Diskuze k článku

Proč říkám NE antievropské ústavě

Příspěvků 91

13.1.2005 1:12

Proč říkám NE antievropské ústavě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Byl bych rád, kdyby jste mi někdo vysvětlil, že jsem tupej a nepochopil jsem to, ale dle článku IV-447, bod 2. je úplně jedno jestli to odhlasujem nebo ne, platit to bude stejně i kdyby ji odmítly všechny státy kromě jednoho, tak jak je to napsaný stačí aby ji přijal jeden jediný stát. Co je tohle za šaškárnu ?

Jose.



40444

13.1.2005 9:53

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 40444

Pane anonymni,
ustava pro evropu (zamerne pisu mala pismena) me nijak nenadchla, ale to, co jste napsal, zrejme neni pravda. Zkuste si zminovany odstavec precist znovu ...

40466

14.1.2005 0:14

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

oji 195.?.?.?

Reakce na 40466

Jmenuje se Jose, zkuste si precist prispevek [smích]

40535

14.1.2005 7:04

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 40535

OK, dostal jste me [pláč]

40553

13.1.2005 1:32

Proč říkám NE antievropské ústavě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

....pro lidi hry a chléb a my vám budeme vládnout.........

40446

13.1.2005 1:34

Proč říkám NE antievropské ústavě

Stojan Jakotyč rainyday333 (zavináč) hotmail (tečka) com 69.?.?.?


Autor, cesky "myslitel", este do minuleho maja do europy nepatril. Dnes uz ale broji proti imigrantom, ktori do europy "nepatria". A ak konkretne ste vy, drahy autor, tu zapadnu europu vybudoval? Pretoze verim, ze sa bavime o zapadnej europy, do tej vychodnej sa imigranti po milionoch nehrnu.

40447

13.1.2005 2:24

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 40447

Při své poslední návštěvě jsem si jen tak povšimnul, že se sice do Česka, t.j. východní části "nové Evropy", imigranti po milionech nehrnou, ale se svou znalostí ruštiny jsem se v Karlových Varech docela dobře dorozuměl. Ty stovky Ukrajinců, Čečenců, Albánců, Arabů, černochů plus statisíce cikánů, to mi naprosto stačilo a obávám se, že v budoucnosti to bude ještě horší. Ale co, my se nebojíme, my tam nebydlíme.

40450

14.1.2005 12:01

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 40450

>Ty stovky
>Ukrajinců, Čečenců, Albánců, Arabů, černochů plus statisíce
>cikánů, to mi naprosto stačilo a obávám se, že v budoucnosti
>to bude ještě horší. Ale co, my se nebojíme, my tam
>nebydlíme.

Vy se bat nemusite, Vy mate nickname Peshmerga.
.....Ale i mnoho z tech, Vami vyjmenovanych, si mohou taky Peshmerga nickname pridat ke svemu jmenu.
Takovy Dr.Uhu Uhu Blablabla ze Senegalu je dost tmavy, aby se kvalifikoval mezi "Vase" cernochy....atd,Peshmergo - bojovniku

40567

14.1.2005 16:50

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40450

Proti Vašemu xenofóbnímu názoru na imigraci by se dalo docela úspěšně argumentovat příkladem Spojeným Států (a předtím severoamerických kolonií). Žádná jiná země v historii lidstva nezaznamenala tak úspěšný rozvoj - a to právě díky imigraci různých etnik. I černoši, kteří imigrovali nechca, k tomu přispěli. Že se to v posledním století všechno pokurvilo, je zásluhou jediného etnika, které se odmítá asimilovat a dělá si nárok na výsadní, Jehovou přislíbené postavení - a které jste opominul ve Vašem výčtu nežádnoucí imigrace uvést.

40581

16.1.2005 21:44

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 40450

V Karlových Varech jsou z Ruska povětšinou velmi bohatí
a vlivní lidé / hodně též židovského původu /.
KV za jejich peníze opravdu prokoukli. To je prostě fakt!

40693

16.1.2005 23:47

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40693

Pane Peleska,
musim s vami souhlasit. V Karlovych Varech jsem
byl od roku 90 ctyrikrat. Vzdy asi tyden. Je tam
opravdu moc a moc Rusu. Teprve tam jsem po prve
videl v rukach jednoho Rusa opravdovou tisici
dolarovku, kdyz platil v restauraci ucet.Zjistil
jsem dokonce, ze jednou za tyden tam a nazpet lita
zvlastni letadlo Moskva - Karlovy Vary. Jen me
proboha reknete, jak vy jste poznal mezi nema
Ruse od Rusa zidovskeho puvodu. To by me moc za-
jimalo.

40700

6.5.2005 19:56

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

f. 193.?.?.?

Reakce na 40700

a opravdu existuje tisic dolarova bankovka ?>Pane Peleska,

51836

13.1.2005 9:58

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 40447

Pane Stojane,
v textu ustavy pro evropu jsem nasel, ze se uzavira na dobu neurcitou. To znamena, ze az se k nam (do stredni Evropy) zacnou hrnou miliony imigrantu, tak s tim nic neudelam, protoze ustava bude platit stale. Zkuste nemyslet tak kratkozrace, jiste se dozijete vysokeho veku !!!

40467

13.1.2005 19:36

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Stojan Jakotyč rainyday333 (zavináč) hotmail (tečka) com 206.?.?.?

Reakce na 40467

Zrzku, neda mi, aby som neodpovedal. Takze vas trapi, ze ustava plati na dobu neurcitu, a ako taka otvara moznosti, ze sa k vam "nacpou" miliony imigrantov? Nuz, pred pred sestdesiatimi rokmi sa vam nacpali Nemci, a Vy ste odpovedali masovym nakupom nacistickych zastav za ucelom vyvesenia do okien. Pred styridsiatimi rokmi sa k vam natankovali Rusi, a Vy ste odpovedali ohovaranim Rusov po hospodach. Nerobme si teda iluzie o zastaveni nejakeho "hrnuti milionu imigrantu", ci uz je to zakotvene v ustave alebo nie. Ak k vam budu chciet zapadne mocnosti presunut islamskych imigrantov, tak za to este podakujete, a slusne sa spytate, ci by k tomu este nechceli navarit "vepro, knedlo a zelo".

40502

14.1.2005 7:12

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 40502

Ja vim, ze nasi sqeli politicti pitomci udelaji cokoliv, aby vlezli zapadu do prdele. Ale to snad jeste neni duvod, abych musel souhlasne prikyvovat. Vim, ze s tim nic nenadelam, ale muzu aspon:
- remcat, od toho jsem Cech;
- hlasovat pro neprijeti evropske ustavy (pokud nejake hlasovani bude).
A pokud jde o ty Rusaky, Husaky a Nemce, to ze se tu naslo par (nebo par tisic) kolaborantu, ty se najdou asi vzdycky a vsude. To, ze ostatni slusny lidi proti tomu nic neudelali, je mozna smutne, ale na druhou stranu by mozna nas odpor v nekterych pripadech (napr. po Mnichove) mohl znamenat nase vyhlazeni.

40554

13.1.2005 10:42

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 40447

>
> Autor, cesky "myslitel", este do minuleho maja do europy
>nepatril. Dnes uz ale broji proti imigrantom, ktori do
>europy "nepatria". A ak konkretne ste vy, drahy autor, tu
>zapadnu europu vybudoval? Pretoze verim, ze sa bavime o
>zapadnej europy, do tej vychodnej sa imigranti po milionoch
>nehrnu.

Stojane Jakotyči, evropská ústava řeší to, co se bude dít i na našem území, tedy území ČR. Proto do ní máme co mluvit, ať už jsme EU budovali či nikoliv. Ze své země jsme nikam neemigrovali, žijeme tady po staletí a tedy máme také právo rozhodovat o tom, kdo k nám může imigrovat a kdo nikoliv.
Do svého domu si zvu jen koho já chci. Nikdo nemá právo se ke mě cpát proti mé vůli.

40470

13.1.2005 19:20

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

stojan wednesday 206.?.?.?

Reakce na 40470

Karle, je jasne, ze do ustavy mate co povedat (i ked na vas nazor v bruseli asi serou jako na placatej kamen). Iba sa podivujem, ze je autor tak zrazu proti rozsirovani europskej unie, ked pred majom minuleho roky by som sa stavil, ze bol silnym zastancom tohoto rozsirovania. Ved ste sa europskej unii tlacili tak silne do zadnice, ze vam teraz ani nohy nevidiet. Autor bol este pred rokom paneuropan, modrozlte vlajocky na aute i na klope, a dnes zrazu rozhladeny filozof, poukazujuci na nebezpecenstva imigracie.
Pruzne menenie nazoru v zavislosti na vonkajsej situacii je ale bezne v ceskej historii. Ved cesi su ten narod, ktory povstal proti nemeckej okupacii STYRI dne pred koncom druhej svetovej vojny. Opakujem, STYRI dni!!!! A teraz bude snad autor poucovat o integrite? Please ...

40499

14.1.2005 17:30

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 4.?.?.?

