Diskuze k článku

Proč říkám NE evropské ústavě

Příspěvků 45

28.4.2005 17:28

Proč říkám NE evropské ústavě

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Skvělý článek.Bravo.

50861

28.4.2005 17:57

Proč říkám NE evropské ústavě

Klemix 213.?.?.?

cituji: "Je proto na místě pokusit se na základě různých odborných seminářů a článků o dané problematice (Hynka Fajmona, Ladislava Jakla, Václava Klause, Benjamina Kurase, Petra Macha a Jana Zahradila) shrnout, co pro občany bude v budoucnu znamenat, řeknou-li své ANO v referendu" === to jsou všechno na sobě čistě nezávislé osoby [překvapení]))) Fajmon, Klaus, Mach, Zahradil členové ODS, Jakl poradce Klause a Kuras plive na všechno co je neUSA. O důvod víc proč hlasovat ANO. Je zajímavé, že z 99% mají všichni kritici "Ústavy" vazby na ODS (nebo KSČM)

50866

28.4.2005 19:10

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

Liti 193.?.?.?

Reakce na 50866

cituji "... členové ODS, Jakl poradce Klause a Kuras plive na všechno co je neUSA. O důvod víc proč hlasovat ANO"

Pokud dostaneme prilezitost vyjadrit se k ostazce EU, budete hlasovat s pouzitim rozumu/vlatniho nazoru nebo sympatii/nazoru druhych (tedy budete napr. zastavat opacny nazor vam nesympatickych lidi ...)? V pripade druheho vsak referendum pozbyva smyslu, pokud tak bude jednat vetsina. Zvoli se to, co se shledne v televizi a precte v novinach.
Ja si nasel cas a ustavou se pomalu procitam. Je dlouha, ale ne nesrozumitelna a nemusite ji docist az do konce, abyste zjistil, ze je to neco zcela absurdniho. Rad bych vam jako nezastance ODS ani KSCM pro "pobaveni" ocitoval z EU par pasazi. Bohuzel tak nemohu ucinit (do prace si ji nenosim), tak vas chci aspon poprosit, abyste si na dulezite otazky zkusil udelat svuj vlastni nazor, bez emoci ci predsudku. Tady http://www.euroskop.cz/cze/article.asp?id=41912&cat=5353&ts=9ec59 k tomu mate prilezitost (samozrejme jen pokud je pro vas osud CR zrovna tou dulezitou otazkou).

50870

28.4.2005 20:16

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 50866

Tak ja jsem priklad cloveka bez vazeb na ODS nebo KSCM kteremu se euroustava nelibi. Ustava musi byt tak kratka a jednoducha, aby ji dokazal precist temer kazdy, a aby ji doopravdy znacne procento lidi precetlo. Jestli neni, pak ji lze snad omlatit tvurcum o hlavu se slovy "predelat". Jestli kratkou a srozumitelnou nedokazou napsat, odeprit plat.

Je doopravdy lepsi mit euroustavu zadnou nez spatnou.

50873

28.4.2005 20:04

Proč říkám NE evropské ústavě

zrzek 147.?.?.?

Na pasaze zminene v clanku jsem se podival a souhlasim s nazorem, ze pri prijeti evropske ustavy dojde ke znacnemu omezeni pravomoci narodnich parlamentu.
Na narodni urovni budeme moci ovlivnovat tak skolstvi a zdravotnictvi.
Budu hlasovat (pokud budu hlasovat [pláč] ) proti ustave.

50872

28.4.2005 20:42

Proč říkám NE evropské ústavě

Jan Zeleny groupx (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Myslim si, ze se vladci zaleknou a schvali to v parlamentu a my to pokorne spolkneme, jako jsme nechali rozpadnoout CSFR bez referenda. Budeme jen koukat a rikat darebaci, ale k akci se nikdo neodhodla.

50876

28.4.2005 21:04

Proč říkám NE evropské ústavě

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Me prijde nezavaznejsi ta definice "myslenkoveho zlocinu" (thoughtcrime z Orwella jak vysita!) a jeji mozna aplikace na de-facto jakykoliv protest proti cemukoliv... [oči v sloup]

Pokud nekdo nevidi, kam tato ustava vede a miri, tak je mi ho velice lito, ale asi pro nej nejsem schopen nic udelat, krome doporuceni k cteni ustavy (ja to po par strankach zvastu hodnych zapisku z clenske schuze v zavodni jidelne vzdal)... [pláč]

Kazdy stat, kde se o Euroustave nekona referendum je automaticky nedemokraticky a ti, jenz volaji po nereferendu jsou ti nejhorsi a nejnebezpecnejsi antidemokraticti zivlove vubec... [pláč]

Havla nevyjimaje.

