Diskuze k článku

Německo na křižovatce

Příspěvků 29

25.5.2005 3:39

Německo na křižovatce

Peter Veliky 205.?.?.?

Autor popisuje mimo jine i 'tezky' udel obcanu z uzemi byvaleho NDR. Mluvil jsem s nekolika Nemci (zapadnimi) kteri jednoznacne kritizovali Vychodni Nemce. Hlavne pracovni moralku a pod komousi ziskanou jistotu ze '...stat se o me postara...'
Zapadni Nemci musi platit i dan z vydelku na vybudovani vychodniho nemecka, coz se jim ovsem nelibi. Mnoho Zapadnich Nemcu by dalo nevim co zato, aby se zpet postavila zed a jejich vycurani bratri z vychodu poslani nazpet.
Navrch vsemu, Nemci otevreli (na rozdil od Cechu) tajne archivy Stasi a vetsina vychodnich Nemcu s hruzou zjistuje, ze jich udavali vlastni bratrove, zeny atd...
Cesi archivy otevrit nemohli, byla by to velka katastrofa a prinejmensim ohrmnej napor na rozvodove soudy udanymi manzelkami anebo manzeli.
Zapadni Nemci maji uz i dost tech Turku, co si je tam navozili na levnou praci. Ti uz jsou v druhe generaci (anebo treti)a tihle tmave kuze Nemci nechtej ani slyset, ze by se vratili nazpet do sve zeme zaslibene. To same Jugosi atd..
Maji tam v tom Nemecku peknej galmatyas a vycisti to jen dalsi valka.

53498

25.5.2005 9:37

Německo na křižovatce

Max 217.?.?.?

Analýza p. Krále vystihuje současné nejpalčivější problémy Německa. Zajímavé je, že voliči v SRN sankcionují vládu SPD-Zelení za její sociální politiku, přičemž se dá očekávat, že za vlády CDU-FDP by škrty v sociální oblasti byly ještě radikálnější. Osobně si ale nemyslím, že by z této situace nějak výrazně profitovala NPD. A i kdyby, tak v SRN je stále dost amerických vojáků, kteří bedlivě hlídají majetek jisté skupiny osob před jeho arizací.

53506

25.5.2005 12:11

Německo na křižovatce

Saša 195.?.?.?

Zbavit se Zelených za to stojí.
[vyplazený jazyk]

53512

25.5.2005 13:15

Německo na křižovatce

kubik 195.?.?.?

V Cechach se zase asi bude muset dat pul miliardy na prestehovani prasecaku, kterej stoji na miste, kde byl driv pracovni tabor pro neprizpusobivy cikany - to si nevyberete. Vzdycky je dost penez na (pardon my french) picoviny...

53516

25.5.2005 13:25

Německo na křižovatce

leho 84.?.?.?

plynou desítky milionů EUR na památníky tzv. holocaustu a zvyšuje se objem odškodného

Samozrejme nejake desitky milionu EUR na pamatniky nemeckou ekonomiku vubec nevytrhne. Ostatne budovani pamatniku taktez poskytuje pracovni prilezitosti, takze v tomto pripade je pan Kral uplne mimo. Castku za odskodne pan Kral neuvadi, jelikoz ji zrejme nezna a je mozno s jistotou rici, ze se jedna o castku, ktera by rozhodne nemecke hospodarstvi jako celek vubec neovlivnila. Clanek timto nesmyslnym odstavcem tak ztraci zcela na hodnote.

53517

25.5.2005 15:05

RE: Německo na křižovatce

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 53517

Pane Leho, já zase vím, že Adenauer dostal v rámci Marshallova plánu čásku X. Částka X/2 byla okamžitě odlifrována do Izraele v rámci prvotního odškodnění, samozřejmě v tehdy tvrdých USD. Německé finanční analytiky z toho tenkrát málem trefil šlak a bylo jim to na pendrek. Tehdejší premiér Izraele na tato tajná a jistě velice příjemná a nenátlaková jedná jednání v rámci jistého hotelu lezl k Adenauerovi oknem ( zřejmě kvůli utajení ).
Tyto skutečnosti jsem se dozvěděl z periodika na slovo vzatého - Reflex, kde psali životopis Adenauerův.
Proč se nyní domníváte, že částky za odškodnění se zmenšily?

