Diskuze k článku

Derniéra Stanislava Grosse

Příspěvků 63

25.4.2005 0:43

Derniéra Stanislava Grosse

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Je bez diskuze, že aféra Gross byla "uměle" vyvolána!
Pouze nevím, komu a čemu posloužila.

50485

25.4.2005 17:17

RE: Derniéra Stanislava Grosse

zvedavej kluk 82.?.?.?

Reakce na 50485

ja si myslim ze je to celkem kratce vystizeno v tomto clanku http://blisty.cz/art/22910.html

50558

29.4.2005 23:34

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Šeďa 82.?.?.?

Reakce na 50558

Už dlouho jsem nečetl větší polopravdy! Posledním byla "černá kniha komunizmu"! Jde o bohapusté propagandistické manipulace. Samozřejmě nevím ze které strany bývalé "opony" jste, ale zcela zjevně skládáte fakta jen dle své potřeby (tím myslím,že pro Vás nevhodná zamlčujete - minimálně). Komunizmus hodnotíte bez souvstažností a kauzalit. Tím nemíním špatnosti, které se staly, omlouvat! Nicméně teď jsme v situaci, kdy můžeme oba systémy srovnávat - a srovnávat např. který za dobu svého trvání napáchal víc špatností!? Dokážete se oprostit od těch propagandistických blábolů a polopravd?

50978

30.11.2005 1:55

RE: Derniéra Stanislava Grosse

niekto 84.?.?.?

Reakce na 50978

Uz ti niekto povedal ze si k.o.k..o.t? Kauzalit, suvztaznosti. Precitaj si vypoved jedneho vezna ktory pravy komunisticky lager zazil! Jeho meno je Alexander Solzenicyn. Nikto okrem tohto cloveka nebol schopny podat tieto veci tak doverne, pretoze on to zazil na vlastnej kozi!!! A potom pridu takyto pajaci ako ty a zacnu trepat nieco o kauzalitach a pod. V Kambodzi vies co robili, este sa aj volali cerveni (rudi) kmeri. Toto skus vyvratit ty suvztaznost. Obesit mali vsetkych zodpovednych za 50. roky po 89 a bol by pokoj. Miesto toho su nasrati vsade, dokonca vo vysokej politike! Stavim sa ze ty mas otca alebo stareho otca byvaleho estebaka. Ludia sa daju velmi lahko oddelit vdaka tomuto. Komunisticka propaganda je najvacsia demagogia po stredovekej cirkvy v dejinach ludstva. Staci yacat stalinovou NKVD a hned aj skoncis. Chytrak ...vraj suvztaznost. Hlavu takym ako ty pritlacit na masove hroby ruskych lagrov aby im trklo co to znamenalo komunizmus. Skoda ze takyto hajzli ziju a chodia medzi nami. SMRT IM a pokoj v pohode ludom !!!

80987

30.11.2005 2:43

RE: Derniéra Stanislava Grosse

leho 160.?.?.?

Reakce na 50978

>můžeme oba systémy srovnávat - a
>srovnávat např. který za dobu svého trvání napáchal víc
>špatností!?

Komunismus byl system, ktery napachal nejvic spatnosti v historii lidstva. Tolik mrtvol a zmarenych zivotu nikdy nikdo za tak kratkou dobu nezmaril. A to jeste nepocitam vykurvenou vice nez pulku sveta pro pristi generace vcetne znicenych lidskych hodnot a zivotniho prostredi...

80988

25.4.2005 17:46

RE: Derniéra Stanislava Grosse

zvedavej kluk 82.?.?.?

Reakce na 50485

odpoved zde http://blisty.cz/art/22910.html

50562

27.4.2005 18:09

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Milanius 213.?.?.?

Reakce na 50485

Ty ódésácí jsou fakt děsný swině

Napřed dohodili naivnímu Standovi hloupou manželku.

Pak mu přihráli za levný peníz drahý byt.

Pak mu dodali Rodovi peníze, aby je mohl půjčit Vikovi, aby ten je moh půjčit Standovi.

Pak ho dosadili na ministerstvo vnitra a svedli ho k zakládání utajených polosoukromých týmů nového Grosstapa.

Pak skamarádili jeho hloupou manželku s kuplířkou Barkovou.

Pak zařídili jeho manželce raketový "podnikatelský" start ve firmě provádějící podomní prodej formou pyramidálních her, aneb po česku místo na předních sedadlech letadla.

Pak přiměli Standu, aby vždy před volbami dal svým Grosstapem teatrálně zatknout několik komunálních politiků ODS a křivě je obvinit - vždyť budou po volbách v tichosti zbaveni obvinění tak copak se děje...

A pak dohodili Standovi za levný peníz pozemky k spekulativnímu nákupu.

Pak přiměli Rudozeleného Kužvarta, aby vzdal korýtko v Bruselu, aby bylo kam odklidit Špidlu Samý Škleb A Zdroje Jsou.

Potom přesvědčili Barkovou, ať Standově manželce pomůže s nákupem nemovitostí a podnikatelským plánem, jak je rekonstrukcí změnit na další bordely.

Pak přesvědčili uniónisty i lidovce, ať dál zůstanou ve vládě Staníčka a pomůžou mu z ní udělat Grossu Nostru.

Pak dohodili Grosstapu falešné indicie k rozpoutání kauzy KOŘISTKAkontraVEČEREKandDALÍK.

A pak začali vypouštět jeden průšvih za druhým a donutili lidovce, aby to přestali snášet a pohrozili svému vedení, že když nic neudělá pro obnovení mravnosti, přestanou se za své vůdce lidovci v kostelích modlit. Mezitím také uplatili Simkaniče, aby od Roda koupil směnku a spálil ji.

Pak přesvědčili delegáty socdem sjezdu, aby se za Staníčka pevně postavili a zvolili si ho a potvrdili za správné, chytré a moudré vše, co činil, činí a činit bude.

A to všechno ty swině proradný udělaly jenom proto, aby mohly vyvolat takové hlasování o nedůvěře vládě, které posílí pozici komunistů.

50788

25.4.2005 1:12

Derniéra Stanislava Grosse

Vaclav 24.?.?.?

A nema snad ten Standa Grossu alespon castecnou pravdu? Vzdyt ten nas system je vic "spikleneckou korupci" nez nejakou demokracii. Demokracie uz byla davno zakoupena a unesena velkymi mezinarodnimi penezi, zase pouze ku prospechu techto vsemocnych penez. Particka poslancu a senatoru to vi az moc dobre. Take vi, ze jejich vyboceni z danne linie by znamenalo ztratu koryta. Tak proto radeji pouze zvani a davaji si velky pozor aby se nespalili. Za to berou tucne penize, a mnozi vyvoleni maji jeste tucnejsi tajemne "bokovky".

