaji takove "psi kusy"
je zcela normalni a nic noveho. Prave jsem cetl, jak
se cirkev bourila proti vydani Diderotovi Encyklopedie.
Stejne tak proti vynalezu parniho stroje. Nyni se vyda-
vani primo tisice ruznych encyklopedii a po svete jsou
miliony lokomotiv. Pokrok nikdo nezastavi.

55889

13.6.2005 2:41

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55889

Lojzodušane a už jste někdy četl něco o šamánech ? tak to je pošušňaníčko ! Víte co tím myslím, že ano....

55890

15.6.2005 15:32

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 55890

>Lojzodušane a už jste někdy četl něco o šamánech ?
>tak to je pošušňaníčko ! Víte co tím myslím, že
>ano....

Pane Lve. Lojzodušan je perfektní, ale ještě bych doplnil titul Lojzodušan PhD. CSc. Ať je vidět, že je to vzdělaný člověk, co tu pořád mele o (v)zdělávání.

56310

13.6.2005 2:56

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Aja 24.?.?.?

I kdyz pripustim, ze Vatikan neni zadna demokraticka instituce, ze funguje po staleti podle doktriny, ktera se v prubehu casu pramalo zmenila, stejne mi nad "zakazem kondomu", zustava rozum stat.
Promiskuita existovala, existuje a pravdepodobne existovat bude, a muzeme se vsichni stavet na hlavu (krome me, ja to neumim).

55893

13.6.2005 13:25

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

djb 83.?.?.?

Reakce na 55893

stejne mi nad "zakazem kondomu", zustava rozum stat.
Promiskuita existovala, existuje a pravdepodobne existovat bude


vidite, drive, kdyz to kazal Jan Pavel II. tak jsem s nim nesouhlasil, ale kdyz ctu zdejsi clanek a prispevky a premyslim nad tim, uplne musim souhlasit s Ratzingerem, ze s temi kondomy ma pravdu.

Musite se na to podivat jako na celkovou ideologii a netahat z toho jen prezervativy. On rika, nepouzivat kondomy, ale take si nemame navzajem zahybat, takze jako celek, kdyby nekdo byl krestanem a dodrzoval beze zbytku co mu jeho Buh hlasa, je riziko nakazeni HIV zcela minimalni.

promiskuita existovala, ale tu cirkev nehlasa a kdyz nekdo neposoucha cirkev, nemusi dodrzovat ani zakaz pouzivani kondomu. Takze, "teoreticky" problem podle me neexistuje.

navic epidemie AIDS v Africe je casto zpochybnovana jako nafoukla kvuli zikavani dotaci na ochranu boje proti AIDS.
Namatko se muzete podivat treba na clanky
http://www.extempore.cz/content/view/13/51/
http://www.extempore.cz/content/view/18/51/
podotykam, ze jsem ho necetl, tak doufam ze neni prilis fanaticky, ale snad se tam dozvite to nejpodstatnejsi a totiz, ze WHO v Africe, z duvodu ceny testu, diagnostikuje AIDS treba uz jen podle toho, ze postizeny ma horecku a co ja vim, bolest bricha, takze x lidi s malarii muze byt oznaceno za HIV pozitivni ap. To jsem kdysi skutecne dohledal na www.who.org pod kriterii HIV positivity pro Afriku, jsou skutecne smesna, kdy to najdu zas, dam Vam link

55940

13.6.2005 13:39

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Aja 24.?.?.?

Reakce na 55940

Dik za link, podivam se.
Mohu rict, ze v zasade a za idealnich podminek s vami souhlasim.
Skoda, ze neexistuje statistika, ktere z deseti prikazani je nejcasteji porusovano.
Na to, aby byl clovek verny svemu zivotnimu partnerovi, nemusi byt krestan a naopak krestan neni zarukou vernosti.
Krestane at to, prosim, neberou urazlive.

55942

13.6.2005 14:48

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Mars 193.?.?.?

Reakce na 55942

Nejčastěji je porušováno první, neboť jsou v něm obsažena všecka ostatní.

55956

13.6.2005 16:30

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

jan 64.?.?.?

Reakce na 55940

HIV AIDS - Adult Prevalence Rate

http://www.nationmaster.com/red/graph-T/hea_hiv_aid_adu_pre_rat&int=-1


HIV AIDS - Deaths

http://www.nationmaster.com/graph-T/hea_hiv_aid_dea&int=-1&int=-1

55970

14.6.2005 7:33

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 55940

Mam dojem, ze jste nepochopil smysl veci - nejde o to, ze by cirkev zakazala pouzivat kondomy a proto je cernosi nepouzivaji. Jde o to, ze by mohla vyznamne pomoci tomu, aby cernosi pouzivali a tim pomoci v boji s AIDS.

Ale musim rict (napsat), ze me to nijak neprekvapuje, cirkvi (ted nemluvim o jejich jednotlivych clenech, ale o celku) na lidech nikdy moc nezalezelo, spis na vlastnim prospechu a moci. Takze nic noveho.

56064

14.6.2005 12:58

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

djb 83.?.?.?

Reakce na 56064

smysl veci jsem pochopil, cirkev moc rad nemam, ale zde mi nezbyva, nez je branit
ja bych zase rekl, ze jste nepochopil me [chechtot]

Jde o to, ze by mohla vyznamne pomoci tomu, aby cernosi pouzivali a tim pomoci v boji s AIDS.

jiste, to by mohli, ale ve skutecnosti nemohli. Pokud papez zakazuje kondomy, pouze jedna podle toho co ma na zaklade Bible delat, cirkev se ma ridit Bibli a ta je uz napsana, definitivne a nikdo nema narok menit jeji obsah. Tolik jejich vira a s tim nic neudelate. Myslim, ze je spravne, ze se toho drzi, clovek vi na cem s nimi presne je a je jeho svobodna volba se krestanem stat nebo jim nebyt a presne vi, do ceho je. Ne, jako napr. v politice, kde vstoupite do strany a za mesic je jiny program.
Muzeme prohlasit, ze uceni cirkve je zastarale(nutne byt musi), ale tezko ho menit.
Jedine co muzete delat, i kdyz to zni dnes asi podivne, je vybrat jinou volnejsi cirkev nebo sektu, nebo zalozit, stat se jejim misionarem a jit presvedcovat do Afriky, ze Vase uceni je lepsi a jedine spravne[smích]

a co se tyce AIDS v Africe, jsem sice skepticky k mnoha konspiracnim teoriim, ale k s prihlednutim k jiz odkazovanemu clanku http://www.extempore.cz/content/view/18/51 a k tomu, ze tam uvadena kriteria HIV positivity v Africe jsou skutecne na www.who.org k nalezeni moc na Africkou epidemii neverim.

priloha: [smích]
Podle této definice užívané v Africe k diagnostice onemocnění AIDS má pacient AIDS, jestliže splňuje dvě hlavní a jedno vedlejší z následujících kritérií. Kritéria hlavní, pro dospělé: 1) ztráta váhy nejméně 10 procent; 2) průjem nejméně jeden měsíc; 3) horečka nejméně jeden měsíc. Vedlejší kritéria: 1) kašel nejméně jeden měsíc; 2) všeobecné svědění; 3) kvasinková infekce v ústech nebo v krku; 4) chronický herpes; 5) všeobecné zvětšení uzlin.

56085

14.6.2005 13:02

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

djb 83.?.?.?

Reakce na 56085

a to je mimochodem ten skutecny cynismus, o kterem zde psal Tom. A neni to chyba cirkve, ale cele zapadni civilizaca. Misto toho aby vynakladaly penize na omezeni skutecne existujicich onemocneni v Africe prirozenych, jako malarie, zapal plic atd. pouze se tyto nemoci prejmenovaly na AIDS, ale sirenim sexualni osvety jim nezabranite.

56088

14.6.2005 21:26

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Had 81.?.?.?

Reakce na 56085

>a ta je uz napsana, definitivne a nikdo nema narok menit jeji obsah
Vaše názory jsou zajímavá kombinace přirozeného rozhledu v protikladu k "podvědomému" dogmatismu - kolikráte byla ta Bible měněna, než vůbec se dopajdala do dnešní podoby a před kterou tolik lidí naprosto bezdůvodně pokleká?

Je to kniha jako každá jiná, navíc křesťanstvo z Nauky Mistra z Nazaretu udělalo jen těžko stravitelný konglomerát čehosi, co již dávno Nauka ke svobodě není a co přineslo do praktického života? To si prožíváme .. nic moc.

Měnit a komentovat tuto knihu má právo kdokoliv. Zda to je komentář a změna účelná je věc jiná.

56164

14.6.2005 22:14

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

djb 83.?.?.?

Reakce na 56164

>Vaše názory jsou zajímavá kombinace přirozeného
>rozhledu v protikladu k "podvědomému" dogmatismu -
>kolikráte byla ta Bible měněna, než vůbec se dopajdala
>do dnešní podoby a před kterou tolik lidí naprosto
>bezdůvodně pokleká?

jiste menena byla, pri studiu ruznych sekt zjistite, ze casto zcela jednorazove prepsana, ale to je ideologicky spatne, pokud nekdo je krestan a stoji za nejvice moznym puvodnim textem(nepredpokladam, ze by ve Vatikanu cetli jen posledni paperbackove vydani[smích]), co nadelate, ma svoji pravdu

>Je to kniha jako každá jiná, navíc křesťanstvo z Nauky

pro Vas a mnoho lidi je to kniha jako kazda jina, ale dokazete si predstavit tu uctu, kterou pred ni maji skutecne verici? Pro ne to neni kniha jako kazda jina, je diktovana samotnym bohem skrze ruzne proroky a oni se nemohou odvazit jen tak svevolne upravovat pasaze.
Jiste je to ode me dogmaticky pristup, ale o tom nabozenstvi je a kdyz se snazim analyzovat chovani vericich/papeze(ktery si na vericiho prinejmensim musi hrat) musim se to snazit chapat skrz jejich dogmaticky pristup a nedelat si ze stranek Bible vlastovky


>Měnit a komentovat tuto knihu má právo kdokoliv. Zda to
>je komentář a změna účelná je věc jiná.

komentovat jiste, menit ma pravo take kazdy, ale pro urcitou, pocetnou skupinu lidi to pravo nema nikdo, to musite mit porad pred ocima, podle Vas take urcite kazdy, kdo zaplati v knihkupectvi 350,-Kc za Koran ma pravo si s tim vytiskem delat cokoliv treba splachnout do zachodu, ale zeptejte se v Iranu jestli to pravo ma doopravdy...

56175

15.6.2005 23:26

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Had 217.?.?.?