Uz aby to Frantici zamitli, nez nekdo prijde s tim, ze se referendum konet v CR "nemuze" a nezbyde, nez ho zastrelit.
Otazka je prilis zavazna.

50879

28.4.2005 22:24

Proč říkám NE evropské ústavě

Karel 4u Karel4u (zavináč) aol 205.?.?.?

Ja na te ustave nevidim nic spatneho. Prave naopak, vypada to, ze nasi vladci se teto ustavy boji protoze tato zarucuje konec jejich cachru. To je tak ten jejich duvod.
Zda se, ze Cesi si neuvedomuji, ze jsou bohuzel obcany mene vyznamne zeme ktera teprve nove objevuje demokracii. Ustava je dobre napsana a zarucuje vydobytek moderniho zapadniho zivotniho stylu i do statu mene vyvinutych . Nase soucasna vlada se boji prave teto moznosti kontroly. Zapadni Evropa neni socialisticka, ale socialni. To je velky rozdil. Je to zalozeno na zkusenosti z dialogu mezi pravici a levici.
Clanek demagoguje svou snahou manipulovat mineni spolecnosti.

50882

28.4.2005 22:42

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50882

vypada to, ze nasi vladci se teto ustavy boji protoze tato zarucuje konec jejich cachru. To je tak ten jejich duvod.
-------------------------------------------------------------
To jako že ostatní vládci jsou jelimánci,svatí,holubičky,dobrodinci
[oči v sloup]

50885

28.4.2005 23:18

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 50882

Cim presne myslite ze Ustava zarucuje konec cachru v Cechach? Vy si doopravdy myslite ze nejaky dokument muze zajistit podstatne zvyseni zivotni urovne?

Tenhle "konec cachru" to je doopravdy zajimava myslenka. Lidstvo cachruje a cachruje uz buhvikolik tisic let, vsichni to vedi, ale porad se zjevne najdou lidi, co si mysli ze po nejakym zazracnym aktu nastane konec cachru. V Cechach. No to nejspis.

50888

29.4.2005 20:41

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

Karel 4u Karel4u (zavináč) aol 205.?.?.?

Reakce na 50888

Pane Jozine, jiste, mala darebactvi jiste nikdo kontrolovat nebude. Ovsem zde se jedna o zvysenou kontrolu v bankovnictvi, ktera bude ochranovat investora. A to i toho maleho, ktery se v soucasne dobe nema kam dovolat. Take tunelovani by bylo skoro nemozne. Vydavani kontraktu na statni projekty bez souteze take odpadne, protoze kdyz bude platit stejny pravni system tak podezreni z uplatku bude tvrde vysetrovano.
Skandal formatu pana Grosse by take byl kratsi, protoze nezavisle soudnictvi by se muselo zabyvat timto rychleji.
Pan Klaus a jemu podobni se uz nyni tresou v kolenech, protoze si uvedomili nebezpeci ktere jim hrozi vysetrovanim puvodu jejich majetku.
S touto jistotou by do Cech pribylo vice mezinarodnich investoru a vsem by se zilo lepe. Jeste neco, to ze lidstvo cachruje to jeste nedela spravnym a znalost tohoto faktoru jiste dokazuje existence vezeni pro zlodeje.

50964

29.4.2005 21:53

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 50964

Muzete mi ukazat nekde pismeno, hlavu, clanek euroustavy ktery podle vas "znemozni" "tunelovani"? Ktere znemozni zadani kontraktu bez souteze nebo odhali fingovane souteze? Ktere zabrani dlouhym, trapnym a nicnerikajicim skandalum? Doopravdy si myslite ze se nekomu tresou kolena a ne ze se jenom proste zaridi?

Mimochodem jak si to vykladam ja, ustava je zakladni zakon, ne provadeci predpis. Je pro to duvod: ustavu nemenite jak ponozky, provadeci predpisy...no jak je kdo cistotny, ze [smích] napada me neboztik Benda [smích] Proto musi byt ustava kratka, vcelku jasna a dobra.