53521

25.5.2005 21:51

RE: Německo na křižovatce

leho 84.?.?.?

Reakce na 53521

Proč se nyní domníváte, že částky za odškodnění se zmenšily?

Ja jsem nekde napsal, ze se castky za odskodneni zmensily? Ja jsem vyjadril nazor, ze nynejsi castka na odskodneni nema zadny vliv na celkovou ekonomickou situaci Nemecka, oproti naprosto nepodlozenemu tvrzeni autora clanku. Vsichni vime, ze za vlady Adenauera v Zapadnim Nemecku byl nastartovan zacatek nebyvaleho hospodarskeho rozmachu a z teto skutecnosti usuzuji, ze i tehdejsi platby odskodneni mely pramaly vliv na celkovou ekonomiku zeme. Nebo, Copaallegro, mate jiny nazor?

53532

26.5.2005 8:28

RE: Německo na křižovatce

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 53532

Mám, pane Leho, to víte, že mám jiný názor. To, že se Německo proti všeobecnému očekávání a hlavně přání vzmátořilo nebylo díky prachům z USA. Je to o mentalitě, mentalitě toho národa a také díky tomu, že amíci a rusáci ukradli co mohli a Němci tak mohli začít na nových technologiích, protože všechno staré bylo buď zničené, nebo ukradené.
Můžeme teoretizovat, kolik času by se ušetřilo, kdyby se nemusel ten balík dolarů darovat Izraeli, ale použil by se na nákup strojů, či opravu infrastruktury, možná, že by hospodářský zázrak byl 2x rychlejší...

53589

26.5.2005 21:46

RE: Německo na křižovatce

leho 84.?.?.?

Reakce na 53589

>Mám, pane Leho, to víte, že mám jiný názor. To, že se
>Německo proti všeobecnému očekávání a hlavně
>přání vzmátořilo nebylo díky prachům z USA. Je to o
>mentalitě, mentalitě toho národa

A kde byla ta mentalita po 1. svet. valce?

53619

27.5.2005 10:33

RE: Německo na křižovatce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 53619

I vy jeden filuto !! Pökud vím, tak po "Hitlerových dálnicích" jezdí auta dodnes, nezaměstnanost byla taková, že se nám o ní může zdát, architektonické památky si také můžete prohlédnout osobně o rozvoji těžkého průmyslu nemluvě. Jenže to musel mít v ruce politik, kterému jeho národ věřil a to se zařídí tak, že ten politik něco řekne, slíbí a svůj slib splní.
Ale vy jste zřejmě měl na mysli tu hrůzu popisovanou v Remarqově románu 3 kamarádi - nezaměstnanost, inflace, bída, deprese, hlad a nemoce. Ano, jenže v té době byla vláda v rukou budižkničemů a všechno důležité ( banky,... ) měli v pazourách XX a ždímali a ždímali + ukrutné dávky, co Německo muselo platit, ale co Vám budu povídat...
No nic, hezký víkend.

53658

30.5.2005 21:38

RE: Německo na křižovatce

leho 84.?.?.?

Reakce na 53658

>Jenže to musel mít v ruce
>politik, kterému jeho národ věřil a to se zařídí tak,
>že ten politik něco řekne, slíbí a svůj slib splní.

Aha, uz vim, odkud vitr vane, takze Adolf byl ten osviceny politik. A nakonec se dozvime, ze zaruka prosperity je se zbavit veskereho zidovstva, nacpat je do koncentraku a plynovych komor a budeme se mit vsichni dobre. Je ale take znamo, ze tesne pred zacatkem valky se nemecke hospodarstvi dostavalo do tezkych financnich potizi, ktere pretrvavaly i po zacatku valky. Ze Adolf byl pro Nemecko spasa je ale samozrejme totalni lunatismus...

