Diskuze k článku

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Příspěvků 92

8.5.2005 17:30

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Jirka 83.?.?.?

No ono to ani jinak dopadnout nemohlo. Jeste mohl v prvni desitce byt Jagr a Nedved. To by pak byla kombinace. Ignoroval jsem to od zacatku jako totalni blbost. Jediny svetly okamzik byl boj o Cimrmana. Na blbou otazku "kdo je nejvetsi Cech" blbou odpoved [smích]

52026

13.5.2005 20:27

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Comodor Falkon 212.?.?.?

Reakce na 52026

Ani ta petice, co jsem pro ni lobboval nepomohla... Je to zkrátka celé zmanipulované...

52539

8.5.2005 17:47

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Ister ister (zavináč) xko (tečka) cz 147.?.?.?

Hlavně tu musí být spousta komunistů, (cenzurováno - ten článek není o židech). Zajímalo by mě, jak si může být autor jistý, že například J.A.Komenský - nejvyšší představitel církve českobratrské nesympatizoval (cenzurováno)? že mu nevadí, že velká osobnost Jan Žižka vraždil co mu pod ruku přišlo? Ale to je už dávná historie. Ale všechy osobnosti posledních sto let musíme pořádně okořenit (nějakým tím komunistou, (cenzurováno) a hned ho můžeme označit za padoucha.

Je zajímavé, že se nominace Anety Langerové, které se sama za sebe velmi styděla, že se umístila, vůbec milého autora nedotýká.

Tak hloupý článek jsem už týden nečetla.

52027

10.5.2005 3:33

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Markéta 85.?.?.?

Reakce na 52027

Začínám mít pocit, že s novými pravidly se ze Zvědavce stává dost humorná záležitost. Pan Stwora svými zásahy dopřává jistou komičnost i článkům, které do kategorie humor původně nepatřily.
Pustit na veřejnost článek, který ačkoliv název napovídá úplně neco jiného, se potom zabývá především židovským původem některých aktérůn soutěže a dalšími jejich prosionistickými aktivitami (což je vzhledem k tématu článku velmi "relevantní"[mrknutí jedním okem] a potom mazat příspěvky čtenářů s poukazem na to, že článek není o židech - co k tomu dodat? Vzhledem k autorovi článku mě to nepřekvapuje, ten má svoji ideologickou linii, od které se neodchýlí ani o píď (řekla bych, že je skoro zbytečné jeho články číst), ale není mi příliš jasný postoj pana Stwory v hodnocení, co je a co není o židech. Řekla bych, že tady je to nabíledni, že ten článek je o židech, přinejmenším i o židech. A protože pan Král je tady publikován pravidelně, tak by mohl vědět i pan Stwora, že pan Král doslova "nacpe" židy všude. A když pustí takový článek, proč potom cenzuruje diskusi s tím, že to není o židech?

52171

8.5.2005 18:56

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

from 195.?.?.?

Nechápu co tim chtěl autor říci. Já tyhle estrády nesnášim, je smutný, že se ČT1 snaží napodobit brakový estrády z Novy a Primy.

52031

8.5.2005 21:06

Jan Masaryk asi nebyl Cech

Janek 24.?.?.?

(Příspěvek zrušen. Článek není o židech. Editor.)

52032

9.5.2005 7:19

RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 52032

Napůl Slovák, matka mluvila německy a dle Masarykových slov nasál od ní do svého srdce antisemitismus, který byl nepřekonatelný rozumem. Kdosi uvedl na www.ivtt.net, že jeho nevlastním otcem mohl být německý továrník, ale asi to jsou spekulace.

52074

9.5.2005 19:39

RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech

kema 216.?.?.?

Reakce na 52074

Masaryk byl "Moravsky Slovak". To znamena z Moravskeho Slovacka - nikoliv Slovenska. Doufam, ze se Moravane do te souteze pocitaji ?
A co to tady ctu za nesmysly o Karlovi Ctvrtem ? Jaky "polovicni Cech"? [oči v sloup] Nas ve stredni Evrope zijici narod je tak pomichany, ze by v tom pripade Cesi jako takovi asi vubec neexistovali.

52137

10.5.2005 3:12

RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech

Dana 82.?.?.?

Reakce na 52137

A co to tady ctu za nesmysly o Karlovi Ctvrtem ? Jaky "polovicni Cech"? Nas ve stredni Evrope zijici narod je tak pomichany, ze by v tom pripade Cesi jako takovi asi vubec neexistovali.



Z hlediska genealogie je Karel IV čechem pouze po matce. Otázka tudíž zněla co si lidé hlasující v té anketě představují pod pojmem čech?
-panoval v čechách ?
-žil v čechách ?
-reprezontoval čechy? atd.atd.
-

52167

10.5.2005 16:22

RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 52137

Jeho jméno je slovenského původu, o otci mluvil jako o Slovákovi, i když asi přímo ze Slovenska nepocházel. Štefánik měl oproti tomu zase české předky.

52235

10.5.2005 4:00

RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech

Markéta 85.?.?.?

Reakce na 52074

Možná správně nechápu průběh diskuse /jeden příspěvek byl zcela vymazán), ale není mi jasné proč se zde zmiňuje Jan Masaryk a poloviční slovenský původ. To se přece týká jeho otce T.G.Masaryka - jeho matky byla z Moravy a otec Slovák.
BTW když už jsme u těch případných otců T.G.M., tak jsem už taky zaslechla, že by panem otcem mohl být i sám Franc Jozef I. [smích]
Jinak ještě poznámku k tomu továrníkovi - moje zkušenost s rozmnožováním mi našeptává, že v případě otcovství pana továrníka by pan továrním byl spíše vlastním otcem (i když ne zcela legitimním) a nebohý pan Masaryk by byl tím nevlastním.
A úplně na závěr - myslím, že by se pan prezident pobavil, kolik otců je mu najednou nabízeno. Trochu mi to připomíná situaci z jednoho krásného starého fimu "když Burian prášil", kdy se k otcovství pana tajemníka Arnošta Bendy hlásí najednou k velkému zděšení jeho pravých rodičů i baron z Prášil a hrabě Kocharowski.

52172

9.5.2005 15:03

RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech

babka_Blažková 212.?.?.?

Reakce na 52032

Co takhle přestěhovat ty stránky někam do Ruska? Třeba nebude nutno tolik editovat... docela mě to mrzí. [pláč]

52118

9.5.2005 19:44

RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech

kema 216.?.?.?