Podival jste se na to co pani z Bruselu zplodili? Jednak je tam hromada prohlaseni typu boje za mir, ktere jsou jednak nechutne, jednak zbytecne, a jednak zakladaji pudu pro budouci nekonecne soudni spory. (Ze v EP nikdo nevstal a nerek jim at s tim tahnou do prdele, to se teda divim.) Potom je tam rada veci ktere patri do provadecich predpisu a ne do ustavy. Na me to dela dojem ze se nejaka kancelarska krysa zaukolovala a ted brigadnici. A celej kontinent by se kvuli ni mel tahnout k urnam, no vitejte do moderniho veku.

50972

29.4.2005 22:56

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

Karel 4u Karel4u (zavináč) aol 205.?.?.?

Reakce na 50972

Pane Bazine,
prirozene tam neni nic o tunelovani, ale je tam o uniformite zakonu ktere odsuzuji zlodeje. Tim padem clovek ktery podezriva soutez byti dohodnutou uplatkem si muze stezovat a soud urcite nebude ovlivneny mistnimi politiky. Ja vim, namitnete: protoze ja jsem prase, tim padem vsichni okolo me jsou take prasata. Muzete se mylit. Ustava je proto tak dlouha, protoze pocita s lidmi jako jste Vy a snazi jim zavrit dvere k moznym zlodejnam. Mozna, nejake se Vam podari, ale bude daleko tezsi uniknout ruce zakona ktera Vam nafackuje z Bruselu. Mimochodem,

50977

30.4.2005 0:44

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 50977

No vidite to se neshodneme. Podle me zadny dlouhy zakon neni dlouhy proto aby zaviral dvere ke zlodejnam, on je dlouhy proto, aby ke zlodejnam dvere oteviral. Evropska ustava je mimo to tak dlouha proto, ze obsahuje spoustu prohlaseni a ustanoveni, ktera do ustavy podle me proste nepatri.

Tahle fackujici ruka zakona z Bruselu, tim si moc priznivcu EUstavy neziskate. I kdyz predstava je to pekna, neco na styl parodie znaku hlavniho mesta Prahy.

Ja si jen rikam, jaky asi ty argumenty meli Jizani kdyz nechteli federaci a jak to skoncilo a jestlipak se to bude vsechno zase jako vzdycky opakovat. Tedka Klaus dokonce vyklada jak jen Cesi rozhodnou jestli v Letech veprin cili nic, no to uz se zacina hodne podobat, tak kerej ten bruselskej fackujici general udela ten Shermanuv pochod vod Budejic na Prahu s vypalovanim vsech mest a vyvrazdenim vsech muzu ne-Romu?

50980

28.4.2005 22:26

Proč říkám NE evropské ústavě

regulus 194.?.?.?

No, preambule zas tak strasidelne nezni. Nevim jestli vubec budu mit cas se prokousat textem samotne ustavy, ale stale vetsi pocet negativnich ohlasu me donuti alespon zacit.
Jinak chlapi u nas v hospode jsou vetsinove euroskeptici.
Otazkou je, kolik z nich by slo hlasovat.A kolik z te vetsiny by hlasovalo proti...

50883

28.4.2005 22:58

Proč říkám NE evropské ústavě

carodejnik 62.?.?.?

Nechcem byt vulgarny, ale taky pokrytecky kokot ako je Havel, sa tazko hlada aj medzi tym politickym svinstvom, co nam dnes vladne. Alebo lepsie povedane, co nas ovlada. Pardon za vyraz, lenze u Havla, toho sionistickeho posuka a poskoka, je kazdy iny vyraz hrubym skreslovanim skutocnosti.

Ked ta ustava prejde, tak si nic ine zrejme nezasluzime. Zeby sa v celej Europe nenasiel jediny narod, ktory nema vacsinu ako-tak rozsudnych ludi. Ddufam na Francuzsko a verim na Britov. Na Slovakov sa skutocne v tomto spoliehat neda. Okrem toho tu referendum ani nebude.

50886

28.4.2005 23:24

Proč říkám NE evropské ústavě

Karel Zach 84.?.?.?

Chtělo by to nějaký skutečně nezávislý výcuc z té euroústavy. Článek, autorka a ty Fragmenty to je jedna Klausiáda.

