Diskuze k článku

ODS má problém

Příspěvků 87

7.6.2005 2:19

ODS má problém

Lev 68.?.?.?

Moc pěkný článek od pana Krále. I když, se o Českou politiku moc nezajímám, jelikož je nestabilní a pořád zraje. Stále změny ve vládě a jiné vládní průsery, vládních činitelů, moc ji na autoritě nepřidají. Nejlepe se mi líbí, jak se pořád manipuluje s komunisty ve vládě. Oni vždycky byli obětaví, když někdo potřeboval pomoct. Vždy pomohli, ale jak říkavával můj kulák dědeček "za dělnícké chlapče, za dělnícké".

54911

8.6.2005 18:51

RE: ODS má problém

Jiri Koumak 67.?.?.?

Reakce na 54911

Moc pěkný článek od pana Krále. I když, se o Českou politiku moc nezajímám, jelikož je nestabilní a pořád zraje.

A o co se vlastne zajimate pane Lve? Porad se bijete v prsicka, jaky jste cech, a jaky jste american. Na vsechno ale porad nadavate. Zeptejte se souseda, jestli by pro Vas nemel nejaky osobni nazor. Treba takovy pan Taborsky by Vam mohl pomoci. [smích]

55236

8.6.2005 22:22

RE: ODS má problém

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55236

A o co se vlastne zajimate pane Lve? Porad se bijete v prsicka, jaky jste cech, a jaky jste american. Na vsechno ale porad nadavate.

Jiri Koumak -- 67.?.?.?
________________________________________________________

Zebychom zde meli dalsiho priznivce lehova klanu s pozmenenym nickem ? Pokud nadavam, tak na takove slizouny, jakym jste vy pane.

55249

8.6.2005 22:32

RE: ODS má problém

dusan 70.?.?.?

Reakce na 55249

Pokud nadavam, tak na takove slizouny, jakym jste vy pane.

Lev -- 68.?.?.?


XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jsem zvedav, kdo sem bude chodit, kdyz pan LEV
tady jen kazdemu sproste nadava. Neni toho uz tak
nejak dost ???

55251

8.6.2005 23:16

RE: ODS má problém

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55251


XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jsem zvedav, kdo sem bude chodit, kdyz pan LEV
tady jen kazdemu sproste nadava. Neni toho uz tak
nejak dost ???
__________________________________________

Pane, pokud vam napadne nekdo vaseho Zvedavcoveho oblibence, tak jej vehementne branite, misto aby jste se staral o svoji kuchyn. On totiz, pokud jste si nevsiml, ten vas "Koumak" me napadl a ja mu odpovedel. Mrzi me lojzodusane, ze nemam takoveho charakterniho pritele, jakym jste vy !





55255

8.6.2005 23:58

RE: ODS má problém

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55251

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jsem zvedav, kdo sem bude chodit, kdyz pan LEV
tady jen kazdemu sproste nadava. Neni toho uz tak
nejak dost ???
___________________________________________

No jo no, kdyz vy jste takovy slusnej a ja takoves sprostak. Vzdyt zde vsichni na Zvedavci, chodi jen kvuli vam lojzodusane, vcetne me. Nikdy se nemohu dockat, kdy si zase neco od vas poucneho, rozumneho a vychovneho, prectu. No a jak to bylo v Kanade s temi indiany ? Neslysel jste nikdy od konce druhe svetove valky, ze by se indiani v Kanade vzbourili ? a byli krvave potlaceni ?

55258

9.6.2005 17:08

RE: ODS má problém

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 55258

I když je mi Vás hluboce líto, vypelichanče, zřejmě bych Vám při setkání neopomněl rozbít ústa, poněvadž se tady chováte jako hajzl. (Pro p. Stworu - na hrubý pytel hrubá záplata; smažete-li tento příspěvek, měl byste v zájmu reciprocity smazat i celého Lva.)

55439

9.6.2005 19:43

RE: ODS má problém

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55439

>I když je mi Vás hluboce líto, vypelichanče, zřejmě
>bych Vám při setkání neopomněl rozbít ústa,
>poněvadž se tady chováte jako hajzl. (Pro p. Stworu - na
>hrubý pytel hrubá záplata; smažete-li tento
>příspěvek, měl byste v zájmu reciprocity smazat i
>celého Lva.)
__________________________________________________________



[chechtot] [chechtot] [chechtot] skutecne ?? [chechtot] [chechtot] [chechtot] odkud z Kanady a nebo z Iraku ?? [chechtot] [chechtot] hm, mozna "micking" [chechtot]

55457

9.6.2005 19:46

RE: ODS má problém

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55439

Dulezite je - neposrat se !! [velký smích]

55458

11.6.2005 6:48

RE: ODS má problém

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55439

RE: ODS má problém Reagovat09.06.05 17:08

>I když je mi Vás hluboce líto, vypelichanče, zřejmě
>bych Vám při setkání neopomněl rozbít ústa,
>poněvadž se tady chováte jako hajzl. (Pro p. Stworu - na
>hrubý pytel hrubá záplata; smažete-li tento
>příspěvek, měl byste v zájmu reciprocity smazat i
>celého Lva.)


Karel Infeld Prácheňskâ>Karel Infeld --194.?.?.?
__________________________________________________________

Prominte pane Karle ( priteli, od pana leha ) dovolil jsem si jen zverejnit vas nick. Asi jste v tom vzteku na nej zapomel. Jinak Kájinky, mam docela rad. Jeden pry dostal v Cesku dozivoti, ale rikal, ze "nevrazdil" a ze pry to byli poldove, kdo vrazdili. No jo no, na kazdem sprochu, pravdy trochu. Potkame se nekdy pane Kájo ? Pozdravte sveho pritele leha. Je to skutecne muj idol, ze ano ...

55697

9.6.2005 3:57

RE: ODS má problém

Jiri Koumak 67.?.?.?

Reakce na 55249

Zebychom zde meli dalsiho priznivce lehova klanu s pozmenenym nickem ? Pokud nadavam, tak na takove slizouny, jakym jste vy pane.

Pane Lve, Vy asi umite jenom urazet mimo to Vase nadavani.
[smích]

55292

11.6.2005 15:12

RE: ODS má problém

Lev 68.?.?.?

Reakce na 54911

A tak v mych ocich, pisou Z B A B E L C I, z utajenym nickem, ze Karlicku, at ctenari vidi, jaky jste "clovek" mezi lidma. Pokud nas budete chtit jeste napadat a fysicky vyhrozovat, budete se muset prevtelit, v nekoho jineho. Vas politovanihodny vypelichany Lev s rozslapnutymi usty, od vasi okovane boty !

Holandské NE nejen euroústavě

RE: Jak je to s plundrovanim?
Já s Vámi diskusi nevedu, pane Petge, já se Vám vysmívám, chápete?


Karel Infeld PrácheňskÊ 06.06.05 22:29

Holandské NE nejen euroústavě

RE: Holandské NE nejen euroústavě
Poslyšte, vypelichaný starý lve, nechcete nám už konečně místo mlácení prázdné slámy poodhalit identitu lehovu? Nebo jste na tom stejně jako Zeman s bambergskými kufříky?