Reakce na 52032

Ja jsem se vzdycky smal ctenarum, kteri dovedli i debatu o pestovani mrkve stocit na Zidy.
V tomhle pripade je ale asi vinen sam pan Kral.
Ve svem kratkem clanku o volbe nejvetsiho Cecha v Ceske televizi se stacil zminit o Izraeli dvakrat, o Zidech trikrat a sionistech dokonce ctyrikrat. [oči v sloup]

52138

8.5.2005 22:39

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Asi tak, uz tu mame superstar, sportovce roku, hokejistu roku, fotbalistu roku, tyty, slavika a ja nevim co jeste... Nejvetsi Cech je jenom dalsi blbost z mnoha. Ani nevim kdo je v te prvni desitce, hlasoval bych leda pro toho Cimrmana. Kazdopadne bylo jasne, ze se do prvni stovky dostane kdejakej jouda, to se urcite dostal i jinde, kde se tento porad realizoval... Cert

52036

9.5.2005 0:43

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Vcelicka 24.?.?.?

mimo misu, nenechte se nachytat na novy link postovany prave na zvedavci, ktery postovalo prase Nillbert! Mimo jine, jeho stranka se vsema pupupama je primo nechutna a opravdu nedava zidum dobre jmeno. Skoda, ze ten clovek je zidovskeho puvodu, nic co produkuje, nenasvedcuje jeho inteligenci ba naopak pouze potvrzuje, ze nekteri "zide" mohou byt opravdu vlezli.

52046

9.5.2005 1:05

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Zrzek 147.?.?.?

A kdo to vubec vyhral?

Ja si taky myslim, ze tech vyhlasovani tech nejlepsich je zbytecne moc. Ale na druhou stranu musim rict, ze mi to trochu neco dalo, dejepis uz jsem trochu pozapomnel [pláč] .

Ale zda se mi, ze clanek dost kritizuje nektere osobnosti, o kterych bych si tak spatne veci nemyslel. Nemam tak dobre vedomosti z teto oblasti, ale mel jsem vzdy dojem, ze Masaryk a Benes udelali kus prace pro nas stat. Jestli Benes umoznil komunistickou vladu, bylo to zrejme kvuli tomu, ze komuniste ziskali ve volbach hodne hlasu, nebo se mylim?

52047

9.5.2005 2:40

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

dub 193.?.?.?

Reakce na 52047

mno tatíček masaryk byl zednář. proto si třeba též pozval na hrad dalšího, plečnika, aby mu tam udělal patřičnou zednářskou symboliku včetně obelisku na nádvoří.
a zednáři podporují sionismus...

jaká překvapení[smích]

52055

9.5.2005 7:23

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 52055

Přiznává se jen čestné předsednictví rotariánů, prý byl jako správný profesor k podobným hrátkám skeptický - Beneš zednář byl a co mu to bylo platné. Ministr financí z Londýna Feierabend taky a nakonec se živil v exilu všelijak.

52076

10.5.2005 1:20

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

zrzek 147.?.?.?

Reakce na 52076

Ja jsem trosku zaostalej - muzete mi vysvetlit, kdo je to zednar? Zednik to asi nebude ... [zmaten]

52159

10.5.2005 12:47

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 52159

Free masons!

Dle mých informací jsou Svobodní zednáři tajná organizace, jejichž členové si navzájem pomáhají. Její existence sahá do středověku a myslím, že vznikla v Itálii.

Pak ještě existují oficiální "Svobodní zednáři", kteří jsou neškodná charita s mystickými prvky – IMHO slouží k tomu, aby se nikdo dál po Svobodných zednářích nepídil.

52223

10.5.2005 15:57

RE: Parodie na nejvetsiho Cecha v rezii Ceske televize

Jarda 85.?.?.?

Reakce na 52076

rotariani (rotary klub) je zednarska vetev

cestnym predsedou rotarianu, pokud vim, byl nas minuly prezident havel, jmenovan nekdy koncem 80. let.

Jeho otec byl zednar, stejne jako Karel Capek a TGM.

52234

9.5.2005 2:20

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

U nas to klidne mohl vyhrat Jara da Cimmrman... Pokud si pamatuju, tak v USA se asi s rovnakym nadhledem a smyslem pro humor umistil v prvni trojce HOMER SIMPSON ... [smích] [chechtot]

52050

9.5.2005 7:24

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 52050

Kde byl Bart ? A kde Líza ?

52078

9.5.2005 14:16

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Marty 84.?.?.?

Reakce na 52078

Pravdepodobne zapracovala podvedoma bariera v mysleni, kdy deti se nevyhlasuji za nejvyznamnejsi osobnost, protoze v TOP TEN byl jen Homer...

A krome neho to taky bylo zajimavy. Co si pamatuji (je to asi 2 roky co jsem to cetl a uz to ted nemam cas dohledavat) tak tam krome neho byli nejaci lidi z NBA, par hvezd showbiznisu a z opravdovych osobnosti akorat ABE LINCOLN a BEN FRANKLIN...

52107

9.5.2005 3:04

Mnoho povyku pro nic

Dana 82.?.?.?

Pane Král, očekávala jsem nějaký zajímavější námět. Samotná soutěž o největšího čecha je pouze soutěž nic víc, nic míň. Osobně ji vůbec nesleduju-prostě mně nezajímá. A pokud si nějaký sportovní fanda myslí, že největší čech je Jágr, no tak ať si to myslí.

Mimochodem Jan Lucemburský byl syn lucemburského hraběte a pozdějšího římského krále a císaře Jindřicha VII. Lucemburského a Markéty Brabantské - tudíž nebyl čech . V Čechách se král Jan objevoval jen málokdy, často přijížděl jen proto, že potřeboval peníze na svoji nákladnou, velkorysou evropskou politiku.
Jeho syn Karel IV. byl čechem pouze částečně a to po své matce Elišce Přemyslovně.


52056

9.5.2005 5:30

Je to ovšem blbost.

Vodník 82.?.?.?

Přiznám se, že jsem byl tak naivní a doufal, že Češi - na rozdíl od západoevropanů, neznalých vlastní historie - se neomezí na posledních 100-150 let (už proto, že prokazatelně největší osobnosti našich dějin žily dávno). Výsledek mě neobyčejně zklamal. Je zajímavé, že tam figuruje poloviční Čech Karel IV a Franz Kafka, který Čechem nebyl ani trochu. Nad nominací vlastizrádce L.Svobody mi zůstává rozum stát...[překvapení]

Anketa o největšího padoucha je ještě výraznější: lidé si vyřizovali osobní účty s Klausem, Grossem a Grebeníčkem (Gustáv Husák na 10. místě opět není Čech - jako bychom neměli vlastních lumpů dost), v seznamu chybí nejen Václav Kopecký, Antonín Prchal nebo Pich-Tůma, ale i Boblig z Edelštatu, Karel z Lichtenštejna či Milota z Dědic, jejichž hanebnost měla následky dalekosáhlejší nebo jejichž osobní zvrácenost a bezcharakternost překonává i takového Gottwalda.

