Diskuze k článku

Tři dny v Evropské unii

Příspěvků 42

17.5.2005 16:52

Tři dny v Evropské unii

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Ikdyz je to hovadina, nepotrebujete povoleni od M.Macka k zverejneni jeho textu na Vasich strankach, pane Stworo?

52897

17.5.2005 16:55

RE: Tři dny v Evropské unii

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 52897

Ano. Já jsem mu psal před několika dny se žádosti o převzeti. Neodpověděl.

Ale jak jsem si všiml, on sám píše, že mu to přislo emailem. Takže předpokládám, že to není autorsky chráněno. [smích]

52898

17.5.2005 23:39

RE: Tři dny v Evropské unii

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 52898

>Ano. Já jsem mu psal před několika dny se žádosti o
>převzeti. Neodpověděl.

>
>Ale jak jsem si všiml, on sám píše, že mu to přislo
>emailem. Takže předpokládám, že to není autorsky
>chráněno. [smích]

I když je to v rubrice Humor, přece jen je to až dost vážné a řekl bych, že je to skoro nepsaná povinnost, zveřejnit takovýto článek, pro každého, kdo k tomu má prostředky, aby mělo možnost co nejvíc lidí zauvažovat o tom problému. Idealisto, někdy se mně zdá, že docela obyčejně "štéruješ kemo" ! [cool]

52930

17.5.2005 23:53

RE: Tři dny v Evropské unii

Druid 84.?.?.?

Reakce na 52930

Sidonie, utekl vam jeden prispevek. Dlouho se tu neohral, takze neznate souvislosti. Ted uz je to osobni. [smích]

52934

18.5.2005 7:36

RE: Tři dny v Evropské unii

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52930

Hele, Zdenku
Asi jsem se moc nemylil, kdyz i Stwora napsal:
Ano. Já jsem mu psal před několika dny se žádosti o převzeti. Neodpověděl.

No, a to "répnutí ",....jen jsem chtel naznacit, ze nejsem zadna zkamenelina, ktera se jen tak necha zamest do kouta "velice podivnym" rcenim: MAM PROSTREDKY .....holt, na takova rceni jsem alergicky jak sfinja.

Tak se drzte zpatky a nerépéjte Vy.

52957

18.5.2005 8:46

RE: Tři dny v Evropské unii

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 52957

>Hele, Zdenku
>Asi jsem se moc nemylil, kdyz i Stwora napsal:
>Ano. Já jsem mu psal před několika dny se žádosti o
>převzeti. Neodpověděl.

>
>No, a to "répnutí ",....jen jsem chtel naznacit, ze nejsem
>zadna zkamenelina, ktera se jen tak necha zamest do kouta
>"velice podivnym" rcenim: MAM PROSTREDKY .....holt, na
>takova rceni jsem alergicky jak sfinja.

>
>Tak se drzte zpatky a nerépéjte Vy.

No ale na druhou stranu si sám věděl dopředu, že : "Ikdyz je to hovadina ...". Takže to bylo tak trochu "štérování". No von to pan redaktor nemá lehký. Někteří "tachonýři" mu pošlou pár krejcarů a potom si myslí, že si můžou "pouštět hubu na špacír". Ale já myslím, že s těma "umlčovacíma prostředkama" by si to dobře rozmyslel a na štěstí svoje pomyslel, alébrž pokud tady bude mít akorát takový "kapacity" jako je Lev apod., tak to může za chvíli zabalit. Protože pokud ti trotli nebudou mít opozici, tak se celá ta debata změní na úplně něco jiného. Co asi ? To je každému (normálně vyvinutému člověku) jasné. Něco jako vytí vlků na měsíc. [smích]

52960

18.5.2005 10:51

RE: Tři dny v Evropské unii

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52960

>No ale na druhou stranu si sám věděl dopředu, že :
>"Ikdyz je to hovadina ...". Takže to bylo tak trochu
>"štérování".
Znate to prislovi o te hrube zaplate?

> No von to pan redaktor nemá lehký.
Jasne, lehke to nema. Ja jsem mu to temi dvema prispevky k clanku vubec neztezoval, takze jsem to bral osobne a ostatni dopisovatele se mnou v tomto bode nemaji nic spolecneho.

A navic,teda.
Na Mackovy stranky nechodim, protoze mi na muj osobni dotaz odpovedel takovou formou, ze si o tom panovi myslim sve. Ale tento clanek jsem cetl nekde jinde, kde se vlastnik techto stranek zminoval, ze to pretisknul bez souhlasu Macka. A to jsem nemohl vedet, ze Macek to dostal mailem.To jsem si precetl az po upozorneni pana Stwory.
.....takze jedem dal.....a v klidecku, OK [smích]

52969

18.5.2005 0:01

RE: Tři dny v Evropské unii

Druid 84.?.?.?