50486

26.4.2005 23:47

RE: Derniéra Stanislava Grosse

zap 70.?.?.?

Reakce na 50486

Demokracie uz byla davno zakoupena a unesena velkymi mezinarodnimi penezi, zase pouze ku prospechu techto vsemocnych penez.

To vlastne vede k uvaze, ktera me jiz dlouho pronasleduje a totiz: 1.jsou cesti predstavitele predstaviteli lidu Ceska a nebo cizich financnich zajmu a doma jsou jen jejich 'poverenci'?
2.je-li tomu tak, jak je to v ostatnich zemich? Ja mam pocit, ze je to vsude stejne.

A tim se asi zpetne dostavame k tomu, o cem byl jiz hovor v predchozich prispevcich a totiz o 'Novem Svetovem Poradku' Jsme asi zpet u toho sameho.

50730

29.4.2005 23:36

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Šeďa 82.?.?.?

Reakce na 50730

Souhlasím bez námitek! Nemám co dodat!

50979

25.4.2005 2:41

Derniéra Stanislava Grosse

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Nejtrapnější při derniéře bylo jeho stěžování si na spiklence a doporučení tajným službám,aby se o tyto události zajímali.To řekne nejvyšší představitel vlády který tajné služby měl celou dobu pod palcem [překvapení] [překvapení]

50489

25.4.2005 3:58

Derniéra Stanislava Grosse

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdyz, Vas dum bude financne zadluzen a na druhe strane prodate vse ,co v nem bylo i kdyz Vam bude povoleno tyto veci nadale uzivat,takze svoji demoratickou cestou valdnuti se jednoho dne sam sebe ujistite ,ze vam prakticky vubec nic nepatri,ze ani ta rohozka na ocisteni bot pred domem uz neni Vase ,tak ,cemu vlastne vladnete,co vlatsen ridite.Ceska republika se privatisaci stale "snedenym kramem",tak na co tam stale nekdo chce delat kuchare,kdyz neni nic k vareni a navic asi mysli tenhle kuchar ,ze by mel byt prednostne honorovan za jeho "kuchareni".Demokracie je pekna vec ,ale nsmite nic ztratit z toho sveho ,pokud pouzivate majetek nekoho jineho ,tak musite sledovat jeho prani a prikazy a zadna demokracie tu vlasten ve zkutecnosti neni,to si jen tak hrajeme na sve vlastni falesne uspokojeni,"co je sen ,to se zda."
Takze ,dalsi falesni bossove-herci se derou na mista vladnuti ,kde jim nic nepatri ,spatny general bez vojska.
Sasku na "vladnuti" -kolaboraci se spolecnostmi vlastnici pomalu vsechno je dost,ale ,statnik,jez by vse zvelebil a dal na spravnou kolej,tim ,ze by se stal vlastnikem svych drivejsich odprodanych veci,toho nemame,ale utechou nam muze byt ,ze dlusninemoc je ted v celem svete,kde ,kdo je zadluzen a kde kdo si hraje na to ,ze neco ridi ,ze necemu valdne ,jedine ,co vladne jsou penize -dolary ,co nemame,ale ty nekde prece jsou a tam je pravy vladce,ktery nam vladne.

50493

26.4.2005 16:54

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Šeďa 82.?.?.?

Reakce na 50493

Jako kdybyste mi četl myšlenky! Abychom vystihli co se tady vlastně po té "sametové revoluci" stalo, zcela jistě by nestačilo těch 2000 znaků, které máme na jedno podání k dispozici. Stručně bych "sametovou revoluci" charakterizoval jako "největší zlodějnu od dob existence české státnosti, přes česko-slovenskou státnost až do dneška!" Jestli si to dobře pamatuji, tak proběhla pod taktovkou ODS,ODA a KDU-ČSL (kam se na ně hrabou Švédi!?)
!!
A ke Grosovi: Ve věci bytu, tak silně medializované, se choval velmi neprofesionálně (kdybych neměl strach, že mi to "cenzor" vyhodí, tak bych řekl, že jako BLB)! Na jeho místě se měl ocitnout Kalousek - kdyby tu panovala nějaká logika věci - posuďte sami: byt (v budoucnosti p.Kalouska) koupí pan X, který vede firmu živící se obchodováním s vojenským materiálem (v té době je Kalousek na ministerstvu obrany ve funkci náměstka majícího na starosti tuto problematiku!?!???). Tento pan X prodá byt manželu sestry Kalouska, tento je posléze zastřelen, nicméně sestra Kalouska na Kalouska převede byt v rámci vyrovnání jakési rodinné pozůstalosti! Světe žasni! To musela vymyslet nějaká klerikální myslivna.
Mně daleko víc vadí, že si podvodně získal titul! Jen někteří vyvolení "geniové" jsou schopni vystudovat práva jen jaksi "bokem",tzv."při té příležitosti"?! Ale ani tady není sám, následuje Rumla a Devátého - možná proto tuto okolnost náš "pravicově-demokratický" tisk "přehlédl" (až na skromné pokusy mfDnes).

50693

26.4.2005 19:40

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 50693

Ještě jste zapomněl na velmi bohulibé organizace
typu STB a KGB a to hlavně jejich "chytré" analytické
složky.První správa STB a její účinkování v Harvardských fondech!
A také na jisté v pozadí postávající "šesticípé"
figury.
A nakonec nic není jen tak náhodou. Vše má nějaký smysl,
jenomže málokdy je na veřejnosti tolik informací,
aby člověk nahlédl skutečné důvody!
A akce Gross je zcela jasný záměr. Tady není o čem pochybovat!

50707

25.4.2005 13:16

Derniéra Stanislava Grosse

kuzelkx 212.?.?.?

Pane Kral,jestli ma strach o svuj zivot,znamena to,ze slapl na kuri oko lidem,kteri se chovaji jako mafie.S temito nemohu a ani nemam soucit a proto me jen slova byvaleho spolupracovnika pana Grosse utvrzuji v tom,ze i kdyz je jeste mlady,sel spravnou cestou.Cilena kampan proti premierovi je dusledkem smeru "padni komu padni". Je neuveritelne,ze v nasi zemi,kde se behem tzv. privatizace odepsaly miliardy je nucen premier odstoupit proto,ze priznal pujcku ve vysi 900tis. od stryce. Pokud se na celou kauzu podivame z te lepsi strany, pak jestlize musel Gross odstoupit z tak slabeho duvodu,tak zadny dalsi premier to nebude mit snadne.Bude muset byt cisty jako lilie.Tím lip pro nas,obcany tohoto statu.Pokud ovsem nebude, tim hure.