52066

9.5.2005 7:42

RE: Je to ovšem blbost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 52066

Trochu mne zarazilo, že podobná akce měla v Británii jen cca 30 000 respondentů (že by Briti byli opravdu tak přemýšliví ?) a u nás mnohonásobně víc. Ten pořad jsem shlédl hlavně kvůli moderování Marka Ebena, který měl být asi 30. a s díky odmítl. Co se týče toho Miloty, novější pohledy vojenských historiků vidí v jeho počínání spíše taktický ústup s jízdou v situaci, kdy už nemohl výsledek bitvy ovlivnit. Podobná je i situace u Jana Čapka ze Sán (Lipany). Zřejmě zní lépe pro historii teorie o zradě (dýka do zad jako v Německu po r.1918), než přiznání konkrétních chyb slavné osobnosti. Jinak se posuzuje spíš význam pro české dějiny než etnický původ, dřív se nosilo tzv.zemské vlastenectví, ale je to i ovlivněno současnou multi-kulti módou (viz úspěšnější tzv.Superstar). Svoboda měl zásluhy jako legionář i za 2.sv.války, i když se zřejmě zapletl (prý nedobrovolně přes nějaký zadržený kritický deník nebo dopis)s NKVD. Komunisté ho přiliš nemilovali, když se dostal k moci nejvyšší, brzy se na něm projevila senilita a musel být odstoupen. Ale pořád lepší než řadoví agenti Gott a Nohavica na místech vyšších.

52082

9.5.2005 12:26

RE: Je to ovšem blbost.

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 52082

Ano, tohle jsem slyšel o Čapkovi ze Sán, proto ho mezi největší padochy váhám zařadit. O Milotovi to ale slyším poprvé, doposud jsem slyšel jen verze, že to byla zrada kvůli vlastnímu prospěchu, na úkor českého krále a českého království.

Význam pro české dějiny bez ohledu na etnicitu? Hm, to by tam museli figurovat i solunští bratři nebo Marie Terezie, mezi padouchy pak nesporně Hitler, Lenin, Stalin...

Svoboda byl podle Frolíka sovětským agentem od II. světové války a v Moskvě prý ostatní delegáty tlačil k podpisu (nedotlačil pouze Kriegla, ale zato se zasloužil o jeho propuštění: prohlásil, že z Moskvy neodjede, dokud ho nepustí). Tak nebo onak - mezi největší Čechy IMHO nepatří ani náhodou.

Nominace Gotta nebo Nohavici je sama o sobě trapná, i kdyby to byli nějací zasloužilí disidenti. Nicméně v té první desítce největších Čechů je pár těch, kteří tam IMHO skutečně patří, zatímco u těch padouchů tam je na místě snad jen ten Gottwald.

52102

9.5.2005 16:21

RE: Je to ovšem blbost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 52102

Přemysl Otakar II. uvěznil Milotova bratra Beneše na Veveří, kde i zemřel, takže motiv mít mohl. Ale stejně se mohlo jednat o opožděný manévr proti zasahující rakouské záloze (pouhých 60 rytířů), který si německé oddíly českého vojska vyložily mylně jako ústup a následná panika se již nedala zvládnout. Marie Terezie je 28. - http://www.czech.tv/specialy/nejvetsicech/dokumenty_osobnosti_11
Svoboda nejspíš agentem byl, ale vzhledem k poválečnému vývoji měli komunisté ochotných spolupracovníků na vysokých postech v armádě víc a Beneš by navíc asi žádný zákrok stejně nevyžadoval. V Moskvě prý vyhrožoval Sovětům, že se zastřelí. Alespoň je to určitá historická postava, i když ne zrovna přínosná. Ale jak jsem četl výše, v USA to dopadlo nejinak, spíš hůř.

52128

9.5.2005 6:07

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Jarka 160.?.?.?

Kdyby to nemoderoval Marek Eben, jehoz pisne nemusim, ale moderuje nejlepe ze vsech, ani bych o to nemela zajem...Beru to jako frasku, jinak to nema cenu. Mam svoje predstavy o nejvetsich Cesich a bude jich dost. Snad bych jeste dodala, ze hodne lidem se podari nejaky ten husarsky kousek behem zivota, za ktery by mohl byt ocenen...At jsou to lekari, ucitele, vedci ci vynalezci...
Jenom se opicime!!!

52068

9.5.2005 6:22

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Emma Bovary 62.?.?.?

No nedopadlo to tak nejhůř. Jenom v první stovce chybí Gustav Mahler místo přiblblého polofašouna Landy. Když Kafka a Freud proč ne Mahler?

52070

9.5.2005 8:55

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 52070

Taky mě sere, že zapomněli na Sidona a na toho fráju, co oživil Golema - Juhudiho Lowa, no a Dr. Železný taky nezabodoval. Kurva co je to za bordel !!!!!

A já pořád říkám, že tam chybí Harry Jelínek, machr, co prokazatelně prodal Karlštejn, tramvajovou linku č. 1 a další zajímavé kousky. Jako na jednoho z mála na něj byli pánové s pejzy krátcí.

52095

9.5.2005 14:59

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 52095

Kurva co je to za bordel !!!!!
-----------------------------
Je třeba se obrátit na ředitele této ankety,pana Šterna.

52117

9.5.2005 14:51

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 52070

>No nedopadlo to tak nejhůř. Jenom v první stovce chybí
>Gustav Mahler místo přiblblého polofašouna Landy. Když
>Kafka a Freud proč ne Mahler?


Polofašoun je fašoun po matce?
[oči v sloup]

52115

9.5.2005 7:42

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Tato TV estráda je další propagandou tzv.přívrženců Havla a jeho kulturního klanu vyvolených.Ovládají ČT,rozhlas zvaný Radiožurnál,vytvářejí filmy kde hrají jen herci prověření tzv.chartisty kteří si to všechno nechají platit ze státního rozpočtu kde jim jde naruku věčný ministr Dostál.Vzhledem k faktu,že pro jejich tvorbu nemá většina lidí pochopení pokoušejí se prosadit svého vrchního mocipána Havla pomocí moderní TV zábavy,aby se coby velký čech přimluvil za další dotace pro jejich stupidní filmy,divadelní hry,atd.Jistě i tato parodie nás daňové poplatníky stála pěknejch pár milionů,protože např.pan Eben to zadarmo určitě nedělá a jen jeho honorář jde do statisíců.

