Diskuze k článku

Moralista Valtr Komárek

Příspěvků 58

28.2.2005 4:45

Moralista Valtr Komárek

HoNzA 68.?.?.?

Pan Komarek ma mozna, po tom, cim vsim prosel, prave co rici, nemyslite? S jeho clankem se neda nez souhlasit...
A ze si uz nekoupite LN? To jsem zvedav co chcete tedy cist...
[chechtot]

44400

28.2.2005 8:13

RE: Moralista Valtr Komárek

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 44400

Priznam se, ze jsem si clanek pana Komarka neprecetl. Ale mam dojem, ze pan Kral ve svem clanku nekritizoval jeho clanek, ale osobu a hlavne minulost pana Komarka.

Myslim, ze nazoru podobnych tech od Valtra Komarka by se naslo vic, otazka je, zda by zrovna jeho kritika mela zaznivat v demokratickych novinach. Tak jsem pochopil clanek pana Krale a souhlasim s nim.

44408

1.3.2005 6:06

RE: Moralista Valtr Komárek

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 44400

>Pan Komarek ma mozna, po tom, cim vsim prosel, prave co
>rici, nemyslite? S jeho clankem se neda nez souhlasit...

Pravda, pravda, jestě by mu měli asistovat Kohout s Mlynářem, aby to mělo ten správný šmrnc. [smích]

44467

28.2.2005 4:53

Moralista Valtr Komárek

Alois Machacek alma (zavináč) cz 152.?.?.?

Po precteni clanku pana Komarka musim rici, ze ma pravdu. Mozna, ze tim, ze v tom zijete tak Vam to neprijde, ale pro nas, zijici v zahranici Ceska politika je neco jako magicky salat servirovany v certovske restauraci. Neni divu, ze republika pomalu zacina mit prujem. Ja Vam reknu proc to tak je. Zde na zapade takzvane elity jsou v zaklade oddeleny od ostatnich lidi, a to jak zivotem tak i pripravou na zivot. To znamena vzdelanim. Ivy league universities vychovavaji na jinem principu nez city colleges. V Cechach tim, ze vsichni pochazeji prakticky ze stejneho korene, Komunistickeho vychovani jim schazi filosofie bohatych, jejichz primarni potreby jsou jiz nasyceny. Tim zpusobem se mohou venovat da se rici nesobecke myslenky. V Cechach to neni. Kazdy se snazi si nahrabat kolik muze. Viz. popisovani automobilu, nebo domaciho zarizeni ktere si byli schopni poridit a podle ktereho oni posuzuji svou spolecenskou posici. Abstrakt neni oblibeny. Finess neznama. Vulgarita a tastelesness jeste vetsi nez za Komunistu. Ja bych dokonce rekl, ze vidim paraleru s Komunismem, kde nastoupivsi nove pozehnani osudem stavi sve stesti na odiv. At je to moznost tancovat pri harmonice nebo schopnost si vypujcit od chudeho strycka. Stejny pocit beztrestnosti vuci zbytku obyvatelstva ktere to pozoruje se skripajicimi zuby.

44401

28.2.2005 8:08

RE: Moralista Valtr Komárek

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 44401

To mi chcete rict, ze na vyspelem zapade jsou bohaci nesobecti ?!?

Nenechte se vysmat, to jste me fakt pobavil. To jste opravdu myslel vazne, ze jsou bohati, takze maji dost a nechteji vic na ukor druhych? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

44407

28.2.2005 23:08

RE: Moralista Valtr Komárek

Alois Machacek alma (zavináč) cz 64.?.?.?

Reakce na 44407

Nikoliv pane Zrzavy, ovsem, ze budou bohati lide sobecti. Ale dulezite je aby existovala trida ktera je bude kritizovat ktera v Cechach jeste neexistuje.

44454

1.3.2005 7:52

RE: Moralista Valtr Komárek

Had 194.?.?.?

Reakce na 44454

Pane Macháčku,
mohl byste to krapítko roztáhnout do vysvětlení..
>Ale dulezite je aby existovala trida ktera je bude kritizovat >ktera v Cechach jeste neexistuje.
drtivé "třídní" kritiky se dostávalo již dosti, pamatuji si slůvko "třídní" jako jeden z obušků, kterým mlátili vyvolení ty méně vyvolené až zavržené.
Vývoj celku je postrkován a směrován silnými jedinci, kteří dokáží vystihnout tendence vytvořené většinou.
Extrémně silní a nadaní jedinci tyto tendence pak i založí a nějaký čas "vyživují" než získají setrvačnost a stávají se nosnou vlnou, na které pak opět většina pluje(např. převládající názor vzdělanců apod.).
Stejně pak tedy kritika nešvarů mocných není výsadou TŘÍD, ale schopnějších, "vyčuhujích" jedinců. Jedno v jakém smyslu, ale nejsou hloupoučkou součástí mas.
Proto se mi Vaše třída, jež může kritizovat ňáko nepozdává. Čichám v tom zárodek okleštění silné individuality. Nemyslím nyní ega-sobectví, ale individuality, jež si je plně vědoma své odpovědnosti za sebe sama ve všem a neschovává se do spolků, stran a tříd....
Pletu se?

44469

1.3.2005 14:37

RE: Moralista Valtr Komárek

Alois Machacek alma (zavináč) cz 64.?.?.?

Reakce na 44469

Pane Hade, kdyz jsem napsal"trida" tak jsem to nemyslel v pojeti byvaleho systemu, ale jako skupinu lidi, ktera je vazana stejnymy zajmy ve stejnem ekonomickem systemu. Po Revoluci se veci obratily o 180 stupnu a delnicka trida, to znamena lide kteri primo produkuji nahle byli povazovani za nepritele noveho systemu. Tim padem kritizujici clovek byl odsouzen do posice Komunisty. My vsak vime, ze on byl uz clenem systemu noveho, ktery funguje na principu prodavani sve prace na otevrenem trhu, tudiz mel pravo dozadovat a plne participovat v systemu novem. Komunismus, kdyby se toto pochopilo by nyni uz byl jen distancni vzpominkou, protoze to jen nastoj k vyjednavani. Prirovnal bych nove bohace ke Komunistum tim, ze "kdo neni s nami je proti nam". Takova visualni pomucka me tak napada: kdyz se divate do latriny tak vidite jen hovna. Je to trochu vulgarni ale pravdive. Co se tyce Vasich nadanych jedincu. Demokracie je zalozena na vyjednavani a uspokojovani potreb, ne na utlaku silnymi individui.

44496

1.3.2005 18:08

RE: Moralista Valtr Komárek

ZAP 65.?.?.?

Reakce na 44496

Pane Machacek, nejen ze mate pravdu, ale jste jeste velmi mirny v terminech. Rekl bych az prilis 'akademicky'. Pan Had je teoretik bez prakticke znalosti rozvinuteho samozvaneho a drzeho kapitalismu, ktery uz ani kapitalismem neni, ale systemem oligarchie bezohledne uplatnujici sve zajmy. Tato skupina(kdyz nekomu vadi marxisticka 'trida'[mrknutí jedním okem] s nikym vyjednavat nebude, protoze neni nikdo kdo by ji k tomu prinutil ekonomicky ci jinak. Vskutku, nekteri z elity jsou blahodarci, nekteri jsou i volnomyslenkari. Je to proto, ze jejich svedomi nebylo zcela utlumeno aroganci jejich moci.

44507

2.3.2005 10:09

RE: Moralista Valtr Komárek

Had 194.?.?.?