50533

25.4.2005 16:38

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 50533

V roce 1968 jsem vstoupil do dospělosti. Do revoluce bylo mojí jedinou starostí vychovat děti a zaopatřit rodinu. Co se děje v politice mě nezajímalo. Stejně jako Gross tak i mnoho jiných lidí včetně mě revoluci nerozumělo. Zatímco vy jste byli v emigraci otrkaný kapitalismem,my jsme se museli teprvé učit,rozumět demokracii a naučit se sami o sebe postarat. Gross je typickým produktem patnácti letého občanského vývoje. Co jsme dodnes zažili? Havlovo zbožnění, rozdělení republiky, Klausův pád, Luxovo pokrytectvý, Zemanův vzestup, podnikatelskou džungli, kulturní národní frontu, EU demagogii, Špidlovo zdroje tu jsou, úplatkářskou byrokracii, socialistický primitismus, Grossův bezskrupulismus,....Jo vy v Kanadě, vy se máte? Nebo také jste prodělali vývojový lapsus?

50555

26.4.2005 18:39

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Šeďa 82.?.?.?

Reakce na 50555

Když si ten Tvůj příspěvek čtu, mám dojem, že jsme vrstevníci.Na rozdíl od Tebe jsem se o politiku vždycky zajímal.Čím víc jsem stárnul - tím víc. Nejsem BLB, abych konzumoval nekriticky komunistickou propagadnu! Když to tvrdím, vím o čem mluvím, o komunistické propagandě vím víc než průměrný občan ČR. A proto, že jsem byl nekonformní, měl jsem značné problémy. Nicméně nejsem Havel (je-li idealistický filozof??), abych si dělal iluze o kapitalizmu! To je důvod,proč jsem levicový!
Velmi se mýlíš! Nic jsme nezameškali, nemáme co dohánět!! Nebo chceme dohánět kapitalistickou nenažranost a bezohlednost!?
Přes masivní masáž kapitalistické propagandy si musíš, resp. musíme, uvědomit, že kapitalizmus není ideální, ale ani výhodné, uspořádání světa!! Jistě o tom pochybuješ!,ale podívej se po světě! Mohl by např. solidní člověk souhlasit s tím, že tisíce(asi spíše miliony) lidí umírají hlady, a u nás budeme obilí pálit místo uhlí v elektrárnách?! Nebo, jak vznikl ten propastný rozdíl v životní úrovní mezi "severem a jihem"? Není tomu náhodou vinnen kolonializmus v "soudružské" spolupráci s kapitalismem resp. imperialismem? Mysleme!!

50702

27.4.2005 1:15

RE: Derniéra Stanislava Grosse

zap 65.?.?.?

Reakce na 50702

Velmi se mýlíš! Nic jsme nezameškali, nemáme co dohánět!! Nebo chceme dohánět kapitalistickou nenažranost a bezohlednost!?

Ja to rikam Sed'o takhle(mimochodem, taky jsem v Kanade):

my co jsme emigrovali jsme tak udelali svoje rozhodnuti a mame to na svoje triko; nikdy jsme necekali, ze se to v Cesku vyvine, jak se stalo.

Cesko ale 'vyemigrovalo' take a to(a to je podstatne), PROTI svoji vuli. Jinak receno, pro mnoho lidi(ne-li vetsinu) to byl docela dobry rezim. Dokonce i u piva mohli nadavat a nic se nedelo. Ted to dostali naplno a je to drsny. Horsi, nez bylo pro nas zde. Ale zase, nemusi se ucit cizi jazyk!

Jeden Rus, emigrant v Kanade to charakterizoval takto:
- driv jste mohli nadavat na sefa a nic se nedelo; kdyby jste ale nadavali na rezim, sli jste to bane(do vazby)!
- nyni muzete nadavat na zrizeni a nikdo vas ani neposloucha; ale zkuste nadavat na sefa a prijdete o praci!

A to je podstata cele te emigrace. Zadna slava Domaci, Vy jste v tom uz sami taky. Nemame Vas moc co ucit....

50734

29.4.2005 22:54

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Šeďa 82.?.?.?

Reakce na 50734

S tou částí, kterou jste uvedl z mého příspěvku (kurzívou) jsem to myslel trochu jinak resp. s prvními dvěma větami tohoto. Jinak souhlasím s Vámi - ta kapitalistická nenažranost a bezohlednost dohnala nás! Vy jste to vystihl přesně tím, že "nás vyemigrovali" (proti naší svobodné vůli-dodávám já). Drtivou většinu lidí nachytali na ty bláboly o svobodě a demokracii! Znovu opakuji, nejsem naivní, ale ani já jsem neočekával, že nastane prehistorický kapitalizmus! a tak bleskově! Nemáte pravdu v tom, že můžeme o politice říkat co chceme! V "hospodě" jsme mohli říkat co chceme vždycky! Kdyby opak byl pravdou, už bych měl něco odseděno, a řada lidí, které znám taky! Dnes můžeme o politice mluvit otevřeně jen v hospodě. Náš zprivatizovan tisk, jak již jsem vzpomínal, uchvátili pracháči "ze západu"! Nedávno mi kdosi na Zvědavci toto komentoval, že majitele zajímá jen zisk. Myslel tím, že majitel nezasahuje do obsahu např. listu, nebo novin, ale také třeba soukromé televize, pokud má zisk, - k takovéto domněnce bych dospěl jedině po ztrátě soudnosti.
Proto jsem rád, že existuje např. takový Zvědavec, kde si můžu aspoň podiskutovat a třeba si ověřit, jestli můj názor je ojedinělý.

50976

25.4.2005 20:41

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50533


>Pane Kral,jestli ma strach o svuj zivot,znamena to,ze slapl
>na kuri oko lidem,kteri se chovaji jako mafie.S temito
>nemohu a ani nemam soucit a proto me jen slova byvaleho
>spolupracovnika pana Grosse utvrzuji v tom,ze i kdyz je
>jeste mlady,sel spravnou cestou.
Ale, ale Kuželko, kam na ty nápady chodíš? Komupak asi koloťuk šlápl na kuří oko jako ministr vnitra, když prohlašoval, že ho sleduje Al-Kajda a chystá proti němu a jeho rodině atentát? Stáník už si navymýšlel takových story, aby byl před veřejností důležítý, že by ze svých vidin mohl napsat knihu.
>Cilena kampan proti
>premierovi je dusledkem smeru "padni komu padni". Je
>neuveritelne,ze v nasi zemi,kde se behem tzv. privatizace
>odepsaly miliardy je nucen premier odstoupit proto,ze
>priznal pujcku ve vysi 900tis. od stryce.
Čověče, divím se vám, že jste mu chudákovi na splacení půjčky ještě nepřispěl. Kolik si podle vás musí politik nakrást, aby se stal morálně nepřijatelný pro reprezentování státu?
>Pokud se na celou
>kauzu podivame z te lepsi strany, pak jestlize musel Gross
>odstoupit z tak slabeho duvodu,tak zadny dalsi premier to
>nebude mit snadne.Bude muset byt cisty jako lilie.Tím lip
>pro nas,obcany tohoto statu.Pokud ovsem nebude, tim hure.
To bude podle vás jistě ohromné neštěstí, když se politici začnou bát dělat lotroviny z obavy před jejich možným zveřejněním. A tragédií jistě podle vás bude, bude-li korupce omezena.