Karel Infeld PrácheňskÊ 06.06.05 22:32


Holandské NE nejen euroústavě

RE: Holandské NE nejen euroústavě
Nic proti Vám, pane Lev, ale IP adresu mi poskytovatel připojení přidělil neveřejnou, takže je logické, že z ní nic nevyčtete. Už se prosím přestaňte ztrapňovat, to snad nemáte zapotřebí.


Karel Infeld PrácheňskÊ 09.06.05 16:46

No a to byl vas posledni gól Kájo. Priste se vam podivam do "talíře".

55724

7.6.2005 7:16

ODS má problém

zrzek 147.?.?.?

Souhlasim s panem Lvem, ze je to pekne napsano. Docela jsem se zacal bat dalsiho zadluzovani naseho statu. A je fakt, ze je asi rok pred volbami, jestli se nemylim, a to zacina rozdavat skoro kazda vlada, nejen ta socialisticka. Asi se mame na co tesit. Zvlast se soucasnym premierem ...

54938

7.6.2005 7:47

ODS má problém

TT 62.?.?.?

Jo, tohle je dobrej článek. Co se mě týče, tak ODS u koryta vidět nechci. Tak ať tam ještě chvíli dlí hnusák Paroubek.

54941

7.6.2005 13:53

RE: ODS má problém

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 54941

Správně.Jak říkají bolševici,ODS je jen pro bohaté.

54990

7.6.2005 10:02

ODS má problém

Koly 194.?.?.?

Nevím, zda lze neplacení nájemného označit za „lapálii“. Kdo vědomě neplní své finanční závazky, i když mu to finanční situace dovoluje, a nereaguje na výzvy k zaplacení vlastně krade. Je naprosto nedůležité o jakou celkovou finanční výši se jedná. Je mi líto, že v naší společnosti je normální lhát i krást. Neplacení nájmu má u mě naprosto stejnou váhu jako případné zpronevěry za působení pana Paroubka na magistrátu. Takovéhoto člověka si nemůžu vážit a nevím, kdo může být za nárůstem jeho popularity. Závěrem chci poznamenat, že nesympatizuji s ODS a vždy jsem volil ČSSD.

54952

7.6.2005 21:59

RE: ODS má problém

onlooker 84.?.?.?

Reakce na 54952

No dluh jeden a půl tisíce může být i přehlédnutím, jak lze doložit ze současné akce neplatičů za televizi - stačilo se přehlásit do nového bydliště a inkaso zahaprovalo ....

55076

7.6.2005 10:23

ODS má problém

Copaallegro 213.?.?.?

Jo, Paroubek je rozhodně dobrý pro ČSSD a média mu vytváří pro lid stravitelný obraz, ale otázka stojí následovně : Je ČSSD dobrá pro ČR a Čechy ?
Shodněme se na tom, že politika je svinstvo, jak nám krásně s nadsázkou líčí J. Pelc ve svém Basket Flora, kde srovnává malicherné zločiny przničů dětí, násilníků, loupežných přepadatelů, sadistických vrahů a zlodějů face to face s jediným služebním dnem politika [smích] [cool]
Jde o to, co která politická strana je nucena a schopna udělat pro to, aby se udržela v sedle a neztratila oblibu veřejnosti. Myslím si, že pro většinu obyvatel Čech - to je střední a spodní ekonomická třída je ČSSD rozhodně lepší než ODS s její klientelistickou orientací.

54954

7.6.2005 13:52

RE: ODS má problém

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 54954

Myslím si, že pro většinu obyvatel Čech - to je střední a spodní ekonomická třída je ČSSD rozhodně lepší než ODS s její klientelistickou orientací.
.................................................................
Lepší v tom smyslu,že si stát napůjčuje a občas nižší,nebo střední třídě smrkne nějaké peníze.Tak to z pohledu "obdarovaných" máte pravdu.Ti si ale většinou ani neuvědomují,že prožírají budoucnost a budou vždycky natahovat ruku a vykřikovat :"státe,dej prachy"
A kdo jsou ti obdarovaní-hlavně státní a obecní zaměstnanci,co v podstatě žádné hodnoty nevytvářejí a s chutí se nechávají volebně korumpovat.
Nemyslím si,že ČSSD,je méně klientelistická,než jiné strany.

54989

7.6.2005 17:45

RE: ODS má problém

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 54989

Mam jeden problem. Jakmile mi nekdo zacne rikat, ze zadluzuju vnoucky, vzdycky si zacnu rikat, ze vnoucci jsou takova spasna modla, "budoucno", neco jako krestansky raj, ktery sice nevidim na vlastni oci a nevim tudis, do ceho du, ale mel bych si ho vazit a jednat, jako kdyby byl. Pravicove "utahneme si opasky, aby se vnuci meli dobre" zni svetem prakticky od pocatku trzniho hospodarstvi. Je to krasne, lidi na to slysi. Problem je v tom, ze nikdy nemuzu zkontrolovat, jestli to, co si ja "utrhnu od huby", za tech 30, 40, 50 let nekdo tem vnouckum skutecne preda. Asi jako sporeni s penzijnim fondem, kde nemam cely zivot zaruku, ze mi to nakonec vyplati.
P.S. V zadnym pripade nevolam "po nas potopa," urcite bychom meli pri hospodareni se zdroji uvazovat v dlouhodobem horizontu, jen chci ukazat, ze za pravicovym heslem obudoucich generacich opravdovou obavu o budouci generace nevidim.

55053

7.6.2005 23:29

RE: ODS má problém

Tom 24.?.?.?

Reakce na 55053

>Problem je v tom, ze nikdy nemuzu zkontrolovat, jestli to, co si ja "utrhnu od huby", za tech 30, 40, 50 let nekdo tem vnouckum skutecne preda.

To zkontrolovat opravdu nemůžete. Ale pokud jde o jistotu, tak tu můžete mít jedině v tom, že vnoučci budou mít přesně to a tolik zlata, platiny a drahého kamení, které jim vy uchováte v rodinném sejfu. [mrknutí jedním okem]

Bohatí lidé to dělají přesně tímto stylem a proto jsou bohatí. Pokud bohatý nejste, proklejte své předky! Někdo holt v tý rodový haluzi začít musí ...

55089

8.6.2005 6:56

RE: ODS má problém

nitram 213.?.?.?

Reakce na 55089

Milý pane, pokud je někdo v této "džamahíriji" po privatizaci tzv. bohatý, je to převážně (převážně neznamená absolutně) na účet mých vnoučků a pravnoučků v budoucnosti a můj v současnosti.
"KECů" o nezadlužování budoucnosti bylo od 89 již dost. A republika a hlavně její občané jsou v dluzích až po uši. Zatímco někteří si nakradli, pod zástěrkou hesel o nezadlužování apod., na ostrovy v Karibiku.
Po šestnácti letech budování "kapitalismu" jsou vaše hesla již poněkud vyčpělá a omšelá.
Já osobně již toho mám dost. A NIKDY JSEM NEBYL KOMUNISTA. Zatím.

55132

9.6.2005 1:53

RE: ODS má problém

Tom 24.?.?.?