54082

26.5.2005 8:29

RE: Německo na křižovatce

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 53532

pokračování:

Jestli je na světě spravedlnost, a já nemám důvod nevěřit, že není, tak tahle židovská nenažranost, která nemá mezí slušnosti a soudnosti, bude příčinou velké odplaty. Je přece pitomost, aby potomci platili za chybu svých rodičů a neustále se jim předhazoval pocit viny a plody jejich dřiny byly odsávány na odškodnění někoho, komu nikdy neublížili.
Někdy si říkám, jen houšť a větší kapky, protože čím větší bude tlak, tím menší jiskřička bude stačit k zažehnutí pořádného očistného plamene ( a tím nenarážím na Holocaust ) a zase to půjde - vinný s nevinným, za jedno oko oči obě, za zub celou sanici...

53590

25.5.2005 23:03

Německo na křižovatce

Vcelicka 24.?.?.?


Error on select count: You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '53535) AND autorizovano='Y'' at line 2

53536

26.5.2005 1:00

Německo na křižovatce

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Vcelicka, uz toho nechte... Pokud je zrovna nejaky prispevek mazan, a vy jej nasledne pozadujete, zcelalogicky to hodi tuhle ci podobnou chybu, ze prispevek s danym cislem se v SQL databazi nenachazi - a vy i ja jsme nasledne pekne OT (Off Topic :p[smích].

Co se tematu tyce, tak by me zajimalo, kdy Izrael bude vracet pulku odskodneni za vylhane mrtve duse z Osvietimi, kde si vylhali 4 miliony zidovskych obeti a bych jich nakonec necely milionek... [zahanbení]

53552

26.5.2005 1:23

RE: Německo na křižovatce

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 53552

>Co se tematu tyce, tak by me zajimalo, kdy Izrael bude
>vracet pulku odskodneni za vylhane mrtve duse z Osvietimi,
>kde si vylhali 4 miliony zidovskych obeti a bych jich
>nakonec necely milionek... [zahanbení]
Nic se vracet nebude.
Polovicka penez byla predana Palestincum a druha cast bezurocne pujcena
na dobu 5tisic let cikanum, kteri uz meli ghet plne zuby a na zakoupenem uzemi od chudych Rumunu a Moldavcu zalozili vlasni stat, kde Ustavy treba neni ( zjistili, ze temer v kazde zemi to stejne pokladaji za caaar papiru[vyplazený jazyk] ).
Za posledni penize nakoupili kone a vozy a u taboroveho ohne uz nezpivaji :
Kde domov muj [velký smích]
Tak uz prestante s temi narazkami. Vzdyt nic lepsiho s temi penezi udelat nemohli. To byla jejich prvni lez, ktera byla dobra i pro jine, nez sionChazary[mrknutí jedním okem]
A pak ze je na svete spatne [cool]

53555

26.5.2005 3:53

RE: Německo na křižovatce

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 53552

omlouvam se, uz nebudu [pláč]

53570

26.5.2005 2:29

Německo na křižovatce

zap 65.?.?.?

Ja si nemyslim, ze ekonomicky stav Nemecka

je vysledkem toho, komu kolik platilo ci s kym se o kolik rozdelilo. A ze toho bylo dost: inkorporovali DDR, dali uzasne a levne pujcky Rusku, ruzna ta odskodneni 'postizenym', atd. Nicmene, u nas za doby knizete Vaclava(pozdeji svateho) jsme tez platili Nemcum(Sasikum) 300 voly a tisici hrivnami stribra rocne....aaach. A taky jsme to prezili.