Reakce na 40499

>Ved cesi su ten narod, ktory
>povstal proti nemeckej okupacii STYRI dne pred
>koncom druhej svetovej vojny. Opakujem, STYRI
>dni!!!! A teraz bude snad autor poucovat o integrite? Please
Když tolik zdůrazňujete ty čtyři dny, tak byste si je měl dát do historickopolitické souvislosti. Nekomunistický odboj tehdy bláhově doufal, že Eisenhower nepřinutí generála Pattona zůstat sedět od konce dubna na demarkační čáře a Praha a že většina Čech bude osvobozena americkou armádou. Když zjistil svůj tragický omyl, rozhodl se v desperaci k povstání, aby nenechal komunistům politický kapitál "Rudé Armády Osvoboditelky". Však si to generál Kutlvašr potom ošklivě odskákal. Všechno bylo už upečeno Beněšovo zradou ještě před Jaltou a Postupimí a bolševické eso Rudé Armády Osvoboditelky měl Gottwald v kapse i kdyby Češi povstali třeba i před Slovenským Národním Povstáním (jehož hlavním účelem, mimochodem, bylo pomoci postupu Rudé armády a politické odčinění spojenectví Slovenského Štátu s Hitlerem) a byla by přitom pravěpodobně naprosto zbytečně zlikvidována značná část českého národa a Rudá Armáda by byla v Plzni před Pattonem.

40585

13.1.2005 19:57

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Aja 24.?.?.?

Reakce na 40500

Doufam, ze vam na vasi tendeci postouchnout Cechy proti Slovakum,nikdo neskoci.

40505

13.1.2005 20:07

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Stojan Jakotyč rainyday333 (zavináč) hotmail (tečka) com 206.?.?.?

Reakce na 40505

Pardon, asi som sa nevyjadril jasne. Moj argument nema nic spolocne s Cechmi a Slovakmi. Slovaci su na tom takisto ako Cesi, ved poslednych sto rokov historie prakticky zdielame.

Ide mi o to, ze pred rokom sme dorazne buchali na dvere Europy aby nas vpustili dnu, a teraz tu argumentujeme, preco by mali tie dvere byt vodotesne uzavrete. Preco sme my (Slovaci a Cesi) lepsi ako Turci? Ako imigranti zo Severnej Afriky?

40506

13.1.2005 20:29

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Aja 24.?.?.?

Reakce na 40506

> Pardon, asi som sa nevyjadril jasne. Moj argument nema nic
>spolocne s Cechmi a Slovakmi. Slovaci su na tom takisto ako
>Cesi, ved poslednych sto rokov historie prakticky zdielame.
>

>
> Ide mi o to, ze pred rokom sme dorazne buchali na dvere
>Europy aby nas vpustili dnu, a teraz tu argumentujeme, preco
>by mali tie dvere byt vodotesne uzavrete. Preco sme my
>(Slovaci a Cesi) lepsi ako Turci? Ako imigranti zo Severnej
>Afriky?

>
>
To je ta zazracna moc medii.
Nevim, jak probihala informacni kampan pred vstupem do EU na Slovensku(predpokladam, ze obdobne,jako v Cechach), ale tu ceskou jsem trochu sledovala.
Vsude byl davan prostor k vyjadreni pro ANO, lidem byl servirovany jen viditelne a casto pofiderni vyhody vstupu do EU.
Najit nazory euroskeptiku, to dalo hrabani prstickem,a nikdo je nenechal mluvit moc nahlas.
Nejsme lepsi, jsme jen jini(historicky, kulturne), kdyz se povede nas radne promichat, budeme pak vsichni stejni.To by se mi nelibilo. Ale to se pravdepodobne nepodari a v tom pripade nastanou problemy a to se mi taky nelibi.
A neptejte se mi, jak z toho ven, nevim.A ani mi nemusite pripominat, ze jsem sama privandrovalec do Kanady. [smích]

40509

13.1.2005 21:37

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 40506

Zajímavá logika, když tam vzali vás, tak tam mohou vzít každého a vy jim k tomu můžete leda tak přikývnout. Doufám, že toho pána "exhuráevropana" dobře znáte a perfektní informace o jeho politickém vývinu mají reálný podklad. Když už Čechy a jejich činnost v minulé válce posuzujete v globálu, pak Slovákům lze přiznat, že sice povstali o něco dříve (dříve se k nim stačila dostat i fronta), ale předtím stihli vyhlásit válku SSSR i USA - věru udatný národ.

40519

13.1.2005 23:13

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Stojan Jakotyč rainyday333 (zavináč) hotmail (tečka) com 206.?.?.?

Reakce na 40519

Pane anonym!

"Zajímavá logika, když tam vzali vás, tak tam mohou vzít každého a vy jim k tomu můžete leda tak přikývnout.".

No samozrejme! Ved to je podstata rovnopravnosti ludi! Vsetci sme si rovni! Dufam, ze ked si este raz po sebe precitate tuto vetu, tak vam zacne byt jasnejsie, do akej miery ste arogantny a bigotny! Preco si myslite, ze Cesi (alebo Slovaci) su lepsi ako Turci? Ved ostatne Turci v stredoveku vybudovali risu, o akej sa Cechom ani nesnilo. A muslimovia zo Severnej Afriky? Ved oni pestovali astronomiu a poeziu v deviatom storoci, pane anonym!

Co sa tyka Slovenska a druhej svetovej vojny, suhlasim s vami [smích]. Niet byt na co hrdy. Najprv sme zle odhadli buduceho vitaza, a pripojili sme sa k "vodcovi". Ked zacalo byt jasne, ze "vodca" dostane v rusku dobru po hlave, tak sme pruzne otocili a pripojili sa k Rusom. Bohuzial, ani to nebolo domyslene - Amerika by bola byvala lepsim spojencom. Pozerajuc na to spatne, pri Karpatsko-Dukelskej operacii sme mali bojovat proti Rusom, aby sme im zabranili vstupu na nase uzemie. Mali sme ich prinutit ist Polkom a Rumunskom, a Americanom sme mali ulahcit postup, aby sa dostali ovela dalej, nie iba po Plzen.

40529

15.3.2005 16:40

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 40529

V devatem stoleti byl islamsky svet bastou vzdelanosti proti barbarske katolicke Evrope, ktera se dobrovolne vyclenila z civilizovaneho a vzdelaneho sveta. Nyni se role obratila. Nabozensky fanatismus a teror neprovozuji Evropane. Devate stoleti proto neni argument. Tisic let pred nasim letopoctem byl nejvyspelejsi a nejliberalnejsi kulturou Egypt, mnohem pokrokovejsi nez hellenisticky svet. Ale podobne, jako DNES toto dedictvi pro muslimske zeme neni argumentem, proc byt liberalni, nemelo by to byt arguementem ani pro nas.

46118

13.1.2005 19:31

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Stojan Jakotyč rainyday333 (zavináč) hotmail (tečka) com 206.?.?.?

Reakce na 40470

>> Do svého domu si zvu jen koho já chci. Nikdo nemá právo se ke mě cpát proti mé vůli.

Karle, pred sestdesiatimi rokmi sa Vam do Vasho domu nacpali Nemci, a Vy ste sa stavali do front, aby si kupovali nove, nacisticke vlajocky na okna. Pred styridsiatimi rokmi sa k vam nasackovali Rusi, a Vy ste odpovedali ohovaranim Rusov po hospodach. Nerobme si teda iluzie o zastaveni nejakeho "cpani proti me vuli". Ak k vam budu chciet zapadne mocnosti presunut islamskych imigrantov, tak za to este podakujete, a slusne sa spytate, ci by k tomu este nechceli Skodovku a Spartu v Praze.

40501

13.1.2005 20:10

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 40447

Radím vám, přestaňte s osobními výpady vůči autorovi. Je to na hraně. Ten příspěvek vám prošel jenom proto, že jste byl zaregistrovaný. Teď už je pozdě jej mazat, protože na něj hodně lidí reagovalo. Pokud ale budete pokračovat v tomto tónu, nic mi nebrání přesunout vás na tzv. watch list. A pak budou vaše ctěné komentáře procházet cenzurou před zveřejněním.

40507

13.1.2005 20:17

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Stojan Jakotyč rainyday333 (zavináč) hotmail (tečka) com 206.?.?.?

Reakce na 40507

ok, sorry.

40508

13.1.2005 2:19

Proč říkám NE antievropské ústavě

trodas 82.?.?.?

ad ustava - no to snad ne! Co ma clovek udelat pro to, aby tahle hruza a pofiderni pravni spletenec neplatil?! [naštvaný]
To vystoupeni melo byt preci tak, ze kdyz se nedohodneme (a nemusime se vzdy dohodnout, tak bude platit ze do dvou roku vypadame autoamticky - co z toho vzniklo ted je des.)

ad imigranti se hrnou i do CR, protoze to tu berou jako prechodnou stanici pred Nemeckem, Anglii a tak dale. Ohrozen je kazdy stat, protoze vsechny jsu "evropske" a jak se dostanou sem, dostanou se asi vsude.
Pripadne nam je, jak to delaji, peclivi nemci s oblibou vrati a vyreste si problem sami, zhe... [oči v sloup]

PS. na EU mam pifku od te doby, kdy se ukazalo, ze treba celni limity a omezeni jdou tedka v pitome EU este 6x (!!!) horsi (6x nizsi bezcelni limit) nez byl kdyz jsme byli nezavisli - nemluvim o tom, ze dik vstupu do EU si emericke obchody s DVDcky uvedomily, ze mi do EU (R2) nemuzou posilat R1 DVDcka, takze si ted muze film v plne delce a kvalite jedine UKRAST piratsky, nemuzu si ho koupit a rozsirita tak svou temer 300DVDckovou sbirku orginalu [naštvaný]

Fick EU! [naštvaný]

40449

13.1.2005 3:09

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 40449

>ze dik vstupu do EU si emericke
>obchody s DVDcky uvedomily, ze mi do EU (R2) nemuzou posilat
>R1 DVDcka, takze si ted muze film v plne delce a kvalite
>jedine UKRAST piratsky, nemuzu si ho koupit a rozsirita tak
>svou temer 300DVDckovou sbirku orginalu [naštvaný]

>
>Fick EU! [naštvaný]

na co potrebuje takovy odpurce ameriky, americke filmy

40452

17.1.2005 9:00

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 40449


- nemluvim o tom, ze dik vstupu do EU si emericke
>obchody s DVDcky uvedomily, ze mi do EU (R2) nemuzou posilat
>R1 DVDcka, takze si ted muze film v plne delce a kvalite
>jedine UKRAST piratsky, nemuzu si ho koupit a rozsirita tak
>svou temer 300DVDckovou sbirku orginalu [naštvaný]

>
>Fick EU! [naštvaný]

Pane, pokud mate problem s regiony DVD, neni to az tak velky problem. Po celem svete jsou k mani DVD prehravace na oba systemy (PAL, NTSC) a ty drazsi jsou i region free. Ty levnejsi se daji odkodovat. Hacky na odkodovani DVD prehravacu najdete napr. na
www.dvdrhelp.com. Z levnych DVD, ktere se daji okodovat uvadim napr. Cyber Home, Terapin, Apex, Coby, atd.Pred koupi DVD doporucuji, zjistit si na uvedene adrese predem, jestli na ten ktery prehravec existuje hack a pak ho koupit. Da se take asi za $10 koupit CD disk s hacky na vsechny DVD, ktere suportuji oba systemy.