Reakce na 44507

[chechtot]
> Pan Had je teoretik bez prakticke znalosti rozvinuteho samozvaneho a >drzeho kapitalismu,
[chechtot] pane ZAPE, nic jiného mi ani nezbývá, než se smát - tedy emotikónama, jinak při ťukání odpovědi se usmívám a pohupuji na svém posezu. Psal jsem to zde již někomu - dle příspěvků do Zvědavce se dá rozpoznat jistě dosti o autorech, ale tohle hodnocení .. [chechtot] - nerozepisoval jsem se zde o svém kodrcání v káře poplyšového kapitalismu (proč taky, že? Leda že by někdo potřeboval doplnit knížečku "Tu úspěšným, tu méně úspěšným obhájcem živobytí na mnoho způsobů v divočině českého neokapitalismu" o nějaké další VELMI PRACKTICKÉ zkušenosti). Takže samým životaběhem jsem nucen být ve všech oblastech hlavně PRAKTIK. Buďte příště umírněnější ve svém hodnocení. Takový omyl snižuje hodnotu dalšího Vašeho sdělení...
>rozvinuteho samozvaneho a drzeho kapitalismu, ktery uz ani >kapitalismem neni, ale systemem oligarchie bezohledne uplatnujici >sve zajmy. Tato skupina(kdyz nekomu vadi marxisticka 'trida'[mrknutí jedním okem] s >nikym vyjednavat nebude, protoze neni nikdo kdo by ji k tomu >prinutil ekonomicky ci jinak. Vskutku, nekteri z elity jsou >blahodarci, nekteri jsou i volnomyslenkari. Je to proto, ze jejich >svedomi nebylo zcela utlumeno aroganci jejich moci....
... se kterým naprosto souhlasím a kupodivu pro Vás (to pokud setrváte pohodlně a asi naštvaně ve svém omylu) jsem prožil toto PRAKTICKY ve velkém - jako každý občan ČR (myslím konkrétně "oposmlouvu" ČSSD - ODS, a jiné další chuťovky) no, ale i v malém, leč s důraznějším dopadem v životě. Tímto myslím naprosto bezpáteřní, prolhané chování tzv. obchodních partnerů - (mimochodem hodnoceni svým okolím a hlavně sebou samým jako úspěšní byznysmeni - typické), ale i podobně laděných "kolegů" [naštvaný] - to bylo velmi dobré PRAKTICKÉ (protože těžké) cvičení se v postoji nezúčastněnhého pozorovatele (nikoliv prožívatele) k vnějším dějům. To je ale pro Vás NEJSPÍŠE neznámá a zatím nepotřebná, zbytečná TEORIE [mrknutí jedním okem].
Praxi ve všem zdar, zdar, zdar.

44557

2.3.2005 9:39

RE: Moralista Valtr Komárek

Had 194.?.?.?

Reakce na 44496

>Pane Hade, kdyz jsem napsal"trida" tak jsem to nemyslel v pojeti >byvaleho systemu, ale jako skupinu lidi, ktera je vazana stejnymy >zajmy ve stejnem ekonomickem systemu.
Dobrá, odpověděl Jste a s tímto rozšířením odpovědi klidně souhlasím.

>Tim padem kritizujici clovek byl odsouzen do posice Komunisty.
Ano, to se odhrávalo a odehrává ještě dnes - prostě vznikl jiný "obušek".

>My vsak vime, ze on byl uz clenem systemu noveho, ktery funguje na >principu prodavani sve prace na otevrenem trhu, tudiz mel pravo >dozadovat a plne participovat v systemu novem.
Ve "starém" systému také přece člověk prodával své schopnosti, aby přitáhl domů nějakou kačku. Jde v této Vaší formulaci o to, zda někdo (oligarchie) bránil někomu (neoligarchie - "obyčejným" lidem) v tom se >dozadovat a plne participovat v systemu novem. A kdy toto nebylo a nebude? Je to jen o změně dresu - diktát ideologie nahradil diktát dolaru - kde je ráj na Zemi a svoboda?
>Komunismus, kdyby se toto pochopilo by nyni uz byl jen distancni >vzpominkou, protoze to jen nastoj k vyjednavani.
Asi Vám v tomto nerozumím, pokud ano, tak komunismus jako distanční (to jako odstup, vzdálenost=minulost, bez vlivu na současnost?) vzpomínku rozhodně nemůžu ve svém chápání akceptovat. Minulost není něco, co již je jen ve vzpomínkách a obzláště taková mrcha jako komančismus. Minulost jednotlivce i společnosti je stále živá, protože na základě minulých dějů a získaných zkušeností se nějak ten jedinec a ta společnost chová. Jde jen o "sílu" této minulosti. Velmi, velmi vzácně dokáže jedinec minulost vynulovat, vymazat ze svého života. To je opět mé typické směrování odpovědi jinam a proto to tímto ukončím.

>Demokracie je zalozena na vyjednavani a uspokojovani potreb, ne na >utlaku silnymi individui.
Nepsal jsem o útlaku silnými jedinci a rozhodně jsem to tak nemyslel. Ovšem nedivím se, že Jste to tak pochopil a asi nejen Vy. Vždyť jsme svědky každý den znásilňování méně schopných silnějšími a více schopnými, přičemž ti silnější se samozřejmě zaštiťují hesly o demokracii a svobodě a zdůvodňování svého kořistnění - JSME JEN BANDA DRAVCŮ...
Myslel jsem to jinak - vývoj světa a společnosti směrují, určují silné individuality, nikoliv dav. Malý příklad: cca před 2000 let byl ukřižován nějaký neznámý náboženský pošuk. Jenže jeho "práce" měla takovou energii, že značným způsobem vlivnila vývoj celého světa na hodně dlouhou dobu...
Tak jsme poklábosili.

44552

3.3.2005 5:19

RE: Moralista Valtr Komárek

Alois Machacek alma (zavináč) cz 64.?.?.?

Reakce na 44552

Mily pane Hade, jak bych si pral abych umel prenaset casti jinych prispevku modrou barvou jak to delate Vy.Bohuzel to neumim, tak Vas prosim abyste mel se mnou trpelivost. Co se tyce prodavani sve prace, jiste, v minulem systemu clovek pracoval, ale byl povazovan za majetek systemu. Jeho prace, on sam nebyl svym panem. V Kapitalismu " labor" je povazovan za komoditu a tudiz delnik ma moznost se svobodne rozhodnou jestli bude pracovat nebo ne, toto musi byt faktorovano do ceny produktu. Tudiz delnik by mel byt schopen vyjednavat na pracovnich podminkach bez toho, ze by byl postaven do posice nezadouciho zivla. Tak jako to je na Zapade. Tim, ze by vznikl pocit toho, ze je bran vazne by zmizela chut na zmenu systemu. Tim jsem myslel, ze myslenka Komunismu by zmizela. Na Zapade se vyjednava, ale touha po Komunismu je minimalni. Komunismus by nebyl lakava myslenka, kdyby divani se do budoucnosti bylo pritazlivejsi nez vzpominani na minulost. V zivote musi byt nejaka jiskra ktera dela zitrek lepsi nez dnesek. Tim myslim moznost vyplnit si prani. Napriklad: jeste tyden prace a koupim si auto."
Co se tyce silnych individualit, mate pravdu. Ja jsem o tom take premyslel. Je to asi takhle. Vedomost, protoze je ziskavana v akreditovanych institucich prechazi z jedne generace na dalsi hladkym prechodem. Je to zrejme proto, ze existuje element respektu. U cloveka ktery je samouk tento respekt neexistuje, zrejme protoze on casto neni zavisly na existujici strukture a proto on vynalezne strukturu svoji bez respektu k existujicimu. Take on nevidi duvody k ohybani se pred autoritami a snazi se je zmensit ve vyznamu.

44670

28.2.2005 8:57

Moralista Valtr Komárek

TraTom 194.?.?.?

Je to sice OT, ale "Odvážnému štěstí přeje" se dá volně přeložit jako "Who dares wins".

Kanaďané by tomu měli rozumět obzvlášť, protože to je heslo kanadských SAS.

