Diskuze k článku

Jen ANO je správně

Příspěvků 36

8.2.2005 3:25

Jen ano je správně

karel Karel4u (zavináč) cz 64.?.?.?

Ja osobne vidim toto brojeni proti Evropske Ustave jako snahu Ceskych politiku o manipulaci volicu hranim na jejich city. V Cesku lide nebyli vedeni k logickemu mysleni tak jako je tomu na Zapade, protoze predevsim Komunisticka strana nebyla zalozena na logice. Tim padem muzeme videt praci ceskych (vetsiny ) politickych komentatoru, napr. v Rudem pravu jak oni nereportuji, ale snazi se jen ovlivnit. Jestlize muzete tak porovnejte styl psani s napriklad "Guardian a Vecerni Praha. " Vladne tam strach z toho ze nasi politici by mohli prijit o privilegia ktera jim nepatri a ktera si nezakonne privlastnili.

42651

8.2.2005 4:56

Jen ano je správně

Ignac 129.?.?.?

Koukneme se na vydelky vsech tech zamestnanejch pod EU. At se jedna o politiky, byrokraty anebo novinare. Vsechny vydelky jsou vyssi nez jaky jsou v jejich zemich. Co si takova kesene promyslene vynucuje? Ze ti zaprodanci nebudou tlachat proti. Takto to je.

42653

10.2.2005 15:47

RE: Jen ano je správně

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42653

Je to výborně promyšlené, protože eurofunkcionáři budou placeni z prostředků EU. Členské státy se sice na ně budou svými příspěvky skládat, ale formálně to bude z EU. Tedy bude platit Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
Je viděl, že všechny státy potřebují zasloužilé politiky a úředníky někam uklidit. Ti si však pojišťují, aby své uklizení dostali slušně zaplacené a ještě aby mohli do mnoha věcí kecat.

42953

8.2.2005 5:42

Jen ano je správně

Tom 24.?.?.?

Takže, bez kolovrátku a omáčky kolem, se občan nikde jasně nedočte jaké sankce budou následovat, když Česko ústavu neschválí? Vím, není to moc chytrá otázka a ještě blbější mě napadá - jak na tom bude Česko, když nebude v EU? Pokud možno, zcela konkrétně, prosím.

Aby se pak, nedej bože nezjistilo, že když Česko v EU nebude, tak se nebude dít vůbec nic ...

Jak jsou na tom státy, které do EU odmítly vstoupit?

42656

8.2.2005 6:11

RE: Jen ano je správně

Ignac 129.?.?.?

Reakce na 42656

Jednoznacna vyhoda v clenstvi je v tom, ze nepujde tak snadno vyvolat valky, jako byla prvni a druha. Stoji za posouzeni, jestli to neprekonava vostatni prujmy.
>jak na tom bude Česko, když nebude v EU? Pokud
>možno, zcela konkrétně, prosím.
Nebudou ty protivalecny zaruky. Taky bude vic provokaci.
>Jak jsou na tom státy, které do EU odmítly vstoupit?
Norsko je zeme okrajova podle mapy a ma co rict k cene nafty. To umoznuje nezavislost. Svycarsko je naroti tomu uprostred Evropy, ale financni prumysl ma tak zalozenej, ze by bylo pro jine prujmem pokouset se tu zavislost na na tom prumyslu nejak narusovat. A ta zavislost okoli umoznuje nezavislost k okoli.

42657

8.2.2005 16:11

RE: Jen ano je správně

djb 83.?.?.?

Reakce na 42657

Jednoznacna vyhoda v clenstvi je v tom, ze nepujde tak snadno vyvolat valky, jako byla prvni a druha.

tupa uvaha: na jednu stranu mate pravdu, ve sjednocene evrope vedle sebe nebudou stat velmoci, ktere by si mohly sebe navzajem vsimat jako "zlych sousedu" a utocit na sebe, pekne...

na druhou stranu vznikne dalsi velmoc, a totez muze zacit probihat na vyssi urovni. misto nemecko-evropa, treba eu-usa, eu-rusko, muzete vse zamenovat jeste s cinou+koreou...

mozna se vam to bude zdat ponekud nerealne, ale politicke usporadani, nazory a potreby nejsou nic, co by se behem peti let nemohlo kdekoliv na zemi zmenit

duvod bezpecnosti, je jen dukaz omezeneho mysleni.