Reakce na 56175

>je diktovana samotnym bohem skrze ruzne proroky a oni se nemohou >odvazit jen tak svevolne upravovat pasaze.

To je takřka protimluv - každý ze skutečně "osvícených"(proroků) má dokonce i POVINNOST (Bóddhisattva) formulovat dle svých zkušeností a pro své současníky "cestu k Bohu.."
A pozor ! I když skuteční osvícení jsou vzácné květiny v lidské chásce, přece jen nežili pouze v dávnověku a jsou (je)i našimi současníky.
Samozřejmě, že je pro lidičky pohodlnější glorifikovat již dávno mrtvé, neboť "osvíceného pozná pouze osvícený..", takže tím je dáno i to že, mudrc ještě za života zpravidla není poznán ani nejbližším okolím - i v Bibli je o tom zmínka: "..kdo to je, co nám tu káže, není to ten syn tesaře odvedle..."

>dokazete si predstavit tu uctu, kterou pred ni maji skutecne verici?

Nejen představit, vnímám tuto kvalitu při setkání a povídání s věřícími přímo - a dle "čistoty" věřícího se to projevuje příjemně více nebo méně...
Taky skutečně věřícímu nic nevyvracím a debaty nezavádím...

>komentovat jiste, menit ma pravo take kazdy, ale pro urcitou, >pocetnou skupinu lidi to pravo nema nikdo, to musite mit porad >pred ocima, podle Vas take urcite kazdy, kdo zaplati v >knihkupectvi 350,-Kc za Koran ma pravo si s tim vytiskem delat >cokoliv treba splachnout do zachodu, ale zeptejte se v Iranu >jestli to pravo ma doopravdy...

K tomuto jen obecně, co jsem již dával k dobru v jiné debatě:
KAŽDÝ MÁ PRÁVO DĚLAT COKOLIV.
Jde jen o to, že již ne každý je ochoten a schopen si nést 100% zodpovědnost za sebemenší, sebenicotnější svůj počin (tam řadím i myšlenku a sebeprťavější hnutí citů).
V takovém právu dělat cokoliv se skrývá velmi znepokojivá moc člověka nad svým osudem z hlediska krátkodobého i velmi dlouhodobého.

> musim se to snazit chapat skrz jejich dogmaticky pristup
Jo, proč ne. Ze "studijních" důvodů není špatné zaujmout postoj jiných lidí.

56380

13.6.2005 17:02

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Tom 24.?.?.?

Reakce na 55893

>I kdyz pripustim, ze Vatikan neni zadna demokraticka instituce, ze funguje po staleti podle doktriny, ktera se v prubehu casu pramalo zmenila, stejne mi nad "zakazem kondomu", zustava rozum stat.

Rozum se vám opět rozeběhne, když si odpovíte na otázku:"Jaký člověk přináší církvi největší biznis? Při pohledu na kříž s povislým atletem uhodnete snadno. Ano, církvi přináší největší požehnání člověk trpící. Církev se horlivě ujímá trpícího a poskytne mu tu úplně největší pomoc, jaké se člověku může dostat - poskytne mu outěchu.

Do růžova zoutěchanej člověk pak oblažuje církev nehynoucím vděkem v podobě statků hmotných, duševních, ale i ostatků tělesných spolu s právy dědičnými. (Zešílivším pozůstalým poskytne outěchu - hádejte kdo).

Církev to má za ta staletí vymakaný. Není slova církve, které by nezatlouklo hřebík do palice věřícího. Pouze nevěřícím se může zdát, že frátři cosi pomateně blábolí. Snad jedině z nevědomosti faktu, může vzniknout tato úvaha:

>Ja si myslim ze by to bylo uplne jedno, jestli by papez v Africe rekl, panove pouzivejte kondomu ci panove nepouzivejte kondomu. Oni by si to "delali" stejne zase po svem.

Ne. Není jedno co řekne papež. Papež naprosto přesně ví, co říká a proč to říká. Papež svým slovem ovlivňuje a přímo určuje myšlení a jednání milionů lidí. Hysterický fanatismus kolem pohřbu minulého papeže, vydatně přikrmovaný médii, netřeba připomínat. S takovouto mocí slova lze snadno přispět k prevenci proti šíření viru HIV v Africe. Lze se důvodně domnívat, že stávající situace v Africe Vatikánu náramně vyhovuje.

55978

14.6.2005 2:29

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Aja 24.?.?.?

Reakce na 55978

Vlastne jsem si nikdy nedala praci a namahu o tom takhle uvazovat.
Asi mate pravdu, Tome.
Mam znamou( ted jsem jak leho) a tu vira a outecha postavily na nohy. Teda na nohy, to vona chodila, to jo, ale s psychou byla na tom bidne.

56031

14.6.2005 19:04

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

JirkaF 212.?.?.?

Reakce na 56031

ila, to jo, ale s psychou byla na tom bidne.
Tak to já paní Ájo zase znám případ dnes čtyřicetilé slečny, která je jaká je, protože její matka ušetřila na normálním intru či privátě, tak ji dala na bydlení k nějaké šílené babce, kde v podstatě za posluhu bydlela a "přijala boha". [pláč]

56147

14.6.2005 2:52

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

djb 83.?.?.?

Reakce na 55978

Lze se důvodně domnívat, že stávající situace v Africe Vatikánu náramně vyhovuje.

ackoliv jste to napsal ucelove a vynechavate mnoho veci, ktere vira lidem nabizi a nelze to vytknout, temer se vsim souhlas, ale v tomto jste prestrelil, to se nelze domnivat ani duvodne ani neduvodne, nebot podle Bible je uzivani kondomu hrich(vim, ze se tam to slovo nevyskytuje a nez me zacnete zase castovat nejakymi radoby vtipnymi poznamkami, tak se smirte s tim, ze toto z Bible primo vyplyva, na rozdil od napr. neprijimani transfuzi, coz je ciste Jehovah's Witnesses kontrukce).
A nebot to rika slovo bozi, ktere je papez povinen ctit, tezko ho muzete tak snadno obvinit z toho, ze se mu stavajici stav v Africe hodi, kdyz jednou kaze to, co je psano. Az bude kazat neco jineho, nez co je psano(coz se nekdy deje), pak muzete zkusit podobna obvineni.

56037

14.6.2005 12:32

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

google 84.?.?.?

Reakce na 55978

>Ne. Není jedno co řekne papež. Papež naprosto přesně
>ví, co říká a proč to říká. Papež svým slovem
>ovlivňuje a přímo určuje myšlení a jednání milionů
>lidí. Hysterický fanatismus kolem pohřbu minulého
>papeže, vydatně přikrmovaný médii, netřeba
>připomínat. S takovouto mocí slova lze snadno přispět
>k prevenci proti šíření viru HIV v Africe. Lze se
>důvodně domnívat, že stávající situace v Africe
>Vatikánu náramně vyhovuje.

Tom,

katolicka cirkev robi len to, co robit ma a co poklada za svoje poslanie. Co to je a ako k tomu dochadza, je skomplikovany, dynamicky(nie velmi rychly ale na zmeny reagujuci), storociami overeny proces, ku ktoremu patria samozrejme aj preslapy a hrube chyby, ale aj schopnost sa z nich poucit.
cirkev sa nemoze chovat moderne, v zmysle v akom ju chcu mat napr. media, aj keby ju mali za to mali rovno "ukrizovat". Tie hlasne Truby Jerichove totiz velmi dobre vedia, ze by to znamenalo jej zanik a cirkev si to nastastie a ako by oni povedali, s pomocou bozou, uvedomuje tak isto.
ako sa cirkev chova a preco, nemozete bohuzial posudit, pretoze sa tym zrejme zaoberate len okrajovo a ste vo svojich sudoch o nej dogmaticky, zaujaty, netolerantny a prepacte, pouzivate otrepane klische. Fakt, ze papezove slovo ma velku vahu a vplyv na konanie velkeho poctu jedincov, je vlastne vysledok tohoto spravania sa cirkve, ktore vy zatracujete.

cirkev nemoze povedat: "Chodte a obcujte s kym chcete, s latexom ci bez, az kym nebudete sediet po pravici Boha otca vsemohuceho!" namiesto toho vravi: "My, ako jediny zastupca Jezisa Krista na Zemi vam vravime a varujeme, ak chcete byt spaseni, tak toto je cesta!"

A to je vsetko. Nic viac, nic menej.

zostava na vas, co s tym urobite. mozete povedat, papalapap, vopchajte si toho vasho papeza kam chcete, vy nie ste mojim prostrednikom k Bohu ja si vystacim sam a ja rozhodnem, ci , kedy, kde a ako si ozdobim svojho Princa primerosom, papierosom a kde a kedy a do coho ho vopcham [mrknutí jedním okem]

to je vase pravo, ktore vam cirkev neupiera(aspon v tomto a minulom storoci nie), ale nemozete ziadat od cirkvy pozehnanie na tento sposob hladania cesty k Bohu.

to znamena jednoducho a jasne, ze musite sam prebrat zodpovednost za svoje ciny a spasu svojej duse(samozrejme, len ak si myslite alebo verite, ze nejaku mate) a nespoliehat sa viac na "baranka bozieho, ktory snima hriechy sveta." A toto ludia odmietaju. Namiesto toho, aby sa zmenili oni, ziadaju zmenu od cirkvy. Chceli by aj vlka aj kozy. bohuzial to ale nejde!

Eto vsjo.

Ratzinger s jeho cirkvou nic nezakazuje, len odmieta dat pozehnanie nezodpovednemu sposobu zivota. Co je na tom tak zatrateniahodneho?
ak nedokazes bez toho pozehnania zit, tak ho musis akceptovat se vsim vsudy. a ak dokazes, tak ti ziaden Ratzinger-Benedict v ceste nestoji. ani p.Kralovi, ani cernoskovi Bubovi, ani neveriacemu Tomasovi.


mimochodom, preco by som mal spolufinancovat kondomy v Afrike, ked si ich v Europe musim kupovat sam?


56082

14.6.2005 20:02

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Tom 24.?.?.?

Reakce na 56082

>mozete povedat, papalapap, vopchajte si toho vasho papeza kam chcete

Ale jo, jen si klidně papeže i s pánembohem strčte třeba i do prdele, když si myslíte, že vás to spasí.

>ako sa cirkev chova a preco, nemozete bohuzial posudit, pretoze sa tym zrejme zaoberate len okrajovo a ste vo svojich sudoch o nej dogmaticky, zaujaty, netolerantny a prepacte, pouzivate otrepane klische.

Chcete tím říci, že já jsem církev? [zmaten]

56152

14.6.2005 20:42

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

google 84.?.?.?