Vec je dle meho mineni v tom, ze neni zeme na svete, ktera by zila v izolaci a ktere by se ekonomicke zalezitosti sveta nedotkly. A to plati i pro Nemecko. Vyrabi se? Jiste ze se vyrabi. Kvalitne? No to si piste. A prodava se? Aaaa to uz tak ne. Tedy ne v te mire, jak byvalo. A kdyz se tolik neprodava, z ceho ma byt prijem na pokryti vydaju v rozpoctu, bez jehoz plneni jsou politici v rejzi?

Jake jsou jeste jine moznosti? Vyrabet za polovinu ceny a tak zacit zase prodavat? Tezko. To umi jenom Cina - zatim. Pre-racionalizovat chod plateb ve spolecnosti a tak zmenit tok penez? Hmmm. Anebo vyvolat nejaky novy pruser, ktery by vedl ke zvysene poptavce? To pracuje, ale dopady byvaji vesmes katastrofalni. Amerika to prave zkousi, ale moc ji to nevychazi... Setrit a mene utracet? Nemci jsou v tom mistri. Tak co jeste?

Neplatit lidem ty same socialni davky a nechat je zivorit az do bodu socialniho vybuchu? Uuuuu. To rozhodne ne! Jedina racionalni verze, ktera prijde na mysl, je jeste tesnejsi integraci uvnitr EU. Docasny pokles zivotni urovne spickovym zemim za predpokladu rustu a rozdeleni bohatstvi celku. Uvidime, jak pozitivne dokaze pusobit prostredi EU ke zvladnuti vnitrnich tlaku v Nemecku. Bude to zajimave. To by mela byt take jedna z jeho funkci.

53560

29.5.2005 4:10

RE: Německo na křižovatce

zap 65.?.?.?

Reakce na 53560

Dalo by se samozrejme zeptat...

co ze maji Cesi co delat s nemeckou ekonomikou...
Moje pozorovani z nedavne navstevy:

- mesto ze ktereho pochazim je takrka vyhradne postaveno na nemecke ekonomice(VW...),
- ve meste kde jsem pred odchodem zil je nekolik firem napojeno na nemecky prumysl a nejmene jedna stredne velka firma je Nemci vlastnena,
- kdyz jsem navstivil prumyslovou vystavu v Cakovicich u Prahy, uvedomil jsem si, jak mohutne je spojeni obou ekonomii. Rekl bych primo pupecni snurou.

Z tohoto lze dobre odhadnout, jaky odraz bude mit dalsi narust problemu v SNR a jak to asi ovlivni CR. Proto se i my duvodne zajimame o nemecke problemy. Jsou to drive ci pozdeji take nase problemy.

53856

29.5.2005 17:59

RE: Německo na křižovatce

Petge 83.?.?.?

Reakce na 53856

Přesně ! A to je důvod, proč by jsme se na Německo měli dívat, jako by ho bylo kousek i našeho. Národním zájmem Česka je spolupracovat se sousedy a těch, se kterými spolupracujeme nejtěsněji, těch bychom si měli i více všímat a brát se za jejich zájmy - jsou to totiž posléze i zájmy naše. Jsem si jistý, že je to postoj, který vybuduje dlouhodobé vztahy a vzájemný respekt, kecy o národních zájmech a národech vůbec si můžeme strčit za klobouk !!

Německo a s ním tedy i my jsme na stejné lodi, příliš přebujelý stát s přebujelým sociálnem. To sociálno přitom není ani tak přebujelé v tom vlastním extenzivním smyslu slova, jako spíše špatně nasměrované sociálno. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale jsme na "jedné lodi" a ta loď se jaksi začíná potápět, ale přitom na palubě je stále horda vyžírků, kterou nezajímá, že je třeba pumpovat. A kapitán a jeho důstojnictvo kouká do příruček se zoufalou snahou najít nějakou instrukci, co s těmi, co by jen žrali a makat by jaksi nechtěli, aby to nebylo proti nějakým právům, aby se cosi kdesi neporušilo.