42708

9.2.2005 12:46

RE: Jen ano je správně

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 42657

Mame snad NATO, ne? Na spolecnou obranou politiku nepotrebujeme Unii, i kdyz po tom, co predvadi USA je fakt, ze NATO neni moc sjednocene ...

Ale ono kdyz jde do tuheho, tak smlouvy vetsinou nic moc neznamenaly, lepsi je nekoho obetovat (ja vim, je to uz dlouho, ale lezi mi (nam) to v krku).

42789

10.2.2005 15:50

RE: Jen ano je správně

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42789

>Mame snad NATO, ne? Na spolecnou obranou politiku
>nepotrebujeme Unii, i kdyz po tom, co predvadi USA je fakt,
>ze NATO neni moc sjednocene ...

NATO není ten správný spolek, protože tam si drží hlavní slovo zámořský konkurent, který by chtěl o všem sám rozhodovat a evropské státy by nechal jen své výboje platit.

42954

9.2.2005 14:38

RE: Jen ano je správně

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 195.?.?.?

Reakce na 42657

V Norsku se bude referendum opakovat. Pravdepodobne tak dlouho, dokud se Norove nerozhodnou spravne.

42805

8.2.2005 10:19

Jen ano je správně

dub 193.?.?.?

hlasování o euroústaě bude dobrým lakmusem toho, kolika vymaštěným idiotům se stýská po klasickém feudálním uspořádání.

42674

8.2.2005 10:33

Jen ano je správně

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Dat v sanc svoji narodni suverenitu je osemetne ,ba co dim ,primo velmi RISKANTNIM PODNIKEM,OVSEM ,POLITICKA OMACKA TECH ,CO SE VIDI POSTOUPIT A DOSTATVETSI PRIJEM PENEZ A VYHOD JE VELMI OSIDNA.
Ono to zni libive,spolecne hospodareni ,zmizi rozdilne politicke systemy vedouci k valkam ,kolektivni bezpecnost atd,nakonec ,kdyz jste cetli komunisticke -internacionalni sliby o nastolenem miru v ramci noveho svetoveho usporadani,tak jste meli "pusu plnou slin",ale uskutecnovani bylo zcela jine ,nez se hlasalo v propagacnich brozurkach,nakonec ,zjistime ,ze sliby komunistu a sliby Evropske souhry maji v mnohem hodne spolecneho.
Osobne ,po ukazce co NATO dokazalo v Jugoslavii a jak Ceska -slovanska republika se zucastnila v tomto boji za pokrok proti slovanskemu narodu ,ktery jediny v dobe Ruske invase podal pomocnou ruku ,jak Ceskoslovensku ,tak na pude UN a take uprchlikum,kteri utikali do zapadnich zemi,naproti tomu ,pomoc od zapadnich demokratickych statu nebyla v roce 1968 nikde znat,zadna "Americka pomoc" neprichazela ,jak si mnozi blouznivci mysleli,ze se bude zapat rezat za Ceskoslovensko se zememi Varsavske smlouvy,vse se to odbylo,z eto je vnitrni problem socialistickych statu.
Po vsech tech mezinarodnich debaklech jsem ocekaval od politiku z Cech neco jineho ,ne zvlast do klubu jehoz clenove k nam nikdy nemeli zadne humanisticke citeni,kde hlavni roli hraji peniz ea prestiz-budu slouzit tem ,kteri vic zaplati a mala domu take ,to se rozumi.Zanikem narodni meny a suverennosti ,prestava stat ,jako takovy existovat-to je to ,co Cesky politici chteji?

42678

8.2.2005 11:13

Jen ano je správně

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Budete platit do Bruselu evropskou taxu a navrch budete platit svetovou taxu.
How Global Taxation Will
Come In The Back Door Of
American Foreign Policy