Reakce na 52897

pane Idealisto, dve nejzakladnejsi techniky jihoamerickych kouzelniku se jmenuji "Ztrata vlastni dulezitosti" a "Vymazani osobni historie". Je to uzasne osvobozujici. Verite?

52937

18.5.2005 11:14

RE: Tři dny v Evropské unii

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52937

>pane Idealisto, dve nejzakladnejsi techniky jihoamerickych
>kouzelniku se jmenuji "Ztrata vlastni dulezitosti" a
>"Vymazani osobni historie". Je to uzasne osvobozujici.
>Verite?

Pane Druide
Minuly tyden jsem s jednim kouzelnikem mluvil a ten mi naznacoval, ze neni sto pochopit, jak to vlastne myslim s tou svobodou ducha.
No, a jak potom tomu mohu rozumet ja, kdyz uz ani on ne e [chechtot]
Improvizace me drzi pri zivote. I dusevnim.
A taky me osvobozuje.
Vlastni dulezitost? Co to je?
A k vymazani osobni historie mi staci zmacknout tlacitko DELETE [velký smích]

Idealista ma pravo na vse. Stejne to je jen virtualni osoba.
Takove to klasicke eserocko [cool]
Pekny destivy den, preji

52972

18.5.2005 11:53

RE: Tři dny v Evropské unii

Druid 81.?.?.?

Reakce na 52972

>A k vymazani osobni historie mi staci zmacknout tlacitko DELETE

Obavam se, ze tuto moznost nemate. Pohybujete se na soukrome pude s jedninym vlastnikem a se vsim co k tomu patri.

52974

17.5.2005 17:10

Tři dny v Evropské unii

Petge 83.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

Zase tak úplně hovadina to není, třebas s tím cukrem s ČR již EU docela vybabrala. A to je podobná písnička. Myslím, že si v Evropě s Unii ještě užijeme legrace dost a dost !!

52899

17.5.2005 17:20

RE: Tři dny v Evropské unii

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52899

Nevim presne, jak to bylo s cukrem, ale ohledne dovozovych kot,...tak ten kdo mel informace, mel dost casu si sve dovozy upravit tak, aby nemusel nasledne EU zadat o navyseni.
Napr. pokud dovazel 1kamion ponozek rocne a vedel, ze bude chtit dovazet dva, tak si to mohl zaridit. Nyni uz je pozde.Musi zadat a samozrejme platit za povolenou navysenou kotu.
Taknyeack [cool]

52900

18.5.2005 13:13

RE: Tři dny v Evropské unii

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52900

Sup a jsme zpet u "planovaneho hospodarstvi".
Tak ted co? Bude potrebu fuseklicek planovat na dva roky, nebo po petiletkach?
Jeje, more formularu a razitek, tolik radosti pro "klotove rukavy", to se snad ani nehodi. [pláč]

52982

18.5.2005 13:46

RE: Tři dny v Evropské unii

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52982


>Tak ted co? Bude potrebu fuseklicek planovat na dva roky,
>nebo po petiletkach?

Pani Ajo
V tomto pripade jde hlavne o to, ze napr.Nemci, nebo Francouzi dovazeli do EU treba ty 2kontejnery a timto tahem si zajistili, aby budouci konkurence, treba ta ceska, mela ztizene podminky, pokud by se ji, uz jako firme v EU, zacalo darit.
Proste predpremiera spinavych tahu. Ten, kdo toto nemel sanci nastudovat, je dnes v haaaji.
A to nemluvim o vinarstvi atd.,....proste koty, koty a jen same koty.

52984

18.5.2005 14:48

RE: Tři dny v Evropské unii

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52984

A ted mi reknete, Idealisto, nemel sanci nastudovat. Copak takhle se da rozhodnout o budoucnu zeme?
To zni spis jak vymluva, nez omluva.
Vzdyt to je tak zavazny krok, ze navrh ustavy (ja vim, je dlouha a ne moc srozumitelna, snazila jsem se ji cist [oči v sloup] ) by mel mit kazdy obcan a obcanek na nocnim stolku s radou vysvetlivek a milionem dotazu, kterymi by mel ve dne v noci "nekoho" zavalovat a trvat na jasne odpovedi.
At nam nezmizne moravske vinko, jezismarja ... [smích]

52991

18.5.2005 15:23

RE: Tři dny v Evropské unii

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52991

>A ted mi reknete, Idealisto, nemel sanci nastudovat. Copak
>takhle se da rozhodnout o budoucnu zeme?