Až budeme dělat všichni gl-gl-gl .. jsem zvědavý na řešení romské a muslimské otázky kupříkladu.

53912

26.5.2005 9:44

Německo na křižovatce

Dalibor 81.?.?.?

Kdyz u nas radili rudi komousi, tak to bylo prave Nemecko, ktere poskytlo azyl mnoha nasim emigrantum. Ti, kteri byli schopni, tak se uchytili a neco dokazali. Ti, kteri neumi nic, tak budou vzdycky jenom nadavat a stezovat si, jak se maji spatne. Je jasne, komu se kde lepe zije, tem neschopnym podrztaskum a podlezacum bych poradil at radeji drzi hubu a zustanou v Cesku. Tem, kteri jsou chytri a chteji jeste neco dokazat bez toho, aby jim ti trapni stezovaci a podrztaskove hazeli klacky pod nohy, tem bude asi lepe, kdyz z toho Ceska pojedou nekam pryc, treba do Nemecka. [vyplazený jazyk]

53595

27.5.2005 14:44

Německo na křižovatce

Peter Veliky 205.?.?.?

Mluvil jsem v Cesku s turistem z puvodniho zapadniho Nemecka kterej si chtel koupit zmrzlinu a prodavacka mu nechtela vzit euros. Zmrzlinu jsem mu ovsem zaplatil.Rozvedl jsem s nim debatu v anglictine (Nemecky neumim - jen nadavat)a rec prisla na jejich bratry z vychodu. Horce si stezoval, ze jim stat bere extra dan na podporovani vychosdnich Nemcu. Vyrozumel jsem ze by zase tu zed chtel nazpet. Mezi reci prohodil ze Vychodni Nemci okamzite po 'prevratu' zhadne zjistili jake socialni vyhody mohou dostat a kde. Jejich pracovni moralka se jeste dodnes nedostala ani na pulku zapadnich Nemcu.
Nechtel se moc bavit o rozeni novych, ultra pravicovych stran. Sami muzeme videt ze se Nemecko znovu riti do problemu jake meli zacatkem tricatych let. Jako vzdy v dejinach, objevi se najednou novej Hitler a Nemci kteri toho vseho budou mit po krk, budou ho nasledovat. Muze se jim nekdo divit?

53676

27.5.2005 15:00

Německo na křižovatce

Josef 66.?.?.?

Copaallegro!
Slysel jste nekdy Marshaluv plan?
USA jsou jediny stat na svete, kteri kdyz neco rozbijou a rozbombarduji, tak po skonceni valky to znovu postavi. Do NSR slo samozrejme nejvice pomoci, ale celkove USA utopily v zapadni Evrope prepocitano na dnesni penize vice jak 400 miliard $! NSR se z devastovanych rujn stala jednou ze trech nejsilnejsich ekonomii sveta a motorem cele Evropy. Soucasna devastace je vysledkem socialisticko-komunistickeho vedeni Schroeder-Fischer.
V poslednim projevu Schroeder otevrene svadi vinu za soucasnych 5 milionu nezamestnanych na kapitalismus. Pritom to byl prave kapitalismus, ktery jim prinesl prosperitu. A jak po nastupu k moci zacli s prerozdelovanim, tak zacla jit ekoniomie do kytek az k soucasne stagnaci.

53682

28.5.2005 10:18

RE: Německo na křižovatce

Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 53682

>Copaallegro!
>Slysel jste nekdy Marshaluv plan?
>USA jsou jediny stat na svete, kteri kdyz neco rozbijou a
>rozbombarduji, tak po skonceni valky to znovu postavi. Do
>NSR slo samozrejme nejvice pomoci, ale celkove USA utopily v
>zapadni Evrope prepocitano na dnesni penize vice jak 400
>miliard $! NSR se z devastovanych rujn stala jednou ze trech
>nejsilnejsich ekonomii sveta a motorem cele Evropy.