52081

9.5.2005 8:01

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

kavol 85.?.?.?

tak jsem si kliknul na článek, že se teda jako něco dozvím o té kultůůůře, a on jenom výcuc, kdo z lidí na nějakém seznamu je komunista, kdo žid (pane redaktore, ten článek opravdu je o židech ...), a případně který komunista by na tom seznamu ještě mohl být ... [oči v sloup]

no ale naštěstí jsem vydržel až do konce a byl jsem za to odměněn aspoň tím, že jsem se mohl autorovi škodolibě zasmát:

> Finálovou stovku okořenil s odřenými uchy i Miloš Zeman,
> a to na 100. místě.

[velký smích]

52085

9.5.2005 8:54

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

kavol 85.?.?.?

a tak mimochodem ... když už jsme takový recesisti, že zcela vážně volíme Cimrmana, takže musí být oficiálně vyškrtnut, což takhle zvolit třeba sládka, který v roce 1842 uvařil první světlý ležák - "pivo plzeňského typu"? [mrknutí jedním okem]

52094

9.5.2005 15:22

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 52094

což takhle zvolit třeba sládka,
>který v roce 1842 uvařil první světlý ležák - "pivo
>plzeňského typu"? [mrknutí jedním okem]

Souhlasím s Vaším návrhem, ten sládek se jmenoval Jaroslav Otakar Poupě, tedy jménem zaručeně čech a jeho pivo tenkrát nabylo věhlasu srovnatelného se šampaňským. Jinak celá ta tiráda kolem největšího čecha je pouze "nastaveným zrcadlem" dnešních Čechů. To, že vedle sebe postaví Masaryka, Komenského a potom třeba Haška (hokejistu) a nebo Gotta, to je taky pěkně uhozený. Moc bych se divil, kdyby třeba ten omšelý seladonek Gott, zpíval jen proto, že chce veškeré honoráře věnovat republice. Zrovna tak třeba Jágr jestli by hrál tak jak hraje, jen pro dobré jméno republiky. Když už si někdo dal tu práci, tak měl tak kritéria přesněji vymezit. Takhle je to jen přiblblá fraška a navíc i ostuda pro tu českou holotu. Jakmile je některá činnost odměněna finančně, pak už bych tam moc toho "vlastenectví" nehledal, i když do jisté míry tak může být. Nicméně u některých jmen až zůstává rozum stát, např. již zmíněný Kafka, nebo Jan Lucemburský. To už tam mohli dát i císaře Rudolfa II. Ten aspoň udělal z Prahy věhlasné město. A dodnes mu za to parří vděk. [oči v sloup]

52120

10.5.2005 3:20

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

kavol 85.?.?.?

Reakce na 52120

>ten sládek se jmenoval Jaroslav Otakar Poupě

děkuji za doplnění, jméno jsem si nepamatoval a nějak mě v poslední době nebaví hledat, neboť na mě prvně vyleze kupa stránek, které SEO frajeři za těžký peníz procpou na první místa jakéhokoliv vyhledávání, a pak teprve kdesi na dvacáté stránce se po značné době doberu výsledku (pokud vůbec)

nu, škoda, že mě to nenapadlo dříve ...

>To, že vedle sebe postaví Masaryka, Komenského a potom
>třeba Haška (hokejistu) a nebo Gotta, to je taky pěkně
>uhozený.

když voni to lidi neberou "objektivně" podle toho, kdo co vykonal, ale subjektivně kdo se jim líbí - se podívejte na SuperStar ... nevím, o co v té soutěži má jít, jestli o show, tak nechápu, proč vyhodili jediného pořádného showmana, jestli o zpěv, tak nechápu, proč už někteří dávno nevypadli a jediný zpěvák se sotva drží (ač ho "porota" neustále shazuje) ... nene, tady nejde o zásluhy, tady jde o sex-appeal - jestliže Jan Lucemburský je v mysli národa vykreslen jako hrdinný válečník, pak je jasné, že dostane víc hlasů, než Rudolf II., kterého známe z filmu jako pomateného staříka hledajícího kámen mudrců [oči v sloup]

52170

9.5.2005 9:28

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Emma Bovary 62.?.?.?

>Dr. Železný taky nezabodoval<

Dr.Železný zato zaslouženě zabodoval v té druhé soutěži (nebo antisoutěži?). Na Klementa Zlína a Standu Grosse to sice nestačilo ale i tak upřímně gratuluji.

52098

9.5.2005 10:38

Největší Čech v režii České televize

Brain Washington Brainwashington (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Bohužel jsem valnou část tohoto pořadu sledoval. Velmi nevyrovnaný a jakoby nedopečený slepenec. Nevéděl jsem celou dobu, zda se smát nebo plakat. Ale, pak jsem si vzpoměl na Big brother, a hned mi bylo jasné, že bod nula nebyl ještě dosažen.
Zlatým hřebem, dle mě, byla Marie Terezie, a pak - hlavně posílejte SMS....

52100

9.5.2005 13:08

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Jeste, ze se nedivam na TV [chechtot] [oči v sloup]

52104

9.5.2005 15:29

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

babka_Blažková 212.?.?.?

S tím Cimrmanem mě nas*ali, že neprošel, já mu dala hlas [pláč] , akorát si myslím, že teď by se tu řešilo, byl-li Čech rakouského původu, či Rakušák českého původu (on sám ctil svou vlast Bohmen - nemám tu přehlásku, tak mě nekamenujte), a mnozí by zde jistě poukázali na jeho židovský původ, chi.

52121

9.5.2005 15:39

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Baldwin de la Troville baldwin (zavináč) hackermail (tečka) com 62.?.?.?

tak už i Vás dostali, pane Stwora, když cenzurujete i slovo žid.. smutné...

52123

9.5.2005 19:38

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

68 68.?.?.?

Reakce na 52123

tak už i Vás dostali, pane Stwora, když cenzurujete i slovo žid.. smutné...

Pan Stwora se snazi, aby prispevky byly k tematu. Komu se chce prodirat se prispevkama o tom, ze je dnes zamraceno, ze za to mohou zide. Zide jsou "sve krejcary vert," ale neni potreba na ne hazet vsechno, i to, o cem sami nevi.

Smutne je to, ze kdyz nemuzete z neceho vinit zida, tak nemate o cem psat a nbo mluvit.