Pani Ajo
Takovych "vychytavek" tam urcite je na tisic. Zasveceni ( v tomto pripade celnici ) dostali informace a kdo nemel znameho celnika, v tom zmatku informaci se jen ztezi orientoval.
A tady vidim ten nejvetsi problem.Vyjednavaci vstupu jeli na ruku tem, kteri uz byli u koryta.At uz zde, nebo v EU,...proste se domluvili tak, aby uz toho na male ryby( potencionalne velke) nezbylo prostoru.
Takze bez vetsich problemu dovazet do EU dnes muzou pouze ty nadnarodni retezce, ktere mely koty mnohem vyssi, nez maly cesky dovozce. Ten, pokud chce dovazet napr. z Ciny vic nez umel nedavno, musi solit za povoleni, anebo mu to EU proste vubec nedovoli. Tim se stava konkurencne neschopnym a pa pa,...Honziku z Horni Dolni. Gerard a Helmut, majitele Gigant Import te v EU nepotrebuji.Pekne zavri dvere z venku, cesky Honzo.
Tož tak,milá dámo [pláč]

53001

18.5.2005 15:36

RE: Tři dny v Evropské unii

Aja 24.?.?.?

Reakce na 53001

A nemeli se o tohle vsechno Honzik s Helmutem zajimat uz pred vstupem do EU ?
Mozna si to, pane Idealisto, predstavuju jak Hurvinek valku, ale pokud jsem odtud sledovala kampan v Cechach pred vstupem do EU, tak v podstate prostoru se dostavalo jen pro ANO. Nikdo moc nenechal hovorit NE. Pokladal Honzik ty spravne otazky? A pokladal vubec nejake? A z prijeti do EU se dost radoval, ten nas Honzik a slavil, ne?
Tedy, nechal se Honza opit rohlikem, naletel na sladke recicky?

53005

18.5.2005 15:50

RE: Tři dny v Evropské unii

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 53005

No,tito dva [cool] [cool] - Gerard s Helmutem, uz tam byli.
Jen Honzik musel verit tomu,ze lepe to domluvit neslo.Viz zemedelci a dopravci.
Nic jineho mu totiz nezbylo. A opravdu kolem toho vstupu bylo moc nejasnosti, ale celkove asi, nejsem si jist, za dane situace bylo lepsi vstoupit, ikdyz mocipani si namichali karty tak, jak to hlavne vyhovovalo jim.
Malej zase utrel [pláč]

53006

17.5.2005 22:49

Tři dny v Evropské unii

excelent excelentcz (zavináč) yahoo (tečka) com 83.?.?.?

Všichni se smáli pohádkám o Kocourkově [velký smích] V EU si z té pohádky berou poučení [velký smích]

52923

18.5.2005 0:37

Tři dny v Evropské unii

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]


...eh....

Uz me smich presel... [pláč]

52942

18.5.2005 0:37

Tři dny v Evropské unii

Ondrej 85.?.?.?

Neni to ve spatne rubrice? Vubec to neni vtipne!

Mluvil jsem o vikendu s tatou, ktereho jsem dlouho nevidel. Bydli na chalupe na hranicich republiky, drive delal pro ceske zpravodajske sluzby. Presvedcoval jsem ho o tom, ze ustava je spatna, ale po par jeho obecnych vetach o situaci v CR (ziji v SRN) jsem nemel moc argumentu proc obhajovat suverenitu CR.

Budu hlasovat proti ustave, protoze je spatna a protoze skutecne ztratime suverenitu, ale az nas tam poslanci bez referenda poslou, tak plakat nebudu. Mozna se ten nas chlev zredi ve chleve evropskem a mozna s pomoci obcansky aktivnejsich narodu jako jsou podle me napriklad Nemci (viz napr. http://ffii.org) zkusime ten chlev vymest z jedne vody nacisto.

52943

18.5.2005 10:53

RE: Tři dny v Evropské unii

Petge 83.?.?.?

Reakce na 52943

Bydlím v ČR, ale mám dost známých v Německu. Ale ta občanská aktivita Němců, tak se mi zdá, se vybíjí hlavně v demonstracích a stávkách za vyšší platy , delší dovolené, kratší pracovní dobu a uzákonění/zkamenění sociálních jistot - nebo se pletu ??