Having been to seven of these meetings, I can tell you that this is a very complex place to be. First you have 1,000 handpicked CEO's from some of the world's largest multinational corporations. This year the total market capitalization totaled $8T which equals 20% of the world's annual Gross National Product! Then you have various world leaders: Britain's Tony Blair returned after a five year absence, Germany's Gerhard Schroder was present and French President Jacques Chirac spoke via satellite. Then there was the first appearance by Chinese businesses and their Executive Vice Premier, Huang Ju, as well as the Prime Minister of Turkey, Recep Tayyip Erdogan, and the newly elected president of the Ukraine, Victor A. Yushchenko. Usually there are the leaders of the United Nations and its various agencies - hardly any of them were here but then again, there were 55 heads of non-governmental organizations! Let me not leave out 26 religious leaders and 172 representatives from academic institutions and think tanks. All total there was over 2,200 participants from 96 countries, a mini UN.
To add injury to insult, British finance minister Gordon Brown has unveiled a mechanism called the "International Finance Facility" that would take the ODA pledges and float international bonds in the market to leverage country pledges. By having the G7 countries guarantee the bonds, this would commit us for 30 years. Can you imagine a $10T "mortgage" over 30 years (0.7% ODA = $72B year x15 years)? That's the bottom line.Zkraceno

42683

8.2.2005 16:24

Jen ano je správně

M. musicportal (zavináč) gmail (tečka) com 213.?.?.?

nevim jak vam, ale me je z toho spatne. Hlasoval jsem proti EU, pokud bude vyhlaseno referendum o euroustave, budu take hlasovat proti, ale bojim se, ze se zase nekde objevi zazracnych 77% lidi, kteri budou vedet, co je pro nas, pro vsechny "spravne"

Velebnosti, jdu blejt

M. (http://musicportal.wz.cz)

42709

8.2.2005 18:48

Jen ano je správně

regulus 213.?.?.?

No, co se tyce otazky bezpecnosti naseho statu. Tak pri pripadnem valecnem konfliktu, ktery by nejak primo souvisel s nasi zemi, budou stat proti sobe daleko vetsi celky, nez jen zly soused.
Rusko si lize rany.Cina je daleko a kdo nam to smejdi na severnim atlantiku v LaManchi a Stredozemnim mori, kdo si to tam kontroluje provoz. Kdo uz ted uvazuje o sestreleni satelitu pripravovaneho evropskeho, nezavisleho, civilniho, radionavigacniho systemu. Kdo nam dycha na zada. Nas tlusty bratr.
Plny dortu a la kockopes.SSA

Samozrejme nasi milou korunu bych EU k noham nepolozil. At zustane.
Nase politika nema Osobnost.Snad nekdy prijde. Snad je to zena.
pekny den

42717

8.2.2005 23:12

Jen ano je správně

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Jednoznacne ne nesmyslnemu spletenci nazvanemu EU ustava - kdo to kdy videl, aby se do ustavy davalo jako treba s kym budeme obchodovat a takove hovadiny, aby to melo cele i s dodatky (353 + 382 + 121) neuveritelnych 856 stranek?! [oči v sloup]
Urcite vsichni vite, jak vypada rozumna Americka ustava.

Jedine mozne reseni - setrvani v EU jako celku, jen odmitnuti byrokracie z Brusselu - proste jen hospodarske clenstvi. Tot vse [mrknutí jedním okem]
(tak, jak to maji Svycari)

42726

9.2.2005 4:22

Jen ano je správně

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nenechme se mylit prikladem Americke ustavy ,kterou dnes Bush prehlizi ,staci vyhasit stav ohrozeni a mimoradna opatreni a v tom okamziku zanikaji veskere osobni svobody ,jako i namety nejakych oposicnich stran,Bush to rekl jednoznacne v jednou universalnim zakonu ,kdo neni s nami je terrorista a lide mu odkejvaji vlastni popravu a nejaka konstituce a nebo Magna Karta se muze jit vycpat,jen jdete na letiste a uvidite ,co vsechno s Vami budou delat.
Lide ve jmenu sve bezpecnosti ,jsou ochotni prodat sva prava a svou svobodu a tim i svoji osobnost,kolik mesici bude trvat ,nez nas vsecky bolestive oznaci cipem na zadku a zase nas vypusti do ulice ,ze vsech stran hlidanou kamerama a vsude kde pouzijem kartu,jdeme na kompjutr,vsude ,kde vezmem benzin ,jdeme na kompjutr,kdyz nedate oznackovat deti ,tak ztratite narok ,aby byli policii hledane,nebot vlastne svym odmitnutim stezujete policii praci,ockovani uz je v behu,nedas ockovat sve dite neprijmou ti je do skolky a stat prestane vyplacet na dite pridavky,takze ,cely svet se "amerikazuje" a to ne jenom v necem ,co jsme kdysi nazyvali kulturou.
Jak z toho ven?
Ty ,jez Vas prodali ,vystridejte cizincema ze zahranici v jejich postaveni a uvidite ,nic nemuzete ztratit,horsi ,nez to je ,to nebude, a uvidite, jak se budou branit jakemukoliv spolcovani s venkem-cizinou a chut na kreslo Bruselu jim zhorkne.