50890

28.4.2005 23:29

Proč říkám NE evropské ústavě

Karel z Čech 212.?.?.?

Nedošlo zde k nějakému omylu? Neměl název článku znít : Proč říkám ANO ? Důvody v článku uváděné rozhodně nepovažuji za relevantní, proč říci evropské ústavě NE. To, že bude siverenita státu omezena, vstoupí-li do jakéhokoliv spolku, je nabíledni. Pokud s omezením nesouhlasí, neměl by do žádného spolku vstupovat. Otázka je, co se změní pro obyčejného občana, když naši slovutní poslanci budou ve své rozhodovací pravomoci omezeni? Pro občana z toho mohou úplynout pouze výhody. nepovažuji za žádné neštěstí, když daně nebudou v každém státě EU jiné, ale naopak budou v celé Evropě jednotné. Nikdo nebude proti jinému zvýhodněn. Když budou podmínky pro podnikání v Evropě jednotné, žádný podnikatel nebude proti jinému zvýhodňován daňovými a jinými úlevami, bude to nesporně ke prospěchu všech. Z čeho máme obavy, budou-li soudy v Evropě soudit podle jednotných pravidel, takže já v Čechách budu přesně vědět, že před třeba lisabonským soudem platí to samé jako před pražským? Snad to je pro mě výhoda a nikoliv nevýhoda. No a že naše armáda, měna, zahraniční politika budou podléhat centrálnímu řízení z Bruselu, tak se budu muset smířit s tím, že válku proti Slovensku, Polsku nebo Maďarsku asi ČR nepovede. A dokonce ČR nepovede válku ani proti Německu či Francii. To bude neštěstí! Jako kdybychom takovou válku při plné suverenitě snad hodlali v blízké době zahájit?
Konečně obavy, že Německo, Francie nebo VB budou mít záměr budovat v ČR reálný socialismus - to je snad argumentace pro malé děti!

50891

28.4.2005 23:40

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50891

pokračování
Skutečné nebezpečí euroústavy tkví podle mého názoru v něčem zcela jiném. Nebezpečná je v tom, že vznikne byrokratický aparát, který si bude činit nárok na správní a mocenské řízení územního celku, přičemž vliv demokraticky volených zástupců na činnost tohoto aparátu bude zanedbatelný. Dojde nejen k omezení suverenity sjednotlivých států, které by nijak zvláště občanům nevadilo, naopak by bylo přínosné, ale dojde k omezení vlivu demokratických instuitucí na chod státní byrokracie. Dojde k odcizení státních celoevropských institucí od potřeb regionů. Nekontrolovatelní úředníci budou vystaveni většímu tlaku korupčního prostředí nadnárodních korporací. A my občané u nás, v Řecku i v Německu budeme jen bezmocně přihlížet, jak úředníci Evropu vytunelovávají, abych použit českého termínu.

Tím nechci říci, že myšlenka evropské ústavy je myšlenou špatnou. Naopak. Jen je třeba tuto ústavu poněkud předělat, aby byla prospěšná nejen euroorgánům, ale i lidem v jednotlivých státech EU.

50892

29.4.2005 9:12

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 50892

Ja si myslim, ze k totalnemu odmietnuti toho kusu papiera, staci a:klauzula o moznosti vystupenia
b:jej absolutna nediskutovanost v mediach
c:Havlova podpora
d:fakt, ze po jej prijati by sa Turecko alebo Izrael mohli prijat do EU vacsinovym rozhodnutim.

viem, ze sa nemoze ocakavat, ze kazdy obcan tych 50000 stran preanalyzuje, ale mne chybaju aspon diskusie v mediach, kde si sadnu odporci ustavy spolocne s jej zastancami a rozdaju si to o jej spornych bodoch pred kamerami. Potom si mmoze kazdy utvorit aspon, ako tak svoj vlastny nazor. Od toho tu predsa verejnopravna TV je.

50917

29.4.2005 6:32

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50891

nepovažuji za žádné neštěstí, když daně nebudou v každém státě EU jiné, ale naopak budou v celé Evropě jednotné. Nikdo nebude proti jinému zvýhodněn.
--------------------------------
Jasně,ale otázka je,zde stejně vysoké,nebo stejně nízké. [smích]
To jako si myslíte,že socialistický euročuník z Bruselu bude chtít nižší daně?Houbelec.Budem platit na byrokraty v Čechách a ještě přisypávat do koryt v Bruselu.
A o tom je celá EU.O žádné ekonomice,svobodě,spravedlnosti.