40721

13.1.2005 5:45

Proč říkám NE antievropské ústavě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mam silny dojem ,ze ,uz neni moznost navratu,od toho ,co je celosvetove planovano,cinkani klicu a volani po neutralite ,uz hnije na smetisti dejin a legrace jde stranou ,nebot jde o vaznou vec na ktere se podili plno lidi ,jez vidi horentvi sumy v tom pripade ,kdyz zasednou v te vlade nejvyssi,pravnici ,jez delali a delaji stat ve state ,ted jsou v pocatcich ,vse zmenit v jeden jediny velky podnik ,jemuz budou neomezene vladnout v ramci zakonnosti a ovsem pro blaho lidi-poradku,na veky vekouci,konecne se splni plan na globalni vladu ,kde oni budou absolutne nepostradatelni,takze ,prosty obcanku ,predal jsi oprate tem ,ktere je nikdy nemeli dostat,mnoho lhostejnych a nebo jen pro zabavu zijicich lidi procitnou do velmi trpke zkutecnosti.
Avsak je tu nadeje,problem ,ktery je celosvetovy a to postaveni dolaru a ten olej pro ktery tece krev ,at uz ve jmenu cehokoliv,coz neni podtatne.Verte ,jsme v tech nejlepsich,tak ,jak Iracani, o vsechny bude "postarano" v ramci jedne svetove vlady-teda ,tech oblibencu Boha ,jak si nechaji rikat.

Committee for the Liberation of Iraq,
President: Randy Scheunemann (?)
"The president of the Committee is Randy Scheunemann, Trent Lott's former chief national-security adviser. Last year Scheunemann worked for Donald Rumsfeld as a consultant on Iraq policy ... The Committee is little more than an extension of the Project for a New American Century (PNAC), an 'educational' organization packed with neocons such as William Kristol and Robert Kagan."

40460

13.1.2005 11:21

Proč říkám NE antievropské ústavě

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Také odmítám Evropskou ústavu, další politická integrace EU nemá smysl. Narazil jsem v jednom periodiku na zajímavý článek, který jasně dokazuje, že ani ve "starých" státech EU není unitarizace tak jednoznačná, v tomto případě šlo o stěhování za prací:
http://stoplusjedna.newton.cz/so26a45a.asp

40473

13.1.2005 11:59

Proč říkám NE antievropské ústavě

trodas 82.?.?.?

zdenek - inu proto, ze v R2 verzich (to je ovsem vymysl Hollwood zmetku!) je toho casto moc vystrihano (pribeh tim trpi velice) a nejsou tak kvalitni [oči v sloup]
Kdyz jsou z docela nevinneho filmiku StarWars - Attack of the clones schopni pro evropu vystrihnou 7 minut (!), tak to snad hovazi za vse, ne? [naštvaný]
http://www.bytesandbobs.com/dvdcompare/comparison.asp?T=1541 [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]
Jinak zdenku, ja byl PRIZNIVCE emeriky a proemericky az to hezke nebylo. To bylo pred 7 lety. Muj otec zije ve statech a co se s nim stalo a co se ve svete diky americanum stalo, to obratilo me mineni o emerice o 180 stupnu, bohuzel [zahanbení]

40477

13.1.2005 13:17

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 40477


>Jinak zdenku, ja byl PRIZNIVCE emeriky a proemericky az to
>hezke nebylo. To bylo pred 7 lety. Muj otec zije ve statech
>a co se s nim stalo a co se ve svete diky americanum stalo,
>to obratilo me mineni o emerice o 180 stupnu, bohuzel [zahanbení]

ja nevim, mozna davam spatny priklad, ale kdyz nkomu fandim je to naporad, v dobrych casech i v krizi.

40483

13.1.2005 19:38

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

v.novotny vita (tečka) nov (zavináč) worldonline (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 40483

Zdeňku poodle Tvé logiky je teda nutno podporovat USA i když tento stát sám otočí o 180 st. od demokracie k diktatuře? Prostě do konce života být věrný za každou cenu?

40503

13.1.2005 22:02

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 40503

>Zdeňku poodle Tvé logiky je teda nutno podporovat USA i
>když tento stát sám otočí o 180 st. od demokracie k
>diktatuře? Prostě do konce života být věrný za každou cenu?

ja vim, ze se to moc nenosi, ale tak nejak to vidim, a oni take nemaji jen same minusy, to bys moh uznat.

40520

14.1.2005 6:00

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40520

Zdenku,
mas pravdu, vono by to bylo jako v modernim
manzelstvi. Jedna chyba a pani manzelka uz
utika za panem pravnikem a zada o rozvod.
Prece existuje neco jako je loyalita.

40551

13.1.2005 14:05

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Most Asfaltovič Barrando 213.?.?.?

Reakce na 40477

Nevymyslel si to Hollywood (pro ten je ostatně nutnost vyrábět více verzí nevýhodná), anóbrž "závistná Teutónie, souseda Slávy". V Německu jsou pro cenzuru filmů a počítačových her velmi přísná pravidla a při tvorbě regionálních verzí se výrobce řídí vždy podle nejpřísnějšího státu v daném regionu.

40487

13.1.2005 13:08

Proč říkám NE antievropské ústavě

Zrzek 147.?.?.?

Pane Kral,
vas clanek jsem zprvu ocenil za analyzu jistych negativnich faktu, ktere pro nas plynou z evropske ustavy.
Pote, co jsem se do ni podival, jsem zjistil jednu nesrovnalost.

Pisete:
Čl. I-60 sice zakotvuje možnost vystoupení z Unie, ale za předpokladu sjednání dohody o podmínkách vystoupení s Evropskou radou, kterou následně uzavírá Rada po schválení Evropským parlamentem. Jinými slovy, dohodnout se je třeba nejprve s bachařem, plácnout si s dozorcem a doufat v souhlas šéfa věznice. Z EU tedy podle této dikce nelze vystoupit bez jejího souhlasu.

Precetl jsem si zminovany clanek ustavy a vyplyva z nej, ze pokud nebude uzavrena dohoda o vystoupeni z Unie do dvou let, potom evropska ustava prestava pro stat platit. Z toho vyplyva, ze je mozne vystoupit z Unie bez souhlasu Rady.
Tato nesrovnalost trochu kali dobry dojem, ktery na me zanechal vas clanek, se kterym se vicemene ztotoznuji. Doufam, ze to nebyl umysl, jinak by se zrejme jednalo o manipulaci a to by se mi moc nepacilo. Take doufam, ze jsem zmineny text pochopil dobre, jsem jen nedostudovany pravnik [velký smích] .

40482

13.1.2005 13:41

Proč říkám NE antievropské ústavě

Martin mufovo (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Prosím Vás všechny,

349 stran zase není tak moc (i když to určitě není nijak super záživné čtení) a když jde o budoucnost mou i mé krve, rád se tím prokoušu, abych věděl, k čemu se budu (nebo možná po havlovsku nebudu) vyjadřovat v referendu.
Takže, nemůže mi někdo poradit, kde bych sehnal český text možné budoucí ústavy Evropské unie. Předem děkuji.
Pak se i rád zapojím do diskuse ... takto se k ní mohu vyjádřit podobně fundovaně jako například k vlivu slunečních erupcí na hladinu molybdenu v slzách prvorodiček [vyplazený jazyk] .
Martin

40486

13.1.2005 15:47

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 40486

http://www.euroskop.cz/cze/article.asp?id=41912&cat=5353&ts=9ec59

Cekam na vas nazor [cool]

40491

13.1.2005 16:24

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 40486

Podívejte se laskavě na Ústavu Spojených statů amerických, kolik ta má stran (lépe řečeno kolik ta má slov) včetně všech těch dodatků. Ta byla dána dohromady inteligentními lidmi nikoliv bruselskými byrokraty. Evropská unie je schopná vyblábolit o čemkoliv (i o výrobě olomouckých syrečků nebo karamelových bonbonů) desítky stránek textu. Z tohoto důvodu je zapotřebí , aby jim někdo odporoval. Já jen doufám, že Poláci, Dánové, Češi a Angličané se k tomu vyjádří negativně. Vyměnit jednu diktaturu za belgický byrokratismus nevidím jako řešení.