Reakce na 56152


jednoduchsie uz to napisat neviem.

ak ani toto nie ste schopny pochopit tak sa venujte jednoduchsim veciam, napriklad mozgovym procesom serzanta leha, jeho poskoka kema alebo chovu kralikov...

a utrite si penu z huby [mrknutí jedním okem]

56155

13.6.2005 2:56

Papežovo smrtelné požehnání Africe

routr 195.?.?.?

Ab initio:

Papez hovori len to, ze pouzivanie akychkolvek umelych prostriedkov pri akte plodenia je namierene proti cloveku. Cirkev nevymyslela desatoro -)) mali ho uz stari zidia, a kodexy podobne tomuto zidokrestanskemu sa daju najst u kazdej starej civilizacii. To ze cirkev hovori zasadne stanovisko je normalne. Nenormalne by bolo keby papez rozhodil so svojho okna kondomy do davu a vyzval zucastnenych ku sexualnej turistike do thajska.

Ostatne je len bezna nenavist voci cirkvi, komunisticke frazy o zastaveni pokroku a podobne. Keby nebolo krestanstva tak by bolo AIDS uz v 5 storoci, a my by sme neexistovali.

55894

15.6.2005 15:43

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 55894

>Papez hovori len to, ze pouzivanie akychkolvek umelych
>prostriedkov pri akte plodenia je namierene proti cloveku.
A co taková Viagra? Ta podle papeže je také proti člověku? Také ji zakazuje?
>Cirkev nevymyslela desatoro -)) mali ho uz stari zidia, a
Židé nebo křesťané, není to jedno? Církev jako církev. Je snad židovská církev lepší nebo horší než křesťanská?

>To ze cirkev hovori zasadne
>stanovisko je normalne. Nenormalne by bolo keby papez
>rozhodil so svojho okna kondomy do davu a vyzval
>zucastnenych ku sexualnej turistike do thajska.
Tak proto se tenkrát papež nechtěl podívat do Galileova dalekohledu. Měl své zásadní stanovisko, které nějaká obyčejná skutečnost nemůže změnit.
>
>Ostatne je len bezna nenavist voci cirkvi, komunisticke
>frazy o zastaveni pokroku a podobne. Keby nebolo krestanstva
>tak by bolo AIDS uz v 5 storoci, a my by sme neexistovali.
To teda nikoliv, protože vir HIV vyvinula americká armáda až ve století 20.

56314

15.6.2005 16:53

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

dusan 70.?.?.?

Reakce na 56314

To teda nikoliv, protože vir HIV vyvinula americká armáda až ve století 20.


Karel z Čech -- 212.?.?.?


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Na tohle muze prijit jen pan Karel z Cech a homoxe-
sualove. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

56338

13.6.2005 5:34

Papežovo smrtelné požehnání Africe

kema 205.?.?.?

Proti pouzivani kondomu muze byt opravdu je naprosty pitomec.

55906

13.6.2005 9:48

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 55906

>Proti pouzivani kondomu muze byt opravdu je naprosty
>pitomec.
Hm, polemizoval bych. Což jestli se mi to s kondomem nelíbí a vybírám si "safe" partnerky?
Já bych to formuloval spíš tak, že jen naprostý pitomec(?) strká nos do toho, jak si zařizuju svůj soukromý život, včetně ochrany před zhoubnými chorobami. Rada, to je něco jiného, ale příkaz nebo zákaz - [naštvaný]

55924

13.6.2005 22:24

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

oji 194.?.?.?

Reakce na 55924


> Což jestli se mi to s kondomem
>nelíbí a vybírám si "safe" partnerky?

Ledaže by jste si na každou soulož našel novou pannu. [chechtot]

56010

13.6.2005 13:29

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

PetRIP 80.?.?.?

Reakce na 55906

[RED]Já se z vás pánové picnu. Vidím, že stačí jeden článek a problematika Aids je jasná. Už ráno jsem psal (zatím nezveřejněno), že bohužel papež s tím nemá nic společného. Prezervativy jsou používány jako ochrana před početím nikoliv, před Aids. Struktura latexu (z kterého jsou prezervativy vyráběné) zachytí pouze spermie. Virus Aids je nepoměrně menší. Zabránit infikaci Aids prezervativem je podobné jako když se chtece bránit vletu komáru tím, že natáhnete plotové pletivo. Jinak přeji všem kdo si myslí, že je před Aids ochrání prezervativ hodně štěstí. Opravdu ho budou potřebovat. [RED]

55941

13.6.2005 14:01

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Aja 24.?.?.?

Reakce na 55941

> [RED]Já se z vás pánové picnu. Vidím, že stačí
>jeden článek a problematika Aids je jasná. Už ráno jsem
>psal (zatím nezveřejněno), že bohužel papež s tím
>nemá nic společného. Prezervativy jsou používány jako
>ochrana před početím nikoliv, před Aids. Struktura
>latexu (z kterého jsou prezervativy vyráběné) zachytí
>pouze spermie. Virus Aids je nepoměrně menší. Zabránit
>infikaci Aids prezervativem je podobné jako když se chtece
>bránit vletu komáru tím, že natáhnete plotové pletivo.
>Jinak přeji všem kdo si myslí, že je před Aids
>ochrání prezervativ hodně štěstí. Opravdu ho budou
>potřebovat. [RED]

Jsou rukavice chirurgu a dentistu z jineho latexu, nez kondomy?

55948

13.6.2005 14:17

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

djb 83.?.?.?

Reakce na 55948

nepanikarte[smích] tvrzeni o tom, ze latex jako ochrana proti HIV viru je vcelku vratke. Stoji to na naznacenem faktu, ktereho si nekdo casem vsimnul, ze virus HIV je nepomerne mensi, nez pory vyskytujici se v latexove vrstve.
Jenomze 1) prezervativ se sklada z vice vrstev latexu, ty se prekryvaji, vselijak prohybaji a tudiz skutecna "security hole" je mensi
2) aby doslo k prenosu HIV zdaleka nestaci aby probehl jeden virus, ale musi to byt pekna kopa kamaradu
3) viry se hromadne, i individualne prenesou samy o sobe velmi ztezka, musi "prejet na druhou stranu" na nejakem nosici, coz muze byt spermie, nebo nejaka castecka telni tekutiny, ale tyto nosice jiz prezervativ odfiltruje

celkem, latex k necemu je i v boji proti HIV

55952

13.6.2005 14:19

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

djb 83.?.?.?

Reakce na 55952

nepanikarte tvrzeni o tom, ze latex jako ochrana proti HIV viru je vcelku vratke.

no dobra, tahle veta neni cela, uvedu na pravou miru

nepanikarte tvrzeni o tom, ze latex jako ochrana proti HIV viru k nicemu neni je vcelku vratke.

55953

13.6.2005 14:15

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 55941

No a to je prave naprosty blabol, ktery siri prave mila katolicka cirkev a diky kteremu na AIDS zemre jeste vice lidi. Vedci trnou hruzou jak neco podobneho muze kdokoliv soudny brat vazne. Strukturou latexu ze projde virus? Hmm... zkuste se na neco podobneho zeptat prumerneho chirurga, ktery v latexovych rukavicich den co den operuje a prestoze jiz operoval mnoho pacientu nakazenych nejruznejsimi viry, presto je stale nazivu.

55950

14.6.2005 20:45

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

google 84.?.?.?

Reakce na 55906

>Proti pouzivani kondomu muze byt opravdu je naprosty
>pitomec.

a ty si toho najlepsim dokazom [velký smích]

56156

13.6.2005 6:15

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Josef 66.?.?.?

Kvuli tomu, ze:
Řada afrických vlád dává před řešením hrozby AIDS přednost zbrojení, likvidaci politických a mocenských oponentů a válkám o přírodní zdroje.
Bude asi papez prepisovat 2000 let starou bibli a pojede do Afriky navlekat domorodcum kondomy. Proc nejedou frajeri z OSN? Cirkev neni na to,aby delala reklamu vyrobcum prcgum!

55908

15.6.2005 7:34

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

zrzek 147.?.?.?

Reakce na 55908

Tak at se do toho aspon nesere! A v bibli neni urcite napsano, ze se nesmi pouzivat gumy ...

56253

13.6.2005 7:41

To snad ne !!!

PetRip 80.?.?.?

Mám odůvodněné podezření, že Aids nemá s papežem a jeho zákazy nic společného, protože kondóm působí jako ochrana před početím, nikoliv před Aids. Virus Aids je totiž mnohonásobně menší, tudíž latex z kterého je kondóm vyráběný působí na virus asi jako pletivo v plotu na komára. Pravděpodobnost nákazy je cca 43% a více. Jinak přeji všem uživatelům kondomů hodně štěstí při ochraně před Aids, budou ho opravdu potřebovat.
PetRip

55915

13.6.2005 19:15

RE: To snad ne !!!

Marty 84.?.?.?

Reakce na 55915

Tak tomu rikam veda... Po objeveni viru HIV zacly desitky laboratorii i slovutnych univerzit zkoumat, jak se proti tomuto viru mohou chranit lekari pecujici o nemocne, chirurgove nebo dentiste. Delali se desitky pokusu a studii, vysledky publikovali renomovane casopisy jako Nature ci Medical Rewiew. Leta vyzkumu, desitky laboratori...

Ve vseobecnosti se vedci shodli na tom, ze virus HIV spolehlive znici teplota nad 45 stupnu celzia, nebo slaby dezinfekcni prostredek a ze virus samotny nedokaze existovat mimo telo cloveka nebot uz po 4 minutach na vzduchu hyne. Po mnoha pokusech bylo dokazano ze na spolehlivou ochranu proti virum staci odizolovat se od telesnych tekutin nakazeneho, zvlaste od krve a spermatu popripade vaginalniho sekretu. Proto lekarum staci latexove rukavice a proto takove rukavice vetsina z nas vozi v autolekarnicce. Tyto zavery byli publikovany, oponovany a experimentalne vicekrat potvrzeny...

55988

13.6.2005 19:24

RE: To snad ne !!!

Marty 84.?.?.?

Reakce na 55988

pokracovani...

A pak prijde jeden pan doktor, sice to neni virolog ale zato je to verny katolik a po pohledu do tabulky velikosti poru v latexu a velikosti viru HIV publikuje zjisteni ktere stavi na hlavu mesice prace vyzkumnych timu a stanoviska vedeckych autorit. Preventivne to nepublikuje v odborne literature protoze vi ze by ho oponenti roztrhali na kusy i s jeho "vedeckym zjistenim" ktere bylo podlozeno jenom dvema cisly z tabulek a ANI JEDINYM EXPERIMENTEM... Jeho zjisteni ale o to radeji publikoval magazin o "krestanske vede" vydavany Vatikanem a z neho tyto nesmysly prevzali desitky dalsich krestanskych periodik... O "odborne zpusobilosti tohoto casopisu svedci i dalsi publikovane "odborne" clanky dokazujici ze onanie zpusobuje homosexualitu a ze ta je lecitelna [oči v sloup] a nebo ze intenzivni pohlavni zivot zpusobuje rakovinu krcku delohy...

