Diskuze k článku

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Příspěvků 92

27.3.2005 10:31

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Ikdyz jsem se prihlasil pod nickname Idealista, v tomto bode jsem sve idealy ztratil jiz davno.
Cim vic socialniho citeni s clovekem, kteremu byla nabidnuta prace vymenou za plat, s kterym bez natlaku souhlasil, tim vice zneuzival noveho postaveni ke svemu obohaceni na ukor toho, kdo mu praci nabidnul a platil statem stanovene koty za soc. a zdr. pojisteni.
Bez ostychu,s zaludkem kacenim kradli cokoliv se jen naskytlo.A nebylo jich malo.
Socialni citeni?....sorry,ale nasrat!
K clanku:
Hleda praci v oboru stravovani.
Ma odpoved zni: Kdyz mam hlad a bez strechy nad hlavou, budu rad, ze se nekdo o me postara a da mi moznost dostat se z toho srabu.
Vemu jakoukoliv praci.Az nebudu muset, pak si mohu zacit vybirat.A navic,...v oboru stravovani se dobre krade, nemylim li se[mrknutí jedním okem]
Pokud mozny zamestnavatel nabizi praci za tolik, ze to nestaci ani na zakladni potreby, ptam se, kdo vlastne vladne takove zemi?
Neexistence socialniho smiru vede vite kam....
Tri Euro za hodinu prace [chechtot]
Tady lidi delaji za mnohem min a za zbozi plati stejne jako v Nemecku.
Ano, v Cesku se stale bydli v prumeru za mene, ale chlebicek je stale tvrdsi, nez v Nemecku.Toto je ovsem vubec neomlouva.
Stale se mnoho Cechu, Moravaku a Slezanu ridi zakonem, ze
Z CIZIHO KREV NETECE.


47187

27.3.2005 10:43

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

merc petr_04 (zavináč) email (tečka) cz 84.?.?.?

Autor by take ale mel pripomenout, ze v padesatych a sedesatych letech byly dane pro nejvyssi prijmove skupiny v rozvinutych "kapitalistickych" (rikalo se jim sice kapitalisticke, ale i v SSSR vedeli, ze jsou vice socialisticke nez zeme vychodniho bloku) zemich temer 90%.
V dnesni dobe se kapitalismus vraci ke svym predMarxovym zlatym casum. Kapitalisty nechapu, prave diky socializaci kapitalismu nastal takovy ohromny rust. Asi si neuvedomuji, ze bez spotreby je rust kapitalismu nemozny. Spotrebovavat ve velkem mohou pouze masy a aby mohly spotrebovavat potrebuji prostredky. Pokud jim je kapitalista neda, tak sice mozna vydela kratkodobe vice, ale casem se rychle tempo rozvoje kapitalismu zastavi (spotreba bude neustale klesat ) a kapitaliste splaci nad vydelkem. Samozrejme muzete namitnout, ze pokud bude levnejsi prace tak mohou byt levnejsi vyrobky a teoreticky by se nic nezmenilo, protoze cena prace i produktu prace by se rovnomerne snizila, ale to by pro kapitalistu nemelo zadny vyznam, protoze by nevidelal vice, takze by cely proces byl zbytecny.

47189

27.3.2005 15:36

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

petge 83.?.?.?

Mám jednu utkvělou myšlenku a vždy se najde článeček, kde můžu s touto myšlenkou zareagovat a je to k věci ! [chechtot]

Prostě se zdá, že se tento globalizovaný systém věcí blíží ke svému drastickému konci. Vládci světa naši vezdejší nepochopili, že takový systém, kde jeden stále vydělává a druhý stále prodělává není trvale udržitelný. Stejně jako existují samosvorné systémy - tam čím větší silou působím, tím je větší protiakce a pořád to drží pohromadě - existují i systémy přesně obrácené, akorát nevím žáden název. Je to jako pytel blech, nebude to na žádný pád držet pohromadě, ať se snaží kdo chce, jak chce. To je společnost lidská, se všemi právy, presumpcemi neviny, chytračením, vyčuranostístd. atd. Jediná společnost, která historicky dlouhodobě fungovala, byl starověký Israel před obdobím izraelských království. To ale bylo "království Boží". Tam ti lidé byli věřící v srdci, ne na hubě !!

47194

29.3.2005 14:52

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 47194


>Jediná společnost, která historicky
>dlouhodobě fungovala, byl starověký Israel před obdobím

Podle mne je to vylhané, že ten starověký Izrael fungoval tak dobře. A slouží to jako dobrá propaganda, protože to posiluje víru.

47347

27.3.2005 16:00

No jo a co ma bejt?

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

"Zli" kapitalisti se snazi navzajem konkurovat nabidkou levnejsich produktu, a "hodni" zamestnanci halt v tom, kdo nabidne levnejsi praci. Produkt za prachy anebo prace za prachy.... Kazdej neco prodava...

47195

27.3.2005 17:04

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Josef 67.?.?.?

Ja zasnu nad vasema kapitalistickymi theoriema!
Kdyz vam stat nadiktuje, ze vas zamestnanec muze pracovat jen 35 hodin tydne, musi dostat mesic dovolene + svatky, dohromady 6 tydnu volna, musite za neho zaplatit nemocenskou a prispet na penzijni pojisteni, tak to uz neni kapitalismus. Proti vam stat vpusti konkurenci z Ciny, kde se pracuje za minimalni mzdu a 11 milionu politickych veznu pracuje uplne zadarmo, tak mate po kapitalisticke soutezi. Navic, kdyz odbory nadiktuji, ze i kdyz nemate praci pro sve zamestnance jej nesmite propustit, tak to soudruzi Schroeder a Jozka Fischer dotahli tak daleko, ze jenom za rok 2003 kompletne zlikvidovali vice jak 40000 firem. Zavreno - kapitalisti se zaradili mezi chude = vitezstvi socialni demokracie! 46 Chiracovych spolupracovniku z vlady a jeho kabinetu bylo minuly tyden obzalovano z korupce! Kdyby se to stalo presidentu Bushovi, tak by o tom bylo v evropskych novinach tolik, ze uz jine zpravy by se tam ani nevesly. Ale ze je to EU tak je nutno zachovat ticho po pesine, protoze by se mohli volici pred volbami na ustavu zaleknout.

47203

27.3.2005 17:42

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 47203

Dobře, Josefe, důvody, které uvádíte, jsou rozumné. A protože v USA tyhle nectnosti nejsou (s čímž, doufám, souhlasíte), mělo by platit, že tam ani ty stejné problémy nebudou.

Opak je pravdou.

Jak tedy vysvětlíte, že ekonomická situace a vyhlídky této kapitalisticky vyspělé země je dnes horší, než v Evropě?

47206

27.3.2005 18:38

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Josef 67.?.?.?

Reakce na 47206

Jak tedy vysvětlíte, že ekonomická situace a vyhlídky této kapitalisticky vyspělé země je dnes horší, než v Evropě?
---------------
Zalezi jak posuzujete ekonomickou situaci. Jestlize Nemecko Francie ma rocni rust 1.2%HDP a nezamestnanost 11 a 13% proti USA nezamestnanost 5.3% a rust HDP kolem 4% tak dochazim k uplne opacnemu nazoru. Idealni rust se predpoklada 3.5% a Allan Greenspan (sef Federal Reserv Bank) uz zacal ekonomii brzdit zvysovanim uroku bankam - banky musi zvysit uroky pujcek zakaznikum, protoze se obava inflace - moc penez na trhu vede k inflaci.
--------------------------------
Me vice zajima, co znali nasi pradedove a dedove, ze v prvni republice, kdy zurila svetova hospodarska krize to dovedli tak razjet, ze jsme byli na svetove spicce. Zjistil jsem ze prvni nadnarodi - multinational kartel jsme meli my v podobe Bati, Ceske zbrojovky a dalsich, kdy jeste ani nazev pro to neexistoval, ze doslo po zalozeni statu take k privatizaci a podniky vyhrazovaly 10% akcii svym zamestnancum a tim je zainteresovaly do podilu na profitu, coz se do USA dostalo az o sedesat let pozdeji a jestli to existuje nekde jinde ani nevim. atd.atd. S napadem presidenta Bushe, ze dane by mely byt nizke, protoze jak utratit penize si dovede poradit kazdy sam - to uz vedeli nasi pradedove. A mohl bych pokracovat.....!

47209

27.3.2005 18:50

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 47209

>Zalezi jak posuzujete ekonomickou situaci.

Velmi správně. Záleží na úhlu pohledu. Vy vybíráte povzbuzující čísla americké ekonomomiky, odmítáte vidět ta ostatní. Růst HDP se dá "kuchtit", aby vypadal dobře na papíře, copak nepamatujete, jak země RVHP podle socialistických statistik tak dlouho předbíhaly Západ v počtu lokomotiv na obyvatele, až se z toho položily?

A co se nezaměstnanosti týče, to už je úplně fiktivní číslo. Přečetěte si názor kteréhokoliv západního analytika. Předpokádá se, že skutečný počet nezaměstnaných v USA bude 2-3x větší, než uváděné číslo. Do té statistiky nejsou zahrnuti ti, kteří už ztratili nárok na podporu (což je v USA velmi rychle) a kteří hledání práce už vzdali. A ti, kteří na podporu nikdy nárok neměli, což je také nezanedbatelné číslo (různí temporary workerks, soukromníci apod.)

Jestli umíte anglicky, doporučuji vaší pozornosti tento článek: http://www.whatreallyhappened.com/ARTICLE2/doodoo.html. Je z roku 2000, ale jakoby to psali dnes.

47211

27.3.2005 19:43

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Josef 67.?.?.?

Reakce na 47211

Ja pouzivam oficialni cisla z "Wall Street Journalu". Jestlize Vy mate jine tak se neminim hadat. Ja se ridim podle toho co vidim kolem sebe. V USA zije 7-11 milionu ilegalnich pracovniku a temer vsichni najdou praci. Kdo je pokladan v USA za chudeho najdete na:
http://www.heritage.org/Research/Welfare/bg1713.cfm
Kde naopak si stezuji, ze cisla jsou nadsazena, aby to spatne vypadalo. Pomoc chudym je totiz v USA samostatne industry a kdyby chudych ubylo, strasne moc lidi by prislo o praci!

47213

29.3.2005 2:41

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

kema 216.?.?.?

Reakce na 47213



> http://www.heritage.org/Research/Welfare/bg1713.cfm

Josefe,
ten link co jste zde uvedl je pravy poklad. Mela by to byt povinna cetba pro dobraky, kterym dodnes strasi v hlave komunisticka propaganda o chudych zijicich nekde pod mostem.