44410

28.2.2005 15:35

RE: Moralista Valtr Komárek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 44410

[naštvaný] Houby cmajzli jste to tem pravym SAS [naštvaný]

44426

28.2.2005 9:18

Moralista Valtr Komárek

reilly reilly(at)post (tečka) cz 194.?.?.?


Hmmm .. Myslim, ze jde o zbytecne emotivni clanek, zamereny proti Valtru Komarkovi. Dal by se shrnout do vety: "Myslim si, ze Valtr Komarek je vul". Mnohem bizarnejsi mi pripada, ze se k soucasne POLITICKE krizi vyjadruje Helena Vonrackova v absolutne nejctenejsim deniku - a jeste tuhle kravovinu z MF Dnes cituje BBC ve svem rannim zpravodajstvi.

44411

28.2.2005 12:42

Moralista Valtr Komárek

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Myslim ,ze dnes nikdo ,prakticky nemuze druhym kazat o moralce,nebot jsme se jiz vsichni narodili v dobe ,kdy moralka uz umrela ,zmizela.Ta generace ,co zila v moralce ,co moralku ucila ,uz je nenavratne pryc.Dobry clovek premysli ,jak se vyhnout zlu a nedelat to zle ,co nemusi.Vetsina , takze ,kdo z nas muz ebyt vzorem anebo soudce obcanu dnes vi ,ze moralka neprinasi penize ,jestlize nekdo poctive pracuje a vedle nej je nemoralni obcan ,kteremu to vyneslo a zije si jak pan ,tak ten poctivy si pripada se svou poctivosti ,jak don Tichot je utoci na vetrne mlyny a i podle tohop dopadne.Svet nechce slyset pravdu a nechce zit moralne,proto mame to ,co mame ,nova generace ,uz ani nepostrehne ,ze zije nemoralne,nebot uz nevi ,co vubec moralka je a nemoralnost budou povazovat za neco prirozeneho ,jez patri k normalnimu zivotu.Dnes z TV ukazuji nahe zadky a nikomu to nepripada nemoralni,jak hereckam ,tak divakum ,naopak se to dobre prodava,pred nejakymi roky pred valkou to byly jen nocni kluby, takze ,kdo z nas muze byt vzorem a nebo soudcem ,dnes se na to koukaji deti,prostituce byla nemoralni,dnes je z toho vydelecna industry.Tech ,par ,co nas zbyva,rozenych po valce,jez jsme jeste pochytili si stoupnout v tranvaji vsoupily starsi osoba a nebo tehotna zena bude ubyvat,cim dal ,tim vice,co nastane potom ,kdo vi,ale jedno je jiste ,nic pekneho to nebude,nebot uz ted jsou naznaky,zepoliticky kriminalnik kaze o moralce,jak zpiva Kryl ve sve pisni i tu lidskou lasku zprumyslneli-slapli na belaska ,zahynul motyl ,zahynula laska.

44419

28.2.2005 15:13

RE: Moralista Valtr Komárek

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 44419

>Dobry clovek
>premysli ,jak se vyhnout zlu a nedelat to zle ,co
>nemusi.
Pane Roberte
Vzpominam si, jak jste docela nehoraznym zpusobem osocoval lidi cerne pleti v USA.Taky ta nase "prestrelka" ale nevedla ke zmene nazoru nekoho z nas. Takze si, prosim, dejte Vase negativni rasi nazory za klobouk a nekazte o moralce.
Vas rasismus ( negativni ) je zlo samo o sobe.

>Dnes z TV
>ukazuji nahe zadky a nikomu to nepripada nemoralni...

Pokud me dite uvidi v TV nahe zadky, je jen na me a manzelce, abychom vysvetlili diteti, oc vlastne jde. A to tak, aby dite pochopilo a TV nemela na ne negativni vliv.
Jinak na holym zadku nevidim nic spatneho, je to to stejne, jako jakakoliv jina cast lidskeho tela. Aspon teda pro me.

44425

1.3.2005 7:55

RE: Moralista Valtr Komárek

Had 194.?.?.?

Reakce na 44425

Hola milý Idealisto virtuální,
toto:
>Taky ta nase "prestrelka" ale nevedla ke zmene nazoru nekoho z nas.
má pro Tebe velkou hodnotu, to je ta správná zkušenost, kterou Ti nikdo nemůže již odpárat, ani vymluvit [mrknutí jedním okem].

44470

28.2.2005 12:52

Moralista Valtr Komárek

from 195.?.?.?

Takovejch tady je a bude.....Převlíkači kabátů alias zmrdi nidky nevymřou.

44422

28.2.2005 17:48

Moralista Valtr Komárek

dundee 62.?.?.?


Clanek pana Krale je jasnym dukazem, ze pri kontaktu s informacemi a nazory vetsina lidi jen tezko dokaze odelit autora od obsahu a posuzovat obsah clanku jen a pouze podle jeho objektivni hodnoty nezavisle na tom kdo ho napsal. Ve vetsine pripadu se stava ze pokud je autorem clovek z nejakeho duvodu nam nesympaticky tak mame tendenci zavrhnout jeho clanek jen diky temto negativnim pocitum vuci nemu i kdyz z hlediska holeho obsahu muze mit jeho clanek docela pravdu. A to je prave pripad clanku Komarka. Vuci autorovi muzeme mit tisice vyhrad, ale co se tyce obsahu tak je treba uznat ze ma v podstate pravdu. Pana Krale bych se chtel zeptat jestli by ten clanek take takto zavrhl kdyby mel stejny obsah ale jineho autora vuci kteremu by necitil tolik opovrzeni jako vuci Komarkovi. A jeste neco. Pan Kral je velmi chytry to se mu musi uznat, ale v ramci zpracovavani informaci ma velmi zjednoduseny filtr - kdo je komunista nebo jakkoli s komunismem spojeny tak je lhar, necestny, spatny .....etc. a zadny jeho nazor nemuze byt bran vazne a uz vubec nemuze byt pravdivy. Toto neni moc rozumny postoj nebot s timto filtrem se clovek pripravuje o spoustu dobrych informaci jen diky nevrazivosti kterou ma k jejim autorum (resp. ke skupine do ktere patri). Toto se ale netyka jen pana Krale.Vice mene kazdy z nas ma nejaky podobny filtr s kterym tridi informace na ty dobre spatne jen podle identity jejich autora.
Takze naucme se odelovat autory od jejich obsahu a posuzujme clanky jen podle jejich objektivni a informacni hodnoty. Myslim ze nam to dost prospeje.



44430

28.2.2005 18:31

Moralista Valtr Komárek

petge 83.?.?.?

Když odhlédnu od jména autora, v zásadě lze skoro souhlasit - je to krize morálky. Když přihlédnu ke jménu autora - moc bych chtěl doufat, že existuje nějaká vyšší spravedlnost, která to "spočítá" všem nestranně !! Že každý bude zvážen a osobně dostane účet podle zásluh. A že každý, cokoliv udělal dobrého - bude to vědět a každý, cokoliv udělal špatného - bude to vědět. Pevně doufám, že ta vyšší spravedlnost nedá nic na nějaké kolektivní odpovědnosti, na nějaké "já jsem myslel, já jsem doufal". Podle ovoce poznáš strom.