40492

13.1.2005 18:28

Proč říkám NE antievropské ústavě

zdenek 24.?.?.?

www.novinky.cz/04/76/07.html

40494

13.1.2005 22:11

Proč říkám NE antievropské ústavě

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

A co povite na TOHLE: http://www.novinky.cz/04/76/07.html [překvapení]
(Zelezny se sice jen medialne zviditelnuje, ale tyhle praktiky mi vyrazily DECH! [překvapení] ) FICK EU! [naštvaný]

Stojan Jakotyč - problem je, priteli, v dvojim metru. K nam imigranti muzou. Do UK, Nemecka, etc uz NIKOLIV. Viz pokus cigosu dostat se do UK a vyslovene rasisticka opatreni UK proti nim - a proslo jim to jako by se nechumelilo. Az neco takoveho budeme chtit udelat my, tak to bude poprask, co si to dovolujeme, ze? [naštvaný]

stojan - aha, pan nevi, ze tu fungoval nejaky odboj a pan ani neslysel o sabotazich, partyzanech a tak? [oči v sloup] ¨

Aja - jak z toho ven? Snadno, jako Svycari. Volny pohyb zbozi/lidi = ANO. Byrokracie z Bruselu = NE. End of story.

Modráček - oni rikaji "nedostatecna mobilita", ja zase rikam, ze zivotni styl s pretrhanim rodinnych vyzeb a neustalym stahovanim je nedobry a nezdravy pro vyvoj spolecnosti. Kam emerika dosla, to vidime. Klic k jeji uspesnosti je treba hledat v tom podvodu, ze ropa se prodava za dolar. Jak tohle pomine, ukaze se cela pravda pekne naha... [mrknutí jedním okem] Uz se tesim.

zdenek - jen hloupi lide se nepouci, kdyz vidi, ze drivejsi modla a pilir demokracie je zkazena a prohnila, az to boli. Tady nejde o zadne "zle casy". Tady jde o mnohem vic. Tady boji policejni stat, strasi k smrti sve obcany, vyrabi teroristy, napada a okupuje suverenni staty a zaseva strach a nenavst na celem svete. Jen jsem si proste sehnal o "zemi zaslibene" vice informaci. Sice v ni neziji, ale muj otec ano, takze mi toho moc nenabalamutite. Ale pokud jsem se mylil a Bush nezistne pomahal Iracanum, tak se mu osobne omluvim a vyvesim doma US flag, berete?
Zatim to ale vypada spis takhle:
http://bendib.com/newones/december/12-25-Give-'em-Liberty.jpg

Most Asfaltovič Barrandov - regiony nevyhodne? Ale jdete. Modifikace se prodavaji casto za vice penez, casto se vydani DVD v tom krerem regionu "pozdrzi" i o pul roku a tak dale (aby se podporily vydelky kin), takze o jake nevyhodnosti, ...continued...

40521

13.1.2005 22:18

Proč říkám NE antievropské ústavě

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...o nejake nevyhodnosti se neda ani nahodou mluvit. Je preci super, mit moznost si prirazet ceny a delat jednu omacku na 7x, no ne? [naštvaný] Nutit vyrobce k respektovani regionu, aby neprodavali region-free mechaniky a tak dale. Bez crackeru, co patchuji firmware mechanik by se clovek ani na nejaky film nepodival, takze mi nepovidejte nic o nevyhodnosti.
Jak se necim zivi hodne lidi, tak to JE vyhodne. A desive to omezuje prava zakazniku, konkurenci a ceny. Proste na zalobu antimonopolnim ouradem zrale [naštvaný]

ad zdenek - nikdy jsem nerekl, ze USA nema nejaky plusy. Nevsiml jste si, ze jsem treba byl pro svrzeni Saddama? Ale ani o minutu dela tam amici nemaji co pohledavat. Ted budou volby. Myslite, ze uz te okupace nechaji a odtahnou a umozni prodavat Iraku ropu zase za Eura, jak prodaval pred valkou, kdyz moh? [oči v sloup]
A sakra, byl jste s tim odkazem na biti zen s tickem ne EU ustave prvni, sakris, no, co uz. Ja psal moc textu, tak jsem to nestih [zahanbení]

40523

14.1.2005 1:13

Proč říkám NE antievropské ústavě

Belveder 64.?.?.?

V momentu,kdy se svet a Evropa dostanou do vaznejsich ekonomickych problemu a ulicemi Prahy,Parize i Londyna budou pochodovat statisice nezamestnanych,protestujicich obcanu,tak i monumentalni dokument jakou bude tahle "humanni a uslechtila" nova ustava Evropy nebude nicim jinym nez bezvyznamnym carem papiru.
Nadnarodni propaganda a zajmy mezinarodnich burzovnich domu budou zase jednou na kratky cas porazeny a vsechen ten cirkus svetoveho velkokapitalu a zednarskych mocnaru utrpi tezkou ranu,ovsem ne fatalni a eventualne se vse dostane do procesu reprizy.

40537

14.1.2005 4:08

Proč říkám NE antievropské ústavě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ovoce vstupu do Evropske Unie:

Czech govt approves extension of troops in Iraq
12 Jan 2005 18:05:47 GMT

Source: Reuters

PRAGUE, Jan 12 (Reuters) - The Czech government on Wednesday approved a proposal to extend the mission of about 100 military police in Iraq to the end of the year, Defence Minister Karel Kuehnl said.

The troops, mainly located in the city of Basra where they are training local Iraqi police, were scheduled to return home at the end of February.

Their mandate will be extended to Dec. 31, Kuehnl said, if both houses of parliament approve the plan, which is widely expected.

Earlier on Wednesday President Vaclav Klaus met with Kuehnl and said he would support the extension of the mission. Klaus must also approve any change to the length of stay of the Czech soliders.

40546

14.1.2005 11:28

Proč říkám NE antievropské ústavě

loj 66.?.?.?

ponekud nechapu argumentaci typu pred rokem jste se cpali a ted backujete. Kolik let existovala evropska unie bez ustavy? no?
Po roce clenstvi se utahuje smycka. Byrokraticky smrad urednich parasitu jedno odkud je vzdy spatne znameni.

40565

14.1.2005 14:58

Proč říkám NE antievropské ústavě

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Moment! Ja se nikam necpal a vzdy jsem rikal EU ne, ale nejak se me na nic nikdo neptal a zadne referendum o EU se nekonalo, nebo jsem neco prehlid? [naštvaný]
Jak politici zjistili, kolik penez dostanou, tak kyvli a bylo EU jedna dve... [naštvaný]

Mimochodem, nemuzeme si dovilti nebyt v EU, ale MUZEME si dovolit byt v EU jako Svicari - ekonomicke mozne spojeni, volny pohyb zozi a osob - vse ok - ale byrokracii a silenosti z Bruselu - ty si nechte. Nezajem.
Tak si predstavuji nase clenstvi v EU.

40572

14.1.2005 22:41

Proč říkám NE antievropské ústavě

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

MUj dedecek byl v partyzanske bridade Jana Zizky, operujici v Beskydach a na Morave... Reci o tom, ze jsme povstali 4 dny pred koncem valky jsou pekne vylhanym nesmyslem. Prerovske povstani probehlo sakra drive a odboj podle vas neexistoval? Tri kralove byly vymysleni? Zadne vlaky nikdy nevykolejily? Heidrich si nestezoval, ze Cech, i kdyz se skloni, tak vzdy dole aleson odsroubuje sroubek? Tady ma nekdo zvlastni vydani historie... [oči v sloup]
Abych si nevzpomnel, ze Slovaci v cele s jistym panem, jenz dojel k Hitlerovi na kole (sakra skoda, ze jsme ho nechali projet...), s fasisty kolaboroval stejne, jako Vichisticka Francie.
A tedka lezete do zadi vsem, jak Rusku, tak USA tim mitingem v Bratislave. Byt Slovakem, vazil bych slova, i kdyz SNP bylo opravdu lepsim pocinem, nez povstani koncem valky u nas v jednotlivych mestech, ale i tak jen sotva smazne tu hanbu kolaborace...

Mluv, kdoz nemas na hlave maslo [mrknutí jedním okem]

40595

15.1.2005 4:05

Proč říkám NE antievropské ústavě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Preco sme my (Slovaci a Cesi) lepsi ako Turci? Ako imigranti zo Severnej Afriky? Prohlasila amoeba a odevzdala svuj hlas ke schvaleni ustavy Evropske unie.
Tak tohle je argument hodny mysleni tohoto nejnizsiho zivocicha.
Zacinam mit pochyby o demokracii. Vic obratlovcu, prosim!

40603

17.1.2005 16:52

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40603

Preco sme my (Slovaci a Cesi) lepsi ako Turci? Ako imigranti zo Severnej Afriky? Prohlasila amoeba a odevzdala svuj hlas ke schvaleni ustavy Evropske unie.
Tak tohle je argument hodny mysleni tohoto nejnizsiho zivocicha.
Zacinam mit pochyby o demokracii. Vic obratlovcu, prosim!




Mohl by jste prosim svoji myslenku vice rozvest ?
Zejmena by me zajimala souvislost mezi amoebou
a poctem obratlu. Kde je nejaka logika ? Co jste
tim vsim chtel rict ?