Obavam se, ze zjisteni publikovane v tomto druhu "vedeckych casopisu" je tak maximalne dukazem stupidity cirkevnich kruhu. Ocekavam ze dalsim bude clanek dokazujici ze zeme je stredem vesmiru a ze vesmir kolem nas je jen kristalova koule nad niz sedi Buh...

Cela doktrina katolicke cirkve je vsak jednoznacna. Nabadat vsechny k pohlavni zdrzenlivosti nebot jak pravi katechizmus "jakykoli pohlavni akt ktery neni primarne zameren na plozeni deti ale jen na ukojeni hrisne telesne rozkose jest smrtelnym hrichem smilstva"... Takhle jednoduse si cirkev zajistila, ze jelikoz pohlavni pud je pudem nejsilnejsim, tak vsichni jsou vlastne hrisni a vsichni se musi ze svych hrichu vykoupit (dle moznosti zakoupenim odpustku za vhodnou sumu)....

55989

13.6.2005 20:34

RE: To snad ne !!!

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 55989

Uff,koukam ze Vas to zdvihlo ze zidle.[velký smích]
Ale mate pravdu.Ted je ve zpravach o tom,jak papez nabadal italy,aby nevolili ohledne ustavy EU,takze ta mensina,co byla proti-jakoby nevolila.
Jo,papez,svaty Otec,-toho by si taky meli unest ET a byl by pokoj.[naštvaný]

55998

13.6.2005 22:08

RE: To snad ne !!!

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 55915

Pane, to je neobhajitelná hloupost, o chemii zřejmě nevíte zhola nic, jinak byste nemohl napsat to, co jste napsal. Možná byste se divil, ale jsou případy, kdy mnohem větší molekula projde menší "skulinou", navíc v tomto případě vůbec nezáleží na velikosti pórů, ve hře jsou totiž i jiné věci, víme?

56008

14.6.2005 6:38

RE: To snad ne !!!

PetRIP 80.?.?.?

Reakce na 56008

Johns Hopkins University cituje studie, které dokazují, že 0,1 mikrolitru tekutiny projde i normálním zdravým latexovým kondomem.
http://www.fda.gov/bbs/topics/CONSUMER/CN00042c.html

56058

14.6.2005 11:58

RE: To snad ne !!!

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 56058

Ja sem se tam docetl toto: Condoms do not make sex 100 percent safe, but, if properly used, they can
reduce the chance of contracting STDs(sexualne nakazlive choroby), including AIDS. This can mean
protection not only for you and your partner, but also for any children you
may have in the future. n

--Judith Levine Willis


Who Should Use a Condom?

To lessen the chance of being infected with AIDS or other STDs, people who
take part in risky sexual behavior should always use a condom. High-risk
behaviors include having sex--vaginal, anal or oral--with:

56080

13.6.2005 7:51

Papežovo smrtelné požehnání Africe

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Servus! [smích]
Nevím, proč se tady vzrušujete nad postojem Vatikánu k promiskuitním negrům, kteří nemají používat kondom [oči v sloup]

Mají pokapat na AIDS, nebo se radostně vyvraždit v různých etnických, tedy kmenových válkách? Pěšky jako za vozem [chechtot]

Vzpomeňte si na poslední větší válku v regionu Rwanda/Burundi, či jak se ty státy momentálně jmenují. Jak sadisticky se tam navzájem Tutsiové a Hutové vyvražďovali... [zmaten]

Takže kvůli tomu,že černoušek Bubu Kwazele and his Melody Boys nepraktikuji safe-sex, kvůli tomu bych slzy neronil [vyplazený jazyk]

55916

13.6.2005 16:51

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 55916

No mozna ty slzy nakonec ronit zacnete. BBC a spol zacinaji propagovat plan adopci AIDS sirotku do Evropy. Dost pseudohumanistu se na to asi chyti a udelaji nam ze zivota multikulturni raj.

Muzete se presvedcit:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/4315879.stm

55975

13.6.2005 7:57

Středověké církevní postoje

Jarmila 85.?.?.?

Oni ti flanďáci žijí duševně pořád v hlubokém středověku. Nejzřetelněji je to vidět právě u těch kondomů. Kterýsi význačný biskup nedávno v novinách prohlásil, že se ke kondomům staví proto tak záporně, protože sex se má provádět přirozeně, hlavně kvůli početí a nikoliv jen kvůli pouhé slasti. A přitom ti samí biskupové nevysloví jedinou protestní větu proti bordelům- místům, kde se kondomy používají ve velkém. V katolickém Polsku, rodišti papeže Pavla II. je dnes 30 tisíc bordelů- ale církev proti nim neprotestuje, vůbec jí to nevadí. A proč? Protože se dodnes bláhově domnívá, že bordely ochraňují svátost manželskou, že ochraňují počestné ženy od nevěry. Ale dnes už to vůbec neplatí, naopak v současné době existence bordelů zcela rozvrací partnerské vztahy, lidi se atomizují a nejen Polsko, ale celá Evropa vymírá.

55917

14.6.2005 0:53

RE: Středověké církevní postoje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 55917

Bordely byly vždy (až na jisté vyjímky třeba za Marie Terezie, která posílala prostitutky do Temešváru) a nikdo nevyhynul. Navíc lidé, co si nemohou dovolit živit potomka, nemohou ani přiliš utrácet po nevěstincích.

56026

13.6.2005 10:08

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Dana 82.?.?.?

Stanovisku nového papeže se není co divit. Vždyť za Jana Pavla II to byl právě Ratzinger, kdo měl na starosti dodržování církevních doktrín. Pochybuji, že se někdy dočkáme od katolické církve nějakého osvícení.

55927

13.6.2005 10:48

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Jasmina 62.?.?.?

Ale,vzdyt mame tolik dobrovolnych organizaci po cele Evrope i USA.
Kolik stoji takova vyroba kondomu?
Ucinme sbirku gum a odvezme je do Afriky osobne,nekatolici.
Kolik cernochu maji vzity ritual stridat partnery-pro ne to neni nic nemoralniho.
Ale zas tak blbi nejsou,kdyz vidi,jak zmiraji aby si ten kondom nenavlikli.
Co diskutuji na zenskem serveru-zjistuji ze ted v Cechach je "in" mit cernocha.Takze-se to tyka i nas lidi na severu,presne jak pise autor.
Lepsi poslat gumu nez sms na super star,vyjde to financne asi tak na stejno ale pro lepsi vec.

55931

13.6.2005 11:39

Papežovo smrtelné požehnání Africe

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Plne stojim za stanoviskem pana Krale, ze Papez a Vatikan je primym vinikem genocidy Africke populace AIDSem [zahanbení]
Podobne kacirske myslenky me totiz napadaly uz pred lety, kdyz Jan Pavel II horoval pro prerusovanou souloz, jakozto jedinou ochranu proti nezadoucimu, u sexualnich radovanek, poceti. Od te doby vidim, cirkev pritvrdila. Nyni uz nemame soulozit vubec.

Tady se nekdo tezce vzdaluje realite, a sice ze clovek je sexualni bytost a zadne kidy to nezmeni... [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

55932

13.6.2005 12:27

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55932

Spravne Trodasy, zaden sex ! ale k vrazdam a bezpravi je pozehnano. No jo, zase udelala civilizace krok zpet, aspon o 200 let. Ale mozna, ze nekde v zakouti, by jsme nasli nejaky ten duvod, ale urcite ne ten, ktery nam je predkladan, od cirkve. Sakra, stejne by me zajimalo, jak to dela velmi zbozny Jirka z Krovi, se svou pry nejpeknejsi first lady. Ja bych navrhoval dalsi thema, kdo ano a kdo ne pouziva ochranu [velký smích] ( a proc )

55934

15.6.2005 15:51

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 55934

Jirka z křoví souloží určitě jen za účelem plození potomků. Jinak pro samé modlení nemá na takovou věc čas.

56316

15.6.2005 19:39

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

zap 65.?.?.?

Reakce na 55932

" Nyni uz nemame sou-lozit vubec."

Zkuste to 'sou-stat', kdyz uz to jinak nejde, pane Trodas.
[vyplazený jazyk]

56350

13.6.2005 12:14

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Dalibor 81.?.?.?

Tahleta logika znamena mimo jine to, ze tak za dve tri generace tady uz na te nasi planete nikdo nebude. Stari umrou a mladi se rodit nebudou, kdyz jaksi prestaneme sukat. Neznam jiny zpusob rozeni deti. Znam jenom jeden, a to je sukani.
Pokud by chtela jit cirkev jeste vice proti matce prirode, pak necht zakaze sukat kockam, jelenum, rybkam ve vode, ptakum, vsem zivocichum.
Opravdu fenomenalni logika. Je smutne, ze pochazi z ust vzdelanych lidi. Kdyby na tohleto prisel nejaky blb, ktery vychodil pouze zakladku, tak se nedivim, ale takhle nezbyva nez rict: "Ona ta demagogie, to je pane svina..."

55933

13.6.2005 15:55

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 55933

Naprostý souhlas. Od které doby si má normální člověk nechat kecat do šukání od představitelů křesťanské církve, kteří mají navíc zachovávat celibát. To, že ho v minulosti nezachovávali a někteří z jejich potomků se dokonce stali i papeži neznamená, že budu přijímat jejich přiblblé teorie.
Já jsem se vždycky staral o svou bezpečnost a nějaký blbý, všude cestující Polák či Němec mi do toho nebude kecat. (Ačkoliv Wojtyla jich pár za války "přefik", byl to nakonec i nadějný umělec-divadelní herec).
Pokud jde o Afriku, žádná velká škoda, buď je vyhubí AIDS nebo se navzájem vybijí pomocí převratů, občanských válek, hladomoru, vzájemného vyvražďování kmenů, je to stejně podrasa. Stačí když je vidím jak se chovají tady, ale - bohudíky - vymírají. Jen houšť a větší kapky.

55960

15.6.2005 15:54

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 55933

>Pokud by chtela jit cirkev jeste vice proti matce prirode,
>pak necht zakaze sukat kockam, jelenum, rybkam ve vode,
>ptakum, vsem zivocichum.

Katolická církev by jistě zakázala, kdyby se neobávala, že zvířata na rozdíl od některých lidí mají tolik rozumu, že na přikázání jakékoliv církve prdí.