50588

26.4.2005 21:47

RE: Derniéra Stanislava Grosse

dusan 70.?.?.?

Reakce na 50533

Je neuveritelne,ze v nasi zemi,kde se behem tzv. privatizace odepsaly miliardy je nucen premier odstoupit proto,ze priznal pujcku ve vysi 900tis. od stryce. Pokud se na celou kauzu podivame z te lepsi strany, pak jestlize musel Gross odstoupit z tak slabeho duvodu,tak zadny dalsi premier to nebude mit snadne.Bude muset byt cisty jako lilie.Tím lip pro nas,obcany tohoto statu.Pokud ovsem nebude, tim hure.

kuzelkx -- 212.?.?.?

Ano, presne tak. Pak to bude muset byt ne clovek
ale nejaka byrokraticka, masinka. Ale prectete si
poznamky na Grosse od pana Karla a budete hned vedet
v jakem statu zijete. Jemu se nelibi ani Americka
demokracie, ani nova cesta Cech k demokracii. Jemu
se libi jen ti jeho "Iracti vlastenci" co podrezavaji
krky zenskym od Cerveneho krize. Lide co byli nejblize
Saddamovi. To je jeho hrdina.

50723

27.4.2005 14:22

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50723

Milý Lojzo, ještě že tě tady máme. Jinak bychom ani nevěděli, jak ty noviny lžou. Jen tak namátkou :
"Američtí vojáci, kteří na začátku března zabili v Bagdádu agenta italské tajné služby a zranili italskou novinářku Giulianu Sgrenovou unikající ze zajetí, se ničím neprovinili."
Ve skutečnosti žádní američtí vojáci, ale Saddamovi lidé.

50771

25.4.2005 15:04

Derniéra Stanislava Grosse

Martin 193.?.?.?

hmm, zajímat se o blaho politiků, o to, zda jim někdo ublížil či ne, to je jako kdyby ovce řekla : Poznej svého řezníka !

50543

25.4.2005 20:50

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50543

Když Martine Stáníkovi po celou dobu leží na srdci jen naše blaho a nad ním je už jen jeho peněženka.
On si je velmi dobře vědom, co dělal jako ministr vnitra a jaké měl možnosti. Teď ty samé možnosti bude mít někdo jiný a není tedy divu, že Stáník má obavy, aby ho soukolí nesemlelo.

50589

25.4.2005 23:05

RE: Derniéra Stanislava Grosse

dusan 70.?.?.?

Reakce na 50589

On si je velmi dobře vědom, co dělal jako ministr vnitra a jaké měl možnosti. Teď ty samé možnosti bude mít někdo jiný a není tedy divu, že Stáník má obavy, aby ho soukolí nesemlelo.

Karel z Čech -- 212.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jestli takovou analysu delaji lide typu pana Karla,
potom neni divu ze politici nemaji na ruzich ustlano.
Vsimnou si prosim pane Karel, ze v posledni dobe skoro
vsechno o co se hlasuje, ci voli, ci soudi je az na
vyjimky 50 : 50. Je potom velice snadne udelat chybu.
Nebo vlastne misto chyby slapnout vedle.
Vsiml jsem si v ceskem tisku, ze uz za necele dva tydny
cesky narod, narod amaterskych politiku odsoudil toho
vaseho Stanika. Za pouhe dva tydny jeho existence.
Vy jste tak dobry, ze za se nemalujete ani prilis
dlouho ze zahranicni politikou. Vy jste ten nejvetsi
expert i na Bushe. Na celou zahranicni politiku USA.
Jak vam jde vnitrostatni politika trebas Habese ??
Tusite nejake zmeny ?

50607

26.4.2005 11:37

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50607

Lojzíku, co tak do té kupy slov vložit také nějakou myšlenku. No a pokud by to byla vlastní, tak to bych dokonce tleskal, ať už by byla jakákoliv. Nějak nechápu souvislost mezi hlasováním v parlamentu 50 na 50 a korupcí Grosse.
Nějak mi uniklo, že by parlament hlasoval o tom, zda a jaké úplatky má Gross brát. Můžeš nás o tom Lojzíku poinformovat?

>Vsiml jsem si v ceskem tisku, ze uz za necele dva tydny
>cesky narod, narod amaterskych politiku odsoudil toho
>vaseho Stanika. Za pouhe dva tydny jeho existence.

Uniká mi rovněž, od kterého termínu ty dva týdny počítáš. Kauza Gross začala až letos, když Gross veřejně prohlásil, že bude žalovat novináře z MfD za křivé nařčení a ti preventivně prokazovali, že Grossova korupce je evidentní. Po několika dnech se k nim přidali novináři z Lidovek a pak ostatní.

Takže profesionální mysliteli Lojzo Dušane, chce to jen málo. Jen také používat hlavu i k myšlení, třeba amarérskému.

50666

26.4.2005 15:14

RE: Derniéra Stanislava Grosse

dusan 70.?.?.?

Reakce na 50666

Takže profesionální mysliteli Lojzo Dušane, chce to jen málo. Jen také používat hlavu i k myšlení, třeba amarérskému.



Karel z Čech -- 212.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Poucen, vse vysvetleno.
Dekuji.

50681

26.4.2005 19:50

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 50666

pane Karle, spis bych rek, ze to vsechno pro pana Grosse pripravil pan Kalousek [smích] No uvidime, s cim prijdou novinari na noveho premiera Paroubka, uz se tesim [smích]

50709

27.4.2005 13:50

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50709

S čím příjdou na Paroubka nevím, ale staršími články o Grossovi mohu posloužit :
http://respekt.inway.cz/priloha/soud-gross/2003-20-01-az-bude-gross-premierem.php
http://respekt.inway.cz/priloha/soud
http://respekt.inway.cz/priloha/soud-gross/2003-16-01-proc-bis-odposlouchavala-grosse.php

50767

26.4.2005 8:01

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 50589

derniera S Grosse byla soucastne derniera pana Moravce. Je mi ovsem divne, ze pan Kral sledoval stejny porad jako ja [smích]

50644

25.4.2005 15:49

Derniéra Stanislava Grosse

Bio 212.?.?.?

Nebo že by se pro Grosse našla lepší trafika, než křeslo předsedy rozpadající se sociální demokracie?
Takže se zdá,že ta trafika by mohl být ČMFS.A to rovnou předseda. [překvapení]

50548

25.4.2005 21:16

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 50548

Znáte to přísloví: vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá. A když kapr, tak teda pořádný, neboť: "Silnější pes mrdá, vo*e" (prosím editora o necenzurování, nejedná se o invektiv, pouze se snažím slovy Mr. Horníka ventilovat své zhnusení).