52136

9.5.2005 16:39

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Grovik 84.?.?.?

Televizi nesleduju, nemam ji a je mi ukradena.

Co mi ovsem leze uz sakra krkem ... ze i do clanku na tohle tema nekdo vpasuje reci na tema "Za vsechno muzou... (doplni si kazdy sam). To sou reci nekoho kdo nema ani dostatek sebeduvery aby si rekl ... "sakra pekne sme to dokopali mozna by sme se meli vic snazit!"

52130

10.5.2005 2:34

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Digero 146.?.?.?

Fascinuje me ze slovo zid se musi objevit i v diskuzi pod timhle clankem. Bud jsou tady nekteri lide paranoidni nebo mi unika nejaka hodne skryta souvislost.

52165

10.5.2005 4:06

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

p�emysl 85.?.?.?

židové spiknutí už i v anketě Největší Čech? -) O čem ten článek vlastně vůbec je? Škoda, že nemůžu napsat, že je autor omezený vůl, ach jo!

52174

10.5.2005 4:27

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

p�emysl 85.?.?.?

(příspěvek byl zrušen-článek není o židech; cenzurováno - ten článek není o židech) hehe asi jsem četl jiný člá nek. Z tohoto webu úplně čiší zaujatost a antisemitismus. Článek, ve kterém je úplně nesmyslně zakompono ván autorům protižidovský "světový názor". Když už tady tak zatvrzele proti tě izraelských padouchům upatlaně bojujete, nedělejte to aspoň tak okatě!

52175

10.5.2005 10:31

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

hostující 84.?.?.?

Když si zde pročítám tyto příspěvky ,úplně mně zamrzelo,že jsem se tento pořad (a nakonec i superstar) nepřinutil sledovat [naštvaný]
A teď nejsem IN
[pláč]

52211

10.5.2005 11:37

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Divím se, že se tento pořad u čtenářů Zvědavce nedočkal lepšího přijetí. Mě se celkem líbil. Aspoň jsem si připomněl některé postavy, o kterých jsem od školy neslyšel - např. Josef Dobrovský.
A taky si myslím, že to dopadlo celkem dobře. Z první desítky bych akorát vyhodil Havla a byl bych spokojen.

52215

10.5.2005 15:25

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

A. 194.?.?.?

Reakce na 52215

Werich se umístil v desítce jen díky nedávné mediální propagaci jeho osobnosti; vůbec tam nemá co dělat.

52232

11.5.2005 8:20

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

kavol 85.?.?.?

Reakce na 52232

>Werich se umístil v desítce jen díky nedávné mediální >propagaci jeho osobnosti;

to je možné, pameť národa je mizerná ...

> vůbec tam nemá co dělat.

... nicméně nechápu, že Vám vadí zrovna on, že nejmenujete i jiné - dle mého skromného názoru by si méně než Werich takové umístění zasloužili např. Havel, Němcová, Žižka a možná i Hus (záleží na kriteriích; mám-li srovnat srovnatelné, pak lze srovnávat jedině s Čapkem, Dvořákem a Němcovou, z čehož Němcová je jasně nejslabší)

52293

11.5.2005 17:12

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

A. 194.?.?.?

Reakce na 52293

Karel IV., T.G.M., Komenský, Hus, Dvořák, Čapek jsou osobnosti světové proslulosti. Hus je samozřejmě postava problematická - evangelíci ho zbožňují, katolíci nenávidí. Nicméně Palacký i Masaryk na jeho (a Komenského) odkazu založili koncepci českých dějin, s čímž polemizoval katolík Pekař. Hus byl také předvojem evropského protestantismu.
Havel je také světově proslulý a v mnoha naivních myslích stále figuruje jako symbol sametové proměny bez přihlédnutí k jeho "vybarvení".
Žižka je také problematický, ale v jaké postavě z českých dějin si mají bojovné duše najít suverénního neporazitelného válečníka?
Němcová se svými pohádkami a Babičkou je jakýmsi symbolem obrozeného českého národa; vliv má zajisté i to, že je to žena.

Největšími osobnostmi pro mě jsou ty, které se výrazně zasadily o český národ, stát a kulturu vůbec. Kromě Wericha a Havla jsou to časem ověřené osobnosti a z tohoto hlediska je mi naprosto jedno, jestli byli prosionističtí, zednáři či jakou filosofii a náboženství vyznávali.

52343

12.5.2005 4:31

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

kavol 85.?.?.?

Reakce na 52343

nepíšete nic, s čím by se dalo zásadně nesouhlasit ... ale přesto jste mi toho Wericha, proč právě on byl v předchozím příspěvku na ráně, nevysvětlil ...

52387

12.5.2005 21:37

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

68 68.?.?.?

Reakce na 52387

Predstavte si Werichuv etnicky puvod a hned budete vedet proc.

52416

12.5.2005 22:08

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52416

Volba jakehokoliv nejvetsiho, nejmensiho, nejkrasnejsiho je z meho pohledu "ouplna blbost".
Ale to je muj osobni nazor, jinak si muze kazdej, s mym svolenim, volit koho chce. [smích]
Ale na Wericha, at mi laskave nesahaji. Je mi fuk, jestli byl Hotentot,a ze mel "leve obdobi". Nemusi byt nej v jakemkoliv smeru, ale hlavne ze byl a kdyz uz byl, tak koukal....

52417

12.5.2005 22:33

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

kavol 85.?.?.?

Reakce na 52417

>Ale na Wericha ... ze mel "leve obdobi".

období? myslíte tak zhruba skoro celý život? [velký smích]

52420

13.5.2005 12:53

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 52420

To byl asi ten důvod, že před nacisty utekl do USA. [smích]

Já navrhuji za největšího onoho hanáka, který prý měřil 236 cm.
O nikom větším jsem neslyšel. [smích]

52472

13.5.2005 13:11

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52472

To byl asi ten důvod, že před nacisty utekl do USA

Myslite tim, ze byl Hotentot a nebo ze byl "trochu levej" ?
...a zadne smysluprazdne odpovedi, prosim. [smích]

52476

13.5.2005 20:54

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

kavol 85.?.?.?

Reakce na 52472

>Já navrhuji za největšího onoho hanáka, který prý
>měřil 236 cm.

no ale to byl hanák a ne čech [vyplazený jazyk]

52546

13.5.2005 8:37

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52417

pani Ajo, to byl PAN Werich...!

52446

14.5.2005 17:11

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Veget 84.?.?.?