47316

29.3.2005 4:05

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 65.?.?.?

Reakce na 47316

+Skutecne, skvele cteni Jozefe a Kemo. Uvadim utrzek ze cteni s vlastnim pozorovanim;*

"Over three-quarters have air conditioning; by contrast, 30 years ago, only 36 percent of the general U.S. population had air conditioning....."
Moje osobni zkusenost z zivota v jednom z jiznich statu mi rika, ze tam kazdy rok prislo o zivot nekolik desitek obcanu neprimerenym(nebo zadnym) vetranim/chlazenim obytnych prostor. Vetsina jich zila v pristrescich z vlniteho plechu, ktere byly v lete pravou vyhni s teplotami presahujicimi 130stupnu F.

Neco vam povim: divate se na prikladne 'Krmitko Oficielni Propagandy'. Neco jako Rude Pravo ze sedmdesatych let ale lepe zabalene. Kazdemu soudnemu ctenari musi byt okamzite podezrela jedna vec: ZADNA KRITIKA, JEN KRITICKE CHVALENI. Stastne cteni, doporucuji na Silvestra! [oči v sloup]

47319

30.3.2005 3:56

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

kema 216.?.?.?

Reakce na 47319

Podivejte se, Zape.
Ta statistika kterou tu Josef uvedl byla sestavena na zaklade spousty udaju lidmi kteri o statistikach vedi mnohem vic nez ja nebo vy.
To je moc hezke ze jste v "jednom z jiznich statu" zil a sledoval zpravy, ale na uvedene statistice to nemeni naprosto nic.
Jestli me neco pripomina Rude Pravo, pak je to vas vypad.
Podivejte se - Spojene Staty maji vysokou zivotni uroven. Lide kteri tam ziji pod uznavanou hranici bidy jsou na tom mnohem lepe nez chudaci v rozvojovych, komunistickych nebo postkomunistickych zemich.
Vetsinou si ziji pomerne dobre. Pokud maji jejich deti hlad, pak jsou to deti lidi, kterym jsou drogy, cigarety nebo alkohol blizsi, nez zdravi a plny zaludek jejich ditete.

47418

30.3.2005 18:34

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Josef 12.?.?.?

Reakce na 47418

Ten clanek je soucasti studie a kritizuje totiz vysku hranice, kdy uz je clovek pokladan za chudeho v USA .Uz jsem se tady zminil, ze starost o chude se stalo velmi vynosnym byrokratickym a drahym aparatem, ktery pracuje na zaklade cim vice chudych tim vice penez dostanou od vlad -federal-state-local penez, tim vysi platy a zarucena prace do budoucna! Odstraneni chudoby predstavuje pro ne katastrofu a konec leho jobu! Od roku 1960 se utrtilo na odstraneni chudoby sest trilionu dol.(Program New Sociaty) a pocet chudych je stejny jako na zacatku programuje to. Ze jsou videt nekde domy z vlniteho plechu verim, ale je to zkresleny pohled! To je to same jako byste prejel hranici z Nem. do CR a podal zpravu kamaradum, ze "tenhle stat je sama kurva", kdyz vite, ze to tak neni, ze je nutno se podivat hloubeji do spolecnosti.

47496

27.3.2005 17:39

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Petr 212.?.?.?

myslím že tohle je prostě cyklus. Cyklus který se jen opakuje po celá staletí jen v jiných obměnách. Prostě ti rychlejiší, silnějiší, agresivnějiší a výjímečně i ti chytřejiší vydělávájí a získávají více a ti ostatní méně. Ale nemyslím že by to bez této prioritní skupiny nějak šlo. Bez této skupiny bychom byli totiž vážené dámy, vážení pánové pěkně v pr.... pravěku.. [chechtot]

47205

29.3.2005 4:08

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 65.?.?.?

Reakce na 47205

Mate pravdu Petre,

kazda doba potrebuje kanon-futter. Hlavne abychom jim nebyli Vy a ja. Jinak je to zdrave a v 'cajku'! [cool]

47320

27.3.2005 18:15

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

carodejnik 84.?.?.?

Něco mi říká, že takové webové stránky, jako je JobDumping, budou stále častější. Opravdu jsme tohle chtěli?

V tejto zaverecnej otazke editora je zhrnuta cela nasa tragedia. My totiz nevieme, co chceme ani co by sme mali alebo nemali chciet a preto chceme vsetko.

Stara pravda od od carodejnika Merlina znela:
Davaj si pozor cosi zelas, pretoze by si to mohol aj dostat.

Presne do tejto pasce sme vliezli ako slepy kon. Dostali sme to co sme chceli, hoci sme nemali ani sajnu what the fuck is it all about.

Kristus sa nie nadarmo zastaval nevedomych. Otce odpust im, pretoze nevedia, co robia! To su ti skutocni hriesnici. Ti, ktori nevedia co robia. Ich hriech je tak velky a tazky, ze sa musi sam Kristus za nich prihovarat u svojho Boha-otca. Najvacsi hriech je nevediet co robime a preco. A v tom sme skutocni majstri. Za vydatnej pomoci prave tych medii(v rukach nasichn starsich bratov-zidakov), ktorych uloha by mala byt hlavne vzdelavanie ale v skutocnosti ohlupuju.

Je zaujimave, ze vychovno-vzdelavaciu funkciu preberaju dnes media, len v pripadoch, ked sa jedna o zidoviny ako je Holocaust a pod.

47207

27.3.2005 20:55

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Kdyz to vezmete kol a kolem, tak krome holohoaxni vychovy se historie v mediich mnoho neobjevi, ze? [oči v sloup]
Mozna jsem neco prehledl, ta me poucte...

...rozhodne pod clankem, jenz narazi na pofiderni zaestnanecke pomery je debata o zidech tak trosku OT [mrknutí jedním okem]
(teda dokud nejprijde Nohej a nevysvetli nam, ze za vse vlastne muzou zide, i za tu stranku... [oči v sloup] )

47216

27.3.2005 21:55

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Cha-Chá-Cha-Cha-Cha___Ch 81.?.?.?

Nabízím pohled z jiného úhlu:

Tady přece nejde o to, že je třeba snížit mzdy. Jde o to že je nezbytné výrazně snížit odvody zaměstnavatelů, na zdravotní pojištění. Potom můžeme všichni vydělávat stejně, nebo více! Argumenty o tom, že redukce výdajů na zdravotnictví je antisociální politika jsou od základů vylhané. Klíčem k pochopení tohoto mého tvrzení je informovanost a kritické myšlení. Není možné tuto myšlenku objasnit na tak malém prostoru. Uvedu jen několik základních bodů:

1.Prozkoumejte si strukturu výdajů zdravotních pojišťoven, jaké jsou výdaje na farmaceutické produkty, a z toho kolik jde na psychologicky aktivní látky (antidepresiva,antipsychotika,sedativa...).

2.Logická úvaha: Člověka nelze přimět k poslušnosti, nijak jinak než skrze jeho tělo. Kdyby neměl tělo můžete ho zastrašovat, manipulovat a lhát mu jak chcete, ale nebudete schopni ho žádným způsobem ohrozit (pozn. mysl je nehmotná).

3.Pravou příčinou všech nemocí je nevědomost. Nevědomost je stav kdy člověk nezná příčiny své současné situace a nezajímá se o následky svého jednání. Rovněž si není vědom většiny svých mentálních a tělesných procesů.

4.Jedině nevědomého člověka je možné manipulovat. Člověka, který má o sobě a o světě dostatek nezkreslených informací je nadmíru těžké nějak ovlivnit.

5.Psychofarmaka potlačují činnost právě těch mozkových center, které jsou nezbytné pro naši bdělost a kritické myšlení. Dalo by se tedy říci že potlačují svobodnou vůli a sebekritičnost (sebereflexi). Vlastně potlačují všechny reflexi. Včetně základních lidských pudů jako je touha po zachování života.

6.Bylo zjištěno že antidepresivní léky v nějaké formě užívá téměř každý třetí ? obyvatel západního světa (včetně ČR).

7.Neustále narůstá počet sebevražd a svět se připravuje na 3.světovou válku.

8.Všechny uvedené informace spolu souvisí.

citát:"A tak mi v kartách jasně vychází, že během příští generace bude existovat farmakologická metoda donucování lidí, jak milovat své otroctví, vytvářející .... jakýsi bezbolestný koncentrační tábor pro celou společnost, takže lidem budou ve skutečnosti odebrány jejich svobody, ale oni si to raději budou užívat, protože budou zbaveni jakékoliv touhy na rebelii díky propagandě, vymývání mozků, nebo vymývání mozku způsobenému farmakologickými metodami." spisovatel Aldous Huxley, 1959

závěr: Nemůžeme vydělávat více peněz. Z našich peněz je totiž potřeba zaplatit aparát který zajistí abychom nepřestali vydělávat - na to aby zůstal v chodu. Což je v našem vlastním zájmu. Udržet nás v chudobě, neštěstí a nemoci není jeho cílem, je to jen nejúčinnější nástroj, jak nás přesvědčit že ho potřebujeme. [smích]

47217

29.3.2005 15:18

Tak tedy trochu kritického myšlení...

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 47217

No když kritické myšlení, tak kritické myšlení...

>2.Logická úvaha: Člověka nelze přimět k poslušnosti, nijak
>jinak než skrze jeho tělo. Kdyby neměl tělo můžete ho
>zastrašovat, manipulovat a lhát mu jak chcete, ale nebudete
>schopni ho žádným způsobem ohrozit (pozn. mysl je
>nehmotná).

Nepravda. Velmi účinné mučení je narušování spánku.


>3.Pravou příčinou všech nemocí je nevědomost. Nevědomost je
>stav kdy člověk nezná příčiny své současné situace a
>nezajímá se o následky svého jednání. Rovněž si není vědom
>většiny svých mentálních a tělesných procesů.

Úplně vycucané z prstu, tím se snad ani nebudu zabývat. Že by angína vznikala nevědomostí by mě dostalo.

>4.Jedině nevědomého člověka je možné manipulovat. Člověka,
>který má o sobě a o světě dostatek nezkreslených informací
>je nadmíru těžké nějak ovlivnit.