Při nastupující asijské konkurenci se jeví Evropská Unie pod taktovkou socialistických zemí typu Německo a Francie jako dosti zhoubný pro celou Evropu a pro "druhořadé podevropany" jako vysloveně nebezpečné. Nedělám si vůbec vůbec žádné iluze, jak se jednotně Evropa postaví k tomuto problému podle přísloví veskrze pravdivého, že "Nechoď Vašku s pány na led, pán uklouzne a ty si rozbiješ hubu!".

Tak trochu smutně se na to kouká - východní Evropa, která měla a stále ještě i má chuť "makat" dokonce i rukama a ne jen na hubě, se spolčila se západní "ztučnělou" Evropou, která by chtěla, ať se nic nemění, jen ať se my tady máme stále dobře. Co z toho bude se dá vyvodit z výroku, který "ujel z huby" včera německému kancléři při návštěvě v Praze. Vyhlásil, že "Nemáme ochotu cokoliv měnit, nechceme otevřít pracovní trh a trh služeb pro východní Evropu, musíme chránit sami sebe...". Ostatně s tou "ekonomickou tsunami" není v očekávání jen Amerika.

52970

18.5.2005 15:05

RE: Tři dny v Evropské unii

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 52970

Pane Petge, já nevím, jak Vy, ale myslím si, že Němci jako jedni z mála umějí makat a makají. A proto jsou německá auta a technika na takové úrovni ( Bosch, Siemens,... ) a tak žádaná. Když pojedete na dovolenou za exotikou, setkáte se s německými důchodci, proč ?? Protože mladí makaj. Kdyby v Německu neměli čmoudy a další násosky ze sociálního systému, tak potenciální kurs DEM/USD by byl více, než zajímavý. Ostatně EURO stejně táhnou akorát Němci.
Ve Francii makaj taky skoro výhradně bílí a to tak, že fest, mají staženej zadek aby nebyli nezaměstnaní a utáhli pekelné nájmy za bydlení.
Kupte si Týden a přečtěte si něco o Dánsku - sociální stát jako když vyšije. Jeden tam byl a nestačil žasnout, lidi tam žijí ve stejném přepychu jako tady za totáče a obracejí každou korunu. Na silnicích jezdí vraky, topí tím nejlevnějším svinstvem ...
Pořád si neumíme vážit toho, jak si tady žijeme.
Pořád se nemůžu zbavit dojmu, jak by asi Evropa vypadala, kdyby Válka dopadla opačně. Kdo jednou dělal v kooperaci s Němci, ví, jak má šlapat byznys a politika je taky byznys

52996

18.5.2005 17:36

RE: Tři dny v Evropské unii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 52996

Asi máte pravdu, že Němci makat umí, ale kdoví, jestli nebejvávalo. Pokukuju po statistikách a zdá se, že takoví Frantíci mají třeba v autoprůmyslu nárůst jako hrom a Němci jaksi ne - že by byli (kvalita sem/kvalita tam) nějako drazí ? A ještě jinak - mám Mazdu 626 tzv. "v plné palbě" a kdybych kupoval zhruba stejné auto německé, což by byl VW Passat, tak ve stejné výbavě bych zaplatil odhadem o 30 až 40% více. Mazda má již svoje za sebou, najeto 310 000 km a považte, že jediné měněné díly byl zadní díl výfuku, baterka a všechny tlumiče, jinak vše originální. Jo, samozřejmě brzdové destičky taky... Největší poruchu jsem zažil takovou, že mi za jízdy zdechl motor - zbláznil se imobilizer Piranha, to nevím, kdo vyrábí, ale Japonec/nakonec drží stále.

To ale můj bývalý kolega z práce si koupil Golfa a docela byl rád, když se jej po třech létech se ztrátou zbavil, pořád měl jakési problémy. Já s Mazdou udělám 1000 km do Chorvatska za 8-9 hodin (pořád dálnice) a spotřeba s celou rodinou a naložený "po střechu" je pod 6litrů/100 km. On jel ve dvou s manželkou a poněkud "pomaleji a úsporněji" a přesto se dostal s bídou na 7 litrů/100 km. A to se třepal hrůzou, aby neměl nějakou poruchu.
(pokračování)

53015

18.5.2005 17:37

RE: Tři dny v Evropské unii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 52996

(pokračování)
Tož nevím. Je to pravda dosti zúžený pohled na věc a může to být náhoda, ale zrovna tento případ by mě na německé auto nepřekecal !! To už nemluvě o tom, že jiný můj přítel Němec dojel do kampu z Německa a před mýma očima zastavil o strom - zrovna odešel brzdový válec na Audi 100, taky to byla již šunka a bylo to dost dávno, já tam tehdá byl s Renaultem 25 a zastavil jsem méně efektně brzdama. Když jsem s ním ohlížel škody a bavili se o tom, s úžasem jsem zjistil, že můj R25 je ještě o 3 roky starší a najeto měl 270 000 km, kdežto on jen necelých 100 000 km !! Já to kupoval z bazaru za 90 000 korun, on to měl jako opečovávané rodinné auto za velmi "mastný peníz". Ten Němec se jmenoval Wolfram, což mě pobavilo.