50592

25.4.2005 22:48

Derniéra Stanislava Grosse

from 195.?.?.?

Každej ve vysoký politice má podobnýho kostlivce ve skříni, ale bohužel majitelé masmédií jsou "pravicově smíšlející" páč je to jejich denní chleba. Takže těžko můžeme čekat, že takhle budou "šít " do svých řad (ODS).Z celkem běžné aféře Grosese (každej 2 poslanec má nějakou takovou)udělají víc než ze zbaabrané privatizace, která celou ČR ožebračila. Nesmíme zapomínat na to, že ODS byla pervní která si začala pučovat, pak už to byl jen dominovej efekt.

50603

26.4.2005 11:54

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50603

>Každej ve vysoký politice má podobnýho kostlivce ve skříni,
>ale bohužel majitelé masmédií jsou "pravicově smíšlející"
>páč je to jejich denní chleba.

A kteří že to novináři se po léta obouvali denně do Klause a do ODS od aféry s neexistujícími sponzory přes celou dobu trvání oposmlouvy a prakticky až do dneška tvrzeními, že republiku vytunelovala ODS a Klas byl zvolen za prezidenta komunisty?
(Jako kdyby Havel komunisty opakovaně volen nebyl. A to se již zapomělo, jak v den volby Havla byl policií vzat do vazby Sládek, aby nemohl hlasovat proti němu.)

Nebude snad náhodou pro nás všechny lepší, když politici s kostlivci ve skříni se začnou živit jiným způsobem, než kšeftováním v parlamentních kuloárech?

50667

26.4.2005 20:38

RE: Derniéra Stanislava Grosse

kk 212.?.?.?

Reakce na 50667

Ale jiste pane Karle.Vidim,ze se aspon v tomto s vami shodnu.Chybi mi tu ale z vasi strany drobnost-jak toho dosahnete.Jste snilek nebo naivista. At jedno nebo druhe,vysledek stejny.Mate ve vsem jasno a proto nebudu s vami ztracet cas.

50716

27.4.2005 14:04

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50716

Milý pane kk, cesta to bude jistě obtížná. Ovšem nejsem přesvědčen, že omlouvání politiků, že si nakradl pouze deset, sto milionů nebo pouhou miliardu nic není, protože jiní si nahospodařili ve svých funkcí víc, bude tou správnou pobídkou k omezování korupce.
Z praxe znám nespočet případů, kdy lidé nerušeně zpytují své svědomí v příslušném zařízení za to, že v rozporu se zákonem si přišli na hodnoty o několik řádů menší. Je však pravda, že se nejedná o politiky a představitele státu.

50769

25.4.2005 22:49

Derniéra Stanislava Grosse

from 195.?.?.?

Smýšlející...no to je mazec.

50604

26.4.2005 4:49

Derniéra Stanislava Grosse

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Verim,ze zakulisi padu Stanika reziroval Zeman.Stanik slap vedle kdyz se Spidlou zabouch Zemanovi dvere od Hradu- takova vec se nepromiji.Pak o nem mluvil posmesne a arogantne. To by si nenechal libit nikdo.Zeman dobre vi co delat v politickym zakulisi. Chrakteristicky bylo jak se po prohrany volbe spojil s Klausem a funkcne prohlasil,ze je lepsi president nez by byl von. Tehdy se tomu narcisovi vlichotil a mezi nimi se obnovilo partnersky souzneni.Stanikovi mezitim narostlo velky sebevedomi, souzneni tech dvou nepochopil nebo nedocenil a zacal bejt drzej i na Klause. A Klaus chladnokrevne pripravoval na Stanika mat zatimco Zeman si dal jakoby nezucastnenej outsider objimal stromy na vysocine.Gross je urcite talentovanej,to nakonec potvrzuje jeho vzestup v tak mladym veku,ale chybi mu vic zkusenosti. Ta jeho drzost byla sice ucina, ale nemohla bejt takova donekonecna, protoze byla prece jen naplasti.

50630

26.4.2005 12:07

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Max 217.?.?.?

Reakce na 50630

O "talentu" bývalého premiéra bych pochyboval, pokud tedy za talent nepovažujeme obratné zákulisní manévry, tahání za nitky, sklony ke klientelismu. Určitý životní rozhled mu ovšem chyběl (což je vzhledem k jeho věku pochopitelné), stejně jako všeobecná kulturně-vědomostní úroveň (to už pochopitelné není) - viz poznámky v Zemanově knize typu "kdo je to Brzezinsky", "nejsem intelektual, nevim, co je to infantilni" - zde bych při pohledu na Staníka i věřil, že si to Zeman nevymyslel, i když s ohledem na jejich vztahy by to tak být mohlo. Na druhou stranu Staník dokázal velice šikovně "upíchnout" své lidi na jedněch z nejlukrativnějších postů v této republice - viz Tvrdík generálním ředitelem ČSA, Antl bezpečnostním ředitelem Telekomu a bude jistě i řada dalších (Přibyl). A že se Grossova rodina za Staníkovy službičky nechala bohatě honorovat, to se projevilo už před pár lety, kdy S.G. byl ještě čerstvý ministr Zemanovy vlády a v rozhovoru pro Judenpress (MfD) prohlásil, že jeho žena (bývalá bufetářka z parlamentu) podniká pod firmou Amway a vydělává více než on jako člen vlády. Kdo zná systém "podnikání" Amway (podomní prodej prášků na praní a saponátů z katalogu), musí vědět, že začínající prodejce nemá za normálních okolností šanci v tomto systému typu "letadlo" přeskočit na takový post. Šárce to
ale vyšlo a Amway z ní udělal úspěšnou a bohatou ženu, která si může dovolit nakupovat nemovitosti pro spekulativní účely. Pokud jde o Zemana, připadá mi, že jeho vliv se zčásti přeceňuje, ovšem je fakt, že celá ta antiGross kampaň byla perfektně načasována a řízena z nějakého centra (možná nějaká mocná finanční skupina - je jich tu dost, PPF (Kellner), Lípa, Penta...)

50669

26.4.2005 20:48

RE: Derniéra Stanislava Grosse

kk 212.?.?.?

Reakce na 50669

Maxi,Maxi.Pokud do toho zacneme tahat knizku pana Zemana,pak se nedostaneme uz opravdu nikam.Clovek,ktery sam sebe predstavuje jako moudrost samu se z prehledem vykali temer na vsechny,se kterymi spolupracoval a sam si je vybral.Uvedl fakta (doufam ze pravdiva),ktere by nezverejnil ani uhlavni nepritel soc.dem.
Nastesti nejsem nijak politicky angazovany a nikomu obzvlast nefandim,ale po precteni nekterych uryvku z teto knizky se mi chtelo zvracet.