40736

15.1.2005 5:19

Proč říkám NE antievropské ústavě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Partizani,legionari a nevim ,co jeste ,ale vzdy jako stat jsme se nepostavili nikomu,vzdy udajne ,ze ten druhy je silnejsi a podobne ,pritom jsme meli vse od opevneni az po dobre vyzbrojenou armadu.Cele roky jsm es ebali prolit krev za bolseviky,Berlinska krise,potom Kubanska krise ,POTOM USURY s Cinanama A POTOM 68,proste od dob husitu jsme si samy za sebe nevystrelili.
prisel "Samet" a uz jsme se nasli v cizich sluzbach v Jugoslavii,take hned v Afganistanu a ovsem dodnes v Iraku,proste jako sluhove jsme nepostradatelni a uz nam nevadi ,ze za cizi zold nam nekde zakrouti krkem a jeste k tomu prizveme zensky ,aby i jim nahodou lokajstvi politiku neuteklo.
Zaverem,proc Masaryk boural stare Rakousko _uhersko,proc nasi legionari v Rusku podnikli cestu kolem sveta ajejich hroby jsou roztrouseny od Kijeva az po Vladivostok,proc kapitan Moravek bojoval do posledniho dechu,kdyz nasi politici za jidassky zold prodaji cely narod do sluzeb jinych panu.
Prejmenujme Cechy na Kocourkov a nase politiky na konseli se stejnym platem a jsme aspon v pohadkach k necemu.
Celym generacim se stale neco slibuje a pritom vse je k nicemu,driv a nebo pozdeji na to vsechno prijdem,ale to bude zase pozde,zadny raj nas neceka ,uz je jedno,kdo je nasim panem.

"Through clever and constant application of propaganda,
people can be made to see paradise as hell, and also the other way around,
to consider the most wretched sort of life as paradise."
-Adolf Hitler, Mein Kampf

40605

15.1.2005 6:16

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 40605

.

>proc
>kapitan Moravek bojoval do posledniho dechu,kdyz nasi
>politici za jidassky zold prodaji cely narod do sluzeb
>jinych panu.

proc kapitan Nohejl nebojuje "do posledniho dechu". Ono pane Nohejl vykrikovat ze stinu keyboard je neco jineho nez delal Moravek.

40608

15.1.2005 13:36

Proč říkám NE antievropské ústavě

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

zdenek - je dobre (jeste k tomu "proc uz nemam rad USA) i neplest loayalitu se ZASLEPENECTVIM.
Rozdil je v tom, ze loyalni clovek omluvi nejake ty chybky (ja je teda omluvim) ale kdy se jich nakupi prilis mnoho, tak prehodnoti svuj nazor. Jen blbec nezmeni svuj nazor tvari v tvar faktum.

Vemte si JEDINOU vec. Kdyz bombardovalo USA Srbsko/Kosovo (byvalou Jugoslavii), tak pouzilo tuny munice z ochuzeneho uranu. Vniknuti normalnim vdechnutim JEDINE stopove radioaktivni castecky (strela se po zasahu "rozsype"[mrknutí jedním okem] do vasich plic 100% zpusobi rakovinu. Opravdu slo u BLAHO LIDU?
Kdyby slo o blaho lidu, neslo by pouzit "normalni munici", aby netrpely jeste 3 dalsi generace na mutece a vrozene zmeny?
a) Kolik tun munice (ne bomb, munice z ochuzenym uranem) bylo pouzito?
b) Jaky je procentualni obsah stale jeste silne nebezpecneho uranu v strele?
(napoveda a) - opravdu HODNE b) blizi se 95%, jen plast neni z ochuzeneho uranu...)

http://bendib.com/militarism/Smoking-the-Enemy.jpg

40618

16.1.2005 1:12

Proč říkám NE antievropské ústavě

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

zdenek - asi proto, ze je v Australii a ne v Iraku... [mrknutí jedním okem]
Ale stejne zapominas na Masina a Balabana [mrknutí jedním okem]

40645

16.1.2005 3:36

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 40645

>zdenek - asi proto, ze je v Australii a ne v Iraku... [mrknutí jedním okem]

ta letenka zas tolik nestoji

>Ale stejne zapominas na Masina a Balabana [mrknutí jedním okem]

nezapominam

40650

16.1.2005 2:27

Proč říkám NE antievropské ústavě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kazdy doktor Vam rekne,ze nejlepsi pro pacienta je prevence ,nez potom lecit "uspesne " nemoc,tak je to i v politice ,"nestrcit hlavu do chomoutu",vedet tolik,aby clovek nenaletel ,aby poznal,co z libivych slibu se da uskutecnit a co zustane jen nikdy nesplnitelnymi slibi.Jestlize se politici-narod ,splete ,tak za to tvrde platime a jednotlivci i kdyz hrdinove stejne moc nezmeni,stale skaceme z blata do louze ,to je politika poslednich sto let,lide se rodi ,lid eumiraji,generace jde za generaci stale ve slibu,nedarilo se Vam ,ale vasim detem uz bude mnohem lepsi-nekonecna propaganda,nase sila je v nasich hlavach pokud je pouzivame ne jenom na pivni reci v hospode ,ale jdeme v ramci danych moznosti prosadit sve prani do volebnich uren a kandidatu ,ktere stale mame pod kontrolou,aby se nestali nasimi pany ,ale byli nasimi slouzicimi,to je zasdni zakladna demokratickeho procesu,potom se narod vyhne mnohemu "nestesti" a pozdejsimu probuzeni se ze sna ,co se vlastne doopravdy stalo.
V roce 68 jsme chteli neuralitu ,vymanit se z vojenskych bloku,odvratit moznost ,ze nase deti-vojaci,budou pouzivany v cizich zemich pro cizi plany ,co z toho zustalo-nula.
Ceska republika se dala do sluzeb Evropske Unie,narod ,jez trpel pod botou ruznych okupantu se stal sluhou okupantu v Iraku

40648

16.1.2005 11:59

Proč říkám NE antievropské ústavě

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

zdenek - ja jen, ze jsi je zapomnel uvest a oba bojovali rovnez velice statecne. A co teprv Masinovi kluci! [velký smích]
A letenka? Otazkou je, co to vajicko na strese, kapote ci nejlepe Bushove okynku zmuze. Myslis, ze on nevi, jak ho spousta lidi nenavidi? Vis, co se stalo kdyz mel poprve nastoupit do uradu, ne?


Nohejl - no, snad ta nemocnice z nas nedela takove slouhy, no... [oči v sloup] Ale uznavam, ze jsme ji tam nemeli mozna posilat, i kdyz... Nemocnice pomaha lidem. Tak snad to tak hrozny s name neni, ne? [oči v sloup]
Alespon nezvene Bushe a Putina do Prahy [chechtot]

40666

16.1.2005 21:13

Proč říkám NE antievropské ústavě

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Rekl jsem mnohokrat ze paa president and expresident je korala a koralivi verit nelze
Pavel

40692

17.1.2005 0:59

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40692

Rekl jsem mnohokrat ze paa president and expresident je korala a koralivi verit nelze
Pavel

Jen pro presnost. Kolik toho vypije pan novy president
za tyden ? Ja se vam priznam, ja asi tak 6 pivecek si
dam za tyden. Myslite si pane Pavel, ze jsem korala?
A co Klaus, ten se vam Pavle priznal ?

40703

17.1.2005 2:35

Proč říkám NE antievropské ústavě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Neutikejme od zakladni myslenky,v dobe ,kdy narod byl jako spontalni celek ,coz byl velic ehrejivy pocit ,dosud nepoznany ,tam na Vaclavaku ,jsme se ujistovali,ze tentokrate vezmem vladu svych veci do svych rukou a vymanime se z mezinarodni politiky velkych supervelmoci,ze se nestanem zadnemu z nich vasali,ze budem mit politiky ,jez budou representovat lid a nebudou lest jak stare prostitutky po kolenou a prodavat nas,to byla velmi naivni myslenka s prihlednutim k dnesku,samozvolenec Havel,co si nechal natisknout hesla "Havel na hrad",ale dokazuje ,ze nase jednota a plany pres noc z nas vyprchaly,chybi nam vytrvalost na uskuteneni naseho spolecneho -jednotneho prani,vzdy ,kdyz vyrazime do ulic s nejakou tou revoluci ,tak se to zmeni v nejaky kocourkov ,jehoz nasledky neseme dnes a v nemz vychovavame dalsi generaci,zatimco ti jes stali jednotne na Vaclavaku odchazeji z tohoto sveta s horkym svedomim,ze tak jsme to nechteli,korala ,nekorala,Havel nebyl to ,co Cesky narod potreboval ke sve statnosti a nezavislosti,ze je alkoholik slaboch ,jez neovlada sam sebe a je nastrojem hostinskeho,to vi kazda manzelka opilce ,co se ji pekne zrizeny vraci domu z hospody,nas narod proste nema sveho vudce za kterym by sel lid a dal mu plnou podporu a on lidu dal,co lide si predsevzali,mluvime o Bozene Nemcove ,Havlickovi ,Jiraskovi,Smetanovi a jinych ,ale kde je mame dnes tyto lidi v jinem provedeni za vec a prava tohoto lidu ,ted ,v tomto case ?

40707

17.1.2005 3:32

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40707

Zase mate pravdu pane Nohejl, ze Havel je :

ze je alkoholik slaboch ,jez neovlada sam sebe a je nastrojem hostinskeho

a potom taky nastrojem byvaleho presidenta Husaka.


P.s.
Krucifix lide, kde na tyto veci chodite ? Pane Nohejl
to je vase halucinace? Kolikrat jste videl Vaclava
Havla ozraleho ? Co si proboha predsevzal Alois Jirasek.
Ci co Bedrich Smetana ? Kdo leze jako stara prostitutka
po kolenou ? Mate vy vubec nejaky pojem o mezinarodnich
investicich ? Copak dnes muze nejaky narod ci narudek
bez nich prezit ? Jo a zapomel jste tam napsat, ze za
vsechno mohou nakonec ti lide co nosi na hlavach jarmulky.
Primo k neuvereni, to nejdulezitejsi.


40712

17.1.2005 13:24

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 40712

>Krucifix lide, kde na tyto veci chodite ?

Lojzo
Nechci se poustet do dialogu o tom, jestli Havel to nebo blablabla, ale pozor !
Jako mlady kluk jsem se citil byt clenem underground, kde byly zakony, samozrejme nepsane.
Vsechny vize, ktere jsme meli, Havel zaprodal.
Nemyslim za penize, ale za za svou "nesmrtelnost".
Pro me je to zradce,....zradil underground jako takovy.