Reakce na 55132

>Milý pane, pokud je někdo v této "džamahíriji" po privatizaci tzv. bohatý, je to převážně (převážně neznamená absolutně) na účet mých vnoučků a pravnoučků v budoucnosti a můj v současnosti. "KECů" o nezadlužování budoucnosti bylo od 89 již dost. A republika a hlavně její občané jsou v dluzích až po uši. Zatímco někteří si nakradli, pod zástěrkou hesel o nezadlužování apod., na ostrovy v Karibiku.

Na jednu stranu odsuzujete "kecy o nezadlužování budoucnosti" a tím samým dechem šíříte kecy o zadlužování "na účet mých vnoučků a pravnoučků v budoucnosti a můj v současnosti". Vy tady bučíte stádní ozvěnou jakési republiky a jejích občanů, kteří jsou v dluzích až po uši.

Právě od těch keců, kterými jste zahlcen, jsem chtěl odvést vaši pozornost. Moje poznámka byla čistě osobní. Záleží jen a jen na vás, co těm vnoučkům odkážete. Stát vám je rozhodně nenakrmí.

>Po šestnácti letech budování "kapitalismu" jsou vaše hesla již poněkud vyčpělá a omšelá. Já osobně již toho mám dost. A NIKDY JSEM NEBYL KOMUNISTA. Zatím.

Zatím? Jeden by si skoro myslel, že už začínáte brousit vidle ... anebo víte co? Popadněte vlastní koule a vystřelte je z Aurory. Vnoučci vás budou možná velebit, pravnoučata proklínat, ale takovej už je život. Možná se časem najde ve vašem potomstvu jeden, který začne myslet vlastním mozkem a dokáže to, co nedokázaly generace před ním ...

55269

9.6.2005 3:07

RE: ODS má problém

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 55269

Myslim, ze to odvadite nekam jinam. Tezko ale muzete cekat, ze kdyz budete kricet, ze nakradete (zprivatizujete, znarodnite) na ukor ostatnich vsechno co muzete, aby se vasi vnoucci meli dobre, ze to budou ti, na jejichz ukor to prosazujete, volat s vami a jeste rikat jak jste skvely. Nemuzu si pomoct, ale strasne mi ves pohled pripomina heslo zacasto spojovane s dobou realsoc.: kdo nekrade okrada rodinu.

55280

9.6.2005 6:57

RE: ODS má problém

nitram 213.?.?.?

Reakce na 55269

Milý Tome, co k tomu dodat. Snad jen parafrázi na vlastu Buriana. "Císařpán není vůl, anžto císařpán je korunovanej".

Že vás můj příspěvek popudil se nedivím. Vidle nebrousím, v době laiserem naváděných raket a letadel (myslím že i do WTC)je to neúčinné. Navíc největší síla je myšlenka a na jejím základě formulované slovo. Doufám jen, že váš neototalitní systém globálního vykořisťování většiny občanů této planety se zhroutí jaksi samospádem. Jako ten komunistický....

Hezký den.

55306

9.6.2005 7:10

RE: ODS má problém

nitram 213.?.?.?

Reakce na 55269



Milý pane, kdybyste si trošku pozorněji přečetl má slova výše, možná byste pochopil, že z daného kontextu vyplývá že "zadlužení mých vnuků i pravnuký v budoucnosti a mé v současnosti" již jaksi proběhlo a není nic jiného, než důsledek tzv. privatizace (= rozkradení) postkomunistickou, ala amerika pseudodemokratickou vrchností. A věřte, že jsem na Václaváku nebyl proto, aby pár nabobů na účet většiny lidí mělo svá soukromá letadla a ostrovy např. v Karibiku.
Pokud byl režim tzv. reálného socialismu zkažený, tento mu dává silně nafrak. V té prohnilosti.

55308

9.6.2005 21:49

RE: ODS má problém

zap 65.?.?.?

Reakce na 55132

A republika a hlavně její občané jsou v dluzích až po uši.

Predpokladam ze vite, ze to neni jinak mozne,

nez byt v dluzich az po usi. Bez nich neni mozne dostat od veritelu (mezinarodniho financniho kapitalu) dalsi pujcky...

Takze at se deje vule Bozi a Paroubek kraluje dal!

55474

8.6.2005 9:43

RE: Vašek

JC 81.?.?.?

Reakce na 55053


Vašku pravicová hesla jsou spíše "Neprožírejme víc než vyděláme,aby se naši vnuci neměli špatně"
Klausovo"je potřeba si utáhnout opasky" bylo míněno tak,že se v té době nedařilo udržet vyrovnaný rozpočet a VK předpokládal rizika zadlužování.Proto také inicioval zákon o vyrovnaném rozpočtu,který mu byl tenkrát shozen ze stolu.Z dnešního pohledu škoda,protože jsme se nemuseli potýtat s oním bilionkem co zařídila ČSSD.A nakonec není pravda,že na hesla co jsi napsal lidé slyší,protože Klaus musel skončit právě kvůli nim.Historie ukázala,že lidé slaší spíše na hesla "Zdroje jsou"-Špidla.
To je můj názor.

55140

9.6.2005 15:02

RE: Vašek

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 55140

Neprožírejme víc než vyděláme,aby se naši vnuci neměli špatně
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tomuhle rozumí každá mamka i taťkv rámci rodiny.Jde o jejich peníze a o jejich děti.
Nad rámec rodiny...to je už problém,který nechtějí chápat.Někteří.

55406

7.6.2005 19:17

RE: ODS má problém

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 54954

Máme i jiné možnosti, než ČSSD a ODS, ale pokud bych si měl vybrat pouze z těchto dvou, raději tedy socdem. Když jsem četl "svou" část sociopatického pamfletu, kterému ODS říká Modrá šance, musel jsem se (upřímně) zasmát. Později jsem zjistil, že to pobavilo více občanů a jeden k tomu napsal i komentář:

http://www.blisty.cz/2005/5/10/art23177.html

55060

7.6.2005 10:35

ODS má problém

Karel z Čech 212.?.?.?

Článek je napsaný dobře. Jenk závěru bych měl dodatek. Je vidět, že Paroubek se vyzná. Sliby se pěkně slibují. Jenže za půj roku bude v parlamentu debata o státním rozpočtu. Do roka každý, komu bylo slíbeno, uvidí, zda nezůstalo jen u slibů. Již sice víme, že "zdroje jsou", ale jak to skutečně s penězma dopadne, teprve uvidíme.
Tedy "do roka a do dne". A pokud sliby nedojdou svého naplnění, tak co pak na to ti, kterým bylo slíbeno? Aby se nakonec ve volbách nepostavili k ČSSD zády.
Ovšem i jeden jediný rok ve vládě je dobrý. Do důchodu se to započítá.

Na místě ODS bych zatím pilně evidoval sliby pro předložení závěrečného účtu vládě. To se pak ještě možná nasmějeme.

54956

10.6.2005 22:24

RE: ODS má problém

zap 65.?.?.?

Reakce na 54956

Sliby se pěkně slibují. Jenže za půj roku bude v parlamentu debata o státním rozpočtu. Do roka každý, komu bylo slíbeno, uvidí, zda nezůstalo jen u slibů. Již sice víme, že "zdroje jsou", ale jak to skutečně s penězma dopadne, teprve uvidíme.