53016

18.5.2005 18:38

RE: Tři dny v Evropské unii

petrxh 212.?.?.?

Reakce na 52996

Pracuju v pobocce Nemecky firmy v Cechah a myslim, ze alespon u nas Vase tvrzeni neplati. Rekl bych, ze se v Nemecku dari "zmrdum", viz. http://www.dfens9.wz.cz/zmrdi/zmrdex.htm, stejne dobre, jako asi vsude jinde. Taky mam pocit, ze za krachem Nemecke ekonomiky nestoji jen prehnane socialni pozadavky pracujicich, ale velkou merou i bezhlava a prekotna implementace SAP [smích]

53022

18.5.2005 21:58

RE: Tři dny v Evropské unii

Ondrej 85.?.?.?

Reakce na 53022

Trosku nam to tema uteklo, jinak ja pracuji pro skutecne velkou nemeckou firmu (sveho druhu nejvetsi na svete) a muzu rict, ze to je stejny slendrian jako kdekoliv jine, jenom snad ze se tu v praci nepodrazi a nedonasi (a to tak ze vubec).

Pokud se nemeckych aut tyka, tak uz davno nejsou kvalitni (viz TUV reporty). Nicmene obcanska spolecnost je o nekolik desitek let dale, at uz se jedna o mnou udany priklad http://ffii.org - boj proti SW patentum organizovany z Nemecka. Pokud se podivate na autory open source SW, tak strasne casto zjistite, ze ma jednoho ci vice autoru z Nemecky mluvicich zemich. Projekty vedene Indy nebo Japonci aby clovek pohledal, Italove a Frantici jsou take lini. Zde u nas byl ted zalozen anarchisticky spolek, tipnete si kdo je jeho predsedou - majitel masny. Proste lidi se organizuji - a ze to Nemecko nema lehke, kdyz se muselo nechat po valce zmultikulturalizovat a musi stale lkat, ze jejich 0,8 mil. civilnich obeti neni nic ve srovnani s 6 mil. jinych obeti (je jasne, ze mensi cisla by ve srovnani poctu obeti nebyla vhodna [smích].

Jsou to altruisti, kteri tahnout spolecnost a jsou to oni, kdo za to plati uslymi zisky, podle me jich je v Nemecku procentualne mnohem vice nez kdekoliv jinde.

53031

18.5.2005 22:29

RE: Tři dny v Evropské unii

Druid 84.?.?.?

Reakce na 53022

>Taky mam pocit, ze za krachem Nemecke ekonomiky nestoji jen prehnane >socialni pozadavky pracujicich, ale velkou merou i bezhlava a >prekotna implementace SAP

Program je sam o sobe veledilem. Je to naprosta jednicka, ALE! Neco tak uzivatelsky neprivetiveho by jeden pohledal. A tak k jeho uzivani potrebujete armadu kralovsky placenych konzultantu. Zajimava kombinace kterou bych cekal spise u opensource nez u programu ktery je v "plne nalozi" za vic jak 5 mega.

53032

18.5.2005 9:12

Tři dny v Evropské unii

Zrzek 147.?.?.?

Je to samozrejme prehnane, ale v podstate to vyjadruje smysl evropske ustavy - stahnou vice kompetenci do Bruselu.
Jestli toho budeme litovat nebo ne, to se uvidi, az ustavu prijmou poslanci v parlamentu - myslim, ze nas se ptat nebudou ...

52964

18.5.2005 10:56

Hlas pro ustavu

Petr K 212.?.?.?

Prestoze se tady vsichni vysmivaji prijeti Ustavy EU, dovote mi uvest jeden kladny aspekt. Jakekoliv omezeni moci ceskych politiku vidim jako pozitivni krok. Cesky politik ma proste pro me mensi duveryhodnost, nez politik Bruselsky. Co se tyce vliu velkych zemi na CR, nedelam si iluze, nemci si zde prosadi svoje zajmy at ustavu EU prijmene, nebo ne.

52971

18.5.2005 18:42

RE: Hlas pro ustavu

petrxh 212.?.?.?