44433

28.2.2005 19:12

Moralista Valtr Komárek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Valter Komarek je bezpochyby odsouzenihodny karieristycky kominista-prevlekac kabatu, nicmene z tim, co napsal o obrode polictickych stran, o potrebe vtahnout lidi zpet do politiky - protoze o tom demokracie je - s tim nelze nez souhlasit [mrknutí jedním okem]

Ano, je to vrah o moralce kaze - ale kaze dobre, pratele! [smích]

Demokracie neznamena bezstrarostnost - prave naopak, znamena, ze si budeme muset nase volene zastupce hlidat, chodit demonstrovat do ulic (jako na prvni Maj [chechtot] ) a tak dale. Jinak se nam demokracie zvrhle v diktaturu - v USA by mohli vypravet...
...takze Valter ma uplnou pravdu - konzum, konzum a nikoho nic nezajima, krome toho, co se dotyka presne a jen jeho existence a koryta... [zahanbení] A s takovou se rychle blizime "svobodam" Bushistanu... [naštvaný]

44437

1.3.2005 1:14

RE: Moralista Valtr Komárek

68 68.?.?.?

Reakce na 44437

Jinak se nam demokracie zvrhle v diktaturu - v USA by mohli vypravet...

Mne se ta diktatura v USA moc libi. Az bude mit takovou diktaturu v Cesku, tak budu premyslet o tom, se tam mozna prestehovat. Zatim ale si tu svou "svobodu" muzete nechat sami pro sebe.
[smích] [smích]

44457

1.3.2005 2:26

RE: Moralista Valtr Komárek

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 44457

PANE 68 svobodne krast, svobodne mit zivnost prostituce urcite neni k zahozeni. Jednoho dne, az tyto svobody v cechach nebudou, cesi budou muset zacit makat...no a potom bude revoluce proletariatu [smích]

44460

1.3.2005 8:05

RE: Moralista Valtr Komárek

Had 194.?.?.?

Reakce na 44460

Pane Včeličko,
>Jednoho dne, az tyto svobody v cechach nebudou, cesi budou muset >zacit makat...no a potom bude revoluce proletariatu
také Jste se párkrát dotčeně ohradil, že kromě blbých amerických konzumentů znáte a dokonce se přátelíte s opakem těchto a "chytré" hodnocení amíků Vás kapánek rozpálilo.
Myslíte, tedy, že když se Vás dotkne generalizace prsknutá do "Vašich" řad, můžete naopak toto prskat totéž na stranu druhou? Můžete. Jistě. Ale neohrazujte se pak, když někdo tvrdí, že amíci jsou blbá, Foxem propláchnutá stvoření. Můj názor to není, dodávám pro pořádek.
Osobně se stýkám a spolupracuji s lidmi, kteří jsou činní v mnoha oblastech života a jsou to kupodivu dle Vás češi - neděláci - proletáři.
No, slova se plkají....

44471

3.3.2005 11:33

RE: Moralista Valtr Komárek

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44457

>
>Mne se ta diktatura v USA moc libi. Az bude mit takovou
>diktaturu v Cesku, tak budu premyslet o tom, se tam mozna
>prestehovat. Zatim ale si tu svou "svobodu" muzete nechat
>sami pro sebe.

> [smích] [smích]

Milý pane profesore 68. V dávných dobách, kdy v České kotlině vládla knížata rodu Přemyslovského, byl jeden čas zaveden zvyk, odvádět sousednímu německému knížeti tribut - každoročně 300 volů. Já bych se moc přimlouval za opětné zavedení tohoto zvyku. Nemuseli bychom je odvádět do Německa, mohli bychom je posílat přímo do Bušistánu. Jen bych trval na jedné podmínce a to, že žádný dar nám nesmí být vrácen. šlo by to bezproblémově, protože by se jistě hlásilo dost dobrovolníků. Víte, jak by toho opatření mohlo být přínosné pro ozdravení naší společnosti? Za několik málo let by se nám hned volněji dýchalo.
Proto vás moc prosím, zůstaňte tam, kde jste a do ČR nejezděte ani na návštěvu.

44692

3.3.2005 12:02

RE: Moralista Valtr Komárek

Adapa 213.?.?.?

Reakce na 44692

Zdravím Karle,
naše česká populace vymírá a vy byste ještě Čechy posílal jako dary do zahraničí? Nechejme si je všechny raději tady i když mají názory jakékoliv [smích]

44697

3.3.2005 18:15

RE: Moralista Valtr Komárek

68 68.?.?.?

Reakce na 44692

odvádět sousednímu německému knížeti tribut - každoročně 300 volů.

Jestlize by byl limit jenom 300, tak by to trvalo mnoho roku, ale nakonec by tam zustalo vylidnene Cesko. [smích] [smích] [smích] [smích]

44750

4.3.2005 0:53

RE: Moralista Valtr Komárek

oji 194.?.?.?

Reakce na 44750

Mylite se, naše řady rozmnoží ztepilé ukrajinky a polky, ohnivé slovenky, nemotorné rusky, dovoké cikánky, záhadné číňanky a křehké vietnamky.
Oni nás obohatí svou jinakostí a my jim dáme svou rozvahu a "češství". Budeme silná a stabilní společnost. A bude nás hodně.


[chechtot]

oji

44792

4.3.2005 11:56

RE: Moralista Valtr Komárek

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44792

>Mylite se, naše řady rozmnoží ztepilé ukrajinky a polky,
>ohnivé slovenky, nemotorné rusky, dovoké cikánky, záhadné
>číňanky a křehké vietnamky.

>Oni nás obohatí svou jinakostí a my jim dáme svou rozvahu a
>"češství". Budeme silná a stabilní společnost. A bude nás
>hodně.

>
>
> [chechtot]
>
>oji

To je ono, bude nas mnogo a válkychtívé bušisty utlučeme čepicemi. [smích]

44835

28.2.2005 20:51

Moralista Valtr Komárek

Martin Martin (tečka) Falm (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

No, zitra vam vychazeji pameti Milose Zemana... zas budete mit o cem spekulovat. Bude to na stejne urovni jako clanek o Komarkovi?

44440

28.2.2005 22:20

Moralista Valtr Komárek

Osvald row (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Jejda, pane Králi, kdybych to bral takhle důsledně a poctivě, tak bych si musel uši zalepit voskem a oči vydloubat, abych neslyšel a neviděl, kdože mě to každodenně vlastně poučuje ze všech médií,jak mám pilně a poctivě pracovat (a pracovat a pracovat a furt a jenom pracovat),jak se mám stěhovat za prací (stěhoval jsem se zatím jen 10x - Brno, Plzeň, Praha, Česká Lípa, Žatec, Ostrava atd.),jak mám být flexibilní a rekvalifikovat se (zatím jsem pracoval jen v 8 naprosto odlišných povoláních), a jak se mám chovat ekonomicky a ekologicky (to zase nejraději blekotají ti v těch velkých lesklých ekologických a ekonomických autech). Vždy, když takoví znalci omylem přidou místo ke korytu k prostému lámání chleba, tak lze slyšet, jak je jejich zásady poměrně hlučně opouštějí konečníkem...
Naštěstí nejsem důsledný ani poctivý, navíc nemám ani mobil, takže jsem zatím to vytrvalé vymývání mozků přežil v relativním duševním zdraví. Dokonce mám někdy i tolik odvahy po ránu projít místností, kde nějaké zamindrákované rádio vyřvává to své oblíbené PRACHY PRACHY PRACHY.
Prachy osvobozují - Geld tuen frei, mělo by stát na naší bráně? Do toho koncentráku fakt nechci!
Běžným neštěstím každého režimu je obludný rozpor mezi slovy a skutky. A je tomu tak proto, že každý režim řídí politici. A všichni politici mají naprosto stejnou motivaci. A nezbytný doprovod politiků tvoří novináři. A jejich motivace jsou také stejné. To ale přece tuší už i pubescenti. Proto jsem to vyřešil už před léty jednou provždy. Nekupuji vůbec žádné noviny, zprávy vypínám, kolem rádií a TV se pouze mihnu s rouškou na obličeji. Držím se rady, kterou mi dala kdysi jedna paní a funguje to - bohatě mi stačí to, co zaslechnu na těch 150 metrech cestou do obchodu! Zkuste, budete příjemně překvapen,tisíce děkovných dopisů...