Hladovějícího člověka ovlivníš za kus chleba. Pokud tedy je ten člověk dobře informovaný a ví, že chleba lze jíst [mrknutí jedním okem]

>5.Psychofarmaka potlačují činnost právě těch mozkových
>center, které jsou nezbytné pro naši bdělost a kritické
>myšlení. Dalo by se tedy říci že potlačují svobodnou vůli a
>sebekritičnost (sebereflexi). Vlastně potlačují všechny
>reflexi. Včetně základních lidských pudů jako je touha po
>zachování života.

Dosti zjednodušuješ ne? Zrovna antidepresiva sedativní rozhodně nebývají. Asi ti začnu tykat, protože se projevuješ jako mladý intelektuál, asi ti nebude ani 25.

>citát:"A tak mi v kartách jasně vychází, že během příští
>generace bude existovat farmakologická metoda donucování
>lidí, jak milovat své otroctví, vytvářející .... jakýsi
>bezbolestný koncentrační tábor pro celou společnost, takže
>lidem budou ve skutečnosti odebrány jejich svobody, ale oni
>si to raději budou užívat, protože budou zbaveni jakékoliv
>touhy na rebelii díky propagandě, vymývání mozků, nebo
>vymývání mozku způsobenému farmakologickými metodami."
>spisovatel Aldous Huxley, 1959

No jo, LSD smažka si dělá názory na svět.

>závěr: Nemůžeme vydělávat více peněz. Z našich peněz je
>totiž potřeba zaplatit aparát který zajistí abychom
>nepřestali vydělávat - na to aby zůstal v chodu. Což je v
>našem vlastním zájmu. Udržet nás v chudobě, neštěstí a
>nemoci není jeho cílem, je to jen nejúčinnější nástroj, jak
>nás přesvědčit že ho potřebujeme. [smích]

Nepřesvědčivé.

47348

29.3.2005 21:35

RE: Tak tedy trochu kritického myšlení...

Cha-Chá-Cha-Cha-Cha___Ch 81.?.?.?

Reakce na 47348

Dramenbejs: Nepravda. Velmi účinné mučení je narušování spánku.

Odpověď: To s tím nesouvisí. Spíme proto že máme mozek, a proto že jsme nevědomý. Kdybychom neměli tělo neměli bychom mozek, naše mysl by nebyla odkázána na omezené tělesné smysly. A protože mysl je nehmotná není omezená prostorem, tudíž je všudypřítomná. Když je všude ví o všem, takže není nevědomá. Nevědomost je jako hluboký spánek, kdy se nám zdají sny. Plně vědomá mysl nemá potřebu spánku - to je bdělý stav. Bdělá mysl nikdy nespí, nepotřebuje jíst a nezdají se jí žádné sny o světě, o existenci či neexistenci nemá žádné já, o jakém mučení to tu mluvíte?


Dramenbejs: Úplně vycucané z prstu, tím se snad ani nebudu zabývat. Že by angína vznikala nevědomostí by mě dostalo.

Odpověď: Nepsal jsem že angína vzniká nevědomostí. Angína je název druhu nemoci. Psal jsem že příčinou nemoci je nevědomost. Ale vlastně je to jedna věc. Naší nemocí je nevědomost. Nevědomá mysl vnímá najednou vždy jen malou část celku a tuto malou část pak mylně považuje za svou. Tak vzniká představa já tedy naší osobnosti, na základě této představy vznikne i dojem těla jakožto projekce naší osobnosti do vnějšího světa. Tělo je jen snem naší mysli. Myslíme si že jsme nemocní, ale nemoc přichází z mysli. Nevědomost způsobuje že nevidíme souvislosti a neznáme příčiny tohoto stavu. Nemoc je tedy projevem naší nevědomosti.


Dramenbejs: Hladovějícího člověka ovlivníš za kus chleba. Pokud tedy je ten člověk dobře informovaný a ví, že chleba lze jíst [mrknutí jedním okem]

Odpověď: Ano přece jsem psal, že člověka (informovaného, vědomého) lze ovlivnit jen skrze jeho tělo - pokud ho má. Na rozdíl od člověka nevědomého, kterého lze manipulovat zcela libovolným způsobem (za ideálních okolností).


Dramenbejs: Dosti zjednodušuješ ne? Zrovna antidepresiva sedativní rozhodně nebývají.

Odpověď: Kdo tu mluví o sedativním účinku? Existují v zásadě dvě hlavní skupiny psychologicky aktivních látek jedny mají omezující a druhé povzbuzující účinky. Antidepresiva patří do skupiny povzbuzujících látek. Navozují stav příjemného opojení, vlastně stimulují bio-chemické mechanizmy zodpovědné za příjemné pocity. Pacient se cítí příjemně a zlepší se mu nálada. Stav opojení, ale nemá s bdělým stavem nic společného. Je to jako sen který se zdá beze spánku.


Dramenbejs: Asi ti začnu tykat, protože se projevuješ jako mladý intelektuál, asi ti nebude ani 25. No jo, LSD smažka si dělá názory na svět.

Bez komentáře.


Dramenbejs: Nepřesvědčivé.

Pravda.

47378

2.4.2005 1:46

RE: Tak tedy trochu kritického myšlení...

Druid 62.?.?.?

Reakce na 47378

Jestli ti-vam neni jeste 25 let tak to klobouk dolu. [mrknutí jedním okem]

47747

27.3.2005 23:00

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Martin 193.?.?.?

na jedné straně tento trend dostává zaměstnance do nevýhodné pozice, na straně druhé je to přirozená obrana zaměstnavatelů před krachem z důvodu zvyšujících se nákladů

a je tady (myslím) třetí strana, jestli náhodou zaměstnanci nemají příliš velké nároky. Např tady v česku se mi zdá uhozené, aby člověk s platem 12 tisíc čistého jezdil autem za 300 tisíc, zadlužil se kvůli tomu a měl díky tomu následujících 5-10 let finanční problémy. Pak není divu, že mu skromný plat nestačí. Tedy, uvědomuji si, že jsou rodiny, co takové auto nemají, ale podívejte se na parkoviště jakéhokoliv hypermarketu, myslíte, že všichni ti lidi s pěknými auty mají platy nad 30 tisíc nebo jsou jen neskutečně ekonomicky naivní ?

jezdím autem za 12 tisíc a když se mě někdo zeptá proč nejezdím lepším, odpovídám, že si za jeden měsíc na lepší nenašetřím [smích]

47225

28.3.2005 2:29

Podle mě - nemají !

Kráťa krata (zavináč) c-mail (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 47225

Nemohu s Vámi souhlasit. Domnívám se, že nároky zaměstnanců většinou nejsou přemrštěné. A nedíval bych se na to pohledem kolik co vzhledem k platu stojí absolutně, ale relativně.
Jsem přesvědčen, že normální zaměstnanec by měl být schopen ze svého normálního platu zaplatit nájem (a hypotéku na bydlení, ať byt nebo domeček), uživit dvě děti, každý rok si vydělat na dva týdny obyčejné dovolené (třeba v tuzemsku, např. u Mácháče) a nejdéle jednou za deset let na obyčejné auto (nové). Jsem přesvědčen, že tři čtvrtiny zaměstnanců si mnohé z výše uvedeného nemohou dovolit.

A Váš příměr k autu ? Obyčejná Fóbie stojí 250. Vámi uváděná cena 300 není cena nějakého luxusního vozu. Tolik stojí třeba obyčejný kombík. Na takové auto by si měl vydělat každý.

A že Vy jezdíte autem za 12 ? Dovolím si tvrdit, že tak ohrožujete ostatní účastníky silničního provozu. I kdybyste byl vynikající kutil a měl auto po mechanické stránce naprosto v pořádku (pochybuji), tak je Vaše auto zastaralé konstrukčně, takže ve srovnání s novějšími auty hůře brzdí, hůře svítí (např. koncovkami, směrovkami), hůře "sedí" - a v neposlední řadě emituje více exhalací ...
Auta za 12 by neměla vůbec existovat. To jsou auta starší 15-ti let, kterýžto věk by měl být nejzašší hranicí pro jejich sešrotování.

47241

28.3.2005 7:08

RE: Podle mě - nemají !

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 47241



>Auta za 12 by neměla vůbec existovat. To jsou auta starší
>15-ti let, kterýžto věk by měl být nejzašší hranicí pro
>jejich sešrotování.

Docela bohulibá činnost by taky mohlo být "sešrotování" takových týpků, jako jste Vy. [naštvaný]

47250

30.3.2005 11:20

RE: Podle mě - nemají !

kavol 193.?.?.?

Reakce na 47250

vyjímečně souhlasím [cool]

proč bychom měli neustále produkovat nové a nové, když může staré ještě sloužit? 15 let staré auto vůbec nemusí mít vyšší emise, než fungl nové, kde se bere názor, že hůř brzdí také nechápu, a o tom svícení bych vůbec pomlčel (od dob, co většina aut umožňuje štelování sklonu světel z místa řidiče, svítí všichni kreténi co nejvýš a oslňují protijedoucí i "potkávačkami" [naštvaný])

47458

30.3.2005 15:11

RE: Podle mě - nemají !

Kráťa 213.?.?.?

Reakce na 47458

Vycházím ze situace v ČR, jinde ve světě je situace jiná. Tady ale většina aut starších 15 let pochází z produkce RVHP, kdy např.:
- drtivá většina je benzínových, ale postrádá katalyzátor
- mají běžný rozdělovač a chod motoru není řízen m.j. ve vztahu k emisím
- nemají ABS a podobná zařízení
- kryty koncovek buď dávno vybledly (např. Oltcit) nebo ztmavly k neprůsvitnosti (např. Š120)

A že šeřizovatelná světla oslňují ? Oslňuje hlupák, který to auto řídí, protože nereaguje na to, jak má auto zatížené. Ale má možnost světla sklopit a je to jen chyba obsluhy. To takový Žigulík se dá zatížit na zadku, oslňuje, ale světla seřídit nejdou.

Ne, mě vůbec nevadí stará auta - pokud jsou dobře udržovaná. Jenže takových je jako šafránu ! Většinou na silnicích vidím různě shnilé rachotiny, na kterých věci fungují jen silou vůle.

Jo a - neměřte jenom podle Prahy. Existují i jiné kraje.

47479

31.3.2005 12:15

RE: Podle mě - nemají !

kavol 193.?.?.?