42750

9.2.2005 9:08

Jen ano je správně

Jirka 212.?.?.?

Zaprve - nejedna se o ustavu, ale smlouvu o ustave, ktera definuje vic veci, nez jake nakonec v ustave budou.

A co se tyka EU. Ja hlasoval pro a budu stejne hlasovat i v tomto pripade. Nedomnivam se ale, ze referendum je spravne. Ruku na srdce - kdo z vas si ten dokument skutecne precetl? Ja tomu venoval nekolik veceru a bylo to dost hutne cteni. A nechat o necem takovem rozhodovat lid mi neprijde rozumne. Vetsina populace ma informace pouze zprostredkovane. Prechroustane novinami, televizi a politiky. Tedy demagogy. Referendum by bylo super, pokud by se podarilo oddelit cca. uvodnich deset stran definujicich zakladni principy a hodnoty od zbytku, ktery definuje provadeci predpisy a technicke detaily. Ty jsou zbytecne a pro 90% neuchopitelne.

V referendu tak nebudou rozhodovat lide, ale reklamni agentury a demagogove. pujde jen o to kdo presvedci dav. A to je urcite spatne.

42769

9.2.2005 12:48

Jen ano je správně

Zrzek 147.?.?.?

Precetl jsem si ten clanek v lidovkach a je fakt udesnej. Jestlize se v Unii opravdu opakuji "neuspesna" hlasovani, pak to je vysmech demokracii, o jakym jsem jeste neslysel.

42790

9.2.2005 13:46

Jen ano je správně

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Nohejl - ano, v US ustave chybi jednin bod - nic, co kdokoliv jakkoliv uzakoni ci vyhlasi, ji nemuze poslapat. Ustava bude vzdy nadrazena vsemu. A je po problemu [mrknutí jedním okem]

Diktatura a-la emerika se nemuze konat.

PS. prosim o vice informaci o tech opakovanych hlasovanich, dekuji [zahanbení]

42801

10.2.2005 15:56

RE: Jen ano je správně

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42801

Opakovaná hlasování - referenda už v EÚ byla.Myslím že např. ohledně přijetí společné měny.

Není to nic mimořádného, v našem parlamentu je to také běžná finta. Když návrh neprojde napoprvé, tak se počká až pár poslanců z druhé strany onemocní nebo vyjede na zahraniční cestu a zařadí se hlasování opakované.

42957

9.2.2005 16:02

Jen ano je správně

Tom 24.?.?.?

Ani jsem nečekal, že se na téma EU rozkyne zrovna eurotická diskuze. Nezdá se totiž, že by volící občan byl schopen odmrskat klady a zápory vstupu jako násobilku Kamasutry. Vypadá to, že občan ani neví která šuká.

Český knedlík se utápí v kolovrátkové omáčce, zahuštěné mediálním bešamelem, zcela beznadějně. Je s podivem, že si zřejmě nikdo s nesouhlasníků vstupu do Euroxtasie nedal tu práci, aby na jeden list papíru hodil klády a na druhý neklády. Pravda, kalkulovat s plusmínusama je vždycky ošidné. Obzvlástě pak, když není možno vyloučit koeficient xdb (db v horní kurzivě a čteno tedy x na debilitátou) to pak jeden opravdu neví, kde mu stojí.

Záměr nebo nedomyšlenost?

42824

9.2.2005 19:03

RE: Jen ano je správně

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42824

To se přece netýká pouze českého občana, ale občanů všech států unie. Situace bude zřejmě všude stejná. Pochybuji, že Němec, Francouz nebo Polák ví toho o euroústavě více jak Čech.

42847

9.2.2005 21:11

RE: Jen ano je správně

Tom 24.?.?.?