44452

1.3.2005 10:20

Moralista Valtr Komárek

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

[překvapení] Když se tak dívám na profil s.Komárka, tak si říkám,zda jeho pravé jméno není Walter Rosenbaum, Eliahu Cohen či tak nějak [chechtot]

Nicméně, W.Komárek jistě bude ryzí povaha a čistý charakter, co slovo to perla. Volejme: Komárek na Hrad! [vyplazený jazyk]

44482

1.3.2005 13:50

RE: Moralista Valtr Komárek

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 44482

Pokud máte pochybnosti a podezření o původu V. Komárka, mohu vás ujistit, že se nemýlíte. V. Komárek je skutečně Judejec. [mrknutí jedním okem]

44493

1.3.2005 13:19

Moralista Valtr Komárek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Pane "idealisto" prosim Vas udelejte kopii a otisknete ,to osocovani cerne pleti,nebot vsude musi nejdriv byt zverejnena zaloba a potom rozsudek.
Vzpominam si, jak jste docela nehoraznym zpusobem osocoval lidi cerne pleti v USA.
--------
V Americe ,bily nepachne do cernosskych ctvrti,z California a New Mexico "Americani " se stehuji do severnejsich statu.Britove se stehuji do Spanelska,kde to jeste neni tak zle.

Lessons for Britain as Fearful Dutch Turn Their Backs on Multi-Cultural Society
David Paul – The Sunday Express December 20, 2004


More Dutch Plan to Emigrate as Muslim Influx Tips Scales
Marlise Simons – New York Times February 27, 2005

'A Racial Program for the 20th Century'
“We must realise that our party’s most powerful weapon is racial tension. By pounding into the consciousness of the dark races that for centuries they have been oppressed by the Whites, we can mould them to our program. The terms ‘colonialism’ and ‘imperialism’ must be featured in our propaganda. In America we will aim for subtle victory. While inflaming the Negro minority against the Whites, we will endeavour to instil in the Whites a guilt complex for exploiting the Negroes. We will aid the Negroes to rise to prominence in every walk of life, in the professions and in the world of sport and entertainment. With this prestige, the Negroes will be able to intermarry with the Whites and begin a process which will deliver America to our cause”.

Israel Cohen writing about the communist party’s objectives in ‘A Racial Program for the Twentieth Century’, published in 1912.


44491

1.3.2005 16:13

RE: Moralista Valtr Komárek

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 44491

>Pane "idealisto" prosim Vas udelejte kopii a otisknete ,to
>osocovani cerne pleti,nebot vsude musi nejdriv byt
>zverejnena zaloba a potom rozsudek.

>Vzpominam si, jak jste docela nehoraznym zpusobem osocoval
>lidi cerne pleti v USA.

Hmmm,...pane Roberte
Tak timto Vas kredit klesl u Idealisty hluboko,...dost hluboko.
Zaprete nos mezi ocima, navic se pojistite editorem a tlacitkem DELETE,
clanek Moskit Vam nic nerekne.
Stojim si za svym a pokud mi ctenari neveri, mohou verit Vam.
Jste rasista ( negativni ) a fasoun navrch.
Prosazujete pouze bile a ostatni je pro Vas pooovl.
Konec.


44501

1.3.2005 17:54

Moralista Valtr Komárek

ZAP 65.?.?.?

Jestli mluvi kriticky o "konzumni mentalite a kultu penez" - a mysli to uprimne, tak bych mu jeho minulost odpustil. Prave naopak, tento kdysi aparatcik by mohl byt dobrym moderatorem pro nove radikaly. Byl na te druhe strane, strane moci, vi jak to chutna a co to obnasi. Mohl by tudiz byt velmi konstruktivnim a tudiz uzitecnym kritikem.

44506

3.3.2005 12:15

RE: Moralista Valtr Komárek

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44506

Novým mocipánům se však kritické pohledy zkušeného člověka nemohou hoduit do krámu. Jsou pro jejich současné počínání nebezpečné. Takového člověka je proto třeba umlčet a nejlépe to jde poukazem na komunistickou minulost nebo komunistické myšlení. Vždyť si všiměte i na tomto webu. Každý kritik nešvarů současnosti, byť by se narodil po r. 1989, je označen za komunistického aparátčíka.

44701

2.3.2005 2:40

Moralista Valtr Komárek

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane idealisto,jak si nechavate rikat,vidim ,ze neumite cist,ve sve odpovedi jsem Vas naopak vyzval ,abyste otiskl,co jsem podle vas spatnehonapsal,ale z toho jste se opetne kritikou na mne vyvliknul,Delate rozsudek ,ale ctenarum ,jste neukazal dukaz me spatnosti,ten ,jaksi z Vas nejde ven. Jen jednu vec na konec ,rikate ,ze jsme rassista,to jste mne opravdu potesil ,hlavne ,ze nejsem vul.
Jiste ,ze prosazuji mou rodinu ,muj narod a moji rasu ,Vy asi delate opak,toho ,co delam ja ,koho prosazujete VY i ze sve annonimity?
Za nejakych par desitek roku svet bude upne jiny,nez ten ,ktery je dnes pro mnohe tak rassisticky ,zejmena tam ,kde cerni a jiny uz vyhaneji bile pryc a nebo na nich pachaji zlociny,bylo by velmi prospesne neco si o tom precist,abyste videl ,do ceho rostou Vase deti ,jez chcete chranit pred skodlivosti TV ,coz je podle nekterych zemi a politiku omezovani osobni svobody,jestli neverite ,tak tady v Australii se chlapec soudne rozvedl se svymi rodici,rodice nejsou schopni proti zakonu pouzit sve rodicovske rassisticke pravo dostat sve deti domu v nocni dobe ,stat si stezuje na kriminalitu,ale na druhou stranu ji podporuje pravy ditete.Tak ,znova ,uverejnete ,co jsem spatneho napsal o cernosich,rad bych se poucil,jinak,pokud mate cest v tele,ale annonimem to pocinaje ,bych zadal omluvu,pokud nemate dukaz.

44530

2.3.2005 10:09

RE: Moralista Valtr Komárek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 44530

>Pane idealisto,jak si nechavate rikat,vidim ,ze neumite
>cist,ve sve odpovedi jsem Vas naopak vyzval ,abyste
>otiskl,co jsem podle vas spatnehonapsal
Pane Roberte
To je to, cemu ja rikam zaprit nos mezi ocima.
Vite dobre, ze jste vsechny cerne v USA vtlacil do jednoho pytle
a nazval je nebezpecim pro bile.
To, ze Stwora mazal znacnou cast prispevků, by Vam nemel davat pocit
vyvliknuti se z osoceni.
To je ta zminka o editorovi a DELETE button.
Mne staci, ze si dobre pamatuji, co jste psal a Vy si to pamatujete
moc dobre taky.Pokud ne, ...Vas problem,ne muj.

>konec ,rikate ,ze jsme
>rassista,to jste mne opravdu potesil ,hlavne ,ze nejsem
>vul.
Jsem zastancem pozitivniho rasismu, coz znamena prosazovat
svou rasu, ale zaroven respektovat rasy jine. Coz Vy neumite a nechcete.
Proto zminka o Vas jako rasistovi negativnim.
A Vy chcete kazat o moralce?
>Za nejakych par desitek roku svet bude upne jiny,nez ten
>,ktery je dnes pro mnohe tak rassisticky ,zejmena tam ,kde
>cerni a jiny uz vyhaneji bile pryc a nebo na nich pachaji
>zlociny
Ta Vase paranoia neprida ke klidu mezi rasami.
Hlavne me poburovalo to, ze jste z Australie kritizoval vztahy mezi
rasami v USA.
Asi jste vse pozoroval dalekohledem.