Myslim, ze to neni ani tak predmetem obav.

Jisteze sliby nebudou splneny, o tom prece politika je. Dulezitejsi je, jak se to neplneni zabali. Jestlize tuto fazi Paroubek take zvladne, je napul z lesa venku. A Cesko bude mit koho volit na leta dopredu...

55664

7.6.2005 10:47

ODS má opravdu problém

Jiří Barták acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Je jím špatná mediální politika.

Klaus ji ovládá bravurně, ale tohle se on něj (narozdíl od programových záležitostí) členové jeho vlastní strany kupodivu nenaučili. Lidé si sice prezidenta s ODS ještě stále spojují, ale Klaus se chová více/méně nadstanicky a tato vazba tudíž postupně slábne.

Topolánek je nevýrazný. Tlustý, který je mě osobně nejsympatičtější, má zase škraloup z minulosti - členství v KSČ. Já už mu to se skřípěním zubů "odpustil", leč asi sotva může být důvěryhodným lídrem naší nejvýznamnější pravicové strany.

ODS musí přejít do ofenzivy, být výraznější.

54957

7.6.2005 10:58

ODS má problém

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

ODS nedokaze vyuzit spinavych rukou Paroubkovych z pusobeni na magistratu proto, ze je v tom rovnez prevdepodobne namoceno dost ODSaku, cize vytahnout tohle by mohl byl dvoustranny mec a Paroubek je skutecne na rozdil od arogantniho diletanta Grosse zkuseny bojovnik [překvapení] [zahanbení]

Nic dobreho nas ale tim padem bohuzel neceka.

Ze tady petrmate nechce videt ODSaky u koryta? Ja take ne, ale ani CSSD tam nechci, takze koho? Magory krestanske lidovce, jenz by akorat odsouhlasili aby kneni byli beztrestni a platilo se na cirkev?
http://www.blisty.cz/art/23340.html
Dyt jsou stejne kam vitr, tam plast!

Takze koho? Leda zelene, ale kolik volicu je zvoli?

...ok, jeste tu mame komunity, ale co s nimi? [chechtot] [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

54959

7.6.2005 13:59

RE: ODS má problém

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 54959

Tak si vyberte podle gusta,co je pro Vás osobně dobré.
Já chci jednoduché a nízké daně.No,Tak budu pro ODS.
Jestli někdo je bachařem /policajtem,tak chce velké odchodné a rentu.Volí socany a bolševiky atd.

54991

8.6.2005 6:30

RE: ODS má problém

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 54991

Ja se rad nazeru jidla s 5% sazbou DPH - budu volit CSSD [smích]

55131

9.6.2005 15:06

RE: ODS má problém

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 55131

Tak volte raději komunisty.Za nich nebyla ani ta 5% DPH. [mrknutí jedním okem]

55407

7.6.2005 11:28

ODS má problém

IVAn 85.?.?.?

To Copaallegro:

Podívejte se Paroubkovi zpříma do očí! Celý Tomáš Töpfer, nemýlím-li se [mrknutí jedním okem]

54967

7.6.2005 23:52

RE: ODS má problém

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 54967

>To Copaallegro:
>
>Podívejte se Paroubkovi zpříma do očí! Celý Tomáš
>Töpfer, nemýlím-li se [mrknutí jedním okem]

Mohl byste prosím vysvětlit, co tím míníte ? Ten Töpfer je snad herec, že ano ?

55090

8.6.2005 12:20

RE: ODS má problém

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 55090

Topfnerovi se v jistých zasvěcených kruzích přezdívá Věčný Žid české kultury...

55161

9.6.2005 8:08

RE: ODS má problém

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55161

pane Copallegro asi nejsem dosti kulturni, mohl by ste vysvetlit co vase vysvetleni znamena?

55325

9.6.2005 10:03

RE: ODS má problém

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 55325

Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí...

Pane Včelička, Vy moc dobře víte, o co běží. Ale že jste to Vy, tak to objasním pomocí jednoduchých, srozumitelných vět, jako když se mluví s vojákem po bombovém útoku.

Pan IVAn naznačil, že pan Paroubek mu připomíná pana Topnera. Pan Topfner je Žid. To znamená, že pan IVAn si myslí, že pan Paroubek je Žid. Pokud by byl pan Paroubek Žid, vysvětlovalo by to shovívavost médií. Pokud pan Paroubek pracuje pro své Pappenheimské, můžeme se dočkat zajímavých věcí. Možná by stálo za to zjistit, zda pan Paroubek byl i na "tajných" narozeninách megazloděje, oblíbeného politika a reprezentanta ČR v Bruselu, pana Šéélesnééécho, kde se sešli velice zajímaví lidé, kteří si volnou chvíli krátili prohlížením výstavy Šéélesnééécho fotografií s židovskou tématikou - aby všem bylo jasné, who protects him....

55359

9.6.2005 21:56

RE: ODS má problém

zap 65.?.?.?

Reakce na 55359

No to je posilujici vedomi pane VeselaKopo!

Takze, zadna starost, vzdy na 'to' bude.....

55477

10.6.2005 0:32

RE: ODS má problém

dusan 70.?.?.?

Reakce na 55359

Pan IVAn naznačil, že pan Paroubek mu připomíná pana Topnera. Pan Topfner je Žid. To znamená, že pan IVAn si myslí, že pan Paroubek je Žid. Pokud by byl pan Paroubek Žid, vysvětlovalo by to shovívavost médií. Pokud pan Paroubek pracuje pro své Pappenheimské, můžeme se dočkat zajímavých věcí. Možná by stálo za to zjistit, zda pan Paroubek byl i na "tajných" narozeninách megazloděje, oblíbeného politika a reprezentanta ČR v Bruselu, pana Šéélesnééécho, kde se sešli velice zajímaví lidé, kteří si volnou chvíli krátili prohlížením výstavy Šéélesnééécho fotografií s židovskou tématikou - aby všem bylo jasné, who protects him....

Copaallegro -- 213.?.?.?
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Pane boze, co to tady placate za nesmysly ? Ani jedna
veta nedava smysl. Mate snad horecku ?

55493

10.6.2005 13:26

RE: ODS má problém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 55493

Dušane, Copaallegro (kterého mimochodem znám z jiného diskusního fóra) dobře ví, o čem píše. Že židé uplatňují společnou strategii a vzájemně se podporují, abych tak řekl, napříč politickým spektrem (je přece výhodné mít obšancované všechny polit. strany od konzervativců po ultralevici), to snad může popřít jen totální ignorant. A pokud byste se zajímal o židy a měl o nich nějaké povědomosti (např. česko-židovská příjmení, typické rysy chování, vzhled, zvyklosti apod.), tak byste věděl, že lze vyčlenit určité dominantní typy a k nim poté přiřazovat ostatní (např. Topfer-Paroubek, herec Táborský - ministr financí Sobotka...). Zde ovšem nejde o žádné novelizované norimberské zákony, jde jen o to vědět, kdo je kdo.