Reakce na 52971

Ustava nedava moc politikum, ale urednikum. Politci jsou stale jeste voleni a je tu, sice nepatrna, ale presto sance, ze uz priste zvoleni byt nemusi. Urednik je jmenovan a pokud si nenakrade vic, nez sef, nejspis ma velice jistou profesni karieru a nenese jakoukoliv odpovednost za sva rozhodnuti.

53023

19.5.2005 8:12

RE: Hlas pro ustavu

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 52971

Cesky politik ma proste pro me mensi duveryhodnost, nez politik Bruselsky
-----------------------------------------------------------------
To bude tím,že bruselské politiky moc neznáme.
Vlastně jednoho jo.Špidlu.Jeho věta "zdroje jsou",mluví za všechno.

53052

18.5.2005 23:41

Tři dny v Evropské unii

zap 65.?.?.?

Nejvic se mi libi, jak se 10milionovy narod

strachuje o svuj osud a dela pritom reci jako by byl 5x vetsi. Nu, tak at ma Cesko trochu vice deti a pak se s nim zacne pocitat. Vylepsi si svou 'viditelnost'. Male narody nebudou jiste nijak zvyhodnovany, proc taky.

Jinak bylo by zdravo si pripomenout podstatu a duvod pro vznik a chod EU. Jde tu proste o navedomidani Nemcu anglosaskym burzoustum a jich loutkovodicum ze zeme Judske jak zpravovat veci svetske efektivne a organizovane. Az se trochu veci usadi a zacne to slapat naplno, zacnou Cesi konecne jasat, ze jsou v takovem stastnem sousedstvi.

Rekl jsem jasat? Jo, az si naockuji jiny geneticky material...takovych 6generaci a je to doma. [mrknutí jedním okem]

53034

19.5.2005 18:45

RE: Tři dny v Evropské unii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 53034

S jistým třasem ruky píšu, nejsa si jistý, jestli nebudu roztrhán "na hadry", popraven za úsvitu nebo jiné radovánky.

Můj děda z otcovy strany se přistěhoval na jižní Moravu někdy koncem 19. století někde od Terstu (ale stále v Rakousku-Uhersku)a byl to Ital jak poleno. Praděda, to se tradovalo, přivandroval odkudsi ještě více z jihu Italie v době snad ještě za napoleonských válek, ale v té době ještě nebyla Italie jako taková.

Děda z matčiny strany se přistěhoval taky v rámci jednoho státu odkudsi z Transylvanie, přičemž se tradovalo v rodině, že tam byli mezi předky Němci, kteří tam kdysi měli v dnešním Rumunsku dosti velkou kolonii.

Jak to bylo s prababičkama se jaksi netraduje, ale taky to bylo beztoho zmotané na vídr !
(pokračování)

53091

19.5.2005 18:46

RE: Tři dny v Evropské unii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 53034

(pokračování)
Proč to píšu - teď příjde, proč mám takové obavy a třese se mi ruka. Ptám se proboha jasného, jaký já jsem to Čech ? Kdyby existoval nějaký detektor pravdy na zjišťování genetického původu, možná jsem na 35% Ital, na 25% Němec, asi 20% bude možná nějaký Rumun tureckého původu, 10% bude možná slovanské krve a ten zbytek již bude pocházet ještě po nějakém Vikingovi, který ve středověku zmermomocnil prapraprabábu na Sicilii, když tam bylo dobyto a založeno království obojí Sicilie.

Tedy já jsem Čech jako poleno a musím se ptát, bylo mi to zapotřebí, abych se učil češtinu se sedmi pády, s háčkama a čárkama, dokonavými a nedokonavými vidy, vyjmenovanými slovy po kde-čem a spousta jiných jazykových prasáren atd atd ? Vždyť kdyby se národní buditelé jen trošku opozdili, mohli jsme v pohodě všichni šprechtit německy a můj otec mohl u Stalingradu hrdinsky bránit "pevnost Stalingrad" a třeba by jsme to celé slavně vyhráli a byl by dneska v celé Evropě boží klid !! [oči v sloup] [zmaten] [oči v sloup] Tedy kontroverzně vyhlašuji, že já bych proti nadvládě Německa ani moc nebyl, byl by tu totiž možná pořádek. Geneticky jsem typický eurounionian !!

53092

20.5.2005 3:22

RE: Tři dny v Evropské unii

zap 65.?.?.?