56319

13.6.2005 13:02

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Jarmila 85.?.?.?

Pane Stwora, proč mě pořád cenzurujete? To jsou mé příspěvky tak hrozné? Tak si tu diskusi strčte někam, už zde přispívat nikdy nebudu.

55936

13.6.2005 13:58

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 80.?.?.?

Reakce na 55936

Necenzuruji. Jak jste na to prisla?

55946

13.6.2005 15:04

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Jarmila 85.?.?.?


No, šlo o ten příspěvek nazvaný Středověké církevní postoje. Já jsem ho psala už brzy ráno a když jsem se odpoledne podívala, tak tam ještě nebyl. Tak se omlouvám za příkrá slova, ale je fakt, že když jsem párkrát napsala příspěvek, tak se buď neobjevil, anebo když se objevil, tak příští den stejně zmizel.
Ale nešť. K té církvi bych chtěla ještě poznamenat, že si vůbec nevšimla, že úplně ztratila svou moc nad lidmi, neboť se Evropa vrátila zpět k bezuzdnému pohanskému sexu. Jenže je zde velký rozdíl. V pohanském Řecku byly ženy rozděleny na počestné a prostitutky, kde ty počestné musely být pod trestem smrti věrné, zatímco muži měli k dispozici mraky prostitutek. Když nazveme dnešní ženy na zištné a nezištné, tak ty zištné přibývají geometrickou řadou (viz katarský princ a školačky), neboť dnes padly zcela všechny zábrany, které držely ještě v nedávné minulosti všeobecnou morálku na uzdě: patriarchální řád (čili poslušné ženy v područí) a náboženství. Západní ženy jsou nyní zcela svobodné- a zištné ženy

55957

13.6.2005 15:05

Pokračování

Jarmila 85.?.?.?

jsou náhle ve výhodě před těmi obětavými a nezištnými. Nezištné ženy si čím dál víc uvědomují, že jejich nezištnost nikam nevede a tak se přizpůsobují- začnou být zištné taky. Navíc nezištné ženy evropské muže nudí, protože vyžadují lásku a citečky, kdežto s těmi zištnými si sprostě užívají a nazdar bazar. Takže zatímco ještě nedávno rodina v Evropě fungovala, dnes už nefunguje. Na západě bylo odbouráno náboženství a na východě se vybudovala síť organizovaného placeného sexu ,který dříve neexistoval. Mladé muže už do manželství nic netáhne- a do toho ještě vpadla evolucionistická teorie, vymyšlená jak na objednávku obchodníků se sexem. Muži dostali na své promiskuitní jednání vědeckou omluvenku, a tak návštěvy zištných žen se stala masovou zábavou většiny mužů. To už nikdo nespočítá, kolik miliard dolarů tahle evoluční teorie obchodníkům se sexem vynesla. A katolická církev? Ta je slepá a hluchá, nic nevidí, totální rozpad morálky nepozoruje a žije si ve svých středověkých dogmatech.


55958

13.6.2005 16:03

RE: Pokračování

Dana 82.?.?.?

Reakce na 55958

Ta je slepá a hluchá, nic nevidí, totální rozpad morálky nepozoruje a žije si ve svých středověkých dogmatech.

Nedivte se Jarmilo, sama má máslo na hlavě viz. skandály s pedofilními kněžími.

55962

14.6.2005 0:58

RE: Pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 55962

Dle průzkumů je počet úchylů mezi katolickými kněžími nižší než v běžné populaci, jde spíše o medializování a případné následné ututlávání.

56027

15.6.2005 15:56

RE: Pokračování

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 56027

Ještě jde o to, kdo je úchyl? Zda ten, co se chová jako většina lidí nebo kdo podle přikázání Pánaboha nešuká?

56321

16.6.2005 15:10

RE: Pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56321

Tím jsou zde pedofilové apod., soulož je hříšná jen za určitých okolností, církev se snaží naplnit pokyn "milujte se a množte se", ovšem nevidí, že dnešní situace je poněkud jiná než v Edenu.

56556

13.6.2005 17:13

RE: Pokračování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55958

takze zeny dospely k nazoru, ze i kdyz nevhodne a potupujici, posledni moznost jak ziskat penize je jit pracovat. [smích]

55979

13.6.2005 19:30

RE: Pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 55979

takze zeny dospely k nazoru, ze i kdyz nevhodne a potupujici, posledni moznost jak ziskat penize je jit pracovat

Včeličko raději mlčte, vzpomeňte si jak dopadnou trubci,když splní svoji povinnost. Tak raději bacha na to co píšete.

55992

14.6.2005 5:16

RE: Pokračování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55992



>takze zeny dospely k nazoru, ze i kdyz nevhodne a
>potupujici, posledni moznost jak ziskat penize je jit
>pracovat

>
>Včeličko raději mlčte, vzpomeňte si jak dopadnou
>trubci,když splní svoji povinnost. Tak raději bacha na to
>co píšete.


[chechtot] jeeeeeeeeeee prvni trefena husa!

56049

13.6.2005 22:18

RE: Pokračování

Stojan Jakotyč 206.?.?.?

Reakce na 55958

Ale, ale, pani Jarmilko, nejsme nahodou rozvedena (ne vlastnou vinou, ovsemze)? [smích]

Dovolte mi v rychlosti nacrtnut, preco sa dnes muzi do manzelstva nehrnu. Hlavny dovod je ten, ze sucasna struktura zakonov umoznuje situaciu, kde muz pracuje, zena moze a nemusi, potom maju dve deti, kupia si dom, ona zisti, ze jej staci sa s nim rozviest, a stale bude mat tie deti, aj ten dom, a aj pravidelne mesacne prispevky, a to sice bez nutnosti sa otravovat s nim. Ona poda ziadost o rozvod, a jemu zostanu oci pre plac a prava ruka pre masturbaciu.

Tak preco by sa do takejto situacie clovek hnal?

56009

14.6.2005 10:25

RE: Pokračování

Dana 82.?.?.?

Reakce na 56009

Ale, ale, pani Jarmilko, nejsme nahodou rozvedena (ne vlastnou vinou, ovsemze)?
Dovolte mi v rychlosti nacrtnut, preco sa dnes muzi do manzelstva nehrnu. Hlavny dovod je ten, ze sucasna struktura zakonov umoznuje situaciu, kde muz pracuje, zena moze a nemusi, potom maju dve deti, kupia si dom, ona zisti, ze jej staci sa s nim rozviest, a stale bude mat tie deti, aj ten dom, a aj pravidelne mesacne prispevky, a to sice bez nutnosti sa otravovat s nim.

Z čeho usuzujete, že paní Jarmila je rozvedená? Pokud máte na manželství takový názor jaký jste napsal, pak bych vám doporučovala: nežeňte se . Asi by to s vámi žádná žena nevydržela.Ono , ženy totiž běžně pracují a mají v podstatě dvě zaměstnání, jedno placené od 9-17 hod. , aby jako rodina vůbec vyžili a druhé neplacené-domácnost. Pokud mají doma líného chlapa, kterého zajímá jen pivo a televize pak se rozvádějí, nevím nic o tom, že by každá jásala nad tím, že zůstane sama s dětmi a také je sama bude živit, placení alimentů totiž není oblíbeným sportem u mužů (omlouvám se světlým výjimkám).To nemá ale nic společného se zákony.

56077

15.6.2005 19:37

RE: Pokračování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 56077

zajimava uvaha pani Dano...ciste z zenskeho pohledu. Takze je naprosto jasne, ze zena po rozvodu dostane deti a muz obycejne neplati alimenty

>že zůstane sama s dětmi a také je sama bude živit, placení >alimentů totiž není oblíbeným sportem u mužů (omlouvám se >světlým výjimkám).To nemá ale nic společného se zákony.

To ovsem ma prave mnoho spolecneho se zakonem. Jiste take vite, ze alimenty je mozne vymahat exekucne a nemusite se ani snazit dokazovat, ze tata vlastne plati, ze je to jen vase pomsta.
Zajimave take je, ze skoro automaticky soud priznava deti matce a alimenty tatovi. Kolik znate zen, ktere plati alimenty? Ze by to take nebyl jejich oblibeny sport a nebo je to dano s nesouhlasem rozhodnuti soudu?[pláč] Nebo je take vas dojem, ze tata se o sve deti nepostara?

56348

16.6.2005 11:34

RE: Pokračování

Dana 82.?.?.?

Reakce na 56348

Jiste take vite, ze alimenty je mozne vymahat exekucne a nemusite se ani snazit dokazovat, ze tata vlastne plati, ze je to jen vase pomsta.
Tady jste na omylu, nevím jak v USA , ale tady domoci se práva není vůbec jednoduché. Je sice pravdou, že neplacení alimentů je trestným činem, ale stačí před soudním jednáním zaplatit pár splátek a už je tady prokázána dobrá vůle a "tatínek" může další rok klidně neplatit dál, potom znovu soud...a tak pořád dokola. Dokazovací povinnost v tom to leží na navrhovateli-matce, která musí prokázat, že otec neplatí. Navíc ona nemá bez rozsudku soudu nárok na žádné sociální dávky, protože jen soud může vydat rozsudek o tom, že otec neplatí a na jeho základě sociálka laskavě pustí pár drobných.

56490

16.6.2005 11:35

RE: Pokračování

Dana 82.?.?.?

Reakce na 56490

Také nejsem zastáncem toho, že děti soud vždy bez ohledu na to jaká matka je, jí přiřkne péči o dítě. Podle mého názoru není ani správné omezovat kontakt dětí s kterýmkoliv z rodičů (odůvodněné výjimky připouštím). Bohužel neplatiči jsou většinou muži, je to dáno tím, že naše soudy svěřují děti do výchovy převážne matce.

56491

18.6.2005 6:19

RE: Pokračování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 56491

pani Dano, naprosto souhlasim s vami, ovsem neni mi jasne, kdyz inteligentni lide na celem zapadnim svete maji podobne nazory, proc se tedy nic nemeni. Proc zapadni spolecnost si mysli, ze deti patri matce? Jak sama pisete, dite pokud je to mozne potrebuje oba rodice. Nejhorsi na celem rozvodu je prave ta nenavist, ze ktere se potom jeden druhemu msti a doplati na to jen jejich deti. Proc tedy nepripsat deti tomu kdo se umi postarat a tomu druhemu dat moznost deti videt. Jsem si naprosto jisty, kdyby soudy davaly deti muzum, ze by hodne brzy cely system vypadal jinak. Muz by s urcitosti (pokud chceme generalizovat) rek, vis Anicko, muzes si vzit dneska deti, ja musim jit do prace.[smích]))

56936

18.6.2005 6:09

RE: Pokračování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 56490

potom pani Dano asi nema smysl abych sledoval ceske zpravy a TV Nova, kde byl shot s panem, na ktereho byla uvalena exekuce i kdyz platil kazdy mesic pravidelne alimenty sve ex manzelce.
Ta pouze zasla k soudu a rekla ze neplati. Soud okamzite vypsal exekuci na toho pana. Obzalovany ted musi k soudu a stvzenkama dokazat, ze alimenty platil kazdy mesic. Ovsem to, ze na nej byla bezpriciny uvalena exekuce uz z jeho kreditnich papiru nikdo nevymaze. Prodavam pouze jak jsem v poradu TV koupil.