>abyste videl ,do ceho rostou Vase deti ,jez chcete chranit pred
>skodlivosti TV ,coz je podle nekterych zemi a politiku
>omezovani osobni svobody
Mam takovy pocit, ze ani nevite, co to znamena-vychovavat deti..
To, jak vychovavam sve deti, prosim nechte na me.
>pokud mate cest v
>tele,ale annonimem to pocinaje ,bych zadal omluvu,pokud
>nemate dukaz.
Takze Vy popirate, ze jste mel v clanku Moskit silne vyhrady
vuci US citizens cerne pleti?
A pokud popirate,...nenachazim duvod k omluve.
Omluvil bych se charakternimu cloveku.
Poprenim naseho dialogu, kde jsem Vas nabadal, abyste se tam mezi
ne na nejakou dobu prestehoval, pokud je chcete kritizovat, by jste mi
dokazal, ze nemam komu se omlouvat.
A co se tyka nickname, ten chrani me i me deti proti fasounum, sionistum,
komunistum a dalsim zmrdikum, kteri kali vodu.
Je zde na Zvedavci nejmin pet lidi, kteri znaji me prave jmeno
a s nekterymi se znam i osobne.
Tak klideq, pane moralisto.

44558

2.3.2005 10:13

RE: Moralista Valtr Komárek

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 44530

Tak klideq, pane moralisto.
Idealista

44559

2.3.2005 11:43

Moralista Valtr Komárek

Aja 24.?.?.?

...jak se "taky" chodi zivotem.
http://www.radio.cz/cz/clanek/60727

44565

2.3.2005 13:38

RE: Moralista Valtr Komárek

Had 194.?.?.?

Reakce na 44565

Paní Ajo, dobrý link..
když jsem se znovu ponořil do atmosféry...
> Ale tady to byl takový vzlet ideálů, vzlet obrovské naděje, kdy ten >národ držel pár týdnů pospolu a věřil, že bude lépe a věřil, že nám >svět pomůže a všichni na sebe v těch prvních dnech byli milí a chtěli >život v pravdě, chtěli, aby se všechno zlepšilo, byli toho prostě >plní. Já když jsem mluvil z těch balkónů, a představte si, že je pod >vámi nějakých 400,000 lidí, tak to s Vámi trochu zacloumá, tak se mi >zdálo, že přímo vidím tu auru davu, auru naděje a velice to na mě >působilo.
... tak se mi vybavilo, jak jeden můj známý o té době říká:" No jo, pro celé Československo byla tehdy brána do nebe otevřená, ale rychle nám jí zase přibouchli, protože nastoupil mamon, hašteření a dohady.." Co taky s ňákými nebíčky v běžném bahně života zde na Zemi, že?

44580

2.3.2005 22:38

Moralista Valtr Komárek

Osvald row (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Hade, buď přesnější. NECHALI jsme si tu bránu do nebíčka přibouchnout! A jak úslužně jsme se přitom ještě klaněli s čepicí v ruce! Ostatně jak víme, že to bylo do nebíčka a ne do peklíčka? A kdo to jsou ti schopní a nadaní jedinci ? Jsou to třeba autoři kupónovky nebo těch zbylých 20%, který s ní nechtěl mít nic společného ? Jsou schopnější ti, kdo aktivně vytvářejí kult peněz (prachy, prachy, money...) anebo ti s ošoupanými lokty, kteří tak nikdy nebudou IN ?
Spočívá podstata celé diskuze v otázce, zda se nám líbí kult mamonu ? Anebo je podstatou OSOBA toho, KDO takovou otázku pokládá ? Nelíbí se mi kult peněz a je mi lhostejná osoba toho, kdo takovou otázku pokládá, protože to s mojí nelibostí vůbec nesouvisí. Protože kdybych každý problém takhle personifikoval, tak bych skutečně nesměl vidět a slyšet, natož vůbec vyjít na ulici .
Mimochodem - obecně mě fascinují ty všude neustále nadhazované představy, že v Čechách se odehrává cosi specifického, platné jen a výhradně pouze pro Čechy. Že se krade a tuneluje jen a výhradně v Čechách (kolik že to padlo například ve Francii bank za posledních 5 let ?). Že mafie řádí pouze v Čechách. Že daně neplatící prostitutky jsou pouze a jen v Dubí. Že politici lžou jen a výhradně v Praze. To je skutečně praktické řešení !
Ví někdo, kolik má například Kanada zdravotních pojišťoven, kolik Německo, kolik Čechy a jaké z toho plynou praktické důsledky pro obyvatele těchto zemí ? Proč o tom píšu ? Inu, mám pocit, že pozornost občana je oběma stranami ZÁMĚRNĚ rozptylována a odváděna tak do relativně neškodné kanalizace. Třeba do kanalizace chamtivosti.

44626

3.3.2005 12:07

RE: Moralista Valtr Komárek

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44626

>Hade, buď přesnější. NECHALI jsme si tu bránu do nebíčka
>přibouchnout! A jak úslužně jsme se přitom ještě klaněli s
>čepicí v ruce!
Však také naši politici si k tomu přizvali zkušené poradce ze Západu.

>Mimochodem - obecně mě fascinují ty všude neustále
>nadhazované představy, že v Čechách se odehrává cosi
>specifického, platné jen a výhradně pouze pro Čechy. Že se
>krade a tuneluje jen a výhradně v Čechách (kolik že to padlo

Samozřejmě, že to není nic specificky českého. Ovšem krádeže a další negativa v čechách se mě týkají mnohem bezprostředněji, než krádeže třeba v Kanadě. Proto mě zajímá, co s tím udělá právě naše vláda, politici, obecní úřad ... a nikoliv vláda Kanadská. Kanada či jakýkoliv jiný stát nám může sloužit pouze jako dobrý nebo špatný vzor. Ale řešit naše problémy je potřeby u nás doma.

>mám pocit, že pozornost občana je oběma stranami ZÁMĚRNĚ
>rozptylována a odváděna tak do relativně neškodné
>kanalizace. Třeba do kanalizace chamtivosti.
O to se naši politici ruku v ruce se sdělovacími prostředky vědomě či někdy možná i nevědomě, ale vehementně snaží. Je to dlouhodobě vyzkoušený vzor z demokratického Západu, jak učinit demokracii bezzubou, aby zločinci a manonáři v ní mohli bez problémů prosperovat.

44699

4.3.2005 3:58

Moralista Valtr Komárek

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Prognosticky ustav ,uz daleko do Sametove revoluce ,podvodu, pripravil moznosti anarizeni ,jak postupovat ,aby komunistum zustala i nadale sila v soukrommem hospodareni a pritom unikli zotpovednosti za vykradani a devastovani Ceskoslovenska co s nejmensimi ztratami ve svych kolaboranskych radach.Takze ,pan Komarek nerika vsechno,rika jen to ,co jej oslavuje,ze ma plnou zotpovednost za prevod zlocincu na nove pole demokracie,to se ovsem nezminuje,nakonec cela ta fraska s privatisaci i s tou Sametovou revoluci dobre neprognosticky zapada do sebe.Ze ma pravdu,proc ne ,kdyz byl u toho a kuryta a mel z toho dobre penize a jiste dodnes ma dobre pratele z toho velmi mnoho tezici,udelat prevrat "Vlk se nazral a koza zustala cela " a predvest ,jak se da narod oblbnou ,to dela dodnes jen s polovicni pravdou,at nam ukazi plnou pravdu o tomto soudruhovi,radi si ji precteme.Vrazdy nasich obcanu z doby komunismu nemuze smazat a nebo napravit pravdivymi polopravdami zadny akademik ,ani ten Komarek,je mnoho lidi ,kteri nesednou nalep ,komunistickym historkam v nalivu humanismu a dnesni demokracie pod jejich taktovkou.