Reakce na 52417

Pani Ajo to je tak.
Jan Werich nemel rad hlupaky a daval jim to nepokryte najevo. A hlupaci zase nemeli a nemaji radi Jana Wericha.
No a paklize pan Vladimir dovoli, tak nejen pro tento weekend, par myslenek pana Jana, na ktere jsem pri browseni narazil.

http://www.mraveniste.org/ego/jan-werich-citaty.html

Zdravim Veget.

52621

14.5.2005 19:54

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52621

To jste mi udelal pri sobote radost. Dekuju. [smích]

..a tenhle jsem neznala, mooc peknej:

Zbabělci jsou nepochybně nebezpečný živel, ale co teprve odvážní blbci?

No, neni vystiznej? Aja

52630

14.5.2005 22:04

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Veget 84.?.?.?

Reakce na 52630

Jsem rad, pani Ajo, ze Vas to potesilo.
Ja bych mel treba radost z toho, kdyby se v Ceske televizi nasel nekdo "odvazny" a nechal restaurovat napr. Tezkou Barboru ci Baladu z hadru, prevedl to do digitalu a vydal to na DVD. Trebas v edici "Archiv TV". Jenze to jsem se dostal asi do oblast sci-fi, i kdyz jeden nikdy nevi, kdo si nas tady cte.
No, a az to vydaji, tak Vam to poslu k Vanocum [překvapení])

Zdravim Veget

52642

15.5.2005 2:33

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52642

Jak vidite, potesil jste nas vic.
A kdyby se nekdo rozhoupal, to by bylo!
Proc "odvazny"? Je Werich natolik ozehave tema ?
Dik, jeste jeden.

52656

15.5.2005 1:21

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 52630

>To jste mi udelal pri sobote radost. Dekuju. [smích]
>
>..a tenhle jsem neznala, mooc peknej:
>
>Zbabělci jsou nepochybně nebezpečný živel, ale co
>teprve odvážní blbci?

>
>No, neni vystiznej? Aja

Dovolím si také jeden přidat a taktéž poděkovat Vegetovi za ten link.

"Lučebním kamenem pro zjišťování pravosti daného blbce je humor: blbec skutečný nesnáší, když si někdo dělá z blbců legraci. V první řadě to nesnášejí cenzoři". [smích]



52654

15.5.2005 0:13

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

68 68.?.?.?

Reakce na 52621

Pane Veget,

Ja Vam take mnohokrat dekuji za ten link na Wericha a jeho citaty. [smích] [smích]

52647

15.5.2005 4:04

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52647

i ja se pridavam s podekovanim, snad nam pan Veget nespysni [smích]

52661

13.5.2005 20:02

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

A. 194.?.?.?

Reakce na 52387

Tedy krátce a jednoduše: Werich nebyl zásadní postavou v českých dějinách, nebyl ani celosvětově proslulý a ani nepřispěl k rozvoji vědy. Rovněž není žádným symbolem českého národa.

Nechci nijak snižovat Werichův kulturní přínos, nicméně mezi naše velikány prostě nepatří, toť vše.

52537

13.5.2005 21:41

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

kavol 85.?.?.?

Reakce na 52537

hm, pro mě není symbolem Němcová, o té světové proslulosti by se dalo pochybovat i u jiných ... rovněž nevím, jestli zrovna vědecké či umělecké úspěchy jsou kritériem velikosti češství (podobně, jako jiní pochybují o úspěších sportovních) ... ale budiž, děkuji za upřesnění

52557

13.5.2005 22:09

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52537

Byla u te souteze dana nejaka kriteria pri vyberu "kandidatu".
A jak se urci, kdo je "velikan"( no, to je take termin..velikan) ?

52562

14.5.2005 6:18

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52537

vazeny "A" Werich, nebyl vedec, ale komediant proto se nesnazil vymyslet perpentum mobile ale vymyslel krasne ceske slova.
Byl to umelec, ktery v dobach temna roztemnoval [smích] Urcite dal Cechum vice, nez pan Havel, nebo Bozka Nemcova. To, ze se nedostal na hrad, bylo hlavne jeho prani. Mohl jste tam mit pana Hanzelku. To se ovsem udavalo v minulem stoleti, ktere si asi nepamatujete.

52587

14.5.2005 21:38

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52587

..a to ja vam dekuju, pane Vcelicko, ze jste se tak hezky zastal meho oblibence.
Ze zdroje od Vegeta vam, mimomisove posilam "citat", ktery, myslim shrnuje to, co jste rikal.Pan editor promine, ze?

Já myslím, že civilizace není dobrá, když je bez kultury. Člověk potřebuje ke štěstí a spokojenosti nejenom pohodlí tělesné, ale i duševní. Kultura a civilizace musí jít ruku v ruce.

52636

15.5.2005 0:20

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

A. 194.?.?.?

Reakce na 52636


>Já myslím, že civilizace není dobrá, když je bez
>kultury. Člověk potřebuje ke štěstí a spokojenosti
>nejenom pohodlí tělesné, ale i duševní. Kultura a
>civilizace musí jít ruku v ruce.


Ten citát je perfektní, vystihuje velice pěkně mentalitu ubohého konzumenta, který k tomu, aby měl pohodlí i jaksi duševní, potřebuje ještě jakousi kultůru, potřebuje jí především ke svému spotřebovávání, tedy k pohodlí. Žádný náznak myšlenky.

Uvědomte si, že jakýkoli tvůrčí čin, jakákoli změna se děje na základě nepohodlí a nespokojenosti, touhy zlepšovat a vyjadřovat své ideály. A tak vzniká kultura. A proto vůbec je kultura. A proto lidé kulturu vnímají.

Tenhle citát jednoduše čpí zápecnictvím.

52649

15.5.2005 2:25

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52649


>Ten citát je perfektní, vystihuje velice pěkně mentalitu
>ubohého konzumenta, který k tomu, aby měl pohodlí i
>jaksi duševní, potřebuje ještě jakousi kultůru,
>potřebuje jí především ke svému spotřebovávání,
>tedy k pohodlí. Žádný náznak myšlenky.

>
>Uvědomte si, že jakýkoli tvůrčí čin, jakákoli změna
>se děje na základě nepohodlí a nespokojenosti, touhy
>zlepšovat a vyjadřovat své ideály. A tak vzniká
>kultura. A proto vůbec je kultura. A proto lidé kulturu
>vnímají.