40731

17.1.2005 17:04

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40731

Ale jen se klidne pustete do takoveho dialogu.
Vlastne ve skutecnosti by jste mel se pustit.
Kdyz obvinite nekoho s neceho, musite mit k
tomu duvody, ze ano ?
Moc bych si pral si precist ty vase "klukovske
vise", ktere vam ten Havel zaprodal. Vite ja tam
nebyl, proto by me to zajimalo. Jako komu je
zaprodal. Cim se clovek stava "nesmrtelny" a podobne.
Pokud budete moc, prosim snazte se byt konkretni.
Moc se tesim.

40738

17.1.2005 18:45

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 40738

>Kdyz obvinite nekoho s neceho, musite mit k
>tomu duvody, ze ano ?

Neobvinuji.Pouze mi to prijde lito, ze ma generace byla zneuzita.
Kdybychom vedeli, ze se jedna hlavne o navraceni majetku, neverili bychom jim ani slovo.Slo hlavne o kritiku zespodu, jako hlavni napln underground, ktere se komunisti nebali, ale pouze preventivne likvidovali šíření.
Prvni slapota vedle ze strany Havla byla ta, ze lezl americkym Zlym dusim chazarskym do zadku.Viz likvidace zbrojniho prumyslu.
A pak to jelo jedno po druhem.
Jedna z tech perlicek byla, jak se svou slapotou soudili malou ceskou firmu o miliony za neco jako "na cti utrhani", kde billboard mel znazornovat neco, co nevonelo te megere.
Valka o Lucernu byla nechutna, jeho bratr,slusny clovek, ...ten na to nemel, soudily se jejich manzelky, na ktere to prepsali. Ale to jen okrajove.
Pripad Chadimova - ( uz to jmeno ) kamaradcov a udeleni milosti.Bullshit.
Co mu vycitam?
MEL ZUSTAT UNDERGROUND A Z TETO POZICE MEL POUKAZOVAT NA NEPRAVOSTI.Lid by ho poslechl a ti nahore by si davali pozor.Za penize pro svou druzku a pro sebe post prezidenta, vymenil to, co nam bylo tak blizke.
Veril jsem, ze obcane tohoto statu jednorazove smyji spinu.Opak byl pravdou.
Kdyz zavreli Cibulku, v sitovkach jsme nosili cely den cibuli.I za takova gesta nas zavirali.Ja mel stesti, ale par mych kamaradu skoncilo na psychiatrickych lecebnach a rvali jim inzulin do zil.Nekdy i za to, ze nosili delsi vlasy.
A s takovymi on pak jednal jako s rovnymi. Spina, sama spina.....

40748

18.1.2005 8:06

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Michal Bartek bartek (zavináč) galanta (tečka) sk 62.?.?.?

Reakce na 40748

>Kdybychom vedeli, ze se jedna hlavne o navraceni majetku,
>neverili bychom jim ani slovo.

Ako si niekto môže myslieť, že pri páde komunizmu a návratu kapitalizmu nejde o majetok? Ste naozaj idealista, ak ste si mysleli, že majetok zostane spoločný!

>Prvni slapota vedle ze strany Havla byla ta, ze lezl
>americkym Zlym dusim chazarskym do zadku.

Zbavovali sme sa vplyvu ZSSR, komu mal Havel liezť do zadku?

>Valka o Lucernu byla nechutna, jeho bratr,slusny clovek,
>...ten na to nemel, soudily se jejich manzelky, na ktere to
>prepsali.

Charakter ľudí treba posudzovať po otázke: "A už ste dedili?"

40781

18.1.2005 14:31

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 40781

>>Kdybychom vedeli, ze se jedna hlavne o navraceni majetku,
>>neverili bychom jim ani slovo.
>
>Ako si niekto môže myslieť, že pri páde komunizmu a návratu
>kapitalizmu nejde o majetok? Ste naozaj idealista, ak ste si
>mysleli, že majetok zostane spoločný!

V dobe, kdy jsme jim verili, nam bylo tak osmnact,devatenact....pane
A byla zde hluboka totalita,...sedmdesata leta.
>Zbavovali sme sa vplyvu ZSSR, komu mal Havel liezť do
>zadku?
Ano, pokracoval v narodnim sportu c.1

>Charakter ľudí treba posudzovať po otázke: "A už ste
>dedili?"
Idealista neni Havel. Cechu,Moravanu a Slezanu to vzor, kteremu tleskaji, az se za bricha popadaji.
P.S. Ja jsem jeste nededil,...ale Chadimova ano [zmaten]

40785

18.1.2005 16:41

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40781

Zbavovali sme sa vplyvu ZSSR, komu mal Havel liezť do zadku?



Ekonomicky rozvoj je plne zavisly jen a jen na
zahranicnich investicich a zahranicnim obchodu.
Je to smutne, ale je to tak.
To "lezeni do prdele", se nemuze videt politicky
ci na zaklade nejakych narodnostnich principu,
narodnostni hrdosti. Je to otazka existence,
preziti. Nevim proc to, jinak tolik bystremu panu
Idealistovi uslo.
To by mel videt jak Kanadsti politici "lezou do
zadku" Rumunum, Pakistancum, ci Indonesanum, kdyz
prodavaji jaderne elektrarny. Kazdy Kanadan by jim
nejradeji podal vaselinu, aby to lezeni bylo snazsi,
ne aby je urazel v lezdoprdelstvi ci zrady idealu.


40793

18.1.2005 22:15

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 40793

>To "lezeni do prdele", se nemuze videt politicky
>ci na zaklade nejakych narodnostnich principu,
>narodnostni hrdosti. Je to otazka existence,
>preziti. Nevim proc to, jinak tolik bystremu panu
>Idealistovi uslo.

Aero Vodochody-Boeing
Zetor Brno-John Deer
Tatra Koprivnice- US firma(nepamatuji si jmena vsech tunelaru)
A Vy mluvite o existenci a preziti? [naštvaný]
Reknete to tem, kteri skoncili na dlazbe, bez prace [pláč]
Likvidace konkurence se dela ruznymi zpusoby.
Jen stale sedte na tribune.
Porad hraju,....a bavi me to.
Primo do oci se mohu podivat vsem partnerum.
A to mi staci.
Jsem hrac.Poctivy hrac.

40801

19.1.2005 0:45

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40801

Jsem hrac.Poctivy hrac.

Idealista -- idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com -- 62.?.?.?



Gratuluji vam pane IDEALISTO.

40808

17.1.2005 18:01

Proč říkám NE antievropské ústavě

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...me se zase libilo, jak se Havel ohanel humanismem, ale hamizne se soudil (nebylo to s vlastni sestrou?) o podil v Lucerne (nebo jak se ten znamy sal jmenuje u Vaclavaku...) [oči v sloup]

40743

17.1.2005 19:03

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40743

Pane Trodas,
muzete me vysvetlit co ma humanita spolecneho s
osobnim vlastnictvim ? Kolik soudnich protokolu
jste vy sam videl a je prostudoval ? Videl jste
posledni zavet stareho Havla ? Zucastnil jste se
nejakeho soudniho jednani v Praze, kde proti
sobe stali obe protipolne strany ? Nebo to vsechno
jsou jen vase emocionalni zavery ? Jestli-ze
ano, pak to prosim tak napiste, ale neuvadejte to
jako fakta. To se preci nedela.
Tu "hamiznost" jste si tam pridal sam, ze ano ?
Ja se nesnazim o nic jineho, nez o to, aby jste
se vyjadril konkretne. Ne se drzet jen toho co
se povida na ulici.

p.s.
A kdyz nic, chtel bych jen to aby jste me rozumel.
V dnesni dobe uz mame moznost mit vsechny informace
a o vsem. Uz nemusime jenom "placat" a domyslet se.
Kdyz nic jineho, riskujeme tim svoji vlastni integritu.



40750

17.1.2005 19:41

Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Prvni slapota vedle ze strany Havla byla ta, ze lezl americkym Zlym dusim chazarskym do zadku.Viz likvidace zbrojniho prumyslu.

Mohl by jste byt vic konkretnejsi ? Kdo je to americka
zla duse chazarskeho puvodu ? Muzete nejak obecne defi-
novat na rovine psychologie chazarskou psychologii od
treba psychologie ceske Dobre duse ? Existuje neco tako
veho ? Nevymyslite si to s tema chazarama ? Ze by se
to tak dlouho udrzelo v jejich genech ? Neprehanite to ?
Ja vim, moc otazek, ale vy jste toho taky moc napsal.





MEL ZUSTAT UNDERGROUND A Z TETO POZICE MEL POUKAZOVAT NA NEPRAVOSTI.Lid by ho poslechl a ti nahore by si davali pozor.

To delal cely zivot a nikdo ho stejne neposlechl. Vy si
myslite, ze by ho nekdo nekdy poslouchal nekde s "Hradecku".
Kdo polsloucha v Rusku trebas Solzenicina? Kdo posloucha
po celem svete jine mravokarce? Nikdo. Tento svet ma jine
hybne paky. Ty jim davaji smer vyvoje, ne nejaci Havlove.
Vy jste opravdu jen a jen IDEALISTA. To myslim v dobrem
slova smyslu.

40751

18.1.2005 6:20

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 40751


>Mohl by jste byt vic konkretnejsi ? Kdo je to americka
>zla duse chazarskeho puvodu ?
Zla duse je ta, ktera urve zvanec pro sebe s vedomim, ze jeji pupek bude vetsi a ten postizeny bude muset doma vysvetlit, proc dnes nebudou jist.
Majdalenka Albright prijela a stovky rodin, jejiz zivitele pracovali v Martinskych strojarnach zustali bez prace. Humanista Havel vyklidil pole, prestalo se vyrabet.