No vidíte, a to všechno jen proto, jaký jsou ty Američani "dobráci" ! Kdo jiný by tohle udělal ?!
Kurvaštelung Jozef ! Já jsem Vás měl vždycky za velmi fundovaného dopisovatele a Vy mě podrazíte s takovouhle lapálií. Ovšemže SSA bombardovaly, ale v jakémsi jejich (velmi vlastím) zájmu. No a potom zase "nezištně" pomáhaly. A ke všemu nakonec "utřely hubu". Kurvafix ! Já se z toho asi rozpláču. Pardon, omluvte mě. Byl jsem dnes na pohřbu.

53773

28.5.2005 19:02

RE: Německo na křižovatce

Josef 67.?.?.?

Reakce na 53773

"Já jsem Vás měl vždycky za velmi fundovaného dopisovatele."
Dekuji za oceneni! Ja stale fundovany jsem!
Preji Vam uprimnou soustrast!
A uklidnete se, vsichni tam musime - to je priroda!

53812

28.5.2005 18:51

Německo na křižovatce

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Na rozdíl od pana Krále bych na místě německého voliče na Nationaldemokratische Partei Deutschlands příliš nespoléhal. NPD rozhodně nepřijde s nějakým progresívním hospodářským zázrakem, který by Německo vytáhl z recese. Ostatně uvidíme sami, jak němečtí voliči rozhodnou. [mrknutí jedním okem]

53811

28.5.2005 22:48

Německo na křižovatce

Emma Bovary 62.?.?.?

"Na rozdíl od pana Krále bych na místě německého voliče na Nationaldemokratische Partei Deutschlands příliš nespoléhal. NPD rozhodně nepřijde s nějakým progresívním hospodářským zázrakem, který by Německo vytáhl z recese. Ostatně uvidíme sami, jak němečtí voliči rozhodnou"

NPD je především zcela marginální strana jejiž vliv na vnitroněmeckou politiku pan "Král" neúměrně přecenuje. Zaznamenala sice dílčí úspěch
v bývalé NDR (zemské volby v Sasku) ale ve starých spolkových zemích v dalších zemských volbách včetně těch posledních v Severním Poryní - Vestfálsku naprosto propadla. Podle mne tato strana v celoněmeckých volbách at už budou předčasné nebo v řádném termínu na podzim 2006 nepřekročí 5procentní hranici zvolitelnosti do Bundestagu. A i kdyby náhodou jo zůstane v politické izolaci protože má pověst extremistů a neonacistů.

53828

29.5.2005 18:07

Německo na křižovatce

Profi 213.?.?.?

Je to mnohem horší - a pro nás je to jasné ponaučení, jak to nedělat. Ekonomicky jsme s německem velmi úzce svázáni. Bohužel, spolkové republice navždy skončily časy srandy. Ano, má pátou nejsilnější ekonomiku na světě, orientovanou silně proexportně. Avšak astronomické náklady na transformaci východního německa v řádu 70 miliard USD, německá stárnoucí populace a hlavně socialistický přerozdělovací systém, který spotřebuje pomalu stejné částky, které přerozdělí, jsou zdrcujícím důsledkem politiky ústupků a kupování si hlasů občanů za kus žvance. Nepružnost pracovního trhu, striktní regulace při náboru zaměstnanců a daně za hranicí únosnosti, udělaly z nezaměstnanosti chronický problém a ze sociálního systému neúměrnou zátěž. Z podnikatelů je teď štvaná zvěř, která je ráda, že může vypadnout a investovat někde jinde. Vždyť kolik toho jeden ekonomicky aktivní daňový poplatník živí?: 1,2 dítěte?, 0,3 úřeníka?, 0,02 policisty?, hasiče?, 0,3 zdravotníka?, 1,5 důchodce? A čím víc vydělává, tím víc platí. Evropa obecně si jaksi nevšimla, že je tu globalizace a kdo může, hledá prostor k životu někde jinde. Ne protože by chtěl, ale protože musí. Osobně souhlasím s Brity a Holanďany, že převzít ekonomický model USA je pro Evropu jediné východisko. Pokud to Evropa udělá teď, dožene ekonomicky USA už za 45 let. Při současném stavu se tak nestane nikdy....