55585

10.6.2005 19:16

RE: ODS má problém

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55585

[chechtot] jo take jsem nekde videl tu knihu jak poznat zida. No zapomel ste na prirostle usni laloky. Mozna, ze je skoro nemozne, najit chytreho cloveka aby nebyl zid. Nebo ze by se prisuzovalo kazdemu chytremu cloveku zidovstvi? [oči v sloup]

55634

10.6.2005 22:15

RE: ODS má problém

dusan 70.?.?.?

Reakce na 55585

Dušane, Copaallegro (kterého mimochodem znám z jiného diskusního fóra) dobře ví, o čem píše. Že židé uplatňují společnou strategii a vzájemně se podporují, abych tak řekl, napříč politickým spektrem (je přece výhodné mít obšancované všechny polit. strany od konzervativců po ultralevici), to snad může popřít jen totální ignorant. A pokud byste se zajímal o židy a měl o nich nějaké povědomosti (např. česko-židovská příjmení, typické rysy chování, vzhled, zvyklosti apod.), tak byste věděl, že lze vyčlenit určité dominantní typy a k nim poté přiřazovat ostatní (např. Topfer-Paroubek, herec Táborský - ministr financí Sobotka...). Zde ovšem nejde o žádné novelizované norimberské zákony, jde jen o to vědět, kdo je kdo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě -- 212.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Proboha a co jste timto chtel rict ?????

55660

11.6.2005 5:13

RE: ODS má problém

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55660

Proboha a co jste timto chtel rict ?????
___________________________________________

Sakra, lojzodusane, vy jste ale nechapavy proboha. Kdopak ma potom pochopit, co pisete vy ! A utrete si tu slinu z toho koutku ust - teče vam.





55692

10.6.2005 22:30

RE: ODS má problém

zap 65.?.?.?

Reakce na 55585

Že židé uplatňují společnou strategii a vzájemně se podporují, abych tak řekl, napříč politickým spektrem (je přece výhodné mít obšancované všechny polit. strany od konzervativců po ultralevici), to snad může popřít jen totální ignorant.

Kdyby pan Dusan byl 'american' jiste by to vedel...

Zide se svymi prispevky do Demokraticke strany USA predci kdekoho. Ze vedou Republikany doslova za limec, je noseni drivi do lesa.

55665

12.6.2005 3:30

RE: ODS má problém

dusan 70.?.?.?

Reakce na 55665

Kdyby pan Dusan byl 'american' jiste by to vedel...

Zide se svymi prispevky do Demokraticke strany USA predci kdekoho. Ze vedou Republikany doslova za limec, je noseni drivi do lesa.

zap --

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Je videt, ze mate uzasny politicky prehled.

55803

12.6.2005 3:59

RE: ODS má problém

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55803

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
___________________________________

Prosim vas pane lojzodusane, mohl byste, oddelit vase prispevky, jen jednoduchou carou ? Desi me to ! tolik iksek ( X ), nemel ani znamy film "Deep Throat" [oči v sloup]

55808

10.6.2005 13:12

RE: ODS má problém

Max 212.?.?.?

Reakce na 55359

Paroubek tam nebyl (mám to od jednoho očitého účastníka). Zato byli Langer (ODS), Volfová (ČSSD), Remek, Ransdorf (oba KSČM).

55584

7.6.2005 11:58

Problém máme my všichni

Dana 82.?.?.?

Rozhodně bych Paroubka nestavila jako problém ODS. Paroubek je problémem pro nás všechny.Na mne osobně působí jako politická antikoncepce.Jeho politika střídavě nepodložených slibů a vyhrožování nepřinese nikomu nic dobrého. Vládne systémem po nás potopa. Nenechávám se zmást jeho bodrým vystupováním, protože faleš a přetvářka z něj jen kypí.
V prvé řadě to chce změnit volební systém. Za druhé je nutné, aby si občané uvědomili, že jít k volbám je zásadní věc. Protože nejít k volbám a potom vykřikovat jaký je to tady bordel, je nejen mlácení prázdné slámy ale faktická podpora pro právě takové lidi jako je Paroubek. Naučme se už konečně důsledně trvat na svých právech, neustále vyžadovat po našich zvolených zastupitelích smyslu plnou činnost a skládání účtů. Neřešme to v hospodě, nebo u kafe , ale s těmi kterých se to týká. Není to tak složité.

54970

7.6.2005 12:20

RE: Problém máme my všichni

Lev 68.?.?.?

Reakce na 54970

Moc pěkně jste to paní Dano napsala. Moc se mi to líbí a hlavně, velmi pravdivě. Kdyby skutečně Češi tak učinili, jak píšete, tak by to s tou Českou politikou i řízenim státu jinak vypadalo. No uvidí se, co ukážou, příští české volby. ....... Líbí se mi tento Váš výrok paní Dano: "politická antikoncepce". [velký smích] [velký smích]

54971

7.6.2005 12:57

RE: Problém máme my všichni

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 54971

Pane Lve, ono se to z poza velké vody na to pěkně kouká a hezky radí. Ale poraďte mi prakticky, až půjdu k volbám, komu mám dát svůj hlas?

[zmaten]

Jak už je napsáno výše, jedna strana za 18 a druhá bez dvou za dvacet. Jedna jak druhá, tak třetí či čtvrtá. Každá má máslo na hlavě a korupcí zašpiněné ruce.

54978

7.6.2005 13:43

RE: Problém máme my všichni

Lev 68.?.?.?

Reakce na 54978

Pane Karle z Cech, mate muj souhlas. Ukazte mi vladu na teto planete, ktera je "perfekt" ( tim, ale nechci omlouvat zadnou vladu ! ). Podivejte treba na USA, jaka to je svetova velmoc a jaky byl volebni vyber - uplny citankovy priklad, pro zbyvajici Svet !

54986

7.6.2005 14:04

RE: Problém máme my všichni

Dana 82.?.?.?

Reakce na 54978

Jak už je napsáno výše, jedna strana za 18 a druhá bez dvou za dvacet. Jedna jak druhá, tak třetí či čtvrtá. Každá má máslo na hlavě a korupcí zašpiněné ruce.
Jestli dovolíte, tak vám odpovím já.
Naprosto s vámi souhlasím,v této chvíli také mezi stranami nevidím podstatné rozdíly. Ale problém je přece jen někde jinde. Pokud se nebudeme důsledně a neustále nahlas domáhat skládání účtů od našich zástupců a nebudeme chodit k volbám, kde jim jasně ukážeme jak reagujeme na jejich práci, tak se nezmění nikdy nic. Svou neúčastí ve volbách jim vlastně naznačujeme, že jsme rezignovali na vše a jsme jen ovce se , kterými si mohou dělat co chtějí.
Oni z toho totiž vyvozují, že si mohou dovolit vše a s námi už nic nehne. Tady je zakopaný pes. Musíme jim vzít tu jejich jistotu definitivy a rázně ujasnit, že my si je platíme, jsou tady proto aby sloužili nám a ne my jim.

54992

7.6.2005 14:42

RE: Problém máme my všichni

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 54992

>Oni z toho totiž vyvozují, že si mohou dovolit vše a s
>námi už nic nehne. Tady je zakopaný pes. Musíme jim
>vzít tu jejich jistotu definitivy a rázně ujasnit, že
>my si je platíme, jsou tady proto aby sloužili nám a
>ne my jim.