50717

27.4.2005 14:57

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50669

Šárka Grossová je příkladem šetrné hospodyňky:

"V té době rodina podle dřívějších Grossových vyjádření musela dávat 40 tisíc korun měsíčně na hypotéku za byt v ceně pěti miliónů. Na ten se navíc dalším miliónem zadlužila u příbuzných. Na "běžný provoz" domácnosti - platby za byt, oblečení, jídlo, benzín či dovolené v zahraničí - tak rodině zbývalo z Grossova platu poslance a později ministra v průměru 20 tisíc měsíčně. Jen v soukromé školce přitom musela hradit patnáctitisícové poplatky."
Přesto neskuhrala, že má málo a dokázala za 5 let z oněch 20 tisíc ještě našetřit 1,5 milionu na investice do svého soukromého podnikání a jistě si ušetřila i dalších 5 milionů nyní splatných za nemovitost.

http://ihned.cz/1-10070930-16033080-002000_d-05

50772

27.4.2005 16:15

RE: Derniéra Stanislava Grosse

dusan 70.?.?.?

Reakce na 50772

Přesto neskuhrala, že má málo a dokázala za 5 let z oněch 20 tisíc ještě našetřit 1,5 milionu na investice do svého soukromého podnikání a jistě si ušetřila i dalších 5 milionů nyní splatných za nemovitost.

Karel

XXXXXXXXXXXXX


Proboha co je vam do toho ? To byl kdysi "job" ulicnich
vyboru KSC. To je neco primo odporneho.

50781

26.4.2005 23:37

Derniéra Stanislava Grosse

zap 70.?.?.?

Je to smutna vec, ta udalost kolem p. Grosse

Nekdy jsem si (ac v Cesku neziji) pripadal coby obcan trapne. Je tu na jedne strane mlady ambiciozni clovek, na druhe strane odezva na jeho jednani je primo desiva.

Casto jsem si rikal, jestli toto neni vysledkem tradicniho ceskeho 'partyzanstvi', ale nejsem si s tim jist. Fakt je ten, ze Republika ma noveho ministerskeho predsedu. Preju mu a Republice vice uspechu!

50729

27.4.2005 10:55

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Dana 82.?.?.?

Reakce na 50729

Jo milý pane, to ještě nevíte, že jmenováním nového premiéra jsme spadli s deště pod okap.

50759

27.4.2005 15:01

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50759

Paní Dano, potichu, neinformované čtenáře byste mohla vyděsit.

50773

27.4.2005 18:44

RE: Derniéra Stanislava Grosse

dusan 70.?.?.?

Reakce na 50773

Paní Dano, potichu, neinformované čtenáře byste mohla vyděsit.

Karel z Čech -- 212.?.?.?


XXXXXXXXXXXXXXX


O to zase ne. Proto jsem odesesel z Ceska, protoze
vim, ze zadny Cech nebyl, neni a nebude nikdy spokojen.
To je Ceska narodni vlastnost. Dobry Cech ci dobra Ceska
uz prvni den pri nastupu nove vlady, ze vlada bude spatna.
To je ten svetoznamy cesky instinkt. Vsechno je spatne.
A nejen doma, ale vsude. V loni jsem letel s jednim Cechem
s Prahy do Toronta. On kolem 55 ma v Kanade syna. Letel
tam po prve. A osmihodinovy monolog onoho pana experta
zacal. Kanada a US jsou hrozne zeme. Spatni politici.
Spatny system. Vsechno je tam vylozene zle. A pri tom
pantata jeste neslapl svou botou na pudu Kanady. Letel
tam poprve. Mozna se jmenoval Karel. Proste vedel vsechno.
Hlava otevrena. Syn mel jiste s takove nastevy tatika velikou
radost.

50791

28.4.2005 9:58

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Dana 82.?.?.?

Reakce na 50791

-O to zase ne. Proto jsem odesesel z Ceska, protoze
vim, ze zadny Cech nebyl, neni a nebude nikdy spokojen.-


V tomto sice máte pravdu, ale je vidět, že jste odešel už dávno.
My tady totiž nemluvíme o naprosto nové osobě ( Paroubek ), která se objevila na našem politickém nebi. Ale o osobě, která patří k politickému inventáři, jejíž postoje a průšvihy jsou obecně známé.Takže už skutečně víme co od pana Paroubka můžeme čekat. A věřte mi, že nekompetentní zato namyšlený a arogantní premiér je skutečně to poslední co bychom teď potřebovali.

A teď se prosím neuražte, budu mluvit obecně. Zlobí mne poučky a blahosklonné rady některých lidí, kteří odsud odešli , žijí mimo naši denní realitu, informace o naší zemi čerpají ze CNN , ale naprosto přesně ví co všechno děláme blbě a jak jsme omezení a neevropští. Žít tady, ale nechtějí.
My Češi, kteří tady žijeme vždycky budeme nadávat , jeden nebude mít rád Tondu, druhý zase Lojzu. Ale jsme tady a přesto , že se pořád hádáme , děláme to pro dobro věci. Až budeme všichni mlčet potom budete mít plné právo se za nás stydět.

50837

28.4.2005 17:05

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50837

Pani Dano, ja take ziji v Kanade, ale ze bych vam chtel radit jak mate delat politiku, to bych se "neodvazoval". Zpravy z Cech mam bud pres internet v Cechach a neco malo z mistnich zprav. Kdyz si to dam dohromady, tak se ty zpravy skoro nelisi.
Ja neziju v zahranici dlouho(jen 20 let), ale nemam zapotrebi abych svoji vlast "pomlouval". Mam tam jeste rodice, sourozence a pratele a rad tam jezdim.
Muzu vam rict, ze jsem zenat s Kanadankou. Vzal jsem ji "domu" poprve pred 4 lety. Byla Prahou a vubec celou zemi tak okouzlena, ze rikala ze by jsme se do Cech mohli odstehovat. Bohuzel jet tam na dovolenou a nebo tam zit, to je uplne neco jineho.
Ceska zeme, je opravdu krasna a kdyby nebylo roku 1968, zrejme by ani nikdo "neutikal".
To co mate v Cechach za pamatky, to snad nenajdete nikde jinde ve svete.
Nikdy jsem svoji vlast nepomlouval a nevim proc bych to delal. Jestli to dela par jedincu(emigrantu), tak nas za to take nemuzete hazet vsechny do jednoho pytle. [smích]

50856

29.4.2005 12:14

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Dana 82.?.?.?