Reakce na 42847

>To se přece netýká pouze českého občana, ale občanů všech států unie. Situace bude zřejmě všude stejná. Pochybuji, že Němec, Francouz nebo Polák ví toho o euroústavě více jak Čech.

Naprostý souhlas. Článek však pojednával o schválení Eůstavy v českém prostředí. Až se bude jednat třeba o prostředí rakouské, použiji výraz "vídeňský knedlík". [smích]

42862

10.2.2005 15:52

RE: Jen ano je správně

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42862

Když už, tak .......... Eústavy

42955

10.2.2005 18:17

RE: Jen ano je správně

Tom 24.?.?.?

Reakce na 42955

>Když už, tak .......... Eústavy

S tím unikátním kroužkem mi to připadalo víc český! Ale, máte pravdu Eústava s čárkou je víc sexy! [smích]

42971

10.2.2005 3:22

Jen ano je správně

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Je uplne jedno ,kde ,co v ktere ustave a nebo konstituci je napsano ,kdyz pravni system tostejne prehlizi a neridi se tim ,nebot by "ublizoval sam sobe".Australie ma podle "Britskeho vzoru" Magna Karta ,smlouva mezi kralem a obcanstvem,ale soud ,ktery je k tomu ,aby dohlizel na dodrzovani takove smlouvy ,ktera ma hlubokou tradici a byla obcastvem respektovana ,tak se najd esoudce ,ktery prohlasi ,ze tato vec je zastrala anemoderni a tak se nebud epouzivat,tudiz ,on sam o sobe nedodrzuje k cemu byl urcen,to je dohlizet na plneni teto historicke smlouvy,jinymi slovy,souce a celym byrokratickym aparatem vypusti ze sveho jednani ,co se jim nehodi a vubec nehledi na tuto jedinecnou smlouvu,jez dodnes ma platnost,nebot bez referenta obcanu statu nelze ji zrusit.Takze ,svet ma plno smluv ,ale byrokraticko-politicke kruhy si vyberou ,co se jim hodi k jejich planu a co je mimo ,tak sup s tim do kose a nebo9 ulozit k ledu.
Magna Karta ma odstavec ,kde kral chrani sve poddane od vyderacstvi zidu,kde se rika,ovdovi-li zena a ma i deti,tak cela jejich rodina,ktera mela dluh u zidu,tak, ten je zrusen -tento dluh,tim zamezil okrafani rodin ,kde doslo k osobnim tragediim a ochranil je tak od dvojiho ucetnictvi zidu-neni divu ,ze tento zakon je stale soli v ocich "vyvolencu" a usiluji vsemoznyma cestama o jeho "umrtveni".
Zapalne bomby jsou mezinarodne zakazane a 13 Unora 1945 ,britske a americke letecvo doslova vypalilo Drazdany -otevrene mesto,k cemu jsou vsechny ty smlouvy,kdyz mocni se neciti se jimi ridit ?
Pouzivaji Americane napalmu a benzinovych bomb a uranu ve strelach a bombach-4,5 billionu roku,je zamorena zeme.

42900

10.2.2005 15:27

RE: Jen ano je správně

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42900

>"Britskeho vzoru" Magna Karta ,smlouva mezi kralem a
>obcanstvem,ale soud ,ktery je k tomu ,aby dohlizel na

Pane Nohejle, to označení Magna Karta se mi moc líbí, budu to používat. Ono skutečně z Magna Charty pro dobu současnou zbyla už jen Magna Karta s menší hodnoutou, než platební karta.

>tak se najde soudce ,ktery prohlasi
>,ze tato vec je zastrala a nemoderni a tak se nebude
>pouzivat,tudiz ,on sam o sobe nedodrzuje k cemu byl urcen,

Tady bych si dovolil trochu vám oponovat. Ono skutečně některé věci z doby starší nelze již aplikovat. Systém anglosaského práva již je takový, že soudci mají povinnost společenským vývojem překonané vztahy přehodnocovat a rozhodovat v souladu s potřebami nové doby. Kdyby se striktně drželi vzorů rozsudků starých 500 nebo tisíc let, tak bychom se asi moc divili. Třeba takové oběšení za ukradnutí kousku chleba by asi nebylo tím nejvhodnějším výchovným opatřením.

>Pouzivaji Americane napalmu a benzinovych bomb a uranu ve
>strelach a bombach-4,5 billionu roku,je zamorena zeme.