Reakce na 53092

Zadne obavy pane,

Vas 'geneticky material' je zcela v poradku. My vsichni, ac hypoteticky 'Cesi' jsme pekna smeska. A neni to ani jinak mozne. I ti nejcistokkrevnejsi z Cechu jsou smesi Keltu(ti co nestacili utect do Bretane a Irska), Nemcu(a byli tu uz pred Slovany) a Slovanu a posleze dalsich Nemcu coby osadniku v Ceskem kralovstvi. Podivejme se po telefonnim seznamu obycejneho ceskeho mesta: Smidy, Majery, Svarci a dalsimi 'pravymi' ceskymi jmeny se to jen hemzi.

Ale coz, genetickym materialem jsem puvodne nemyslel to cim je doslova. Spise schopnost prizpusobivejsiho mysleni. Neb bez prizpusobivejsiho mysleni a nasledneho jednani zustaneme na ostrove davne historie.

53112

22.5.2005 5:02

RE: Tři dny v Evropské unii

jan 64.?.?.?

Reakce na 53112

>Zadne obavy pane,
>
>Vas 'geneticky material' je zcela v poradku. My vsichni, ac
>hypoteticky 'Cesi' jsme pekna smeska. A neni to ani jinak
>mozne. I ti nejcistokkrevnejsi z Cechu jsou smesi Keltu(ti
>co nestacili utect do Bretane a Irska), Nemcu(a byli tu uz
>pred Slovany) a Slovanu a posleze dalsich Nemcu coby
>osadniku v Ceskem kralovstvi. Podivejme se po telefonnim
>seznamu obycejneho ceskeho mesta: Smidy, Majery, Svarci a
>dalsimi 'pravymi' ceskymi jmeny se to jen hemzi.


Rozhodne nesmite zapomenout ani na avary a prislusniky Zlate hordy, po vsem tom hrncovani pres pusty rovnez naruzive pridavajici svou kapku do spolecneho hrnicku.

Take jmena typu Malik, Marvan stoji za zminku.

53282

19.5.2005 10:11

Tři dny v Evropské unii

Dana 82.?.?.?

Ono už to tak v životě chodí, že především malé národy se musí starat o svůj osud a snažit se uhájit alespoň nějaké práva.
Nejde tady ani tak o nějaké zvýhodňování, ale o to ,abychom dobrovolně nenechali udělat ze své země nějakou okrajovou kolonii a smetiště pro ty velké. Máme totiž už dost vlastních "úředníků" jejichž nesmyslná nařízení nás často ničí a rozšiřovat tento okruh o další skutečně nemáme zapotřebí.

Řekla bych, že článek ač zařazen do rubriky humor naprosto přesně popisuje to, jak to po schválení ústavy bude tady pro nás vypadat.

53058

20.5.2005 3:29

RE: Tři dny v Evropské unii

zap 65.?.?.?

Reakce na 53058

To je pani Dano

presne ta soucasna ceska mentalita. Prave jsem se odtamtud vratil. Stale se neceho bojime. Uredniku? A jakych? Co nam muzou udelat? Poslani uredniku je nam slouzit, neniliz pravda?

A male narody nemaji na velke? Chaaa. Zeptejte se Nemcu, kolik je mezi nimi 'malych' narodu(Svabi kupr.) a jak jsou na to hrdi a vubec nemaji starost o preziti. A co takovi Holandane. Jejich zeme je mensi nez Cesko. A podivejte co umeji. Zadne strachy ceska chaso!

53113

20.5.2005 15:39

RE: Tři dny v Evropské unii

Dana 82.?.?.?

Reakce na 53113

presne ta soucasna ceska mentalita. Prave jsem se odtamtud vratil. Stale se neceho bojime. Uredniku? A jakych? Co nam muzou udelat? Poslani uredniku je nam slouzit, neniliz pravda?

Naprosto s Vámi souhlasím- poslání úředníků je nám sloužit.
Škoda jen, že to nikdo neřekl také těm úředníkům. Stávající situace je taková, že úředník v této zemi s Vámi jedná z pozice síly. Můžete mít stokrát pravdu, můžete mít oporu v zákoně a přesto nevyhrajete. On má totiž kulaté razítko a tedy zásadně vždy pravdu. Kdyby jste tady žil a musel s nimi denně přicházet do styku, tak by jste mluvil asi jinak. Já vychází z reality a né z toho jak by to mělo být.