> Muzete nejak obecne defi-
>novat na rovine psychologie chazarskou psychologii od
>treba psychologie ceske Dobre duse ?
Byva vysadou mocnych a bohatych, ze udelaji gesto a pomohou, kdyz treba.
Ano, chazari jsou chytri, bohati, ....ale jeste jsem nevidel zadne gesto,aby ti, jejichz bohem je smenka, pomohli.
Kdyz pomuzou, tak jedine za ucelem zistnym.
Nezistne nikdy. Snad jen mezi sebou.


> Existuje neco tako
>veho ? Nevymyslite si to s tema chazarama ?
Uz jsem se zde na Zvedavci zminoval.
Dopustili se na me a me rodine spiny hrubozrne.Pro sve idealy jsem jim jiz davno odpustil. Ale mam povinnost varovat pred Zlymi dusemi a tech je mezi nimi velka spousta. Neznam vic nenazrane lidi. A prijde mi velice lito, ze mezi chazary je mnoho slusnych lidi, kteri budou stejne trpet jako mi blizci.
A kdyz mi bylo nejhur, byli to Cinani a Koreanci, kteri pomohli.
Navzdy s povdekem.Nezapomenu.

>To delal cely zivot a nikdo ho stejne neposlechl. Vy si
>myslite, ze by ho nekdo nekdy poslouchal nekde s
>"Hradecku".
Kdyz mohl Tigrid zustat az do smrti vzorem, mohl Havel take.
Zradil idealy.

A kdybych mel byt konkretnejsi.Danovi poplatnici zaplatili jeho drahe operace v cizine, droga nikotin se s nim nemazlila, a protoze dle ceskych zakonu za prezidenta se pojistka neplati, tak se sahlo do statni pokladny.Spinavost.
V priblizne stejnou dobu umiralo ceske dite jen proto, ze chybel stroj za radove 5mil. korun a pojistovna odmitla hradit, celonarodni sbirka dite zachranila.
Smutne mi bylo.

>Vy jste opravdu jen a jen IDEALISTA.
A navzdy zustanu.

40776

18.1.2005 6:23

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 40751

Tak teda
>Mohl by jste byt vic konkretnejsi ? Kdo je to americka
>zla duse chazarskeho puvodu ?

Zla duse je ta, ktera urve zvanec pro sebe s vedomim, ze jeji pupek bude vetsi a ten postizeny bude muset doma vysvetlit, proc dnes nebudou jist.
Majdalenka Albright prijela a stovky rodin, jejiz zivitele pracovali v Martinskych strojarnach zustali bez prace. Humanista Havel vyklidil pole, prestalo se vyrabet.


> Muzete nejak obecne defi-
>novat na rovine psychologie chazarskou psychologii od
>treba psychologie ceske Dobre duse ?
Byva vysadou mocnych a bohatych, ze udelaji gesto a pomohou, kdyz treba.
Ano, chazari jsou chytri, bohati, ....ale jeste jsem nevidel zadne gesto,aby ti, jejichz bohem je smenka, pomohli.
Kdyz pomuzou, tak jedine za ucelem zistnym.
Nezistne nikdy. Snad jen mezi sebou.

> Existuje neco tako
>veho ? Nevymyslite si to s tema chazarama ?

Uz jsem se zde na Zvedavci zminoval.
Dopustili se na me a me rodine spiny hrubozrne.Pro sve idealy jsem jim jiz davno odpustil. Ale mam povinnost varovat pred Zlymi dusemi a tech je mezi nimi velka spousta. Neznam vic nenazrane lidi. A prijde mi velice lito, ze mezi chazary je mnoho slusnych lidi, kteri budou stejne trpet jako mi blizci.
A kdyz mi bylo nejhur, byli to Cinani a Koreanci, kteri pomohli.
Navzdy s povdekem.Nezapomenu.
pokracovani

40777

18.1.2005 6:58

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40777

Ale mam povinnost varovat pred Zlymi dusemi a tech je mezi nimi velka spousta. Neznam vic nenazrane lidi. A prijde mi velice lito, ze mezi chazary je mnoho slusnych lidi, kteri budou stejne trpet jako mi blizci.


Tak uz nas Dobra duse nenapinejte a konecne reknete
kdo jsou ty Zle duse. Ty nenazrane lidi konecne odhalte.
Proboha nenechte nas, aby nas taky sezrali. Uz si svou
povinost splnte. Vam bude dobre a nam taky. Zachrante
tento svet pane IDEALISTO. Budte aspon vy humanista,
mejte s nami a nasimi detmi soucit. Je to hrozne zit v
takove nejistote.

40778

18.1.2005 7:20

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 40778

>Tak uz nas Dobra duse nenapinejte a konecne reknete
>kdo jsou ty Zle duse.

Lojzo
Vy myslite, abych Vam sdelil konkretni jmena?
Tak na teto urovni se Idealista nenachazi.Sve osobni veci neperu a ani prat na verejnosti nikdy nebudu.
Je mi dostatecnou satisfakci, ze nektery z dopisovatelu me zna osobne.
Vy urcite mi za to nestojite.
A navic. Proc bych mel svou rodinu vystavovat nebezpeci?
Klideq

40780

18.1.2005 15:53

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40780

Vy urcite mi za to nestojite.

To vas plne chapu pane Idelista. Musim vam a vasi
cele rodine prozradit, ze po me Zle duse nejdou.
Vas tak nejak timto prosim, aby jste si daval na
ty vsechny Zle duse veliky pozor. Bylo by vas
opravdu velika skoda. Bylo me potesim s vami disku-
tovat, ted me je vsechno jasne jak je to s tema
Dobryma a Zlymama dusema. Budu si davat veliky
pozor. Tento svet je opravdu hrozny. Dekuji jeste
jednou.


40792

18.1.2005 22:05

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 40792

Pane Lojzo
Dvacet let hraju "rugby" dle danych pravidel.Kdekoliv, dle potreby.
Vsichni hraci hrali fair play.
Az na par mamonuchtivych kurvicek.
A hadejte, kdo dokazal nakopnout bodlem mezi zebra, a to jeste po odpiskani?
Sedte si na sve kanadske tribune, tam jste pomerne v bezpeci.
Na vic nemate.
Jste totiz spolecnost s rucenim omezenym.

V jednadevadesatem jsem jim ze solidarity jednomu po druhem otviral oci.
Blizkym. Tem, s kterymi jsem si prozil mladi.Byli v pohode.Usmevavi, plne kapsy penez, ....ale i to bylo malo! Vic, vic,...nevolali, jen v koutku duse premilali.
...no, nejaky nuz se pak snadno nasel.
Ziju, smeju se, ma rodina netrpi nouzi, volny.....
Klideq, .....je nam dobre [cool] [cool] [cool] [cool]

40800

19.1.2005 0:49

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40800

V jednadevadesatem jsem jim ze solidarity jednomu po druhem otviral oci.

IDEALISTA.

Ja vim pane Idealista, ze jste humanista a ten nejlepsi
diskuter tady. Diskuse s vami, to je primo pochoutka
pro labuzniky. Nikdo to lepe neumi. Jste proste expert.
Dekuji vam jeste jednou.

40809

19.1.2005 5:30

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 40809

> Diskuse s vami, to je primo pochoutka
>pro labuzniky.

Pane Lojzo
Citim ironii ve Vasich prispevcich.
Nabidka.
Napiste, ze prispevky Idealisty jsou na obtiz ctenarum Zvedavce, ze jsou duchaprazdne, Vasim pohledum na dana tema se nevyrovnaji a ja jiz nikdy nenapisu zadny prispevek pod nickname Idealista ani pod jinym.
Cista hra. Bez urazeni, nasranosti [cool]
Napsal jsem jich vic nez 500, myslim, ze je jich dost k tomu, abyste mohl posoudit.
Pekne rano z Jizni Moravy, preji

40826

19.1.2005 6:02

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40826

Cista hra ?
Pane IDEALISTO, ja nemluvim za ctenare, ja mluvim
jen sam za sebe. Ja proste vasim prispevkum nerozumim.
Proboha jen piste dale a moc. Ja vam nestojim v
ceste a stat nebudu.


Ach jo !
ach jo....
Jedno zrnko popela, jedno zrnko ma a a ku
Prebirej, prebirej.....megeru nevidi jen magor
Idealista 18.01.05 21:30


Ja jenom premyslim a asi dlouho budu premyslet co
timto jste chtel rici.


Podle vas za vse jsou odpovedni nejake hordy chazaru
s Ukrajinskych stepi v 7 az 8 stoleti. Tomu taky
nerozumim. Kdyz se vas optam jak si to mam vysvetlit
tak zase vsechno svedete na Havla, ze zradil vase
idealy.
No ja uz se vas na nic ptat nebudu. Tak to bude nejlepsi.
Pozdravujte za me celou krasnou to Jizni Moravu. A v lete
mna nezapomente pozvat na vinecko. Dame si.



40829

19.1.2005 13:52

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 40829

>Ja jenom premyslim a asi dlouho budu premyslet co
>timto jste chtel rici.
Pane Lojzo
Pojdte premyslet, ale s prispevky patricim k Feminismus jeskynniho muze.
Tam se pokusim Vam polopatisticky vysvetlit "Popelka syndrom".

40864

19.1.2005 6:12

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Ignac 129.?.?.?