Reakce na 47479

>Vycházím ze situace v ČR, jinde ve světě je situace jiná.

mě přijde, že vycházíte z toho, co si právě vycucáte z palce ...

připomínku o katalyzátoru, kdy se objevil v masové produkci bych bral, ale nelze paušalizovat (ostatně kolik "západoevropských" vozů s r.v. starším než 1990 mělo katalyzátor?) ... a i sebedokonalejší ABS jaksi podléhá fyzikálním zákonům (nehledě na to, že u jeho montování platí skoro totéž, co u katalyzátoru, ještě před cca čtyřmi lety ABS v základní výbavě nebývalo)

>- kryty koncovek buď dávno vybledly (např. Oltcit) nebo
>ztmavly k neprůsvitnosti (např. Š120)

hm, měl jsem Škodu 120, po bouračce jsem musel jednu stranu vyměnit, a nějak jsem nezaznamenal, žeby ta původní cca 10 let stará byla byť jen o trochu tmavší, než ta nová, natož "ztmavlá k neprůsvitnosti" ...

>takový Žigulík se dá zatížit na zadku, oslňuje,

ale? jakpak může oslňovat, když podle Vás "ve srovnání s novějšími auty hůře brzdí, hůře svítí"?

>Ne, mě vůbec nevadí stará auta - pokud jsou dobře udržovaná.

cituji minulý příspěvek:

I kdybyste byl vynikající kutil a měl auto po mechanické stránce naprosto v pořádku ... Auta za 12 by neměla vůbec existovat. To jsou auta starší 15-ti let, kterýžto věk by měl být nejzašší hranicí pro jejich sešrotování.

snad pan redaktor promine, ale s takovouhle "diskusí", kdy v druhém příspěvku popíráte, co jste napsal v prvním, Vás můžu jedině tak poslat do pr...

47583

28.3.2005 0:15

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

FL.88 4.?.?.?

"Zvedavec" jsem objevil minuly tyden a od te doby jsem ho parkrat navstivil a pri techto navstevach jsem precetl nekolik clanku a diskuzi k nim a muzu vas ujistit ze nemuzu verit svym ocim.... [překvapení]
Tolik nenavisti k USA a nasemu Mr. president-ovi Bush-ovi se opravdu tezko hleda.Vim ze mnohym lidem kteri sem prispivaji vadi jak nase zeme pod nasim Mr. presidentem prosperuje.Vadi jim take to ze nas Mr. president chce pro KAZDEHO obcana bezpecnost a tomu podrizuje VSE!
To se samozrejme nelibi Evropskym a Canadskym socialistum kteri by nejradeji videli v uradu cloveka jakym je Clinton.
Tito soudruzi ale asi nejspis zapomeli ze USA jsou svobodnou zemi a ze jsme pro znovuzvoleni naseho Mr. presidenta meli padne duvody.
V USA ziji 18nactym rokem a jsem republikan, protoze nenavidim komunismus a socialismus.
Je smutne ze v roce 2005 ma vetsina lidi tady, lidi kteri prosly dobou vlady komunisticke luzy, nazory priklonujici se k socialismu....
S pozdravem FL.88

47229

28.3.2005 1:19

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 47229

[chechtot]
FL88 - Ty jsi mě rozesmál! [chechtot]

USA - a svobodná země? No,možná tomu věříš, pokud jsi takový typický US-citizen co pojídá burgers a donuts a jehož jediným zdrojem informací je FOX News a jediným zdrojem kultury MTV [velký smích]

Pán Bůh tě potěš,ale,jak už se tady někdo zmínil: "Blahoslaveni chudi duchem..."

A co se týká samotného článku: dobře napsané, souhlasím i s tím závěrem,že poté,co padl socialismus ve východním bloku, kapitalismus, tedy Západ, nemá protiváhu/konkurenci a tak to dá teď svým občanům sežrat [zmaten] Bohužel na to doplatíme/doplácíme i my, tady v CZ,SK atd.

Lidi začínají být hodně nasraní, zejména tady u nás na Ostravsku (region kde bydlím) - a naši politici se diví, proč tak stoupají preference KSČM. Já se vůbec nedivím...

[mrknutí jedním okem]

47231

28.3.2005 2:12

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

FL.88 4.?.?.?

Reakce na 47231

delta-Ja mam rad vesele lidi, tak jsem celkem rad ze jsem Te rozesmal... [velký smích]
ANO, verim tomu ze USA jsou svobodnou zemi, mozna lepe receno nejsvobodnejsi zemi sveta.
Abych Ti rekl pravdu "burger" jsem nemel minimalne dva roky.
"Donuts" jim pravidelne jednou tydne a to v sobotu rano v praci kdy je nekdo z nas prinese na snidani, na cemz nevidim nic spatneho...
Mym zdrojem informaci je internet, "FoxNews" sleduji zcela vyjimecne, ale rozhodne radeji nez "CNN" to Te muzu ujistit.
"MTV" jsem nevidel MINIMALNE deset let...
Jinak k clanku, lide maji ruzne schopnosti a jsou za svou odvedenou praci hodnoceni ruzne a ve vetsine pripadu nejsou ze svym ohodnocenim spokojeni.Temto mohu doporucit aby pracovali sami pro sebe a porad si pouze nestezovali a dokazali co v nich je.Kazdy ma moznost.....

47237

29.3.2005 13:45

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 65.?.?.?

Reakce na 47237

Neni nic lepsiho nez sobota rano v praci.
A aby je tam dostali, prinesou jim vdolky(donuts). Utrati 3dolary a dostanou 3tisice.... Davejte pozor cesti obcane, jedna se o pokrocilou sebemotivaci. Otroctvi v moderni podobe. A vsem se to libi!

47342

29.3.2005 15:39

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 47342

Pouze chci poděkovat za osvěžující a inteligentní příspěvky!

47349

30.3.2005 3:59

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

kema 216.?.?.?

Reakce na 47342

Doughnut (donut) se zpravidla preklada jako koblih.

47421

28.3.2005 2:28

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 47229

pane FL88, vitejte v USA, vas nazor nezdilim i kdyz v USA ziji pomerne dele nez vy. Mr.Bush je sice president i muj, ale ja jsem ho nevolil
Co se tyce republikanu, demokratu...nejedna se o bolsevizmus. Bolsevizmus je boj proti teroru. Ten ovsem vede nas spolecny president Mr.G.W.Bush.

Precet jsem si vysmech pana delty, jiste tomu co se deje v americe velice dobre rozumi, vzdyt je z hornicke rodiny, no a nadarmo se nerikalo, ja jsem hornik kdo je vic [smích] Urcite ten pan je riditel dolu und nahoru a proc se smeje amikum? No preci se nebude smat sam sobe [smích]na to zase tolik chytrosti nema, prej ma rad tresne.

47240

28.3.2005 2:59

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

FL.88 4.?.?.?

Reakce na 47240

Pane vcelicka, dekuji za privitani, ale to ze tady zijete dele nez ja jeste neznamena ze toho vite vic nez ja [smích]
V kazdem pripade jste "LOSER" protoze jste nevolil Mr.Bushe a pro soudruha Kerryho jak je videt Vas hlas nebyl prilis platny [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Mejte se hezky a jeste dalsi vic nez tri roky si uzivejte Mr. presidenta Bushe v uradu.... [smích]

47242

28.3.2005 5:55

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 47242

Poslyšte, efelko, nelíbí se mi váš arogantní tón, ani to, jak někomu tady nadáváte do loseru. Jestli chcete vydržet, tak se mírněte. Pokud se vám tu nelíbí, jděte jinam, nikdo vás nedrží.

47246

28.3.2005 13:26

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

FL.88 4.?.?.?

Reakce na 47246

Vazeny Pane Stwora,
Ja nikomu nenadavam, pouze konstatuji ze soudruh Kerry je LOSER protoze ve SVOBODNYCH volbach PROHRAL s Mr. presidentem Bushem, ktery je tim padem WINNER.
Dekuji za pochopeni.
FL.88

47273

28.3.2005 18:36

Hleďme, jak cukáte. Teď ještě přestat lhát, a budete na dobré cestě.

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47273

O jeden příspěvek výše říkáte "...V kazdem pripade jste "LOSER" protoze jste nevolil Mr.Bushe a pro soudruha Kerryho ..." (cituji Vás).

Teď říkáte, že "...Ja nikomu nenadavam, pouze konstatuji ze soudruh Kerry je LOSER ...".

Tak jak to je, pane? Jsme Losers my všichni příslušníci lidské rasy, co jsme G.W.Bushe nevolili, nebo je Loser jen Kerry, neboť ve volbách 2004 prohrál?

Pokud trváte na svém posledním vyjádření, že "...Ja nikomu nenadavam, pouze konstatuji ze soudruh Kerry je LOSER ...", pak jsme ochotna toto Vaše poslední prohlášení akceptovat jako opravu a neohlížet se nadále na Vaše arogantní nadávání všem nevoličům G.W.Bushe.

Chybovat je lidské, my křesťané však chybujícím rádi odpouštíme - poté, co jsme se přesvědčili, že chybující nalezl správnou cestu.

Osobní omluvu za nadávání do "Losers" od Vás neočekávám, ale potěšila by mne.

[smích]

47285

28.3.2005 7:49

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47242

Zajímavý pohled, pane. Takže LOSER, říkáte? tak to já budu nejspíš taky LOSER, neboť jsem Prezidenta Syna nevolila.

Napište něco o tom, jaký je to pro Vás pocit, vědět, že Vy a cca 128 milionů Vašich spoluvoličů jste WINNERS, zatímco zbytek, cca 6 miliard obyvatel planety Země - počítám-li to dobře - jsme LOSERS.

A, mimochodem, jsem naproto proti tomu, aby pan Stwora Váš projev zde na Zvědavci omezoval. Jsme zde vsichni na jeho soukromé půdě a pan Stwora provoz tohoto serveru platí, přesto byste ale měl vědět, že pokud jde o svobodu projevu, a vaše právo na tuto svobodu, jsem na Vaší straně.

[mrknutí jedním okem]

47253

28.3.2005 9:47

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 47253

pani Alzbeto, ted budu strilet od pasu takze mi prosim nedejte na pranyr, ovsem pokud si pamatuji, v presidenskych volbach volilo asi 60% moznych volicu. Dejme tomu, ze moznych volicu je jedna polovina populace, znaci tedy z 280 milionu 140 milionu z toho 60% je 84 milionu no a z toho pouze polovina volila pana presidenta G.W.Bushe
Takze mluvime o nejakych 42 milionech, no a pokud spocitame ty, kteri opravdu vedeli proc volili pana presidenta G.W.B. dostaneme se mozna k deseti milionum. [smích] Zaplat Buh, jeho trvani bude jeste tri roky pak nam vsem bude lip [smích]

47261

28.3.2005 18:26

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47261

128 milionů WINNERS = 62,028,772 Bushových voličů x Caracallův koeficient 2.06.