53154

19.5.2005 23:50

Tři dny v Evropské unii

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Dano, mate pravdu, ale co delat proti tomu abychom si na sebe osily takovy bic, jako tak Orwellovska usta... pardon, Smlouva o EU ustave vlastne je? [zmaten] [zmaten] [zmaten]

53108

20.5.2005 5:39

Tři dny v Evropské unii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Po precteni tohoto "humoru" jsem se rozhodl trochu se poucit a zjistil jsem, ze skutecne se buduje evropska armada a vzbuzuje to ve Washingtonu obavy, ale nejaky Alliot ujistuje ze obe organisace mohou spolupracovat vedle sebe. Takze ony ty plany pro NATO a vystoupeni z neho nejsou tak uplne jenom pro zasmani. Prozatim evropske armady spolupracuji v ramci NATO. Nerozumim proc se buduje nova armada ciste pro EU, ktera bude od NATO oddelena. Myslim, ze USA mely vypadnout z Evropy hned, jak se slozil SSSR.
Cislo jedna problem ve Francii je, ze se boji anglo-saxonske ekonomie, az na druhem miste proc 51-54% volicu chce volit ne je ztrata francouzske identity a pak jsou dalsi duvody. Chirac na plnou hubu vyhrozuje doslova, ze volit NE ztrati dominanci nad malymi staty(doslova) nejen Francie, ale i Nemci. Nevim jestli to rika jen pro zastraseni franc.skeptiku a nebo jestli to mysli vazne, ale kazdopadne se nedivim, ze hodne lidi doma vaha nad tim, jak volit. Dale jsem se dozvedel. kdyz male staty budou volit ne, tak si to budou volby opakovat dokud to neschvali.
Jestlize EU bude dominovat Francie, tak ty jsou v diplomaticke valce s USA uz dveste let. Nedavno vysla o tom zajimava knizka
"Our oldest enemy". S velice zajimavymi podrobnostmy z historire.
Recenze:http://www.townhall.com/bookclub/molesky.html
----------------
Concerns in Washington that an EU military arm could rival NATO or even make the alliance obsolete one day have repeatedly led to trans-Atlantic tension in recent years.

Alliot-Marie struck a conciliatory tone Tuesday, stressing that both organizations could co-exist and complement each other in dealing with the security challenges that have emerged since the cold war ended.


53115

Příspěvků: 42

17.05. 16:52 Idealista  Tři dny v Evropské unii
17.05. 16:55 Vladimír Stwora  RE: Tři dny v Evropské unii
17.05. 23:39 Sidonius Zdenek M  RE: Tři dny v Evropské unii
17.05. 23:53 Druid  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 07:36 Idealista  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 08:46 Sidonius Zdenek M  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 10:51 Idealista  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 00:01 Druid  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 11:14 Idealista  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 11:53 Druid  RE: Tři dny v Evropské unii
17.05. 17:10 Petge  Tři dny v Evropské unii
17.05. 17:20 Idealista  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 13:13 Aja  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 13:46 Idealista  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 14:48 Aja  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 15:23 Idealista  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 15:36 Aja  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 15:50 Idealista  RE: Tři dny v Evropské unii
17.05. 22:49 excelent  Tři dny v Evropské unii
18.05. 00:37 trodas  Tři dny v Evropské unii
18.05. 00:37 Ondrej  Tři dny v Evropské unii
18.05. 10:53 Petge  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 15:05 Copaallegro  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 17:36  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 17:37  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 18:38 petrxh  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 21:58 Ondrej  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 22:29 Druid  RE: Tři dny v Evropské unii
18.05. 09:12 Zrzek  Tři dny v Evropské unii
18.05. 10:56 Petr K  Hlas pro ustavu
18.05. 18:42 petrxh  RE: Hlas pro ustavu
19.05. 08:12 Vratislav  RE: Hlas pro ustavu
18.05. 23:41 zap  Tři dny v Evropské unii
19.05. 18:45  RE: Tři dny v Evropské unii
19.05. 18:46  RE: Tři dny v Evropské unii
20.05. 03:22 zap  RE: Tři dny v Evropské unii
22.05. 05:02 jan  RE: Tři dny v Evropské unii
19.05. 10:11 Dana  Tři dny v Evropské unii
20.05. 03:29 zap  RE: Tři dny v Evropské unii
20.05. 15:39 Dana  RE: Tři dny v Evropské unii
19.05. 23:50 trodas  Tři dny v Evropské unii
20.05. 05:39  Tři dny v Evropské unii

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 28 čtenářů částkou 7 460 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Trocha humoru na téma postižení korona-vymýváním mozků04.12.20 09:47 Česká republika 0

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa s čs titulky03.12.20 10:51 USA 9

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Měnové kurzy

USD
21,83 Kč
Euro
26,47 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
17,08 Kč
Australský dolar
16,21 Kč
Švýcarský frank
24,47 Kč
100 japonských jenů
20,96 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,37 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 158,18 Kč
1 unce stříbra
528,26 Kč
Bitcoin
417 336,79 Kč

Poslední aktualizace: 5.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 484