50902

28.4.2005 23:54

Proč říkám NE evropské ústavě

Jose. 85.?.?.?

Jen malý citát pro odlehčení tématu z litaratury velice staré : "Ta šelma kterou jsem viděl byla jako levhart, její nohy jako tlapy medvěda a její tlama jako tlama lví. ... Jedna z jejích hlav vypadala jako smrtelně raněná, ale ta rána se zahojila." atd. Výklad si každý udělá dle svého gusta sám.
Hlavně ale pamatujte na základní poučku : nikdy nepropadejte panice !

50893

29.4.2005 1:24

Proč říkám NE evropské ústavě

Forby 84.?.?.?

Proc Ne? Treba uz kvuliva EUrozatykaci - predstava, ze me v Cechach(dobra, v Nemecku, Dansku, Francii) seberou a odvezou do Spanelska proto, ze jsem ve stredu neumyl nadobi, coz ve Spanelsku mozna zakratko tr.cin bude, me opravdu utvrzuje v nazoru, ze nam vladnou debilove. - Vim. ze je to pritazene za vlasy, ale ruku na srdce nemuze se stat, ze v nejake zemu EU odhlasuji jako trstny cin neco co je u nas docela bezne? Pochopitelne, ze souhlasim s tim, ze naobi je treba myt [smích]
Kdyby EUstava mela priblizne tolik bodu co UStava ak jsem vsemi deseti pro. zvlaste pokud by stale platilo toto:
DODATEK II.
Dobře organizovaná domobrana je nezbytná v zájmu bezpečnosti svobodného státu; právo lidu drzet a nosit zbraně nesmí být proto omezováno.


"Proletari vsech zemi, jdete do prdele!"

50894

29.4.2005 6:35

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50894

"Proletari vsech zemi, jdete do prdele!"

Ti už tam jsou a chtěj nás tam dostat.


[smích]

50903

29.4.2005 4:07

Proč říkám NE evropské ústavě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě ihary101 (zavináč) yahoo (tečka) ca 70.?.?.?

ludia !!!! je cas... sme svedkami vytvarajucej sa hrozby "world order" diktatury.... pozrime do hystorie... prava a sloboda ludi bola vytvorena "ludmi" nesuhlasom k propagovanej politike nebojme sa ty JA, MY vsetci iba tak je mozne ./....alebo budeme "OTROCI" a deti? 'MAJI SI KDE HRAT?' asi tak... je cas... HARY....

50897

29.4.2005 9:44

Proč říkám NE evropské ústavě

Tom 24.?.?.?

"Přijme-li se evropské ústava, je pro nás právně závazný národohospodářský plán EU na léta 2007-2013 tzv. Finanční perspektiva EU, v níž jde o to, jak rozdělit peníze vytvořené v EU."

Takže, už ne pěti-, ale šestiletka. Pokud tohle je ten krok kupředu, no, potěš rohatej ...

Když Zeus chtěl znásilnit Evropu, převlíknul se kvůli tomu za bejka. Jo, to ještě bejvaly časy. Dneska, jak zdá se, stačí popsat pár set stránek papíru a Evropa, aby to nemusela číst, se znásilní sama.

50918

29.4.2005 9:46

Proč říkám NE evropské ústavě

dub 193.?.?.?

pominu-li imbecilní modroptákový slovník pisatelky a strašení rudým bratrem, přičemž celé EU a její ústava jsou o čistokrevném feudalismu, tak nelze než s postojem souhlasit.
nicméně o referendu si můžeme nechat jen zdát, protože placeným zkorumpovaným zmrdům zvaným čeští politici začíná být jasné, že u velké části populace byly zachovány aspoň nějaké zbytky rozumu a že by toto navrhované zotročení (nějak se mi z historie vybavuje oktrojovaná ústava[smích]) nemuselo projít.
proto tito placení mafiánští šašci už na tvrdo začli sondovat, jestli si lidi nechaj dělat na hlavu a projde to i bez referenda - viz poslední tanečky růžovo-černoprdelnických šmejdů.
ale protože český národ je jen stádo užvaněných ovcí, které mimo kraftání v hospodě není schopno naprosto ničeho, nic se nestane. leda že by pár jedinců s dostatečně velkýma koulema se pak nas... a šlo to těm loutkám, co tuto zemi zaprodali za mrzkých 13 stříbrných, vysvětlit názor obyvatelstva prostřednictvím pádných argumentů 0,44.
dokud se totiž zmrdi nebudou bát o svůj nakradený majeteček a svůj život, budou na občany i nadále kálet z vysoka - protože co jim vlastně můžou, že?