Caracallův koeficient = počet jistých voličů G.W.Bushe z řad svobodných občanů okupovaných teritorií USA bez US volebního práva (v Iráku, Aghanistánu, Kuvajtu, a několika dalších zemích počítáno jako nabetonm jistých 100% volebschopného obyvatelstva, protože podle FOX News tam stejně nikoho jiného než G.W.Bushe nechtějí)

Vysvětlení: "...by the Constitutio Antoniniana of 212 AD, Emperor Caracalla extended Roman citizenship to all free inhabitants of the Empire. "This measure extended the notion of what was considered ‘Roman’ to cover a multitude of ethnically and locally divergent cultures" (from Averil Cameron, The Later Roman Empire, Harvard University Press, 1993, p. 9)...", citováno z webu US Imigračního úřadu zde: http://uscis.gov/graphics/aboutus/history/mar1790.htm

[mrknutí jedním okem]

47284

28.3.2005 15:42

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Josef 67.?.?.?

Reakce na 47253

Jste Losers!
A kdo volil presidenta Bushe je Winner. Pane Stwora, proc jste nepoukazal na Vcelicku, kdyz nadaval Ostravakovi ze je hornik dolu a nahoru - to je osobni urazka! A tomu Ostravakovi je treba vysvetlit, ze to neni tak, jak si to predstavuje, ze kazdy den Americana chytne McDonald policie a narve do nej Hamburgra! A ze FOX-NEWS je jedina stanice, ktera se da poslouchat a ktera v diskuzich ma zastoupeny obe strany politickeho spectra a nikoho nenuti do toho, co si ma myslet. Zaverecny nazor si musi udelat kazdy sam a myslet boli.
Take je nutno poukazat, ze za stav, jaky je v Nemecku byl vyvolan zase levicovou stranou ekonomickych losers. Z ekonomickeho zazraku se jim podarilo udelat za par let rujnu. A jestli si zvoli CR EU-ustavu, tak Ostravaka ceka to same, co je popsano v tomto clanku. Nedivim se Ostravakovi, ze je rozcarovan z podvodu, ktery na nej ceska zkorumpovana inteligencia z Prahy navlekla a svoji beznadejnost si leci nadavanim na USA, k cemuz je trenovan od skolnich let. Ja pamatuji, ze na americke imperialisty z wolstryyytu se svadel i nedostatek hajzlpapiru a brambor.

47279

28.3.2005 8:36

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 47242

>....nevolil Mr.Bushe ......
FL88
Pane
A jaky je to pocit videt cloveka, ktereho jste volil do uradu prezidenta,
jak mu zhnednul nos od sionistickych zadku?
Jste obcan USA, nebo jste zaprodanec?
Ikdyz,...pravda je, ze tehdy u voleb nebylo z ceho vybirat[pláč]
Dle meho usudku, Vase volba ale vedla k tomu, ze se nam, obcanum USA,
ve svete hur dycha.
Stovky tun munice, kterou Bush byl ochoten hodit za limec obcanum statu Iraq,
ekonomiku USA nezachrani, protoze takovou zachranu at si nastrceny panak Bush strci....
P.S. A nejste nahodou Flying Leho 88 ?

47254

30.3.2005 4:03

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

kema 216.?.?.?

Reakce na 47254


>A jaky je to pocit videt cloveka, ktereho jste volil do
>uradu prezidenta,
>jak mu zhnednul nos od sionistickych zadku?
>Jste obcan USA, nebo jste zaprodanec?

Idealisto, to bylo pod tvou uroven. [smích]

47423

28.3.2005 9:36

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 47242

pane FL88, kolik toho kdo vime neni asi v teto debate dulezite. Dulezite je si uvedomit, ze Mr.Bush vyhral volby s odrenyma usima.
S takovym mandatem bych se moc nechlubil.

To, ze jste si vybral prave pana presidenta Bushe svedci o vasem mysleni. Vubec vam nevadi jaka je momentalni politika v USA a pravde podobne vas ani nezarazi jeji ekonomicka situace.

Uz to, ze si myslite, ze republikani jsou na druhe strane socializmu napovida o vasi inteligenci. Pokud tedy volite republikany proto, aby jste nahodou nebyl socan, gratuluji vam, k vasemu zaveru. Myslim si ovsem, ze finacne na tom zrovna nejlepe nejste a uz urcite nejste treti generace zlodeju. Vysvetleni vam k teto vete davat nebudu, jiste toho vite vic nez ja. Zacinam se ptat sam sebe, proc jsem vubec takoveho noumu do USA pustil.No ale s jistotou mate pravo na sve nazory. Preji vam zde v USA spokojenost.

47259

28.3.2005 17:28

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Josef 12.?.?.?

Reakce na 47259

Napadate tady tady komentatory a Mr. Stwora na to nic!
Napsat:
"Myslim si ovsem, ze finacne na tom zrovna nejlepe nejste a uz urcite nejste treti generace zlodeju. Vysvetleni vam k teto vete davat nebudu, jiste toho vite vic nez ja. Zacinam se ptat sam sebe, proc jsem vubec takoveho noumu do USA pustil".

Jak je na tom kdo finacne vam do toho nic neni a jakym pravem rozhodujete kdo je nouma a navic chcete rozhodovat koho vpustite do USA!? To jsou totiz typicke levicove nazory a pripominete mi Castra, ktery dovede Kubancum v petihodinovem projevu vykladat o vyhodach socialismu a sam soudi Forbes magazin za to ze zverejnili jeho osobni bohatstvi na 550 milionu dolaru. Vily ve Spanelsku, farmaceutickou fabriku atd. pro zajimavost profesionalni vrah Arafat po sobe zanechal pouhych 300 milionu $.
O presidentu Bushovi take lzete, dostal sedesat jedna milionu hlasu, coz je historicky rekord a pred Kerrym zvitezil o tri a pul milionu hlasu. Tak nevim, cemu rikate "odrene usi".
Proc se uz nemluvi o WMD zbranich? Protoze to CIA prohrala na cele care s Ruskou tajnou sluzbou ! Prectete si radeji, co vyplouva na povrh z irackych archivu!

http://www.newsmax.com/archives/articles/2005/3/2/230625.shtml

47282

28.3.2005 20:40

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 47282

pane Josef klidek, pokud jsem urazil pana ostravaka svou poznamkou, omlouvam se, co se tyce vaseho tonu, nejen ze je urazlivy, ale silne mi pripomina donasece a zalobniky.
Pokud si myslite, ze americky obcan nema slovo v tom, koho chce do USA vpustit a koho ne, pridrzte si klobouk bude hur. Emigrace (imigrace) jak v USA tak v Evrope se bude resit a to hodne brzy.
No a pokud vam toto reseni pripomina socialisticke chovani s tim asi nic nenadelam. Ted jeste k vasi propagande, ze Mr.G.W.Bush byl volen
o 3 miliony vice volicema nez Kerry. Nevim, kde jste vzal ty cila, ale jednalo by se o 4.4% volicu k dobru G.W.Bushe, no jiste to v nasem volebnim systemu nedela moc velky rozdil, zcela zalezi na tom, kolik budouci pesident vyhraje statu. No a v pripade G.W.Bushe, se jednalo o stat Ohio, Florida jak vite patri do Bushovic rodiny [smích]a prave diky tomuto statu mame pana presidenta G.W.Bushe na osm let. Zazracne ekonomie USA vypada stejne jako jeho vlada, o deficitu, ktery prave mame, prevazne z duvodu rozhodnuti toho pana nemluve.

47288

29.3.2005 0:21

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47288

>Pokud si myslite, ze americky obcan nema slovo v tom, koho
>chce do USA vpustit a koho ne, pridrzte si klobouk bude hur.
>Emigrace (imigrace) jak v USA tak v Evrope se bude resit a
>to hodne brzy.

Velmi správný postřeh, pane Včeličko. Prozatím, zdá se, Bushovi nežere avízovanou reformu imigrační politiky ani jeho vlastní GOP, ale co není dnes, může velmi rychle nastat.

Pevnost Amerika je technologicky připravena, a je jen otázkou politické vůle, bude-li zprovozněna, nebo ne.

P.S. Pikantní je v této souvislosti pozice Kanady, zejména pokud by došlo k dalšímu zopakování průniku teroristů do USA přes soft hranici s Kanadou. Prozatím se Kanaďané vícemnéně oprávněně pyšní svou nezávislostí na USA. Dojde-li ale tok dějin k bodu, kdy bude nutná reforma imigračních procedur, a kdy se bude zapínat elektrický virtuální plot na perimetru Pevnosti Amerika, bude jistě zajímavém pozorovat, budou-li si Kanaďané cenit více své nezávislosti, nebo faktu, že budou na vnitřní straně perimetru ostrahy.

47302

29.3.2005 0:13

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47282

Jak jste přišel na to, že informace o pašování zbraní hromadného ničení z předinvazního Iráku do Sýrie vyplouvá na povrch z iráckých archivů?

V onom Vámi citovaném článku NewsMax není o iráckých archivech ani slovo. Zato je tam jasně řečeno, že NewsMaxu poskytl tuto informaci pan John Shaw, bývalý Rumsfeldův státní podtajemník pro otázky mezinárodní bezpečnosti na Ministerstvu obrany USA.

P.S.

Pokud jde o zde zmiňované lži na téma, o kolik hlasů že to Bush vlastně v roce 2004 vyhrál, doporučuji grafické vyjádření na http://www.authenticgop.com/


[smích]

47301

29.3.2005 2:44

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

FL.88 4.?.?.?

Reakce na 47259

TAK TOHLE JE SILA!!!
SOUDRUHU VCELICKO tohle je (cenzurovano - pokus o zesměšnění protivníka)


pane FL88, kolik toho kdo vime neni asi v teto debate dulezite. Dulezite je si uvedomit, ze Mr.Bush vyhral volby s odrenyma usima.
S takovym mandatem bych se moc nechlubil.

To, ze jste si vybral prave pana presidenta Bushe svedci o vasem mysleni. Vubec vam nevadi jaka je momentalni politika v USA a pravde podobne vas ani nezarazi jeji ekonomicka situace.

Uz to, ze si myslite, ze republikani jsou na druhe strane socializmu napovida o (cenzurováno, pokus o zesměšnění). Pokud tedy volite republikany proto, aby jste nahodou nebyl socan, gratuluji vam, k vasemu zaveru. Myslim si ovsem, ze (cenzurováno, osobní útok) a uz urcite nejste treti generace zlodeju. Vysvetleni vam k teto vete davat nebudu, jiste toho vite vic nez ja. Zacinam se ptat sam sebe, proc jsem vubec takoveho (cenzurováno, další útok) do USA pustil.No ale s jistotou mate pravo na sve nazory. Preji vam zde v USA spokojenost.