>
>Tenhle citát jednoduše čpí zápecnictvím.
>

..a nemuze to byt tim, ze si kazdy ten citat prebirame jinak?
To se u citaci casto stava.
Vy... kultura- clovek konzument
Ja....kultura- clovek spolutvurce
Jo, a taky jde o to, co si kdo pod pojmem kultura predstavuje.
Je clovek, ktery "pasivne zkonzumuje" v pohode knihu, ci divadelni predstaeni zapecnik?
Aby ho to nekam posunulo, ma trpet on a nebo autor?
Sakris, zase mimo misu.

52655

15.5.2005 4:10

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52655

ale kdepak pani Ajo vubec to neni mimo misu, nejak jsem si vzpomel, ze pan Werich take rikal, ze srazka z blbem je to nejhorsi co se vam muze stat.. takze neni divu, ze nekteri pana Wericha nechapou. Mimo jine pani Ajo, neni to pouze vas oblibenec [smích] Mela jste tu cest znat pana Wericha osobne?

52662

15.5.2005 15:04

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

A. 194.?.?.?

Reakce na 52655

>..a nemuze to byt tim, ze si kazdy ten citat prebirame jinak?

To je dost možné. Já si každopádně nemyslím, že věci kulturní mají u člověka zajišťovat nějaké pohodlí, to spojení zní příšerně; ani nehodlám kulturní záležitosti vnímat skze prizma trhu a konzumu. Ale právě takovouhle interpretaci bohužel ten citát nabízí jako na dlani, alespoň tedy mně. Tedy: věci kulturní nechť povznášejí ducha, zušlechťují cit a podněcují rozum. [smích]

>Je clovek, ktery "pasivne zkonzumuje" v pohode knihu, ci >divadelni predstaeni zapecnik?

Píšete "zkonzumuje". Berete čtení knih, divadlo a hudbu jako konzum? Jaký děláte rozdíl mezi konzumací jogurtu a koncertu? Ale jistě, dnešní spotřebitelský trend zasahuje všude...

>Aby ho to nekam posunulo, ma trpet on a nebo autor?

Když to hodně zjednoduším: zajisté Vás víc někam posune drastická realistická tragédie než nějaká laciná zábavná šou. Tragédie Vás může donutit přemýšlet o věcech života, při zábavné šou se pěkně pobavíte, uvolníte a učiníte si pohodlí: zajisté je třeba zábavy pro člověka. Nicméně co z toho budete nazývat věcí kulturní, co z toho má ještě nějaký jiný, duchovní rozměr?

52687

15.5.2005 15:08

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

A. 194.?.?.?

Reakce na 52655

Pro Včeličku:

Milá Včeličko, aby Vám z toho přežvykování mouder Vaší modly pana Wericha nezaskočilo. Blbec totiž velice rád dává najevo, že blbcem není, a sice tím, že mluví o ostatních jako o blbech...

52688

13.5.2005 19:10

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

A. 194.?.?.?

Reakce na 52293

Karel IV., T.G.M., Komenský, Hus, Dvořák, Čapek jsou osobnosti světové proslulosti. Hus je samozřejmě postava problematická - evangelíci ho zbožňují, katolíci nenávidí. Nicméně Palacký i Masaryk na jeho (a Komenského) odkazu založili koncepci českých dějin, s čímž polemizoval katolík Pekař. Hus byl také předvojem evropského protestantismu.
Havel je také světově proslulý a v mnoha naivních myslích stále figuruje jako symbol sametové proměny bez přihlédnutí k jeho "vybarvení".
Žižka je také problematický, ale v jaké postavě z českých dějin si mají bojovné duše najít suverénního neporazitelného válečníka?
Němcová se svými pohádkami a Babičkou je jakýmsi symbolem obrozeného českého národa; vliv má zajisté i to, že je to žena.

Největšími osobnostmi pro mě jsou ty, které se výrazně zasadily o český národ, stát a kulturu vůbec. Kromě Wericha a Havla jsou to časem ověřené osobnosti a z tohoto hlediska je mi naprosto jedno, jestli byli prosionističtí, zednáři či jakou filosofii a náboženství vyznávali.

52533

11.5.2005 16:11

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

A. 194.?.?.?

Reakce na 52215

Werich se umístil v desítce jen díky nedávné mediální propagaci jeho osobnosti; vůbec tam nemá co dělat.

52336

11.5.2005 13:28

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

buben size= 85.?.?.?

Souhlasím s autorem. Škoda, že jste neviděl v ČT jak exbolševik Z. Máhler vychvaloval do nebes TGM.

52315

12.5.2005 3:33

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

zapomelo se z ceho jsme povstali.A to je zkaza nasi identity. Nase koreny jsou ve Velke Morave,a jejim vladcem byl suverenni Svatopluk.Ac ne Cech ale Moravan,dal bych mu hlas. A co treba kral zelezny a zlaty- Premysl Otakar II.? kam jsme az sahali, o to si dneska muzem jen nechat zdat.
A obnova cesstvi-v obrozencich. To jsou ti,kteri si zaslouzi nejvetsi uctu.
Ne patolizalove co nas zaprodavali, a zaprodavaji nadale.

52386

13.5.2005 8:40

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52386

muzete mi vysvetlit, proc si moravane rikaji cesi? Proc nosi na krku zlateho lva a ne mrtvou slepici?

52447

13.5.2005 15:40

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52447

Proc nosi na krku zlateho lva a ne mrtvou slepici?
______________________________________________

.... hm, ja nosim na krku zlatou vcelku, jako symbol moudrosti [cool]

52505

13.5.2005 17:06

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 52447

protoze jsou hodni. Moravane si Cechy pripojili k sobe,a ti se jim odvdecili tim,ze zacali novemu utvaru vladnout sami [oči v sloup]

52521

13.5.2005 20:01

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

A. 194.?.?.?

Reakce na 52521

O vpádu Maďarů, kteří tehdejší Velkomoravskou říši totálně zničili, jste neslyšel? Přirozeným následkem bylo přesunutí centrální moci do Čech. Naše kořeny jsou samozřejmě také ve velké Moravě [smích]

Jinak s Vaším předchozím článkem souhlasím.

52536

13.5.2005 20:29

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 52536

Madari uz to jenom uspisili. Ale podle me to s nima nebylo tak horke jak se traduje. Presun do Prahy je sice logicky,ale nevime zda nebyly alternativy.

52540

15.5.2005 17:23

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Aja 24.?.?.?

Pro pana Vcelicku

Mela jste tu cest znat pana Wericha osobne?

Nemela, ale jednou jsem ho videla hostovat v divadle, to uz nehraval (nesmel) a parkrat potkala na Parizske.

52696

15.5.2005 17:40

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Aja 24.?.?.?