44804

4.3.2005 7:27

RE: Moralista Valtr Komárek

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 44804

>Prognosticky ustav ,uz daleko do Sametove revoluce ,podvodu,
>pripravil moznosti anarizeni ,jak postupovat ,aby
>komunistum zustala i nadale sila v soukrommem hospodareni a
>pritom unikli zotpovednosti za vykradani a devastovani
>Ceskoslovenska co s nejmensimi ztratami ve svych
>kolaboranskych radach.
Jiz podruhe podotykam, ze jste jeden z poslednich, ktery ma pravo kritizovat
moralku komunisty Komarka.Nechte to na tech, kterym Komarek ublizil osobne
a ti necht ho zaluji, dle platnych zakonu CR.
Z Australie do CR to slysim jako stekani, ale kousnout neni do ceho.A kdyby bylo, stejne byste nemel odvahu.Tak to vetsinou byva [pláč]
Kdyz nedokazete priznat, ze Vam vadi jina, nez bila barva kuze, tak si jakoukoliv, fakty nepodlozenou kritiku, strcte do supliku vaseho psaciho stolku.

44809

4.3.2005 11:18

Moralista Valtr Komárek

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Me vadi blbci a ne barva kuze,srazka s volem je nestesti a nekdy i katastrofa.Doposavad unikate uverejnit ,co jsem napsal spatneho,v hospode byste dostal jednu do zubu,za takovy narceni.Byt Vama ,tak bych se vubec neozyval.Vsichni maji p[ravo se podivat ,co Komarek za ty leta provadel ,sedet na tak vyznamnem miste ,znamena ,ze nebyl zadny andel.Jestlipak vite ,ze cela komunisticka strana byla lidem odsouzena ,jako strana kriminalni a zlocinecka?Prvni komunisticke noviny sveta vysly v hebrejstine,jak prohlasil zidovsky rabbin :Komunismus je judaismus a judaismus je komunismus- v pripade Komarka ,nepadlo jablko daleko od stromu.
My fellow Jews, who often have the survival of Israel heading the list of their concerns when it comes to electing a president, only gave 26 percent of their vote to Bush, even though he is clearly the most pro-Israel president we've ever had in the Oval Office. MAINZ, Germany (Reuters) - About 12,000 protesters, many carrying banners reading "Bush go home," "No. 1 Terrorist" and "Warmonger," marched through the German city of Mainz on Wednesday, but were mostly kept away from the visiting U.S. president.o here is my take on the Bush-Hitler comparison;

1) Hitler was volunteer in WW1 and a certified war hero - Bush is a deserter and a certified coward.

2) Hitler developed a hugely successful economic miracle - Bush has bankrupted the USA

3) Hitler's love of things automotive sparked total domination of all motorized racing events worldwide - Bush has a chauffeur and watches baseball.

4) Hitler had impeccable taste in music, drama, opera, literature and art - Bush lacks any and all of these qualities to a spectacular degree.



44830

4.3.2005 14:03

RE: Moralista Valtr Komárek

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 44830

>Doposavad unikate uverejnit ,co jsem
>napsal spatneho,v hospode byste dostal jednu do zubu,za
>takovy narceni.Byt Vama ,tak bych se vubec neozyval.
-----------
Vase slova, pane Roberte:
Jen zustante u svych idealu a pravidlum o ruzne barve kuze ,ze nerozhoduje,budoucnost je Vase ,co si udelate budete mit,za hloupost se plati dvakrat.

...,kdyz pujdete neketrymi ctvrtemi Londyna a nebo nekde v Americe za tmy,tak se Vam dostane takove lekce na kterou jen tak nezapomenete,co dostanete tam ted v malem ,tak v budoucnu,az tihle vsichni se natolik rozmnozi ve "Vasem Dome",tak Vas z neho brzy vyhodi i s tim Vasim humanismem,az se to stane ,tak se stanete velmi tvrdym fasistou....Jak rikam ,co si udelate budete mit,kazdy ,dostane to ,co si zaslouzi.

......Ti,kteri se nechteji a nebo nemohou uz z jakeho koliv duvodu presvedcit zirali s otevrenou hubou na obrazky z ulic ,kde cerny vytah bile devce a znasilnoval ji na pokraji jejiho auta uprostred krizovatky ,na coz se koukala narodni garda jez mela rozkaz nezasahnout,jediny bily "fanatik",ktery sel strhnout cerneho z tela divky se nakonec ocitl u soudu co by rassisticky utocnik.Takze si kazdy udelejte obrazek sam
-------
pokracovani

44844

4.3.2005 14:06

RE: Moralista Valtr Komárek

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 44830

Pane Roberte

Toto jsou,podle Vas,informace,na kterych bych mel zalozit zmenu pohledu na lidi jine rasy.
Pokud bych mohl porovnat kvalitu Vasich informaci a mymi,tak teda je mi lito,ale pripada mi,ze sedite v rychliku a to jeste nekde mezi Ulambatarem a Pamparampabatarem.
Vite,nekdy je treba hupsnout do stredu deni.Pak vas asi tezko nekdo presvedci o opaku toho,co jste na vlastni kuzi pocitil.
...ale proboha,jak muzete vest proti temto lidem preventivni valku jen kvuli barve kuze a Vasem pocitu nadrazenosti.nemohu pochopit.

....zioniste taky vedou preventivni valku a divejte,,,,,tolik krve
Podejte nezvratna svedectvi o tom,ze barevni jdou bilym po krku,aspon v takovym meritku,jakym nam goyimum to dokazuji nasi mili zmrdici zioniste a pak teprve muzeme zacit prvni kolo presvedcovani.

A pokud jste krestan,jdete se zeptat k vam do kostela a zeptejte se na to,jak je to vlasne s temi nebiiilyyymi a proc je teda pousteji dovnitr svatostanku.
HOUBY JSTE PODAL, A NE NEZVRATNA SVEDECTVI !
AUSTRALIE, DALEKOHLED A POCIT NADRAZENOSTI.
ROZBIJET ZUBY? TO DELALI FASISTI I KOMUNISTI.VRANA K VRANE.

44845

4.3.2005 15:16

RE: Moralista Valtr Komárek

Markéta 85.?.?.?

Reakce na 44845

Pane Idealisto,

promiňte, že se pletu do Vaší debaty s Nohejlem, ale není mi moc jasné, jaký je mezi Vámi rozdíl. A vy jste prosím co, s tím vaším antisionismem? Já tomu tedy říkám spíše antijudaismus či antisemitismus, podle toho jak se profilujete tady v diskusích na zvědavci. Objasníte mi to? Ano uznávám Nohejl má poněkud širší záběr, ale jinak ten rozdíl nevidím.

44852

4.3.2005 16:05

RE: Moralista Valtr Komárek

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 44852

> A vy jste prosím co, s
>tím vaším antisionismem? Já tomu tedy říkám spíše
>antijudaismus či antisemitismus...
Marketo
Verim, ze zide, at uz jsou semitskeho ci jineho puvodu, jsou stejni lide jako kazdy jiny clovek, zde na Zemi.Mezi nimi jsou Dobre i Zle duse, jako jakymkoliv
jinym seskupenim lidskeho pokoleni.
Sionisty, s jejich programem, davam na stejnou uroven jako kazdy zmrseny
ismus-fasismus,komunismus-.....ovsem mnoho z dopisovatelu je toho nazoru,
ze zid musi byt samozrejme sionista-bohemvyvoleny vyznavac Talmud.
Coz popiram, stejne jako popiram nadrazenost bile rasy a degeneraci lidskeho pokoleni ve forme misenych ras.
Verim, ze vse je o cloveku, jako takovym, nikoliv jestli ma cernou, nebo fialovezlutou kuzi.
Pokud je jeste neco, co Vam muzu vysvetlit ohledne mych nazoru, prosim, ptat se muzete kdykoliv.
Pekny den, preji

44862

2.6.2005 21:37

Moralista Valtr Komárek

abc 84.?.?.?