56931

18.6.2005 8:57

RE: Pokračování

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 56931

>potom pani Dano asi nema smysl abych sledoval ceske zpravy a
>TV Nova, kde byl shot s panem, na ktereho byla uvalena
>exekuce i kdyz platil kazdy mesic pravidelne alimenty sve ex
>manzelce.

>Ta pouze zasla k soudu a rekla ze neplati. Soud okamzite
>vypsal exekuci na toho pana. Obzalovany ted musi k soudu a
>stvzenkama dokazat, ze alimenty platil kazdy mesic. Ovsem
>to, ze na nej byla bezpriciny uvalena exekuce uz z jeho
>kreditnich papiru nikdo nevymaze. Prodavam pouze jak jsem v
>poradu TV koupil.

Jistě, v Absurdistánu je ještě možné ledacos. Mému kamarádovi žijícímu v ČR, odešla žena i s dítětem do Němec a on neměl vůbec možnost se s dítětem vidět, i když dítě asi osmileté chtělo. Až se ta dúra trošku zamyslela a přišla na to, že to nakonec všechno prohraje, i morálně, tak se po pár letech "uvolila" dítě dát tátovi k vidění. Hrubost nejvyššího zrna, ať mně dámy prominou, ale takhle se nechová ani kurva. No a tady u nás v té bohulibé Kanadě je to zase trošku posunuté dopředu. Soud nejprve nechá manžele, aby se domluvili a když ne, tak rozhodne sám, ale nikdy ne tak, že nedá šanci jednomu z rodičů. To by mohl p.Karel z Čech vzít v potaz. V US je to stejné.

56961

13.6.2005 16:15

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Vandal 206.?.?.?

Kolik divizí má papež?
Tenhle Stalinův výrok se dá docela dobře použít i v případě snahy starýho Ratzingera zmoralizovat černé dvounožce v temné Africe. V tomto případě jde o morální divize a jejich vliv na černou Afriku.
I v případu, že tam každej černej samec dostane roční zásobu špecek (dejme tomu metrák), jediným výsledkem by byl kritickej nedostatek latexu v civilizovaným světě a tudíž spousta domů potřebných nátěru. Morálnímu pozdvihu černého kontinentu by to nepomohlo jednu iotu. Proč by se měl normální člověk vzrušovat nad tím, že se černá afrika sama vyhubí následkem svého chování, které je po tisíciletí zakotveno v jejich genech a které nikdy nepřekonají? Drogami vypáleným mozkům jako Geldof, Bono a j. by měli dát jednocestní lístek do afrického ráje, aby nás tu už nikdo neotravoval s tím augiášovým chlévem, který nikdo nikdy nevyčistí.

55967

13.6.2005 18:36

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Martin 193.?.?.?

dnes v diskuzi silně vedou ženy logikou argumnetů, slušností a vyzrálostí. [smích]

Příspěvky některých pánů k této otázce vypadají jako diskuze puberťáků na Seznamu.

55987

14.6.2005 22:45

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

KITI 212.?.?.?

Reakce na 55987

A to ještě možná všechny nečetly "Šifru mistra Leonarda"... [mrknutí jedním okem]

56181

13.6.2005 20:13

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Prosím vás, kdo potřebuje černoušky v Africe? Nikdo! Jediné co je potřeba jsou africké přírodní zdroje. Černoušků by tam mělo být co nejméně. To že AIDS se zrodil v Africe není úplná náhoda, a svůj podíl nese i světová zdravotnická organizace. Zájemcům doporučuji Google a hledat: AIDS, Polio, Kopowského vakcina (nevím jestli správně spelováno
Takže pokrytecká katolická cirkev dělá jenom to, co je jí nařízeno. Nic více, nic méně. Je to snad pro vás nějaké překvapení? Pro mě teda ne.

55996

13.6.2005 22:57

Papežovo smrtelné požehnání Africe - a blbneme, blbneme, blbneme,...

Vaclav 24.?.?.?

Pane Kral, AIDS je prece nemoc, znama ve svete uz pres dvacet let. V Evrope, Americe, Australii i v Asii se jaksi vice mene AIDS dari kontrolovat diky urcite discipline v sexualnim zivote lidi. (Nepocitaje bordely a prostituci, pouziti kondomu je ve svete stale zanedbatelne, a je tudiz na temer stejne urovni jako v Africe.) To pro Afriku bohuzel neplati a nikdy platit nebude. Kondomy si tam taky mohou cernosi koupit na kazdem rohu a kroku, jako treba v Evrope, ale s cernouskama urcite veci nejdou, ani nehnou. Napriklad se snazte vysvetlit cernouskovi, ze nelze mit sexualni styk s peti ruznymi zenami denne. Snazte se mu naordinovat urcitou lidskou hygienu, disciplinu, moralku, a pod.
No a ponevadz i na Zvedavci blbneme, tak se docitame, ze za AIDS v Africe muze - papez! A kdo tedy muze za dalsi africkou mizerii, jako napr. etnicke cistky, otroctvi, kmenove valky, hladomor, kanibalismus, zkorumpovane ekonomie, podvody, nebo i jine smrtelne nemoci? Skutecne si pane Kral myslite, ze distibuce kondomu zadarmo spasi a zazehna AIDS (a s tim mozna i vsechny dalsi neduhy jako je to typicke africke masove vrazdeni) na celem cernem kontinentu?

56012

14.6.2005 0:49

Papežovo smrtelné požehnání Africe

pindick microelephant (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Ad kacířská myšlenka v článku:

Mám také svoji teorii: http://brouzdej.cz/blogy/pindick/1992.html

56025

14.6.2005 17:22

Papež je opravdu mimo realitu

Jiří Barták acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Leč nemyslím si, že by katolická církev měla zájem na vymírání černochů. Dnes nakonec žije více praktikujících křesťanů mimo Evropu. Proti Vatikánu můžeme mít plno výhrad, ale rasistický myslím opravdu není. Jsou prostě zabednění. Tento postoj se ale bude stále více obracet proti nim. Na Západě se dnes drtivá většina populace nenechá středověkými názory papeže ovlivnit. K úplně stejnému vývoji časem dojde v Africe, ať už dřív, nebo později. Otázkou pouze zůstává, kolik lidí kvůli těm impotentním staříkům bude muset - úplně zbytečně - ještě zemřít.

56135

14.6.2005 17:45

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Botsvana 40% HIV pozitivních nikoli jen 25%

56142

14.6.2005 21:08

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

No jeste, ze Evropa bere papeze s rezervou a nepohlcuji ji puritanske proudy jako v USA. Celkem vymluvny byl dnes dokument na CT2 "Amerika, jak ji neznáte: Prohřešky proti desateru". Chudaci hromady tech rozumne smyslejicich obcanu. At si klidne kazdy chodi do kostela jak se mu zamane, ale nechtel bych se dozit podobne lobby v nasem parlamentu, na skolach a podobne...

56161

14.6.2005 21:44

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 56161

Celkem vymluvny byl dnes
>dokument na CT2 "Amerika, jak ji neznáte: Prohřešky proti
>desateru". Chudaci hromady tech rozumne smyslejicich obcanu.
>At si klidne kazdy chodi do kostela jak se mu zamane, ale
>nechtel bych se dozit podobne lobby v nasem parlamentu, na
>skolach a podobne...

No, když se pustíte v neděli dopoledne televizi, tak na většině kanálů vidíte jen "religion"- náboženské pořady. Někdy to vydržím pár minut a většinou jsem docela pobaven, jak ti různí šarlatání oblbují ostatní lidi. Jenže když se člověk podívá na ty ovečky, tak se zas tak moc nediví. Jsou to většinou velmi chudí, nemocní a lidé barevné pleti. Ti bohatí si jen svými "milodary" kupují jakousi pojistku, aby o ten jejich "mamon" nepřišli, no a ti ostatní si zase přejí, aby se k němu nějak dopracovali. Nebo když třeba člověk o berlích přijde na pódium a ten šarlatán, co je "boží rukou", ho lískne obouruč po škraních a zařve na něj cosi, tak ten "šťastlivec" odhodí berle a odskáče zpět na své místo. Špinavý byznys, nic víc. Však oni ti "kazatelé" mají všichni docela slušná konta a taky silný žaludek. Největší obranou proti takovýmto "ochráncům" a "spasitelům" je vzdělání a přirozená inteligence. [cool]

56166

16.6.2005 15:34

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56161

Já bych v tom viděl spíše respekt k názorům voličů - občanů. Je pravdou, že třeba provokace s policistkou-prostitutkou byla hodně ujetá a mohla těm nadržencům, co ji oslovili, zničit rodinný život, ale když si lidé nepřejí veřejnou prezentaci oplzlostí v médiích nebo bokové džíny (víme, jaké je v tomto směru situace v těch slavných muslimských zemích), je třeba jejich vůli respektovat. Pokud s tím někdo nesouhlasí, může se odstěhovat do jiné části země, kde jsou odlišné poměry (pro Američana žádná tragédie, v průměru se stěhují až desetkrát za život). Navíc si může přes internet nebo zásilkovou službu opatřit perverzit co hrdlo ráčí. Horší byly veřejné seznamy pohlavních úchylů, kam se dostali i chlapci co souložili partnerky mírně pod zákonnou normou. Ale jsou zde i pedofilové a tak je to především třeba chápat jako možnost danou daňovým poplatníkům chránit svou rodinu (naši pseudohumanisté jsou oproti tomu v této věci pevně na straně zločinců). Byl to spíš takový frantický antibušistický jedík, což se projevilo např.křečovitou snahou srovnávat možnost vulgární mluvy v médiích a právo nosit zbraň.

56560

17.6.2005 10:01

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 56560

>Byl to
>spíš takový frantický antibušistický jedík, což se
>projevilo např.křečovitou snahou srovnávat možnost
>vulgární mluvy v médiích a právo nosit zbraň.