>

A jsme u jádra pudla. Pokud budeme volit kteroukoliv ze současných parlamentních stran, tak se nezmění vůbec nic, jen škatule se trochu přestěhují. Ve volbách je třeba volit neparlamentní stranu, aby ty s jistotou definitivy z kola vypadly, aspoň dočasně. Jinak se nezměni níc.

55003

7.6.2005 16:12

RE: Problém máme my všichni

zrzek 147.?.?.?

Reakce na 55003

Jenze na tom, abychom volili neparlamentni stranu, se volici nemohou shodnout. To by se v takove strane musela objevit nejaka silna a popularni osobnost. A tomu opravdu moc neverim ...

Takze jsme proste v ...

55037

7.6.2005 16:41

RE: Problém máme my všichni

Petge 83.?.?.?

Reakce na 55003

Sice jsem neměl republikány moc rád a pana Sladka jsem bral spíše jako komika, ale přesto ... ti, co si pamatují, co Sládek a jeho republikáni tak "neogrochaně" vykřikovali v parlamentu, vidí, že se to vše ukazuje býti zcela pravdou. Co tedy teď ? Myslím, že to jsou symptomy konce euro-atlantické civilizace, založené na lži. Demokracie je v současně praktikované podobě tou nejkoncentrovanější lží a podvodem.

Leho/ové demokracii nutí Arabům a diví se, že raději na sebe navěší dynamit a do ruky spínač, než aby asistovali té šaškárně. Že oni o nás ví více, než my o nich !! Potom by to totiž dávalo smysl.

Včera byl na ČT2 dokumnet o vietnamské válce - USA tam žurnalisticky dostaly obrazně řečeno "do držky". Dneska jde dokument v 20°° taky na ČT2 o invazi Iráku, to už si asi nahraju. Ať vim, co je to ta usakracie. Jestli by jsme neměli požádat Leho/y o "Vstup armády" a instalaci této (usakracie). [cool]

55046

7.6.2005 17:32

RE: Problém máme my všichni

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 55003

Ve volbách je třeba volit neparlamentní stranu, aby ty s jistotou definitivy z kola vypadly,
-----------------------------------------------------------------Máte asi sociální cítění.Vyšoupnout ty,co si už nakradli a pomoci těm,co si nakrást chtějí.Nebo myslíte,že motivace politiků parlamentních stran je tak odlišná od těch neparlamentních?Já o tom pochybuju. [smích]

55052

8.6.2005 2:07

RE: Problém máme my všichni

Aja 24.?.?.?

Reakce na 55003


>
>>
>
>A jsme u jádra pudla. Pokud budeme volit kteroukoliv ze
>současných parlamentních stran, tak se nezmění vůbec
>nic, jen škatule se trochu přestěhují. Ve volbách je
>třeba volit neparlamentní stranu, aby ty s jistotou
>definitivy z kola vypadly, aspoň dočasně. Jinak se
>nezměni níc.

>

Tak a co ted ?
Konec evoluce, zacnem revoluci?
V jakem stavu je Aurora? Da se z ni jeste strilet? [smích]

55097

8.6.2005 4:09

RE: Problém máme my všichni

Tom 24.?.?.?

Reakce na 55097

>Tak a co ted ?

Nevím jak vy, paní Ajo, ale já půjdu na večeři.

>Konec evoluce, zacnem revoluci?

To už tady bylo ... ale on ten fousatej děda zase stvoří novej svět.

>V jakem stavu je Aurora? Da se z ni jeste strilet?

Nevím v jakém stavu je Aurora, ale vzhledem k preferencím auroristů se z ní dá - střílet si z lidí - velice dobře.

55110

8.6.2005 13:04

RE: Problém máme my všichni

Aja 24.?.?.?

Reakce na 55110


>
>Nevím jak vy, paní Ajo, ale já půjdu na večeři.
>
Doufam, Tome, ze jste povecerel neco zdravotne nezavadneho.
>
>To už tady bylo ... ale on ten fousatej děda zase stvoří
>novej svět.

Jo, jo sliby, sliby.


>
>Nevím v jakém stavu je Aurora, ale vzhledem k preferencím
>auroristů se z ní dá - střílet si z lidí - velice
>dobře.

V tom pripade, do zbrane, obcane Tome.

55173

9.6.2005 2:07

RE: Problém máme my všichni

Tom 24.?.?.?

Reakce na 55173

>Doufam, Tome, ze jste povecerel neco zdravotne nezavadneho.

Už si ani nepamatuji, co jsem povečeřel. Ale noc byla krásná a doufám, že i zdravotně nezávadná.

>V tom pripade, do zbrane, obcane Tome.

Proboha, už zase?!

55272

9.6.2005 15:50

RE: Problém máme my všichni

Aja 24.?.?.?

Reakce na 55272

Proboha, už zase?!

Jaky " Uz zase"? Kolikrat jsem vas vyzvala do zbrane?
Jednou, Tome, jednou, jedinkrat.
Ale to vy ne, vy si radsi uzivate krasne vecery a noci a necim se cpete a moc bych za to nedala , ze to jeste zapijite vinkem.

55424

10.6.2005 0:19

RE: Problém máme my všichni

Tom 24.?.?.?

Reakce na 55424

>Jaky " Uz zase"? Kolikrat jsem vas vyzvala do zbrane? Jednou, Tome, jednou, jedinkrat. Ale to vy ne, vy si radsi uzivate krasne vecery a noci a necim se cpete a moc bych za to nedala , ze to jeste zapijite vinkem.

[smích]
Fajn, takže mé pozvání na večeři přijímáte a mám objednat červené, říkáte?

55489

8.6.2005 7:41

RE: Problém máme my všichni

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55097

pani Ajo, cetl sem o francouske revoluci, ucil se o bolsevicke revoluci, ale nejlepsi revoluci jsem prozil, sedesate leta sexualni revoluce[velký smích]

55133

8.6.2005 12:58

RE: Problém máme my všichni

Aja 24.?.?.?

Reakce na 55133

>pani Ajo, cetl sem o francouske revoluci, ucil se o
>bolsevicke revoluci, ale nejlepsi revoluci jsem prozil,
>sedesate leta sexualni revoluce[velký smích]

Peace and love. Jupiiii.
[smích]

55171

9.6.2005 3:26

RE: Problém máme my všichni

dusan 70.?.?.?

Reakce na 55003

A jsme u jádra pudla. Pokud budeme volit kteroukoliv ze současných parlamentních stran, tak se nezmění vůbec nic, jen škatule se trochu přestěhují. Ve volbách je třeba volit neparlamentní stranu, aby ty s jistotou definitivy z kola vypadly, aspoň dočasně. Jinak se nezměni níc.


Karel z Čech

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

To mate tentokrate vyjimecne pravdu pane Karel. Rika se
tomu v politice "ESTABLISHMENT" a to se opravdu neda
zmenit. Otcem zapadni polokoule byl sam revolucionar
Cromwell. Od roku asi 1650 urci tak nejak onu cervenou
nit nasich politickych osudu. Nepomohla ani Francouska
revoluce, ani ti ruzni Marxove, ci Hitlerove. Spolecenska
struktura se neda zmenit. Co mame to mame a musime se
s tim chte nechte smirit.