Pro A

To je dost možné. Já si každopádně nemyslím, že věci kulturní mají u člověka zajišťovat nějaké pohodlí, to spojení zní příšerně; ani nehodlám kulturní záležitosti vnímat skze prizma trhu a konzumu. Ale právě takovouhle interpretaci bohužel ten citát nabízí jako na dlani, alespoň tedy mně. Tedy: věci kulturní nechť povznášejí ducha, zušlechťují cit a podněcují rozum.

Ja jsem si "pohodli" vylozila jako dusevni pohodu, rovnovahu. Tedy nikoliv, jako pohodlne povalovani se na gauci.

Píšete "zkonzumuje". Berete čtení knih, divadlo a hudbu jako konzum? Jaký děláte rozdíl mezi konzumací jogurtu a koncertu? Ale jistě, dnešní spotřebitelský trend zasahuje všude...

Dala jsem do uvozovek; ten termin o ubohem konzumentovi jste pouzil vy. Zalezi na jednotlivci, jak se necha konzumem pohltit.
Jaky delam rozdil? Jogurt jim obvykle lzickou. [smích]

Když to hodně zjednoduším: zajisté Vás víc někam posune drastická realistická tragédie než nějaká laciná zábavná šou. Nicméně co z toho budete nazývat věcí kulturní, co z toho má ještě nějaký jiný, duchovní rozměr?

To je presne ono, kdo si jak vyklada pojem kultura.
..."zábavná šou", jak uvadite, neni pro me kultura, ale to je vskutku idividuelni.

52698

15.5.2005 20:58

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Veget 84.?.?.?

Reakce na 52698

Pani Ajo,
dnes 15.5.05 odpoledne odvysilala CT Film o filmu Zpet k pramenum. Videl jsem z nej jen zaver, neb nejsem "spravcem" dalkoveho ovladani. Na konci filmu se pan Ludek Munzar rozloucil takovym zpusobem, ze jsem byl skutecne dojatej. Zaver jeho reci jako by volne navazoval na Vase myslenku z prispevku urcenemu pro "A" a nejen jemu.
S laskavym svolenim pana Vladimira, tady je link na pane Munzarovo rozlouceni:
http://www.czech-tv.cz/program/detail.php?idp=1148200548&day=1116108000&time=15:05&ch=2&deid=894

a tady na hlavni stranku poradu:
http://www.czech-tv.cz/program/1148200548-15.05.2005-15:05-2.html

Podari-li se vydani poradu na DVD pak to bude jen dobre. Drzim lidem v CT pesti, aby to vyslo.
A Vy si pak budete moci v te "dusevni pohode" jak o ni hovorite pripomenout krasy Zeme Ceske.

Zdravim nejen Vas, ale vsechny moudre ctenare Zvedavce,

Veget

52703

16.5.2005 2:45

RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52703

Diky. Ocenila jsem. [smích]

52731

Příspěvků: 92

08.05. 17:30 Jirka  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 20:27 Comodor Falkon  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
08.05. 17:47 Ister  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
10.05. 03:33 Markéta  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
08.05. 18:56 from  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
08.05. 21:06 Janek  Jan Masaryk asi nebyl Cech
09.05. 07:19  RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech
09.05. 19:39 kema  RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech
10.05. 03:12 Dana  RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech
10.05. 16:22  RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech
10.05. 04:00 Markéta  RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech
09.05. 15:03 babka_Blažková  RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech
09.05. 19:44 kema  RE: Jan Masaryk asi nebyl Cech
08.05. 22:39  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 00:43 Vcelicka  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 01:05 Zrzek  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 02:40 dub  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 07:23  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
10.05. 01:20 zrzek  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
10.05. 12:47 Dramenbejs  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
10.05. 15:57 Jarda  RE: Parodie na nejvetsiho Cecha v rezii Ceske televize
09.05. 02:20  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 07:24  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 14:16 Marty  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 03:04 Dana  Mnoho povyku pro nic
09.05. 05:30 Vodník  Je to ovšem blbost.
09.05. 07:42  RE: Je to ovšem blbost.
09.05. 12:26 Vodník  RE: Je to ovšem blbost.
09.05. 16:21  RE: Je to ovšem blbost.
09.05. 06:07 Jarka  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 06:22 Emma Bovary  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 08:55 Copaallegro  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 14:59 Vratislav  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 14:51 Vratislav  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 07:42  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 08:01 kavol  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 08:54 kavol  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 15:22 Sidonius Zdenek M  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
10.05. 03:20 kavol  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 09:28 Emma Bovary  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 10:38 Brain Washington  Největší Čech v režii České televize
09.05. 13:08 trodas  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 15:29 babka_Blažková  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 15:39 Baldwin de la Troville  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 19:38 68  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
09.05. 16:39 Grovik  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
10.05. 02:34 Digero  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
10.05. 04:06 p�emysl  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
10.05. 04:27 p�emysl  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
10.05. 10:31 hostující  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
10.05. 11:37  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
10.05. 15:25 A.  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
11.05. 08:20 kavol  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
11.05. 17:12 A.  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
12.05. 04:31 kavol  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
12.05. 21:37 68  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
12.05. 22:08 Aja  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
12.05. 22:33 kavol  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 12:53 milo  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 13:11 Aja  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 20:54 kavol  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 08:37 Vcelicka  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
14.05. 17:11 Veget  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
14.05. 19:54 Aja  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
14.05. 22:04 Veget  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
15.05. 02:33 Aja  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
15.05. 01:21 Sidonius Zdenek M  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
15.05. 00:13 68  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
15.05. 04:04 Vcelicka  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 20:02 A.  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 21:41 kavol  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 22:09 Aja  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
14.05. 06:18 Vcelicka  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
14.05. 21:38 Aja  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
15.05. 00:20 A.  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
15.05. 02:25 Aja  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
15.05. 04:10 Vcelicka  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
15.05. 15:04 A.  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
15.05. 15:08 A.  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 19:10 A.  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
11.05. 16:11 A.  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
11.05. 13:28 buben size=  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
12.05. 03:33 MedaBeda  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 08:40 Vcelicka  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 15:40 Lev  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 17:06 MedaBeda  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 20:01 A.  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
13.05. 20:29 MedaBeda  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
15.05. 17:23 Aja  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
15.05. 17:40 Aja  Parodie na největšího Čecha v režii České televize
15.05. 20:58 Veget  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize
16.05. 02:45 Aja  RE: Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,02 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,40 Kč
Kanadský dolar
16,91 Kč
Australský dolar
16,19 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,05 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 714,14 Kč
1 unce stříbra
510,34 Kč
Bitcoin
424 563,87 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 070