Ale o tom to je. Na jednom pulte se zakaze prodavat parfem s napisem FCUK(zkratka vyrobce) a na vedlejsim pultu se v pohode prodavaji bouchacky... V televizi se objevi nadro a nasleduje serie zakonu proti nemravnostem a pritom pornoprumysl kvete. Proste pokrytectvi nejhrubsiho zrna...

56722

17.6.2005 15:37

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56722

Ten pornoprůmysl se ale neprezentuje veřejně a je chráněn svobodou podnikání a vyjádření. Rovněž v prodeji zbraní nemusí být nic špatného, děje se to i u nás a získat zbrojní průkaz není až tak složité. Legálně držených zbraní se k trestným činům používá leda na sebevraždy, zločinci mají zbraně pochopitelně neevidované, leckdy pašované zahraničního původu.

56801

14.6.2005 22:44

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Martin 193.?.?.?

hmm, nějaký anonym tady píše, že AIDS se zrodil v Africe... kde to vzal ? To vychází z té omýlané povídačky o opici, která někoho škrábla ?
Epidemie HIV začly nezávisle na sobě ve 3 USA městech brzy potom, co v těchto městech proběhlo očkování homosexuálů proti chřipce. A do 5 let bylo přes 50% z nich mrtvých. Bylo to San Francisko a další 2 města, která si teď z hlavy nepamatuji. On tady snad někdo pochybuje o původu AIDS ? Nebo o původu ptačí chřipky ? Nebo o původu jakékoliv jiné zničující nemoci, která bude rozšiřována (údajně) náhle probuzenými viry a čeká na nás v budoucnu ?

56180

15.6.2005 6:47

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


ADL Leaders Reaffirm Catholic-Jewish Ties in First Jewish Meeting with Pope Benedict XVI


New York, NY, June 9, 2005 … A delegation of interfaith leaders from the Anti-Defamation League (ADL) held a "warm and friendly" audience at the Vatican with Pope Benedict XVI in his first meeting with world Jewish community leaders. Present at the meeting were Rabbi Gary Bretton-Granatoor, ADL Director of Interfaith Affairs, Alessandro Ruben, ADL's Chairman in Italy, and Rabbi Leon Klenicki, ADL Interfaith Affairs Director Emeritus.

The ADL leaders described the meeting with the new Pontiff as a warm encounter with "a friend" who, in his former roles at the Vatican, has long championed the importance of maintaining close contacts with the Jewish faith and people.

"This was an important meeting in that it was an affirmation of his expressed intentions to continue the great work of Pope John Paul II. It was a warm and friendly meeting," said Rabbi Gary Bretton-Granatoor. "The Pope looked out on a room filled with friends. Many of us had relationships with him from when he was Cardinal Ratzinger. So we looked upon this Pope as a friend who didn't have to prove himself."

Vsechno je jen velky obchod ,nic spolecneho s bohem to nema.Zide rikaji,ze v ramci jedne svetove vlady bude jen jedno nabozenstvi.
*Rabin Rabinovich,rika:po treti svetove valce nebude zadne nabozenstvi,bude jen knez ,jez bude rikat lidem to ,co my reknemejemu,ovsemze budem samy prosazovat judaismus a nase zvyky.Mimo jine rika ,ze Amerika bude znicena atomovou valkou a ze bila rasa neodola zaplave cerne rasy,Israel vyjde nakonec jako vitezna zeme(strana 106 )Pawns In The Game.

56244

15.6.2005 6:54

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Cardinal Joseph Ratzinger: Reflections On Catholics and Jews
… Abraham, father of the people of Israel, father of faith, thus become the source of blessing, for in him all the families of the earth shall call themselves blessed. The task of the Chosen People is, therefore, to make a gift of their God – the one true God – to every other people; in reality, as Christians we are the inheritors of their faith in the one God. Our gratitude, therefore, must be extended to our Jewish brothers and sisters who, despite the hardships of their own history, have held on to faith in this God right up to the present, and who witness to it in the sight of those peoples who, lacking knowledge of the one God, dwell in darkness and in the shadow of death.

Down through the history of Christianity, already-strained relations deteriorated further, even giving birth in many cases to anti-Jewish attitudes, which throughout history have led to deplorable acts of violence. Even if the most recent, loathsome experience of the Shoah was perpetrated in the name of an anti-Christian ideology, which tried to strike the Christian faith at its Abrahamic roots in the people of Israel it cannot be denied that a certain insufficient resistance to its atrocity on the part of Christians can be explained by an inherited anti-Judaism present in the hearts of not a few Christians.

http://adl.org/default.htm
Nikdy jsem nevedel ,ze Buh si vybral Chazary, v bibli se mluvio zidech,ale dnesni zide nejsou zide ,ale Chazari,ze by Vatikan takovou malickost prehlidnul,kdyz jinde sami zide mluvi o Chazarech z Ruska,to se mi nechce verit.

56246

15.6.2005 12:33

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Komu ,slouzi Vatikan ?
"Jews" have no blood-link to the Israelites of the Bible.

Jewish historian scholars have established that at least 90% of all Jews come from a Turkish-Mongol mix of people and are largely sourced from the Khazar Kingdom. These "Jews" have no blood-link to the Israelites of the Bible.

The Jewish scholar Arthur Koestler provided overwhelming evidence, for the above in his famous 1976 work, "THE THIRTEENTH TRIBE - THE KHAZAR EMPIRE AND ITS HERITAGE" showing, "that in the 8th century, Khazaria which was greatly made-up of the Turkish-Mongol mixed people known as Khazars, converted to their national religion of Judaism which was based on the Babylonian Talmud.

These same people then migrated to eastern Europe, especially to Hungary and Poland, taking their Babylonian religion with them. "The Khazar origin of the numerically and socially dominant element in the Jewish population of Hungary during the Middle Ages is thus relatively well documented." Page 144. "As already mentioned, the trade in fox and sable furs, which had been flourishing in Khazaria, became another virtual Jewish monopoly in Poland. (Page 157 )

Benjamin Freedman, another Jewish researcher, wrote his famous treatise FACTS ARE FACTS in 1954. Freedman quotes from many historical sources and shows that the vast majority of Jews derive from the Turkish-Mongol mixed people of the Khazar Kingdom of the 2nd to 10th centuries, NOT from Biblical Israelite stock.
Tohle leho-stein neprezije.

56286

15.6.2005 19:37

Papežovo smrtelné požehnání Africe

zap 65.?.?.?

Ja neshledavam tento clanek zrovna nejduchaplnejsi.

A dale take, ac jsem prosel vetsi casti korespondence mi zde chybi zakladni korekce k informaci v clanku pana Krale.

Totiz za prve, pontif nema pod palcem kazdeho nigra, aby na jeho pohlavnost dohlizel a tudiz za jeho libido neni zodpovedny a zadruhe a to hlavne, ze totiz vetsina obyvatel Afriky NEJSOU krestane natoz KATOLICI. Proc tedy ten fuss(lomoz)? Protoze je to chytlave tema?

Pokud lide a to kdekoli na svete kopuluji nezrizenym zpusobem mohou po pravu ocekavat, za se jich neco neblaheho chyti. Ta znalost je tu uz od stredoveku (epidemie syfylisu). Pokud jde o gaye(teplouse) pak mi jejich osud prilis na srdci nevisi.

A snad nakonec, mytus ktery me bavi ze vsech snad nejvic: "zivot jednotlivce neni bez sexu mozny". Chaaa... Jo energie to je, my sami jsme uzel energie, proto jsme tu. Ale, energie ma mnoho forem, neni-liz pravda. Je na nas, jak tuto energii nasmerujeme.

56347

16.6.2005 17:25

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Zoro 212.?.?.?

O com je prosim tento clanok? V Afrike je 15% katolikov, ako si moze niekto mysliet, ze papez rozkazuje celej Afrike ci moze pouzivat kondomy alebo nie? Spamatajme sa a trocha sa zamyslime pred tym ako zacneme nadavat na zlu cirkev. O co ide v tomto spore? Ako vsade ide o peniaze. Nadnarodni vyrobcovia kondomov sa snazia vyuzit obrovsky potencial africkeho trhu a poriadne sa nabalit. Uz dnes su snahy o ucelove viazanie casti rozvojovej pomoci Afrike na nakup antikoncepcie, cim by si zabezpecili isty a staly zdroj prijmov.

56591

17.6.2005 13:25

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Tom 24.?.?.?

Reakce na 56591

>O com je prosim tento clanok? V Afrike je 15% katolikov, ako si moze niekto mysliet, ze papez rozkazuje celej Afrike ci moze pouzivat kondomy alebo nie? Spamatajme sa a trocha sa zamyslime pred tym ako zacneme nadavat na zlu cirkev. O co ide v tomto spore? Ako vsade ide o peniaze. Nadnarodni vyrobcovia kondomov sa snazia vyuzit obrovsky potencial africkeho trhu a poriadne sa nabalit. Uz dnes su snahy o ucelove viazanie casti rozvojovej pomoci Afrike na nakup antikoncepcie, cim by si zabezpecili isty a staly zdroj prijmov.

Aha. Takže debatu lze uzavřít konstatováním, že se výrobci kondomů nedohodli s Vatikánem na výši honoráře za reklamu. [mrknutí jedním okem]

56763

18.6.2005 21:15

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

google 84.?.?.?

Reakce na 56763



>Aha. Takže debatu lze uzavřít konstatováním, že se
>výrobci kondomů nedohodli s Vatikánem na výši
>honoráře za reklamu. [mrknutí jedním okem]

Nie, debatu mozeme uzavriet konstatovanim, ze si v Afrike moze kazdy dospely jedinec sukat kolko chce, s kym chce(samozrejme so suhlasom sukaneho), kedy chce. bez kondomu aj z kondomom. len na to nedostane pozehnanie z Vatikanu a na kondom mu tiez neprispeju.

Takze, ak ti na tom schvaleni z Vatikanu hovno zalezi, tak sa mozes v Afrike bez problemov usukat k smrti. tak ci onak. [mrknutí jedním okem]

57039

19.6.2005 1:32

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Tom 24.?.?.?

Reakce na 57039

>Nie, debatu mozeme uzavriet konstatovanim, ze si v Afrike moze kazdy dospely jedinec sukat kolko chce, s kym chce(samozrejme so suhlasom sukaneho), kedy chce. bez kondomu aj z kondomom. len na to nedostane pozehnanie z Vatikanu a na kondom mu tiez neprispeju.

>Takze, ak ti na tom schvaleni z Vatikanu hovno zalezi, tak sa mozes v Afrike bez problemov usukat k smrti. tak ci onak.

Tak to teda prrrrr! Ze stanoviska Vatikánu - nepožehnání kondomům - jasně vyplývá:

Kdo šoustá bez kondomu, šoustá s požehnáním Vatikánu.