55285

7.6.2005 15:49

RE: Problém máme my všichni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 54970

Hezky napsane, ale nemam pocit ze obcanska zodpovednost by mnela vest k lepsi politice - neni to totiz tak ze lide voli lidi - lide voli strany, ktere nominuji sve zastupce - takze neni sance ovlivnit politiku jinak nez nedat hlas ... nebo to tak neni? Dale je maly zadrhel - clovek ktery da hlas male strane, ho vlastne da velke - proc? snad proto ze pokud nema strana dost % aby se dostala do snemovny, tyto hlasy jsou pripocteny te nejsilnejsi ... nebo ze by to uz zmenily?)

Za cely svuj zivot jsem byl volit pouze 1 - a nestydim se - jelikoz nesouhlasit s politickou linii znamena ji nevolit - ale ja jsem jeste nenasel linii ktera by mi sedela - linie ve smyslu slibovat&konat ...

55034

7.6.2005 16:16

RE: Problém máme my všichni

zrzek 147.?.?.?

Reakce na 54970

To jsou takovy uvedomely reci, ale i kdyby prisli vsichni volici k volbam, neverim, ze by se politicka situace u nas vyrazne zmenila. Pokud nejsou rozumne alternativy, potom se neni o cem bavit.

55038

8.6.2005 10:24

RE: Problém máme my všichni

Dana 82.?.?.?

Reakce na 55038

To jsou takovy uvedomely reci, ale i kdyby prisli vsichni volici k volbam, neverim, ze by se politicka situace u nas vyrazne zmenila. Pokud nejsou rozumne alternativy, potom se neni o cem bavit.

Nemyslím si, že to co jsem napsala jsou jen nějaké uvědomělé řeči.
Jít k volbám je nutnost a ne občanská povinnost, alespoň tedy podle mne.
Spíš by mne zajímalo kolik lidí, si dá tu práci a dojde si za poslancem zvoleným za svůj obvod a řekne mu co si o jeho práci myslí a vyvíjí tlak na nějakou změnu z jeho strany.Vím, teď řeknete , že to je ztráta času, ale pokud to nebudeme dělat pořád, neustále chodit, psát a "obtěžovat" tak potom se opravdu nic nezmění. "Stokrát nic umořilo vola" a platí to i pro poslance. Předvolební akce stran jsou také k něčemu dobré, neposlouchejme jen jejich řeči, mluvme nahlas o jejich průšvizích a chtějme odpovědi, hned na místě a předevšemi.

55141

7.6.2005 12:24

ODS má problém - a neni samo

Peter Veliky 205.?.?.?

Kdyz to tak ctu zde, nejen vyspela Kanada ma problemy se svymi politickymi stranami. (Jedna je za dvacet a ty ostatni dve za osmnact bez dvou). Poznal jsem za 36 let zde v Kanade ze ty strany ktere naslibuji vse mozne i nemozne pri volebni kampani, nemaji vubec umysl ty sliby splnit. Poznal jsem dale ze ideologie jedne strany je velmi podobna druhe. Je mozne pak aby prislusnici jedne strany (zvoleni zastupitele)presli do druhe, teoreticky nepratelske. Tyhle prestupy (zradu) provadeji verejne s velkou pompozou a hrdosti. Usmev jim pritom hraje na tvari.
Lide po par letech tohohle hypokratickeho cirkusu ztrati veskerou duveru ve strany (at jsou jakekoliv) stanou se apaticti a voli to, na co jsou uz zvykli (zde Liberaly).
Myslim ze v Cesku je to podobne, jedine s rozdilem ze Cesti politici si vice otevrene troufnou hrabat rukou do statni pokladny (korupce az na pudu)..
Ukrajinci meli ruzovou revoluci, myslite ze se tam neco zmeni? Prd se zmeni.

54972

7.6.2005 14:53

RE: ODS má problém - a neni samo

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 54972

>Ukrajinci meli ruzovou revoluci, myslite ze se tam neco
>zmeni? Prd se zmeni.

Samozřejmě, že se změní. Z peněz, které jdou do kapes ukrajinských mafiánů, půjdou nyní desátky zámořským "přátelům" a společníkům a příbuzným v zemi zaslíbené.

55010

7.6.2005 16:20

ČT nabídla Paroubkovi vlastní pořad?

Most Asfaltovi� Barrand 213.?.?.?

O tom jsem neslyšel. [překvapení] Nemáte na mysli soukromou kabelovou stanici 24cz (která nemá nic společného s ČT24 - ČT název svého nového kanálu nezvolila nejlépe)?

55039

7.6.2005 22:07

RE: ČT nabídla Paroubkovi vlastní pořad?

onlooker 84.?.?.?

Reakce na 55039

Je to tak - 24cz je soukromý kanál s únavnými přenosy z parlamentu,
TV24 je digitální (?) stanice (přenášená v ČR jen po kabelových rozvodech) patřící naší ČT.

55078

7.6.2005 23:29

RE: ČT nabídla Paroubkovi vlastní pořad?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55078

.....heč a já tu TV dvacet čtverku mohu vidět i posloucht na svém milovaném PC. Taktéž si zde, v usa, veselé poslouchám české radiové stanice z atlas.cz a mam to napojeno na mé tisíciwatové steréo a tím si mohu hrát české písničky a poslouchat posledni zpravy a to všechno živě, po celém mém třipatrovém domě [mrknutí jedním okem]

Ježišimarja, co jsem to na sebe nyní píchnul [zmaten] vždyť, já tu Tv a ani to rádio neplatím. [oči v sloup]

55088

8.6.2005 10:25

RE: ČT nabídla Paroubkovi vlastní pořad?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 55088

No to jste tomu pane Lve dal. Až si váš příspěvek přečte Jiří Janeček, hned na vás bude podávat žalobu. Koncesionářské poplatky jsou nic, ale ty úroky. To se ČT zase napakuje.
[chechtot]
https://dluhyct.bsp.cz/pohledavky/dopis.gif
Za 38 Kč za minutu vám Janeček řekne i kolik mu dlužíte.

55142

7.6.2005 16:30

ODS má problém

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Rozhodnuto!
Volím KSČM [smích]
Jiní o lidech, oni s lidmy [cool]

55042

7.6.2005 16:47

RE: ODS má problém

Petge 83.?.?.?

Reakce na 55042

Pochybuji, že by KSČM měla radost, kdyby vyhrála tyto volby. Ještě nenazrála doba, to bude zase synchronizované, stejně jako údajně "vítězila" demokracie v 89 roce, teď zase příjde čas, ale zase ve všech zemích najednou.

A bude se to řezat, "až řeknu tři" !! [chechtot]

55047

7.6.2005 16:32

ODS má problém

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

[překvapení]

http://www.korea-dpr.com/users/poland/logo.jpg

55043

8.6.2005 10:46

RE: ODS má problém

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 55043

Dobrý odkaz, je tam také korejská zeď, podobná té, co nyní bušistán bude stavět na hranici s mexikem.
http://www.korea-dpr.com/users/poland/zjednoczenie/wallm.jpg

55146

7.6.2005 18:22

Malé upřesnění

Vanguard 195.?.?.?