50920

29.4.2005 17:23

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

Lev 68.?.?.?

Reakce na 50920

Pane dub, velmi trefne !! Mate muj 100% souhlas. V kazdem Vasem napsanem slove, jsem nasel kus pravdy ! Jen tak dal na ty ceske vycurane politiky. Jsem jiz druhy den zpet z CR v USA. V CR, jsem opet stravil sest poctivych mesicu. Videl jsem porady na TV Nova v "Kotli" s pani Jilkovou a jine zajimave veci. Muj nazor je ten, ze politici nemaji pater a proto bez obav a do kamery, lzou celemu narodu ...... za ty prachy, ktere si oni "privlastni", bych lhal i ja na jednicku [mrknutí jedním okem] , cimz chci potvrdit, ze v dnesni precivilizovane materialni dobe, se da vsechno !! koupit. Snad jen vyjimka bude, ze zdravi a zivot se koupit neda.

50959

29.4.2005 9:52

Proč říkám NE evropské ústavě

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Obávám se, že diskuze ohledně hlasování o Euroústavě začíná být zbytečnou. Podle posledních zpráv ne/bude ústava schválena parlamentem. Naši hlavonožci se obávají, že by ústava neprošla a začínají se stavět proti možnosti referenda. [naštvaný]

50921

29.4.2005 10:09

Proč říkám NE evropské ústavě

TS 213.?.?.?

Tady je docela srozumitelna zkracena verze Euroustavy:
http://www.neviditelnypes.cz/clanky/2005/04/43082_0_0_0.html

50924

9.5.2005 9:04

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

Jetřich Tyl 195.?.?.?

Reakce na 50924

Vážený,
zdá se mi, že ten, kdo Vámi doporučovaný zkrácený překlad na Neviditelného psa umístil, měl alespoň dodržet strukturu popisovaného dokumentu (čísla kapitol apod.) Zdá se mi, že ústavu do značné míry zjednodušil, a také svévolně zvulgarizoval. Například se mi nikde v originálním dokumentu nepodařilo najít ekvivalent výrazu "dostanou čuchnout k prdeli". Až to na mne místy působí dojmem, zda nejde o nějaký druh humoru? Nebo tzv. planého tlachání, jak to nazvývá p. cenzor...

52096

29.4.2005 12:27

Patent na rozum

Hanyz 195.?.?.?

Čeká nás demokracie jako řemen
http://bruntal.net/view.php?cisloclanku=2005040502

+ DF
http://bruntal.net/comment.php?akce=view&cisloclanku=2005040502

Patent na rozum
http://bruntal.net/view.php?cisloclanku=2005040503

+ DF
http://bruntal.net/comment.php?akce=fullview&cisloclanku=2005040503

50937

29.4.2005 13:15

Proč říkám NE evropské ústavě

Dana 82.?.?.?

S článkem naprosto souhlasím. Ústava EU je text složitý, těžce srozumitelný.
To , že vláda a příslušná ministerstva neprojevila snahu o to aby vysvětlila obyvatelstvu text a vliv ústavy na jejich budoucí život, výhody se nebudou lehce vysvětlovat.
__________________________________________________________________

nepovažuji za žádné neštěstí, když daně nebudou v každém státě EU jiné, ale naopak budou v celé Evropě jednotné. Nikdo nebude proti jinému zvýhodněn.
__________________________________________________________________

V tomto bodě Vám zřejmě ušlo, že státy s vyšším daňovým zatížením nebudou daně snižovat, naopak bude vyvíjen velice silný nátlak na to, aby státy s nižžím daňovým zatížením své daně výrazně zvýšily.Máte snad potřebu odvádět vyšší daně než dosud? Já tedy ne.

Doufám, že referendum bude a moje NE je jednoznačné. Bohatě mi stačí naše Česká buzerace o její rošíření o Bruselskou vážně nemám zájem.

50938

29.4.2005 14:28

Proč říkám NE evropské ústavě

Jiri 134.?.?.?