Reakce na 50856

Pane Rudo, neházím všechny emigranty do jednoho pytle. jestli jste si povšiml, tak jsem psala o té skupině, mezi, kterou Vy jak píšete nepatříte ( což mne skutečně těší ). Bohužel není jich jen pár.
Mám známého ( dnes už bývalého známeho ), který emigroval v roce 1968 do Rakouska, kde se vyskytuje dodnes. Píšu vyskytuje, protože si tam jezdí jednou za měsíc vybrat podporu, poté se vrací zpět, tady si za ty peníze docela spokojeně žije a kudy chodí , tudy rozdává rozumy na téma jací jsme tady zaostalí blbci, všechno je špatně a Rakousko náš vzor.Bohužel takových je více. Přiznám se Vám upřímně, že byly doby, kdy slovo emigrant jsem považovala za nadávku.
Znovu chci ale zdůraznit, že neházím všechny do jednoho pytle.

50936

29.4.2005 15:25

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50936

Jeste dodatek pro pani Danu.
To ze do Cech jezdi emigranti(kteri jsou na podpore) bud v Rakousku nebo Nemecku to take vim. To je ale take vina tech kterych statu (kde oni ziji), ze si to nejak lepe "nezaridi". Maji take velkou vyhodu, ze bydli velice blizko Cech. Z Ameriky je to o mnoho dale, ale verim, ze kdyby to, slo ze by to same delali i nekteri emigranti v zamori.

Mimochodem znam jednoho emigranta s Nemecka(bydli ve Stuttgartu). Je to opravdu dric, ma asi 3 zamestnani a vydelava docela dost penez. O tom ale rec neni, pisu to proto, ze vim ze kdyz je jednou za par let na nezamestnanecke podpore, tak take jezdi domu(do Cech). Tam si koupil byt a ma se tam z podpory asi take dobre.
Do Nemecka si jezdi jen pro penize, ktere tam ma v bance..
Vim ze i on rozdava "chytre" rady. Znam ho jeste z dob, kdyz jsem v Nemecku zil(nez jsem odesel do Kanady). Vzdycky nam ostatnim emigrantum rikal jak muzeme "usetrit" marky. Treba jak jezdit tramvavji zadarmo(kdyz tam neni revisor a kdy tam bude).
Jak chodit do "Armady spasy" na polivku zadarmo a nebo do obchodaku se zadarmo najist, kdyz tam delaji ruzne nabidky na jidlo. V zacatcich emigrace(kdyz jsme nemeli mnoho penez) bych ho chapal, ale kdyz jsem zjistil ze to dela jeste v dnesni dobe, to jsem nemohl pochopit.
Takovyhle emigrantu ale moc neni, alespon tedy doufam, ze ne.

50950

28.4.2005 18:10

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50837

Češi jsou ale trochu "jiní".
Čech,co vytáhne zadnici a octne se "za kopečkama"přestává být ihned Čechem.Je to Američan,Světoobčan a s chutí si plivne.Jo a ty hraběcí rady...

50868

28.4.2005 19:46

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50868

Pro Vratislava, ty jses zrejme moc mladej, aby jsi mohl neco poradnyho napsat. A jestli jses strsi, tak si toho asi uz moc nepamatujes. Taky si musu pred tebou "ODPLIVNOUT". [zahanbení]

50871

29.4.2005 7:16

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50871

Taky si musu pred tebou "ODPLIVNOUT".
-------------------------------------
Klidně pane Rudo si odplivněte.Jestli ale můj domek na dědině najdete.Jen proboha neplivejte na mé slepice.A chraň Vás ruka Páně plivnout na mého kohouta jednoročáka.
Já mám prostě s českými světoobčany takovou zkušenost.



50910

29.4.2005 11:09

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50868

>Češi jsou ale trochu "jiní".
>Čech,co vytáhne zadnici a octne se "za kopečkama"přestává
>být ihned Čechem.Je to Američan,Světoobčan a s chutí si
>plivne.Jo a ty hraběcí rady...



[mrknutí jedním okem]
[smích]
Pane Vratislave, vy jste to pohnojil.

Jistě jsou takoví lidé, o kterých píšete, ale jsou to jen ojedinělé vyjimky a rozhodně takový není nikdo ze čtenářů Zvědavce.

(Stejně si to slíznete a já s vámi a to i kdybych nepřipsal nic.)

50928

29.4.2005 11:26

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Lev 68.?.?.?

Reakce na 50928

Jistě jsou takoví lidé, o kterých píšete, ale jsou to jen ojedinělé vyjimky a rozhodně takový není nikdo ze čtenářů Zvědavce.
______________________________________________________

Kezby to bylo od vas uprimne a ne dvojsecne, pane Karle z Cech. Stejne si nejak podvedome myslim, ze v odchodu soukmenovcu z prekrasne zeme ceske do jinych zemi tohoto Sveta - hlavne do USA !! je trnem v oku nekterym "pravoslavnym" Cechum ! Ale proc ? Nejak to zavani zavisti a nemohoucnosti, dostat se tam, kde jini a schopnejsi a k sobe samotnym tvrdsi ! - Lev

50930

29.4.2005 21:40

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50928

Pane Vratislave, vy jste to pohnojil.
.......................................
A doslova.Ve středu a čtvrtek pole a hnedle tady.Asi jsem se nechal tím faktickým hnojením unést.

[mrknutí jedním okem] Tímto se některým zákopečkářům omlouvám.

50971

29.4.2005 11:41

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Lev 68.?.?.?

Reakce na 50868

>Češi jsou ale trochu "jiní".
>Čech,co vytáhne zadnici a octne se "za kopečkama"přestává
>být ihned Čechem.Je to Američan,Světoobčan a s chutí si
>plivne.Jo a ty hraběcí rady...
____________________________________________

Pane Vratislave, k vasemu komentari neni uz co dodat. Akorat by me zajimalo, co by jste delal vy !! coby Cech vytahnouci zadnici a dostal se za "kopecky" ! Tusim, ze by jste byl daleko horsi, nez ti, o kterych zde pisete, vytahnouvsi sve zadnice ze zeme ceske a pokud by jste se jen nahodou objevil pri svych svetobeznickych toulkach na - jen ! okraji hranicni cary USA, tak by jste s velkou pravdepodobnosti byl americtejsi, nez samotni americane. No a pak by vasi soukmenovci v zemi ceske slyseli vselijakych rad a pouceni ........

50931

29.4.2005 15:38

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50931

Pane Lev, presne moje slova. Kdyz nekdo v prispevcich muze takhle "rejpat" nebo pomlouvat emigranty, tak verim ze kdyby sam byl v emigraci(cemuz neverim), byl by urcite nejhorsi z nejhorsich.
A neverim tomu ze takhle rejpe jenom do emigrantu, urcite to dela i v Cechach. To ze sedi u pocitace neznamena, ze je bychvijak chytrej. Je urcite "zamindrakovanej" a tak se musi nejak "vybit".
A je to jedno jestli je to Vratislav a nebo Karek z Cech a nebo nekdo jinej.