[překvapení] "...delnik ma moznost se svobodne rozhodnou jestli bude pracovat nebo ne... Tudiz delnik by mel byt schopen vyjednavat na pracovnich podminkach bez toho, ze by byl postaven do posice nezadouciho zivla. Tak jako to je na Zapade." [překvapení]
Zírám...to Ste myslely vážne????
Je to k [chechtot] a [pláč] zároveň.
To znie ako"...dobrý ujovia milionáry sa starajú o delníkov..."

54435

2.6.2005 21:50

Moralista Valtr Komárek

n19 84.?.?.?

"...delnik ma moznost se svobodne rozhodnou jestli bude pracovat nebo ne, toto musi byt faktorovano do ceny produktu. Tudiz delnik by mel byt schopen vyjednavat na pracovnich podminkach bez toho, ze by byl postaven do posice nezadouciho zivla. Tak jako to je na Zapade..."

To bolo myslené vážne? To zni skoro ako "dobrý ujovia kapitalisti sa
starajú o delníkov". [chechtot] [pláč]

54437

16.12.2007 19:18

Asi s křížkem po funuse...

Wassermann 84.?.?.?

nejsem nijak příliš zasvěcen v minulosti p. Komárka nicméně jsem právě dočetl jrho knihu z roku 1992 Mé vzestupy a pády, kde jasně ukazuje svůj přístup, svoje názory a stanoviska ke komunismu u nás, ve světě a k přelomovým událostem roku 1989+jeho nedlouhému působení ve vládě ČSFR... Silně doporučuji si tento titul přečíst i Autorovi článku, na který píši tuto reakci. Dozvíte se zde vše a myslím že p. Komárek nemá zapotřebí informace v jeho knize zkreslovat. Tedy za předpokladu, že v této knížce podává pravdivé informace a názory je váš článek, pane Richarde Králi, jen snůškou hovadin...smutné,opravdu. A osobně si dovoluji více věřit p. Komárkovi

149357

10.9.2008 13:20

¨Moralista Valtr Komárek

jan novák 78.?.?.?

Pane Král,velice mi připomínáte americké hysterické antikomunisty z 50.let.To,že byl Komárek v KSČ ho jistě nešlechtí,ale takový ďábel,jako z něj děláte vy to určitě není.Navíc v té době(1946)tomu(myšlence socialismu) v ČSR uvěřily doslova miliony lidí.
Přečetl jsem si pár jeho článků a myslím,že Komárek měl v mládí názorově blízko k tzv.reformním komunistům z roku 1968.Také krátce po 21.srpnu musel odejít do ústraní.Ale vždycky to byl především ekonom(a vědec) a o politiku se zajímal jen do té míry,do jaké se prolínala s ekonomií. [smích]

170258

3.1.2009 0:55

!

Krakonoš 89.?.?.?

Můj příspěvek k článku? Mám dojem, že nemluvil k věci. Místo aby se zabýval názory pana Valtra Komárka, řešil tam jeho členství v KSČ a z toho vyvozoval další souvislosti, které vesměs nešly nijak zvlášť moc k meritu věci. Tak na takovéto "pravicové" bláboly já seru.

179514

31.12.2011 18:30

poslední mohykán

Jan Hus 89.?.?.?

tento pán je jediný kterýmu i po 20 letech kapitalizmu a nevolnictví věřím-páč se nezaprodal chásce v čele naším zlodějským prezidentem a celou sebrankou zlodějů z ODSS..česká zem byla rozprodána-ani komunisti už nechtěj do vlády jak je tato zem zdevastovaná-je konec-válka to jistí...

259927

Příspěvků: 58

28.02. 04:45 HoNzA  Moralista Valtr Komárek
28.02. 08:13 Zrzek  RE: Moralista Valtr Komárek
01.03. 06:06 Sidonius  RE: Moralista Valtr Komárek
28.02. 04:53 Alois Machacek  Moralista Valtr Komárek
28.02. 08:08 Zrzek  RE: Moralista Valtr Komárek
28.02. 23:08 Alois Machacek  RE: Moralista Valtr Komárek
01.03. 07:52 Had  RE: Moralista Valtr Komárek
01.03. 14:37 Alois Machacek  RE: Moralista Valtr Komárek
01.03. 18:08 ZAP  RE: Moralista Valtr Komárek
02.03. 10:09 Had  RE: Moralista Valtr Komárek
02.03. 09:39 Had  RE: Moralista Valtr Komárek
03.03. 05:19 Alois Machacek  RE: Moralista Valtr Komárek
28.02. 08:57 TraTom  Moralista Valtr Komárek
28.02. 15:35  RE: Moralista Valtr Komárek
28.02. 09:18 reilly  Moralista Valtr Komárek
28.02. 12:42 Robert Nohejl  Moralista Valtr Komárek
28.02. 15:13 Idealista  RE: Moralista Valtr Komárek
01.03. 07:55 Had  RE: Moralista Valtr Komárek
28.02. 12:52 from  Moralista Valtr Komárek
28.02. 17:48 dundee  Moralista Valtr Komárek
28.02. 18:31 petge  Moralista Valtr Komárek
28.02. 19:12  Moralista Valtr Komárek
01.03. 01:14 68  RE: Moralista Valtr Komárek
01.03. 02:26 Vcelicka  RE: Moralista Valtr Komárek
01.03. 08:05 Had  RE: Moralista Valtr Komárek
03.03. 11:33 Karel z Čech  RE: Moralista Valtr Komárek
03.03. 12:02 Adapa  RE: Moralista Valtr Komárek
03.03. 18:15 68  RE: Moralista Valtr Komárek
04.03. 00:53 oji  RE: Moralista Valtr Komárek
04.03. 11:56 Karel z Čech  RE: Moralista Valtr Komárek
28.02. 20:51 Martin  Moralista Valtr Komárek
28.02. 22:20 Osvald  Moralista Valtr Komárek
01.03. 10:20 delta.100  Moralista Valtr Komárek
01.03. 13:50 Modráček  RE: Moralista Valtr Komárek
01.03. 13:19  Moralista Valtr Komárek
01.03. 16:13 Idealista  RE: Moralista Valtr Komárek
01.03. 17:54 ZAP  Moralista Valtr Komárek
03.03. 12:15 Karel z Čech  RE: Moralista Valtr Komárek
02.03. 02:40 Robert Nohejl  Moralista Valtr Komárek
02.03. 10:09  RE: Moralista Valtr Komárek
02.03. 10:13 Idealista  RE: Moralista Valtr Komárek
02.03. 11:43 Aja  Moralista Valtr Komárek
02.03. 13:38 Had  RE: Moralista Valtr Komárek
02.03. 22:38 Osvald  Moralista Valtr Komárek
03.03. 12:07 Karel z Čech  RE: Moralista Valtr Komárek
04.03. 03:58 Robert Nohejl  Moralista Valtr Komárek
04.03. 07:27 Idealista  RE: Moralista Valtr Komárek
04.03. 11:18 Robert Nohejl  Moralista Valtr Komárek
04.03. 14:03 Idealista  RE: Moralista Valtr Komárek
04.03. 14:06 Idealista  RE: Moralista Valtr Komárek
04.03. 15:16 Markéta  RE: Moralista Valtr Komárek
04.03. 16:05 Idealista  RE: Moralista Valtr Komárek
02.06. 21:37 abc  Moralista Valtr Komárek
02.06. 21:50 n19  Moralista Valtr Komárek
16.12. 19:18 Wassermann  Asi s křížkem po funuse...
10.09. 13:20 jan novák  ¨Moralista Valtr Komárek
03.01. 00:55 Krakonoš  !
31.12. 18:30 Jan Hus  poslední mohykán

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 2

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 354