Kdyz to bude tak hrozne, omezujici, nicici nasi suverenitu a tak, nechapu ze se te desive pohormy neboji ostani mensi clenove EU. Nebo jste slyseli ze by portugalsky, dansky, recky, finsky nebo slovensky prezident a jeho neomylna strana napadali EU kam se Cesi vetreli a odkud pumpuji penize zaplacene poplatniky ve Francii?

Proc nam tihle Klausovi lide nereknou ze zatim stale jeste o dost vic dostavame nez platime a protoze se prachy nelihnou samy musi na to co nam EU 'da' vydelat nekdo v tom 'strasnem' nemecku nebo Francii.

50943

29.4.2005 14:49

Proč říkám NE evropské ústavě

tmar tmarny (zavináč) gmail (tečka) com 192.?.?.?

Staci si precist par vet (Clanek I-3 Cile Unie odst. 2 : Unie poskytuje svým občanům prostor svobody, bezpečnosti a práva bez vnitřních hranic a
vnitřní trh s volnou a nenarušenou soutěží. )
Prece to neni vubec pravda ta ustava proste ani nemuze platit, tak proc bych mel pro ni hlasovat???

50944

29.4.2005 15:08

Proč říkám NE evropské ústavě

dub 193.?.?.?

no ona stejně ještě asi bude sranda.
protože i když jidášové zruší referendum tak jim vyvstane další problém. protože přijetí euroústavy znamená výraznou změnu ústavy české, je podle všech pravidel pro tuto změnu nutná ústavní většina, tedy 3/5 posranců.[smích]
ale oni si poradí.
poradili si i při referendu k přijetí eu. nevím jak ostatní, ale tak 90% lidí v mém okolí hlasovalo proti. a z toho co jsem slyšel od ostatních, tak mají obdobné zkušenosti. takže by stálo za to vynutit si zákonnou cestou v rámci zákonných práv občanů přepočítání hlasů onoho referenda. možná by se spousta lidí divila.
protože tahle banda jidášů pro svých 13 stříbrných zfalšuje klidně cokoliv, jen aby nepřišli o možnost vysloužit si svůj mrzký obolus.

kdyby se podařilo rozjet podpisovou kampaň za přepočítání hlasů v referendu o vstup do EU (a pokud by se zneplatnilo toto zneplatnilo by se vše následné), chtěl bych vidět ksichty blekotavých šmejdů před kamerama[velký smích]

50946

29.4.2005 15:13

Nestačí říct NE

AL 84.?.?.?

Vidím že mnoho lidí bude hlasovat PROTI a to je jenom dobře, ale jde o to, že možná ještě více lidí řekne PRO. Moc se mi nechce sedět doma a čekat až budu moct jít odevzdat svůj hlas. Měli by jsme s tím něco dělat. Mám namysli demonstrace, letákové akce, apod... Když to našim chytrým spoluobčanům neřeknou média, tak to musíme udělat MY. Nejhorší věc kterou můžeme udělat je dívat se na to, jak si odhlasujeme jistý zánik.

50947

29.4.2005 15:19

Proč říkám NE evropské ústavě

Jarmila 85.?.?.?

Říkám eroústavě rozhodné ANO! Už jenom proto,že u nás nemáme žádnou autentickou pravici- vládnou nám rudí a modří bolševici. Klaus je zrádce národa, chce nás zatáhnout pod vliv Ruska. Ministerstvo vnitra je zcela a totálně v rukou bolševiků. Svědčí o tom to, že chtějí u nás zlegalizovat organizovaný zločin- usilují totiž o zrušení Mezinárodní dohody o obchodování s lidmi a zleagalizovat tak kuplíře, pasáky a obchodníky se ženami.

50949

29.4.2005 16:26

Proč říkám NE evropské ústavě

Karel 4u Karel4u (zavináč) aol 152.?.?.?

Je docela usmevne, jak obyvatele male zemicky, kteri vydelavaji, ovsem kdyz tezce pracuji, jen asi jednu petinu toho co obcane tech zemi ktere jim chteji pomoci. S jakou vervou brani svou svobodu byti vyhozeni ze zamestnani kdyz se zamestnavateli zamane. Ty mlade zeny, ktere maji moznost po vystudovani vysoke skoly pracovat jako kurvy aby si privydelaly. Participace v sede ekonomii, jiste toto vse stoji za zurivou obranu.
Zatimco zvoleni panaci si rozebiraji republiku bez nejake kontroly.
Bylo by hrozne kdyby prisel nejaky zakon z Evropy ktery by nam porucil vyssi hygienu na verejnych zachodcich. A co, hruza hruzouci, kdyby po nas chteli abychom se denne sprchovali! A holit se , nenosit ponozky v sandalech. Toto jsou nase kulturni znaky, ztratime narodni identiu.