47317

29.3.2005 3:20

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 47317

Váš komentář je mimo mísu. Držte se tématu článku. A přestaňte urážet oponenty.

47318

30.3.2005 12:41

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 47240

U nás doma se zase říká - když budeš blbej, tak půjdeš na horníka [smích]

47467

28.3.2005 16:04

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

petge 83.?.?.?

Reakce na 47229

Budu trochu OT, ale ne úplně. Žiji 53 let v ČR [smích] , komunisty jsem aktivně měl nerad i za Husáka, kterýžto stav trva dodnes. Naturelem jsem republikán, ale Sládkovce jsem nikdy nevolil a i kdybych mohl, nevolil bych ani pana Bush junior. Tolik na úvod.

Byl jsem vloni na podzim v době vrcholící presidentské kampaně celý měsíc v USA za dcerou, ta zde je provdaná 5 let. Má se co ohánět, nemá čas si všímat úrovně svobody ve své "nové vlasti". To já si ten čas udělal. Stručně shrnu poznatky:
- Byl jsem se párkrát povalovat na pláží ve Virginia Beach - byl jsem otřesen. Američtí turisté se zde "opalovali" a koupali v oblečení, které oni považovali za "plavky", jaké byly považovány za zastaralé již za Rakouska Uherska. Rodiče zetě mi pak vysvětlili, že v Americe je zcela nemyslitelná představa "nudy pláže" a takové evropské plavky jsou v Americe asi jen na reklamních plakátech. Americká společnost je tedy falešně prudérní, přiznejte, že to o svobodě nesvědčí.

47280

28.3.2005 16:05

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

petge 83.?.?.?

Reakce na 47229

(pokračování)
-Prolezl jsem historické území města Richmond VA - byl jsem otřesen. Jsem docela znalec a nadšenec americké historie "nasucho", z četby. Pohled na místě je tristní. Myslel jsem, že v Americe jakkoli řídce, ale přece jen, se vyskytují nějací architekti. Ale že zřejmě opravdu nikoliv, jsem si nakonec ověřil definitivně ve Wiliamsburgu. Ani zde jsem, ačkoliv souvztažnost možná nebude zcela zřejmá, nenalezl tímto příznaky svobody.
-Po Richmond VA jsem za cenu neustálého riskování života najezdil mnoho kilometrů na kole !! Ano, na kole !! Pohled na auta a provoz, ale hlavně na urbanistické řešení, kdy já na kole byl zásadne když ne rychlejší, tak rovnocenný s autem, nebo že typické auto byl obří pikap 4x4, jehož motor byl tak žravý, že spásal i trávu kolem cesty, mě přesvědčil, že něco s Amerikou není v pořádku.

Každému bych doporučil podobnou cestu do USA. Já pravda poznal hlavně Virginii a trochu Washington, ale s politováním musím říci, že jsem odjížděl z USA hodně mírně formulováno "zneklidněn".

47281

29.3.2005 4:32

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 65.?.?.?

Reakce na 47281

Pane Petge,
...a to jste nemusel podepsat pri navratu revers, ze nebudete o sve 'americke zkusenosti' po navratu mluvit? To se bezne dela... [mrknutí jedním okem]
Pokud jde o Vase zasvecene liceni 'plovacich uboru', mam k tomu vlastni interpretaci;
- zatinco zenske jsou vystrizeny extremne vysoko, muzske jsou ve smyslu prave protivahy az ke kotnikum; je to obrazem prirodnich protipolu [mrknutí jedním okem]
- nessporna vyhoda muzskeho 'plovaciho uboru' je v tom, ze se necha v potrebe nouze(specielne pri windsurfingu) pouzit coby pridavna plachta. Pracuje to vyborne, k nezaplaceni
- jestlize se do takoveho uboru ale 'uborite', musite pocitat s tim, ze z Vas vykonny sportovec nebude. Nejen ma takovy ubor velky odpor vody, ale vas zcela jiste plne nasycen, stahne ke dnu! [chechtot]

47322

29.3.2005 18:40

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

petge 83.?.?.?

Reakce na 47322

Nikoli, reverz jsem nepodepisoval !

A dodal bych ještě jeden podivný poznatek - omlouvám se ale, že je OT. Jsem docela vášnivý houbař a sportovní rybář. Na ryby jsem se ve Virginii bohužel nedostal, akorát jsem krásné ryby videl v James river nad Richmond. Ale strávil jsem cca týden v Apalačích pěší turistikou, kterou jsem doufal vylepšit hřibařením - v rámci přípravy jsem si doma pracně koupil americký atlas amerických hub a studoval je. K mému neskonalému údivu jsem virginské lesy shledal hřibu-prosté a jaksi zcela bez života. Zde doma v Beskydech, když na podzim vyběhnu do lesa, za hodinu již neunesu košík krásných hřibů a cestou vidím všelijakou zvířenu a hmyz. Tam ve virginských lesích jsem měl nutkavý pocit, jako by ten les byl z plastiku. Toto prostě nechápu.

Ještě bych dodal jeden symptom, že s USA cosi není v pořádku. Totiž - tak mizerné kafé jako tam jsem nepil ani v Rusku !! A ty podivné zvyky lití si kafe do plastových kelímků - prostě fůůj !

47365

29.3.2005 4:56

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 65.?.?.?

Reakce na 47229

A to ze jsem REPUBLIKAN, znamena ze KAZNI zvykam....,
do rady, k sobe bliz a praporecky VYS!!


Tomu Ty fleetwoode-osmdesatosmicko budes asi dobre rozumet!

Ja bydlim 26let v Kanade a jeste jsem "socialistu" nevidel...
mohl bys pomoci mi jej nalezt? Bohate se odmenim!

Jinak nemam osobne vubec nic proti tomu, ze milujes pana presidenta. Jsi prikladny Patriot! Carry-on FL-88![chechtot]

47325

29.3.2005 6:47

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47325

Pane Zape,

Fakt jste za těch 26 let v Kanadě ani jednoho socialistu neviděl? Ani jednoho jediného?

Co třeba kanadská New Democratic Party - http://www.ndp.ca/? To jsou podle mne socialisté jako vyšití. NDP se hlásí ke světovému sociálně-demokratickému hnutí, a je plnoprávným členem Socialistické Internacionály, viz http://www.socialistinternational.org/maps/english/northa.htm

NDP už ale Kanaďanům nesděluje, že svým členstvím v Socialistické Internacionále se tato kanadská socialistická strana hlásí nejen k socialistovi Karlu Kautskému, ale i k rudému Spartakovci Karlu Liebknechtovi, dalšímu rudochovi Jeanu Jaurésovi, Rose Luxemburgové a jejímu spolupachateli Otto Bauerovi, a koneckonců i k Charlie Marxovi.

47327

29.3.2005 14:03

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 65.?.?.?

Reakce na 47327

Pani Alzbeto,
vy se nespokojite s jednim malym spolecenskym argumentikem, Vy jste Lavina. Chcete vyhrat na cele care! Primo Alzbetinska serenada! Tramtararaaaaa.....

Vec je ta, pani; V rozsahu svych realnych pusobnosti neni, ani pri totalnim vitezstvi tzv. socialistu mozne prilis zmenit. Verte mi, mam to proverene. Vselijake ty partaje s levocovymi jmeny je jen dekorace do oken.

Dam Vam priklad: v roce tusim 92(93?) vyhrala za podpory 'luzy' v Ontariu volby NDP. Co myslite, ze se zasadniho zmenilo? Vite co? Ona prodejna luza, tentokrate opravdova, jiz kanela na nove-zvoleneho premiera(B. Reye) jedovatou slinu. Videl jsem i znectnujici billboard, kde byla jeho podoba a vedle nej hlava osla! Co by jste tomu rekla jakoby osloveni civilizovaneho projevu.

Vim a znam dobre americkou schematiku v davani nalepek. Je to vse Bull, pani. Realita je vzdy ta sama, kazdy se musi postarat o sebe... [mrknutí jedním okem]

47343

29.3.2005 20:41

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47343

Abychom si dobře rozuměli: domnívám se, že v Kanadě má NDP své místo, a nijak nepopírám legitimitu této strany. Moje názory znáte dobře, a víte, že můj vztah k hnutí sociální demokracie není ani ničitelský, ani znevažující.

Souhrnně, vy jste se zmínil o neexistenci socialistů v Kanadě, a já Vám jeden exponát takového socialistického uskupení dodala naservírovaný. Toť vše.

Pokud jsem Vás mou upovídaností dohnala včera k slzám, nebo jinak naštvala, omlouvám se. Co byste ale jiného měl čekat od upovídané ženské, pane Zape.

47372

30.3.2005 1:35

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 70.?.?.?

Reakce na 47372

Ale prosim Pani Alzbeto,

tak jsem to prece nemyslel. Vy jste perla diskuzi [mrknutí jedním okem]
kdekoli se vyskytnete. Vazim si Vasich prispevku nesmirne. Ruce jste vysachovala onehda celou smecku samcich sovinistu. Jen se prosim nestahujte. Mate zde lepsi realizacni moznosti, nez na obhroublych (a jinak neprilis inteligentnich) debatach na CN.

Pan Stwora, censor par excellence, nam udrzuje dobrou mravni uroven. A to nerikam proto, ze mi jeste nic nevymazal... [mrknutí jedním okem]
Mozna, jednoho dne se take pustimeme do krizku!

Co jsem chtel naznacit temi 'socialisty' je, ze jejich skutecne ambice nejsou vest spolecnost. Tak jeste mozna podporovat Liberaly, ale to oni urcite neudelaji, tim by se samozrejme zdiskreditovali. Mam zato, ze tim, ze davaji Liberalum zabrat jsou velmi uzitecni. Ale znovu prosim nenechte se salit falesnymi dojmy: Kanada ma k socialismu jako cert ke svecene vode. Fouka zde severak! [smích]

47399

30.3.2005 1:57

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47399

[smích]

47401

30.3.2005 9:44

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47399

Kanada ma k socialismu jako cert ke svecene vode.
___________________________________________________

..... hmm pane zap, ja bych ani neřek'. Muj osobni dojem/nazor bez statistiky je ten, ze Kanada v socializmu vede !! na severojiznim kontinentu ( svetadilu ) Ameriky. Jen se podivejte, kolik Kanadane plati dane a jake z toho vyplyva socialni zajisteni Kanadanu. A pak kouknete "dolu" ( USA ), jak to vypada u sousedu ...