50951

29.4.2005 21:35

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50951

Klid pane Rudo.No jasně že se takhle nechovají všichni Češi.Blbě jsem to napsal.
Že jsem ale chytrej a spokojenej,tak to je pravda. [mrknutí jedním okem]

50970

28.4.2005 20:45

RE: Derniéra Stanislava Grosse

68 68.?.?.?

Reakce na 50837

A teď se prosím neuražte, budu mluvit obecně. Zlobí mne poučky a blahosklonné rady některých lidí, kteří odsud odešli , žijí mimo naši denní realitu, informace o naší zemi čerpají ze CNN , ale naprosto přesně ví co všechno děláme blbě a jak jsme omezení a neevropští. Žít tady, ale nechtějí.
My Češi, kteří tady žijeme vždycky budeme nadávat , jeden nebude mít rád Tondu, druhý zase Lojzu. Ale jsme tady a přesto , že se pořád hádáme , děláme to pro dobro věci. Až budeme všichni mlčet potom budete mít plné právo se za nás stydět.


Pani Dano, je to asi v ceskem clovekovi, ze chce do vseho mluvit, a ze se citi povolanym vsechno kritizovat, Chapu Vas, ze nemate rada, kdyz lide, kteri jsou svoji emigraci odpojeni od vaseho denniho zivota, se zapojuji do vasich politickych debat. Ti lide zili v Cesku po 20, 30, 40 let, a nekteri porad citi, ze tu pupecni snuru nemaji odriznutou. Pro ne bych mel jakousi omluvu a shovivavost. Podivejte se ale na diskutery, jmenovite Karel z Cech, Peleska, Trodas, Modracek, Petge a dalsi, kteri v USA nikdy nebyli, nebo jen na kratky cas, a uz jsou z nich odbornici na vsechno, profiluji "prumerneho americkeho idiota," jsou odbornici na ekonomii v USA, na emigraci, USA nazyvaji Bushistan, Bush je pro ne Jirka z Krovi a podobne. Pro tyhle lidi nemam ani omluvu ani shovivavost. [smích]

50878

28.4.2005 16:41

RE: Derniéra Stanislava Grosse

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50791

Dusane pan Karel to byt nemohl(je prilis mlad), ale mohl to byt pan Petge. [chechtot]

50855

27.4.2005 9:16

Derniéra Stanislava Grosse

xy 217.?.?.?

Pane Král vy jste opravdu prosťáček. Buď opravdu nemáte šajn o co se jedná a nebo vám dělá dobře se do někoho navážet. Pěkně si notujete s novináři co jsou za tuto afáru dobře zaplaceni. A nebo vy také?

50756

2.11.2005 0:14

Ankety o Vyvolených

Ortega 212.?.?.?

1.11.byly přidány NOVÉ ANKETY.Chcete vědět jak si stojí Váš favorit v nejsledovanější
soutěži v republice?Mrkněte na anketní stránky na téma Vyvolení,
http://www.sweb.cz/anketavyvoleni a přispějte svým hlasem.

76450

Příspěvků: 63

25.04. 00:43 Peleška Milan  Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 17:17 zvedavej kluk  RE: Derniéra Stanislava Grosse
29.04. 23:34 Šeďa  RE: Derniéra Stanislava Grosse
30.11. 01:55 niekto  RE: Derniéra Stanislava Grosse
30.11. 02:43 leho  RE: Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 17:46 zvedavej kluk  RE: Derniéra Stanislava Grosse
27.04. 18:09 Milanius  RE: Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 01:12 Vaclav  Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 23:47 zap  RE: Derniéra Stanislava Grosse
29.04. 23:36 Šeďa  RE: Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 02:41  Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 03:58 Robert Nohejl  Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 16:54 Šeďa  RE: Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 19:40 Peleška Milan  RE: Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 13:16 kuzelkx  Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 16:38  RE: Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 18:39 Šeďa  RE: Derniéra Stanislava Grosse
27.04. 01:15 zap  RE: Derniéra Stanislava Grosse
29.04. 22:54 Šeďa  RE: Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 20:41 Karel z Čech  RE: Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 21:47 dusan  RE: Derniéra Stanislava Grosse
27.04. 14:22 Karel z Čech  RE: Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 15:04 Martin  Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 20:50 Karel z Čech  RE: Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 23:05 dusan  RE: Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 11:37 Karel z Čech  RE: Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 15:14 dusan  RE: Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 19:50 Vcelicka  RE: Derniéra Stanislava Grosse
27.04. 13:50 Karel z Čech  RE: Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 08:01 Vcelicka  RE: Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 15:49 Bio  Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 21:16 Karel Infeld Prachensky  RE: Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 22:48 from  Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 11:54 Karel z Čech  RE: Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 20:38 kk  RE: Derniéra Stanislava Grosse
27.04. 14:04 Karel z Čech  RE: Derniéra Stanislava Grosse
25.04. 22:49 from  Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 04:49  Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 12:07 Max  RE: Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 20:48 kk  RE: Derniéra Stanislava Grosse
27.04. 14:57 Karel z Čech  RE: Derniéra Stanislava Grosse
27.04. 16:15 dusan  RE: Derniéra Stanislava Grosse
26.04. 23:37 zap  Derniéra Stanislava Grosse
27.04. 10:55 Dana  RE: Derniéra Stanislava Grosse
27.04. 15:01 Karel z Čech  RE: Derniéra Stanislava Grosse
27.04. 18:44 dusan  RE: Derniéra Stanislava Grosse
28.04. 09:58 Dana  RE: Derniéra Stanislava Grosse
28.04. 17:05 Ruda  RE: Derniéra Stanislava Grosse
29.04. 12:14 Dana  RE: Derniéra Stanislava Grosse
29.04. 15:25 Ruda  RE: Derniéra Stanislava Grosse
28.04. 18:10 Vratislav  RE: Derniéra Stanislava Grosse
28.04. 19:46 Ruda  RE: Derniéra Stanislava Grosse
29.04. 07:16 Vratislav  RE: Derniéra Stanislava Grosse
29.04. 11:09 Karel z Čech  RE: Derniéra Stanislava Grosse
29.04. 11:26 Lev  RE: Derniéra Stanislava Grosse
29.04. 21:40 Vratislav  RE: Derniéra Stanislava Grosse
29.04. 11:41 Lev  RE: Derniéra Stanislava Grosse
29.04. 15:38 Ruda  RE: Derniéra Stanislava Grosse
29.04. 21:35 Vratislav  RE: Derniéra Stanislava Grosse
28.04. 20:45 68  RE: Derniéra Stanislava Grosse
28.04. 16:41 Ruda  RE: Derniéra Stanislava Grosse
27.04. 09:16 xy  Derniéra Stanislava Grosse
02.11. 00:14 Ortega  Ankety o Vyvolených

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 1

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 1

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,93 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,21 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 642,06 Kč
1 unce stříbra
508,58 Kč
Bitcoin
374 951,67 Kč

Poslední aktualizace: 27.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 744