53913

30.5.2005 21:53

RE: Německo na křižovatce

leho 84.?.?.?

Reakce na 53913

>Pokud to Evropa udělá teď, dožene
>ekonomicky USA už za 45 let. Při současném stavu se tak
>nestane nikdy....

Neco takoveho uz jsem nekde cetl, neskodily by nejake konkretnejsi udaje, ale samozrejme souhlasim. Ale ekonomicky system, zakony a regulace je jedna vec a celkova motivace spolecnosti je vec druha. Spolecnost USA je spolecnost, kde nejdulezitejsi jsou individuelni svobody a podminky pro podnikani jednotlivcu. V Evrope je nejdulezitejsi komunita jako celek, coz vede k socialismu, ktery tak my dobre zname. Nevim, jestli je pro Evropany nadeje tohle nekdy zmenit...

54085

30.5.2005 16:43

Německo na křižovatce

TraTom 194.?.?.?

Opět vedle pane Král.

Památník holokaustu je jeden, nezaměstnaných 5 miliónů.

Doporučuji Vám doplnit si vzdělání:

Pavel Kohout: Pět evropských poučení z německé krize
http://ihned.cz/1-10076520-16203820-00000K_d-c4

54036

Příspěvků: 29

25.05. 03:39 Peter Veliky  Německo na křižovatce
25.05. 09:37 Max  Německo na křižovatce
25.05. 12:11 Saša  Německo na křižovatce
25.05. 13:15 kubik  Německo na křižovatce
25.05. 13:25 leho  Německo na křižovatce
25.05. 15:05 Copaallegro  RE: Německo na křižovatce
25.05. 21:51 leho  RE: Německo na křižovatce
26.05. 08:28 Copaallegro  RE: Německo na křižovatce
26.05. 21:46 leho  RE: Německo na křižovatce
27.05. 10:33  RE: Německo na křižovatce
30.05. 21:38 leho  RE: Německo na křižovatce
26.05. 08:29 Copaallegro  RE: Německo na křižovatce
25.05. 23:03 Vcelicka  Německo na křižovatce
26.05. 01:00 trodas  Německo na křižovatce
26.05. 01:23 Idealista  RE: Německo na křižovatce
26.05. 03:53 Vcelicka  RE: Německo na křižovatce
26.05. 02:29 zap  Německo na křižovatce
29.05. 04:10 zap  RE: Německo na křižovatce
29.05. 17:59 Petge  RE: Německo na křižovatce
26.05. 09:44 Dalibor  Německo na křižovatce
27.05. 14:44 Peter Veliky  Německo na křižovatce
27.05. 15:00 Josef  Německo na křižovatce
28.05. 10:18 Zdenek M  RE: Německo na křižovatce
28.05. 19:02 Josef  RE: Německo na křižovatce
28.05. 18:51 Modráček  Německo na křižovatce
28.05. 22:48 Emma Bovary  Německo na křižovatce
29.05. 18:07 Profi  Německo na křižovatce
30.05. 21:53 leho  RE: Německo na křižovatce
30.05. 16:43 TraTom  Německo na křižovatce

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 28 čtenářů částkou 7 460 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Trocha humoru na téma postižení korona-vymýváním mozků04.12.20 09:47 Česká republika 0

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa s čs titulky03.12.20 10:51 USA 9

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Měnové kurzy

USD
21,83 Kč
Euro
26,47 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
17,08 Kč
Australský dolar
16,21 Kč
Švýcarský frank
24,47 Kč
100 japonských jenů
20,96 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,37 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 158,18 Kč
1 unce stříbra
528,26 Kč
Bitcoin
412 730,77 Kč

Poslední aktualizace: 5.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 478