50957

29.4.2005 21:56

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

SKiD skid1 (zavináč) post (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 50957

Myslim, ze az budete cestovat napr. po Anglii, tak se jeste rad budete vracet na ceske verejne zachodky. Kdo byl nekdy na Victoria Coach station vi, o cem mluvim.

50974

29.4.2005 21:12

Proč říkám NE evropské ústavě

Hyperboreus stonegaze (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

A proč bychom se vůbec měli s ostatními státy spolčovat do jednoho???Počítejte se mnou-Německo-Hitler
Velká Británie,Francie-Mnichov
Španělsko-Franco
Portugalsko-Salazar
Itálie-Mussolini
Norsko-Quissling
postkomunistické země-komunismus
mám pokračovat??
Vše jeden ksindl,všici mají máslo na hlavě.A mají ho tam svinsky moc.Howgh

50967

29.4.2005 21:34

Proč říkám NE evropské ústavě

PINARD 83.?.?.?

Zadne strachy bych na Vasem miste nemel.......... 29 mai constituce padne jiz ve Francii. Podle sondazi se NON pohybuje od 52 do 58 procent a to uz asi nikdo neotoci......

Proc ja budu volit NE ? Jednoduche, dokavad EU nenabyde svych definitivnich hranic, budu pro vsechny texty, hezke ci nehezke volit NE! Zadny Turek mi nebude za par let diktovat, jak se mam chovat a jak zit. [smích]

50969

30.4.2005 5:43

Proč říkám NE evropské ústavě

Karel mach hotmail (tečka) com 202.?.?.?

[velký smích] Muze mi nekdo vysvetlit ,proc v EU neni to chude ,valkou znicene a nevzdelane Svycarsko?Diky

50984

30.4.2005 19:30

RE: Proč říkám NE evropské ústavě

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50984

Nejspíš se nechalo inspirovat podobně chudým a zničeným Norskem. [chechtot]

51010

8.6.2005 21:16

Proč říkám NE evropské ústavě

Jasmina 62.?.?.?

Moc dobre je to napsano.
Ksakru,jen aby to dobre dopadlo.....

55241

Příspěvků: 45

28.04. 17:28 Vratislav  Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 17:57 Klemix  Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 19:10 Liti  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 20:16 jozin z bazin  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 20:04 zrzek  Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 20:42 Jan Zeleny  Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 21:04 trodas  Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 22:24 Karel 4u  Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 22:42 Vratislav  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 23:18 jozin z bazin  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 20:41 Karel 4u  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 21:53 jozin z bazin  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 22:56 Karel 4u  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
30.04. 00:44 jozin z bazin  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 22:26 regulus  Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 22:58 carodejnik  Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 23:24 Karel Zach  Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 23:29 Karel z Čech  Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 23:40 Karel z Čech  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 09:12 carodejnik  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 06:32 Vratislav  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
28.04. 23:54 Jose.  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 01:24 Forby  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 06:35 Vratislav  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 04:07  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 09:44 Tom  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 09:46 dub  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 17:23 Lev  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 09:52 Modráček  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 10:09 TS  Proč říkám NE evropské ústavě
09.05. 09:04 Jetřich Tyl  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 12:27 Hanyz  Patent na rozum
29.04. 13:15 Dana  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 14:28 Jiri  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 14:49 tmar  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 15:08 dub  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 15:13 AL  Nestačí říct NE
29.04. 15:19 Jarmila  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 16:26 Karel 4u  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 21:56 SKiD  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 21:12 Hyperboreus  Proč říkám NE evropské ústavě
29.04. 21:34 PINARD  Proč říkám NE evropské ústavě
30.04. 05:43 Karel mach  Proč říkám NE evropské ústavě
30.04. 19:30 Modráček  RE: Proč říkám NE evropské ústavě
08.06. 21:16 Jasmina  Proč říkám NE evropské ústavě

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
396 342,70 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 248