S těmi billiony roků vám bohužel nerozumím.

42949

10.2.2005 15:37

Jen ano je správně

Karel z Čech 212.?.?.?

Myšlenka EU je nepochybně dobrá myšlenka. Není ani nová. Už Jiřík z Poděbrad měl ideu evropské státy sjednotit. Dnes je situace jiná, než v jeho době. Nejde jen o mír v Evropě. Hlavní je hospodářská spolupráce a společné záruky proti expanzi i politické států neevropských. Je to dobrá ochrana dnes před americkými neocons, zítra před Čínou. Problém podle mě tedy není ve vytvoření evropského politického a hospodářského celku, problém je v byrokratizaci tohoto molocha. Bruselský dirigismus může a dnes již hrozí, že nad pozitivními stránkami sjednocení převáží sešněrování členských států desetitisíci předpisy, které z Unie vytvoří skomírající spolek hašteřivců.
Na jedné straně se nelze divit, že členské státy se snaží prosadit do společné hospodářské politiky nástroje, které jejich ekonomiku a politický systém stabilizovaly. Jenže třeba v sousedním státě hospodářství stabilizovalo něco třeba zcela protichůdného. Proto je třeba nalézt optimální řešení. To však nemůže vzejít od zeleného stolu na základě Bruselem vymyšlených směrnic.Měla by zůstat zachována různorodost a praxe by pak ověřila životaschopnost řešení dílčích problémů. Výchozím vzorem by pro EU mohla být praxe severoamerické unie. EU však chce jít dál a rychleji ve sjednocení a tak mi připadá, že se pokouší prosadit něco podobného centralistickému administrativnímu řízení z období socialismu, které se podle našich zkušeností prokázalo jako brzda rozvoje.
Euroústava je tedy pochopitelně vyžadovaný systém záruk z jedné strany, ale také administrativní brzda dalšího rozvoje celku i jeho částí ze strany druhé. V tomto případě si myslím, že méně by bylo více. Parkinsonovy zákony známe a víme, že fungují precizně v neprospěch rozvoje společnosti.

Asi budu hlasovat ano v naději, že časem dojde ke změně k lepšímu.
Rozhodně je lepší být členem EU než přidruženým státem k USA.

42951

10.2.2005 22:30

RE: Jen ano je správně

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 42951

Jestli ústava odbyrokratizuje EU,tak bych byl pro.Ale bohužel.
Doufat,že si vyžírky jednou začnou vypouštět rybník.....no Karle nevim.Odpor by měl začít už pri referendu.Takže NE,NE,NE.

43002

10.2.2005 23:05

Jen ANO je správně

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Karel - ano, vyse vyvody jsou spravne, nicmene pokud jim odkyvame tuhle neprehlednou hruzu - kdo vi, s cim prijdou priste, chapete? [pláč]
A tudiz - NE NE a stokrat NE tehle silenosti. Kratkou, presnou a jasnou EU ustavu - ANO!

43007

10.2.2005 23:18

RE: Jen ANO je správně

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 43007

A když neodkýváme, tak co bude? Já nevím. A neví asi většina z nás.

43011

11.2.2005 7:31

Jen ANO je správně

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Je to jednoduché, musíme prostě využít těch možností, které budou. Pokud židé milostivě povolí referendum, je třeba evropskou ústavu důrazně odmítnout. [smích]

43033

13.2.2005 6:37

Jen ANO je správně

Vladimir Cicha 216.?.?.?

Chcete vedet kam Unie dospeje?
Ctete pana Kurase, tam to vsechno je.
vladimir Cicha, vancouver

43154

13.2.2005 10:25

RE: Jen ANO je správně

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 43154

>Chcete vedet kam Unie dospeje?
>Ctete pana Kurase, tam to vsechno je.
>vladimir Cicha, vancouver