Paroubek a Sobotka nebudou mít pořad ve veřejnoprávní České televizi, ale v soukromé televizní stanici 24.cz, která vysílá v podstatě pouze záznamy z jednání parlamentu a s Českou televizí nemá nic společného. Viz tady:
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A050603_171349_domaci_bih&t=A050603_171349_domaci_bih&r2=domaci

55057

8.6.2005 13:16

ODS má problém

Klemix 84.?.?.?

Paroubek žádný pořad v Český televizi nemá!!!!!!!!!!!!

55176

9.6.2005 21:35

ODS má problém

zap 65.?.?.?

Konecne ma Ceska vlada schopneho lidra...

Jsem tim osobne potesen, neb to uz vypadalo na komplex, ze si Cesi nedokazi vladnout. Nyni se osvobodme od chmur a slavme. Vivat Paroubek! [velký smích]

55470

10.6.2005 22:20

ODS má problém

zap 65.?.?.?

CVVM: Důvěra ve vládu se zdvojnásobila
10. cervna 2005

PRAHA - Důvěra ve vládu se za poslední měsíc zdvojnásobila. Zatímco v dubnu jí věřilo jen 14 procent obyvatel, v květnu ji kladně hodnotilo již 32 procent lidí. Větší důvěře se v porovnání s dubnem těší také prezident, zřetelně posílila Poslanecká sněmovna, lépe jsou na tom i místní zastupitelstva a Senát. Vyplývá to z květnového šetření Centra pro výzkum veřejného mínění.


Takze neco dobreho se deje ve state ceskem....

At tak ci onak, Paroubek se zacina projevovat...

55661

Příspěvků: 87

07.06. 02:19 Lev  ODS má problém
08.06. 18:51 Jiri Koumak  RE: ODS má problém
08.06. 22:22 Lev  RE: ODS má problém
08.06. 22:32 dusan  RE: ODS má problém
08.06. 23:16 Lev  RE: ODS má problém
08.06. 23:58 Lev  RE: ODS má problém
09.06. 17:08 Karel Infeld Prachensky  RE: ODS má problém
09.06. 19:43 Lev  RE: ODS má problém
09.06. 19:46 Lev  RE: ODS má problém
11.06. 06:48 Lev  RE: ODS má problém
09.06. 03:57 Jiri Koumak  RE: ODS má problém
11.06. 15:12 Lev  RE: ODS má problém
07.06. 07:16 zrzek  ODS má problém
07.06. 07:47 TT  ODS má problém
07.06. 13:53 Vratislav  RE: ODS má problém
07.06. 10:02 Koly  ODS má problém
07.06. 21:59 onlooker  RE: ODS má problém
07.06. 10:23 Copaallegro  ODS má problém
07.06. 13:52 Vratislav  RE: ODS má problém
07.06. 17:45 Vasek  RE: ODS má problém
07.06. 23:29 Tom  RE: ODS má problém
08.06. 06:56 nitram  RE: ODS má problém
09.06. 01:53 Tom  RE: ODS má problém
09.06. 03:07 Vasek  RE: ODS má problém
09.06. 06:57 nitram  RE: ODS má problém
09.06. 07:10 nitram  RE: ODS má problém
09.06. 21:49 zap  RE: ODS má problém
08.06. 09:43 JC  RE: Vašek
09.06. 15:02 Vratislav  RE: Vašek
07.06. 19:17 Modráček  RE: ODS má problém
07.06. 10:35 Karel z Čech  ODS má problém
10.06. 22:24 zap  RE: ODS má problém
07.06. 10:47 Jiří Barták  ODS má opravdu problém
07.06. 10:58 trodas  ODS má problém
07.06. 13:59 Vratislav  RE: ODS má problém
08.06. 06:30 Pavel -Čert- Němec  RE: ODS má problém
09.06. 15:06 Vratislav  RE: ODS má problém
07.06. 11:28 IVAn  ODS má problém
07.06. 23:52 Sidonius Zdenek M  RE: ODS má problém
08.06. 12:20 Copaallegro  RE: ODS má problém
09.06. 08:08 Vcelicka  RE: ODS má problém
09.06. 10:03 Copaallegro  RE: ODS má problém
09.06. 21:56 zap  RE: ODS má problém
10.06. 00:32 dusan  RE: ODS má problém
10.06. 13:26  RE: ODS má problém
10.06. 19:16 Vcelicka  RE: ODS má problém
10.06. 22:15 dusan  RE: ODS má problém
11.06. 05:13 Lev  RE: ODS má problém
10.06. 22:30 zap  RE: ODS má problém
12.06. 03:30 dusan  RE: ODS má problém
12.06. 03:59 Lev  RE: ODS má problém
10.06. 13:12 Max  RE: ODS má problém
07.06. 11:58 Dana  Problém máme my všichni
07.06. 12:20 Lev  RE: Problém máme my všichni
07.06. 12:57 Karel z Čech  RE: Problém máme my všichni
07.06. 13:43 Lev  RE: Problém máme my všichni
07.06. 14:04 Dana  RE: Problém máme my všichni
07.06. 14:42 Karel z Čech  RE: Problém máme my všichni
07.06. 16:12 zrzek  RE: Problém máme my všichni
07.06. 16:41 Petge  RE: Problém máme my všichni
07.06. 17:32 Vratislav  RE: Problém máme my všichni
08.06. 02:07 Aja  RE: Problém máme my všichni
08.06. 04:09 Tom  RE: Problém máme my všichni
08.06. 13:04 Aja  RE: Problém máme my všichni
09.06. 02:07 Tom  RE: Problém máme my všichni
09.06. 15:50 Aja  RE: Problém máme my všichni
10.06. 00:19 Tom  RE: Problém máme my všichni
08.06. 07:41 Vcelicka  RE: Problém máme my všichni
08.06. 12:58 Aja  RE: Problém máme my všichni
09.06. 03:26 dusan  RE: Problém máme my všichni
07.06. 15:49  RE: Problém máme my všichni
07.06. 16:16 zrzek  RE: Problém máme my všichni
08.06. 10:24 Dana  RE: Problém máme my všichni
07.06. 12:24 Peter Veliky  ODS má problém - a neni samo
07.06. 14:53 Karel z Čech  RE: ODS má problém - a neni samo
07.06. 16:20 Most Asfaltovi� Barrand  ČT nabídla Paroubkovi vlastní pořad?
07.06. 22:07 onlooker  RE: ČT nabídla Paroubkovi vlastní pořad?
07.06. 23:29 Lev  RE: ČT nabídla Paroubkovi vlastní pořad?
08.06. 10:25 Karel z Čech  RE: ČT nabídla Paroubkovi vlastní pořad?
07.06. 16:30 delta.100  ODS má problém
07.06. 16:47 Petge  RE: ODS má problém
07.06. 16:32 delta.100  ODS má problém
08.06. 10:46 Karel z Čech  RE: ODS má problém
07.06. 18:22 Vanguard  Malé upřesnění
08.06. 13:16 Klemix  ODS má problém
09.06. 21:35 zap  ODS má problém
10.06. 22:20 zap  ODS má problém

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 758,58 Kč
1 unce stříbra
481,67 Kč
Bitcoin
405 834,69 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 205