Reakce na 40826

>> Diskuse s vami, to je primo pochoutka
>>pro labuzniky.
>
>Pane Lojzo
>Citim ironii ve Vasich prispevcich.
ta tam je od chvile kdy prekrocil prah zvedavce
>Nabidka.
>Napiste, ze prispevky Idealisty jsou na obtiz ctenarum
>Zvedavce, ze jsou duchaprazdne, Vasim pohledum na dana tema
>se nevyrovnaji a ja jiz nikdy nenapisu zadny prispevek pod
>nickname Idealista ani pod jinym.
To voni potrebuji. Ustoupit znamena priznat prohru.
>Cista hra. Bez urazeni, nasranosti [cool]
>Napsal jsem jich vic nez 500, myslim, ze je jich dost k
>tomu, abyste mohl posoudit.

>Pekne rano z Jizni Moravy, preji

40831

18.1.2005 4:39

Proč říkám NE antievropské ústavě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pan Havel byl v Americe prijat do 33 loze Svobodnych Zednaru,kteri maji internacionalni plany na zvladnuti sveta,cili,pan Havel se dal do jejich sluzeb a vubec jej nezajimaji problemy Cech,pokud se neschoduji s temito internacionalisty.
Masons, often Jewish, are responsible for communism, Zionism, socialism, liberalism (and feminism.) They love big government because it is the ultimate monopoly. "World government" (dictatorship) is the final trophy. This is the vision behind 9-11 and the "War on Terror."
Lide ,dobre vedi ,co jsou zac- cites numerous Jewish sources that claim Freemasonry is based on Judaism and is "the executive political organ of the Jewish financial elite." (81-83)

The common goal of Masonic-inspired movements is to undermine race, religion, nation and family ("all collective forces except our own"[mrknutí jedním okem] by promoting social division, self indulgence and "tolerance" i.e. miscegenation, atheism, nihilism, global-ism, sexual "liberation" and homosexuality which reduce humanity to a uniform dysfunctional and malleable mush.
The Great Seal of the United States on every dollar bill is a Masonic symbol. There are 33 steps on the side of the pyramid representing the 33 degrees of Freemasonry. The Masons established the United States as a base to advance their goal of world supremacy.

Similarly, the emblem of the United Nations is also a Masonic symbol.

Three-quarters of US president in the Twentieth Century were high-level Masons. Both Bush and Kerry are Masons (Skull and Bones.) FDR, Churchill, Lenin, Trotsky and Stalin were masons. Most Zionist leaders were and are Masons. Gerhard Schroeder, Jacques Chirac and Tony Blair are Freemasons. So is Sadaam Hussein, which suggests the Iraq war could be a sadistic charade.

40771

18.1.2005 5:15

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40771

Seznam clenu Svobodnych zednaru je asi ten
nejtajnejsi seznam lidi co muze existovat.
Kdysi tam byl dokonce i cisar Josef II
kdyz se ptal, jetli jeho jmeno je na onom
liste, tak mu ani jemu to nebylo receno.
Pred nedavnem se patralo dobrych pet
let jestli byvaly predseda P. Trudeau
byl clenem teto zcela uz nefunkcni organisace
nikdo vsak nema pristup k tomuto seznamu.
Muzete si tam dat jake koliv jmeno nikdo
nikdy nevedel a nevi a vedet nebude, kdo
je tam ci ne.


Jak to, ze to zase nikdo nevi jen pan Nohejl?
Jak tady toto muzete napsat ? A podepsat se ?
Proc nas tady zase houpate pane Nohejl ?

40773

19.1.2005 6:15

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Ignac 129.?.?.?

Reakce na 40773

>Seznam clenu Svobodnych zednaru je asi ten
>nejtajnejsi seznam lidi co muze existovat.
>Kdysi tam byl dokonce i cisar Josef II
>kdyz se ptal, jetli jeho jmeno je na onom
>liste, tak mu ani jemu to nebylo receno.
>Pred nedavnem se patralo dobrych pet
>let jestli byvaly predseda P. Trudeau
>byl clenem teto zcela uz nefunkcni organisace
>nikdo vsak nema pristup k tomuto seznamu.
>Muzete si tam dat jake koliv jmeno nikdo
>nikdy nevedel a nevi a vedet nebude, kdo
>je tam ci ne.
>
>
>Jak to, ze to zase nikdo nevi jen pan Nohejl?
>Jak tady toto muzete napsat ? A podepsat se ?
>Proc nas tady zase houpate pane Nohejl ?
Jak to, ze to nikdo nevi? Vi to kazdej, jenomze dnes to neni rentabilni priznavat.

40832

19.1.2005 15:23

Proč říkám NE antievropské ústavě

snajprd 194.?.?.?

prečítajte si to sami
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/JOHtml.do?uri=OJ:C:2004:310:SOM:SK:HTML

40878

20.1.2005 15:36

Proč říkám NE antievropské ústavě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

There's not a government in Europe, which is more powerful than its central banking system! The government is a flunky of the central banking system! And they even have a control mechanism, called the Maastricht Agreement of the European Union, which ensures that no country has any sovereignty, no government has sovereignty. Because, as long as you're under the control of an independent central banking system, which is independent of government control, but is controlled by a group of international financier-oligarchs, who's running the world?

40954

15.3.2005 17:36

Proč říkám NE antievropské ústavě

K 195.?.?.?

"Orgány dávají vhodnými způsoby občanům a reprezentativním sdružením možnost projevovat a veřejně si vyměňovat své názory na všechny oblasti činnosti Unie."

vyvodit z tehle vety, ze organy budou kontrolovat, ktere nazory jsou vhodne a ktere ne, muze bud jen naprosty ingorant nebo demagog. Ale co, ucel sveti prostredky, ze?

46127

Příspěvků: 91

13.01. 01:12  Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 09:53 Zrzek  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
14.01. 00:14 oji  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
14.01. 07:04 Zrzek  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 01:32  Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 01:34 Stojan Jakotyč  Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 02:24 P.Peshmerga  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
14.01. 12:01 Idealista  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
14.01. 16:50 Jiří Táborský  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
16.01. 21:44 Peleška Milan  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
16.01. 23:47 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
06.05. 19:56 f.  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 09:58 Zrzek  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 19:36 Stojan Jakotyč  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
14.01. 07:12 Zrzek  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 10:42 Karel z Čech  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 19:20 stojan  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
14.01. 17:30  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 19:57 Aja  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 20:07 Stojan Jakotyč  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 20:29 Aja  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 21:37  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 23:13 Stojan Jakotyč  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
15.03. 16:40  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 19:31 Stojan Jakotyč  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 20:10 Vladimír Stwora  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 20:17 Stojan Jakotyč  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 02:19 trodas  Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 03:09 zdenek  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
17.01. 09:00 Ben Hur  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 05:45 Robert Nohejl  Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 11:21 Modráček  Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 11:59 trodas  Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 13:17 zdenek  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 19:38 v.novotny  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 22:02 zdenek  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
14.01. 06:00 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 14:05 Most Asfaltovič Barrando  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 13:08 Zrzek  Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 13:41 Martin  Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 15:47 Zrzek  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 16:24 P.Peshmerga  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 18:28 zdenek  Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 22:11 trodas  Proč říkám NE antievropské ústavě
13.01. 22:18 trodas  Proč říkám NE antievropské ústavě
14.01. 01:13 Belveder  Proč říkám NE antievropské ústavě
14.01. 04:08 Robert Nohejl  Proč říkám NE antievropské ústavě
14.01. 11:28 loj  Proč říkám NE antievropské ústavě
14.01. 14:58 trodas  Proč říkám NE antievropské ústavě
14.01. 22:41 trodas  Proč říkám NE antievropské ústavě
15.01. 04:05  Proč říkám NE antievropské ústavě
17.01. 16:52 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
15.01. 05:19 Robert Nohejl  Proč říkám NE antievropské ústavě
15.01. 06:16 zdenek  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
15.01. 13:36 trodas  Proč říkám NE antievropské ústavě
16.01. 01:12 trodas  Proč říkám NE antievropské ústavě
16.01. 03:36 zdenek  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
16.01. 02:27 Robert Nohejl  Proč říkám NE antievropské ústavě
16.01. 11:59 trodas  Proč říkám NE antievropské ústavě
16.01. 21:13 Pavel  Proč říkám NE antievropské ústavě
17.01. 00:59 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
17.01. 02:35 Robert Nohejl  Proč říkám NE antievropské ústavě
17.01. 03:32 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
17.01. 13:24 Idealista  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
17.01. 17:04 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
17.01. 18:45 Idealista  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
18.01. 08:06 Michal Bartek  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
18.01. 14:31 Idealista  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
18.01. 16:41 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
18.01. 22:15 Idealista  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
19.01. 00:45 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
17.01. 18:01 trodas  Proč říkám NE antievropské ústavě
17.01. 19:03 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
17.01. 19:41 Lojza  Proč říkám NE antievropské ústavě
18.01. 06:20  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
18.01. 06:23  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
18.01. 06:58 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
18.01. 07:20 Idealista  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
18.01. 15:53 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
18.01. 22:05 Idealista  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
19.01. 00:49 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
19.01. 05:30 Idealista  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
19.01. 06:02 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
19.01. 13:52 Idealista  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
19.01. 06:12 Ignac  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
18.01. 04:39 Robert Nohejl  Proč říkám NE antievropské ústavě
18.01. 05:15 Lojza  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
19.01. 06:15 Ignac  RE: Proč říkám NE antievropské ústavě
19.01. 15:23 snajprd  Proč říkám NE antievropské ústavě
20.01. 15:36  Proč říkám NE antievropské ústavě
15.03. 17:36 K  Proč říkám NE antievropské ústavě

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
21,96 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,15 Kč
Švýcarský frank
24,11 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 630,91 Kč
1 unce stříbra
510,23 Kč
Bitcoin
411 870,71 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 048