Vladimíre,
jsem rád, že zde, na těchto stránkách, mohu také nalézt Tvé postřehy a připodotknutí k problémům, jež převelice trápí a sužují zdejší osazenstvo, někdy tak vehementně, že i sám Editór musí (doufám, že nechtíc), cenzurovat určité výrazy a sentence. Nevím, jak dlouho již se " brouzdáš " těmito vodami, ale v každém případě Tě zde vítám ! Přeju Ti hodně otrlosti a shovívavosti vůči zdejším (některým) "psavcům". Obávám se, že Tvé cítění určitých problémů, či jevů, najde patrně silnou opozici u některých zdejších "prominentů". Anžto oni jsou zde o pár týdnů dříve (míněno - posílají své rozumy), budeš se možná potýkat s určitým "nepochopením" a posléze, dost možná i s vyloženou averzí a někdy i s "hulvátstvím". Ale to už je tak, "když jde někdo s kůží na trh", tak musí počítat s tím, že se mu ji někdo jiný, bude snažit potrhat. A vůbec nejvíc, je to mezi těmi "našinci". Tož Zdar a sílu ! Přeje Zdeněk Matoušek alias Sidonius.

43170

13.2.2005 10:26

Jen ANO je správně

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Kdybych to neudělal teď já sám, on by si toho p. Leff určitě všimnul a uvedl by to na pravou míru. Sám se schovává, za nějaký nick, toť to samé jako anonym, ale jakmile má možnost, tak si ji nenechá ujít a ihned se snaží sdělit, kdože se to vlastně "schovává" za tu přezdívku. Sám se nechce přiznat, kdože to vlastně je. Inu, malý, český člověk. A potom se snaží ten anebo ten, šátrat v té naší historii, jestli jsme měli udělat to, či tohle. Ale s takovými "LVY", to může jít každej akorát tak do prdele. Jinam nelze. [smích] A jsem Ti vděčen, že jsi uvedl své pravé jméno, tady se to moc nenosí a výmluvy jsou na cokoiv, ale já mohu potvrdit, že není vymyšlené.

43171

13.2.2005 18:05

RE: Jen ANO je správně

Lev 82.?.?.?

Reakce na 43171

Zdenku Matousku, nebudu se nad vami - příteli, zamýšlet. Akorat vam musim doporucit, aby jste si uz konecne nechal vymenit krev, blabolite. S uctou - Lev Neopelichanej.

43193

Příspěvků: 36

08.02. 03:25 karel  Jen ano je správně
08.02. 04:56 Ignac  Jen ano je správně
10.02. 15:47 Karel z Čech  RE: Jen ano je správně
08.02. 05:42 Tom  Jen ano je správně
08.02. 06:11 Ignac  RE: Jen ano je správně
08.02. 16:11 djb  RE: Jen ano je správně
09.02. 12:46 Zrzek  RE: Jen ano je správně
10.02. 15:50 Karel z Čech  RE: Jen ano je správně
09.02. 14:38 kubik  RE: Jen ano je správně
08.02. 10:19 dub  Jen ano je správně
08.02. 10:33 Robert Nohejl  Jen ano je správně
08.02. 11:13 Robert Nohejl  Jen ano je správně
08.02. 16:24 M.  Jen ano je správně
08.02. 18:48 regulus  Jen ano je správně
08.02. 23:12 trodas  Jen ano je správně
09.02. 04:22 Robert Nohejl  Jen ano je správně
09.02. 09:08 Jirka  Jen ano je správně
09.02. 12:48 Zrzek  Jen ano je správně
09.02. 13:46 trodas  Jen ano je správně
10.02. 15:56 Karel z Čech  RE: Jen ano je správně
09.02. 16:02 Tom  Jen ano je správně
09.02. 19:03 Karel z Čech  RE: Jen ano je správně
09.02. 21:11 Tom  RE: Jen ano je správně
10.02. 15:52 Karel z Čech  RE: Jen ano je správně
10.02. 18:17 Tom  RE: Jen ano je správně
10.02. 03:22 Robert Nohejl  Jen ano je správně
10.02. 15:27 Karel z Čech  RE: Jen ano je správně
10.02. 15:37 Karel z Čech  Jen ano je správně
10.02. 22:30 Vratislav  RE: Jen ano je správně
10.02. 23:05 trodas  Jen ANO je správně
10.02. 23:18 Karel z Čech  RE: Jen ANO je správně
11.02. 07:31 Modráček  Jen ANO je správně
13.02. 06:37 Vladimir Cicha  Jen ANO je správně
13.02. 10:25 Sidonius  RE: Jen ANO je správně
13.02. 10:26 Sidonius  Jen ANO je správně
13.02. 18:05 Lev  RE: Jen ANO je správně

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 0

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
371 829,86 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 175