47444

31.3.2005 1:59

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 65.?.?.?

Reakce na 47444

Vse zalezi na tom, vazeny pane Lve, jaka si vezmete meritka.

Chcete-li jit dle pravoplatne definice, neni socialismus nikde(tj. vyrobni prostredky jsou vlastneny privatne, nikoli narodne).

Pokud mate na mysli nejake ty zbyvajici vydobytky z lepsich casu - to nestoji za rec. Je to vesmes jen radoby predstava. Mizi nam jak pisek mezi prsty na plazi. Prectete si clanky od Idealisty a Pesimisty. Jsem nekde mezi temi dvema. Pokud jde o pozorovani realit, jsou oba 'spot-on". [mrknutí jedním okem]

47545

29.3.2005 11:07

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 47325

>A to ze jsem REPUBLIKAN, znamena ze KAZNI zvykam....,
>do rady, k sobe bliz a praporecky VYS!!
>
>Tomu Ty fleetwoode-osmdesatosmicko budes asi dobre rozumet!
>
>Ja bydlim 26let v Kanade a jeste jsem "socialistu"
>nevidel...

>mohl bys pomoci mi jej nalezt? Bohate se odmenim!
>
>Jinak nemam osobne vubec nic proti tomu, ze milujes pana
>presidenta. Jsi prikladny Patriot! Carry-on FL-88![chechtot]

Tož teda, já su tady už dvaadvacet let a postupem času nabývám dojmu, že před čím jsem tehdy utekl, tak mě tady začíná dohánět. A někdy tak, že si to ani nechci připouštět, ale je to opravdu většinou jen díky těm NDP socanům. Jenže stále se snažím za tím vidět ještě něco materiálnějšího a to je lidská hamižnost a lakota. Ti "omezenci" v uniích vidí jen sebe a nikoho jiného. Oni stále naříkají, jak se jim chudáčkům nedostává toho a onoho, ale vůbec ve své "bratrskosti" a "sesterskodti" nevidí nikoho jiného, než sebe. Takže oni musí stávkovat, protože ten "krutý" vydřiduch zaměstnavatel, jim platí jen 26 dolarů na hodinu, ale jak s tím můžou ti nebožáci vyjít, oni potřebují aspoň 32, přičemž spousta dalších, neuniových dostává za mnohdy těžší práci jen polovic a "musí být ráda". Jak to potom posoudit ? [oči v sloup]

47335

30.3.2005 1:50

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 70.?.?.?

Reakce na 47335

Mily Sidoniusi!
Mate to Vy z zemi kanadske lehke? Tusim, ze ne! A kdo take ma....
Kazdy se o tu mizernou skyvu musi rvat. Ja to nemam organizovanemu lejbru za zle, ze maji urcitou vyhodu. Jsou to lide vesmes s nizsi kvalifikaci, zamestnani na zauceni a pod. Doma je cekaji mortgages(hypoteky), deti a jejich vychova, u muzu tez casto podpurne platby na zcizene deti.. Zadna selanka. Prejte jim to! Solidarity forever! [mrknutí jedním okem]

47400

30.3.2005 2:26

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 47400



>Kazdy se o tu mizernou skyvu musi rvat. Ja to nemam
>organizovanemu lejbru za zle, ze maji urcitou vyhodu. Jsou
>to lide vesmes s nizsi kvalifikaci, zamestnani na zauceni a
>pod. Doma je cekaji mortgages(hypoteky), deti a jejich
>vychova, u muzu tez casto podpurne platby na zcizene deti..
>Zadna selanka. Prejte jim to! Solidarity forever! [mrknutí jedním okem]

takze toho socialistu by jste nejspise odhalil pohledem do zrcadla cili spigla

47407

30.3.2005 4:02

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 70.?.?.?

Reakce na 47407

Jestli jim skutecne jsem, Zdenku nevim,
ale vim,ze nikomu nezavidim. Rozhodne ne tem, co oraji brazdu sveho zivota s bradou takrka u zeme. Kdyz zavidet, tak tem uplne jinym. Ale tem take nezavidim, proze nemaji charakter. Zadny dobrak se bohatym nestal. Tedy az na ty filantropisty... ale s tim si take nejsem jisty. Delaji to coby terapii svych prirozenych neduhu.

47422

29.3.2005 17:08

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 47325

>
>Ja bydlim 26let v Kanade a jeste jsem "socialistu"
>nevidel...

takze 26 let na odloucene, pravdepodobne meteorologicke stanici za polarnim kruhem ?

>mohl bys pomoci mi jej nalezt? Bohate se odmenim!

dorucim az do domu, kolik je ta odmena

47358

28.3.2005 7:13

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Stav věcí popisovaný v článku zní opravdu hrozivě. Možná, že odvody a platy v Německu jsou (příliš) vysoké, ale řešit to stylem dražby, kdo bude ochoten pracovat za méně peněz, to opravdu zavání raným kapitalismem 'a la A. Smith. Určitě existují i jiná řešení. Každopádně jsem vděčen osudu, že vykonávám vysoce specifické povolání, které v rámci outsourcingu nelze vyvézt do Číny, ani dovézt Číňany, aby tu práci vykonávali zde. [naštvaný]

47251

29.3.2005 2:06

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 70.?.?.?

"Ano, doba se změnila. Socialismus je pryč a kapitalismu spadla maska lidumilnosti. Nemá už důvod nic předstírat. Rovnováha byla porušena. Něco mi říká, že takové webové stránky, jako je JobDumping, budou stále častější. Opravdu jsme tohle chtěli?"

Absolutne pravdive pane! Jsem rad, ze to slysim, neb me to jiz trapi dlouhou dobu. Koncem "rudeho imperia" tez zanikly nadeje obyvatelum kdysi svobodneho sveta na lepsi zivot....

47314

29.3.2005 9:28

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Joža Úprka 195.?.?.?

Je to všechno postavený na hlavu! [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

47330

29.3.2005 11:03

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Martin 193.?.?.?

FL 88: jsem přesvědčen, že váš příspěvek má za cíl americkým státním institucím prokázat, že jste politicky korektní a poslušný občan a jako takový ho beru a proto byl asi napsán.

pravděpodobně jste ho napsal v naději, že jsou tyto diskuze sledovány (což jistě jsou) a doufáte, že vám to vynese nějaké drobné bezvýznamné plus.

I já samozřejmě naprosto nekriticky obdivuji všechny úspěchy USA a vašeho Mr. prezidenta, [smích]

nicméně z vašeho přehnaně podbízivého a patolízalského příspěvku je mi na zvracení. Holt každé státní zřízení má svoje vlezdoprdelky. [smích]

47334

30.3.2005 4:17

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

kema 216.?.?.?

Reakce na 47334

>FL 88: jsem přesvědčen, že váš příspěvek má za cíl americkým
>státním institucím prokázat, že jste politicky korektní a
>poslušný občan a jako takový ho beru a proto byl asi napsán.
>pravděpodobně jste ho napsal v naději, že jsou tyto diskuze
>sledovány (což jistě jsou) a doufáte, že vám to vynese
>nějaké drobné bezvýznamné plus.

Martine,strome zeleny, pan FL 88 by vam mohl pochopitelne odepsat, ze vy ocekavate pro zmenu vitezstvi komunismu ci islamu a snazite se zavdecit svym budoucim panum.
Ale treba je to pod jeho uroven. Treba se snazi tady jen napsat svuj nazor. Tak proc ho nenechate? Proc nasledujici urazky?
Pelesku stejne clovece nedohonite.Ani kdybyste se rozkrajel [velký smích]

>nicméně z vašeho přehnaně podbízivého a patolízalského
>příspěvku je mi na zvracení. Holt každé státní zřízení má
>svoje vlezdoprdelky. [smích]

47424

30.3.2005 9:58

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47424

Martine,strome zeleny, pan FL 88 by vam mohl pochopitelne odepsat, ze vy ocekavate pro zmenu vitezstvi komunismu ci islamu a snazite se zavdecit svym budoucim panum.
Ale treba je to pod jeho uroven.
_________________________________________________________

Pane kema, jak muzete psat za pana Fl 88 ? Ze byste, byli stejna krevni skupina se stejnymi geny ? Vubec bych se nedivil [naštvaný]

47448

31.3.2005 2:26

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 47448



>Pane kema, jak muzete psat za pana Fl 88 ? Ze byste, byli
>stejna krevni skupina se stejnymi geny ? Vubec bych se
>nedivil [naštvaný]


Zase nám Levík zabodoval. "Zloděj křičí :´chyťte zloděje´ !" [chechtot]

47549

31.3.2005 8:35

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47549

Zase nám Levík zabodoval. "Zloděj křičí :´chyťte zloděje´ !"
___________________________________________________

Jo jo, svata pravda pane Zdenku Matousku. Ale, to byste musel utikat predemnou, abych mohl kricet "chytte zlodeje" ! [mrknutí jedním okem]

Akorat me mrzi, ze mi balite pred nosem ma devcata, ktera jsem si na Zvedavci vytypoval. Na priklad, pani Alzbetu, kterou jste pozval do sveho ?! ochotnickeho divadla, ach jo. [pláč] Ted budu hrat jen druhe housle [zmaten]





47573

31.3.2005 10:01

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 47573


>Akorat me mrzi, ze mi balite pred nosem ma devcata, ktera
>jsem si na Zvedavci vytypoval. Na priklad, pani Alzbetu,
>kterou jste pozval do sveho ?! ochotnickeho divadla, ach jo.
>[pláč] Ted budu hrat jen druhe housle [zmaten]

Nevěšte hlavu, není všem dnům konec. A s tím "ochotničením" to umíte, řekl bych lépe, než já sám. [chechtot] Jinak já žádné divadlo nevlastním a ani naše skupina ne. Musíme si ho rentovat a je to horší a horší, tedy dražší a dražší. Takže to pozvání pro p.Alžbětu, by se mohlo taky brát, jako určitá "promotion". Jenže to přece nemohu dotyčné, tak stroze nadhodit, anebo bych měl právě jenom takhle ? [překvapení]

47576

29.3.2005 22:36

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

regulus 194.?.?.?

No,nechat se zamestnat za smesnou mzdu, ale nemuset platit zdravotni a socialni a po vecerech krast bohatym sousedum okapy a prodavat je do sberu. Warum nicht? Tja, nebude tseska defka, ale internetova...