Já byl ve Vatikánu pár let. Vím jak se tam šoustá. Tam po šprcce na zemi neuklouzneš. Zato v Římě, za hranicemi Vatikánu, to přehazujou vidlema, aby se to nezapařilo. Vatikán proti bordelům v Římě nikdy nevytáhnul a nevytáhne, protože bordely udržujou svátost manželskou; chlap si skočí do bordelu, potom ke zpovědi a doma je klid.

Neudělit požehnání za šukání s kondomem v Africe, je svaté pokrytectví senilních impotentů, kteří věří tomu, že je na svět přines v zobáku strejda čáp. Nehledě k tomu, že vatikánští nejsou jediní biletáři, kteří prodávají vstupenky do hrobu.

57073

19.6.2005 2:17

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Lev 68.?.?.?

Reakce na 57073

Já byl ve Vatikánu pár let. Vím jak se tam šoustá. Tam po šprcce na zemi neuklouzneš. Zato v Římě, za hranicemi Vatikánu, to přehazujou vidlema, aby se to nezapařilo. Vatikán proti bordelům v Římě nikdy nevytáhnul a nevytáhne, protože bordely udržujou svátost manželskou; chlap si skočí do bordelu, potom ke zpovědi a doma je klid.
____________________________________________________

[chechtot] [chechtot] Mily pane Tome. Vy a pan Taborsky, me privedete do hrobu. Odmitam cist Vase prispevky, jelikoz sotva se mi jakz takz zahoji uz i tak zjizvena branice z minuleho prispevku, tak uz je zde Vas prispevek dalsi [chechtot] [chechtot]

57080

19.6.2005 10:04

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

google 84.?.?.?

Reakce na 57073


>Tak to teda prrrrr! Ze stanoviska Vatikánu - nepožehnání
>kondomům - jasně vyplývá:

>Kdo šoustá bez kondomu, šoustá s požehnáním
>Vatikánu.

Tak to teddvakrat prrrrrr!
To je ako v Jerewane. Ano, s pozehnanim Vatikanu, ale len vlastnu zenu!!

>Nehledě k tomu, že vatikánští nejsou jediní
>biletáři, kteří prodávají vstupenky do hrobu.

To je tiez pravda, len nerozumiem jedno. Ak je niekto tak blby, ze potrebuje na to bilet, tak nech nesuka a nech si radsej pevne ten biletik strazi, aby ho v potrebnej chvili mal poruke. Najlepsie ked si ho drzi v rucke, vtedy tam nedrzi nic ineho a unika riziku zabavenia biletika za praktizovanie starozakonnej techniky Safer Sex, pomenovanej po starom zidovi Onanovi. Potial je to v poriadku.
Ze sa ale vzdycky najdu nejake blede tvare, ktore budu bojovat za prava domorodcov na Papaja Naja Ganaja, usukat sa do nemoty a obdrzat od Svätej Inkvizicie ten biletik, tomu az tak celkom nerozumiem. Rozumiete??

57125

19.6.2005 23:28

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Tom 24.?.?.?

Reakce na 57125

>Ze sa ale vzdycky najdu nejake blede tvare, ktore budu bojovat za prava domorodcov na Papaja Naja Ganaja, usukat sa do nemoty a obdrzat od Svätej Inkvizicie ten biletik, tomu az tak celkom nerozumiem. Rozumiete??

Nie. [pláč]

57229

20.6.2005 12:23

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

google 84.?.?.?

Reakce na 57229

>>Ze sa ale vzdycky najdu nejake blede tvare, ktore budu
>bojovat za prava domorodcov na Papaja Naja Ganaja, usukat sa
>do nemoty a obdrzat od Svätej Inkvizicie ten biletik, tomu
>az tak celkom nerozumiem. Rozumiete??

>
>Nie. [pláč]


To nic! [pláč]

57297

17.6.2005 11:55

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

What do George W. Bush, George Soros, the Rev. Sun Myung Moon and the Dalai Lama have in common?
All have thrown their support to the United Religions Initiative. And what is the URI? According to a new blockbuster book, "False Dawn: The United Religions Initiative, Globalism, And The Quest For A One-world Religion" by Lee Penn, it's something that doesn't bode well either for a sovereign America or for Christianity.

The interfaith movement, explains investigative reporter Lee Penn, began with the 1893 World's Parliament of Religions in Chicago, and has since grown worldwide. Although this movement has been largely unknown to the public, it now provides a spiritual face for globalization, the economic and political forces leading from nationalism to a one-world system, he says
Pope Halts Beatification of French Priest
Vatican to Probe Anti-Semitic Texts-In February, however, a French historian drew attention to seven controversial texts by Dehon. According to extracts published in the French Catholic newspaper La Croix, Dehon wrote that Jews were "thirsty for Gold" and that "lust for money is a racial instinct in them"; he called the Talmud "a manual for the bandit, the corrupter, the social destroyer"; and he recommended several measures later adopted by the Nazis, including that Jews wear special markings, live in ghettos and be excluded from land ownership, judgeships and teaching positions.

Rabbi Gary Bretton-Granatoor, director of interfaith affairs for the Anti-Defamation League, called the pope's decision "a wonderful piece of news".

56744

19.6.2005 4:23

Papežovo smrtelné požehnání Africe

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Jsem neznaboh a prolhanou parazitni homosexualni inkvizici ktera vratila lidstvo v pokroku o sta let zpatky a v dnesni dobe jeste dokaze parazitovat i na stary senilni babce nebo dedkovi nad hrobem bych pozaviral do vezeni jen takovej srumec a by bylo by to . Ale protoze jsem mel moznost videt film Posledni pokuseni Jezise Krista , tak jako zoostreni trestu bych ty cirkvi v base promital ten film aspon 3 x denne jako dodatecny trest .

57100

Příspěvků: 121

13.06. 00:51 Tom  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 01:40 Tom  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 04:51 harry  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 21:15 Had  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 13:08 djb  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 16:52 Tom  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 23:01 djb  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 00:42 Tom  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 02:38 djb  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 00:44  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 23:03 Josef E.Dolecek  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 11:13 Modráček  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 01:58 depleted uranium  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 17:45 rodion-e  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 15:28 Karel z Čech  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 19:03 Vcelicka  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
17.06. 18:19 Karel z Čech  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
18.06. 06:10 Vcelicka  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
19.06. 06:07 Lev  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 02:31 dusan  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 02:41 Lev  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 15:32 Karel z Čech  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 02:56 Aja  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 13:25 djb  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 13:39 Aja  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 14:48 Mars  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 16:30 jan  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 07:33 Zrzek  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 12:58 djb  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 13:02 djb  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 21:26 Had  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 22:14 djb  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 23:26 Had  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 17:02 Tom  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 02:29 Aja  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 19:04 JirkaF  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 02:52 djb  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 12:32 google  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 20:02 Tom  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 20:42 google  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 02:56 routr  Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 15:43 Karel z Čech  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 16:53 dusan  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 05:34 kema  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 09:48 Vodník  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 22:24 oji  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 13:29 PetRIP  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 14:01 Aja  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 14:17 djb  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 14:19 djb  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 14:15  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 20:45 google  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 06:15 Josef  Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 07:34 zrzek  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 07:41 PetRip  To snad ne !!!
13.06. 19:15 Marty  RE: To snad ne !!!
13.06. 19:24 Marty  RE: To snad ne !!!
13.06. 20:34 Jasmina  RE: To snad ne !!!
13.06. 22:08 Karel Infeld Prachensky  RE: To snad ne !!!
14.06. 06:38 PetRIP  RE: To snad ne !!!
14.06. 11:58 Pavel -Čert- Němec  RE: To snad ne !!!
13.06. 07:51 delta.100  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 16:51 L.T.  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 07:57 Jarmila  Středověké církevní postoje
14.06. 00:53  RE: Středověké církevní postoje
13.06. 10:08 Dana  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 10:48 Jasmina  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 11:39 trodas  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 12:27 Lev  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 15:51 Karel z Čech  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 19:39 zap  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 12:14 Dalibor  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 15:55 P.Peshmerga  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 15:54 Karel z Čech  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 13:02 Jarmila  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 13:58 Vladimír Stwora  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 15:04 Jarmila  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 15:05 Jarmila  Pokračování
13.06. 16:03 Dana  RE: Pokračování
14.06. 00:58  RE: Pokračování
15.06. 15:56 Karel z Čech  RE: Pokračování
16.06. 15:10  RE: Pokračování
13.06. 17:13 Vcelicka  RE: Pokračování
13.06. 19:30  RE: Pokračování
14.06. 05:16 Vcelicka  RE: Pokračování
13.06. 22:18 Stojan Jakotyč  RE: Pokračování
14.06. 10:25 Dana  RE: Pokračování
15.06. 19:37 Vcelicka  RE: Pokračování
16.06. 11:34 Dana  RE: Pokračování
16.06. 11:35 Dana  RE: Pokračování
18.06. 06:19 Vcelicka  RE: Pokračování
18.06. 06:09 Vcelicka  RE: Pokračování
18.06. 08:57 Sidonius Zdenek M  RE: Pokračování
13.06. 16:15 Vandal  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 18:36 Martin  Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 22:45 KITI  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 20:13  Papežovo smrtelné požehnání Africe
13.06. 22:57 Vaclav  Papežovo smrtelné požehnání Africe - a blbneme, blbneme, blbneme,...
14.06. 00:49 pindick  Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 17:22 Jiří Barták  Papež je opravdu mimo realitu
14.06. 17:45  Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 21:08 Pavel -Čert- Němec  Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 21:44 Sidonius Zdenek M  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
16.06. 15:34  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
17.06. 10:01 Pavel -Čert- Němec  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
17.06. 15:37  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
14.06. 22:44 Martin  Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 06:47 Robert Nohejl  Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 06:54 Robert Nohejl  Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 12:33 Robert Nohejl  Papežovo smrtelné požehnání Africe
15.06. 19:37 zap  Papežovo smrtelné požehnání Africe
16.06. 17:25 Zoro  Papežovo smrtelné požehnání Africe
17.06. 13:25 Tom  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
18.06. 21:15 google  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
19.06. 01:32 Tom  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
19.06. 02:17 Lev  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
19.06. 10:04 google  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
19.06. 23:28 Tom  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
20.06. 12:23 google  RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe
17.06. 11:55 Robert Nohejl  Papežovo smrtelné požehnání Africe
19.06. 04:23 Krakonos CDN  Papežovo smrtelné požehnání Africe

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,31 Kč
Euro
27,12 Kč
Libra
29,71 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,09 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 391,53 Kč
1 unce stříbra
533,73 Kč
Bitcoin
249 979,81 Kč

Poslední aktualizace: 26.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 508