Pokud je tento clanek monitorovan jakymkoliv americkym uradem, prohlasuji ze G.W.Bush je dobra volba pro USA.
A to ze by snad byl pro cast obcanu USA a zbytek sveta kralem Ubu? Ale,hovnajs!





[smích]

47384

30.3.2005 3:57

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Pesimista 64.?.?.?

Nevim jak je to v jinych zemich,ale asi to k tomu dospeje vsude. V Kanade (specificky v Quebeku) to neni o moc lepsi.Zatimco v roce 68 bylo pracovnich prilezitosi jako much, a clovek mohl delat az do predani zlatych hodinek za celozivotni praci,tak trend se seredne zmenil.Po padu bolsevika chybi protivaha,takze kapitalizmus bez lidske tvare se vraci zpatky a utahuje srouby,a co vybojovaly unie za celou historii se pomalu omezuje.Po nastoleni separatisticke vlady v Quebeku se mnoho lidi a firem odstehovalo jinam,hlavne do Toronta.Dalsi ranou byla NAFTA.Joby se premistily vice do Mexika,kazda firma by musela byt padla na hlavu kdyby neco produkovala v Kanade,kdyz v Mexiku to muze mit za pakatel.

47419

30.3.2005 4:52

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 65.?.?.?

Reakce na 47419

Rikate to spravne a cestne Pesimisto!

Ja jsem jim take, i kdyz to neni muj pseudonym. Nebyt odboru, byl by to nesnesitelny hnus.

Jeste k tem svrchu debatovanym 'socialistum'.
Chci to uvest na pravou formu. Neni porovnani mezi 'realizovatelnym' socialismem zapadoevropskeho typu a 'socialismem' kanadskym. To jsou dve uplne odlisna zvitata(rekneme jeden je ssavec a druhy ptak).

Nam v Kanade se jiste deje nespravedlnost diky nalepkovani reakcnimi kruhy ve Spojenych Statech. Vytvari to kompletne falesny dojem. Nekdy mi to pripada, ze nam davaji 'psi hlavu' jen proto, aby nas kompletne zabrali a tim nase hrichy pokroku odcinili.

Samozrejma vec, ze prachaci a ti co maji ambice se jimi stat se mnou nebudou souhlasit. [vyplazený jazyk]

47430

30.3.2005 3:58

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Pesimista 64.?.?.?

Takze se ztencil pocet pracovnich prilezitosti (i kdyz nam vlada maze med kolm ust jak si nase ekonomie stoji dobre). Zacina byt trend ze nastoupite jen na smlouvu,nebo dokonce firmy berou pracovniky jen na castecny uvazek od agentur aby jim nemusely platit zadne benefits.Nejlepsi by bylo po tricitce jiz nestarnout.Jak vam je padesat (nerku-li vice) tak jste pro firmu neunosny (financne),takze vas nechaji jit a radeji vezmou nekoho o polovinu mladsiho s polovicnim platem (i kdyz ho treba po par tydnech propusti pro neschopnost).Kdo pracuje pro vladu ci pro mesto ten se ma nejlepe, protoze jeho plat (a ne maly),jde z "bezednych" kapes danovych poplatniku.Kdo je v unii ten se take ma. Videl jsem inzerat na lehkou praci ve vezeni za 19 dolaru na hodinu (podminka byla asi pet trid obecne),v dalsim inzeratu hledala mala firma PhD-doktora za 14 $ na hodinu. Meststi kropici kvetin maji asi 27 na hodinu,bezpectnostni "straze" v metru 70 tisic rocne (za nic).Kdyz jdete na pohovor na nove misto,tak i kdyz vedi kolik by vam melo patrit,tak to zkousi usmlouvat za co nejmene.Ten kdo se necha utlacit co nejvice to vetsinou vyhraje (nevyhodou je kdyz vedi ze jste bez prace a potrebujete vydelavat cokoliv).Tak si drzte klobouky, jedeme uz s kopce, a lepsi uz to nebude (snad mimo Ciny [smích]

47420

30.3.2005 5:02

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 65.?.?.?

Reakce na 47420

Pravdapravdouci, vizitka kanadskeho snu prevedeneho do reality.

Driv lide utikali(ti vzdelanejsi a mladsi) pracovat do Statu. Se zhorsujici se ekonomikou tam(neverte oficielnim cislum), to nebude tak jednoduche reseni. Dalsi vec je, ze ten kdo by Vas chtel ve Statech zamestnat, musi dokazat, ze nemuze najit stejne kvalifikovaneho cloveka u nich. [naštvaný]

47432

30.3.2005 5:11

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 47420

Takze hura do "komunisticke" Ciny. Tam jednou bude za "hrstku ryze" nejlepe.

47433

30.3.2005 14:11

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zap 65.?.?.?

Reakce na 47433

S tou Cinou Vam to nevyslo!
Bud si libujete v historii a nechce se Vam do modernich casu, ci jste od prirody ignorant. Mimo jine, az budete mit nekdy cestu do Ottawy vsimnete si, kolik je tam CINSKYCH turistu. Ne z Toronta, z CLR. Snadno se pozna rozdil.

47476

30.3.2005 13:39

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

carodejnik 84.?.?.?

Reakce na 47420

Stretol som minule jedneho chlapa, zvaraca zo sprivatizovanej fabriky, ktory formuloval personalnu politiku firmy takto:
Najradsej by chceli 20 rocneho zvaraca s 30 rocnymi skusenostami za plat ucna!

47471

30.3.2005 18:49

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 47471

Ano to je presne co ted fabriky chteji. Aby byl clovek mlady, ale mel velke zkusenosti. Plat ale nabidnou velice maly.

47498

30.3.2005 20:53

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 47471

>Stretol som minule jedneho chlapa, zvaraca zo
>sprivatizovanej fabriky, ktory formuloval personalnu
>politiku firmy takto:

>Najradsej by chceli 20 rocneho zvaraca s 30 rocnymi
>skusenostami za plat ucna!

a to se tu skoro vsichni tesite az se polozi americka ekonomika, potom budete delat za stravu

47508

30.3.2005 21:02

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

carodejnik 84.?.?.?

Reakce na 47471

,,
zabudol som tie pos....e ciarky [zahanbení]

47509

31.3.2005 3:03

RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 47471

>Stretol som minule jedneho chlapa, zvaraca zo
>sprivatizovanej fabriky, ktory formuloval personalnu
>politiku firmy takto:

>Najradsej by chceli 20 rocneho zvaraca s 30 rocnymi
>skusenostami za plat ucna!

Docela běžná zkušenost a myslím, že nejen na Slovensku.
Ještě jen tak pro úplnost, byste mohl uvést, azda tým novým majitelom, nieje bývalý súdruh riaditel. [smích]

47555

1.4.2005 14:18

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Floyd 194.?.?.?

Chtěl bych se vyjádřit k http://www.JobDumping.de
Osobně mi to přijde jako velmi dobrý nápad a asi si podobnou stránku pořídím. Jenom potřebuji najít vhodný název pro čechy. Jediné čeho se bojím je, že neseženu žádné nabídky práce, protože dnes již nikdo není ochoten díky neuměrnému daňovému zatížení zaměstnavatelů zaměstnávat nikoho ani za minimální mzdu. [pláč]

47702

Příspěvků: 92

27.03. 10:31 Idealista  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
27.03. 10:43 merc  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
27.03. 15:36 petge  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 14:52 Dramenbejs  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
27.03. 16:00 Dan  No jo a co ma bejt?
27.03. 17:04 Josef  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
27.03. 17:42 Vladimír Stwora  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
27.03. 18:38 Josef  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
27.03. 18:50 Vladimír Stwora  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
27.03. 19:43 Josef  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 02:41 kema  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 04:05 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 03:56 kema  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 18:34 Josef  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
27.03. 17:39 Petr  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 04:08 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
27.03. 18:15 carodejnik  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
27.03. 20:55 trodas  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
27.03. 21:55 Cha-Chá-Cha-Cha-Cha___Ch  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 15:18 Dramenbejs  Tak tedy trochu kritického myšlení...
29.03. 21:35 Cha-Chá-Cha-Cha-Cha___Ch  RE: Tak tedy trochu kritického myšlení...
02.04. 01:46 Druid  RE: Tak tedy trochu kritického myšlení...
27.03. 23:00 Martin  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 02:29 Kráťa  Podle mě - nemají !
28.03. 07:08 Sidonius  RE: Podle mě - nemají !
30.03. 11:20 kavol  RE: Podle mě - nemají !
30.03. 15:11 Kráťa  RE: Podle mě - nemají !
31.03. 12:15 kavol  RE: Podle mě - nemají !
28.03. 00:15 FL.88  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 01:19 delta.100  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 02:12 FL.88  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 13:45 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 15:39 Dramenbejs  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 03:59 kema  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 02:28 Vcelicka  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 02:59 FL.88  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 05:55 Vladimír Stwora  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 13:26 FL.88  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 18:36 Alžběta  Hleďme, jak cukáte. Teď ještě přestat lhát, a budete na dobré cestě.
28.03. 07:49 Alžběta  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 09:47 Vcelicka  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 18:26 Alžběta  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 15:42 Josef  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 08:36 Idealista  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 04:03 kema  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 09:36 Vcelicka  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 17:28 Josef  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 20:40 Vcelicka  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 00:21 Alžběta  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 00:13 Alžběta  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 02:44 FL.88  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 03:20 Vladimír Stwora  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 12:41 TraTom  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 16:04 petge  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 16:05 petge  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 04:32 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 18:40 petge  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 04:56 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 06:47 Alžběta  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 14:03 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 20:41 Alžběta  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 01:35 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 01:57 Alžběta  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 09:44 Lev  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
31.03. 01:59 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 11:07 Sidonius  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 01:50 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 02:26 zdenek  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 04:02 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 17:08 zdenek  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
28.03. 07:13 Modráček  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 02:06 zap  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 09:28 Joža Úprka  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 11:03 Martin  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 04:17 kema  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 09:58 Lev  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
31.03. 02:26 Sidonius  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
31.03. 08:35 Lev  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
31.03. 10:01 Sidonius  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
29.03. 22:36 regulus  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 03:57 Pesimista  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 04:52 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 03:58 Pesimista  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 05:02 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 05:11 Ruda  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 14:11 zap  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 13:39 carodejnik  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 18:49 Ruda  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 20:53 zdenek  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
30.03. 21:02 carodejnik  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
31.03. 03:03 Sidonius  RE: Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně
01.04. 14:18 Floyd  Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
396 342,70 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 782